Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Toch wel raar, dat ze juist voor het geluid van de auto's veel geld hebben gespendeerd om dit perfect te laten klinken, ze hebben van alle autos geluidsopnames gemaakt hoe ze klinken tijdens het rijden....Angeloonie schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:40:
Het geluid is echt bedroevend. Heel zacht en amper karakter hoorbaar. Was in deel 1 ook al zo
Ik vond het in deel 1 ook al goed klinken, met name de lagere klasse japanse auto's, vond ik erg goed klinken, aangezien ik zelf ook 1 bezit.
-= Very annoying forum person =-
Ik vind het zo futloos klinken. Ja het klinkt wel als een motor, maar amper als een motor waar iets in zit. Het is gewoon zo... dood.. Een brullende V8 moet je horen, en alles wat je hoorde in deel 1 was een vage brom (helemaal door die bug met de bumpercam waar je geen motorgeluid had.)master_viper schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 14:04:
[...]
Toch wel raar, dat ze juist voor het geluid van de auto's veel geld hebben gespendeerd om dit perfect te laten klinken, ze hebben van alle autos geluidsopnames gemaakt hoe ze klinken tijdens het rijden....
Ik vond het in deel 1 ook al goed klinken, met name de lagere klasse japanse auto's, vond ik erg goed klinken, aangezien ik zelf ook 1 bezit.

Ten eerste:
De verhoudingen kloppen voor geen reet, hoe kun je met een MR2 een RX7, Nissan skyline en een Evo VIII eruit trekken ? Die camaro is al helemaal geen tegenstander....
Ten tweede:
Waarom beuken die auto's elkaar, dat is toch het laatste dat je in een trailer stopt
Ten derde:
Waarom rijden die auto's zo slecht ? Ze missen de bocht, remmen te laat etc.
Ten vierde:
De trailer is enorm langdradig
Ten vijfde:
Het geluid is totaal niet boeiend
Ten zesde:
Waarom niet een beetje achtergrond muziek, wat feitjes e.d.
Sorry hoor maar als ik deze trailer kijk dan heb ik echt zoiets van

If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
Dit noemen we gewoon in-game beelden
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
en alsnog klopt het niet, want een jap hoort op alle vlakken superieur aan een amerikaan te zijn. Maar goed, nu krijg je een leuk gevechtjeChakotay schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:13:
[...]
Leuk om te zien hoe die Amerikaanse bak op de rechte stukken steeds harder is, en het Japannertje hem in de bochten en bij het aanremmen weer compleet zoek rijdt
Hoezo generaliserend? Hoewel voor veel Amerikanan in Forza geldt dat ze veelal hard rechtdoor kunnen, niet remmen en met moeite rvan kunt overtuigen dat ze een bocht doormoeten. Het filmpje liet mooi de contrasten tussen de wagens zien, ik hoop eigenlijk dat we hier AI hebben gezien, maar dat zal wel niet?Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:23:
[...]
want een jap hoort op alle vlakken superieur aan een amerikaan te zijn.
Ten nulde: het zijn ingame beelden en geen trailerDaWaN schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:54:
Jongen wat een bagger trailer![]()
Ten eerste:
De verhoudingen kloppen voor geen reet, hoe kun je met een MR2 een RX7, Nissan skyline en een Evo VIII eruit trekken ? Die camaro is al helemaal geen tegenstander....
Ten tweede:
Waarom beuken die auto's elkaar, dat is toch het laatste dat je in een trailer stopt
Ten derde:
Waarom rijden die auto's zo slecht ? Ze missen de bocht, remmen te laat etc.
Ten vierde:
De trailer is enorm langdradig
Ten vijfde:
Het geluid is totaal niet boeiend
Ten zesde:
Waarom niet een beetje achtergrond muziek, wat feitjes e.d.
Ten eerste: je kan de auto's tunen, oa. door compleet andere motoren er in te knallen, verklaard een hoop
Ten tweede: juist wel, dan zie je dat er een schade model is, en het is dus ingame footage en geen trailer. Het is een ware representatie van het spel.
Ten derde: het zijn geen computers die rijden maar echte mensen, en Che van Forza is geen goede coureur
Ten vierde: geen trailer, geeft blik op hoe de game echt is qua graphics, gameplay en dus physics
Ten vijfde: ligt denk ik meer aan de recording dan aan het spel, ze hebben er iig tijd in gestoken
Ten zesde: het is gameplay footage van het spel, niet bedoeld om geil te zijn. gewoon een ware representatie.
De twee auto's in het filmpje zijn getuned;DaWaN schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:54:
Jongen wat een bagger trailer![]()
Ten eerste:
Niet zo'n wonder dat ze de andere stock uitvoeringen eruit trekken, en ook geen wonder dat ze elkaar bij houden. Duidelijk te zien dat de Camaro het alleen van z'n snelheid moet hebben, wegligging is drie keer ruk.The MR2:
Modifications: AEM Asia street intake; HKS street exhaust; Endless race brakes; JIC Magic race springs and dampers; Tanabe race anti-roll bars; TRD race transmission; Ogura race clutch; Toda race flywheel; TRD race driveline; Cusco race differential; Bride stage III weight reduction; Michelin sport tire compound; Front tire width: 205/40R17; Rear tire width: 235/35R17; Yokohama Series X rims; Bomex street rear wing kit.
The Camaro:
Modifications: AEM sport intake; Borla USA race exhaust; Champion street ignition upgrade; Magnuson Magnacharger street positive displacement supercharger; Wilwood race brakes; Koni USA race springs and dampers; Addco race anti-roll bars; GM performance division sport transmission; Tilton race clutch; Fidanza sport flywheel; GM performance division race driveline; Eaton Posi race differential; Sparco Europe stage II weight reduction; BF Goodrich sport tires with stock rims.
En ook al na 5 seconden vrij duidelijk dat dit helemaal geen flashy trailer is maar gewoon ingame beelden

weet iemand of er bij die pack de limited edition versie van Forza 2 zit?Wom schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:03:
Nou, voor de mensen die dringend aan het wachten waren op de demo is er niet zo goed nieuws, want deze is uitgesteld naar begin Mei door het certificatieproces wat deze moet doorlopen bij Microsoft.
Tevens is de release ook uitgesteld, deze zal nu zijn op 8 juni zijn. Vanaf die dag zal dan ook het Forza Motorsport 2 Xbox 360 Pack te verkrijgen zijn.
[afbeelding]
Deze zal 429 euro gaan kosten en het volgende bevatten:
• Xbox 360 Premium ( met HDD )
• Draadloze Controller
• HD/AV Kabel
• Ethernet Kabel
• Forza Motorsport 2 Game
Nog even geduld dus voor de mensen die al niet konden wachten (waaronder ikzelf).
(er staat wel op de doos LTD EDT, maar dat zal wel voor het pack gelden)
Anders kan een vriend van mij deze pack kopen en koop ik voor 60 euro het spel van hem, heeft hij een goedkope xbox
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
misschien wat overdreven idd, maar amerikanen staan er gewoon om bekend en vooral bij die oude bakken dat ze veel liters in een auto proppen en er vervolgens zo min mogelijk pk's uit halen. Als voorbeeldje die nieuwe dodge viper van hun met een inhoud van 8.2 liter levert 500 pk ter vergelijking de veyron (weliswaar geen jap) haalt uit 8 liter 1000 pk. Ford doet het dan wel iets beter, de ford gt haalt uit 5.4 liter 540 pk.Roamor schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:31:
[...]
Hoezo generaliserend? Hoewel voor veel Amerikanan in Forza geldt dat ze veelal hard rechtdoor kunnen, niet remmen en met moeite rvan kunt overtuigen dat ze een bocht doormoeten. Het filmpje liet mooi de contrasten tussen de wagens zien, ik hoop eigenlijk dat we hier AI hebben gezien, maar dat zal wel niet?
De Viper heeft dan ook geen 4 turbo's en 12 Intercoolers nodig om zijn vermogen te halenVerwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:22:
[...]
misschien wat overdreven idd, maar amerikanen staan er gewoon om bekend en vooral bij die oude bakken dat ze veel liters in een auto proppen en er vervolgens zo min mogelijk pk's uit halen. Als voorbeeldje die nieuwe dodge viper van hun met een inhoud van 8.2 liter levert 500 pk ter vergelijking de veyron (weliswaar geen jap) haalt uit 8 liter 1000 pk. Ford doet het dan wel iets beter, de ford gt haalt uit 5.4 liter 540 pk.
Het gebeurd wel vaker dat men kijkt naar pk's per liter. Echter, in de tijd van oprukkende Turbo en Compressor motoren, gaat dat vaak een beetje mank.
De gemiddelde Amerikaanse V6 gaat tegenwoordig ook gewoon ruim over de 200pk, zoveel ontlopen de EU en US wagens elkaar tegenwoordig niet meer.
De "normale" US wagen rijd als een natte krant, dat is nog steeds zo (kom er regelmatig, en huur elke keer een andere auto), echter, de Sportwagens beginnen echt wel retestrakke wagens te worden.
Overigens heb ik een hekel aan de US sportcars, omdat ze zo lelijk zijn
Daarom hou ik niet van de US cars, maar motorisch is het daar inmiddels prima in orde.
En ook in dit verhaal, dezelfde uitzondering
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 29-04-2007 12:01 ]
Verwijderd
Het geluid van de auto's vind ik zelf wel erg goed, maar ik heb ook een lekker muziekje ( drum & bass ) op de achtergrond wat ook lekker wegrijdt natuurlijk
Bij Forza 2 vind ik de screens erg lelijk, maar het is hardstikke duidelijk dat deze niet van de retail build zijn. Ook kunnen screenshots erg lelijk uitvallen. Kijk een aantal filmpjes op Youtube en laat je verassen hoe goed deze game er NU al uitziet. Ikzelf kan echt niet wachten op Forza 2, ga de demo dan ook kapot spelen wanneer deze uitkomt ( kut microsoft met hun certification
Qua feel, dit zijn replay filmpjes die op 30fps draaien, het ingame racen gebeurd op 60fps, wat ook een verschil maakt.
Trouwens bij GTHD op de Ps3 ziet het er misschien wel beter uit, maar is er ook maar 1 auto op het scherm tijdens een race, draait de game op 30fps en zijn de physics ook een stuk slechter. Daarnaast heeft Forza 2 ook nog een realistisch schademodel.
Al met al kan ik echt niet wachten op deze game!
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Ook een gameplay filmpje :Physics is 360hz, it doesn't change or fluctuate.
As for 4xAA, yukoner, you need to chill. I'm not witholding this little tidbit of info just to freak you out -- it's that there have been changes regarding AA and I have not had any extended conversations about this with the art devs so I don't know 100% the official state of things is in that area. I'm not in the office right now either -- but this thread is fairly out of hand. My understanding is that the game is doing 2xAA during actual gameplay, and maintaining 4xAA during replays. Why? We need to lock physics and gameplay at 60/360hz and so yes, a sacrifice had to be made in that area. With all the simulation and AI running under the hood, it was quite a task to get FM2 locked at 60hz, and we felt it was a feature we absolutely could not compromise.
http://www.media.allerinternett.no/km_fil/0/2343090.wmv
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 00:59 ]
Dat vond ik leuk aan WRC op ps2. Je haalde soms met moeite de finish omdat de olie uit je wagen liep.
Dus forza2 een sim noemen is overdreven. Maar het zal wss wel lekker rijden
Een amiga 500 met 512 kb ram !
Het liefst wil ik een seat, maar deze vind ik te duur en heb ik eigenlijk geen ruimte voor.
Nou zijn er wat andere oplossingen:

Geinig bedacht, je kan em onder je hol schuiven, maar ook onder een kussen van je bank/stoel of onder je matras bijvoorbeeld.
vanaf 11 mei leverbaar via Amazon
Een andere oplossing is zoiets laten lassen :

Wat natuurlijk ook kan is creatief aan de slag met pvc:

Iemand anders nog suggesties op dit gebied?
Je kunt evt ook gewoon een Xbox360 VGA kabel kopen en het spelen op je bureauMaCk- schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:23:
Ik zit een beetje te kijken voor een optie om een stuurtje te mounten straks als Forza2 er is.
Het liefst wil ik een seat, maar deze vind ik te duur en heb ik eigenlijk geen ruimte voor.
Iemand anders nog suggesties op dit gebied?
Verwijderd
En jij denkt dat de fabrikanten van alle merken in de game het leuk vinden om te laten zien hoe gemakkelijk een Ferrari crashed ?multipasser schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 01:00:
Forza2 heeft nog steeds geen realistische crashes. Ik vind dat je auto totalloss moet zijn als je tegen 150km tegen de muur smakt. En niet gewoon wegrijden met wat schrammetjes. Misschien in Arcade mode, maar toch niet in sim mode.
Dat vond ik leuk aan WRC op ps2. Je haalde soms met moeite de finish omdat de olie uit je wagen liep.
Dus forza2 een sim noemen is overdreven. Maar het zal wss wel lekker rijden
En dan ook nog voor meer dan 200 auto's een correct en realistisch schademodel inprogrammeren? Wil je de game over een jaar pas hebben ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 13:44 ]
Verwijderd
jah en dat bedoel ik juist. Die amerikanen maken te weinig gebruik van de techniek. Veels te veel liters gebruiken om er vervolgens veels te weinig pk's uit te halen. Zal ook wel gedeeltelijk de bedoeling zijn in amerika, want daar is dat 'stoer'...PWM schreef op zondag 29 april 2007 @ 11:57:
[...]
De Viper heeft dan ook geen 4 turbo's en 12 Intercoolers nodig om zijn vermogen te halen![]()
Het gebeurd wel vaker dat men kijkt naar pk's per liter. Echter, in de tijd van oprukkende Turbo en Compressor motoren, gaat dat vaak een beetje mank.
Ik vind overigens dat die pk per liter vergelijking nog steeds perfect op gaat, want waarom zouden de turbo's en intercoolers niet mogen meetellen in die vergelijking. Als je puur gaat kijken naar hoe efficieent de auto's zijn, dan tellen juist de turbo's en intercoolers ook mee.
De rest van het verhaal ben ik met je eens.
jahVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:43:
[...]
En jij denkt dat de fabrikanten van alle merken in de game het leuk vinden om te laten zien hoe gemakkelijk een Ferrari crashed ?
Helemaal correct hoeft het natuurlijk niet, maar je kan het er natuurlijk wel op laten lijken. Als je weet hoe auto's reageren op crashes bij welke krachten die plaats vinden en welke hoeken enz enz. Hoef je alleen nog te weten welke auto's makkelijk schade oplopen en welke minder en je spel is al een stuk realistischer.En dan ook nog voor meer dan 200 auto's een correct en realistisch schademodel inprogrammeren? Wil je de game over een jaar pas hebben ofzo
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 14:11 ]
Precies, dat heb ik ook al een keer eerder vermeld (volgens mij in het xbox360 topic). De licenties worden zéér moeilijk tot niet vrijgegeven, waarbij het in het eerste geval om té hoge bedragen gaat. Willen we echte auto's (merk en uiterlijk) dan kunnen we die schademodellen vergeten. Willen we schademodellen, dan moet je je voorbereiden op zelfverzonne auto's zoals bij de Burnout serie.Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:43:
[...]
En jij denkt dat de fabrikanten van alle merken in de game het leuk vinden om te laten zien hoe gemakkelijk een Ferrari crashed ?
En dan ook nog voor meer dan 200 auto's een correct en realistisch schademodel inprogrammeren? Wil je de game over een jaar pas hebben ofzo
&
Verwijderd
Fabrikanten laten dit echt NIET gebeurenVerwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:07:
[...]
jah en dat bedoel ik juist. Die amerikanen maken te weinig gebruik van de techniek. Veels te veel liters gebruiken om er vervolgens veels te weinig pk's uit te halen. Zal ook wel gedeeltelijk de bedoeling zijn in amerika, want daar is dat 'stoer'...
Ik vind overigens dat die pk per liter vergelijking nog steeds perfect op gaat, want waarom zouden de turbo's en intercoolers niet mogen meetellen in die vergelijking. Als je puur gaat kijken naar hoe efficieent de auto's zijn, dan tellen juist de turbo's en intercoolers ook mee.
De rest van het verhaal ben ik met je eens.
[...]
jah
[...]
Helemaal correct hoeft het natuurlijk niet, maar je kan het er natuurlijk wel op laten lijken. Als je weet hoe auto's reageren op crashes bij welke krachten die plaats vinden en welke hoeken enz enz. Hoef je alleen nog te weten welke auto's makkelijk schade oplopen en welke minder en je spel is al een stuk realistischer.
Forza 2 achievements:
Flawless Lap - Awarded to the Driver(s) who finish a lap with no time penalty against an opponant
Level 1 - Reach Level 1 in Career mode
All Time Trials Set - Beat the target time in every Time Trail race
All Bronze Arcade - Achieve a Bronze medal in every Arcade Race
All Silver Arcade - Achieve a Silver medal in every Arcade Race
All Gold Arcade - Achieve a Gold medal in every Arcade Race
Flawless Race - Awarded to the driver(s) who finish a race with no time penalty against an opponant
Natural - Awarded to the single driver who wins with all assists turned off
Hardcore - Awarded to the single driver who wins with full difficulty including no assists
Underdog - Awarded to the driver who wins a race with a car in the lowest PI of the field
Blowout - Awarded to the criver who wins the rae, beating the rest of the field by a full race section
Crushing Victory - Awarded to any driver who finishes the race with a lapped opponent
Hard Charger - Awarded to the driver who starts in 8th place and comes in 1st place
All Gold (Proving Grounds) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Proving Grounds Race Type
Level 10 - Reach Level 10 in Career mode
All Gold (Manufacturer Club) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Manufacturer Race Type
Level 20 - Reach Level 20 in Career mode
All Gold (Amateur Cup) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Amateur Race Type
All Gold (Rivalry Face-offs) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Rivalry Race Type
Level 30 - Reach Level 30 in Career mode
All Gold (Semi-Pro Events) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Semi-Pro Race Type
All Gold (Factory-Spec) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Pro Spec Race Type
Level 40 - Reach Level 40 in Career mode
All Gold (Regional Championship) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Regional Championship
All Gold (Professional Series) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Pro Series Race Type
All Gold (Endurance) - Achieve a Gold medal in every Career event of the Endurance Race Type
Level 50 - Reach Level 50 in Career mode
All Gold All Race Types - Achieve a Gold medal in every Career Race Type
Car Level 5 - Achieve a car level of 5 in Career mode
All Cars from France - Collect all of the cars from France in your Career garage
All Cars from Germany - Collect all of the cars from Germany in your Career garage
All Cars from Italy - Collect all of the cars from Italy in your Career garage
All Cars from Japan - Collect all of the cars from Japan in your Career garage
All Cars from Korea - Collect all of the cars from Korea in your Career garage
All Cars from Spain - Collect all of the cars from Spain in your Career garage
All Cars from Sweden - Collect all of the cars from Sweden in your Career garage
All Cars from the United Kingdom - Collect all of the cars from the United Kingdom in your Career garage
All Cars from the United States - Collect all of the cars from the United States in your Career garage
1,000,000 Online Credits - Earn 1,000,000 "Online Credits" from Tournaments and Career races
Car Broker - Buy or sell 10 cars online in the Auction House
Secret
Secret
Secret
http://www.jeuxvideo.fr/v...port-article-73193-1.html
http://www.jeux-france.co...n-forza-motorsport-2.html
http://www.xbox-attitude....1-Forza-Motorsport-2.html
http://www.xbox-attitude....0-Forza-Motorsport-2.html
http://www.xbox-attitude....7-Forza-Motorsport-2.html
http://www.xbox-attitude....9-Forza-Motorsport-2.html
http://www.xbox-attitude....8-Forza-Motorsport-2.html
http://www.msxbox-world.c...5/Forza-Motorsport-2.html
http://www.youtube.com/watch?v=j5eJ7hYqXTk
[ Voor 80% gewijzigd door DaWaN op 03-05-2007 11:44 ]
Verwijderd
Sander H schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:50:
Wat filmpjes die de laatste dagen zijn verschenen:
[...]
Wat een geluid zit daar in zeg
De rijders waren trouwens af en toe echt slecht, los dat ze wachten op de opponents, remmen in de bocht en zo

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 13:06 ]
ehm er zijn heus wel bochten waarin je kunt/moet remmen
bepaalde dubbele apex bochten bv.
maar goed neem aan dat je dat niet bedoeld
Euhm, waar? ik zie nergens een Porsche Carrera GT.
gewone editie is daar duurderVerwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 14:56:
De collectors editions is hier te krijgen voor 48 euro inclusief verzendkn.

Thanks voor de tip, heb hem gelijk maar even besteld daar
[ Voor 9% gewijzigd door Bizzarro op 06-05-2007 16:15 ]
W00t! Nog anderhalf uurtje en we zullen het weten!chespace:
Hey guys, will have good news about the demo by tomorrow morning (basically in the next 12 hours).
It's coming sooner than you think. Wink [;)]
Volgens een mod @ forzamotorsport.net zal de demo voor het weekend uit zijn. Precieze datum en tijd mocht die niet bekend maken.
Chespace zei:
We'll have an official announcement in the morning.
But those of you with force feedback wheels better get ready tonight.
En waar zegt ie dat?RVE_NL schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 20:01:
Volgens een tip van: Che van forzamotorsport.net, zal hij vanavond in US (morgenvroeg voor ons) te downloaden zijn.
Chespace zei:
We'll have an official announcement in the morning.
But those of you with force feedback wheels better get ready tonight.
Gevonden: http://forums.forzamotorsport.net/forums/post/127786.aspx
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 09-05-2007 20:12 ]
One cheeseburger and some f**king chicken nuggets!! woooh! woooh! w0000h!chespace:
Demo is definitely hitting tonight -- but it'll be pretty painful for east coasters.
Trying to pin down an exact time.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ok danpaulgielens schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 07:50:
~ 11:00h
it will be 2AMPST, NOT 2AMEST (bron N4G)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
huh? ik zie um nog niet...Chakotay schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:11:
Hij is er \o/ 691 MB, valt mee... Eens kijken hoe lang dat gaat duren
Even opnieuw inloggen op Live, of je xbox uit/aan zetten. Bij mij stond hij er ook pas na een reboot.
Snelheid valt me heel erg mee trouwens, nu al 27%.
Ik heb nog nooit een demo gezien die alleen voor gold-accounts te downloaden is?Pepigno schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:16:
Hij is uit! zie forumlink: 700mb groot ook downloadable voor Xbox silveraccounts. http://forums.forzamotors...87/128667/ShowThread.aspx
haha hopelijk gaat het je rijgedrag niet beinvloedenChakotay schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:40:
Woei, binnenKan nog net even 5 minuten spelen voordat ik weg moet voor rijles + examen
as in; kijken of de schade in forza 2 wel realistisch is ofzo
[ Voor 63% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2007 11:42 ]
Dan doen ze pas na een tijdje, paar uur ofzo. Dan downloaden nu de mensen die doorzoeken, en andere niet. Anders heb je 500.000 downloaders tegelijk.Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:21:
Wel apart dat ie niet bij new arrivals staat, maar ik ben op 3%
Het is een AVB (voertuigbeheersing) voor de motor... Zal even Forza 2 spelen niet veel voor uitmaken wsPhusebox schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:41:
damn... net nu ik moet overwerken, en vanavond zal de download snelheid ook wel dramatisch zijn
[...]
haha hopelijk gaat het je rijgedrag niet beinvloeden
as in; kijken of de schade in forza 2 wel realistisch is ofzo
1 raceje in een C454 Integra gedaan, voelde erg goed aan
de telemetry is echt belachelijk zo uitgebreid,
Ik vindt de track die in de demo zit niet bijster boeiend, maar de auto's zijn wel de moeite waard. 3 verschillende klasses, en heb zojuist even in de BMW M3 gereden, en dat was erg gaaf
Ik laat mn pre order lekker openstaan
PSN & XBL: Denkoyugo
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
PWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:00:
Ik heb net mijn 997 Turbo getransformeerd naar een Beetle![]()
Schade werkt prima

Verwijderd
Ben ook benieuwd of er een nieuwe rallysport challenge komt..
Verwijderd
Je bent niet de enige, probleem is dat ik al op mn werk benDenko schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:00:
oh mijn god, ik zit er serieus aan te denken om me ziek te melden op werk

Verwijderd
De AA is 2x om een constante framerate van 60fps te behouden. Verder zijn de physics 360fps .estorino schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:05:
Ik heb net de demo even geprobeerd, 't loopt soepel, maar ik vind wel de anti aliasing tegenvallen. Is het uiteindelijke spel ook zo of zou het alleen in de demo zo zijn? De graphics zijn niet beter dan PGR3 imho... 't speelt als Forza 1, zover ik kan zeggen, ik heb Forza 1 ook niet superlang gespeeld, maar ik krijg wel dezelfde indruk. Ik denk niet dat ik Forza 2 ga halen, iets te veel race sim voor mijn smaak, ik houd wel van iets meer arcade-stijl...
Enkele aspecten wat ik me afvraag / op wil merken..
-Welk niveau zou de AI zijn in deze demo gokken jullie? Want ik heb er zelf totaal geen moeite mee. (alle hulpjes uit) Enige wat ze kunnen is mij op het rechte stuk een beetje bijhalen vanwege het feit dat enkele wagens een hogere top hebben
-Het gevoel van de wagens is wel goed, heb nu 5 verschillende autos gepakt. En je merkt goed het verschil met betrekking tot de handling van de wagens.
-De graphics zien er wel ok uit. Niet echt schokkend, maar gewoon goed, met een goede fps, en dat is wel belangrijk. Het circuit ziet er alleen wel wat minder uit in mijn ogen, maar ok, circuits zijn in het echt ook saai
-Staat de schade btw echt aan? Had mijn mooie dodge naar de gort geholpen maar merkte er vrij weinig van behalve de visuele schade.
Ik denk alleen niet dat ik lang met deze demo zoet ben, ik wacht gewoon wel tot begin juni
[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2007 12:23 ]
De AI in de demo is gewoon erg laag. Anders schrikken alle spelers die het voor het eerst spelenuchiha tijntje schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:21:
Ik weet niet wat ik er van moet denken... Het heeft me minder verrast dan ik van te voren had gehoopt. Ik heb van te voren namelijk niet veel filmpjes gezien.
Enkele aspecten wat ik me afvraag / op wil merken..
-Welk niveau zou de AI zijn in deze demo gokken jullie? Want ik heb er zelf totaal geen moeite mee. (alle hulpjes uit) Enige wat ze kunnen is mij op het rechte stuk een beetje bijhalen vanwege het feit dat enkele wagens een hogere top hebben![]()
-Het gevoel van de wagens is wel goed, heb nu 5 verschillende autos gepakt. En je merkt goed het verschil met betrekking tot de handling van de wagens.
-De graphics zien er wel ok uit. Niet echt schokkend, maar gewoon goed, met een goede fps, en dat is wel belangrijk. Het circuit ziet er alleen wel wat minder uit in mijn ogen, maar ok, circuits zijn in het echt ook saai.
Ik denk alleen niet dat ik lang met deze demo zoet ben, ik wacht gewoon wel tot begin juni
De AI in Forza kan echt op hoog niveau worden gezet.
De Schade staat alleen visueel aan. Vandaar ook dat banden e.d. er niet afvliegen.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 10-05-2007 12:24 ]
Mja zit nu nog ff te spelen, maar tis echt te makkelijkPWM schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 12:23:
[...]
De AI in de demo is gewoon erg laag. Anders schrikken alle spelers die het voor het eerst spelen
De AI in Forza kan echt op hoog niveau worden gezet.
De Schade staat alleen visueel aan. Vandaar ook dat banden e.d. er niet afvliegen.
[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-05-2007 12:43 ]
Verwijderd

Maar goed, dit is een racer pur sang, dus grafisch hoeft het voor mij part ook niet echt top te zijn. Ik verheug me op het tuning gedeelte en lekker scheuren op Live
Al met al een lichte tegenvaller, vooral op grafisch gebied
+ Positief:
# Je hebt veel auto's (voor een demo) en ook uit verschillende klassen.
# De besturing is gewoon zeer geslaagd (ik speel met stuur), er is zelfs force feedback in de demo!
# Het kan aan mij liggen maar ik vind de lucht mooi
# Laadtijden zijn niet ellendig lang, gelukkig
- Negatief:
# Grafisch vind ik goed, alhoewel ik wel had verwacht dat het beter zou worden na al dat promotie # gepraat (PGR3 demo vs Forza 2 demo is de Forza2 toch niet beduidend beter terwijl PGR3 een launch game was?)
# Een baan die gewoon letterlijk short is, jammer maar ok het is een demo.
# De AI jammer dat je niet zelf een niveau kan instellen, in PGR3 demo kon dit wel.
Verwijderd
Zo niet, dat maakt me ook niet heel veel uit aangezien het bij dit soort games toch voornamelijk om de ervaring en de besturing van de auto's gaat, en laat die mij nou toevallig heel erg bevallen!

[ Voor 15% gewijzigd door Convoy op 10-05-2007 16:23 ]
En de demo heeft die ook 2xAA ? of gewoon helemaal geen AA ?
Verwijderd
Framerate is echt heerlijk, besturing met gamepad ook, gewoon ideale mix tussen speelbaar en full sim. Wat ik ook echt supervet vind in vergelijking met GT4 is de crashes, je hebt nu echt het gevoel dat het goed misgaat en dat je iets aan het slopen bent, de geluiden van de crashes zijn ook echt 'aaaahh'
AI is zoals al 10x gezegd veel te makkelijk, met een Intergra Type-R een 350Z op het rechte stuk voorbij rijden

Één puntje though.... die penalty, die is echt vreselijk, dikwijls rijden AI rijders op jouw in en krijg je daar penalty voor..
Dus als je met een integra type R aan het knallen bent (hoge toerentallen) dat je dat ook echt hoort ?
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Er is duidelijk verschil tussen de auto's en je herkent het wel, echt spectaculair is het echter niet imowaterking schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:20:
Is het geluid van de auto's ook beter als in die replay filmpjes ?
Dus als je met een integra type R aan het knallen bent (hoge toerentallen) dat je dat ook echt hoort ?
Ik heb Forza 1 eigenlijk nauwelijks gespeeld, als iemand die nog heeft liggen (tip!)Roamor schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:29:
Net als Forza 1 dus? Bij veel modellen klinkt daar de motor namelijk als een veredelde naaimachine... Totaal onhoorbaar soms en erg jammer voor de spelervaring. Geluid is namelijk erg belangrijk voor mij in een game voor de 'immersion'.
Verwijderd
Het geluid vanaf de bumper of die andere hoodcam is weer net zo kut als in Forza 1, je hoort amper wat!
Verwijderd
In Forza 1 hoor ik alles prima
Zo!Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:53:
lol 10 min hier en demo binnen.

/Ontopic :
Demo bevalt me wel, al had ik wel gewild dat als ik met 200 KM/u op iemand inrij, dat mn auto dusdanig beschadigt is dat ik niet verder kan. Schade zag er op zich wel mooi uit, beetje TOCA achtig. Maar, wellichti n de full-version dat je kunt aanpassen hoeveel damage er ontstaat bij crashes.
[ Voor 4% gewijzigd door Exorcist op 10-05-2007 17:55 ]
Ja handig, als je dan weer naar buiten kijkt ben je meteen doofVerwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 17:44:
Moet je gewoon het geluid van je auto's gewoon harder zetten?
In Forza 1 hoor ik alles prima. Maarja race toch vaak met een muziekje erbij so what's the problem

damn wat een tegenvaller zeg; graphics zijn om te huilen (ja ook gameplay is belangrijker, maar het eerste wat ik dacht was; ow shit, heb ik mijn oude xbox nu aangezet?)
En dan geen in-car view? alleen zo'n view waar je een blokkendoos als motorkap ziet... leuk die pixels van 5x5 cm over mijn scherm bewegen , ai ai ai
ow en dan de framerate... solid 60fps? laat me niet lachen, hij stottert en hapert bij veel auto's on screen
Geluid is ook waardeloos. Wist niet dat die auto's allemaal zo goed geïsoleerd waren?
... en ik dacht nog wel dat GT:HD zo slecht was...
[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 10-05-2007 19:24 ]
Sjongejonge, wat een overdreven gezever! Ik heb hem zelf net ook een uurtje zitten spelen en ik zal de laatste zijn om te roepen dat ie perfect is, maar wat jij roept is echt zwaar overdreven.Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:46:
en hier hebben we dus zolang op zitten wachten?
damn wat een tegenvaller zeg; graphics zijn om te huilen (ja ook gameplay is belangrijker, maar het eerste wat ik dacht was; ow shit, heb ik mijn oude xbox nu aangezet?)
En dan geen in-car view? alleen zo'n view waar je een blokkendoos als motorkap ziet... leuk die pixels van 5x5 cm over mijn scherm bewegen , ai ai ai
ow en dan de framerate... solid 60fps? laat me niet lachen, hij stottert en hapert bij veel auto's on screen
Geluid is ook waardeloos. Wist niet dat die auto's allemaal zo goed geïsoleerd waren?
... en ik dacht nog wel dat GT:HD zo slecht was...
De graphics zien er imo "prima" uit. Het is geen 10 ofzo, maar wel van ongeveer niveau PGR3. Op sommige fronten beter, op sommige wat slechter. Kennelijk valt er grafisch niet veel meer uit de hardware te halen tenzij ergens anders op wordt ingeleverd.
In-car view, mja opzich een aardige feature, maar ook weer niet zó belangrijk. Ik ken maar weinig mensen die fulltime in-car gaan rijden, of die optie er nou wel of niet is.
Het geluid klinkt wat mij betreft ook prima. Bij een auto als de Gallardo klinkt het ook echt als zo'n auto, voor zover ik dat kan beoordelen althans, heb er zelf helaas in het echt nooit in gereden.
Het belangrijkste, wat je zelf ook al zei, is de gameplay. En mijn eerste indruk is dat de auto's gewoon super lekker rijden. Goed realistisch, maar ook niet té. Als ik dat (de handling dus) vergelijk met GT HD dan rij ik toch echt liever met Forza 2.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit topic is gesloten.