Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:16

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Al meer mensen die de demo van Blacksite: area 51 hebben gespeeld? Het is in ieder geval een vrij korte demo, ik was er binnen 6 minuten doorheen :P.

Geen idee wanneer dit uitkomt maar hij mag nog flink worden verbeterd in mijn ogen. Het aantal keren dat ik een flinke framedrop ben tegengekomen is niet op 1 hand te tellen :). Maar tis nog maar een demo. Misschien wordt het uiteindelijk wel een leuke game aangezien je het gehele verhaal wel co-op kunt spelen. Iets wat me toch wel aantrekt na het spelen van GoW :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Huh die demo is ook sinds vandaag uit ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:59
ymmv schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:38:
[...]Foutje? Verkeerd plaatje bij het spel?

In principe moet je bij Play-Asia gewoon erop letten dat je nooit de NTSC-J versie koopt maar enkel de Aziatische versie. De Japanse versies zijn in meeste gevallen wel region-locked en hebben mogelijk ook nog Japanse teksten. De Aziatische versies zijn voor de internationale markt in die regio bedoeld en zijn daarom wel in het Engels.
Nou, ik heb 'm thuis, dus verkeerd plaatje ga ik niet vanuit :) Dit is degene die vorige week voor 22 euro in de aanbieding was.

Saint's Row had ik daar ook vandaan, en dat was echt de aziatische versie. Gewoon engels doosje, wel met NTSC er op, maar gewoon waar normaal PAL staat. Bij Crackdown staat het achterop bij de specs nog een keer apart vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Anoniem: 216382 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:45:
Huh die demo is ook sinds vandaag uit ofzo?
Jeps, vandaag uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157915

Hummmmmmmm, tja wat te doen }:O 8)7 :?
Ik kijk wel wat ze daar eventueel te bieden hebben

Thanks you'all _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-05 15:29
Aziatische games zijn ook gewoon NTSC-J, maar dan kan er nog wel verschil zitten tussen de Japanse versie en de Aziatische versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134612

De DLC van Crackdown is echt tof man. Die buggy rijdt echt heerlijk. En die harpoen... O+
Erg cool om mannetjes richting een reclamebord in de lucht te werpen om de daarop vast te schieten met je harpoen 8) Ze blijven ook heerlijk na-bungelen. Dat wapen vraagt er echt om om mannetjes op een zo'n gek mogelijke plek te nagelen. Ik heb nog lang niet alle content bekeken maar mijn 1e indruk is erg goed.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 134612 op 11-05-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Hmm leip, ik zat net een beetje op wikipedia en zocht naar Too Human waar ik een plaatje van mogelijke boxart tegenkwam. Nu wist ik dat Too Human gebruik zou maken van runen, waarschijnlijk gebasseerd op de Futhark (oud Germaans alfabet), maar dat het ook de letterlijke runen zouden zijn valt me weer tegen. Het is namelijk zo dat de Engelse taal ontzettend grote delen uit het Latijn heeft meegekregen, en daarom de Futhark moeilijk toegepast kan worden.
Ziet er raar uit. De letters die er staan zijn "hine of god of man of makhin" dus ik neem aan dat het zo'n cyclus voor moet stellen waarin staat "machine of god of man of machine of god of man of machine...etc...etc...". Helaas heeft de Futhark geen C en dus gebruiken ze iets wat de C vervangt, namelijk een teken wat lijkt op het "kleiner dan" teken ( < ) wat staat voor de K (kenas) terwijl ze het symbool voor de S (sowilo) zouden moeten gebruiken. Sukkels dat het zijn, want je spreekt het dus niet uit als Makien, maar als Masjien, wat je dus of zo zou moeten spellen in de Futhark, of je zou het schrijven als Mashien.
Nu zal menig mens hier dus denken, "wat lult die gozer" en "wat boeit het nou", maar moet je bedenken dat je een Japanner bent en een spelmaker schrijf iets in jouw karakteristiek, en schrijft dingen fout. Ziet er vrij stom uit...

[ Voor 3% gewijzigd door Weltschmerz op 11-05-2007 16:53 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:21
Weltschmerz schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:52:
Hmm leip, ik zat net een beetje op wikipedia en zocht naar Too Human waar ik een plaatje van mogelijke boxart tegenkwam. Nu wist ik dat Too Human gebruik zou maken van runen, waarschijnlijk gebasseerd op de Futhark (oud Germaans alfabet), maar dat het ook de letterlijke runen zouden zijn valt me weer tegen. Het is namelijk zo dat de Engelse taal ontzettend grote delen uit het Latijn heeft meegekregen, en daarom de Futhark moeilijk toegepast kan worden.
Ziet er raar uit. De letters die er staan zijn "hine of god of man of makhin" dus ik neem aan dat het zo'n cyclus voor moet stellen waarin staat "machine of god of man of machine of god of man of machine...etc...etc...". Helaas heeft de Futhark geen C en dus gebruiken ze iets wat de C vervangt, namelijk een teken wat lijkt op het "kleiner dan" teken ( < ) wat staat voor de K (kenas) terwijl ze het symbool voor de S (sowilo) zouden moeten gebruiken. Sukkels dat het zijn, want je spreekt het dus niet uit als Makien, maar als Masjien, wat je dus of zo zou moeten spellen in de Futhark, of je zou het schrijven als Mashien.
Nu zal menig mens hier dus denken, "wat lult die gozer" en "wat boeit het nou", maar moet je bedenken dat je een Japanner bent en een spelmaker schrijf iets in jouw karakteristiek, en schrijft dingen fout. Ziet er vrij stom uit...
Dude, doe es rustig met die wiet :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-06 16:32
Pirate-Bozz schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:55:
[...]

Dude, doe es rustig met die wiet :o :+
Whahaha. Ey, ieder z'n hobby ;) Nee maar serieus, als je het niet kunt lezen zul je dus straks het spel spelen en denken, yeah ziet er cool uit. Maar als je het kunt lezen dan zie je er dus alleen maar dingen staan die niet kloppen. Stel dat ze overal random woorden zouden schrijven, dan zou "niemand" het verschil zien, behalve mensen die het kunnen lezen, en dat valt dan toch weer tegen. (overal in het spel "hamburger, parasol, fiets" :P )

[ Voor 51% gewijzigd door Weltschmerz op 11-05-2007 16:58 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Weltschmerz schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 16:52:
Gelukkig voor de game ontwikkelaar dat er maar vrij weinig mensen zijn die het Oud Germaans alfabet kunnen begrijpen/lezen :P.

Kun je ff plaatje linken?

Ben zelf wel benieuwd naar het spel. Alhoewel er teveel andere spellen uitkomen die mij interessanter lijken, dus denk dat ik dit spel over ga slaan. :)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-05-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:41

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik heb interesse in dit Xbox 360 Surround Sound System.
Afbeeldingslocatie: http://img.kakaku.com/images/productimage/fullscale/20453010319.jpg
Heeft iemand er ervaring mee?

de specs

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zondagskindje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 17:14:
[afbeelding]

de specs
Het ondersteunt geen Dolby Digital zo te zien. Dus het signaal dat hij van de Xbox krijgt zal hij in 5.1 stereo of in één vd andere modi weergeven. Ziet er op één of andere manier ook duur uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Exorcist schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:18:
[...]

Het ondersteunt geen Dolby Digital zo te zien. Dus het signaal dat hij van de Xbox krijgt zal hij in 5.1 stereo of in één vd andere modi weergeven. Ziet er op één of andere manier ook duur uit?
Heb je de specs wel aangeklikt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:37

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Danfoss schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:57:
Zo.. mijn 360 is vandaag opgehaald door de UPS. De chaffeur zei dat dit al de 5e was die hij vandaag ophaalde. Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de echte cijfers over kapotte xboxen.

Volgens mij zijn dat er best veel..
Woei! Wat een service van Microsoft! Ik heb m dus maandag meegegeven met UPS en gistermiddag (was helaas gister niet thuis) stond UPS al weer op de stoep met een nieuwe!

Echt goed zeg!
Nu kan ik eindelijk de Forza demo proberen :)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529

[afbeelding]

de specs
Pioneer Surround stes zijn echt geweldig. Kheb zelf de DSC-222 en is echt subliem geluid! Kzou ff bij wat winkels informeren en reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
[afbeelding]

de specs
ziet er strak uit, prijs is ongeveer €350,-
maar jammer dat het ook wit is, als je geen witte of zilveren tv hebt staat het niet zo mooi. (ik heb alles in zwart)

[ Voor 20% gewijzigd door Terryb47 op 11-05-2007 19:58 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Terryb47 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:56:
[...]

ziet er strak uit, prijs is ongeveer €350,-
maar jammer dat het ook wit is, als je geen witte of zilveren tv hebt staat het niet zo mooi. (ik heb alles in zwart)
Misschien dat er een zwarte versie uitkomt tbv van de elite versie?
Exorcist schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:18:
[...]

Het setje ondersteunt wel Dolby Digital, lees de specs maar. :)
Anoniem: 200529 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:49:
[...]

Pioneer Surround stes zijn echt geweldig. Kheb zelf de DSC-222 en is echt subliem geluid! Kzou ff bij wat winkels informeren en reviews lezen.
Dat ga ik sowieso doen, maar ik ben ook benieuwd of iemand hier dit setje heeft.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 64887 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:43:
[...]

Heb je de specs wel aangeklikt? ;)
Ja, en pas nu zie ik met koeienletters : Dolby Digital JA

Excuus ;)

Wel duur btw ; voor 500 (150 meer) euro heb je een Harman Kardon receiver, DVD speler én JBL speakers *1 set*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Danfoss schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:43:
[...]

Woei! Wat een service van Microsoft! Ik heb m dus maandag meegegeven met UPS en gistermiddag (was helaas gister niet thuis) stond UPS al weer op de stoep met een nieuwe!

Echt goed zeg!
Toevallig, hier nog 1!

Afgelopen dinsdag opgehaald door UPS, vandaag keurig op mijn werk teruggekregen. De mijn was er 1 van de launch date, deze is van 07-2006. Een stuk nieuwer dus :) Werkt tot nu toe super, de dvd-drive maakt evenveel geluid als mijn vorige, geen idee wat voor merk eigenlijk. Ook netjes dat ze er een gratis maandje Live! gold membership bijdoen.

Hoor verschillende verhalen over de service van MS, je hoort mij echter absoluut niet klagen, prima voor elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Exorcist schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:23:
[...]

Ja, en pas nu zie ik met koeienletters : Dolby Digital JA

Excuus ;)

Wel duur btw ; voor 500 (150 meer) euro heb je een Harman Kardon receiver, DVD speler én JBL speakers *1 set*.
Heb je een typenr ook toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zondagskindje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:34:
[...]

Heb je een typenr ook toevallig?
Volgens mij (mn ouders hebben twee weken terug zo'n combo pack gekocht bij Correct (Rotterdam) ) was het de AVR-140. Daar zat dan nog een bijpassende DVD speler bij en een JBL 5.1 set. Hij had er € 480 ofzo voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Exorcist schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:41:
[...]

Volgens mij (mn ouders hebben twee weken terug zo'n combo pack gekocht bij Correct (Rotterdam) ) was het de AVR-140. Daar zat dan nog een bijpassende DVD speler bij en een JBL 5.1 set. Hij had er € 480 ofzo voor betaald.
Okee, thnx voor de tip.
Ik ga me er in verdiepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zondagskindje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:43:
[...]

Okee, thnx voor de tip.
Ik ga me er in verdiepen. :)
Doe dat, aan een aparte receiver heb je (mijns inziens) veel meer dan een product-gerichte oplossing die ook nog eens duur is (maar wel mooi).
Ik heb zelf op mn 360 een Pioneer VSX-516 en een Pioneer 5.1 set, met de sub vervangen voor een SW-90 van Pioneer. Speakers komen van een Pioneer XV-222 af die nu op zolder staat.
Al met al ook niet zo'n dure oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07
[...]

Echt goed zeg!
Das dan een stuk sneller dan dat Acer mijn laptop repareert (bestellen ze gvd de verkeerde onderdelen 8)7 ).
Maar met die Forza demo zul je je wel even bezig houden denk ik :)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

djmantri schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:51:
[...]

Das dan een stuk sneller dan dat Acer mijn laptop repareert (bestellen ze gvd de verkeerde onderdelen 8)7 ).
Maar met die Forza demo zul je je wel even bezig houden denk ik :)
Dus als ik nu een 360 Premium aanschaf, dan kan ik nog wel even een maandje vooruit met de Forza demo en de TD:U demo? Dan heb ik genoeg tijd om mijn bankrekening te laten genezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even een waarschuwing mbt crackdown. Ik lees meerdere verhalen van mensen die hun saved game kwijt raken na het spelen van key of the city in coop mode. Ik heb zef nog geen coop-game gestart maar ik kijk de kat nog even uit de boom. Zonde als weer helemaal opnieuw moet beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088

hebben ze niet resurect gangs gekozen dan.
Hierbij beging je ook opnieuw maar met behoud van je stat's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Ik heb zojuist de update geinstalleerd voor crackdown. Is het vinden van je laatste orbs nu echt een stuk eenvoudiger? Zijn er nog andere belangrijke veranderingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Geen idee of de orbs nu makkelijker zijn te vinden, want ik heb m'n al m'n groene al :+ even opscheppen ;)

wat ik wel vervelend vind is dat er grijze hotpoints op je radar verschijnen, die wijzen naar betaalde content...ook die groene/oranje/bruine zijn erg vervelend als je de betaalde content (nog) niet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Tel voortaan tot 10 voordat je een post maakt, die hopelijk wel nuttige informatie bevat.

[ Voor 84% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-05-2007 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:13:
hebben ze niet resurect gangs gekozen dan.
Hierbij beging je ook opnieuw maar met behoud van je stat's
Nope, je bent echt al js stats kwijt enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hier gelukkig alles in orde.

Hebben ze dan niet toevallig een andere difficulty gekozen?

Als je die Keys modus speelt op een andere Difficulty, word die setting onthouden voor de normale speelmodus. Zet je die weer gewoon op wat je had, heb je volgens mij geen problemen.

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 12-05-2007 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:21
Pirate-Bozz schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 00:05:
Men, vanavond mijn supersize pack uitgepakt. Gelijk flinke ruzie met m'n ouders, "in de woonkamer willen we rust, geen spellen". Zit ik nu op een kankerkleine tv te gamen. Morgen maar ffkes kabel halen voor monitor. Ken ik tenminste ook in HD gamen. (wel zonde van die ms scart cable, dag 25 €)
pff ik kan het me best voorstellen, alleen dan voor jou. denk je eens in, de hele tijd je ouders achter je :P. Spaar gewoon verder voor een goedkope hdtv of idd monitor (19 tot 22 inch monitors van samsung zijn een aanrader en het voelt dan al een stuk meer hd aan). Veel lekkerder man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Men, vanavond mijn supersize pack uitgepakt. Gelijk flinke ruzie met m'n ouders, "in de woonkamer willen we rust, geen spellen". Zit ik nu op een kankerkleine tv te gamen. Morgen maar ffkes kabel halen voor monitor. Ken ik tenminste ook in HD gamen. (wel zonde van die ms scart cable, dag 25 €)
En dat wist je niet van te voren? :D En gewoon die scart cable ruilen? want hij zat toch niet bij dat supersize pack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Edit: I heard from thte team, and they are aware that the recently released "Crackdown" DLC is causing some gamers to experience a reset of their saved games when they engage in co-op play. They have identified this problem and outlined instructions to avoid the issue, which can be found by visiting the official "Crackdown" site. A permanent solution will be released with the game's next Title Update, which will be available in the very near future.
Op Majornelson staat meer. Er wordt dus aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:32
[...]

Echt goed zeg!
koop direkt een intercooler :9 van nyko want dan gaat hij een stuk langer mee het is echt waar!!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hoe erg is een NAT moderate melding bij de connection test? Ik heb het idee dat ik dan niet meer kan connecten als er veel spelers zijn, maar als al die mensen er achteraf bijkomen is er geen probleem.

Met precies dezelfde instellingen in mijn modem heb ik soms NAT open en soms NAT moderate, hoe kan dat?

Meer info:

Zyxel P-2602HW-D1A firmware V3.40(AJZ.2)b3.
Xbox 360 via draadloze adapter aangesloten, vast IP, UPNP aan, poorten 80, 88, 3074, en 22042 geforward.
En de firewall staat uit.

Iemand een idee? :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Hmm.. ik krijg berichten van mensen op MSN dat ze niet zien dat ik zit te gamen.
Ik dacht dat anderen iets zouden zien als: "UltraSub | Xbox 360: Forza 2 Demo"
Waar heb ik dat nou weer gelezen dan? Of is het een setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:59
VonFoX schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 07:37:
Hoe erg is een NAT moderate melding bij de connection test? Ik heb het idee dat ik dan niet meer kan connecten als er veel spelers zijn, maar als al die mensen er achteraf bijkomen is er geen probleem.

Met precies dezelfde instellingen in mijn modem heb ik soms NAT open en soms NAT moderate, hoe kan dat?

Meer info:

Zyxel P-2602HW-D1A firmware V3.40(AJZ.2)b3.
Xbox 360 via draadloze adapter aangesloten, vast IP, UPNP aan, poorten 80, 88, 3074, en 22042 geforward.
En de firewall staat uit.

Iemand een idee? :)
Ik heb dezelfde router en ben er een hele tijd heel druk mee geweest (heb 'm bedraad aangesloten, maar blijkbaar maakt dat geen verschil), en mijn uiteindelijke conclusie was dat de router gewoon compatibiliteitsproblemen met de xbox heeft.

Eigenlijk werkt het het beste om als je online wil gaan spelen eerst een netwerk test uit te voeren op de xbox, die laat zien dat de nat open is, en daarna werkt het beter dan daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sh0ckTr00per schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:05:
[...]

Ik heb dezelfde router en ben er een hele tijd heel druk mee geweest (heb 'm bedraad aangesloten, maar blijkbaar maakt dat geen verschil), en mijn uiteindelijke conclusie was dat de router gewoon compatibiliteitsproblemen met de xbox heeft.

Eigenlijk werkt het het beste om als je online wil gaan spelen eerst een netwerk test uit te voeren op de xbox, die laat zien dat de nat open is, en daarna werkt het beter dan daarvoor.
Ik heb hetzelfde router gehad en uiteindelijk gekozen voor een modem+router combinatie van linksys. Geen seconde spijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Hee het lijkt opgelost! Alle portforwards naar de 360 uitgezet; maar UPNP wel aan (2 vinkjes). NAT is nu open :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Anoniem: 181923 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:20:
[...]

Ik heb hetzelfde router gehad en uiteindelijk gekozen voor een modem+router combinatie van linksys. Geen seconde spijt :)
Mag ik vragen welke ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja natuurlijk.
http://www-nl.linksys.com...Wrapper&lid=9785673642B01

Met de high-speed ADSL2+-modem hebt u continu een snelle verbinding met internet
Sluit uw pc's aan via de ingebouwde router en switch met 4 poorten om uw Ethernet-netwerk direct te starten en internet met iedereen in het pand te delen
Met het ingebouwde Wireless-N (concept 802.11n)-toegangspunt kunt u ook draadloos verbinding maken, met een snelheid die 6 keer zo hoog ligt als die van Wireless-G
Wireless-N verdubbelt het draadloos bereik en verlaagt het aantal dode hoeken in het bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Anoniem: 181923 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 10:40:
[...]

Ja natuurlijk.
http://www-nl.linksys.com...Wrapper&lid=9785673642B01

Met de high-speed ADSL2+-modem hebt u continu een snelle verbinding met internet
Sluit uw pc's aan via de ingebouwde router en switch met 4 poorten om uw Ethernet-netwerk direct te starten en internet met iedereen in het pand te delen
Met het ingebouwde Wireless-N (concept 802.11n)-toegangspunt kunt u ook draadloos verbinding maken, met een snelheid die 6 keer zo hoog ligt als die van Wireless-G
Wireless-N verdubbelt het draadloos bereik en verlaagt het aantal dode hoeken in het bereik
Enne is die er ook met VOIP? :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Jongens, kom op zeg...
Nou geen router specs gaan uitdokteren in dit topic he, daar zijn betere topics voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Piels schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:45:
Ghosting die ik krijg op mijn LCD tv door de XBox heeft wel degelijk iets hiermee te maken.

Dus laat heb aub aan de mensen over die er wel iets zinnigs over willen / kunnen zeggen.
Dank je.
Ghosting komt puur door de TV, dus ksssst, op naar dat topic en weg hier :+

[ Voor 4% gewijzigd door Muthas op 12-05-2007 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
Eergisteren de demo van SplinterCell Double Agent binnen getrokken (de online demo wel te verstaan) en man, wat is dat (mits je met mensen speelt waar het IQ hoger is dan de leeftijd) een verslaving!

Iemand die zowel de demo als het volledige spel gespeeld heeft en mij kan vertellen of het spel het kopen waard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ik ben vanaf de eerste SC (op de pc dan wel) een absolute fan van de serie. Toen Double Agent zelfs op een dikke pc niet vlekkeloos liep, of in ieder geval de kans groot was dat je problemen kreeg, heb ik besloten om een 360 te halen. Ook omdat MotoGP er op uit was en gelikt uit zag, mag dat terzijde. Sja, wat zal ik zeggen over SC:DA. Het spel is gewoon goed, zoals we gewend zijn/waren van SC. Ik persoonlijk vind de missions die je in het JBA headquarter doet behoorlijk irritant. Evenals timer missies, waar er toch nogal wat van zijn in DA. Hoewel ik hem nog steeds niet heb uitgespeeld, en das raar op zich daar ik ze normaal in een ruk uit speelde, heb ik er nog nooit spijt van gehad. Zal me er vanavond nog eens aan wagen. Zit weer in zo'n kut getimede mission in het JBA HQ.
* UltraSub hates timers...
Ik wil gewoon relaxed mijn ding kunnen doen, lekker sneaky..

/edit
Overigens nog nooit online geweest met SC:DA :o

[ Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 12-05-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
UltraSub schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:55:
Ik wil gewoon relaxed mijn ding kunnen doen, lekker sneaky..
Hehe inderdaad. En het online gedeelte? Hehe ok, dat valt dan dus buiten de kwestie, moet je toch eens proberen dan, dat is nu juist nét het gene wat ik zo verslavend vind. Nu nog een groep vrienden vinden die het spel ook spelen, kan je echt helemaal tactisch spelen. (bij deze dus een oproep, iemand op GoT die de demo speelt? :9 ) Op de demo kom je aardig veel beginners tegen wat het spel toch minder leuk maakt (speel je als terrorist tegen 3 goede spies, met een beginnende medespeler).

Overigens ben ik helemaal verslaafd geweest aan deel één maar heb ik ivm gebrek aan systeemeisen de rest van de serie nooit (kunnen) spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door PeterSelie op 12-05-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
SoaDmaggot schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:43:
Eergisteren de demo van SplinterCell Double Agent binnen getrokken (de online demo wel te verstaan) en man, wat is dat (mits je met mensen speelt waar het IQ hoger is dan de leeftijd) een verslaving!

Iemand die zowel de demo als het volledige spel gespeeld heeft en mij kan vertellen of het spel het kopen waard is?
SC:DA is toch al een "classic"? gewoon halen, is een goeie game. hoewel ik moet bekennen dat ik em ook nog niet heb uitgespeeld, eind vorig jaar kwamen gewoon teveel goede games uit. Sam Fisher is gewoon de baas, heb SC:CT toen 2x uitgespeeld, ene keer doorheen geknald, 2de keer 100% 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Hrmz, had vandaag tijdens het spelen van SC:DA Demo ineens dat mijn spel ontzettend begon te 'laggen'. Had volgens mij niets met de internet verbinding te maken, alles stond gewoon stil voor een seconde of 20/30.

Heb het een aantal keer achter elkaar gehad, het enige wat nog doorging was de muziek. Verder kon ik geen enkele actie meer uitvoeren (ook niet door op het X logo op de controller te drukken en naar start te gaan..)

Iemand hier meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:44:
Al meer mensen die de demo van Blacksite: area 51 hebben gespeeld? Het is in ieder geval een vrij korte demo, ik was er binnen 6 minuten doorheen :P.

Geen idee wanneer dit uitkomt maar hij mag nog flink worden verbeterd in mijn ogen. Het aantal keren dat ik een flinke framedrop ben tegengekomen is niet op 1 hand te tellen :). Maar tis nog maar een demo. Misschien wordt het uiteindelijk wel een leuke game aangezien je het gehele verhaal wel co-op kunt spelen. Iets wat me toch wel aantrekt na het spelen van GoW :)
Bij mij waren het ook 6 minuten, maar wel vanaf het opstarten tot en met de eind'credits' :D
Paar van die beesten kapotgeknald, zonder ammo komen te zitten, doorgegaan met mijn handgun en over was de demo :?
Die framedrops waren helaas overduidelijk aanwezig ja.. sterker nog: het beeld stond meerdere keren gewoon een fractie van een seconde STIL. Ik kreeg even een 'damn.. ik moet nieuwe videodrivers / een nieuwe videokaart hebben gevoelens, maar besefte dat ik niet op mijn PC zat te gamen :p
Exorcist schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:47:
[...]

Doe dat, aan een aparte receiver heb je (mijns inziens) veel meer dan een product-gerichte oplossing die ook nog eens duur is (maar wel mooi).
Ik heb zelf op mn 360 een Pioneer VSX-516 en een Pioneer 5.1 set, met de sub vervangen voor een SW-90 van Pioneer. Speakers komen van een Pioneer XV-222 af die nu op zolder staat.
Al met al ook niet zo'n dure oplossing :)
Klopt.. ik stond ook in de Media Markt met die doos klaar om naar de kassa te gaan, maar ben toch nog maar even wezen kijken bij de échte setjes. Half uurtje later ging ik weg met een HK set met JBL boxen. Was 100 euro duurder, maar 100x vetter en beter :) Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:53:
[...]

Dus als ik nu een 360 Premium aanschaf, dan kan ik nog wel even een maandje vooruit met de Forza demo en de TD:U demo? Dan heb ik genoeg tijd om mijn bankrekening te laten genezen :+
met de andere demo's red je het wel. Met alleen die 2 demo's niet.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
dikki dik schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:49:
[...]

met de andere demo's red je het wel. Met alleen die 2 demo's niet.
Uberhaubt zonde om dan je Xbox Live! te activeren om demo's te downloaden, waar dan automatisch je maand gratis Gold begint en je in die maand eigelijk geen game hebt om online te spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
SoaDmaggot schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:53:
[...]

Uberhaubt zonde om dan je Xbox Live! te activeren om demo's te downloaden, waar dan automatisch je maand gratis Gold begint en je in die maand eigelijk geen game hebt om online te spelen ;)
ohjah dat is natuurlijk ook nog zo... mja of het is een maandje niks doen of het is een maandje demos spelen. Bovendien koop je toch wel een 12 maanden abbonoment en wat maakt dat ene maandje dan uit. En sommige demo's hebben nog een multiplayer ook, dus helemaal nutteloos is het niet.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
dikki dik schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:58:
[...]
En sommige demo's hebben nog een multiplayer ook, dus helemaal nutteloos is het niet.
Klopt, ik zeg dan ook niet dat het nutteloos is, alleen zonde ;)

Overigens schijnt mijn Xbox mijn externe 2,5'' externe HDD niet te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113088

dikki dik schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:58:
[...]

ohjah dat is natuurlijk ook nog zo... mja of het is een maandje niks doen of het is een maandje demos spelen. Bovendien koop je toch wel een 12 maanden abbonoment en wat maakt dat ene maandje dan uit. En sommige demo's hebben nog een multiplayer ook, dus helemaal nutteloos is het niet.
De meeste kochten er ook wel gelijk 1 of 2 spellen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Je kunt er dan ook voor kiezen om er een Classic bij te nemen (zijn niet zo duur en toch best leuk!).
Anders zijn er nog best veel demo's op xbox live te vinden, maar ik denk dat je je Live Gold beter kunt activeren als je ook daadwerkelijk een game hebt. Tenzij je volgend jaar gewoon genoeg geld hebt, dan zou ik het meteen doen :P

Externe HD's worden door de Xbox alleen gezien als ze in FAT32 zijn geformatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
SoaDmaggot schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 13:19:
Hrmz, had vandaag tijdens het spelen van SC:DA Demo ineens dat mijn spel ontzettend begon te 'laggen'. Had volgens mij niets met de internet verbinding te maken, alles stond gewoon stil voor een seconde of 20/30.

Heb het een aantal keer achter elkaar gehad, het enige wat nog doorging was de muziek. Verder kon ik geen enkele actie meer uitvoeren (ook niet door op het X logo op de controller te drukken en naar start te gaan..)

Iemand hier meer ervaring mee?
niemand? (zo ook ff checken of het tijdens andere games ook is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-06 18:43
Misschien een idee om een koptelefoon te kopen? Of verhuizen naar Amsterdam, hier hebben we dat soort ouders niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:32
kheb hier ook nog een nauwelijks gebruikt RGB scart kabel liggen van MS, maar es op marktplaats zetten ofzo

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:47

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Anoniem: 134612 schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:09:
Even een waarschuwing mbt crackdown. Ik lees meerdere verhalen van mensen die hun saved game kwijt raken na het spelen van key of the city in coop mode. Ik heb zef nog geen coop-game gestart maar ik kijk de kat nog even uit de boom. Zonde als weer helemaal opnieuw moet beginnen...
grrrrr. Gisteren de free + premium pack gekocht/gedownload, niks aan t handje, in multiplayer gewoon met mijn bestaande karakter kunnen spelen.

Nu load ik de campaign, alles op 0, geen supply points, niks...

Het is toch te dol dat ze geen fatsoenlijke patch/update kunnen maken zonder dat je savegames vernaaid worden 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Allemaal nieuwe Halo 3 filmjes:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=2606

Als mijn vriendin klaar is met haar online potje Catan, ga ik weer lekker knallen met Master Chief. Ik ben alvast helemaal klaar in Halo 3, om jullie kont te schoppen de 16e :)

XBLA games zijn ruk. Vrouwen vinden die ook leuk :+

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 12-05-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Muahahaha!
Neu, die van mij doet het allemaal niks. Ga het haar ook niet aanleren trouwens :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-06 21:05

Wom

UltraSub schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:21:
Muahahaha!
Neu, die van mij doet het allemaal niks. Ga het haar ook niet aanleren trouwens :X
"Waarom koop je geen Wii, dat vind ik ook leuk"
- Daarom juist.

En dan heb je twee dagen geen beeld of geluid...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Access
  • Laatst online: 14-06 14:33
Ik heb hier nog twee 48-uur gratis Xbox live gold membership codes die ik toch niet kan gebruiken, dus voor de liefhebbers:

1) W79VD-BPYJX-J6DQD-QWX8V-J8V4Y
2) T4RBY-V78MT-VGHGY-B8869-6BGH8

Meld het even welke code je hebt gebruikt (dan verwijder ik hem uit de post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-06 21:57
Bizzarro schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:46:
[...]

grrrrr. Gisteren de free + premium pack gekocht/gedownload, niks aan t handje, in multiplayer gewoon met mijn bestaande karakter kunnen spelen.

Nu load ik de campaign, alles op 0, geen supply points, niks...

Het is toch te dol dat ze geen fatsoenlijke patch/update kunnen maken zonder dat je savegames vernaaid worden 8)7 :(
Ik baal ook als een stekker, had alle krachten op "5" sterren. Nu helemaal niets meer. Ben het spel meteen spuugzat, heb nu even geen zin om helemaal overnieuw te beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-03 21:55

it0

Mijn mening is een feit.

Access schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:48:
Ik heb hier nog twee 48-uur gratis Xbox live gold membership codes die ik toch niet kan gebruiken, dus voor de liefhebbers:

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
en daar doen ze zoveel werk voor?

graphics-wise; erg saai, weinig detail; niks bijzonders
gameplay wise: same as it ever was; een groot jump-fest

ik heb nog werkelijk niets gezien wat mij zou kunnen overhalen hier geld aan te spenderen... ok nu ben ik erg kritisch en geen echt Halo fan; maar ik was ook eerst totaal niet gecharmeerd van Gears of War, en toch kwamen daar steeds meer dingen van naar voren die me aanspraken.

Maar Bungie doet ook totaal geen moeite lijkt het; zo arrogant als ze zijn met : kijk ons eens... halo 3, je koopt het toch wel dus releasen we een overpriced ltd. pack om jullie af te zetten.

bah... wat zijn die mensen afgegleden zeg sinds ze zich hebben laten uitkopen door Microsoft... sell your soul for a few dollars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Laatst online: 11-05 22:17
Ik heb hier nog een 48 uurs gold kaartje liggen.
Heb er niks aan. pm me maar als je interresse hebt.

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ik hou niet zo van dat hele beta-gezeik. Doe mij nou maar gewoon de final. Straks heb ik 3kwart van het spel al meegekregen omdat iedereen (gratis ook nog) zit te beta-testen. Dat verpest wel een beetje het spel vind ik; ik hou er wel van om een spel te halen en te beginnen spelen zonder dat ik 3kwart al gezien/gehoord heb zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Anoniem: 130184 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:20:
Ik hou niet zo van dat hele beta-gezeik. Doe mij nou maar gewoon de final. Straks heb ik 3kwart van het spel al meegekregen omdat iedereen (gratis ook nog) zit te beta-testen. Dat verpest wel een beetje het spel vind ik; ik hou er wel van om een spel te halen en te beginnen spelen zonder dat ik 3kwart al gezien/gehoord heb zegmaar.
de beta is alleen maar online... niet single player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 20:21:
[...]

de beta is alleen maar online... niet single player
Vind ik genoeg :) nieuwe wapens, hoe het speelt, levels, etc etc. Ik hou er gewoon niet van hoe dat allemaal loopt.... Hoef je het overigens niet mee eens te zijn, ik snap best wel dat mensen het leuk vinden om nu een beta van Halo 3 te spelen, alleen persoonlijk vind ik het niks/jammer dat het zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Access schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:48:

ik gebruik de 2e thanks :) ben alleen aan het zoeken waar ik het moet invoeren :P

thanks again

btw, is msn op de xbox alleen bij mij zo ongelofelijk sloom of is dat een algemeen iets ?

[ Voor 10% gewijzigd door fusion.fake op 12-05-2007 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Heb een vraagje, heb gisteravond supersize pack uitgepakt. In feite gewoon premium + wireless expansion kit. Waar vind ik die gratis maan xbox live gold code nou? Heb al die boekjes al doorgelezen maar ik vind niks :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pirate-Bozz schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:26:
Heb een vraagje, heb gisteravond supersize pack uitgepakt. In feite gewoon premium + wireless expansion kit. Waar vind ik die gratis maan xbox live gold code nou? Heb al die boekjes al doorgelezen maar ik vind niks :( .
Je krijgt een maand Live Gold als je een profiel aanmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Exorcist schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:28:
[...]

Je krijgt een maand Live Gold als je een profiel aanmaakt...
Heb gister een profiel aangemaakt maar hij geeft silver aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pirate-Bozz schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:29:
[...]

Heb gister een profiel aangemaakt maar hij geeft silver aan :?
Ik weet niet precies of dit klopt, maar ik kreeg mn maand gold alleen toen ik een nieuwe (passport) account via mn xbox aanmaakte. Als ik mn bestaande hotmail (passport) account pakte kreeg ik die maand gold niet. Overigens kan je volgens mij 3x 1 maand gold met dezelfde console krijgen. Uiteraard moet je dan wel 3x een account aanmaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Anoniem: 130184 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 21:31:
[...]

Ik weet niet precies of dit klopt, maar ik kreeg mn maand gold alleen toen ik een nieuwe (passport) account via mn xbox aanmaakte. Als ik mn bestaande hotmail (passport) account pakte kreeg ik die maand gold niet. Overigens kan je volgens mij 3x 1 maand gold met dezelfde console krijgen. Uiteraard moet je dan wel 3x een account aanmaken...
Naja, ander vraagje. Ik wil een andere betaalmethode selecteren dan CC. Volgens help doe ik dit:
code:
1
2
3
4
5
6
   1. Op de pagina Introductiepagina Betaalservices klikt u op de betalingsmethode die u wilt wijzigen onder Je betalingsmethoden.
   2. Onder Overzicht betalingsmethoden klikt u op Informatie over betalingsmethoden.
   3. Onder Betalingsmethodegegevens voor deze rekening klikt u op Een andere betalingsmethode gebruiken.
   4. Klik op Nieuwe creditcard toevoegen en klik op Volgende.
   5. Op de pagina Overdracht bevestigen bevestigt u de saldo's en services die u wilt overhevelen en klikt u op Volgende.
   6. Voer de gegevens voor de nieuwe betalingsmethode in en klik op Opslaan.

Maar ik vind die 1e pagina helemaal niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:26
Ik heb een aantal vragen voor de mensen hier.

Volgende week ben ik in staat om een X360 premium + games en accesoires voor 10% en daarna nog eens 15% korting mee te krijgen. Premium gaat dan voor € 305 euro over de toonbank.
Is dit een beetje een goede deal?

Ik ben ook in het bezit van een Sony 40w2000 ondersteund deze nou 1080p over de component ingang? of moet ik er een vga kabel bijnemen?

Zijn er verder nog wat coole die moet je hebben games? Crackdown staat me aan en verder zoek ik een vette race game, tips?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Frank J. schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:06:
Ik heb een aantal vragen voor de mensen hier.

Volgende week ben ik in staat om een X360 premium + games en accesoires voor 10% en daarna nog eens 15% korting mee te krijgen. Premium gaat dan voor € 305 euro over de toonbank.
Is dit een beetje een goede deal?

Ik ben ook in het bezit van een Sony 40w2000 ondersteund deze nou 1080p over de component ingang? of moet ik er een vga kabel bijnemen?

Zijn er verder nog wat coole die moet je hebben games? Crackdown staat me aan en verder zoek ik een vette race game, tips?

:)
Goede deal, dunkt me.

Vette racegame, realistisch of?

Forza 2 komt na een maand uit, zeker een blijvertje, voor de arcade wellicht Burnout Revenge (meer slopen) of PGR 3 ofzo. Saints Row is ook een aanrader als je Crackdown leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Exorcist schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:11:
[...]

Goede deal, dunkt me.

Vette racegame, realistisch of?

Forza 2 komt na een maand uit, zeker een blijvertje, voor de arcade wellicht Burnout Revenge (meer slopen) of PGR 3 ofzo. Saints Row is ook een aanrader als je Crackdown leuk vind.
Forza zal ik de demo van proberen. Maar Need For Speed most wanted op de xbox is ook vet :)
Verder beetje cartoon style met mijn vriendin gamen of een coole race game als motorstorm of excite truck :P alleen dan x360?
Maar andere aanraders mogen ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Frank J. schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:14:
[...]

Forza zal ik de demo van proberen. Maar Need For Speed most wanted op de xbox is ook vet :)
Verder beetje cartoon style met mijn vriendin gamen of een coole race game als motorstorm of excite truck :P alleen dan x360?
Maar andere aanraders mogen ook :)
Cartoon Style gamen met je vriendin? Teenage Mutant Ninja Turtles? :>
Wat versta jij er precies onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Exorcist schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:16:
[...]

Cartoon Style gamen met je vriendin? Teenage Mutant Ninja Turtles? :>
Wat versta jij er precies onder?
Heheh, ook vet ;) Sja beetje ala Simpsons/litle big planet/(vroeger had je een game met micro car racing oid op de pc). Gewoon beetje met een relaxte game play.
arcade gameplay lijkt me ook een optie hiervoor :)

Tips? laat het maar weten

[ Voor 9% gewijzigd door Falcon Heavy op 13-05-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:53

Nitai

Live the life you love.

Heb je zelf ook nog wat reviews erop nageslagen? Genoeg bekende gamesites te vinden hoor. Gamerankings.com Gamespot.com etc.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Weet iemand eigenlijk wat die update van Catan verbeterd/aanpast?

[ Voor 3% gewijzigd door Xanion op 13-05-2007 09:57 ]

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Frank J. schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:06:

Ik ben ook in het bezit van een Sony 40w2000 ondersteund deze nou 1080p over de component ingang?
Nee, Sony ondersteunt geen 1080p over component.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor iedereen die nog hidden orbs moet vinden in Crackdown:
Open twee schermen:
1.
http://www.msxbox-world.c...den%20orb%20locations.jpg
2.
http://picasaweb.google.c...photo#5035590843267619506
3. Neem hiervoor de tijd want het is ongelofelijk saai zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ah, das misschien wel handig voor die achievements :o
Alleen is het dus zo'n focking grote klus dat ik er bij voorbaat al geen zin in heb :>

Dan maar wachten op de halo3 beta :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14425

Weet er iemand of een Xbox 360 Promotional Copy game ook draait op de retail Xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Anoniem: 14425 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:48:
Weet er iemand of een Xbox 360 Promotional Copy game ook draait op de retail Xbox 360?
Je maakt me nieuwsgierig, wat heb jij daar? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32

HellBeast

Oh My GoT!

Exorcist schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:09:
[...]

Je maakt me nieuwsgierig, wat heb jij daar? ;)
Ik denk een Xbox 360 Promotional Copy game en een retail Xbox 360.

Zomaar een gokje hoor. Ik kan er ook naast zitten natuurlijk. :+

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 14425 schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:48:
Yes, draait gewoon op je normale 360.

Heb er ook nog wel een paar liggen, met zo'n gele sticker op het doosje, of een hele banner over de breedte :)

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 13-05-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ProGo schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:59:
[...]

Ik baal ook als een stekker, had alle krachten op "5" sterren. Nu helemaal niets meer. Ben het spel meteen spuugzat, heb nu even geen zin om helemaal overnieuw te beginnen. :(
Je kan toch met die keys to the city gewoon je agent maxen? En dan ook nog superjumpen enzo?

Anyway als je het spel echt zat bent, laat me dan even weten of je hem wil verkopen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Halo 3 Beta gaat overigens de 16e online om 14.00. Mooie tijd voor de EU :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Iemand nog een 48-uur gratis gold kaartje liggen om deze saaie zondag mee door te kunnen komen?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ga live kopen schooier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Laatst online: 12-05 08:56
Nog iemand geinteresseerd in een 48-hour free Xbox Live Gold Membership?

@ Kethij: Hahaha, ik had even 2 regels terug moeten lezen :P
Wat is je email adres?

[ Voor 39% gewijzigd door Sgimi op 13-05-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Haha ja gaat moelijk op zondag vriend, hier zijn de winkels niet open :9

Ga morgen weer nieuwe abbo halen, maar moet vandaag ook wat te doen hebbe toch >:)

En ja ik zou hem wel wille :X
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.