[Xbox360] Forza Motorsport 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.516 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Tyre-wear en schade staat uit in deze demo, dat moge duidelijk zijn. Beetje vreemd is ook dat je je banden niet te heet kan rijden, 2s na een burnout zijn ze weer op ideale temperatuur..

Solid 60fps doet hij zeker niet, af en toe stoot hij toch flink..

Maar gameplay is zeker leuk. Wat voor ronde tijden rijden jullie zo'n beetje ?

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Damn :9

Vooral het verdienen van credits en kopen van nieuwe auto's en upgraden daarvan trekt mij altijd aan tot dit type games. :) Krijg er nu al zin in :D De besturing voelt iig stukken beter dan in deel 1, waar de wagen meer voelde als een blok beton met wielen eronder, zonder kanteling, slippen e.d., de wegligging is stukken beter :)

Alleen het geluid vanaf de motorkap moet echt duidelijker en harder :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

alle race spellen op de xbox360 zijn tot nu toe dramatisch, ik dacht dat forza2 daar verandering in gaat brengen, maar nee hoor. Ben erg teleurgesteld over dit spel.Grafisch is het erg slecht, op mijn beeldscherm zie ik een grote kartel festijn. ik snap niet dat ze zon spel zo uit durven te brengen.
Gran Turismo 4 is naar mijn mening beter dan dit spel terwijl dat spel 5 jaar terug is uitgebracht. grafisch scheelt het niet erg veel met GT4, misschien iets beter, maar ja dit spel is ook niewer.
en nu gaan jullie allemaal op me bashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

alvv schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:16:
alle race spellen op de xbox360 zijn tot nu toe dramatisch, ik dacht dat forza2 daar verandering in gaat brengen, maar nee hoor. Ben erg teleurgesteld over dit spel.Grafisch is het erg slecht, op mijn beeldscherm zie ik een grote kartel festijn. ik snap niet dat ze zon spel zo uit durven te brengen.
Gran Turismo 4 is naar mijn mening beter dan dit spel terwijl dat spel 5 jaar terug is uitgebracht. grafisch scheelt het niet erg veel met GT4, misschien iets beter, maar ja dit spel is ook niewer.
en nu gaan jullie allemaal op me bashen :)
Gran Turismo 4 heeft inderdaad een perfectie die Forza mist, desondanks verdient dit spel het niet om afgekraakt te worden, de gameplay is imo erg goed.

Bovendien is Gran Turismo 4 maar 2,5 jaar geleden uitgekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens hoe het zit met de pitstops,
kan je pitstops maken?
kan je die owk zien of verschijnd er gewoon een zwart scerm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 18:46:
en hier hebben we dus zolang op zitten wachten?

damn wat een tegenvaller zeg; graphics zijn om te huilen (ja ook gameplay is belangrijker, maar het eerste wat ik dacht was; ow shit, heb ik mijn oude xbox nu aangezet?)

En dan geen in-car view? alleen zo'n view waar je een blokkendoos als motorkap ziet... leuk die pixels van 5x5 cm over mijn scherm bewegen , ai ai ai

ow en dan de framerate... solid 60fps? laat me niet lachen, hij stottert en hapert bij veel auto's on screen

Geluid is ook waardeloos. Wist niet dat die auto's allemaal zo goed geïsoleerd waren?

... en ik dacht nog wel dat GT:HD zo slecht was...
Je hebt natuurlijk recht op een eigen mening maar om de graphics nou zo verschrikkelijk af te kraken is ook wel weer een beetje overdreven. Het ziet er toch allemaal goed uit, ok er zijn jaggies maar daar krijg je 60fps voor terug. En het schokt echt niet met 0,1 of 8 auto's in beeld dus hoe je daar bij komt snap ik niet helemaal.

Je bent waarschijnlijk doof of slechthorend want als FM2 wel ergens in uitblinkt naast physics dan is het in geluid.

Ik denk dat er niet genoeg mensen zijn die echt willen racen met incar view. Ik zelf race altijd bumpercam en dan nog ben je in de minderheid. Volgens mij zit 80% of meer in die verschrikkelijke 3rd person view waarbij je geen enkele bocht normaal kan inschatten.

Maar zoals ik al zei, het is je mening. Komt alleen een beetje over alsof je FM2 koste wat het kost wil afkraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:38:
weet iemand trouwens hoe het zit met de pitstops,
kan je pitstops maken?
kan je die owk zien of verschijnd er gewoon een zwart scerm?
In Forza 1 gebruikten ze een soort fly-by cam, ik neem aan dat ze dat weer zullen gebruiken.
Ace schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:43:
Ik denk dat er niet genoeg mensen zijn die echt willen racen met incar view. Ik zelf race altijd bumpercam en dan nog ben je in de minderheid. Volgens mij zit 80% of meer in die verschrikkelijke 3rd person view waarbij je geen enkele bocht normaal kan inschatten.
3rd person view is idd verschrikkelijk. Ik mis dan altijd het gevoel met de auto, het is alsof je met een RC auto aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Kartel Festijn heb ik totaal niet op mijn 40inch full hd scherm.

Vond het best ok. Maar idd had wel iets meer verwacht.

Toch koop ik de full game

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PeterMCSE schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:08:
Kartel Festijn heb ik totaal niet op mijn 40inch full hd scherm.

Vond het best ok. Maar idd had wel iets meer verwacht.

Toch koop ik de full game
Ik heb een 32inch tv met resolutie 1366x768, en heb er ook geen last van (via VGA).

Het is geen 32xAA, maar veel kartels, mwah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/Seepy/Pictures024.jpg

Pff, duidelijk een Xbox1 game. Wat zeg ik, N64!

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou hier wel op m'n 32inch Bravia. Vooral als je achter de wagen hangt met je cam, ziet er eigenlijk niet uit :)

Maar misschien spelen wij verschillende demo's, zou kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Jullie lijken wel een stel wijzen, beetje zitten geilen op hoe iets er uit ziet.

Als je super effecten en graphics wil ga je maar NFS Carbon ofzo spelen :z

Forza moet het hebben van gameplay, niet graphics. En daarnaast zijn die graphics zelfs op mijn standaard (non HD) TV gewoon beter als Forza 1, als je dat niet ziet moet je jezelf laten checken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal wel verwend zijn door m'n 8800GTX ;) . Tja boeie, deze game gaat om gameplay en dat zit goed iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Ace schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:43:
[...]

Je hebt natuurlijk recht op een eigen mening maar om de graphics nou zo verschrikkelijk af te kraken is ook wel weer een beetje overdreven. Het ziet er toch allemaal goed uit, ok er zijn jaggies maar daar krijg je 60fps voor terug. En het schokt echt niet met 0,1 of 8 auto's in beeld dus hoe je daar bij komt snap ik niet helemaal.

Je bent waarschijnlijk doof of slechthorend want als FM2 wel ergens in uitblinkt naast physics dan is het in geluid.

Maar zoals ik al zei, het is je mening. Komt alleen een beetje over alsof je FM2 koste wat het kost wil afkraken.
ik ben niet de enige die er last van heeft dat ie af en toe flink hapert en dan dropt ie echt veel frams
anti-aliasing is van het niveau van pgr3, oftewel niet aanwezig

wil FM2 echt niet afkraken, dit is een van de redenen waarom ik een 360 heb gekocht, heb de ltd dan ook al vele maanden in pre-order staan

de gameplay zal wel snor zitten, dat vertrouw ik wel. Maar als dit alles is wat de 360 kan na ruim 2,5 development op deze game dan vind ik dat zeer bedroevend

en in-car view; tja elke zichzelf respecterende race-game die pretendeert gameplay over graphics te bieden, en super realistische physic moet een in-car view hebben...

hoe is het anders dan nog realistisch? als ik morgen naar mijn werk rij lig ik namelijk ook niet op mijn motorkap met een stuur in mijn handen. (althans, hoop niet dat dat gaat gebeuren)

3rd person view moet nu eindelijk eens afgelopen zijn bij racegames, bah daar kots ik echt op.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 08:23
Ik snap niet echt wat het probleem is qua graphics en al helemaal niet qua gameplay. Die auto's rijden super lekker het is geen live for speed maar wat verwacht je. Ik vind het spel heerlijk soepel draaien en ik vind het er super uitzien, het snelheidsgevoel is heerlijk en met een beetje moeite is een (bijna)perfecte ronde rijden te doen en dat geeft een kick.
Het gezever over gameplay verbaasd me, dit is op het moment echt het beste racespel wat er te krijgen is op de Xbox360 en dan hebben we het over een demo! Ik denk dat iedereen (zoals ik dat hier nu hoor) achterlijke hoge verwachtingen had van het spel. Ik had die ook en tot nog to ben ik niet teleurgesteld.

just my 2 cents

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Graphics bij een race game is altijd kut, daar draait het niet om. Ik bedoel wat wil je dan zien ??

Die framedrops zijn inderdaad best wel crap, netzoals de AA, maar ik hoop dat het in de final gefixt is.

Missen van een dashboard view is zeker jammer, kijk maar naar TDU :)

3rd person een race game spelen is idd bagger, ik snap niet dat mensen dat durven te doen, al die NFS Carbon spelertjes enzo :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Jekkel schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:32:
Ik snap niet echt wat het probleem is qua graphics en al helemaal niet qua gameplay. Die auto's rijden super lekker het is geen live for speed maar wat verwacht je. Ik vind het spel heerlijk soepel draaien en ik vind het er super uitzien, het snelheidsgevoel is heerlijk en met een beetje moeite is een (bijna)perfecte ronde rijden te doen en dat geeft een kick.
Het gezever over gameplay verbaasd me, dit is op het moment echt het beste racespel wat er te krijgen is op de Xbox360 en dan hebben we het over een demo! Ik denk dat iedereen (zoals ik dat hier nu hoor) achterlijke hoge verwachtingen had van het spel. Ik had die ook en tot nog to ben ik niet teleurgesteld.

just my 2 cents
Psies in verhouding tot pc racesims ziet het er zoiezo erg goed uit en qua gameplay is het behoorlijk goed te noemen voor een console racegame. Sterker nog ik denk dat dit op rbr na de meest realistische racegame is die je kan krijgen voor een console, naar mijn mening beter dan GT4 gameplay wise.
Net als bij pc sims lijkt het mij wel een vereiste dat je een stuurtje hebt .....maar goed ik denk dat veel console gamers niet van sims houden.
Lol als ze al klagen bij dit spel over de graphics.... ik hoef je niet te vertellen hoe Live for speed finaal zouden worden afgekraakt op dit forum ;). Sound, menu's en vooral graphics zouden eraan moeten geloven dat terwijl het by far de meest geavanceerde racesim is die er bestaat voor straatauto's.
Maar goed realisme wordt vaak niet gewardeerd bij console gamers... kwestie van smaak i guess...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
DaWaN schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:52:
3rd person een race game spelen is idd bagger, ik snap niet dat mensen dat durven te doen, al die NFS Carbon spelertjes enzo :'(
Een woord: overzicht, ik zie geen donder met cockpit view en zo'n soort setup is natuurlijk verre van realistisch voor de meeste gamers. Maar ik speel games ook voor de lol, niet om zo dicht bij de realiteit te komen. Forza 2 is mijn game ook niet echt dus ;)

offtopic:
Overigens zoog Carbon hard imho, dat rare sturen in bochten enzo. Most Wanted was nog wel leuk, samen met Hot Persuit back in the days.

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 11-05-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wakkaman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Rafe schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 00:21:
[...]

Een woord: overzicht, ik zie geen donder met cockpit view
Jep dat vind ik idd een groot nadeel, doordat je geen cockpit hebt zit je veelste laag bij de grond waardoor je idd minder overzicht hebt. Erg jammer, zoiezo voegt een cockpit erg veel toe aan het gevoel van racen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I'm in love O+

Heb de demo nu een aantal keren gespeeld, eerst echt zwaar K.U.T.
Maar wat bleek ik was PGR 3 gewend...
Het schijnt dat je moet remmen voor een bocht in plaats van een ruk aan de handrem te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
simulation vs arcade :)

't heeft allebei wel wat als je het mij vraagt.
Maar als Forza2 een echte goede sim is dan MOET het dus mogelijk zijn om met die m3
driftend door die eerste bocht te gaan ??

Heb vanmorgen 10 minuutjes gespeeld, maar mij lukte het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar heb je gezien dat dat kan?

want vaak wil dat pas na het tweaken van de suspension e.d.

Edit:
De laatste bocht kan wel een echte pain in the ass zijn :'(
Schoot er net keihard af in de Gallardo door iets te laat te remmen...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

MaCk- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:46:
simulation vs arcade :)

't heeft allebei wel wat als je het mij vraagt.
Maar als Forza2 een echte goede sim is dan MOET het dus mogelijk zijn om met die m3
driftend door die eerste bocht te gaan ??

Heb vanmorgen 10 minuutjes gespeeld, maar mij lukte het niet.
Mij lukt het uitstekend om te driften met de M3 :) Met de mustang gaat het ook vrij gemakkelijk. De 350Z is ietsje moeilijker omdat die aardig wat grip heeft en de marge tussen driften en de baan afschuiven niet zo groot is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
Nee heb ik nergens gezien, maar het lijkt me IRL wel te moeten kunnen met een stock m3.

Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza 1 had ook geen in car view, wtf maakt het uit :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCk- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 11:58:
Nee heb ik nergens gezien, maar het lijkt me IRL wel te moeten kunnen met een stock m3.

Of niet?
Wel ABS en de hele reutemeteut uit gezet neem ik aan, anders gaat de wagen zichzelf corrigeren natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
Geen idee :) dat zou goed het 'probleem' kunnen zijn.

Was zoals gezegd een vluchtige eerste check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
MaCk- schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:27:
Geen idee :) dat zou goed het 'probleem' kunnen zijn.

Was zoals gezegd een vluchtige eerste check.
Jij hebt geen idee, maar wij wel ;)

Zet het allemaal maar eens uit, zoveel heb je nog nooit gedrift......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:07:
Op zich niet veel, maar het had voor bv replays wel cool geweest als je ook de coureur zag zitten schakelen e.d.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:54:
[...]

Op zich niet veel, maar het had voor bv replays wel cool geweest als je ook de coureur zag zitten schakelen e.d.
Als je goed kijkt kan je hem zien schakelen.

Een dashboard view vind ik overigens wel belangrijk. Het voegt net dat beetje extra realisme toe, in pgr 3 rij ik er altijd mee.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Het lijkt wel of die M3 verkeerd gemodeled is...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 12:07:
Nou ja, geen in carview met dashboard en al, maar wel een hoge en lage "geen-auto-zichtbaar" view. Die lage was te laag, dan zag je idd niet veel van de bochten, maar die hoge gebruik ik altijd. Dat je een stukje overzicht dat je mist, vang je op met gevoel. Je weet meestal wel of er iemand aan de binnenkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50
Nou, eindelijk dan de demo kunnen downloaden en eens uitvoering kunnen spelen. Ik moet zeggen dat ik het echt lekker vind rijden. Zeker de snelste klasse spreekt me erg aan wat betreft rijgedrag. Wel heb ik nog moeite met het doseren van de remmen, dat doe ik nog iets te digitaal (alles of niet). Wat mij vooral opvalt was het wagengedrag van de tegenstanders, ze ontwijken, proberen je uit te remmen en maken af en toe ook een foutje. Grafisch is het misschien niet overdonderend, maar ik ben ook niks storends tegengekomen, enkel in mijn eerste race wat framedrops, maar daarna nooit meer gehad.

Het geluid vind ik erg sterk, vooral de Ferrari's klinken fantastisch :9. Enkel wel gelijk de achtergrond muziek uitgedaan anders werd het motorgeluid wat overstemd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

ETzPliskin schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:12:
Want? Het is een E36 M3, dus met het chassis '92-'97. Of bedoelde je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik moet zeggen; nu ik voorbij het "OMG dit is ugly" gevoel ben, en met alle hulp uitgeschakeld het best een aardig spel is

kijk vooral uit naar online, hopelijk hebben ze wel een "niet beuken modus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Heb de afgelopen dagen toch wel serieus liggen gassen met verschillende auto's. Meestal heb ik het idee dat ze de AI redelijk voor elkaar hebben, maar damn ik heb me toch acties gezien waarbij je denkt "hoe moeilijk kan het zijn om goede AI te proggen". Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat AI gewoon naar de ideale lijn wil, als dat niet kan omdat de player er al zit (en volledig legaal, zonder gepush). Waardoor je er gewoon keihard afgedrukt wordt. :(

En wat ik slecht vind is het motorgeluid bij de bumpercam. Ik weet het, eigenlijk is het super gedaan. De locatie van het blok in de auto, mid, rear, of front, bepaalt hoe hard het klinkt. Maar verdomme ik moet harder motorgeluid hebben in mijn bumpercamview! :P

Voor de rest: ge-wel-dig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

UltraSub schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:24:
Heb de afgelopen dagen toch wel serieus liggen gassen met verschillende auto's. Meestal heb ik het idee dat ze de AI redelijk voor elkaar hebben, maar damn ik heb me toch acties gezien waarbij je denkt "hoe moeilijk kan het zijn om goede AI te proggen". Ik kan er nog steeds niet met mijn hoofd bij dat AI gewoon naar de ideale lijn wil, als dat niet kan omdat de player er al zit (en volledig legaal, zonder gepush). Waardoor je er gewoon keihard afgedrukt wordt. :(

Voor de rest: ge-wel-dig....
Dat viel mij ook op inderdaad, je wordt gewoon van de baan gedrukt ook al ben je er met meer dan een halve auto lengte voorbij. Ik hoop dat het een demo beperking is en dit in de final niet zal voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ETzPliskin schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 18:12:
Hij klopt tot op de Millimeter.

Je moet hem overigens natuurlijk wel in het Geel rijden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:12
Erg leuke demo idd, ik was begonnen met de 350Z met alleen ABS aan en het was toch echt wel even wennen. Maar na een paar rondjes ging het toch prima, dus gelijk maar de ABS uitgezet. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik juist de lagere klasses echt leuk vind, die racewagens doen me niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vind dat het met alle hulp uit eigenlijk nog best easy te controleren is die auto's... zometeen de R2 klasse eens proberen met alles uit

itt F1 op de PS3, waar je met alles uit echt wel rete-goed moet zijn om je wagen constant over het circuit te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Wekko306 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:47:
Erg leuke demo idd, ik was begonnen met de 350Z met alleen ABS aan en het was toch echt wel even wennen. Maar na een paar rondjes ging het toch prima, dus gelijk maar de ABS uitgezet. Ik moet eigenlijk zeggen dat ik juist de lagere klasses echt leuk vind, die racewagens doen me niet zo veel.
Ik krijg ook het idee dat dit gewoon GTR is met een makkelijkere moeilijkheidsgraad en casual cars...

Niet dat we dat erg vinden hoor :D

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluid is helaas niet echt goed, zoals velen al zeggen. Lijkt echt alsof ze het rechtstreeks hebben opgenomen en in het spel geplakt. Ik bedoel hoe moeilijk kan het zijn om het geluid iets aan te passen dat je eigen auto wel harder en overtuigender klinkt als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wat ik dan wel weer super vind aan het geluid, is als je achter iemand hangt. Heel overtuigend vind ik..
Alhoewel ik dan nog steeds vind dat je jezelf way te zacht hoort.

[ Voor 24% gewijzigd door UltraSub op 12-05-2007 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50
UltraSub schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:19:
Wat ik dan wel weer super vind aan het geluid, is als je achter iemand hangt. Heel overtuigend vind ik..
Alhoewel ik dan nog steeds vind dat je jezelf way te zacht hoort.
Maar als je dan achter een Ferrari rijdt O+ , dat vind ik echt super klinken. Overigens had ik net in de R klasse dat de Saleen me probeerde uit te remmen, rempunt miste en zo rechtdoor schoot. Ik heb die herhaling wel 4 keer gezien omdat het zo mooi ging :P

Trouwens ook goed om te zien dat de echte namen van de coureurs in de raceklasses te zien zijn. Geeft toch net dat beetje extra vind ik.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

300mb 720p video van de Nordschleife;

http://download.microsoft...18baafc/FM2_nurb_720p.wmv

low res:
http://download.microsoft...8baafc/FM2_nurb_small.wmv

[ Voor 25% gewijzigd door Ace op 12-05-2007 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doen het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Vanmiddag nog wel, heb jij ze zeker kapotgemaakt dan? :P

Of ik let beter op met kopieren als ik ze van een ander forum steel 8)7

http://forzamotorsport.net/news/pitpassreports/pitpass46.htm er dan maar bij om het geheel compleet te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door Ace op 12-05-2007 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Laatst online: 25-08 20:54

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

je "moet" ze even compleet kopieren, en niet met die ... ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 11-09 09:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

PWM schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:47:
[...]

Hij klopt tot op de Millimeter.

Je moet hem overigens natuurlijk wel in het Geel rijden _/-\o_
Hm. Ik heb meer de indruk dat die achterste zijruiten niet kloppen. Ze doen mij denken aan die van een E30 eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sinds vrijdag 11 mei biedt Microsoft consumenten de mogelijkheid om de Limited Collectors Edition (LCE) van Forza 2 te bestellen. Dit kan zowel online bij verschillende retailers als in de winkel. Door het pre-orderen van de LCE van Forza 2 is de consument gegarandeerd van deze versie van Forza 2 op de releasedatum (8 juni) en ontvangt tevens een Forza 2 sleutelhanger en code om de Forza 2 Nissan 350 Z te unlocken.
Indien de consument voor de pre-order naar de winkel gaat vindt hij/zij een pre-order kit in het schap. Door €5,- aan te betalen mag de consument de pre-order kit (dummy doosje) houden, ontvangt de Forza 2 sleutelhanger en tevens de aanbetaling als korting op de LCE bij aankoop.

De LCE bevat naast een speciale verpakking, tevens een aantal extra auto's en een boekwerk over alle auto's in Forza 2 met rij-instructie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelijk even gepreordered.

70 euro bij de bart smit. Die 10 euro extra vind ik het wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
lekker dan 3 maanden geleden gepre-ordered (de ltd.ed.) en toen was er hier nog geen sprake van... en nu ben ik dus genaaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Op de site van Bart Smit staat dat als je reserveerd, meteen al die sleutelhanger krijgt.

Maar hoef je dan niets aan te betalen? Want als ik op bartsmit.com een account aanmaak en op Reserveren ram, dan gebeurt er verder niets, behalve dat hij onder mijn account gereserveerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 14 mei 2007 @ 23:18:
Op de site van Bart Smit staat dat als je reserveerd, meteen al die sleutelhanger krijgt.

Maar hoef je dan niets aan te betalen? Want als ik op bartsmit.com een account aanmaak en op Reserveren ram, dan gebeurt er verder niets, behalve dat hij onder mijn account gereserveerd staat.
jah idd dat heb ik ook. Ik wacht het wel af. Neem aan dat het waar is wat ze op hun site vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik speelde even met de SLR. Normaal zit ik in de auto/op moterkap, nu eens van achter af bekeken.

En wat die je dan als je remt? Niets :(

De Rem Spoiler zou omhoog moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ja klopt, valt mij ook altijd tegen. Was in PGR3 ook al zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:09:
Ik speelde even met de SLR. Normaal zit ik in de auto/op moterkap, nu eens van achter af bekeken.

En wat die je dan als je remt? Niets :(

De Rem Spoiler zou omhoog moeten komen.
Dit is idd wel jammer, zo zullen de luchthappers van een Lamborghini murchelago, of de spoiler van een porsche ook wel niet omhoog komen bij het halen van een bepaalde snelheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:24:
[...]

Dit is idd wel jammer, zo zullen de luchthappers van een Lamborghini murchelago, of de spoiler van een porsche ook wel niet omhoog komen bij het halen van een bepaalde snelheid
het knipperlicht doet het niet, de ruitenwissers niet, ik kan mijn achteruitkijkspiegel niet verstellen, de airco is kapot etc.

helaasch pindakaasch

het zou overigens wel leuk zijn als de gereden schade aan je auto permanent is, en dus niet na een race gereset wordt. En je dus niet alleen geld moet steken in upgraden maar ook in repareren. En dat dit ook geldt voor online races, zodat je niet van die beukgasten hebt, want als ze je beuken kost het hun geld.

(uiteraard zo programmeren dat opzettelijk ramen, of ongelukken niet door jou veroorzaakt worden vergoed door je verzekering of de foute partij :))

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 15-05-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In PGR 3 zaten wel een aantal bewegende delen op wagens, weet zo niet meer welke...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:58:
In PGR 3 zaten wel een aantal bewegende delen op wagens, weet zo niet meer welke...
Wielen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad :)

Nee, de Ford GT90 Concept heeft wel een spoiler die bij een bepaalde snelheid omhoog komt en dat deed ie in PGR ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gekocht :D. Wel geinig ding, die sleutelhanger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 21:27:
[...]

Gekocht :D. Wel geinig ding, die sleutelhanger :P.
waar precies en hoeveel heb je er voor moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 euro bij de Free Record Shop op het station in Groningen.

Maar ik kan jullie wel vertellen om die fucking sleutelhanger NIET te gebruiken, gister gewoon mn sleutels kwijtgeraakt tijdens het fietsen, alle sleutels waren eraf gevallen. Heb ik daar anderhalf uur rondgelopen en ze uiteindelijk teruggevonden :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
vraagje; zit die unlock-code bij de pre-order kit?

want ik krijg dus geen pre-order kit maar heb wel al 3 maanden geleden gereserveerd...

en krijg je zonder kit geen LCE?

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 16-05-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Heb hem gister ook gekocht voor 5 euro. Bij Free Record Shop.

De code voor de extra auto staat op het achterkant van het doosje.

De sleutelhanger is ook best geinig.

Nu is het wachten om hem op te halen.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Forza 2's Famitsu score: 9, 9, 9, 9 :*)

Dat komt niet vaak voor dat een US titel in dat blad zo'n hoge score krijgt.
Scan of review is here:

http://img184.imagevenue....63_console2_122_356lo.jpg

"Kamikaze" Nagata: As it stands now, the ultimate racing game. No complaints about the variety of car types offered. Can micromanage the different assists, and it's good how that impacts your race bonus. Even beginners can get into the races. A lot of features aside from Xbox Live.

Yamamoto "Benki": Career mode lets you swap cars and mod them, which is very satisfying. There's plenty of options for cars, parts and settings. In the beginning it can be intimidating since the races are more in the realm of simulation, but as in real life, you can improve the handling to get a smoother ride. It's a game that I really want to thoroughly play through.

Yoshiike Maria: You can simply pick up and play the game, or really get nitty gritty with all the intricate settings. Depending on the car, some races are a bit challenging with normal tires, but once you get over that you can enjoy driving the car for awhile. [Something about her being straightly impressed with the sounds of the tires... some letters are obscuring her review]

Dealy Matsuo: With all the options to change assists, it has depth that can be appreciated as both a simulator and a game. No complaints about the variety of cars and car mods. Although there's no tutorial, the game is easy to play with all of the assists. Loading times before races are neither slow nor fast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heb m net ge-pre-ordered bij Bol.com ; kan mezelf niet zo interesseren in een sleutelhanger of om naar een winkel te gaan (tweemaal :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
Exorcist schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:54:
Heb m net ge-pre-ordered bij Bol.com ; kan mezelf niet zo interesseren in een sleutelhanger of om naar een winkel te gaan (tweemaal :P).
je krijgt er ook nog een dummie doosje bij hoor :P maar ik heb um wel gehaald. wilde die extra auto wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Is er ook ergens in-game footage van de demo te downloden?
Ik wil geen replays zien, maar race footage. :)

Liefst high-res. :)

Ergeren dat ik pas over 2 week mijn xdoos terug heb. :(

[ Voor 56% gewijzigd door Format-C op 17-05-2007 23:01 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RappieRappie schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:55:

Ergeren dat ik pas over 2 week mijn xdoos terug heb. :(
graphics zijn niet echt geweldig, dus daar raak je eerder ontmoedigd van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
RappieRappie schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:55:

Youtube. Geen hi-res of downloadbare video's, maar genoeg gameplay videos te vinden lijkt mij. :) Persoonlijk vind ik de drift videos het leukst om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Forza 2 ligt al in de winkels.

In Tsjechie, dat wel :(

Toch vreemd dat hij 2 weken voor tijd al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:13:
Forza 2 ligt al in de winkels.

In Tsjechie, dat wel :(

Toch vreemd dat hij 2 weken voor tijd al beschikbaar is.
hmm ja vreemd idd... ze nemen het daar niet zo nauw met releasedates blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ie blijkbaar al klaar is, waarom moet de rest dan nog 2 weken wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 01:49:
Als ie blijkbaar al klaar is, waarom moet de rest dan nog 2 weken wachten?
Distributie, marketing, enz. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, dat had ik natuurlijk ook wel kunnen verzinnen :9 Gaat er dan bij mij alleen ff om, waarom die Tjechen blijkbaar snellere distributiekanalen hebben dan wij.

Maar goed, 8 juni dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 01:53:
Tja, dat had ik natuurlijk ook wel kunnen verzinnen :9 Gaat er dan bij mij alleen ff om, waarom die Tjechen blijkbaar snellere distributiekanalen hebben dan wij.

Maar goed, 8 juni dus :)
Tsjechen zijn sneaky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Zou de echte game geen mooiere graphics hebben dan de demo?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkt maar weer ja :+

Edit: tja, de graphics waren best ok, afgezien van het zowat ontbreken van enige vorm van AA :X
Lijkt me sterk dat dat nog gefixt is.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2007 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RappieRappie schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 01:58:
Zou de echte game geen mooiere graphics hebben dan de demo?
Ik verwacht het niet, maar als je je echt alleen maar blindstaart op de graphics kun je beter het spel niet kopen. Het spel ziet er imho prima uit, maar de gameplay/features trekken me over de streep. Zie het als Zelda voor de Wii ; niet het mooist, wel een must-have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mmm, ik heb een hekel aan AA loze games... :'(

Edit; maar als de gameplay echt goed is haal ik hem wel. :)

Ik kick namelijk op realistisch racewerk... Lekker on-linen... _/-\o_

[ Voor 64% gewijzigd door Format-C op 19-05-2007 02:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

RappieRappie schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:02:
Mmm, ik heb een hekel aan AA loze games... :'(

Edit; maar als de gameplay echt goed is haal ik hem wel. :)

Ik kick namelijk op realistisch racewerk... Lekker on-linen... _/-\o_
Zou het je opvallen als je uiterst geconcentreerd bezig bent om met je Evo IX eerste te worden? Beeld het je 's in..nee hé ;)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, voor de graphics kanj e beter wachten op PGR4 ofzo. Of Colin McRae Dirt :9
Maar het racen voelde echt goed aan, en dat lijkt mij toch net iets belangrijker bij een racegame :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
eens bestellen ergens denk gewone versie voor 54/56 euro bij gc shop

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net gelezen op xbox.com forum dat grafisch beter is de echte versie :)

1. The grapihics are better than the demo,

2. Iv tried the photo mode which is good but as the game hasnt been officially released i cnt yet upload my pics onto forzamotorsport.net.

3. Auction house is not working as of yet.

4.Money becomes easier to come by on the harder races but unlike the old one if u win a car from doin a race and sell it u will only recieve 100cr for it. This is obviously to stop ppl selling their reward cars just to make easy profit.

5. The paint shop has a lot more to offer than the 1st game.

6. I have a civic type r which is A400 and a monaro which is A something i cnt remember lol.

7. From the games iv played online there is no visible lag watsoever but that cud mre than likely change.

anymore questions feel free to ask.

ps 8. Yes i was in bed lol.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb 2 vrienden met een 360 en dezelfde maat HDtv. 1 daarvan is racegek, dus heeft er ook zo'n stoel voor.

Dat wordt dus een weekend deze opstelling:

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/NR/rdonlyres/5E742445-B993-40DD-9CD4-0E1A1D17977D/8691/IMG_0010.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Vraagje over de Xbox 360 Premium + Forza 2:
Wil een nieuwe Xbox 360 halen (oude gebanned) maar ik wil ook Forza 2, nu lijkt het mij slim om die pack te halen alleen nu is de vraag krijg je dan ook de preorder auto's?

Anders haal ik morgen een premium en later wel een pre order kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
SpeedfreakR schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 21:10:
Vraagje over de Xbox 360 Premium + Forza 2:
Wil een nieuwe Xbox 360 halen (oude gebanned) maar ik wil ook Forza 2, nu lijkt het mij slim om die pack te halen alleen nu is de vraag krijg je dan ook de preorder auto's?

Anders haal ik morgen een premium en later wel een pre order kit.
nee is standaard forza 2 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zou je laterop niet gewoon die auto's kunnen downloaden, uiteraard tegen betaling? Heb m zelf via Bol.com besteld, maar das geen pre-order kit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Exorcist schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:14:
Zou je laterop niet gewoon die auto's kunnen downloaden, uiteraard tegen betaling? Heb m zelf via Bol.com besteld, maar das geen pre-order kit natuurlijk.
Die worden later idd gewoon als download pack aangeboden (2-3 maanden later) wat ik ervan heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JVLK schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:24:
[...]

Die worden later idd gewoon als download pack aangeboden (2-3 maanden later) wat ik ervan heb gehoord.
Mooi, lopen we niets mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Exorcist schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 23:27:
[...]

Mooi, lopen we niets mis. :)
hoop je dan want met Test drive zijn de pre-order auto's ook nog niet te krijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SpeedfreakR schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 08:48:
[...]

hoop je dan want met Test drive zijn de pre-order auto's ook nog niet te krijgen :'(
Er is maar 1 pre-order auto. De andere "exclusieve" auto's, zitten in de Limited editie.

Het enige wat je mist als je geen pre-order kit hebt is een speciale uitvoering van de Nissan 350Z. Ik kan zonder leven ;)

Die exlcusieve auto's zijn straks te downloaden, die 350Z niet. Overigens is dat volgens mij een standaard 350Z waar alvast een Body Kit en Paintjob overheen zit.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 24-05-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
PWM schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:50:
Ik heb 2 vrienden met een 360 en dezelfde maat HDtv. 1 daarvan is racegek, dus heeft er ook zo'n stoel voor.

Dat wordt dus een weekend deze opstelling:

[afbeelding]
Oh-maaaai-goooood!!!

:9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Persoonlijk vond ik het jammer dat Forza me niet kon boeien, maar ben ook helemaal aan TDU verslaafd geweest en het zijn toch echt 2 verschillende spellen, maar ja dat was natuurlijk te verwachten.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Laatst online: 21:49

nFo

Slasher schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:40:
Persoonlijk vond ik het jammer dat Forza me niet kon boeien, maar ben ook helemaal aan TDU verslaafd geweest en het zijn toch echt 2 verschillende spellen, maar ja dat was natuurlijk te verwachten.
Ik net andersom.
------------------------------
Iemand die voor ons tweakers even naar Tsjechie gaat ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb de full gespeeld :)
Graphics lijken idd beter, maar kan niet zo goed oordelen aangezien ik nog een gewone CRT heb, wel met RGB scart ofcourse :)

Eerste impressies zijn goed, leuk spel ! Variatie auto's is leuk het speelt erg leuk. Het is Gran Turismo like qua mix tussen simulatie en arcade, het speelt heerlijk weg zonder hinderlijk sim of arcade te worden :)

Enig minpuntje wat ik nu heb is de selectie in banen. De nordschleife en Tsukuba zitten erin -> dat is uber,
MAAR de hoeveelheid banen is een beetje bedroevend. Er zit één FM baan in met heel veel layout's, silverstone, mugello, suzuka, sebring en Tsukuba en de nordschleife, en dan nog een paar banen die 100% hetzelfde zijn als in Gran Turismo (mag dat zomaar ??)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.