Het lijkt me een 37x3030?
Fullhd en 37"
Fullhd en 37"
Anoniem: 228416
Die zag ik net inderdaad bij MediaMarkt staan, hij kost daar alleen wel 1449 euro, ik zal eens kijken wat ie online kost.
Anoniem: 87113
Anoniem: 235578
Ik heb voor de Samsung gekozen aangezien de prijs de doorslag gaf (850 voor de samsung tegen 1013 voor de Toshiba, zie kieskeurig)Anoniem: 228416 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:31:
Wat is het verschil tussen een Samsung LE37m86bd en de 37x3030?
De Toshiba is duurder bij Media Markt, maar de Samsung geeft een hogere contrast + helderheid, ik zou dan toch voor de Samsung gaan, wat jullie?
Anoniem: 235578
Je bedoelt neem ik aan "no overscan" modus voor analoge VGA aansluiting?plind schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:40:
..
Ad.3.
De vermeende "no overscan" modus (waar ik eerder in dit topic al naar vroeg) leek me zeer wenselijk en het werkt uiteindelijk ook erg prettig en goed. Dit blijkt achteraf echter iets minder hard nodig, omdat ik op mijn htpc het beeld iets kleiner kan maken, zodat ook met overscan het hele beeld kan worden weergegeven. Probleem hiervan is echter dat er weer een serie extra beeldbewerkingen plaatsvindt, dus dat gaat ongetwijfeld ten koste van kwaliteit. Overigens is het wel zo dat in “no overscan” modus er geen 1:1 pixelmapping plaatsvindt bij deze tv (geverifieerd met een monitor test tool).
..
Helaas stoor ik mij er ook flink aan. Zwart is verre van goed op dit schermWazza schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 00:39:
Nu ik dit scherm al een paar maanden heb blijf ik me irriteren aan de zwart weergave.
..
Nu vraag ik me af of jullie dit ook zo zien, en of dit bij andere schermen, zoals Samsungs, Sony's & Panasonics ook zo is?
[ Voor 5% gewijzigd door nOLoGIc op 31-12-2007 18:06 ]
Tsja, dat dacht ik eigenlijk ook, dat in 2007/2008 LCD technologie al zo volwassen zou zijn dat dit soort problemen er niet meer in zouden zitten.Dit blijft een probleem bij IPS panelen zoals die in de C-serie zitten. Had gehoopt dat het bij de nieuwste generatie verbeterd zou zijn (tov een oud model Philips met IPS-panel die ik kort gehad heb). Niet dus
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
[ Voor 13% gewijzigd door Zamorano op 19-01-2008 21:12 ]
Anoniem: 184739
Vandaag heb ik er een gezien bij de MM A'dam, Bijlmerplein. Ook bij PlasmaDiscounter in Naarden kun je er een bekijken. Het beeld van de Toshiba bij MM zag er wel erg mooi uit (wel duur daar, zoals altijd).Zamorano schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 19:38:
Mijn oog is gevallen op (o.a.) de 32R3500P(G). Weet iemand toevallig waar deze te zien is, liefst in de regio A'dam / Noord-holland?
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Ik heb de 32R3500P vorige week aangeschaft, en ik heb zeker geen spijt.Anoniem: 184739 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:36:
[...]
Vandaag heb ik er een gezien bij de MM A'dam, Bijlmerplein. Ook bij PlasmaDiscounter in Naarden kun je er een bekijken. Het beeld van de Toshiba bij MM zag er wel erg mooi uit (wel duur daar, zoals altijd).
Zelf twijfel ik tussen deze, de Panasonic TX-32LX70 en JVC LT-32P80B. Ik ga het ding veel gebruiken om films te bekijken, via een gewone stand-alone DVD-speler. Lees hier dat Toshiba wat tegenvalt wat betreft zwart-weergave. Kan iemand me misschien nog een advies geven?
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 30-01-2008 16:06 ]
Anoniem: 184739
Anoniem: 250985
Jammer om daar nu achteraf achter te komen, anders had ik waarschijnlijk wel een ander model genomenS-IPS panels used in TVs are average to poor! They usually suffer from backlight bleeding, narrower viewing angle and poor black level performance. But they are no way in comparison to the ones used in PC monitors.
The ideal large-panels for viewing videos are PVA, MVA and ASV (Sharp). They offer the deepest blacks, wider viewing angle with minimal color shifts, higher contrast ratio, excellent color performance as well as excellent motion performance (provided they are fitted with accurate and stable overdrive mechanism). However, the same cannot be said for the PC versions, as the viewing angles and color performance are no match for the S-IPS, although most do have good motion detail and black level.
For some reason, (maybe due to the pixel architecture), S-IPS performs well as long as the pixels are smaller as where VA performs well when pixels are larger.
I can’t prove or disprove and it’s only a theory, but it seems to support what I’ve witnessed over the past few years.
De HDMI ingangen op de Toshiba ondersteunen alleen 720 en 1080 (en wellicht 576 en 480), dus de "home entertainment" resoluties. Bij alle andere reso's waaronder degene die je eigenlijk wil, (zga) native 1360/1366/1368x768, geen beeld (dus blauw scherm als die optie aanstaat).burp2001 schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:20:
Ik heb een Toshiba REGZA 32C3530 DG aangeschaft, maar nu heb ik er een htpc aan zitten alleen krijg ik wel beeld via de vga uitgang maar niet via de HDMI,
Anoniem: 123907
Tja, lees de reacties er maar op na. Ook in dit topic.Anoniem: 123907 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 02:02:
Na lang zoeken heb ik ook (bijna) besloten om een Toshiba LCD te kopen, maar de klachten over de zwartweergave maken me toch een beetje angstig.
Zou dat probleem echt opgelost zijn in de R-serie die, volgens Toshiba.de een MVA panel i.p.v. een IPS panel heeft?
Nou is dit mijn dilemma:
Koop ik de 37C3500P (37 inch, maar mindere zwartweergave)?
Of voor hetzelfde geld de 32R3500P (32 inch, dus kleiner, maar waarschijnlijk betere zwartweergave)?
(of optie 3: wachten tot mijn vrouw op vakantie gaat en in de tussentijd stiekem een veel duurdere tv kopen)
In geval van optie 3 wilde ik eigenlijk de 37R3500P kopen. Die is 150 euri duurder dan zijn kleinere broertje. Maar nou zat ik net te kijken op de Toshiba.de site en ik zie dat de 37 inch een contrastverhouding van 5000:1 heeft en de 32 inch 9000:1.Zamorano schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 07:55:
[...]
Tja, lees de reacties er maar op na. Ook in dit topic.
De zwartweergave van de 32R3500 is echt dik in orde. Bij de IPS panels is dat idd een stuk minder.
Maar optie 3 klinkt ook goed.
Daar ga ik nog even op letten, die vervaging heb ik niet gezien.Anoniem: 250985 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:58:
@Zamarano: de active motion functie (100Hz) werkt bij mij toch niet feilloos. Met name bij voetbalwedstrijden vertoont de Tosh soms artefakt (weet niet of dit het juiste woord is) fouten bij het tonen van de tussenstand. De tussenstand wordt dan een beetje vervaagd weergegeven. Als de active motion functie uit zet, dan heb je hier helemaal geen last van. Ik merk trouwens geen verschil tussen active motion aan of uit. Heb jij last van deze fout?
Nee, ik had ook al opgemerkt dat de mute melding wel erg irritant in beeld bleef staan. Het zou mooi zijn als die gewoon verdween na een paar tellen.Tijdens films laat ik het geluid altijd via mijn DD receiver lopen. De enige manier is om het laat op 0 te zetten. Bij gebruik van mute laat de Tosh links onder 'geluid uit' zien; niet echt fraai tijdens de film. Weet jij een andere manier om het geluid van de TV uit te zetten (anders dan volume op 0 te zetten)?
Heb de antwoorden op mijn vraag al gevonden. Voor de geïnteresseerden; de zwartwaardes zijn niet geweldig maar gemiddeld en in ieder geval voldoende. Hier is nog een review (vanaf pagina 5 in de pdf)GodDamage schreef op maandag 18 februari 2008 @ 21:15:
Misschien niet helemaal ontopic maar ik vind de vraag hier wel passen:
Hoe staat het met de zwartwaardes van de 37X3030D? Iemand hier nog wat over te melden?
De tv is nu onder de 900 euro gezakt volgens de Pricewatch:
pricewatch: Toshiba 37X3030D
Ik denk dat dit mijn nieuwe tv gaat worden.
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Anoniem: 108824
[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 21-02-2008 00:40 ]
Ik hou je op de hoogte! De link is overigens verwijderd uit de Pricewatch. Dacht eerst dat het betekende dat Gsmdealer een foutieve prijs had opgegeven maar op hun eigen site staat nog steeds dezelfde prijs voor de 37x3030DG, €879,- Dat is meer dan €100 goedkoper dan de op één na hoogste aanbieder.sain onez schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:39:
ik had deze LCD tv ook al in de kijker, vond ook de GSM Dealer link deze is zeer concurerend, maar nog helemaal niet bekend in de shopsurveys, beetje jammer, heb ook al gemaild of de tv opgehaald kan worden daar, maar nog geen reactie, @hierboven: ga je em ook bestellen bij GSM Dealer en laat je em bezorgen?! Ben erg benieuwd naar de afhandeling....
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 22-02-2008 09:44 ]
Ik merkte het verschil ook heel erg bij het aansluiten van mijn MacBook Pro via DVI naar HDMI + een jack naar dubbel tulp voor het geluid. Het beeld was echt 10x beter dan bij mijn ouwe home cinema set via SCART. Ik kijk nu voorlopig alle dvd's via de MacBook met de Apple remote en FrontRow.Anoniem: 250985 schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:39:
Na het aansluiten van mijn nieuwe DVD harddisc recorder (Pioneer DVR-555H) is het beeld van mijn Toshiba R3500PG behoorlijk veranderd (m.n. de kleuren zijn veel warmer geworden). De toestellen zijn dmv HDMI aangesloten, wellicht is dit de reden. Het verschil tussen een DVD'tje kijken via (een goede) scart of HDMI is gigantisch. Ik had niet verwacht dat de upscalefunctie (bij gebruik HDMI) zo'n voordeel zou opleveren. Andere redenen die ik kan bedenken: de Pioneer versterkt het antennesignaal en de Toshiba is nu goed ingespeeld.
Nou ik heb de tv binnen zonder problemen! Eerst deed de trackingcode het niet en werd ik wel wat zenuwachtig maar maandag werkte de code en kon ik het pakketje volgen. Niet dat mijn ervaring een garantie is dat er niets mis mee kan gaan maar GSMdealer is wat mij betreft totaal betrouwbaar. De prijs is geweldig voor deze tv! €879 voor een 37x3030d inclusief bezorgen. Dat is sowieso €100 goedkoper dan de op één na goedkoopste.Anoniem: 108824 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:39:
Heb je het besteld via GSM Dealer? Ik ben flink aan't twijfelen of ik een Tosh bij hun bestel, gezien de niet zo goede berichten wat ik hier en elders op i-net van hun lees (betaling en niets ontvangen etc), zie o.a. hier. En gezien hun prijzen zo goedkoop zijn, kan ik wel geloven dat het mss een scam is.
Heb hun gemaild (wel doorgaans snelle reactie) en onder rembours verzenden kan niet. Ook is het niet mogelijk om op te halen, omdat hun magazijn in Duitsland ligt en los light van hun kantoor in NL. Ik heb voorgesteld om het product naar hun kantoor te sturen en ik het zelf daar ophaal...
De zwartwaardes kunnen beter maar het beeld is geweldig. Heb vanmiddag "The Simpsons" gezien in 720p en het zag er supermooi uit. Wat me opvalt is dat vooral het analoge beeld via de coax, er erg mooi uit ziet. Bijna beter/gelijkwaardig aan het digi tv beeld van @home maar dat zal wel te maken hebben met een beeldverbeter functie van de tv. Soortement anti-aliasing ofzo.Anoniem: 108824 schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 14:27:
Thnx for the feedback en gefeliciteerd met je aankoop!
En... hoe bevalt ie?
Ik zal dan waarschijnlijk vandaag ook wel bestellen, als ik de keus gemaakt hebt tussen de 42C3530D of de 37X3030D...
[ Voor 80% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 02-03-2008 10:07 ]
Nee, er zit in de handleiding geen nederlands gedeelte. De tv is echter wel volledig in het nederlands in te stellen.Anoniem: 108824 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 10:06:
@ GodDamage: is het een Nederlands model wat je hebt ontvangen...?
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 108824 op 04-03-2008 05:03 ]
Dat komt omdat het scherm wel 1080P als invoer signaal ondersteund, het scherm schaalt dan het beeld terug naar 1366x768.Nou heb ik mijn Xbox 360 eraan aangesloten via HDMI en wanneer ik bij de system settings van de Xbox kijk, zie ik dat het signaal 1080P is.... terwijl het geen Full HD scherm is. Weet iemand hoe dit kan?
Thnks ben gisteren eens aan de slag gegeaan hierme, maar op geen enkele resolutie krijg ik bleeldnOLoGIc schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:02:
[...]
De HDMI ingangen op de Toshiba ondersteunen alleen 720 en 1080 (en wellicht 576 en 480), dus de "home entertainment" resoluties. Bij alle andere reso's waaronder degene die je eigenlijk wil, (zga) native 1360/1366/1368x768, geen beeld (dus blauw scherm als die optie aanstaat).
Ik baal er ook als een stekker van, maar zal het moeten doen met 1368x768 via VGA (1 pixel overscan links/rechts). Dit geeft beter beeld dan 720/1080 gescaled via HDMI.
Mij wil het helaas niet lukken... Heb een 42C3530D, een Macbook Pro en een HDMI>DVI kabel. Aangesloten, maar het beeld op de TV blijft blauw, wat ik ook probeer. Iemand (Rullemus) die weet waar het aan ligt....?Anoniem: 123907 schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:23:
...
Ik gebruik ook mijn MacBook Pro ernaast om films op te kijken. Dat was nog de mooiste verrassing tot nu toe. Ik sluit mijn MacBook aan met de DVI-HDMI kabel, KLAAR! Hij herkende het meteen als tweede scherm en ik kon meteen met m'n remote en FrontRow films kijken vanaf m'n laptop.
En supermooi beeld!
...
Faris schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:49:
Ik had vorige week eindelijk mijn Toshiba 42X3030D binnen gekregen maar helaas er zaten 4 defecte pixels op het scherm. Redcoon wou in het begin mijn scherm niet omruilen omdat ze zogenaamde geen pixelgarantie geven en dus moest ik maar mee leven! Dus had ik een klacht via email ingedient en toen kan ik hem wel omruilen. Het is 8 dagen geleden dat scherm was opgehaald en die moest helemaal naar duitsland zeiden ze, dus moet ik nog een paar dagen wachten op nieuwe scherm.
Redcoon is best goedkoop maar ze zijn erg traag met leveren van produkten.
Anoniem: 144583
Kan zijn dat ze het allemaal uit Duitsland halen. Ik had al zo het idee, gezien hun website in 6 talen is.Faris schreef op zondag 13 april 2008 @ 01:51:
Ik had vorige week eindelijk mijn Toshiba 42X3030D binnen gekregen maar helaas er zaten 4 defecte pixels op het scherm. Redcoon wou in het begin mijn scherm niet omruilen omdat ze zogenaamde geen pixelgarantie geven en dus moest ik maar mee leven! Dus had ik een klacht via email ingedient en toen kan ik hem wel omruilen. Het is 8 dagen geleden dat scherm was opgehaald en die moest helemaal naar duitsland zeiden ze, dus moet ik nog een paar dagen wachten op nieuwe scherm.
Redcoon is best goedkoop maar ze zijn erg traag met leveren van produkten.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 144583 op 23-06-2008 23:33 ]
Als je een 37 inch wilt zou ik inderdaad voor de 37C3500 gaan, die is het beste van de drie, en bijna net zo duur.Anyway
Ik twijfel nog steeds tussen deze paar tv's.
Toshiba 32C3005 --499e
Toshiba 32C3500 --499e
Toshiba 37C3005 --585e
Toshiba 37A3000P --594e
Toshiba 37C3500 --606e (ik gok dat dit de beste keus is?)
[ Voor 4% gewijzigd door Wazza op 24-06-2008 15:15 ]
hmm ik zal wel kijkenWazza schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:10:
[...]
Als je een 37 inch wilt zou ik inderdaad voor de 37C3500 gaan, die is het beste van de drie, en bijna net zo duur.
Ik heb zelf nu de 32C3500 al een poosje en ik ben er redelijk tevreden over, behalve over de zwartweergave, die is echt slecht, en de kijkhoeken zijn ook niet al te best.
Gisteravond nog even Metal Gear Solid 4 gespeeld, de donkere scenes in het spel zien er op die Toshiba echt niet zo fijn uit, het zwart was donkerblauw-grijs, en er was ook bijna geen detail te zien in de donkere scenes.
Toen ik de Toshiba kocht dacht ik dat die slechte zwartwaarden van LCD's wel mee zouden vallen, en dat je voor weinig geld een goede TV kon kopen, maar daar werd ik toch wel behoorlijk in teleurgesteld.
Mijn advies: Spaar door voor een beter scherm, als je echt een goede beeldkwaliteit wilt voor weinig geld is dit ook een leuk alternatief: Panasonic 37PX80 Plasma en de Panasonic 37PV7 valt nog binnen je budget.
Verder zouden de Sony W4000 & Samsung A656-series ook behoorlijk goed moeten zijn, alhoewel ze wel een stuk duurder zijn.
Dat is toch uit dezelfde serie als de 37C3500?xyl schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:54:
Allemaal subjectief natuurlijk, maar ik vind de zwartwaardes op mijn nieuwe 42c3502 niet verkeerd. Heb hem sinds gisteren. Helaas op analoog, had eigenlijk op beter beeld gehoopt na alle recensies maar denk toch dat mijn verwachtingen te hoog waren. Kijk gelukkig op ruim 5 meter, dus echt opvallen doet het pas als je dichterbij zit. Verder tot op heden nog geen last van de bekende bromtoon en/of ghosting.
Anoniem: 144583 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 15:37:
[...]
hmm ik zal wel kijken
maar ik zoek dus HD-Ready, geen meuk als 1024x784
Dus ik kom er niet bepaald ver mee.
Toen ik mijn Toshiba kocht dacht ook ook van, als ie net zo goed is als mijn computer monitor ben ik wel tevreden.Heb je pics? Op mijn laptop heb ik er totaal geen last van. Laptopje van Acer (1000 euro). Zeg me niet dat dit beeldscherm beter is als zo'n LCD
[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 144583 op 24-06-2008 20:28 ]
Hieronder even wat fotos die ik 's avonds gemaakt heb van mijn Toshiba 32C3500:Hmm, die angle begrijp ik wel.. en hoe zit het met de zwartweergave 's nachts?
Kan je daar nog pics van maken hoe erg het is?
Ik heb inderdaad ook een 32", maar dat komt omdat in onze huiskamer groter dan 32" niet echt kan, maar groter is wel veel mooier, ik heb bij een kamaraad nog even gegamed met z'n PS3 op een 42" Toshiba (42X3000), en dat is toch een stuk fijner om op zo'n groot scherm te gamen, dan zit je echt 'in' het spel.Als het echt hinderlijk is koop ik wel een 32inch in dat geval, maar dan een samsung ofzo.
Jij hebt toch ook een 32?
Zeker geen enige kans dat de 37 dit niet heeft he..?
Als je dit gaat bekijken op een computer/laptop scherm met een halve meter afstand dan zie je het ook wel, maar als je een paar meter van een scherm vandaan zit zul je moeite moeten doen om dat verschil echt te zien, en uiteindelijk is contrast, zwartwaarde, kleurechtheid, en motion handling veel belangrijker dan resolutie, je kan wel een scherm hebben met een mega hoge resolutie, als die bovengenoemde dingen allemaal wat minder zijn ziet het beeld er nog steeds slecht uit, hoe scherp het ook is, dan heb ik persoonlijk 10x liever een scherm die prachtig beeld geeft en een resolutie van 1024x720 heeft, dan een scherm met matige beeldkwaliteit met een resolutie van 1920x1080.Ik zie toch wel het verschil tussen 1024 en 1360 (zoiets).
Tesla Model Y RWD (2024)
Inderdaad hetzelfde beeldscherm. Als ik naar de foto's hierboven kijk, krijg ik het idee dat de instellingen niet goed staan, het beeld staat veel te licht lijkt het wel. Mijn zwart is -voor mijn gevoel iig- een stuk zwarter. Moet de komende avonden weg, maar zal kijken of ik ergens tussendoor ook nog een foto kan maken.Anoniem: 144583 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 16:33:
[...]
Dat is toch uit dezelfde serie als de 37C3500?
Als de zwartwaardes oke zijn, zie ik niks verkeerds aan de tv en haal ik em morgen lekker op
[ Voor 14% gewijzigd door xyl op 25-06-2008 09:11 ]
Dat off-angle kan me vrijwel niks schelen.xyl schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 09:09:
[...]
Inderdaad hetzelfde beeldscherm. Als ik naar de foto's hierboven kijk, krijg ik het idee dat de instellingen niet goed staan, het beeld staat veel te licht lijkt het wel. Mijn zwart is -voor mijn gevoel iig- een stuk zwarter. Moet de komende avonden weg, maar zal kijken of ik ergens tussendoor ook nog een foto kan maken.
edit: ik praat wel steeds over een situatie waarin ik recht naar het beeldscherm kijk, dus "on-angle" zoals dat hierboven wordt beschreven. Dat is namelijk nou eenmaal de situatie bij mij thuis.
Toch staat mijn backlight maar op 35 ingesteld, dus hij is absoluut niet te helder.Als ik naar de foto's hierboven kijk, krijg ik het idee dat de instellingen niet goed staan, het beeld staat veel te licht lijkt het wel. Mijn zwart is -voor mijn gevoel iig- een stuk zwarter.
[ Voor 21% gewijzigd door xyl op 25-06-2008 23:01 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 144583 op 26-06-2008 01:04 ]
De 3502 is niet nieuwer, zou volgens berichten op internet alleen een andere kleur voet hebben, beter geluid en een glanzende ipv matte omlijsting. Maarrrrr....als ik de facts er even bij pak, zie je dat er wel degelijk verschil is. Een 42C3500 heeft een contrastratio van 4000:1, de 42C3502 van 5000:1. Dus dat zal dan de oplossing van het mysterie zijn. (Ik blijf erbij, icm de instellingen...:-p)Anoniem: 144583 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:14:
Zal het verschil er niet in zitten dat de ene een 3502 heeft en de ander een 3500?
3502 lijkt mij nieuwer, waar ze ook het probleem hebben verholpen toch?
[ Voor 12% gewijzigd door --MeAngry-- op 26-06-2008 09:45 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Hmm, mij zegt et dat het gewoon echt een nieuwere versie is, oftewel gewoon een beter paneel heeft voor de zwartwaardes.--MeAngry-- schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:44:
In het menu moet je Active Vision M100 hebben staan, dat kun je aan en uit zetten.
Maar blijkbaar zitten er inderdaad dus toch meer verschillen tussen de C3500 en C3502, want mijn beeld ziet dus zo uit als dat van xyl.(En ik heb dus de 37" versie, dus een ander paneel dan xyl.)
Tesla Model Y RWD (2024)
Tsjah, maarja jij hebt de 37-inch versie, die presteert misschien heel anders dan mijn 32 inch versie.Echt, voor de prijs van deze schermen, en de kwaliteit die ze bieden...
Dus dit bevestigd wel wat ik hier in die fotos gezien heb, de 32-inch kreeg overigens een score van 5.7 door cnet terwijl de 37-inch een 7.0 kreeg.As ever when we get an eye-catchingly cheap TV like the Toshiba Regza 32C3030D at around £450, we start out from a position of hope. But ultimately while it's not shockingly bad by any means, it doesn't do enough to stop us from wanting to point out that saving up just a little more cash really could get you a substantially better performance elsewhere. And oddly, it's not even as satisfying as the 37-inch version we looked at a while ago.
Volgens mij heeft de A versie een veel lagere contrastratio en een lelijkere kast. Maar dan zou je de specs gewoon even op moeten zoeken, bijvoorbeeld op de Duitse Toshiba site.Anoniem: 144583 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:04:
Dus de 42A3030D is dan wel weer heel goed?
Meer pics? Links naar Reviews?
Kost iets tegen de 700..
Als ik dan toch bezig ben..
Volgens mn ma maak ik van mn hele kamer een dikke bioscoop.. (stiekem ook de bedoeling).
Ga alsjeblieft naar een winkel en vergelijk de tv's daar! Je schiet niks op met het lezen van specs van al die tv's. Het geeft een indicatie, maar je moet het echt met je eigen ogen zien.Anoniem: 144583 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 15:04:
Dus de 42A3030D is dan wel weer heel goed?
Meer pics? Links naar Reviews?
Kost iets tegen de 700..
Als ik dan toch bezig ben..
Volgens mn ma maak ik van mn hele kamer een dikke bioscoop.. (stiekem ook de bedoeling).
Ho ho, jij haalt er een review van de C3000 bij, dat is weer wat anders dan de C3500.Wazza schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:34:
[...]
Tsjah, maarja jij hebt de 37-inch versie, die presteert misschien heel anders dan mijn 32 inch versie.
En als ik kijk naar de veschillen tussen mij scherm en die van xyl, dan zal er inderdaad een groot kwaliteitsverschil in zijn, aan het einde van een recensie van de 32-inch versie kwam ik dit op cnet tegen:
[...]
Dus dit bevestigd wel wat ik hier in die fotos gezien heb, de 32-inch kreeg overigens een score van 5.7 door cnet terwijl de 37-inch een 7.0 kreeg.
De reden waarom die 32-inch zo laag scoorde was om zijn slechte zwartweergave en slechte kijkhoeken.
Tesla Model Y RWD (2024)
Dat is natuurlijk wel waar, de C3030 en de C3500 zijn niet 100% identiek, wat die beeldprocessing betreft, het enige verschil tussen PIXEL PROcessing IV & PIXEL PROcessing III is volgens mij dat de eerste een betere deinterlacer heeft.Ho ho, jij haalt er een review van de C3000 bij, dat is weer wat anders dan de C3500.De C3500 is meer een uitontwikkelde versie van C3000. Deze heeft namelijk PIXEL PROcessing IV ipv PIXEL PROcessing IIII, en een hogere contrast ratio. Daarnaast heeft C3502 dus een nog hogere contrastverhouding, wat mij doet vermoeden dat er nieuwere panelen worden gebruikt.
Maargoed, het blijft speculeren zolang we geen ervaringen kunnen krijgen van iemand met een 32" C3502.
[ Voor 3% gewijzigd door Wazza op 26-06-2008 18:26 ]
Als ik overal lees dat ie vrijwel perfect is, zwartweergave prima etc ben ik al verkocht.StealthyPeanut schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:03:
[...]
Ga alsjeblieft naar een winkel en vergelijk de tv's daar! Je schiet niks op met het lezen van specs van al die tv's. Het geeft een indicatie, maar je moet het echt met je eigen ogen zien.
Je kan wel reviews lezen en links bekijken etc etc. maar je eigen ogen liegen niet in de winkel. Moet natuurlijk niet, maar dat is wel DE manier om een tv te kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 144583 op 27-06-2008 04:30 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Let wel even op, in je link staat een C3500, maar in de beschrijving dat hij Onkyo speakers heeft. Volgens mij heeft alleen de C3502 de Onkyo speakers.Anoniem: 144583 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 04:28:
[...]
Als ik overal lees dat ie vrijwel perfect is, zwartweergave prima etc ben ik al verkocht.
Tuurlijk neem ik een kijkje in de winkels. Als ik em vind.
Morgen ga ik even kijken bij verschillende winkels.
Ik denk dat het geen 42 inch wordt...
37inch
http://www.directsale.nl/...info.php?products_id=5319
42inch
http://www.directsale.nl/...info.php?products_id=2476
Dus ja..
[ Voor 3% gewijzigd door weertenaar op 27-06-2008 10:08 ]
Tesla Model Y RWD (2024)
Het gaat niet meer door, met die toshiba--MeAngry-- schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:53:
Die beschrijvingen bij DirectSale zou ik niet lezen inderdaad, die raken kant noch wal, en vaak klopt de bijbehorende afbeelding niet eens. Maargoed, van het typenummer mag je toch wel aannemen dat die klopt met wat ze aan je verkopen.
haha een kieskeurigcijfer? Die reviews zijn alleen handig om te bekijken of er veel voorkomende gebreken zijn. Tenminste daar gebruik ik ze voor. Wat belangrijker is, is dat je tevreden bent over het beeld. Daar gaat het uiteindelijk om.Anoniem: 144583 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 23:08:
[...]
Het gaat niet meer door, met die toshiba
Ik heb bij de Block een 37 Inch LG op te kop weten te tikken, met een waardering van 9,5 op Kieskeurig. FullHD, contrast 10.000 op 1, zeeer mooi beeld, erg mooie vormgeving.
Geweldige tvEnige wat mist is de 100hz techniek..
Did i mention it costs just 744 euro?![]()
Ik heb mn besluit genomen
Anoniem: 263206
Bij de audio-instellingen van de TV moet je aangeven dat hij van de HDMI-ingang niet het geluid uit de HDMI-kabel moet halen, maar audio de tulpstekkers.Anoniem: 263206 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 21:38:
Ik snap iets niet bij mijn 42c3000
vga input heb ik maar die lagere HD resolutie, maar als ik met DVI de HDMI ingang gebruik krijg ik wel 1080p maar geen geluid?
Ik laat mijn geluidsstekkers hetzelfde zitten als wanneer ik de VGA input gebruik, dit zou zo moeten volgens het boekje, moet ik nog wat anders doen? een optie veranderen ofzo ergens?
Tesla Model Y RWD (2024)
Anoniem: 263206
tnx! ik ga eens het menu doorzoeken op die optie, had nog niets gevonden zo op het eerste gezicht--MeAngry-- schreef op zondag 29 juni 2008 @ 11:39:
[...]
Bij de audio-instellingen van de TV moet je aangeven dat hij van de HDMI-ingang niet het geluid uit de HDMI-kabel moet halen, maar audio de tulpstekkers.
[ Voor 98% gewijzigd door RoelJewel op 08-09-2008 12:01 . Reden: ` ]
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq