als ik jouw was zou ik die overslaan en gelijk gaan voor c&c 3. Viva pinata lijkt een leuk spel, maar je bent zo beperkt in wat je kan doen. Het is zeg maar echt een kinder spel. Mij leek het in eerste instantie ook leuk om je eigen tuin te maken met allerlei beestjes. Totdat ik het spel had gekocht. Ten eerste het wordt allemaal zo kinderachtig en langdradig uitgelegd dat je eraan begint te ergeren. En als je eenmaal een redelijke tuin hebt, voelt het allemaal zo statisch. De beestjes doen uit zichzelf helemaal niets. Voortplanten moet je doen, dmv een super simpel spelletje te doorlopen en bij ieder kind weer. Wordt echt irritant na een tijdje. Bovendien is het veel leuker om te zien, dat ze een eigen leven leiden. Het voelt nu meer aan alsof de diertjes bewegende decoratie in je tuin zijn. Wil je er nog 1 van moet je die min of meer kopen door de beeste bepaald voedsel te geven en een huisje te kopen, soms moet je wel 3 dingen doen voordat ze hun kind krijgen.
En dan wat ik eigenlijk nog erger vond is dat die beesten elkaar telkens aan het afmaken zijn, dat is het enige wat ze wel uit hun zelf doen. Nou zou je denken dat wanneer je dat ziet je ze een klap verkoopt met je schop, maar dat kan dus niet. Je moet wachten tot er 1 dood is en dan pas kan je die genezen. Je kan je ze natuurlijk wel apart zetten, maar toch. Je tuin is al niet zo groot en dan moet je nog een apart gebied inrichten ook.
Ik zou zeggen ga voor c&c3, een veel leuker spel.
Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:17:
[...]
hmm ik vind TDU echt mijn grootste miskoop van alle 10 de games die ik heb
(op Dead Rising na dan maar die heb ik meteen geruild...)
TDU is echt qua physics een last-gen game... auto's voelen gewoon echt niet goed aan
en een half uur ergens naar toe rijden als je er nog niet bent geweest begint ook te vervelen...
had al zon vermoeden maar bedankt dat jij mij voor was
dead rising vond ik overigens wel een leuk spel
[
Voor 13% gewijzigd door
Verwijderd op 09-05-2007 09:30
]