[Xbox360] Forza Motorsport 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.519 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DaWaN schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:50:

MAAR de hoeveelheid banen is een beetje bedroevend. Er zit één FM baan in met heel veel layout's, silverstone, mugello, suzuka, sebring en Tsukuba en de nordschleife, en dan nog een paar banen die 100% hetzelfde zijn als in Gran Turismo (mag dat zomaar ??)
Dan zijn er waarschijnlijk gewoon bestaande banen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens dvdcrave is de NTSC Asian versie regiovrij. Ik heb hem besteld bij play asia voor 36 euro http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1iiw.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
ik mis een klein beetje de realtishe feel die ik wel bij GTR2 op de pc had. Dat spel voelde naar mening een stuk realtisher. Nietemin leuke game, gfx vallen wel beetje tegen (full version).

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

evilpin0 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:05:
ik mis een klein beetje de realtishe feel die ik wel bij GTR2 op de pc had. Dat spel voelde naar mening een stuk realtisher. Nietemin leuke game, gfx vallen wel beetje tegen (full version).
8)7

Een game vergelijken met een simulator als GTR2 is bij voorbaat al kansloos. GTR is gewoon voor de Die-Hards, en Forza Motorsport voor alles tussen arcade en simulation in.

Oh, en GTR komt naar de Xbox 360 ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:13:
Volgens dvdcrave is de NTSC Asian versie regiovrij. Ik heb hem besteld bij play asia voor 36 euro http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-1iiw.html
Ik hoop voor je dat je hem nog kunt annuleren, want hij is niet regio vrij en dan heb ik het over de NTSC-J editie die jij besteld hebt want die kunnen alleen op regio 2 consoles en niet op pal of US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:05:
Ga je de game nog wel kopen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Morgen komt hij uit in de US, en de Reviews komen derhalve online vanaf nu :)

Teamxbox geeft iig een 9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik vindt het een goed spel maar ik heb altijd bij dit soort realtishe spellen dat ik totaal geen snelheids gevoel heb, gelukkig kun je die brake assistent aanzetten want anders zou zon beetje elke bocht eruit vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke game ( full ), maar dan vooral online :+ Ja ja nog niet gebanned. Want wat is er nu leuker dan met je eigen getunede bak online gaan.

Graphics een zeventje, ik vindt het er echt niet bijzonder uitzien, zéker niet de de Dirt demo. TDU en PGR3 zien er gewoon beter uit. En ik mis de cockpit view enorm. Aantal banen is idd niet schokkend, hoewel ik de Nürnburgring er wel heel erg goed uit vindt zien.

Ik ben nu gewoon met de Career, Excebition en Time Trial's bezig, om de wagens te unlocken. Maar vindt het meer een verplicht nummertje. Het Auction House is natuurlijk wel heel vet, lekker je wagens kopen en verkopen.

Online vindt ik deze game écht een topper, en mocht ik gebanned worden ( wat er heus wel aan zit te komen ), zal ik 'm écht wel halen, puur voor de online play.

Geef hem een 8 :9 Maar dan voornamelijk vanwege het online gedeelte.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:37:
Leuke game ( full ), maar dan vooral online :+ Ja ja nog niet gebanned. Want wat is er nu leuker dan met je eigen getunede bak online gaan.

Graphics een zeventje, ik vindt het er echt niet bijzonder uitzien, zéker niet de de Dirt demo. TDU en PGR3 zien er gewoon beter uit. En ik mis de cockpit view enorm. Aantal banen is idd niet schokkend, hoewel ik de Nürnburgring er wel heel erg goed uit vindt zien.
Ben ik niet met je eens, vind Forza er veel kleurrijker en sprankelender uitzien dan TDU en PGR3, en het rijd ook veel lekkerder. Vergelijk de autos en New York uit Forza maar eens met PGR3! Maar ja smaken verschillen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niks over het rijgedrag gezegd he, dat is gewoon top. Veel beter als die andere 2 inderdaad. Maar ja wat je zegt, smaken verschillen qua graphics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fusion.fake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
de demo stelde me enigzins teleur maar de volledige versie ;) oh my :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bastards, ik haat jullie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:27
Ik heb ook de full,

Wat een spel zeg, na het spelen van de demo vond ik het maar niks, maar de full game.....oh my ;)

Voornamelijk om met de Audi R8 op suzuka full circuit te rijden, ABS en TCS on. Wat een ervaring!
Of de nordschleife, heb net weer ff PGR3 gespeeld en wat ziet dat er dan veel minder mooi uit, ik ben er zelf nooit geweest maar voor mijn gevoel komt forza qua omgeving veel beter over met de realiteit.

Ik heb alleen niet dat als ik schade rijd, dat het weggedrag daardoor wordt veranderd. Of dat er onderdelen ofzo kapot gaan...zie ik iets over het hoofd?

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
ik krijg woensdag de game per post binnen. gare downloaders hier zeg. echt triest.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
S2801 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:50:
Ik heb ook de full,

Wat een spel zeg, na het spelen van de demo vond ik het maar niks, maar de full game.....oh my ;)

Voornamelijk om met de Audi R8 op suzuka full circuit te rijden, ABS en TCS on. Wat een ervaring!
Of de nordschleife, heb net weer ff PGR3 gespeeld en wat ziet dat er dan veel minder mooi uit, ik ben er zelf nooit geweest maar voor mijn gevoel komt forza qua omgeving veel beter over met de realiteit.

Ik heb alleen niet dat als ik schade rijd, dat het weggedrag daardoor wordt veranderd. Of dat er onderdelen ofzo kapot gaan...zie ik iets over het hoofd?
In arcade veranderd je weg gedrag volgens mij niet, maar in carreer mode wel, ligt ook aan de moeilijkheidgraad die je in hebt gesteld.. je zal nu wel op easy rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 20:17:
ik krijg woensdag de game per post binnen. gare downloaders hier zeg. echt triest.
Je krijg hem van je site of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ja, zaterdag was die al bij die andere gozer van de site. woensdag heb ik hem pas :'(

[ Voor 95% gewijzigd door Mars18 op 28-05-2007 21:30 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmja ik 8 juni pas, hond die je bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Ik ben persoonlijk geen voorstander van illegaal games downloaden, gelukkig dat microsoft er nu wat aandoet. Nu zij de eerste groep hebben gebanned ligt het er dik op dat de volgende er aan zit te komen.

Net nog de demo gespeeld, kan niet wachten op het hele spel. Gelukkig dat ik vrienden en collegea heb met precies dezelfde hdtv en ook de behoefte naar forza.........er is al afgesproken om ze op elkaar aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SnackMasterFlex schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 00:36:
Ik ben persoonlijk geen voorstander van illegaal games downloaden, gelukkig dat microsoft er nu wat aandoet. Nu zij de eerste groep hebben gebanned ligt het er dik op dat de volgende er aan zit te komen.

Net nog de demo gespeeld, kan niet wachten op het hele spel. Gelukkig dat ik vrienden en collegea heb met precies dezelfde hdtv en ook de behoefte naar forza.........er is al afgesproken om ze op elkaar aan te sluiten.
ben het met je eens. ik hoop van harte dat de xboxen waar illegale rommel op draait gebricked worden en dat ze het ip adres loggen zodat mensen op een windows machine ook niet meer via windows op internet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:37:

Ik ben nu gewoon met de Career, Excebition en Time Trial's bezig, om de wagens te unlocken. Maar vindt het meer een verplicht nummertje. Het Auction House is natuurlijk wel heel vet, lekker je wagens kopen en verkopen.

Online vindt ik deze game écht een topper, en mocht ik gebanned worden ( wat er heus wel aan zit te komen ), zal ik 'm écht wel halen, puur voor de online play.

Geef hem een 8 :9 Maar dan voornamelijk vanwege het online gedeelte.
is het echt nodig dat je in elke reactie die je plaatst aangeeft dat je dingen hebt gedownload? we weten het nu wel eens. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, is absoluut niet nodig :) . Ik dacht ik geef een kleine bijdrage voor de mensen die eventueel nog twijfelen tussen deze game en Dirt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Heb hem gisteren uitgebreid gechecked en vrij lang gespeelt, erg verslavend, De carrier mode is wel lachen maar het enige wat me eigenlijk een beetje dwars zit is dat ik niet zo lang geleden GTR2 op de pc heb gespeelt, ik weet nog goed dat ik daar echt een kick van kreeg in de ferraris te planken met stuurtje en pedals. Kwa realisme komt FM2 ook niet echt in de buurt van GTR2, nu was GTR2 echter zo realtishe dat ik nooit een race gewonnen heb :) (speelde altijd free drive)

Maar FM2 is wel een goede combinatie van arcada/realtishe racer, voor echt die hard realisme heb je ook echt gewoon een stuurtje met pedals nodig. Maar fm2 is prima te spelen met joystick.

Ik ga vanavond maar weer es ff verder met me carriere :)

edit: (offtopic) mensen die meerdere keren in een post zetten dat je hem gedownload hebben zijn zielig maar imo zijn mensen die gaan lopen zeiken over illigale copies nog zieliger. (i dont have it you cant have it)

[ Voor 12% gewijzigd door evilpin0 op 30-05-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
is zeker niet zieliger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Aangezien hier mensen zijn die de game al gespeeld/gedownload hebben heb ik wel wat vragen ongeacht of ik het stom vind dat mensen al dan niet games downloaden.

Hoe zit de career-mode in elkaar? Is het gewoon een kwestie van rijbewijzen, auto's unlocken naarmate de game vordert, of zijn er nog leuke nieuwe verrassingen? Hoe zit het met AA in de full version, kan iemand daar iets zinnigs over zeggen? Interessante nieuwe online modes? Die veiling modus, werkt dat net zo (crappy) als bij TD:U, of kun je ook daadwerkelijk bieden? Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
EQJim schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:49:
Aangezien hier mensen zijn die de game al gespeeld/gedownload hebben heb ik wel wat vragen ongeacht of ik het stom vind dat mensen al dan niet games downloaden.

Hoe zit de career-mode in elkaar? Is het gewoon een kwestie van rijbewijzen, auto's unlocken naarmate de game vordert, of zijn er nog leuke nieuwe verrassingen? Hoe zit het met AA in de full version, kan iemand daar iets zinnigs over zeggen? Interessante nieuwe online modes? Die veiling modus, werkt dat net zo (crappy) als bij TD:U, of kun je ook daadwerkelijk bieden? Ben erg benieuwd!
Over career-mode, erg leuk imo. Je hebt voor elke race een auto nodig die aan bepaalde eisen voldoet en je stijgt in level naar mate je geld verdient. Als je bf altijd met een volkswagen rijdt krijg je steeds meer korting op onderdelen/auto's van duitse oorsprong. Het upgrade gedeelte is wel super standard maar dat maakt mij niet uit. Ik speel op novice en moet zeggen dat dat echt veel te makkelijk is, elke race eindig ik wel met 10/15 sec voorsprong. ga je echter op een hogere moeilijksheids graad spelen is je brake assist weg (op de weg pijltje hoe hard je moet remmen). Aangezien ik in dit spel erg slecht snelheids gevoel heb (in GTR2 op de pc had ik wel een goed snelheids gevoel) rem ik vaak veel te laat. Maarja ik ga vandaag zonder proberen want van easy-win games hou ik helemaal niet.

Je kan alle autos al kpen maar verdient ook steeds autos, de snelle autos zijn natuurlijk lange tijd onbetaalbaar. 350.000 is de duurste en ik win nu gemiddeld 4000 per gewonnen race.... Ben nog wel ff bezig dus :)
@Mars18
Ik vindt het zielig, je post elke keer 1 zinnetje waarin je beklaag doet over de piraten van internet. Ga je ook mensen lopen afkraken als iemand in de kroeg tegen je zegt dat die ze games download?

[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 30-05-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog alleen maar de Career mode gespeeld.

Heb alles op het moeilijkst staan behalve de ideale lijn, omdat ik vaak moeite heb met het zien van de track dit heb ik bij meerdere racegames ook PGR3 enzo (irriteer me matenloos aan gele pionnen die ik bijna niet zie tijdens kudo challenge' s en nachtraces waar ik gewoon te weinig zie, maar ja dat zal wel aan mij liggen :P)

Ik vind het jammer dat ik de auto's die ik krijg niet kan painten, zodat die lelijke "Tommy kaira" vinyl sticker whatever weg gaat.
Als ik deze auto's verkoop krijg ik maar 100CR en om daarvoor een nieuwe te kopen is meestal te duur.Dus rijdt meestal in zoon koekblik met tommy kaira sticker rond.
Verder pas ik mijn auto altijd aan zodat ik bij start 3e of 4e ben dit, omdat als je je auto tuned tot het gaatje je altijd vooraan staat en er geen zak aan is.
Als je auto te traag is is het bijna niet te doen. Vind het wel jammer dat de tegenstanders niet gemaaktworden adhv de speler zijn auto en rijstijl.
Graphics geluid en besturing helemaal ok.
Topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
vraagje, spelen de meeste met brake assist aan? (de pijlen op de weg) Zonder vindt ik het wel verdomd moeilijk want je moet dan echt het parkoer kennen anders mis je je rem punt vaak.

Maarja ben niet echt een persoon die graag op eays mode wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ja, ik speel ook met Brake Assist aan. Zonder vind ik het nu nog te lastig om het rempunt te bepalen (straks een kwestie van de banen goed leren kennen).

Vind het overigens jammer dat NL moet wachten tot 8 juni. Ik hoop dat ook de limited edition toch ergens iets eerder in de winkel ligt. >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
die toernooien zijn gaaf denk ik online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Blowout

Awarded to the driver who wins the race, beating the rest of the field by a full race section.

Wat bedoelen ze daar precies mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
De baan is opgedeeld in stukken (secties). Als je een hele sectie voor ligt op de tegenstanders op het moment dat je over de finish komt (het de laatste raceronde was), krijg je een unlock.

Vrij makkelijk te behalen op easy lijkt me. :)

[ Voor 20% gewijzigd door StarWolfer op 31-05-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wat een geweldige game is Forza Motorsport 2 geworden zeg. Ik denk al weer terug aan de Forza 1 tijden in mei 2005. Toen heb ik meer dan 30 uur de game gespeeld.

Nou kan je vertellen Forza 2 gaat echt wel de 50 uur halen. Wat een geweldig gevoel geeft deze game aan de tracks die er in deel 1 al in zaten. Heel de tijd career of relaxte races rijden op xbox live.

De circuits zijn mooi weer gegeven. Ik neem me woorden terug dat het niet mooi is op HD.

Ben nu bezig beetje de arcade races te rijden. Zometeen eens aan de career beginnen.

De menu's zijn ook gewoon zo mooi :)

Hopelijk is er geen lag ofzo online

Net gemaakt

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/6akqdf8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarWolf schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:57:
De baan is opgedeeld in stukken (secties). Als je een hele sectie voor ligt op de tegenstanders op het moment dat je over de finish komt (het de laatste raceronde was), krijg je een unlock.

Vrij makkelijk te behalen op easy lijkt me. :)
Online ook trouwens >:) Mits je de juiste wagen helemaal fijn getuned hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Mars18 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:19:
Wat een geweldige game is Forza Motorsport 2 geworden zeg. Ik denk al weer terug aan de Forza 1 tijden in mei 2005. Toen heb ik meer dan 30 uur de game gespeeld.

Nou kan je vertellen Forza 2 gaat echt wel de 50 uur halen. Wat een geweldig gevoel geeft deze game aan de tracks die er in deel 1 al in zaten. Heel de tijd career of relaxte races rijden op xbox live.
Jij vindt 30 uur veel? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Toen wel, ben benieuwd hoeveel ik nu haal

want de arcade tijd telt die er al niet meer bij zie ik net

[ Voor 43% gewijzigd door Mars18 op 31-05-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
voor mensen die illegaal games downloaden is 30 uur veel ja... |:(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Phusebox schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:19:
[...]

voor mensen die illegaal games downloaden is 30 uur veel ja... |:(
Ook voor mensen die legaal hun games kopen hoor, zijn ook mensen met een full time job

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Royal schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:22:
[...]

Ook voor mensen die legaal hun games kopen hoor, zijn ook mensen met een full time job
Zelfs met een full-time job haal ik de 30 uur gamen per week makkelijk :P 30 uur :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Royal schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:22:
[...]

Inderdaad, ik speel ook maar een uurtje of 3 per week denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Angeloonie schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 18:34:
[...]

Zelfs met een full-time job haal ik de 30 uur gamen per week makkelijk :P 30 uur :')
full time job + sociaal leven dan :')

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Royal schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:20:
[...]

full time job + sociaal leven dan :')
Dat zei je er eerst niet bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
Wordt onder sociaal leven ook je vriendin verstaan? if you know what i mean.
Daarnaast is er ook nog mooi weer (nu even niet vooruit), sporten en bier.. ;)

Ik heb alvast een limited edition gereserveerd, want ik was helemaal gek op forza 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hmm , nog erg lastig om goede online games te vinden

groen is iedergeval waar ze nog in lobby zitten geloof ik.

net wel op de speedway een race gewonnen met de snelste R1 auto ofzo die ik had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ohoh, wat zijn die Auctions toch VET.

http://forzamotorsport.net/auctions/

Zo mooi om te zien, gewoon de nieuwste auto's online bekijken, je eigen veilingen in de gaten houden. Wie had dat een tijd geleden gedacht, dat je op die manier met games om zou kunnen gaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
Weet iemand wat die update gedaan heeft, van forza 2?

Zag zojuist dat er een update was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:20:
Ohoh, wat zijn die Auctions toch VET.

http://forzamotorsport.net/auctions/

Zo mooi om te zien, gewoon de nieuwste auto's online bekijken, je eigen veilingen in de gaten houden. Wie had dat een tijd geleden gedacht, dat je op die manier met games om zou kunnen gaan _/-\o_
TDU kon je ook autos verkopen maar kon je niet online zien op een pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Nou effe zitten spelen, maar ik ken er echt geen reet van lol. Vlieg steeds uit de bocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PacinoAllstars schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 23:47:
Nou effe zitten spelen, maar ik ken er echt geen reet van lol. Vlieg steeds uit de bocht :'(
Remmen wil wel eens helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Total Racing Time:
58:12.000
Number of Races:
16
1st Place Finishes :
10
2nd Place Finishes :
2
3rd Place Finishes :
3

paar amerikanen zeiden dat ik goed was :P
ben benieuwd ;)

ik vlieg amper meer uit de bocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 11:13:
Laat even weten als je 'm binnen hebt of hij nu wel/niet werkt op een PAL 360, voor zo'n prijs zou ik 'm wel aanschaffen (ben namelijk door de demo nog niet echt overtuigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdcrave had het niet goed vermeld. Spel is NIET regiovrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Dat is minder. Ik zat op play-asia te kijken en daar stond het er overal duidelijk bij.....helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Mijn god wat een dikke game. Hou normaal niet van racen, maar dit is wel erg leuk met al die tune en upgrade opties. Vooral kick hoe live erin is geïntegreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dergelijke reacties horen niet thuis in dit topic ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Crash op 01-06-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen ze wel met z'n allen negeren natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
jezus wat is het lastig om te bieden op een auto, elke seconde gaat er wel iemand over heen..

wou zo toffe Manga achtige auto kopen maar iedereen bood er over, je kan niet je bod verhogen als je al hebt geboden moet helemaal via een omweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:10:
jezus wat is het lastig om te bieden op een auto, elke seconde gaat er wel iemand over heen..

wou zo toffe Manga achtige auto kopen maar iedereen bood er over, je kan niet je bod verhogen als je al hebt geboden moet helemaal via een omweg
zou het vreemd vinden als je er niet overheen kan

overigens zit ik te twijfelen of ik shadowrun of voor forza 2 ga, maar ik denk toch dat ik voor forza 2. Ik heb het idee dat ik me daar veel langer mee ga vermaken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Mijn gekochte auto was slechts 15.00 me 1e koop op auctions
beetje foute kleur kan denk dik door verkopen

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/61j8oj6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

Mars18 schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:15:
Mijn gekochte auto was slechts 15.00 me 1e koop op auctions
beetje foute kleur kan denk dik door verkopen

[afbeelding]
Lol, heb ik ook nog op zitten bieden. :+
Bieden is idd gekkenwerk.

Mijn pre-order laat ik lekker staan, want het is gewoon een erg goed spel.
Post straks nog wat plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nFo schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 21:10:
[...]

Lol, heb ik ook nog op zitten bieden. :+
Bieden is idd gekkenwerk.

Mijn pre-order laat ik lekker staan, want het is gewoon een erg goed spel.
Post straks nog wat plaatjes.
Nice, ga hem denk flink door verkopen vang je wel 50.000 voor denk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb mijn Clio aan iemand gegeven en hij heeft zijn 360 style er over gedaan. ga denk nog een clio kopen en die verkopen met deze layout... dan loop ik wel binnen misschien.

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/6f7fjmo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i15.tinypic.com/4z05943.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i10.tinypic.com/4u3z2c0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Heb de Feyenoord auto gekregen van de orginele maker :)
Deze is vet zeg. nu ff goed tunen ( het is een c auto )

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/6h2jqmu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/4ue88e8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:09:

[afbeelding]

[afbeelding]
_/-\o_

Heeft iemand Forza al in een NL winkel aangetroffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:05
PWM schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:31:
[...]Heeft iemand Forza al in een NL winkel aangetroffen?
Ik denk op z'n vroegst dinsdag pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Mars18 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:09:

[afbeelding]

[afbeelding]
Idioot goed gemaakt zeg! Dit is toch wel ontzettend gaaf van Forza dat dit allemaal kan. Ik zie mijzelf alleen nog niet dit soort meesterwerken maken straks...in forza 1 was het ook al een takke werk namelijk :+

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Afbeeldingslocatie: http://jube3.com/link1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jube3.com/link2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jube3.com/link3.jpg

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Alleen de laatste 5 foto's worden bewaard zie ik.
Dus ik upload een aantal wel opniew.
Maar hier alvast wat:

Forza1
Forza2
Forza3
Forza4
Forza5
Forza6
Forza7
Forza8
Forza9
Forza10
Forza11
Forza12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Niet dat het bepaalt of ik het spel ga kopen of niet, maar kan iemand mij vertellen of er een kombaan/oval in Forza 2 zit? Ik heb gezocht met google, maar vond geen definitief antwoord, vooral veel info over Forza 1 waar er schijnbaar wel eentje inzat.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, iets van Nissan Speedway ofzo. Is de enigste, die Amerikanen zijn er gek op op Live.

UnitedArt is m'n gamertag, voor als er mensen zijn die binnenkort willen racen. Al dat Amerikaanse gebrabbel wordt je na een tijdje ook wel is zat :9

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:43:
Yep, iets van Nissan Speedway ofzo. Is de enigste, die Amerikanen zijn er gek op op Live.

UnitedArt is m'n gamertag, voor als er mensen zijn die binnenkort willen racen. Al dat Amerikaanse gebrabbel wordt je na een tijdje ook wel is zat :9
net prachtige race's gehad online met de nissan speedway,

en dan R1 auto die rijden geweldig

Ik heb die Feyenoord auto en Xbox 360 auto op marktplaats en speurders gezet. ik ga die andere auto er ook zetten en op ebay.

Kwam op idee van iemand van het xbox forum. Er zijn best mensen zo gek om 4-5 euro te betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:12:
[...]

Kwam op idee van iemand van het xbox forum. Er zijn best mensen zo gek om 4-5 euro te betalen :P
Leuke bijverdienste :9 Maar die Feyenoord bak ziet er echt heel dope uit ja d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Kan iemand een paar ingame screenshots maken ?
Hoe ziet de game eruit op 1280x720 ?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

waterking schreef op zondag 03 juni 2007 @ 09:57:
Kan iemand een paar ingame screenshots maken ?
Hoe ziet de game eruit op 1280x720 ?
Kijk maar naar mijn screens, dat is ongeveer ingame @ 1280x720.
Focus/scherpte en andere dingen kun je instellen met foto's maken, dus kan zijn dat het niet helemaal klopt.

[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 03-06-2007 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik snap niet hoe ze die dingen maken? ik bedoel, sommige dingen kunnen naar mijn idee echt niet zijn gemaakt met standaard vormen als cirkels en vierkanten :S

kun je ook jpegs uploaden ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Phusebox schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:28:
ik snap niet hoe ze die dingen maken? ik bedoel, sommige dingen kunnen naar mijn idee echt niet zijn gemaakt met standaard vormen als cirkels en vierkanten :S

Ik snap ook niet hoe ze het voorelkaar krijgen. :?
Je kan niks uploaden of zo.

[ Voor 3% gewijzigd door nFo op 03-06-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Phusebox schreef op zondag 03 juni 2007 @ 11:28:

zal zo ff kijken maar die xbox logo is standaard dacht eerst van niet :P

ben nu level 20 en 7 uur de career gespeeld en 3 uur online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje hetzelfde idee als dit?

http://www.youtube.com/watch?v=ElrldD02if0

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
KWam net een Nazi auto tegen met hakenkruizen 8)7

Hij rijden jullie trouwens? Abs enzo aan of uit? En schakelen jullie handmatig of automatisch? Vind handmatig maar lastig met een controller.

[ Voor 59% gewijzigd door PacinoAllstars op 03-06-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles uit geen abs en dat andere zooi. Transmission is wel automatic. Gaat kut manual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik hoop dat mijn 360 snel terug is van repair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:11:
Ik heb alles uit geen abs en dat andere zooi. Transmission is wel automatic. Gaat kut manual.
Ik heb hetzelfde nu rijdt veel gaver met al die luxe snufjes uit. Je kan dan ook driften :P

Bijna level 20 nu 8) (Aan het sparen voor slr)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Phusebox schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:15:
Het duurde bij mij maar een week.

Btw je avatar klopt niet, normaal brand rechtsboven niet en bij jouw is het rechtsonder..

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Phusebox schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:15:
Oh my god.. waar blijft dat UPS ticket, zodat ik de mijne kan opsturen. Wacht al bijna een week.
Moet het ding verdomme net overlijden een week voor Forza uit komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik heb de advertenties verwijderd. is in strijd met xbox live om dingen te verkopen

ik wil niet geband worden zo gave game zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DaWaN schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:45:
[...]

Het duurde bij mij maar een week.

Btw je avatar klopt niet, normaal brand rechtsboven niet en bij jouw is het rechtsonder..
hmm whatever :D
UltraSub schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:11:
[...]

Oh my god.. waar blijft dat UPS ticket, zodat ik de mijne kan opsturen. Wacht al bijna een week.
wanneer is die van jou overleden? ik heb vrijdagavond gebeld, zaterdag ochtend ups ticket, en morgenmiddag komen ze hem ophalen...

[ Voor 54% gewijzigd door Phusebox op 03-06-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
UltraSub schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:11:
[...]

Ik had ook zo'n 12 uur na het bellen een ticket, ik zou er maar achter aan bellen, er is vast iets mis gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Level 21 nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jonge wat boeit dat nou :9 . Ik ken ook wel zeggen dat ik level 27 ben ( is nog waar ook ) :z
Heb er al weer 16 uur opzetten. Mijn god deze game is erg slecht voor je sociale leven 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:17:
[...]

Jonge wat boeit dat nou :9 . Ik ken ook wel zeggen dat ik level 27 ben ( is nog waar ook ) :z
Heb er al weer 16 uur opzetten. Mijn god deze game is erg slecht voor je sociale leven 8)7
jullie kunnen beter een irc channel over dit spel maken. Dan krijg je tenminste geen slowchat.

Dit lijkt mij trouwens wel een leuk spel, alleen heb ik geen xbox360 :(

Vooral lache die feynoordbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik heb europa gekozen aan begin van game. maar wil een jappe auto maar kan niet kopen omdat ik level 10 moet zijn van asia, hoe doe je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

Mars18 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:40:
Ik heb europa gekozen aan begin van game. maar wil een jappe auto maar kan niet kopen omdat ik level 10 moet zijn van asia, hoe doe je dat ?
Geen idee, ik heb voor asia gekozen.
Maar de meeste kun je toch wel gewoon kopen via live.
Welke moet je hebben dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
geloof deze 2003, Mitsubishi, Sparco Lancer Evolution VIII

zo dat new york is zo mooi dat circuit. zoveel toffe reclame ik kijk meer buiten dan op circuit :P

toys ur us mc donalds nasdaq enz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kan iemand bevestigen of je de Lambo's ook kan kopen als je Asia als home region kiest? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

En zo zijn we in het laatste week aangekomen. Nog 5 dagen volhouden. >:)

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Nu eens ff kijken of we hem woensdag al kunnen scoren.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 10:57
Het zou mij niet verbazen als dinsdag de eerste exemplaren bij mensen in de bus liggen! Dinsdag is toch een natuurlijke release dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik ga zeker wel ff hier heen

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/4um8nih.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Trenchdog schreef op maandag 04 juni 2007 @ 08:06:
Het zou mij niet verbazen als dinsdag de eerste exemplaren bij mensen in de bus liggen! Dinsdag is toch een natuurlijke release dag.
De Free Record Shop krijgt elke dinsdag en donderdag aangeleverd. Dus ik denk dat ze het inderdaad dinsdag al binnen krijgen, en misschien ook al in de winkel zetten. Donderdag binnen is een beetje laat lijkt me.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.