Deze opvolger van de WL-66 serie is inmiddels overal in Europa uit, tegen best scherpe prijzen. Op de Duitse (hifi-forum.de) en Engelse (avforums.com) forums zijn er al heel wat discussies, maar in NL hoor ik er eigenlijk niets over. Zijn er in NL al mensen die 'm hebben? Bij de lokale Mediamarkt beweerde de verkoper dat ze de nieuwe Toshiba modellen waarschijnlijk helemaal niet gaan voeren, omdat Toshiba niet bekend genoeg is en te weinig verkoopt (de Nederlandse consument kijkt volgens hem alleen maar naar Samsung, Philips en Sony). Raar, want juist dit model lijkt behoorlijk concurrerend te zijn.
Aangezien ik zelf op zoek ben naar 32" LCD van 700-800 euro leek me de 32C3000P wel wat, zeker omdat TV's met vergelijkbare specs (Panasonic LM70, Samsung R83) net wat prijziger zijn. 1080p/24 input, en 2x HDMI 1.3 zie je ook niet veel in die prijsklasse.
(hmm niemand? Toshiba is idd onbekend/onbemind dus...)
Aangezien ik zelf op zoek ben naar 32" LCD van 700-800 euro leek me de 32C3000P wel wat, zeker omdat TV's met vergelijkbare specs (Panasonic LM70, Samsung R83) net wat prijziger zijn. 1080p/24 input, en 2x HDMI 1.3 zie je ook niet veel in die prijsklasse.
(hmm niemand? Toshiba is idd onbekend/onbemind dus...)
[ Voor 13% gewijzigd door Dreamvoid op 01-05-2007 16:55 ]