[LCD] Toshiba Regza C3000 serie

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 30.045 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:52
Vreemd. Ik kan die optie nergens terugvinden (optie is niet eens zichtbaar) wanneer ik m'n htpc aansluit met een HDMI-kabel. Sluit ik 'm aan met een VGA-kabel, dan kan ik de scaling options wel aanpassen.

Ik heb helaas geen ander HD-apparaat in huis waarmee ik het kan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-05 13:53
De nieuwe REGZA modellen zijn geintroduceerd:

http://www.engadget.com/2...-for-your-lcd-viewing-pl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Great! heb ik net de C3000 aangeschaft komen ze al met een nieuwe. Nouja deze zijn pas in oktober in japan beschikbaar, dus voordat ze in Europa beschikbaar zijn ben je weer een tijdje verder. Die japanse tv's zijn trouwens ook anders. Via dezelfde website is hier een plaatje te zien van de aansluitingen van de 32C3000.Waar hebben ze die ethernet verbinding voor nodig??

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20070403/tos_0312.jpg

Gelukkig krijgen wij ook mooiere afstandsbedieningen dan de japanners :)

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/av/docs/20070403/tos_0294.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68250

Vanmorgen mijn bestelde 32C3000PG ontvangen. :*)

Godzijdank geen dode/defecte pixels of andere narigheid qua beeld.
Design is werkelijk super van dit apparaat, ik vind hem persoonlijk wel aan de hoge kant.
Het beeld voor deze prijsklasse vind ik helemaal top ! Ik ben best een miereneuker, maar ik
kan niet echt een nadeel vinden.
Ik had tot vanmorgen een 71cm JVC breedbeeld (CRT) in de woonkamer, dus ik moet
wel even wennen aan het beeld.
Maar al met al eigenlijk alleen maar positief; geen artifacts en geen ghosting, en dat waren toch wel mijn bijlangrijkste punten. TV-beeld (via satelliet) is mooi, DVD (via component) is super.
Ik gebruik nog geen HDMI.

Nog wel even 1 vraagje aan medegebruikers :

Ik heb mijn satellietontvanger aangesloten via SCART (RGB), mijn DVD-speler via component en mijn Xbox (1) via composite.
Als ik van TV naar bv. DVD of Xbox wil overgaan, moet ik telkens via de AB de ingang selecteren, voor ik beeld krijg.
Dit was dus met mijn "oude" tv niet het geval; deze schakelde automatisch van ingang zodra er een apparaat werd geactiveerd.
Kan dit met de Tosh ook, of moet ik steeds handmatig via de AB de ingang selecteren (1/2/3) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
wingsofgold schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:39:
[...]

Great! heb ik net de C3000 aangeschaft komen ze al met een nieuwe. Nouja deze zijn pas in oktober in japan beschikbaar, dus voordat ze in Europa beschikbaar zijn ben je weer een tijdje verder. Die japanse tv's zijn trouwens ook anders. Via dezelfde website is hier een plaatje te zien van de aansluitingen van de 32C3000.Waar hebben ze die ethernet verbinding voor nodig??

[afbeelding]
Waar ze de ethernet-aansluiting voor hebben weet ik niet. Wat mij opvalt is dat deze uitvoering 2 coaxiale aansluitingen (f-connector) heeft. Als ik het zo bekijk is de ene voor de analoge tuner, en de andere voor de ingebouwde DVB-T ontvanger.

Is de C3000-serie ook met DVB-T ontvanger leverbaan in Europa? Waarom maken ze hier geen gebruik van f-connectoren.?
Anoniem: 68250 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:40:
Ik heb mijn satellietontvanger aangesloten via SCART (RGB), mijn DVD-speler via component en mijn Xbox (1) via composite.
Als ik van TV naar bv. DVD of Xbox wil overgaan, moet ik telkens via de AB de ingang selecteren, voor ik beeld krijg.
Dit was dus met mijn "oude" tv niet het geval; deze schakelde automatisch van ingang zodra er een apparaat werd geactiveerd.
Kan dit met de Tosh ook, of moet ik steeds handmatig via de AB de ingang selecteren (1/2/3) ?
En als je wil overschakelen van tv/xbox naar satelliet? Is het aanzetten van je satelliet-ontvanger dan voldoende?

[ Voor 26% gewijzigd door Mawlana op 20-08-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sylvesterrr schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 21:33:

[...]

En als je wil overschakelen van tv/xbox naar satelliet? Is het aanzetten van je satelliet-ontvanger dan voldoende?
Nee, ik moet echt met het knopje (rechts naast de 0) van de AB switchen... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
Anoniem: 68250 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 22:18:
[...]

Nee, ik moet echt met het knopje (rechts naast de 0) van de AB switchen... :|
Heb je 'm wel op scart 1 aangesloten? Ik heb op mijn C3001P nog geen apparaat via SCART aangesloten. Mijn ervaring is wel dat de meeste tv's enkel op scart1 om kunnen gaan met het schakelsignaal.

[ Voor 24% gewijzigd door Mawlana op 20-08-2007 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
@Sourmug
Schakelde je vorige tv naar het scarsignaal als de xbox aanging? Hoe had je die aangesloten dan? met een advance scartkabel?
Via de analoge (composit>scart) xbox signaal word er namelijk geen schakelsignaal meegestuurd. Pas als je een scartkabel hebt die rechtstreeks is aangesloten (en dus meer pinnetjes heeft) wordt het schakelsignaal megestuurd.
Wanneer ik de xbox aanzet schakeld mijn huidige tv niet over, maar wanneer de UPC DVR aangaat schakeld ie wel over.

Ik hoop het z.s.m. te kunnen testen op mijn bestelde 42x3000p, Die zou nu ieder moment binnen moeten komen :)

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mijn vorige tv was de situatie als volgt :

satelliettuner via scart 1
dvd-speler via scart 2
xbox via composite
beide hoogwaardige scartkabels (volledig bezet dus)

Als ik dus tv aan het kijken was via de sattuner, en ik zette de dvd of de xbox aan, werd automatisch geschalkeld naar het apparaat die ik aanzette. (dus of xbox of dvd).

Nu met de Tosh heb ik de volgende setup :

satelliettuner via scart 1 (input 1)
xbox via scart 2 / composite (input 2)
dvd-speler via component / progressive scan (input 3)

Nu moet ik dus telkens handmatig de ingang selecteren van hetgeen ik wil doen/kijken.
Het is geen drama, maar ik had een automatische selector verwacht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfatmen
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:42
Volgens mij heeft scart1 de voorkeur.

mijn situatie met de toshiba:
UPC DVR scart 1
DVD via dvr scart1
PC PC

Als ik analoog kijk en zet de pc aan dan schakelt hij automatische.
Als ik analoog kijken en zet de dvd / dvr aan dan schakelt hij ook automatische.
Als ik pc bezig ben en zet de dvd / dvr aan dan schakelt hij ook naar de scart 1.

Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, ga mij er nog wel eens in verdiepen... 8)7

Nog even een vraag voor de kenners :

Ik maak nu gebruik van een Harman/Kardon DVD30 dvd-speler, die via component is aangesloten en dan gebruik maakt van progressive scan.
Ga ik erop vooruit als ik een dvd-speler aanschaf met HDMI ?
Waarschijnlijk wel als ik HD materiaal afspeel, maar hoe zit het met "normale" dvd's ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
:(
Net gebeld naar Pick2Pay of er al wat bekend was over de levertijd, dit zou 7-10 werkdagen zijn, en ik wacht er inmiddels al 8.
Zeiden ze dat Toshiba momenteel nagenoeg geen voorraad heeft en dat ze erg moeilijk te krijgen zijn. Dit i.v.m. de nieuwe modellen die volgende maand uitkomen.
Nu nog langer wachten voor mij dus :( heb mijn 70cm breedbeeld al verkocht, dus heb de tv van de slaapkamer maar beneden gezet (55cm) en da's niet echt lekker kijken in de woonkamer

• WTFnow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 17:53
Veel goede verhalen gelezen over de toshiba 32c3000. Niet alleen hier maar ook op kieskeurig krijg ik het idee dat deze tv good value voor money is. Vraag me af of er mensen zijn die met deze tv ervaring hebben met digitenne. Of @home digitale tv. Wil graag deze tv aanschaffen en dan ook overstappen op digitale tv.

Gr, Gert

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:12
Volgens mij is de 32C3000P vrijwel nergens meer te krijgen? Ik wilde deze net halen :( Hopelijk komt de opvolger snel en is die net zo scherp geprijsd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Jimster schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:48:
Volgens mij is de 32C3000P vrijwel nergens meer te krijgen? Ik wilde deze net halen :( Hopelijk komt de opvolger snel en is die net zo scherp geprijsd.
Ze hebben em bij pixmania altijd op voorraad en gister nog bij de mediamarkt gezien. Een opvolger zal niet binnen een paar weken worden uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
wingsofgold schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:02:
[...]
Ze hebben em bij pixmania altijd op voorraad en gister nog bij de mediamarkt gezien. Een opvolger zal niet binnen een paar weken worden uitgebracht.
Pixmania heb ik niet zo goede ervaringen mee.. Welk MediaMarkt filiaal? En weet je nog wat die daar kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

wingsofgold schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 12:02:
[...]

Maar nou de vraag, is z'n grotere broertje, de 37c3000, ook nog ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 19:31
Anders neem je toch gewoon de 32C3030. Groot is het prijsverschil niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wakuwakuhullie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 31-10-2024
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=338110

Kijk hier maar eens, is de 3001, ik heb hem van de week daar gekocht, mijn eerste exemplaar had 5 dode pixels, volgende dag kunnen omruilen voor een perfect exemplaar.
Je kunt er tegenwoordig ook afhalen in Tilburg.
Perfecte service mbt het omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Ik heb mijn 37inch dinsdag opgestuurt vanwege de groene pixelsen en de dode pixel, hoop volgende week wat te horen van Pixmania.
Ik ben bang dat ze geen vervangend exemplaar hebben aangezien ze hem niet meer verkopen op de website.

De tv bevalt me ondanks de groene pixels bijzonder goed, + punten waren:

+Zwart vond ik boven verwachting goed, ik ken veel slechtere.
+De grootte, grootte is super met 720p of 1080p films.
+De 1080p 24fps werkte via de PS3 en gaf een mooi vloeiend beeld, ik vind 1080p aangesloten er beter uitzien als 720p aangesloten.
+Geen overscan over HDMI (dmv. PC setting)
+VGA doet het prima, niet eens modded .inf filetje nodig (1:1 1360x768)
+Over de SD bronnen, vond ik de automatisch zoomfunctie goed werken, ging goed om met bijvoorbeeld 4:3 sources met balken.
+Genoeg instellingen kwa persoonlijke voorkeur, zeker de backlight regeling is handig.

- punten:
-Misschien mag de inkijkhoek nog wel iets groter
-Beetje gekraak na het aanzetten, en na het uitzetten
-De AB moet je een klein beetje richten
-Overscan over de Scart
-Voet niet verticaal af te stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
wakuwakuhullie schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 10:50:
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=338110

Kijk hier maar eens, is de 3001, ik heb hem van de week daar gekocht, mijn eerste exemplaar had 5 dode pixels, volgende dag kunnen omruilen voor een perfect exemplaar.
Je kunt er tegenwoordig ook afhalen in Tilburg.
Perfecte service mbt het omruilen.
Ik heb de 3001 ook bij Komplett gekocht. Ondanks de slechte ervaring vorig jaar bij deze toko toch maar in zee gegaan bij deze shop omdat ik kennissen en vrienden toch goede ervaringen hebben bij deze shop.

Ik had de tv de volgende dag al in huis, zonder dode pixels enzo. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

poes schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 07:19:
Anders neem je toch gewoon de 32C3030. Groot is het prijsverschil niet....
Da's waar, maar ik wil een 37 inch, geen 32 inch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 19:31
Of die...... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Anoniem: 215072 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 18:30:
[...]

Da's waar, maar ik wil een 37 inch, geen 32 inch...
Alternate heeft de 37inch nog in het assortiment. Ik twijfel nog of ik die ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 22:16
WTFnow schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:10:
Veel goede verhalen gelezen over de toshiba 32c3000. Niet alleen hier maar ook op kieskeurig krijg ik het idee dat deze tv good value voor money is. Vraag me af of er mensen zijn die met deze tv ervaring hebben met digitenne. Of @home digitale tv. Wil graag deze tv aanschaffen en dan ook overstappen op digitale tv.

Gr, Gert
Ik heb een Toshiba Regza 37C3030D, met ingebouwde digitale tuner dus. Ervaringen zijn wel ok hoor, maar met dit formaat moet je er toch echt wel een aardig stuk vanaf zitten. De ingebouwde tuner is helemaal niet zo gek en een leuke EPG indeling. Maar ik denk wel dat ik uiteindelijk over ga stappen naar I-TV omdat deze een betere beelskwaliteit heeft. Alles wat je in HD aansluit is gewoon super ben echt helemaal tevreden, je kan er gewoon opkruipen en het beeld is nog steeds top. Moet wel even toevoegen dat de antenne aansluiting standaard geen 5v voeding heeft, dus je moet een externe voeding aansluiten. Oh ja vergeet bijna dat je ook een Conax CAM-Module moet hebben om je DVB-T kaartje in te proppen, anders heb je alleen FTA zenders :P. Als iemand vragen heeft, geef maar een gil.

-Bas

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bunta schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:52:
...Moet wel even toevoegen dat de antenne aansluiting standaard geen 5v voeding heeft, dus je moet een externe voeding aansluiten....
Wat bedoel je hier precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 22:16
Ah shit mijn fout, vergat te zeggen dat je dit moet doen als je een actieve antenne gebruikt zoals die ene die bij de standaard settop box geleverd word.

-Bas

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bunta schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 21:10:
Ah shit mijn fout, vergat te zeggen dat je dit moet doen als je een actieve antenne gebruikt zoals die ene die bij de standaard settop box geleverd word.

-Bas
Aha! Gelukkig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:22
Jimster schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:58:
[...]

Alternate heeft de 37inch nog in het assortiment. Ik twijfel nog of ik die ga halen.
Ik zat eigenlijk naar een Bravia te kijken maar kwam toevallig Toshiba tegen vanwege de goede prijs/kwaliteit verhouding, heb eigenlijk een 32 inch nodig maar het is wel lekker dat die 37inch goed leverbaar is. t scheelt 150 euro, je hebt met 37inch dan wel een enorm scherm staan (voor mn slaapkamertje :P ). Overigens haal ik m puur voor mn PS3, deze serie schijnt voor gamen wel ideaal te zijn.

Zit nu dus ook te twijfelen om de 37inch te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:58:
[...]

Alternate heeft de 37inch nog in het assortiment.
Inmiddels al niet meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jap85 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 14:40:
...maar het is wel lekker dat die 37inch goed leverbaar is.
Laat mij even weten waar de 37 inch goed leverbaar is en ik ga 'm meteen halen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
komt die slechte leverbaarheid van dit toestel nou door de populariteit of doordat de tv vervangen gaat worden door een nieuw model? het is toch wel apart dat je bij alle winkels ziet dat de levertijd enorm lang is geworden. Zelfs dat grijze model wat eerst makkelijk leverbaar was is volgens mij nu ook moeilijk leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
wingsofgold schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 17:49:
Zelfs dat grijze model wat eerst makkelijk leverbaar was is volgens mij nu ook moeilijk leverbaar.
Dat komt waarschijnlijk doordat zo'n beetje iedere winkelier het grijze model heeft geadviseerd omdat het zwarte model zo goed als niet leverbaar was/is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Hij staat nog steeds op groen (= op voorraad) bij mij bij Alternate.nl

Ik zie bij verschillende Duitse sites de 32C3005P(G) verschijnen. Volgens mij moet dat de opvolger zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Jimster op 27-08-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:45:
Hij staat nog steeds op groen (= op voorraad) bij mij bij Alternate.nl
De voorraadindicatie op hun site klopt niet, ik heb ze vandaag gesproken...
Jimster schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 21:45:
Ik zie bij verschillende Duitse sites de 32C3005P(G) verschijnen. Volgens mij moet dat de opvolger zijn?
Kan... Ik dacht eerlijk gezegd dat de C3500 serie de opvolger is van de C3000, maar ik kan op de Europese websites van Toshiba er weinig over vinden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Anoniem: 215072 schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:50:
[...]

Laat mij even weten waar de 37 inch goed leverbaar is en ik ga 'm meteen halen! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alternate.. Maar ik lees hier net dat dat niet meer geval is? Gisteren stond ie nog op 'direct leverbaar' (groen). Maar ik denk dat ik toch voor 32 inch ga, na wat afwegingen. Bij een aantal webwinkels staat daarbij dat ie voorraad bij de leverancier is, levertijd 1 week. Kan ik daarop vertrouwen? Of zit je dan een maand te wachten? Ik was gister bij de mediamarkt in alkmaar, daar hadden ze de 42inch versie staan voor 1400 ofzo.. Ik vroeg naar de 32inch versie, die hadden ze niet staan en de laatste prijs waarvoor ze die hadden verkocht 2 maanden geleden was 900 euro. Als ze hem gingen bestellen werd ie waarschijnlijk wel goedkoper, maar daar ga ik niet op gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jap85 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:48:
[...]

Alternate.. Maar ik lees hier net dat dat niet meer geval is? Gisteren stond ie nog op 'direct leverbaar' (groen). Maar ik denk dat ik toch voor 32 inch ga, na wat afwegingen. Bij een aantal webwinkels staat daarbij dat ie voorraad bij de leverancier is, levertijd 1 week. Kan ik daarop vertrouwen? Of zit je dan een maand te wachten? Ik was gister bij de mediamarkt in alkmaar, daar hadden ze de 42inch versie staan voor 1400 ofzo.. Ik vroeg naar de 32inch versie, die hadden ze niet staan en de laatste prijs waarvoor ze die hadden verkocht 2 maanden geleden was 900 euro. Als ze hem gingen bestellen werd ie waarschijnlijk wel goedkoper, maar daar ga ik niet op gokken.
Alternate heeft 'm zeker niet meer, althans, niet de 37 inch versie. Op hun website staat inderdaad direct leverbaar, maar hoe up-to-date is dat? Blijkbaar is die indicatie niet (realtime) gekoppeld aan hun systeem, maar zit er iemand handmatig in te voeren of iets op voorraad is... En waar mensen werken, worden fouten gemaakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Anoniem: 215072 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 09:53:
[...]

Alternate heeft 'm zeker niet meer, althans, niet de 37 inch versie. Op hun website staat inderdaad direct leverbaar, maar hoe up-to-date is dat? Blijkbaar is die indicatie niet (realtime) gekoppeld aan hun systeem, maar zit er iemand handmatig in te voeren of iets op voorraad is... En waar mensen werken, worden fouten gemaakt!
Das wel beroerd, maar ik ga nu dus op zoek naar een 32'' C3000, ik zie wel webshops waar ie volgens de site op voorraad is maar voor ik bestel ga ik dan eerst wel even bellen of dat echt wel het geval is en wat de actuele levertijd zal worden...

Wel minder dat ze zo slecht verkrijgbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jap85 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 10:47:
[...]

Das wel beroerd, maar ik ga nu dus op zoek naar een 32'' C3000, ik zie wel webshops waar ie volgens de site op voorraad is maar voor ik bestel ga ik dan eerst wel even bellen of dat echt wel het geval is en wat de actuele levertijd zal worden...

Wel minder dat ze zo slecht verkrijgbaar zijn..
Voor de 32 inch versie zou ik Pixmania of www.plasmalcd.nl even proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
Anoniem: 215072 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:21:
[...]

Voor de 32 inch versie zou ik Pixmania of www.plasmalcd.nl even proberen....
Ik heb vanmorgen Plasmalcd gebeld, maar ze hadden hem niet meer en hij kon ook niet meer geleverd worden... Pixmania bestel ik liever geen lcd tv, beetje gezeik met bezorgen als het tegen zit en als er wat mis heb je ook een probleem.

Maar ik denk dat het erg moeilijk wordt er nog eentje te regelen ergens, misschien dat ik toch maar ga vragen of de Mediamarkt hem wil bestellen, maar dan wil ik wel van tevoren weten wat ie gaat kosten. Meer dan 700 wil ik er niet aan uitgeven, dan koop ik liever een Bravia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
jap85 schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:28:
[...]

Ik heb vanmorgen Plasmalcd gebeld, maar ze hadden hem niet meer en hij kon ook niet meer geleverd worden... Pixmania bestel ik liever geen lcd tv, beetje gezeik met bezorgen als het tegen zit en als er wat mis heb je ook een probleem.

Maar ik denk dat het erg moeilijk wordt er nog eentje te regelen ergens, misschien dat ik toch maar ga vragen of de Mediamarkt hem wil bestellen, maar dan wil ik wel van tevoren weten wat ie gaat kosten. Meer dan 700 wil ik er niet aan uitgeven, dan koop ik liever een Bravia.
Ik weet dat ze bij store.nl een nieuwe levering krijgen eind deze week of volgende week. Dan heb je alsnog een levertijd van een week. Net te horen gekregen dat in die nieuwe lading eindelijk mijn exemplaar bij zit. Hopen dat deze keer niks defect is.
Overigens niks mis met die winkel goede service, alleen is de levertijd naar mijn inziens te lang, maar dat komt ook omdat toshiba in Duitsland zit. Dus dat heb je in principe bij elke winkel.

Bij mediamarkt kost het grijze model 799 euro. Een beetje duur dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
wingsofgold schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 15:00:
[...]

Ik weet dat ze bij store.nl een nieuwe levering krijgen eind deze week of volgende week. Dan heb je alsnog een levertijd van een week. Net te horen gekregen dat in die nieuwe lading eindelijk mijn exemplaar bij zit. Hopen dat deze keer niks defect is.
Overigens niks mis met die winkel goede service, alleen is de levertijd naar mijn inziens te lang, maar dat komt ook omdat toshiba in Duitsland zit. Dus dat heb je in principe bij elke winkel.

Bij mediamarkt kost het grijze model 799 euro. Een beetje duur dus.
Ik heb deze winkel direct maar even gebeld om te informeren, maar hij kon nog weinig garanderen. De levertijd stond op 2 weken, toen ik vroeg of dit een harde termijn was kreeg ik als antwoord dat het nog wel even een slag om de arm was omdat er 'E.T.A.' bij stond... Lastig dit, ik denk niet dat ik er vanuit kan gaan dat ie over 2 weken binnen is, als ik hem nu bestel, aan de andere kant heb ik er eigenlijk geen haast mee, maar toch..

[ Voor 7% gewijzigd door jap85 op 28-08-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221223

duncanvdlinden schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:08:
ik las dat iemand de black stretch optie wel een mooi effect vond geven, wat vinden jullie hiervan?
Ik krijg mijn 37" hopelijk morgen binnen :9~
Ik weet dat het een beetje laat dag is, maar nog even mijn mening er over.

Ik zou black stretch altijd uit zetten, het maakt een hele diepe zwarte kleur, maar hij maakt echt alles waar ook maar een beetje schaduw op staat of elke donkere scene echt pikzwart. Resultaat is dat je dus helemaal geen detail meer ziet, maar daar ben je nu misschien zelf ook al achter :D.

Zelf heb ik trouwens de 42x3000p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221223

Zijn er ondertussen al meer eigenaren van een x3000 of x3030 die hun beeldafstellingen helemaal perfect hebben?

Zelf heb ik het beeld altijd op cool (weet niet zeker of dit de term was) staan, verder staan alle beeldverbeteraars uit. Beeld is opzich heel mooi maar ik zou de gezichten in sommige gevallen wat minder rood willen hebben en zwart wat zwarter, maar dan weer niet zo overdreven als met black stretch ;) .

Natuurlijk zelf al een en ander geprobeerd, maar zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Anoniem: 221223 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 10:47:
Zijn er ondertussen al meer eigenaren van een x3000 of x3030 die hun beeldafstellingen helemaal perfect hebben?

Zelf heb ik het beeld altijd op cool (weet niet zeker of dit de term was) staan, verder staan alle beeldverbeteraars uit. Beeld is opzich heel mooi maar ik zou de gezichten in sommige gevallen wat minder rood willen hebben en zwart wat zwarter, maar dan weer niet zo overdreven als met black stretch ;) .

Natuurlijk zelf al een en ander geprobeerd, maar zonder succes.
Ik heb dit plaatje een keer ergens op een forum gevonden het is voor de 42x3030, maar ik merkte dat je dat ook makkelijk kan aanhouden voor de C serie of de kleinere modellen. Ik weet uberhaut niet of de instellingen dramatisch verschillen van elkaar.
Maar het is misschien de moeite waard om te proberen, behalve dan wat er in het service menu staat dat zou ik niet zo snel overnemen. Of je moet zeker weten waar je mee bezig bent.

Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/5889/42x3030dsettingsjh0.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vorige week bij www.goedkoopste.nu de 37C3000 besteld, want dat was de enige winkel die zei dat ze 'm nog konden bestellen. Hij zou waarschijnlijk vandaag binnenkomen bij ze en ik zou een belletje krijgen. Andere winkels konden 'm helemaal niet meer bestellen dus ik had al een beetje argwaan... Nou kreeg ik keurig vandaag een belletje van ze, dat de 37C3000 niet meer leverbaar is, dat de opvolger de 37C3003 is en dat ze die voor dezelfde prijs konden leveren. Deze 3003 is in de loop van volgende week bij ze binnen.... Ik vroeg wat het verschil was tussen de 3000 en de 3003 en ze vertelde me dat er in de 3003 een ander paneel zat, voor de rest is 'ie precies hetzelfde (specificaties en uiterlijk). Nou heb ik de 3003 gegoogled, maar kom er verdomde weinig over tegen... Weet iemand hoe het daarmee zit? En kan ik gewoon de 3003 nemen in plaats van de 3000...?

Maar goed, eerst nog maar eens zien of ze 'm écht volgende week binnenkrijgen...

Update: ik kom nu wel zomaar dit tegen: http://www.toshiba.de/con...ct_sheets/37c3003p.pdf... Ik kan geen verschillen ontdekken met de 3000. Hulde!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 215072 op 31-08-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Is dat scherm al uit dan? want dan ga ik natuurlijk wel zeiken bij de winkel dat ze me een nieuw model moeten geven.
Het grootste verschil wat ik zie is IPS lcd panel technologie met een dynamisch contrast van 4800:1 en de speakers hebben nu een vermogen van 2x 25W inplaats van 2x 10W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no113
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-05 07:45
Ik krijg als het goed is a.s. maandag de 32c3001 thuis geleverd via bobshop. Heeft dan in totaal drie weken geduurd sinds ik betaald heb. Ik had de tv bij hun besteld op basis van beschikbaarheid maar kreeg steeds nieuwe toezeggingen die niet zijn nagekomen.
Wil niet te veel zeiken want ik hoop maandag een perfect werkende tv te ontvangen en ben dan weer helemaal blij!
Wel een vraagje; na zo lang wachten wil ik natuurlijk dat er geen problemen mee zijn. Kan iemand vermelden wat ik bij aflevering (+installatie) allemaal moet testen? Dode (sub)pixels natuurlijk, maar hoe zie je die het beste? Wat moet ik nog meer nagaan bij aflevering?
Vast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wingsofgold schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 10:15:
Is dat scherm al uit dan? want dan ga ik natuurlijk wel zeiken bij de winkel dat ze me een nieuw model moeten geven.
Het grootste verschil wat ik zie is IPS lcd panel technologie met een dynamisch contrast van 4800:1 en de speakers hebben nu een vermogen van 2x 25W inplaats van 2x 10W.
De speakers hadden volgens mij altijd al een vermogen van 2 x 25W...

Ik zie trouwens nu ook dat de 37C3500 al op de website van Toshiba Duitsland staat.... Maar ook bij die TV zie ik geen grote verschillen met de 37C3000, 37C3003 of 37C3005. Het wordt er allemaal niet makkelijker op! Heeft iemand wat meer info?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Zow, gister terug van vakantie, vandaag ff de tv opgehaald en neergezet :)

Ik moet nog ff met de instellingen gaan spelen, maar ben erg onder de indruk van het scherm (42x3000p)
Mijn vriendin vind em eigenlijk iets te groot, maar da's jammer voor haar :P
Hier wat pics, moet nog ff ander meubel kopen en binnenkort een andere home-cinema maar goed.
Ik vind em op de foto's trouwens wel klein overkomen, maar het is toch echt 107cm

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.berndsen/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.berndsen/pic2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/d.berndsen/pic3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
Anoniem: 215072 schreef op zondag 02 september 2007 @ 11:15:
[...]

De speakers hadden volgens mij altijd al een vermogen van 2 x 25W...

Ik zie trouwens nu ook dat de 37C3500 al op de website van Toshiba Duitsland staat.... Maar ook bij die TV zie ik geen grote verschillen met de 37C3000, 37C3003 of 37C3005. Het wordt er allemaal niet makkelijker op! Heeft iemand wat meer info?????
In de handleiding stond in ieder geval 2 x 10W. Maar op de website van toshiba inderdaad 2x 25W.
Toshiba houdt het allemaal weer lekker vaag.
De C3005 en C3006 zijn volgens mij de officiele opvolgers als ik zo de specificaties zie en de C3500 zal wel gewoon een iets duurder model zijn, maar echt logica kan ik er niet in vinden.
Ik heb de winkel gebeld waar ik mijn exemplaar heb gekocht en die konden niet vertellen of ik een nieuw model krijg geleverd of gewoon de C3000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wingsofgold schreef op maandag 03 september 2007 @ 17:24:
In de handleiding stond in ieder geval 2 x 10W. Maar op de website van toshiba inderdaad 2x 25W.
Toshiba houdt het allemaal weer lekker vaag.
Hmm, misschien is de één het nominale vermogen, en het andere het maximale vermogen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anoniem: 215072 schreef op maandag 03 september 2007 @ 21:15:
[...]

Hmm, misschien is de één het nominale vermogen, en het andere het maximale vermogen...
bij mij staat er toch echt 2x25w RMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
zow, ik heb zojuist ff de instellingen van onderstaand plaatje overgenomen (incl servicemenu) van runtime van AVforums
edit, zie dat wingsofgold deze ook al had gepost.
Afbeeldingslocatie: http://img244.imageshack.us/img244/5889/42x3030dsettingsjh0.gif

moet zeggen dat het beeld echt stukken beter is geworden, met name de sharpness instelling veranderd het beeld echt gigantisch met tv (en digitale tv) het word er een stuk beter van!

de kleuren zijn ook mooier. Ik heb zelf wel het een en ander aangepast, wat meer kleur en backlight want ik heb liever een iets warmer beeld.

Ben nu echt helemaal in mijn nopjes met het toshiba scherm zeg!
Als ze deze uitvoering met deze instellingen in de showroom zouden hangen, dan verkoopt toshiba echt stukken beter in Nederland!

[ Voor 3% gewijzigd door cypher21 op 04-09-2007 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072 schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 20:04:
Ik heb vorige week bij www.goedkoopste.nu de 37C3000 besteld, want dat was de enige winkel die zei dat ze 'm nog konden bestellen.
Goedkoopste.nu heeft vandaag gebeld, ze hebben de 37C3003 reeds in huis voor me! Wel balen dat ik zaterdag pas tijd heb om 'm op te halen...

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 215072 op 04-09-2007 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
alternate heeft de nieuwe modellen staan. http://www.alternate.nl/h...2=TV-Schermen&Level3=LCD&

de C3500 modellen zijn als ik het goed zie dus 100Hz en hebben een hoogglans afwerking. Maar daar betaal je ook voor.
en de C3005/6 zijn gewoon opvolgers waar ik niet iets bijzonders aan kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
wingsofgold schreef op woensdag 05 september 2007 @ 15:46:
alternate heeft de nieuwe modellen staan. http://www.alternate.nl/h...2=TV-Schermen&Level3=LCD&

de C3500 modellen zijn als ik het goed zie dus 100Hz en hebben een hoogglans afwerking. Maar daar betaal je ook voor.
en de C3005/6 zijn gewoon opvolgers waar ik niet iets bijzonders aan kan zien.
De C3005 is idd hetzelfde als de C3000 voor zover ik zo snel kan zien, aangezien ik die misschien wilde kopen maar dit niet kon aangezie ie nergens verkrijgbaar was, is dit opzich wel een optie. Jammer dat er nog geen duidelijkheid is over levertijd. (onbekend ivm. nieuw product staat erbij..). Misschien maar even een belletje aan besteden morgen..

jap85 schreef op woensdag 05 september 2007 @ 16:32:
[...]

De C3005 is idd hetzelfde als de C3000 voor zover ik zo snel kan zien, aangezien ik die misschien wilde kopen maar dit niet kon aangezie ie nergens verkrijgbaar was, is dit opzich wel een optie. Jammer dat er nog geen duidelijkheid is over levertijd. (onbekend ivm. nieuw product staat erbij..). Misschien maar even een belletje aan besteden morgen..
Dan snap ik nog steeds niet waarom Toshiba een C3003 en een C3005 uitbrengt.... Beide zijn opvolgers van de C3000, maar waarom nou het verschil in typenummer????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228416

Anoniem: 215072 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:37:
[...]

Dan snap ik nog steeds niet waarom Toshiba een C3003 en een C3005 uitbrengt.... Beide zijn opvolgers van de C3000, maar waarom nou het verschil in typenummer????
Zodat je weet of het om de nieuwe of de oude versie gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of de los leverbare subwoofer SW-1000 ook op de C-modellen past?

http://www.home-entertain...oofer-SW1000?opendocument

Op de Engelse site staat dat deze subwoofer geschikt is voor de "66 series", maar wellicht ook voor de C serie?

Update: reeds via Toshiba Duitsland te weten gekomen dat het past, nu nog een winkel zoeken die de subwoofer levert.... Heeft iemand een tip???

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 215072 op 13-09-2007 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072 schreef op maandag 10 september 2007 @ 22:29:
Weet iemand of de los leverbare subwoofer SW-1000 ook op de C-modellen past?

http://www.home-entertain...oofer-SW1000?opendocument

Op de Engelse site staat dat deze subwoofer geschikt is voor de "66 series", maar wellicht ook voor de C serie?

Update: reeds via Toshiba Duitsland te weten gekomen dat het past, nu nog een winkel zoeken die de subwoofer levert.... Heeft iemand een tip???
De subwoofer hangt inmiddels aan m'n TV, super! Echt een aanrader!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:01
Ik ben zwaar aan het twijfelen of ik voor de Toshiba 42X3030D moet gaan of voor de 42Z3030D...
het grote verschil is volgens mij de contrastverhouding 6000:1 of 10.000:1

• Lightning89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40
De 42Z3030 heeft volgens mij ook nog 100hz support, iets van de X versie niet heeft

• copywrong1982
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 08:52
Ik wil binnenkort ook een 37" lcd gaan aanschaffen en dit topic heeft me toch wel overtuigd van de c3000 serie.

In eerste instantie keek ik naar de 37c3000p, echter deze blijkt veel duurder dan de 37c3003p.
Wat is het exacte verschil van deze schermen? Ik kan het niet direct opmaken uit de site van toshiba.de en volgens mij zijn ze zo goed als gelijkwaardig.

• Jimster
Volgens mij zit er idd weinig verschil tussen die 2. De 3000P is het 'oudere' model volgens mij en gaat er ook uit. De 3003P of de 3005P is de opvolger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-05 02:16
Jimster schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:15:
Volgens mij zit er idd weinig verschil tussen die 2. De 3000P is het 'oudere' model volgens mij en gaat er ook uit. De 3003P of de 3005P is de opvolger.
Bij de 32" is het makkelijk, C3000/1 opgevolgd door C3005/6. En je kan het zien aan contrast ratio van 4000 naar 4800:1.
Bij de 37" is het hetzelfde alleen blijft de contrast ratio 5000:1 dus is het verschil nog minder duidelijk. Wat die 37C3003P er nu tussen doet snap ik al helemaal niet :?

Overigens hoop ik dat de update modellen behalve (misschien) een iets nieuwere panel revisie (iig bij de 32") ook in de electronica verbeterd zijn. De 24Hz (24p) support die Toshiba claimt voor de oude modellen blijkt eigenlijk onzin te zijn! Dit hebben ze een hele tijd terug al moeten toegeven (na test door duitse c't dacht ik), maar de specs op de site zijn niet aangepast :(

Ik zit sinds eind aug. te wachten tot de 32C3005 leverbaar wordt. PlasmaLCD.nl hoopte eind v/d maand, maar ik las v/d week op een duits forum dat dat wsl niet gaat lukken :/ En in Duitsland zitten ze dichter bij de bron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234740

Ik heb ook bij Plasmalcd.nl een 32C3005P besteld. Ze zeiden 27-9 tegen mij, dat hij begin oktober binnen komt. Ook heb ik ze gevraagd, of de afkoelingsperiode van 7 dagen nog geldt, zodra de tv door hen is geleverd en aangesloten. De dame achter de telefoon begreep mijn vraag niet, dus ik heb de vraag via de mail nog eens overgedaan, maar nog geen antwoord gekregen. Kan iemand mij uit ervaring daar iets over vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
Anoniem: 234740 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:18:
Ik heb ook bij Plasmalcd.nl een 32C3005P besteld. Ze zeiden 27-9 tegen mij, dat hij begin oktober binnen komt. Ook heb ik ze gevraagd, of de afkoelingsperiode van 7 dagen nog geldt, zodra de tv door hen is geleverd en aangesloten. De dame achter de telefoon begreep mijn vraag niet, dus ik heb de vraag via de mail nog eens overgedaan, maar nog geen antwoord gekregen. Kan iemand mij uit ervaring daar iets over vertellen?
Dat met die afkoelingsperiode willen veel shops niet begrijpen :/
Ik had dezelfde gedachte bij hun gratis bezorging+plaatsing op locatie (door plasmalcd zelf?). Is er dan nog sprake van kopen op afstand?

Ik hoop iig met je mee dat hij idd begin oktober komt d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nOLoGIc schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:30:
[...]

Dat met die afkoelingsperiode willen veel shops niet begrijpen :/
Ik had dezelfde gedachte bij hun gratis bezorging+plaatsing op locatie (door plasmalcd zelf?). Is er dan nog sprake van kopen op afstand?

Ik hoop iig met je mee dat hij idd begin oktober komt d:)b
Als ik een berichtje van Plasmalcd krijg betreffende de afkoelingperiode, laat ik het hier wel even weten. Ik wil eerst antwoord van hen, voor ik daadwerkelijk ga betalen. Als ik ooit een Toshiba krijg die ik mag betalen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Zo ik zal de afloop van mijn dode subpixel verhaal even vertellen,
ik heb inmiddels mijn geld daarvoor teruggekregen van Pixmania, nadat ik mijn tv opgestuurt had, heb ik nog een hele poos moeten wachten op reactie, dus ik was de laxigheid een beetje beu en 780 euro lichter zijn zonder een tv voor je neus is voor een student (iedereen eigenlijk) ook niet echt fijn.
Ik heb mijn geld maar teruggevraagd omdat ik veels te bang was een 2e misser te krijgen van hun, en het bedrijf is zo ver weg dus ben ik weer weken verder.
Kreeg ook als reden dat ze hem niet meer konden nabestellen, leuk dat ik dat dan na een paar weken pas weet.......
Dus opzich viel mij het niet tegen dat ik het vollegdige aankoopbedrag teruggekregen heb :p

Wat ga ik nu kopen, ik ben er nog niet helemaal over uit, wel ga ik een tv kopen van een winkel dichter bij heus, waar ik nog is kan aankloppen als er wat mee is, of liever zelfs nog de tv kan controleren voor ik hem koop, echter als ik nu een tv koop en ik haal hem uit de verpakking en de dode pixels vliegen je om de oren, dan kun je veel sneller de auto pakken en de tv langsbrengen, en iig sneller communiceren.

[ Voor 34% gewijzigd door duncanvdlinden op 30-09-2007 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234740 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 16:37:
[...]

Als ik een berichtje van Plasmalcd krijg betreffende de afkoelingperiode, laat ik het hier wel even weten. Ik wil eerst antwoord van hen, voor ik daadwerkelijk ga betalen. Als ik ooit een Toshiba krijg die ik mag betalen. ;)
Ik heb gebeld met Plasmalcd, want ik kreeg via de mail geen antwoord. Ze zeggen, dat als de lcd eenmaal uitgepakt is, ik geen aanspraak meer kan maken op de afkoelingsperiode van 7 dagen.
Ik heb nog gevraagd of ze ingeschreven stonden bij de kvk. Ze zeiden van wel, maar ik kan er zelf niets over vinden. Dus ik ga de bestelling maar anuleren, tenzij iemand anders beter nieuws voor mij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ederveen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 11:00
Anoniem: 234740 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:21:
[...]

Ik heb gebeld met Plasmalcd, want ik kreeg via de mail geen antwoord. Ze zeggen, dat als de lcd eenmaal uitgepakt is, ik geen aanspraak meer kan maken op de afkoelingsperiode van 7 dagen.
Ik heb nog gevraagd of ze ingeschreven stonden bij de kvk. Ze zeiden van wel, maar ik kan er zelf niets over vinden. Dus ik ga de bestelling maar anuleren, tenzij iemand anders beter nieuws voor mij heeft.
PlasmaLcd.nl = Besteluwtv.nl
code:
1
2
Besteluwtv.nl B.V.                                               37102307 0000
Hoogoorddreef 9, 1101BA Amsterdam Zuidoost                       Hoofdvestiging

Telefoonnummer op website (020-4530525) refereert trouwens aan een ander adres dan op de website is vermeld, nl. Kuiperbergweg 12, Amsterdam ZO.

2 telefoonnummers op Keizersgracht 633:

code:
1
2
020-6221010     Buisman Partners    Keizersgracht 633   1017 DS     Amsterdam   
020-6390747     Museum Geelvinck Hinlopen Huis  Keizersgracht 633   1017 DS     Amsterdam

Heb je dit trouwens al gelezen?

[ Voor 25% gewijzigd door Ederveen op 01-10-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
nOLoGIc schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 12:31:
[...]

Bij de 32" is het makkelijk, C3000/1 opgevolgd door C3005/6. En je kan het zien aan contrast ratio van 4000 naar 4800:1.
Bij de 37" is het hetzelfde alleen blijft de contrast ratio 5000:1 dus is het verschil nog minder duidelijk. Wat die 37C3003P er nu tussen doet snap ik al helemaal niet :?

Overigens hoop ik dat de update modellen behalve (misschien) een iets nieuwere panel revisie (iig bij de 32") ook in de electronica verbeterd zijn. De 24Hz (24p) support die Toshiba claimt voor de oude modellen blijkt eigenlijk onzin te zijn! Dit hebben ze een hele tijd terug al moeten toegeven (na test door duitse c't dacht ik), maar de specs op de site zijn niet aangepast :(

Ik zit sinds eind aug. te wachten tot de 32C3005 leverbaar wordt. PlasmaLCD.nl hoopte eind v/d maand, maar ik las v/d week op een duits forum dat dat wsl niet gaat lukken :/ En in Duitsland zitten ze dichter bij de bron...
Zit er in de 32C3005/6 wel (goede) 24P support? Als ik het begrijp, zit er in de 32C3000/1 geen 24P support, hoewel dit wel in de specs staat (en in enkele testen ook als voordeel wordt genoemd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[/quote]

Dank je wel. Anuleren dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
SiHiDa schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:45:
[...]

Zit er in de 32C3005/6 wel (goede) 24P support? Als ik het begrijp, zit er in de 32C3000/1 geen 24P support, hoewel dit wel in de specs staat (en in enkele testen ook als voordeel wordt genoemd)?
Ik hoop dat ze dat gefixt hebben.
Ik geloof dat ik hier gelezen had dat de C3000/1 eigenlijk geen echte 24p support heeft: http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-1402.html

edit:
Begin nu te twijfelen of dat niet een nieuwer topic is dan ik gelezen had.
Als ik het zo lees gaat 24p alleen bij de veel duurdere Z-serie echt schokvrij werken.
Overigens C3030 = C3000/1 met DVB-T tuner
Ederveen schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:30:
[...]
Hmm, te weinig om echt objectief beeld te krijgen, maar moet wel zeggen dat mijn 1e indruk na 2x bellen ook niet heel positief was.

[ Voor 10% gewijzigd door nOLoGIc op 01-10-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86205

Hallo,

Ik ga waarschijnlijk de 32c3005pg kopen.
Kan iemand mij vertellen of je hem met DVI<->HDMI kan aanlsluiten op de native resolutie zonder overscan en weet ik veel wat problemen?
Ik las namelijk dat daar problemen mee waren en dat je dat met VGA niet zou hebben.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
Anoniem: 86205 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 13:52:
Hallo,

Ik ga waarschijnlijk de 32c3005pg kopen.
Kan iemand mij vertellen of je hem met DVI<->HDMI kan aanlsluiten op de native resolutie zonder overscan en weet ik veel wat problemen?
Ik las namelijk dat daar problemen mee waren en dat je dat met VGA niet zou hebben.

bedankt!
Dat is bij de meeste TV's met HDMI een probleem :(
Ik had ook gelezen dat de C-serie via HDMI geen (bijna) native resolutie met 1:1 pixelmapping kan.
Maar vervolgens las ik ergens een post van iemand die beweerde het wel aan de praat te hebben :?
Wacht dus ook op de 1e tweaker die het 100% kan bevestigen danwel ontkrachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86205

waarom kan ik trouwens op de Toshiba site geeneens info vinden over de 32c3005pg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
Anoniem: 86205 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:41:
waarom kan ik trouwens op de Toshiba site geeneens info vinden over de 32c3005pg?
Je kan beter op de duitse site kijken:
http://www.toshiba.de/consumer/content/defaultid1_1.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Laatst online: 07-05 07:00
Anoniem: 86205 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 10:41:
Op de Duitse site staat hij, volgens mij is hij hier (nog) niet leverbaar, ik zie nergens dat hij op voorraad is.

http://www.toshiba.de/con...d1_1_id2_118_id3_237.aspx

Nou ik zie dat we gelijk posten dus nu weet hij het twee keer.

[ Voor 7% gewijzigd door aart44 op 05-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144029

aart44 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 13:23:
[...]

Op de Duitse site staat hij, volgens mij is hij hier (nog) niet leverbaar, ik zie nergens dat hij op voorraad is.

http://www.toshiba.de/con...d1_1_id2_118_id3_237.aspx

Nou ik zie dat we gelijk posten dus nu weet hij het twee keer.
Voor jullie info. Ik was ook op zoek naar Toshiba 32c3005p en nergens te krijgen. Toch ! Kijk op http://www.komplett.nl/k/kl.aspx?bn=10616 , nog negen op voorraad. Gisteren net voor 1300 heb ik gebeld en besteld en niet te geloven paar uur later al verzonden. Maandag krijg ik binnen.
Wat een service.

Het is mijn tweede Toshiba. Met de eerste 42c3000p ben ik zeer tevreden, uitstekende prijs/kwalitiet verhouding. Twee HDMI aansluitingen werken perfect.Prachtige ,rustige beeld , uitstekende kleuren en het geluid.HD via Casema kabel perfect.
Succes , groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235578

Volgens mij is dit niet de 32c3005p, maar verkopen ze hier de 32c3500p, een klein verschil, maar toch, zou de 32c3500p veel beter zijn dan het andere model, naar de naam te kijken wel, de prijs scheelt overigens niet zo heel veel, misschien ga ik deze morgen ook maar bestellen.
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235578 schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 15:59:
Volgens mij is dit niet de 32c3005p, maar verkopen ze hier de 32c3500p, een klein verschil, maar toch, zou de 32c3500p veel beter zijn dan het andere model, naar de naam te kijken wel, de prijs scheelt overigens niet zo heel veel, misschien ga ik deze morgen ook maar bestellen.
Groetjes
Je hebt gelijk. Sorry , ik heb 32c3500p besteld. Specificaties gelijk aan 32c3005p, dat volgens duitse Toshiba site
http://www.toshiba.de/con...defaultid1_1_id2_118.aspx

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235578

Anoniem: 144029 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 01:06:
[...]

Je hebt gelijk. Sorry , ik heb 32c3500p besteld. Specificaties gelijk aan 32c3005p, dat volgens duitse Toshiba site
http://www.toshiba.de/con...defaultid1_1_id2_118.aspx

Groetjes
Volgens mij is het enige verschil, wat ik kon vinden de pixel processing III en IV, 3005 heeft III en 3500 heeft IV, weet iemand of dit veel verschil maakt voor de beeldkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu sinds een dikke maand de 37C3003P. Ik heb er UPC Digital op zitten, en ook al is dat beter dan analoog, echt superscherp is het niet. DVD's daarentegen zijn wel subliem, dus aan de TV ligt het niet! Voor de rest ben ik zeer tevreden, mooi uiterlijk, prima afstandsbediening, helemaal goed

Ik moet ook zeggen dat ik misschien tegen beter weten in de 37 inch versie heb gekocht, terwijl ik wist dat de kijkafstand niet zo groot zou zijn (hooguit 3 meter), en ik dus eigenlijk beter af ben met de 32 inch versie... Mocht er iemand interesse hebben om zijn 32 inch met mijn 37 inch te ruilen dan hou ik me aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
Anoniem: 235578 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:05:
[...]

Volgens mij is het enige verschil, wat ik kon vinden de pixel processing III en IV, 3005 heeft III en 3500 heeft IV, weet iemand of dit veel verschil maakt voor de beeldkwaliteit?
Behalve Pixel PROcessing III PRO vs. IV is de C3500 glossy black ipv mat zwart (C3000/5) of titaan (C3001/6).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Heb vandaag de 32C3500P thuis staan, opgehaald bij Komplett.. Tot nu toe zeer tevreden over, zappen had wel iets sneller gemogen.
Beeldkwaliteit kan ik nog niet zo goed beoordelen, ik heb alleen analoge kabel, verder niks Binnenkort even een VGA kabeltje scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nOLoGIc
Jimster schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:57:
Heb vandaag de 32C3500P thuis staan, opgehaald bij Komplett.. Tot nu toe zeer tevreden over, zappen had wel iets sneller gemogen.
Beeldkwaliteit kan ik nog niet zo goed beoordelen, ik heb alleen analoge kabel, verder niks Binnenkort even een VGA kabeltje scoren.
En is ie idd glossy zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
nOLoGIc schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 10:02:
[...]
En is ie idd glossy zwart?
Idd glossy. Ziet er prachtig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ederveen
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-02 11:00
Jimster schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:57:
Hoe is de beeldkwaliteit met analoge kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Ederveen schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 11:32:
[...]
Hoe is de beeldkwaliteit met analoge kabel?
Erg goed moet ik zeggen. Het beeld is best scherp en dan zit ik er slechts 2 meter vanaf. Bovendien heb ik niet echt kwaliteitskabels gebruikt.
Het enige (beetje) irritante is dat nadat ik een kanaal kies het beeld nog even op zwart springt om het aan te passen aan het beeldformaat. Ik moet nog even kijken of dat uit te zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Intussen tv al binnen. Ben zeer tevreden , glossy zwart zit goed er uit . Digitale ontvangst via Casema kabel prima. HD programma's perfect. Prachtige rustige kleuren en uitstekende voor de tv geluid.

Alleen mogelijk een probleempje. Als het geluidsniveau minimaal is of uit dan hoor ik het gezoem van de electrische stroom. Is dat normaal :? :? :? Het is duidelijk te horen.

Jimster wil je aub zo vriendelijk zijn om dat te controleren _/-\o_ Alvast bedankt.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Anoniem: 144029 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:43:
Alleen mogelijk een probleempje. Als het geluidsniveau minimaal is of uit dan hoor ik het gezoem van de electrische stroom. Is dat normaal :? :? :? Het is duidelijk te horen.
Ik hoor inderdaad ook een gezoem. Het lijkt wel of er een kleine ventilator inzit, zo'n geluid is het. Komt volgens mij ergens rechts vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 01:58:
[...]

Ik hoor inderdaad ook een gezoem. Het lijkt wel of er een kleine ventilator inzit, zo'n geluid is het. Komt volgens mij ergens rechts vandaan.
Ik denk dat hier om zoem tgv de stroom gaat (elektronenkanon) en / of voeding. Ben ik niet zeker :?
Mijn eerste Toshiba 42C3001P heeft hier geen last van, volledig stil.

Herkenen jullie gelijke probleem ? ook bij andere merken. met iets meer volume niet te horen maar op laag niveau vervelend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jimster , trouwens - BEDANKT voor je antwoord _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144029 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 02:22:
[...]

Ik denk dat hier om zoem tgv de stroom gaat (elektronenkanon) en / of voeding. Ben ik niet zeker :?
Mijn eerste Toshiba 42C3001P heeft hier geen last van, volledig stil.

Herkenen jullie gelijke probleem ? ook bij andere merken. met iets meer volume niet te horen maar op laag niveau vervelend
Helaas, gezoem is duidelijk en storend. De TV gaat terug naar Komplett :'( voor een ruiling.

Perfecte klacht / RMA afwikkeling bij Komplett , net als voorafgaande afwikkeling van mijn order.
Keurig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236572

Heb ook net de 32C3500P (via Komplett) in bezit. Bij mij is geen sprake van gezoem, hij is geheel stil (en ik ben een hele pietlut wat dat betreft). Orkan04, heb je nu een goed exemplaar? Het zappen gaat idd niet zo snel. Beeldkwaliteit analoog is goed, maar moet nu nodig digitaal/HD nemen om er het beste uit te halen. Het fijne van deze tv is dat er een lip-sync mogelijkheid op zit (optie hdmi 1.3) Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb gezien met lip-sync bij zowel dvd als analoge televisie. Ik heb korte tijd een Sony Bravia 52X2000 gehad en die had wel last van lip-sync problemen, waarschijnlijk door al het upscalen wat de tv deed (ben nu voor een wat kleiner formaat tv gegaan ;). Helaas heb ik geen hdmi 1.3 apparatuur met lip-sync ondersteuning om te testen of de lip sync in de praktijk zijn werk doet. Kortom, goede en stille tv voor weinig geld en voor mij heel belangrijk, geen lip sync problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Sippie,

Bedankt voor je feedback :) Nee , nog niet. Moet nog door Komplett getest worden, deze week krijg ik een antwoord.Zo te horen krijg ik een nieuw exemplaar. Prima service. Ik hoop dat ze snel sturen.

De TV is uitstekend.Tot op heden analoog, digitaal en digitaal HD getest (casema kable). Niks op aan te merken voor dat geld.HDMI connecties geen problemen. Pioneer DVD 400 VS prima combinatie. Jammer dat ie terug moest :'( ;)
Mijn eerste Toshiba 42c3001p heb ik al paar maanden en tot op heden zeer tevreden. Groetjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 15:10
Sinds een week de Toshiba 37C3003P in huis. 's Avonds om 17.30 besteld en de volgende dag de TV afgehaald bij Komplett. Pand is bij mij om de hoek :)
Perfect beeld, zeker i.c.m. digitale decoder. Gelukkig geen kapotte pixels e.d.
Heb wel een tijdje zitten pielen met de instellingen. De duitse site die hier eerder in het topic is aangehaald met diverse instellingen helpen je een aardig eind op weg.
Het geluid is niet denderend, maar meestal luister ik toch via mijn Denon geluidsinstallatie.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste