Inmiddels alweer een paar jaar geleden. Ik had ongeveer een jaar mijn rijbewijs en samen met mijn moeder een eigen autotje (Fiat Tipo).
Na een lange dag werken in de supermarkt (om kwart over zeven begonnen tot vijf, daarna balansen tot zeven uur 's avonds) en daarna nog naar een feest tot half zes.
Nog iemand thuis afgezet en daarna over de randweg (Haarlem) terug gereden, niet belachelijk snel, ergens tussen de 70/80.
Geen idee hoelang ik weg was (misschien maar een paar secondes?) maar ineens riep een vriend van me die naast me zat keihard "PAS OP!" en daar schrok ik zo van dat ik het stuur een flinke ruk gaf. Na drie tot vier keer flink geslingerd te hebben (toen wist ik nog niet dat ze van driften films maakten

) ramde ik met de rechter zijkant de stoep en kwam een meter of tien verder tot stilstand. Gelukkig hadden we zelf geen lichamelijk letsel, maar de auto was aan de rechterkant dus gemiddeld 10 centimeter smaller.
Nou, toen had ik dus ook geen auto meer
Dus nu neem ik voortaan als het laat gaat worden minstens één blikje Red Bull mee, je weet maar nooit. Ik lig liever bij thuiskomst nog twee uur wakker dan dat ik nooit meer wakker word.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!