Zo'n probleempje heb ik ook zien gebeuren met een megane coupé: hij was druk aan het kletsen ofzo, en vergat de flauwe bocht te nemen. 4-baans weg, ergens richting Breda, en hij zat op de meest linkerbaan. Op de 3e baan zat een bestelbusje, en op een halve meter afstand zag je zijn passagier 'PAS OP!' roepen. Bestuurder geeft een ruk aan het stuur, gaat 60 graden dwars, en knalt na een flink stuk afremmen de vangrail in. Komt er vervolgens weer uit, en na nog wat slingeren komt hij tot stilstand. Zijn voorkant was wel een halve meter korter...
Leukste nog: mijn moeder zag dat gebeuren (vader reed) op 10 sec afstand voor ons. Verder een lege snelweg, wij waren de 'voorste'. Terwijl mijn vader al rustig aan het remmen was om die afstand te bewaren, schreeuwt mijn moeder "KIJK UIT!"...
Leukste nog: mijn moeder zag dat gebeuren (vader reed) op 10 sec afstand voor ons. Verder een lege snelweg, wij waren de 'voorste'. Terwijl mijn vader al rustig aan het remmen was om die afstand te bewaren, schreeuwt mijn moeder "KIJK UIT!"...