There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Volgens mij heb je hier nog wel een Credit Card bij nodig (alleen tijdens registratie, er wordt echter niets van je CC afgeschreven) toch? Mischien handig om te weten voordat mensen die geen CC hebben of willen gebruiken zo'n pakket gaan halenPWM schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:19:
[...]
EDIT:
Gaat om zo'n pakket, maar dan incl. Game:
[afbeelding]
De grap is, dat veel winkeliers denken dat het alleen werkt voor de Xbox 1, en willen er dus vanafDie codes doen het echt prima met de Xbox 360
[ Voor 5% gewijzigd door ironx op 09-06-2007 13:23 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Deel je tuningsettings dan eens, kan er hier echt geen stabiele auto van bakken.Mars18 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:00:
De auto die ik nu geleend heb van een vriend omg ik moet hem overkopen van hem
De VW Golf R32 zo aangepast dat het nu een U999 auto is. Met een topspeed van 330 km
Maar hij vraagt er 150.000 voor
maar ik doe het wel
[afbeelding]
[afbeelding]
zal eens kijken zn stats van boven naar beneden.Alex schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:37:
[...]
Deel je tuningsettings dan eens, kan er hier echt geen stabiele auto van bakken.
7.1
9.7
5.4
5.2
9.3
maar heb nu voor 80.000 andere R32 gekocht gekocht
stats volgen zo
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heb 'm inmiddels redelijk stabiel gekregen. (U999) Als je 'm in de A-klasse wil houden krijg je 'm dus écht niet stabiel.Mars18 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 14:47:
[...]
zal eens kijken zn stats van boven naar beneden
7.1
9.7
5.4
5.2
9.3
maar heb nu voor 80.000 andere R32 gekocht gekocht
stats volgen zo
Verwijderd
Nee, lag aan die ME-Four Twelve op die Nissan Speedway
Maar zoals je zag ging het op Nordschleiffe al wat beter, om nog maar te zwijgen over R1 op Silverstone
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 16:00 ]
Zoniet, kan iemand dan zo lief zijn mij een Shelby GT-500 te geven?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Kan best hoor. Heb je toevallig ook veel foto's gemaakt? Want die moet hij ook opslaan denk ik zo..Biatch schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:22:
Ik sloeg gisteren de game op en dat kostte me 34 mb diskruimte. Kan dat kloppen?? Normaal kost een savegame toch maar een paar kb
Nog niet aan ged8...
Ja dat is t ook niet. Game slaat zichzelf op 34 mb.Biatch schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 17:43:
Ah dan denk ik dat t de foto's zijn. Zo eens kijken heb een herhaaldelijk op een paar buttons gebashed, ff testen wat de controls zijn.
Nog niet aan ged8...

Vanavond ben ik online te vinden onder de gamertag Royal S
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Verwijderd
Klopt, zag ik laatst ook een filmpje over. Eigenlijk is een HD verplichte kost met deze game..Biatch schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:12:
[...]
Ja dat is t ook niet. Game slaat zichzelf op 34 mb.
Enige remedie is uitzetten.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Oke ben dus niet de enige.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:51:
Yep, mijne freezed ook regelamatig als ik wil joinen
Iemand een oplossing ?
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Verder een prachtspel
Vind het een superidee, dat hele auction-house. jamemr dat niemand de door mij gewonnen auto's wil kopen voor een prikkie, ze leveren veel meer op als ze leuke paintings hebben.
/Zo te lezen alleen met layers over elkaar, knap wat sommigen voor elkaar krijgen
[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 09-06-2007 20:40 ]

If you do not change direction, you may end up where you are heading
Nog meer mensen die bij een MM meegedaan hebben aan die actie?
Oh ja..als iemand een keer wil racen? (Mijn friendslist is nog leeg
Voeg me maar toe: Haerro
[ Voor 26% gewijzigd door Harro1985 op 09-06-2007 20:46 ]
4760 Wp (14×340) Z 39º
Ben alvast auto's gaan sparen en tunen voor de A en S klasse endurance races

PhD i.o.
Mugello ShortSander H schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:01:
Wat was het circuit + plus auto in de MM's? Ben wel benieuwd of ik zou kunnen winnen
R4 Class: Porsche #3 Lechner Racing School Team 1 911 GT3 Cup
En dan 3 ronden in free-run, front view en assists aan
4760 Wp (14×340) Z 39º
Dat heeft niks met de region lock van het spel te maken maar is gewoon gedaan om trading via het auction house te bevorderen. De regio waarin je start kies je gewoon zelf uit aan begin van het spel, auto's uit andere regio's zijn dan moeilijker te krijgen.UltraSub schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 16:26:
Dat gezeik met die regio's wordt ik dus wel echt niet goed van he. Waarom doen ze dat toch iedere keer weer?
Zoals de poster hierboven die denkt een Shelby GT500 te kunnen krijgen via Silver, ik heb die gewoon gewonnen omdat mijn start regio anders is dan de zijne (Euro vs Asia).
Ik vind het zelf leuk verzonnen, extra uitdaging wanneer je alle auto's wil verzamelen.
Daar heb je toch wel live voor nodig dan?Ace schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 21:59:
[...]
Dat heeft niks met de region lock van het spel te maken maar is gewoon gedaan om trading via het auction house te bevorderen. De regio waarin je start kies je gewoon zelf uit aan begin van het spel, auto's uit andere regio's zijn dan moeilijker te krijgen.
Zoals de poster hierboven die denkt een Shelby GT500 te kunnen krijgen via Silver, ik heb die gewoon gewonnen omdat mijn start regio anders is dan de zijne (Euro vs Asia).
Ik vind het zelf leuk verzonnen, extra uitdaging wanneer je alle auto's wil verzamelen.

Jah, I know ik heb je de prijs overhandigtHarro1985 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:44:
Ik heb vandaag meegedaan met de Forza 2 Actie van de Mediamarkt. Ik was in Heerlen de snelste van de dag (wel met een slechte tijd naar mijn mening) en heb dus een playseat + stuur + forza 2 gewonnen. Goeie actie van MS & MM.
![]()
Oh ja..als iemand een keer wil racen? (Mijn friendslist is nog leeg)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
zo heb ik ooit een keer op de Cebit de snelste tijd gereden met Colin McRae 3 dacht ik
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Das toch eigenlijk best kl*te, met name omdat ik zo stom was om de core versie te kopen (speel toch geen live). Hoop niet dat dit de standaard wordt voor de komende gamesVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 19:04:
[...]
Klopt, zag ik laatst ook een filmpje over. Eigenlijk is een HD verplichte kost met deze game..
had geen zin om er heen te gaanHarro1985 schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 20:44:
Ik heb vandaag meegedaan met de Forza 2 Actie van de Mediamarkt. Ik was in Heerlen de snelste van de dag (wel met een slechte tijd naar mijn mening) en heb dus een playseat + stuur + forza 2 gewonnen. Goeie actie van MS & MM.
![]()
Oh ja..als iemand een keer wil racen? (Mijn friendslist is nog leeg)
Toch wel 2 minpuntjes.. Het geluid is soms te zwak... bij sommige autos hoor ik niet goed genoeg mijn eigen motorgeluid.. wat resulteert in soms verkeerd schakelen
En de physics van de AI...als je in contact komt met de AI heb je vaak dat je met moeite je auto onder controle kunt houden... maar de AI heeft zelf nergens last van en rijdt gewoon strak en stabiel door.. Dat is iets waar ik me toch veel aan stoor... heb al te vaak gehad dat zij mij aan tikken waardoor ik spin en op mijn beurt de AI weer aantik maar hun rijden dus gewoon door zonder ook maar bijna enig effect op hun weggedrag...
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-06-2007 13:32 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Maar dit vindt ik nou juist écht zo'n game die online juist helemaal tot zijn recht komt hoor. Misschien tóch maar eens een HD erbij halen? Hoewel, voor 1 game in jouw geval... Al zullen er in de toekomst nog wel meer games verschijnen die eigenlijk liever een HD erbij hebben denk ik.Biatch schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:05:
[...]
Das toch eigenlijk best kl*te, met name omdat ik zo stom was om de core versie te kopen (speel toch geen live). Hoop niet dat dit de standaard wordt voor de komende games
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
AI is nog best mee te racen als je beetje gelijkwaardige autos hebt.

Laatste bocht mugello short wat sneller genomen, en ik kreeg net voldoende ruimte om er binnendoor voorbij te gaan. Leuke laatste ronde was dat
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Geef het hier ff aan, dan gift je je auto ff richting mij, zet ik dat logo er op en krijg je hem terug
Mensen die zo trouwens nog zin hebben om te gaan rijden?
Verwijderd
je paint is wel behoorlijk misluktBM schreef op zondag 10 juni 2007 @ 14:12:
Goed spel![]()
AI is nog best mee te racen als je beetje gelijkwaardige autos hebt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laatste bocht mugello short wat sneller genomen, en ik kreeg net voldoende ruimte om er binnendoor voorbij te gaan. Leuke laatste ronde was dat
Als je die Civic bedoeld: die krijg je zo
Zoals Angeloonie al zegt, die Civic heb ik zo gekregen
Painten heb ik wel geprobeerd, maar tot op heden niet echt succesvol. Komt nog wel een keer.
Nu weer verder racen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Nice, alleen jammer van "GoT" en t Microsoft logo. Maakt m wat nerdish, beter doe je daar dan Sparco embleempjes.SoaDmaggot schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:05:
mijn bakje (mag nog wat upgrades gebruiken tho)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook achter en voor GoT staan (mooi is anders indd)... Het idee is namelijk dat we elkaar dan makkelijk herkennen onlineExorcist schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:09:
[...]
Nice, alleen jammer van "GoT" en t Microsoft logo. Maakt m wat nerdish, beter doe je daar dan Sparco embleempjes.
Maar GoT moet toch mooier kunnen?Banjy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:42:
[...]
Ik heb ook achter en voor GoT staan (mooi is anders indd)... Het idee is namelijk dat we elkaar dan makkelijk herkennen online
edit:
Iemand nog een Level 3 Golf R32 U999 hebben met hip politiedesign toevallig? Je kunt er nu op bieden. Over 19 min loopt 'ie af.
[ Voor 19% gewijzigd door .Alex op 10-06-2007 18:14 ]

[ Voor 22% gewijzigd door PeterSelie op 10-06-2007 18:31 ]
foto ?.Alex schreef op zondag 10 juni 2007 @ 18:12:
[...]
Maar GoT moet toch mooier kunnen?
edit:
Iemand nog een Level 3 Golf R32 U999 hebben met hip politiedesign toevallig? Je kunt er nu op bieden. Over 19 min loopt 'ie af.
Xbox en forza 2 gekocht, op me tft aangesloten en
wat een zalig spel zeg, hier leg ik world of warcraft wel een tijdje voor opzij
maar moet die ford gt 40 uit 1966 hebben , die is nog 2x zo snel als me golf r32
Mochten er nog mensen zijn die vanavond een potje willen spelen, ik ga richting social life voor even, maar ben vanavond weer in #forza2 @ irc.tweakers.net te vinden
Als je Japanner bent vind je dit vast wel gaaf:[TAG]Speedy schreef op zondag 10 juni 2007 @ 22:09:
Ik kijk er ongetwijfeld overheen, maar hoe maak je die custom decals zoals dat politie- en GoTlogo? Zie enkel standaard decals en cijfers/letters

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2007 00:04 ]
Vandaag eens op de nurnburgring gereden en dat was echt gaaf! Ik vind deze zoveel mooier dan PGR3... veel verder uitzicht en veel meer detail/drukte in de omgeving. En dan ergens redelijk aan het einde heb je een stukje waar het licht zo prachtig door die bomen op de weg reflecteert dat je eigenlijk ff wil stoppen om te kijken
Deze week maar eens serieus beginnen aan die career mode, al moet ik wel even op zoek naar persoonlijke doelen. Heel af en toe voelt het namelijk aan als een beetje werk
geen abs, geen traction control, ... alles uit. kicken aan 200+ door dat bos scheuren.
fantastisch snelheidsgevoel.
Heb nu dus tóch de Shelby GT-500 kunnen halen

Schade

Alleen kan ik niet begrijpen waarom de JPEG kwaliteit van Forza zo laag is ingesteld, die kartels overal
Waarom hulde? Waarom blijven mensen denken dat Home Region ingame ook maar iets te maken zou hebben met wat voor console (US/EUR/JAP) je hebtAngeloonie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 00:45:
Hulde aan Turn 10 voor de mogelijkheid om van Home Region te switchen
Lol, dacht het ook. Je kan toch gewoon switchen, althans zag zoiets staan. Volgens mij moet je ervoor betalen toch?Ace schreef op maandag 11 juni 2007 @ 02:12:
[...]
Waarom hulde? Waarom blijven mensen denken dat Home Region ingame ook maar iets te maken zou hebben met wat voor console (US/EUR/JAP) je hebt
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik had gister nacht 550.000 credits en heb voor 500.000 de ford gt 40 gekocht. Omg deze is echt te snel
Ik heb net al wat races gereden op de nissan speedway en rij iedereen er uit
Jammer dat ik zo naar school moet en pas 5 uur thuis ben, maar vanavond weer uitgebreid spelen.
ben nu level 34
[ Voor 10% gewijzigd door M@cer op 11-06-2007 08:57 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bug: Als je Y indrukt om achteruit te kijken en je wil free look gebruiken (linker analog stick) dan beweegt de camera niet mee maar het geluid wel

Fout: De Aston Martin vanquish heeft de tellers aan de verkeerde kant zitten want het stuur zit namelijk links en de tellers dus rechts

Ace schreef op maandag 11 juni 2007 @ 02:12:
[...]
Waarom hulde? Waarom blijven mensen denken dat Home Region ingame ook maar iets te maken zou hebben met wat voor console (US/EUR/JAP) je hebt
In Forza 1 zat je aan je Home Region vast, in deel 2 kan je gelukkig wisselen
Verwijderd
Boktor schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:03:
ik zie alleen maar gepainte auto's langskomen, maar wat zijn de meningen over de simulator zelf? Voelt het realistisch aan?

Qua race-gevoel is dit de beste sim die ik gespeeld heb.Boktor schreef op maandag 11 juni 2007 @ 10:03:
ik zie alleen maar gepainte auto's langskomen, maar wat zijn de meningen over de simulator zelf? Voelt het realistisch aan?
Doe een free run, kies Nordschleife, kies een A-klasse auto of hoger, rij die lap uit, en je weet wat ik bedoel.
Xbox
had ik gister avond inderdaad ook bij een multiplayer sessie, duurde even voor de baan weer verschijn. Zal wel een langzame buffer zijn dan?BM schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:21:
Zaterdag ook bugje gehad tijdens een online race op Mugello Short. Ineens was een deel van de baan een spiegel, een exacte replica van de lucht erboven. Geen asfalt, maar lucht dus. Best wel irritant...
In rondje 29 wel te verstaan, f*cking 1,5 ronde te gaan en hij loopt vast
Daarna had ik geen zin meer en heb ik de computer voor me laten racen
ik zou het spel wel willen kopen maar in de demo (heb die maar 3x gespeeld ofzo) was ik nog neit de beste hehe maar ben gelijk met de dikke autos wezen scheuren dus.
of moet je in het begin van het spel al ''heel'' goed zijn?
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
gister ook gereden ging gelukkig wel goed, tof circuitAngeloonie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 12:28:
Ik had gisteren tijdens de Class C endurance race (30 laps Laguna Seca) een vastloper
In rondje 29 wel te verstaan, f*cking 1,5 ronde te gaan en hij loopt vast
Daarna had ik geen zin meer en heb ik de computer voor me laten racen
Nee hoeft niet.fingerhead schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:50:
fingerhead schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:50:
Met dit spel he. is het dan beetje int begin ''noobie'' style om maar te zeggen dat je langzame autos hebt en dan je dan makkelijk je skills opbouwd kwa racing skills enzo en snelheid van auto. (net als bij GT zeg maar?)
ik zou het spel wel willen kopen maar in de demo (heb die maar 3x gespeeld ofzo) was ik nog neit de beste hehe maar ben gelijk met de dikke autos wezen scheuren dus.

Als je in de demo al niet kan winnen
Je kan het zo moeilijk maken als je zelft wilt, AI of Easy/Medium/Hard, Racing Line Aan/Remmen/Uit, ABS/TCS/STM aan/uit, Automatic/Manual gears.
AI op easy is meestal al voldoende voor een simpele overwinning
Het begint in de langzame auto's en je kan zelf de moelijkheidsgraad bepalen via verschillende manieren. O.a. de AI instellen (Easy, Medium, Hard), Driving Line aan/uit, Driving Aids (ABS/TCS/STM) aan/uit en damage. Je hoeft dus zeker niet steengoed te zijn als je begint met het spel. Als je het echter te makkelijk vindt kun je het altijd moeilijker maken.fingerhead schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:50:
Met dit spel he. is het dan beetje int begin ''noobie'' style om maar te zeggen dat je langzame autos hebt en dan je dan makkelijk je skills opbouwd kwa racing skills enzo en snelheid van auto. (net als bij GT zeg maar?)
Klopt. Althans, er zijn verschillende weer effecten, namelijk: zonning, bewolkt, lage zon en hoge zon.Heb ik het nu gemist of bevat forza 2 geen enkel weer effect (regen enzo)...Zou extreem raar zijn...
[ Voor 0% gewijzigd door Joop op 11-06-2007 13:59 . Reden: Angeloonie was me te snel af... ]
mooi race game is verreweg nooit slecht en hoor er veel goeds over en dan heb ik weer wat rustig uit te spelen waar je een lange tijd mee bezig bent
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
Slecht gebrande backup toevalligBM schreef op maandag 11 juni 2007 @ 11:21:
Zaterdag ook bugje gehad tijdens een online race op Mugello Short. Ineens was een deel van de baan een spiegel, een exacte replica van de lucht erboven. Geen asfalt, maar lucht dus. Best wel irritant...

Anders is misschien je DVD speler een beetje gaar aan het worden. Ik heb dat bij een slechte crackdown DVD ook, dan bots je tegen een auto waarvan de mesh nog ingeladen moet worden
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Als je in een wereld leeft waar altijd de zon schijnt wel ja... maar is volledig onrealistisch natuurlijk.. iets waar deze game op een aantal punten in uitblinkt.. Waarschijnlijk was het te moeilijk voor ze...Joop schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:58:
Klopt. Althans, er zijn verschillende weer effecten, namelijk: zonning, bewolkt, lage zon en hoge zon.Zou idd wel leuk zijn als er regen in had gezeten, maar ook weer geen heel groot gemis.
Niet zo vloeken. Netjes gehaald in de Mediamarkt afgelopen vrijdagDaWaN schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:28:
[...]
Slecht gebrande backup toevallig![]()
Anders is misschien je DVD speler een beetje gaar aan het worden. Ik heb dat bij een slechte crackdown DVD ook, dan bots je tegen een auto waarvan de mesh nog ingeladen moet worden
En slechte dvd speler, mja, zou kunnen. Begin heel langzaamaan wel af en toe disc-read errors te krijgen. Maar gezien het feit dat er meer mensen (kennelijk) last van hebben zou het ook zomaar een bug in het spel kunnen zijn
Xbox
Ik gok dat het gewoon te veel tijd zou kosten.. Als je voor elke weerconditie... droogweer, half nat half droog als helemaal droog, etc. de juiste physics wil implementeren ben je lang bezigDarth Malak schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:29:
[...]
Als je in een wereld leeft waar altijd de zon schijnt wel ja... maar is volledig onrealistisch natuurlijk.. iets waar deze game op een aantal punten in uitblinkt.. Waarschijnlijk was het te moeilijk voor ze...
Een goeie phyiscs engine berekend dat zelfuchiha tijntje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 15:37:
[...]
Ik gok dat het gewoon te veel tijd zou kosten.. Als je voor elke weerconditie... droogweer, half nat half droog als helemaal droog, etc. de juiste physics wil implementeren ben je lang bezig
Maar ga er vanuit dat het en te veel tijd kost, en ze willen vast nog wat opties open laten voor komende Forza versies
Xbox
Het aanbrengen van regen (in alle soorten dan natuurlijk) op een zeer realistische manier is heel heel moeilijk. Het zou veel te lang duren op dit moment.Darth Malak schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:29:
[...]
Als je in een wereld leeft waar altijd de zon schijnt wel ja... maar is volledig onrealistisch natuurlijk.. iets waar deze game op een aantal punten in uitblinkt.. Waarschijnlijk was het te moeilijk voor ze...
In PGR4 komt het bijvoorbeeld wel. Echter, die hebben het ook wat makkelijker aangezien het geen Simulatie game is.
Lijkt me dat als je van te voren heb besloten dat je geen veranderende weersomstandigheden gaat invoeren in een spel dat dat zeker wel effect heeft op de optimalisatie van de physics engine. En dus als je verschillende weercondities invoert dat dat zeker wel invloed heeft op de hoeveelheid tijd die je nodig hebt om die engine te maken en te optimaliseren voor alle weerscondities.
en moet jij niet werken

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2007 16:06 ]
Dat klopt, maar als je wel variable weersomstandigheden hebt ga je niet voor elk mogelijk weertype physics vastleggen, maar laat je dat uitrekenen.uchiha tijntje schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:04:
[...]
Lijkt me dat als je van te voren heb besloten dat je geen veranderende weersomstandigheden gaat invoeren in een spel dat dat zeker wel effect heeft op de optimalisatie van de physics engine. En dus als je verschillende weercondities invoert dat dat zeker wel invloed heeft op de hoeveelheid tijd die je nodig hebt om die engine te maken en te optimaliseren voor alle weerscondities..
en moet jij niet werken![]()
Kan niet werken als de servers niet doen wat ik wil
Xbox
Ik heb nu 2,2 miljoen credits en iets van 60 auto's
Verwijderd
45 minuten rondjes rijden heb ik dus echt geen zin inWekko306 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:13:
[...]
Ik heb nu 2,2 miljoen credits en iets van 60 auto's. Daarvan heb ik er echter maar 4 ofzo zelf gekocht, en de rest gewoon gewonnen (level 36 nu). Als je op medium of zelfs hard speelt met alle driving assists uit gaat het echt wel snel hoor. Doe anders een Endurance Race wanneer je daar in kan. Ik heb die eerste met een D400 auto gewonnen (Supra 2.0) en toen won ik geloof ik 100.000 + de 50% bonus vanwege de moeilijkheid. Je doet er ongeveer 45 tot 50 minuten over en krijgt dan dus minimaal 100.000 credits.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 16:31 ]
Dit topic is gesloten.