Het Grote World of Warcraft topic - Deel 116 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.928 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:43:
[...]

Ony is pre-TBC al gekilled met maar 3 man. Daarna met 2.
Pre-TBC met twee man? Naxx gear kill waarschijnlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah daar zat ik dus ook aan te denken doorsluizen en als ik er dan een maand niets van heb gehoord.
Terughalen en spenden ofzo hehe, magoed neej is een foutje geweest.
Heb net contact gehad met gamegoods. Ze gaven de fout toe, ze zeggen dat ik niets hoef terug te storten.
Naja opzich is het wel een leuke fout magoed. Had van mij niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:41:
Dus waarom terug naar silithus of winterspring om 8 uur lang saaie mobs om te leggen voor 59-60 ?
Misschien vreemd, maar: Omdat ik daar nog niet alles gezien heb. :) Zoals ik zei; ik speel het niet om zo snel mogelijk level 70 te zijn. Ik wil ook (bijna) alle content eens gezien hebben, dus ook Winterspring en Silithus.
Bijna iedereen is al 70.
Volgens mij is dat bij mij op de server (Eonar) ook. Ik zie ook vrij weinig mensen meer in de lagere gebieden... Jammer, maar ook wel weer te begrijpen.
Als jij nu nog een maand gaat lopen uitstellen en alts spelen, dan kan je nog wel solo questen in outland, maar dan is er echt niemand meer voor instances onder de 70 of groep quests. Of je moet je door een paar guild 70's laten boosten.
Ja daar ben ik ook wel bang voor. Nouja, gelukkig heb ik nog wel 3 vrienden die ook vrij rustig doen, en die allemaal ongeveer het zelfde level zijn. Dus met hun kan ik nog regelmatig questen. Maar ik zou haast mijn char naar een nieuwe server transferen zodat ik weer wel mee kan...

Ach ja.. met de komst van TBC was het te verwachten natuurlijk. Zeker omdat Outland zoveel betere items/xp geeft. Ik vind het jammer, maar hopelijk nog genoeg mensen te vinden. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

2 mensen die ony doden? Welke classes? Heb je iig niet de 3 basis elementen nodig, tank, healer, dps? En hoe zit dat dan met de adds?

Vid/pics, or it didnt happen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:47:
Jah daar zat ik dus ook aan te denken doorsluizen en als ik er dan een maand niets van heb gehoord.
Terughalen en spenden ofzo hehe, magoed neej is een foutje geweest.
Heb net contact gehad met gamegoods. Ze gaven de fout toe, ze zeggen dat ik niets hoef terug te storten.
Naja opzich is het wel een leuke fout magoed. Had van mij niet gehoeven.
Ik zou er echt niet mee zitten. De kans dat je voor ontvangen van goud gebanned wordt is echt enorm klein. Het mag dan wel obvious zijn dat dat geld van een farmbedrijf afkomstig is maar Blizzard kan nooit echt hard maken dat jij om dat goud gevraagd hebt. Ze zullen je daarom denk ik ook heus niet bannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:43:
[...]

Ony is pre-TBC al gekilled met maar 3 man. Daarna met 2.
True, 2 priests en een warrior :P Heb het filmpje ook gezien, overigens.. nog even terugkomend op die build die me is voorgeschreven:

http://www.wowhead.com/?talent=qVZVMZVfzt0cuicot

Ik heb dus nog 5 punten over, zou ik die beter in 10% extra str kunnen zetten of 20% extra ap van BoM?
rodie83 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:51:
[...]

Ik zou er echt niet mee zitten. De kans dat je voor ontvangen van goud gebanned wordt is echt enorm klein. Het mag dan wel obvious zijn dat dat geld van een farmbedrijf afkomstig is maar Blizzard kan nooit echt hard maken dat jij om dat goud gevraagd hebt. Ze zullen je daarom denk ik ook heus niet bannen :)
Laten we nou niet weer die koe gaan opvissen, die is ondertussen al zovaak terug gestopt. Maargoed, nog 1 keer dan.. Blizzard kan je bannen zonder een reden, staat in de ToS o.i.d.!!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BootVluchteling schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:43:ik zou het iig doorsluizen naar een ander account, en evt. een 2e account kopen om het daar op te slaan oid.. kan je max je chars kwijt raken. :X
yeah right. Als ze die 15K gold niet opmerken is er niks aan de hand. Een gloednieuw account dat onmiddelijk duizenden goud ontvangt wordt echter wel gegarandeerd geflagged als 'verdacht'. Jouw voorstel vergroot de kans dat hij geband wordt enorm, en heeft geen voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nou mensen ben in idd geval al iets gerustgesteld.
Bedankt voor jullie antwoorden :).
Mocht er iemand op tarren mill zitten en iets leuk zien staan Tell me :P nakatomii ingame :P Moet het natuurlijk niet duizendengold kosten ben natuurlijk niet rijk ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:51
rodie83 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:47:
[...]

Pre-TBC met twee man? Naxx gear kill waarschijnlijk?
Nee, 3 man op lvl 60

[ Voor 17% gewijzigd door ImdaMned op 14-05-2007 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:53:
Laten we nou niet weer die koe gaan opvissen, die is ondertussen al zovaak terug gestopt. Maargoed, nog 1 keer dan.. Blizzard kan je bannen zonder een reden, staat in de ToS o.i.d.!!
Weet ik wel hoor, alleen zullen ze dat niet voor geld ontvangen niet zo heel snel doen. Hoge bedragen doorsluizen is namelijk best normaal binnen WoW. Denk maar eens aan guildbank chars die hoge bedragen doorsturen. Laat staan dat er ongetwijfeld nog duizend andere redenen zijn waarom je zoveel gou zou willen doorsturen. De kans dat precies hij dan opvalt, ach. Blizzard heeft wel iets anders om handen dan goud transfers te gaan checken.

Maar goed, zoals je al zei, Blizzard kan uiteraard je account bannen, no matter what :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik zou als ik jou was gewoon Blizzard bellen ofzo, me de smoes "ik kreeg in ene 15k gold in de mail" oid. Best kans dat je t geld kwijt raakt, maar dan hou je in ieder geval je account mochten ze 't opvallend vinden dat je in ene 15k gold hebt.

Persoonlijk zou ik ook echt niet willen dat vrienden dit voor mij doen. Ik vind het een vorm van cheaten. Natuurlijk zijn vrijwillege donaties van vrienden prima, al heb ik ze niet nodig :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Ah juust, dat filmpje heb ik ook wel eens gezien, ik dacht alleen uit je post op te maken dat er ook al een tweemans kill was geweest pre-TBC. Die had ik namelijk nog niet gezien :P

Ik zou het eerlijk gezegd wel eens willen doen, met twee man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah naja er is zegmaar niet 15k meer over :P nog 8 ofzo. Heb de mount en riding skill gekocht en 2 vrienden 200g gegeven ofzo en nog wat gekocht. Magoed naja ik zie dan vanzelf wel wat er gebeurt mocht ik gebanned worden dan is dat mijn eigen fout.
Had ik maar nee moeten zeggen tegen mn vrienden en dat heb ik niet gedaan.
Dus als het gebeurt tjah eigen fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Atlas schreef op zondag 13 mei 2007 @ 10:25:
Gister weer eens met verbazing staan kijken wat een voor rot classe een paladin is om te lvl-en. Wil je instances doen dan moet je holy of prot zijn want niemand wil een retri paladin hebben (en terecht imo), maar dan sla je nog geen deuk in een pakje boter :X
Ik ben nu als lvl 69(!!) aan het questen in Zangermash, en zelfs daar gaat het mobs slopen langzaam :(
Als prot pally spelen is toch best fijn, zorg gewoon dat je BoW pakt tijdens het grinden, zorg er daarna voor dat je JoW op je target cast. Zo kan je gewoon vrijwel oneindig doorgaan, af en toe wat drinken en jezelf healen, maar het enige waar ik meestal voor moet stoppen is het gebrek aan mobs. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf ook Paladin, en retri wordt idd niet echt gewaardeerd dus ben maar gerespecced naar Holy. Gaat best lekker wordt vaak toegelaten nu, en voor de damage schakel ik wel over naar mijn hunter of mage :D Alhoewel de Lock die onderweg is ook best schade doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pasta schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:08:
[...]
Als prot pally spelen is toch best fijn, zorg gewoon dat je BoW pakt tijdens het grinden, zorg er daarna voor dat je JoW op je target cast. Zo kan je gewoon vrijwel oneindig doorgaan, af en toe wat drinken en jezelf healen, maar het enige waar ik meestal voor moet stoppen is het gebrek aan mobs. :P
Ja ik had ook gehoord van een maat van me die WoW al vanaf et begin speelt en (waar ik van uit ga) weet waar hij het over heeft, dat protection na lvl 60 ofzo (iig als je aardig wat talent points hebt om te besteden) dat beter leveld dan retri..iig, kan je als retri pala wel goed tot de lvl 60 komen of is het echt hopeloos (zelfs onder de 60)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neej hoor als retri kon ik makkelijk van 0-70 komen echt piece of cake, maar het schijnt idd dat retri beter lvled zelf niet getest. Maar reckoning schijnt best lekker te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik altijd deed was, soc target joc hammer of justice Seal of command unleashen vervolgens weer seal of command meppen als hij uit zijn stun komt meteen meditation erop en dan weer unleash of command meestel is ie er dan wel geweest en anders heeft ie niet bijster veel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijk wel een stunlockadin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
edit je bericht als je er iets bij wilt zetten aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Eindelijk maar eens de stap gezet en mijn oude epics en resistance gear opgeruimd. Zoveeeel plaats in mijn bank nu dat krijg ik nooit op... vandaag 8)

Vraagje: in welke folder moet ik die gedeeltelijke 2.1 patch kieperen? Ik heb die net van een mirror afgehaald.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:27:
Eindelijk maar eens de stap gezet en mijn oude epics en resistance gear opgeruimd. Zoveeeel plaats in mijn bank nu dat krijg ik nooit op... vandaag 8)

Vraagje: in welke folder moet ik die gedeeltelijke 2.1 patch kieperen? Ik heb die net van een mirror afgehaald.
Zou ik die link mogen? Werkt nogal buchtig die background downloader en via die mirror kan ik em gewoon aanzetten als ik naar men werk ben. Weet overigens niet welke folder.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik trouwens aannemen dat bij mij ook de gedeeltelijke patch is gedownload dat woensdag de patch uitkomt ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
Wiebbe schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:25:
Leuke interface, netjes gedaan met al die panels (eePanels?) enige wat ik minder vind is je target en je eigen portrait super groot in beeld, zit je de hele tijd naar een beer te staren ^^.
hehe idd daar kwam ik ook pas gisteren achter ^^ En idd eePanels.
Ook vind ik de vbutton art niet echt heel erg mooi ;) De buff bars zijn daar en tegen wel weer mooi, lijken er op ElkBuffbar maar is toch anders, welke? ;)
Button art is gewoon cyCircled icm Bartender3 btw. En de buff bars addon is Morganti's Buffbars.
ye-roon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:47:
Hoe heet die addon die je mangle en lacerate timed?
Chronometer.
En Timed die ook abilities van je target? Bv in pvp je ben aan het vechten met een pala en je pala gooit een immune opzichzelf, zie je dan ook zo'n bar aftellen hoe lang hij nog immune is? Heb namelijk die timers in wat druid filmpjes gezien, maar dunno welke addon het is :)
En nee die timers zie je niet, alleen van je eigen abiities.
Oh en ik zag ook mensen die iets hadden voor sct of sctd dat op een message manier liet zien of een enemy in pvp iets "gained" bv als er een pw:s op em gecast wordt of als een crusader procced, of dus zo'n zelfde immune shield :) En zou ook wel willen weten welke addon dat is.
Ik ken alleen SpellAlertSCT.
En last but not least, die druidbar, werkt dat met elke unitframe die je maar kan bedenken?

En nog 1 iets, ik zie mensen met zo'n pulse die aangeeft wanneer er weer nieuwe energy is, bij sommige zit het mooi in de unit frame onder de energy bar andere hebben een losse en weer andere hebben het allebij. Ik heb zelf photek en cba om dat allemaal aan te passen, maar is er een addon die zo'n energy pulse in me unit frame kan plakken?
De Druid Bar addon is een losse addon die je gewoon kunt gebruiken. En X-Perl heeft ook een mogelijkheid om die energy ticker aan te zetten, maar die vind ik alleen maar irritant.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15-09 17:15
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:30:
[...]

Zou ik die link mogen? Werkt nogal buchtig die background downloader en via die mirror kan ik em gewoon aanzetten als ik naar men werk ben. Weet overigens niet welke folder.
Dit staat in de startpost, maar omdat ik een carebear ben: www.wowwiki.com en dan patch mirrors, neem een van die Duitse servers dan is de download in een paar minuten binnen :) Wel opletten dat je de enGB patch neemt indien je de standaard UK versie van WoW speelt.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 13-09 15:13
[...]

De locatie waar de patch moet staan volgens http://www.sipifi.com/wow...0-engb-win-patch-part-1/:
This is only the first part of the patch.

Has to be in your World of Warcraft folder something like this:

C:\Program Files\World of Warcraft\Patches\WoW-2.0.12-to-2.1.0-enGB-Win-patch\wow-partial-1.MPQ

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:39:
[...]

Dit staat in de startpost, maar omdat ik een carebear ben: www.wowwiki.com en dan patch mirrors, neem een van die Duitse servers dan is de download in een paar minuten binnen :) Wel opletten dat je de enGB patch neemt indien je de standaard UK versie van WoW speelt.
Ah sorry, totaal niet gedacht aan de startpost :( Kzal het thuis eens even netjes downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
[...]

Die patch die je van Blizzard download is niets anders dan een torrent file. De torrent file schijnt gewoon ergens in je patch folder te staan en je kan em binnen halen met je favoriete torrent client die niet aan bandwidth throttling doet (of iig volgens jouw instellingen) . Toegegeven, een mirror is makkelijker ;)

@MaTr1x: Zit net je screenshots te bekijken en dan zie ik opeens de naam "Repelsteel" voorbij komen. Ik kan me heel erg vergissen maar volgens mij hebben wij gisteren in Setthek Halls zitten klooien voor die hunter z'n boots :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Torrentfile komt afaik in C:\Program Files\World of Warcraft\Cache te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben level 70 fire/arcane mage. Ik heb nu een spelldamage van fire van 649 buffed met alleen me intellect.
Wat is ongeveer een redeschappelijke spelldamage van fire zonder Kara of gruul instance gear?

p.s. weet iemand nog de website waar je verschillende gear kon passen op een bepaalde char en classe? ik weet de website niet meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
ye-roon schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:38:
[...]

Ik ben het met je eens dat Tauren het coolste ras in het spel is.
I lol'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tauren..

..... *sighn*

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:15:
Ik ben level 70 fire/arcane mage. Ik heb nu een spelldamage van fire van 649 buffed met alleen me intellect.
Wat is ongeveer een redeschappelijke spelldamage van fire zonder Kara of gruul instance gear?
kara of gruul spul is niet echt noemenswaardig beter dan heroic loot. vaak kan heroics zelfs betere loot opleveren.

Maar iik denk dat je in eerste instantie 800+ wel als streef +dam kan aanhouden. Dat is dus zonder de arcane talent die je +dam geeft over je intellect.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morpheus schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:23:
[...]

kara of gruul spul is niet echt noemenswaardig beter dan heroic loot. vaak kan heroics zelfs betere loot opleveren.

Maar iik denk dat je in eerste instantie 800+ wel als streef +dam kan aanhouden. Dat is dus zonder de arcane talent die je +dam geeft over je intellect.
Ohh ok, dus +800 is wel redelijk. Ja ik zit wel in een guild die naar kara etc gaat maar ik heb daar geen tijd voor meer helaas :( Tja als je gaat trouwen he... :P

En ik ben full fire en 13 punten op arcane maar

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Ohh ok, dus +800 is wel redelijk. Ja ik zit wel in een guild die naar kara etc gaat maar ik heb daar geen tijd voor meer helaas :( Tja als je gaat trouwen he... :P

En ik ben full fire en 13 punten op arcane maar
drop 3 punten in arcane om daar elemental precision voor te nemen in de frost tree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:30:
[...]

drop 3 punten in arcane om daar elemental precision voor te nemen in de frost tree
3 punten in arcane om elemental precision te nemen in de frost tree?
Dat heb ik al :)
Heb 13 in arcane en 3 in frost en de rest in fire :), ja een betere opstelling ken ik niet en de superieur dampen magic is wel lekker voor spelldamage van mobs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23

p.s. weet iemand nog de website waar je verschillende gear kon passen op een bepaalde char en classe? ik weet de website niet meer.
voordat ik naar kara ging had ik rond de 550+ spelldmg (helemaal blue) dit heb ik later met wat meer blues aangevuld en zit nu rond de 630 (incl gloves van huntsman). Ik heb alleen enchant op me hoofd en shouders (revered met faction enchants) voor de rest niets. Na de patch me trial trousers en boots of foretelling gemmen en dan haal ik wel de 700 gok ik (incl 40 spelldmg enchant).
een normaal geenchante mage pre kara zal dus rond de 600 zitten. Ik ben btw full frost dus heb niet die extra dmg van de arcane tree.

om gelijk op die arcane tree door de gaan. Volgens mij kan je beter of full fire of full frost gaan als je niet pvped. De arcane fire is leuk voor pvp (burst dmg , AP POM Pyro bijv) maar voor lange gevechten is het volgens mij een stuk minder handig.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thewizard2006 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:46:
[...]

voordat ik naar kara ging had ik rond de 550+ spelldmg (helemaal blue) dit heb ik later met wat meer blues aangevuld en zit nu rond de 630 (incl gloves van huntsman). Ik heb alleen enchant op me hoofd en shouders (revered met faction enchants) voor de rest niets. Na de patch me trial trousers en boots of foretelling gemmen en dan haal ik wel de 700 gok ik (incl 40 spelldmg enchant).
een normaal geenchante mage pre kara zal dus rond de 600 zitten. Ik ben btw full frost dus heb niet die extra dmg van de arcane tree.

om gelijk op die arcane tree door de gaan. Volgens mij kan je beter of full fire of full frost gaan als je niet pvped. De arcane fire is leuk voor pvp (burst dmg , AP POM Pyro bijv) maar voor lange gevechten is het volgens mij een stuk minder handig.
Die enchant op je hoofd, waar haal je die? ik weet dat er 1 is bij Telredor maar die is attack power.
De paar punten in Arcane is goed voor instances ook, superieur dampen magic is lekker. en magic absorbtion is aardig voor mana vooral als je fire specced bent waar je mana rap gaat.

Ik heb 1 spellfire item nog de belt, vraag me af wat ik heb met full spellfire strike set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

thewizard2006 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:46:
[...]

wow dat laatste ben ik niet met je eens. voor PVP is fire echt the way to go, en daarna frost IB en stuff.
ik ben op dit moment 45/11/3
en voor pvp vind ik het echt enorm sucken, behalve de AP+trinket+Pom pyro combo.
maar in raids is het best wel relaxt.
meestal start ik met 2x AB dan 2xAM dan 2xAB rinse and repeat.
afentoe wissel ik het af met een fireball/frostbolt. maar sowieso als ik clearcasting heb AM. 1200 dmg per shot zeg maar.

arcane is heel erg wennen qua playstyle, geen leuke goodies Blastwave/DB/Blazing speed. of We super icelance crits and stuff.

laatst even arena geprobeer, maar dat suckt echt nogal. maar in raids/instances is het leuk en anders :D

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48

ik heb nu 858 +frostdmg de andere schools +830, en dit puur met blue gear en heroic epix loot en exsalted reward. dus 800+ is makkelijk te halen na wat farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:24
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Die enchant op je hoofd, waar haal je die?
Caster DPS head enchant is Sha'tar revered.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
Weet iemand waar je een beetje okay healing boots kan halen voor lvl 70 pala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Will schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:12:
[...]

Caster DPS head enchant is Sha'tar revered.
Ahhhhh crap :( heb nog geen flying mount dus die instances kan ik nog niet doen helaas. Maar goed heb me spellfire hood nog niet ook dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
n0isH schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:15:
http://www.worldofraids.com/ check hier de loot per instance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Die enchant op je hoofd, waar haal je die? ik weet dat er 1 is bij Telredor maar die is attack power.
De paar punten in Arcane is goed voor instances ook, superieur dampen magic is lekker. en magic absorbtion is aardig voor mana vooral als je fire specced bent waar je mana rap gaat.

Ik heb 1 spellfire item nog de belt, vraag me af wat ik heb met full spellfire strike set.
http://www.wowwiki.com/Glyph_of_Power
ik heb ook arcane subtlety

@ gohan san.
die arcane trekt mij nog niet echt. Er zitten zeker wel leuke dingen tussen maar toch. Zo was ik bijv op prince malchezar echt flink mana aant verbranden met frost en ik zie een arcane mage dat nog niet zo lang volhouden (Arcane missles voor 850mana :S) 10k mana buffed, 4 mana gems, evocation, trinket (mark of defiance) Blessing of wisdom en 3 grote mana pots nodig. enigste wat ik deed was frostbolt en 2x Water elemental summonen.
Hoe hou jij dit zo lang vol in godesnaam, en dan ook nog fatsoenlijke dmg doen.
ik wil het zeker nog wel een x proberen maar de frost tree word nog wat gebuffed dus ja. En eerst ff geld sparen voor andere belangrijkere dingen. Ik ga het zeker nog wel een x proberen, ben wel benieuwd, zeker omdat je redelijk veel verschillende verhalen erover hebt en veel andere speelstijlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Momenteel heb ik als hunter de volgende build :

BM

Endurance Training 5/5
Thick Hide 3/3
Improved Revive Pet 2/2
Bestial Swiftness 1/1
Unleashed Fury 5/5
Improved Mend Pet 1/2
Intimidation 1/1
Ferocity 5/5
Bestial Discipline 2/2
Animal Handler 2/2
Bestial Wrath 1/1
Catlike Reflexes 3/3
Serpent's Swiftness 5/5
The Beast Within 1/1
Frenzy 5/5

Alleen nu twijfel ik dus aan hoe ik verder moet (ben nu lvl 51). Iemand goede tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
thewizard2006 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:19:
[...]

http://www.wowwiki.com/Glyph_of_Power
ik heb ook arcane subtlety

@ gohan san.
die arcane trekt mij nog niet echt. Er zitten zeker wel leuke dingen tussen maar toch. Zo was ik bijv op prince malchezar echt flink mana aant verbranden met frost en ik zie een arcane mage dat nog niet zo lang volhouden (Arcane missles voor 850mana :S) 10k mana buffed, 4 mana gems, evocation, trinket (mark of defiance) Blessing of wisdom en 3 grote mana pots nodig. enigste wat ik deed was frostbolt en 2x Water elemental summonen.
ik wil het zeker nog wel een x proberen maar de frost tree word nog wat gebuffed dus ja. En eerst ff geld sparen voor andere belangrijkere dingen. Ik ga het zeker nog wel een x proberen, ben wel benieuwd, zeker omdat je redelijk veel verschillende verhalen erover hebt en veel andere speelstijlen
ik heb nu 40 arcane 0 fire 21 frost, maar ik doe nu toch een stuk langer met me mana ipv full frost. alleen je mist de servivibilty, maar daar wen je vanzelf aan. en de damage output is veel hoger met deze build, maar je crit veel meer en hoger dus je moet eerder oppasen dat je geen aggro pult. maar als arcane mage spam ik niet arcane missils, maar arcane blast is wel uber als je de 3 x buff hebt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Dracula schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:20:

BM

Endurance Training 5/5
Thick Hide 3/3
Improved Revive Pet 2/2
Bestial Swiftness 1/1
Unleashed Fury 5/5
Improved Mend Pet 1/2
Intimidation 1/1
Ferocity 5/5
Bestial Discipline 2/2
Animal Handler 2/2
Bestial Wrath 1/1
Catlike Reflexes 3/3
Serpent's Swiftness 5/5
The Beast Within 1/1
Frenzy 5/5

Alleen nu twijfel ik dus aan hoe ik verder moet (ben nu lvl 51). Iemand goede tips?
Dit is in het begin van dit topic aan de orde gekomen, maar ik zou 'Catlike reflexes' vervangen door "ferocious inspiration".

Vervolgens zou ik MM induiken met "Lethal shots" en dan "Efficiency" of "Improved Hunter's Mark"

Edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned

BM

Endurance Training 5/5
Thick Hide 3/3
Improved Revive Pet 2/2
Bestial Swiftness 1/1
Unleashed Fury 5/5
Improved Mend Pet 1/2
Intimidation 1/1
Ferocity 5/5
Bestial Discipline 2/2
Animal Handler 2/2
Bestial Wrath 1/1
Catlike Reflexes 3/3
Serpent's Swiftness 5/5
The Beast Within 1/1
Frenzy 5/5

Afgezien dat ik een aantal punten anders zou doen. Stop 12 punten in marksman tree, 5% crit erbij, improved hunters mark zodat je pet meer dmg en doen go for the throat zodat als je crit, je per er 50 focus bij hebt. Rest is naar eigen inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:22

BM

Endurance Training 5/5
Thick Hide 3/3
Improved Revive Pet 2/2
Bestial Swiftness 1/1
Unleashed Fury 5/5
Improved Mend Pet 1/2
Intimidation 1/1
Ferocity 5/5
Bestial Discipline 2/2
Animal Handler 2/2
Bestial Wrath 1/1
Catlike Reflexes 3/3
Serpent's Swiftness 5/5
The Beast Within 1/1
Frenzy 5/5

wat dacht je hiervan? Spec

imp. revive pet? niet nodig. ik had hierna naar MM tree gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:03

BM

Endurance Training 5/5
Thick Hide 3/3
Improved Revive Pet 2/2
Bestial Swiftness 1/1
Unleashed Fury 5/5
Improved Mend Pet 1/2
Intimidation 1/1
Ferocity 5/5
Bestial Discipline 2/2
Animal Handler 2/2
Bestial Wrath 1/1
Catlike Reflexes 3/3
Serpent's Swiftness 5/5
The Beast Within 1/1
Frenzy 5/5

Mijn idee: eerst nog vier puntjes voor Focused Fire en Spirit Bond in de BM tree. Daarna kun je naar MM gaan kijken, met name Lethal Shots, Efficiency en Go For The Throat. Je pet zal wel geen moeite hebben om aggro te houden, dus je mag zelf nog wat meer damage gaan doen :). De resterende drie punten kun je in Hawkeye steken, voor de extra range.

Nu ik dat zo bekijk lijkt me een BM-spec overigens wel interessant :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
volgens mij is deze al een paar paginas eerder gepost
en heb hem niet afgekeken maar heeft hij ook alle bosses gesoloed????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Ow, dacht ik weer een mooie first te hebben .. ;'(
Dno, kan 'm hier niet kijken op m'n werk, maar iets solo-en telt niet echt als je alle bosses overslaat hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
thewizard2006 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:39:
[...]

volgens mij is deze al een paar paginas eerder gepost
en heb hem niet afgekeken maar heeft hij ook alle bosses gesoloed????
yups deze gast soloed hele instance dmv gebruik te maken van pathing 'bugs'
SMulTiE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:41:
Ow, dacht ik weer een mooie first te hebben .. ;'(
Dno, kan 'm hier niet kijken op m'n werk, maar iets solo-en telt niet echt als je alle bosses overslaat hè ;)
je kan trouwens heroic Quagg 'farmen'
met enige oefening kan je zonder aggro naar quagg komen en hem vervolgens pullen en ook pathing kiten

vervolgens elk uur een soft reset en weer opnieuw, geoeffende persoon doet er 35 mins per kill over

zelf heb ik alleen nog wat probleempjes met de pull, krijg de adds niet los van quagg

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 14-05-2007 13:48 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Bokkie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:45:
met enige oefening kan je zonder aggro naar quagg komen en hem vervolgens pullen en ook pathing kiten

vervolgens elk uur een soft reset en weer opnieuw, geoeffende persoon doet er 35 mins per kill over
Je kan heroics toch helemaal niet farmen op die manier? Je wordt gesaved als je een baas killed en bazen respawnen niet bij een soft reset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
n0isH schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:15:
Of je kan kijken naar khorium boots

Erg lage droprate voor de recipy maar met een beetje geluk kan een blacksmith het voor je maken.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Bokkie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:45:

zelf heb ik alleen nog wat probleempjes met de pull, krijg de adds niet los van quagg
Geldt dat alleen voor locks of voor elke class die ranged attacks kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlak voor het weekend een erg goede avond gehad , kreeg een personal boost in SM door een lvl 60+ mage als ik me niet vergis. ineens werd me heel erg duidelijk waarom iedereen zegt dat ze zo goed zijn. hij heel blij een zooitje mobs aggro'en .. teruglopen .. spell spell .. dood dood dood dood dood dood ..
en ik zie de messages
+120 xp
+120 xp
+120 xp
+120 xp
etc
bijna letterlijk langs flitsen .. ik deed er langer over om te looten dan hij mobs killen :)

dat was al lekker
(wat ook al lekker was, ik had 900 xp te gaan toen ik thuis kwam , dus 5 minuten na inloggen DING.. dus met nauwelijks xp in me bar naar die instance en kwam er met een halve xp bar weer uit in nauwelijks 45 minuten)

hij zegt na een tijdje .. krijg je wel genoeg geld binnen
ik zeg .. me xp gaat 100 keer harder dan het geld .. maar lekker belangrijk :D

ok ok .. zal het kort(er) houden

er dropt een scarlet boot .. ik denk .. tja ..
25g- global .. hm .. nice ^^
laat ik hem maar op de ah pleuren - toch mail en boe ..
maar dan wel voor iets meer

compleet in shock en awe de volgende dag
57G verdiend met dat laarsje

misschien had ik er nog iets meer uit kunnen slepen , maar lekker belangrijk
mijn voorraad goud ging 225% door die verkoop XD
NoTimeRemains schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:11:
Om in de gaten te houden welke prijs je het beste kan aanhouden in AH kan ik je aanraden om de Auctioneer addon te gebruiken. Deze scant eerst de AH en laat dan zien welke prijs heel hoog is en welke heel laag. Voor welke prijs je bepaalde dingen het beste kan kopen en en waneer niet.
even tussendoor .. niet blind vertrouwen op deze addon ..
hij is best aardig hoor , maar

alleen als een of andere mafkees ..laten we zeggen een stack van 20 light feathers op de AH pleurt voor 654G .. en direct er achteraan een stack van 20 voor 50G , echte waarde 'verwaarloosbaar'

dan zegt jouw auctioneer addon .. je moet die stack van 50G kopen , want die is vet goedkoper dan de rest van de feathers die op de AH staan, zonder dat er gekeken wordt naar een global value

verder een leuke add-on hoor. maar niet altijd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SMulTiE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:50:
[...]

Geldt dat alleen voor locks of voor elke class die ranged attacks kan doen?
mogelijk alle ranged classes, maar de pull is dan wel lastig ivm het gebruik van de imp en eye of killrog

heb wel al iets gelezen van een druid die wel de 1e boss farmt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou dat ik een keertje bugged was en zo lekker een instance door kan boosten zonder gedood te worden en toch de loot krijgen hehehe :P
Dan weet ik precies wat ik ga doen...hehehe ik wand ze tot dood :P

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
DiS-K schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:48:
[...]

Je kan heroics toch helemaal niet farmen op die manier? Je wordt gesaved als je een baas killed en bazen respawnen niet bij een soft reset...
Afaik word je direct gesaved ja, je kan wederom de heroic in maar dan zijn er geen bosses meer (en ja, zelf ervaren :( "Wtf u mean u can only do heroics once a day???").

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Weet je wat me opvalt? Ik zie redelijk vaak Warlock, Hunter, Rogue, Warrior, Priest en Paladin tree's voorbij komen, maar nooit Shaman tree's :(

Buff Shamans!! :P

Maja, ik ga maar eens m'n Warlock levellen. Na de patch haal ik de nummer #1 positie op de DPS meters toch niet meer met m'n Shaman, kan ik beter met m'n Warlock gaan raiden. Heeft toch tailoring, dus kan meteen die Shadow Weave (?) set halen!

Iemand anders nog ideeën voor goede craftable gear voor Warlocks? Geld speelt geen rol, had bijna m'n epic flying mount maar die sla ik lekker over :P

Oh en over dat Quagmirran kiten, hoe doe je dat precies? Kan me van de laatste keer Slavepens herinneren dat je best weinig ruimte hebt om te manouvreren.

[ Voor 12% gewijzigd door Snappie88 op 14-05-2007 14:13 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:57:

alleen als een of andere mafkees ..laten we zeggen een stack van 20 light feathers op de AH pleurt voor 654G .. en direct er achteraan een stack van 20 voor 50G , echte waarde 'verwaarloosbaar'

dan zegt jouw auctioneer addon .. je moet die stack van 50G kopen , want die is vet goedkoper dan de rest van de feathers die op de AH staan, zonder dat er gekeken wordt naar een global value

Zo erg is het nu ook weer niet. Auctioneer gooit extremen eruit, let ook op de median price en scan vaak. Dit truukje werkt alleen met artikelen die heel zeldzaam zijn en dus bijna nooit gescanned worden of bij mensen die zelf nooit scannen.

Maar altijd gezond verstand > add-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:57:

Nope, auctioneer negeert de 654g omdat deze buitenproportioneel is. En daarnaast is common sense natuurlijk altijd nodig...

**edit**

spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

Snappie88 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:09:
(...) Na de patch haal ik de nummer #1 positie op de DPS meters toch niet meer met m'n Shaman, kan ik beter met m'n Warlock gaan raiden. (...)
Dat meen je toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

remcio schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:22:
[...]

ik heb nu 40 arcane 0 fire 21 frost, maar ik doe nu toch een stuk langer met me mana ipv full frost. alleen je mist de servivibilty, maar daar wen je vanzelf aan. en de damage output is veel hoger met deze build, maar je crit veel meer en hoger dus je moet eerder oppasen dat je geen aggro pult. maar als arcane mage spam ik niet arcane missils, maar arcane blast is wel uber als je de 3 x buff hebt :).
ik weet zo niet de mana cost uit mijn hoofd van 3x AB buff. maar ik had het globaal bekeken. dat het mij het meest effiecent lijkt om de AB debbuff tot 2x op te laten lopen en dan wat anders.

in instances op de lange gevechten, gebruik ik altijd mage armor.
vannacht BM gedaan (en kara attuned daarna) was het eigenlijk dat een hunter de adds deed. en ik de 3 whelps slachten. (deed ik dan naast de rift lord voor extra dmg)

en heb geprobeer 2xAB en dan 1x AM en weer 2xAB. maar ook een paar riftlords alleen AM spammen, toen ik AM aan het spammen was, gingen de riftlords echt veel sneller neer. vanzelfsprekend is je mana verbruik ook weer lager dan.

AB spammen, doe ik eigenlijk alleen als er heel snel genuked moet worden, inderdaad, dan burn je al je mana er zo doorheen :D
thewizard2006 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:19:
[...]
@ gohan san.
ik heb zelf Frost + Fire geporbeert (pre tbc, wel de WE eventjes gehad, maar die pet bar buggede toen nog, (misschien nu nog wel weet het eigenlijk niet)) en als ik een pet zou willen, dan was ik wel een lock gerolled.

maar om een goede mage te zijn, had ik zoiets je moet toch alle tree's eens geprobeert hebben!
mijn voorkeur ligt toch bij fire denk ik, maar binnenkort respecc ik wel weer om frost eens te proberen.
had altijd arcane ontweken, maar met spellpower and stuff, had ik zoiets van moet arcane toch een keer proberen, het is echt een week wennen geweest. maar nu bevalt het mij toch zeer goed.
alleen mis ik bijv BLastwave heel erg, vond dat gewoon uber cool :D

[ Voor 38% gewijzigd door Valkyre op 14-05-2007 14:24 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Ik hoop vanavond of morgenavond 70 te dingen met mijn warrior. Nu heb ik al een lvl70 shadowpriest waar ik vooral mee pve. Nu lijkt het me wel wat om te gaan pvp'en met mijn warrior echter de gear die dropt uit instances is 99 van de 100 keer tank gear en 't duurt gigantisch lang om fatsoenlijke gear te verzamelen in arenas of BG's.
*zucht* Wat te doen, wat te doen.... :) toch maar gaan tanken?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Gohan-san schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:21:
[...]

ik weet zo niet de mana cost uit mijn hoofd van 3x AB buff. maar ik had het globaal bekeken. dat het mij het meest effiecent lijkt om de AB debbuff tot 2x op te laten lopen en dan wat anders.

in instances op de lange gevechten, gebruik ik altijd mage armor.
vannacht BM gedaan (en kara attuned daarna) was het eigenlijk dat een hunter de adds deed. en ik de 3 whelps slachten. (deed ik dan naast de rift lord voor extra dmg)

en heb geprobeer 2xAB en dan 1x AM en weer 2xAB. maar ook een paar riftlords alleen AM spammen, toen ik AM aan het spammen was, gingen de riftlords echt veel sneller neer. vanzelfsprekend is je mana verbruik ook weer lager dan.
[...]
ga eerst voor tank spec, en farm dan damage gear zo zie ik de meeste het doen.

AB spammen, doe ik eigenlijk alleen als er heel snel genuked moet worden, inderdaad, dan burn je al je mana er zo doorheen :D
arcane blast gebruik ik alleen op de laatste mob of als de baas op 10 a 20 % is sneller cast en het crit veel. maar altijd gebruiken nee dat zou ik unending mana moeten hebben

[ Voor 21% gewijzigd door remcio op 14-05-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Belachelijk dat een shaman niet meer top-DPS kan doen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:11:
[...]

Zo erg is het nu ook weer niet. Auctioneer gooit extremen eruit, let ook op de median price en scan vaak. Dit truukje werkt alleen met artikelen die heel zeldzaam zijn en dus bijna nooit gescanned worden of bij mensen die zelf nooit scannen.

Maar altijd gezond verstand > add-on
misschien was het ook een van de eerste keren dat mijn auctioneer tool het zag
of ik moet maar eens zoeken of er een nieuwe versie is vergeleken met de versie die ik gebruik :D

editje - ik scan de laatste tijd heel weinig, ging veel tijd inzitten
zowieso een scan duurde al 5-7 minuten. en dan kijken wat er goedkoop is , nakijken of het geen BS is, er wat mee doen.. rinse and repeat .. en begin nu pas wat ruimer in me geld te zitten
dus nu begint het pas echt mogelijk te zijn om wat risico te nemen door iets goedkoop te kopen en weer duurder te verkopen .. want de echte winstpakkers zijn toch niet de items van slechts een paar g

wat ik laatste tijd meeste doe is gewoon iets in het post gedeelte van auctioneer addon gooien en dan op "<blabla> ui" rossen .. dan zoekt ie alleen het item wat je wil posten

kun je vrij snel zien of iets minder oplevert vandaag dan gister/morgen.. en dan dus maar even wachten , of .. tja .. wat je wil natuurlijk

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 21:20

Technicality

Vliegt rechtsom...

SMulTiE schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:28:
[...]

Belachelijk dat een shaman niet meer top-DPS kan doen!!!!!
Meer dat hij daarom niet meer op zijn shaman gaat spelen, want ja, shamans zijn echt nutteloos 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:47
Potame schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:25:
Ik hoop vanavond of morgenavond 70 te dingen met mijn warrior. Nu heb ik al een lvl70 shadowpriest waar ik vooral mee pve. Nu lijkt het me wel wat om te gaan pvp'en met mijn warrior echter de gear die dropt uit instances is 99 van de 100 keer tank gear en 't duurt gigantisch lang om fatsoenlijke gear te verzamelen in arenas of BG's.
Valt best mee, en daarnaast, er valt prima te PvPen met 31/x/15 of x/31/15builds, resterende punten zelf aan te vullen. Alleen als je serieus wilt gaan tanken (raids/heroics) dan is wat meer prot (bijv. imp taunt, imp shieldblock) erg nuttig :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.worldofwarcraf...0000300000000000000000000

Hunter BM tree waar ik nu zelf ook voor ga met me alt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deadsy33 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:26:
[...]

:+ achja..
Laten we het er maar op laten dat je nogal dps/dmghorny bent. ;)
Zoals eerder gezegd, dps warriors zijn nogal gear afhankelijk om goed te kunnen te dpsen. Waar een andere dps class uit de voeten kan met gemiddelde gear, moet een dps warrior gewoon topgear hebben om goed te kunnen dpsen. We hadden in onze guild pre TBC aardig wat dps warriors die inhetzelfde lijstje stonden als de rogues, mages en hunters (zo niet erboven).

Wat betreft jou vraag of hunters nuttig zijn in 5 men dungeons. Ja, ze zijn nuttig. Misschien wel nuttiger dan rogues in bepaalde situaties. Waar rogues maar 1 CC mogelijkheid hebben die een mob langer dan 10 seconden uitschakeld (ik neem cheapshot, blind, stun, etc niet mee) hebben hunters de mogelijkheid om 1 of meerdere mobs gedurende een fight permanent te CC, plus daartussen te DPSen. Net zoals een mage met z'n sheep. Maar, daarentegen ligt de dps van een rogue hoger. Maar dat lijkt mij wel logisch, hoor je mij niet over klagen.

Maargoed, wat is jou class, wat is jou specc, wat is jou functie tijdens een dungeon? Brainless dps of dps-plus-cc-plus-assist. Heel veel variabelen die je aan het eind van de rit op nummer 1, 2 of 3 van de dmgmeters brengt.

Afhankelijk van de 5men dungeon sta ik afhankelijk van mijn taak, en van mijn groep of op nummer 1 of op nummer 2. In het eerste geval, brainless dps. In het tweede geval óók dps, maar met een cc/assist functie waar ik dus regelmatig heen en weer moet schakelen tussen mijn targets. Komt mijn shotrotatie ook niet ten goede.

Raids zijn daarentegen een ander verhaal. Daar zijn de locks/mages superieur. DoT's doen naar verhouding niet veel damage op dungeonmobs die binnen 5 tellen neer gaan ipv op trashmobs waar je ruim 1 minuut mee bezig bent.

Enfin, opmerkingen in de trend van "Ik doe 32% en hij maar 21% " zeggen niet zo veel. DMG meters kunnen wel handig zijn om te bekijken hoe je groepmembers zich verhouden met jezelf. Maar PuG's zijn nou niet echt een betrouwbare bron te noemen, omdat sommige mensen in PuGs de neiging hebben om te slacken. Ik vergelijk liever met guildies..
Bedankt voor de uitleg :)
Ik ben nog ma een newbie dusjah :9

Ik pull ook wel meestal en dan rent de warrior erop af pakt hij tankt hij alle mobs en dan pak ik 1 of 2 mobs en kil ik ze dat is eigenlijk wat ik steeds doe of als het een beetje groot groep is altijd eerst shield krijgen van priest en dan 1 mob sap en dan geef ik ook aan dat de mage die mob moet sheep werkt altijd goed :)

Weet iemand wat de veranderingen zijn voor een rogue met de nieuwe patch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

mischien dat de patchnotes bekijken een optie is?

tis maar een idee..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:58:
[...]

Bedankt voor de uitleg :)
Ik ben nog ma een newbie dusjah :9

Ik pull ook wel meestal en dan rent de warrior erop af pakt hij tankt hij alle mobs en dan pak ik 1 of 2 mobs en kil ik ze dat is eigenlijk wat ik steeds doe of als het een beetje groot groep is altijd eerst shield krijgen van priest en dan 1 mob sap en dan geef ik ook aan dat de mage die mob moet sheep werkt altijd goed :)

Weet iemand wat de veranderingen zijn voor een rogue met de nieuwe patch ?
sowieso denk dat je van alles wat geproeft moet hebben.

ik ben zelf ooit eens begonnen met een tauren hunter. tot iets van lvl 28, maar telkens dat gezeur van die pet dat ie honger had. e.d. dat ik besloot om eens wat anders te proberen.
ik zelf vond hunters te afhankelijk van hun pet.

ook een orc lock (34) gehad, nadat ik de beschrijving gelezen had. "dark blabla" maar uieindelijk toch op mijn mage uitgekoment.

ik heb nu helaas mij lock gedelete en een Belf lock gemaakt, maar denk dat ik daar achteraf wat spijt van heb, maar goed. orc en warlock zag er gewoon best wel cool uit.

my point is: probeer alles een beetje, t/m lvl 20 ben je zo en krijg je toch een beetje feeling met de classes.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zo pala @ 70, nu eens gear gaan verzamelen :+

Iemand enig idee of er een guide bestaat voor plate healing gear uit quest rewards?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf helaas mn Orc lock op 58 moeten achterlaten omdat we met een grote groep bekenden op dezelfde server zijn gaan spelen pre PCT. En daar zijn we alliance gaan spelen, dus ook nu geen transfer.

Ben nu opnieuw begonnen met rogue. Heb alles behalve shaman geprobeerd en er zijn drie klassen overgebleven die ik leuk vindt. Priest, Druid en warlock.

Overigens, mijn probeersels en successen:
58 lock
56 warrior (of zoiets, zou moeten kijken al 9 maanden rested)
29 mage
14 hunter
70 priest
70 druid
61 rogue
20 paladin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

Atlas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:18:

Iemand enig idee of er een guide bestaat voor plate healing gear uit quest rewards?
zou niet die link naar wow-loot.com oid daarbij niet helpen :D

gratz trouwens, ik ben zelf zaterdag ochtend gedinged :D + flying mount. toch wel vet hoor dat vliegen .

Gister een guildie van ons heeft zijn epic flying mount bij elkaar gegrind. en hij zit nu de hele tijd
/y whoooooshhhhooooooo
en een hele leuke qoute van hem: i am never gonna use payed transportation anymore.

hehe. ik vraag mij trouwens wel af wat nu sneller vliegt, de Flight master ding. of een epic (flying)mount

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:22
Atlas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:18:

http://www.wow-loot.com/gearguide.php?c=8

aanschouw :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

FLight master zit op 320%, gryphon op 280 :)

@ wow-loot, waaaaaarom kende ik die link niet :X

[ Voor 37% gewijzigd door Atlas op 14-05-2007 15:23 ]

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik zoek een nieuwe realm (en raiding guild), een waar veel mensen zijn, en meerdere guilds die 25 man raids doen. Op mijn realm is het vrij triest. Alliance btw.

Ik ben een enhancement shaman, hier is mn armory: http://armory.wow-europe....et.xml?r=Vashj&n=Ludacriz

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Atlas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:22:
FLight master zit op 320%, gryphon op 280 :)
alles beter dan die 60% flying mount... :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
deadsy33 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:29:
[...]

heb het 1 x gedaan van hh naar neatherstorm kon een 30 min gaan inetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

En dat wow-loot werkt echt voor geen meter :+
Nee ik hoef geen defense gear als ik aan het healen ben, alleen snapt dat ding dat niet, ook niet als defense op plek 25 staat in belangrijkheid, en healing/ stam/ intel op nummer 1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Atlas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:36:
Nee ik hoef geen defense gear als ik aan het healen ben, alleen snapt dat ding dat niet, ook niet als defense op plek 25 staat in belangrijkheid, en healing/ stam/ intel op nummer 1 :P
http://www.worldofraids.com/ kijk gewoon hier voor de instance drops, en voor quest rewards thotbot ed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

ye-roon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:47:
[...]

Hoe heet die addon die je mangle en lacerate timed? En Timed die ook abilities van je target? Bv in pvp je ben aan het vechten met een pala en je pala gooit een immune opzichzelf, zie je dan ook zo'n bar aftellen hoe lang hij nog immune is? Heb namelijk die timers in wat druid filmpjes gezien, maar dunno welke addon het is :)

Oh en ik zag ook mensen die iets hadden voor sct of sctd dat op een message manier liet zien of een enemy in pvp iets "gained" bv als er een pw:s op em gecast wordt of als een crusader procced, of dus zo'n zelfde immune shield :) En zou ook wel willen weten welke addon dat is.

En last but not least, die druidbar, werkt dat met elke unitframe die je maar kan bedenken?

En nog 1 iets, ik zie mensen met zo'n pulse die aangeeft wanneer er weer nieuwe energy is, bij sommige zit het mooi in de unit frame onder de energy bar andere hebben een losse en weer andere hebben het allebij. Ik heb zelf photek en cba om dat allemaal aan te passen, maar is er een addon die zo'n energy pulse in me unit frame kan plakken?
niemand? :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nature Enemycastbar bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Gister weer eens een free kill gehad op gruul, toch raar dat die soms bugged is en gewoon geen shatter doet. 2 dagen ervoor ook 2 tries gedaan nadat we maulgar hadden omgelegd en toen was ie niet bugged, terwijl het gewoon dezelfde instance is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Atlas schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:36:
http://www.wow-loot.com/paladin.htm

gebruik gewoon die.

khad trouwens wel beter van je verwacht atlas.. dit staat nl ook in de TS en word zo'n beetje elke pagina herhaald

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Potame schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:25:
pve met warrior pvp met priest?

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

deadsy33 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:29:
[...]

heheh ik ben laatst van Shat , naar Blading Edge Mountains (oid) gevlogen eroverheen en zo het hele gebied verkend. was daar nog nooit geweest. zelfde geldt voor netherstorm :D
lvlen 60 > 70 heb ik in Hellfire/Zangar/Nagrand/ (en klein beetje shadowmoon) gedaan.
in de eerste 3 gebieden bijna alle questen gedaan.

kijken of ik mij zelf nu kan motiveren om mijn priest te lvlen. (53 nu)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Wat betreft jou vraag of hunters nuttig zijn in 5 men dungeons. Ja, ze zijn nuttig. Misschien wel nuttiger dan rogues in bepaalde situaties. Waar rogues maar 1 CC mogelijkheid hebben die een mob langer dan 10 seconden uitschakeld (ik neem cheapshot, blind, stun, etc niet mee) hebben hunters de mogelijkheid om 1 of meerdere mobs gedurende een fight permanent te CC, plus daartussen te DPSen. Net zoals een mage met z'n sheep. Maar, daarentegen ligt de dps van een rogue hoger. Maar dat lijkt mij wel logisch, hoor je mij niet over klagen.
Tja, als je cheapshot, blind en stun niet meerekent dan heeft een rogue inderdaad weinig crowdcontrol mogelijkheden. Goede rogues gebruiken deze abilities echter wel en dan heb je als rogue toch echt best veel crowdcontrol. Bijvoorbeeld cheap shot, vanish, cheap shot, kidney shot is over het algemeen wel een dode mob en dan dps je tussendoor ook gewoon. Goede rogues gebruiken blind ook in instances en kunnen als het moet nog evasion tanken.

Maar goed, neem je dat allemaal niet mee dan heb je inderdaad alleen sap en dps. Aan de andere kant, als je bij een hunter freezing trap, pet en scattershot niet meerekent, dan hebben ze ook weinig crowdcontrol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18
Resistance_NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Tja, als je cheapshot, blind en stun niet meerekent dan heeft een rogue inderdaad weinig crowdcontrol mogelijkheden. Goede rogues gebruiken deze abilities echter wel en dan heb je als rogue toch echt best veel crowdcontrol. Bijvoorbeeld cheap shot, vanish, cheap shot, kidney shot is over het algemeen wel een dode mob en dan dps je tussendoor ook gewoon. Goede rogues gebruiken blind ook in instances en kunnen als het moet nog evasion tanken.

Maar goed, neem je dat allemaal niet mee dan heb je inderdaad alleen sap en dps. Aan de andere kant, als je bij een hunter freezing trap, pet en scattershot niet meerekent, dan hebben ze ook weinig crowdcontrol.
Hij neemt die dingen van rogue niet mee omdat ze i.t.t. sap een mob niet ca. 30 sec kunnen uitschakelen/bezighouden. Pet en freeze trap kunnen dit wel. Dit is 2 tegen 1, bovendien kan een pet vaak merdere mobs bezig houden.

Disclaimer: Mij maakt het niet uit uit of ik een hunter of rogue mee heb, skills zijn belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:33:
[...]

Elites zijn dan nog niet dood hoor :)
En concussive shot, slowing trap met entrapment, wingclip (impr).

En evasion tanken... ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Nivado schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:39:
[...]

Hij neemt die dingen van rogue niet mee omdat ze i.t.t. sap een mob niet ca. 30 sec kunnen uitschakelen/bezighouden. Pet en freeze trap kunnen dit wel. Dit is 2 tegen 1, bovendien kan een pet vaak merdere mobs bezig houden.

Disclaimer: Mij maakt het niet uit uit of ik een hunter of rogue mee heb, skills zijn belangrijker.
Een trap of pet houdt een mob ook niet gegarandeerd 30 sec vast. Trap breekt volgens mij sneller als sap (maar dat is een idee), en een pet schakelt de mob niet uit dus fear / aoe / charm / cleave of wat dan ook kan die mob nog steeds doen.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:54:
[...]

Elites zijn dan nog niet dood hoor :)
En concussive shot, slowing trap met entrapment, wingclip (impr).

En evasion tanken... ach :)
dan heb je inderdaad nog lekker veel tijd over om dps te doen ;)
En een rogue kan best en elite killen met minimale healing.

[ Voor 22% gewijzigd door MantaMania op 14-05-2007 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Laatst online: 10:18
MantaMania schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:56:
[...]

Een trap of pet houdt een mob ook niet gegarandeerd 30 sec vast. Trap breekt volgens mij sneller als sap (maar dat is een idee), en een pet schakelt de mob niet uit dus fear / aoe / charm / cleave of wat dan ook kan die mob nog steeds doen.

[...]
In de eerste post was een grens van 10 sec getrokken (ben ik het mee eens). In de reactie daarop ging het als: Als je "dit en dat" van een rogue van minder dan 10 sec niet mee neemt dan moet je "zus en zo" van hunter ( ook van meer dan 10 sec) ook niet mee nemen. Dit vind ik een scheve vergelijking. 10 sec stun is imo geen CC.

Nogmaals de discussie "Pet + trap" is beter/slechter dan "sap (+ meer dps)" meng ik me niet in en vind ik ook niet boeiend.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.