Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Update komt er aan, van major nelson:

"Ok, we’re getting closer. I just learned that the May ‘07 dashboard release is set to be released just a few hours from now. To be more specific, the LIVE Operations team expects to start rolling out the update after 0200 PT tomorrow morning. I’ll make another post when the team start the roll out. "

Ben benieuwd naar de ondersteuning van HD content naast de WMV die nu al ondersteund wordt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

PWM schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:43:
[...]

Wat een lol kan je hebben met 800 punten *O*

Zelfs mijn vriendin heeft er al een uurtje of 6-7 inzitten.

Het blijft verschrikkelijk. Vanmiddag weer 350 miljoen punten met bal 1, en dan maar 110 miljoen halen met de volgende 3 ballen :(

En opnieuw proberen :P
Ik vind dat we een limiet moeten zetten aan het aantal uren dat je mag proberen, om de rest van de mensen hier ook een kans te gunnen. :) Ik had gisteren voor mijn doen ook een absurde 300mln met m'n 1e bal. Maar goed, de rest allemaal kansloos het putje in. Dus die 400 blijft voor mij nog even een puntje op de horizon. :(

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Mutatie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:45:
Zo, ga dadelijk maar es ff C&C3 in m'n 360 proppen, even de Tiberische oorlog beslissend maken :*)
Istie al uit dan ?

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup hij is al te koop bij een hoop winkels..Wil hem zelf ook nog kopen maar moet eerst ff Viva Pinata verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:57:
Phusebox welke games speel je @ XBL?
vooral Gears met een vriend van mij (die nog steeds zelf geen 360 heeft :X )

Rainbow 6 af en toe; maar die kun je niet split-screen online doen, wat de fun er een beetje uithaalt voor ons, we zijn gewoon echte casual gamers. Met Gears is het meer lachen (en ons verbazen hoe slecht we zijn aangezien we dit spel al sinds de launch een uur of 8 per week spelen).

wil eigenlijk GR:AW 2 kopen, maar wacht ff tot die wat in prijs gezakt is

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Ben de laaste tijd weer TDU aan het spelen nadat deze game een hele tijd in de kast had gelegen. Het is toch wel echt een superspel..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Ik denk dat ik Oblivion maar verkoop............ :/
Heb het gevoel dat mij een redelijk zware verslaving boven het hoofd hangt.

Damn, zelfs in bed ben ik nog bezig met dat spel 8)7

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electra schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:05:

Hou hem toch maar, en schaf gelijk de uitbreiding erbij aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
M@cer schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:02:
Ben de laaste tijd weer TDU aan het spelen nadat deze game een hele tijd in de kast had gelegen. Het is toch wel echt een superspel..
hmm ik vind TDU echt mijn grootste miskoop van alle 10 de games die ik heb

(op Dead Rising na dan maar die heb ik meteen geruild...)

TDU is echt qua physics een last-gen game... auto's voelen gewoon echt niet goed aan
en een half uur ergens naar toe rijden als je er nog niet bent geweest begint ook te vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:01:
Yup hij is al te koop bij een hoop winkels..Wil hem zelf ook nog kopen maar moet eerst ff Viva Pinata verkopen :P
Viva Pinata heb ik net gekocht, kon toch niet ontbreken in mijn collectie ...

Je kan VP toch 'inruilen' bij een van de Replay Winkels ??

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:17:
[...]

Soms ben ik het met je (zeer) kritische houding eens, maar nu ga echt je te ver!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 08:01:
als ik jouw was zou ik die overslaan en gelijk gaan voor c&c 3. Viva pinata lijkt een leuk spel, maar je bent zo beperkt in wat je kan doen. Het is zeg maar echt een kinder spel. Mij leek het in eerste instantie ook leuk om je eigen tuin te maken met allerlei beestjes. Totdat ik het spel had gekocht. Ten eerste het wordt allemaal zo kinderachtig en langdradig uitgelegd dat je eraan begint te ergeren. En als je eenmaal een redelijke tuin hebt, voelt het allemaal zo statisch. De beestjes doen uit zichzelf helemaal niets. Voortplanten moet je doen, dmv een super simpel spelletje te doorlopen en bij ieder kind weer. Wordt echt irritant na een tijdje. Bovendien is het veel leuker om te zien, dat ze een eigen leven leiden. Het voelt nu meer aan alsof de diertjes bewegende decoratie in je tuin zijn. Wil je er nog 1 van moet je die min of meer kopen door de beeste bepaald voedsel te geven en een huisje te kopen, soms moet je wel 3 dingen doen voordat ze hun kind krijgen.

En dan wat ik eigenlijk nog erger vond is dat die beesten elkaar telkens aan het afmaken zijn, dat is het enige wat ze wel uit hun zelf doen. Nou zou je denken dat wanneer je dat ziet je ze een klap verkoopt met je schop, maar dat kan dus niet. Je moet wachten tot er 1 dood is en dan pas kan je die genezen. Je kan je ze natuurlijk wel apart zetten, maar toch. Je tuin is al niet zo groot en dan moet je nog een apart gebied inrichten ook.

Ik zou zeggen ga voor c&c3, een veel leuker spel.
[...]

hmm ik vind TDU echt mijn grootste miskoop van alle 10 de games die ik heb

TDU is echt qua physics een last-gen game... auto's voelen gewoon echt niet goed aan
en een half uur ergens naar toe rijden als je er nog niet bent geweest begint ook te vervelen...
had al zon vermoeden maar bedankt dat jij mij voor was :+

dead rising vond ik overigens wel een leuk spel

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:28:
[...]

als ik jouw was zou ik die overslaan en gelijk gaan voor c&c 3. Viva pinata lijkt een leuk spel, maar je bent zo beperkt in wat je kan doen. Het is zeg maar echt een kinder spel. Mij leek het in eerste instantie ook leuk om je eigen tuin te maken met allerlei beestjes. Totdat ik het spel had gekocht. Ten eerste het wordt allemaal zo kinderachtig en langdradig uitgelegd dat je eraan begint te ergeren. En als je eenmaal een redelijke tuin hebt, voelt het allemaal zo statisch. De beestjes doen uit zichzelf helemaal niets. Voortplanten moet je doen, dmv een super simpel spelletje te doorlopen en bij ieder kind weer. Wordt echt irritant na een tijdje. Bovendien is het veel leuker om te zien, dat ze een eigen leven leiden. Het voelt nu meer aan alsof de diertjes bewegende decoratie in je tuin zijn. Wil je er nog 1 van moet je die min of meer kopen door de beeste bepaald voedsel te geven en een huisje te kopen, soms moet je wel 3 dingen doen voordat ze hun kind krijgen.

En dan wat ik eigenlijk nog erger vond is dat die beesten elkaar telkens aan het afmaken zijn, dat is het enige wat ze wel uit hun zelf doen. Nou zou je denken dat wanneer je dat ziet je ze een klap verkoopt met je schop, maar dat kan dus niet. Je moet wachten tot er 1 dood is en dan pas kan je die genezen. Je kan je ze natuurlijk wel apart zetten, maar toch. Je tuin is al niet zo groot en dan moet je nog een apart gebied inrichten ook.

Ik zou zeggen ga voor c&c3, een veel leuker spel.

[...]

had al zon vermoeden maar bedankt dat jij mij voor was :+

dead rising vond ik overigens wel een leuk spel
Lol, als je m'n post ff goed had gelezen had je gezien dat ik VP wil VERkopen ;). Heb hem al een tijdje, ben lvl 43 ofzo maar speel het nooit meer. Heb volgens mij alle Pinata's al in m'n tuin gehad dus ben er een beetje klaar mee. Overigens vind ik het zeker een erg tof spel, zeker geen game voor kinderen, aangezien het veel diepgang heeft. Het is misschien kleurrijk, maar er zit een toffe game verscholen achter de kleurtjes ;). Overigens krijg je bij lvl 11 & 22 een grotere tuin, dan heb je aardig wat ruimte om wat dingen te maken. De wat hogere lvl pinata's zijn erg tof moet ik zeggen :).

Maargoed ik ben er dus klaar mee, en kijk al een tijdje uit naar C&C3. Heb alleen niet zoveel geld meer over dus wil eerst ff VP kwijtraken ( en nog Wii Play & Jade Empire ), maar hoop dat ik hem vandaag al kan kopen :P.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Volgens de laatste geruchten komt de Dash Update vandaag om 11:00 uur uit ....

Das dus nog steeds in DE WEEK VAN 7 MEI ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52
Roely schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:46:

En dat toetsenbordje wat je onderin je controller kon klikken, weet iemand daar een release date van?

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huntor schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:48:
[...]

En dat toetsenbordje wat je onderin je controller kon klikken, weet iemand daar een release date van?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/15549/icon.jpg

Je vriendin? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[...]
dead rising doe ik denk ik ook maar weer in de verkoop. Heb hem er een paar keer in gehad maar het kan me totaal niet boeien. Denk dat ik crackdown maar ga halen.
Roely schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:46:

omg omg en ik moet hier nog 2 uur zitten.. DAT TREK IK NIET!!!!!!1111ooneeinzweijawohl

[ Voor 32% gewijzigd door Kaasplank op 09-05-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Word weer een lang weekend, C&C 3, Dash Update, enz.

Ik merkte trouwens dat de afleveringen van immy Neutron niet meer down te loaden zijn. Mijn zoontjes vinden ze geweldig en ik heb er drie, de rest kan ik dus niet meer vinden op MP.

Jammer, tijd voor de Video Marketplace a la Amerika

Mijn eerste kennismaking met Viva Pinata is gemengd. Het is mooi uitgewerkt, ziet er leuk uit, maar een beetje saai / langdradig. Het minispelletje is inderdaad licht iriterent. Ik heb overigens alleen nog maar wormen kunnen laten .... uh.. paringsdansen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik had ook geprobeerd mijn vrouw ^) als avatar te gebruiken, maar het paste niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik had liever Forza2 demo gezien (die zometeen 2 weken overdue is) dan een dash update, maar goed wie ben ik

zonder fanboyistische neigingen kan ik zeggen dat de 360 toch wel meer value for money is dan een ps3. Ik heb nu een tijdje zo'n zwarte klommel staan, maar afgezien van F1:CE (ik ben nu eenmaal console freak en F1 freak (geen race gemist in 16 jaar (en ja alles live, zelfs op vakantie in amerika vroeg opstaan en SpeedTv kijken ;) )) kan ik geen enkel spel vinden wat het rechtvaardigd om er 50 euro aan uit te geven... ook de komende 6 maanden komt er niks geloof ik

dat is dan bij de 360 wel anders... eerst Forza 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:02:
ik had liever Forza2 demo gezien (die zometeen 2 weken overdue is) dan een dash update, maar goed wie ben ik

zonder fanboyistische neigingen kan ik zeggen dat de 360 toch wel meer value for money is dan een ps3. Ik heb nu een tijdje zo'n zwarte klommel staan, maar afgezien van F1:CE (ik ben nu eenmaal console freak en F1 freak (geen race gemist in 16 jaar (en ja alles live, zelfs op vakantie in amerika vroeg opstaan en SpeedTv kijken ;) )) kan ik geen enkel spel vinden wat het rechtvaardigd om er 50 euro aan uit te geven... ook de komende 6 maanden komt er niks geloof ik

op dit moment nog niet, maar daar zal wel verandering in komen.
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:44:
[...]

Lol, als je m'n post ff goed had gelezen had je gezien dat ik VP wil VERkopen ;). Heb hem al een tijdje, ben lvl 43 ofzo maar speel het nooit meer. Heb volgens mij alle Pinata's al in m'n tuin gehad dus ben er een beetje klaar mee. Overigens vind ik het zeker een erg tof spel, zeker geen game voor kinderen, aangezien het veel diepgang heeft. Het is misschien kleurrijk, maar er zit een toffe game verscholen achter de kleurtjes ;). Overigens krijg je bij lvl 11 & 22 een grotere tuin, dan heb je aardig wat ruimte om wat dingen te maken. De wat hogere lvl pinata's zijn erg tof moet ik zeggen :).

Maargoed ik ben er dus klaar mee, en kijk al een tijdje uit naar C&C3. Heb alleen niet zoveel geld meer over dus wil eerst ff VP kwijtraken ( en nog Wii Play & Jade Empire ), maar hoop dat ik hem vandaag al kan kopen :P.
je hebt idd gelijk over dat ver voor kopen, nooit gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:02:

Ben daar niet mee eens, ps3 biedt als geheel meer waar voor je geld. Spellen zien er iets beter uit, blueray ingebouwdt. Enigste reden waarom je dit zou kunnen beweren is dat er meer spellen voor zijn, maar dat vindt ik ook goed argument want de ps3 is maar net gearriveerd.

Ben zelf groot fan de xbox360, maar als ik naar de ps3 kijk vindt ik deze meer bieden voor 100 euro meer. Behalve dan dat er geen fforce eedback in de controller zit, wat ik toch een ultiem gemis vindt.

en de goede spellen komen toch wel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 16-07 16:14
ze mogen ook wel eens die demo brengen van Viva Pinata. Eerst ff proberen en dan kopen.
Het spel lijkt me wel leuk, mijn vriendin trouwens ook, maar ik wil eerst wat van die gameplay proeven.

In Amerika is de demo volgens mij al uit. Had er iig over gehoord dat ze een demo uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt erg leuker later in de game :). Viva Pinata dus..

Dead Rising vind ik trouwens geweldig, die game moet je dus eerst een paar levels verder komen, niet met story bezig gaan, maar gewoon zombies gaan vermoorden. Als je dan lvl 10 ofzo bent lekker met de story bezig gaan..dan is het echt supertof. Vaak genoeg saven nadat je een missie hebt gedaan, en dan is het zeker een hardstikke toffe game imo :).
GBI schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:08:
ze mogen ook wel eens die demo brengen van Viva Pinata. Eerst ff proberen en dan kopen.
Het spel lijkt me wel leuk, mijn vriendin trouwens ook, maar ik wil eerst wat van die gameplay proeven.

In Amerika is de demo volgens mij al uit. Had er iig over gehoord dat ze een demo uitbrengen.
Hier is de demo ook al uit hoor volgens mij :o

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Roely schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:53:

Ik merkte trouwens dat de afleveringen van immy Neutron niet meer down te loaden zijn. Mijn zoontjes vinden ze geweldig en ik heb er drie, de rest kan ik dus niet meer vinden op MP.

Jammer, tijd voor de Video Marketplace a la Amerika
Ik heb nog nooit afleveringen daarvan zien staan, waar stond dat verborgen? Ik kijk regelmatig naar de videos die te downloaden zijn, maar zie behalve de music videos meestal dezelfde oude trailers staan (op het gebied van films staat er nooit iets nieuws)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:08:
[...]

Ben daar niet mee eens, ps3 biedt als geheel meer waar voor je geld. Spellen zien er iets beter uit
_O-

Zoals?

Wat niet is kan nog komen, maar op dit moment is er geen PS3 spel wat qua GFX het beter doet dan de 360. Sterker nog, in de meeste gevallen komt het niet in de buurt. Sony Marketing heeft gewerkt :)

Dat is de stand van vandaag, morgen kijken we weer opnieuw :)

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 09-05-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens welke geruchten kwam die update trouwens om 11 uur?
PWM schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:19:
[...]

_O-

Zoals?

Wat niet is kan nog komen, maar op dit moment is er geen PS3 spel wat qua GFX het beter doet dan de 360. Sterker nog, in de meeste gevallen komt het niet in de buurt. Sony Marketing heeft gewerkt :)

Genji 2? Maar dat is dan wel een kutgame maar ziet er zeker wel beter uit dan 99% van de 360 games...

Trouwens vind ik de 360 ook zeker meer waard voor zn geld dan de Ps3 hoor :).

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben daar niet mee eens, ps3 biedt als geheel meer waar voor je geld. Spellen zien er iets beter uit, blueray ingebouwdt. Enigste reden waarom je dit zou kunnen beweren is dat er meer spellen voor zijn, maar dat vindt ik ook goed argument want de ps3 is maar net gearriveerd.

Ben zelf groot fan de xbox360, maar als ik naar de ps3 kijk vindt ik deze meer bieden voor 100 euro meer. Behalve dan dat er geen fforce eedback in de controller zit, wat ik toch een ultiem gemis vindt.
Als media speler ps3 (al doet de 360 ook niet veel onder, want media center is toch wel erg handig. Ik weet niet in hoeverre je files kan streamen met de ps3), als spel console op dit moment 360. Ps3 stelt op dit moment gewoon nog niks voor net als de 360 1,5 jaar terug.

Wat je zegt over de ps3 dat daar de spellen mooier zijn, ben ik niet met je eens. Of iig dat is nog niet te bewijzen, de spellen waar jij het nu over hebt. Zijn de spellen die een jaar eerder al op de 360 zijn verschenen. Oftewel deze hebben een flinke oppoetsbeurt gehad. Spellen die tegelijk worden uitgebracht zien er vaak exact hetzelfde uit op kleine details na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sterker:

De meeste spellen die nu simultaan verschijnen zien er op de 360 beter uit, hebben meer opties (zeker in online) en een betere framerate.

Check anders de Cod3 of Tony Hawk reviews eens.

Dat zegt overigens niets over de kracht van de PS3, maar de luiheid van de devs. Echter, daar heb je als gamer niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:19:

[...]

Genji 2? Maar dat is dan wel een kutgame maar ziet er zeker wel beter uit dan 99% van de 360 games...

Trouwens vind ik de 360 ook zeker meer waard voor zn geld dan de Ps3 hoor :).
genji 2 ziet er niet veel mooier uit dan n3 naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:19:
Natuurlijk: Major Nelson:
Ok, we’re getting closer. I just learned that the May ‘07 dashboard release is set to be released just a few hours from now. To be more specific, the LIVE Operations team expects to start rolling out the update after 0200 PT tomorrow morning. I’ll make another post when the team start the roll out.

The PR team has issued an alert, so it must be official…right?

Posted: Tuesday, May 08, 2007 4:50 PM
0200 PT is 11:00 hier in NL.

Gamescoreblog:
Beginning May 9th, Xbox LIVE, the most interactive gaming and social network available, is once again expanding with the arrival of Windows Live Messenger on Xbox 360.

Tuesday, May 08, 2007 5:59 PM

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

en de goede spellen komen toch wel :)
PS3 mooiere games ? Volgens mij lopen de meeste cross-platform games allemaal beter op de 360 dan op de PS3. Ook heeft de Ps3 geen games die de grafische kwaliteit van GOW halen. Dus ik snap echt niet hoe jij aan die mening komt. Waarschijnlijk heeft de marketing afdeling van Sony goed zijn werk gedaan.

En het prijsverschil is trouwens 200...

En kan iemand mij vertellen welke feuture zo speciaal is dat iedereen zo om die spring-update zit te stressen :? Ik heb het lijstje doorgenomen en ik vind het echt totaal geen boeiende update.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:27:
[...]

genji 2 ziet er niet veel mooier uit dan n3 naar mijn mening
Hah, zoek maar screens op, zou zelf wel vergelijkingsscreens willen posten maar helaas zit ik op werk en zijn andere sites geblockt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PWM schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:19:
[...]

_O-

Zoals?

Ik denk het :)
Een xbox heb je nu zeker meer plezier van maar uiteindelijk is het gewoon afwachten welke console er mee voor zijn geld biedt, een gratis online dienst zou al een major plus zijn.

Had wel van verschillende mensen gehoordt dat ze ps3 er net even iets beter uit vonden zien.

Ik zelf vindt de gfx iig niet geweldig van de xbox, gow zag er goed uit maar dit komt omdat het allemaal in kleine ruimtes afspeelt en het gewoon top geprogrameerd is. Oblivion vondt ik zelf erg lelijk op de xbox, nu komt dit waarschijnlijk dat ik hem vol open met alle gfx mods op de pc had gespeelt (ook op me hd tv).

[ Voor 18% gewijzigd door evilpin0 op 09-05-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Walkman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:11:
[...]

Ik heb nog nooit afleveringen daarvan zien staan, waar stond dat verborgen? Ik kijk regelmatig naar de videos die te downloaden zijn, maar zie behalve de music videos meestal dezelfde oude trailers staan (op het gebied van films staat er nooit iets nieuws)....
Er waren ooit video donwloads van MTV network en TMF. TMF had "Wakker worden met Valerio", MTV afleveringen van "Pimp my Ride". Ok was er de serie ROFL, die ik niet meer kan terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Iemand een linke met alle updates en nieuwe features in de nieuwe dashboard? Ben wel erg benieuwd, met name ook in HD filmpjes afspelen zonder WMV extensies (.TS?)

Super! _/-\o_

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.TS gaat echt niet lukken lol

Maar de patchnotes zal ik ook wel ff willen zien :9

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:31:
Had wel van verschillende mensen gehoordt dat ze ps3 er net even iets beter uit vonden zien.
Jij hebt geen eigen mening ?
Ik zelf vindt de gfx iig niet geweldig van de xbox, gow zag er goed uit maar dit komt omdat het allemaal in kleine ruimtes afspeelt en het gewoon top geprogrameerd is.
GOW kleine ruimtes :? Hebben wij het over hetzelfde spel ? Het is inderdaad wel top geprogrammeerd.
Oblivion vondt ik zelf erg lelijk op de xbox, nu komt dit waarschijnlijk dat ik hem vol open met alle gfx mods op de pc had gespeelt (ook op me hd tv).
Sja, het is al een tijdje bekend dat een high-end pc (want die heb je dan nodig) er beter uitziet dan de 360 (en de PS3). Ook niet zo gek als je naar het prijsverschil gaat kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwacht niet dat high end pc's die er misschien nu beter uitzien qua games ( welke dan? Crysis maar die is nog niet uit ), er over 5 jaar nog steeds zulke mooie games uitpersen als de consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 10:51:
Verwacht niet dat high end pc's die er misschien nu beter uitzien qua games ( welke dan? Crysis maar die is nog niet uit ), er over 5 jaar nog steeds zulke mooie games uitpersen als de consoles.
Over 5 jaar is mijn pc al lang afschreven en is de de nieuwe xbox al lang en breed geaccepteerd.
Eneh elke game ziet er beter uit op de pc doordat je gewoon extra graphishe opties hebt of deze hoger kan zetten.

Ik wil de xbox niet afkraken ofzo, speel er met veel plezier op. Maar ik merk bij sommige games ook nog wel eens fps drops, nu ben ik hier zeer gevoelig voor en merk ik de kleinste schommeling in fps direct. GoW heeft het trouwens verrassend goed gedaan kwa stabiele fps, alhoewel ik wel vindt dat de texures op afstand in een soort "blur" raken.

Zelf bij burnout heb ik op ze tijd nog wel eens fps drops, erg irritant als je met 210 MHP rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
En volgens Nelson zijn we uit aan het rollen...
Wie o wie is de eerste met een dode doos? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Damn, na dit een jaar probleemloos 360'en heb ik dan een Ring of Light.. Ik had al een tijdje last dat de Xbox niet meteen opstartte en 3 kniperende led-jes gaf. Na een paar keer proberen deed deze het dan weer.
Maar nu is het echt einde oefening. Microsoft gebelt, Xbox wordt thuis opgehaald. Wat ik overigens wel vreemd vindt is dat ik al een verzendbevestiging van een vervangende console van Microsoft heb gehad terwijl mijn eigen niet eens de deur uit is :? >
Heeft iemand hier ervaring mee?

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Bij mij is de update in ieder geval succesvol gegaan, het inloggen op Xbox Live lijkt in nu veel sneller te gaan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hier is mijn X-doos ook aan het updaten, duurt een seconde of 15. Vervolgens gehele nieuwe dashboardfuncties... nu hopen dat mn gamertag en msnid elkaar kunnen vinden...

Nope, je bent automatisch gekoppeld aan je gamertag-hotmail/msn.com-account (wist zo even niet een ander woord te bedenken). Das dus niet zo mooi, aangezien ik mijn msn-adres niet kon gebruiken voor mijn Xbox, aangezien deze was geconfigureerd als 'Amerikaans'. Nu heb ik dus niets aan deze functie en ik weiger al mijn contacts over te zetten op een nieuwe account.

[ Voor 52% gewijzigd door Novah op 09-05-2007 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:12:
Bij mij is de update in ieder geval succesvol gegaan, het inloggen op Xbox Live lijkt in nu veel sneller te gaan.
Zijn er nog andere merkbare verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Calitomnication schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:07:
Damn, na dit een jaar probleemloos 360'en heb ik dan een Ring of Light.. Ik had al een tijdje last dat de Xbox niet meteen opstartte en 3 kniperende led-jes gaf. Na een paar keer proberen deed deze het dan weer.
Maar nu is het echt einde oefening. Microsoft gebelt, Xbox wordt thuis opgehaald. Wat ik overigens wel vreemd vindt is dat ik al een verzendbevestiging van een vervangende console van Microsoft heb gehad terwijl mijn eigen niet eens de deur uit is :? >
Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebeurd wel vaker inderdaad :)

Als je nu niks opstuurt, heb je er 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ja vertel, kan je nu msn-en? :p

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
De Update is binnen start een game en dan update ie en je heb de spring update binnen.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Je kunt via de Xbox 360 geen Windows Live Messenger contacts toevoegen. :(

Ik heb het adres dat ik gebruikte nooit eerder gebruikt voor WLM. Ik kon mij wel via de Xbox aanmelden voor een WLM account, maar ik kan nergens contacts toevoegen. Je kunt wel ingaan op contact requests van anderen, dus ik vind dat toch wel een beetje een misser.

[ Voor 17% gewijzigd door MetroidPrime op 09-05-2007 11:27 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Novah schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:15:
Hier is mijn X-doos ook aan het updaten, duurt een seconde of 15. Vervolgens gehele nieuwe dashboardfuncties... nu hopen dat mn gamertag en msnid elkaar kunnen vinden...

Nope, je bent automatisch gekoppeld aan je gamertag-hotmail/msn.com-account (wist zo even niet een ander woord te bedenken). Das dus niet zo mooi, aangezien ik mijn msn-adres niet kon gebruiken voor mijn Xbox, aangezien deze was geconfigureerd als 'Amerikaans'. Nu heb ik dus niets aan deze functie en ik weiger al mijn contacts over te zetten op een nieuwe account.
Dat schiet dus inderdaad niet op. Ik gebruik ook een ander MSN adres dan mn XBOX-Live, houd dus in dat je had hele messenger nog niet kunt gebruiken. (of je moet natuurlijk alles overzetten, maar dat is ook zo wat)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de nieuwste opvallende dingen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:29:
Wat zijn de nieuwste opvallende dingen? :P
Het Marketplace hoofdmenu is claustrofobisch smal geworden. Je bent nu erg veel ruimte kwijt aan de tabs van de andere blades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrus26
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-08 02:49
Ik blij met de nieuwe update althans dat dacht ik toch.Hiervoor heb ik al men vrije tijd voor moete opoffere.Stelt dus niks voor.Ik dacht ga ik eens lekker een h264 720p film kijken. Maar ook dit blijkt nt te werken.Dus daar sta je dan. Ach shit happens maar die h264 codec had ik echt toch graag gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

het eerste dat mij op viel was dat mijn connect 360 via mac os x geen movies meer wil streamen. Het is dus wachten op een update.
audio werkt gelukkig nog steeds :)

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Leuke features die dashboard update.

Maar los daarvan heb ik een vraag. Als ik het goed begreep is het mogelijk om een external hdd tegebruiken om muziek vanaf te streamen en plaatjes, en eventueel nu ivm dashboard update ook
avi files.

Maar zodra ik me Fat32 geformateerde schrijf van 250 (1 partie van 200 en 1 van 50 omdat hij niet anders kon) aansluit, krijg ik hem niet te zien, ookal staat er muziek op.

Iemand een idee? Is btw een freecom schrijf USB2 van 250Gig.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
De update staat er bij mij ook op, zonder problemen. Chat of IM mogelijkheden zijn voor mij niet interessant, ik merkte wel dat connecten met xbox live sneller gaat als je hem aanzet.
Morgen is C&C verkrijgbaar, misschien dat ik daar wel voor ga! Gamespot is erg enthousiast in ieder geval... http://www.gamespot.com/x...review.html?mode=gsreview

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvin
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-05 03:15

calvin

Failure is not an option

Blaasvis schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:33:
het eerste dat mij op viel was dat mijn connect 360 via mac os x geen movies meer wil streamen. Het is dus wachten op een update.
audio werkt gelukkig nog steeds :)
Ik heb ook connect360 maar kan alleen movies streamen die ook echt in de movies folder staan, niet als ik er een alias naar maak.Ook een alias naar een andere folder werkt niet.
Komt je dit bekend voor?
Ik wil gewoon aliasen kunnen maken zodat ik kan downen naar mijn standaard locatie en ik niet steeds moet copieren.

message from GOD: everybody logout, gonna reboot the universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Het hoofdmenu van Marketplace was vroeger vrijwel fullscreen, op 1 tab aan de zijkant na. Nu moet heb je 5 tabs aan de zijkant van het scherm die toch wel redelijk wat ruimte innemen. Het is geen drama, het is toch een scherm waar je nooit langer dan 5 seconden bent, maar ik vind het er niet zo netjes uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
m00n schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:36:
Leuke features die dashboard update.

Maar los daarvan heb ik een vraag. Als ik het goed begreep is het mogelijk om een external hdd tegebruiken om muziek vanaf te streamen en plaatjes, en eventueel nu ivm dashboard update ook
avi files.

Maar zodra ik me Fat32 geformateerde schrijf van 250 (1 partie van 200 en 1 van 50 omdat hij niet anders kon) aansluit, krijg ik hem niet te zien, ookal staat er muziek op.

Iemand een idee? Is btw een freecom schrijf USB2 van 250Gig.
Bij mij is het gewoon een kwestie van naar "Music" gaan en ik kan alle mp3s ed openen. Ga ik terug dan kan ik images openen en zoekt ie naar alle folders met fotos en plaatjes, en ga ik naar video dan stelt ie een lijst samen met alle wma files. Avi files kan ik niet maar ik heb die update dan ook nog niet...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

klopt, maar dat had ik in het verleden al ;)
Maar nu werkt het helemaal niet meer :(

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
PWM schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:18:
[...]

Gebeurd wel vaker inderdaad :)

Als je nu niks opstuurt, heb je er 2 ;)
haha, dat kan ik beämen! Heb vorig jaar een doa HDD aangemeld, maar dezelfde dag nog afgemeld omdat de winkel de hele 360 toch had ingenomen (wilden ze eerst niet doen). Nog geen week later kwam er een pakje met een nieuwe HDD. Ik had toch echt aangegeven dat ze hem konden annuleren (4 uur aan de lijn gehangen). Voel me niet geroepen om te bellen dat ze een fout hebben gemaakt, de HDD ligt nog steeds ingepakt en wel in mijn la dus als ze er achter komen mogen ze em hebben. Moet wel zeggen dat ze erg snel zijn met verzenden. :+ En dat de ondersteuning ook best goed is. Afgezien van de wachttijden toen der tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het wel handig vinden om te weten of Xvid of Divx nu wordt ondersteund, ga ik mooi wat Prisonbreak afleveringen op mn iPod gooien en dan op mn 360 aansluiten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Laatst online: 11-09 09:36
Iemand hier toevallig ervaring met het gebruik van een verfstripper om je X360 weer tot leven te wekken?

Heb namelijk geen garantie meer, en las her en der dat het wel eens zou kunnen werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:43:
Ik zou het wel handig vinden om te weten of Xvid of Divx nu wordt ondersteund, ga ik mooi wat Prisonbreak afleveringen op mn iPod gooien en dan op mn 360 aansluiten :9
Zonder nu al te bijdehand over te willen komen... wat dacht je zelf??? :X
.
.
.
.
.
.
Forget it...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verfstripper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LiquidSmoke schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:49:
Iemand hier toevallig ervaring met het gebruik van een verfstripper om je X360 weer tot leven te wekken?

Heb namelijk geen garantie meer, en las her en der dat het wel eens zou kunnen werken...
je weet dat er standaard 2 jaar garantie op zit?

als er een andere (niet legale) reden is dat je geen garantie hebt; jammer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Arunia schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:43:
[...]

haha, dat kan ik beämen! Heb vorig jaar een doa HDD aangemeld, maar dezelfde dag nog afgemeld omdat de winkel de hele 360 toch had ingenomen (wilden ze eerst niet doen). Nog geen week later kwam er een pakje met een nieuwe HDD. Ik had toch echt aangegeven dat ze hem konden annuleren (4 uur aan de lijn gehangen). Voel me niet geroepen om te bellen dat ze een fout hebben gemaakt, de HDD ligt nog steeds ingepakt en wel in mijn la dus als ze er achter komen mogen ze em hebben. Moet wel zeggen dat ze erg snel zijn met verzenden. :+ En dat de ondersteuning ook best goed is. Afgezien van de wachttijden toen der tijd.
Hmm, ik heb die bevestiging van Microsoft vanacht pas gekregen. Ik heb nu eigenlijk vrij weinig tijd om mijn eigen console ter reparatie aan te bieden. Ik zie wel wat er verschijnt. Maja, straks zit ik met 2 console's te kijken...
Ik zie het wel..

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Zojuist even de update geinstalleerd. Een eigen tab voor Marketplace vind ik eigenlijk wel handig, alleen is hij op het eerste gezicht nog wel een beetje druk. Daarnaast lijkt Messenger in eerste instantie aardig te werken (hij logte mij op de pc meteen netjes uit), het gebruikt alleen niet de layout uit het filmpje, of was die tijdens het afspelen van een film? Daarvan in plaats verloopt het gewoon via de Guide, net zoals de huidige messages etc. Ook stond ik even te kijken toen ik 'opeens' 25 vrienden online had, maar als je dat wilt kan hij dus ook je MSN contacten bijhouden.

Wat ik erg prettig vind is dat hij nu veel sneller inlogt op Xbox Live bij het opstarten. De h264 feature heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat wordt ook lastig omdat ik niet weet welke support er nu eigenlijk is. DivX/Xvid kan ik me haast niet voorstellen. Wellicht is het de HD-DVD codec maar waarom zou je die toevoegen als deze al werkte met de hd-dvd add-on? Ben wel erg benieuwd wat het nou precies inhoud :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Als hij om die redenen het niet kan laten doen, dan heeft 'ie gewoon pech.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
*O* De Dash update is er dus ! *O*

Vanavond, als ik uit mijn werk kom, maar eens gelijk kijken ! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Banjy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:57:
Wat ik erg prettig vind is dat hij nu veel sneller inlogt op Xbox Live bij het opstarten. De h264 feature heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat wordt ook lastig omdat ik niet weet welke support er nu eigenlijk is. DivX/Xvid kan ik me haast niet voorstellen. Wellicht is het de HD-DVD codec maar waarom zou je die toevoegen als deze al werkte met de hd-dvd add-on? Ben wel erg benieuwd wat het nou precies inhoud :)
Wel super ivm mijn eigen HD camera en het branden op normale DVD om HD te bekijken via de xbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zo :o Wat een enorme verandering!

Joepie, de marketplace op een eigen tabblad. Wel handig. Voor de rest 0,niks gemerkt van andere dingen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Laatst online: 12-09 22:52
Ik vroeg naar dat click-on toetsenbord ;) Iemand daar al meer van gehoord? Leek me namelijk wel
handig, ook bij het opzoeken van muziek in de lijst.

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Wow iemand opgemerkt dat de kleuren tig keer beter worden in de dash (spellen weet ik nog niet) als je die reference levels op expanded zet? Ik zag deze optie volgens mij eerst niet, nu met de update net aangezet. Sjesus!!! (gebruik de VGA kabel op een Samsung 40F71 tv).

Verder wel irritant dat je nu AL je msn buddys ziet als friends in de dash, dus ook mensen die geen xbox 360 hebben. Ff wennen iig. Vind de marketplace wel beter nu, nu dat je meer voorbeeldplaatjes krijgt van hetgeen wordt aangeboden.

Je kunt nu ook standaard meteen opstarten in mediacenter zag ik, plus nog de oude opties disc (meteen spel opstarten) of dashboard.

[ Voor 6% gewijzigd door Dukey op 09-05-2007 12:14 ]

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check ff microsoft.com ofzo, of anders IGN.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Leuk hoor die msn functie op de xbox, alleen zit ik hier met het probleem dat ik op een child account zit. Nieuwe xboxlive account is geen optie omdat ik nog gold hebt tot 2008. En ik heb al gekeken bij family settings (omdat ik daar gewoon een ander e mail adress voor heb gebruikt van mezelf en daar dus ook het wachtwoord van weet), maar daar kun je niks instellen over msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dukey schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:12:
Wow iemand opgemerkt dat de kleuren tig keer beter worden in de dash (spellen weet ik nog niet) als je die reference levels op expanded zet? Ik zag deze optie volgens mij eerst niet, nu met de update net aangezet. Sjesus!!!

Verder wel irritant dat je nu AL je msn buddys ziet als friends in de dash, dus ook mensen die geen xbox 360 hebben. Ff wennen iig. Vind de marketplace wel beter nu, nu dat je meer voorbeeldplaatjes krijgt van hetgeen wordt aangeboden.

Je kunt nu ook standaard meteen opstarten in mediacenter zag ik, plus nog de oude opties disc (meteen spel opstarten) of dashboard.
Is het mogelijk die friendlist met msn uit te zetten? Me broertjes speelt veel op de xbox en wil niet dat hij toegang krijgt tot mijn msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Dukey schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:12:
Wow iemand opgemerkt dat de kleuren tig keer beter worden in de dash (spellen weet ik nog niet) als je die reference levels op expanded zet? Ik zag deze optie volgens mij eerst niet, nu met de update net aangezet. Sjesus!!! (gebruik de VGA kabel op een Samsung 40F71 tv).

Welke reference levels en waar, is dit alleen als je een VGA snoertje hebt ?
Ikzelf heb de Xdoos op een CRT met Advanced Scart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom ik Media Center onder XP niet aan de gang krijg?

Het PC setup dingetje (blauwe scherm) wil xbox niet authorizen (error authorizing) onder XP.
Onder vista loopt ie wel, dus bekabeling etc is goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Weltschmerz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:42:
[...]

Bij mij is het gewoon een kwestie van naar "Music" gaan en ik kan alle mp3s ed openen. Ga ik terug dan kan ik images openen en zoekt ie naar alle folders met fotos en plaatjes, en ga ik naar video dan stelt ie een lijst samen met alle wma files. Avi files kan ik niet maar ik heb die update dan ook nog niet...
Ja maar je moet toch selecteren waarvan daan je muziek wilt halen, HDD van XBOX of Windows PC, of Portable Device. Deze kan ik niet selecteren ookal heb ik mijn USB harde schrijf aangesloten in FAT32.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
cyrus26 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:33:
Ik blij met de nieuwe update althans dat dacht ik toch.Hiervoor heb ik al men vrije tijd voor moete opoffere.Stelt dus niks voor.Ik dacht ga ik eens lekker een h264 720p film kijken. Maar ook dit blijkt nt te werken.Dus daar sta je dan. Ach shit happens maar die h264 codec had ik echt toch graag gezien.
De Xbox 360 is ook geen gooi-er-maar-een-bestandsformaat-tegenaan-hij-speelt-het-wel-af apparaat. Die H264 codec zal wel werken, maar alleen in een specifiek container formaat (en wellicht alleen in combinatie met specifieke audio codecs). Ik weet alleen nog steeds niet wélk container formaat dat moet zijn.

AVI? Weinig kans.
MKV? Forget it.
WMV/ASF? Ik heb nog nooit H264 video in ASF gezien, dus lijkt me niet.
MP4? Mogelijk...

Weet iemand al iets meer hierover eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
m00n schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:25:
[...]

Ja maar je moet toch selecteren waarvan daan je muziek wilt halen, HDD van XBOX of Windows PC, of Portable Device. Deze kan ik niet selecteren ookal heb ik mijn USB harde schrijf aangesloten in FAT32.
Oh zo, dat weet ik helaas ook niet hoe dat zit. Bij mij herkent de 360 hem gewoon meteen. Zelf heb ik een Argosy (Ach gossie... ;) ) 250GB externe HD.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de update geïnstalleerd. Idd weinig schokkends. Wel makkelijk dat je nu meteen ziet welke game er in je 360 zit. Ook gaat het inloggen net ff wat sneller en browsen op marketplace gaat ook aanzienlijk sneller. C&C3 aangeschaft dus dan kan ik mooi kijken hoe die achievement notification werkt. Net ook ff de gamespot review van C&C3 gelezen en ik heb er zin in :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:36:
Net de update geïnstalleerd. Idd weinig schokkends. Wel makkelijk dat je nu meteen ziet welke game er in je 360 zit. Ook gaat het inloggen net ff wat sneller en browsen op marketplace gaat ook aanzienlijk sneller. C&C3 aangeschaft dus dan kan ik mooi kijken hoe die achievement notification werkt. Net ook ff de gamespot review van C&C3 gelezen en ik heb er zin in :9~
Nu nog de mogelijkheid om niet automatisch de game te starten als je er een disc in propt.. onbegrijpelijk dat ze die autostart niet uit hebben gezet. Of in ieder geval een optie geven daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Darth Malak schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:46:
[...]

Nu nog de mogelijkheid om niet automatisch de game te starten als je er een disc in propt.. onbegrijpelijk dat ze die autostart niet uit hebben gezet. Of in ieder geval een optie geven daarvoor.
Waarom zou je, als je Xbox aanstaat, een spel erin stoppen terwijl je het nog even niet wilt spelen. Dan kun je net zo goed gewoon even wachten of de lade open laten staan...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tja, waarom kun je bij een PC de auto-start uitzetten?? Tja, waarom.... omdat ik dat erg handig zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

evilpin0 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Is het mogelijk die friendlist met msn uit te zetten? Me broertjes speelt veel op de xbox en wil niet dat hij toegang krijgt tot mijn msn.
Je kunt in je account settings een 'password' bestaande uit een aantal button presses invoeren. Kun je bijvoorbeeld alleen inloggen als je A-B-Y-RB indrukt oid.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje de xbox niet aangeraakt en haalde net de update binnen in de hoop dat er eventueel nieuwe resoluties ondersteund zou worden. Maar dat is helaas niet het geval. Maar nu zie ik een optie "Reference levels" bij die display optie. Wat doet die optie eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Darth Malak schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:52:
Tja, waarom kun je bij een PC de auto-start uitzetten?? Tja, waarom.... omdat ik dat erg handig zou vinden.
Hmm bij de pc heb ik dat ook, maar dat is voornamelijk vanwege het feit dat er tal van opties zijn verbonden aan het plaatsen van een cd in een computer. Bij de xbox zijn er daarentegen dermaate weinig opties dat zoiets voor mij een totaal overbodige functie zou zijn.
Wat ik graag zou zien, of heb ik iets gemist, is dat je kunt doorspoelen als je muziek luistert op je 360. Een nummer van 17 minuten waarbij de intro 3 minuten duurt, en ik iemand even een bepaalde riff rond de 8 minuten wil laten horen is erg vervelend als je moet wachten...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Laatst online: 14-08 13:41

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:53:
Ik heb al een tijdje de xbox niet aangeraakt en haalde net de update binnen in de hoop dat er eventueel nieuwe resoluties ondersteund zou worden. Maar dat is helaas niet het geval. Maar nu zie ik een optie "Reference levels" bij die display optie. Wat doet die optie eigenlijk?
Geen idee wat het precies is maar toen ik "expanded" koos kreeg ik een behoorlijk mooier beeld (met mijn VGA kabel aan een Samsung 40F71).

Voor diegene die ineens 50 friends erbij hebben omdat de msn buddy's list erbij komt, je kunt met Y die lijst filteren zodat alleen de xbox 360 friends overblijven. Wat trouwens ook handig is dat je je xbox live online status apart van MSN online status kunt zetten.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dukey schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:57:
[...]

Geen idee wat het precies is maar toen ik "expanded" koos kreeg ik een behoorlijk mooier beeld (met mijn VGA kabel aan een Samsung 40F71).

Voor diegene die ineens 50 friends erbij hebben omdat de msn buddy's list erbij komt, je kunt met Y die lijst filteren zodat alleen de xbox 360 friends overblijven. Wat trouwens ook handig is dat je je xbox live online status apart van MSN online status kunt zetten.
Maar andere gebruikers op msn, zien die dan ook als ondertitel bij jou:

/Speelt XBOX Live Gears of War oid? Dat zou wel cool zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 21:02
Heb er net een gehaald.

Xbox Supersize pack + Microsoft Advanced Scart Cabel + DoA 4= 470 €

Volgens mij best goedkoop nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indy911
  • Laatst online: 10-09 11:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:53:
video-levels zijn normaalgesproken 16-236. zwart wordt is dus 16, wit 236. computer-levels zijn 0-255, met zwart 0, wit 255. als beeldweergever video-levels verwacht op de VGA ingang, maar je computer levels stuurt, wordt het beeld veel te donker en ben je detaillering in het zwart kwijt. nu kan je dat dus aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Banjy schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:57:
Zojuist even de update geinstalleerd. Een eigen tab voor Marketplace vind ik eigenlijk wel handig, alleen is hij op het eerste gezicht nog wel een beetje druk. Daarnaast lijkt Messenger in eerste instantie aardig te werken (hij logte mij op de pc meteen netjes uit), het gebruikt alleen niet de layout uit het filmpje, of was die tijdens het afspelen van een film? Daarvan in plaats verloopt het gewoon via de Guide, net zoals de huidige messages etc. Ook stond ik even te kijken toen ik 'opeens' 25 vrienden online had, maar als je dat wilt kan hij dus ook je MSN contacten bijhouden.
Dat is denk ik alleen met dat toetsenbordje (wat nog uit moet komen) ingeplugd, aangezien je zonder dat ding toch echt een full screen toetsenbord nodig hebt. Ook zitten de afbeeldingen op dit plaatje alleen op het toetsenbord.
De h264 feature heb ik nog niet uitgeprobeerd maar dat wordt ook lastig omdat ik niet weet welke support er nu eigenlijk is. DivX/Xvid kan ik me haast niet voorstellen. Wellicht is het de HD-DVD codec maar waarom zou je die toevoegen als deze al werkte met de hd-dvd add-on? Ben wel erg benieuwd wat het nou precies inhoud :)
H.264 kan idd op HD-DVDs worden gebruikt, ik denk dat ze nu bedoelen dat je ook losse bestanden in dat formaat kan afspelen. Overigens had ik een simpel Quicktime bestandje op mijn stick staan, en na het updaten van de 'Optional media update' (voor AAC-bestanden op je iPod) kon ik die bekijken. Andere MPEG-4 formaten moet ik nog ff testen.

[ Voor 0% gewijzigd door Rafe op 09-05-2007 14:52 . Reden: plaatje gefixt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Royz schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:59:
[...]

Maar andere gebruikers op msn, zien die dan ook als ondertitel bij jou:

/Speelt XBOX Live Gears of War oid? Dat zou wel cool zijn :P
Die zien bijvoorbeeld dit:

Je MSN nickname - Xbox 360: Double Dragon ( je gamertag )

Als ik zou zeggen dat Double Dragon een slechte poort is, dan zou dat het understatement van het jaar zijn. De "nieuwe" muziek is nog exact hetzelfde als in de Arcade, de Enhanced graphics zien er ontzettend lelijk uit en de controls zijn niet aangepast aan de 21ste eeuw. Dat is op zich niet zo heel erg, maar je krijgt enorme slowdown als er meer dan 2 vijanden tegelijk op het scherm zijn: :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

indy911 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:05:
[...]

video-levels zijn normaalgesproken 16-236. zwart wordt is dus 16, wit 236. computer-levels zijn 0-255, met zwart 0, wit 255. als beeldweergever video-levels verwacht op de VGA ingang, maar je computer levels stuurt, wordt het beeld veel te donker en ben je detaillering in het zwart kwijt. nu kan je dat dus aanpassen.
:? Nu snap ik het nog minder ;)

Ik zal het vanavond eens gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien of er nog een webbrowser in de planning zit voor de 360? Nu die keyboard uitkomt en messenger er is, lijkt het me logisch dat ze ook met een browser bezig zijn.
Arno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Electra schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:05:

Hmm dat spel trekt mij ook wel erg moet ik zeggen, is deze al gezakt in prijs voor de xbox360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 13:21:
Weet iemand misschien of er nog een webbrowser in de planning zit voor de 360? Nu die keyboard uitkomt en messenger er is, lijkt het me logisch dat ze ook met een browser bezig zijn.
Arno
tja, dat zou voor dat nieuwe keyboard ook al kunnen aangezien je gewoon een PC USB toetsenbord aan je xbox kunt hangen.... Ik dacht dat de PS3 het wel had maar ik betwijfel om MS hierin wil gaan investeren... Gewoon een e-mail kunnen sturen met je box zou wel eruuugggg handig zijn.. (en je mail kunnen lezen natuurlijk LOL)
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.