[Xbox360] Forza Motorsport 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.476 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja, multi-player gespeeld ja.... Kom alleen in potjes terecht waar ze een in een keer frontaal op je in rijden en je proberen te rammen... Of er een sport van maken dat 1 van hun je in de eerste de beste turn van de baan af ramt en vervolgens zelf lekker verder gaan..

Ja, uitvoerig geprobeerd en uitvoerig teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-07 11:59
Misschien moet je eens proberen met mensen van hier af te spreken, of toch wat in de late uurtjes gaan spelen (geen kiddos meer online.. ze zitten @ america óf op school, of in EU al in bed).

[ Voor 22% gewijzigd door PeterSelie op 17-06-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja, ik game ook wel eens vrij laat maar dat er dan geen kids meer zijn geloof ik niet... Volgens mij komen rond middernacht juist de amerikaanse pubers on-line gezien het gedrag bij andere games... althans de kiddos van de oost-kust...

Maar eh.. je hebt gelijk, je kunt beter met wat friends afspreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
add mij (dutchtrouble) ff, ik ben meestal savonds met een vast groepje in een private room te vinden, zal je wel een keer een invite sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Wat kletsen die Amerikanen een hoop zeg :o Bijna elke lobby die je joint zitten ze eerst gezellig 5 minute te lulle over van alles en nog wat, totdat uitendelijk de host besluit dat het welletjes is en de race maar is start.

In het begin was dat nog wel grappig, maar op den duur begint het knap irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Anoniem: 107573 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 13:37:
Wat kletsen die Amerikanen een hoop zeg :o Bijna elke lobby die je joint zitten ze eerst gezellig 5 minute te lulle over van alles en nog wat, totdat uitendelijk de host besluit dat het welletjes is en de race maar is start.

In het begin was dat nog wel grappig, maar op den duur begint het knap irritant te worden.
engelsen ook :-p
laatst 5 minuten zitten luisteren naar hoe ze elkaar verrot zaten te schelden over hoe je nurburgring uit sprak. En elke 3 woorden een "fuck" of "cunt' er tussendoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Ok, de ontwerper van de jessica alba auto die ik de vorige keer gepost heb (zijn naam is neubourn) heeft een porsche GT in de auction house verkocht voor het schamele bedrag van.............177 MILJOEN CREDITS

Het verhaal is vrijlang dus ik zal een beknopte versie geven
- neubourn vraagt iemand een porsche GT te doneren (hij is zelf maar level 20 en kan geen GT kopen)
- hij ontwerp in 12 uur met net 600 layers jessica alba
- geeft een lady z met het jessica alba ontwerp aan de gozer die de porsche gt doneerde
- deze gozer verkoopt zijn lady z direct zonder veiling voor 13,5 miljoen credits zijn auto door
- neubourn verkoopt de porsche GT voor 177miljoen en maakt gelijk de afspraak dat en nog 2 normalere auto's verkocht gaan worden via AH (auction house) voor een klein bedrag ca. 5k tot 50k met een gelijke buyout zodat minder vermogende spelers ook een kleine kans hebben op een auto met zo'n design

ik zal maar opschieten met mijn bleach ontwerp, zien hoeveel credits je daarmee kan binnen halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-06 10:14
Achterop het hoesje van Forza2 staat dat "custom soundtracks" maar waarom kan ik het niet vinden in het spel?
Ook vervelend dat de nummers die je in het menu hoort niet weergegeven worden dus je weet niet wat je luistert, en aangezien ik een bepaald nummer zoek begint het me grondig te ergeren dat ik niet weet waar het van is. Ben ik nu echt zo blind dat ik die custom soundtracks niet kan vinden, of zit het er niet in?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
welk nummer zoek je? plaats eens een stukje herkenbare tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-07 13:15

DaWaN

'r you wicked ??

Als je last hebt van irritante spelers, gewoon negatieve beoordeling geven, kan vrij makkelijk afaik door op de groen/grijze X bol te drukken en dan zeggen dat je er niet meer wilt tegen spelen. Wanneer genoeg mensen dat doen dan worden die slechte spelers bij elkaar gezet. Ik beoordeel ook de meeste spelers online en andere blijkbaar ook mij want ik heb qua rep de volle 5 sterren :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SoaDmaggot schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:53:
welk nummer zoek je? plaats eens een stukje herkenbare tekst :)
Beetje zo'n dreunend Trance achtige nummer met daarin zo'n heel monotone stem "I listen to the radio 24 hours a day" (etc etc, meer tekst weet ik niet, weet ook niet zeker of dat klopt).
Zou heel fijn zijn als iemand hier weet wat ik bedoel en ook weet welk nummer het is.

Maar het klopt dus dat je geen custom soundtracks kunt plaatsen?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
Weltschmerz schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:03:
[...]

Beetje zo'n dreunend Trance achtige nummer met daarin zo'n heel monotone stem "I listen to the radio 24 hours a day" (etc etc, meer tekst weet ik niet, weet ook niet zeker of dat klopt).
Zou heel fijn zijn als iemand hier weet wat ik bedoel en ook weet welk nummer het is.

Maar het klopt dus dat je geen custom soundtracks kunt plaatsen?
Ik heb thuis de complete lijst van de soundtrack (en ook al een aantal gedownload)
Zal die morgen hier posten.

Het nummer van benni benassi (wat de spelling ook mag zijn) is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SnackMasterFlex schreef op zondag 17 juni 2007 @ 22:23:
[...]

Ik heb thuis de complete lijst van de soundtrack (en ook al een aantal gedownload)
Zal die morgen hier posten.

Het nummer van benni benassi (wat de spelling ook mag zijn) is super
Ik had de lijst ook gevonden op Wikipedia, maar mijn thuiscomputer is nogal beperkt qua internet, en mijn eigen computer heeft zelfs géén internet... Dan heeft het dus ook niet zoveel nut om zo'n lijst te hebben, want uit de titel kon ik het niet halen...
Misschien kom je dat nummer nog een keer tegen en weet je wat ik bedoel, en weet je dan ook de titel en de artiest. Zo ja, DM het me maar even. Ben er zeer dankbaar voor ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Misschien een leuk nieuwtje. Ik kom net terug van de 24 uur van Le Mans, waar Xbox 360 een grote stand had waar ze Forza Motorsport 2 lieten zien (Xbox 360 is sponsor van de Peugeot LMP1 wagens). Daar bleek dat de Peugeot 908 HDi FAP (whehe) de auto van de Limited Edition in Frankrijk was en ik vroeg de Microsoft-meneer die er was of het mogelijk was om die ook te kunnen verkrijgen in de rest van Europa, en toen meldde hij dat zoveel mensen dat al gevraagd hadden dat weekend dat ze dat gingen regelen. Dus, binnenkort komt Peugeot's 2007 Le Mans diesel op Marketplace :).

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38246

Heb het spel nu ook alweer meer dan een week in huis en het is echt een bruute race game 8)
Vooral het paint gedeelte is erg gaaf om te doen!!

Hier 2 screenies van mijn bavaria wagen :lol:

Afbeeldingslocatie: http://i156.photobucket.com/albums/t32/beastlock/f4684238-7824-453f-8cc4-91e79e11b4f.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i156.photobucket.com/albums/t32/beastlock/421ee3ea-f81f-43bd-9a9c-43fe7a169b2.jpg

Binnenkort mijn golf mk2 in het spel ook is een mooie paintjob geven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-02 05:33
@beastlock656 : Je bent een held, heb je die zelf gemaakt? Zo ja, dan ben je echt goed bezig. Beter dan al die japanse hentai en anime meut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
Weltschmerz schreef op maandag 18 juni 2007 @ 08:25:
[...]

Ik had de lijst ook gevonden op Wikipedia, maar mijn thuiscomputer is nogal beperkt qua internet, en mijn eigen computer heeft zelfs géén internet... Dan heeft het dus ook niet zoveel nut om zo'n lijst te hebben, want uit de titel kon ik het niet halen...
Misschien kom je dat nummer nog een keer tegen en weet je wat ik bedoel, en weet je dan ook de titel en de artiest. Zo ja, DM het me maar even. Ben er zeer dankbaar voor ;)
Weer even zitten luisteren naar "Benni Benassi - Puts Your Hands Up"

Hypnotica - PUT YOUR HANDS UP
I’m shaking slowly to the beat
I like rolling on my feet
So people listen to the sound
Round round round round round
Put your hands up

Oh, yeah put your hands up
Yeah yeah

My satisfacion is complete
I keep on rolling on my feet
Just put your hands up to the sound
And turn around round round

Put your hands up

1, 2, 3, 4 ... 1, 2, 3, 4
oh, yeah ah ah
yeah yeah

I like shaking all my body
Down to the beat
Relax my mind rolling down
On my feet
People put your hands up
When you hear the sound
People scream scream
Put your hands up

een youtube link: http://www.youtube.com/watch?v=ACjpi6YWfLg
Het gaat om het geluid, niet om de poolse h**ren op zoek naar werk.

Is dat hem, want in dat geval valt er wel wat te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb dit spel bij een vriend gespeeld, die heeft zijn 360 niet op het internet aangesloten, dus alleen sp en split screen, maar toch valt me op dat er redelijk veel fps drops zijn, lijkt samen te hangen met het door het grind te rijden, maar komt ook op andere momenten door. Lijkt net of het beeld dan wat stotterd. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:34
FL!PNEUS schreef op maandag 18 juni 2007 @ 11:12:
Misschien een leuk nieuwtje. Ik kom net terug van de 24 uur van Le Mans, waar Xbox 360 een grote stand had waar ze Forza Motorsport 2 lieten zien (Xbox 360 is sponsor van de Peugeot LMP1 wagens). Daar bleek dat de Peugeot 908 HDi FAP (whehe) de auto van de Limited Edition in Frankrijk was en ik vroeg de Microsoft-meneer die er was of het mogelijk was om die ook te kunnen verkrijgen in de rest van Europa, en toen meldde hij dat zoveel mensen dat al gevraagd hadden dat weekend dat ze dat gingen regelen. Dus, binnenkort komt Peugeot's 2007 Le Mans diesel op Marketplace :).
whaaat zij krijgen een vette peugeot en wij een brakke nissan 350z?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Quantor schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:57:
Ik heb dit spel bij een vriend gespeeld, die heeft zijn 360 niet op het internet aangesloten, dus alleen sp en split screen, maar toch valt me op dat er redelijk veel fps drops zijn, lijkt samen te hangen met het door het grind te rijden, maar komt ook op andere momenten door. Lijkt net of het beeld dan wat stotterd. Is dit normaal?
geen idee hoe het in split screen is, maar frame drops ben ik nog niet tegengekomen als ik gewoon in single player door het de grindbak scheur :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SnackMasterFlex schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:47:
[...]

Weer even zitten luisteren naar "Benni Benassi - Puts Your Hands Up"

[lyric e.d.]
Nope zeker niet. Dat nummer herkende ik ook al aan de titel. (wordt gezongen door een vrouwtje toch?)
Het nummer wat ik bedoel heeft een vrij monotone mannenstem eroverheen, en het geheel klinkt ook vrij monotoon. Zoals ik zei is een van de eerste zinnen die je van hem hoort "I listen to the radio 24 hours a day" of iets in die richting.

Lijstje van dingen die het zeker niet zijn:

Daft Punk Is Playing at My House - LCD Soundsystem
Come On - Andy Hunter
DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D.
Insomnia - Faithless
Put Your Hands Up - Ben Benassi

Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks) / Alala - CSS < die twee nog niet gecheckt, maar ik meen uit de titel te kunnen halen om welke nummers het gaat, en die zijn het ook niet.

Toch bedankt voor de hulp SnackMasterFlex! d:)b

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Quantor schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:57:
Zal aan zijn versie liggen. Ik heb zaterdag met een maat de gehele dag zitten Forza-en (zo'n 8 uur achter elkaar) en we zijn geen Frame drop tegen gekomen. En we hebben de eerste paar uurtjes toch behoorlijk wat grindbakken verkent! :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38246

rstyled schreef op maandag 18 juni 2007 @ 12:39:
@beastlock656 : Je bent een held, heb je die zelf gemaakt? Zo ja, dan ben je echt goed bezig. Beter dan al die japanse hentai en anime meut ;)
Yep zelf gemaakt ben er 2 uur mee bezig geweest :P
Mijn inspiratie heb ik gekregen toen ik een auto zag met brand bier logo erop dus ik dacht laat ik maar eentje maken van bavaria hehehe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 16:58

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Bijna level 43, helaas wilt het nu niet echt opschieten. Ik moet iets van 320.000 cr. hebben om level 44 te worden 8)7 Dan wil ik niet weten wat je nodig heb om level 50 te worden, zal wel 1.000.000 cr. zijn denk ik.

Helaas begint het spel nu ook een beetje saai te worden. Er hadden van mij wel meer track in gemogen of van de bestaande track meerdere combinaties gemaakt worden.

Het ziet er wel schitterend uit vind ik _/-\o_

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
meer tracks zijn idd wel gewenst, mss binnenkort een eerste update via Live ? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:34

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ik heb het zelf nog niet heel veel gespeeld. Level 27 ofzo? Maar ik vind het spel een verslavingsfactor missen. Ik weet zelf nog niet precies wat het spel mist maar ok :).
Ik wil hierbij niet het spel afkraken want het is wel een erg goede racer op een console, maar niet echt wat ik veel zal blijven doen gok ik. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
@ Uchiha Tijntje: speel online in een goede room, dát is verslavend ;) Gezellig met mensen waar je eigelijk elke avond mee speelt ^^

Hoe wij het eigelijk vaak spelen: private room met 8 spelers. Na elke race bepaald de winner de wagen en track voor de volgende ronde, zeker een aanrader, 'ff 's avonds spelen' zit er niet meer bij dan, je bent al gauw tot laat op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

SoaDmaggot schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 18:24:
@ Uchiha Tijntje: speel online in een goede room, dát is verslavend ;) Gezellig met mensen waar je eigelijk elke avond mee speelt ^^

Hoe wij het eigelijk vaak spelen: private room met 8 spelers. Na elke race bepaald de winner de wagen en track voor de volgende ronde, zeker een aanrader, 'ff 's avonds spelen' zit er niet meer bij dan, je bent al gauw tot laat op :p
Lol inderdaad, die ene keer met een Buick de nurburgring, wat heb ik toen gelachen zeg _O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

sekeroglan schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:15:
[...]

Lol inderdaad, die ene keer met een Buick de nurburgring, wat heb ik toen gelachen zeg _O- _O-
Die Buick races zijn altijd erg komisch idd :+
Zorg er wel voor dat je de boys in toom houd want voor je t weet smeren ze je een 75 ronden endurance race over de Nurburgring aan hehehe :+

En het goede van een vaste club selecte rijders is dat je als je een keertje aan het dollen bent er ook niks aan de hand is. Men weet dat er door de bank genomen bloedserieus geraced wordt... Wat wordt het dan opeens stil op de headset he? :P
Maar een keertje chicken spelen na een paar uurtjes ingespannen racen is hilarisch en ontspannend.
Online Forza verslavend? Hoe kom je daar nu bij? Volgens mij heb ik nu meer multiplay uurtjes dan careerplay 8)7

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

tweaker2001962 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:31:
[...]

Die Buick races zijn altijd erg komisch idd :+
Zorg er wel voor dat je de boys in toom houd want voor je t weet smeren ze je een 75 ronden endurance race over de Nurburgring aan hehehe :+

En het goede van een vaste club selecte rijders is dat je als je een keertje aan het dollen bent er ook niks aan de hand is. Men weet dat er door de bank genomen bloedserieus geraced wordt... Wat wordt het dan opeens stil op de headset he? :P
Maar een keertje chicken spelen na een paar uurtjes ingespannen racen is hilarisch en ontspannend.
Online Forza verslavend? Hoe kom je daar nu bij? Volgens mij heb ik nu meer multiplay uurtjes dan careerplay 8)7
Gisteren toen Real en jij, mij probeerden te crashen en dan allebei nog mis ook ahahah. En bij New York race dat je mijn auto ging duwen om beetje snelheid te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:46

Phydomir

Dennis

Nou, heb het nog maar eens een kans gegeven maar het spel kan me gewoon echt niet boeien. Ik weet niet wat het is maar dit wordt de aller eerste game die ik weer ga verkopen.

Race games is toch wel m'n favo genre en ben ook niet vies van simulatie (GTR2 wordt hier regelmatig aangeslingerd), maar Forza 2... :?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Vandaag Forza 2 gewonnen met een prijsvraag, ben benieuwd .
Eerst even op vakantie twee weken, en dan zal ik eens mijn mening geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Phydomir schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:54:
Nou, heb het nog maar eens een kans gegeven maar het spel kan me gewoon echt niet boeien. Ik weet niet wat het is maar dit wordt de aller eerste game die ik weer ga verkopen.

Race games is toch wel m'n favo genre en ben ook niet vies van simulatie (GTR2 wordt hier regelmatig aangeslingerd), maar Forza 2... :?
Ik vind het spel eerlijk gezegd ook niet boeiend, maar omdat ik online met een vaste groep mensen speel en zei ook het spel hebben, waarmee ik nu bijna een jaar speel maakt het wel leuk. Ik denk dat, dat ook meer aan de groep ligt dan aan de game maarja, dat ff terzijde.

Je hebt echt weinig tracks, er is geen uitdaging je kan alles heel makkelijk halen. Meestal zijn de eerste 2 laps een beetje uitdagend en daarna rij je het race gewoon simpel uit.

Ik had wel meer verwacht misschien eerst je rijbewijs halen door oefeningen te doen en de moeilijkheids graad hoger zetten. bv verplicht met bepaalde assist uit rijden in race's. Of meerdere uitvoeringen van tracks maken.

Over het algemeen is het wel te doen, ben nu level 42 en speel het spel, nu bijna 10 dagen achter elkaar, meestal online. Ik denk dat ik het offline gedeelte binnen een week wel af krijg en dan alleen nog online racen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

tweaker2001962 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 19:31:
Volgens mij heb ik nu meer multiplay uurtjes dan careerplay 8)7
Ik waarschijnlijk ook, die afgelopen twee 50 laps endurance races hebben me ook aardig up-geleveld. Ben nu level 21 oid, maar heb nog geen auto gekocht of zelfs getuned :P

Leuk racen trouwens met jullie!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Check deze thread voor echt een heleboel kunstwerken, heb het spel nog niet, maar als ik zie wat er allemaal mogelijk is....jammer dat ik niet echt artistiek ben aangelegd:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=160833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-07 12:01
wat ik me afvraag hoe sommige mensen zulke creaties kunnen maken die figuurtjes..
is der iemand die een How to kan maken..
want heb ik heb loopen priele maar ik krijg der geen figuurtjes of plaatjes uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
BlackAss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:37:
wat ik me afvraag hoe sommige mensen zulke creaties kunnen maken die figuurtjes..
is der iemand die een How to kan maken..
want heb ik heb loopen priele maar ik krijg der geen figuurtjes of plaatjes uit
Dit ziet er uit als een goede tutorial, daarnaast wordt ook wel aan te raden om met een grid te werken, die je zowel op je auto als op je tekening maakt, zodat je het allemaal makkelijker kan opdelen....
http://forums.forzamotors.../1/213264/ShowThread.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
aah dankje wel..
ik zat ook al rond tesnuffelen op het forum van forza zelfs en gerealiteerde sites..
echter ishet wel een boel werk..
ik ga proberen met iets simpels..
mischien dat wij hier een contest van kunnen maken met een apart topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2001962
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-04 08:10

tweaker2001962

All your base are belong to us

Dyxtra schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 21:01:
[...]
Ik waarschijnlijk ook, die afgelopen twee 50 laps endurance races hebben me ook aardig up-geleveld. Ben nu level 21 oid, maar heb nog geen auto gekocht of zelfs getuned :P

Leuk racen trouwens met jullie!
Dank je, en ondanks dat je altijd 3 rondjes voor me op kop rijd, insgelijks. ;)
Tot snel en succes met je careermode :P

De tutorial op het forum van forzamotorsport.net is een aanrader als je je wilt toeleggen op het maken van special designs.

GamerCard - Gamertag: da Warmachine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
tweaker2001962 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 10:24:
[...]

Dank je, en ondanks dat je altijd 3 rondjes voor me op kop rijd, insgelijks. ;)
Tot snel en succes met je careermode :P

De tutorial op het forum van forzamotorsport.net is een aanrader als je je wilt toeleggen op het maken van special designs.
kan je mij ook invite?
steelsoldier NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

BlackAss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:00:
[...]

kan je mij ook invite?
steelsoldier NL
Ik voeg je wel toe, wij spelen altijd samen ;)

Meestal na 9 uur in de avond zijn wel wel online te vinden.( soms ook 1 uur in de nacht en dan tot 5 uur ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Iemand nog behoefte aan een extra friend?
Pick me :>
Gamertag: Trasos

Ben wel nog een n00b btw, level 13 ofzo... Maar ben iig geen beukert oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Trasos schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:12:
Iemand nog behoefte aan een extra friend?
Pick me :>
Gamertag: Trasos

Ben wel nog een n00b btw, level 13 ofzo... Maar ben iig geen beukert oid.
Wij zoeken juist mensen die willen beuken >:)

toegevoegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 16:10
Ik ga je ook toevoegen Trasos!

...vanmiddag als ik klaar ben met werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 08:35
Walkman schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 09:24:
Check deze thread voor echt een heleboel kunstwerken, heb het spel nog niet, maar als ik zie wat er allemaal mogelijk is....jammer dat ik niet echt artistiek ben aangelegd:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=160833
Wat een coole creaties, echt ongelofelijk, en dit terwijl forza pas kort uit is...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32702

Zal hier ook een paar mensen van toevoegen.Mijn gamertag is mullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
« join allen :+

ik zal bovengenoemden vanavond ook even toevoegen (of een andere keer wanneer ik met seker speel en jullie er dus ook zijn)

of, voeg mij toe: DutchTrouble

[ Voor 10% gewijzigd door PeterSelie op 20-06-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
JAHRASTAFARI schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:36:
[...]

Wat een coole creaties, echt ongelofelijk, en dit terwijl forza pas kort uit is...!
Ja, het is het echt waard heel die thread door te nemen, is echt niet normaal wat er allemaal mee wordt gemaakt...en vervolgens het gevoel hebben dat je zelf ook iets moois zou kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
vraagje.. wanneer komen er meer spoiler en bumper kits vrij in het spel ?

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-07 19:41
Voor zover ik weet: niet.
Een beetje jammer inderdaad, je kan alleen kiezen tussen standaard bumpers of Forza bumpers. Tenzij ik ook iets over het hoofd zie. Ik had toch wat meer van het tunen verwacht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-07 16:53
ligt aan je wagen, sommige hebben meer keuze als de ander.
exotische wagens hebben alleen standaard en forza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
en de forza bumpers zien der echt niet uit *KOTS * ..

maar ik vin het tunenn van een goedkoop auto veel leuker en meer een uitdaging.. om hard tegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:44

Format-C

Tracing Rays

Hoeveel circuits heeft de game?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Circuits

Forza Motorsport 2 zal een totaal van 45 circuits hebben, waaronder de volgende echt bestaande circuits:

- Mugello Autodromo Internazionale
- Suzuka Circuit
- Sebring International Raceway
- Mazda Raceway Laguna Seca
- Tsukuba Circuit
- Road Atlanta
- Silverstone Circuit
- Nürburgring Nordschleife
- Maple Valley Raceway
- Sunset Peninsula Infield
- New York Circuit

Tada ;) lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, ik dacht dan alleen die circuits uit de SP er in zaten, maar er zitten dus ook andere niet bestaande circuits in. :)

Hebben jullie touwens Traction Control en ABS e.d. aan of uit staan?

Ik heb net even wat in de demo zitten jagen, en had ABS eigenlijk wel een beetje nodig. :) Op zich valt de game me wat tegen, maar ik denk dat ik hem toch koop. De full zal wel leuker zijn met al die auto's, tracks, tuning, en LIVE!. :)

Hij stuurt wel lekker iig. :) En daar gaat het me een beetje om. Grafisch is ie niet echt bijzonder. Jammer dat er maar zo weinig AF gebruikt wordt.

[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 20-06-2007 15:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

RappieRappie schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:06:
Mja, ik dacht dan alleen die circuits uit de SP er in zaten, maar er zitten dus ook andere niet bestaande circuits in. :)

Hebben jullie touwens Traction Control en ABS e.d. aan of uit staan?

Ik heb net even wat in de demo zitten jagen, en had ABS eigenlijk wel een beetje nodig. :) Op zich valt de game me wat tegen, maar ik denk dat ik hem toch koop. De full zal wel leuker zijn met al die auto's, tracks, tuning, en LIVE!. :)

Hij stuurt wel lekker iig. :) En daar gaat het me een beetje om. Grafisch is ie niet echt bijzonder. Jammer dat er maar zo weinig AF gebruikt wordt.
Ik was ook zwaar teleurgesteld na de demo. Echter, de full overtreft al mijn verwachtingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Gameplay boven graphics. Al ben ik wel een beetje graphicshoer. Dat geef ik eerlijk toe.

Maar ik dit geval is de gameplay evenzo belangrijk, zo niet belangrijker. Morgenvroeg haal ik hem op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waterking
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-01 12:23
Graphics zijn wel degelijk in orde hoor. Ik weet niet hoe die demo is / was maar de full valt mij echt NIET tegen :*)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
BlackAss schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 14:58:
Circuits

Forza Motorsport 2 zal een totaal van 45 circuits hebben, waaronder de volgende echt bestaande circuits:

- Mugello Autodromo Internazionale
- Suzuka Circuit
- Sebring International Raceway
- Mazda Raceway Laguna Seca
- Tsukuba Circuit
- Road Atlanta
- Silverstone Circuit
- Nürburgring Nordschleife
- Maple Valley Raceway
- Sunset Peninsula Infield
- New York Circuit

Tada ;) lezen
45?!? zo veel ben ik er nog niet tegengekomen.
ja of rekenen ze dan de reverse ook mee ofzo?
mugello
mugello mirror
mugello reverse
mugelle reverse mirror
op deze manier zit je snel aan de 45 :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219293

Enige minpuntje van deze game vind ik de belachelijk slechte a.i. Proberen ze er iets 'realistisch' van te maken krijg je in elke race debielen die je genadeloos van de baan rammen omdat ze niet een milimeter van de ideale racelijn willen afwijken. Maar, zodra jij de computer van de baan probeert te drukken lijken het net betonblokken en word je vaker dan je lief hebt zelf alsnog van de baan gereden door de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:14

SuBBaSS

-has Ryzen

Anoniem: 219293 schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:20:
Enige minpuntje van deze game vind ik de belachelijk slechte a.i. Proberen ze er iets 'realistisch' van te maken krijg je in elke race debielen die je genadeloos van de baan rammen omdat ze niet een milimeter van de ideale racelijn willen afwijken. Maar, zodra jij de computer van de baan probeert te drukken lijken het net betonblokken en word je vaker dan je lief hebt zelf alsnog van de baan gereden door de computer.
:|

Dat gevoel had ik met Forza 1 ook al. Die gasten waren heel slecht van de baan te zetten ( >:) ) maar als je zelf, vooral bij de snellere klassen, van achter aangetikt werd, was het snel gedaan met je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Dat merk ik steeds meer en meer ja. CPU wijkt totaal niet af van de ideale lijn, zelfs niet als ik ze wil lappen. Dan behoren ze imho opzij te gaan. Tik je ze aan, spin jij, tikken ze jou aan, spin jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50
Dat fototooltje is toch leuk om mee te spelen, zeker met al die effecten :P

Afbeeldingslocatie: http://forzamotorsport.net/forzamotorsportnet/handlers/forza2handler.ashx?ID=903762&mode=7

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Zo, ik heb er genoeg van....voor vandaag :)

Net 2 endurance races afgerond, het is mooi geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-07 19:14

Chakotay

Lick here to continue

Net mijn eerste 2 endurance races gedaan, B klasse op Maple Valley, en D klasse op Tsukuba. Leuk, maar wat is de AI van die achterblijvers gruwelijk irritant zeg. Totaal niet aan de kant gaan, en vaak zelfs tegenwerken. Vooral Tsukuba vind ik al een lastige baan om in te halen, helemaal als je het van bochtsnelheid ipv acceleratie moet hebben. Ik heb net rondenlang achter achterblijvers zitten kloten, omdat ik elke keer gesneden werd, en 1x zelfs achterstevoren geduwt. Doet niet! :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Een tijdje terug had ik een paar posts geplaatst over een bepaald nummer in Forza2, waaraan ik me erger omdat ik het een tof nummer vind, maar de titel en artiest niet weet. Via de soundtracklisting kom ik er ook niet op uit, omdat ik het niet aan de titel kan herkennen.

Eergisteren kwam het nummer weer voorbij en heb ik snel een pen en papier gepakt en dus een hele hoop (halve) zinnen mee kunnen schrijven. Waarschijnlijk klopt er een hoop niet van, maar misschien herkent iemand het.

Stuk tekst:

"I listen to the radio 24 hours a day
[...] I don't know what to say
[...] liquid on my brain
[...] all started to fade

[...] does it feel okay

And I don't know what I will get
And I don't know what I want

I'm a loser number 1 in America [...]

(Start to) crash"

Zoals ik zei zal er een hoop niet van kloppen, maar misschien kan iemand er wat mee. Alvast bedankt aan degene die me met deze onmogelijke opgave kan helpen!

Verder heb ik nog steeds niemand gehoord over de custom soundtracks...
Ik kan het echt niet vinden in het spel, terwijl het toch duidelijk op de achterkant vermeld staat. Iemand enig idee wat ik fout doe? Of is het echt niemand nog opgevallen...?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 09:14
Kun je die custom soundtracks niet gewoon instellen via de xbox-guide knop en dan select music oid? Dus op dezelfde manier als bij elke andere game. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar moet wel lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
EQJim schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:06:
Kun je die custom soundtracks niet gewoon instellen via de xbox-guide knop en dan select music oid? Dus op dezelfde manier als bij elke andere game. Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar moet wel lukken toch?
Hmm dat heb ik nog nooit geprobeerd. Zet het spel dan automatisch de muziek in het spel uit? Of hoor je dan gewoon lekker alles door elkaar als je de spelmuziek niet af zet?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
@ Weltschmerz: Wordt het door een man of een vrouw gezongen? Met watvoor instrument / beat begint het nummer?

[ Voor 26% gewijzigd door PeterSelie op 21-06-2007 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 09:14
Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:10:
[...]

Hmm dat heb ik nog nooit geprobeerd. Zet het spel dan automatisch de muziek in het spel uit? Of hoor je dan gewoon lekker alles door elkaar als je de spelmuziek niet af zet?
de spelmuziek gaat dan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
een van deze nummers: ;)

Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem • Come On - Andy Hunter • Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold • Truckers Choice - DJ Mark • Stinger - DJ Mark • DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D. • Insomnia - Faithless • Sonido Total - The Pinker Tones • Look at What You get - Taxi Doll • Put Your Hands Up - Ben Benassi • Robogirl - The Crystal Method • What you Want - Killing Bird and Jane Fontana • Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud • Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce • Body Language - Mandy Vs Brookashade • Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks) • Sink - Sister Machine Gun • Lenny Pane - Underworld • Elevate Myself - Grandaddy • Break your Neck - Shy Child • Witch in the Club - Quintron • On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System • Off The Hook - CSS • Lead Head - Beamish & Fly • Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks) • Nothing Left - Orbital • Positive Tension - Bloc Party • Karma Hunters - The Pinker Tones • Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley • Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System • Crash V8 - Kill Memory Crash • Cobrastyle - TeddyBears • Alala - CSS • Rogue Rock - The Rogue Element • BlackPowder - Motor • Come Inside - The Chemical Brothers • SolidRockRazorSteel - Apollo 440 • Rollin' Down the Highway - Apollo 440 • If You're Gonna Jump (Paul Oakenfield Remix) - Paul Oakenfold • Lights Out - P.O.D. • Spitfire [2005] - Prodigy • Busy Child - The Crystal Method • Weapons Of Mass Distortion - The Crystal Method • Forza2 Theme - Junkie XL Remix by MarQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
@ Phusebox: lees het topic eens door, de tracklist had hij al (net als een kort lijstje van welke nummers het iig NIET zijn) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SoaDmaggot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:45:
@ Phusebox: lees het topic eens door, de tracklist had hij al (net als een kort lijstje van welke nummers het iig NIET zijn) ;)
Hehe, precies. Het wordt door een man gezongen. Vrij monotoon en zelfs een beetje soort van vervorming erin, klinkt een beetje als een "robot". (ofja, een beetje een metale klank)
Verder begint het een simpele bass (als in, bassdrum continue, net als hardcore en trance dat hebben), komt er lichtelijk simpele piano tonen overheen.
**A**A**A**A**
C**B**C**B**C** (etc etc) < die melodie gaat het hele nummer onder de stem door, vrij simpel en eentonig. (die sterretjes staan er ipv spaties, zodat het ongeveer duidelijk is wanneer wat speelt...denk ik)

Waar B natuurlijk de laagste noot is, A de hoogste, en C net iets hoger dan de A.

(Tof dat men hier mee denkt overigens, wordt zeer op prijs gesteld!)

De dikgedrukte hieronder zijn het NIET.

Daft Punk is Playing at My House - LCD Soundsystem Come On - Andy Hunter • Switch On (feat Ryan Tedder) - Paul Oakenfold • Truckers Choice - DJ Mark • Stinger - DJ Mark • DANCE (Rockstar Remix) - N.E.R.D. • Insomnia - Faithless • Sonido Total - The Pinker Tones • Look at What You get - Taxi Doll • Put Your Hands Up - Ben Benassi • Robogirl - The Crystal Method • What you Want - Killing Bird and Jane Fontana • Told You So - DJ Tiesto--Tom Cloud • Small Step on the Other Side - DJ Tiesto--Basic Perspectivce • Body Language - Mandy Vs Brookashade • Beautiful - Goldfrapp (Additional Tracks) • Sink - Sister Machine Gun • Lenny Pane - Underworld • Elevate Myself - Grandaddy • Break your Neck - Shy Child • Witch in the Club - Quintron • On Repeat (Xfm Session) - LCD Sound System • Off The Hook - CSS • Lead Head - Beamish & Fly • Slide In - Goldfrapp (Additional Tracks) • Nothing Left - Orbital • Positive Tension - Bloc Party • Karma Hunters - The Pinker Tones • Gone Daddy Gone - Gnarls Barkley • Disco Infiltrator (FK's Infiltrated Vocal) - LCD Sound System • Crash V8 - Kill Memory Crash • Cobrastyle - TeddyBears • Alala - CSS • Rogue Rock - The Rogue Element • BlackPowder - Motor • Come Inside - The Chemical Brothers • SolidRockRazorSteel - Apollo 440 • Rollin' Down the Highway - Apollo 440 • If You're Gonna Jump (Paul Oakenfield Remix) - Paul Oakenfold • Lights Out - P.O.D. • Spitfire [2005] - Prodigy • Busy Child - The Crystal Method • Weapons Of Mass Distortion - The Crystal Method • Forza2 Theme - Junkie XL Remix by MarQ

Slide in - Goldfrapp (Additional Tracks) (is die met zo'n hoge vrouwenstem)
Alala - CSS (is die met die twee meiden die over elkaar heen zingen, simpel alala)

Die twee nummers heb ik vaker gehoord, of ik meen in ieder geval de titel aan bepaalde nummers te kunnen koppelen, en dus te bevestigen dat zij het ook niet zijn. Ik heb ze echter niet op nummer+titel (mp3 of iets dergelijks) gehoord, dus 100% zeker weet ik het niet.

[ Voor 63% gewijzigd door Weltschmerz op 21-06-2007 12:08 ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik zou deze es opzoeken; ken de chrystal method; en zou wel eens kunnen dat het is wat jij zegt:

The Crystal Method • What you Want

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Phusebox schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:37:
ik zou deze es opzoeken; ken de chrystal method; en zou wel eens kunnen dat het is wat jij zegt:

The Crystal Method • What you Want
Ken je dat nummer? Komt het overeen met de tekst die ik schreef? (paar posts eerder)

Dan moet ik, zodra ik weer op internet kan (iets anders dan Wikipedia en Tweakers kan ik hier niet), maar eens gaan zoeken. Jammer dat die electronic genres niet zo vaak lyrics op het internet hebben staan :|

Maar als dat hem is, dan had ik het dus echt niet uit de titel kunnen halen.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
nee, dat nummer is het niet, die begint met een soort snerpende gitaar en niet met bass, ik ga zo even voor je kijken :)

[ Voor 82% gewijzigd door PeterSelie op 21-06-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SoaDmaggot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:02:
nee, dat nummer is het niet, die begint met een soort snerpende gitaar en niet met bass, ik ga zo even voor je kijken :)
ow ok dan.

Nee ik kende het nummer niet maar de band, vandaar dat ik dacht dat het die wel es zou kunnen zijn

helaas kan ik geen forza spelen dus ik kan niet luisteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
The Crystal Method - What You Want is trouwens niet de juiste combinatie :9

Het is Robogirl - The Crystal Method en What you Want - Killing Bird and Jane Fontana :9

Beide Nummers van CSS zijn ook alvast af te schrijven, dat zijn ze beide ook niet

[ Voor 20% gewijzigd door PeterSelie op 21-06-2007 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SoaDmaggot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:25:
The Crystal Method - What You Want is trouwens niet de juiste combinatie :9

Het is Robogirl - The Crystal Method en What you Want - Killing Bird and Jane Fontana :9

Beide Nummers van CSS zijn ook alvast af te schrijven, dat zijn ze beide ook niet
haha omg... sorry dan is t erg triest met me gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
ik heb echt alle nummers nageluisterd en kan hem niet vinden :9

Doe anders eens de eerste 20 seconden met je telefoon opnemen oid en dan ergens uploaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
SoaDmaggot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:49:
ik heb echt alle nummers nageluisterd en kan hem niet vinden :9

Doe anders eens de eerste 20 seconden met je telefoon opnemen oid en dan ergens uploaden
Hehehe, nah ik kan met mijn telefoon wel opnemen, maar zou niet weten hoe te uploaden. Ik ga iets proberen te regelen qua audio sample. En als ik verder nog iets tegen kom horen jullie het wel.
Het enige wat ik nog verder kan bedenken is "I listen to the radio 24 hours a day" in je hoofd te stampen, want dat is echt 100% zeker de eerste zin die erin wordt gezongen.\

Nogmaals hartelijk dank : )

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 211216

hoe heet t hulpmiddel dat in fm2 zit dat je tijdens races in kan schakelen?
in fm1 zat dat nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
Anoniem: 211216 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:19:
hoe heet t hulpmiddel dat in fm2 zit dat je tijdens races in kan schakelen?
in fm1 zat dat nog niet..
Heb je het over die suggested line? die zat namelijk wel in Forza1? Kan me niet echt iets indenken wat je bedoeld...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kun je dat tijdens het racen aanzetten?
zijn er nog meer hulpmiddelen die tijden het racen aan of uit kunnen worden gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 211216 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:35:
kun je dat tijdens het racen aanzetten?
zijn er nog meer hulpmiddelen die tijden het racen aan of uit kunnen worden gezet?
Je kan alles aan en uitzetten. Je kan voor dat de race begint in de menu change difficult, je instellingen veranderen.

edit: Je kan tijdens het racen niets veranderen. Veranderingen kan je alleen toepassen voordat de race start. :P

[ Voor 14% gewijzigd door sekeroglan op 21-06-2007 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sekeroglan schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:41:
[...]

Je kan alles aan en uitzetten. Je kan voor dat de race begint in de menu change difficult, je instellingen veranderen.
ik bedoel tijdens de race. een hulpmiddel dat je tijdens de race aan en uit kan zetten dat niet in forza 1 zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 211216 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:42:
[...]

ik bedoel tijdens de race. een hulpmiddel dat je tijdens de race aan en uit kan zetten dat niet in forza 1 zat.
Weet niet wat er allemaal in FM 1 zaten maar in FM 2 kan je voor de race( dus niet in de race )

- ABS aan of uit
- Driver lijn race lijn/brake lijn/ helemaal uit
- TSC aan of uit
-STM aan of uit
- Schakelen manual of automaat
-Schade simulatie/ nog iets of uit
-tyre and fuel aan of uit

Dit was het volgens mij, waar je aan kan sleutel voor een race. Maar je kan tijdens de race geen veranderingen toepassen.

Voordat ik het vergeet, ben al level 48 *O* *O*

[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 21-06-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
Voordat ik het vergeet, ben al level 48 *O* *O*
Tot hoe ver gaan de levels eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Sgimi schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:50:
[...]

Tot hoe ver gaan de levels eigenlijk?
Tot level 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55111

SuBBaSS schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:45:
[...]
:|

Dat gevoel had ik met Forza 1 ook al. Die gasten waren heel slecht van de baan te zetten ( >:) ) maar als je zelf, vooral bij de snellere klassen, van achter aangetikt werd, was het snel gedaan met je.
Mwah, ik vind dat wel meevallen. De A.I is idd niet echt geweldig, maar mensen omtikken om er even geen last van te hebben, werkt bij mij toch aardig goed >:)

Heb er nu wat races opzitten, maar begin het een beetje saai te vinden. Jammer dat ze er niet wat leuke fragmenten of verhaallijn in hebben verwerkt, net als bij TOCA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Laatst online: 03-04 20:39
Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 14:04:
[...]

Hehehe, nah ik kan met mijn telefoon wel opnemen, maar zou niet weten hoe te uploaden. Ik ga iets proberen te regelen qua audio sample. En als ik verder nog iets tegen kom horen jullie het wel.
Het enige wat ik nog verder kan bedenken is "I listen to the radio 24 hours a day" in je hoofd te stampen, want dat is echt 100% zeker de eerste zin die erin wordt gezongen.\

Nogmaals hartelijk dank : )
Shy Child - Break Your Neck

Kan het deze zijn, volgens mij komt de beat zoals jij hem omschreef wel een beetje overeen evenals de tekst maar deze klopte niet en die zin komt er ook niet in voor :P Ik denk hou het net zo makkelijk als dat jij het ons maakt O-) Ik heb de hele soundtrack hier als album en heb hem helemaal afgeluisterd en dit is het beste dat ik kon vinden, misschien dat je Dirt aan het spelen was ipv Forza 8)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
KeaveXL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:
[...]

Shy Child - Break Your Neck

Kan het deze zijn, volgens mij komt de beat zoals jij hem omschreef wel een beetje overeen evenals de tekst maar deze klopte niet en die zin komt er ook niet in voor :P Ik denk hou het net zo makkelijk als dat jij het ons maakt O-) Ik heb de hele soundtrack hier als album en heb hem helemaal afgeluisterd en dit is het beste dat ik kon vinden, misschien dat je Dirt aan het spelen was ipv Forza 8)
Oke, mijn Forza2 heeft geen zandbanen, geen rally autos, zover ik nog kan zien, geen vrachtwagens, en heel groot in het begin "FORZA" dus ik neem aan dat het geen Dirt was :P
KeaveXL schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:18:

Kan het deze zijn, volgens mij komt de beat zoals jij hem omschreef wel een beetje overeen evenals de tekst maar deze klopte niet en die zin komt er ook niet in voor :P Ik denk hou het net zo makkelijk als dat jij het ons maakt O-)
Ik besef dat mijn omschrijving misschien nogal vaag was, maar toch zou ik graag willen weten wat je precies bedoelt. De melodie is moeilijk te omschrijven in woorden, maar qua tekst zou het niet al te moeilijk te vinden moeten zijn. Binnen de eerste 30 seconden van het nummer moet de tekts "I listen to the radio 24 hours a day" toch wel gevallen zijn...
Ik zal vanavond nog eens kijken of ik het nummer tegenkom, en proberen iets op te nemen (nog geen idee hoe, maar goed...).

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:51
Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:58:
Ik zal vanavond nog eens kijken of ik het nummer tegenkom, en proberen iets op te nemen (nog geen idee hoe, maar goed...).
Je zal vast wel een mobiele telefoon met een recorder functie hebben, lijkt me :)

No Shame, only Fame!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Weltschmerz schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:58:
[...]

Oke, mijn Forza2 heeft geen zandbanen, geen rally autos, zover ik nog kan zien, geen vrachtwagens, en heel groot in het begin "FORZA" dus ik neem aan dat het geen Dirt was :P

[...]

Ik besef dat mijn omschrijving misschien nogal vaag was, maar toch zou ik graag willen weten wat je precies bedoelt. De melodie is moeilijk te omschrijven in woorden, maar qua tekst zou het niet al te moeilijk te vinden moeten zijn. Binnen de eerste 30 seconden van het nummer moet de tekts "I listen to the radio 24 hours a day" toch wel gevallen zijn...
http://hypem.com/track/303151

Maar dit was hem dus niet ?

Edit:

Net echt alle nummers nog een keer geluisterd en geen 1 begint met "I listen to the radio 24 hours a day" in de eerste 30 secondes.

Edit 2:

heel groot in het begin "FORZA" dus ik neem aan dat het geen Dirt was

Er hoort FORZA 2 te staan :P Je speelt toch geen FORZA via de bc van de 360 he?

[ Voor 15% gewijzigd door KeaveXL op 21-06-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
same here, ik heb hier ook het volledige album maar schijn het nummer niet te kunnen vinden :z

@ KeaveXL: ik zie overigens niet de overeenkomst met de beschrijving die er gegeven wordt? :o

[ Voor 35% gewijzigd door PeterSelie op 21-06-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
SoaDmaggot schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 17:36:
same here, ik heb hier ook het volledige album maar schijn het nummer niet te kunnen vinden :z

@ KeaveXL: ik zie overigens niet de overeenkomst met de beschrijving die er gegeven wordt? :o
Hij gaf aan dat de beat erg herhaalderig was en meerdere zinnen waar hij alleen het einde van wist, misschien had ik alleen de beginstukjes gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wom schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:18:
Dat fototooltje is toch leuk om mee te spelen, zeker met al die effecten :P

[afbeelding]
Denk niet dat je kunt hotlinken van forzamotorsport.net, ik zie alleen een zwart/wit FM2 logo.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:50
Dyxtra schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:01:
[...]
Denk niet dat je kunt hotlinken van forzamotorsport.net, ik zie alleen een zwart/wit FM2 logo.
En niemand die me dat eerder verteld :o !

:+ Ik zag het vanmiddag op mijn werk inderdaad. Maar voor de liefhebbers:

Afbeeldingslocatie: http://captainkeyes.net/tweakers/Forza2-GolfVGTI.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-07 08:43
Wom schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:31:
[...]

En niemand die me dat eerder verteld :o !

:+ Ik zag het vanmiddag op mijn werk inderdaad. Maar voor de liefhebbers:

[afbeelding]
LOL ik dacht dat het ging om dat zwart-wit logo, ik kende hem alleen in kleur. Vond het al weinig bijzonder :+

sensei_d.fpv channel

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.