Is dat een echte MM reclameadvertentie? Ik kan mij niet voorstellen dat de de afdeling marketing van een groot winkelketen een advertentie en elkaar zet waar een grammaticafout in zit

Is dat een echte MM reclameadvertentie? Ik kan mij niet voorstellen dat de de afdeling marketing van een groot winkelketen een advertentie en elkaar zet waar een grammaticafout in zit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 04-06-2007 15:47 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ehm, als je rustig je linker trigger indrukt blokkeren je remmen echt niet meteen hoor. Na een beetje oefenen moet dat toch prima te doen zijn.estorino schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:06:
Ik begin eindelijk de demo een beetje onder de knie te krijgen, ik win nu meestal wel, met als hulpmiddelen alleen de braking line en antilock brakes (als je die uitzet, dan blokkeren je wielen alleen maar, ook al probeer je rustig te remmen...). De auto die je kiest in de demo bepaalt ook wel voor een groot gedeelte of je gaat winnen, je kan bijna foutloos rijden met een Gallardo, maar dan word je er wel gewoon op het rechte eind uitgereden door de AI in een SLR of Corvette. Anyway, dit zorgt er wel voor dat ik nog meer zin krijg in de full version. Misschien morgenmiddag even een kijkje in de stad nemen of 'ie er misschien al ligt bij de FRS...
weet niet of je een rijbewijs hebt, maar stap es in je auto... ga 100 rijden, en trap zo hard en ver als je kan je rempedaal in... juistestorino schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:06:
Ik begin eindelijk de demo een beetje onder de knie te krijgen, ik win nu meestal wel, met als hulpmiddelen alleen de braking line en antilock brakes (als je die uitzet, dan blokkeren je wielen alleen maar, ook al probeer je rustig te remmen...). De auto die je kiest in de demo bepaalt ook wel voor een groot gedeelte of je gaat winnen, je kan bijna foutloos rijden met een Gallardo, maar dan word je er wel gewoon op het rechte eind uitgereden door de AI in een SLR of Corvette. Anyway, dit zorgt er wel voor dat ik nog meer zin krijg in de full version. Misschien morgenmiddag even een kijkje in de stad nemen of 'ie er misschien al ligt bij de FRS...
[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 04-06-2007 16:26 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
alleen jammer dat je geen grotere plaatjes krijgt (op de website dan)Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:23:
Bij de Media Markt Rijswijk ligt iig ook nog niet. Al denk ik elke keer van wel vanwege de pre-order doosjes![]()
Die action house is trouwens wel erg goed gedaan. Leuk om al een beetje door heen te scrollen en te kijken wat er te koop is. Er zitten soms echt kunstukjes bij.
in spel ook niet...Phusebox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:35:
[...]
alleen jammer dat je geen grotere plaatjes krijgt (op de website dan)
na het lezen van alle reviews zit ik me echt op te vreten over het feit dat mijn xbox weg is voor reparatie... grrrrr timing he
was laatst bij de hoogvliet voor 50,- het officieele xbox stuurtje...estorino schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:15:
Was vanmiddag even in Utrecht-centrum, geen FM2 bij FRS, Bart Smit, E-Plaza of Mediamarkt (allen in Hoog Catherijne).
Voor hen die FM2 meer 'simlike' willen maken;
Zag wel het Microsoft stuurtje voor 99,- bij Bart Smit, kost normaal stukje meer volgens mij. En het Logitech FX stuurtje voor 39,- bij de MM, zoals ook in hun folder staat.
(Niks voor mij overigens, ik lig liever op de bank met de controller...)
Vertel mij wat. Krijg ik eindelijk (na een week, en een nieuw telefoontje er achter aan) een UPS ticket, print ik het vandaag uit, vergeet ik het op mijn werk!!Phusebox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:35:
[...]
alleen jammer dat je geen grotere plaatjes krijgt (op de website dan)
na het lezen van alle reviews zit ik me echt op te vreten over het feit dat mijn xbox weg is voor reparatie... grrrrr timing he
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
heb je em niet meteen aangemeld dan? dan kun je hem op t werk laten ophalen en plak je het label daar eropUltraSub schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:51:
[...]
Vertel mij wat. Krijg ik eindelijk (na een week, en een nieuw telefoontje er achter aan) een UPS ticket, print ik het vandaag uit, vergeet ik het op mijn werk!!
Man man, wat baal ik als een stekker dat dat ding net nu moet sneuvelen. Speel je eerst een tijdje de demo, zodat je niet meer kunt wachten, en dan net voor de release; dood....
Amerikanen zijn dom. Kun je dan eigenlijk wat winnen als je samen racet?Mars18 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:30:
Net voor eerst samen met 2 andere NL gasten gereden met koptelefoon. Wel erg leuk dan zeg. paar amerikanen er bij die dachten dat we frans waren
[ Voor 8% gewijzigd door AMD1800 op 05-06-2007 21:41 ]
haha, jouw opmerking over amerikanen en je vraag...AMD1800 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:40:
[...]
Amerikanen zijn dom. Kun je dan eigenlijk wat winnen als je samen racet?
Verreweg de meeste mensen heb niet zoveel pech dat het zo lang duurt. Misschien is het waar dat er wel erg veel xboxen kapot gaan, maar de reparatie service is gelukkig wel erg goed. Het is volledig op kosten van MS, óók na de garantie en meestal heb je heel snel een gerepareerde xbox terug.Phusebox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:39:
[...]
heb je em niet meteen aangemeld dan? dan kun je hem op t werk laten ophalen en plak je het label daar erop
ach ik lees zo van die verhalen op tros rader bv dat mensen 4-7 weken moeten wachten op een xbox die het dan een paar uur volhoudt... denk met mijn geluk dat het bij mij ook wel zo zal gaan
dus ik ga mijn ltd.edt. forza 2 maar niet ophalen want ik heb dus geen zin in 6+ weken achterstand in een online game waar het gewoon gaat om getunede bakken
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik was net bij Dynabyte maar hebben ze hem ook niet, tenminste dat wilde een medewerker mij doen geloven. Ach, was eigenlijk een wanhoopspogingM@cer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:38:
Media Markt verkoopt nooit voor de officiële datum volgens mij, dus daar hoef je er niet op te rekenen. De meeste kans maak je volgens mij bij FRS en Dynabyte
Verwijderd
Welke FRS?Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:45:
Forza 2 net gespot bij een Free Record Shop in de buurt..hij wilde hem niet aan me verkopen, wat een bitch. Ik ga straks nog even terug dan staat er iemand die ik wel ken misschien helpt dat. Wat helpt is zeggen dat ze hem ergens anders al verkopen
Altijd blijven lachen
Verwijderd
Dat ie morgen of overmorgen binnen is bij Dimension Plus wil natuurlijk niet zeggen dat ie ook verkocht wordt natuurlijk, dat zijn twee verschillende dingen.manzana schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:26:
[...]
Ik was net bij Dynabyte maar hebben ze hem ook niet, tenminste dat wilde een medewerker mij doen geloven. Ach, was eigenlijk een wanhoopspogingze zijn daar met de meeste games toch een eurootje of 5 á 10 te duur. Morgen zou ie bij Dimension Plus wél te koop moeten zijn. The waiting is almost over...
Verwijderd
Verwijderd
Dixons Leidschenhage heeft er genoeg binnen gehad, dus ik zou Dixons Den Haag proberen. Heb hem net wel voor de zekerheid gereserveerd, kan hem zo ophalen in Leidschenhage!Vassie18 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:57:
In Den Haag al gespot?Ik wil vanavond racen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Volgens mij tussen de 65 en 69 euro, afhankelijk van de versie (normaal of LE).Vassie18 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:09:
Ik ga straks als vrij ben om 18.00 wel even de stad inlangs MM en Dixons..weet je toevallig wat die kost bij dixons?
Verwijderd
Verwijderd
Hey, nog iemand die Keizerswaard kent
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Ik heb het niet gezien, maar ga morgen middag na werk weer kijken. Hoop dat ik dan meer succes heb.Def87 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:32:
Ik speciaal vanmiddag gebeld naar de dixons in spijkenisse met de vraag of ze forza 2 al hadden en of ze hem al verkochten. Ze zeiden ja en ik zou dan vanmiddag laat langsgaan. Dat was goed zeiden ze.
Kom ik daar aan, 10 min in de rij gestaan omdat een man de beste kwaliteit oordopjes wou die hij gratis kreeg bij een externe hddDie man die hem hielp had ik dus aan de telefoon gehad dus wou het aan hem vragen. Komt er na 10 min zo verkoopster aankakken, dus ik vroeg het aan haar.
haar antwoord: "Nee, Hahahha, we hebben hem wel maar we mogen hem niet verkopen anders krijgen we een boete, haha"![]()
![]()
![]()
En die andere verkoper die ik aan de lijn had was opeens verdwenen met oordopjesman![]()
Kon wel zeggen dat ik had gebeld enz, maar daan dat toontje van dat wijf hoorde ik al dat het zinloos was.
Weet iemand van jullie of forza al op zuidplein of in het centrum van rotterdam te koop is?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Mooi gedaanSnackMasterFlex schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:20:
Must-buy voor 90% van de xbox360 eigenaren.
Heb mij al een beetje zitten vermaken met het design gedeelte. Het blijkt toch makkelijker te zijn dan ik in eerste instantie dacht.
Mijn werk:
Plaatjes
Ik race trouwens op de maximale moeilijkheidsgraad zonder hulpmiddelen. Dat is nog goed te doen in de eerste klasse (klasse D als ik mij niet vergis).
XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
Verwijderd
Altijd blijven lachen
was erg leuk met jouw en ergonioVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 03:34:
Mooie wagen hoor![]()
ja was wel ff grappig vannaaf, alleen jammer dat er enkel D klasse werd gereden. Ik had graag ff met een hogere klasse gescheurtMaar ja, m'n headset is verrot, dus kon het niet vragen
Morgen ff niewe halen.
Morgenavond weer?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
If it bleeds, it can be killed!
Dat is idd jammer, het echte werk begint pas vanaf de R serieVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 03:34:
Mooie wagen hoor![]()
ja was wel ff grappig vannaaf, alleen jammer dat er enkel D klasse werd gereden. Ik had graag ff met een hogere klasse gescheurtMaar ja, m'n headset is verrot, dus kon het niet vragen
Morgen ff niewe halen.
Morgenavond weer?
R1 is mijn favo, super te besturen ook op normale circuitsevilpin0 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:55:
[...]
Dat is idd jammer, het echte werk begint pas vanaf de R serie
jezus wat zijn die dingen snel
ja die autos zijn ook dikke cheatzorMars18 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:44:
[...]
R1 is mijn favo, super te besturen ook op normale circuits
hoezo cheat ?evilpin0 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:47:
[...]
ja die autos zijn ook dikke cheatzor
Wat remmen die dingen snel zeg.
Misschien is het wel een idee om een soort van GoT herkennings logotje te maken die je dan op je auto's kan plakken. Dus gewoon het logo ergens in het klein op je achterbumper bijvoorbeeld en dan kunnen anderen zien dat je ook op GoT zitestorino schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 02:40:
Vanavond online geraced met Mars NL en een paar anderen, tis wel duidelijk dat ik er niet veel van bak nog, ik word meestal laatste of daar in de buurt.Single player vind ik erg leuk tot nu toe, ook even met de editor gespeeld;
[afbeelding]
Op zich een goed planBanjy schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:56:
[...]
Misschien is het wel een idee om een soort van GoT herkennings logotje te maken die je dan op je auto's kan plakken. Dus gewoon het logo ergens in het klein op je achterbumper bijvoorbeeld en dan kunnen anderen zien dat je ook op GoT zit
[ Voor 62% gewijzigd door PeterSelie op 07-06-2007 11:14 ]
Altijd blijven lachen
Verwijderd
Geef aan dat ze hem landelijk bij de Dixons al verkopen, dan mag je hem waarschijnlijk meenemen.PeterMCSE schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:54:
Wat een onzin zeg. Ja we hebben 'm maar mag 'm pas morgen verkopen grrrr.
Een verkoop het al een week voor de Release en de ander op de dag zelf.
Ik dacht dat FRS redelijk soepel erin was, toch diep in vergist dus.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 12:00 ]
Ok dan weet ik dat ook weer.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:58:
Bij Dimension Plus is ie inmiddels ook in de verkoop
Straks maar ff langs fietsen...
Altijd blijven lachen
heb je al een negatieve shopsurvey ingevuld?Def87 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:32:
Ik speciaal vanmiddag gebeld naar de dixons in spijkenisse met de vraag of ze forza 2 al hadden en of ze hem al verkochten. Ze zeiden ja en ik zou dan vanmiddag laat langsgaan. Dat was goed zeiden ze.
Kom ik daar aan, 10 min in de rij gestaan omdat een man de beste kwaliteit oordopjes wou die hij gratis kreeg bij een externe hddDie man die hem hielp had ik dus aan de telefoon gehad dus wou het aan hem vragen. Komt er na 10 min zo verkoopster aankakken, dus ik vroeg het aan haar.
haar antwoord: "Nee, Hahahha, we hebben hem wel maar we mogen hem niet verkopen anders krijgen we een boete, haha"![]()
![]()
![]()
En die andere verkoper die ik aan de lijn had was opeens verdwenen met oordopjesman![]()
Kon wel zeggen dat ik had gebeld enz, maar daan dat toontje van dat wijf hoorde ik al dat het zinloos was.
Weet iemand van jullie of forza al op zuidplein of in het centrum van rotterdam te koop is?
Voor mij was het gisteravond al weekend, daarom had ik hem graag vandaag al gehaald, maja het is lekker weer dus we komen er welAngeloonie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:41:
Ach, het boeit me eigenlijk niet eens, wat maken die 2 dagen nou nog uit als je toch al zo lang wacht. En besides: morgen is het weekend
18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019
Pre-order kits?x-RaY99 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:07:
Zonet bij E-plaza in R'dam centrum (naast de Mediamarkt) geweest om een pre-order doosje mee te nemen... omdat ze hem bij de MM niet meer hadden.
Ik zoeken en zoeken naar dat doosje... zie ik het originele LE doosje staan! Hup, mee naar de kassa.
Vraag nog (hoe bedoel je slapende honden wakker maken) of ze vandaag wel verkocht mochten worden, zegt hij; "jawel, vandaag binnen gekregen en daarbij ook de vermelding dat ze verkocht mochten worden".
Het was overigens wel de laatste die ze hadden staan... morgen zouden enkel de pre-order kits binnen komen. Vanavond na het werk is even bekijken![]()
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Die pre-order kits liggen vandaag nog gewoon in de winkelAngeloonie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:08:
[...]
Pre-order kits?
De normale LE is de pre-order?
De pre-order kit is een DVD doosje met sleutelhangerLijkt me niet dat je die nu nog zou kunnen halen
Was ik toch maar naar R'dam gegaan.. als ik nu wegga is ie wss al uitverkocht..x-RaY99 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:07:
Zonet bij E-plaza in R'dam centrum (naast de Mediamarkt) geweest om een pre-order doosje mee te nemen... omdat ze hem bij de MM niet meer hadden.
Ik zoeken en zoeken naar dat doosje... zie ik het originele LE doosje staan! Hup, mee naar de kassa.
Vraag nog (hoe bedoel je slapende honden wakker maken) of ze vandaag wel verkocht mochten worden, zegt hij; "jawel, vandaag binnen gekregen en daarbij ook de vermelding dat ze verkocht mochten worden".
Het was overigens wel de laatste die ze hadden staan... morgen zouden enkel de pre-order kits binnen komen. Vanavond na het werk is even bekijken![]()
Verwijderd
Moet je maar is in de Auction House gaan kijken. Volgens mij zijn er écht een paar Jappen héél erg creatief bezig met auto's tot ware kunstobjecten om te toverenPWM schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:52:
WTF:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is toch wel heeeeel vet.
mijn roze auto door verkocht voor 20 kVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:21:
[...]
Moet je maar is in de Auction House gaan kijken. Volgens mij zijn er écht een paar Jappen héél erg creatief bezig met auto's tot ware kunstobjecten om te toveren
Verwijderd
Als eplaza op de leyweg hem niet heeft straks dan fiets ik daar wel langsVerwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:41:
Voor de liefhebbers ligt hij nog bij de Dixons in Rijswijk ( winkelcentrum boogaard). FRS verkocht hem niet zover ik kon zien, daar stonden alleen nog pre-order doosjes.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq