[Xbox360] Forza Motorsport 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.521 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:50
Is dat een echte MM reclameadvertentie? Ik kan mij niet voorstellen dat de de afdeling marketing van een groot winkelketen een advertentie en elkaar zet waar een grammaticafout in zit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
ja kijk maar op de media markt site

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
als ik die pics allemaal zie op forza2 fora enzo, dan moet het toch zeker mogelijk zijn plaatjes te uploaden of van je harde schijf te gebruiken? want ik zie gewoon auto's met foto's erop, en je gaat me niet wijsmaken dat mensen die zulke lelijke designs maken wel fotorealistisch kunnen tekenen met een beperkte editor als forza2 heeft

update: ok ik had het mis... alles is dus toch echt gemaakt met die editor. Damn er staan echt wel mooie kunstwerkjes bij dan. Alleen dan zijn ze zo goed dat ze een fotorealistisch beeld maken, maar dat poten ze dan wel op een lelijke layout

[ Voor 26% gewijzigd door Phusebox op 04-06-2007 15:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Ik begin eindelijk de demo een beetje onder de knie te krijgen, ik win nu meestal wel, met als hulpmiddelen alleen de braking line en antilock brakes (als je die uitzet, dan blokkeren je wielen alleen maar, ook al probeer je rustig te remmen... :?). De auto die je kiest in de demo bepaalt ook wel voor een groot gedeelte of je gaat winnen, je kan bijna foutloos rijden met een Gallardo, maar dan word je er wel gewoon op het rechte eind uitgereden door de AI in een SLR of Corvette. Anyway, dit zorgt er wel voor dat ik nog meer zin krijg in de full version. Misschien morgenmiddag even een kijkje in de stad nemen of 'ie er misschien al ligt bij de FRS...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:12
estorino schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:06:
Ik begin eindelijk de demo een beetje onder de knie te krijgen, ik win nu meestal wel, met als hulpmiddelen alleen de braking line en antilock brakes (als je die uitzet, dan blokkeren je wielen alleen maar, ook al probeer je rustig te remmen... :?). De auto die je kiest in de demo bepaalt ook wel voor een groot gedeelte of je gaat winnen, je kan bijna foutloos rijden met een Gallardo, maar dan word je er wel gewoon op het rechte eind uitgereden door de AI in een SLR of Corvette. Anyway, dit zorgt er wel voor dat ik nog meer zin krijg in de full version. Misschien morgenmiddag even een kijkje in de stad nemen of 'ie er misschien al ligt bij de FRS...
Ehm, als je rustig je linker trigger indrukt blokkeren je remmen echt niet meteen hoor. Na een beetje oefenen moet dat toch prima te doen zijn.
Daarnet nog een paar keer de demo gespeeld, lekker in een Corvette zo veel mogelijk alle bochten door driften en toch nog winnen :9 Ben de demo alleen al wel een beetje zat nu, hopelijk ligt het spel morgen al ergens in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
estorino schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:06:
weet niet of je een rijbewijs hebt, maar stap es in je auto... ga 100 rijden, en trap zo hard en ver als je kan je rempedaal in... juist

dus ook in dit spel geldt; hard remmen, maar niet meteen vol d'r op
met forza 2 is het nog vrij simpel, na 1 rondje had ik de perfecte feel al voor het remmen

ik moet nu alleen nog 14 werkdagen wachten voor mijn xbox360 terug is

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 04-06-2007 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net bij een maat de demo gespeeld op normale tv en nu weer op me hd-tv de hele gespeeld . super verschil wel

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand hem al gespot bij de FRS of ergens anders? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
ik heb op de Leyweg in Den haag bij de BS,e-plaza en FRS gekeken vanochtend maar die hadden nog niks.

Ben benieuwd of die nu al ergens in de stad(Den Haag) te verkijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Media Markt Rijswijk ligt iig ook nog niet. Al denk ik elke keer van wel vanwege de pre-order doosjes :)

Die action house is trouwens wel erg goed gedaan. Leuk om al een beetje door heen te scrollen en te kijken wat er te koop is. Er zitten soms echt kunstukjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:23:
Bij de Media Markt Rijswijk ligt iig ook nog niet. Al denk ik elke keer van wel vanwege de pre-order doosjes :)

Die action house is trouwens wel erg goed gedaan. Leuk om al een beetje door heen te scrollen en te kijken wat er te koop is. Er zitten soms echt kunstukjes bij.
alleen jammer dat je geen grotere plaatjes krijgt (op de website dan)

na het lezen van alle reviews zit ik me echt op te vreten over het feit dat mijn xbox weg is voor reparatie... grrrrr timing he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Phusebox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:35:
[...]

na het lezen van alle reviews zit ik me echt op te vreten over het feit dat mijn xbox weg is voor reparatie... grrrrr timing he
in spel ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Was vanmiddag even in Utrecht-centrum, geen FM2 bij FRS, Bart Smit, E-Plaza of Mediamarkt (allen in Hoog Catherijne).
Voor hen die FM2 meer 'simlike' willen maken;
Zag wel het Microsoft stuurtje voor 99,- bij Bart Smit, kost normaal stukje meer volgens mij. En het Logitech FX stuurtje voor 39,- bij de MM, zoals ook in hun folder staat.
(Niks voor mij overigens, ik lig liever op de bank met de controller...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
estorino schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 15:15:
Was vanmiddag even in Utrecht-centrum, geen FM2 bij FRS, Bart Smit, E-Plaza of Mediamarkt (allen in Hoog Catherijne).
Voor hen die FM2 meer 'simlike' willen maken;
Zag wel het Microsoft stuurtje voor 99,- bij Bart Smit, kost normaal stukje meer volgens mij. En het Logitech FX stuurtje voor 39,- bij de MM, zoals ook in hun folder staat.
(Niks voor mij overigens, ik lig liever op de bank met de controller...)
was laatst bij de hoogvliet voor 50,- het officieele xbox stuurtje...

vriend van me heeft hem gekocht, ik niet ,vertelde die natuurlijk pas toen die al uitverkocht was.
niet dat ik hem wil ligt toch meer in de weg en is niet handig op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Helaas geen Forza 2 nog. Bij Dixons hebben ze hem wel, maar willen ze 'm nog niet verkopen. 8 juni aldus Dixons. Dimension Plus heeft hem vanaf donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Phusebox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 14:35:
[...]

Vertel mij wat. Krijg ik eindelijk (na een week, en een nieuw telefoontje er achter aan) een UPS ticket, print ik het vandaag uit, vergeet ik het op mijn werk!! :(
Man man, wat baal ik als een stekker dat dat ding net nu moet sneuvelen. Speel je eerst een tijdje de demo, zodat je niet meer kunt wachten, en dan net voor de release; dood.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Media Markt verkoopt nooit voor de officiële datum volgens mij, dus daar hoef je er niet op te rekenen. De meeste kans maak je volgens mij bij FRS en Dynabyte

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Net voor eerst samen met 2 andere NL gasten gereden met koptelefoon. Wel erg leuk dan zeg. paar amerikanen er bij die dachten dat we frans waren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:51:
[...]
Vertel mij wat. Krijg ik eindelijk (na een week, en een nieuw telefoontje er achter aan) een UPS ticket, print ik het vandaag uit, vergeet ik het op mijn werk!! :(
Man man, wat baal ik als een stekker dat dat ding net nu moet sneuvelen. Speel je eerst een tijdje de demo, zodat je niet meer kunt wachten, en dan net voor de release; dood.... :(
heb je em niet meteen aangemeld dan? dan kun je hem op t werk laten ophalen en plak je het label daar erop

ach ik lees zo van die verhalen op tros rader bv dat mensen 4-7 weken moeten wachten op een xbox die het dan een paar uur volhoudt... denk met mijn geluk dat het bij mij ook wel zo zal gaan

dus ik ga mijn ltd.edt. forza 2 maar niet ophalen want ik heb dus geen zin in 6+ weken achterstand in een online game waar het gewoon gaat om getunede bakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 15:11
Mars18 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:30:
Net voor eerst samen met 2 andere NL gasten gereden met koptelefoon. Wel erg leuk dan zeg. paar amerikanen er bij die dachten dat we frans waren :P
Amerikanen zijn dom. Kun je dan eigenlijk wat winnen als je samen racet?

[ Voor 8% gewijzigd door AMD1800 op 05-06-2007 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
AMD1800 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:40:
[...]

Amerikanen zijn dom. Kun je dan eigenlijk wat winnen als je samen racet?
haha, jouw opmerking over amerikanen en je vraag... _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Phusebox schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:39:
[...]

heb je em niet meteen aangemeld dan? dan kun je hem op t werk laten ophalen en plak je het label daar erop

ach ik lees zo van die verhalen op tros rader bv dat mensen 4-7 weken moeten wachten op een xbox die het dan een paar uur volhoudt... denk met mijn geluk dat het bij mij ook wel zo zal gaan

dus ik ga mijn ltd.edt. forza 2 maar niet ophalen want ik heb dus geen zin in 6+ weken achterstand in een online game waar het gewoon gaat om getunede bakken
Verreweg de meeste mensen heb niet zoveel pech dat het zo lang duurt. Misschien is het waar dat er wel erg veel xboxen kapot gaan, maar de reparatie service is gelukkig wel erg goed. Het is volledig op kosten van MS, óók na de garantie en meestal heb je heel snel een gerepareerde xbox terug.

Over die "achterstand" die je op bouwt zou ik me al helemaal geen zorgen maken, zoals jij het zegt kun je het spel alleen fatsoenlijk spelen als je hem op release dag hebt. Da's natuurlijk onzin. Ook na 6 weken zijn er zat mensen die dan de game kopen en dus even ver zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik deed net mee aan een online race op nissan speedway 25 laps. Was best lang totaal 20 minuten. echt in de 1e bocht daar beukte iemand mij echt express ik in de spin. andere veel voorsprong daardoor. Maar toch nog 2e geworden. had ook een goede pitstopt tacktiek, zo laat mogelijk gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Mensen die vandaag nog op zoek gaan naar Forza 2? En wat gevonden hebben in Den Haag meld het dan even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat ik echt nep vindt is dat ik me mijn Open V8 R3 aan races kan meedoen met alleen A/B series 8)7

Als hun de eerste bocht nemen ben ik al in de volgende bocht

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
M@cer schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 20:38:
Media Markt verkoopt nooit voor de officiële datum volgens mij, dus daar hoef je er niet op te rekenen. De meeste kans maak je volgens mij bij FRS en Dynabyte
Ik was net bij Dynabyte maar hebben ze hem ook niet, tenminste dat wilde een medewerker mij doen geloven. Ach, was eigenlijk een wanhoopspoging :P ze zijn daar met de meeste games toch een eurootje of 5 á 10 te duur. Morgen zou ie bij Dimension Plus wél te koop moeten zijn. The waiting is almost over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza 2 net gespot bij een Free Record Shop in de buurt..hij wilde hem niet aan me verkopen, wat een bitch. Ik ga straks nog even terug dan staat er iemand die ik wel ken misschien helpt dat :9. Wat helpt is zeggen dat ze hem ergens anders al verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
zeker mmarsu we gaan racen he als die er is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:45:
Forza 2 net gespot bij een Free Record Shop in de buurt..hij wilde hem niet aan me verkopen, wat een bitch. Ik ga straks nog even terug dan staat er iemand die ik wel ken misschien helpt dat :9. Wat helpt is zeggen dat ze hem ergens anders al verkopen ;)
Welke FRS?

Hopelijk Keizerswaard

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

manzana schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:26:
[...]

Ik was net bij Dynabyte maar hebben ze hem ook niet, tenminste dat wilde een medewerker mij doen geloven. Ach, was eigenlijk een wanhoopspoging :P ze zijn daar met de meeste games toch een eurootje of 5 á 10 te duur. Morgen zou ie bij Dimension Plus wél te koop moeten zijn. The waiting is almost over...
Dat ie morgen of overmorgen binnen is bij Dimension Plus wil natuurlijk niet zeggen dat ie ook verkocht wordt natuurlijk, dat zijn twee verschillende dingen.

Als Microsoft daar namelijk lucht van krijgt is de boete niet mals... (denk aan een cijfer met iig 4 nullen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het belachelijk dat hij pas vrijdag verkocht mag worden, echt ronduit belachelijk. De game is ffs al meer dan een week uit in Amerika en hij komt hier sowieso al vertraagd uit, en dan moeten we ook nog extra wachten terwijl die game al bij de winkeliers ligt?

:r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt de spanning er wel in, dat vind ik het leuke er aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het helemaal niet leuk :{.

Als ik hem vandaag niet krijg daar ben ik echt pissed :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
In Den Haag al gespot?Ik wil vanavond racen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:57:
In Den Haag al gespot?Ik wil vanavond racen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dixons Leidschenhage heeft er genoeg binnen gehad, dus ik zou Dixons Den Haag proberen. Heb hem net wel voor de zekerheid gereserveerd, kan hem zo ophalen in Leidschenhage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Ik ga straks als vrij ben om 18.00 wel even de stad in :) langs MM en Dixons..weet je toevallig wat die kost bij dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vassie18 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:09:
Ik ga straks als vrij ben om 18.00 wel even de stad in :) langs MM en Dixons..weet je toevallig wat die kost bij dixons?
Volgens mij tussen de 65 en 69 euro, afhankelijk van de versie (normaal of LE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Pff dan wacht ik wel lekker op de MM voor 57,- vind dat al te duur maar had geen zin om via internet te bestellen. LE is misschien de moeite waard maar ja zelfs dan twijfel ik...heb ook nog wensen voor mij sinds kort aangeschafte WII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga gewoon voor de LE :9

Maar als ik hem straks niet mee mag nemen bij de FRS word ik pissed.

Heeft iemand bewijs dat ze hem al verkopen in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ja op xbw forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha ik heb hem bij de FRS wilden ze niet verkopen dus ik snel naar de Dixons die gast geeft hem me zo mee :9

Vanavond racuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Dan heb jij geluk en krijgt hij op z'n flikker van het hoofdkantoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Net ff in mijn pauze snel de stad door geweest MM,Dixons,Bart Smit en FRS hebben nog niks. De dixons heeft hem wel maar wil hem niet voor vrijdag verkopen.

Alleen de Gameshop krijgt vanmiddag de levering binnen en gaat ze gelijk verkopen.Helaas zijn die om 18.00 dicht en ben ik dan pas vrij. Word voor mij dus morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Heb de collectors edition vanmiddag rond 12:00 gekocht bij dixons (Enschede). Ik mocht zelf weten of ik de normale of de collectors edition wilde, terwijl ik niets gepreorderd heb :)

prachtig spel, en idd het echte spel ziet er beter uit dan de demo. Ook zijn er minder kartels dan in pgr (op een HD tv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Meh, de FRS Rijswijk had hem nog niet (al zei het wel erg snel en wist hij precies waar ik het over had) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
en MM rijswijk? daar ben ik namelijk ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
voeg me toe Mars NL vanavond Dutch Night :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Ik heb vanmiddag bij de Dixons de gewone versie opgepikt, niks gereserveerd of zo. Bij thuiskomst meteen even proberen natuurlijk he, eerste indrukken zijn erg ok, Audi TT gekocht en gaan racen en voordat je het weet ben je druk in de weer met upgrades kopen en meer racen zodat je meer updates kunt kopen... :) En hup, Audi TT weer verkocht en verder gegaan met de Honda Civic die ik cadeau kreeg. Vanavond weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PeterMCSE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:30:
[...]

Welke FRS?

Hopelijk Keizerswaard
Hey, nog iemand die Keizerswaard kent :P

Ik hoop dat mn Bol.com verzending op tijd is ; he bgeen zin te moeten wachten terwijl iedereen al speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 19:48
Ik speciaal vanmiddag gebeld naar de dixons in spijkenisse met de vraag of ze forza 2 al hadden en of ze hem al verkochten. Ze zeiden ja en ik zou dan vanmiddag laat langsgaan. Dat was goed zeiden ze.

Kom ik daar aan, 10 min in de rij gestaan omdat een man de beste kwaliteit oordopjes wou die hij gratis kreeg bij een externe hdd :| Die man die hem hielp had ik dus aan de telefoon gehad dus wou het aan hem vragen. Komt er na 10 min zo verkoopster aankakken, dus ik vroeg het aan haar.

haar antwoord: "Nee, Hahahha, we hebben hem wel maar we mogen hem niet verkopen anders krijgen we een boete, haha" |:( |:( |:(

En die andere verkoper die ik aan de lijn had was opeens verdwenen met oordopjesman 8)7

Kon wel zeggen dat ik had gebeld enz, maar daan dat toontje van dat wijf hoorde ik al dat het zinloos was.

Weet iemand van jullie of forza al op zuidplein of in het centrum van rotterdam te koop is?

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Def87 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:32:
Ik speciaal vanmiddag gebeld naar de dixons in spijkenisse met de vraag of ze forza 2 al hadden en of ze hem al verkochten. Ze zeiden ja en ik zou dan vanmiddag laat langsgaan. Dat was goed zeiden ze.

Kom ik daar aan, 10 min in de rij gestaan omdat een man de beste kwaliteit oordopjes wou die hij gratis kreeg bij een externe hdd :| Die man die hem hielp had ik dus aan de telefoon gehad dus wou het aan hem vragen. Komt er na 10 min zo verkoopster aankakken, dus ik vroeg het aan haar.

haar antwoord: "Nee, Hahahha, we hebben hem wel maar we mogen hem niet verkopen anders krijgen we een boete, haha" |:( |:( |:(

En die andere verkoper die ik aan de lijn had was opeens verdwenen met oordopjesman 8)7

Kon wel zeggen dat ik had gebeld enz, maar daan dat toontje van dat wijf hoorde ik al dat het zinloos was.

Weet iemand van jullie of forza al op zuidplein of in het centrum van rotterdam te koop is?
Ik heb het niet gezien, maar ga morgen middag na werk weer kijken. Hoop dat ik dan meer succes heb.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Vanmiddag FM2 opgepikt bij een Dixons in Groningen, het was even zoeken naar een filiaal dat géén sales wil mislopen en de game gewoon vandaag verkoopt :P Was namelijk ook langs een ander filiaal van Dixons geweest maar daar waren ze wel op de hoogte van een boete.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Must-buy voor 90% van de xbox360 eigenaren.

Heb mij al een beetje zitten vermaken met het design gedeelte. Het blijkt toch makkelijker te zijn dan ik in eerste instantie dacht.

Mijn werk:

Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/4421/eca85e323fd34e70b84bac4sx6.th.jpg
http://img453.imageshack....e323fd34e70b84bac4sx6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/7748/6cc710f7eb0e46d2bb6d4b7xh0.th.jpg
http://img453.imageshack....0f7eb0e46d2bb6d4b7xh0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/7856/5235124c7e634fef8e6ba0fms9.th.jpg
http://img503.imageshack....24c7e634fef8e6ba0fms9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/9308/df477b699e044ca7b37921ehc9.th.jpg
http://img503.imageshack....b699e044ca7b37921ehc9.jpg

8)

Ik race trouwens op de maximale moeilijkheidsgraad zonder hulpmiddelen. Dat is nog goed te doen in de eerste klasse (klasse D als ik mij niet vergis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Laatst online: 19:48
SnackMasterFlex schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:20:
Must-buy voor 90% van de xbox360 eigenaren.

Heb mij al een beetje zitten vermaken met het design gedeelte. Het blijkt toch makkelijker te zijn dan ik in eerste instantie dacht.

Mijn werk:

Plaatjes

Ik race trouwens op de maximale moeilijkheidsgraad zonder hulpmiddelen. Dat is nog goed te doen in de eerste klasse (klasse D als ik mij niet vergis).
Mooi gedaan 8)

nu nog wachten tot er een winkel dat spel verkoopt bij mij xD

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb hem alvast gespot bij de lokale Videoland :) Verkopen hem ook gewoon.

Mijne komt toch voor zaterdag binnen, dus ik heb mijzelf in kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
Microsoft is gemeen :( Dat sommige hem al een week eerder hebben ten opzichte van de mensen die hem op de release krijgen: ok, prima kan ik inkomen...

Maar toen kreeg ik net op sbs6 gewoon een Forza 2 reclame voorgeschoteld! Willen ze het er nog even extra inwrijven ofzo ? :P

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Gaaf zeg net met estorino gereden was gaaf.

wie willen er nog meer gaan vanavond ?

1 Mars NL
2
3
4
5
6
7
8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Net zelf naar media markt rijswijk geweest voor forza en statiefje maar forza lag er niet...alleen het pre order ga morgen in mijn pauze wel lekker naar de gameshop als de mm in de stad hem nog niet heeft anders heb ik morgenaaf niks te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Ik heb het spel wel al, alleen staat mijn boxje bij de rma afdeling...
Hoe lang duurt het meestal voor je hem terug hebt?

Wacht je meer dan een jaar op een spel, kiest die xbox pcies nu om de geest te geven :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
Vanavond online geraced met Mars NL en een paar anderen, tis wel duidelijk dat ik er niet veel van bak nog, ik word meestal laatste of daar in de buurt. :) Single player vind ik erg leuk tot nu toe, ook even met de editor gespeeld;

Afbeeldingslocatie: http://www.estor.nl/pics/audi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie wagen hoor :)

ja was wel ff grappig vannaaf, alleen jammer dat er enkel D klasse werd gereden. Ik had graag ff met een hogere klasse gescheurt :9 Maar ja, m'n headset is verrot, dus kon het niet vragen :z Morgen ff niewe halen.

Morgenavond weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
Verdomme ga het straks toch eens proberen bij FRS te keizerswaard. Want ik kan echt niet meer wachten. Gisteren kon ik helaas niet weg. Nou hopen dat het ze aan mij meegeven. De LE uitvoering wel te vertsaan.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 03:34:

ja was wel ff grappig vannaaf, alleen jammer dat er enkel D klasse werd gereden. Ik had graag ff met een hogere klasse gescheurt :9 Maar ja, m'n headset is verrot, dus kon het niet vragen :z Morgen ff niewe halen.

Morgenavond weer?
was erg leuk met jouw en ergonio

zeg maar wie willen er vanavond rijden, zit tot 4 uur op school :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
Eerst maar eens kijken of we hem vandaag ergens op de kop kunnen tikken..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-09 21:57

Logic

SmartOS:Love at First Boot

vanmorgen effe langs de frs op utrecht centraal geweest.. helaas , nog niks
hoop dat ze hem ergens anders in utrecht straks hebben na het werk

If it bleeds, it can be killed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 03:34:

Morgenavond weer?
Dat is idd jammer, het echte werk begint pas vanaf de R serie :)
jezus wat zijn die dingen snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister een Audi TT opgepimpt naar de S klasse 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
evilpin0 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:55:
[...]

Dat is idd jammer, het echte werk begint pas vanaf de R serie :)
jezus wat zijn die dingen snel
R1 is mijn favo, super te besturen ook op normale circuits :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Mars18 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:44:
[...]

R1 is mijn favo, super te besturen ook op normale circuits :)
ja die autos zijn ook dikke cheatzor :)
Wat remmen die dingen snel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb hem binnen :)

Vanavond maar eens oefenen, en dan morgen online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
evilpin0 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:47:
[...]

ja die autos zijn ook dikke cheatzor :)
Wat remmen die dingen snel zeg.
hoezo cheat ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-09 12:08
estorino schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 02:40:
Vanavond online geraced met Mars NL en een paar anderen, tis wel duidelijk dat ik er niet veel van bak nog, ik word meestal laatste of daar in de buurt. :) Single player vind ik erg leuk tot nu toe, ook even met de editor gespeeld;

[afbeelding]
Misschien is het wel een idee om een soort van GoT herkennings logotje te maken die je dan op je auto's kan plakken. Dus gewoon het logo ergens in het klein op je achterbumper bijvoorbeeld en dan kunnen anderen zien dat je ook op GoT zit :)

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nederlands kenteken met GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Banjy schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 10:56:
[...]

Misschien is het wel een idee om een soort van GoT herkennings logotje te maken die je dan op je auto's kan plakken. Dus gewoon het logo ergens in het klein op je achterbumper bijvoorbeeld en dan kunnen anderen zien dat je ook op GoT zit :)
Op zich een goed plan :)

Wie ontwerpt er 1, die niet te moeilijk is?

Overigens heb ik mij bedacht. Ik laat Forza nog even liggen, en begin er maandag mee. Eerst nog even flink wat Halo spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
gebruik degene in je avatar :9

overigens vanmiddag ook maar even halen bij de Paradigit te amersfoort, hopen dat ze hem hebben!

[ Voor 62% gewijzigd door PeterSelie op 07-06-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
Wat een onzin zeg. Ja we hebben 'm maar mag 'm pas morgen verkopen grrrr.
Een verkoop het al een week voor de Release en de ander op de dag zelf.

Ik dacht dat FRS redelijk soepel erin was, toch diep in vergist dus.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterMCSE schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:54:
Wat een onzin zeg. Ja we hebben 'm maar mag 'm pas morgen verkopen grrrr.
Een verkoop het al een week voor de Release en de ander op de dag zelf.

Ik dacht dat FRS redelijk soepel erin was, toch diep in vergist dus.
Geef aan dat ze hem landelijk bij de Dixons al verkopen, dan mag je hem waarschijnlijk meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Dimension Plus is ie inmiddels ook in de verkoop :D

Straks maar ff langs fietsen...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:58:
Bij Dimension Plus is ie inmiddels ook in de verkoop :D

Straks maar ff langs fietsen...
Ok dan weet ik dat ook weer.

BTW Dixons KZW wil hem ook nog niet aan mij slijten helaas.
Ik moet even wachten op mijn Laminaat. Daarna ga ik even andere zaken afstruinen.

BTW wil wel de LE ediitie hebben. Anders wachten tot morgen als er niets anders opzit.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:50
Def87 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:32:

heb je al een negatieve shopsurvey ingevuld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:05
Hm ben net langs Dixons, FRS, Music Store, Bartsmit en Intertoys gegaan en ze hebben ze nergens of ze verkopen nog niet..

Weet iemand of ze hem bij Dynabyte al verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ach, het boeit me eigenlijk niet eens, wat maken die 2 dagen nou nog uit als je toch al zo lang wacht. En besides: morgen is het weekend _/-\o_

M.a.w., na werk fiets ik langs de FRS, pik Forza 2 op en speel heel het weekend door :D Zonder te slapen :Y)

Ga vanavond ook om 9 uur m'n nest al in, of eerder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Angeloonie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:41:
Ach, het boeit me eigenlijk niet eens, wat maken die 2 dagen nou nog uit als je toch al zo lang wacht. En besides: morgen is het weekend _/-\o_
Voor mij was het gisteravond al weekend, daarom had ik hem graag vandaag al gehaald, maja het is lekker weer dus we komen er wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
net langs gameshop,gister vertelde hij mij dat ze hem smiddags kregen, kreeg ik net te horen ja vanmiddag. gister was het busje overballen toen ik zei dat zei je gister ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

WTF:

Afbeeldingslocatie: http://www.jube3.com/mario1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jube3.com/mario2.jpg

Dit is toch wel heeeeel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omfg hoe mooi _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ik heb hem al een week , iedereen moeilijk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-RaY99
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:38
Zonet bij E-plaza in R'dam centrum (naast de Mediamarkt) geweest om een pre-order doosje mee te nemen... omdat ze hem bij de MM niet meer hadden.

Ik zoeken en zoeken naar dat doosje... zie ik het originele LE doosje staan! Hup, mee naar de kassa.
Vraag nog (hoe bedoel je slapende honden wakker maken) of ze vandaag wel verkocht mochten worden, zegt hij; "jawel, vandaag binnen gekregen en daarbij ook de vermelding dat ze verkocht mochten worden".

Het was overigens wel de laatste die ze hadden staan... morgen zouden enkel de pre-order kits binnen komen. Vanavond na het werk is even bekijken ;) :9

18kwp solar, 9kw Panasonic WH-MDC09G3E5 voor 580m3 huis + 60m3 zwemvijver. Edel Water 200L SWW, Gas contract loos sinds 19/2/2019, Gas meter/leiding verwijderd 14/11/2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

x-RaY99 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:07:
Zonet bij E-plaza in R'dam centrum (naast de Mediamarkt) geweest om een pre-order doosje mee te nemen... omdat ze hem bij de MM niet meer hadden.

Ik zoeken en zoeken naar dat doosje... zie ik het originele LE doosje staan! Hup, mee naar de kassa.
Vraag nog (hoe bedoel je slapende honden wakker maken) of ze vandaag wel verkocht mochten worden, zegt hij; "jawel, vandaag binnen gekregen en daarbij ook de vermelding dat ze verkocht mochten worden".

Het was overigens wel de laatste die ze hadden staan... morgen zouden enkel de pre-order kits binnen komen. Vanavond na het werk is even bekijken ;) :9
Pre-order kits?

De normale LE is de pre-order?

De pre-order kit is een DVD doosje met sleutelhanger :P Lijkt me niet dat je die nu nog zou kunnen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Owja op de Leyweg zit ook nog een E-plaza dadelijk even langs:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:40

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:58:
ik heb hem al een week , iedereen moeilijk doen :P
:O

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Angeloonie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:08:
[...]

Pre-order kits?

De normale LE is de pre-order?

De pre-order kit is een DVD doosje met sleutelhanger :P Lijkt me niet dat je die nu nog zou kunnen halen :P
Die pre-order kits liggen vandaag nog gewoon in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
x-RaY99 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:07:

Was ik toch maar naar R'dam gegaan.. als ik nu wegga is ie wss al uitverkocht.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Paradigit hadden ze hem nog liggen, één stuk om precies te zijn (met de Xbox 360 + guitar hero 2 en later TDU ook hetzelfde geluk gehad :9 )

ff gereserveerd, vanmiddag ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je maar is in de Auction House gaan kijken. Volgens mij zijn er écht een paar Jappen héél erg creatief bezig met auto's tot ware kunstobjecten om te toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ach, kga morgenochtend wel naar MM R'dam, nog goedkoper ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:21:
[...]

Moet je maar is in de Auction House gaan kijken. Volgens mij zijn er écht een paar Jappen héél erg creatief bezig met auto's tot ware kunstobjecten om te toveren :)
mijn roze auto door verkocht voor 20 k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers ligt hij nog bij de Dixons in Rijswijk ( winkelcentrum boogaard). FRS verkocht hem niet zover ik kon zien, daar stonden alleen nog pre-order doosjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dat autos verkopen enzo is wel erg leuk, maar persoonlijk zie ik het nut niet ervan in. Je hebt in mplayer al gewoon de snelste bak tot je beschikking, het is wel leuk natuurlijk dat je hem custom kan maken maarja ik persoonlijk speel het om te racen geen uren bezig te zijn met paint brush.
Leuke gimmick :)

20k verdien je in 5 minuten ofzo in carriere mode 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:41:
Voor de liefhebbers ligt hij nog bij de Dixons in Rijswijk ( winkelcentrum boogaard). FRS verkocht hem niet zover ik kon zien, daar stonden alleen nog pre-order doosjes.
Als eplaza op de leyweg hem niet heeft straks dan fiets ik daar wel langs
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.