![]() |
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]()
![]()
|
[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 21-04-2007 16:06 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
![]() |
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() ![]()
![]()
|
[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 21-04-2007 16:06 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955
[ Voor 66% gewijzigd door PWM op 09-04-2007 18:39 ]
Hehe, het was AudiRS4. You were closeBizzarro schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:46:
AudiA4 (of was t nou A5?)
![]()
Ik heb echt zin in dit spel, al veel films van gezien en ik wacht met smart op de demo.
Here's a true story: As an import-tuning wannabe, I recently caught the Honda S2000 bug and became curious about the drifting capabilities of this RWD roadster. So what better way to answer my own question by picking up this slick fan-favorite mobile with some extra money I had in my Forza account. But initial test drives of my new S2000 confounded expectations. Instead of being able to kick out my rear end on a dime, the S2000 understeered itself into the dirt on high-speed corners if I eased up on the throttle heading into the apex. Frankly, it was pissing me off and, if Forza couldn't even capture the handling of a popular car like the S2000, I was ready to write it off as fatally inaccurate. That is, until I Googled-up "S2000" and "understeer," which lead me to a handful of real-life car reviews that mention the very same handling problem I experienced just hours earlier on my Xbox. I was stunned. Furthermore, I found a suspension tweaking guide (again, for the real-world car) that I was able to use and correct my S2000's understeering problem. At that point, I became a true believer.
Mja toch blijft Gran Turismo imo beter. De sfeer die in GT hangt is gewoon zo uber, ik vind dat er over GT een soort laag van perfectionisme zit wat ik bij FM toch wel mis.PWM schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:49:
Leuk Quote uit 1up Forza 1 review. Dat weet je wat je kan verwachten aan realisme, als je Forza nog niet kent
[...]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Anoniem: 107573
Wat is elk moment?Wom schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:57:
[...]
Wat betreft de demo, die kan elk moment online komen, dus hou marketplace maar goed in de gaten
Hij zou in April komen. Preciese datum is niet gegeven, maar het kan dus letterlijk ieder moment zijn. Leuk he, wachtenAnoniem: 107573 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:13:
[...]
Wat is elk moment?![]()
Man wat kijk ik uit naar deze game, heb er speciaal een gold abbo voor genomen
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
[ Voor 4% gewijzigd door MiramarVTM op 10-04-2007 11:40 ]
Misschien dat de zin niet helemaal duidelijk is maar ik doel op de PSX welke geflopt is. Dat was een opgevoerde PS2 met oa. een DVD brander en 120GB harddisk. Sony heeft deze vroegtijdig van de markt gehaald wegens tegenvallende resultaten.MiramarVTM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:39:
Hele mooie topicstart, maar waarom "zwaar geflopte Playstation 2" ? Naar mijn mening is het toch een van de betere verkochte consoles.
edit: typo
Het spel zit vol met 206jes, de Civics, Celica's, aantal Golfjes, de Delta, Ford focus enz.DaWaN schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:45:
FM is aan de andere kant ook een best leuk spel die iets meer nadruk op supercars (ferrari, porsche etc) en europese en amerikaanse auto legt.
Daarmee bedoelt hij neem ik aan de PSX. De eerste Playstation werd altijd PSX genoemd, maar er is in Japan een speciale versie van de PS2 genaamd PSX verschenen, en die is volgens mij inderdaad behoorlijk geflopt.MiramarVTM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:39:
Hele mooie topicstart, maar waarom "zwaar geflopte Playstation 2" ? Naar mijn mening is het toch een van de betere verkochte consoles.
En misschien ook aan het uiterlijkBart_NL schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:53:
Ik kende de PSX helemaal niet. Heb net effe zitten kijken maar vind het wel een strak apparaat..
Waarom die het niet gered heeft is mij de vraag.. Zal wel aan de prijs gelegen hebben.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-04-2007 13:14 ]
Gamertag: VAS taijyn
Anoniem: 16963
Hopelijk zal dat wat beter zijn uitgewerkt dan in deel 1. Daar ging de auto alleen harder afwijken naar mate je meer chrashte, ongeacht het soort crash. Oftewel, alleen maar irritant. Wielen die worden afgerukt, bodywork dat gestript wordt, dat mogen ze van mij erin stoppen.Wom schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:28:
• Schade en wagengedrag is op verschillende niveaus instelbaar. Op de lichtste schadestand zul je nog een eventuele beuk zonder grote gevolgen kunnen uitdelen, op de zwaartste stand zijn de gevolgen gelijk aan die als je een dergelijke actie in real-life zou doen.
Zal ook deels afhangen wat ze mogen van de autofabrikanten zelf. In het eerste deel mochten de auto's namelijk niet over de kop vliegen. En als je realisme nastreeft zou dat toch wel moeten kunnen lijkt meRoamor schreef op donderdag 12 april 2007 @ 14:56:
[...]
Hopelijk zal dat wat beter zijn uitgewerkt dan in deel 1. Daar ging de auto alleen harder afwijken naar mate je meer chrashte, ongeacht het soort crash. Oftewel, alleen maar irritant. Wielen die worden afgerukt, bodywork dat gestript wordt, dat mogen ze van mij erin stoppen.
Anoniem: 165702
Live for speed, Richard burns rally als je van over de kop vliegen houdtAnoniem: 165702 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 15:18:
mischien als ik genoeg geld heb ga ik een xbox 360 kopen en forza 2, het ziet er heel goed uit![]()
heb eigelijk maar weinig racegames gezien waar de auto's realistisch over de kop vlogen
ik geloof alleen f1games en rally games
Tot op heden is er nog geen exacte datum gegeven. Dus als je rekening houdt met 30 april kan het alleen maar meevallenDaWaN schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:41:
[...]
Weet iemand de exacte datum van de demo, of wordt het gewoon 30 april
Ik ga uit van de 17de. De dag dat de laatste auto's van de carlist bekend worden gemaaktWom schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:52:
[...]
Tot op heden is er nog geen exacte datum gegeven. Dus als je rekening houdt met 30 april kan het alleen maar meevallen
The Forza 2 demo will indeed feature a handful of our favorite cars in the game, separated into three different classes (C, A and R2) to give you a taste of the automotive flavors across the spectrum of the roster. Although I'm not going to reveal the R2 cars right now (remember, we conclude our car list next week with the full list of our Race class cars), here are all the cars you can play around with in the other two classes:
1997 BMW Motorsport M3 E36
2006 Chevrolet Corvette Z06
2003 Dodge Viper SRT10
2003 Dodge SRT4
2004 Ferrari F430
2005 Ford Ford GT
2005 Ford Mustang GT
2002 Honda Integra Type-R
2005 Lamborghini Gallardo
2006 Lexus IS350
2004 Mazda RX-8 Mazdaspeed
2005 Mercedes SLR
2003 Nissan Fairlady Z
2007 Porsche 911 Turbo (997)
2005 Subaru Legacy B4 2.0 GT
2005 TVR Sagaris
These 16 cars A and C class cars will be completed by 8 more Race class beasts for a full list of 24 demo vehicles. Although you'll be able to cycle between the different manufacturer colors for these cars (obviously, not the R2 cars), we're holding back on all of the sweet customization stuff for the final game. Besides, there's no point in decking out your ride and then not being able to save the design or upgrades after you exit the demo. The races themselves will be exhibition style (i.e., against 7 other A.I. driven cars) on one of our new tracks. What about the other functions of the game?
Although there was discussion about including our innovative Xbox Live features in the demo, we wanted this playtest to focus on core gameplay elements -- like how it feels to drive our wide selection of cars at 60fps, the visuals on a new tracks, the damage, wheel-to-wheel racing, stuff like that. Most importantly, it gives you a very good idea about how the game feels -- something that will certainly be amplified by the demo's support of the 360 force feedback wheel. Again, the when question is still an unknown, but the good news is that it won't be much longer now!
[ Voor 71% gewijzigd door Wom op 14-04-2007 17:01 ]
Minder realistisch dan PGR (hoewel dat ook verre van realistisch is), maar voor je gevoel heb je veel meer controle. In PGR rijden de auto's veel zenuwachtiger, waardoor imho de funfactor een stuk lager is, je moet immers vechten voor elke perfecte bocht. In multiplayer is het veel gemakkelijker om close gevechten te hebben, waardoor het stukken leuker is.bartsmakman schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:35:
Hoe is de besturing van Forza? Realistisch zoals een Project Gotham Racing 3 of toch meer als Gran Turismo?
Wat versta je dan onder realistisch als ik vragen mag.Roamor schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:50:
[...]
Minder realistisch dan PGR (hoewel dat ook verre van realistisch is), maar voor je gevoel heb je veel meer controle.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-04-2007 19:22 ]
Nope dat kun je inderdaad niet verwachten van een console game..Roamor schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:25:
Ik ben ook groot GPL fan, waar zowel Forza als PGR (GT ken ik niet) niet in de buurt van komen, maar dat kun je op een console ook niet verwachten imho.
Dit klinkt me als muziek in de oren. De auto's in PGR zijn inderdaad met genoeg aandacht onder controle te houden maar een hogere funfactor is altijd welkom.Roamor schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:50:
[...]
Minder realistisch dan PGR (hoewel dat ook verre van realistisch is), maar voor je gevoel heb je veel meer controle. In PGR rijden de auto's veel zenuwachtiger, waardoor imho de funfactor een stuk lager is, je moet immers vechten voor elke perfecte bocht. In multiplayer is het veel gemakkelijker om close gevechten te hebben, waardoor het stukken leuker is.
Met deze zin zeg je alles over het realisme in Forza: Ooit in een dikke amerikaanse bak gereden? Die dingen (buiten de nieuwe Corvette C6/Z06) rijden nu eenmaal erg zenuwachtig en zijn vaak behoorlijk onderstuurd. Ook zijn de remmen van een Amerikaan vrijwel altijd onderbemeten. Het wil zelfs wel eens voorkomen dat een productieauto die zowel in Amerika als Europa is uitgekomen, in Amerika kleinere remmen heeft! En dat terwijl er verder niets veranderd is aan die auto (zelfs gewicht niet). Dat toont aan dat aan remmen in Amerika heel andere eisen gesteld worden, en dat verklaart dus waarom de meeste amerikaanse wagens ook niet supergoed remmen. Verder zijn de meeste amerikaanse wagens ook gewoon erg zwaarRoamor schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 18:50:
[...]
De meeste auto's rijden irritant (vrijwel alle Amerikanen productiemodellen zijn bijvoorbeeld onderstuurd en remmen beroerd) of zijn saai, maar er zijn er een stuk of twintig die ik nog regelmatig gebruik. Lekker gecontroleerd overstuurbaar (M3, DTM bakken, NSX'en etc), waarmee je gewoon veel plezier kunt hebben.
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Tja, Ik heb Forza1 en Gran Turismo 4 gespeeld en ik vind GT4 echt ongeslagen qua handling en controle. Ik speel overigens altijd zonder driving aids, met driving aids bestuurt GT4 erg ruk. Ik heb bij GT4 altijd het gevoel dat ik het doe, als je goed bent, kan je een auto supergecontroleerd een bocht insturen, lekker met een dotje gas een beetje overstuur in duwen (lastig!) en moet je daarna met eieren onder je gaspedaal weg, omdat je anders puur wegslipt. Dat vind ik echt zo cool.uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:15:
[...]
Ik ben zelf voornamelijk sims gewend op de PC, met name Grand Prix Legends (), maar op de console vond ik de GT serie op de playstation altijd wel geinig, maar om dat nu een real driving simulator te noemen
. Maar toen ik na GT forza deed vond ik GT toch een stuk minder aantrekkelijk. De wegligging en de handling is in Forza in mijn ogen een stuk realistischer.
Daarom snap ik ook niet echt waarom iedereen zo vol verwachting uitkijkt naar GT5, en dan met name degene die naar dit spel uitkijken voor de feeling van een real driving simulator. Als ze dezelfde insteek houden als GT4 steekt Forza daar toch wel met kop en schouders boven uit, maar das een andere discussie.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik weet niet in hoeverre de GT4 versie verschilt met de normale 350Z, maar deze zit er in ieder geval wél inbartsmakman schreef op zondag 15 april 2007 @ 23:53:
Ik zou graag de vergelijking maken maar de Nissan 350Z GT4 zal ik wel niet tegenkomen in Forza 2...
Ja, daar heb wel eens mee gereden (Oldsmobile), maar met dit stukje doelde ik op het rijplezier van Forza vs PGR, niet de realiteitsfactor.Se7enth_son schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:35:
[...]
Met deze zin zeg je alles over het realisme in Forza: Ooit in een dikke amerikaanse bak gereden? Die dingen (buiten de nieuwe Corvette C6/Z06) rijden nu eenmaal erg zenuwachtig en zijn vaak behoorlijk onderstuurd.
Ik heb altijd alles uit (anders kun je niet lekker driftenJvS schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:00:
Wat jij beschrijft klinkt als racen met hulpmiddelen aan, dat moet je naar mijn idee natuurlijk nooit doen!
Wat ik zelf ook al aangaf, je hoeft het niet lekker te vinden rijden. Als jij PGR lekkerder vind spelen kan ik me dat goed voorstellen. Wat ik me echter niet kan voorstellen, is dat je PGR realistischer vind (kwa handling, want daar gaat de discussie al een tijdje over). Forza is een spel wat een behoorlijke leercurve heeft en daardoor niet door iedereen gewaardeerd zal worden. En dat geeft ook niets lijkt mij...Roamor schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:40:
[...]
Ja, daar heb wel eens mee gereden (Oldsmobile), maar met dit stukje doelde ik op het rijplezier van Forza vs PGR, niet de realiteitsfactor.
Maar om wat anders te noemen, vrijwel iedereen kan in Forza de heftigste wagens kiezen (FIA GTR's bijvoorbeeld) en daarmee zonder problemen hard een circuit rond gaan, terwijl je daar IRL een behoorlijke coureur voor moet zijn. Bij PGR is dit al een stukje moeilijker gemaakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Se7enth_son op 16-04-2007 17:04 ]
Openbaar vervoer is iets wat je brengt van een plaats waar je niet bent, naar een plaats waar je niet naar toe moet, op een moment dat het je niet uitkomt | Supra specs
Als het echt zo makkelijk zou zijn, zou ik nu professioneel coureur zijn denk ik.Se7enth_son schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:59:
Ik zie dan ook niet in waarom het moeilijker moet zijn om met zo'n auto weg te komen.
haha dat het moeilijker is om de ideale lijn te volgen wil niet zeggen dat het realistischer is. Het komt er dan juist op neer dat het teveel arcade is. Forza is realistischer zonder twijfel, als jij in forza te laat remt ligt jij uit de bocht, bij pgr is dit meestal nog redelijk te compenseren.Roamor schreef op zaterdag 14 april 2007 @ 19:25:
Ik ben ook groot GPL fan, waar zowel Forza als PGR (GT ken ik niet) niet in de buurt van komen, maar dat kun je op een console ook niet verwachten imho.
PGR noem ik dan realistischer omdat het daarin moeilijker is om de ideale lijn te volgen, terwijl dat in Forza ronde na ronde goed te doen is. Omdat dat in het echt ook niet zo gemakkelijk moet zijn (ik wilde dat ik uit ervaring sprak), zal PGR dan iets realistischer zijn. Op de consoles wil ik gewoon plezier hebben, daarom zou ik voor Forza gaan.
De GT4 versie is zoals de naam al doet vermoeden de versie uit Gran Turismo 4. 20pk meer dan de normale 350z en alleen in knalgeel of zwart leverbaar.Wom schreef op maandag 16 april 2007 @ 14:12:
[...]
Ik weet niet in hoeverre de GT4 versie verschilt met de normale 350Z, maar deze zit er in ieder geval wél inDus mocht je in staat zijn om een vergelijk te maken tussen real-life en de game, be my guest.
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Eerst zeg je dat Forza realistischer is, vervolgens zeg je dat je je ergert aan realisme omdat je dan (nogal realistisch bij hoge snelheden) de bocht uit glijdt, vervolgens zeg je dat je het geweldig vond en op deel 2 zit te wachtenrstyled schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:35:
Ik vind het weggedrag van de auto's in forza1 duidelijk realistischer dan in de meeste racegames. Ik weet nog hoe ik me eraan ergerde in het begin dat ik de bochten op hoge snelheid niet scherp kon nemen en ik per direct de grindbak in schoof. Bij PGR drift je zowat de hele baan rond. Realistischer is natuurlijk niet altijd leuker. Het is maar waar je van houd. Het tunen en afstellen is in forza wel echt super. Ik kan gewoon niet wachten op deel 2
[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 17-04-2007 10:06 ]
Ik spreek mezelf toch niet echt tegen. Ik zeg toch dat realistischer per definitie niet leuker hoeft te zijn. Daarbij vond ik het in het begin irritant omdat het wennen was. Daarna vond ik het juist leuk. Ik spreek gewoon nederlands hoor maatjohnnyv.nl schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:02:
[...]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Eerst zeg je dat Forza realistischer is, vervolgens zeg je dat je je ergert aan realisme omdat je dan (nogal realistisch bij hoge snelheden) de bocht uit glijdt, vervolgens zeg je dat je het geweldig vond en op deel 2 zit te wachten
Anyways, na GT4 (en Tourist Trophy) op de ps2 ga ik nu maar voor een x-box 360 met Forza 2.
tourist trophy zuigtjohnnyv.nl schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 10:02:
[...]
Je spreekt jezelf hier nogal tegen. Eerst zeg je dat Forza realistischer is, vervolgens zeg je dat je je ergert aan realisme omdat je dan (nogal realistisch bij hoge snelheden) de bocht uit glijdt, vervolgens zeg je dat je het geweldig vond en op deel 2 zit te wachten
Anyways, na GT4 (en Tourist Trophy) op de ps2 ga ik nu maar voor een x-box 360 met Forza 2.
Ik heb nog niets aan het weggedrag gemerkt wat niet realistisch is (ok, behalve het raken van je tegenstandersdikki dik schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:41:
[...]
tourist trophy zuigtdat spel heeft vage physics
PSN: Geengrenzuh
Ik zie deze spelvaud in de Opening nu pasWom schreef op maandag 09 april 2007 @ 17:22:
Er moet nog één raceklasse bekend gemaakt worden, maleijk de 'Race Class' klasse.
Probeer deze links eens, dan kun je hem downloaden in 720P : http://www.megaupload.com/nl/?d=F2NCBGVORoamor schreef op donderdag 19 april 2007 @ 11:37:
^^ Ik krijg helaas een foutmelding.
Fixed thx.
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Thanks. Kijk, dit zijn filmpjes waar je tenminste wat van het spel kan zien.Wom schreef op donderdag 19 april 2007 @ 12:02:
[...]
Probeer deze links eens, dan kun je hem downloaden in 720P : http://www.megaupload.com/nl/?d=F2NCBGVO
[ Voor 28% gewijzigd door Wom op 19-04-2007 19:48 ]
Zal ik de spanning maar even breken?Wom schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:27:
De volledige carlist is vandaag bekend gemaakt. Ook heeft men laten weten dat er een aantal auto's exlusief aan de Limited Edition zijn voorbehouden. Welke dat zijn weet ik nog niet, ik zit nu op mijn werk en de proxy is niet zo gamesite vriendelijkZal vanavond de startpost dan wel updaten
Hoeveel 911's heb je nodig? Ach, als ze maar lekker rijden.Forza Motorsport 2: The Official Car List
2002 Acura RSX Type-S
2001 Acura Integra Type-R
2006 Acura RL A-Spec
2005 Acura NSX
1997 Acura NSX
2000 Acura VIS Racing Integra Type-R
2002 Acura #42 Realtime Racing NSX
2001 Aston Martin V12 Vanquish
2005 Aston Martin DB9 Coupe
2004 Audi TT Coupe 3.2 quattro
2000 Audi S4
2004 Audi S4
2003 Audi RS 6
2006 Audi RS 4
2000 Audi AWE Tuning SilverBullet S4
2001 Audi #4 Johansson Motorsport R8
2002 Audi #1 Infineon Audi R8
2004 Audi #5 Audi Sport Japan Team Goh R8
2004 Audi #88 Audi Sport UK Team Veloqx R8
2006 Audi #2 FSI Champion Racing R8
2004 Audi #8 Audi ABT TT-R
2002 Audi #1 Champion S4 Competition
2003 Audi #1 Champion RS 6
2004 Bentley Continental GT
2003 Bentley #7 Team Bentley Speed 8
1997 BMW Motorsport M3 E36
2005 BMW Motorsport M3 E46 Coupe
2002 BMW Motorsport M3-GTR
1999 BMW Motorsport #15 BMW Motorsport V12 LMR
2005 BMW Motorsport #2 BMW Motorsport M3-GTR
1987 Buick Regal GNX
2004 Cadillac CTS-V
2002 Cadillac #6 Team Cadillac Northstar LMP-02
2004 Cadillac #16 Team Cadillac CTS-V
2005 Chevrolet Cobalt SS Coupe
2002 Chevrolet Camaro 35th Anniversary SS
2002 Chevrolet Camaro SS
1996 Chevrolet Corvette Grand Sport
2002 Chevrolet Corvette Z06
2006 Chevrolet Corvette Z06
1969 Chevrolet Camaro Z28
1969 Chevrolet Camaro SS Coupe
1970 Chevrolet Chevelle SS-454
1967 Chevrolet Corvette Stingray 427
1970 Chevrolet Corvette ZR-1
2003 Chevrolet Corvette Guldstrand Edition
2002 Chevrolet Lingenfelter 427 Corvette
2004 Chevrolet #3 Corvette Racing C5.R
2006 Chevrolet #4 Corvette Racing C6.R
2003 Chevrolet #73 3R-Racing Corvette Z06
2005 Chevrolet #31 Whelen Engineering Corvette Z06
2005 Chevrolet #99 Tiger Racing Corvette Z06
2004 Chrysler PT Cruiser GT
1998 Chrysler Eagle Talon TSi Turbo
2006 Chrysler Crossfire SRT6
2005 Chrysler ME Four-Twelve Concept
1968 Chrysler Plymouth Barracuda Formula-S
2003 Dodge SRT4
1996 Dodge Stealth R/T Turbo
2006 Dodge Charger SRT8
1999 Dodge Viper GTS ACR
2003 Dodge Viper SRT10
2003 Dodge Viper Competition Coupe
1969 Dodge Charger R/T-SE
2000 Dodge Hennessey Viper 800TT
2000 Dodge #57 Carsport Holland Viper GTS-R
2001 Dodge #58 Larbre Compétition Viper GTS-R
2002 Dodge #1 Team Zakspeed Viper GTS-R
2003 Dodge #126 Team Zakspeed Viper GTS-R
2005 Dodge #77 Team Zakspeed Viper ACR
2003 Dodge #23 Magellan Financial Viper Competition Coupe
2004 Dodge #22 3R-Racing Viper Competition Coupe
2005 Ferrari 612 Scaglietti
1994 Ferrari F355 Berlinetta
1999 Ferrari 360 Modena
2002 Ferrari 575M Maranello
1991 Ferrari 512 TR
1998 Ferrari F355 Challenge
1984 Ferrari GTO
2004 Ferrari F430
2003 Ferrari Challenge Stradale
1987 Ferrari F40
1995 Ferrari F50
2002 Ferrari Enzo Ferrari
1969 Ferrari Dino 246 GT
1964 Ferrari 250 GTO
1967 Ferrari 330 P4
1998 Ferrari #12 Risi Competizione F333 SP
2003 Ferrari #72 Team Alphand Aventures 550 Maranello GTS
2003 Ferrari #88 Veloqx / Prodrive Racing 550 Maranello
2005 Ferrari #11 Larbre Competition 550 Maranello GTS
2006 Ferrari #62 Risi Competizione F430GT
2003 Ford Focus SVT
2006 Ford Focus ST
2005 Ford Mustang GT
2000 Ford Mustang Cobra R
2005 Ford Ford GT
1970 Ford Mustang Boss 429
1966 Ford GT40 MkII
2003 Ford FocusSport SVT Focus
2004 Ford #10 Tiger Racing Mustang
1994 Honda Civic 1.5 VTi
1995 Honda CR-X Del Sol SiR
1999 Honda Civic Si Coupe
2000 Honda Prelude SiR
1991 Honda CR-X SiR
2000 Honda Integra Type-R
2004 Honda Civic Type-R
2002 Honda Integra Type-R
2003 Honda S2000
1992 Honda NSX-R
2005 Honda NSX-R
2005 Honda NSX-R GT
2004 Honda Wings West Civic Si
2000 Honda Aerogear Integra Type-R
2004 Honda Mugen Civic Type-R
2002 Honda Mugen Integra Type-R
2003 Honda Mugen S2000
1994 Honda Do-Luck NSX
2003 Honda #16 G'ZOX NSX
2005 Honda #18 TAKATA DOME NSX
2005 Honda #8 ARTA NSX
2003 Hyundai Tuscani Elisa
2003 Infiniti G35 Coupe
2007 Jaguar XK Coupe
1993 Jaguar XJ220
1961 Jaguar E-type S1
2002 Koenigsegg CC8S
2005 Lamborghini Gallardo
1988 Lamborghini Countach LP5000 QV
1997 Lamborghini Diablo SV
2005 Lamborghini Murcielago
1999 Lamborghini Diablo GTR
1992 Lancia Delta Integrale EVO
1974 Lancia Stratos HF Stradale
2003 Lexus IS300
2002 Lexus SC430
2006 Lexus IS350
2003 Lexus Foose Design IS430 Project Car
2003 Lotus Elise 135R
2005 Lotus Elise 111S
2005 Lotus Exige
2005 Lotus Exige Espionage
1989 Lotus Carlton
2005 Lotus Exige Cup 240
2002 Lotus Esprit V8
1972 Lotus Elan Sprint
2006 Maserati GranSport
2004 Maserati MC12
2005 Maserati #15 JMB Racing MC12
2005 Maserati #35 Risi Competizione MC12
2005 Maserati #9 Vitaphone Racing Team MC12
2005 Mazda Axela Sport 23S
2001 Mazda Mazdaspeed Familia
2001 Mazda Mazdaspeed Roadster
1990 Mazda Savanna RX-7
2004 Mazda RX-8 Mazdaspeed
1997 Mazda RX-7
2002 Mazda RX-7 Spirit R Type-A
1995 Mazda AB Flug RX-7
1995 Mazda INGS RX-7
1995 Mazda RE-Amemiya RX-7
1997 McLaren F1 GT
1997 McLaren #41 Gulf Team McLaren F1 GTR
1997 McLaren #43 Team BMW Motorsport McLaren F1 GTR
2003 Mercedes CLK55 AMG Coupe
2004 Mercedes C32 AMG
2005 Mercedes SLR
1998 Mercedes AMG Mercedes CLK GTR
1954 Mercedes 300SL Gullwing Coupe
2003 MINI Cooper-S
2003 Mitsubishi Eclipse GTS
1995 Mitsubishi Eclipse GSX
2006 Mitsubishi Eclipse GT
1998 Mitsubishi FTO GP Version R
1997 Mitsubishi GTO
1999 Mitsubishi Lancer Evolution VI GSR
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII GSR
2004 Mitsubishi Lancer Evolution VIII MR
2000 Mitsubishi Lancer Evolution VI TME
2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX GT
1999 Mitsubishi MINE'S CP9A Lancer Evolution VI
2003 Mitsubishi Sparco Lancer Evolution VIII
2006 Mitsubishi HKS Time Attack Evolution
1996 Nissan Silvia K's
1992 Nissan Silvia CLUB K's
2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II Nür
2003 Nissan Skyline Coupe 350GT
2000 Nissan Silvia Spec-R
2003 Nissan Fairlady Z
2002 Nissan Skyline GT-R V-Spec II
1993 Nissan Skyline GT-R V-Spec
1994 Nissan Fairlady Z Version S Twin Turbo
1998 Nissan R390
1969 Nissan Fairlady Z 432
1969 Nissan Fairlady Z 432R
2002 Nissan Tommy Kaira Skyline GT-R R34
2003 Nissan Fairlady Z Custom Edition
2000 Nissan Top Secret D1-Spec S15
2002 Nissan MINE'S R34 Skyline GT-R
1993 Nissan MINE'S R32 Skyline GT-R
1998 Nissan #32 NISSAN R390 GT1
2003 Nissan #12 CALSONIC SKYLINE
2003 Nissan #23 XANAVI NISMO GT-R
2003 Nissan #3 HASEMISPORT ENDLESS Z
2005 Nissan #46 Dream Cube's ADVAN Z
2004 Opel Speedster Turbo
2003 Opel #5 OPC TEAM PHOENIX Astra V8
1999 Pagani Zonda C12
2003 Pagani #17 Carsport America Zonda GR
2005 Panoz Esperante GTLM
2003 Panoz #11 JML Team Panoz LMP-01
2005 Panoz #51 JML Team Panoz Esperante GTLM
2006 Panoz #81 Team LNT Panoz Esperante GTLM
2007 Peugeot 207 RC
2004 Peugeot 206 RC
2007 Peugeot 207 Super 2000
1993 Peugeot #3 Peugeot Talbot Sport 905 EVO 1C
2006 Pontiac Solstice
2004 Pontiac GTO
1968 Pontiac GTO Hardtop
2003 Porsche Boxster S
1989 Porsche 944 Turbo
1982 Porsche 911 Turbo 3.3
2006 Porsche Cayman S
2004 Porsche 911 GT3 (996)
2007 Porsche 911 Turbo (997)
1987 Porsche 959
2007 Porsche 911 GT3 (997)
1995 Porsche 911 GT2
2003 Porsche Carrera GT
1970 Porsche 914/6
1973 Porsche 911 Carrera RS
1987 Porsche #17 Racing Porsche AG 962c
1998 Porsche #26 Porsche AG 911 GT1-98
2004 Porsche #23 Alex Job Racing 911 GT3-RSR
2005 Porsche #31 Peterson-White Lightning 911 GT3-RSR
2005 Porsche #44 Flying Lizard 911 GT3-RSR
2005 Porsche #5 XBOX 360 911 GT3-RSR
2002 Porsche #57 Larbre McDonalds 996 GT3 Cup
2003 Porsche #22 3R-Racing 911 GT3 Cup
2005 Porsche #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup
2005 Porsche #55 Applied Materials 911 GT3 Cup
2005 Porsche #66 AXA Racing 911 GT3 Cup
2006 Porsche #81 Synergy Racing 911 GT3 Cup
2006 Porsche #82 Red Bull 911 GT3 Cup
2006 Proto Motors Spirra
2003 Renault Sport Clio V6 RS
2002 Saab 9-3 Aero
2000 Saleen S281
2006 Saleen S281 E
2004 Saleen S7
2001 Saleen #26 Konrad Motorsports S7R
2002 Saleen #11 Graham Nash Motorsport S7R
2003 Saleen #2 Konrad Motorsports S7R
2006 Saturn ION Red Line
2005 Scion tC
2003 SEAT Leon Cupra R
2005 SEAT Cupra GT Prototype
2007 Shelby GT500
1999 Shelby Series 1
1968 Shelby Mustang GT-500KR
1965 Shelby Cobra 427 S/C
2005 Subaru Legacy B4 2.0 GT
2005 Subaru Impreza WRX STI
2004 Subaru Impreza WRX STi
1998 Subaru Impreza 22B STi
2006 Subaru Impreza S204
1998 Subaru Tommy Kaira Impreza M20b
2003 Subaru #77 CUSCO SUBARU ADVAN IMPREZA
1985 Toyota Sprinter Trueno GT Apex
2002 Toyota MR-S
1992 Toyota Supra 2.0 GT Twin Turbo
2004 Toyota Altezza RS200
2003 Toyota Celica SS-I
2002 Toyota Soarer 430SCV
1995 Toyota MR2 GT
1998 Toyota Supra RZ
1969 Toyota 2000GT
2002 Toyota Tom's W123 MR-S
1995 Toyota Border MR2 Turbo T-bar
1995 Toyota VIS Racing MR2 Turbo T-bar
2003 Toyota APR Performance Celica GTS
1995 Toyota Tom's T020 MR2
2002 Toyota Tom's Z382 Soarer
1992 Toyota Do-Luck Supra
1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 03
1998 Toyota AB Flug S900 Supra Turbo
1998 Toyota VeilSide Supra Fortune 99
1998 Toyota Top Secret 0-300 Supra
1999 Toyota #3 Toyota Motorsports GT-ONE TS020
2004 Toyota #35 Yellow Hat YMS Supra
2005 Toyota #36 OPEN INTERFACE TOM'S SUPRA
2005 Toyota #6 EXXON Superflo Supra
2006 Toyota #25 ECLIPSE ADVAN SUPRA
2001 TVR Tuscan S
2001 TVR Tuscan R
2005 TVR Sagaris
1998 TVR Cerbera Speed 12
2006 Vauxhall Astra VXR
2004 Vauxhall VX220 Turbo
2005 Vauxhall Monaro VXR
2004 Volkswagen Beetle
1995 Volkswagen Corrado VR6
1992 Volkswagen Golf GTi 16v Mk2
2003 Volkswagen Bora VR6
2006 Volkswagen Golf GTi
2003 Volkswagen Golf R32
2004 Volvo S60 R
2004 Volvo #24 At-Speed S60 R
Ook komen er auto's beperkt beschikbaar via veilingen.Roamor schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:40:
[...]
Zal ik de spanning maar even breken?
[...]
Hoeveel 911's heb je nodig? Ach, als ze maar lekker rijden.
Ik heb ze toegevoegd in de startpost, bedankt.
[ Voor 15% gewijzigd door Wom op 20-04-2007 18:23 ]
Roamor schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:34:
Ik ben overigens geenzins van plan om die extra auto's via veilingen aan te schaffen, dat vind ik maar afzetterij. Alsof zo'n game al niet duur genoeg is.
Gelukkig niet dus. Forza omarmt dus goldmining. Niet in de vervelendste vorm, maar het best triest om zo aan je customwagens te moeten komen. Als je de punten hebt om ze te kopen, dan moet je zelf toch ook wel in staat zijn om ze zelf in de shop op te sieren?Auction House in Forza Motorsport 2:
* Create online auctions and sell your customized rides for big bucks. Dictate the terms of your sale by setting price, length of auction, instant buyout amount… even spend a little cash to mark your auction as a “featured” sale!
Ik denk dat de meeste mensen ook wel zullen kiezen om hun eigen creatie te maken. Echter zag je bij het eerste deel ook de meest fraaie creaties rondrijden. Master Chief of een van de DOA dames op de zijkant van je bolide staat toch extra fraai.Roamor schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:23:
Oke, dat valt weer mee.Ik dacht dat je met de credits van Marktplaats moest kopen, omdat er dit op de Forza 2 site staat:
[...]
Gelukkig niet dus. Forza omarmt dus goldmining. Niet in de vervelendste vorm, maar het best triest om zo aan je customwagens te moeten komen. Als je de punten hebt om ze te kopen, dan moet je zelf toch ook wel in staat zijn om ze zelf in de shop op te sieren?
Nouja, ik heb wel zin om auto's qua specs up te graden, een mooie snelle auto maken. Waar ik niet zoveel zin in heb is de optische poespas, ik ben niet zo creatiefRoamor schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 19:23:
Gelukkig niet dus. Forza omarmt dus goldmining. Niet in de vervelendste vorm, maar het best triest om zo aan je customwagens te moeten komen. Als je de punten hebt om ze te kopen, dan moet je zelf toch ook wel in staat zijn om ze zelf in de shop op te sieren?
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 20-04-2007 23:05 ]
hmm ik zal ook wel verwend zijn, maar deze trailer maakt echt geen indruk op mij qua graphicsPWM schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 11:59:
720P filmpje van een race in Forza (direct link)
Tsja, wat kan ik zeggen![]()
Prachtig. Overigens wordt er op Games.Fok geklaagd over de omgeving die niet mooi zou zijn, en kaal is:
Dit is een bestaand circuit! Zo ziet dat circuit er 1 op 1 uit. Wat hadden ze dan moeten doen? Een winkelstraat halverwege?
Let op de remschijven
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wij hebben duidelijk een andere smaak als het op GFX aankomtPhusebox schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:04:
[...]
hmm ik zal ook wel verwend zijn, maar deze trailer maakt echt geen indruk op mij qua graphics
en dan heb ik het niet over track detail, maar gewoon in zijn algemeen.
en die remschijven; leuk en aardig maar dat had LeMans 24h op de Dreamcast ook al, alleen dan mooier
gelukkig gaat het me meer om physics en realisme, want grafisch is het geen hoogstandje
het ziet er een beetje houterig uit, ik mis kleine details in de carmodels... ik weet het nietPWM schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:10:
[...]
Wij hebben duidelijk een andere smaak als het op GFX aankomt
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
150.000 tot 220.000, met uitschieters naar 250.000 meen ik pas ergens gelezen te hebbenAnoniem: 107573 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:17:
De wagens zien er meer dan prima uit, ik zou wel eens willen weten uit hoevel polygonen die bestaan
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Same here!Phusebox schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:04:
[...]
hmm ik zal ook wel verwend zijn, maar deze trailer maakt echt geen indruk op mij qua graphics
en dan heb ik het niet over track detail, maar gewoon in zijn algemeen.
en die remschijven; leuk en aardig maar dat had LeMans 24h op de Dreamcast ook al, alleen dan mooier
gelukkig gaat het me meer om physics en realisme, want grafisch is het geen hoogstandje
Lol, dat is niet te weinig! Is ook wel te zien jaBM schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:21:
[...]
150.000 tot 220.000, met uitschieters naar 250.000 meen ik pas ergens gelezen te hebben
Jewel, de game loopt op een strakke 60 frames per seconde. Ik heb overigens het filmpje nog niet gezien, wanneer ik deze binnen heb zal ik eens zien of de graphics inderdaad minder zijn.Mutatie schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:21:
[...]
Same here!
Tenzij de game op 60 fps draait? Maar dat zal wel niet, toch?
Het ligt eraan wanneer je op het circuit bent, maar het gras is daar ook zo groen.Anoniem: 107573 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:38:
De kleur van het asfalt valt mij ook nogal tegenEn het gras, dat kan toch zéker nog wel wat groener??
[ Voor 51% gewijzigd door Wom op 21-04-2007 14:06 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 21-04-2007 15:56 ]
Er zijn in de tijd veel filmpjes verschen van GT4 vs. Forza op gebied van geluid, graphics en realisme. Hoewel ik deze allemaal geen grote bepalende factoren vind of een spel goed is of niet kun je daar inderdaad duidelijk het verschil in benadering zien. Als je veel plezier aan een game hebt dan is het een goed spel, los van alle andere factorenJvS schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:24:
Ik vind het er technisch zeer indrukwekkend uitzien, maar het heeft niet dat grijpende wat bijvoorbeeld GT4 (wat grafisch-technisch gewoon zwaar inferieur is) wel heeft. GT4 ziet er door de stijl, door de manier van bewegen van de auto's en door de graphics heel echt uit.
Dat filmpje van Mugelo ziet er uit als een heel erg mooi computerspel, maar het doet me niet het 'dit is net echt!' gevoel opwekken. Vind ik zelf ook niet het allerbelangrijkste. Dit spel ga ik zeker in de gaten houden en zou een reden kunnen zijn om ook voor de 360 te gaan ooit.
[ Voor 3% gewijzigd door DaWaN op 21-04-2007 17:23 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Je kunt het zo moeilijk maken als je zelf wilt he. Vond het wel een treffend verhaal wat op de Forza website stond.
Melo's feedback on the feel of the #62 Ferrari 430GT was that in real-life, they could go flat out on the throttle in third gear without losing traction in the rear. In the game, the car was fishtailing and needed correcting under the same circumstances.
After some discussion, we discovered why the car was running a little different. We typically demo the triple-screen setup with traction control turned off, whereas in real-life, Risi Competizione runs their cars with traction control turned on. After all, it's better to stay on the track and lose a little power on the corner exits than to spin completely off the track. After we turned on TCS for ol' #62, Melo was back behind the wheel and feeling much better about the car.
[ Voor 61% gewijzigd door Wom op 22-04-2007 13:53 ]
Leuk fillmpjeWom schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:37:
[...]
Er zijn in de tijd veel filmpjes verschen van GT4 vs. Forza op gebied van geluid, graphics en realisme. Hoewel ik deze allemaal geen grote bepalende factoren vind of een spel goed is of niet kun je daar inderdaad duidelijk het verschil in benadering zien. Als je veel plezier aan een game hebt dan is het een goed spel, los van alle andere factoren
Maar als je het hebt over het bewegen van een auto, dat snap ik dan niet helemaal dat je dat juist als een pluspunt van de GT serie ervaart. Ik heb altijd het gevoel gehad dat de besturing net iets te log was, ook al tunede je de setup nog zo. Dat gevoel laten ze eigenlijk goed zien in het volgende filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=cSGMtz-dTuM (los van de fanboyisme hierin).
Wat je zegt over het gevoel op te wekken dat het geheel het net echt was, geef ik je zeker gelijk in. De verschillende technieken die ze daarvoor gebruiken by Polyphony zijn erg goed. Ik heb Forza 2 nog niet met eigen ogen kunnen aanschouwen, maar als ze het voor elkaar krijgen om het geheel net die smooth touch te kunnen geven dan is dat enkel nog maar een extra pluspunt in mijn ogen.
[ Voor 16% gewijzigd door SnackMasterFlex op 27-04-2007 12:47 ]
[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 27-04-2007 12:45 ]
Leuk om te zien hoe die Amerikaanse bak op de rechte stukken steeds harder is, en het Japannertje hem in de bochten en bij het aanremmen weer compleet zoek rijdtPWM schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:45:
In ieder geval staat er een nieuwe 720P filmpje online
http://download.microsoft...45fc08/detroitvsjapan.wmv
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq