Aah retro consoles. Heb ze hier ook staan.
Ben recentelijk begonnen het een beetje op te schonen en zo.
Dwz: Boxed consoles kopen en non-boxed weer verkopen. Tot nu toe heb ik een GameCube boxed (ben pas begonnen hehe).
Vind het zo jammer dat ik vroeger al die dozen en zo heb weggegooid, die voegen echt uniekere waarde toe aan de collectie. Maarja... Don't we all.
Ik heb hier trouwens staan:
- Nintendo NES (unboxed)
- Nintendo SNES (unboxed)
- Nintendo 64 (unboxed)
- Nintendo GameCube
- Sega Master System II (unboxed)
- Sega Megadrive I (unboxed)
- Sega Megadrive II (unboxed)
- Sega Gamegear (unboxed)
- Nintendo Gameboy (unboxed)
- Nintendo Gameboy Advance (unboxed)
- Pokémon Mini (unboxed)
Ik wil dus op z'n minst nog een Gameboy Color en een Sega Dreamcast.

Bij elke console heb ik gemiddeld zo'n 20 spellen.

Zal eens kijken of ik binnenkort een leuke foto kan maken. Ze zijn helaas niet allemaal aangesloten en zitten dus in bakken en dergelijke opgeborgen. In originele doos staat veel mooier toch!
Ik ben overigens ook nog aan het zoeken naar de copyboxes en flash cards die zijn gemaakt. Ik heb er nog geen een! Maarja, in "mijn tijd" waren ze nog niet zo algemeen verkrijgbaar. In de echte SNES tijd moest je lid zijn van een BBS om vervolgens via members daar in contact te komen met suppliers. Als je geen lid was van een BBS dan had je er òf nooit van gehoord, òf je moet net de juiste mensen kennen. Nou, ik niet dus. =) Kocht braaf mijn spelletjes voor 180 gulden per stuk, hehe.
Jammer dat ze nu zo ongelooflijk zeldzaam zijn, ik kan niet wachten om al die l33te scene intro's af te gaan spelen! Want ja, die releases zijn dan wel weer makkelijk te krijgen.
Ik denk niet dat iemand van jullie een goede plek weet om Europese copyboxes of flash cards te halen? Ik heb er enkele gezien maar die zitten in Amerika of Hong Kong of zo. Op zich niet erg, maar verzendkosten zijn hoog en vaak zijn die copyboxes niet met Europese consoles compatible. Dus tja, lastig...
Hoop dat ik van de week tijd heb om wat leuke pics te posten. ^^ Want het is op zich wel een leuke verzameling inmiddels.
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?