ik kwam deze tegen:
http://www.ioffer.com/i/R...NES-Games-White--45932331
heeft iemand hier ervaringen mee, werkt het?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Saved by the buoyancy of citrus
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Ligt aan de staat natuurlijk.theforce81 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:52:
Jongens, is 25 Euro voor een NES, een controller, aansluitkabels en Super Mario een nette prijs? Wil het nog even van jullie horen
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ja, dat is een erg nette prijs hoor, mits het allemaal nog fatsoenlijk werkt natuurlijk.theforce81 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 19:52:
Jongens, is 25 Euro voor een NES, een controller, aansluitkabels en Super Mario een nette prijs? Wil het nog even van jullie horen
i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60
[ Voor 16% gewijzigd door BarôZZa op 28-02-2009 23:51 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Mwah is niet zeldzaam hoor. Worden tientallen tegelijk aangeboden op eBay. Hij is gewoon wat exclusiever mede door de prijsBarôZZa schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 23:49:
Zoiets bestond al in het echt:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ding is wel vrij zeldzaam.
[video]
Erg tof ding. Wel $700
Mijn foto's op Flickr.
Zet je er dan ook een 'donor-fx2'-chip op?Captain N schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:42:
Lijkt het nu maar zo, of is er ook een stukje van de chip zelf afgebroken? Zo ja, werkt 'ie dan gewoon nog?
Overigens heb ik vandaag nog een paar eproms binnen gekregen. Ik ben van plan te proberen een Starfox 2 cart te klussen. Heb alleen nul soldeerervaring, maar wie niet waagt wie niet wint. Ik laat m'n vorderingen hier wel weten.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 16% gewijzigd door Koldur op 02-03-2009 13:43 ]
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat is bij mijn weten nog een FX1 game... net als Star Fox/Wing... Star Fox 2 moest gebruik maken van de Super FX2 chip. Dan zou je beter een crappy Doom cartridge kunnen gebruiken (Mario World 2 is ook zo zonde..).Captain N schreef op maandag 02 maart 2009 @ 08:21:
Nee, ik ga een FX donor cart gebruiken (Stunt Race FX).Maar verwacht geen wonderen hoor, ik ben al blij als het na een paar keer proberen uberhaupt gaat lukken. Will let you know iig!
Is de camera die gek gaat doen omdat mario ervanaf dreigt te vallen en er toch op blijft staan. Heb ik ook weleens last van, maar vindt het wel droog. Was overigens een van Nintendo's eerste 3D spellen en natuurlijk een N64 launchtitel, dus er zitten wat vervelende foutjes in. Endless stair glitch is ook een leuke.Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 07:19:
Speel nu veel Mario 64 en het valt (en viel) me op dat wanneer je als Mario soms op de rand van een platform staat het scherm begint te trillen als een gek. Iemand een idee hoe dit komt? Ligt het daarnaast aan mij of zijn de latere werelden bij Mario steeds saaier. (Vooral dat oervervelende waterlevel waar je het nivo omhoog en omlaag moet doen)
Oei, is daar misschien een tutorial van. Echt zonde dat ze dat spel niet hebben uitgebracht.Captain N schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:42:
Lijkt het nu maar zo, of is er ook een stukje van de chip zelf afgebroken? Zo ja, werkt 'ie dan gewoon nog?
Overigens heb ik vandaag nog een paar eproms binnen gekregen. Ik ben van plan te proberen een Starfox 2 cart te klussen. Heb alleen nul soldeerervaring, maar wie niet waagt wie niet wint. Ik laat m'n vorderingen hier wel weten.
Zijn dit soort "clones" ook in Nederland te koop? Het liefst nieuw natuurlijk.KWM schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 21:56:
ik kwam deze tegen:
Klopt, maar het schijnt in snelheid voor deze cart mod geen verschil uit te maken omdat Starfox 2 maar 1 core gebruikt als je een FX2 cart gebruikt.Michael Knight schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:48:
Dat is bij mijn weten nog een FX1 game... net als Star Fox/Wing... Star Fox 2 moest gebruik maken van de Super FX2 chip. Dan zou je beter een crappy Doom cartridge kunnen gebruiken (Mario World 2 is ook zo zonde..).
Mijn foto's op Flickr.
Ik kan er eigenlijk wel om janken dat Nintendo dat spel niet gewoon gerealesed heeft.Het enigste wat ze ermee opgeschoten zijn, is dat ze weten wat de Snes wel niet aankan en wat ze zelf wel niet konden maken. Toen ik hem voor de eerste keer zag, had ik echt iets van: voor welke console is dat? Wat?! De Snes?Captain N schreef op maandag 02 maart 2009 @ 20:52:
[...]
Klopt, maar het schijnt in snelheid voor deze cart mod geen verschil uit te maken omdat Starfox 2 maar 1 core gebruikt als je een FX2 cart gebruikt.
En er zijn inderdaad een aantal versies uitgelekt van de beta. Een vroege beta waar je vrij weinig mee kan, maar ook een beta in de meest recente status van development. Schijnbaar heeft een paar jaar geleden iemand de source code bemachtigd, die gecompiled, en er een dump van op internet gezet. Deze is weer wat verder gehackt en vertaald, zodat de debug menu's en zo er niet meer in zitten, de boel in het Engels is, en het verder ook goed speelbaar is.
[ Voor 14% gewijzigd door danielkraak op 02-03-2009 22:36 ]
Mijn foto's op Flickr.
www.klove.nltheforce81 schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:40:
Nogmaals een vraagje over het ombouwen van een SNES naar 60 Hz, ben ermee bezig geweest, maar ik blijk een super duper nieuweversie te hebben die een oscillator nodig heeft van 21,4 Mhz om het voor elkaar te krijgen. Nu zijn die dingen NERGENS in NL te krijgen voor zover ik vinden kan, weet iemand een adres waar ik deze zou kunnen bemachtigen? Hier is de info te vinden (in het Duits) over hoe de SNES die ik heb omgebouwd moet worden.
Alvast bedankt!
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
bij mijn 2e snes zie je het ook heel goed, veel beter dan op mijn nes'en. apparte vind ik dat het niet de hele console is, maar alleen het onderste deel. alsof dat weer een ander soort plastic is. begrijp ik nu goed uit dat artikel dat de makers een component aan het plastic hebben toegevoegd dat vergeeld, maar ook brandwerend/ vertragend is?Cyphax schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:05:
Op die foto zit het er reeds 8 uur op, ik weet niet of het agressief is of dat het op de een of andere manier in het plastic trekt, maar het is wel leuk om in de gaten te houden. Mijn NES en SNES zijn ook licht geel helaas. Nou ken ik de NES niet anders () maar bij de SNES kan je het heel goed zien.
Ik kan geen spellen meer spelen zonder kleur, dat speelt gewoon verrot. Ben er teveel aan gewend geraakt ben ik bang. Jammer, want de GB had / heeft best leuke spellen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:09:
Heb gister Mario Land voor de Gb gekocht. Het is een leuk spel maar blijft toch vreemd voelen, lijkt een beetje op een van de infameuze Mario-hacks. Die vlieg- en onderzeelevels zijn wel tof.
Ik heb datzelfde gevoel ook bij Mario Land! Hele vreemde game eigenlijk, wellicht voornamelijk omdat de levels zo anders zijn en omdat je anders schiet (geen idee waarom). Ik moet deze ook nog een keer aanschaffen, voor op de Super Gameboy (ik heb geen gewone Gameboy). Het is wel een leuk spel imo.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 12:09:
Heb gister Mario Land voor de Gb gekocht. Het is een leuk spel maar blijft toch vreemd voelen, lijkt een beetje op een van de infameuze Mario-hacks. Die vlieg- en onderzeelevels zijn wel tof.
Als je een SNES hebt kun je dat oplossen met zo'n Super Gameboy en anders kan je een Gameboy Color op de kop tikken. Dan zijn de oudere games volgens mij ook altijd wel in kleur, al is het vaak niet veel.Dennahz schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:00:
Ik kan geen spellen meer spelen zonder kleur, dat speelt gewoon verrot. Ben er teveel aan gewend geraakt ben ik bang. Jammer, want de GB had / heeft best leuke spellen.
[ Voor 28% gewijzigd door Cyphax op 03-03-2009 13:10 ]
10 second ninja DONE
10 second ninja DONE
Mijn foto's op Flickr.
Dat heb ik dus ook nooit gesnapt. De muziek in veel Megadrivespellen klinkt als een midifile op je Soundblaster 16.Sagat schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:37:
Oh en sega 16bit games vind ik het geluid altijd zo slecht van.
Verwijderd
Op de GBA ook en daar kan je zelfs een kleurschema (12 mogelijkheden) kiezen.Cyphax schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 13:09:
[...]
Ik heb datzelfde gevoel ook bij Mario Land! Hele vreemde game eigenlijk, wellicht voornamelijk omdat de levels zo anders zijn en omdat je anders schiet (geen idee waarom). Ik moet deze ook nog een keer aanschaffen, voor op de Super Gameboy (ik heb geen gewone Gameboy). Het is wel een leuk spel imo.
[...]
Als je een SNES hebt kun je dat oplossen met zo'n Super Gameboy en anders kan je een Gameboy Color op de kop tikken. Dan zijn de oudere games volgens mij ook altijd wel in kleur, al is het vaak niet veel.
Idd. heel erg 'tinnig'. Best jammer gezien het veel mooi uitziende games verpest.Cyphax schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:06:
[...]
Dat heb ik dus ook nooit gesnapt. De muziek in veel Megadrivespellen klinkt als een midifile op je Soundblaster 16.
Terwijl die console best mooi geluid kon produceren. De muziek in de Sonic-games en de SoR-serie is schitterend. Dan moeten anderen het ook kunnen. Vergeleken bij SNES-games was het vaak ronduit beschamend.
Dat ligt geheel aan de sounddriver die gebruikt is bij het maken van de games. Bij een hele zooi games is gebruikt gemaakt van dezelfde driver daarom klinken ze ook allemaal hetzelfdeCyphax schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 14:06:
[...]
Dat heb ik dus ook nooit gesnapt. De muziek in veel Megadrivespellen klinkt als een midifile op je Soundblaster 16.
Terwijl die console best mooi geluid kon produceren. De muziek in de Sonic-games en de SoR-serie is schitterend. Dan moeten anderen het ook kunnen. Vergeleken bij SNES-games was het vaak ronduit beschamend.
Bedoel je Megadrive-games? Jammer dat ze dan zo'n suffe driver hebben gebruikt. Maarja, niets meer aan te doen.Viperke schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 15:37:
[...]
Dat ligt geheel aan de sounddriver die gebruikt is bij het maken van de games. Bij een hele zooi games is gebruikt gemaakt van dezelfde driver daarom klinken ze ook allemaal hetzelfdeIs ook een stuk goedkoper dan zelf een soundriver maken.
Of Star Fox, alhoewel daar nooit echt veel verstaanbaar van is.Schweino schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:54:
en praten!!
Earth Defence Force!
M'n mond viel open toen ik dat hoorde destijds.
[ Voor 41% gewijzigd door danielkraak op 03-03-2009 20:25 ]
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Dit is gebeurd bij Super Mario Bros. 2 voor de NES, dat was begonnen als ander spel maar is uiteindelijk omgedoopt tot Mario game.gravitone schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:08:
Nu ik nogmaals terugkijk naar de omgevingen, vijanden, etc. Begin ik steeds meer het vermoeden te krijgen dat marioland zoals we hem kennen pas in een vrij laat stadium tot mariogame is omgedoopt.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
[ Voor 5% gewijzigd door Captain N op 04-03-2009 17:03 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ja inderdaad, Japan heeft zelfs een andere Mario Bros 2. Ik weet niet of hij ook in Europa is uitgekomen, volgens mij niet. Hij is in ieder geval ook nog ergens (denk Amerika) onder: SMB the Lost Levels uitgebracht, maar veel vonden hem te moeilijk.Captain N schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 17:01:
Ik blijf het een van de coolere Mario games vinden, met ook erg coole vijanden.
Overigens was SMB2 niet begonnen als andere game, het IS een andere game die gewoon is uitgebracht in Japan (Doki Doki Panic). Voor het Westen zijn er een paar sprites vervangen en that's it.
[ Voor 26% gewijzigd door danielkraak op 04-03-2009 17:35 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Captain N op 04-03-2009 18:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 10% gewijzigd door Bruiser op 04-03-2009 20:08 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Wel grappig om te zien, dat een van de behulpzame users op dat andere forum, precies hetzelfde icon heeft als jijCaptain N schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 23:01:
Hm... klaar met solderen, alleen meer dan een zwart scherm krijg ik nog niet.Kennelijk toch ergens nog iets niet helemaal goed gedaan. Zou ook te mooi om waar te zijn als het in een keer goed zou zijn gegaan.
Verwijderd
The lost levels is een wat vermakkelijkte versie van Super Mario Bros 2 Jap. De originele versie van Super Mario Bros 2 Jap is hier alleen op de VC uitgebracht (en is erg lastig).Bruiser schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 20:07:
De originele in Japan gereleasde Super Mario Bros 2 is hier bij ons bekend als "The Lost Levels" welke terug te vinden is op Super Mario All Stars...
Hmmm... zoals N dus al zei :-)
Mja, ghehe. Kwam dat forum een tijdje terug tegen (neem aan dat je LiquidNinja oid bedoelt?) en mij viel het ook al op.Michael Knight schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:50:
Wel grappig om te zien, dat een van de behulpzame users op dat andere forum, precies hetzelfde icon heeft als jij
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 05-03-2009 10:32 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mijn foto's op Flickr.
Helaas begint mijn virtual boy ondanks dat ie eerst perfect werkte toch weer glitches door het beeld te krijgen. Ik heb er nu een tijd niets mee gedaan.. dus ik baal er nogal van. Ik heb net 9 games bijgekocht... *zucht*Michael Knight schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:30:
Mooi project, kan niet anders zeggen... zeker voor een eerste keer heb je al netjes gesoldeerd.
Ga je ook nog iets doen aan de snelheid van de fx chip? Ik las (idd op liquidninja) dat een user zijn fx1 op een hogere snelheid liet lopen en daardoor wat meer ingame fps kreeg.
Mijn foto's op Flickr.
[ Voor 41% gewijzigd door danielkraak op 05-03-2009 15:32 ]
[ Voor 52% gewijzigd door Captain N op 05-03-2009 15:42 ]
Mijn foto's op Flickr.
Ik zal eens kijken voor die soldeerbout. Ik had eigenlijk meer problemen met stroomdraadjes aan mijn ledjes solderen. Het lukt wel, maar niet netjes enzo. Het maakt niet zo heel veel uit eigenlijk, want ik doe er krimpkous omheen.Captain N schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:38:
Ik heb nu iig volgens mij een goede eprom. Als ik via de software van m'n eprom programmer de inhoud daarvan uitlees en opsla, kan ik die bin file openen in SNES9X. Speelt ook goed af. Dus als ik geen kortsluitingen kan vinden maar even de eprom vervangen en kijken of het dan wel werkt.
@Daniel: die Antex is dan wel een aanrader. Tenminste, heb geen ervaring met anderen, maar deze werkt prettig vind ik. Puntjes zijn ook vervangbaar en hij kostte iets van 20 euro.
En wellicht handig om een blobje tin op je printplaat te doen, het pootje van het ledje erop houden, dan warm maken en het pootje in het blobje laten glijden? Flux zorgt ervoor dat de tin beter hecht. Zit in principe ook al in je tin (als je tin hebt met een kern van flux), maar je kunt daarnaast ook nog extra flux gebruiken. Tenminste, dat is wat ik gelezen heb, zelf nooit gebruikt.
[ Voor 6% gewijzigd door danielkraak op 05-03-2009 15:49 ]
Kijk, dat hoor ik graag sé :-)Captain N schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:38:
Ik heb nu iig volgens mij een goede eprom. Als ik via de software van m'n eprom programmer de inhoud daarvan uitlees en opsla, kan ik die bin file openen in SNES9X. Speelt ook goed af. Dus als ik geen kortsluitingen kan vinden maar even de eprom vervangen en kijken of het dan wel werkt.
[ Voor 50% gewijzigd door Bruiser op 06-03-2009 01:36 ]
Op de VC krijg je gewoon de crappy PAL versies, uitgezonderd de Japanse games en de N64 games. Vooral bij Neo Geo is het een pain in the ass. Ik blijf dus hangen bij de emulators.danielkraak schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 15:48:
[...]
Ik zal eens kijken voor die soldeerbout. Ik had eigenlijk meer problemen met stroomdraadjes aan mijn ledjes solderen. Het lukt wel, maar niet netjes enzo. Het maakt niet zo heel veel uit eigenlijk, want ik doe er krimpkous omheen.
Voor de rest hoop ik dat het lukt om je Starfox 2 werkend te krijgen. Dat truukje voor een hogere framerate is ook wel een aanrader, want hij draait toch maar op zo'n 20FPS. Hangt de regio (op welke regio Snes kun je hem dus spelen) van het spel trouwens alleen af van de cartridge die je gebruikt, of ook van de data op de Eprom. Moet het spel dus ook in zekere mate voor een bepaalde regio geprogrammeerd zijn, of regelt de hardware van de cartridge de regio?
Het tweede lijkt me aannemelijk, omdat Pal Snes spellen slomer lopen dan de NTSC versies. Is op de VC van de Wii het snelheidsverschil tussen pal en ntsc trouwens eindelijk verholpen, zodat wij ook op ntsc snelheid kunnen spelen?
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Tenzij de TV echt HEEL oud is moet deze wel NTSC aankunnen. De DVD-spelers vaak ook wel, al kunnen ze zwart-wit beeld geven.mvdklip schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 09:58:
Klinkt inderdaad alsof je DVD-recorder en TV geen NTSC aan kunnen. Of zou je MD nu een PAL 60 signaal uitspugen?
Dus dat is mooi.Notice that in NTSC mode the screen turns monochrome. This is because I only have the MD hooked up with basic composite leads. To see colour in NTSC mode you will need to also make (or buy) a SCART lead...which I'm about to do in a few moments!! :-D
[ Voor 28% gewijzigd door Cyphax op 06-03-2009 14:29 ]
Captain N schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:41:
Ik heb Donkey Kong Country al honderdduizend keer gespeeld, maar ik blijf het een van de beste games ooit vinden. Als ik het volgende filmpje kijk word ik weer net zo enthousiast als destijds toen het spel nog niet uit was.
http://www.youtube.com/watch?v=stc0RuRv2RA
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Heb je gelijk in. Zijn er al voor 15 euro heb ik zojuist gezien. Goede tip! Met welke Eproms werkt dit allemaal? Of werkt het maar met 1tje. Als ik dat weet, dan denk ik dat ik alles maar eens ga bestellen en het zelf probeer.Captain N schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 07:32:
Op Ebay heb je al voor heel weinig geld een Willem eprom programmer. Zeker als je het ook nog voor andere games wilt gebruiken lijkt me het niet onhandig er zelf eentje te hebben?
[ Voor 33% gewijzigd door danielkraak op 06-03-2009 23:41 ]
Als je bij Nedgame binnenloopt heb je die games voor enkele tientjes... 30 euro is al erg hoog momenteeldanielkraak schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 23:35:
[...]
Heb je gelijk in. Zijn er al voor 15 euro heb ik zojuist gezien. Goede tip! Met welke Eproms werkt dit allemaal? Of werkt het maar met 1tje. Als ik dat weet, dan denk ik dat ik alles maar eens ga bestellen en het zelf probeer.
Ik heb ook gelezen dat je met snestool de header moet verwijderen van de rom van Star Fox 2.
Ps. Misschien nog even een mooi plaatje maken die we op de cartridge kunnen plakken.Ik ben van plan een andere cartridge in de scanner te leggen, zodat ik de grootte weet van het plaatje.
@Yeseterror: Mooie set. Voor die Majora's mask zelf kun je al makkelijk 30 euro krijgen. Er valt zeker veel meer uit te halen dan er nu voor geboden wordt.
*slaat zichzelf voor zijn kop, omdat hij van sommige N64 spellen vroeger de doosjes heeft weggegooid en dan ook precies bij de spellen, waarbij dat niet de bedoeling had moeten zijn*
Majora's mask niet zomaar toch? Zeker niet met boekje en doosje. Of Nedgame hanteert toevallig een lage prijs.Michael Knight schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 00:06:
[...]
Als je bij Nedgame binnenloopt heb je die games voor enkele tientjes... 30 euro is al erg hoog momenteel
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Volgens mij ist net zo`n dummy cart als die aan de onderkant van de Nintendo DS.l0c4lh0st schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:03:
Weet iemand wat de jumper pack voor de Nintendo 64 doet?
Ik lees hier en daar dat het het geheugen van de N64 is. Dat als ie er niet in zit, de N64 niet werkt. Nou, ik haalde 'm er net uit.. En gewoon werken.
Er staat ook niks echt zinnigs op het ding.
Dus... Heeft iemand een duidelijke omschrijving van de functie van het ding, waar ik iets mee kan?
Volgens mij voegt het expansion pack extra ram toe aan het reeds aanwezige...jumper pack verwijderen zou dan weer vermindering betekenen... weet het niet precies however.Cyphax schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:30:
Ik dacht dat die jumperpack de standaard 4MB RAM was of iets dergelijks. 'k Heb in mijn N64 eigenlijk altijd de uitbreiding zitten, nog nooit geprobeerd zonder 1 van die 2.
[ Voor 26% gewijzigd door Michael Knight op 07-03-2009 01:32 ]
Maar zoals ik al aangaf kan het dus ook een PAL 60 signaal zijn wat die omgebouwde MD uitspuugt. Aan de andere kant, dat ombouwen van MD's deden ze tien jaar geleden ook al, dus waarom zou het niet werken op een TV van 10 jaar oud.Schweino schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 15:56:
Ligt ook aan je TV, al mijn TVs geven NTSC perfect weer op alle aansluitingen (composiet, s-video, scart-RGB).
Wel is het zo dat veel oudere TVs alleen via de RGB input NTSC weer kunnen geven.
Gasloos sinds 2019 - WP Atlantic Calypso - Pelletkachel - Citroën e-C3 Max - Peugeot e-208 Active - Zappi v2
[quoteThe expansion pack was a small peripheral released byl0c4lh0st schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 01:03:
Weet iemand wat de jumper pack voor de Nintendo 64 doet?
Ik lees hier en daar dat het het geheugen van de N64 is. Dat als ie er niet in zit, de N64 niet werkt. Nou, ik haalde 'm er net uit.. En gewoon werken.
Er staat ook niks echt zinnigs op het ding.
Dus... Heeft iemand een duidelijke omschrijving van de functie van het ding, waar ik iets mee kan?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq