Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.252 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ricost schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:45:
Heb gister ook de Dashboard update uitgevoerd en me aangemeld op MSN.
Maar het viel me op dat je je MSN naam niet kan veranderen :/
Heb namelijk voor dat account nog de naam van mn ex vriendinnetje staan :P

Heb me toen ingelogt op mn PC met dat account en de MSN naam aangepast, maar als ik nu weer met dat account inlog op mn Xbox krijg ik toch weer die oude MSN naam terug :?

Weet iemand hoe je dat aangepast opgelost krijgt ?
Mss kun je het weer goed maken tussen jou en je ex? ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

ricost schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:45:
Heb gister ook de Dashboard update uitgevoerd en me aangemeld op MSN.
Maar het viel me op dat je je MSN naam niet kan veranderen :/
Heb namelijk voor dat account nog de naam van mn ex vriendinnetje staan :P

Heb me toen ingelogt op mn PC met dat account en de MSN naam aangepast, maar als ik nu weer met dat account inlog op mn Xbox krijg ik toch weer die oude MSN naam terug :?

Weet iemand hoe je dat aangepast krijgt ?
Lijkt me dat er even tijdelijk een sync fout is. Je moet namelijk gewoon de nickname krijgen van je MSN account. Dus de naam die je gebruikt op de pc moet uiteindelijk ook met je xbox te zien zijn. Alhoewel ik die nergens zie trouwens op de xbox? M'n xbox komt iig online met de goede naam, volgens andere.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:24:
Nog 1 1/2 uur tot de Forza demo.

Jammer dat ik over 1 uur weg moet :(
Ik heb vanmorgen ook gechecked, in de hoop dat ik de download kon selecteren, en laten binnendruppelen overdag. Zodat ik vanavond zou kunnen knallen.. Staattie er nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:54:
[...]

Het is in mijn ogen zonde om die games links te laten liggen (GOW helemaal) wanwege de controls. Ik was vroeger ook een fanatiek pc-gamer. Voornamelijk FPS. Ik was er dan ook van overtuigd dat je een FPS niet met een controler kon spelen. Daar ben ik nu helemaal op terug gekomen. In het begin zal het voor geen meter lukken maar na een paar uurtjes flink oefenen komt het gevoel vanzelf. Muis en tb zal in principe net wat sneller/beter werken maar met een controler is het ook prima te doen. En online heeft natuurlijk iedereen dezelfde "handicap".

Ik heb inmiddels pc-gaming vaarwel gezegd en dat bevalt mij echt prima. Geen eindeloos getweak meer om een game aan de praat te krijgen, of nieuwe hardware daarvoor moeten aanschaffen omdat je 1 jaar oude computer de neuwste games niet meer trekt. Of al die cheaters online. Nee het is voor mij echt een verademing _/-\o_
Ik blijf erbij, fps op een console is heel andere gameplay dan op de pc. Had graw2 even gespeelt maar het speelt zo ontzettend slecht, lost plant vondt ik nog wel te doen opzich doordat je 90 (of180) graden kan draaien met de knopjes boven. GoW is gewoon een top spel dus die speel ik sowieso wel (SP dan). Als ik gewoon zie hoe ontiegelijk snel je op een pc kan spelen, ik speel bv elke dag nog wel bf2 op de pc en ben er erg goed in. Als ik dan een console shooter ga spelen lijkt het allemaal in slowmo te gaan, vooral het gebrek aan zogenaamde "ownzor" acties mis ik gewoon: "kill 2 man met 6 kogels, spring snel het hoekje om, laat een granaat achter waardoor het derder slachtoffer de lucht in gaat, sprint om en zoek snel dekking, schiet nog 2 gasten dood en kill de 3de met je pistool" Dat vindt ik imo pas echt gameplay, controls op de console weerhouden je gewoon ervan dit allemaal in uitermate rap tempo uit tevoeren.

ook missen console shooters diepgang in tegenstelling tot pc shooters, zoals uitgebreide maps, lading wapens en orginele gameplay elemelenten. Alle shooter op de console zijn tot nu toe 13 in een dozijn shooters, met uitzondering van lost planet, maar dat moet je maar net liggen.

Nee, mij zul je nooit online op een console een shooter zien spelen. Wel wacht ik met smart op nieuwe GoW delen :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:04:
[...]

Nee, mij zul je nooit online op een console een shooter zien spelen. Wel wacht ik met smart op nieuwe GoW delen :)
En tóch doe je GoW! :-) Ben het verder wel met je eens hoor. Moet wel zeggen dat Metroid Prime op de Gamecube toch ook wel een erg lekkere gameplay had. En nog best wat snelheid had. Zelfs nog meer dan GoW. Maar goed, nothing beats pc-gameplay op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

PS/2 muis en toetsenbord aansluiten op de Xbox 360.

http://gizmodo.com/gadget...-available-now-223087.php

Heb even niet verder gekeken of dit werkt in spellen, maar het lijkt me niet dat je ineens een muispointer krijgt in het dashboard dus het zal wel ergens goed voor zijn.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
evilpin0 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:04:
[...]

Ik blijf erbij, fps op een console is heel andere gameplay dan op de pc. Had graw2 even gespeelt maar het speelt zo ontzettend slecht, lost plant vondt ik nog wel te doen opzich doordat je 90 (of180) graden kan draaien met de knopjes boven. GoW is gewoon een top spel dus die speel ik sowieso wel (SP dan). Als ik gewoon zie hoe ontiegelijk snel je op een pc kan spelen, ik speel bv elke dag nog wel bf2 op de pc en ben er erg goed in. Als ik dan een console shooter ga spelen lijkt het allemaal in slowmo te gaan, vooral het gebrek aan zogenaamde "ownzor" acties mis ik gewoon: "kill 2 man met 6 kogels, spring snel het hoekje om, laat een granaat achter waardoor het derder slachtoffer de lucht in gaat, sprint om en zoek snel dekking, schiet nog 2 gasten dood en kill de 3de met je pistool" Dat vindt ik imo pas echt gameplay, controls op de console weerhouden je gewoon ervan dit allemaal in uitermate rap tempo uit tevoeren.

ook missen console shooters diepgang in tegenstelling tot pc shooters, zoals uitgebreide maps, lading wapens en orginele gameplay elemelenten. Alle shooter op de console zijn tot nu toe 13 in een dozijn shooters, met uitzondering van lost planet, maar dat moet je maar net liggen.

Ik vind het gewoon twee verschillende werelden, waarin het voor mij hetzelfde voelt als Tekken3 met Marvel vs. Capcom te vergelijken. Dat zijn ook allebei beat 'em ups, en enorm verschillend in snelheid, maar ik zou ze niet in dezelfde categorie plaatsen. Zo ook met BF2 en G.R.A.W.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:10:
[...]

En tóch doe je GoW! :-) Ben het verder wel met je eens hoor. Moet wel zeggen dat Metroid Prime op de Gamecube toch ook wel een erg lekkere gameplay had. En nog best wat snelheid had. Zelfs nog meer dan GoW. Maar goed, nothing beats pc-gameplay op dat gebied.
Zeker, dat spel was masterlijk :)
Dat was DE beste console shooter ik ooit gespeelt had, er zat geloof ik een lock systeem in wat gewoon perfect werkte....en die sfeer :) Dit spel zou eigenlijk op de xbox in hd moeten verschijnen O-)

@Weltschmerz
Dat zeg ik :)
console fps en pc fps zijn gewoon 2 genres apart :)

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 10-05-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weltschmerz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:19:
[...]

Ik vind het gewoon twee verschillende werelden, waarin het voor mij hetzelfde voelt als Tekken3 met Marvel vs. Capcom te vergelijken. Dat zijn ook allebei beat 'em ups, en enorm verschillend in snelheid, maar ik zou ze niet in dezelfde categorie plaatsen. Zo ook met BF2 en G.R.A.W.
Exactement, bij Ghost Recon zijn dat soort wilde acties de bedoeling niet.
het gaat erom je aanval nauwkeurig te plannen en vervolgens te zorgen dat je het overleefd :P
Want ja, ze schieten terug en aardig precies ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:42:
[...]

Want ja, ze schieten terug en aardig precies ook...
Dat zijn dan ook niet de typische shooters die ik links laat liggen, tactische shooters als dat speel ik inderdaad graag op een Xbox, shooters als de Call of Duty serie speel ik liever op de PC (being god-damn good at it :>)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar geef ik je dan ook gelijk in :)

/me heeft CoD3 nog steeds niet uitgespeeld, domme bugs en slome gameplay!
Verder wel gaaf btw en ach, €20,- is geen geld.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Als het goed is de demo nu te downloaden. Kan helaas niet checken (ben pas om 18.15 op zo'n vroegst thuis van stage), maar volgens het forzamotorsport.net forum zijn mensen hem al aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
forza2 is nu online (gevonden bij genres;racing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Hier zie ik hem niet.

Wat ik wel heb gezien is de beschrijving van de DLC voor Crackdown.

OMFG

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=154828

Dit wordt wel heeeeel dik.

EDIT:

450 Gamerpoints extra voor Crackdown _/-\o_

Wat ziet dit er vet uit.

Forza 2 downloading

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 10-05-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harro1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 23:15
Ik kan hem blijkbaar met mijn Silver account ook downloaden. Ik weet niet of dat bij meer mensen lukt. Ik dacht dat de demo alleen nog maar voor Gold users was. :?

Hij is hier in ieder geval al op 27%. :*)

4760 Wp (14×340) Z 39º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 20:11

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Demo: Forza 2
Name: Forza Motorsport 2 Demo
Price: Free
Availability: Available to Gold members in all Xbox Live regions.
Dash Details: Download the demo to Forza Motorsport 2, the sequel to Microsoft Game Studios' award-winning, fully-customizable driving simulator Forza Motorsport. Buckle up for authentic simulation physics, bone-jarring damage, and photo-realistic graphics, as well as licensed tuning and customization options.Loaded with over 300 of the world’s hottest cars for you to collect, personalize, and race, Forza Motorsport 2 gives you the complete racing experience.
Size: 691 MB (approx.)
majornelson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:14:
Hier zie ik hem niet.

Wat ik wel heb gezien is de beschrijving van de DLC voor Crackdown.

OMFG

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=154828

Dit wordt wel heeeeel dik.
holy crap, echt vet dit!! Dacht gisteren eraan nog ff crackdown te spelen maar had zoiets van: Heb hem uitgespeeld ken allees nu wel, maar met extra content ga ik hem zeker nog ff lekker spelen.

edit: bah voor het leukste gedeelte moet betaald worden... :(

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 10-05-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de DLC voor crackdown dan? Neogaf is geblockt op werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, heb op t moment geen gold... Maar ben wel op 4% :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Harro1985 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:14:
Ik kan hem blijkbaar met mijn Silver account ook downloaden. Ik weet niet of dat bij meer mensen lukt. Ik dacht dat de demo alleen nog maar voor Gold users was. :?

Hij is hier in ieder geval al op 27%. :*)
Dat merkte ik gisteren ook. Nieuwe demo's waren een tijd lang in de eerste week alleen door Xbox Live Gold leden te downloaden, maar nu kan ik ze met Silver ook downloaden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Xander84 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:10:
[...]

Hallo hey, onder welk steen leef jij?! De dashboard boot zit er al in vanaf de vorige spring update een jaar terug. Nu is er een derde boot optie aan toegevoegd, je kunt namelijk automatisch de media center extender oplaten starten. En nu mag jezelf even gaan zoeken waar die opties staan.
oeww..da's wel een erg fijne optie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 10:21:
[...]
@Weltschmerz
Dat zeg ik :)
console fps en pc fps zijn gewoon 2 genres apart :)
Toch was je vergelijking krom. Jij vergelijkt 3rd person shooters op de console met FPS op de pc. In het algemeen hebben FPS een snellere gameplay dan 3rd person. Jij concludeerd na die vergelijking dat de gameplay op een consloe trager is maar dat hoeft niet zo te zijn. Een game als COD3 (wel een FPS) heeft bijvoorbeeld een veel snellere gameplay.

Anyways, nu Forza aan het binnenhalen :9~
En het gaat nog snel ook.
Wat zeg ik, hij is binnen. En de mazzel.... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:24:
Veel te veel om op te noemen :)

Nieuwe Multiplayer gamemodes, vette nieuwe Agency Vehicles, nieuwe wapens, 1221 andere nieuwe opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat wel ff weten hoe die is he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:43:
[...]

Veel te veel om op te noemen :)

Nieuwe Multiplayer gamemodes, vette nieuwe Agency Vehicles, nieuwe wapens, 1221 andere nieuwe opties.
Copy paste het ff dan :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Denk niet dat het de bedoeling is om 3 A4'tjes te copy-pasten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:24:
Ja, vertel wat is de DLC voor Crackdown, ik wil het ook weten, en heb ook alleen Tweakers op het werk... :|

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
RappieRappie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:26:
Ik twijfel toch om FRS of MS een nieuwe XBox te vragen (eisen via garantie); ik wil Forza 2 en Halo 3 eigenlijk wel spelen. Daar heb ik hem eigenlijk nog voor... O-)

Maar het is wel zo dat je er 1 van anderhalf jaar oud kan krijgen of niet? Dat zou voor mij een reden zijn om in onderhandeling te gaan met Free Record Shop. Ik bedoel; dan ga ik er anderhalf jaar op achteruit.

Edit; moet je je HDD houden of meeleveren aan UPS of FRS? Ik wil mijn savegames wel houden natuurlijk. Anders hoef ik hem echt niet terug. ;)

Op zich boeit het me niet zo dat mijn console stuk is, echter heeft mijn vertrouwen in de 360 een flinke deuk opgelopen.

:/
Gewoon niet zeuren en die box gewoon opsturen (zonder HDD) enneh....ik heb die van mij ook laten fixen vorig jaar december (had een launchbox) en kreeg gewoon een nieuwere retour..dussuh....mijn hoor je niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:14

On_E

Housemusic

Free DLC
Title Update Items:

Reset Gangs: In place of the current option to reset the city’s crime (unlocked by defeating all 21 bosses), the gangs can now be completely reset in the main campaign.

Easier Orb Hunting: Imagine how great it would be if when searching for the last remaining hidden agility orbs the audio range on each of them got wider as fewer remained; well imagine no longer. Audio ”ping” range is now gradually increased when searching for the last 50 percent of hidden orbs, and 20 percent of agility orbs.

Ground Strike: Available to a four star strength agent only, it is now possible to slam downwards while airborne by holding the attack button. The resulting strike is deadly to anything it hits, with an additional shockwave stunning nearby enemies.

Improved firing over low walls: Agents can now fire downwards at a greater angle while taking partial cover behind a low wall.

Targeting enhancements: Improved target lock prioritization of enemies behind vehicles as well as live enemies over corpses.

Those damn fire hydrants!: The fire hydrants were near indestructible but were also hard to spot. Now, though still best avoided, they can be smashed over for a far less unreasonable penalty.

Stunt Ring Visibility: Stunt Rings are now much easier to locate.

No “Lefty Flip” on vehicle control: Removal of the lefty flip on vehicle control so that left-handed players can aim with the left stick, but still steer with the right stick.

Persisting Charges & Mines: Limpet Charges (and the new Proximity Mines) will persist at all times within the game world and not just when within a certain range of the player.

Distant Explosions: No matter where the explosion(s), players will be able to see them provided they have a line of sight… it’s always a clear day in Pacific City!

Ramp Truck Issues: Some vehicles didn’t seem to get on well with the ramp truck, but we never intended this to be a SUV-only toy. Now none of them can get enough of it!

Camera Enhancements: Better camera for performing vehicle stunts or driving on near vertical surfaces (particularly with Top Level Agency SUV or new Peacekeeper Buggy). Also vertigo-inducing tweaks for those long leaps of faith.

Player to player precision shots: We’ve dropped the PvP lock-on but now another agent can be hit with a head or leg shot using normal targeting.

“Free-For-All Pack” Free Downloadable Content:

Keys to the City: The ultimate Cheat Mode! Enter this mirror of the main Campaign for a clean-slate game that can be fully exploited and customized for a single play session.

(Note: Achievements and leaderboards will be disabled in this mode)

* Build a pile of 100 explosive drums at the top of the Agency Tower – then let it rip!
* Spawn a ramp truck anywhere, and it’ll stay there
* Create an agency vehicle or one of the new Peacekeeper vehicles any time, any place
* Players can set character skills however they want them, or just activate the accelerated skill leveling feature (“Crackdown” demo anyone?)
* Check out “Super Agent Agility” to jump ridiculous distances, swim faster than a torpedo and sprint faster than a speeding bullet (almost)
* Try the “Super Agent Strength” to toss a truck with deadly accuracy further than ever dreamt. Boot enemies into the stratosphere!
* Get the most out of the exciting selection of new weaponry by activating infinite ammo. Max out the selection at each supply point too!
* Do all of this without skipping a beat of the action – the pop-up cheat menu is always available during play without pausing the game

Vehicle Impounding: The Agency Garage has been given an overhaul; this was partly to accommodate the brand new Peacekeeper Vehicles, but also to allow Agents to impound their favorites so that they’re always available…in their preferred color.

* Impounding is simple: commandeer the vehicle and return it to the garage
* Vehicles that aren’t yet impounded are displayed as feint images, so players can see at a glance what’s missing from their collection
* The “Confiscator” achievement awaits those who simply had to catch ‘em all

Co-op Trophy sequences: A trophy emblazoned with my gamertag that is displayed for me and my opponent every time I win at the existing game types!? Yes please! Psychotic Mission Trials

* A record is now kept of Time Trials completed at “Psychotic” difficulty
* Scoring the maximum 21/21 isn’t just the ultimate challenge that every true Agent of Justice should have the stones to take on, but it’s also the only way to unlock the highly coveted “Psych Out” Achievement

“Getting’ Busy Bonus Pack” Premium Downloadable Content:

New Vehicles:

Agency Patrol Buggy:

* Double wishbone suspension absorbs the bumps in spectacular fashion
* Rides over anything – even when scaling near vertical surfaces
* Insane air control
* Roof mounted, independently aiming mini-gun activated with either “B” or “Left Bumper”

Agency Pursuit Vehicle:

* Ridiculously powerful mono-cockpit race car
* Acceleration that blows away everything else in the city
* Incredible grip and top speed
* Those road race leaderboard times are set to tumble!
[IMG][/IMG]

Agency Armored Vehicle:

* Like the Agency Truck, the AAV can smash through barricades with ease
* Tank-like in design, occupants are completely protected from assault
* Surprisingly fast and agile for its size
* Rockets fired from independently aiming main turret with either “B” or “Left Bumper”

Street Racing: Pacific City is finally free from crime. Agency activity is once again concealed behind closed doors. The remaining peacekeepers, having very little to do, quickly grew restless. To satisfy their lingering lust for danger, high risk Street Racing tournaments have been established across the city.

* Compete in six different on and off road races across the city
* 6 radically different vehicle options per circuit
* Race against up to 11 other “do or die” opponents, including another player over XBL
* Compare fastest race times as well as race wins for that session with your co-op “buddy”
* Players can post their fastest time per circuit to the online leaderboards
* Take advantage of the world of “Crackdown” to win by any means necessary: create road blocks, hit gas tanks, or simply slam opponents into submission

New Equipment

MSK Lobber

* Mini rockets are thrown out from the rotating muzzle section before their boosters ignite and swarm towards their target.
* The homing mini-rockets are incredibly agile making this the ultimate fire-and-forget weapon

EX1 “Proximity Charge”

* Similar to the standard issue “Limpet Charge,” these can be attached to any surface.
* A visible local field is generated when the charge is set. Enemy penetration of this field will result in detonation
* In a bid to reduce the extensive civilian casualties lying in the wake of any crime fighting Agent, intelligent threat-sensing technology prevents the charge from detonating when a firearm is not detected
* Unfortunately the technology isn’t quite intelligent enough to prevent detonation due to field penetration by another Agent

HRX “Harpoon”

* A powerful gas powered mechanism capable of launching a deadly, razor-sharp spear over large distances with incredible accuracy
* Can be used to ensure enemies “stick around” when players need them to, or to attach perps to their vehicle if they need to take them downtown…or around town

MZ360 “Mini-Gun” (!!!)

* The ultimate fast-firing projectile weapon
* “Spin-up” to full fire rate takes some time, but the devastation is incredible
* Comes with a bountiful supply of high-caliber ammunition

VS1 “Cloaking Device”

* The perfect device for the Agent that likes his action served psychotic, or for anyone that just needs to get under the radar from time to time
* Renders the player barely visible and off radar
* The VS1 is fuelled by Agency suit armor; when depleted an Agent can find themselves distressingly vulnerable

New Game Types

Max-Agility Rooftop Races

* Compete solo or with two players in races across the city rooftops
* Nine new races in total, each with its own solo & co-op leaderboards
* Four are with Los Muertos, three with The Volk, and The Shai-Gen play host to the remaining two
* And no, gamers won’t need to complete these too for the existing “Over Our Heads” Achievement!

Stockpile

* Each district (including Agency Island) hosts a Stockpile game – clearly identified with its unique beacon
* Stockpile can be played solo or in co-op
* The aim is to collect all the game specific orbs (also marked on the tracker) in the fastest time
* Best times are uploaded to the online leaderboards
* Two players can work co-operatively to find all the orbs in the fastest possible time, or simply compete for the highest score when the time runs out
* In the case of competitive play, it doesn’t always pay to do the grunt work of collection; when an Agent is killed he drops a third of his spoils

Checkpoint Chase

* A highly addictive two-player competitive game that makes the very most of the world of “Crackdown”
* The game can only be initiated in one place – the Agency Garage
* A random target destination is identified somewhere on the city, but is only marked on the tracker (not the map)
* The first person to reach the destination gains a point and activates the next checkpoint
* The winner is the first to 10 points
* Other than that, Checkpoint Chase has no rules!

Rocket Tag

 The ultimate competitive combat event!  Each of the 21 gang boss lairs now also plays host to a game of Rocket Tag  When the game is activated the players are randomly assigned as “hunter” and “hunted”  The hunter has a straight-shootin’ “Hotshot” rocket launcher…and more ammo than he could ever need!  The hunted has…a pistol  To win, the hunted player must avoid being caught in the blast of the rocket launcher for 60 seconds. Simple!

NOTE: Gamers can essentially “try before you buy” by partnering cooperatively with another player that has purchased the “Getting’ Busy Bonus Pack”. This will give both players full access to pack’s goodies, for that session. Trust us when we say that once you sample the fun of this pack, you’ll want to “Get Busy” every time!

Achievements:

The new content brings with it seven new achievements (taking the overall total to a nice round 50). Let’s get one thing straight, nobody’s paying for the 100 points that were missing from the original game – and in fact we’re repaying that debt with some serious interest! In total the download pack unlocks a whopping 350 gamerscore!

Confiscator *

* Impound all the chosen vehicles and store them in the Agency Garage
* 40 Gamerscore

Psych Out *

* Complete all Time Trial missions at the Psychotic Difficulty level
* 100 Gamerscore

Stockpile Supreme **

* Complete any Stockpile mini-game in less than 2 minutes and 30 seconds.
* 10 Gamerscore

Flippin' Crazy **

* Complete three flips of any type in a single jump in any vehicle
* 20 Gamerscore

Body Armor **

* Use the Harpoon gun to attach five corpses to a single vehicle
* 10 Gamerscore

Street Racer ***

* Win all Street Races using any vehicle
* 20 Gamerscore

Street Racer Elite ***

* Win all Street Races using all available vehicles
* 150 Gamerscore

* Available with Free DLC
** Available when one player has Premium DLC
*** Available only with Premium DLC

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:14:

EDIT:

450 Gamerpoints extra voor Crackdown _/-\o_
350 punten.
100 tot aan de 1000 en 250 extra GPs

Ga deze denk ik wel kopen. Ziet er goed uit :)
owja als iemand nog eens wil co-open, moet nog een paar bazen in co-op uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Whoot, die nieuwe content voor Crackdown ziet er echt fantastisch uit, ik kan niet wachten!

Net Forza 2 demo gespeeld; eerste indruk: niet mijn spel. Ik houd van iets meer arcade racing geloof ik. TD:U en PGR3 vond ik allebei wel leuk, dit is voor mijn smaak iets te veel écht racen. Tja, kan gebeuren he... :)

Overigens vond ik de graphics helemaal niet bijzonder voor een spel dat anderhalf jaar (of zo) ná PGR3 uitkomt, ik had iets meer anti aliasing verwacht, wat vinden jullie? De jaggies vielen me op...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver..moet ik die game weer halen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn nieuwe favo wapen:

Clickable ofcourse

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6ac6b8d5db9a2c04d3c456fc6998b129/thumb.jpg

Overigens: Het komt deze week nog. Meestal betekend dat vrijdag :)

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 10-05-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Forza Gedownload en natuurlijk uitgeprobeert.

Eerste Indruk is toch een beetje matig moet ik zeggen. Maar tis een Demo natuurlijk he.

Maar deze komt echt wel in huis. PGR vond ik helemaal niks. Te simpel. Deze valt meer onder mijn Genre. Realisme is met racen meer mijn ding dan Arcade. TDU Heb ik ook gespeelt maar dat was wel leuk voor een korte duur.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aa is 2x om een framerate van constant60fps te behouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Moet vanvond voor mijn vrouw ^) een voetje voor haar naaimachine halen *; , en toevallig is de replay winkel naast de naaimachine zaak, denk dat ik gelijk C&C TW ga halen. Echter nu is Forza demo uit, en die wil ik errug graag spelen. Forza was voor mij DE game voor de 'oude' xbox

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Waar kun je allemaal MS points halen (wil er voor zaterdag hebben)? Voor de Crackdown zooi maar ook voor Knights of the Nine van Oblivion...
Hier in het dorp vrij weinig winkels namelijk :/

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Weltschmerz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:29:
Waar kun je allemaal MS points halen (wil er voor zaterdag hebben)? Voor de Crackdown zooi maar ook voor Knights of the Nine van Oblivion...
Hier in het dorp vrij weinig winkels namelijk :/
speelgoedwinkels, dixons, mm, frs, bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
GBI schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:38:
[...]

speelgoedwinkels, dixons, mm, frs, bol.com
Hmm we hebben hier wel een Top1Toys, Intertoys en Music Store. Kleine kans dat ze het daar hebben, maar proberen kunnen we het altijd! En anders inderdaad maar even internet raadplegen of zaterdagmiddag even een stad opzoeken :*)

Oh, nog een vraagje, ik zag het er nergens bij staan, maar kun je nu ook Avi files op de 360 afspelen via een externe hardeschijf?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ze het daar wel hebben hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook ff 1 rondje Forza 2 gereden (BMW M3). Vind de graphics niet denderend gaaf. Maar verder lijkt het een vrij solide game. Ik denk wel dat hij in m'n verzameling gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat de graphics zo slecht zijn dan.. :{ Had sowieso wel verwacht dat ze beter zouden zijn dan PGR3... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:55:
Jammer dat de graphics zo slecht zijn dan.. :{ Had sowieso wel verwacht dat ze beter zouden zijn dan PGR3... :{
Ze zijn niet slecht 8)7

Ze zijn precies zo, als ze hebben laten zien in de previews en filmpjes. Niet mind-blowing, gewoon goed.

Wil je Prachtige gfx en racen? Dan moet je PGR4 kopen eind dit jaar. Wil je een mooie game, en realistisch racen, dan is Forza 2 het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Voor de mensen die niet 3000 browserplugins willen installeren heb ik de Crackdown DLC trailers in streaming FLV-formaat omgezet voor ons artikel :)

[ Voor 5% gewijzigd door curry684 op 10-05-2007 13:15 . Reden: oops geen HTML-rechten meer ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:55:
Ik vind ze nou niet echt slecht. Het zijn inderdaad geen graphics waar je mond van openvalt, maar zeker niet lelijk. Vergeet niet dat hij steady op 60 FPS draait. Ben nog geen framedrops tegengekomen. Bij PGR3 is dat 30 FPS. Nogal een verschil. Die 60 FPS komt echt te goede van de gameplay. Verder zit er natuurlijk behoorlijk wat rekenwerk in de physics van het spel. Al met al ben ik tevreden met Forza 2 en ik ga hem ook zeker halen. Forza koop je in mijn ogen niet voor de graphics maar voor de gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

mjah, het is ook niet de meest fleurige track die er in zit natuurlijk, je kan imho beoordelen of de graphics echt van het scherm spatten zodra je alle weerseffecten (zon, regen, enz) ook in beeld hebt.

Daarbij loopt de game wel op een solide framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:52:
Net ook ff 1 rondje Forza 2 gereden (BMW M3). Vind de graphics niet denderend gaaf. Maar verder lijkt het een vrij solide game. Ik denk wel dat hij in m'n verzameling gaat komen.
Welke auto's kan je kiezenin de demo?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens mensen die de xbox 360 als media centre extender gebruiken? werkt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Xbox360 met een VGA-kabel, op welke resolutie en refreshrate werkt dat? Any chance dat een aspect ratio van 4:3 gaat werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

estorino schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:01:
Net Forza 2 demo gespeeld; eerste indruk: niet mijn spel. Ik houd van iets meer arcade racing geloof ik. TD:U en PGR3 vond ik allebei wel leuk, dit is voor mijn smaak iets te veel écht racen. Tja, kan gebeuren he... :)
Ik ben bang dat dit ook mijn mening zal worden na het spelen van de demo. Ik hou denk ik meer van arcade in TDU style dan echt realisme.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:14:
Zijn er trouwens mensen die de xbox 360 als media centre extender gebruiken? werkt dat een beetje?
:w Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bizzarro schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:05:
mjah, het is ook niet de meest fleurige track die er in zit natuurlijk, je kan imho beoordelen of de graphics echt van het scherm spatten zodra je alle weerseffecten (zon, regen, enz) ook in beeld hebt.

Daarbij loopt de game wel op een solide framerate.
Er zit geen regen in de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:16:
Een Xbox360 met een VGA-kabel, op welke resolutie en refreshrate werkt dat? Any chance dat een aspect ratio van 4:3 gaat werken? :)
Zeker weten werkt dat met een 4:3 aspect ratio :)

Welke refresh rate weet ik helaas niet sorry Gex..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Voor de mensen die een USB toetsenbord aan hun Xbox hebben hangen: ik lees net op Xboxic dat Windowstoets + M dezelfde chatpopup als in dit plaatje geeft, zodat je niet je beeldvullende guide hoeft aan te roepen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:25:
[...]

Zeker weten werkt dat met een 4:3 aspect ratio :)

Welke refresh rate weet ik helaas niet sorry Gex..
De refreshrate is misschien nog niet het belangrijkste (mits boven de 60Hz, CRT), de resolutie is waar ik het meest benieuwd naar ben. Als het 800*600 is doe ik het liever niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogenlijk om ondertiteling mee te streamen met de film?
Het gaat alleen om wmv(HD) bestanden.

De xbox 360 doet het uitstekend als mediacenter extender! Alleen te ondertiteling nog.

Voor de overige film bestanden (Divx/Xvid) gebruik ik een mpeg4/dvd player voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:21:
[...]

oh echt? ik dacht screenshots te hebben gezien van een natte baan, en dus nam ik aan dat er regen in zat. My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Rafe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:25:
Voor de mensen die een USB toetsenbord aan hun Xbox hebben hangen: ik lees net op Xboxic dat Windowstoets + M dezelfde chatpopup als in dit plaatje geeft, zodat je niet je beeldvullende guide hoeft aan te roepen :).
USB Keyboard werkt met XBOX? Alleen de muis nog niet?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:29:
[...]

De refreshrate is misschien nog niet het belangrijkste (mits boven de 60Hz, CRT), de resolutie is waar ik het meest benieuwd naar ben. Als het 800*600 is doe ik het liever niet :)
Beetje Googlen kan geen kwaad hoor ;).

Edit: Royz: jup, muis alleen niet geloof ik, althans niet in games. Je hebt wel een apparaat die de muisbewegingen omzetten naar het signaal wat je controller stuurt maar dat werkt niet zo goed heb ik gelezen in een review ervan.

[ Voor 23% gewijzigd door Rafe op 10-05-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Royz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:35:
[...]

USB Keyboard werkt met XBOX? Alleen de muis nog niet?
USB tobo heeft al vanaf dag 1 gewerkt, en muis gaat er (terecht) niet komen volgens MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Royz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:06:
[...]

Welke auto's kan je kiezenin de demo?
Lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:16:
4:3 werkt (alhoewel met bugs in sommige games en op sommige resoluties)
resolutie kan je zelf kiezen
refresh rate is vast 60hz, dus games die op 50hz draaien (halo 1 van xbox bv) werken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:21:
[...]

geen regen?

wat is er nu vetter dan een online race, waarbij het opeens begint te regenen....

zelfs F1:CE op de ps3 heeft het... en daar zit niet veel ontwikkeltijd in naar mijn idee

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het Forza topic kan overigens wel opgedoekt worden, niemand die daar naartoe gaat om over forza 2 te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wromnie? Is er een Forza 2 topic dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:59:
Wromnie? Is er een Forza 2 topic dan?
ja er is een forza 2 topic :
[Xbox360] Forza Motorsport 2

offtopic:
sorry voor mijn 2 posts hierboven, foutje

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:29:
Weet iemand of het mogenlijk om ondertiteling mee te streamen met de film?
Het gaat alleen om wmv(HD) bestanden.

De xbox 360 doet het uitstekend als mediacenter extender! Alleen te ondertiteling nog.

Voor de overige film bestanden (Divx/Xvid) gebruik ik een mpeg4/dvd player voor.
Ik gebruik m'n Xbox 360 voor minstens 50% als Media Center en dan alleen voor divx/xvid. Ondertiteling is geen probleem hoor, al heb ik het over .avi, niet over .wmv. Maar als het op je pc werkt, dan streamt hij het vrolijk mee, toch? Al mijn combinaties van .avi en .srt werken subliem. Merkte gisteren wel dat die nare hickup na 3 minuten nog steeds in de Vista-versie van Transcode 360 zit.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
tis me wel weer het weekje,

dashboard update, C&C3, demo forza2, nieuwe DLC crackdown.
vaker van deze leuke weken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GBI schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:08:
tis me wel weer het weekje,

dashboard update, C&C3, demo forza2, nieuwe DLC crackdown.
vaker van deze leuke weken hebben.
Is al bekend wanneer die Crackdown updater er komen? :9 Wil wel graag die gang-reset doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:11:
[...]

Is al bekend wanneer die Crackdown updater er komen? :9 Wil wel graag die gang-reset doen :)
deze week stond er op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Weltschmerz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:43:
[...]

Oh, nog een vraagje, ik zag het er nergens bij staan, maar kun je nu ook Avi files op de 360 afspelen via een externe hardeschijf?
Iemand?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rafe schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:44:
[...]

Beetje Googlen kan geen kwaad hoor ;).

Edit: Royz: jup, muis alleen niet geloof ik, althans niet in games. Je hebt wel een apparaat die de muisbewegingen omzetten naar het signaal wat je controller stuurt maar dat werkt niet zo goed heb ik gelezen in een review ervan.
Bedankt, ik had enkel naar "Xbox 360 + Resolution" gegoogled. 1024 * 768 is toch minder, en zet mij enigszins aan het twijfelen. Of simpelweg 1280x1024 met links en rechts een kleine balk, ik moet daar toch nog even rustig over nadenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Ik had ergens gelezen dat je als je wireless i-net had, je via je laptop (wireless -> laptop -> kabel -> 360 )je xbox360 aan het internet kon gooien. Nou stond er voor de rest geen technische info bij. Moet ik nog iets instellen voordat hij het doet of doet hij het gewoon zo? (anders hoef ik m'n laptop niet mee te nemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:53:
[...]

geen regen?

wat is er nu vetter dan een online race, waarbij het opeens begint te regenen....

zelfs F1:CE op de ps3 heeft het... en daar zit niet veel ontwikkeltijd in naar mijn idee
Volgens mij zit er een niet te onderschatten ontwikkeltijd in het creeren van regen en de daarbij behorende physics :P Maar ik ben natuurlijk geen programmeur :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Pirate-Bozz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:34:
Ik had ergens gelezen dat je als je wireless i-net had, je via je laptop (wireless -> laptop -> kabel -> 360 )je xbox360 aan het internet kon gooien. Nou stond er voor de rest geen technische info bij. Moet ik nog iets instellen voordat hij het doet of doet hij het gewoon zo? (anders hoef ik m'n laptop niet mee te nemen)
Als je draadloze router een DHCP server draait en automatisch een IP adres aan je Xbox toewijst hoef je verder niets in te stellen geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Helaas nog niet, alleen nog maar WMV files. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
is het dan niet > wireless > laptop > internet delen > kabel > x360.

Je zal toch nog steeds internet moeten delen op je laptop voordat andere hardware hier gebruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:42:
[...]

Volgens mij zit er een niet te onderschatten ontwikkeltijd in het creeren van regen en de daarbij behorende physics :P Maar ik ben natuurlijk geen programmeur :p
Zeker in een game als Forza waar physics alles zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
yorroy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:46:
[...]

Helaas nog niet, alleen nog maar WMV files. :|
Damn bizar, ik zou zweren dat ik dat ergens had gelezen in dit topic maar als ik nu teruglees zie ik het nergens staan. Zwaar jammer, ik had me er namelijk érg op verheugd... ;(

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Eindelijk gevonden hoe de auto-sign-in van msn uitgezet kan worden :)
Eigenlijk heel simpel; bij de instellingen van je gamercard de auto sign in aanpassen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:42:
[...]

ik bedoelde eigenlijk; in F1:CE zit niet veel ontwikkeltijd, en ook zij hebben regen

dat de physics dan niet zo gedetailleerd en nauwkeurig zijn is te begrijpen omdat anders misschien teveel tijd kost, maar dan geef je gamers in ieder geval een keus in online races bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:15:
[...]

ik bedoelde eigenlijk; in F1:CE zit niet veel ontwikkeltijd, en ook zij hebben regen

dat de physics dan niet zo gedetailleerd en nauwkeurig zijn is te begrijpen omdat anders misschien teveel tijd kost, maar dan geef je gamers in ieder geval een keus in online races bv.
Ik gok ook dat regen een forse impact op je framerate doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb net de demo van Forza2 neergehaald, eerste indruk: ben helemaal niet onder de indruk?
Je kan wel uit veel autos kiezen, maar je kan maar op 1 track racen. Ik had liever minder autos en meerdere tracks gezien.

Het voelt precies als Forza 1, de graphics zijn degelijk maar niet zo van dat het van je scherm af spat. Tis ook de game niet voor. Waar ik me mateloos aan erger is dat de AI autos (nog steeds/altijd) hun eigen lijn koste wat het kost willen behouden met als resultaat dat ze jou van de baan af tikken. (laatste bocht van de race anyone?)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:15:
[...]

Ja maar dan verkies je dus een grafisch hebbedingetje boven goede physics? Want als ze die regen gewoon erin hadden gepleurd zonder de brute physics ervan erbij aan te passen dan zou daar weer erg vreemd op gereageerd worden, en terecht.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:06:
[...]

Ik gebruik m'n Xbox 360 voor minstens 50% als Media Center en dan alleen voor divx/xvid. Ondertiteling is geen probleem hoor, al heb ik het over .avi, niet over .wmv. Maar als het op je pc werkt, dan streamt hij het vrolijk mee, toch? Al mijn combinaties van .avi en .srt werken subliem. Merkte gisteren wel dat die nare hickup na 3 minuten nog steeds in de Vista-versie van Transcode 360 zit.
Zelf gebruik ik geen Transcode 360.
Ik heb net vobsub geinstalleerd. Ondertiteling gelijk gezet met de film.
Op de pc doet ie nu goed samen met de ondertiteling.

Nu nog even proberen met de xbox 360.

Alvast bedankt voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Weltschmerz schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:13:
[...]

Damn bizar, ik zou zweren dat ik dat ergens had gelezen in dit topic maar als ik nu teruglees zie ik het nergens staan. Zwaar jammer, ik had me er namelijk érg op verheugd... ;(
Is al een keer gemeld ...

1. What exactly does the Xbox 360 support for H.264?
Xbox 360 supports the following for H.264:
* File Extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video Profiles: Baseline, main, and high (up to Level 4.1) profiles.
* Video Bitrate: 10 Mbps with resolutions of 1920 x 1080 at 30fps. See question number 6 for more information.
* Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
* Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 6 for more information.

2. What exactly does the Xbox 360 support for MPEG-4 Part 2?
Xbox 360 supports the following for MPEG-4:
* File Extensions: .mp4, .m4v, .mp4v, .mov
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video Profiles: Simple (including Simple profile content mislabeled as Advanced Simple)
* Video Bitrate: 5 Mbps with resolutions of 1280 x 720 at 30fps. See question number 6 for more information.
* Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
* Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 6 for more information.

3. What exactly does the Xbox 360 support for WMV (VC-1)?
Xbox 360 supports the following for WMV:
* File Extensions: .wmv
* Container: asf
* Video Profiles: WMV7 (WMV1), WMV8 (WMV2), WMV9 (WMV3), VC-1 (WVC1 or WMVA) in simple, main, and advanced up to Level 3
* Video Bitrate: 15 Mbps with resolutions of 1920 x 1080 at 30fps. See question number 6 for more information.
* Audio Profiles: WMA7/8, WMA 9 Pro (stereo and 5.1), WMA lossless

Ik heb het nog niet getest, dit betreft bestanden die beschikbaar zijn gesteld via de USB poort van de XBOX (Zoals een externe HD)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Even een klein vraagje:

Ik ben van plan om een supersize pack te halen, maar zit hier ook een maand gratis xbox live gold bij?
Ik kon het niet vinden bij product omschrijvingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Waar staat die nieuwe release van transcode360 voor VISTA dan ? :?

EDIT: Nevermind, http://transcode360.co.uk/

[ Voor 33% gewijzigd door Iken374 op 10-05-2007 15:32 ]

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Cutthroat schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:24:
Even een klein vraagje:

Ik ben van plan om een supersize pack te halen, maar zit hier ook een maand gratis xbox live gold bij?
yep, staat ook in de TS (hoe je het ook daadwerkelijk aan de praat krijgt, eerst silver kiezen e.d.) In de supersize pack zit een Xbox Premium en een Wireless Pack.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Crackdown DLC komt vandaag nog uit _/-\o_

Geen idee welke Timezone though :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
Nitai schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:33:
[...]

yep, staat ook in de TS (hoe je het ook daadwerkelijk aan de praat krijgt, eerst silver kiezen e.d.) In de supersize pack zit een Xbox Premium en een Wireless Pack.
zit niet echt bij de Premium. Als je een xbox live account aanmaakt via de xbox dan krijg je een maand gold gratis.

Ik had zelf een account aangemaakt op xboxlive.com en kreeg dus geen maand gratis. Mijn vriendin deed het via de xbox zelf en zij kreeg dus wel een gratis maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:03:
[...]

Ze zijn niet slecht 8)7

Ze zijn precies zo, als ze hebben laten zien in de previews en filmpjes. Niet mind-blowing, gewoon goed.

Wil je Prachtige gfx en racen? Dan moet je PGR4 kopen eind dit jaar. Wil je een mooie game, en realistisch racen, dan is Forza 2 het spel.
Ik vind het er opzich perfect uitzien, niks wat niet mooi is, behalve dat er gewoon te weinig AA is op de auto's. Ik vind het er zo irritant uit zien. PGR3 heeft helemaal geen AA maar daar valt het veel minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:44:
Crackdown DLC komt vandaag nog uit _/-\o_

Geen idee welke Timezone though :+
op xboxic.com staat volgende week voor een prijs van 800msp.
Hun resource is majornelson

[ Voor 8% gewijzigd door MeneerKrab op 10-05-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Cutthroat schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:24:
Even een klein vraagje:

Toen ik mijn Premium kocht, heb ik mijn XBL abbo overgezet van de oude Xbox naar mijn nieuwe. Vervolgens ook een profiel aangemaakt voor mijn vrouw, en die kreeg een maand Gold gratis.

"Geef goud als je van elkaar houd", zij accepteerde dit gouden cadeau van mij wel, maar niet als vervanger voor het reguliere verjaardags cadeau ....

Zou C&C TB wars iets zijn voor moederdag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

GBI schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:49:
[...]

op xboxic.com staat volgende week voor een prijs van 800msp.
Hun resource is majornelson, maar die heeft nergens een datum genoemt.
Op het Realtime Worlds zegt een developer van de game vandaag. We zullen zien.

Overigens, erg cool:
Check this out: You can essentially “try before you buy” by partnering cooperatively with another player that has purchased the “Getting’ Busy Bonus Pack”. This will give both players full access to pack’s goodies, for that session.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:17:
[...]

Zelf gebruik ik geen Transcode 360.
Ik heb net vobsub geinstalleerd. Ondertiteling gelijk gezet met de film.
Op de pc doet ie nu goed samen met de ondertiteling.

Nu nog even proberen met de xbox 360.

Alvast bedankt voor de info!
Ja, maar DAN werkt het dus niet he? Op je Vista bak zal het wel werken. Overigens heb je vobsub niet nodig als je met VLC of GOMPlayer (heerlijk gratis proggie die laatste!!) kijkt op je pc. Maar goed, Transcode heb je nodig, anders zegt je Xbox: eh... ja, maar deze content kan ik niet afspelen. Met Transcode360 krijg je een extra optie (soort "rechtermuisklik") bij je avi's: TRANSCODE! :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 15:52:
[...]

Op het Realtime Worlds zegt een developer van de game vandaag. We zullen zien.

Overigens, erg cool:

[...]
we zullen wel zien,

iig voordat ik wegga vanavond ff langs de MM voor wat MSpoints cards. Kan ik na het sporten lekker pinball spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
GBI schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:47:
is het dan niet > wireless > laptop > internet delen > kabel > x360.

Je zal toch nog steeds internet moeten delen op je laptop voordat andere hardware hier gebruik van kan maken.
Laptop? Internet delen? Kabel? wat lul je? :9

wireless anyone?

* PeterSelie download nu overigens ook de Forza 2 Demo
(wat het spel met `Forza` / voetbal te maken heeft is me nog volstrekt onduidelijk :9 )

[ Voor 13% gewijzigd door PeterSelie op 10-05-2007 16:27 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.