Ook in de kamer, maar ben dan ook de 'eigenaar' van het huis waar ik woonPirate-Bozz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:58:
Waar hebben jullie jullie xbox eigenlijk op aangesloten? Op de tv in de woonkamer, tv op je eigen kamer of op een monitor? Zit nog te twijfelen maar woonkamer lijkt me wel gezellig om te gamen
Wel grappig dat mensen nu al denken dat die update vandaag sowieso niet meer komt. Het is pas 9:50 's ochtends bij Microsoft
.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Heb net even de Agents op 420 miljoen gezet.spaceboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:55:
[...]Ik ga nu weer ff gamen. Effe kijken of ik die nare PWM kan verslaan.
Zwaar ontevreden though
Had na 2 ballen 320 miljoen staan, extra bal dus 2 ballen over. Vliegen ze er allebei uit nadat ze in dat ding met die rode lamp zijn geweest. Hij gooit hem er gewoon 2x precies door het midden uit
Eeh, volgens mij niet hoor. Mijn games zijn greyed-out als ik niet op Live zit. En ze zijn toch echt op deze box aangeschaft/gedownload/betaald...Anoniem: 216382 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:36:
Dat kan wel, maar alleen op de Xbox waarop je ze hebt aangeschaft. Als je dus een vervangende Xbox krijgt van MS dan werken de XBLA games alleen als je op Live zit.
Anoniem: 216382
Huh dat is wel erg vaag..dat hoort niet zo hoor, ik zou ff met MS bellen dan 
Ik heb dat probleem zelf wel wat ik al aangaf, ik kan bijvoorbeeld alleen Geometry Wars full spelen als ik op XBL zit, aangezien mijn vorige 360 is gejat
.
Anders moet ik de trial versie spelen...maar greyed out heb ik nog niet gehoord of meegemaakt dus ik zou echt ff met MS bellen.

Ik heb dat probleem zelf wel wat ik al aangaf, ik kan bijvoorbeeld alleen Geometry Wars full spelen als ik op XBL zit, aangezien mijn vorige 360 is gejat

Anders moet ik de trial versie spelen...maar greyed out heb ik nog niet gehoord of meegemaakt dus ik zou echt ff met MS bellen.
[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 216382 op 07-05-2007 19:07 ]
hint: games.telenet niet vertrouwen: wordt gerund door een stelletje pubers die maar al te graag nieuwsberichten van andere sites plukken en op eigen manier interpreteren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 183025
IKKE... niet
Ik geloof 9 uur of 7 uur tijdsverschil tussen hier en de
One microsoft way
WA.
(Staat op de achterkant van mijn finger print reader

Dus...
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 07-05-2007 20:29 ]
Sja, das balen zeg, als dat gebeurt.PWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:02:
[...]
Heb net even de Agents op 420 miljoen gezet.
Zwaar ontevreden though
Had na 2 ballen 320 miljoen staan, extra bal dus 2 ballen over. Vliegen ze er allebei uit nadat ze in dat ding met die rode lamp zijn geweest. Hij gooit hem er gewoon 2x precies door het midden uit
Ik heb me net trouwens weer wreed zitten ergeren aan de speed kast. Man man man, wat lopen daar vaak ballen weg op lullige manieren, tov de Agents kast. Agents is qua rust werkelijk een verademing tov de andere twee. Alleen krijg ik de bal maar niet op de plaatsen waar de punten zitten, lees: ik krijg zo goed als geen missies gestart, laat staan tot een einde brengen
Eeeehm... zal straks nog eens kijken, mss dat ik er idd naast zitAnoniem: 216382 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:06:
Huh dat is wel erg vaag..dat hoort niet zo hoor, ik zou ff met MS bellen dan
Ik heb dat probleem zelf wel wat ik al aangaf, ik kan bijvoorbeeld alleen Geometry Wars full spelen als ik op XBL zit, aangezien mijn vorige 360 is gejat![]()
![]()
.

Hehe ja ik vind zulke games eigenlijk ook wel toffer op PC, maarja mijn PC is gejat en zit nu thuis te werken op een Pentium 4 met Geforce 2 MX kaartAnoniem: 183025 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:29:
[...]
IKKE... nietik vind dat soort spellen veel lekkerder spelen op de PC.
Ik geloof 9 uur of 7 uur tijdsverschil tussen hier en de
One microsoft way
WA.
(Staat op de achterkant van mijn finger print reader)
Dus...
Herkenbaar. Had net ook een potje, 100 miljoen PLUS extra bal met de eerste bal verdiend. Dus lekker begin. Maar goed, dan sta je na 10 minuten gewoon met 125 miljoen op het GAME OVER scherm.PWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:02:
[...]
Zwaar ontevreden though
Ik vind de missies ook wat vaag. Wat ook niet helpt is dat het wel even duurt voordat je weet wat "the treasure room" is. En het is vaag dat de multi-balls op 2 plekken zitten vind ik. (boot en dat kantoorpand rechts)
Ik vind Agents denk ik wel de leukste, maar wat mij aan alle kasten een klein beetje stoort is dat het heel lastig is om de bal echt een richting te geven. Als hij "op de flipper rolt" is het heel lastig voorspellen met welke hoek je 'm wegschiet. Of ligt dat aan mijn no-skills?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
No-skillsspaceboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:09:
Als hij "op de flipper rolt" is het heel lastig voorspellen met welke hoek je 'm wegschiet. Of ligt dat aan mijn no-skills?
Ik kan op de Agents kast de meeste dingen wel plaatsen. De Sniper missie is de makkelijkste, en die kan je ook gewoon 5 keer doen
Wat is de treasure room nou eigenlijk. Is dat dat mission starter gat? Want damn, daar krijg ik hem echt niet in gewoon 
/edit
Ennuuuh, PWM...
Sinds jij de kasten goed lijkt te kennen, lijk jij me de aangewezen persoon om ff de missions te beschrijven, zeg maar de walkthrough waar we allemaal op wachten
Zeeeeer irritant dat geen een kast mogelijkheden bied tot het bekijken van een current status, door de bal vast te leggen, en ff te wachten. Want dan was het redelijk goed te zien.
/edit 2
En volgens mij heb ik RSI van Pinball FX
/edit 3
Welke views gebruiken jullie? Ik speel veel met view 5 merk ik...
/edit
Ennuuuh, PWM...
Sinds jij de kasten goed lijkt te kennen, lijk jij me de aangewezen persoon om ff de missions te beschrijven, zeg maar de walkthrough waar we allemaal op wachten
Zeeeeer irritant dat geen een kast mogelijkheden bied tot het bekijken van een current status, door de bal vast te leggen, en ff te wachten. Want dan was het redelijk goed te zien.
/edit 2
/edit 3
[ Voor 71% gewijzigd door UltraSub op 07-05-2007 21:23 ]
Ik lees net op IGN dat de spring update 6 juni komt:
"May 7, 2007 - Microsoft announced today that starting June 6, Xbox 360 owners would be treated to an extensive system-wide console update. This spring update includes a whopping list of more than 125 new features and alterations to existing Xbox 360 functionality. This free update is planned to be digitally distributed to all Xbox Live members. No hard drive is required to install this update."
bron: http://xbox360.ign.com/articles/786/786002p1.html?RSSwhen2007-05-07_104200&RSSid=786002
"May 7, 2007 - Microsoft announced today that starting June 6, Xbox 360 owners would be treated to an extensive system-wide console update. This spring update includes a whopping list of more than 125 new features and alterations to existing Xbox 360 functionality. This free update is planned to be digitally distributed to all Xbox Live members. No hard drive is required to install this update."
bron: http://xbox360.ign.com/articles/786/786002p1.html?RSSwhen2007-05-07_104200&RSSid=786002
[ Voor 18% gewijzigd door TheKillingBean op 07-05-2007 21:32 ]
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Hebben we het nou echt over PINBALPinbal gepraat.
Heej man ik heb net een xbox 360 gekocht, daar zitten 3x een 3.2 ghz core in met een teraflops snelheid van weetik hoeveel. Dat ding word ook 100 graden omdat hij zo goed is!
Wat speel je?
Ja pinball... Dat blijft gewoon leuk.
Hehe
Ja wel lachen ja... Is me ook al opgevallen dat ik met zo'n next-gen ding eigenlijk de simpelste games nog het leukst vind

Ik heb view 1. Die staat tenminste stil. Anders is het veel te onrustig vind ik.UltraSub schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:15:
Wat is de treasure room nou eigenlijk. Is dat dat mission starter gat? Want damn, daar krijg ik hem echt niet in gewoon
/edit
Ennuuuh, PWM...
/edit 2
/edit 3
Die treasure room, da's eh... dat gat met rode pijl waarbij als je 'm raakt die marcherende mannetjes ziet/hoort zingen.
En PWM... ik ga je echt nog wel inhalen, hehe. Zelfs zonder skills.
Trouwens, bal stilleggen, kan toch wel? Gewoon een flipper omhoog houden en de bal erachter houden?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Altijd View 1 bij mij.spaceboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:39:
[...]
Ik heb view 1. Die staat tenminste stil. Anders is het veel te onrustig vind ik.
Die treasure room, da's eh... dat gat met rode pijl waarbij als je 'm raakt die marcherende mannetjes ziet/hoort zingen.
En PWM... ik ga je echt nog wel inhalen, hehe. Zelfs zonder skills.
Trouwens, bal stilleggen, kan toch wel? Gewoon een flipper omhoog houden en de bal erachter houden?
Bal stilleggen kan. Je kan hem dan ook opwippen, en recht omhoog schieten, best handig in de Agents kast.
De Treasure kamer is dat gele knipperende ding, naast de ingang onder het schip.
Overigens is dus de Sniper missie makkelijk:
Schiet 3 ballen in de olietanker. Gewoon vanaf de linkerflipper de bal laten rollen, en bijna op het einde schieten. De bal maakt een baan en komt uiteindelijk bij de flipper linksboven terecht. Halvewege schiet je, en hup, de ball vliegt zo het schip in. Dat 3x (eitje), en op het scherm komt een spelletje. Je hebt 3 schoten om de 3 mannetjes te schieten. Schieten doe je gewoon met 1 van de triggers. Dit levert je 21.000.000 punten op, en een bonus spel met 3 ballen. Meestal kom ik zo'n 90 miljoen rijker uit deze situatie.
Als je dit 3 keer doet, kan je het eindspel spelen. Deze heb ik helaas nog niet gehaald (wel gespeeld).
Gelukkig niet waarTheKillingBean schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:31:
http://www.xboxic.com/news/2854
Ja dat doet dat rode ding ook de helft van de keren bij mij, zo storend.PWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:02:
[...]
Zwaar ontevreden though
IGN had de boel gewoon zwaar verneukt...TheKillingBean schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:31:
Zie: http://www.xboxic.com/news/2854
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Aaah goed om te horenPWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:03:
[...]
Gelukkig niet waar
http://www.xboxic.com/news/2854
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
ik speel dat al op mijn pc. Lijkt me niks om met je controller alles te moeten sturen. Zal gerust wel te doen zijn, maar het werkt gewoon 10 keer beter op de pc.
Ik vind de implementatie voor C&C zoals GoW voor een FPS voor de console, werkt gewoon heel erg goed, het enigste wat minder werkt is subselectie van units op je scherm en daar zal ook wel een truukje voor zijn.dikki dik schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:15:
[...]
ik speel dat al op mijn pc. Lijkt me niks om met je controller alles te moeten sturen. Zal gerust wel te doen zijn, maar het werkt gewoon 10 keer beter op de pc.
Lekker dit... 
Ik stuur mijn kapotte Xbox met mfr.date 08-2006 op, en ik krijg er een terug van 04-2006.
Ouwe troep dus.
Ik stuur mijn kapotte Xbox met mfr.date 08-2006 op, en ik krijg er een terug van 04-2006.
Ouwe troep dus.
Belachelijk dat Ms niet gewoon je eigen console terug stuurt. Ik heb mijn Xbox 1 opgestuurd omdat de DVD drive niet goed was, en ik kreeg precies dezelfde terug met een andere DVD drive erin. Toen moest ik zelfs het console nr. checken en de console ergens merken, als ik dan andere opgestuurt zou krijgen dan zouden ze hem gelijk de volgende dag ophalen, de service van MS is achteruit gegaan. Heb overgins toen wel de goede terug gehad.Marco schreef op maandag 07 mei 2007 @ 22:33:
Lekker dit...
Ouwe troep dus.
Dat is toch helemaal niet belachelijk? Wees blij dat je een refurb krijgt, dan ben je immers veel sneller weer voorzien van een werkende xbox dan wanneer het ding in Duitsland op zijn beurt moet gaan staan wachten. Ik bedoel, wat maakt het nou in hemelsnaam uit of het degene is die je bij de Bart Smit uit het rek getrokken hebt of niet?CerandoX.nl schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:58:
[...]
Belachelijk dat Ms niet gewoon je eigen console terug stuurt. Ik heb mijn Xbox 1 opgestuurd omdat de DVD drive niet goed was, en ik kreeg precies dezelfde terug met een andere DVD drive erin. Toen moest ik zelfs het console nr. checken en de console ergens merken, als ik dan andere opgestuurt zou krijgen dan zouden ze hem gelijk de volgende dag ophalen, de service van MS is achteruit gegaan. Heb overgins toen wel de goede terug gehad.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik heb net Pinball FX gekocht, weer een verslaving erbij ookal ben ik er nog vrij slecht in. Eerst de kasten maar eens leren kennen en dan zien we wel verder.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Het heeft wel zo zijn voordelen qua content die je hebt gekocht via Xbox Live (Arcade spellen oa). Je aankoop wordt namelijk gekoppeld aan je gamertag en aan de console waar je het voor het eerst op hebt gedownload, en aan een van de twee eisen moet worden voldaan om het te kunnen gebruiken.FirePuma142 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:07:
[...]
Dat is toch helemaal niet belachelijk? Wees blij dat je een refurb krijgt, dan ben je immers veel sneller weer voorzien van een werkende xbox dan wanneer het ding in Duitsland op zijn beurt moet gaan staan wachten. Ik bedoel, wat maakt het nou in hemelsnaam uit of het degene is die je bij de Bart Smit uit het rek getrokken hebt of niet?
Je moet dus of ingelogd zijn op Live of op de goede Xbox spelen, en als je zo'n ding met meerdere mensen gebruikt kan het best vervelend worden dat je niet even de XBLA game kan spelen van een maat van je onder je eigen account... dan moet je dus een extra controller pakken en hem daarop insignen.
Dat is irritant. Ik heb gelukkig nog mijn eerste Xbox, en doet het tot nu toe prima (effe afkloppen). Ik heb veel XBLA titels aangeschaft (Zuma, Bejeweled2, Galaga, Geometry Wars, Iets met gekleurde blokjes waar ik de naam niet van kan herinneren, Luxor2, Backgammon, Totum2, Uno, Hexic HD, Jewel Quest en ik vergeet er denk ik wel een paar). Als ik op vakantie ben, neem ik mijn Xbox mee, en speel ik veel XBLA arcade games. Op een vakantie adres heb je vaak geen internet. In het gequeote scenario kan ik dus geen XBLA arcade meer spelen. Bovendien speelt mijn vrouw ze ook veel onder haar eigen accountRafe schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 00:18:
[...]
Het heeft wel zo zijn voordelen qua content die je hebt gekocht via Xbox Live (Arcade spellen oa). Je aankoop wordt namelijk gekoppeld aan je gamertag en aan de console waar je het voor het eerst op hebt gedownload, en aan een van de twee eisen moet worden voldaan om het te kunnen gebruiken.
Je moet dus of ingelogd zijn op Live of op de goede Xbox spelen, en als je zo'n ding met meerdere mensen gebruikt kan het best vervelend worden dat je niet even de XBLA game kan spelen van een maat van je onder je eigen account... dan moet je dus een extra controller pakken en hem daarop insignen.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Anoniem: 54100
Als je je nieuwe XBOX krijgt, kan je toch gewoon die games gratis opnieuw downloaden? Neem aan dat ze dan weer gekoppeld zijn aan je nieuwe xbox en je live account?Roely schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:20:
[...]
Dat is irritant. Ik heb gelukkig nog mijn eerste Xbox, en doet het tot nu toe prima (effe afkloppen). Ik heb veel XBLA titels aangeschaft (Zuma, Bejeweled2, Galaga, Geometry Wars, Iets met gekleurde blokjes waar ik de naam niet van kan herinneren, Luxor2, Backgammon, Totum2, Uno, Hexic HD, Jewel Quest en ik vergeet er denk ik wel een paar). Als ik op vakantie ben, neem ik mijn Xbox mee, en speel ik veel XBLA arcade games. Op een vakantie adres heb je vaak geen internet. In het gequeote scenario kan ik dus geen XBLA arcade meer spelen. Bovendien speelt mijn vrouw ze ook veel onder haar eigen account
Vrijdag moet hij in de winkels liggen, en dan ga ik hem halen, zeker weten !
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
spaceboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:39:
[...]
Kom kom zeg... Dat had ik niet verwacht van flipper freaks. Dat hoor je toch te weten.PWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:46:
[...]
Bal stilleggen kan. Je kan hem dan ook opwippen, en recht omhoog schieten, best handig in de Agents kast.
Tuurlijk kun je een bal stil leggen. Das niet wat ik bedoel.
Maar leg op een real life kast maar eens een bal stil, 10 seconden wachten, en er verschijnt een status scherm. Met de andere flipper kun je door die status heen lopen, en zien wat je nog moet....
Daar baal ik van dat dat er niet in zit.
Zo, de mijne is vandaag ook opgehaald door UPS
Hij gaat blijkbaar naar Weiterstadt in Duitsland. Kijken hoelang we hem kwijt zijn en wat voor een exemplaar ik terug krijg. De mijne was van 11-2005.
Ik snap niet dat MS niet gewoon een nieuwe teruggeeft. Die refurbished apparaten blijken ook vaak wat te mankeren. Dat is voor beide partijen toch alleen maar nadelig?
Ik snap niet dat MS niet gewoon een nieuwe teruggeeft. Die refurbished apparaten blijken ook vaak wat te mankeren. Dat is voor beide partijen toch alleen maar nadelig?
Bij mijn mediamarkt hier in de buurt is het Supersizepack in de aanbieding voor 419 euro. Er staat niet zo veel info bij maar wat is het verschil tussen supersize en premium? (volgens mij heeft ss 2 controllers en de remote, voor de rest hetzelfde toch).
Ben nog ff het kijken hoeveel de premium los kost met een extra controller. Voegt de remote nou veel toe (is hij handig) of heb je er geen reet aan?
Ben nog ff het kijken hoeveel de premium los kost met een extra controller. Voegt de remote nou veel toe (is hij handig) of heb je er geen reet aan?
De Quick-Charge kit zit er ook bij. Heel handigPirate-Bozz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:58:
Bij mijn mediamarkt hier in de buurt is het Supersizepack in de aanbieding voor 419 euro. Er staat niet zo veel info bij maar wat is het verschil tussen supersize en premium? (volgens mij heeft ss 2 controllers en de remote, voor de rest hetzelfde toch).
Ik heb de remote, en heb hem in 1 1/2 jaar tijd niet aangeraakt
Waar is die quickcharge kit voor? Voor de controllers?PWM schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:03:
[...]
De Quick-Charge kit zit er ook bij. Heel handigAltijd een verse accu bij de hand.
Ik heb de remote, en heb hem in 1 1/2 jaar tijd niet aangeraaktGebruik altijd de controller.
kan je die accu's in no-time mee opladen ja.Pirate-Bozz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 11:04:
[...]
Waar is die quickcharge kit voor? Voor de controllers?
Anoniem: 184424
Ik heb getwijfeld zo'n ding te halen. Maar sinds kort gebruik gewoon weer m'n wired controller. Kabel is lang zat. Scheelt toch weer 3 tientjes. En die keer dat ik multiplay/coop doe haal ik wel effe wat penlites.
Al gedaan op de PC, kut-spel, dus nee.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Nee, geweldige beargumentatie erbij

tis echt geen kut spel. Het naar mijn mening 1 van de beste rts'en. Kijk dat jij niet van rts houdt dat is iets anders
Ik vind het eigenlijk maar een simpele rts. Ik mis hier diepgang zoals als bij de Earth series en zoals bij TA en SC. Meer een action game dan rts naar mijn mening.dikki dik schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:16:
[...]
tis echt geen kut spel. Het naar mijn mening 1 van de beste rts'en. Kijk dat jij niet van rts houdt dat is iets anders
Niets "is" kut, je kan het wel kut "vinden".

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Ik hou juist enorm van RTS, maar bij C&C krijg ik het idee dat ik een RTS voor Dummies speel.dikki dik schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:16:
[...]
0,0 diepgang, slechte balance, en weinig variatie in strats.
Argumenten genoeg ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Het IS een simpele rts zonder diepgang, voor de tank rush mensenPirate-Bozz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:39:
[...]
Ik vind het eigenlijk maar een simpele rts. Ik mis hier diepgang zoals als bij de Earth series en zoals bij TA en SC. Meer een action game dan rts naar mijn mening.
cc heeft mij ook nooit geboeit, had het ff op de xbox gespeelt maar vondt het nog een stuk slechter spelen als LOTR2
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Anoniem: 134612
Simpel of niet, ik heb mij altijd prima vermaakt met C&C. ik ben zo'n rts dummy dus daar zal het vast aan liggen. Een spel kan imo ook té diep gaan. De leercurve voor C&C is niet al te hoog en dat zie ik als een pluspunt. Ik ben iig toe aan een nieuwe rts game op de 360. Ik heb LOTR in het verleden aangeschaft maar die kan mij op1of andere manier niet echt boeien (ook al waren de controls wel goed uitgewerkt voor en console). Ik ben net ff langs de FRS geweest om te kijken of ze C&C3 al verkochten maar helaas...
[De beetje off-topic blijheid]
YEEEEEEEEAAAAAAH ze hebben de xbox binnen gekregen en proberen hem vandaag nog te versturen, wat betekend dat ik hem morgen binnen krijg! OEH OEH. [/De beetje off-topic blijheid]
Goed... dat was mijn berichtje
YEEEEEEEEAAAAAAH ze hebben de xbox binnen gekregen en proberen hem vandaag nog te versturen, wat betekend dat ik hem morgen binnen krijg! OEH OEH. [/De beetje off-topic blijheid]
Goed... dat was mijn berichtje
al lange tijd geen goede games meer voor de xbox, en het duurt ook nog wel even voordat er eindelijk iets interessants uitkomt. Ik wacht op eternal sonata, too human en halo, verder nog een handjevol games, maar ik vind ze niet allemaal even boeiend.
Mwa op dit moment komt er misschien inderdaad niet al teveel uit, maar ik vermaak me dan wel met zooi die straks in de budgetbakken ligt, of ga oude spellen nog eens een keer uitspelen op mijn nieuwe 40" lcd tv
, en daarbij ben ik ook nog wel even zoet met Oblibion, waarvoor ik de uitbreidingen nog steeds aan moet schaffen, dus dat brengt me dan nog wel weer verder.
Tegen de tijd dat ik me verveel zal één van de volgende titels vast wel al uit zijn; Alan Wake, Halo3, Too Human, Mass Effect en Overlord (vreemd dat ik daar nooit iemand over hoor, lijkt me echt te grappig, en komt in Juni al uit).

Tegen de tijd dat ik me verveel zal één van de volgende titels vast wel al uit zijn; Alan Wake, Halo3, Too Human, Mass Effect en Overlord (vreemd dat ik daar nooit iemand over hoor, lijkt me echt te grappig, en komt in Juni al uit).
&
Mja Overlord is van een nederlands bedrijf, neem aan dat je snapt dat nederlanders er zelf niet zoveel vertrouwen in hebben 
Mij lijkt het ook wel een leuk spel hoor
Over Alan Wake en Mass Effect het ik nog twijfels, eerst even reviews lezen en kijken of het wel mijn ding is. Overlord ziet er grappig uit idd, maar ik heb nog te weinig van de game gezien. Ik ben gewoon toe aan epische games, die groots aanvoelen met een beetje een goed verhaal, maakt niet al teveel uit of het shooter of rpg is.
Assasins Creed en Bioshock zitten ook nog in mn rijtje, maargoed, voor vrijwel elke game duurt het nog zo lang (lang = minimaal een maand).
Assasins Creed en Bioshock zitten ook nog in mn rijtje, maargoed, voor vrijwel elke game duurt het nog zo lang (lang = minimaal een maand).
En nog steeds geen Dash update
Hij komt DEZE week, wat snap je er niet aan?Roely schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:30:
Er komt nog een game uit van nederlandse bodem.
http://www.coded-illusions.com/ is bezig met het ontwikkelen van een game die mensen aan het denken moet zetten na het spelen. Het spel gaat over de eindtijd (openbaring in de bijbel).
Momenteel is er heel weinig over bekend omdat ze het geheim willen houden voor andere game makers.
Ze werken nu al met een man of 20. 1 van de directeuren was ook bij de ontwikkeling van killzone.
Het spel gaat uitkomen voor de 360 en PS3.
http://www.coded-illusions.com/ is bezig met het ontwikkelen van een game die mensen aan het denken moet zetten na het spelen. Het spel gaat over de eindtijd (openbaring in de bijbel).
Momenteel is er heel weinig over bekend omdat ze het geheim willen houden voor andere game makers.
Ze werken nu al met een man of 20. 1 van de directeuren was ook bij de ontwikkeling van killzone.
Het spel gaat uitkomen voor de 360 en PS3.
Ik snap er alles van,Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:35:
[...]
Hij komt DEZE week, wat snap je er niet aan?

En als je een beetje de discussie op Xbox.com volgt, is er net zoveel kans dat hij vandaag komt dan er kans is dat ie later dan vandaag komt.
Dinsdag is trouwens wel traditiegetrouw de patchdag van MS.
Overlord lijkt me echt lachenAnoniem: 216382 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:28:
Mja Overlord is van een nederlands bedrijf, neem aan dat je snapt dat nederlanders er zelf niet zoveel vertrouwen in hebben
Wordt misschien de eerste nederlandse top (of enigszins redelijke..) titel.
Meh ik ken MS, ik verwacht hem vrijdagRoely schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:43:
[...]
Ik snap er alles van,vandaag, Dinsdag, is OOK deze week, net zoals de Woensdag, Donderdag en Vrijdag. Sterker nog, zelfs Zaterdag en Zondag horen erbij
, want in de week van Maandag 7 mei impliceert dat bij MS de week op Maandag begint !
![]()
En als je een beetje de discussie op Xbox.com volgt, is er net zoveel kans dat hij vandaag komt dan er kans is dat ie later dan vandaag komt.![]()
Dinsdag is trouwens wel traditiegetrouw de patchdag van MS.

Major Nelson says:Roely schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:30:
I just heard from the Dashboard team that we'll have to wait at least another day for the Dashboard update to be released. The update is not being released in the next 24-hours. That is all I know at this time, but I’ll get more information tomorrow afternoon (PT) and I will update this post as needed. Thanks for your patience and understanding.
Posted: Monday, May 07, 2007 8:33 PM (USA tijd)
Dus heb nou maar gewoon geduld, al die ophef over die Spring Update
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Hetzelfde als wat ik ook al een keer heb gevraagd.Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:35:
[...]
Hij komt DEZE week, wat snap je er niet aan?
Wat snappen mensen in dit topic niet aan het feit dat hij DEZE week KAN komen, maar dat mensen dan toch geinteresseerd kunnen zijn, en kunnen vragen of hij er toevallig is...
Want ja, het KAN zo zijn dat hij wel vandaag komt.
Het is wat anders als je zegt dat het niet normaal is dat hij er nog steeds niet is. Die vraag wordt pas normaal als je hem volgende week stelt.
Who fucking cares. Ergens binnen nu en een dag of 7 zet je je 360 aan, en krijg je een update. Whooptidoo. Wat boeit het of je op je werk of elders al vantevoren kunt horen dat ie er is? Hij komt echt wel uiteindelijk, en je hoeft niet te betalen als je 'm niet binnen 24 uur hebt.
Ik heb nog nooit mensen zo zien bedelen om een service pack van Windows.
Ik heb nog nooit mensen zo zien bedelen om een service pack van Windows.
Rustig maar jongenUltraSub schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:52:
[...]
Hetzelfde als wat ik ook al een keer heb gevraagd.
Wat snappen mensen in dit topic niet aan het feit dat hij DEZE week KAN komen, maar dat mensen dan toch geinteresseerd kunnen zijn, en kunnen vragen of hij er toevallig is...
Want ja, het KAN zo zijn dat hij wel vandaag komt.
Het is wat anders als je zegt dat het niet normaal is dat hij er nog steeds niet is. Die vraag wordt pas normaal als je hem volgende week stelt.
Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:28:
Ehm, hallo? Age of Wonders 1 en 2 anyone? Dat waren echt bruut goede titels, alleen ze verkochten niet goed wereldwijd, dankzij de toen nog kleine video RPG wereld, en de onbekendheid. Een wereld die toen voornamelijk gedomineerd werd door Bioware/Black Isle. Nu zie je opeens mensen zeggen dat Jade Empire en KotoR oude titels van Bioware zijn...terwijl hun top titels toch echt in de Baldur's Gate saga vallen...evilpin0 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:44:
[...]
Overlord lijkt me echt lachen![]()
Wordt misschien de eerste nederlandse top (of enigszins redelijke..) titel.
MASS EFFECTDarkShadow schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:30:
Over Alan Wake en Mass Effect het ik nog twijfels, eerst even reviews lezen en kijken of het wel mijn ding is. [...] Ik ben gewoon toe aan epische games, die groots aanvoelen met een beetje een goed verhaal, maakt niet al teveel uit of het shooter of rpg is. [...]
Dat is mijn voornaamste reden geweest om een 360 te kopen, staat zelfs boven de al zo heilige Halo serie...op dit moment in mijn hoofd althans...
&
En, zijn ze greyed out of alleen trial versie speelbaar>?UltraSub schreef op maandag 07 mei 2007 @ 20:58:
Eeeehm... zal straks nog eens kijken, mss dat ik er idd naast zit
Voor iedereen die het niet snapt waarom ik nogmaals de Dash update aanhaalde :
Ik heb drie nutteloze levens : eentje op second life, eentje op PS Home en een RL.
Wat is er dan more exciting dan een dash update ......
Ik heb drie nutteloze levens : eentje op second life, eentje op PS Home en een RL.
Je noemt Guitar Hero II, CoD III in je signature?Roely schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:04:
Voor iedereen die het niet snapt waarom ik nogmaals de Dash update aanhaalde :

&
en waar haal jij PS Home vandaan...Roely schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:04:
..., eentje op PS Home....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik snap niet wat er zo geweldig is aan Home, maargoed ik snap ook niet wat er zo leuk is aan Second Life
.
Ik moet bij een RPG game altijd denken aan de (text) adventure's op de CBM 64 en de Sinclait
Linkje naar screenshot "Gremlins adventure" op de Siclair
Dat genre games heb me nooit kunnen boeien. Later kwam Diablo op de PC, was ook werelds zei iedereen
Screenshotje diable ....
Op de Xbox heb ik het geprobeerd met Obvlision, maar helaas, het kan me nog steeds niet boeien.
Gelukkig voor mij is het nu een goede tijd, met Collin McCrea Dirst, Forza 2 en C&C TW in aantocht !
Ik kan begrijpen dat diegene die juist wel van RPG houd, en minder van Race of RTS nu zitten te wachten op top games.
Het aanbod is best gevarieerd bij de Xbox 360, maar helaas komen veel spellen in het zelfde genre tegelijkertijd uit. Ik zie het ook weer gebeuren met shooters straks, Brothers in Arms, COD 4, MOH Airborne, Halo 3
Rennen of stilstaan dus (en wachten op de Dash update
)
Linkje naar screenshot "Gremlins adventure" op de Siclair
Dat genre games heb me nooit kunnen boeien. Later kwam Diablo op de PC, was ook werelds zei iedereen
Screenshotje diable ....
Op de Xbox heb ik het geprobeerd met Obvlision, maar helaas, het kan me nog steeds niet boeien.
Gelukkig voor mij is het nu een goede tijd, met Collin McCrea Dirst, Forza 2 en C&C TW in aantocht !
Ik kan begrijpen dat diegene die juist wel van RPG houd, en minder van Race of RTS nu zitten te wachten op top games.
Het aanbod is best gevarieerd bij de Xbox 360, maar helaas komen veel spellen in het zelfde genre tegelijkertijd uit. Ik zie het ook weer gebeuren met shooters straks, Brothers in Arms, COD 4, MOH Airborne, Halo 3
Rennen of stilstaan dus (en wachten op de Dash update

Er is letterlijk geen bal aan Second Life en Home lijkt mij ook niets, maar ik wou de discussie over de Dash update relativeren ...
(ik heb zelfs geen Second Life account
)
Grapje heb ik trouwens van een leuk fimplje over PS3 Home via Bashers.nl, moet je echt even zien !!!
Linkje naar Bashers.nl artikel met leuke parodie op Home van de PS3
(ik heb zelfs geen Second Life account

Grapje heb ik trouwens van een leuk fimplje over PS3 Home via Bashers.nl, moet je echt even zien !!!
Linkje naar Bashers.nl artikel met leuke parodie op Home van de PS3
Plus dat er deze keer duidelijk bij is verteld: De week van de 7de mei! En dat is dus niet 7 mei.dizzytal schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:47:
[...]
Major Nelson says:
I just heard from the Dashboard team that we'll have to wait at least another day for the Dashboard update to be released. The update is not being released in the next 24-hours. That is all I know at this time, but I’ll get more information tomorrow afternoon (PT) and I will update this post as needed. Thanks for your patience and understanding.
Posted: Monday, May 07, 2007 8:33 PM (USA tijd)
Dus heb nou maar gewoon geduld, al die ophef over die Spring Update
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
nee ik zeg niet dat Home mij geweldig lijkt, snap t eigenlijk ook niet die buzz eromheen maar goedAnoniem: 216382 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:18:
Ik snap niet wat er zo geweldig is aan Home, maargoed ik snap ook niet wat er zo leuk is aan Second Life.
en second life... tja als je mislukt in het echte leven heb je nog een herkansing
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nouja dat staat maar vier keer in het persbericht, dat lijkt me toch ook al wel duidelijk.S2S schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:16:
Plus dat er deze keer duidelijk bij is verteld: De week van de 7de mei! En dat is dus niet 7 mei.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Maareeeh, weet iemand wanneer die dash update nou komt?
* UltraSub ducks...
* UltraSub ducks...
hahahha preciesPhusebox schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 17:26:
[...]
en second life... tja als je mislukt in het echte leven heb je nog een herkansing
Die levens zijn niet nutteloosWeltschmerz schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:06:
[...]
Je noemt Guitar Hero II, CoD III in je signature?
ff wat specs van de spring update:
Customers will receive an email detailing dash changes associated to the Spring Autoupdate on May 8th. The lists of Additional Features below are a supplement to training. Read and be familiar with these to help answer customer calls.
Additional Features
* When the tray icon is highlighted in the dash, a list of achievements, game icon and Gamerscore for that game is displayed.
* When devices are connected to the console, there is a folder view for video content now
* You can set a new default start mode in the system area that will boot the console to Media Center
* While downloading Video Marketplace content, you can now use Video trick modes. This includes fast forward, rewind, and chapter skip. You can use these trick modes only up to the point that the file has have already played to until the file has completed downloading
* Some dash advertisement banners will be animated and cannot be turned off
* When you earn an Achievement, the notification in the game will show the details of that Achievement and the Gamerscore without having to bring up the guide
* The Player and Friends lists now show session presence information for quick identification of users that are joinable
* The background and layout of the Marketplace blade will be updated dynamically by Live service. This will enables different themes for a day but cannot be changed by the user
* When browsing the Marketplace, you can hit the Y Button to quickly navigate to the top of Marketplace
* You now have the option to save your Windows Live ID password during Signup
* Friend information is displayed in multiple locations throughout Arcade now. You can quickly find them, see what they're playing and join in the fun
* Tell A Friend - You can send messages to your friends and boast about your latest achievements and high scores
Additional Spring 2007 Autoupdate Issues
* ISSUE 1: Cheating Corrupt Files Issue
We may see an increase in the number of users calling stating their saved game files are corrupt after the Spring autoupdate. Please refer and code to the following article for these issues: [KB# not up yet - ask after update ;)]
Bears and Bulls
Seker/Warmachine: ik heb alle 500 groene Orbs gevonden in Crackdown
aan die blauwe wil ik niet eens beginnen...heb er pas 180

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
omg best kansloosTerryb47 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:28:
Seker/Warmachine: ik heb alle 500 groene Orbs gevonden in Crackdown![]()
maar toch respect! Je moet crackdown wel heel erg waarderen wil je dat er voor over hebben.
Zo, en toen heb ik Peewee's Speed Machine record maar eens verbeterd 
Niet echt tevreden though, na de eerste bal had ik al bijna 400 miljoen, maar de laatste vier ballen gingen er wel erg snel doorheen. Alleen met de laatste bal wilde 't scoren weer een beetje lukken.
Niet echt tevreden though, na de eerste bal had ik al bijna 400 miljoen, maar de laatste vier ballen gingen er wel erg snel doorheen. Alleen met de laatste bal wilde 't scoren weer een beetje lukken.
Hmm dacht dat die update inmiddels een soort Holy Grail was geworden, valt dat ff tegen, waarom de fuzz over die update 
Is er een spel die ik echt WIL hebben, komt ie niet uit in de EU en import spelen kan niet (zal vast niet regio vrij zijn
http://take2store.stores.yahoo.net/maleba2k7xb3.html )
Vind dat ze als er een spel in 1 regio uitkomt, deze verplicht regio vrij moet zijn.
Is er een spel die ik echt WIL hebben, komt ie niet uit in de EU en import spelen kan niet (zal vast niet regio vrij zijn
Vind dat ze als er een spel in 1 regio uitkomt, deze verplicht regio vrij moet zijn.
Is er dan ergens wel een complete lijst te vinden?Anoniem: 216382 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:42:
[...]
Dat zijn maar een klein aantal dingen die nieuw zijn in de spring update.
[ Voor 24% gewijzigd door MeNTaL_TO op 08-05-2007 19:57 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Dat zijn maar een klein aantal dingen die nieuw zijn in de spring update.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:40:
Hmm dacht dat die update inmiddels een soort Holy Grail was geworden, valt dat ff tegen, waarom de fuzz over die update
Is er een spel die ik echt WIL hebben, komt ie niet uit in de EU en import spelen kan niet (zal vast niet regio vrij zijnhttp://take2store.stores.yahoo.net/maleba2k7xb3.html )
Additional Spring 2007 Autoupdate Issues
* ISSUE 1: Cheating Corrupt Files Issue
We may see an increase in the number of users calling stating their saved game files are corrupt after the Spring autoupdate. Please refer and code to the following article for these issues: [KB# not up yet - ask after update ;)]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Devil N schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:37:
Zo, en toen heb ik Peewee's Speed Machine record maar eens verbeterd
Speed heb ik al een paar dagen niet gespeeld
OMFG en dat voor iemand die zo sceptisch was lol..Terryb47 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:28:
Congrats are in order..gefeliciteerd man.. ik moet nog zo'n 90 groene orbs hebben en die hidden orbs...ugh..dan ook nog die rooftop races doen en de nodige andere achievements..nog zat te doen in Crackdown..
[mompelt iets van te weinig tijd om al die games te spelen die ik nog heb liggen en zoveel zijn dat er al niet..]
Gisteren met OctagonQontrol en Seker hebben we DaRealfing geholpen zijn 3 laatste coop missies achievements te halen...dat was wat.. de Locks missie waar we normaal doorheen fietsen ging echt niet, don't ask why. Gelukkig hebben we hem 1 coop achievement bezorgd
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
ROFL, kansloos is wanneer je met een map alle orbs gaat afstruinendikki dik schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:36:
[...]
omg best kansloos
maar toch respect! Je moet crackdown wel heel erg waarderen wil je dat er voor over hebben.
toen ik het spel uitspeelde had ik er al 470 dus die laatste 30 waren niet zo moeilijk meer, alhoewel de laatste 5 waren wat lastiger, maar die kwamen elke keer in paren op gebouwen die ik helemaal nooit had beklommen. De allerlaatste zag ik bij toeval toen ik die klote races aan het doen was.
het racen is echt verrot moeilijk in Crackdown, die andere weggebruikers zijn volgens mij geprogammeerd om op je in te rijden echt frustrerend!
Ben toch blij dat ik aan het spel begonnen ben (op aanraden van m'n collega en Warmachine), gewoonlijks moet ik niks van die GTA achtige games hebben, maar dit was toch een zeer vermakelijke game. Vooral de mix van platform elementen (springen, klimmen, orbs verzamelen) en het verstand op nul iedereen neerknallen is naar mijn mening wat het spel zo leuk maakt.
Warmachine: ik snap het ook niet laatst toen we met heel veel waren kwamen we dat ene level ook niet door, terwijl we een maand geleden met z'n vieren bijna alle mappen toch enigzins 'gemakkelijk' door heen speelden.
[ Voor 13% gewijzigd door Terryb47 op 08-05-2007 21:06 ]
Ga jij eerst maar proberen om Agents op 1 miljard te zetten, dan kan ik ondertussen nog proberen een score op Speed Machine te halen waar ik echt tevreden mee benPWM schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:23:
[...]
Speed heb ik al een paar dagen niet gespeeldWil eigenlijk eerst Agents op 1 miljard zetten. Maar zal hgem vanavond eens spelen.
[edit]
Kijk, 619 miljoen, dat wordt al beter
[ Voor 5% gewijzigd door Devil N op 08-05-2007 21:23 ]
* UltraSub schudt meewarig het hoofd...
En ik dan? Daar kom ik toch nooit meer aan? Jullie vergallen mijn spel verdomme!
En ik dan? Daar kom ik toch nooit meer aan? Jullie vergallen mijn spel verdomme!
Terryb47 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:28:

Maar in iedergeval gefeliciteerd.
Maar je moet GRAW2 weer komen spelen is echt lachen. Was weer bezig om me team kills stats op te krikken
Maar ja, nu ff nog een uur werken
Wat een lol kan je hebben met 800 puntenUltraSub schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:29:
* UltraSub schudt meewarig het hoofd...

Zelfs mijn vriendin heeft er al een uurtje of 6-7 inzitten.
Het blijft verschrikkelijk. Vanmiddag weer 350 miljoen punten met bal 1, en dan maar 110 miljoen halen met de volgende 3 ballen
En opnieuw proberen
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 08-05-2007 22:45 ]
Ben toch wel erg benieuwd hoe die speelt. Moet de demo nog proberen, maarja, Pinball heMutatie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:45:
Zo, ga dadelijk maar es ff C&C3 in m'n 360 proppen, even de Tiberische oorlog beslissend maken
ik wilde net vragen of je orbs wilde gaan zoeken! geintjesekeroglan schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:37:
[...]
![]()
Ik moet er nog 2 hebben en iets van 30 van die secret orbs. Ik speel hem niet meer, was voor het laatst met iemand bezig om die groene orbs te vinden met map erbij, hij had de archievment wel gekregen en ik niet
en ik ga niet alles weer opnieuw doorlopen duurde iets van 3 uur ofzo
maare 3 uur over alle orbs heen is niet slecht, ik was al een uur bezig met 'repo-man' en die andere Road Killer(?) je moet het gewoon afwisselen, tenminste dat deed ik. puur alleen maar orbs zoeken is

Ik heb al die andere al, maar sinds dat orb zoeken heb ik het spel niet meer aangeraakt, laatst toen ff met jouw. Moet nog een paar archievment maar die zijn wel makkelijk te doen.Terryb47 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:03:
[...]
ik wilde net vragen of je orbs wilde gaan zoeken! geintje
maare 3 uur over alle orbs heen is niet slecht, ik was al een uur bezig met 'repo-man' en die andere Road Killer(?) je moet het gewoon afwisselen, tenminste dat deed ik. puur alleen maar orbs zoeken is
Alleen helaas geen zin meer

[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 09-05-2007 00:36 ]
For real? mag je voor mij gaan racen haha dan ga ik wel orbs voor je zoeken
ik zit nu op 407 groene en 250 blauweTerryb47 schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 19:28:
Verder een fantastisch spel crackdown.
alle races moet ik nog, stuntmarkers en nog die 3 rooftop races in the keep.
En nog wat voor super agent, dan heb ik het al wel weer gehad.
[ Voor 18% gewijzigd door MeneerKrab op 09-05-2007 07:16 ]
Dit topic is gesloten.