[Xbox360] Forza Motorsport 2

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:12
Dan moet je gewoon zo moeilijk mogelijke races doen, omdat je daar ook het meeste mee verdient.... De eerste races duren nog kort maar de latere zijn ook al gauw 10 minuten per race hoor.

@Rpol: ik speel gewoon met de controller, en dat is prima te doen hoor. Je kan makkelijk gedoseerd gasgeven en remmen, ook zonder ABS kan je prima zo hard remmen dat je nét niet slipt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:31:
[...]

45 minuten rondjes rijden heb ik dus echt geen zin in :')
Endurance Race op Laguna Seca (mijn favo circuit) deed ik 51 minuten over, Leverde me bijna 200k op aan credits (medium, alleen ABS aan). Ik denk dat je toch flink je best moet doen om met losse races van 3-6 laps hetzelfde geld te verdienen in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:31:
[...]

45 minuten rondjes rijden heb ik dus echt geen zin in :')
Dan laat je het de computer doen :P Gewoon zorgen dat je de beste auto hebt en dan een driver met 55% kiezen, dan win je van die 100K + 30K bonussen ongeveer gewoon de helft zeg maar, zonder zelf te racen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Angeloonie schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:55:
[...]

Dan laat je het de computer doen :P Gewoon zorgen dat je de beste auto hebt en dan een driver met 55% kiezen, dan win je van die 100K + 30K bonussen ongeveer gewoon de helft zeg maar, zonder zelf te racen :P
Hire Driver FTMFW O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ok mensen zojuist een mega bug gevonden (althans ik vind hem MEGA lelijk)
reed in Maple valley raceway en had een leuke voorsprong op mn tegenstanders toen ik over de brug ree zag ik een schaduw voorbijkomen van een auto die onder de brug ree

verder geen enkele klacht over Forza 2 behalve dat ik 3 dagen zo ziek ben geweest sinds de release en dus al heel wat dagen niet heb kunnen gamen
wel vindt ik (gelukkig) nu de easy AI stand wel wat makkelijker dan FORZA 1 bij de latere races kreeg ik zelfs easy niet gedaan nu lukt het over het algemeen wel zelfs op medium.

en alweer genoeg gekletst mn KVM switch staart naar me om terug te gaan naar forza mensen ik zou zeggen succes en game on

@OMD
persoonlijk zie ik het als een bug aangezien ik niet denk dat mn xbox het veroorzaakt maar echt een fout in het spel is want ik dacht het al is eerder te zien in een ander level alleen toen lette ik er niet op nu wel omdat ik er op ging letten
maarja geen software expert dus glitch zou ook best kunnen

[ Voor 18% gewijzigd door HADES2001 op 11-06-2007 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

Schaduw foutje? bedoel je geen glitch ipv bug?

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 11:10
Even zitten spelen met de editor:

Afbeeldingslocatie: http://www.estor.nl/pics/heroes1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.estor.nl/pics/heroes2.jpg

Vanavond maar weer eens verder met de career mode...

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:20

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben nu level 25 en heb nu net 2 endurance races gedaan.. Op zich wel te makkelijk eigenlijk :P.

Heb ff gepaint in forza.. komt dit uit.. Is misschien iets te licht helaas. Hij kijkt wel wat te blij en zou eigenlijk schuiner moeten staan maarjah, komt nog wel een keer..... Vond het zelf wel geinig gelukt. Alleen natuurlijk niets in vergelijking met wat andere kunnen maken. :)

Wel ff op plaatje klikken anders is het te onduidelijk...

Afbeeldingslocatie: http://www.joostcornet.nl/gearsofwar.jpg

Maar kzal binnenkort in ieder geval wel wat meer online gaan rijden denk ik. Aan de AI heb je niet altijd even veel om voor spannende races te zorgen :)

[ Voor 44% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2007 22:12 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:35
ik hoorde van een collega dat er geen in cockpit view is met dit spel. Is dat serieus zo? Dat vind ik dan wel erg slecht, dan doen ze zoveel moeite om het spel zo realistisch mogelijk te maken, maar dan kun je hem niet besturen vanuit de cockpit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
klopt, zit er niet in, wordt een playseat kopen dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Wat vinden jullie eigenlijk van het online racen? Ik zie op sommige circuits mensen standaard bepaalde chicanes door het gras afsnijden. Ik doe dat niet en verlies dan de race ook al zijn mijn rondetijden sneller (omdat de anderen tijd penaltys krijgen omdat ze door het gras gaan).

Jammer dat afsnijden niet meer gestraft wordt.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:20
Boktor schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:31:
ik hoorde van een collega dat er geen in cockpit view is met dit spel. Is dat serieus zo? Dat vind ik dan wel erg slecht, dan doen ze zoveel moeite om het spel zo realistisch mogelijk te maken, maar dan kun je hem niet besturen vanuit de cockpit?
Zit er inderdaad niet in, maar met de motorkap view of de bumper view is het goed te doen.

Om voor 300 auto minimaal 2 verschillende cockpits te maken (je kan namelijk je binnenkant strippen) was misschien iets te veel van het goede. Ik mis het in ieder geval niet.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik zit te denken op Forza 2 te kopen, demo was erg leuk en de reviews zijn ook positief in mijn ogen. Maar is dit spel ook nog steeds leuk als je niet echt van tuning houdt?

Het maken van je eigen symbolen op je auto lijkt me erg gaaf, is dit moeilijk te doen? Ik zie heel veel mooie tekeningen voor bij komen, is dit allemaal zelf gemaakt?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:11
Damn, ik heb nu alle arcade races op gold, maar die laatste op de Nurburgring wel twee keer moeten doen omdat ik me verbaasde hoe vuil mijn auto eigenlijk geworden was. Zat hele tijd met die free cam te spelen waardoor ik crashte en hopeloos op achterstand kwam :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben nu level 35. Wie wil er vanmiddag tegen me racen ?

U klasse bij voorkeur mij auto gaat 410 km per uur :P

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Zijn er geen cheats ofzo? Heb eigenlijk niet zo zin eerst in alle slome autos te racen voordat ik aan het echte werk kan beginnen, lvl 23 nu.

@PeterMCSE
Wat plaatsen mensen soms tot nuttige opmerkingen 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door evilpin0 op 12-06-2007 10:35 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
evilpin0 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:49:
Zijn er geen cheats ofzo? Heb eigenlijk niet zo zin eerst in alle slome autos te racen voordat ik aan het echte werk kan beginnen, lvl 23 nu.
Tsss. 8)7

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Jahoeeee! Ik heb hem, ik heb hem :)

Net zo'n 2 uurtjes gameplay erop zitten en ben nu level 12. Retecool, en dat voor maar 45 euro >:)

had 20 euro aan freebees op mijn freebees-pasje staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
ik wil dit spel!, voor de PC.....

Iemand enig id of dit spel ook voor de pc gerealesed wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:28

On_E

Housemusic

Sgimi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:22:
Jahoeeee! Ik heb hem, ik heb hem :)

Net zo'n 2 uurtjes gameplay erop zitten en ben nu level 12. Retecool, en dat voor maar 45 euro >:)

had 20 euro aan freebees op mijn freebees-pasje staan
In 2 uur level 12 ? :o

[ Voor 8% gewijzigd door On_E op 12-06-2007 12:31 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericr
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 16:27
DrProctor schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:26:
ik wil dit spel!, voor de PC.....

Iemand enig id of dit spel ook voor de pc gerealesed wordt?
Nee, Xbox360 exclusive. Net zoals Forza Motorsport een Xbox exclusive was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Hier mijn bevindingen....

Ik heb lang op deze game zitten wachten omdat ik voornamelijk kick op auto/race spellen en Forza 2 het helemaal zou moeten worden, als je de berichten zou moeten geloven.

De demo vond ik al tegenvallen, maar dat vond ik in het begin van Testdrive Unlimited ook..maar dat viel later ook mee gelukkig.

Dus toch ook maar Forza 2 gekocht.

Zelden heb ik meegemaakt dat een spel mij zo tegenviel.
Grafisch is het op Xbox 1 niveau, de auto's zien er niet al te realistisch uit, teveel blingbling en de subtiele details missen.
In-car view schijnt ook al teveel moeite te zijn om weer te kunnen geven.
Dan heb ik het verder maar niet over de besturing, want dat zal iedereen anders ervaren.

Gisteren reed ik even met zo'n überblauwe Mazda MX5 (zo even uit m'n blote bolletje, met zo'n zwart dakje) en je zag de scheidingslijn tussen het einde van de motorkap en de voorkant niet eens, het leek wel een klei-model. (Barbapapa auto :? )

Dan enorm storend, het grote aantal framedrops terwijl er verder niets "schokkends" in het spel gebeurd, ook geen drukte o.i.d. van andere auto's maar als je gewoon al een bocht neemt met je standaard Golfje... van de gekke gewoon. 8)7

De omgeving zélf ziet er ook niet écht imponerend uit.
Het geluid en de verhoudingen daarvan is ook zwaar bagger, niet realistisch en als je tijdens het rijden de "frontview" (gele knop) indrukt, dan is het geluid opeens knetterhard.

Project Gotham 3 is echt vele male mooier om maar een voorbeeld te noemen en hou oud is dat spel al niet?
Zelfs Testdrive Unlimited lijkt er beter uit te zien.

Nee ik had hier toch écht meer van verwacht.

Okee, pluspunt, Forza 2 heeft een hoop verschillende auto's en je kunt een hoop tunen en tweaken, maar dat maakt naar mijn idee de rest van de tegenvallers niet goed.

Hoe kunnen ze zoiets als Nextgen op de markt gooien en er dan ook nog zoveel geld voor vragen.

Forza 2... :'(

Nu zie ik op de doos wel een cijfer 3+ staan, zouden ze misschien bedoelen dat.... :X

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:39:

Ik heb lang op deze game zitten wachten omdat ik voornamelijk kick op auto/race spellen en Forza 2 het helemaal zou moeten worden, als je de berichten zou moeten geloven.

De demo vond ik al tegenvallen, maar dat vond ik in het begin van Testdrive Unlimited ook..maar dat viel later ook mee gelukkig.

Dus toch ook maar Forza 2 gekocht.

Zelden heb ik meegemaakt dat een spel mij zo tegenviel.
Grafisch is het op Xbox 1 niveau, de auto's zien er niet al te realistisch uit, teveel blingbling en de subtiele details missen.
In-car view schijnt ook al teveel moeite te zijn om weer te kunnen geven.
Dan heb ik het verder maar niet over de besturing, want dat zal iedereen anders ervaren.

Gisteren reed ik even met zo'n überblauwe Mazda MX5 (zo even uit m'n blote bolletje, met zo'n zwart dakje) en je zag de scheidingslijn tussen het einde van de motorkap en de voorkant niet eens, het leek wel een klei-model. (Barbapapa auto :? )

Dan enorm storend, het grote aantal framedrops terwijl er verder niets "schokkends" in het spel gebeurd, ook geen drukte o.i.d. van andere auto's maar als je gewoon al een bocht neemt met je standaard Golfje... van de gekke gewoon. 8)7

De omgeving zélf ziet er ook niet écht imponerend uit.
Het geluid en de verhoudingen daarvan is ook zwaar bagger, niet realistisch en als je tijdens het rijden de "frontview" (gele knop) indrukt, dan is het geluid opeens knetterhard.

Project Gotham 3 is echt vele male mooier om maar een voorbeeld te noemen en hou oud is dat spel al niet?
Zelfs Testdrive Unlimited lijkt er beter uit te zien.

Nee ik had hier toch écht meer van verwacht.

Okee, pluspunt, Forza 2 heeft een hoop verschillende auto's en je kunt een hoop tunen en tweaken, maar dat maakt naar mijn idee de rest van de tegenvallers niet goed.

Hoe kunnen ze zoiets als Nextgen op de markt gooien en er dan ook nog zoveel geld voor vragen.

Forza 2... :'(

Nu zie ik op de doos wel een cijfer 3+ staan, zouden ze misschien bedoelen dat.... :X
Xbox 1 niveau _O-

Speel je op een zwart-wit TV ofzo ?

Graphics zijn fantastisch nml. en veel beter dan PGR3 ook.

In-car view ? Lekker belangrijk, en nogal moeilijk als je dat voor 300 auto's moet maken, en dan ook nog eens 2-3 keer aangezien je de binnenkant van je auto kunt strippen.

Geluid bagger ? |:(

Maar goed, ieder zijn mening....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Klinkt als gevalletje spelen op SDTV OF als gevalletje spelen op HDTV met composiet kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:48:
Klinkt als gevalletje spelen op SDTV OF als gevalletje spelen op HDTV met composiet kabels.
Ik speel ook op een SDTV (100hz met RGB kabel aansluiting), en het ziet er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Heb je niet per ongeluk Forza 1 gekocht???

Op mijn 32" LCD ziet het er gewoon boven gemiddeld goed uit en het rijdt ook goed. Maar zoals iemand hierboven schreef ieder z'n eigen mening. Al zijn de meeste reviews het ook niet met je eens.

Er is nog geen spel gemaakt wat iedereen goed vindt en dat spel zal ook nooit gemaakt worden.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Klopt... ;)

Ik snap best dat er mensen zullen zijn die het anders ervaren, zoveel mensen zoveel meningen..

Maar.. ikzelf had er toch écht meer van verwacht, Forza 2 zou tóch immers hét auto/race spel worden van de Xbox360, wat dat aangaat mag je toch ook wel wat verwachten?

In iedergeval geen framedrops anno Juni 2007. |:(

Kijk maar eens naar Burnout Revenge om maar een voorbeeld te noemen.
Wat daar allemaal aan actie en snelheid e.d. is in het spel en ZONDER framedrops.
Hoelang bestaat dat spel al niet?

Wat dat aangaat valt Forza 2 mij gewoon erg zwaar tegen.

Zowel op mijn zwart/wit als kleuren tv. ;)
M@cer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:56:
Zal ik eerlijk toegeven dat dat even in mij opkwam. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Apestaartje op 12-06-2007 12:59 ]

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:39:

blabla

Prachtig, ieder zijn mening. Goed dat jij die van jezelf toelicht, je begrijpt natuurlijk dat weinig mensen het met je eens zijn, getuige de vele reviews die gemiddeld een 9 geven. Maar dat terzijde.

Wat ik vreemd vind is dat je regelmatig mensen tegenkomt die beweren dat pgr er vele malen beter uitziet. Dat vind ik toch erg raar, want een belangrijke reden voormij om te stoppen met pgr3 was de rampzalige kartel galore. Ik weet dat pgr3 zo'n beetje de enige game voor de xbox360 is die niet 720p is, maar dat is dan ook wel duidelijk te zien op een HDtv. Dat Forza2 maar 2xaa gebruikt tijdens realtime gameplay is ook te zien, maar is nog steeds aanzienlijk scherper dan pgr3. Ook zijn de omgevingen race-realistischer (kijk maar eens om je heen op de nurburgring* aan het einde van de race, zo ziet de omgeving daar in het echt ook uit).

Het probleem is hier waarschijnlijk dat je de kartels op een SDtv (meestwaarschijnlijk een simpele CRT) in het geval van pgr3 minder snel ziet dan bij Forza2 omdat de lagere resolutie van pgr3 nu eenmaal beter aansluit op de SDtv.

En wat die framedrops betrefd, dat heb ik tot nu toe nog geen enkele keer gezien. Ik zie het regelmatig op de pc en op de digitale tuner maar tijdens forza2 :S......ik hoop dat je scherpere ogen hebt dan mijn goed afgestelde lenzen ;)

kijk gewoon nog eens lief naar de gamedisk en probeer het een tweede keer :>

* spelfout gehalte hoger dan normaal

ps. heeft de ferrari 612 een kleine designfout aan de achterkant bij de meest rechter en linker remlichten? alsof de breking van het licht op de lak sterk verschilt met het omliggende lak op een stukje van 3 bij 3 centimeter (driehoek figuur). Als iemand dat kan checken, ik zal er nog een screenshot van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:57:
Welke framedrops ?

Hooguit een kleine hapering als een replay begint, maar tijdens het racen zelf heb ik nog geen enkele framedrop gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:57:

Weer te traag.... en nu niet eens in dezelfde minuut. :+

Ik heb volgens mij zelden een framedrop gehad. En er zijn volgens mij in dit topic ook bijna geen posts van mensen te vinden die daar wel last van hebben? Dus misschien ligt t aan je dvd of iets dergelijks? :?

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-06-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd nog nooit framedrops gehad, game draait locked op 60fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb ook nog geen echte framedrops gemerkt, maar wel een soort haperingen als je een harde botsing maakt, dan staat het spel een ms ofzo even stil.

Maar goed, Forza 2 lelijk noemen is natuurlijk sowieso al zielig :') Zelfs op onze SDTV ziet het er al ontzettend strak uit, en als ik hem aan m'n TFT hang is het nog mooier. PGR is ook wel mooi en gedetailleerd, maar hoeveel auto's had je daar ook alweer? En hoeveel "open" circuits?

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 12-06-2007 13:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Angeloonie schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:13:
Maar goed, Forza 2 lelijk noemen is natuurlijk sowieso al zielig :')
Vind ik wel :)

Snap sommige reviews ook echt niet (waar de graphics echt als minpunt worden genoemd...), of zou de review-code zoveel minder zijn geweest dan de retail-versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

Ik heb ook last van die frame drops. 1 keer in de zoveel tijd.
Normale tv, 360 is 3 dagen oud.

Heb het bij andere 360's ook gezien met Forza2 (werk in een winkel)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
framedrops heb ik hier absoluut geen last van, ook niet bij races met 8 personen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik heb alleen op de Ring last gehad van een framedrop tijdens de timetrail. Elke ronde rond hetzelfde moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Af en toe online wat races met lag, maar dat zijn niet echt framedrops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
spel draait super smooth juist, in nfs en burnout en nog veel meer games merk ik zo vaak frame drops. Er staat echter wel tegenover dat FM2 niet echt scherp is door gemis aan hoge AA setings. Maar het speelt zo lekker dat dat niks uit maakt.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Framedrops komen weldegelijk voor, rijd voor de gein eens door de kant heen, dat opwaaiende stof veroorzaakt echte enorme framedrops

Dat het er niet mooi uit ziet snap ik ook wel. Dat komt denk eerder door de omgevingen, bij PGR3 en BurnOut zit je meer in de actie en heb je een groter wauw-effect dan bij FM2, maar ik vind niet dat je dat kunt vergelijken, ik zelf vind FM2 er erg goed uitzien voor een sim. Graphics zijn niet zo heel belangrijk bij FM2 imo

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DaWaN schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:12:
Framedrops komen weldegelijk voor, rijd voor de gein eens door de kant heen, dat opwaaiende stof veroorzaakt echte enorme framedrops

Dat het er niet mooi uit ziet snap ik ook wel. Dat komt denk eerder door de omgevingen, bij PGR3 en BurnOut zit je meer in de actie en heb je een groter wauw-effect dan bij FM2, maar ik vind niet dat je dat kunt vergelijken, ik zelf vind FM2 er erg goed uitzien voor een sim. Graphics zijn niet zo heel belangrijk bij FM2 imo
Ik heb ook bij opwaaiend stof nog geen framedrop gezien.

En ik blijf 'wauwen' in FM2, niets evenaard het race- en snelheidsgevoel van met 300 km/u over de Nordschleife rijden, ook Burnout niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
Mag ik vragen of mensen met last van framedrops of SDTV of HDTV spelen? Toen ik overstapte naar HDTV waren mijn framedrops ineens verleden tijd. Dit heb ik overigens nooit begrepen, want volgens mij kan dat geen relatie hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

SeamusXanthus schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:36:
Mag ik vragen of mensen met last van framedrops of SDTV of HDTV spelen? Toen ik overstapte naar HDTV waren mijn framedrops ineens verleden tijd. Dit heb ik overigens nooit begrepen, want volgens mij kan dat geen relatie hebben...
Ik speel vreemdgenoeg SDTV, ik kan FM2 eens proberen op mijn PC monitor :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Angeloonie schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:13:
.

Maar goed, Forza 2 lelijk noemen is natuurlijk sowieso al zielig :')
Hmm, het is veel lelijker van jou als je mij om mijn mening gelijk zielig gaat vinden... :O

Verder heb ik hiervoor nergens het woord lelijk gebruikt, wel goed lezen hoor

Nu wil ik dit speciaal voor jou alsnog wel doen... O-)

Het spel valt mij LELIJK tegen... zo goed?

Nogmaals, het zal verder een best spel zijn, fijn als er mensen dolgelukkig mee zijn, dat mogen ze van mij. ;)

Mij valt het op het eerste gezicht gewoon tegen, ik had er meer van verwacht... that's all.
Plus ik geef zelfs ook nog aan waarom...en het fijne, niemand hoeft het er zelfs mee eens te zijn!
Daar zal ik niemand op aanvallen of zielig om vinden........

En ja, ik zal het spel heus nog wel eens spelen.
('k heb d'r 'n hoop geld voor neergelegd..dus.. :( )

Kijk, dat Need for Speed Most Wanted vol framedrops zat, was bekend en dat scheen ook gewoon een port te zijn.
Maar hoe veel tijd zijn we nu verder?
En met wat voor een tamtam werd dit spel aangekondigd?

Zie het maar als dat je met een lekkere chick zit te chatten die zich voordoet als (vul maar in waar je een bobbel van in je broek krijgt), jullie spreken af en aan het tafeltje zit een oerlelijke dikke big..
Dan mag je toch ook wel zeggen dat je iets anders verwacht had.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
M@cer schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 12:56:

Op mijn 82" LCD ziet het er gewoon boven gemiddeld goed uit en het rijdt ook goed. Maar zoals iemand hierboven schreef ieder z'n eigen mening. Al zijn de meeste reviews het ook niet met je eens.

Er is nog geen spel gemaakt wat iedereen goed vindt en dat spel zal ook nooit gemaakt worden.
82" _/-\o_ :+

Ik denk dat Apestaartje te vroeg geboren is, de gameervaring die hij zoekt is simpelweg nog niet voor handen :+
Verder een keurig beargumenteerd verhaal hoor...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Valt dat mee of valt dat tegen? Inmiddels zit ik op level 17...nu efkes chillen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Sgimi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:28:
[...]

Valt dat mee of valt dat tegen? Inmiddels zit ik op level 17...nu efkes chillen :P
Nou, ik denk dat ik sinds ik de game heb (afgelopen zaterdagmiddag) al zeker 15 uur heb gespeeld, en ik ben level 17.

maar ik zal wel teveel tijd hebben gestoken in painten, free runs, arcade mode etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

Mja keurig beargumenteerd. Ik weet het niet, een belangrijk argument van hem is dat het spel echt veel framedrops heeft.. Sommige beamen het en sommige zeggen er nooit last van te hebben gehad... Ik hoor bij de laatste groep en vind het daarom niet een sterk argument ;). Hij loopt bij mij erg vloeiend... Ook op een gewone non-hdtv :)

Dat het niet je smaak is is een ander verhaal, dat is gewoon inderdaad een mening waar ik niets aan kan afdoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
met de reply en commentaar van apestaartje in men hoofd heb ik ook maar es de forza 2 dvd uit men xbox gehaald en pgr3 erin gestopt. PGR is echt veeel lelijker qua jaggies en karteltjes ! vooral op de wagens zelf dan.
Getest op men 20" tft ( samsung 205bw) en dat geeft wel een mooier beeld dan men 80cm ouwe tv. :+

Maarja, elk zen mening :) ik ben er tevreden van forza niettemin men hoge verwachtingen 8)

[ Voor 13% gewijzigd door spl3ndr op 12-06-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Ik vind het zelf een heel gaaf spel (maar dat vond ik van FM1 ook al). Zelf ben ik nu vooral bezig met de Auction House (wat een heerlijke uitvinding, daar maak ik echt dikke winst) en het painten van mijn auto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Nogmaals: Speel je het op SDTV of op een HDTV? En bij een SDTV een breedbeeld of 4:3 ?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Laatst online: 09-09 15:28
Ik speel het op een 20 inch lcd monitor en ik vind dat het er erg goed uitziet. Forza 2 > PGR3 vind ik. Ben gewoon zeer te spreken over deze racegame die 60fps draait, een lekker verre viewdistance heeft en dergelijke. Ben nu bij level 20 (ja tis nog niet veel, maar komt nog) Heb net een endurance race geprobeert, maar haakte af omdat mijn ogen het niet meer trokken. Dus maar even een chap choi ingehuurt. Het schade systeem is naar mijn mening echt geweldig. Ze hebben denk ik de juiste balans gevonden tussen realiteit en speelbaarheid. Ondanks mijn hoge verwachtingen een spel wat de racefanaat gespeeld moet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Danfoss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 03:27:
Wat vinden jullie eigenlijk van het online racen? Ik zie op sommige circuits mensen standaard bepaalde chicanes door het gras afsnijden. Ik doe dat niet en verlies dan de race ook al zijn mijn rondetijden sneller (omdat de anderen tijd penaltys krijgen omdat ze door het gras gaan).

Jammer dat afsnijden niet meer gestraft wordt.
Het is goed zoeken naar de juiste mensen online. 80% wil alleen maar U999, R of S klasse rijden op de simpelste circuits. Niet echt mijn smaak.

Gelukkig vond ik gisteren een game met engelsen die eigenlijk alleen maar B en C reden. Geweldig vermaakt met veel close racing en netjes ruimte geven als het nodig is. Soms voor de gein een tikje uit delen moet kunnen natuurlijk :P

Dat afsnijden is inderdaad jammer, soms is het per ongeluk maar wanneer je iemand elk rondje dezelfde shortcut ziet nemen is het gewoon lame. Mijn ervaring met PGR1-3, Forza 1 en nu 2 online is bouw gewoon een lijst van mensen waar het aangenaam mee racen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Danfoss schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 17:20:
[...]

Nogmaals: Speel je het op SDTV of op een HDTV? En bij een SDTV een breedbeeld of 4:3 ?
Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:51:
[...]
Sorry, had niet in de gaten dat je het tegen mij had..

Op een JVC Interart 82cm. 100Hz Breedbeeld TV.
Okee, nog meer met de billetjes bloot: op een Xbox 360 Premium gekocht op de launch dag. _/-\o_
Originele kabels e.d.

En ja, natuurlijk zal het op de TV's/LCD's enz. die gisteren zijn uitgekomen allemaal mooier zijn dan onderhand op mijn J(ammer)V(an de)C(enten) bakkie...

Maar ik vergelijk de spellen dan ook onderling op deze TV.

PGR3 kwam met de launch van de Xbox 360 uit en zag er al erg goed uit, spellen en spellen-ontwikkelaars onwikkelen zich met de tijd...

Dus met die wetenschap hoopte ik dat Forza 2 , met alle tamtam eromheen (dé 360 race game!!) mijn onderkaak minimaal op mijn controler zou doen belanden... (in positieve zin welteverstaan)

Maar volgens mij had ik dat al eerder duidelijk proberen te maken. ;)

Mijn hoop is gevestigd op een eventuele update, voor mijn gevoel ziet TDU er nu ook stukken beter uit dan in het allerbegin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza is een Sim... Graphics zijn daarbij niet nummer 1, maar het rijgedrag van de wagens!
Wil je een racegame met de vetste graphics, dan kun je straks beter naar Dirt, Flatout etc... kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Geen framedrops hier (TFT) alleen als ik vanuit de photomode weer terugkeer op de baan en dan achter me kijk of van camera verwissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ok mensen dat framedrop verhaal is nu wel duidelijk :P give the guy some rest.

Ben momenteel level 29 en kom er nu pas achter de train driver zit er niet meer in je kan er nu gewoon direct 1 inhuren :S.
op zich wel jammer vond het altijd wel een leuke uitdaging om een goeie driver te trainen.
BTW weten mensen hier toevallig voor die auction house moet je daarvoor gold hebben ? aangezien vandaag mn gold status over is gegaan naar silver en geen zin om alleen voor verkopen/kopen van auto's weer gold te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:43:
[...]
Dus met die wetenschap hoopte ik dat Forza 2 , met alle tamtam eromheen (dé 360 race game!!) mijn onderkaak minimaal op mijn controler zou doen belanden... (in positieve zin welteverstaan)

Maar volgens mij had ik dat al eerder duidelijk proberen te maken. ;)

Mijn hoop is gevestigd op een eventuele update, voor mijn gevoel ziet TDU er nu ook stukken beter uit dan in het allerbegin.
Qua gameplay (wat toch het belangrijkste is?) is Forza 2 in mijn ogen ook wel DE racegame van de 360 die bij mij mn onderkaak op de controller doet belanden (en dat kan best pijn doen ;-) )

De graphics vind ik beter dan pgr3 hoor, maar ik heb 1 advies: speel het eens op een lcd monitor (of gewone monitor) of beter nog een HDTV. Trust me, je zult je mening bijstellen naar boven.

Ik gok ook dat de framedrops oorzaak zijn van je SDTV. Jouw TV is een 100hz bak en de game is gemaakt is om rocksolid 60fps op PAL-60 (60hz!) te spelen.

100hz is niet een veelvoud van 60hz en dus klinkt het mij logish dat je framedrops o.i.d. zult krijgen. Maar ik ben geen expert om te zeggen dat dit de oorzaak is.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Mooi!

Ik sta ten alle tijden open voor adviezen en tips..
(was al bang dat de 1e zou zijn "koop een andere beeldbak! " ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
hmm ik wist t wel; ik lees nu al dat het moeilijk is leuke online games te vinden met wat langzamere auto's...en ik kan het spel pas spelen over 3 weken, dus dan is het helemaal niet meer te doen

snap het ook niet; ik heb liever close racing met mensen die equal zijn en dan het wat langzamer gaat dan supersnelle wagens en van die ram-kiddo's

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe heb ik nog de meeste lol in Klasse B races, A gaat ook nog, maar daar boven mis ik op de één of andere manier de lol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens iemand nog goede tips voor het racen met achterwiel aandrijvers?

Gaat me nog vrij moeilijk af, krijg te snel wheelspin terwijl ik vrij rustig met gas doe, dan gaat de achterkant weer glijden enz. Iemand goede tips?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

schnumi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:48:
Overigens iemand nog goede tips voor het racen met achterwiel aandrijvers?

Gaat me nog vrij moeilijk af, krijg te snel wheelspin terwijl ik vrij rustig met gas doe, dan gaat de achterkant weer glijden enz. Iemand goede tips?
1 manier om te leren is deze:

Geef bij het uitkomen van de bocht een paar keer vol gas (vol, los, vol, los, etc.). Daardoor vlieg je niet de bocht uit, maar kan je hem steeds corrigeren. Op een gegeven moment voel je dan precies aan wanneer je wel op het gas kan. Doe dit een aantal keren (paar rondes), en je begint de auto steeds beter te kennen, tot het moment dat je in 1 keer het gas op het juiste moment in kan trappen (of het ene moment dat je hem rustig in moet duwen afhankelijk van de auto).

Deze methode niet gebruiken in een race. Hij is namelijk qua rijden niet effectief, maar om de auto te leren kennen is het ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sommige auto's krijgen inderdaad veel wheelspin, maar mijn tip:
- Kijk of je er betere banden onder kunt leggen, eventueel ook breder. Je krijgt er veel meer grip door, en ik vind het samen met Wheight Reduction de meest belangrijke upgrades
- Ga je auto tunen, je kunt een hoop veranderen! Kijk voor tips op de officiele forza motorsport forums
- Is je auto overtuned? Sommige trekken het niet meer als ze teveel klasses omhoog zijn gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Apestaartje schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:43:

Op een JVC Interart 82cm. 100Hz Breedbeeld TV.
Okee, nog meer met de billetjes bloot: op een Xbox 360 Premium gekocht op de launch dag. _/-\o_
Originele kabels e.d.
Originele kabels die bij je Xbox zaten ?

Koop dan ZSM een Advanced Scart Cable, en zie het verschil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:08:
sommige auto's krijgen inderdaad veel wheelspin, maar mijn tip:
- Kijk of je er betere banden onder kunt leggen, eventueel ook breder. Je krijgt er veel meer grip door, en ik vind het samen met Wheight Reduction de meest belangrijke upgrades
- Ga je auto tunen, je kunt een hoop veranderen! Kijk voor tips op de officiele forza motorsport forums
- Is je auto overtuned? Sommige trekken het niet meer als ze teveel klasses omhoog zijn gegaan.
Nee is nog niks aan gedaan, banden gooi ik er sowieso altijd op idd. Zal eens kijken op dat forum! :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Iemand tips voor welke auto te gebruiken voor de D-Class World Trophy van de Professional Series? Heb de eerste race net 2x geprobeerd in een Focus ST. Eén keer met die auto gupgrade richting handling en één keer geupgrade naar performance. Helaas was er één tegenstander me beide keren net te snel af.

Ik heb de difficulty op 35% staan. (ABS aan en Automatic Shifting, rest uit.)

Voor mijn gevoel is de Focus te zwaar om goed mee te komen, een leuke lichtere klasse D bak heb ik echter nog niet gezien. VX220 of Elise zijn al klasse C.

Uiteraard kan ik de AI op medium zetten en dan gaat het prima, maar dat wil ik eigenlijk niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:27:
hmm ik wist t wel; ik lees nu al dat het moeilijk is leuke online games te vinden met wat langzamere auto's...en ik kan het spel pas spelen over 3 weken, dus dan is het helemaal niet meer te doen

snap het ook niet; ik heb liever close racing met mensen die equal zijn en dan het wat langzamer gaat dan supersnelle wagens en van die ram-kiddo's
Moeilijk is het niet, gewoon de mensen die je tegenkomt in je friends list gooien en de volgende keer zitten ze 9 van de 10 keer toch in een zelfde soort game.

Weer erg veel lol gehad, Eigenlijk alleen maar Maple Leaf & Road Atlanta gereden in C klasse en af en toe iedereen gedwongen in een Peugeot 206 voor een 'level playing field'. Moest zelfs Automatic aanzetten, dat zuigt ook echt harige kamelenballen door een rietje zeg. Ding schakelt constant te vroeg en soms nog versnellingen te hoog ook (vooral uphill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Je kan ook beter met bekenden racen dan tegen vreemden in de racebakken.. Over het algemeen alleen maar leuker.

Misschien kunnen we net als op XBW een competitie opzetten met allemaal dezelfde auto's (ze gebruiken daar de Clio).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-08 18:37
Nou ik heb mn eigen vraag al beantwoord. Poging 3 en 4 gedaan in een Toyota MR-S van nog geen 1000 kilo, oftewel bijna 400 kilo lichter dan de Focus. Helaas met hetzelfde resultaat. Toen maar een Nissan Silvia (yuck) gekocht en daarmee was het goed te doen.

Tip van de dag daarom is; als je moeite hebt om een goeie auto te vinden om een race mee te winnen zonder de Difficulty omlaag te brengen of je auto te overklassen: koop dezelfde auto als diegene waarmee de nummer één je steeds verslaat... :)
Phusebox schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:27:

Je trekt (opnieuw) de conclusie dat dit te maken heeft met hoe lang jij en/of anderen het spel al dan niet hebben. Dat klopt volgens mij niet. De echte reden geef overigens ook: "supersnelle wagens en van die ram-kiddo's". :)

Er zijn helaas gewoon best veel mensen (kiddo's) die dit schijnbaar leuk vinden. De betere sportieve racers zijn daardoor soms wat moeilijk te vinden. Dat zal over 3 weken echter net zo lastig zijn als nu. (Vrees ik.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Er zullen toch een hoop kiddo's afvallen zodra er weer een nieuw spel is, dan beland Forza waarschijnlijk weer snel in de kast. Hierdoor blijven er wat meer serieuze spelers over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
Ik heb toen ik mijn xbox360 kocht (ongeveer een jaar geleden) ook forza 1 gekocht. Vond het een goed spel (op een 70 cm tv van 20+ jaar oud :p), maar had last van framedrops en "hangende" geluiden" (bekend probleem).

Nu met forza 2 op mijn Philips CRT 32PW9551 EDTV (ingang is 720p via component, maar downscaled naar 576p) ziet het er geweldig uit, vind het grafisch meer dan goed.
Snap al die mensen niet, voor mijn part mogen ze het grafisch laten zoals het nu is, maar meer aan de AI en interactie met de omgeving werken, DAT maakt de gameplay en niet de graphics.

Over het geluid, heb een logitec Z-5400 (5.1 surround) set op mijn Xbox hangen en hiermee klinkt het in elk geval geweldig.

Voor mij is Forza een topgame waar ik veel plezier mee beleef, moet enkel nog leren rijden met de hulpopties af, dat wil nog niet goed lukken.
_/-\o_ FORZA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:40

Aidix

Geluidspietlut

Heb zelf ook meer plezier aan D/C/B klasse.
Als je goede sportieve tegenstand zoekt, ga dan eens vroeg in de avond (om 21:00 onze tijd gaan ze allemaal naar bed ;) ) op zoek naar japanse spelers, bij voorkeur op een van de suzuka circuits want die kennen ze uit hun hoofd. Vaak rijden ze erg goed en netjes en je blijft gespaard van scheldwoorden met brits accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Die kids zijn wel irritant ja, gisteravond reed ik aan kop, hoorde ik 1 of ander 12-jarig Engels jochie roepen ‘’come on, let’s push him off the road’’

En dat gebeurde dan ook natuurlijk….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
daarom: #forza2 @ irc.tweakers.net O-)

Handig om met GoTTers af te spreken en misschien ook anderen erin mee te slepen.

Ik had eergisteren overigens ook een zeeeer coole room. 25 rondjes dat ovaal gereden, Norder Scheife 2 laps, en toch een paar rondjes echt lekker en serieus gereden. Heb een paar van hun toegevoegd en gister nog eens gereden.

Helaas allemaal americanen, dus je komt ze óf sochtends tegen (voor hun laat in de avond), of laat in de avond (ochtend/middag voor hun)

Maar, mochten people nog eens een keer een serieus potje willen spelen: voeg DutchTrouble toe of kom eens langs in #forza2 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
On_E schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:05:
Die kids zijn wel irritant ja, gisteravond reed ik aan kop, hoorde ik 1 of ander 12-jarig Engels jochie roepen ‘’come on, let’s push him off the road’’

En dat gebeurde dan ook natuurlijk….
Soms heb je natuurlijk van die momenten die dat grappig maken, moet niet altijd serieus zijn,maar dan moeten ze daar hun eigen server voor aanmaken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
overigens zal je al die `kiddo's` 22 Juni wel kwijt zijn

Flatout: Ultimate Carnage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Als je mensen hebt die vervelend spelen of je van de baan drukken, geef dan ook die feedback. Daar is het hele systeem voor. Die mensen verliezen ranking, en jij komt niet meer tegen ze te spelen.

Als niemand het systeem gebruikt, gebeurd er ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Vassie18 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 11:41:
[...]

Soms heb je natuurlijk van die momenten die dat grappig maken, moet niet altijd serieus zijn,maar dan moeten ze daar hun eigen server voor aanmaken _/-\o_
Ja ok, maar ik was serieus aan het racen, dan is het jammer als de nummer 8 gaat spookrijden, en de nummer 2 je express aan gaat tikken zodat je spint en hij eerste wordt. (terwijl zijn auto harder ging, en ie me dus ook gewoon netjes had kunnen inhalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Hoe zit het eigenlijk met de 1080p ondersteuning ? Volgens 't doosje heeft ie 'slechts' 1080i en 720p ondersteuning. Zelf trouwens het spel afgelopen maandag opgehaald en ik ben verslaafd !!! ;) Hoe zit het trouwens met 't MS stuurtje ? Je moet bij bepaalde zaken (zoals aanpassingen van de auto) bepaalde knoppen gebruiken die volgens mij niet gebruikt kunnen worden bij 't stuurtje, alleen bij de controller. Klopt dat inderdaad of die ik iets verkeerd ? ;)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-09 20:38
VTec schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:47:
Hoe zit het eigenlijk met de 1080p ondersteuning ? Volgens 't doosje heeft ie 'slechts' 1080i en 720p ondersteuning. Zelf trouwens het spel afgelopen maandag opgehaald en ik ben verslaafd !!! ;) Hoe zit het trouwens met 't MS stuurtje ? Je moet bij bepaalde zaken (zoals aanpassingen van de auto) bepaalde knoppen gebruiken die volgens mij niet gebruikt kunnen worden bij 't stuurtje, alleen bij de controller. Klopt dat inderdaad of die ik iets verkeerd ? ;)
gebruik het gas en rem pedaal maar eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ace schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 18:13:

Dat afsnijden is inderdaad jammer, soms is het per ongeluk maar wanneer je iemand elk rondje dezelfde shortcut ziet nemen is het gewoon lame. Mijn ervaring met PGR1-3, Forza 1 en nu 2 online is bouw gewoon een lijst van mensen waar het aangenaam mee racen is.
Precies, gewoon een lijstje met friends opbouwen.. Xbox live is gewoon zo overspoeld met no-good sukkels die er alleen maar op uit zijn te cheesen, cheaten en andere punten af te pakken... Dit maak je met elke game mee... :( Ik vraag me soms serieus af of de gemiddelde gamer 12 jaar oud is.

[ Voor 5% gewijzigd door Darth Malak op 13-06-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
@BlowFish: thanks, die heb ik volgens mij inderdaad nog niet geprobeerd, stom :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Het is er ook niet beter op geworden nu een creditcard niet meer verplicht is voor Live. Toen was er tenminste nog een beetje een drempel, nu kan iedereen Live aanschaffen.

Daarom ben ik allang al blij dat je er in ieder geval voor moet betalen, want anders is het hek helemaal van de dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Een zware renovatie van het rep systeem is ook noodzakelijk... op dit moment is het nutteloos. Maar het zou een goed hulpmiddel KUNNEN zijn om dit soort uitwassen te herkennen.

@PWM: ik gebruik het systeem continue maar het huidige systeem is volledig nutteloos en bevat trouwens ook zeer serieuze bugs...

[ Voor 27% gewijzigd door Darth Malak op 13-06-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Woei!
* Danfoss heeft net een wireless racing wheel gekocht voor 99 euri.

Helaas kan ik m vandaag nog niet testen, maar vanaf donderdag is het racen :)

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 16:11
On_E schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:38:
[...]

Ja ok, maar ik was serieus aan het racen, dan is het jammer als de nummer 8 gaat spookrijden, en de nummer 2 je express aan gaat tikken zodat je spint en hij eerste wordt. (terwijl zijn auto harder ging, en ie me dus ook gewoon netjes had kunnen inhalen)
Je moet natuurlijk ook nog over de nodige skills beschikken om iemand voorbij te gaan op een "propere" manier.

Ik deed het vroeger ook zo, of veel te laat remmen en tegen de andere aanleunen om hem zo voorbij te kunnen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wat is er moeilijk aan een systeem als:

- bij spookrijden en/of stilstaan op de baan verandert je auto in een ghost en kan je niet botsen
- elke baan krijgt onzichtbare markers, rem je na die markers wordt er vanuit gegaan dat je express te laat remt en wordt je auto een ghost. Doe je het om eerlijke motieven of heb je een hele rare racelijn dan heb je er geen last van. Doe je het om iemand eraf te rammen dan lukt dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
de tweede kende ik nog niet eigenlijk, welke optie is dat? De eerste heb ik inderdaad wel altijd aanstaan, maar daar ligt de drempel ook bij 20KM/h

[ Voor 43% gewijzigd door PeterSelie op 13-06-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SoaDmaggot schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:15:
de tweede kende ik nog niet eigenlijk, welke optie is dat? De eerste heb ik inderdaad wel altijd aanstaan, maar daar ligt de drempel ook bij 20KM/h
ehm als je reageert op mijn bericht; ik bedoel dus dat het niet moeilijk zou moeten zijn voor makers van games om dit soort dingen te implementeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Moet eerlijk zeggen dat ik me toch ook in het heetst van de strijd bij dit soort sims regelmatig echt verrem hoor. En dus iemand harder aan tik als bedoeld, en die er af stuitert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UltraSub schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:24:
Moet eerlijk zeggen dat ik me toch ook in het heetst van de strijd bij dit soort sims regelmatig echt verrem hoor. En dus iemand harder aan tik als bedoeld, en die er af stuitert.
daarvoor dus de ghost functie, maak je een remfout vlieg je alleen eraf, en niet diegene die er niets aan kan doen

ok, tis niet realistisch en bederft het "racen" ook wel een beetje maar ja in het echt heb je tenminste niet van die prutsers achter je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Nu online

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Phusebox schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:22:
[...]

ehm als je reageert op mijn bericht; ik bedoel dus dat het niet moeilijk zou moeten zijn voor makers van games om dit soort dingen te implementeren
Als ik me niet vergis had DTM race driver een no-contact optie bij online racen. Ik vind dat eigenlijk niet zoveel aan omdat je ook in een rechte lijn zo door iemand heen kon rijden. Dan is de lol van het inhalen er totaal niet.

Ik ben meer voor een systeem zoals het echt ook is: baan officials die beoordelen of het een normaal racing accident is geweest of opzet. Maar dat lijkt me heel moeilijk in te bouwen...

Het beste werkt gewoon sneller zijn dan wie dan ook. dan heb je er geen last van.
Het langzaamste zijn werkt ook bedenk ik me nu :+

[ Voor 9% gewijzigd door Danfoss op 13-06-2007 14:33 ]

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Neh, ben ik wel een beetje met Danfoss eens. Het hoort gewoon bij racen, een tik krijgen van degene die achter je zit. Voert de druk wat op, en dus wordt de kans op een fout groter. Het hoort inderdaad een optie te zijn die gekozen kan worden. Niet opgelegd iig. Als je met een selecte groep Friends raced, hoort het gewoon uit. Het is anders als je er af stuitert door een ram van achteren, als je weet dat het niet express gebeurt, en niet iedere keer weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Danfoss schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 14:31:
[...]

Als ik me niet vergis had DTM race driver een no-contact optie bij online racen. Ik vind dat eigenlijk niet zoveel aan omdat je ook in een rechte lijn zo door iemand heen kon rijden. Dan is de lol van het inhalen er totaal niet.

Ik ben meer voor een systeem zoals het echt ook is: baan officials die beoordelen of het een normaal racing accident is geweest of opzet. Maar dat lijkt me heel moeilijk in te bouwen...

Het beste werkt gewoon sneller zijn dan wie dan ook. dan heb je er geen last van.
Het langzaamste zijn werkt ook bedenk ik me nu :+
sneller zijn helpt niet, zo heb ik met f1 op de ps3 meegemaakt dat ik mensen op een rondje ga zetten en ze me er dan alsnog afbeuken... en dan hebben ze niet eens gewacht op mij maar liggen ze gewoon echt een rondje achter... hoe zielig is dat?

maar ze zijn dan zo stom om het stuur om te gooien... een oplettende rijder trapt dan vol in de rem en ziet de tegenstander in grindbak of muur verdwijnen. Haha ik heb er echt al veel zien gaan zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
ghost functie zat in dtm ja dat vond ik stom...zou eigenlijk als extra optie aangezet moeten worden. want heb soms wel de behoefte om gewoon express te crashen en niet serieus te rijden.

doe dit natuurlijk niet in serieuze races of bij onbekende. heb wel is met forza 1 gedaan. reed er echt 1 hele serieuze tussen van de 6 en wij allemaal gewoon stil staan en hij echt z'n best doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

http://www.gamer.nl/doc/39797

Erg leuk :) Nou hoef ik geen auto met dat logo, maar de actie is orgineel, en maakt mooi gebruik van de Live mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apestaartje

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

On_E schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:08:
[...]

Originele kabels die bij je Xbox zaten ?

Koop dan ZSM een Advanced Scart Cable, en zie het verschil. :)
Ik ga jouw goede raad direct opvolgen... d:)b

Hopelijk is 'ie op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik wil vanavond is een beetje gaan online racen, wat is jullie 360 Live ID?
Mij kun je ook toevoegen "SpeedfreakR"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij heb je gauw gevonden denk ik O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Apestaartje schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:09:
[...]

Ik ga jouw goede raad direct opvolgen... d:)b

Hopelijk is 'ie op voorraad.
Je zal verrast worden door het verschil, ben benieuwd naar je reactie :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.