2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Anoniem: 183025
Sinds wanneer is die nieuwe patch er trouwens? Was er trouwens ook een download mode waar de console in slaapstand gaat?
@ PWM of die andere...
Je kan het best je Saints Row bij Bol.com bestellen, want als je hem bij de free record shop gaat halen kost hij 65 euro, en is het de normale verpakking terweil je bij Bol de steelcase krijgt!
Okay, doen we... gisteren nog ff op easy geprobeerd maar maakt geen verschil... Dit level is echt gewoon zwaar vreemd...Roely schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:03:
[...]
Ik ga vanavond nog een poging wagen .... Morgen moet ik helaas voor 't werk naar Frankrijk (ja ik ben diezelfde die twee weken terug in Zwitserland zat ... volgende week in Hamburg), dus hopelijk krijg het vandaag voor elkaar.
Wat betreft online, mij zal je niet snel betrappen op puberaal gedrag. ben net de pubertijd over (37 ....)
Als je gold hebt kunnen we best een keertje proberen, en samen dingen proberen, uitvogelen, zonder gelijk eruit gerushed te worden ...
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 15-05-2007 10:33 ]
Saints Row's wereld is niet pre-renderd.Anoniem: 183025 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:48:
Is de wereld van Saint Row trouwens pre-renderd? Als dat zo is, heeft het niet te maken met de engine ofzo.
Sinds wanneer is die nieuwe patch er trouwens? Was er trouwens ook een download mode waar de console in slaapstand gaat?
Patch is er sinds vorige week.
Onder settings kun je dat downloaden instellen, shutdown dacht ik.
Anoniem: 134612
Heheh, het is inderdaad een kutlevel. Het duurde wel ff voordat ik hem had gehaald maar het is gelukt (op medium). Mijn tacktiek:Darth Malak schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:53:
[...]
Okay, doen we... gisteren nog ff op easy geprobeerd maar maakt geen verschil... Dit level is echt gewoon zwaar vreemd...Ik bedoel ik heb zo'n beetje alle RTS games versleten die er zijn dus het is niet alsof ik een noob ofzo ben hierin...
- Fix snel de 2 powerplants, de barracks, de warfactory en refinary.
- Activeer de 2 guardian cannons aan de bovenkant en aan de rechter kant.
- Activeer ook de 2 AA guns rechts boven en links onder.
- Activeer de 2 watchtowers aan de linker kant.
- Plaats de 2 beschikbare predator tanks aan de linker kant tussen de guardian cannons of net daarachter.
- Plaats de beschikbare rocketsquads en de pitbull aan de bovenkant tussen de guardian cannons
- Plaats de beschikbare rifleman squads links onder, buiten de muren van de basis
- Creer 2 extra harversters.
- Queue ook meteen een stuk of 8 apc's en +- 4 predator tanks.
- Creeer +- 8 infantry squads en 8 rocker squads.
- Infantry squads plaats je linksonder net buiten de muren op het hoekje. Deze squads zullen het grootste gedeelte pakken wat van de linker kant komt (dat is voornamelijkinfantry).
- De gecreeerde rocket squads plaats je boven zo'n beetje tussen de guardian cannons.
- Zodra de apc's beschikbaar zijn vul je ze met rocket squads en zet deze bij de verdediging aan de bovenzijde.
- De gecreeerde predator tanks plaats je bij de verdediging aan de rechterkant.
Zodra de basis is verdedigd kan je de rechterkans uitbreiden met een +- 6 predator tanks en een aantal apc's met granadiers (+- 4) en rocketsquads (+-4). Deze voertuigen plaats je eerst bij de verdediging aan de rechterkant om vervolgens naar de noord basis te trekken. Deel ze op in 2 groepen en val de basis via beide ingangen binnen. Schakel snel de armory's (ik geloof 2) uit en zoveel mogelijk van de rest vd basis. Zodra de armory's kapot zijn hoef je je geen zorgen meer te maken over aanvallen vanaf die basis.
Nu kan je je leger zo veel mogenlijk uitbreiden om je collega's in de stad te redden. Zorg dat je genoeg apc's met granadiers hebt want je zal een aantal bezette gebouwen tegenkomen in de stad.
Misschien dat je bovenstaande tacktiek nog een beetje moet tweaken of dat ik iets vergeten ben maar in grote lijnen zou je het level zo moeten kunnen uitspelen.
Succes
Wil jullie ook wel een keer joinen om online te battelen. Jullie kunnen mij toevoegen (martis360)...
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Een spel zoals Saints' Row een prerendered wereld geven is niet te doen. Dan zou je zelfs met Blu-Ray schijfjes van 200 gigabyte je hele huis kunnen vullen met 0,1% van het spel en moet je om de paar seconden van schijfje verwisselen.Anoniem: 183025 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:48:
Is de wereld van Saint Row trouwens pre-renderd? Als dat zo is, heeft het niet te maken met de engine ofzo.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Zodra ik mijn controller richting de laptop beweeg, gaat de muis alle kanten op, en kan ik er niks mee. Zet ik de controller uit, is het effect meteen weg
Conclusie: Gewoon gamen, stoppen met werken.
- Added option for user to select from the following audio output formats via TOSLINK or HDMI:
- Digital Stereo (2 channel PCM)
- Dolby Digital 5.1
- DTS 5.1
- WMA Pro
- Added "Dynamic Range Control" toggle for digital audio output
- Improved HD DVD networking support
- Improved HD DVD title compatibility
- Improved performance with MPEG-4 AVC / H.264
- 1080p via HDMI is supported on the Xbox 360 Elite with HDCP compliant displays
- Improved parental controls
Hier heb ik al lang op zitten wachten. Ik dacht in eerste instantie dat dit samen met de Spring update zou komen, maar blijkbaar wordt de HD DVD speler dus los geupdate. Anyway, als 't goed is moet deze update een flinke boost in geluidskwaliteit geven (1,5 mbit/s DTS!), dus ik ga 't vanmiddag eens even uitgebreid testen
Nee, vrijwel niemand kon in die tijd zwemmen. Dat is juist de hele reden waarom 'walking the plank' zo'n gevreesde straf was.evilpin0 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:12:
ik vond hem irritant.
anyway, net paar uurtje Pirates of the Carribean zitten spelen, behoorlijk fun. Combat speelt lekker weg maar is wel net wat te simpel. Duels zijn erg leuk gemaakt en de gfx zijn behoorlijk goed. Wel weer raar dat jack niet kan zwemmen beland je in het water ben je dood(of hadden piraten geen zwemdiploma? )
Zei jij trouwens laatst niet dat je echt niet probeerde continu met je warez te pimpen? Want volgens mijn releaselijstje komt Pirates of the Caribbean toch echt pas 25 mei uit.
De reviewcopies hier in Nederland zijn er iig nog niet, de post is langzamer dan Usenet.DarkShadow schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:46:
[...]
hmm ben best benieuwt naar de game. Wat zeggen de reviews.
[ Voor 15% gewijzigd door curry684 op 15-05-2007 13:28 ]
Anoniem: 183025
Gamen moet leuk blijven, check me andere posts maar...
Zielig evilpin0!
Je hebt absoluut gelijk maar helaas heb ik niet de tijd/kennis/zin om een goede TS te maken..Grozno schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:05:
Is het misschien een id om voor deze game een apart topic te starten?
@giropas... bedankt.... je killed dus wel die basis rechtsboven.. of althans, een stuk... ga dat ook nog eens proberen.
Kennis kun je vergaren...
Zin moet je hebben...
Key to the city is btw dikke lol in Crackdown
Had op den duur een constante slang van exploderende barrels achter me aan, das dus gewoon rennen en de hele tijd op Y drukken om ze te spawnen en daarna hopen dat er iemand op je schiet
[ Voor 60% gewijzigd door Grozno op 15-05-2007 16:00 ]
Anoniem: 216382
Saints Row had toen een E3 demo met vrij veel problemen ( maar god wat heb ik toen op die demo gewacht en ongelofelijk lang zitten spelenDennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:11:
[...]
Gelukkig, want was dit spel van plan te kopen binnenkort.Sommige demo's zijn dus niet helemaal hetzelfde als het volledige spel qua performance... ach daarom is het natuurlijk ook een demo. Gelukkig kan je ook patches downloaden als het nodig is, dus mocht er nog een bug in de final zitten dan is dit snel opgelost.
Ook de bazen zijn er dan weer. Cars impounden is wel lachen. Gister ontzettend zitten lachen met mijn broertje om die baggage carrier te pakken zien te krijgen. Telkens gooide ik dat ding verkeerd en belandde hij in het water. locatie zie spoiler
bah, komt die viva pinata demo niet uit voor nederland
[ Voor 17% gewijzigd door MeneerKrab op 15-05-2007 16:16 ]
Bespaar je die moeite... Amerikaanse accounts worden voortaan geblocktGBI schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:09:
bij die nieuwe update van crackdown kan je alles resetten nadat je alle gangs hebt uitgemoord.
Ook de bazen zijn er dan weer. Cars impounden is wel lachen. Gister ontzettend zitten lachen met mijn broertje om die baggage carrier te pakken zien te krijgen. Telkens gooide ik dat ding verkeerd en belandde hij in het water. locatie zie spoilerspoiler:in the oil rig, laatste platform bovenaan
bah, komt die viva pinata demo niet uit voor nederlandHier baal ik echt van, en ik heb ook geen zin om een nieuw account aan te maken voor amerika.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dan maak je waarschijnlijk gebruik van een 'workaround'?Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:30:
Helemaal niet, gister nog een JP account aangemaakt en prima de Eternal Sonata demo gedownload, en kon na de update nog gewoon inloggen met mijn USA account
Ik had de info hiervandaan: nieuws: Xbox Live begroet lente met update
Maja, zelfs tweakers is niet altijd meer correct met de info

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
? wat heeft mijn post met warez te maken? Ik heb het over het spel en niet over de bron, shut up bitch imo.curry684 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 13:25:
[...]
Nee, vrijwel niemand kon in die tijd zwemmen. Dat is juist de hele reden waarom 'walking the plank' zo'n gevreesde straf was.
Zei jij trouwens laatst niet dat je echt niet probeerde continu met je warez te pimpen? Want volgens mijn releaselijstje komt Pirates of the Caribbean toch echt pas 25 mei uit.
@hitman333
zielig? beetje rare redenering, anyway van dat geld drink ik mijn zieligheid wel weg in het weekend.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Jji komt er wel.evilpin0 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:54:
[...]
? wat heeft mijn post met warez te maken? Ik heb het over het spel en niet over de bron, shut up bitch imo.
@hitman333
zielig? beetje rare redenering, anyway van dat geld drink ik mijn zieligheid wel weg in het weekend.
Vooral je laatste opmerking zegt meer dan voldoende over hoe jij in elkaar steekt.
Ohja, discussieren over een spel wat je speelt, en wat nog lang niet uit is, is het zelfde als patsen met het feit dat je zo stoer bent met downloaden, en kijk mij eens spelen.
De manier hoe games spelen er hoe ze er uitzien bepraat je maar als ze uit zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 15-05-2007 17:15 ]
Workaround?Michael Knight schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:51:
[...]
Dan maak je waarschijnlijk gebruik van een 'workaround'?
Nee gewoon via hotmail.com met een japans adres een japanse email account aanmaken, vervolgens op XBL die account gebruiken
NeeAnoniem: 216382 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:25:
Trouwens de demo van Pirates of the Carribean is wel uit hoor, weet niet of hij het daar over heeft.
Omdat hij 175GP heeft in het spelAnoniem: 216382 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:28:
Hoe weet je dat?Maakt mij niks uit of hij warez heeft of niet, Pirates lijkt me toch een kutgame
.
Het gaat er ook niet om of het leuk is, of iemand zich er aan stoort, of wat dan ook. Daar hoeven we niet over na te denken:
Het staat namelijk keurig in de Policy, dat het not done is.
Simpel, en die Policy is er niet voor niets.
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 15-05-2007 17:31 ]
PWM schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:05:
[...]
Jji komt er wel.
Vooral je laatste opmerking zegt meer dan voldoende over hoe jij in elkaar steekt.
Ohja, discussieren over een spel wat je speelt, en wat nog lang niet uit is, is het zelfde als patsen met het feit dat je zo stoer bent met downloaden, en kijk mij eens spelen.
De manier hoe games spelen er hoe ze er uitzien bepraat je maar als ze uit zijn.
Ik praat over games die ik heb, intresseert me niet of jij ze nog niet hebt. Mensen met import hadden hem ook allang kunnen hebben.
Ooit nare ervaringen gehad met piraten gehad toen je klein was?

juist jaSCIxX schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:54:
[...]
Wat moet je met zo'n spel als je turn based niet leuk vindt? Dan moet je het wel heel graag willen.
tis echt niet een game die je zal kopen, behalve voor echte pirate fans, of piraten

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Alleen een hekel aan broodroof, en mensen die dat verheerlijken.evilpin0 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:32:
[...]
Import moet hij trouwens ook nog uitkomen

Ga er anders weer even op reageren. Wacht gewoon met normale nederlandse releasedates als dat mensen stoort. Als je alleen maar desinteresse hebt in de mening van een ander zou ik niet op een forum gaan zitten, en al zeker niet op GoT.evilpin0 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:32:
[...]
![]()
Ik praat over games die ik heb, intresseert me niet of jij ze nog niet hebt. Mensen met import hadden hem ook allang kunnen hebben.
Ga Eternal Sonata zeker halen, vind ik echt
Damn, dat ik dat gemist heb, snel die demo downloaden nu
ThnxOnno_Devine schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 18:44:
Moet je naar het tabje System -> Memory -> Hdd -> Gamer profiles en dan de gene die je wilt deleten, deleten
Nu maar wachten tot er morgen vers kannonenvoer bij komt
Kom trouwens al heel veel Nederlanders tegen in de Beta, waaronder iedereen van de bekende gaming sites.
Niet van de beste Gaming site trouwens
[ Voor 44% gewijzigd door PWM op 15-05-2007 19:31 ]
Morgenavond bij ons dus....That is of course, if you can tear yourself away from the H3 beta that will go live early tomorrow morning (PT.) I’ll also dust off my Flickr account and post picture action where appropriate.
[ Voor 7% gewijzigd door Novah op 15-05-2007 19:30 ]

Anyway Forza2 pre-order gekocht & NFS Carbon special edition
Weet er iemand wat er zo special is aan die special edition? Zit op werk en kan het niet opzoeken
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 15-05-2007 20:22 ]
Anoniem: 64887
Of je pakt een doosje in de winkel om te zien of het nog steeds geldig is of anders vraag je het even aan jouw baas Dhr. Ras...Grozno schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:28:
Zit de Halo 3 Bèta nog steeds bij Crackdown dan, ik dacht dat dat tijdelijk was...
Lijkt me wel. De optie om de Beta op te starten zit namelijk in het spel zelf. Ik stond er helemaal niet bij stil dat die Beta morgen uikomt. LekkerGrozno schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:28:
Zit de Halo 3 Bèta nog steeds bij Crackdown dan, ik dacht dat dat tijdelijk was...
Ff wat anders. Bomberman komt halverwege juni ook uit op XBLA. Daar kan ik echt niet op wachten man. 8 man multiplay mayhem via Live. Wat wil je nog meer
Dingen zoals muziek en filmdownloads zijn wel geblokt zoals beloofd (waarschijnlijk onder druk van die industrieën), gamedownloads staan ze nog oogluikend toe. Overigens ben ik benieuwd hoe je zonder 'de' workaround wel bij de content wil komen, met je NL account lukt het domweg niet en heeft het niet gedaan ookMichael Knight schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:51:
[...]
Dan maak je waarschijnlijk gebruik van een 'workaround'?
Als het goed is moet die er gewoon bijzitten ( hij is echt niet overal uitverkocht met H3 beta )Grozno schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:28:
Dhr. RasAnoniem: 64887 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:35:
[...]
Of je pakt een doosje in de winkel om te zien of het nog steeds geldig is of anders vraag je het even aan jouw baas Dhr. Ras...
Knoppen zijn veranderd, dus lees je ff in:
http://www.bungie.net/New...ews&link=WelcometotheBeta
Met de juiste spullen onder de knop, is de X iig belangrijk:

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 15-05-2007 23:31 ]
Anoniem: 181923
Ik heb zo'n key. Houdt het in dat ik dan vanaf morgen Halo3 kan spelen en de anderen pas later?Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:57:
[...]
Als het goed is moet die er gewoon bijzitten ( hij is echt niet overal uitverkocht met H3 beta )
Ik dacht dat het voor iedereen beschikbaar werd.
Piraten die zouden zo'n spel eerder stelenTerryb47 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:36:
Ik heb de demo net gespeeld, ziet er mooi uit. Maar het vechten is weer bagger (vooral door de camera)
tis echt niet een game die je zal kopen, behalve voor echte pirate fans, of piraten
&
[ Voor 100% gewijzigd door Martinspire op 16-05-2007 08:48 ]
Anoniem: 184536
Nee.Anoniem: 184536 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:55:
Is die beta van halo3 ook beschikbaar voor mensen die geen crackdown hebben? maar wel een gold abo
* evilpin0 wilt halo3 beta spelen
Halo op de xbox is ook de enigste fps die met plezier online gespeelt heb op een console en waar ik nog redelijk goed in was!
[ Voor 42% gewijzigd door evilpin0 op 16-05-2007 09:44 ]
Hmm Halo was zeker een super FPS, maar persoonlijk vond ik Star Wars: Republic Commando ook erg lekker spelen. Het spel was vrij veel van hetzelfde, maar datzelfde vond ik leuk dus persoonlijk vond ik het niet zo erg.evilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:38:
damm heb aankomende dagen een druk schema
* evilpin0 wilt halo3 beta spelen
Halo op de xbox is ook de enigste (enige) fps die met plezier online gespeelt heb op een console en waar ik nog redelijk goed in was!
&
Dus check je mail en zet de download aan voordat je echt lang moet wachten en knallen maar...
Welcome to the Bungie Friends & Family Halo 3 Beta!
In order to play the Halo 3 Multiplayer Beta, you will need an Xbox 360 with a hard drive and an Xbox LIVE Gold account.
Your beta download code is: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
This code will allow you to download the Halo 3 Beta to one Xbox 360 console, one time.
Instructions for installing and launching the beta are below:
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Heb ik op de pc gespeelt, wel lachen dat spelWeltschmerz schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:02:
[...]
Hmm Halo was zeker een super FPS, maar persoonlijk vond ik Star Wars: Republic Commando ook erg lekker spelen. Het spel was vrij veel van hetzelfde, maar datzelfde vond ik leuk dus persoonlijk vond ik het niet zo erg.
halo is toch heel ander kaliber (heb geen mplayer sw: rc gedaan) vooral de warthog was altijd zo strak om met ze 2en in te zitten. Heb toen de tijd op de pc wel te verstaan heel veel 2v2 gedaan met een buddy van mij tegen andere 2on2 teams, was zeker een van de leukste/snelst fps games die ik gespeelt heb.
Halo 3 releasedate: 25 september
zou ook wel de demo willen spelen, dan konden ze me overhalen om hier geld aan uit te geven... maar nee... de arrogante eikels van Bungie laten alleen mensen spelen die het spel toch al kopen...
slimme move... NOT
[ Voor 58% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2007 10:20 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:16:
voor diegene die het willen weten:
Halo 3 releasedate: 25 september
zou ook wel de demo willen spelen, dan konden ze me overhalen om hier geld aan uit te geven... maar nee... de arrogante eikels van Bungie laten alleen mensen spelen die het spel toch al kopen...
slimme move... NOT
Niet alle Crackdown spelers zijn Halo spelers. Daarbij zijn er ook nog eens 100.000 invites verstuurd.
Edit: Dns failed..
[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-05-2007 10:36 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Is nu bezig met installeren maar weet niet eens wat het is. Ik heb inmiddels al een update op crackdown en springupdate.
maar daarvoor moest je je op een of andere manier ergens registreren en dan moest je lid zijn van een halo community en weet ik veel wat nog meerPWM schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:30:
[...]
Niet alle Crackdown spelers zijn Halo spelers. Daarbij zijn er ook nog eens 100.000 invites verstuurd.
niet echt een PUBLIC beta als je het mij vraagt
Die 100.000 zijn vergeven door gaming sites, en die mochten ze naar eigen inzicht via vragen weggeven.Phusebox schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:34:
[...]
maar daarvoor moest je je op een of andere manier ergens registreren en dan moest je lid zijn van een halo community en weet ik veel wat nog meer
niet echt een PUBLIC beta als je het mij vraagt
Er zullen vandaag en morgen zo'n 1 miljoen spelers online gaan, en ik denk dat dat genoeg is om te testen.
Ok ik heb Crackdown aangeschaft en daarbij heb ik een key voor het spelen van H3 Beta.Iken374 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:05:
Downloading HALO 3 BETA as we speak en retesnel.
Dus check je mail en zet de download aan voordat je echt lang moet wachten en knallen maar...
Welcome to the Bungie Friends & Family Halo 3 Beta!
In order to play the Halo 3 Multiplayer Beta, you will need an Xbox 360 with a hard drive and an Xbox LIVE Gold account.
Your beta download code is: XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX
This code will allow you to download the Halo 3 Beta to one Xbox 360 console, one time.
Instructions for installing and launching the beta are below:
Maar op marketplace / game demos / new arrivals = zie ik geen Halo 3 Beta staan.
Hoe kan ik de Demo vinden en installeren op mijn x360?
Je moet de interne "Download Content" gebruiken.Anoniem: 181923 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:37:
[...]
Ok ik heb Crackdown aangeschaft en daarbij heb ik een key voor het spelen van H3 Beta.
Maar op marketplace / game demos / new arrivals = zie ik geen Halo 3 Beta staan.
Hoe kan ik de Demo vinden en installeren op mijn x360?
En dan vanavond na mn werk aan de Halo 3 beta wootwoot
Bedankt!
Maar wanneer ik via de interne Download Content op Halo 3 klik krijg ik dit te zien:
'Check back here at a later date to download Halo 3 Beta'
Een vriendje van mij ziet hem wel staan, en ik ook nog niet in Crackdown.Anoniem: 181923 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:41:
[...]
Bedankt!Nu weet ik waar ik moet zoeken.
Maar wanneer ik via de interne Download Content op Halo 3 klik krijg ik dit te zien:
'Check back here at a later date to download Halo 3 Beta'![]()
![]()
Lijkt er op dat ze hem gefaseerd uitrollen. Maakt niet echt uit, hij werkt toch pas vanaf 14.00
Het grote Halo 3 topic
Als het maar niet teveel ruimte wordt voor XBLA gamesStefmeister schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:46:
Het word alweer bijna tijd voor een nieuw topic, misschien is het tijd om in de openingspost iets over de elite en de 120gb hd te zetten. En hebben de XBLA games met het huidige goede aanbod iets meer ruimte/vermelding verdient.
EDIT: ok inderdaad beter in het halo3 topic.
[ Voor 13% gewijzigd door Iken374 op 16-05-2007 10:53 ]
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Ik heb nu een maandje Gold bij mijn nieuwe account, maar ik zal wel een abonnementje nemen denk ik. Voor mijn vrouw de Zuma trial gedownload, maar dat vond ze niks met een controller. Ach, sommige games zijn nu eenmaal lekkerder met een muis en sommige met een controller.
Beauty is in the eye of the beerholder
Die neiging heb ik ook sterk ja. Zeker met bijvoorbeeld PGR3, als ik me goed concentreer op de race, ga ik standaard voorover zitten om alle details nog beter te kunnen waarnemen. En dan te bedenken dat m'n bank maar op anderhalve meter afstand staat van m'n 32" LCDHellBeast schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:55:
Ik heb sinds gisteravond ook een Xbox 360 aangeschaft met o.a. Gears of War. Ik heb een 42" plasma TV (720P) en wat me direct opviel was dat ik de neiging heb dichter bij het scherm te gaan zitten, vanwege al het detail wat je anders niet ziet. Bij mijn PS2 had ik juist het omgekeerde, daar ging ik altijd even iets verder weg zitten omdat je soms van dichtbij teveel oneffenheden zag.
Ik kan eigenlijk alleen maar goed (geconcetreerd) gamen als ik naar voren leun (ongeacht de grote van het scherm), als ik er ontspannen bij ga hangen ben ik tijdens reactie games (race, schiet etc) echt helemaal niks waard. En moet natuurlijk wel blijven winnen van mijn huisgenootDevil N schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:22:
[...]
Die neiging heb ik ook sterk ja. Zeker met bijvoorbeeld PGR3, als ik me goed concentreer op de race, ga ik standaard voorover zitten om alle details nog beter te kunnen waarnemen. En dan te bedenken dat m'n bank maar op anderhalve meter afstand staat van m'n 32" LCD
En je gaat nu slapen?Anoniem: 216382 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 11:49:
Damn die Need for Speed Carbon is echt wel vet trouwens, vannacht echt superlang gespeeld
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Tsja, gamekings is er nou niet echt beter op geworden sinds ze een uur hebben, veel te veel items die helemaal niets meer met games te maken hebben. Vond toen ze nog een half uurtje hadden het geheel veel beter, veel meer focus op games en duidelijke reviews. Heb het gevoel alsof ze nu sommige reviews maar gewoon door blijven praten om het uur maar te vullen.evilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:52:
[...]
Als het maar niet teveel ruimte wordt voor XBLA games, zag onderlaats een gameking aflevering en daar gingen ze wel heel erg diep in op die arcade games, nu kan ik me voorstellen dat ze daar zware moeite hebben een uur te vullen maar toch, je kunt het niet echt serieus nemen. Al de XBLA games die ik heb gekocht heb ik niet meer dan 2 uur per stuk gespeelt. Bovendien vindt ik het van de zotte dat je bv voor die oude teenage turle crap (gaan flame naar de fans) moet betalen. Pinball was wel erg leuk voor die 8 euro.
Heb zelf wel verscheidene XBLA games geprobeerd, maar er is er nog geen enkele bijgeweest waarvoor ik naar de winkel ben gerend om microsoft points te gaan kopen. Ze bieden naar mijn mening gewoon te weinig, speel dat soort arcade games dan liever op m'n DS.
Jahaaa we weten nou wel dat jij geen cent over hebt voor games. Quit bitchin about it...evilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:52:
[...]
Bovendien vindt ik het van de zotte dat je bv voor die oude teenage turle crap (gaan flame naar de fans) moet betalen. Pinball was wel erg leuk voor die 8 euro.
Verdomme nog steeds geen Halo
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 16-05-2007 14:17 ]
Dat er wss een Blue Ray drive komt voor de 360. Het ging wel om een gerucht.
Maar stel dat het waar is dan is dit best een slimme zet van MS. Alleen wel jammer voor mensen met een HDDVD drive add on.
Wie heeft de topic daar ook gelezen? En kan er mss hier wat meer over zeggen.
Edit hier een link
http://games.blogo.nl/?comments/849/27014
[ Voor 9% gewijzigd door PeterMCSE op 16-05-2007 14:45 ]
Altijd blijven lachen
leuke HD XBLA games schaf ik zo nu en dan nog wel eens aan, Worms HD speel wel af en toe nog voor good old times sake. Altijd wel lachen een potje worms, 800 gamers points meer dan waard.Walkman schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:14:
[...]
Heb zelf wel verscheidene XBLA games geprobeerd, maar er is er nog geen enkele bijgeweest waarvoor ik naar de winkel ben gerend om microsoft points te gaan kopen. Ze bieden naar mijn mening gewoon te weinig, speel dat soort arcade games dan liever op m'n DS.
@giropas
DL DVD's zijn duur....

ik bitch niet ik geef alleen mijn mening dat ik het schandalig vindt dat er voor oude troep 800 gamers point op tafel gelegt moeten worden, als het nou een HD remake was zou het anders zijn.
Crackdown Delay: We Know!Anoniem: 181923 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:58:
Inmiddels toch 15:00 uur en nog steeds geen mogelijkheid om H3 te downloaden.
Posted by Frankie at 5/16/2007 5:22 AM PDT
Folks are reporting problems downloading the Halo 3 Beta via Crackdown this morning. We have alerted the appropriate Live authorities and they are taking care of the problem as we speak. More news as it comes in
er zat een blokje bij; male>female converterPirate-Bozz schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:07:
Ik heb een vraagje. Ik heb de VGA kabel aangeschaft maar mijn monitor (een 17inch crt) heeft ook de vga-aansluiting met pinnen. Ik heb dus 2 pinnen die in elkaar moeten ? Hoe kan ik dit oplossen? (Wat ik bedoel: ik heb 2x male aansluiting)
als ie er niet bij zat; terug naar de winkel
Al sinds dat ik de 360 heb werken sommige oude spellen gewoon niet. Halo 2 en Splinter Cell: Chaos Theory bijvoorbeeld wel, maar Halo 1 en Ghost Recon 2 niet. Ik stop het spel erin, krijg een wit scherm met het Xbox-logo, en vervolgens wordt het beeld zwart. Het geluid hoor ik wel en ik zie later dat het spel ook een savegame heeft gemaakt.
De 360 is via component aangesloten, 720P. Voor de rest sinds december nog geen problemen
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Voor die "oude troep" betaal je maar 400 MP. Dat toch een vrij schappelijke priijs lijkt mij. Je bent niet verplicht de games te kopen. Ik vindt het alleen raar dat jij over de prijzen van XBLA gaat klagen terwijl jij al gratis gamed. Een klein beetje de community steunen mag best hoorevilpin0 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 14:52:
[...]
@giropas
DL DVD's zijn duur....![]()
ik bitch niet ik geef alleen mijn mening dat ik het schandalig vindt dat er voor oude troep 800 gamers point op tafel gelegt moeten worden, als het nou een HD remake was zou het anders zijn.

In dat geval is het nog wel te doenAnoniem: 134612 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:31:
[...]
Voor die "oude troep" betaal je maar 400 MP. Dat toch een vrij schappelijke priijs lijkt mij. Je bent niet verplicht de games te kopen. Ik vindt het alleen raar dat jij over de prijzen van XBLA gaat klagen terwijl jij al gratis gamed. Een klein beetje de community steunen mag best hoor
Games zoals Worms HD, Geometry Wars en meer van die nieuwe leuke games zijn het geld meer dan waard imo
Ik irriteer me er wel aan dat je in points af moet rekenen en niet gewoon in een valuta zoals euro, nu moet je steeds omrekenen om te kijken wat je nu precies moet betalen voor iets.Anoniem: 134612 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 15:31:
[...]
Voor die "oude troep" betaal je maar 400 MP. Dat toch een vrij schappelijke priijs lijkt mij. Je bent niet verplicht de games te kopen. Ik vindt het alleen raar dat jij over de prijzen van XBLA gaat klagen terwijl jij al gratis gamed. Een klein beetje de community steunen mag best hoor
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dit topic is gesloten.