Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
ga je gang, vraag me af of ze er daar veel mee doen thoWom schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:36:
Misschien wel, maar ik rek het altijd zo lang mogelijk totdat ik echt moet pauzeren. Maargoed, zoals je aangeeft is elke keer wachten ook vervelend als je het vaak gebruikt. Mag ik dan voorstellen er een optie van te maken?
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Je mag mij ook toevoegen. Ben altijd wel te porren voor een rondje Forza 2D³ schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:57:
GT: DyxtraNL << Forza 2 friends gevraagd want ik heb pas sinds 3 dagen Live (en 360) dus mn friendslist kan wel wat hulp gebruikenIk voeg zelf alvast SpeedfreakR & DutchTrouble toe.
Wom NL is de gamertag.
Voeg mij ook maar toe, ben vrijdag de hele dag beschikbaarD³ schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 19:57:
GT: DyxtraNL << Forza 2 friends gevraagd want ik heb pas sinds 3 dagen Live (en 360) dus mn friendslist kan wel wat hulp gebruikenIk voeg zelf alvast SpeedfreakR & DutchTrouble toe.
Wat denk je? Nog steeds geen 360 back from repair.
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
mja, is inderdaad (nog) niet erg druk, even wat meer mensen trekken
Ferrari Enzo's kopen voor 250L, via Buyout verkopen voor 285K
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Pas een 3 uurtjes gespeeld, maar echt veel plezier heb ik nog niet gehad.
Vind het niet echt bijzonder moeilijk (speel op met alles uit behalve manueel schakelen.)
En de AI daar krijg je een punt hoofd van, wat een beladderde AI zeg, had toch verwacht in zo'n "next gen" race game dat dat toch beetje voor elkaar zou zijn maar nee hoor. Gewoon recht op je botsen als je eens een keertje vroeg remt omdat je circuit voor eerste keer speelt. En dan bedoel ik niet dat mijn tegenstander op 1 meter achter me zit, nee gewoon meter of 10 en dan vol in mij.
En waar is incar view mag je tegenwoordig ook wel beetje verwachten.
Gister toen ik hem kocht ook nog even GT HD gespeeld op een demo pod, en GT blijft voor mij nog altijd de betere game.
Ben benieuwd of ik het komende dagen nog beetje leuker ga vinden, anders haal ik wel een andere game.
[ Voor 13% gewijzigd door Albinoraptor op 13-06-2007 21:19 ]
Zoals al een paar keer in dit topic is gezegd: 300 cars x 3 verschillende cockpits (auto's zijn te strippen) is gewoon teveel werk.Albinoraptor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:16:
[...]
En waar is incar view mag je tegenwoordig ook wel beetje verwachten.
[...]
Als ik de keuze mocht maken tussen cockpitview of veel cars: geef mij maar veel cars
Dat van die moeilijkheidsgraad was ook mijn reactie na een paar uur spelen. Inmiddels ben ik een stuk verder en er zitten gelukkig ook lastiger races bij. Vooral de races waar de klasse is gelocked bieden een goeie uitdaging. (Als je tenminste de drivings aids niet te veel gaat gebruiken.)Albinoraptor schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:16:
Heb gister ook maar eens gekocht, maar ben nou niet echt heel erg onder de indruk.
Pas een 3 uurtjes gespeeld, maar echt veel plezier heb ik nog niet gehad.
Vind het niet echt bijzonder moeilijk (speel op met alles uit behalve manueel schakelen.)
[..]
Van de Arcade mode heb ik bijna alleen nog maar time trials gedaan en die zijn in ieder geval wel vaak te simpel. 80% ofzo heb ik in max 2 laps gehaald. Zitten er slechts een paar tricky tijden tussen. Moet momenteel alleen nog de laatste op de Nürburgring. Heb nu 3 laps gedaan en het is nog niet gelukt. Heb wel 2x ff last gehad met het laden van de textures waardoor de baan niet zichtbaar was. Heb daar alleen op deze track soms ff last van. Toch wel slecht, is een xbox die nog geen maand geleden voor een defecte drive terug naar MS is geweest. (Deze is van mijn broer, mijn eigen staat daar momenteel voor hetzelfde probleem...)
[ Voor 16% gewijzigd door Joop op 13-06-2007 21:43 ]

Inmiddels ben ik nu level 41 en lekker op weg. Heeft iemand misschien tips voor de Hard Charger en Underdog achievements (dat je met laagste PI van het veld vanaf de 8ste positie de race wint)? Deze heb ik namelijk nog steeds niet gehaald... Heeft iemand misschien een tip voor een race waarbij deze niet al te moeilijk te halen zijn?
*random plaatje van race gisteren*

Handige feature dat photo upload.
f.k.a D³
juffrouw ALBA
http://i8.tinypic.com/62sxh0j.jpg
* UltraSub schudt hoofd.
Zal nooit begrijpen hoe je dit soort dingen kunt maken met alleen maar layertjes schuiven...
@ Boven: is zeeeer creatief gebruik maken van gradients die ook in de editor te vinden zijn, maar inderdaad, dan zal je er toch een aardige paar uur zoet mee zijn, vooral die haren
Underdog achievement heb ik gedaan met de arcade race op de nissan speedway met de langzaamste auto die je hebt in de D klasse. Het eerste rondje pak je dan een voorsprong en daar heb je net genoeg aan als je over de streep komt. Heel erg simpel.Wekko306 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:46:
Inmiddels ben ik nu level 41 en lekker op weg. Heeft iemand misschien tips voor de Hard Charger en Underdog achievements (dat je met laagste PI van het veld vanaf de 8ste positie de race wint)? Deze heb ik namelijk nog steeds niet gehaald... Heeft iemand misschien een tip voor een race waarbij deze niet al te moeilijk te halen zijn?
Ik heb trouwens gister met het wheel gespeeld en dat is toch wel een enorme ervaring hoor! Het duurt wel iets langer voordat je de tracks en auto's onder de knie hebt maar de beleving is echt super
Ik heb m gemonteerd op zo'n ikea tafeltje en moet zeggen werkt goed. Op tafeltje ging beter dan op de benen omdat je dan niet de pedalen wegdrukt (ik heb een gladde vloer).
Ik ga het blad nog iets korter zagen en dan is het helemaal perfect.

On_E schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:08:
[...]
Originele kabels die bij je Xbox zaten ?
Koop dan ZSM een Advanced Scart Cable, en zie het verschil.
Okee, zogezegd zo gedaan...On_E schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:39:
[...]
Je zal verrast worden door het verschil, ben benieuwd naar je reactie
Advanced Scart eraan...
Nu zou het zwaar uncool (zielig?) zijn om na mijn eerdere commentaar het spel opeens de hemel in te prijzen.....
Lees mijn zorgvuldig opbouwende kritiek:
Om te beginnen het geluid is nog steeds even slecht... daar zal die kabel ook never verbetering in kunnen brengen..
Nog steeds geen incarviev, dat heeft hoe verbazingwekkend dan ook, dezelfde reden waarom het geluid nog steeds hetzelfde is.

Ja eerdere reacties voor 300 auto's incarview, is onbegonnen werk?
Geen gezeik, werken voor je geld, dat doe ik ook en dan hadden ze het spel maar wat later op de markt moeten brengen.
Geen plek op de DVD, dan zippen ze het maar of plaatsen ze het als extra download content op Live.
Het is toch een simulatie-spel?
Wat is een simulatie zonder incarview?
Net zoiets als MS Flightsimulator, waarbij je het vliegtuigje alleen maar van achteren ziet.
Kijk maar naar (daar gaat 'ie weer) PGR3 en TDU, wat voor een toegevoegde waarde dat geeft aan die spellen, die niet eens direct als simulator bedoeld zijn.
Het beeld.... knarsetandend moet ik toegeven dat het beeld er wel beter uitziet, lijnen en lettertjes duidelijker, kleuren stabieler...
De Mazda MX5 bijvoorbeeld ziet er minder uit als Barbapapa op wielen en je ziet nu een scheidingslijn tussen motorkap en gril als je goed kijkt.
Ja... de graphics zien er inderdaad beter uit nu.... net als AL mijn spellen die er nu beter uitzien..

Die Advanced scart was een goede tip, niet alleen voor Forza2 dus..
Toch kan ik na even wat langer spelen ook nog wel wat positiefs melden over Forza2 hoor..
Leuke details zoals roodgloeiende remschijven en van uit bepaalde hoeken zien de auto's er erg goed uit, beetje over de top blingbling, maar ze zullen wel net in een vernieuwde soort Turtle Wax gezet zijn...
De omgeving, na wat meerdere tracks gereden te hebben mag die er toch ook wel zijn.
Besturing is best wel heel OK en het algemene verslavings gehalte van Forza2 is hoger dan verwacht.
<mompelmodus>
Ik begin minder spijt te krijgen van mijn aankoop, het enige wat ik jammer blijf vinden, 2 punten:
Incarview en het geluid.

Edit : p.s.
Toch nog af en toe last van een paar seconden framedrops alleen al op het testcircuit en meestal in/voor een bocht.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
WTF, hoe kan dit? Is dit echt met layers?SnackMasterFlex schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 01:23:
Mooiste car design tot nu toe voormij (NIET DOOR MIJ GEMAAKT!)
juffrouw ALBA
http://i8.tinypic.com/62sxh0j.jpg
De AI tikt mij echt niet express aan, als ik dat niet al bij hun gedaan had uiteraard, doe je dat wel nml. dan onthoud de AI dat, en pakt ie je later terug.
En @ Apestaartje : het geluid is op een 5.1 setje echt geweldig hoor, verbaas me er juist bij iedere nieuwe auto weer over hoe mooi die ronkende motoren klinken.
En @ Albinoraptor : hoe kun je in hemelsnaam de GT:HD demo beter vinden, dat rijdt toch voor geen meter als je Forza 2 gewend bent ?
Of ligt het echt aan mij….
[ Voor 17% gewijzigd door On_E op 14-06-2007 10:55 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vindt het ook niet geweldig, maar komt waarschijnlijk ook dat ik met de controller speel ivp stuurtje. Wil je echt realisme en gewoon van snelheid en acceleratie speel dan GTR2, is het geluid ook 1 op 1 gesampled dus gewoon het echte geluid. Dat spel is ook echt zoveel moeilijker, maar ligt ook aan dat ik die zonder enige hulpmiddel speelde. Zonder TCS en ABS is het bijna onmogelijk met de controller.
Mwhja heb coling dirt op me pc nu, maar weer ff planken met me stuurtje.
FM2 is verder een zeer goed spel daar niet van, speel elke dag wel een uurtje.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Afgaande op de demo van forza 2 vind ik GT qua weggedrag realistischer (ja, zelfs zonder de 360hz physics) (om over GTR nog maar niet te beginnen)On_E schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:54:
Ik vind de AI juist wel goed, zo zie je maar weer hoe meningen kunnen verschillen.
De AI tikt mij echt niet express aan, als ik dat niet al bij hun gedaan had uiteraard, doe je dat wel nml. dan onthoud de AI dat, en pakt ie je later terug.
En @ Apestaartje : het geluid is op een 5.1 setje echt geweldig hoor, verbaas me er juist bij iedere nieuwe auto weer over hoe mooi die ronkende motoren klinken.
En @ Albinoraptor : hoe kun je in hemelsnaam de GT:HD demo beter vinden, dat rijdt toch voor geen meter als je Forza 2 gewend bent ?
Of ligt het echt aan mij….
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 14-06-2007 10:58 ]
het enige wat ik van GT gezien heb is een vergelijkings filmpje met forza. waar ze zeg maar splitscreen naast elkaar draaien. Daar viel me op hoe ontzetten onrealistisch de wegligging bij GT is.johnnyv.nl schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:57:
[...]
Afgaande op de demo van forza 2 vind ik GT qua weggedrag realistischer (ja, zelfs zonder de 360hz physics) (om over GTR nog maar niet te beginnen)
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
maar goed, heb GT dus niet gespeeld, dus kan het niet echt beoordelen.
GTR2 is natuurlijk wel nog een stapje beter imho. Maar dat is ook een échte simulatie.
Ik heb de GT:HD demo een paar keer gespeeld bij een maatje van me, en inderdaad vond ik de wegligging ook klote, de handling is echt niet te vergelijken met Forza 2.NiaX schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:06:
[...]
het enige wat ik van GT gezien heb is een vergelijkings filmpje met forza. waar ze zeg maar splitscreen naast elkaar draaien. Daar viel me op hoe ontzetten onrelealistisch de wegligging is.
Sowieso heeft Gran Turismo nooit bekend gestaan om zijn goeie handling & physics, of is dat een hersenspinsel waar ik vanaf moet.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik denk dat het ook is wat je gewend bent.NiaX schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:06:
[...]
het enige wat ik van GT gezien heb is een vergelijkings filmpje met forza. waar ze zeg maar splitscreen naast elkaar draaien. Daar viel me op hoe ontzetten onrealistisch de wegligging bij GT is.
GTR2 is natuurlijk wel nog een stapje beter imho. Maar dat is ook een échte simulatie.
Ik heb dan wel geen xbox 360, maar het feit dat er geen cockpitview is, is voor mij een reden om het spel niet aan te schaffen. Ik blijf erbij dat het een misser is, zeker omdat ze pretenderen een ontzettend realistische racegame te hebben ontwikkeld. En besturen vanaf de bumper of vanachter de auto vind ik nou niet bepaald realistisch.SoaDmaggot schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 21:41:
[...]
Zoals al een paar keer in dit topic is gezegd: 300 cars x 3 verschillende cockpits (auto's zijn te strippen) is gewoon teveel werk.
Als ik de keuze mocht maken tussen cockpitview of veel cars: geef mij maar veel cars
Boktor schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:53:
[...]
Ik heb dan wel geen xbox 360, maar het feit dat er geen cockpitview is, is voor mij een reden om het spel niet aan te schaffen. Ik blijf erbij dat het een misser is, zeker omdat ze pretenderen een ontzettend realistische racegame te hebben ontwikkeld. En besturen vanaf de bumper of vanachter de auto vind ik nou niet bepaald realistisch.

De cockpit maak je zelf gewoon met een stuurtje. Dan kijk je over de motorkap -net als in het echt-.
Idd anders zie je 2 stuurtjesAngeloonie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:
[...]
![]()
De cockpit maak je zelf gewoon met een stuurtje. Dan kijk je over de motorkap -net als in het echt-.
:-)Angeloonie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:
[...]
![]()
Het enige wat ik wel irri vind aan de views is dat ALLEEN de bumpercam een mirror heeft. Ik vind de motorkap cam het fijnst rijden (benadert het meest het echt als ik over mn stuurtje heenkijk) en mis in die view de mirror wel. Ik hoop dat ze daar nog een update voor uitbrengen.
Er zal vermoedelijk toch geen probleem zijn als je van de gewone naar de CE overstapt denk ik (ivm met de 7 extra auto's). Toch?
Ach, anders begin ik gewoon opnieuw, ben toch nog maar level 14.
De extra auto's moet je downloaden via een code welke je op de marketplace invult. Dus zal geen probleem opleveren.Engineer Stewie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:43:
Ik wou gisteren het spel origineel kopen (na de copie gespeeld te hebben), maar vind enkel de gewone versie en nergens de CE.
Er zal vermoedelijk toch geen probleem zijn als je van de gewone naar de CE overstapt denk ik (ivm met de 7 extra auto's). Toch?
1994 Ferrari F355 Berlinetta
1999 Ferrari 360 Modena
2002 Ferrari 575M Maranello
1991 Ferrari 512 TR
1998 Ferrari F355 Challenge
1984 Ferrari GTO
2004 Ferrari F430
2003 Ferrari Challenge Stradale
1987 Ferrari F40
1995 Ferrari F50
2002 Ferrari Enzo Ferrari
1969 Ferrari Dino 246 GT
1964 Ferrari 250 GTO
1967 Ferrari 330 P4
1998 Ferrari #12 Risi Competizione F333 SP
2003 Ferrari #72 Team Alphand Aventures 550 Maranello GTS
2003 Ferrari #88 Veloqx / Prodrive Racing 550 Maranello
2005 Ferrari #11 Larbre Competition 550 Maranello GTS
2006 Ferrari #62 Risi Competizione F430GT
Dit rijtje, mjam
Verwijderd
CE is nog wel te vinden bij Dimension Plus, denk ik, althans toen ik er was hadden er zatEngineer Stewie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:43:
Ik wou gisteren het spel origineel kopen (na de copie gespeeld te hebben), maar vind enkel de gewone versie en nergens de CE.
"De Collectors Edition bevat 3 exclusieve auto’s:
2003 Ferrari Challenge Stradale
2006 Ford Saleen Mustang S281 E
2006 Subaru Impreza S204"
Niks aanschaffen, gewoon downloadencarfreak02 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:51:
Ja het zijn maar 3 auto's . En je krijgt ze geeneens . Het is alleen een mogelijkheid om ze aan te schaffen. Schiet je niet zoveel mee op.
Je krijgt een code die je op marketplace kunt invoeren, en dan kun je ze zo downloaden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ja dat zou ff lekker zijn haha, ow crap bij de free record shop hebben ze mijn doosje ingenomen met de code eropcarfreak02 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:51:
Ja het zijn maar 3 auto's . En je krijgt ze geeneens . Het is alleen een mogelijkheid om ze aan te schaffen. Schiet je niet zoveel mee op.
gebeld; ze hadden em nog liggen... gelukkig
(ben helemaal van slag zo zonder xbox360
[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 14-06-2007 17:53 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Haha, ik had dus precies hetzelfde. Kon ook terug om dat doosje op te halen.Phusebox schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:51:
[...]
ja dat zou ff lekker zijn haha, ow crap bij de free record shop hebben ze mijn doosje ingenomen met de code erop
gebeld; ze hadden em nog liggen... gelukkig
(ben helemaal van slag zo zonder xbox360)
Ik kijk in mijn auto's anders niet over de motorkap, ik zie netjes mn stuur, mn A stijlen, en een stukje motorkap. Ligt niet aan mn lengte (1.88), auto's (Renault Megané of een Ford Ka).Angeloonie schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:03:
[...]
![]()

https://card.exophase.com/1/1116015.png
steeds dezelfde circuits en steeds langer. Zit nu op level 33 zonder een endurance gedaan te hebben en de races worden steeds langer. Heb weet ik hoeveel auto's maar zie door de bomen het bos niet meer.
desalnietemin wel een vet spel.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
blijft ook zo zolang niemand er blijft zitten en geen people uitnodigtsekeroglan schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 19:17:
Is wel heel rustig op #forza2 @ irc.tweakers.net
(userpiek was overigens exclusief mij 3 vandaag!!
[ Voor 10% gewijzigd door PeterSelie op 14-06-2007 21:00 ]
maar eh, online was t niet echt super, hij vindt maar 8 games ofzo, waarvan er dan 6 ruk zijn en je bij 2 niet kunt connecten...
en opnieuw zoeken geeft weer dezelfde games, zelfde irritatiepunt als bij gears of war
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Leuk maar op deze screens zit dikke AA, in de game zit het niet en ziet alles er een stuk karteliger uit. Beetje gemeen twijfelaars met valse screens proberen over te halen
Je snapt het niet. In de replay heb je minder kartels dan tijdens het spelen. Dat heeft nu even niet met het resizen van de plaatjes te makenJoop schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:03:
Ze zijn alleen resized ivm met het formaat van het forum. Dat daardoor wat kartels verdwijnen is "helaas" niets aan te doen.
Verwijderd
Geluid is (helemaal in DD5.1) ook érg goed: dankzij de goede positionering heb je een voordeel: je hoort waar een auto achter je zit en hoe ver ongeveer.
De phycics zijn ook om te watertanden: van wegligging tot het stuiteren over de curbs.
Grootste irritatie tot nu toe is wel het feit dat je vrijwel direct een hoek van 90 graden maakt wanneer je een wand naast je raakt of een grote spin maakt.
Forza is natuurlijk niet perfect, maar het is zeker zo goed als ik gehoopt had
I'm just taking care of business
Veel gheyer kan die Golf inderdaad niet, maar het blijft Zelda he
Vanmiddag mijn MS stuurtje opgehaald bij Hoogvliet (duurde wat lang maar ja, alsnog binnen). Dus vanavond eens kijken of dat nog een beetje wil werken
[ Voor 18% gewijzigd door Ace op 15-06-2007 23:22 ]
Ja hallo?!?!?! het is 2007 hoor, en een je mag toch zeker wel van een xbox360 aannemen dat ie genoeg kracht heeft om met 4xAA te draaien ofzo? Hoe realistischer het er uit ziet hoe beter... karteltjes doen je al meteen niet meer inleven en je denkt op een gegeven moment als je naar je scherm kijkt van: och ik zit toch maar in een computerspelletje... terwijl als je een boeiende game hebt waar je 100% in verdiept zit je dat niet eens meer doorhebt dat je eigenlijk gewoon een beetje naar een scherm zit te staren...UltraSub schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:01:
Mensen die zo gek zijn op graphics, dat ze het spel er niet door kunnen waarderen, kunnen beter dit spel volledig links laten liggen, en een of andere arcade racer gaan halen. Sjeez man, dat gezeur de hele tijd over kartels wel of niet.
Race op de Nürburgring, ben lekker aan het toeren aangezien er een redelijk gat is tussen mij en de nummer 2, normaliter is deze race binnen zou je zeggen...

Maar dan ineens...WHAT DE FUCK

Een blokkade van DutchTrouble en Smoke. Cheeky bastards
Moment of impact. Razor (#2) zei net wat tegen me dus ik zag het veeeeel te laat en reed er echt vol in, heb de telemetrie niet gechecked maar zal mij niet verbazen als ik helemaal niet heb geremd

Lift-off.

Hier sta ik in de vangrail terwijl Razor voorbij komt

Uiteindelijk iets van 6e geworden met zo'n beetje alle onderdelen rood van de damage
De race daarna (5 laps Nurb/R1) heb ik revanche genomen door met 2+KM voorsprong op de #2 te winnen
f.k.a D³
Verwijderd
Het is óf het een óf het ander. Bij Forza is natuurlijk de framerate een stuk belangrijker, vanwege de ( helemaal fantastische ) multiplayer.
Dat heeft de 360 ook wel, maar dan met 30fps. En Turn 10 heeft voor 60fps gekozen, en dat gaat dus ten koste van de 4xAA.Jorn1986 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:47:
[...]
Ja hallo?!?!?! het is 2007 hoor, en een je mag toch zeker wel van een xbox360 aannemen dat ie genoeg kracht heeft om met 4xAA te draaien ofzo? Hoe realistischer het er uit ziet hoe beter... karteltjes doen je al meteen niet meer inleven en je denkt op een gegeven moment als je naar je scherm kijkt van: och ik zit toch maar in een computerspelletje... terwijl als je een boeiende game hebt waar je 100% in verdiept zit je dat niet eens meer doorhebt dat je eigenlijk gewoon een beetje naar een scherm zit te staren...
Stuurtje bevalt trouwens prima, is goed mee te rijden zelfs op schoot. Wordt alleen beetje warm na een tijdje dus moet daar nog iets van een tafeltje voor regelen. En opnieuw de tracks doorkrijgen met stuurtje, tis toch wel even wennen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ace op 15-06-2007 23:26 ]
Thehe, wasn't mehDyxtra schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 19:15:
Maar dan ineens...WHAT DE FUCK
[afbeelding]
Een blokkade van DutchTrouble en Smoke. Cheeky bastards
Misschien toch óf mijn gamertag naar SoaDmaggot veranderen of hier naar DutchTrouble verhuizen (net als op IRC / MSN / w/e). Mag overigens mijn nick nog niet changen, dus dan maar een simpel onderschrift ter verduidelijking
Was een leuke race btw Dyxtra, kon het gewoon niet laten
Je bent verplicht om te kijken. Of je doet ff je quick charge kit in je controleren en je gaat iets anders doen. Anders gaat de controller namelijk na 15 min. ofzo uit en gaat het spel op pauze.Tortelli schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 03:33:
Wat ik me afvraag; kun je de race doorspoelen als je een rijder inhuur?, of ben je steeds verplicht die hele race te bekijken hoe die dude rijdt?
Lol wist niet eens dat jij DutchTrouble was.SoaDmaggot schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 01:00:
[...]
Thehe, wasn't meh
Misschien toch óf mijn gamertag naar SoaDmaggot veranderen of hier naar DutchTrouble verhuizen (net als op IRC / MSN / w/e). Mag overigens mijn nick nog niet changen, dus dan maar een simpel onderschrift ter verduidelijking
Was een leuke race btw Dyxtra, kon het gewoon niet laten
Verwijderd
Ze wilden toch een constante framerate van 60fps, dat lukte niet met 4xaa. ZeikerdJorn1986 schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 18:47:
[...]
Ja hallo?!?!?! het is 2007 hoor, en een je mag toch zeker wel van een xbox360 aannemen dat ie genoeg kracht heeft om met 4xAA te draaien ofzo? Hoe realistischer het er uit ziet hoe beter... karteltjes doen je al meteen niet meer inleven en je denkt op een gegeven moment als je naar je scherm kijkt van: och ik zit toch maar in een computerspelletje... terwijl als je een boeiende game hebt waar je 100% in verdiept zit je dat niet eens meer doorhebt dat je eigenlijk gewoon een beetje naar een scherm zit te staren...
Ga hem nog wel een kans geven maar heb niet veel hoop...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd

GTR2: auto;s veel minder gelikt, maar wel ff veel meer details

Speel op een 32" Sony LCD op HD.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maargoed alsnog veel verdiend.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Is zonde man toch. Als je tóch zoveel voorsprong hebt, kan je er net zo goed clean er langs gaanschnumi schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:11:
Heb net mijn eerste endurance race erop zitten, 30 rondjes op laguna seca.Duurde wel even maargoed ruime voorsprong. Jammergenoeg dat de achterblijvers niet aan de kant willen en dus tot twee keer toe op een bumper knalde en van achteren werd geramd waardoor ik voor 50.000 aan credits schade opliep...
Ik zie eigenlijk best wel op tegen die endurance races, ik denk dat ik maar een mannetje inhuur

Nee lekker zelf doen, is wel niet erg spannend (als je dan ver voorligt) maargoed.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 15:15:
[...]
Is zonde man toch. Als je tóch zoveel voorsprong hebt, kan je er net zo goed clean er langs gaan![]()
Ik zie eigenlijk best wel op tegen die endurance races, ik denk dat ik maar een mannetje inhuur
En ja kan wel weet ik maar mijn wagen was op de rechte stukken niet de snelste en dus moest ik het in de bochten winnen en tsja ik wil gewoon het zo snel mogelijk afwerken en hou niet van wachten.
Mijn fout idd maarja.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Ligt aan de baan. Silverstone is bijv wel erg gedetailleerd. Bij verschillende banen hebben ze foto's van het wegdek genomen. GTR2 heeft gewoon #random textures voor de baan.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 11:49:
Forza: auto ziet er waanzinnig uit, maar de baan etc, geen details
[afbeelding]
GTR2: auto;s veel minder gelikt, maar wel ff veel meer details
[afbeelding]
Ik kan op onze normale TV de [red]rode[/b] tekst gewoon niet lezen. Dus als ik upgrades e.d. doe zie ik gewoon niet wat de waarde is, en ook split times kan ik niet lezen.SoaDmaggot schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 17:11:
heb net een VGA kabel binnen gekregen, eens zien of de game er nóg beter uit gaat zien op de monitor (op de breedbeeld tv (non-HD) zagen letters er toch wat onscherp uit, lag aan de TV tho)
Maarja, dat heb je met Bold rood..
Gebruik je de RGB-Scart kabel of het composiet-plugje? In het eerste geval, gebruik de eerste, rood heeft zeker op een wat oude versleten TV heel veel last van bleeding over het composietkabeltje.Angeloonie schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 18:33:
[...]
Ik kan op onze normale TV de [red]rode[/b] tekst gewoon niet lezen. Dus als ik upgrades e.d. doe zie ik gewoon niet wat de waarde is, en ook split times kan ik niet lezen.
Maarja, dat heb je met Bold rood..
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Met 300 kph de bocht net niet halen op de Nissan Speedway is best grappig trouwens... Bij het uitkomen gleed ik de muur in, BOEM. Daardoor ging ik in 1 klap flink langzamer, waardoor degene die een paar sec achter me lag VOL op me in reed... BOEM. Toen was mijn Skyline stuk
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
ik heb die net ook gedaan, ik heb me doodgeergerd aan die AI, ze kunnen gewoon neit van hun lijn af, en als je er dan binnendoor langs wilt drukken ze je bruut opzij, zoda tjij hopeloos crashed, daardoor heb ik bijna 10 rondjes achter veel langzamere tegenstanders gehangen door steedste crashen bij t inhalenschnumi schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 14:11:
Heb net mijn eerste endurance race erop zitten, 30 rondjes op laguna seca.Duurde wel even maargoed ruime voorsprong. Jammergenoeg dat de achterblijvers niet aan de kant willen en dus tot twee keer toe op een bumper knalde en van achteren werd geramd waardoor ik voor 50.000 aan credits schade opliep...
Leuk hebbedingetje, maar het spel wordt er niet beter of slechter van. En daar gaat het uiteindelijk omVerwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 23:30:
Boekje wel de moeite waard voor iemand?
Heb in totaal al meer dan 50 uur gespeeld ook
Maar ga nu nog wel ff spelen, en morgen ook zeker
[ Voor 11% gewijzigd door Mars18 op 17-06-2007 00:37 ]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Erg matig verder voor een zogenaamde next gen..... Bij next gen zou ik toch wel verwachten dat bomen een beetje bewegen, dat een reuzerad draait e.d... nee, alles is statisch, zelfs het weer veranderd niet... Nou, geen wonder dat ze gemakkelijk 60 fps halen... De auto's zien er leuk uit maar dat was ook al zo in racegames van 6 jaar geleden.
De AI is een joke en je wordt continue gedwongen al je verdiende geldt te spenderen aan upgrades om een achtelijke wagen omdat je anders geen schijn van kans maakt... Er worden alleen auto's unlocked waar je EN niets aan hebt en die zo traag en saai zijn dat je ze niet eens wilt hebben.
[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 17-06-2007 12:13 ]
Multiplayer al geprobeerd dan? Ik ben al 3 dagen (nachten eerder) bezig van 22;00-5:00 en vermaal me primaDarth Malak schreef op zondag 17 juni 2007 @ 12:13:
Deze game wordt wel erug saai zeg.. ben nu level 25 ofzo....
Erg matig verder voor een zogenaamde next gen..... Bij next gen zou ik toch wel verwachten dat bomen een beetje bewegen, dat een reuzerad draait e.d... nee, alles is statisch, zelfs het weer veranderd niet... Nou, geen wonder dat ze gemakkelijk 60 fps halen... De auto's zien er leuk uit maar dat was ook al zo in racegames van 6 jaar geleden.
De AI is een joke en je wordt continue gedwongen al je verdiende geldt te spenderen aan upgrades om een achtelijke wagen omdat je anders geen schijn van kans maakt... Er worden alleen auto's unlocked waar je EN niets aan hebt en die zo traag en saai zijn dat je ze niet eens wilt hebben.
Endurance Races met AI op Hard en alle hulpmiddelen uit zijn toch nog wel een redelijke uitdaging. Gisteren 25 rondjes Maple Leaf (heerlijke track) en tot en met rondje 20 had ik toch niet veel meer dan 4-5 seconden voorsprong. Dan zit je toch 40 minuten vrij geconcentreerd te racen, kan ik niet echt saai noemen.
Probleem met de AI is dat er per race eigenlijk altijd maar 2 tegenstanders zijn, de rest van het veld rijdt voor spek en bonen mee. De nummers 1 en 2 worden sneller naarmate je de Difficulty hoger zet, de rest blijft gewoon treintje spelen.
Jij denkt dat wanneer je een standaard Shelby koopt dat ding gelijk 250km/h rijdt? Welkom in de wereld van simulatie..
Overigens: AI is inderdaad aardig stront, maar, daar is dus mutliplayer voor...
Dit topic is gesloten.