Altijd blijven lachen
Nu nog geloof 3 of 4 stuks dus mochten mensen hem nog heel graag willen het is vanavond koopavond
Nu gamen:)
Ben er erg blij mee. Nu vooral bezig met de career omdat arcade wel erg rap gaat als je een beetje je best doet. Sowieso de tijden zetten is niet lastig en de races die je moet draaien ook niet. Dat heb je zo gefinished.
Vond alleen de Jaguar E-type wel zo slecht rijden

Ik heb als eerste auto een Audi TT genomen en als 2e auto een Opel Speedster. Deze kun je gebruiken om het eerste deel lekker door te komen. Met de autos die je wint kun je ook nog weer veel cups rijden.
Echt een leuk en uitgebreid spel!
PhD i.o.
Toennet weer gebeld en het antwoord was: het mag echt pas morgen. Het hoofdkantoor heeft een heel duidelijk bericht uitgestuurd dat we Forza 2 nog niet mogen verkopen.
De verkoper wist me te vertellen dat Dixons en andere winkels in de gaten wordt gehouden wegens te vroege verkoop en dat ze blijkbaar al een waarschuwing hebben gehad.
Dan toch nog maar ff 24uur wachten en dan morgen spelen.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Gisteren de hele dag gespeeld en vanmiddag ook, en ik ben nu level 25 of 26 geloof ik. Het is prima te doen op Hard zonder hulpmiddelen vind ik (+50%). Het enige puntje van kritiek is dat ik soms tegen de vangrail aanbots terwijl ik er gewoon vlak langs rij

Ik heb trouwens Asia als home region gekozen en zat nog te twijfelen tussen Asia en Europe. Ik denk dat vooral in het begin van het spel Asia een goede keuze is, maar ik neem nu steeds vaker Europese auto's. Is er ook iemand met North America als home region? De enige keer wanneer ik met Amerikaanse auto's rijdt is in een event waar dat verplicht is eigenlijk.
Mja, dan vanavond maar spelen
Meer mensen bestellingen bij BOL? Ik weet niet of bol betrouwbaar is met hun verhalen over dat je spullen binnenkrijgt op de dag van release, maar het moet!
Ik heb hem ook lopen bij Bol., maar mijn bestelling staat nog op "wordt verwerkt"..meestal als het product verzonden is, staat er gewoon "verzonden". Dus weet het niet eigenlijk..aerocooluser schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:43:
Als het goed is heb ik hen morgen per post van de heren van BOL.com
Meer mensen bestellingen bij BOL? Ik weet niet of bol betrouwbaar is met hun verhalen over dat je spullen binnenkrijgt op de dag van release, maar het moet!
Maar weet je of die status vandaag is veranderd naar wordt verwerkt of niet?Exorcist schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:52:
[...]
Ik heb hem ook lopen bij Bol., maar mijn bestelling staat nog op "wordt verwerkt"..meestal als het product verzonden is, staat er gewoon "verzonden". Dus weet het niet eigenlijk..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
denk dat ik er toch maar es een ga halen
Verwijderd
Ik was van plan om morgen Forza 2 op te gaan halen...
Ik doe mijn xbox aan en opeens allemaal vage strepen in beeld en even later de 3 rode ringen
Morgen komt de UPS hem ophalen...Lekker is dat dan weer:(
Gelukkig had ik forza2 vandaag nog niet gekocht , anders zat ik met het spel en geen xbox
OMG, over pech gesproken zeg.Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:18:
Neeee!
Ik was van plan om morgen Forza 2 op te gaan halen...
Ik doe mijn xbox aan en opeens allemaal vage strepen in beeld en even later de 3 rode ringen![]()
Morgen komt de UPS hem ophalen...Lekker is dat dan weer:(
Gelukkig had ik forza2 vandaag nog niet gekocht , anders zat ik met het spel en geen xbox
dit spel doet me echt overwegen om een x-doos te gaan kopen.
Verwijderd
Verwijderd
Angeloonie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:50:
Kan iemand me vertellen of je als je Asia als home-region kiest, je nog wel Lamborghini's en de Shelby GT-500 kan halen? Of zijn die alleen te koop als je respectievelijk Europe of North-America kiest?
Even een kleine toevoeging:Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:04:
Je kan alle auto's kopen.. Ligt alleen aan je budget en aan het level waarin je zit.. Elk level dat je verder komen worden meer auto's unlocked. Het is een erg verslavend spelletje maar PGR3 vind ik qua realisme 10x mooier.
Je home region bepaald welke auto's je hoe vroeg al kan kopen. Dat betekent niet dat je auto's die niet uit je home region niet kan kopen, maar pas later. Bovendien krijg je af en toe een auto cadeau bij het behalen van een bepaald driver level, en dat is dan altijd een auto uit je home region. Ook krijg je soms kortingen op auto's uit je home region. IMHO kan je het beste Asia of Europe als home region hebben.
Nog een vraagje: bij een bepaalde Ferrari stond dat je minstens level 30 (dacht ik) moest hebben in Europe home region ofzo. Ik neem aan dat ik deze auto gewoon kan kopen wanneer ik een bepaald level ben, of moet ik echt voor 100.000 credits van home region veranderen wanneer ik level 30 ben om deze Ferrari te kunnen kopen?
EDIT:
Er staat namelijk dit: Reach level 30 in the Europe region to unlock this car for purchase in the dealership.
Dit dikgedrukte deel staat wel bij deze auto, 1998 Ferrari F355 Challenge, maar niet bij de meeste anderen. Kennelijk bepaald je home region dus wel voor sommige auto's of je ze kunt kopen of niet?
[ Voor 10% gewijzigd door Wekko306 op 07-06-2007 22:34 ]
Hmm, de LE besteld toevallig? Ik las op de site van Dimplus dat de LE pas morgen of zaterdag binnenkomt als gevolg van logistieke problemen bij MS.Exorcist schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 19:52:
Ik heb hem ook lopen bij Bol., maar mijn bestelling staat nog op "wordt verwerkt"..meestal als het product verzonden is, staat er gewoon "verzonden". Dus weet het niet eigenlijk..
Erg weird, aangezien een vriend van me 'm vandaag gewoon bij Dixons heeft opgepikt
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Ik heb mijn LE editie morgen binnen hoor want heb verzend bevestiging gehad. Had hem gepreorderd bij pcmedia. verschilt per shop dus blijkbaarShiverzz schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:30:
[...]
Hmm, de LE besteld toevallig? Ik las op de site van Dimplus dat de LE pas morgen of zaterdag binnenkomt als gevolg van logistieke problemen bij MS.
Erg weird, aangezien een vriend van me 'm vandaag gewoon bij Dixons heeft opgepikt, misschien dat de vertraging alleen voor de preorders geldt
.
PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs
Anyways, een paar uur zitten spelen nu en ik vind hem toch wel steengoed hoor! Toch echt een stukje beter dan wat ik na de demo had verwacht. Met name op de punten car-handling, realistisch rijgedrag, gameplay (gewoon "lekker" rijden en super goed snelheidsgevoel) en sound scoort Forza 2 echt heel goed. Zonder twijfel op deze punten een echt Grant Turismo 4 killer, en dat is ondanks dat GT4 vorige generatie is, toch een super prestatie. (GT HD heb ik ook gespeeld en ziet er wat beter uit dan Forza 2 maar rijdt minder lekker, iig vind ik GT HD onvoldoende om een goeie vergelijking te maken. Daarvoor is het wacht op GT5.)
De graphics zien er prima uit. Het is niet meer dan "gemiddeld" (voor deze generatie), maar ook zeker niet minder. Hoe groot het spel is en hoe lang het blijft boeien kan ik nog niet zeggen, nog veel te kort voor gespeeld. Je moet de difficulty iig wel aardig omhoog gooien (als ervaren racer) om het spannend te houden. Ik heb zelf alles onder difficulty op het moeilijkst staan behalve schakelen staat op Auto. Dat houdt bij elkaar in dat je dan 45% meer geld krijgt als je een race win Het lastigste vind ik daarbij het gemis van ABS, da's toch echt goed opletten!
Begonnen in een Audi TT, na 6 races ding verkocht en een Seat Leon Cupra gekocht. (Heb zelf ook een Leon vandaar. Helaas overigens geen Cupra maar wel 2005 model.) Na nog een race of 6 voor zo'n 10.000 credits aan geupgrade. Toen een tijdje zitten test rijden op de Nürburgring. Ik ken de baan goed (uit GT4 en PGR3) en ik kon hier dus ook goed uit de voeten. Reed echt super gaaf en echt een fantastisch snelheidsgevoel.
Al met al geef ik Forza 2 tot nu toe een dikke 9.
BMW heeft een goeie slogan die op dit spel ook van toepassing is: maakt rijden geweldig.
Verwijderd
Ik had die Ferrari F355 Challenge iig gisteren gewonnen, doordat ik Europe als regio heb en level 30 bereikte. Maar dat is natuurlijk geen antwoord op je vraag.Wekko306 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:24:
[...]
[...]
Even een kleine toevoeging:
Nog een vraagje: bij een bepaalde Ferrari stond dat je minstens level 30 (dacht ik) moest hebben in Europe home region ofzo. Ik neem aan dat ik deze auto gewoon kan kopen wanneer ik een bepaald level ben, of moet ik echt voor 100.000 credits van home region veranderen wanneer ik level 30 ben om deze Ferrari te kunnen kopen?
EDIT:
Er staat namelijk dit: Reach level 30 in the Europe region to unlock this car for purchase in the dealership.
Dit dikgedrukte deel staat wel bij deze auto, 1998 Ferrari F355 Challenge, maar niet bij de meeste anderen. Kennelijk bepaald je home region dus wel voor sommige auto's of je ze kunt kopen of niet?
Maar ik had hem ook alweer doorverkocht omdat ik al een andere Ferrari helemaal getuned heb staan. Ook zag ik verschillende F355's bij de Auctions staan voor veel minder dan 100.000 hoor. En daar kan je alles kopen ongeacht je Regio.
Ik heb regelmatig in een E-Type gereden, trust me: Zo rijd hij ookMaximus schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:44:Vond alleen de Jaguar E-type wel zo slecht rijdenniet normaal wat een zwabber bak
echt vette shit
iets van 4x de nurnberg ring gereden. 2x de nissan speedway met 25 laps, had daar in 1 race 54.000 verdiend.
briljant spel
[ Voor 34% gewijzigd door Mars18 op 07-06-2007 23:08 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
1992, Lancia, Delta Integrale EVO daar even opzoeken bij Auction staat die nu
Gaarna te bieden

[ Voor 63% gewijzigd door Mars18 op 08-06-2007 00:21 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het ziet er niet heel top uit, maar meer dan goed genoeg dit spel. Het speelt iig top!
Dit meen je toch niet he???? PGR is dus totaal niet realistisch.. Daar ga je driftend elke bocht door.. Ik weet niet hoe jij een auto bestuurd....Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:04:
Het is een erg verslavend spelletje maar PGR3 vind ik qua realisme 10x mooier.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Je blijft zoveel auto's winnen, dus dan denk je verkoop deze....WAT? krijg je er ineens nog maar 100 credits voor, dat viel even tegen. Had een aantal auto's liever zien verdwijnen voor een smak geld.
Na wat uurtjes spelen met mijn getunede 207 RC en de gewonnen skyline,acura,civic ben ik tot aanschaf van een nissan fairlady(350z) gegaan. Voor zo'n 60.000 credits getuned. Dit was niet eens genoeg voor volledig. Zitten nu zelfs nog standaard remmen onder. Vanavond of morgen maar weer verder racen voor een compleet getunede auto en dan een leuke paint er over heen
Algemene indruk, super game. Forza was goed maar dit deel is beter. Grafisch mooi en realistisch.
[ Voor 7% gewijzigd door Vassie18 op 08-06-2007 07:48 ]
Verwijderd
Auction HouseVassie18 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 07:44:
Zo gisteravond even wat uurtjes gespeeld.
Je blijft zoveel auto's winnen, dus dan denk je verkoop deze....WAT? krijg je er ineens nog maar 100 credits voor, dat viel even tegen. Had een aantal auto's liever zien verdwijnen voor een smak geld.
Na wat uurtjes spelen met mijn getunede 207 RC en de gewonnen skyline,acura,civic ben ik tot aanschaf van een nissan fairlady(350z) gegaan. Voor zo'n 60.000 credits getuned. Dit was niet eens genoeg voor volledig. Zitten nu zelfs nog standaard remmen onder. Vanavond of morgen maar weer verder racen voor een compleet getunede auto en dan een leuke paint er over heen
Algemene indruk, super game. Forza was goed maar dit deel is beter. Grafisch mooi en realistisch.
Zelfs die rag bakken? Zat er wel aan te denken ja
Vind ook wel gaaf dat je auto's kado kan doen, hoop dat ik ooit is een gulle gever tegen kom
[ Voor 27% gewijzigd door Vassie18 op 08-06-2007 09:37 ]
Verwijderd
Hopen dat jij een gulle gever bentVassie18 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:37:
[...]
Zelfs die rag bakken? Zat er wel aan te denken jaHoop dat straks nog even kan spelen.
Vind ook wel gaaf dat je auto's kado kan doen, hoop dat ik ooit is een gulle gever tegen kom
wil je m'n porsche

Ik ben er vanavond ook, voeg je wel ff toe.
Als er anderen zijn die me willen toevoegen om FM2 te spelen, mijn gamertag is SekerOglan
[ Voor 19% gewijzigd door sekeroglan op 08-06-2007 12:38 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png

** Added, mijne is DutchTrouble overigenssekeroglan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:34:
[...] mijn gamertag is SekerOglan
Verwijderd
Jups, ze hadden vanochtend nergens de LE, alleen de normale, heb ik die maar meegenomenBaardmeester schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:00:
Lekker handig van microsoft om het te fokken met de levering van de limited edition nu moet ik wachten tot maandag of dinsdag...
vind het schade model echt stukke beter als deel 1, echt geweldig..ik reed gister ook per ongeluk tegen muurtje ,was heel zachtjes kapot voor licht alleen glaasje gebroken en wat krasjes.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:08:
Idd, net aan het racen met mijn Golf R32Hoor ik ineens een raar reutelend geluid uit de wagen komen. Dus ik de damage checken, jawel uitlaat enigsinds naar z'n grootje. Waarschijnlijk gebeurt toen ik ff niet op lette van de baan schoof...
andere keer knalde ik vol tegen de muur stond me auto te roken..
en vooral new york is leuk was daar ook per ongeluk tegen muur geknald dus dacht ja laat maar zitten dus over rechte stuk terug gereden vol op een andere auto...geweldig
zal vanavond wel plaatje posten
* Danfoss gaat vanavond eens flink racen.
Heb ook de LE versie bij Dimension Plus gepre-ordered (maand geleden ofzo en direct betaald toen ik het betalings-mailtje binnenkreeg), maar nog steeds niks binnen.Fighting Power schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:54:
[...]
Ik heb mijn LE editie morgen binnen hoor want heb verzend bevestiging gehad. Had hem gepreorderd bij pcmedia. verschilt per shop dus blijkbaar
Ik neem aan dat het spel per normale post meekomt en niet via de pakket-dienst van TPG?
If so, dan zal die vandaag niet meer komen, aangezien de postbode een uur geleden al langs is geweest.
Als het verhaal klopt dat er een probleem bij MS met de distributie van pre-order's vind ik dat wel heel erg sneu. Bedoel, waar plaats je dan een pre-order voor?

[ Voor 16% gewijzigd door ironx op 08-06-2007 14:47 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Verwijderd
Dimension Plus krijgt hopelijk morgen de LE's binnen, maar de fout zit niet bij hun in ieder geval.
toch maar eens een vriend van me lief aankijken (niet te lief

[ Voor 0% gewijzigd door Tortelli op 08-06-2007 14:51 . Reden: typo ]
Ik geef DimPlus nergens de schuld van, kunnen zij ook niets aan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:47:
Microsoft heeft de LE-verzending verneukt...
Dimension Plus krijgt hopelijk morgen de LE's binnen, maar de fout zit niet bij hun in ieder geval.
Maar dat wordt dus pas volgende week maandag of zelfs dinsdag Forza voor mij en vele anderen...
Kleine tegoedkoming van MS zou eigenlijk wel op zijn plaats zijn (gooi d'r een Forza Faceplate ofzo bij
Gamertag: SekerOglan
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Verwijderd
Hierdoor moeten dus de mensen die 'm echt gepreorderd hebben vaak wachten
als ik toch volgende week mijn LE ga halen en ze hebben em aan iemand verkocht zonder pre-order staat ze toch wat te wachtensekeroglan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:03:
Net bij FRS een LE editie van FM2 gescoord en had geen pre-order. Als er mensen aan het racen zijn of willen racen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik zit nu op mijn werk, maar wel net in de pauze mijn pre-ordered setje bij de FRS opgehaald. Misschien zie ik je vanavond heel even, maar moet ook nog naar een verjaardag toe..sekeroglan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:03:
Net bij FRS een LE editie van FM2 gescoord en had geen pre-order. Als er mensen aan het racen zijn of willen racen.
In ieder geval dit weekend zeker samen met Octagon racen..ben zeer benieuwd. Heb je al een logootje bedacht? ;-)
Grrr nog 2 uurtjes wachten en dan
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
SekerOglan en DutchTrouble ga ik zometeen ff adden.
Mijn naam op Live is DefXtreme.
Wat een heerlijk spel, ben nu lvl 7 en ga gauw weer verder

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132
1e indruk het grafische gedeelte is toch 5x beter dan de demo.
En de races geweldig gewoon. Eerste auto Golf Mk2 GTI < heb er in het echt ook 1tje. 1 woord Geweldig!!!
Ik als VW liefhebber kan met verschillende VWtjes lekker scheuren
Altijd blijven lachen
Verwijderd
Nou, geen idee, maar hoop dat anderen me dit ook kunne bevestigen, aangezien de demo zuigt met force feedbackBanjy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:16:
Ligt het nou aan mij of rijd Forza 2 10x lekkerder met het wireless racing wheel dan de demo van Forza 2?
Verwijderd
Het valt echt niet mee soms om je wagen optimaal te krijgen voor een bepaalde klasse, Nu ff een goede B'er zoeken
Verwijderd
UnitedArt
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 18:24 ]
Verwijderd
Van die kleuters die alleen maar wat rond beuken, daar is Career dus niet voor bedoeld
Verwijderd
FixedAMD1800 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:16:
@ Sander H: Je plaatjes doen het niet........ hij gaat alleen naar de imageshack hoofdpagina.
niet klagen, ik kijk al een jaar uit naar dit spel en zit nu nog 3 weken zonder xbox... snif...Exorcist schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 19:01:
Grr, mijn Bol.com werd gisteren om 21:00 op verzonden gezet, heb m vandaag echter niet gehad. Morgen dus.
dan maar op youtube filmpjes kijken met een controller in mijn handen
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De moeite waard dus met stuurtje? Heb hem toch maar besteld, hopelijk dit weekend nog mee klooienBanjy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:16:
Ligt het nou aan mij of rijd Forza 2 10x lekkerder met het wireless racing wheel dan de demo van Forza 2?
Zo'n opmerking plaatsen in een forza topic is vragen om een discussie die jij niet gaat winnenshadowillusions schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:37:
Ik heb em net ff gespeeld bij een m8 van me, en het is zeker niet slecht, maar ook weer niet zo goed dat het beter is dan Gran Turismo, want dat blijft gewoon de Real Driving Simulator.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd

Edit: Een maat van mij was altijd een echte GT fan, maar vond Forza toch echt beter... Zo zie je maar weer dat smaken verschillen
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 20:48 ]
Vet, ben ook een GT fan maar ben serieus van plan een 360 te halen voor alleen dit spelVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:37:
Net ff wat mede-gotters stof laten happen met m'n Golf R32 (A | 846). Hij kan ook zonder moeite naar S, maar dat wordt wel heel eng.
Volstrekt onbestuurbaar, echt zwaar overpowered
[afbeelding]
Edit: Een maat van mij was altijd een echte GT fan, maar vond Forza toch echt beter... Zo zie je maar weer dat smaken verschillen
Idd, checkte net m'n mail en had ook een mailtje van ze gekregen: bestelling verzonden...Shiverzz schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 21:42:
phew, toch wel opgelucht dat dimplus toch vandaag de LE preorders de deur uit heeft kunnen doen. Had me al min of meer neergelegd bij levering op dinsdag, maar t komt waarschijnlijk toch nog goed dit weekend.
Morgen toch nog Forza?
Zonder TCS gewoon in z'n 3 vaak nog wheelspin
A | 846? Bij mij staat dit op U | 999??Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:37:
Net ff wat mede-gotters stof laten happen met m'n Golf R32 (A | 846). Hij kan ook zonder moeite naar S, maar dat wordt wel heel eng.
Volstrekt onbestuurbaar, echt zwaar overpowered
[afbeelding]
Dat ding rijdt juist heerlijk kwestie van afstellen

Iemand die toevallig een kaart / code heeft liggen nog?
Nevermind, zijn dus ook gewoon online te bestellen waarna je de code direct in je mailbox krijgt
[ Voor 33% gewijzigd door PeterSelie op 09-06-2007 10:28 ]
Maar, dan moet je ze met CC kopen toch?SoaDmaggot schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 09:01:
Net vandaag mijn xbox live Gold account afgelopen
Iemand die toevallig een kaart / code heeft liggen nog?
Nevermind, zijn dus ook gewoon online te bestellen waarna je de code direct in je mailbox krijgt
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik denk via eBay icm PayPal?
Klopt inderdaad, sommige auto's (zoals ook de Toyota MR2 Turbo T-bar) blijven heel goed bestuurbaar wanneer je ze upgrade terwijl andere auto's de baan over glijden.estorino schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:27:
Valt mij op dat van de vele auto's die ik inmiddels gereden heb, de Audi TT echt mijn favoriet blijft. Dat ding schaalt echt goed op zonder dat 'ie daardoor onbestuurbaar wordt. Je moet natuurlijk niet alles uitgeven aan horsepower, maar mijn TT is nu S klasse met slicks, bredere banden, adjustable spoiler enz. enz. en hij is nu bloedsnel en nog steeds zeer goed te beheersen. Goede aankoop voor je eerste aankoop in Forza 2!
Ik zit nu op ongeveer 40% en het begint nu toch moeilijker te worden. Ik ben nu aangekomen bij de classe races (ben de naam even kwijt) en heb daarvan de eerste cup gereden met een D400 auto en kon echt maar amper winnen op medium terwijl ik daarvoor alles vrij simpel won op hard. Nouja, nog maar een beetje oefenen
Hmm, gebruik ik ook niet..dacht dat er wellicht een andere mogelijkheid was om online direct te kopen, maar dan koop ik zo'n voucher nog wel bij Bol.com. Heb t niet zo op PayPal, CC en dat soort zaken.
De VW Golf R32 zo aangepast dat het nu een U999 auto is. Met een topspeed van 330 km
Maar hij vraagt er 150.000 voor
maar ik doe het wel

Hier kan je gewoon MS Points online, en Gold abo's kopen:Exorcist schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 11:59:
[...]
Hmm, gebruik ik ook niet..dacht dat er wellicht een andere mogelijkheid was om online direct te kopen, maar dan koop ik zo'n voucher nog wel bij Bol.com. Heb t niet zo op PayPal, CC en dat soort zaken.
http://www.gamecard.nu/
Direct in je Mailbox
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 09-06-2007 12:11 ]
Ik heb zo'n logitech driveFX ,maar dat is toch geen succes.Banjy schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:16:
Hele slechte FFB in de demo en in de full...
PWM schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:10:
[...]
Hier kan je gewoon MS Points online, en Gold abo's kopen:
http://www.gamecard.nu/
Direct in je Mailbox

Diverse shops bieden ze voor €50 aan
Klopt, het is inderdaad Full Price.Angeloonie schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:12:
[...]
Tering wat zijn ze duur zeg.. 59,99 voor 12 maanden
Bij de MediaMarkt hier is het even duur, en dan heb je het ook meteen.
Diverse shops bieden ze voor €50 aan
Je kan hem bijvoorbeeld ook bij de GC Shop bestellen voor 49,-.
Aan de andere kant, je bent wel in 2 minuten online via deze manier
* PWM heeft 1/2 jaar geleden 5x Forza 1 pakket gekocht met 1 jaar live voor 20,- per stuk
Mijn Gold Abo verloopt 02/03/20112012 zelfs
Verwijderd
Logitech stuurtje wordt ook niet 100% ondersteunt volgens mijOdessa schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:10:
[...]
Ik heb zo'n logitech driveFX ,maar dat is toch geen succes.
Hele slechte FFB in de demo en in de full...
PWM schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:14:
[...]
Klopt, het is inderdaad Full Price.
Je kan hem bijvoorbeeld ook bij de GC Shop bestellen voor 49,-.
Aan de andere kant, je bent wel in 2 minuten online via deze manier
* PWM heeft 1/2 jaar geleden 5x Forza 1 pakket gekocht met 1 jaar live voor 20,- per stuk
Mijn Gold Abo verloopt 02/03/20112012 zelfs
(heb GCshop net gemailed of ze de code ook mailen
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 09-06-2007 12:19 ]
Ze zijn nog wel te vinden ja.
De FRS in Bussum heeft er sowieso nog 2 staan
Je hebt die paketten gehad van Halo 2 en Forza 1. Het zijn wat grotere dozen met daarin het spel en 1 jaar Gold Abo.
Normaal waren die 69,- o.i.d. Echter, winkels die ze nog hebben dumpen ze nu gewoon. Als je ze vind, direct kopen.
EDIT:
Gaat om zo'n pakket, maar dan incl. Game:

De grap is, dat veel winkeliers denken dat het alleen werkt voor de Xbox 1, en willen er dus vanaf

[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 09-06-2007 12:23 ]
maar geld overmaken is maar kut
Maar ik zie dat een Xbox 360 Live 12 maanden ding die je nu kan kopen alleen werkt op de X360, maar andersom kan het wel, Xbox Live voor X1 werkt ook op X360
[ Voor 48% gewijzigd door Angeloonie op 09-06-2007 12:20 ]
Ik moet zo toch even het dorp in.Angeloonie schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:20:
Heb je een pic van die box? Want dan ga ik zo direct even speuren hier in Rijswijk
Maar ik zie dat een Xbox 360 Live 12 maanden ding die je nu kan kopen alleen werkt op de X360, maar andersom kan het wel, Xbox Live voor X1 werkt ook op X360
Als ze er nog liggen neem ik er wel 2 mee. Kan ik 2 mensen hier gelukkig maken
Dit is het doosje:

Te krijgen in de smaken Halo, Forza en PGR (1 of 2).
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 09-06-2007 12:36 ]
Dit topic is gesloten.