(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Hellaas zonder doos

pmVerwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:12:
Kan ik nog iemand verblijde met een Sega Megadrive met twee controllers en vier spelen (Sonic, Sonic 2, Road Rash, Megagames 1).
Hellaas zonder doosen echt veel doe ik er niet meer mee
.
This space is occupied
Verwijderd

Edit:
/me ziet ook Jungle strike op de plank ligen dat ik die was vergeten
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 02:10 ]
Verwijderd

Zie bovenheb je een foto? Je doet helemaal niet aan verzenden? Ook niet aan een los spel?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2007 12:06 ]
Verwijderd
Of gewoon simpel http://maps.google.nl/map...UTF8&z=16&iwloc=addr&om=1
Je weet dat kopers altijd vooruit betalen he, dus met verzenden heb je in principe zelf geen risico. Ik wil je niks opdringen, ik meld het enkel even
http://www.hobby.nl/~commodore-gg/oct20.htm (weet alleen niet of ze bij deze beurs zaken gaan verkopen)Schweino schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:08:
Is er ook een site met meer informatie over deze beurs beschikbaar?
en
http://www.atari-shop.nl/euroconbeurs.htm
en dit is die er gisteren was:
http://www.retrocomputerdag.nl/
[ Voor 9% gewijzigd door Walkman op 08-10-2007 10:19 ]

Kent iemand deze handheld (ervaring mee?).
Ik neem aan dat dit de originele (60Hz) versies zijn. Weet iemand of de TV-uitgang een 50 of 60Hz signaal is?
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Yup, ik was d'r ook. Ik liep daar rond met een knal oranje rib broek, en een EOS'je rond m'n nek. 'k Heb mezelf ingehouden, en ben met alleen 1 NES spel naar huis gegaan. de Game & Watch'es zijn me daar iets te duur...Walkman schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:50:
Iemand gisteren nog naar de retro games beurs in Schiedam geweest? Ben zelf nog even langsgeweest om te kijken en heb uiteindelijk 2 Gamecube titels en een oud Edge magazine aangeschaft. Er is er binnenkort ook eentje in Maarssen (20 oktober) en 3 november in Zutphen....
Was maar 10 euro op marktplaats. Snel werk van gemaakt. Op m'n andere copybox (Super Wildcard DX) zit geen schuimrubberen strook op de achterkant. Hoort dit wél zo? Bij deze is dat namelijk wel het geval.
Ik denk dat de vorige eigenaar een USA snes heeft gehad en die strook er zelf op heeft gemaakt om te verhinderen dat de SWC gaat kantelen (is niet nodig overigens). Bij een PAL Snes sluit een SWC perfect aan dus is het al helemaal niet nodig.
Enne, 10 euro, gefeliciteerd mazzelaar!
PS: wist je dat een sms3201 geen voeding nodig heeft?
[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 10-10-2007 14:10 ]
Ik heb ook een pro fighter X2 gehad, maar deze had een voeding die er niet bij hoorde en ik kon geen voeding vinden. Toen kreeg ik ook mijn Super Wildcard DX en heb ik ze vergeleken, waarbij ik de conclusie trok dat die Pro Fighter X2 veel minder mooi GUI had en mijn wildcard vrij zeldzaam leek. Dus heb ik die Pro Fighter X2 maar verkocht.
Leek me wel vet en handig voor reviewtjes.
Misschien kan je een tipje van de sluier lichten? ;-)Helaas. Deze advertentie is verwijderd.
Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.
Altijd handig want mijn huidige controller was aan vervanging toe.
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Laatste keer dat ik hem aangezet had, 1.5 jaar terug, deed ie het nog perfect. Ik doe er nooit wat mee maar is ook weer zo zonde om hem weg te doen. Dillema
Beter laat dan nooitBruiser schreef op woensdag 12 september 2007 @ 16:31:
@dna_fatrabbit
Je mag mij altijd contacteren, ik wil die spullen wel overnemen.
Ik heb de direct messages even aangezet

Opsomming:
Deze Snes compleet met 2 Controllers,
AV kabel
Stroomkabel
5 Originele games:
AstrixSmurven
Pro Soccer
Starwing
Super Mario Allstars
Super Wildcard 16 MB Copyboxmet een x tal floppy games.
Ik heb de snes in combo met box en willekeurige diskette getest en dat deed het gewoon maar of alle diskettes nog leven is voor mij een vraag.
Verwijderd

Zaten 2 spellen bij : bill & ted en batman returns
Contactspray is the magic word..Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:12:
Ik heb nog een Nintendo Entertainment System en een Super NES staan. Ik moet ze nog schoonmaken, ze doen het niet goed meer.
Pics!!died_laughing schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 10:16:
Vorige week mijn Atari Lynx binnen gekregen.
Zaten 2 spellen bij : bill & ted en batman returns
Da's hetzelfde ding dat ik een tijdje geleden beschreven heb. Moet je even terug zoeken in de thread hier. En of het een 50 of 60Hz versie is zou ik graag van je weten... het is namelijk maar net wat de MM op de kop getikt heeft. Welke MM trouwens en tegen welke prijs?Icelus schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:21:
Vond bij de Media Markt een handheld met 20 Sega Master System / Game Gear spellen. Werkt op 3×AAA batterijen en kan op een TV aangesloten worden.
Kent iemand deze handheld (ervaring mee?).
Ik neem aan dat dit de originele (60Hz) versies zijn. Weet iemand of de TV-uitgang een 50 of 60Hz signaal is?
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
Lufia RotS Big box als nieuw compleet: 25 eu
Harvest Moon als nieuw compleet: 20 eu
Ook heb ik een Snes met controller + Mario all-stars + boekje
geruild tegen
Playstation 2 Slimline Zwart + controller + 8MB memcard + God of war Platinum, Gran Turismo Platinum
Super nintendo met 14 spellen te koop:
Mickey mouse - The magical quest
Smurfen - Autour du monde
Super mario - All stars
Vortex
Zool - Ninja of the Nth Dimension
Starwing
Pac attack
Disney's Alladin
Killer instinct
Wario's Woods
Super Mario world (2x)
Donkey kong Country (2x)
The blues brothers
Kuifje in tibet
Sommige spellen had ik nog niet. Ik kon het niet laten staan
WD-40 Multispray:
Even spuiten...zo gepiept!
Roestverwijderaar, smeermiddel, contactspray, anticorrosiespray en onderdelenreiniger in één!
Van de WD40 site. Lijkt me dus oa wel een contactspray
Verwijderd
Contactspray voor mechanische onderdelen ja voor elektronica zou ik toch iets anders gebruiken bijvoorbeeld van Kontakt Chemie.Exorcist schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 17:52:
[...]
WD-40 Multispray:
Even spuiten...zo gepiept!
Roestverwijderaar, smeermiddel, contactspray, anticorrosiespray en onderdelenreiniger in één!
Van de WD40 site. Lijkt me dus oa wel een contactspray
http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=11709
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 00:35 ]
Verwijderd
met 3 spellen waaronder conqers bad fur day.
geweldig met 2 players
[ Voor 33% gewijzigd door Schweino op 01-11-2007 16:20 ]
komplete set met 2 controlers en toebehoren. gameboy adapter.
* Lufia
* Mario Kart
* Mickey Mania
* Zelda
* Goof Troop
* Yoshi Island
* Super Mario Allstars
* Super Mario World
* Secret Of Evermore
* De Smurfen
* De Lion King
Dat is een mooie set zo alles bij elkaar, toch drie kwart echte top titels. Maar om zo brutaal te zijn wat heb je er ongeveer voor betaald?KRG schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:55:
Nieuwste aanwinst:
komplete set met 2 controlers en toebehoren. gameboy adapter.
* Lufia
* Mario Kart
* Mickey Mania
* Zelda
* Goof Troop
* Yoshi Island
* Super Mario Allstars
* Super Mario World
* Secret Of Evermore
* De Smurfen
* De Lion King
56,20 is echt weinig voor zo'n set, goede aanbieding heb je daar aan gehadKRG schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:36:
56,20 maar ik haal dat er zo weer uit denk ik.
Ben ondertussen mijn N64 verzameling beetje aan het uitbreiden. Even een greep: Jet Force Gemini, Paper Mario, Sin and Punishment en nog meer games
Ik zou het spul gewoon houden, of je moet ze al hebbenKRG schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:53:
Klopt, want als ik bijv alleen al zelda en Mario Kart verkoop voor 25 p/s (wat meestal wel lukt, duurt soms een poosje) heb ik de rest maar gekocht voor 6,20.
Neppe kopieën zijn datVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:58:
Kan tegenwoordig toch allemaal via de Wii's VC
Dat is niet vergelijkbaar met het origineel hebben, vind ik. Ik heb liever zo'n retro-casette dan dat ik op een ander app. emuleer.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:58:
Kan tegenwoordig toch allemaal via de Wii's VC
Verwijderd
Wat heb je nou aan de hardware als je nauwelijks software hebt? Kijk, ik pak het anders aan: ik koop gewoon EN hardware EN software, probleem opgelostVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:02:
Eerlijk gezegd geef ik geen ene donder om software... koop en verkoop 't eigenlijk weer zo snel mogelijk doorkan ik meer cash in de hardware pompen zeg maar
Verwijderd
Dat is vrij onmogelijk zoals je zelf ook wel kunt begrijpen
Ik heb nog nooit een Nintendo game kunnen verkopen. Ook al zijn ze zeer slecht, ze blijven altijd maar in de kast zwervenVerwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:17:
YupWil ook niet zeggen dat ik ze dan ook gelijk diezelfde maand al wegdoe hoor
Dat is vrij onmogelijk zoals je zelf ook wel kunt begrijpenKomt ook vaak voor dat ik ze maar tot 1/3 speel en ze dan al wegleg...
Heb van alle fabrikanten behalve Atari wel wat consoles staan

Bij sommige spellen heb ik alleen twijfels of ik heb uberhaupt wel 1 keer wil:
Robocop
Crashtest Dummies
etc
Bij keuze heb ik altijd liever het orgineel
Er zijn voor mij wel uitzonderingen:
echter vc/xbla is makkelijker te vinden
geen problemen met kwaliteit door veroudering of mishandeling vorige eigenaar.
en voor mij de belangrijkste. de financien!
Ik kon bij een retro shoppie castlevania SotN voor 80 euro kopen
op xbla kost ie 10 euro ofzo......dan is voor mij de keuze toch erg makkelijk.
Wat ik jammer vind van vc is dat bij bijvoorbeeld mariokart 64 geen ghost opties heeft. Het was volgens mij niet zo'n groot probleem geweest om wat wii geheugen als n64 memokaart aan te wijzen.
De emulatie moet dus wel perfect zijn......dan heb ik het niet eens over gfx glitches of snelheids verschillen. (alhoewel dat voor mij bij oude 50hz games eigenlijk wel weer gewenst is

10 second ninja DONE
Je hebt uiteraard gelijk dat VC games een stuk goedkoper zijn. Doordat je ze makkelijk kunt downloaden hoef je ook geen moeite te doen om retro shops af te struinen of op Ebay te bieden. Maar dat is juist leuk. Je verzamelt op die manier langzamerhand een mooie verzameling voor de oude consoles, en daarvoor wil ik liever die good ol' cartridges in mijn handen hebbenSagat schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:08:
[...]
Bij keuze heb ik altijd liever het orgineel
Er zijn voor mij wel uitzonderingen:
echter vc/xbla is makkelijker te vinden
geen problemen met kwaliteit door veroudering of mishandeling vorige eigenaar.
en voor mij de belangrijkste. de financien!
Ik kon bij een retro shoppie castlevania SotN voor 80 euro kopen
op xbla kost ie 10 euro ofzo......dan is voor mij de keuze toch erg makkelijk.
Wat ik jammer vind van vc is dat bij bijvoorbeeld mariokart 64 geen ghost opties heeft. Het was volgens mij niet zo'n groot probleem geweest om wat wii geheugen als n64 memokaart aan te wijzen.
De emulatie moet dus wel perfect zijn......dan heb ik het niet eens over gfx glitches of snelheids verschillen. (alhoewel dat voor mij bij oude 50hz games eigenlijk wel weer gewenst is, euh nou ja ik denk dat het toch wel duidelijk is
)
VC is niet goedkoop, dat ben ik wel met je eens. Een game als mario 1 voor de nes zal je erg gemakkelijk voor minder vinden.KRG schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:28:
IMaar ja je koopt ook maar een suf rommetje ipv een spel van 15 jaar oud die bij iemand vandaan komt die hem jarenlang goed heeft gehouden.
Echter wat je hierboven zegt vind ik juist het enge. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de vorige eigenaar de game wel is heeft laten stuiteren oid.. Cartridges zijn dan nog wel redelijk duurzaam, maar met cd games vind ik het echt een naar idee om 2e hands te kopen.
10 second ninja DONE
Probleem met CD games zijn dan weer de krassen.. Cartridges kan je best laten stuiteren, dan werken ze nog prima. Ze worden helaas vuil na een tijdje en moeten schoon gemaakt worden, meer onderhoud is niet nodig.Sagat schreef op zondag 04 november 2007 @ 10:50:
[...]
VC is niet goedkoop, dat ben ik wel met je eens. Een game als mario 1 voor de nes zal je erg gemakkelijk voor minder vinden.
Echter wat je hierboven zegt vind ik juist het enge. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de vorige eigenaar de game wel is heeft laten stuiteren oid.. Cartridges zijn dan nog wel redelijk duurzaam, maar met cd games vind ik het echt een naar idee om 2e hands te kopen.
Ik wil ook nog steeds Rez met die vibrator erbij.daandegoeiste schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:36:
[...]
Heb van alle fabrikanten behalve Atari wel wat consoles staanNu ik erover nadenk, heb ook laatst nog Rez voor de PS2 kunnen bemachten. Hoewel niet zo oud, toch best zeldzaam:
[afbeelding]
Wil ook nog steeds een ouwe game boy color voor het "betere" handheld werk.
edit: Na meer dan een jaar toch maar de moeite genomen de typo weg te halen....
[ Voor 6% gewijzigd door warcow op 21-02-2009 17:33 ]
Eerst over een vibo beginnen, en vervolgens over het betere hand(held)werk?warcow schreef op zondag 04 november 2007 @ 13:48:
[...]
Ik wil ook nog steeds Rez met die fibrator erbij.Echt weer zo'n typisch japanse uitvinding. ^^
Wil ook nog steeds een ouwe game boy color voor het "betere" handheld werk.
Console Guy
Bij je vriendin op schoot natuurlijk, waar anders? (goed excuus voor mij om eindelijk eens een vriendin te krijgen...)Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 22:05:
Waar laat je in godesnaam die vibrator dan tijdens het gamen...?
Als voorbeeld, heb een zelda met Duitse handleiding. Ik heb dus geen SNES om te proberen, dus dat niet aandragen als oplossing
Code op het spel is SNSP-ZL-NOE/SFRG en er staat PAL version op. Attentie teksten op de achterkant in Engels Frans en Duits.
Ik wil weten of het nut heeft een SNES te kopen zodat ik weer eens Zelda en de rest van de zak spellen (13 voor 25 euro gekocht met handleidingen en eventuele kaarten) kan spelen.
beatle schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:19:
Iemand enig idee hoe ik aan een SNES spel kan zien welke taal de schermteksten zijn?
Als voorbeeld, heb een zelda met Duitse handleiding. Ik heb dus geen SNES om te proberen, dus dat niet aandragen als oplossing![]()
Code op het spel is SNSP-ZL-NOE/SFRG en er staat PAL version op. Attentie teksten op de achterkant in Engels Frans en Duits.
Ik wil weten of het nut heeft een SNES te kopen zodat ik weer eens Zelda en de rest van de zak spellen (13 voor 25 euro gekocht met handleidingen en eventuele kaarten) kan spelen.
Duitse versie dusAllgemeine Informationen:
System: Nintendo Super Famicom/SNES
Region: Deutschland
Erschienen: 24.11.1992
Entwickler: * Nintendo EAD
* SRD Game Division
Publisher: Nintendo of Europe GmbH
Sprachausgabe: Keine
Textsprache des Spiels: Deutsch
Hersteller-/ISBN-Code: SNSP-ZL-NOE/SFRG, ART.NR. 700-3006
Barcode: 045496830076
Tja wat voor nut heeft gamen? Leuk is het echter wel.beatle schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:19:
Iemand enig idee hoe ik aan een SNES spel kan zien welke taal de schermteksten zijn?
Als voorbeeld, heb een zelda met Duitse handleiding. Ik heb dus geen SNES om te proberen, dus dat niet aandragen als oplossing![]()
Ga dr maar vanuit dat RPG's meestal in de taal zijn van de handleiding.
NOE is inderdaad Duits.
FAH is vaak NL/Frans
UKV is UK Version uiteraard
ESP is Espagnola
Hoezo slap gelul. Rez is een uber spel, en ik zit niet te liegen: http://www.gamegirladvanc...s_rezvibrator.html#000141KRG schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:31:
Kunnen we weer ontopic? Slap lullen kan beter in HK.
Wat betreft die snes: een snes heb je voor circa 20 euro met wat zoekwerk dus dat lijkt me de moeite wel waard dan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar welke spellen je hebt.. (je hebt het over kaarten.. toevallig geen final fantasy ertussen...?
Goede info, wel balen trouwens, waar heb je dat gevonden?Michael Knight schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:25:
[...]
[afbeelding]
[...]
Duitse versie dus
De spellen zijn:warcow schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 00:32:
[...]
Wat betreft die snes: een snes heb je voor circa 20 euro met wat zoekwerk dus dat lijkt me de moeite wel waard dan. Ben eigenlijk wel benieuwd naar welke spellen je hebt.. (je hebt het over kaarten.. toevallig geen final fantasy ertussen...?)
Street racer SNSP-ASRP-EUR
Simcity SNSP-SC-NOE
Lamborghini, American chalange (boekje) SNSP-LB-FRG
Total Carnage SNSP-XC-UKV
Stargate SNSP-AGTP-EUR
Terranigma (officiële spelhandleiding in A4) SNSP-AQTD-NOE
Cutthroat Island (boekje) SNSP-AC8P-EUR
Super Star Wars (boekje) SNSP-V4-EUR
Alien 3 (boekje) SNSP-A3-EUR
Nigel Mansell's World championship racing (boekje) SNSP-M8-UKV
Super probotector, Alien rebels SNSP-CS-NOE
Illusion of time (officiële spelhandleiding in A4) SNSP-JG-NOE/SFRG
The legend of Zelda, A Link o the past (boekje, kaart, extra geheimen) SNSP-ZL-NOE/SFRG
Tevens nog:
Boekje Asterix & Obelix
Boekje Donkey Kong country 2
Boekje Wild guns
Wellicht goede deal voor 25 euro, echter veel duits dan denk ik?
[ Voor 15% gewijzigd door beatle op 13-11-2007 08:29 ]
Terranigma krijg je doodleuk in duitse schermteksten, Simcity ook, Zelda ook, Illusion of Time ook. Beetje jammer dat de RPG's juist duits zijn
Juist de spellen waar je het niet zou willenKRG schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:08:
Ja inderdaad,
Terranigma krijg je doodleuk in duitse schermteksten, Simcity ook, Zelda ook, Illusion of Time ook. Beetje jammer dat de RPG's juist duits zijn.
Een andere lolbroek had me SimCity (SNES) verkocht in het Duits. Maar goed, bij dat spel boeit dat niet, weinig tekst en wat er staat is goed te begrijpen. een RPG lijkt me ook een ander verhaal, je komt dan altijd wel woorden tegen die je niet of nauwelijks kent.
EensKRG schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:46:
Tja, ik kan niet echt super Duits, maar al kon ik het. Ik wil gewoon authentiek engels of Nederlandse edities. UKV gaat er bij mij nog wel in. Ook duitse of spaanse achterkant vind ik storend
.
http://link.marktplaats.nl/129265481
Verwijderd
Laatst heb ik er een gekocht (SPF Q+) MAAR het opzetstuk ontbrak!
Dit moet tussen de copybox en de SNES zitten.
Kan iemand mij helpen? Met andere woorden, wil iemand zo'n ding verkopen of misschien weet iemand hoe ik eraan kan komen?
interesse ja, 65 euro... neeKRG schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:34:
Iemand interesse? Kon hem een keer zeer goedkoop krijgen, dus tja dat sla ik niet af. Vandaar dat ik hem nu dubbel heb.
http://link.marktplaats.nl/129265481
Verwijderd
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Let op dat dit vaak niet mogelijk is. Er zijn veel verschillende batches gemaakt die zo nu en dan andere typen geheugen gebruiken of op een andere manier aan het moederbord hebben bevestigd. Maak dus even foto's van de binnenkant en vergelijk de connectoren voor de geheugenchips en de typenummers + timings van de chips.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:15:
Hm ik heb wel interesse. Zou het ook mogelijk zijn om wat geheugen over te zetten van de ene naar de andere pro fighter?
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Dit topic is gesloten.