Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.163 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196282

Ik heb toenet het eerste liedje op medium 4 sterren gehaald en de rest wat ik heb gehaald van medium allemaal 3 sterren. En bij easy heb ik 1x 100% complete dus 5 gele sterren.
ik denk dat ik eerst bij easy nog bij een paar nummers 5 gele sterren ga doen voordat ik weer verder ga met medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183025

Weet ik dat ook weer :P

Verder geen mensen die de laatste tijd een xbox hebben gekocht, en daar problemen mee ondervonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:46

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Ik heb sinds een krappe maand ook een XBOX360 met GoW. Mooi ding! :)

Eigenlijk is degene die ik nu heb mijn tweede, omdat de eerste uit het SuperSize-pack, inderdaad, krassen fabriceerde op mijn maagdelijke GoW-DVD. MediaMarkt deed bij het omruilen na 11 dagen totaal niet moeilijk, ze hebben de console omgeruild met een ander (nieuw) exemplaar uit een ander SuperSize-pack en zelfs de GoW-DVD vervangen voor een nieuw exemplaar. Harde schijf en accesoires werden gewoon overgezet in de nieuwe doos, dus puur alleen de console zelf is omgeruild. Klasseservice! d:)b

Deze XBOX360 heb ik nu 15 dagen, en gelukkig (nog?) geen soortgelijke problemen. Terwijl er ook een TSST-drive in zit. I'll keep mij fingers crossed... :X

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218106

Dit soort zaken bespreken we hier niet ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 06-05-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
C&C 3 binnen op 360 ben benieuwd of het leuk is :)

Iemand al ervaring met de full game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-06 16:15

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Anoniem: 218106 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:08:
Weet iemand hier iets van dat er een update komt tegen de omgebouwde 360's?
Nee, maar aangezien dat bij de originele Xbox ook gebeurd is, is het niet zo heel onwaarschijnlijk.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199688

Haal je UTP-kabel eruit tot je er meer over leest of koop gewoon je games!

Ik kijk meer uit naar homebrew op de 360, zoals XBMC en Ubuntu. Jammer dat mijn kernel al geupdate is naar 4552.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 23-06 11:11
Modchips worden hier niet besproken ;)

[ Voor 98% gewijzigd door Crash op 06-05-2007 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 12:37

Dennahz

Life feels like hell should.

Anoniem: 199688 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:01:
Haal je UTP-kabel eruit tot je er meer over leest of koop gewoon je games!

Ik kijk meer uit naar homebrew op de 360, zoals XBMC en Ubuntu. Jammer dat mijn kernel al geupdate is naar 4552.
Dat zou wel relaxed zijn ja XMBC op de 360... hij kan toch alles makkelijk aan, dus lekker HD filmpjes kijken etc :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Haal ik met de eerste bal op de Agents kast 150.000.000, en denk ik lekker on track te liggen om weer eerste te worden van mijn lijst, verpest ik de laatste 2 ballen :( Zit nu op 190, en da's niet genoeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62733

Ik dacht dat de problemen met krassen al lang over waren , maar ik hoor steeds meer en meer van dit soort problemen ook bij nieuwe versi's

Ik dacht er aan om er een te gaan kopen maar ik ga nu denk ik toch maar kijken voor een ps3 , ik snap niet dat MS hier niks aan doet, ja ze vergoeden hun eigen cd (nou ja ..vergoeden ) maar als je van een third party hebt en er gebeurd wat mee ben je de klos .jammer hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Zo, nog even snel nu het nog kan USA content gedownload (met name wat nieuwe gratis gamerpics, heb er nu eentje van Borat) aangezien ze dat morgen gaan blokkeren. Ben benieuwd of DivX en XviD streamen ook echt gaat werken morgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Rafe schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:56:
Zo, nog even snel nu het nog kan USA content gedownload (met name wat nieuwe gratis gamerpics, heb er nu eentje van Borat) aangezien ze dat morgen gaan blokkeren. Ben benieuwd of DivX en XviD streamen ook echt gaat werken morgen :).
Dat gaat niet werken, ten eerste ontbreekt het juiste onderdeel van de MPEG4 specificatie om die formaten af te spelen in de nieuwe update en ten tweede is het al expliciet ontkent tijdens de Major Nelson podcast van een paar weken terug.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ah oke, dat heb ik dan net gemist, jammer maar helaas, gelukkig hebben we de nodige transcoding software nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:25
Bij XBLA Pinbal, de agents tafel.
Daar krijg ik regelmatig, MEET HIM, en naar mate de tijd verstrijkt gaat je controller steeds harder vibreren..
Alleen waar meet je die gozer? dus waar moet je met die bal naar toe :s?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:01

SaN

Ik weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar er komt een nieuwe versie van de klassieker Golden Axe uit op de 360 en de ps3. Ik heb dit spel echt helemaal kapot gespeeld vroeger. HIER een filmpje van de gameplay.

Ik kan alvast niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54100

Ik heb vanmiddag een optical out + SCART kabel gekocht voor mijn 360. Nu heb ik deze aangesloten op mijn normale breedbeeld TV en heb toch een probleem:

Opzich werkt het goed, alleen als ik de xbox aanzet dan heb ik een zwarte balk onderaan mijn beeld. Als ik vervolgens in het menu van de xbox de video output op "Normal" zet en vervolgens weer op "Widescreen" is het beeld wel goed en fullscreen.

Is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:31

Grozno

acts without consequence!

*O* Golden Axe *O*

Helemaal kapot gespeel op de Sega Megadrive :9

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 54100 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:35:
Ik heb vanmiddag een optical out + SCART kabel gekocht voor mijn 360. Nu heb ik deze aangesloten op mijn normale breedbeeld TV en heb toch een probleem:

Opzich werkt het goed, alleen als ik de xbox aanzet dan heb ik een zwarte balk onderaan mijn beeld. Als ik vervolgens in het menu van de xbox de video output op "Normal" zet en vervolgens weer op "Widescreen" is het beeld wel goed en fullscreen.

Is hier wat aan te doen?
Dit lijkt mij meer een TV probleem dan een Xbox probleem :)

Ik heb hetzelfde als ik eerst mijn Xbox aanzet, en daarna pas mijn tv. TV aan/uit lost het probleem weer op. Domme LG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:24
sander-sp schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:13:
Ik weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar er komt een nieuwe versie van de klassieker Golden Axe uit op de 360 en de ps3. Ik heb dit spel echt helemaal kapot gespeeld vroeger. HIER een filmpje van de gameplay.

Ik kan alvast niet wachten :)
Ziet er wel erg gaaf uit zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In de openings post staat het ook al:

De advanced scart kabel.

Is dit nou echt een goede aankoop? Ik heb nog geen hdtv, en ik krijg er voorlopig ook geen een (over een jaartje vind ik de kleuren misschien beter, want als je er nu 1 van 500 euro of 600 euro koopt krijg je naar mijn gevoel echt een kut tv. Ik bedoel daar mee dan de kleur, zwarte tinten etc. Op een crt blijft dit gewoon prachtig (als je een goede hebt) maar bij een TFT zuigt dit zwaart (zelf gezien in de winkel :P))

Maar daar gaat het niet om. Het gaat er om dat ik deze wil kopen (een ask) maar ik niet weet of hij het geld ECHT waard is. Daarom wil ik graag hier van wat van jullie horen. Ik wil niet de microsoft versie kopen maar deze:

Linkje naar goedkope scart kabel

Wat zeggen jullie er van?

Wat ik ook kan doen is deze:

Linkje naar duurder, maar betere scart kabel

Deze kan ik ook nemen maar mijn bank rekening gaat huilen omdat ik al 1 xbox premium en 2 spellen en een wireless controller heb gekocht. Als dit ECHT beter is kan ik deze ook nemen.

Voor het geluid: Er zit een RCA kabel uitgang op mijn televisie, deze zal wel wat in kwaliteit afnemen maar voor het gamen maakt dit denk ik niet zo heel veel uit, Of wel?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 06-05-2007 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:46

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb ook een RGB kabel en qua resolutie wordt het er niet beter op maar je kleuren zijn wel echt stukken beter; dat ga je zeker merken :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 01:01

SaN

Kijk even of je een originele microsoft kabel 2e hands kan krijgen voor 15 euro. Zit je gewoon goed. Beeldkwaliteit gaat 200% vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82580

sander-sp schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:17:
Kijk even of je een originele microsoft kabel 2e hands kan krijgen voor 15 euro. Zit je gewoon goed. Beeldkwaliteit gaat 200% vooruit.
heb hier de originele van microsoft , maar ook de duurdere kabel van monster. die van monster mag je voor 25euro ophalen. de microsoft voor 15..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:19:
[...]

Ik heb hetzelfde als ik eerst mijn Xbox aanzet, en daarna pas mijn tv. TV aan/uit lost het probleem weer op. Domme LG :)
Inderdaad...domme oude Samsung...met het handje de verhouding op 16:9 inplaats van Zoom zetten verhelpt het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sander-sp schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:17:
Mwhoa...200% vind ik overdreven...maar je kan nu tenminste de letters lezen in een spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo: Iedereen die mij in zijn lijst heeft staan, mag weer naar de Highscore kijken bij de Agents kast :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 09:21
Is er eigenlijk kwaliteitsverschil tussen scart en die andere video aansluiting (niet die HD, de gewone video in) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 15:14

spaceboy

Op grote hoogte

PWM schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:21:
Zo: Iedereen die mij in zijn lijst heeft staan, mag weer naar de Highscore kijken bij de Agents kast :+
Doe 's ff jouw naam plz? (mag ook PM)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

spaceboy schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:30:
[...]

Doe 's ff jouw naam plz? (mag ook PM)
Peewee79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hmm... ik heb net bijna 300mln gehaald. I'm gonna get ya! :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 11:20
PWM schreef op zondag 06 mei 2007 @ 19:19:
[...]

Hier heb ik mijn xbox altijd op widescreen staan. De tv (LG (type zoek ik vanmiddag wel ff op))gaat meestal eerst aan en dan pas de xbox. Geen zwarte balken altijd mooi beeld.

Vandaag de spring update. Hopelijk kan mijn xbox strax updaten als ik ff naar de kaakchirurg gaat.

Ook maar ff wat MSpoints kopen. Ga ff iedereen ownen met pinball.

[ Voor 9% gewijzigd door MeneerKrab op 07-05-2007 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184424

GBI schreef op maandag 07 mei 2007 @ 07:47:
[...]

Hier heb ik mijn xbox altijd op widescreen staan. De tv (LG (type zoek ik vanmiddag wel ff op))gaat meestal eerst aan en dan pas de xbox. Geen zwarte balken altijd mooi beeld.

Vandaag de spring update. Hopelijk kan mijn xbox strax updaten als ik ff naar de kaakchirurg gaat.

Ook maar ff wat MSpoints kopen. Ga ff iedereen ownen met pinball.
Come get us! :D

Trouwens, ergens een overzicht wat de spring update precies inhoudt? EINDELIJK streaming divx? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
Aangezien er met de nieuwe update accounts geblokeerd gaan worden had ik de vraag of het mogenlijk is om je savegames over te zetten naar een ander game profiel.

ik heb mijn profiel aangemaakt met een email adres waarin staat dat ik in Amerika woon (heb dit ook al weer aangepast naar nederland alleen deze veranderingen pakt hij niet op.)
dit is zeker het type profiel dat juist geblokeerd met de update???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200529

HET PROFIEL WORD NIET GEBLOKT!! Je kan gewoon je account houden, alleen content die niet in europa MAG worden gedownload word geblokt, niet je hele account!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-11-2024
ohhh ok, dat is even heel wat anders inderdaad. dacht dat ik weer helemaal opnieuw kon gaan beginnen met Oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Nog even werken (tot 17:00 uur) , en dan kijken wat de Spring Update vandaag allemaal doet met mijn Xbox. Bij de vorige update waren er een aantal verhalen over crashende Xboxen e.d. Bovendien zitten al die 'niet originele firmware' drive bezitters elke spring en fall update hun bilnaad nat zweten ofdat het goed gaat .......

Maar ik ben alleen benieuwd, no mods on my box.

Laat iedereen zijn ervaring met eze grote update maar horen !

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik lees net op xbox.com:
# Added H.264 video support: Up to 10 Mbps peak, Baseline, Main, and High profiles with 2 channel AAC LC.
# Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 5 Mbps peak, Simple Profile with 2 channel AAC LC.
Wat zijn dit voor soort vids? Ook divx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

spaceboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:16:
Ik lees net op xbox.com:

[...]

Wat zijn dit voor soort vids? Ook divx?
H.264 wordt op dit moment voornamelijk gebruikt door HDTV zenders, HDDVD en Blu-Ray. Het is momenteel zo'n beetje de belangrijkste concurrent van de VC1 codec van Microsoft.

MPEG 4-2 Simple Profile is niet compatible met DiVX of andere populaire codecs. Voor zover ik kan zien is alleen Quicktime compatible met MPEG 4-2 Simple Profile, maar het is onwaarschijnlijk dat je Quicktime filmpjes kan gaan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184424

MetroidPrime schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:28:
[...]

H.264 wordt op dit moment voornamelijk gebruikt door HDTV zenders, HDDVD en Blu-Ray. Het is momenteel zo'n beetje de belangrijkste concurrent van de VC1 codec van Microsoft.

MPEG 4-2 Simple Profile is niet compatible met DiVX of andere populaire codecs. Voor zover ik kan zien is alleen Quicktime compatible met MPEG 4-2 Simple Profile, maar het is onwaarschijnlijk dat je Quicktime filmpjes kan gaan afspelen.
Kortom, we hebben er zeldzaam weinig aan. Wat zou ze tegenhouden om Divx te kunnen kijken? Technisch kan het. En het zou volgens mij een mega-boost aan de verkoopcijfers geven, als je ook 't grote publiek kunt verleiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-06 11:05

Nitai

Live the life you love.

Voor het afspelen van Divx moeten ze geloof ik ook licentiekosten betalen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lbuysers
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-04-2024
Er is nooit gezegd dat de update op 7 mei komt. Er is alleen gezegd dat de update in het begin van de week van 7 mei zal uitkomen.
Beginning the week of May 7, 2007, the Xbox 360 Spring Update will provide Xbox 360 owners worldwide with access to Windows Live Messenger features, broadening the communication options on the Xbox LIVE social network.
http://www.xbox.com/en-US/community/news/2007/0408-im.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
PWM schreef op zondag 06 mei 2007 @ 22:21:
Pik! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Roely schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:02:
Nog even werken (tot 17:00 uur) , en dan kijken wat de Spring Update vandaag allemaal doet met mijn Xbox. Bij de vorige update waren er een aantal verhalen over crashende Xboxen e.d. Bovendien zitten al die 'niet originele firmware' drive bezitters elke spring en fall update hun bilnaad nat zweten ofdat het goed gaat .......

In het begin had ik mijn twijfels over illigale xboxen op live, nu weet ik echter zeker: Dit gaat nog heel lang door, ik schat dat 25% van de mensen op de live met een omgebouwde xbox zit. Ik ken alleen al 12/14 mensen met een xbox, 1 daarvan heeft hem orgineel en iedereen speelt op live

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82580 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:27:
[...]

heb hier de originele van microsoft , maar ook de duurdere kabel van monster. die van monster mag je voor 25euro ophalen. de microsoft voor 15..
Ik wil die van monster wel graag hebben dan. Misschien heb je een mail adres voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

evilpin0 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:27:
[...]

In het begin had ik mijn twijfels over illigale xboxen op live, nu weet ik echter zeker: Dit gaat nog heel lang door, ik schat dat 25% van de mensen op de live met een omgebouwde xbox zit. Ik ken alleen al 12/14 mensen met een xbox, 1 daarvan heeft hem orgineel en iedereen speelt op live
Ik zie de toegevoegde waarde niet echt van dit geblaat :? Zo eens in de week kom je weer verkondigen dat jij lekker stoer illegaal bent, of dat je spel X van Usenet hebt gehaald.

Natuurlijk: "De echt goede spellen, koop ik wel hoor" :z

Het is een eindeloze discussie, die we hier niet opnieuw hoeven te voeren. Echter, je hoeft het ook niet 5x per Topic deel te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:35:
[...]

Ik zie de toegevoegde waarde niet echt van dit geblaat :? Zo eens in de week kom je weer verkondigen dat jij lekker stoer illegaal bent, of dat je spel X van Usenet hebt gehaald.

Het is een eindeloze discussie, die we hier niet opnieuw hoeven te voeren. Echter, je hoeft het ook niet 5x per Topic deel te noemen.
Ach, hij komt er zelf wel achter als Microsoft er iets tegen gaat doen... Een xbox die nooit meer online kan. Veel plezier met die Xbox! Je mag een nieuwe gaan kopen (of dat kan misschien niet eens als microsoft je IP bant.)

En ik geniet meer van een spel die ik gekocht heb dan dat ik hem download en zo snel mogelijk met cheats ofzo uit speel. Ik heb er inderdaad ook ervaring mee, maar sinds ik een xbox krijg koop ik alleen nog maar spellen voor deze fantastische console. Voor de computer download ik ze nog wel, omdat de dwang voor online daar veel minder groot is. (Eerlijk is eerlijk...)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 07-05-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
PWM schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:35:
[...]

dan moet je lezen waarop ik quote |:(
Duidelijk gevalletje van: Ik koop me spellen orgineel en haat mensen die ze voor 5 euro fixen. Ik lul meestal over nieuwe spellen en meld daar echt niet 5x per week bij dat ze usenet komen, ik discuseer de inhoud van de spellen niet de bron. Stoer vindt ik mij al helemaal niet doordat ik spellen download dus ik zie die toegevoegde waarde van je post al helemaal niet in.

@hitman333
Ik speel alleen SP spellen, zal me echt bijzonder veel boeien als ik gebanned wordt, alleen jammer dat dan niet meer af en toe met vrienden een spelletje kan doen. Maarja de dag dat gebeurt zal ik zeker verrast zijn. Ik ga niet discuseren hoezo, dat doe ik wel op xbox-info.nl O-)

Voor de pc downloaden is minder erg dan voor de xbox ? 8)7

De gamerpoints van veel mensen verraden al meteen dat ze hem omgebouwt hebben 40 games speelt, 1000 punten 8)7
Dat je meer geniet van spellen die je orgineel koopt is puur geestelijk.

Als MS zon patch uitbrengt voelen de mensen die een HD DVD speler gekocht hebben zich toch meer genaait :P

[ Voor 26% gewijzigd door evilpin0 op 07-05-2007 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:45:
[...]

Duidelijk gevalletje van: Ik koop me spellen orgineel en haat mensen die ze voor 5 euro fixen. Ik lul meestal over nieuwe spellen en meld daar echt niet 5x per week bij dat ze usenet komen, ik discuseer de inhoud van de spellen niet de bron. Stoer vindt ik mij al helemaal niet doordat ik spellen download dus ik zie die toegevoegde waarde van je post al helemaal niet in.
@ update:
Ok als je allen SP speelt heb je indd geen probleem... Maar stel je voor dat Microsoft een update uitbrengt waar je HDDVD films kan kijken op je normale dvd speler (in je xbox ) dan voel je je toch echt wel genaait :P

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 07-05-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Dus? Omdat iemand zegt dat hij niet MOD, moet jij reageren?
Duidelijk gevalletje van: Ik koop me spellen orgineel en haat mensen die ze voor 5 euro fixen.
Als het ergens niet mee te maken heeft, is het het rechtvaardigheidsgevoel naar mij zelf toe.
Ik lul meestal over nieuwe spellen
Zoals spellen die nog niet uit zijn d:)b
en meld daar echt niet 5x per week bij dat ze usenet komen
Quote van 4 dagen geleden:
op usenet O-)
wordt er niet warm of koud van, toch 7 missies achter elkaar gespeelt, dus voor een budgedt titel kan die ermee door.
Ik durf te wedden dat ik er in elk deel wel 1 kan vinden
ik discuseer de inhoud van de spellen niet de bron.
Je gebruikt spellen als wegwerp product, dat is ook 1 van de problemen ervan.

Ik weet niet of jij het was, dus voel je in deze niet aangesproken, maar ik haal maar even een voorbeeld aan:

Bij Crackdown verscheen 2 weken voor release een aantal berichten hier van mensen die het spel hadden gedownload. Spel was ruk, matig, en snel uitgespeeld.

Wat deden die mensen: Spel er in, alle missies in 1 keer spellen, klaar.

Dat is niet de bedoeling van Crackdown, en dat is ook wat de spelers die daadwerkelijk wachten op het spel, en het in de winkel haalde wisten: Een sandbox, heerlijk. Lekker spelen, af en toe een missie spelen, en zo vele uren bezig zijn.

De toegevoegde waarde van de mening van de meeste Modders is 0,0 op die manier.

EDIT:

In je toevoeging haal je het zelf aan: 40 games gespeeld, nauwelijks gamerpoints. En dan nog zeggen dat het niet waar is dat je minder plezier in een game hebt als je download?

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 07-05-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 183025 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:48:
[...]

@ update:
Ok als je allen SP speelt heb je indd geen probleem... Maar stel je voor dat Microsoft een update uitbrengt waar je HDDVD films kan kijken op je normale dvd speler (in je xbox ) dan voel je je toch echt wel genaait :P
Dan heb je nog steeds een probleem hoor. De nieuwste spellen hebben op de Xbox 360 altijd de laatste firmware update nodig. Als jij die niet hebt, dan installeert het spel de update zelf op de 360 zonder van Live gebruik te maken. Mocht Microsoft in de komende update omgebouwde Xbox 360 consoles gaan weren, dan kan over 2-3 maanden niemand met een omgebouwde Xbox 360 de nieuwste spellen meer spelen.

Hoe dan ook, als je je Xbox 360 mod en Microsoft komt met een patch, dan heb je een console waar geen nieuwe spellen meer op te spelen zijn. Als die patch in de volgende update komt, dan moet je niet verwachten dat je bijvoorbeeld Halo 3, GTA IV, Mass Effect, Bioshock of Too Human nog zal kunnen spelen op je 360.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 07-05-2007 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je gebruikt spellen als wegwerp product, dat is ook 1 van de problemen ervan.

Ik weet niet of jij het was, dus voel je in deze niet aangesproken, maar ik haal maar even een voorbeeld aan:

Bij Crackdown verscheen 2 weken voor release een aantal berichten hier van mensen die het spel hadden gedownload. Spel was ruk, matig, en snel uitgespeeld.

Wat deden die mensen: Spel er in, alle missies in 1 keer spellen, klaar.

Dat is niet de bedoeling van Crackdown, en dat is ook wat de spelers die daadwerkelijk wachten op het spel, en het in de winkel haalde wisten: Een sandbox, heerlijk. Lekker spelen, af en toe een missie spelen, en zo vele uren bezig zijn.

De toegevoegde waarde van de mening van de meeste Modders is 0,0 op die manier.

EDIT:

In je toevoeging haal je het zelf aan: 40 games gespeeld, nauwelijks gamerpoints. En dan nog zeggen dat het niet waar is dat je minder plezier in een game hebt als je download?
PWM, ik ben het helemaal met je eens! Ik zie me zelf er ook heel goed in. Ik heb namelijk een tijd lang veel spellen voor de PC gedownload en gespeelt. Ik speel dat dan in 1 keer uit en vind er meestal niet echt iets aan. Meestal voel je het plezier niet. Ik zie me er zelf echt goed in en daarom geef ik je totaal gelijk, ik denk ook dat de meeste mensen die hun spellen niet kopen geen voldoening voelen. Dat is in iedergeval bij mij zo. Geen voldoening en geen zin om echt plezier aan een spel te beleven maar gewoon snel uitspelen en dan kan je weer tegen je vrienden zeggen: Ik heb 'dat spel' weer uitgespeelt en het was echt te snel voorbij.. saaiiii..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
Zo snel komt microsoft daar niet achter denk ik.
Commodore4eva released a new version of his firmware for the Toshiba-Samsung TS-H943 Xbox360 drive with added protection against the new checks/detection Microsoft will probably add in the spring2007 dashboard/kernel update (coming next week).
De enige spellen waar ik momenteel echt op wacht zijn Forza motorsport 2 en Halo3.
Daarbij heb ik nog wel wat spellen die ik wel zou willen zien. Daarvan is de nieuwe Turok er een van en ik wacht eigenlijk al jaren op een waardige opvolger van het spel 'Carmageddon' Al is het maar een remake van deel 1 met unreal 3 engine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184536

Dat had ik met mijn eerste xbox ook. Omgebouwd gekocht en meteen 40 spellen erbij,. je weet gewoon niet wat je moet doen en speelt alles maar half. Later deed ik een spel downloaden en gewoon echt uitspelen en dan pas weer een nieuwe. Dat je minder plezier beleeft aan een gedownload spel zit echt tussen je hoofd hoor. Met de 360 ben ik te bang om van live geweert te worden dus die blijft origineel.

weet trouwens iemand of je wmvhd kan streamen naar de xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

[...]

De gamerpoints van veel mensen verraden al meteen dat ze hem omgebouwt hebben 40 games speelt, 1000 punten 8)7
Dat je meer geniet van spellen die je orgineel koopt is puur geestelijk.
Dit hoeft natuurlijk beslist niet waar te zijn.
Mijn zoon werkt in een winkel waar onder andere ook games te koop zijn.
Elke nieuwe game probeert hij even uit.
Dus ja veel games in zijn profile en weinig punten in verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja er zit inderdaad een verschil tussen games kopen en downloaden en spelplezier.
Voor de pc deed ik alles downen, voor de 360 koop ik wat ik wil. Gevolg, meer speelplezier. Je hebt er voor betaald, dus wil je alles uit het spel halen, en er niet ff doorheen rennen, zoals ik met de pc altijd deed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ALs mensen vragen hoe ik eraan kom meld ik gewoon eerlijk de bron.
Toen crackdown uitkwam heb ik dit spel juist de hemel in geprezen op got, ik vondt het geweldig heb het rustig op me gemakje uitgespeelt. Ik ben kieskeurig kwa spellen en de meeste spellen die ik speel speel ik niet uit, wel de spellen die me echt trekken. Ik zelf heb over de 4000 gamers point, dus ik gebruik ze zeker niet als wegwerp product.

Ik ben een gamer omdat ik ik games strak vindt en speel goede games altijd met veel plezier, echter zijn mijn eisen wel torenhoog dus alleen leuke orginele of gewoon steengoede games kunnen me boeien. Mijn mening over een spel is juist niet beinvloedt door de gedachte:"ik heb er veel geld voor betaald dus ik kan het beter leuk vinden!" , misschien een misplaatse opmerking om hier te posten maar ik zelf dacht dit altijd wel toen ik klein en me spaargeld aan games moest uitgeven.

Ik ben Kameo nu voor de 2de keer aant spelen _/-\o_
Engiste goede platform/adventure game op de xbox helaas :(

@Roely
las het ook ja, flashen wordt voor mij ook een dure bezigheid. Wordt de 4de keer dat ik hem moet laten flashen.

[ Voor 5% gewijzigd door evilpin0 op 07-05-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Nooit gedacht dat een kleine verwijzing naar gemodde Xboxen zo discussie zal opleveren. Was ook niet mijn intentie, want hier zijn al pagina's vol over geschreven.

Het enige wat ik er over kwijt wil is dat ik "vroeger" nooit iets legaals gekocht heb. In de CBM64 tijd wist ik nog geneens hoe een originele game eruit zag. Ook op mijn Amiga was het diskcopy programma het meestgebruikte. Op de PC deed ik het zelfde, Twilight e.d. Vooral veel software, en nog meer en alles en veel.

Toen kocht ik mijn eerste Xbox (de originele), en ik geef toe, heb inmiddels een aardige job en best wat te besteden. Ik kocht de spellen ervoor, en beleefde meer plezier dan anders. Reviews lezen, uitzoeken wat je wilt hebben, wat is goed, wat spreekt me aan ... Voorpret ! En dan spelen, tot het einde, als het even niet meezit, kon ik geen ander spel pakken.
Op de 360 doe ik precies hetzelfde. Ik kies mijn te kopen spel heel nauwkeurig uit. En dan op een zaterdag naar de winkel, met het groene doosje naar huis, zegel verbreken en spelen maar. Vaak meer dan 50 uur per game. Het echte speelplezier is bij mij begonnen toen ik de spellen orgineel kocht !

En voor diegene die het willen weten, de spring - patch zorgt ervoor dat je backup games niet meer draaien, maar ook daar is weer een flash voor te vinden.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

lbuysers schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:52:
Er is nooit gezegd dat de update op 7 mei komt. Er is alleen gezegd dat de update in het begin van de week van 7 mei zal uitkomen.

[...]

http://www.xbox.com/en-US/community/news/2007/0408-im.htm
Sterker nog, er staat daar dat de features beschikbaar zullen zijn "vanaf de week van 7 mei". Het zou dus ook vrijdag pas zullen zijn. Andere bronnen, zoals o.a. Major Nelson, duiden aan dat de update waarschijnlijk toch vandaag uit zal komen, maar kennelijk wilde Microsoft wat extra speelruimte om de update eventueel te kunnen uitstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-06 11:05

Nitai

Live the life you love.

Zodra het modden mogelijkt maakt dat ik homebrew kan draaien op m'n 360 dan is de keus snel gemaakt. Vooralsnog werkt de legale manier goed. Originele spellen, live, arcade. Zoveel hele goede spellen zijn er toch niet of heb ik er gewoon niet de tijd voor om alle spellen te spelen :) Meestal lees ik veel reviews, speel ik een demo, huur ik het spel (als ik nog twijfel) en dan uiteindelijk kopen.

Daar zit voor mij het meeste plezier in (naast het gamen), nl. het onderzoeken van de aankoop. Het wachten op een spel etc. Nu speel ik bijvoorbeeld Crackdown, Gears of War en Rainbow Six Vegas. Voorlopig heb ik gewoon niets meer nodig :)

Mijn gewone Xbox gebruik ik alleen voor Xbox Mediacenter. Het is het meest geniale van een omgebouwde Xbox. Zoals eerder genoemd is het gewoon jammer dat MS niet alle zaken (ISO's afspelen, divx, xvid, subs, etc.) ondersteunt zoals de Xbox Mediacenter op hun eerste console.

Maar ik heb goede hoop voor de toekomst :) De 360 is natuurlijk nog steeds een jonge console.

Edit* Wat Roely zegt! ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 30-06 10:27

HellBeast

Oh My GoT!

Anoniem: 183025 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:43:
[...]

. Veel plezier met die Xbox! Je mag een nieuwe gaan kopen (of dat kan misschien niet eens als microsoft je IP bant.)
Dit zal niet zo snel gebeuren. IP adressen zijn niet altijd statisch. En omdat mensen wisselen van internetabonnement, zou het dus voor kunnen komen, dat je een nieuw internetabonnement krijgt met een niet werkende verbinding van X-Box live. En dat wil Microsoft niet.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:54

backupdevice

Boeh!

Ik heb een vraag.

Ik heb mij Xbox 360 aangesloten via de speciale scartkabel op mijn TV. Dit is een Philips "CRT"model, met Digital Scan, 100 hertz enzo. ( 82CM )

Nu heb ik met veel spelen goed beeld, maar met sportspellen is het een stuk minder. Als ik bijv. NHL2007 speel, dan kan ik heel moeilijk zien waar de puck is. Camerahoek veranderen helpt niet veel. COD en Tombraider zijn wel weer goed te zien. GOW was ook goed.

Ik heb de console ingesteld op 60Hz

Weet iemand of dit te maken heeft met een instelling, of komt dit omdat ik geen LCD gebruik ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door backupdevice op 07-05-2007 12:29 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 23:15
Bijna alle spellen die ik op de xbox gespeeld heb heb ik 2e hands gekocht. Eigenlijk verdient MS net zoveel aan mij als aan een downloader ironisch genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 28-06 09:50

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Sh0ckTr00per schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:29:
Bijna alle spellen die ik op de xbox gespeeld heb heb ik 2e hands gekocht. Eigenlijk verdient MS net zoveel aan mij als aan een downloader ironisch genoeg. :)
aan jou mischien wel. Maar degene die zijn spelletje heeft verkocht zal waarschijnlijk weer een nieuw spel kopen. Wat heb je immers aan en xbox zonder games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Wat dat aangaat zou het me niet verbazen als de volgende generatie download-only wordt. XBLA games kun je tenslotte niet verkopen of ruilen, dus daar wordt gewoon altijd geld aan verdiend. Tenzij mensen het echt niet kopen, maar gezien de hoeveelheid spelers van elk willekeurig Digital Eclipse crap spelletje is het wel duidelijk dat dat toch niet gebeurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:14
Sh0ckTr00per schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:38:
Wat dat aangaat zou het me niet verbazen als de volgende generatie download-only wordt. XBLA games kun je tenslotte niet verkopen of ruilen, dus daar wordt gewoon altijd geld aan verdiend. Tenzij mensen het echt niet kopen, maar gezien de hoeveelheid spelers van elk willekeurig Digital Eclipse crap spelletje is het wel duidelijk dat dat toch niet gebeurt..
Ik hoop niet dat dat er ooit komt. Persoonlijk geniet ik er gewoon echt van om iets te gaan halen ergens en dan terug naar huis te fietsen, of in de trein te zitten, lekker de handleiding te lezen en het hoesje te bekijken, om het dan vervolgens te gaan spelen. Baal er al erg genoeg van dat ik met mijn 360 ergens heen moet om daar Oblivion:Knights of the Nine/Shivering Isles te moeten downloaden, omdat ik zelf op mijn kamer geen internet heb. :/

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-06 12:17

mindcre8r

Tradepedia

Roely schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:02:

Gameswank: You say that you had some inside info that the spring update would have the ability to detect and possibly ban 360 modded users from their console and or XBOX Live?
* Commodore4Eva: The method won't detect modded drives but can detect a backup disk and make it not boot, banning someone for a copied disk would be harsh and damaging to MS themselves both in revenue and popularity
Bron: Xbox-scene.com

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Weten jullie of het veel uitmaakt of je de scart of de gewone video aanlsuiting gebruikt? In beeldkwaliteit bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
Weltschmerz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 12:44:
[...]Ik hoop niet dat dat er ooit komt. Persoonlijk geniet ik er gewoon echt van om iets te gaan halen ergens en dan terug naar huis te fietsen, of in de trein te zitten, lekker de handleiding te lezen en het hoesje te bekijken, om het dan vervolgens te gaan spelen. Baal er al erg genoeg van dat ik met mijn 360 ergens heen moet om daar Oblivion:Knights of the Nine/Shivering Isles te moeten downloaden, omdat ik zelf op mijn kamer geen internet heb. :/
Helemaal mee eens. Ik mis de tijd al dat je in een doos van een spel gewoon allerlij extra's vind zonder dat je daar ultra rare limited collector's editions voor moet kopen. Ultima met z'n stoffen kaarten, tarot kaarten, etc. Army Men met die plastic soldaatjes erbij..
Pirate-Bozz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:02:
Weten jullie of het veel uitmaakt of je de scart of de gewone video aanlsuiting gebruikt? In beeldkwaliteit bedoel ik dan.
In de tijd dat ik nog een crt tv had was ik blij met mijn advanced scart. Gaf enorm veel beter beeld dan composiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 26-06 17:12

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Pirate-Bozz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:02:
Of doe gewoon eens wat meer research voordat je je vraag hier neerplempt.
Jou antwoord is al duizenden keren voorbijgekomen, en staat zelfs in de openingspost.

Maar goed, omdat ik een goede bui heb zal ik het je nog even voorkauwen.
Is die Advanced Scart kabel nou echt zoveel beter als de kabel die ik bij mijn Premium kreeg?
Ja, hij is echt zoveel beter. Als je geen HDTV hebt, maar een gewone SDTV is deze kabel je 30 euro goed waard. Kleine letters ingame worden leesbaar en de knopjes in dashboard zijn opeens scherp in plaats van een gekleurde vlek. Bij de Premium krijg je een component kabel. Deze kan echter ook composite outputten, 2 in 1 dus. De Advanced Scart kabel is echt gemaakt voor Scart en is er daarom ook beter in. Daarnaast heb je bij de Advanced Scart kabel geen omvormblokje nodig en bij de composite bekabeling wel, wat ook weer voor kwaliteitsverlies zorgt.

[ Voor 48% gewijzigd door Semper Fight op 07-05-2007 13:19 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Sorry, had inderdaad even beter moeten kijken. Maar toch bedankt :)

Nou, ik ben van plan om m'n xbox met een scartkabel aan te sluiten. Daar zit nu echter nog de dvdrecorder op. Nou was mijn idee er dit tussen te zetten:

http://www.kabelhuis.nl/Scart_verdeeldoos__N_art_162.html

Ik kon echter nergens vinden of dit voor enig kwaliteitsverlies kon zorgen. Wat denken jullie erover?

[ Voor 70% gewijzigd door Pirate-Bozz op 07-05-2007 13:39 . Reden: Vraagje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Ik hoop niet dat dat er ooit komt. Persoonlijk geniet ik er gewoon echt van om iets te gaan halen ergens en dan terug naar huis te fietsen, of in de trein te zitten, lekker de handleiding te lezen en het hoesje te bekijken, om het dan vervolgens te gaan spelen. Baal er al erg genoeg van dat ik met mijn 360 ergens heen moet om daar Oblivion:Knights of the Nine/Shivering Isles te moeten downloaden, omdat ik zelf op mijn kamer geen internet heb. :/
Tja, je hebt wel 'n puntje. Ik ben ook al wel een aantal (10+) jaartjes gamer, maar toch... ik moet zeggen dat het XBLA principe mij erg aanspreekt. Gewoon kleine snelle games met een paar klikken op de controller bestellen en spelen maar. Heerlijk.
Heb trouwens ook nog geen behoefte aan een gemodde Xbox. Ik deel de mening dat gekochte games echt lekkerder spelen. Als ik Kameo had gekopieerd ofzo, dan had ik hem nooit meer aangeraakt. Nu weet ik zeker (heb 't mezelf beloofd) dat ik 'm nog uit ga spelen. Ooit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
spaceboy schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:27:
[...]

Tja, je hebt wel 'n puntje. Ik ben ook al wel een aantal (10+) jaartjes gamer, maar toch... ik moet zeggen dat het XBLA principe mij erg aanspreekt. Gewoon kleine snelle games met een paar klikken op de controller bestellen en spelen maar. Heerlijk.
Heb trouwens ook nog geen behoefte aan een gemodde Xbox. Ik deel de mening dat gekochte games echt lekkerder spelen. Als ik Kameo had gekopieerd ofzo, dan had ik hem nooit meer aangeraakt. Nu weet ik zeker (heb 't mezelf beloofd) dat ik 'm nog uit ga spelen. Ooit. ;)
Op XBLA koop je idd echt te snel spelletjes. :) Ik heb er nu acht geloof ik. Wat betreft het modden van de Xbox, persoonlijk vind ik zestig euro per spel ook een beetje veel. Daarom kies ik voor de gulden middenweg en bestel mijn spelletjes in Hong Kong (Gears, Saint's Row) en Australie (Viva Pinata). Daar betaal je er slechts veertig euro voor ofzo, toch een wat schappelijkere prijs. :) Het wachten is op de eerste titel waarbij ik geen zin heb om een paar weekjes op de post te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199688

Ik wacht nog even met de nieuwe update. Ik heb men 360 gekocht op de dag van de spring update en kwam thuis en dacht meteen ff te updaten. Maar ik kreeg heel vrolijk een E71 error. Xbox werd snel opgehaald maar het is toch vervelend als je hem net hebt gekocht en je wil gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heb nog geen update gezien hier....
Al mensen die een update hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

UltraSub schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:08:
Heb nog geen update gezien hier....
Al mensen die een update hebben gehad?
lbuysers in "Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 34"

Was dit niet duidelijk genoeg?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Die vertaling klopt alleen niet. Zoals het er op Xbox.com staat zou de update tussen nu en vrijdag uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 26-06 20:26
Pirate-Bozz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 13:25:
Sorry, had inderdaad even beter moeten kijken. Maar toch bedankt :)

Nou, ik ben van plan om m'n xbox met een scartkabel aan te sluiten. Daar zit nu echter nog de dvdrecorder op. Nou was mijn idee er dit tussen te zetten:

http://www.kabelhuis.nl/Scart_verdeeldoos__N_art_162.html

Ik kon echter nergens vinden of dit voor enig kwaliteitsverlies kon zorgen. Wat denken jullie erover?
Ik heb ook zo'n verdeeldoos (met drie aansluitingen) ertussen zitten, beeldkwaliteit gaat wel tikkeltje achteruit. Heb de 360 nu (met de advanced scart kabel) nu direct op de tweede scart aansluiting van mijn tv aangesluiten, de rest (dtv-decoder, dvd-speler, Xbox1) via dat scart-verdeelkastje. Bijkomend nadeel is dat tv nu niet meer automatisch van breedbeeld naar 4:3 springt (en andersom) bij het zappen via de dtv-decoder, dit werkte wel goed toen de dtv-decoder direct op de tv was aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

MetroidPrime schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:22:
Die vertaling klopt alleen niet. Zoals het er op Xbox.com staat zou de update tussen nu en vrijdag uit kunnen komen.
Ja precies. Daarom vind ik het wat raar dat iemand maandagmiddag al zich af begint te vragen waar die update blijft.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216382

Ik snap niet waarom jullie de update zo graag willen hebben, het downloaden uit andere regio's zal namelijk gelockt zijn waardoor dit niet meer mogelijk is. Zelfs al heb je een amerikaanse XBL account met amerikaanse XBL punten voor films bv, ben je die mooi kwijt zodra die update er is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 26-06 15:07

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

marketplace blade _/-\o_

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Gunner schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:35:
[...]

Ja precies. Daarom vind ik het wat raar dat iemand maandagmiddag al zich af begint te vragen waar die update blijft.
Tuurlijk was die line duidelijk, ook gelezen.
Maar laat ruimte voor interpretatie. Hij kán vanaf vandaag tot eind van de week komen. Dus het kán net zo goed maandagmiddag zijn. Vandaar de vraag ;)

/edit
Wat anders, nog niemand een "walkthrough" van Pinball FX gespot?
Waar alle modes worden uitgelegd?

[ Voor 7% gewijzigd door UltraSub op 07-05-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

UltraSub schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:21:
[...]
/edit
Wat anders, nog niemand een "walkthrough" van Pinball FX gespot?
Waar alle modes worden uitgelegd?
Ja, ook erg geinteresseerd. Ik heb dus ondertussen bijna 300 miljoen met de Agents kast gehaald, maar dat is meestal een kwestie van de bal(len) gewoon in het spel houden. Paar dingen kom je vanzelf achter (waar de multiballs vandaan komen enzo), maar die MEET HIM heb ik bij mijn weten ook nog nooit (opzettelijk) gehaald. ;-) Wellicht heeft dat met de "evidence" te maken?

Ik ga nu weer ff gamen. Effe kijken of ik die nare PWM kan verslaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 20:25
Onno_Devine schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:35:
Bij XBLA Pinbal, de agents tafel.
Daar krijg ik regelmatig, MEET HIM, en naar mate de tijd verstrijkt gaat je controller steeds harder vibreren..
Alleen waar meet je die gozer? dus waar moet je met die bal naar toe :s?
_/-\o_
Bump, weet iemand dit :)? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ik denk ook niet dat dat er ooit komt. De makers weten dit echt wel! Ik geniet er ook heel erg van als ik een spel koop. En wat moeten winkels als Free Record Shop dan? Ook al downloaden mensen... heel erg veel mensen kopen nog steeds omdat dit gewoon ook veel meer voldoening geeft.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 183025 op 07-05-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die update is er nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:35

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Zo.. mijn 360 is vandaag opgehaald door de UPS. De chaffeur zei dat dit al de 5e was die hij vandaag ophaalde. Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de echte cijfers over kapotte xboxen.

Volgens mij zijn dat er best veel..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Ik heb geen rumble in mijn draadloze controller als ik CoD3 online speel. Singleplayer wel, hoort dat zo?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 16:00

curry684

left part of the evil twins

[...]

omdat ik zelf op mijn kamer geen internet heb. :/
In welke eeuw leef jij? :+

Maar digitaal downloaden wordt wel degelijk de toekomst, al is het maar om de duidelijke reden dat de DVD-firmware wel enigszins hackable is gebleken tot op heden, en XBLA niet. Vul de rest zelf maar in ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Yup, iets wat iedere keer een online connectie maakt om iets te verifieren, is zo goed als onkraakbaar. Sure, block it in your firewall, maar ja, geen connectie is niet werken. Tel daar dan ook nog eens bij op dat de software die je draait in principe niet te veranderen is, sja... There ya go. Ik denk dat het de toekomst gaat worden van alle software.

Wat ik dan meteen het nadeel vind. Ik zag laatst toevallig dat als je niet ingelogd bent op Live, je ook geen XBLA games kan spelen in single player. Maar daar heb ik ook voor betaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat kan wel, maar alleen op de Xbox waarop je ze hebt aangeschaft. Als je dus een vervangende Xbox krijgt van MS dan werken de XBLA games alleen als je op Live zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyrus26
  • Laatst online: 19-06 19:12
De spring update is in aantocht. Alleen het uur is onbekend wel dat het vandaag gaat zijn.Yoehoe
http://games.telenet.be/index.php?act=one&nid=26880

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

cyrus26 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:36:
De spring update is in aantocht. Alleen het uur is onbekend wel dat het vandaag gaat zijn.Yoehoe
Die bronvermelding maakt het wel heel erg betrouwbaar. Major Nelson zou het op zijn blog zetten zodra hij wist wanneer de update kwam, tot nu toe heeft hij er niets op gezet, wat vandaag erg onwaarschijnlijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom willen jullie die update zo graag? :'). Je kan dan niks meer uit andere regio's downloaden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Anoniem: 216382 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:54:
Waarom willen jullie die update zo graag? :'). Je kan dan niks meer uit andere regio's downloaden :')
Zodra die update er is zul je dat toch niet meer kunnen, zelfs als je niet update. Niet iedereen download ook daadwerkelijk iets uit andere regio's, ik durf zelfs te gokken dat het alleen een kleine minderheid van de Europese Xbox Live gebruikers is die daar gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Waar hebben jullie jullie xbox eigenlijk op aangesloten? Op de tv in de woonkamer, tv op je eigen kamer of op een monitor? Zit nog te twijfelen maar woonkamer lijkt me wel gezellig om te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maarja tis wel belachelijk voor mensen die bv een profile hebben van Amerika omdat ze verhuisd zijn naar Canada, of zoiets dergelijks. Stel dat je een soldaat bent, je hebt je profile op Amerika staan en je kan ineens niks meer downloaden.

Xboxlive Marketplace bestaat nog maar in 34 landen ofzo hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je die text ff copy pasten? Die site is geblokt @ werk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Pirate-Bozz schreef op maandag 07 mei 2007 @ 17:58:
Waar hebben jullie jullie xbox eigenlijk op aangesloten? Op de tv in de woonkamer, tv op je eigen kamer of op een monitor? Zit nog te twijfelen maar woonkamer lijkt me wel gezellig om te gamen :)
Ligt er een beetje aan hoe je thuis-situatie is denk ik. :-)
Ik woon in m'n uppie, maar vind het ultra-relaxed om op m'n loungebank voor de tv te gamen. Dit is mijn eerste serieuze (nou ja, Cube is semi-serieus) console, maar ik vind het echt fantastisch gamen.

(alleen wil het nog ff niet lukken met PWM verslaan met de Agents pinball kast) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Tekst is ge-edit:
Edit: Nu ja, vandaag? Blijkbaar is 7 mei een beetje te vroeg voor Microsoft. Verwacht wordt echter dat de Spring Update deze week nog verschijnt.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.