wat Forza met voetbal te maken heeft is mij niet geheel duidelijk...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
&
En wat is het, als je je WEL vergist? Just in case...Weltschmerz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:50:
Forza betekend kracht...als ik me niet vergis...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Zo zat ik dus zelf ook te denken vanochtend toen ik in de trein zat.Roely schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:38:
[...]
Mooi "Frustatie" voorbeeld, maakt het forum echt boeiend.
RappieRappie zet Xbox aan, krijgt een nieuwe dash update, en voordat hij dit wgoed hebt kunnen bekijken, is niet het nieuwe marketplace tabje rood, maar de drie leds ... ring of Death
Fase 1 :
FRUSTRATIE, BOOS, WOEDEND
RappieRappie post meteen, Xbox moet weg, geef mij maar een PS3. Alle frustratie gooit hij er uit.
Fase 2:
"Op zich boeit het me niet zo dat mijn console stuk is, echter heeft mijn vertrouwen in de 360 een flinke deuk opgelopen." BEZINNING, het is 'geland' dat de Xbox dood is ..
Fase 3:
De realiteit :
"Hier heb je dus helemaal gelijk in; morgen maar MS bellen voor een andere."
Herbij zijn alle forum bezoekers deelgenoot geworden van de Real Life verwerking van een kapotte Xbox. Mooi hoe je ziet hoe de eeste en laatste post veranderen van toon.
RappieRappie : Bedankt voor je smakelijke posts, ik begrijp je frustratie ! Veel plezier met Forza2 als e.e.a. weer geregeld is !
[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 10-05-2007 17:00 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
[ Voor 8% gewijzigd door S2S op 10-05-2007 17:04 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Vandaag dusREDMOND, Wash. — May 10, 2007 — Thought Pacific City was well on its way to becoming a wholesome, law-abiding community? Think again, Agent.
Microsoft Game Studios and Realtime Worlds today announced that there is still more crime to be purged and new ways to purge it with the release of both free and premium downloadable content for the critically acclaimed Xbox 360™ open-world action title “Crackdown™.” The content will be available for download from Xbox LIVE® Marketplace today.
With more than 900,000 units of “Crackdown” sold-through in only two months, Microsoft Game Studios and Realtime Worlds are extending the game’s unparalleled experience, offering gamers several exciting new features, including vehicles, weapons, game modes and seven highly explosive, new Achievements. In addition, Agents will have free access to improved mission time trials, an option to repopulate gangs and kingpins after they have beaten the game, a vehicle impound garage, and the long-awaited Keys to the City — a comprehensive cheat mode including new “super agent” abilities and the option to create ramps, vehicles and explosives anywhere in Pacific City, at any point in the game.
For 800 Microsoft® Points, Agents can also access the full “Crackdown” armory, which includes three unique vehicles, four new devastating weapons, co-op game types, an Agent “cloaking device” and an added dynamic street-racing mode.
The new and improved street-racing mode brings several white-knuckle races to the streets … and everywhere in between. Agents can win by any means necessary — via speed or sabotage.
Vehicle selection is imperative to an Agent’s success, and the premium vehicle additions will help gamers dominate their foes. The Agency Buggy, fitted with a turret for the new, ultimate fast-firing projectile chain gun, is the vehicle of choice in rough and tumble off-road races. The low-profile battering ram of the Agency Armored Vehicle is strong enough to knock vehicles out of the way and protect Agents from an onslaught of gunfire, and is fitted with an independently aiming rocket turret. The Agency Racecar is the high-speed car of choice on the long stretches of city pavement.
In addition to a flocking rocket launcher (the MSK Lobber) and the all-powerful MZ360 Mini-Gun, the premium content will feature both proximity mines and the HRX Harpoon gun capable of stopping crime in its path by nailing criminals to nearby cars and walls.
In addition, if a player who has yet to purchase the PDLC content enters into a co-op game with a partner who has, that player will be able to preview the new content for the duration of that game.
For gamers interested in dashboard content, one new “Crackdown” theme will be available for 150 Microsoft Points, as well as four exciting new picture packs at varying prices.
And finally, on May 16, owners of the specially marked packages of “Crackdown” will be able to access the long-awaited “Halo® 3” multiplayer beta from the in-game menu.
So whether it’s through the free or premium content, “Crackdown” gamers on Xbox LIVE are bracing themselves to hit the streets of Pacific City once again. Now, get out there, Agent, and kick crime where it hurts.
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Yo.
Verwijderd
Verwijderd
Ik haat je
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 18:20 ]
Ja en dan krijg je ook nog een invite om samen te spelen
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Ik zeg goede game, goede demoUltraSub schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:25:
Forza 2 gaat inderdaad the shit worden volgens mij.
Zoals al eerder gezegd, goede game, slechte demo!
Die McLaren rijdt geweldig
bs.. is nog niet eens uit:
jij hebt het over de (semi)public beta... de non public-beta wordt natuurlijk allang getest voor dat er zo'n grote release komtfreekweb schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:59:
[...]
bs.. is nog niet eens uit:
"Halo 3" Multiplayer Beta Hits Xbox LIVE Worldwide on May 16"
http://www.halo3.com/
check it
en heb zelf net ook nog es gekeken in Crackdown.... maar geen Halo3 beta demo.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
dat ligt ws meer aan je tv dan aan je xboxFeaR1986 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:03:
Hebben er trouwens meer mensen last van dat de Xbox 360 soms zorgt voor een soort van interferentie? Zodra ik mijn 360 aanzet wordt mijn gewone tv beeld (en dan vooral de zenders Nederland 1,2 en 3) veel waziger en meer last van een soort van "blur". Ik heb gewone analoge tv, want in het k*tdorp waar ik woon is er nog geen digitale tv beschikbaar...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 19:29 ]
Denk dan eerder aan mijn tv kabel, want had het met mijn "oude" Philips en nu ook weer met mijn nieuwe...Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:27:
[...]
dat ligt ws meer aan je tv dan aan je xbox
edit: weet ik eigenlijk wel zeker
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Op 10 mei 2007 om 19.39 schreef DJMantri op GameAddict.nl:
Op de site van Halo 3 is te lezen dat de Beta van Halo 3 online komt op woensdag 16 mei 2007 om 12.00 (5 uur Pacific Daylight Time) en zal duren tot en met 6 juni 2007 om 18.59 (11.59Pacific Daylight Time).
Voor de beta is dus wel Crackdown met Halo beta nodig (tenminste als je er 1 hebt gekocht), plus Xbox Live Gold en een harde schijf.
De Beta bevat de volgende maps: Snowbound, High Ground and Valhalla. Welke gemiddeld tot erg groot zijn. Bovendien zal de nieuwe "Mongoose all-terrain vehicle" tot de voertuigen behoren en kun je los gaan met de volgende wapens: de verbeterde Assault Rifle, Brute Spiker, Spartan Laser en de nieuwe Spike Grenades.
Daarnaast zal Bungie een aantal filmpjes online zetten om wat meer te weten te komen over Halo 3. Ze beginnen met "Is Quisnam Protero Damno!", Welke gaat over het maken van de multiplayer levels.
Maar goed, 16 mei is het dus zover.
Ok, een 2e poging het uit te leggenindy911 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:05:
[...]
video-levels zijn normaalgesproken 16-236. zwart wordt is dus 16, wit 236. computer-levels zijn 0-255, met zwart 0, wit 255. als beeldweergever video-levels verwacht op de VGA ingang, maar je computer levels stuurt, wordt het beeld veel te donker en ben je detaillering in het zwart kwijt. nu kan je dat dus aanpassen.
Verwijderd
PGR3 valt dan al af qua beuken..Pirate-Bozz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:13:
Ik heb een vraag. Ik ben op zoek naar een racegame, ik wil er echter niet al te veel aan uitgeven. Nu heb ik drie games op het oog: Burnout: Revenge, Ridge Racer 6 en PGR 3. Ik ben op zoek naar een game waar je wel kan beuken maar het racen moet nog wel centraal staan. Ik heb wat reviews gelezen maar die zijn niet echt doorslaggevend. Wat denken jullie ervan?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Aha, duidelijke uitlegindy911 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 19:55:
[...]
Ok, een 2e poging het uit te leggen.
Het analoge signaal [...] Alle kleuren lijken dan erg flets.
Ik dacht dat die scores gewoon automatisch dan online werden gezet bij de volgende keer dat je weer op xbox live zat.spaceboy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:15:
Peewee: je hebt heel veel mazzel. Mijn internetverbinding lag eruit, maar ik HEB je verslagen met Pinball FX. Ik had 474 miljoen. Maar omdat ik geen verbinding met Live had (halverwege het spel zo'n fijne melding dat je disconnected bent) is het niet gelogd. Echt heel naatje. Had trouwens WEER die bug aan het einde, heb wel een half uur gespeeld zonder dat ik die tanker in kwam. Anders had ik minstens de 5 ton gehaald. Had trouwens een BreakTime Jackpot van 70 miljoen met m'n 7e bal. Dat was wel weer relaxed.
Ik weet niet of FlatOut 2 voor de Xbox op de compatibilty list staat en goed werkt op de Xbox360 maar dat spel is ook enorm vermakelijk en de graphics zijn erg goedPirate-Bozz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:13:
Ik heb een vraag. Ik ben op zoek naar een racegame, ik wil er echter niet al te veel aan uitgeven. Nu heb ik drie games op het oog: Burnout: Revenge, Ridge Racer 6 en PGR 3. Ik ben op zoek naar een game waar je wel kan beuken maar het racen moet nog wel centraal staan. Ik heb wat reviews gelezen maar die zijn niet echt doorslaggevend. Wat denken jullie ervan?
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Neen. Sterker nog, hij staat bij mijn eigen leaderboard niet eens. En nee, ik heb echt goed gekeken. 474 miljoen.SCIxX schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:25:
[...]
Ik dacht dat die scores gewoon automatisch dan online werden gezet bij de volgende keer dat je weer op xbox live zat.
yep. het hele verhaal mbt videolevels vs. PC-levels is een zootje, vooral op een computer. vmr9 doet weer wat anders dan overlay, en dan doen sommige drivers van nvidia het ook weer helemaal verkeerd, tenzij je een registry setting aanpast. high-end HTPC gebruikers hebben er pagina's vol over geschrevenRafe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:17:
[...]
Aha, duidelijke uitleg. Dat verklaart dan denk ik ook waarom TV rips in DivX er op je monitor er flets uit zien maar met een TV-out opeens weer goed?
Flatout staat wel op de list, 2 helaas niet..DaWaN schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:29:
Ik weet niet of FlatOut 2 voor de Xbox op de compatibilty list staat en goed werkt op de Xbox360 maar dat spel is ook enorm vermakelijk en de graphics zijn erg goed
Wat snap je precies niet van "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34"?Piels schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:24:
Ik heb wat last van ghosting op mijn Sony Bravia LCD. Is hier iets aan te doen?
[ Voor 19% gewijzigd door spaceboy op 10-05-2007 21:26 ]
In dat geval wil ik ook graag weten waar ik online kan vinden wat het weer in Zuid-Spanje is. Dat heeft toch geen donder met een Xbox te maken man? Dat is het principe van topics. Da's wel grappig, moet je je maar 's in verdiepen. Betekent zoiets als "reacties op een bepaald onderwerp".Piels schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:32:
En wat maak jij je druk?
Als ik zoek op ghosting, komt er niet uit "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34" niets naar voren.
Dus ik snap niet wat jouw probleem is.
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 8% gewijzigd door Piels op 10-05-2007 21:48 ]
Meer dan primaVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:19:
[...]
Ik haat je
Wist niet eens dat hij al voor een bepaalde groep beschikbaar was. En hoe bevalt ie ?
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Verwijderd
Ik heb een Tatung LCD HDTV en icm met de 360 heb ik totaal geen last van ghosting.Piels schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:45:
Ghosting die ik krijg op mijn LCD tv door de XBox heeft wel degelijk iets hiermee te maken.
Dus laat heb aub aan de mensen over die er wel iets zinnigs over willen / kunnen zeggen.
Dank je.
Edit:
@Slasher
Nee, dank je
Zeg ik iets anders dan?GBI schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:46:
[...]
zit niet echt bij de Premium. Als je een xbox live account aanmaakt via de xbox dan krijg je een maand gold gratis.
Ik had zelf een account aangemaakt op xboxlive.com en kreeg dus geen maand gratis. Mijn vriendin deed het via de xbox zelf en zij kreeg dus wel een gratis maand.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
kan mezelf er niet toe brengen ooit nog vrijwillig een Halo game in een console te stoppen... is toch een groot jumpfest?PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:14:
[...]
Meer dan prima
Ik zal niet teveel verklappen, maar het is echt top om te spelen. Nog een beetje weinig mensen alleen.
Het is echt een grote stap voorwaarts, en doet Halo 2 imho online verbleken.
Ik zou dan duidelijk voor Burnout gaan. Spel kost 30 euro, ziet er goed uit, geluid is prettig en speelt heerlijk. Tis erg arcade, maar biedt naast t racen en beuken ook nog crashes die je zo goed mogelijk moet uitvoeren *het bekende Burnout principe*. Voor dat geld val je je er geen buil aan, ik heb er iig geen spijt van.Pirate-Bozz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:13:
Inderdaad!Exorcist schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:43:
[...]
Ik zou dan duidelijk voor Burnout gaan. Spel kost 30 euro, ziet er goed uit, geluid is prettig en speelt heerlijk. Tis erg arcade, maar biedt naast t racen en beuken ook nog crashes die je zo goed mogelijk moet uitvoeren *het bekende Burnout principe*. Voor dat geld van je je er geen buil aan, ik heb er iig geen spijt van.
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Terryb47 op 11-05-2007 00:46 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Kijk, daar komt die jongen verder mee i.p.v. Wat snap je niet aan het grote Xbox 360 Topic.Slasher schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:45:
@ Piels
Heb je dit [LCD TV] Sony Bravia (alle series) topic deel 2 topic al geprobeerd?
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
[ Voor 50% gewijzigd door MeneerKrab op 11-05-2007 08:24 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ben net begonnen met Crackdown, maar verwacht niet dat ik er de komende tijd veel aandacht aan zal geven, ben nog te druk met OblivionGBI schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:19:
shit, vergeten te kijken of die nieuwe crackdown DLC er al was. Nu moet ik wachten tot na het weekend.
vanochtend ff 65miljoen gehaald op de speedmachine kast. Sta ik iig niet als laatste in mijn friends list.
pittig? mijn eerste rondje dat ik reed was ik al 5 seconden los van de rest... eerste rondje forza 2, en eerste rondje op die track ooitit0 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:09:
Dat Forza2 is nog best pittig, misschien komt het omdat ik de dag daarvoor nog 2 uur ridge racer hebt gespeeld, en driften toch iets anders werkt ?
Ik heb momenteel een silver abbo, maar sinds de update kan ik gewoon alle gold zaken dezelfde dag downloaden zoals voor gold members, klopt dat ?
Verwijderd
Als je dit naar mij gericht hebt ,Boeboe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:32:
Het aanmaken van je live! account gebeurt toch met je live ID? Als je dezelfde ID gebruikt die je voor messenger gebruikt zou dat direct in orde moeten zijn.
Hier ook.Marco schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:43:
Het valt me trouwens op dat er sinds de update niet meer automatisch wordt ingelogd op Live.
Yo.
De bedoeling is ook dat je niet driftit0 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:09:
Dat Forza2 is nog best pittig, misschien komt het omdat ik de dag daarvoor nog 2 uur ridge racer hebt gespeeld, en driften toch iets anders werkt ?
Dat is een bekend issue:ironx schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:21:
Iemand hier met een Wireless Headset en die mischien een oplossing voor mijn probleem weet?
Heb al enkele maanden een Wireless Headset en dat ding werkte prima ... tot een maand of 1,5 geleden.
Ding raakt ineens de verbinding kwijt (alle 4 de leds gaan knipperen) en na uit en aan-doen werkt het meestal wel weer (voor een minuut of 10-20).
Ook krijg ik nu steeds vaker en vaker het gedonder dat hij niet op poort 1 wil connecten en dus maar op 2 gaat staan (en ik hem dus op geen enkele manier op poort 1 krijg).
Na veel resyncen (xbox uit en weer aan, sync-knop op Xbox indrukken en vervolgens weer op de headset) pakt ie 'm af en toe weer op 1, maar dat duurt meestal niet langer dan 1 minuut.
Ik wordt er een beetje moedeloos van, vooral omdat ik er in het begin totaal geen enkel probleem mee had
Nou, bijvoorbeeld verstoppertje spelen in GRAW2 waar Seker nog 1 speler moet zoeken die zich onder een truck heeft verstopt en daar doodleuk 6 keer gewoon langsloopt zonder hem op te merken terwijl de rest vanuit de lobby mee zit te kijken omdat ze al ontdekt (lees "killed") zijn.. Hilarisch om hem zo rond te zien hobbelen vlak langs zijn target en dan doodleuk weer een hele verkeerde kant op te zien lopen..Terryb47 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:39:
..., wat is er nou leuker dan om elkaar op te jagen met rocket launchers (ala Lost Planet)
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
tweaker2001962 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:54:
[...]
Nou, bijvoorbeeld verstoppertje spelen in GRAW2 waar Seker nog 1 speler moet zoeken die zich onder een truck heeft verstopt en daar doodleuk 6 keer gewoon langsloopt zonder hem op te merken terwijl de rest vanuit de lobby mee zit te kijken omdat ze al ontdekt (lees "killed") zijn.. Hilarisch om hem zo rond te zien hobbelen vlak langs zijn target en dan doodleuk weer een hele verkeerde kant op te zien lopen..
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Onzin, bij RR6 vlieg je meteen uit de bocht als je niet drift.PWM schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 09:19:
[...]
De bedoeling is ook dat je niet drift
Driften = Zonde van tijd
Naah, dit was een kleine map en hij moest een achievement halen en we waren met de vaste GRAW crew een beetje aan het dollen. Normaal heb ik t ook niet zo op campers of spawn-jumpers maar dit was gewoon dolkomisch.evilpin0 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:11:
[...]
![]()
Ik vindt juist ZWAAR irritant, campers, die een beetje je tijd verdoen
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Verwijderd
In een simulatie game kost Driften gewoon seconden.it0 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:24:
[...]
Onzin, bij RR6 vlieg je meteen uit de bocht als je niet drift.
En waarom zouden ze er anders een hele film over maken zoals Tokyo Drift?
ik heb zo'n zelfde soort vraag gestelt, maar je kan geen spel uit maleisië halen want dan zal hij et niet doen. weet niet precies waar maleisië ligt maar hier is een kaartje met de regio's van PAL en NTSCVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:06:
Gasten!!!
Vraagje, volgende week ga ik voor een vakantie naar maleisie
nou vroeg ik me af, stel ik kom daar nou goedkoop xdoos360 games tegen, kan ik die dan zomaar kopen en spelen (pal/ntsc/regiocode)![]()
Ik heb mijn games allemaal bekeken en ik zie alleen op de covers het pal logo staan
Niks op de box mbt regiocode etc
Kan ik er dan maar vanuitgaan dat als ik daar een PAL tekentje zie staan op de box dat ik het kan kopen?
Of moet ik wel letten op regiocodes?
Ow ja! ik heb dus een doodnormale nederlandse xdoos360![]()
Alvast bedankt voor jullie hulp
[ Voor 30% gewijzigd door PWM op 11-05-2007 11:21 ]
Verwijderd
RR6 is een arcade game, en zwaar overdreven. Is wat het ook zo boring maakt na een tijdje. (Iemand die mijn RR6 wil overnemen?)it0 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:24:
[...]
Onzin, bij RR6 vlieg je meteen uit de bocht als je niet drift.
En waarom zouden ze er anders een hele film over maken zoals Tokyo Drift?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 11:43 ]
Wat had je gezegd als MS demo's had tegengehouden om Halo aandacht te gevendjmantri schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:43:
Ja hoe komt dat eigenlijk dat er ineens zoveel online komt in 1 week? Hadden ze dat niet beter kunnen spreiden? Ik bedoel, dadelijk is iedereen die forza alweer vergeten door de Halo3 beta.
Naja, vind het op zich niet erg, heb ik ook weer wat te doen
Het duurt even, maar dan logt hij wel automatisch in.VonFoX schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 08:54:
[...]
*Verhaal over het automatisch inloggen op Live*
Hier ook.
[ Voor 5% gewijzigd door Nitai op 11-05-2007 12:15 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
misschien heb je gelijk, MAAR waarom staat er op onze NL games dan helemaal niks over regiocodes en alleen maar een PAL tekenamoi schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:49:
[...]
ik heb zo'n zelfde soort vraag gestelt, maar je kan geen spel uit maleisië halen want dan zal hij et niet doen. weet niet precies waar maleisië ligt maar hier is een kaartje met de regio's van PAL en NTSC
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 12:24 ]
Ja, maar je moet wel zelf eerst een profiel aanklikken.Nitai schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:15:
[...]
Het duurt even, maar dan logt hij wel automatisch in.Eerst ging dat wel rapper inderdaad. Probeer het maar eens, opstarten, dan zie je dat je niet ingelogd bent en je kan kiezen uit meerdere profiles (bij mij dan) en vervolgens logt hij wel in.
Vreemd genoeg staat er bij Crackdown dat die regiovrij is, wat ook zo is, terwijl op het doosje expliciet staat vermeld dat die NTSC-J only is. Of is dat meer om onwetende consumenten te weerhouden zo'n gok te nemen?curry684 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:26:
Niet alle games zijn regionlocked. Bij Play-Asia.com kun je per game opzoeken welke versies er zijn en op welke machines ze werken. Sommige US games werken wel op PAL en niet op NTSC-J (Japan) etc., dus je moet het echt even per spel opzoeken.
Forza betekend hetzelfde als Force (uit het Engels), dus lijkt me de vertaling 'kracht' wel geplaatst. (dan wel in een "vooruitduwende beweging" zin van het woord)spaceboy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:57:
[...]
En wat is het, als je je WEL vergist? Just in case...
&
Verwijderd
Op alle games staat dat ze alleen in hun eigen locale werken inderdaad. MGS en Ubisoft games zijn tot op heden allemaal regiovrij btw.Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:44:
[...]
Vreemd genoeg staat er bij Crackdown dat die regiovrij is, wat ook zo is, terwijl op het doosje expliciet staat vermeld dat die NTSC-J only is. Of is dat meer om onwetende consumenten te weerhouden zo'n gok te nemen?
[ Voor 7% gewijzigd door curry684 op 11-05-2007 13:51 ]
Foutje? Verkeerd plaatje bij het spel?Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:44:
[...]
Vreemd genoeg staat er bij Crackdown dat die regiovrij is, wat ook zo is, terwijl op het doosje expliciet staat vermeld dat die NTSC-J only is. Of is dat meer om onwetende consumenten te weerhouden zo'n gok te nemen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq