En waar moet ik de code naartoe mailen?
Heb hem ontvangen!Sgimi schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:51:
En waar moet ik de code naartoe mailen?
Bedankt
[ Voor 10% gewijzigd door Kethij op 13-05-2007 14:00 ]
Anoniem: 191688
Mijn 360 is ook al eens defect geweest en ik zou dit in de nabije toekomst willen vermijden. M.a.w. ik heb wel oren naar jouw opmerking. Zijn er nog andere gamers die dezelfde mening toegedaan zijn?amoi schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:25:
[...]
koop direkt een intercoolervan nyko want dan gaat hij een stuk langer mee het is echt waar!!!!
@Kethij: Hij's onderweg
[ Voor 20% gewijzigd door Sgimi op 13-05-2007 13:58 ]
Anoniem: 183025
Mijn xbox staat nu waar hij moet staan 
Ik heb wel echter een vraagje over mijn netwerk gedoe:
Ik heb een computer op mijn kamer staan die met een lange netwerk kabel is verbonden met mijn router (2 kamers verder.) Nu vind ik het geen probleem dat mijn computer aanstaat als ik op Live wil spelen (hij staat altijd aan.) Maar dit wil ik dus doen:
Mijn computer aansluiten op de xbox (360 uiteraard) met de meegeleverde netwerk kabel en het internet aansluiten op een netwerk kaartje wat ik nog ga kopen (5 euro zijn die dingen). Kan dit? In de handleiding staat:
Dit kan als je gebruikt maakt van een USB internet ding
... maar zo kan het toch ook?
Tips graag!
@ Amoi:
Dit is niet waar! Ik heb heeeeel erg veel mensen (check youtube ook is...) gehad die die nyko intercooler niet goed vinden, hij gaat net zo snel kapot en maakt veel lawaai!
NIET KOPEN! echt een afrader als het aan mij ligt!
Ik heb een computer op mijn kamer staan die met een lange netwerk kabel is verbonden met mijn router (2 kamers verder.) Nu vind ik het geen probleem dat mijn computer aanstaat als ik op Live wil spelen (hij staat altijd aan.) Maar dit wil ik dus doen:
Mijn computer aansluiten op de xbox (360 uiteraard) met de meegeleverde netwerk kabel en het internet aansluiten op een netwerk kaartje wat ik nog ga kopen (5 euro zijn die dingen). Kan dit? In de handleiding staat:
Dit kan als je gebruikt maakt van een USB internet ding
Tips graag!
@ Amoi:
Dit is niet waar! Ik heb heeeeel erg veel mensen (check youtube ook is...) gehad die die nyko intercooler niet goed vinden, hij gaat net zo snel kapot en maakt veel lawaai!
NIET KOPEN! echt een afrader als het aan mij ligt!
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 13-05-2007 13:58 ]
Anoniem: 135796
Ik heb net mijn 3de defecte Xbox 360 opgestuurd, en dat heeft volgens mij alles te maken met warmte....Ik ga zeker zo'n InterCooler aanschaffen..Anoniem: 191688 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:55:
[...]
Mijn 360 is ook al eens defect geweest en ik zou dit in de nabije toekomst willen vermijden. M.a.w. ik heb wel oren naar jouw opmerking. Zijn er nog andere gamers die dezelfde mening toegedaan zijn?
Ja dat kan heb ik ook een tijd gedaan.Anoniem: 183025 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:57:
Mijn xbox staat nu waar hij moet staan
Dit kan als je gebruikt maakt van een USB internet ding... maar zo kan het toch ook?
Tips graag!
Internet connection sharing aanzetten en DHCP maar ik dacht dat je zelf ook IP's op kan geven. FF met ipconfig/ all (uitvoer windows) subnet maks, default gateway en dns server invullen en dan zou het moeten werken.
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
En dit geeft geen lag?
En mijn xbox controller (die ik er bij heeft gekregen) is niet goed geolied ofzo... Daar door piept hij en het linker onderknopje drukt niet lekker in... Kan ik een nieuwe krijgen van Microsoft? Ik ga het even proberen.
En mijn xbox controller (die ik er bij heeft gekregen) is niet goed geolied ofzo... Daar door piept hij en het linker onderknopje drukt niet lekker in... Kan ik een nieuwe krijgen van Microsoft? Ik ga het even proberen.
Weet iemand of het mogelijk is om de 'gespeelde games geschiedenis' uit je profile te verwijderen?
Anoniem: 216382
Ja dat weet ik
Misschien kan je de vraag volgende keer ook meteen te beantwoorden, wijsneus
Misschien kan je de vraag volgende keer ook meteen te beantwoorden, wijsneus
[ Voor 76% gewijzigd door Fuelke op 13-05-2007 16:07 ]
beter spaar je met dat geld door voor een nieuwe revisie van de 360 die wel koel is. Die intercooler schijnt totaal geen nut te hebben. En dat is ook wel logisch, want wat heeft het voor nut om 2 koelers achter 2 andere koelers te plaatsen. De luchtverplaatsing zal niet bepaald toenemen.Anoniem: 135796 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 13:59:
[...]
Ik heb net mijn 3de defecte Xbox 360 opgestuurd, en dat heeft volgens mij alles te maken met warmte....Ik ga zeker zo'n InterCooler aanschaffen..
en is dus niet mogelijk...Anoniem: 216382 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 15:48:
Ja dat weet ik
Anoniem: 216382
Klopt
Sjonge wat zijn de mods hier altijd chaggo, ongesteld?
Je weet dat we serieuze replies verwachten, als je bijdehand wil doen moet je dat weten, maar je weet wat er aan vasthangt. Dan gaan mods er wel eens wat van zeggen.
[ Voor 32% gewijzigd door Fuelke op 13-05-2007 17:39 ]
Ik vond hem zelf ook wel grappigAnoniem: 216382 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:16:
[...]
Klopt
ik vond hem irritant.
anyway, net paar uurtje Pirates of the Carribean zitten spelen, behoorlijk fun. Combat speelt lekker weg maar is wel net wat te simpel. Duels zijn erg leuk gemaakt en de gfx zijn behoorlijk goed. Wel weer raar dat jack niet kan zwemmen beland je in het water ben je dood
(of hadden piraten geen zwemdiploma? )
al met al een zeer vermakkelijk game die ik zeker ga uitspelen.
anyway, net paar uurtje Pirates of the Carribean zitten spelen, behoorlijk fun. Combat speelt lekker weg maar is wel net wat te simpel. Duels zijn erg leuk gemaakt en de gfx zijn behoorlijk goed. Wel weer raar dat jack niet kan zwemmen beland je in het water ben je dood

http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik heb nu een gerefurbishde Xbox teruggekregen, maar deze geeft regelmatig tijdens het opstarten een 'error 74'.
Die kan dus ook weer opgestuurd worden...
Die kan dus ook weer opgestuurd worden...
Gisteren bij de MM Breda CC TW gehaald. Latertje geworden. Moet vanavond helaas nog wat code kloppen voor mijn werk 
Er lag voor nog geen 30 Euro bij de MM ook een houder, waarin je je Xbox verticaal kan plaatsen, met extra cooler, rechts een vakje voor de afstandsbediening en links een oplaad unit voor oplaadbare penlites, met zo houdertje voor in je controller, zag er wel leuk uit ...
Er lag voor nog geen 30 Euro bij de MM ook een houder, waarin je je Xbox verticaal kan plaatsen, met extra cooler, rechts een vakje voor de afstandsbediening en links een oplaad unit voor oplaadbare penlites, met zo houdertje voor in je controller, zag er wel leuk uit ...
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Hmm, was net ff na wat dead or alive ff met mn zus co-op gears of war of down, toen ging die opeens super erg haperen, en liep die vast, beetje vaag, nog nooit gehad.
Anoniem: 134612
Ik heb hem ook sinds een paar dagen en ik vind het echt een heerlijke game. Ik vind het sowieso al relaxed dat we nu eindelijk een beetje fatsoenlijk rts-games kunnen spelen op een console. Ok, het zal misschien nooit de snelheid en accuraatheid halen van een pc met muis en toesenbord maar het is toch prima te doen. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met 1st person shooters.Roely schreef op zondag 13 mei 2007 @ 18:35:
Gisteren bij de MM Breda CC TW gehaald. Latertje geworden. Moet vanavond helaas nog wat code kloppen voor mijn werk
Nu zit ik echter niet achter m'n bureautje met 21" scherm maar lekker onderuit gezakt op de bank achter een 40" scherm met geluid over de 5.1 surround set. Dat is iets wat veel pc aanhangers nog wel eens willen vergeten.
Anoniem: 91628
Mijn 360 is afgelopen week ook mee gegaan met UPS. Wel fijn dat ze hem ook aan de deur komen ophalen trouwens.
Had zelf de beruchte TSST drive in mijn 360 zitten, en had nogal last van krassen op m'n games. Maar ja, nu is 'ie in reparatie bij Microsoft. En hopelijk zetten ze gewoon een nieuwe DVD drive er in.
Als ik hem terug heb, en hij is weer 100% operationeel, dan ga ik waarschijnlijk Lost Planet aanschaffen, en nog een andere leuke game. Heb al een tijdje geen games meer gekocht voor de 360 namelijk. Call of Duty 3 lijkt me daarnaast ook wel vet. En eind volgende maand komt de nieuwe Stuntman er aan heb ik gezien
Forza Motorsport 2 is misschien ook wel wat. Maar Two Worlds vind ik weer een beetje te ridder-achtig. RPG's vind ik op zich wel vet, maar dan wel meer de Japanse stijl. De EU stijl (ala Lord of the Rings) bevalt me namelijk niet echt. Vond Dungeons & Dragons wel leuk om naar te kijken vroegah, maar voor de rest moet je bij mij echt niet meer aankomen met dit soort games. Zeker niet na mijn flop avonturen in Vanguard Saga of Heroes...
Had zelf de beruchte TSST drive in mijn 360 zitten, en had nogal last van krassen op m'n games. Maar ja, nu is 'ie in reparatie bij Microsoft. En hopelijk zetten ze gewoon een nieuwe DVD drive er in.
Als ik hem terug heb, en hij is weer 100% operationeel, dan ga ik waarschijnlijk Lost Planet aanschaffen, en nog een andere leuke game. Heb al een tijdje geen games meer gekocht voor de 360 namelijk. Call of Duty 3 lijkt me daarnaast ook wel vet. En eind volgende maand komt de nieuwe Stuntman er aan heb ik gezien
Forza Motorsport 2 is misschien ook wel wat. Maar Two Worlds vind ik weer een beetje te ridder-achtig. RPG's vind ik op zich wel vet, maar dan wel meer de Japanse stijl. De EU stijl (ala Lord of the Rings) bevalt me namelijk niet echt. Vond Dungeons & Dragons wel leuk om naar te kijken vroegah, maar voor de rest moet je bij mij echt niet meer aankomen met dit soort games. Zeker niet na mijn flop avonturen in Vanguard Saga of Heroes...
ik heb zaterdag in duitsland een xbox 360 gekocht 1e x voor mij maar daar zaten 2 spellen bij en 3maand xbox live maar tot mijn schrik zag ik dat hij op 14-07-2006 gefabriceert is, is het normaal dat als je een xbox koopt dat hij al bijna een half jaar oud is of 10 maand?
Dat 40 inch scherm moet er nog komen, het relaxed op de bank zitten met 5.1 geluid gevoel heb ik al wel ....Anoniem: 134612 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 00:55:
[...]
Ik heb hem ook sinds een paar dagen en ik vind het echt een heerlijke game. Ik vind het sowieso al relaxed dat we nu eindelijk een beetje fatsoenlijk rts-games kunnen spelen op een console. Ok, het zal misschien nooit de snelheid en accuraatheid halen van een pc met muis en toesenbord maar het is toch prima te doen. Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als met 1st person shooters.
Nu zit ik echter niet achter m'n bureautje met 21" scherm maar lekker onderuit gezakt op de bank achter een 40" scherm met geluid over de 5.1 surround set. Dat is iets wat veel pc aanhangers nog wel eens willen vergeten.
Gisteren wel een lastig level tegengekomen (ik speel op hard). Het is in Act III geloof ik. Je krijgt een kleine basis met te weinig stroom en je moet 5 minuten volhouden voor de reinforcements komen. Vervolgens moet je de reinforcements zelf 'halen' omdat ze in de val zitten. bij twee pogingen is mijn ACV kapot geschoten, en das dus einde oefening ....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Heb zaterdag trouwens ook de preorder kit gekocht van Forza Motorsport 2 Limited Edition :-)
Gelukkig hebben we het hier over een Xbox, en niet over vers vlees .....amoi schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:06:
ik heb zaterdag in duitsland een xbox 360 gekocht 1e x voor mij maar daar zaten 2 spellen bij en 3maand xbox live maar tot mijn schrik zag ik dat hij op 14-07-2006 gefabriceert is, is het normaal dat als je een xbox koopt dat hij al bijna een half jaar oud is of 10 maand?
In tegenstelling tot vers vlees lijdt de Xbox niet als hij in een doosje staat te wachten ....
Ik weet niet of het normaal is, maar erg zeker niet. MS produceert gewoon door, maar als de voorraden oplopen zullen ze de productie verlagen. Dat een winkel een oudere heeft staan op voorraad is normaal. Bij stereo's en TV's staat er vaak geen productie datum op, dus weet je sowieso niet hoe oud tie is. Wel je Xbox registreren, ivm met garantie, want die gaat pas in op de datum van aankoop.
Dat er op Fok totale anarchie heerst wil niet zeggen dat je de boel hier ook op stelten kan zetten met bijdehande opmerkingenAnoniem: 216382 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:16:
Weet iemand wanneer SWOS eindelijk als Arcade game uit gaat komen?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ja, dat is normaal.amoi schreef op maandag 14 mei 2007 @ 07:06:
In principe kun je dit met ieder apparaat hebben, maar het is dan ook absoluut geen probleem.
Ik heb bij een groot container bedrijf gewerkt en het wil nog wel eens gebeuren dat een container met televisies bijvoorbeeld een half jaar op de kade blijft staan.
Daarnaast heb je nog verdeel stations van de bedrijven zelf waar die dingen nog wel een aantal maanden staan en dan nog in het magazijn van de winkel en in de winkel zelf.
De eerste 360 van ons kwam ook uit 2005, maar degene die we bij inruilen kregen was er eentje uit half 2006.
Echt balen. Ik heb geen internet op mijn kamer en omdat ik die update, DLC van Crackdown en KotN van Oblivion graag wilde hebben, ben ik even met mijn xbox360 naar een maat gegaan. Daar wat liggen kloten met het internet en het uiteindelijk allemaal werkende gekregen. Na de update en een paar (o.a. betaalde)downloads weer naar huis terug, om daar lekker Crackdown te gaan spelen. Althans, dat dacht ik.
Ik start het spel op en krijg meteen de melding "The content you have downloaded is invalid or corrupt'. Als ik bij game data in settings > memory kijk dan staat er alleen het Free for all pack. Terwijl ik voor die andere toch echt betaald heb, en nu kan ik ze allebei niet spelen.
Freaking ruk zooi, even MS mailen, maar ja, ik heb dus zelf geen internet, en kan het niet meteen opnieuw downloaden...
Ik start het spel op en krijg meteen de melding "The content you have downloaded is invalid or corrupt'. Als ik bij game data in settings > memory kijk dan staat er alleen het Free for all pack. Terwijl ik voor die andere toch echt betaald heb, en nu kan ik ze allebei niet spelen.
Freaking ruk zooi, even MS mailen, maar ja, ik heb dus zelf geen internet, en kan het niet meteen opnieuw downloaden...
&
Anoniem: 64887
Je had dus eerst de title update moeten downloaden, m.a.w. je had bij je kameraad nadat de connectie werkte eerst de game moeten opstarten, dan had je automatisch de update gekregen en daarna pas had je de DLC moeten downloaden.Weltschmerz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:35:
Echt balen. Ik heb geen internet op mijn kamer en omdat ik die update, DLC van Crackdown en KotN van Oblivion graag wilde hebben, ben ik even met mijn xbox360 naar een maat gegaan. Daar wat liggen kloten met het internet en het uiteindelijk allemaal werkende gekregen. Na de update en een paar (o.a. betaalde)downloads weer naar huis terug, om daar lekker Crackdown te gaan spelen. Althans, dat dacht ik.
Is dat dan een Crackdown update? of de generale update? Want de generale update heb ik daarvoor wel gedownload...maar alvast bedankt voor de info, kan ik er tenminste wat aan doen.Anoniem: 64887 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:50:
[...]
Je had dus eerst de title update moeten downloaden, m.a.w. je had bij je kameraad nadat de connectie werkte eerst de game moeten opstarten, dan had je automatisch de update gekregen en daarna pas had je de DLC moeten downloaden.
Nu maar hopen dat ik die download niet weer opnieuw hoef te betalen

&
kan je met pinball fx ook met meerdere spelers spelen. Wil ff mp-en met mijn broertje maar kon die optie niet vinden
Crackdown update. Met de DLC is er een nieuwe update uitgebracht.Weltschmerz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:47:
[...]Is dat dan een Crackdown update? of de generale update? Want de generale update heb ik daarvoor wel gedownload...maar alvast bedankt voor de info, kan ik er tenminste wat aan doen.
Alleen via live, vind ik ook nog steeds best wel vreemd..GBI schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:59:
kan je met pinball fx ook met meerdere spelers spelen. Wil ff mp-en met mijn broertje maar kon die optie niet vinden
Van het weekend dat Free-for-all pack voor Crackdown gedownload....keys to the city is echt leuk om te doen....fantastisch om een kruising helemaal vol te zetten met explosive barrels, een hoog punt op te zoeken en vervolgens opblazen.....en leuk om in god mode de forten van bazen binnen te rennen....
@ Mmarsu:
Je hebt wel een beetje gelijk... een beetje zakelijkere afstraving mag ook! Dus als je wil zien dat je een proffessionele mod bent moet je gewoon zakelijk blijven!
Gears of war trouwens gespeelt!
Xbox live tag: Hitman333NL
Voeg me maar toe als je GOW of Saints row hebt, dat is altijd gezellig
Je hebt wel een beetje gelijk... een beetje zakelijkere afstraving mag ook! Dus als je wil zien dat je een proffessionele mod bent moet je gewoon zakelijk blijven!
Gears of war trouwens gespeelt!
Xbox live tag: Hitman333NL
Voeg me maar toe als je GOW of Saints row hebt, dat is altijd gezellig
hmm ben best benieuwt naar de game. Wat zeggen de reviews. Overigens konden veel piraten echt niet zwemmenevilpin0 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 17:12:
ik vond hem irritant.
anyway, net paar uurtje Pirates of the Carribean zitten spelen, behoorlijk fun. Combat speelt lekker weg maar is wel net wat te simpel. Duels zijn erg leuk gemaakt en de gfx zijn behoorlijk goed. Wel weer raar dat jack niet kan zwemmen beland je in het water ben je dood(of hadden piraten geen zwemdiploma? )
Vervelende bug zeg, dat de xbox360 sinds de spring update, niet meer auto-sign uitvoert icm een wireless adapter.
Misschien handig dat iedereen die dit probleem ondervindt, het meldt bij microsoft. Dit kan via :
http://support.xbox.com/e...l&ct=eformts&locale=nl-nl
Misschien handig dat iedereen die dit probleem ondervindt, het meldt bij microsoft. Dit kan via :
cycloon_ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:51:
Vervelende bug zeg, dat de xbox360 sinds de spring update, niet meer auto-sign uitvoert icm een wireless adapter.
Ik heb zelf ook de Wireless Adapter, en 0 problemen.
De reviewers zijn altijd sloom, nog geen enkele review te vinden.DarkShadow schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:46:
[...]
hmm ben best benieuwt naar de game. Wat zeggen de reviews. Overigens konden veel piraten echt niet zwemmen, maar van jack sparrow zou je toch meer verwachten.
Ik kan hem je zeker aanrader, ik heb altijd hoge eisen aan een game en alhoewel deze game zeker niet top is, speelt die wel lekker weg en heeft erg mooie gfx (ook niet onbelangrijk). Nu maar hopen dat de game niet kort is. Helas zit er geen bloed in
Moet wel zeggen dat ik Jack enigszins lomp vindt overkomen in zijn bwegingen in de cut scenes, je ziet hem altijd dronken bewegingen doen maar je ziet hem nooit drinken, in het begin als je uit de jaily moet onstnappen loopt die al half bezoppen (wat flessen mee naar binnen gesmokkelt..?
Wel echt zeer goede sfeer, de stadjes zijn er erg mooi uit en er lopen ook genoeg mensen om de sfeer compleet te maken en je hebt natuurlijk een prachtig uitzicht op het strand. De gevechten op boten zijn ook best vet gedaan, wel weer een beetje nep is dat je toch allemaal vijanden uit het niets ziet spawnen vaak, ze lopen door deuren heen en spawenen gewoon voor aan de andere kant. Had anders gekunt op next-gen consoles.
Al met al een heerlijke (vrij) simpele game om lekker een beetje te haken zonder dat je allemaal combos moet leren enzo.Ook leuk gedaan is dat als bij een bondgenoot in de buurt vecht dat ze automatishe "team moves" maken, dus over elkaar heen springen of elkaar een zetje geven, de animaties zijn erg mooi en spoepel gemaakt en de "mooie moves" doet die allemaal vanzelf, dus gewoon lekker genieten en mindless button bashen (ook altijd wel lekker). De sfeer zit er iig goed in, stuk beter dan ik verwacht had.
[ Voor 51% gewijzigd door evilpin0 op 14-05-2007 11:42 ]
Anoniem: 181923
Vreemd ik heb ook de spring update uitgevoerd maar bij werkt het prima hoor met mijn wireless controller. Ik heb wel gemerkt dat Crackdown nu supersloom inlogt maar dat is wat anderscycloon_ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:51:
Een wireless adapter is natuurlijk iets anders als een wireless controller...Anoniem: 181923 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:36:
[...]
Vreemd ik heb ook de spring update uitgevoerd maar bij werkt het prima hoor met mijn wireless controller. Ik heb wel gemerkt dat Crackdown nu supersloom inlogt maar dat is wat anders
Anoniem: 64887
Dat is idd een Crackdown update, al zou je de DLC weer opnieuw moeten downloaden dan hoef je het niet opnieuw te betalen, dat je al betaald hebt wordt bijgehouden op de Microsoft server.Weltschmerz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 09:47:
[...]
Is dat dan een Crackdown update? of de generale update? Want de generale update heb ik daarvoor wel gedownload...maar alvast bedankt voor de info, kan ik er tenminste wat aan doen.
Trouwens je kunt het beste via een game naar de marketplace toe gaan om nieuwe content te downloaden.
Mensen met omgebouwde xbox, oppassen!
http://img517.imageshack.us/img517/5912/360messagepi8.jpg
Nou van engels heeft die flapdrol niet veel koek gegetenevilpin0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:13:
Hahahaha De neukende Feds zijn op de weg!Rj- schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:15:
[...]
Nou van engels heeft die flapdrol niet veel koek gegeten

oops sorryMarco schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:54:
[...]
Een wireless adapter is natuurlijk iets anders als een wireless controller...

De demo van Trusty Bell (Eternal Sonata) staat op de japanse marketplace, volgens NeoGAF is de demo in het engels.
http://www.majornelson.co...nata-demo-japan-only.aspx
Ben hem aan het downloaden
Alles is inderdaad in het engels. Zeer mooie graphics (de wereld is pre-rendered) en mooie muziek, battles zijn leuk (grafisch ook zeer goed). Een JRPG die mij zeker gaat interesseren bij release.
Alles is inderdaad in het engels. Zeer mooie graphics (de wereld is pre-rendered) en mooie muziek, battles zijn leuk (grafisch ook zeer goed). Een JRPG die mij zeker gaat interesseren bij release.
[ Voor 25% gewijzigd door Ace op 14-05-2007 13:25 ]
Te gekke fucking fotosoep skillzevilpin0 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:13:
* Grozno gaat zijn Crackdown maar es ff updaten
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Damn, ik kreeg na een uurtje C&C3 gamen steeds een disc read error. Eergisteren de game omgeruild voor een ander exemplaar maar hielp niet. Nu heb ik binnen een half uur disc read errors bij C&C3 en Gears of War andere games nog niet echt gechecked maar het probleem is duidelijk.
Dat wordt bellen voor m'n 3e 360...
Heeft het trouwens nut om te vragen of het niet sneller geregeld kan worden? M'n vorige ben ik bijna 4 weken kwijt geweest en heb deze pas pas 3 weken. Ik hoor weleens dat hij direct bij het ophalen van de kapotte wordt bezorgd ofzo?
Ondingen!
Heeft het trouwens nut om te vragen of het niet sneller geregeld kan worden? M'n vorige ben ik bijna 4 weken kwijt geweest en heb deze pas pas 3 weken. Ik hoor weleens dat hij direct bij het ophalen van de kapotte wordt bezorgd ofzo?
Ondingen!
[ Voor 36% gewijzigd door Mutatie op 14-05-2007 12:54 ]
Ja doen en daarna mij uitnodigenGrozno schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:48:
[...]
Te gekke fucking fotosoep skillz![]()
* Anoniem: 181923 gaat zijn Crackdown maar es ff updaten
xxEVILTURKEYxx
Deze level is op medium al bijna onmogelijk te doen.. Ik heb nu al 8 pogingen gewaagd en kom er niet doorheen...Roely schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:13:
[...]
Dat 40 inch scherm moet er nog komen, het relaxed op de bank zitten met 5.1 geluid gevoel heb ik al wel ....
Gisteren wel een lastig level tegengekomen (ik speel op hard). Het is in Act III geloof ik. Je krijgt een kleine basis met te weinig stroom en je moet 5 minuten volhouden voor de reinforcements komen. Vervolgens moet je de reinforcements zelf 'halen' omdat ze in de val zitten. bij twee pogingen is mijn ACV kapot geschoten, en das dus einde oefening ....
Weet iemand wat de juiste taktiek voor deze level is??? Ik heb al geprobeerd die basis rechtsboven kapot te krijgen (wat niet lukt) en tegen de tijd dat ie half kapot is, is ook mijn eigen basis verdwenen... Als ik bij m'n eigen basis blijf wordt ik volledig overspoeld door NOD wanneer m'n versterkingen erzijn... LOL en dan vrolijk verteld worden dat "de reinforcements under attack zijn... send help"... LOL terwijl ik zelf op dat moment volledig kapot geschoten wordt.
En als ik eerste die MCV ga halen dan kom ik met m'n MCV bij m'n basis waar het zwart (of rood) ziet van de NOD tanks en infantery... kom ik dan aan met m'n overgebleven zwaar beschadigede 2 tanks en 1 MCV!

Deze level is zo extreem unblanced veel moeilijker dan de voorgaande.....
[ Voor 12% gewijzigd door Darth Malak op 14-05-2007 13:14 ]
Ik heb dat een paar weken terug ook gevraagd, maar die gast die ik aan de telefoon had begon toen behoorlijk pissig te worden.Mutatie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:49:
Ondingen!
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
wanneer ben jij eens online man, we zouden nog een keer co-open.Anoniem: 181923 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:52:
[...]
Ja doen en daarna mij uitnodigen
xxEVILTURKEYxx
Vanavond maar ff die nieuwe DLC kopen voor crackdown. Alleen jammer dat ik nog moet werken
U S E R ! ! !Anoniem: 181923 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:52:
[...]
Ja doen en daarna mij uitnodigen
xxEVILTURKEYxx
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Sorry maar ik kan het echt niet laten: Het is DIT level en niet DEZE level. Aangezien je het zo vaak verkeerd gebruikt, lijkt het me een goede tip om te onthoudenDarth Malak schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:11:
[...]
Deze level is op medium al bijna onmogelijk te doen.. Ik heb nu al 8 pogingen gewaagd en kom er niet doorheen...
Ja NUGBI schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:16:
[...]
wanneer ben jij eens online man, we zouden nog een keer co-open.
Vanavond maar ff die nieuwe DLC kopen voor crackdown. Alleen jammer dat ik nog moet werken
Nog eventjes en ben master-cop
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 14-05-2007 13:39 ]
In het weekend m'n supersize pack uitgepakt. De manufacturing datum was 17 december 2006.Arunia schreef op maandag 14 mei 2007 @ 08:25:
[...]
Ja, dat is normaal.
In principe kun je dit met ieder apparaat hebben, maar het is dan ook absoluut geen probleem.
Ik heb bij een groot container bedrijf gewerkt en het wil nog wel eens gebeuren dat een container met televisies bijvoorbeeld een half jaar op de kade blijft staan.
Daarnaast heb je nog verdeel stations van de bedrijven zelf waar die dingen nog wel een aantal maanden staan en dan nog in het magazijn van de winkel en in de winkel zelf.
De eerste 360 van ons kwam ook uit 2005, maar degene die we bij inruilen kregen was er eentje uit half 2006.
Dus vrij recent
Omg dat noem je vrij recent?Pirate-Bozz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:40:
[...]
In het weekend m'n supersize pack uitgepakt. De manufacturing datum was 17 december 2006.
Dus vrij recent
Ik heb trouwens gister Microsoft gebelt i.v.m een piepende controller (de 2 ronddraai controller dingen en de LB piepten, en de LB drukte niet echt lekker in. 10 minuutjes aan de telefoon geweest en ik krijg nu een nieuwe opgestuurd! Best mooi dus...
Waar kun je zien wat je fabrieksdatum is?
ik 2 weken geleden al. Bij de ingang rechts, zit een deur in die bunker.Anoniem: 181923 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:38:
[...]
Ja NUheb je tijd?
Nog eventjes en ben master-cop(trouwens heb uitgevogeld hoe we hem neer moeten halen
)
Je kan ook door een groot glazengebouw aan de achterkant omhoog klimmen en dan overspringen naar wangs tower.
okay wiseguyWiseguy1983 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:20:
[...]
Sorry maar ik kan het echt niet laten: Het is DIT level en niet DEZE level. Aangezien je het zo vaak verkeerd gebruikt, lijkt het me een goede tip om te onthouden

Neuh...gewoon Nederlands
* Weltschmerz is zelf ook zo'n wijsneus...
[ Voor 17% gewijzigd door Weltschmerz op 14-05-2007 14:29 ]
&
Wat ik geprobeerd heb, en best redelijk werkt :Darth Malak schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:11:
[...]
Deze level is op medium al bijna onmogelijk te doen.. Ik heb nu al 8 pogingen gewaagd en kom er niet doorheen...
Weet iemand wat de juiste taktiek voor deze level is??? Ik heb al geprobeerd die basis rechtsboven kapot te krijgen (wat niet lukt) en tegen de tijd dat ie half kapot is, is ook mijn eigen basis verdwenen... Als ik bij m'n eigen basis blijf wordt ik volledig overspoeld door NOD wanneer m'n versterkingen erzijn... LOL en dan vrolijk verteld worden dat "de reinforcements under attack zijn... send help"... LOL terwijl ik zelf op dat moment volledig kapot geschoten wordt.
En als ik eerste die MCV ga halen dan kom ik met m'n MCV bij m'n basis waar het zwart (of rood) ziet van de NOD tanks en infantery... kom ik dan aan met m'n overgebleven zwaar beschadigede 2 tanks en 1 MCV!![]()
Deze level is zo extreem unblanced veel moeilijker dan de voorgaande.....
- Bouw een extra harvester (of 2) zodat er voldoende cash binnenkomt
- Repareer de gebouwen (Refinery, 2x powerplant, 1x barracks, 1x vehicle plant)
- Maak een fors aantal rocket soldaatjes tegen de helecopters
- bouw een fors aantal tanks
- bouw een aantal jeeps
- bouw een aantal APC
- zet groepen van voertuigen bij de uitgangen (vier stuks)
- versla de aanvallen
- als de versterking er is, rij met als je wapentuig naar de turret die de colone tegenhoud
- Stop ondertussen veel manschappen in de gebouwen, dit voor een goede terugkeer
- probeer de weg vrij te houden voor de MPV. Scher dan meteen naar je basis (over de brug)
Tot nu toe was deze tactiek nog niet succesvol, maar kwam er wel het verst mee. Basissen vernietigen om aanvallen te voorkomen werkt niet, to much overkill on enemy side ...
Suc6, als ik heb heb laat ik het wel weten.
PS mijn gamertag DaPhunMan, wellicht een potje online proberen ?
Ja, had het ook gezien. Heb t ff een half uurtje gespeeld, battle system is wel cool en het ziet er leuk uit. Maar waarom denk je dat de wereld pre-rendered is, volgens mij is dat bos gewoon realtime hoor? Zo mooi is 't nou ook niet technisch gezien, het is meer dat de art-direction gewoon goed is.Ace schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:45:
De demo van Trusty Bell (Eternal Sonata) staat op de japanse marketplace, volgens NeoGAF is de demo in het engels.
Edit: oh ja, als je een tijdje niks doet bij het title screen krijg je een aantal cutscenes te zien.
[ Voor 5% gewijzigd door ErnstH op 14-05-2007 14:48 ]
Anoniem: 219203
Ben er net achtergekomen dat als je een xbox live account maakt je een maand gold hebt. Dat wist ik toen niet. Om toch ff die feeling te krijgen, heeft iemand nog een 48 uur trialtje liggen? Las toenet een paar berichten terug dat ze bestaan. Oja, mijn email adres is diagnostic@live.nl
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 219203 op 14-05-2007 15:56 ]
Ik heb al vanaf het begin denk, dat het beeld van de 360 een deel van de randen mist, dus die schuif balken op je dashboard.
Hier een pic (met google gevonde)
http://www.winsupersite.com/images/reviews/xbox360_sw_01.jpg
Dan zie ik meteen die tabbladen, niet die ruimte er voor nog, iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Op breedbeeld, of normaal zetten heeft geen zin, ik heb zo`n bakbeest als tv 26"
Dan zie ik meteen die tabbladen, niet die ruimte er voor nog, iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?
Op breedbeeld, of normaal zetten heeft geen zin, ik heb zo`n bakbeest als tv 26"
Anoniem: 199688
Ik heb nu bij crackdown bijna de Shai-Gen kingpin verslagen, alleen vroeg ik me af of hierna ook de Shai-Gen van de straat verdwijnen? Want dan zijn er geen gang-members meer en ik wil nog wel wat achievements halen waarbij ik gang members nodig heb. Ik las dat bij de update een optie was om de gangs te 'resetten', maar ik heb de update niet omdat ik momenteel bij mijn 360 geen internet heb.
Ja heb het dubbelchecked. Ik las net op het forum van xbox.com dat het soms niet gebeurd als je geen game in de drive hebt zitten.PWM schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:29:
[...]
Irritant, maar staat alles wel goed bij je?
Ik heb zelf ook de Wireless Adapter, en 0 problemen.
Ben helaas nu op mijn werk, dus kan dat niet verifieeren.
nadat je klaar bent met alle bazen te verslaan, met andere woorden de city hebt schoongeveegd en daarmee uitspeeld, dan kan je gewoon campaign kiezen met gangsters on/off (dit was voor de update al - dus de thugs zijn weer op straat behalve de bazen)Anoniem: 199688 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:51:
Ik heb nu bij crackdown bijna de Shai-Gen kingpin verslagen, alleen vroeg ik me af of hierna ook de Shai-Gen van de straat verdwijnen? Want dan zijn er geen gang-members meer en ik wil nog wel wat achievements halen waarbij ik gang members nodig heb. Ik las dat bij de update een optie was om de gangs te 'resetten', maar ik heb de update niet omdat ik momenteel bij mijn 360 geen internet heb.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Staat je tv wel juist ingesteld op 4:3/16:9 en 50/60Hz? Dit maakt ook wel iets uitOnno_Devine schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:00:
Ik heb al vanaf het begin denk, dat het beeld van de 360 een deel van de randen mist, dus die schuif balken op je dashboard.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Hmm idd door die 60Hz mist hij iets, als ik hem op 50Hz dan is er geen probleem.., is hier iets tegen te doen? Aangezien veel games niet op 50Hz werken...Michael Knight schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:48:
[...]
Staat je tv wel juist ingesteld op 4:3/16:9 en 50/60Hz? Dit maakt ook wel iets uit
thx.... het probleem zit hem denk ik het "fors aantal xx bouwen" dat doe ik wel maar het is zelfs op medium niet genoeg. dat bij de uitgangen zetten heb ik wel geprobeerd maar werkt ook niet... Als ik zoals jij zegt met al mijn wapentuig naar de harvester rijd wordt mijn basis volledig weggevaagd en krioelt het op de plaats waar vroeger (LOL) eerst mijn basis was van de NOD... daar kan ik met het resterende zootje ongeregeld wat nog over is niets tegen beginnen... zucht.....Roely schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:35:
[...]
Wat ik geprobeerd heb, en best redelijk werkt :
- Bouw een extra harvester (of 2) zodat er voldoende cash binnenkomt
- Repareer de gebouwen (Refinery, 2x powerplant, 1x barracks, 1x vehicle plant)
- Maak een fors aantal rocket soldaatjes tegen de helecopters
- bouw een fors aantal tanks
- bouw een aantal jeeps
- bouw een aantal APC
- zet groepen van voertuigen bij de uitgangen (vier stuks)
- versla de aanvallen
- als de versterking er is, rij met als je wapentuig naar de turret die de colone tegenhoud
- Stop ondertussen veel manschappen in de gebouwen, dit voor een goede terugkeer
- probeer de weg vrij te houden voor de MPV. Scher dan meteen naar je basis (over de brug)
Tot nu toe was deze tactiek nog niet succesvol, maar kwam er wel het verst mee. Basissen vernietigen om aanvallen te voorkomen werkt niet, to much overkill on enemy side ...
Suc6, als ik heb heb laat ik het wel weten.
PS mijn gamertag DaPhunMan, wellicht een potje online proberen ?
Ik speel niet on-line (althans deze game)... Ik ben niet zo kapot van de algmene on-line mentaliteit tegenwoordig waar het niet gaat om leuk een potje eerlijk te spelen maar om zo snel mogelijk de zwakheden van een game uit te buiten om te winnnen. Al dan niet door te cheaten/cheesen.
als iemand crackdown coop wil doen, ben nu aant spelen.
tag : Mansolein (jaja heeft me broertje ooit eens verandert had wel coole naam
)
heb payed content
tag : Mansolein (jaja heeft me broertje ooit eens verandert had wel coole naam
heb payed content
[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 14-05-2007 19:41 ]
nou dan moet je vooral niet in de derde persoon gaan typenWeltschmerz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:26:
[...]
Neuh...gewoon Nederlands
* Weltschmerz is zelf ook zo'n wijsneus...
Ik heb af en toe het idee dat spellen niet helemaal 100% soepel lopen zoals bijvoorbeeld de demo van Saints Row. Ligt dit aan de demo, mijn verbeelding of is dit daadwerkelijk het geval?
Dat ligt aan de demoDennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:08:
Ik heb af en toe het idee dat spellen niet helemaal 100% soepel lopen zoals bijvoorbeeld de demo van Saints Row. Ligt dit aan de demo, mijn verbeelding of is dit daadwerkelijk het geval?
De Saints Row's demo is daar inderdaad een goed voorbeeld van.
Gelukkig, want was dit spel van plan te kopen binnenkort.PWM schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
[...]
Dat ligt aan de demo
Voor die 29,- ga je een hoop plezier beleven aan het spelDennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:11:
[...]
Gelukkig, want was dit spel van plan te kopen binnenkort.Sommige demo's zijn dus niet helemaal hetzelfde als het volledige spel qua performance... ach daarom is het natuurlijk ook een demo. Gelukkig kan je ook patches downloaden als het nodig is, dus mocht er nog een bug in de final zitten dan is dit snel opgelost.
ligt helemaal niet aan de demo, de full version heeft t zelfde, maar het is prima te spelen hoor.. zeker het kopen waard.PWM schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
[...]
Dat ligt aan de demo
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Nouja, da's wat overdrevendadj schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:31:
[...]
ligt helemaal niet aan de demo, de full version heeft t zelfde, maar het is prima te spelen hoor.. zeker het kopen waard.
Saints Row is zeker niet de meest soepel lopende game van 2006. Echter, in de demo was het echt een stuk erger dan in de Final.
Wat voor kabel gebruik je bij de 360?Onno_Devine schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:30:
[...]
Hmm idd door die 60Hz mist hij iets, als ik hem op 50Hz dan is er geen probleem.., is hier iets tegen te doen? Aangezien veel games niet op 50Hz werken...
Het kan ook aan de afstelling van je tv liggen bij NTSC/60hz/Pal60-signalen...daar kun je helaas weinig aan doen, behalve het handmatig bijstellen van de overscan van je tv..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Damn, die demo van Trusty Bell/Eternal Sonata ziet er wel errrg strak uit. Grappig trouwens dat de demo al wel helemaal naar 't Engels vertaald is, inclusief stemmen, terwijl ie alleen nog maar voor Japan beschikbaar is.
Gewoon die standaard, die je ook op HDTV kan zetten, een Advanced scart misschien de oplossing?Michael Knight schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:33:
[...]
Wat voor kabel gebruik je bij de 360?
Het kan ook aan de afstelling van je tv liggen bij NTSC/60hz/Pal60-signalen...daar kun je helaas weinig aan doen, behalve het handmatig bijstellen van de overscan van je tv..
Hmm tja valt mee te leven anders
Ik ga vanavond nog een poging wagen .... Morgen moet ik helaas voor 't werk naar Frankrijk (ja ik ben diezelfde die twee weken terug in Zwitserland zat ... volgende week in Hamburg), dus hopelijk krijg het vandaag voor elkaar.Darth Malak schreef op maandag 14 mei 2007 @ 19:34:
[...]
thx.... het probleem zit hem denk ik het "fors aantal xx bouwen" dat doe ik wel maar het is zelfs op medium niet genoeg. dat bij de uitgangen zetten heb ik wel geprobeerd maar werkt ook niet... Als ik zoals jij zegt met al mijn wapentuig naar de harvester rijd wordt mijn basis volledig weggevaagd en krioelt het op de plaats waar vroeger (LOL) eerst mijn basis was van de NOD... daar kan ik met het resterende zootje ongeregeld wat nog over is niets tegen beginnen... zucht.....
Ik speel niet on-line (althans deze game)... Ik ben niet zo kapot van de algmene on-line mentaliteit tegenwoordig waar het niet gaat om leuk een potje eerlijk te spelen maar om zo snel mogelijk de zwakheden van een game uit te buiten om te winnnen. Al dan niet door te cheaten/cheesen.
Wat betreft online, mij zal je niet snel betrappen op puberaal gedrag. ben net de pubertijd over (37 ....)
Als je gold hebt kunnen we best een keertje proberen, en samen dingen proberen, uitvogelen, zonder gelijk eruit gerushed te worden ...
het zelfde vraag ik morgen 15 mei 2007 20:42 weeramoi schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 20:42:
zit bij de xbox 360 nogsteeds een dvd remote controle?
dat over die dvd remote controle
Dan geef ik morgen om 21:06 het antwoord op je vraag.amoi schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:40:
[...]
het zelfde vraag ik morgen 15 mei 2007 20:42 weer
dat over die dvd remote controle
De afstandsbediening zit al bijna anderhalf jaar niet meer bij de console zelf, daarvoor ben je redelijk te laat.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nou lekker dan.
Ik dus gister de 'oh zo grote' update maar gedownload omdat ik de xbox weer eens aanzette om Crackdown te spelen en de nieuwe downloadpack daarvoor te kopen.
Loopt eerst mijn Xbox vast tijdens het booten van Crackdown (nog niks geen downloadpack gekocht), ik dus de Xbox weer opnieuw opstarten.
Is er ineens wat mis met de wireless adapter, instructies lezen (Er uit halen, er weer in doen en rebooten).
Zo gezegd, zo gedaan. Xbox loopt vast tijdens het 'Xbox 360' scherm wat je krijgt aan het begin.
weer rebooten.
guess what...
3 rode ringen
Ik dus gister de 'oh zo grote' update maar gedownload omdat ik de xbox weer eens aanzette om Crackdown te spelen en de nieuwe downloadpack daarvoor te kopen.
Loopt eerst mijn Xbox vast tijdens het booten van Crackdown (nog niks geen downloadpack gekocht), ik dus de Xbox weer opnieuw opstarten.
Is er ineens wat mis met de wireless adapter, instructies lezen (Er uit halen, er weer in doen en rebooten).
Zo gezegd, zo gedaan. Xbox loopt vast tijdens het 'Xbox 360' scherm wat je krijgt aan het begin.
weer rebooten.
guess what...
3 rode ringen

Anoniem: 130184
Ik heb de demo nooit gezien maar ik vond het volledige spel Saints Row anders ook niet helemaal soepeltjes lopen, en dan vond ik vooral de "screen tearing" niet echt charmant.PWM schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:09:
[...]
Dat ligt aan de demo
Hoe komt dit dan? Ik bedoel: ze maken een spel voor de 360 die krachtig genoeg is om alles vloeiend te draaien... waarom draaien spellen dan niet 100% soepel? Kwestie van brak programmeren of teveel willen of of of...
Anoniem: 130184
Waarschijnlijk kwestie van alles bij elkaarDennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:18:
Hoe komt dit dan? Ik bedoel: ze maken een spel voor de 360 die krachtig genoeg is om alles vloeiend te draaien... waarom draaien spellen dan niet 100% soepel? Kwestie van brak programmeren of teveel willen of of of...
Sinds wanneer is de 360 krachtig genoeg om alles vloeiend te draaien?Dennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:18:
Als je een gamedeveloper 5 keer zoveel kracht in z'n handen geeft om mee te spelen zal ie het allemaal zoveel mogelijk gaan gebruiken. Duh. Dus gaan ze vanaf dag 1 hun best doen om zoveel mogelijk uit de 360 te persen, net zoals ze dat bij de Xbox 720 weer zullen doen en bij de Xbox 1 ook al deden. En dus zijn er vanaf dag 1 games die al teveel vragen, en naarmate de lifecycle vordert blijft dat gebeuren, omdat iedere keer als ze er meer handigheidjes bij vinden om er meer mee te kunnen ze er ook meer mee doen direct.
Dat daargelaten is de engine van Saints Row inderdaad redelijk gaar, bekend probleem.
Als er hier nog mensen zijn die zin hebben in een potje DoA4 of Burnout:revenge, voeg me dan toe.
Mijn gamertag is Divine Threath
Mijn gamertag is Divine Threath
Ben nu eternal sonata aan het downloaden 
edit: net gespeeld, prachtige muziek, mooie graphics en het spreekt me wel aan.
Nadelen, turn-based, erg japans en een heel statische wereld (wtf de kippen willen niet eens weg). Als het op het gebied van storytelling goed zit haal ik hem en wordt het een topper
Nadelen, turn-based, erg japans en een heel statische wereld (wtf de kippen willen niet eens weg). Als het op het gebied van storytelling goed zit haal ik hem en wordt het een topper
[ Voor 80% gewijzigd door DarkShadow op 15-05-2007 02:06 ]
Wat moet je met zo'n spel als je turn based niet leuk vindt? Dan moet je het wel heel graag willen.DarkShadow schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 01:36:
* Sh0ckTr00per loves turnbasedDarkShadow schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 01:36:

(oh, en japans)
Ik kan niet wachten op Blue Dragon, en nu ik hier wat filmpjes van gezien heb zet ik deze ook direct op de lijst

Het is meer een kwestie van een gemiddelde framerate proberen aan te houden, zeker met sandbox games zoals Saints Row, Crackdown etc.Dennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:18:
Je engine kan nog zo goed en zo soepel zijn, als de speler zelf 150 auto's op elkaar stapelt en die vervolgens opblaast krijg je slowdown. Daar valt niet tegenop te programmeren
crackdown payed content is wel lachen opzich, alhoewel ik die auto's niet echt bijzonder vindt, die race car rijdt net zo als de agency supercar alleen ziet die er veel strakker uit, de minigun schiet klote, die nail gun en lobber zijn wel lachen.
Kun je als je hem nu uitspeelt weer de gangs resurrecten?
@ Nitai
wist ik ook al, bedoel de bazen
Kun je als je hem nu uitspeelt weer de gangs resurrecten?
@ Nitai
wist ik ook al, bedoel de bazen
[ Voor 7% gewijzigd door evilpin0 op 15-05-2007 09:45 ]
Ye, maar dat was daarvoor ook al. Iemand zei het gisteren nog in dit topic dat je de gang members kunt respawnen zonder de bazen als je het hebt uitgespeeld.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tja vraag ik me ook wel is af bij PS3/Wii/PC.Dennahz schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:18:
1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Is de wereld van Saint Row trouwens pre-renderd? Als dat zo is, heeft het niet te maken met de engine ofzo.
Sinds wanneer is die nieuwe patch er trouwens? Was er trouwens ook een download mode waar de console in slaapstand gaat?
@ PWM of die andere...
Je kan het best je Saints Row bij Bol.com bestellen, want als je hem bij de free record shop gaat halen kost hij 65 euro, en is het de normale verpakking terweil je bij Bol de steelcase krijgt!
Sinds wanneer is die nieuwe patch er trouwens? Was er trouwens ook een download mode waar de console in slaapstand gaat?
@ PWM of die andere...
Je kan het best je Saints Row bij Bol.com bestellen, want als je hem bij de free record shop gaat halen kost hij 65 euro, en is het de normale verpakking terweil je bij Bol de steelcase krijgt!
Okay, doen we... gisteren nog ff op easy geprobeerd maar maakt geen verschil... Dit level is echt gewoon zwaar vreemd...Roely schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:03:
[...]
Ik ga vanavond nog een poging wagen .... Morgen moet ik helaas voor 't werk naar Frankrijk (ja ik ben diezelfde die twee weken terug in Zwitserland zat ... volgende week in Hamburg), dus hopelijk krijg het vandaag voor elkaar.
Wat betreft online, mij zal je niet snel betrappen op puberaal gedrag. ben net de pubertijd over (37 ....)
Als je gold hebt kunnen we best een keertje proberen, en samen dingen proberen, uitvogelen, zonder gelijk eruit gerushed te worden ...
[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 15-05-2007 10:33 ]
Dit topic is gesloten.