Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.249 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Rafe schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:07:
[...]

Dat is denk ik alleen met dat toetsenbordje (wat nog uit moet komen) ingeplugd, aangezien je zonder dat ding toch echt een full screen toetsenbord nodig hebt. Ook zitten de afbeeldingen op dit plaatje alleen op het toetsenbord.
Dat zou hem wel eens kunnen zijn inderdaad! Stom dat ik daar niet aan dacht... 8)7
H.264 kan idd op HD-DVDs worden gebruikt, ik denk dat ze nu bedoelen dat je ook losse bestanden in dat formaat kan afspelen. Overigens had ik een simpel Quicktime bestandje op mijn stick staan, en na het updaten van de 'Optional media update' (voor AAC-bestanden op je iPod) kon ik die bekijken. Andere MPEG-4 formaten moet ik nog ff testen.
Dat is in iedergeval al hoopgevend! Ben benieuwd of er nog meer mogelijk is. :D

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:49

danplo

The Force is strong with me

Als ik nu MSN live wil gebruiken op de Xbox360 kan ik alleen maar inloggen op het email adres van mijn Windows Live ID.
Kan ik ook een ander email adres invoeren ?? want het email adres waarmee ik nu moet inloggen gebruik ik al tijden niet meer en heb een ander msn adres tegenwoordig.
Ik kan nergens in de menu's vinden waar ik dit kan aanpassen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Nou, die update stelde ook niet veel voor :+

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Las wat betreft de MP4 ergens het volgende:

THE GOOD: MP4 (H.264/AAC within) video streaming works great from PC to 360.

THE BAD: 2 Channel AAC

THE UGLY: You have to use the Zune software to share your library because the latest WMP11 doesn't recognize MP4 so it wont add them to the list of videos on the Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Nu nog de mogelijkheid om niet automatisch de game te starten als je er een disc in propt.. onbegrijpelijk dat ze die autostart niet uit hebben gezet. Of in ieder geval een optie geven daarvoor.
is al mogelijk. weet zo snel ff niet waar je het precies kon instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

[...]

Nu nog de mogelijkheid om niet automatisch de game te starten als je er een disc in propt.. onbegrijpelijk dat ze die autostart niet uit hebben gezet. Of in ieder geval een optie geven daarvoor.
Hallo hey, onder welk steen leef jij?! De dashboard boot zit er al in vanaf de vorige spring update een jaar terug. Nu is er een derde boot optie aan toegevoegd, je kunt namelijk automatisch de media center extender oplaten starten. En nu mag jezelf even gaan zoeken waar die opties staan.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:07:
[...]

is al mogelijk. weet zo snel ff niet waar je het precies kon instellen.
Dat is alleen voor het aanzetten van de xbox.
Wanneer hij al aan staat en je wisselt een DVD start ie hem altijd automagisch op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:39

Convoy

g44p

Xander84 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:10:
[...]

Hallo hey, onder welk steen leef jij?! De dashboard boot zit er al in vanaf de vorige spring update een jaar terug. Nu is er een derde boot optie aan toegevoegd, je kunt namelijk automatisch de media center extender oplaten starten. En nu mag jezelf even gaan zoeken waar die opties staan.
euh.. goed lezen blijft moeilijk he. Het gaat er hier dus om als de 360 al aanstaat slimmerd :D

*net te laat* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

freekweb schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:14:
[...]

euh.. goed lezen blijft moeilijk he. Het gaat er hier dus om als de 360 al aanstaat slimmerd :D

*net te laat* O-)
Mijn excusses :X , maar het was wel voor interpratie vatbaar hoor, hij kon net zo goed de autostart bij boot up bedoeld hebben ;)

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:48
Xander84 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:17:
[...]
Mijn excusses :X , maar het was wel voor interpratie vatbaar hoor, hij kon net zo goed de autostart bij boot up bedoeld hebben ;)
Je kunt er geen disc inproppen als ie uit staat :+ Als je de la opent start de box op, dus geldt die altijd automagische opstart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duamephisto
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05-2024
Heb ook net even me update ontvangen.. ziet er leuk uit!

Iemand trouwens een idee waarom die messenger me msn naam van vorige week zondag aanhoud?
Staan niet zo'n nette woorden in die naam namenlijk i.v.m. met het verloren kampioenschap van die dag :(
Kan ook zo snel niet vinden waar je eventueel je naam kan wijzigen???

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Is het mogelijk die friendlist met msn uit te zetten? Me broertjes speelt veel op de xbox en wil niet dat hij toegang krijgt tot mijn msn.
Ga eerst naar je gamer profile (guide knop en dan A drukken), dan kan je twee dingen doen:
  • Opgeslagen MSN wachtwoord verwijderen: account management -> windows live id -> remove password
  • Voorkomen dat er automatisch op MSN ingelogd wordt: auto sign-in -> windows live messenger op disabled zetten
Edit: overigens speelde mijn 360 wel een Quicktime filmpje af wat ik zelf heb ge-encode (iets voor school), maar een trailer van 300 die ik van het net had geplukt weer niet. Ik gebruik SUPER (ja de site is klote en de downloadlinks staan hier onderaan, uitstekend programma verder) voor het encoden en erachter te komen wat mediabestanden nu precies in zich hebben. Mijn zelf gemaakte filmpje gebruikt MPEG4, die trailer van 300 H.264 (3GPP), kennelijk een profile wat niet ondersteund wordt? Ik was zelf even vergeten dat QuickTime ook nog een containerformaat is.

[ Voor 36% gewijzigd door Rafe op 09-05-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Rafe schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:36:
[...]

Ga eerst naar je gamer profile (guide knop en dan A drukken), dan kan je twee dingen doen:
  • Opgeslagen MSN wachtwoord verwijderen: account management -> windows live id -> remove password
  • Voorkomen dat er automatisch op MSN ingelogd wordt: auto sign-in -> windows live messenger op disabled zetten
thx
Mooi dat dat zo is, stel je voor je dat me jonge broertje in contact zou komen met al die ongure mensen op me msn :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
in MSN zie dan weer niet wie van je xbox vrienden online zijn. Dat is dan wel weer jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet al iemand of die geflashedte xbox 360 nou eindelijk gebanned worden na deze update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:54:
weet al iemand of die geflashedte xbox 360 nou eindelijk gebanned worden na deze update?
Ja, Nee. (althans, nog niet)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Laatst online: 12-09 16:10
Een kennis van mij heeft een geflashde en hij kan nog gewoon zijn backups spelen.

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik wacht voor de zekerheid een weekje, er is gezegt dat MS het kan decteren, dus je wordt heus niet meteen gebanned dan. Ze zullen eerst info gaan verzamelen.

Ben wel benieuwt of MS ook mensen gaat bannen die toch wel regelmatig xbox live arcade games kopen en dus ook gewoon geld opleveren (zoals ik).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat ms mensen gaat bannen. Ze verliezen dan toch klanten ook voor de toekomst. En trouwens er zullen ooik wel mensen zijn die backups willen draaien omdat ze niet willen dat de 360 de originele gaat bekrassen dat lijkt me eigenlijk wel een goed argument om tegen ms te gebruiken. hadden ze maar een degelijk app moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:06:
ik wacht voor de zekerheid een weekje, er is gezegt dat MS het kan decteren, dus je wordt heus niet meteen gebanned dan. Ze zullen eerst info gaan verzamelen.

Ben wel benieuwt of MS ook mensen gaat bannen die toch wel regelmatig xbox live arcade games kopen en dus ook gewoon geld opleveren (zoals ik).
Je zou een punt hebben als je alleen maar xbox live arcade games zou kopen, en andere spellen links liet liggen. Maar als je je 360 geflasht hebt is de kans groot dat je ook nog andere games speelt, maar dan zonder er voor te betalen. En laat in de games nou net de winst voor Microsoft zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Walkman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:56:

THE BAD: 2 Channel AAC

THE UGLY: You have to use the Zune software to share your library because the latest WMP11 doesn't recognize MP4 so it wont add them to the list of videos on the Xbox 360.
Compleet nutteloos dus. 2 channel AAC, pffffft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duamephisto
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05-2024
duamephisto schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:35:
Heb ook net even me update ontvangen.. ziet er leuk uit!

Iemand trouwens een idee waarom die messenger me msn naam van vorige week zondag aanhoud?
Staan niet zo'n nette woorden in die naam namenlijk i.v.m. met het verloren kampioenschap van die dag :(
Kan ook zo snel niet vinden waar je eventueel je naam kan wijzigen???

Thanks
Kan je eventueel het aan je live account gekoppelde mail adres wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruisboksie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-11-2023
Weet iemand al of dat mini toetsenbord te verkrijgen is..Ben beetje aan het kijken geweest op het net maar ken het zo gauw nergens vinden.

Iemand hem al ergens gespot??en de prijs zou ik ook graag weten..Ben een nederlander tenslotte :-p

Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
[/Zware offtopic aan /]

Verloren kampioenschap ?? ik dacht dat Ajax gewonnen had juist :Y)

(ps. Just kiddin' ik begrijp je frustatie :X van afgelopen zondag !)

[Zware offtopic uit/]

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Afbeeldingslocatie: http://www.britishgaming.co.uk/wp-content/qwerty.jpg

Had begrepen dat deze tijd terug aangekondigd was, geen idee hoe duur deze gaat kosten en / of wanneer hij komt

Edit:

Meer foto's

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/247/452525729_cee22f7cd9.jpg?v=0
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/246/452506020_379da19793.jpg?v=0
Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/206/452526633_7e72c330ce.jpg?v=0

[ Voor 60% gewijzigd door Royal op 09-05-2007 15:47 ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Royal schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:44:
[afbeelding]

Had begrepen dat deze tijd terug aangekondigd was
Moeten we weer een nieuwe joytick kopen 8)7

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Jup, this summer, meer niet bekend. Kan op het moment dash update even niet downloaden, maar 1 iets wat ik hier hoor ben ik al erg blij mee: kleurrijkere kleuren met VGA, woei :)
Royz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:46:
[...]

Niks moet, je kan ook gewoon met normale controller typen via dat menugeval, of een USB tobo erin doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Muthas op 09-05-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Royz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:46:
[...]

Nee :)

Je klikt hem er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
[afbeelding]

Had begrepen dat deze tijd terug aangekondigd was
Voor na de zomer ja .....

Dus nog niet direct.

Overigens heb ik zo'n plat toetsenbordje van Logitech, draadloos, en dat werkt OK.

Moet alleen nog een leuke USB hub hebben voor op de Xbox, want met 1 bedrade controller, een gitaar (GHII), een vision webcam en een externe HD kom ik usb poorten te kort.

Weet iemand of dat alle USB hub werken op de Xbox ?

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 18:54
Vind het een beetje onzin hoor dat typen/msnen via de EB, het moet wel een console blijven hoor, en voor mij is dat gewoon op je gemakje gamen. Mijn laptop staat er naast dus als ik wil msnen kan dat daarop wel.

Jaja, ik weet het, je HOEFT het niet te gebruiken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
2 channel aac, weer een gemiste kans. Leren ze het nou nooit? Ik zwengel xbmc wel weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
[afbeelding]

Had begrepen dat deze tijd terug aangekondigd was, geen idee hoe duur deze gaat kosten en / of wanneer hij komt

[...]
[zeur] 'Hoe duur hij zal zijn/worden' of 'hoeveel hij gaat kosten' [/zeur]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:13:
Ik denk niet dat ms mensen gaat bannen. Ze verliezen dan toch klanten ook voor de toekomst. En trouwens er zullen ooik wel mensen zijn die backups willen draaien omdat ze niet willen dat de 360 de originele gaat bekrassen dat lijkt me eigenlijk wel een goed argument om tegen ms te gebruiken. hadden ze maar een degelijk app moeten maken.
"Ja edelachtbare, ik kan er ook niets aan doen dat ik oude vrouwtjes neerknuppel voor hun handtasjes. De overheid geeft me tenslotte veel te weinig bijstand, dus heb ik geen keuze. Hadden ze maar meer geld moeten geven."

Die kutsmoesjes voor diefstal kennen we ondertussen wel :z

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Walkman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:56:

Klopt, vanaf USB HDD ook geen probleem. Een 1UP.mov speelt ie hier ook niet af met die benodigde Apple ipod update. Nogmaar eens kijken vanavond.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zou die rond de zomer pas komen. Ik denk dat die zo'n 20 25 euro zal kosten echt meer kunnen ze daar toch niet voor vragen anders kun je echt beter een keyboard kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat kon die "out of the box" al.
ga naar systen tab, menu startup.
Daar heb je keuze uit, disc, dash en Media center.
Die laaste keuze is volgens mij nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:36:
[...]

Volgens mij zou die rond de zomer pas komen. Ik denk dat die zo'n 20 25 euro zal kosten echt meer kunnen ze daar toch niet voor vragen anders kun je echt beter een keyboard kopen.
Voor €20 - 25,- kun je al beter een gewoon tobo kopen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon ToBo is niet zo makkelijk te hanteren tijdens het gamen.
Dat thumb ToBo van M$ wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:53:
[...]

Dat kon die "out of the box" al.
ga naar systen tab, menu startup.
Daar heb je keuze uit, disc, dash en Media center.
Die laaste keuze is volgens mij nieuw
dat zijn start-up opties

als je er een disc induwt begint de game altijd
dus die optie is er nog niet

de "startup"optie is er overigens pas sinds de vorige spring update, die keuze had je "out of the box" dus nog niet

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom ik Media Center onder XP niet aan de gang krijg?
Ik kan wel sharen, maar niet het Media Center gebruiken.

Het PC setup dingetje (blauwe scherm) wil xbox niet authorizen (error authorizing) onder XP.
Onder vista loopt Media Center wel, dus bekabeling etc is goed.

Ik wil graag dvd's streamen naar de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:15:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik Media Center onder XP niet aan de gang krijg?
Ik kan wel sharen, maar niet het Media Center gebruiken.

Het PC setup dingetje (blauwe scherm) wil xbox niet authorizen (error authorizing) onder XP.
Onder vista loopt Media Center wel, dus bekabeling etc is goed.

Ik wil graag dvd's streamen naar de 360.
Onder de gewone xp kan dat niet,alleen onder xp media center of onder vista.

Heb de update inmiddels ook binnen,maar is er ook een mogelijkheid om de windows live id voor msn te veranderen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:32:
[...]

En sinds eergisteren is er een nieuwe Transcode360 uit, die werkt onder Vista helemaal als een zonnetje. Divx werkt nu echt like a charm hier.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:10:
[...]

dat zijn start-up opties

als je er een disc induwt begint de game altijd
dus die optie is er nog niet

de "startup"optie is er overigens pas sinds de vorige spring update, die keuze had je "out of the box" dus nog niet
Als ik er een disk in doe, wil ik hem 99% van de tijd op dat moment spellen.
Ik kan dat dan ook niet echt een gemis noemen.

Ik heb de mijn trouwens nog geen jaar, voor nieuwere was het waarschijnlijk al wel out of the box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:32:
[...]

Heb de update inmiddels ook binnen,maar is er ook een mogelijkheid om de windows live id voor msn te veranderen?
Hoe stream je een dvd via vista dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Tussen al het dasboard-update (mij kan het weinig schelen... :) ) geweld door; ik spotte vandaag C&C 3 voor de 360 in de winkels, 60,- bij de MediaMarkt en 65,- bij de FRS...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Sinds de Dashboard update doet Tversity em niet meer bij mij. Mijn 360
ziet de gesharde bestanden niet. Weet iemand hier een oplossing voor ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

estorino schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:24:
Tussen al het dasboard-update (mij kan het weinig schelen... :) ) geweld door; ik spotte vandaag C&C 3 voor de 360 in de winkels, 60,- bij de MediaMarkt en 65,- bij de FRS...
En bij Dimension Plus voor €59.99

Nogal wiedes als ie uit is natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
Eindelijk een oplossing gevonden voor alle ellende met WMP11 en het media delen, dit werkte bij mij echt voor geen meter maar heb een oplossing gevonden:
SimpleCenter does the job :)
Een waardige vervanger voor MCE, ik kan nu eindelijk mijn afbeeldingen, video's en muziek checken.

Weet iemand trouwens hoe je het automatisch inloggen van MSN uitschakeld? Kan deze instelling nergens terugvinden... Nu wordt ik elke keer gekickt van m'n laptop als ik de 360 inschakel. |:(

Edit:
Zijn er al mensen die Spider-man 3 hebben gekocht? Ik lees namelijk verschillende reviews, positief en negatief. En aangezien er geen demo beschikbaar is.. :/

[ Voor 14% gewijzigd door yorroy op 09-05-2007 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Kan iemand mij, in normaal Nederlands, vertellen wat ik met die Levels kan in de Video settings? Even uit mijn hoofd: Normal, Intermediate en nog 1 :+

Ik zie het beeld wel veranderen, maar wil graag weten wat het precies doet.

Heb overigens gewoon een 32 inch LCD 720P tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:34:
[...]

En sinds eergisteren is er een nieuwe Transcode360 uit, die werkt onder Vista helemaal als een zonnetje. Divx werkt nu echt like a charm hier.
Heb het net geprobeert, maar ik had een oudere versie geinstaleert maar die werkt niet.
iritante is dat, om de goede versie te instaleren krijg ik een melding dat ik eerst de oude moet deinstaleren, om de oude versie te deinstalerem moet ik die stoppen.

Maar deze draait niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Transcode is er behoorlijk een zootje van het maken op het moment imo.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Forza Demo vanavond, morgenochtend in Europa.

Snel even 1gb vrij maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

estorino schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:24:
Ik zag een krantje van de Mediamarkt in Almere. 55 euro.
PWM schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:13:
Forza Demo vanavond, morgenochtend in Europa.

Snel even 1gb vrij maken :)
Cool. Heb toch nog 12,2GB vrij :)

[ Voor 23% gewijzigd door Gunner op 09-05-2007 20:14 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Vanmiddag eigelijk impulsief de Xbox 360 gekocht icm Guitar Hero 2 (had deze al eerder gespeeld en was er min of meer verslaafd aan geraakt).
Hierbij ook nog ff een 2e controller, NFS:MW en TestDrive Unlimited gekocht.

Vanavond het ding maar eens toegang geven tot mijn netwerk in Xbox Live! onveilig maken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:24
SoaDmaggot schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:14:
Vanmiddag eigelijk impulsief de Xbox 360 gekocht icm Guitar Hero 2 (had deze al eerder gespeeld en was er min of meer verslaafd aan geraakt).
Hierbij ook nog ff een 2e controller, NFS:MW en TestDrive Unlimited gekocht.

Vanavond het ding maar eens toegang geven tot mijn netwerk in Xbox Live! onveilig maken ^^
Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik sta eigenlijk ook op het punt om redelijk ;) impulsief een x360 te kopen met wat race games enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Forza demo?
Like in: dadelijk spelen? Of lees ik niet goed.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:23:
Forza demo?
Like in: dadelijk spelen? Of lees ik niet goed.
Bron?
Like in: Morgenochtend spelen :)

http://forums.forzamotorsport.net/forums/post/127786.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yeeaah baby...!!!
Hoop dat het een goede demo is, zodat we nog wat speelplezier krijgen tot de release date van de full :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:25:
Yeeaah baby...!!!
Hoop dat het een goede demo is, zodat we nog wat speelplezier krijgen tot de release date van de full :)
Of die goed is, geen idee. In ieder geval:

1 Circuit
24 auto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Frank J. schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:21:
[...]

Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Ik sta eigenlijk ook op het punt om redelijk ;) impulsief een x360 te kopen met wat race games enzo :)
Tot nu toe prima, ik moet nog veel dingen gaan uitvinden en dergelijke.. Maar tot nu toe echt helemaal weg van Guitar Hero 2.

Alleen jammer dat alles toch wat blokkerig lijkt.. Ik heb een aardig groot breedbeeld scherm welke geen HDTV aan kan (hierdoor moet hij kwaliteit voor een kleine TV uitrekken en wordt het wat minder?), en waar (bij het instellen van breedbeeld op de Xbox) boven en onder wat dingen buiten het scherm vallen (volgens mij als ik hem op 'normale TV' instel ook).

Maarja, soon heb ik ook een VGA kabel tot mijn beschikking, ga ik op de monitor verder :)
PWM schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:27:
Of die goed is, geen idee. In ieder geval:

1 Circuit
24 auto's
Klinkt goed, was ook al een tijdje dat spel aan het bezichtigen en moet zeggen dat ik er wel naar uit kijk :)

[ Voor 14% gewijzigd door PeterSelie op 09-05-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Net een gore nasty bug in Pinball FX! Of ik moet me heel sterk vergissen. Ik was lekker bezig (5e ball, 260mln), toen was ik bezig met de 2e keer Sniper. Maar via een omweg had ik toen een multiball. Toen ik van die 3 ballen er nog 1 had stond ik nog steeds in Sniper mode. Dus de melding: LOCK THREE BALLS IN THE TANKER. Maar die tanker zat dus gewoon op slot. En alle andere objecten in het veld waren soort van disabled. Alleen kreeg ik nog punten voor lane-combo's. Vage crap.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

spaceboy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:28:
Net een gore nasty bug in Pinball FX! Of ik moet me heel sterk vergissen. Ik was lekker bezig (5e ball, 260mln), toen was ik bezig met de 2e keer Sniper. Maar via een omweg had ik toen een multiball. Toen ik van die 3 ballen er nog 1 had stond ik nog steeds in Sniper mode. Dus de melding: LOCK THREE BALLS IN THE TANKER. Maar die tanker zat dus gewoon op slot. En alle andere objecten in het veld waren soort van disabled. Alleen kreeg ik nog punten voor lane-combo's. Vage crap.
Klopt. Bug of niet, als je dan je derde bal locked in dat ding aan de rechterkant, mag je ook de missie spelen.

1 heel vervelend ding wat ik had:

Ik kreeg de Sniper Missie, maar ook een Unexpected Hit op hetzelfde moment. Die Unexpected hit (puzzelstukjes, info over prijs e.d.) was nog op het scherm bezig. Toen dat weg was, zag ik nog net het laatste mannetje van de Sniper Modus weglopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
yorroy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:02:
Eindelijk een oplossing gevonden voor alle ellende met WMP11 en het media delen, dit werkte bij mij echt voor geen meter maar heb een oplossing gevonden:
SimpleCenter does the job :)
Een waardige vervanger voor MCE, ik kan nu eindelijk mijn afbeeldingen, video's en muziek checken.

Weet iemand trouwens hoe je het automatisch inloggen van MSN uitschakeld? Kan deze instelling nergens terugvinden... Nu wordt ik elke keer gekickt van m'n laptop als ik de 360 inschakel. |:(

Edit:
Zijn er al mensen die Spider-man 3 hebben gekocht? Ik lees namelijk verschillende reviews, positief en negatief. En aangezien er geen demo beschikbaar is.. :/
Spiderman is een redelijke game. Ligt er een beetje aan of je van de films houd en Spiderman ans sich leuk vind.
Ik heb een review geschreven (de 1e van de site) op GameAddict.nl waarin ik het spel een 8 geef. De site is trouwens pas geopent en daarom ziet ie er een beetje leeg uit :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Ik weet niet of het hier al aan de orde is gekomen (sorry allemaal, maar ik volg het Wii topic meer), maar voor iedereen die impulsief een xbox 360 wil kopen (zoals ik) hebben diverse game shops een leuke aanbieding.
Ruil je oude Xbox of PS2!! in en je krijgt EUR 100,= korting op het premium pack (dus voor EUR 299,99 ipv EUR 399,99). Ik weet niet hoelang de actie nog duurt, maar hier is o.a. een lijst van de deelnemende winkels te vinden:

http://www.xbox.com/nl-NL/community/news/tradein.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:28:
[...]
Alleen jammer dat alles toch wat blokkerig lijkt.. Ik heb een aardig groot breedbeeld scherm welke geen HDTV aan kan (hierdoor moet hij kwaliteit voor een kleine TV uitrekken en wordt het wat minder?), en waar (bij het instellen van breedbeeld op de Xbox) boven en onder wat dingen buiten het scherm vallen (volgens mij als ik hem op 'normale TV' instel ook).
Op een HDTV of monitor zal het er zeker een stuk beter uitzien, alleen zijn de games die jij erbij hebt niet echt grafische wondertjes ;). De (imo) grafisch mooiste racegame heb je laten liggen, namelijk PGR3. Wil je echt zien wat voor mooie plaatjes de 360 op je beeldscherm kan toveren raad ik je bv GOW of GRAW2 aan.

Forza demo O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 13:58
van Engadget;

Xbox 360 MPEG-4 / H.264 video test results. Here's what Microsoft said should work, followed by we tested worked and that didn't:

Microsoft added
H.264 video support: Up to 10Mbps peak, Baseline, Main, and High profiles with 2 channel AAC LC.
Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 5Mbps peak, Simple Profile with 2 channel AAC LC.
PlaysForSure (did not test)

Tested, worked
H.264 / 720p, MPEG-4 container, AAC stereo 48kHz, ~1.1MBps
H.264 / 1080p, MPEG-4 container, AAC stereo 48kHz, ~5.5MBps
MPEG-4 / 720p, AAC stereo 48kHz, ~1.1MBps
MPEG-4 / EDTV, AAC stereo 44.1kHz, ~1.5MBps

Tested, didn't work
MPEG-4 / 720p, QuickTime container (.mov), AAC 5.1 48kHz, ~6MBps
H.264 / 1080p, QuickTime container (.mov), AAC 5.1 48kHz, ~9.8MBps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Um, I assume there's no xvid/divx in the list above? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Lekker hoor; vraagt de X-Doos om een update te downloaden, kies je ja.

Start je hem opnieuw op; krijg ik een heel mooi nieuw LIVE! menu, maar na een paar minuten: X-Box bricked. :o Hij liep eerst een paar keer vast, en daarna gaf ie een rode ring.

Fijn hoor. Deze X-Box gaat terug naar FRS en ik wil een PS3 terug. Wat een troep zeg! Voor mij geen X-Box meer. Deze is nog maar 3 maanden oud en er is hooguit 48 uur op gegamed.

God, wat ben ik blij dat ik hem niet heb omgebouwd. :)

Edit; en de helpdesk van MicroMEUK bellen doe ik niet; ik heb geen zin om een anderhalf jaar oude gereviseerde bak terug te krijgen. :(

Free Record Shop lost het maar op.

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 09-05-2007 22:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

UltraSub schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:53:
Um, I assume there's no xvid/divx in the list above? :)
Pak Transcode360 joh. Werkt prima. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Naresh schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 19:34:
Sinds de Dashboard update doet Tversity em niet meer bij mij. Mijn 360
ziet de gesharde bestanden niet. Weet iemand hier een oplossing voor ?
Heb ik ook last van, op Tvbersity forum klagen mensen ook al.

F.... Msoft bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
RappieRappie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:04:
Edit; en de helpdesk van MicroMEUK bellen doe ik niet; ik heb geen zin om een anderhalf jaar oude gereviseerde bak terug te krijgen. :(

Free Record Shop lost het maar op.
Succes met het verkrijgen van een andere console, na 3 maanden....
spaceboy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:10:
[...]

Pak Transcode360 joh. Werkt prima. ;)
UltraSub schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:11:
Transcode is er behoorlijk een zootje van het maken op het moment imo.. :(
;)

I know, maar laatst vage shit gehad. Ben "300" xvid aan het kijken, eerste cd perfect, 2de "cannot play video". Werkelijk al-les geprobeerd. Niet aan de gang te krijgen. Installatie van T360 om zeep geholpen, nieuwste versies geprobeerd, wat blijkt Vista versies werken niet geweldig onder MCE2K5. Hmmpff... Weer terug naar oude versie. Komt er dus op neer dat als je problemen hebt in MCE2K5 er niet veel ontwikkeling en bug fixing meer is. Zou willen dat die box het gewoon aan kon. Slaat ook nergens op dat dat niet zo is, want MCE zelf kan het wel. Waarom zou een extender het dan niet kunnen... (jaja, licensing)..

Voor de Pinballers hier...
Man man, ik heb net Agents verkloot!
1e bal, 30 miljoen of zo, denk wordt niks...
2e bal, 260 miljoen, en al twee extra ballen geregeld.
Die twee extra ballen in NO time weg. Bij de laatste extra bal nog een special en daar had ik nog een extra kunnen regelen. Lekker verknald dus. Dacht seriously een vette highscore te gaan halen, en niet alleen in mijn friendslist ;)
Irritant ja, die artefactsroom, recht door het midden, twee keer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken iemand die heeft een omgebouwde x-box. die zie ik volgende week pas weer, maar doen zijn games het nog met die nieuwe update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:54:
ik ken iemand die heeft een omgebouwde x-box. die zie ik volgende week pas weer, maar doen zijn games het nog met die nieuwe update?
Zeg gewoon dat je het zelf bent. 'Vriend van me' is zo 1999 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pirate-Bozz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:57:
[...]

Zeg gewoon dat je het zelf bent. 'Vriend van me' is zo 1999 O-)
lol neej, die vriend die heeft ook weer zat vrienden met een omgebouwde x-box dus die ging kijken of een van zijn "friends" online was. dus die weet het al wss.

I'm just that caring a person :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Ik ken ook "zo'n iemand" ( :> ) en ik kan bevestigen dat omgebouwde xboxen nog gewoon werken. Bovendien had je dat ook op www.xbox-scene.com kunnen lezen btw.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 22:54:
Yep, alsmede Live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik twijfel toch om FRS of MS een nieuwe XBox te vragen (eisen via garantie); ik wil Forza 2 en Halo 3 eigenlijk wel spelen. Daar heb ik hem eigenlijk nog voor... O-)

Maar het is wel zo dat je er 1 van anderhalf jaar oud kan krijgen of niet? Dat zou voor mij een reden zijn om in onderhandeling te gaan met Free Record Shop. Ik bedoel; dan ga ik er anderhalf jaar op achteruit.

Edit; moet je je HDD houden of meeleveren aan UPS of FRS? Ik wil mijn savegames wel houden natuurlijk. Anders hoef ik hem echt niet terug. ;)

Op zich boeit het me niet zo dat mijn console stuk is, echter heeft mijn vertrouwen in de 360 een flinke deuk opgelopen.

:/

[ Voor 25% gewijzigd door Format-C op 09-05-2007 23:28 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Laatst online: 13:58
1. What exactly does the Xbox 360 support for H.264?
Xbox 360 supports the following for H.264:
* File Extensions: .mp4, .m4v, mp4v, .mov
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video Profiles: Baseline, main, and high (up to Level 4.1) profiles.
* Video Bitrate: 10 Mbps with resolutions of 1920 x 1080 at 30fps. See question number 6 for more information.
* Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
* Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 6 for more information.

2. What exactly does the Xbox 360 support for MPEG-4 Part 2?
Xbox 360 supports the following for MPEG-4:
* File Extensions: .mp4, .m4v, .mp4v, .mov
* Containers: MPEG-4, QuickTime
* Video Profiles: Simple (including Simple profile content mislabeled as Advanced Simple)
* Video Bitrate: 5 Mbps with resolutions of 1280 x 720 at 30fps. See question number 6 for more information.
* Audio Profiles: 2 channel AAC low complexity (LC)
* Audio Max Bitrate: No restrictions. See question number 6 for more information.

3. What exactly does the Xbox 360 support for WMV (VC-1)?
Xbox 360 supports the following for WMV:
* File Extensions: .wmv
* Container: asf
* Video Profiles: WMV7 (WMV1), WMV8 (WMV2), WMV9 (WMV3), VC-1 (WVC1 or WMVA) in simple, main, and advanced up to Level 3
* Video Bitrate: 15 Mbps with resolutions of 1920 x 1080 at 30fps. See question number 6 for more information.
* Audio Profiles: WMA7/8, WMA 9 Pro (stereo and 5.1), WMA lossless

5. What are the different ways to play video content on Xbox 360?
You can play video from a USB 2.0 FAT32 removable drive, optical media, and by streaming from the Zune software or Windows Media Player 11.

6. What is the "real" max bit rate, resolution, and frames per second that you support for all the different formats?
Xbox 360 does not specifically block video from playing based on a maximum bit rate, resolution, or frames per second. The maximums listed above for each codec are what we have tested for various video playback sources. Higher rated content will not be blocked, but playback may be less then optimal. Use higher bitrates at your own risk.

18. After the May 2007 update, my 3rd party software doesn't stream videos correctly. Why?
Video navigation was changed in the May 2007 update. 3rd party software that does not support folders through network sharing will not work correctly. You'll have to contact the software developer for support.

22. How can I get Windows Media Player 11 to stream MPEG-4 Part 2 and H.264 to my console?
By default, Windows Media Player 11 does not support MPEG-4 Part 2 and H.264. You can either convert your MPEG-4 Part 2 and H.264 content to WMV or you can install a 3rd party MP4 DirectShow decoder pack to import MPEG-4 part 2 and H.264 files into your library. Once they are in your library they can be streamed to your console just like WMVs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:26:
Ik twijfel toch om FRS of MS een nieuwe XBox te vragen (eisen via garantie); ik wil Forza 2 en Halo 3 eigenlijk wel spelen. Daar heb ik hem eigenlijk nog voor... O-)

Maar het is wel zo dat je er 1 van anderhalf jaar oud kan krijgen of niet? Dat zou voor mij een reden zijn om in onderhandeling te gaan met Free Record Shop. Ik bedoel; dan ga ik er anderhalf jaar op achteruit.

Edit; moet je je HDD houden of meeleveren aan UPS of FRS? Ik wil mijn savegames wel houden natuurlijk. Anders hoef ik hem echt niet terug. ;)

Op zich boeit het me niet zo dat mijn console stuk is, echter heeft mijn vertrouwen in de 360 een flinke deuk opgelopen.

Omruilen voor een PS3 kan je na 3 maanden natuurlijk wel shaken...
Alhoewel de PS3 verkoop loopt toch niet echt denderend dus wie weet moeten ze er vanaf ;)

En je weet inderdaad niet of je een refurbished terug krijgt of een nieuwe. En maakt dat nou echt wat uit ? Jouw nieuwe 360 is er nu ook mee gekapt dus een nieuwe 360 garandeerd niet dat je er geen problemen mee gaat krijgen. Komende 21 maanden zit je toch nog in de garantie periode dus heb je eigenlijk niets te vrezen.

Blijft natuurlijk wel balen dat ie naar de klote is :/
Ik verbaas me alleen over jouw reactie. Ik bedoel jij kon de verhalen over falende 360 vast ook wel. Om hem dan meteen te ruilen zodra hij 1 keer stuk is gegaan :?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:19:
Ik ken ook "zo'n iemand" ( :> ) en ik kan bevestigen dat omgebouwde xboxen nog gewoon werken. Bovendien had je dat ook op www.xbox-scene.com kunnen lezen btw.
ah ok thnx for the info en tjah ik zit niet zo in de scene :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:37:
[...]
En maakt dat nou echt wat uit ? Jouw nieuwe 360 is er nu ook mee gekapt dus een nieuwe 360 garandeerd niet dat je er geen problemen mee gaat krijgen. Komende 21 maanden zit je toch nog in de garantie periode dus heb je eigenlijk niets te vrezen.

Hier heb je dus helemaal gelijk in; morgen maar MS bellen voor een andere.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:37:
[...]

.

Ik zou echt flippe ja, als ik morgenochtend de Forza 2 demo niet zou kunnen checken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:42:
[...]

Ik zou echt flippe ja, als ik morgenochtend de Forza 2 demo niet zou kunnen checken |:(
Wrijf jij het er ff lekker in :o
Ben trouwens bang dat het binnenhalen van de demo echt 1 groot drama gaat worden qua download snelheid gezien de belangstelling...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:41:
[...]

ah ok thnx for the info en tjah ik zit niet zo in de scene :P
Alles lijkt nu natuurlijk ok. Al zal er best wel een moment komen dat niet meer zo ok is.

Of course everything seems fine MS are a massive massive company and make major decisions on data collection results and at the moment this is what they are doing with this update, trust me when they have collected there data then and only then will they make there move what ever that turns out to be we can only guess. i personally think they will revoke all gold accounts and only allow modded 360's to have silver accounts.

@Giropas: shit ja sry, dat was natuurlijk niet mijn bedoeling :+ :/

Ach ja, dat is natuurlijk het risico ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De launch van Halo3 Beta lijkt mij een geschikt moment om die gemodde 360's te bannen van Live :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:46:
[...]

Wrijf jij het er ff lekker in :o
Ben trouwens bang dat het binnenhalen van de demo echt 1 groot drama gaat worden qua download snelheid gezien de belangstelling...
Mooie gelegenheid om die shutdown-on-downloads-complete functie uit te proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:25:
[...]

alleen zijn de games die jij erbij hebt niet echt grafische wondertjes ;).

[...]
Klopt, echter wilde ik een 'leuk' MP spel voor thuis en vind ik MW echt een topspel, Guitar Hero zat toevallig in de 'pack' en vind ik ook een gaaf spel. En tjah, TD:U kon ik gewoon niet laten liggen ivm XboxLive ^^
[...]

De (imo) grafisch mooiste racegame heb je laten liggen, namelijk PGR3. Wil je echt zien wat voor mooie plaatjes de 360 op je beeldscherm kan toveren raad ik je bv GOW of GRAW2 aan.

Forza demo O+

[...]
PGR3 wordt inderdaad de eerstvolgende game die ik ga kopen (of Forza moet uit zijn op het moment dat ik de volgende koop ;) ), maar GOW en GRAW2 zijn nu net de spellen die ik links laat liggen op de consoles, geef mij dat type spellen maar op de PC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Helaas nog geen Forza 2 Demo....

Jeetje wat is Worms soms frustrerend zeg. 8)7 Volgens mij hebben de makers in geen 15 jaar een console aangeraakt... Wie bedenkt het nu om A als schiet knop te gebruiken en X als springknop... :P
Ik zou namelijk juist verwachten dat A springen is en X schieten... is volgens mij gewoon standaard in de geschiedenis van consolespellen :P Ik heb te vaak gehad dat ik (in notabene level 13 en 19, in mijn ogen de moeilijkste levels) bij de allerallerallerlaatste vijandelijke worm sprong terwijl ik wilde schieten.. En meestal eindigde dat in een instant death sprong in het water.. MAAR ik heb het uitgespeeld 8) Ik had door al deze domme fouten de 20.000 cumulative damage al eerder dan de 20 challenges/...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
RappieRappie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:26:

heb je de handdoek trick al geprobeert die werkt vaak heel goed en ms kan niet zien of je er iets zoals dit mee gedaan hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Bijna alles komt hier om 11:00 op het net, dus ook de Forza2 demo, lijkt me. DAsh was er ook rond 11:00.

Ik moet wel een beetje lachen om de mensen die er voor op blijven.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

amoi schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:35:
[...]

heb je de handdoek trick al geprobeert die werkt vaak heel goed en ms kan niet zien of je er iets zoals dit mee gedaan hebt
Enlighten me, wat is de handdoekt trick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

S2S schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:41:
Bijna alles komt hier om 11:00 op het net, dus ook de Forza2 demo, lijkt me. DAsh was er ook rond 11:00.

Ik moet wel een beetje lachen om de mensen die er voor op blijven.
Zijn er mensen voor opgebleven dan ? of bedoel je mij? :P Ik kom gewoon terug van het bezorgen van de krant hoor ;)

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2007 07:55 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 00:16:
[...]

Klopt, echter wilde ik een 'leuk' MP spel voor thuis en vind ik MW echt een topspel, Guitar Hero zat toevallig in de 'pack' en vind ik ook een gaaf spel. En tjah, TD:U kon ik gewoon niet laten liggen ivm XboxLive ^^

[...]

PGR3 wordt inderdaad de eerstvolgende game die ik ga kopen (of Forza moet uit zijn op het moment dat ik de volgende koop ;) ), maar GOW en GRAW2 zijn nu net de spellen die ik links laat liggen op de consoles, geef mij dat type spellen maar op de PC :)
Oh met de games die je hebt gehaald is ook helemaal niets mis hoor. Ik heb mij zelden zo vermaakt met een game als met GH2. Echt een topspel. Alleen NFS:MW doet mij niets maar das persoonlijk. Kijk uiteindelijk gaat het om de gameplay natuurlijk. Aleen wil je meestal bij een nieuwe console 1 spel die laat zien waartoe de console instaat is op grafisch gebied. Vandaar dat ik met GOW en GRAW kwam.

Het is in mijn ogen zonde om die games links te laten liggen (GOW helemaal) wanwege de controls. Ik was vroeger ook een fanatiek pc-gamer. Voornamelijk FPS. Ik was er dan ook van overtuigd dat je een FPS niet met een controler kon spelen. Daar ben ik nu helemaal op terug gekomen. In het begin zal het voor geen meter lukken maar na een paar uurtjes flink oefenen komt het gevoel vanzelf. Muis en tb zal in principe net wat sneller/beter werken maar met een controler is het ook prima te doen. En online heeft natuurlijk iedereen dezelfde "handicap".

Ik heb inmiddels pc-gaming vaarwel gezegd en dat bevalt mij echt prima. Geen eindeloos getweak meer om een game aan de praat te krijgen, of nieuwe hardware daarvoor moeten aanschaffen omdat je 1 jaar oude computer de neuwste games niet meer trekt. Of al die cheaters online. Nee het is voor mij echt een verademing _/-\o_
spaceboy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:50:
[...]

Wikkel je 360 in een handdoek en zet hem dat aan. Hij zal gaan overhitten op die manier omdat hij niet kan ventileren maar dat is juist de bedoeling. Zodra de 360 uitvalt vanwege die overhitting laat je hem een half uurtje afkoelen. Daana kan je kijken of hij weer werkt. Bij veel mensen schijnt het te werken alleen vaak maar voor tijdelijke aard. Je kan het altijd proberen natuurlijk maar ik raad je aan om hem evengoed om te ruilen voor een ander.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
spaceboy schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:50:
[...]

http://www.google.com/sea...360+fix&ie=UTF-8&oe=UTF-8

[ Voor 40% gewijzigd door MeneerKrab op 10-05-2007 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

uchiha tijntje schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:54:
[...]

Zijn er mensen voor opgebleven dan ? of bedoel je mij? :P Ik kom gewoon terug van het bezorgen van de krant hoor ;)
Niet specifiek, maar er zijn er zat die het doen 8)7

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
RappieRappie schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:41:
[...]

Hier heb je dus helemaal gelijk in; morgen maar MS bellen voor een andere.

Bedankt.
Mooi "Frustatie" voorbeeld, maakt het forum echt boeiend.

RappieRappie zet Xbox aan, krijgt een nieuwe dash update, en voordat hij dit wgoed hebt kunnen bekijken, is niet het nieuwe marketplace tabje rood, maar de drie leds ... ring of Death

Fase 1 :
FRUSTRATIE, BOOS, WOEDEND

RappieRappie post meteen, Xbox moet weg, geef mij maar een PS3. Alle frustratie gooit hij er uit.

Fase 2:
"Op zich boeit het me niet zo dat mijn console stuk is, echter heeft mijn vertrouwen in de 360 een flinke deuk opgelopen." BEZINNING, het is 'geland' dat de Xbox dood is ..

Fase 3:
De realiteit :
"Hier heb je dus helemaal gelijk in; morgen maar MS bellen voor een andere."

Herbij zijn alle forum bezoekers deelgenoot geworden van de Real Life verwerking van een kapotte Xbox. Mooi hoe je ziet hoe de eeste en laatste post veranderen van toon.

RappieRappie : Bedankt voor je smakelijke posts, ik begrijp je frustratie ! Veel plezier met Forza2 als e.e.a. weer geregeld is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:48
Wel typerend dat het ook bij deze update net zo ging als bij alle vorige.. Xbox aan, inloggen (ik heb mijn account met zo'n password beveiligd omdat mijn zoontje ook op de box speelt en die al een keer al mijn punten had verbrast) en zodra hij is ingelogd en de melding wil geven dat er een update is, crash.

Als ik dan de console uitzet en weer aan, en opnieuw inlog gaat het wel goed, update gedaan en alles werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nog 1 1/2 uur tot de Forza demo.

Jammer dat ik over 1 uur weg moet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:54:
De launch van Halo3 Beta lijkt mij een geschikt moment om die gemodde 360's te bannen van Live :P
Waarom word dit eigenlijk oogluikend toegestaan?
Is dat vanwege de marketing
of omdat ze het gewoon niet kunnen fixen?
Of omdat ze het nog niet door hebben

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heb gister ook de Dashboard update uitgevoerd en me aangemeld op MSN.
Maar het viel me op dat je je MSN naam niet kan veranderen :/
Heb namelijk voor dat account nog de naam van mn ex vriendinnetje staan :P

Heb me toen ingelogt op mn PC met dat account en de MSN naam aangepast, maar als ik nu weer met dat account inlog op mn Xbox krijg ik toch weer die oude MSN naam terug :?

Weet iemand hoe je dat aangepast krijgt ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.