https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
[ Voor 95% gewijzigd door Sydney08 op 11-08-2007 14:06 ]
Tomorrow is not today!
Ik hoop het ook niet. Dat zou wel erg flauw zijn idd. Dan zie je de tegenstander zo liggenMichaelg schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 10:29:
hopen dat het in de mp versie ook zal zitten en dat het niet dmv video settings uitgezet kan worden. Met minder detail spelen dat je gezellig minder gras ziet.

*headshot!*
btw: De snipers in OFP hebben ook gras op hun kop
Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme
klopt ja, de clan wars in OFP waren ook gewoon echt geweldig imo.n00bdani86 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 00:55:
Bij OFP had je ook een sniper map, een vallei met allemaal bossen eromheen. Sommige rondes konden wel een uur duren.
btw: De snipers in OFP hebben ook gras op hun kop
Je had een half uur de tijd om hun flag te cappen. Ik was meestal 1 van de attackers en moest zeker 20 minuten lopen om via een goede kant aan te vallen. Ik samen met mijn sniper buddy door de bossen sneaken. En dan maar zien hun defenders uit te schakelen zonder zelf veraden te worden.
Na OFP heb ik geen enkel spel gezien waarin tactics/teamplay zo belangrijk was. En tja het word weer eens tijd voor een spel wat dat ook te bieden heeft.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ze zijn nog steeds bezig met OFP2 als ik het goed heb. Maar tegen die tijd dat het uit komt zal het wel weer zwaar verouderd zijn qua graphics. Hierdoor zullen ze weer niet de massa aanspreken, wat jammer is. Want OFP rules.Michaelg schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:20:
[...]
klopt ja, de clan wars in OFP waren ook gewoon echt geweldig imo.
Je had een half uur de tijd om hun flag te cappen. Ik was meestal 1 van de attackers en moest zeker 20 minuten lopen om via een goede kant aan te vallen. Ik samen met mijn sniper buddy door de bossen sneaken. En dan maar zien hun defenders uit te schakelen zonder zelf veraden te worden.
Na OFP heb ik geen enkel spel gezien waarin tactics/teamplay zo belangrijk was. En tja het word weer eens tijd voor een spel wat dat ook te bieden heeft.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Het filmpje bestaat uit 2 perks, die samen gecombineerd worden tot een uiterst dodelijke combinatie. De 2 perks die gecombineerd worden zijn 'UAV Jamming' en 'Extreme Conditioning'. UAV Jamming houdt in dat de persoon in kwestie ongezien kan bewegen; hij zal niet verschijnen op de vijandelijke rader. Extreme Conditioning houdt in dat de gamer langer zal kunnen sprinten, om zo bijvoorbeeld aan een vijandige luchtaanval of vijandig vuur kan ontsnappen.
Phydomir schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:29:
[...]
Ze zijn nog steeds bezig met OFP2 als ik het goed heb. Maar tegen die tijd dat het uit komt zal het wel weer zwaar verouderd zijn qua graphics. Hierdoor zullen ze weer niet de massa aanspreken, wat jammer is. Want OFP rules.
OPF was zeker gaaf en de enigste screen die tot nu toe bekend is, is deze en kan niet echt zeggen dat dit zwaar verouderdere graphics zijn. Zelfs al komt deze game over 1jaar uit met deze graphics
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Armed Assault is Bistudio's antwoord hierop. Maar Arma steelt mij teleur.
En nu weer back on CoD4!
Verwijderd
toebehoren
granaten
snipers
shotguns
mitrailleurs
pistolen
aanvalsgeweren
machinegeweren
Damn... Dat beloofd nogal wat. Had de wapen niet eerder gezien.Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:11:
k zie net op callofduty.nl welke geweren je allemaal hebt.
toebehoren
granaten
snipers
shotguns
mitrailleurs
pistolen
aanvalsgeweren
machinegeweren
Ben erg benieuwd naar de combinaties (M16 + Grenade Launcher

Verwijderd
goeie vraag, maar ik denk niet dat je veel kunt combineren anders worden sommige wapens veel te sterk.Acid__Burn schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 20:02:
[...]
Damn... Dat beloofd nogal wat. Had de wapen niet eerder gezien.
Ben erg benieuwd naar de combinaties (M16 + Grenade Launcher). Maar kan je bijvoorbeeld ook een M16 + GL + Scope gebruiken? Kort gezegd: hoe zit het met combinaties
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Lijst inde SP gezetVerwijderd schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 19:11:
k zie net op callofduty.nl welke geweren je allemaal hebt.
toebehoren
granaten
snipers
shotguns
mitrailleurs
pistolen
aanvalsgeweren
machinegeweren
Thnx voor je informatie overgens
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
je hoort geen sniper nodig te hebben voor een headshot op 100m.
kan makkelijk met een m16/m4 met scope.
als ze ook nog wat met wind/zwaartekracht gaan spelen (mbt. de kogelbaan) word het helemaal leuk
verder zie ik ook geen (echte) granaten in de lijst. ik hoop eigenlijk dat ze er niet in komen, want in cod2 worden ze echt zwaar misbruikt. komt wss omdat je in-game toch ongeveer wel weet waar vaak iemand zit, maar granaten verpesten het dan echt.
[ Voor 31% gewijzigd door defusion op 14-08-2007 01:48 ]
Maar combineren, kan dat alleen online, of ook offline?
Kon wel eens een leuke opvolger voor BHD worden
Wat is er erg aan vergelijken ? Je vergelijkt producten toch altijd met elkaar
Tuurlijk is het anders, maar op bepaalde fronten lijkt het er toch weer een beetje op (wapens, heli's, beetje middle-east sfeertje).
De lijst komt van www.charlieoscardelta.com en daar staat:Pepperana schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 22:09:
Ik vind de wapens nogal matig. Of is dit een voorlopige lijst?
Dus dit zal nog niet de volledige lijst zijn.Click on the buttons below to learn about the weapons available to you in the Beta. Keep in mind, this is just a sampling of the full arsenal that will be available to you when the game ships.
Overigens staan daar de classes ook wat uitgewerkt voor de Betaversie (zogauw hier niets van gezien, dus plaats het maar even):
Assault:
- M16A4 & Grenade Launcher
- M9
- Perks & Inventories: Grenade Launcher, Stopping Power, Extreme Conditioning, Frag/Stun Grenadex1
Demolitions:
- W1200 (shotgun)
- M9
- Perks & Inventories: RPG-7 x2, Sonic Boom, Extreme Conditioning, Frag/Smoke Grenade x1
Heavy Gunner:
- M249 S.A.W.
- USP .45
- Perks & Inventories: Stun Grenades x3, Juggernaut, Deep Impact, Frag Grenade x1
Sniper:
- M40A3
- M9
- Perks & Inventories: Flash Grenades x3, Stopping Power, Deep Impact, Frag Grenade x1
Spec Ops:
- MP5
- USP .45 & Silencer
- Perks & Inventories: C4 x2, Sonic Boom, Steady Aim, Frag/Flash Grenade x1
En dan de Perks voor de Betaversie - Categorie 1:
- Bomb squad = ability to seek out enemy explosives
- C4 x2 = Remote detonation explosive
- Claymore x2 = Trip activated explosive mine
- RPG-7 x2 = Rocket Launcher with two rockets
- Special Grenades x3 = 3 special grenades. No smoke.
Categorie 2:
- Juggernaut = Increased health
- Sleight of Hand = Faster reloading
- Sonic Boom = Higher explosive weapon damage
- Stopping Power = Increased bullet damage
- UAV Jammer = Undetectable on enemy radar
Categorie 3:
- Deep Impact = deeper bullet penetration
- Extreme Conditioning = Sprint for longer distances
- Last Stand = Pull out your pistol before dying
- Martyrdom = Drop a live grenade when killed
- Steady Aim = Increased hip-fire accuracy
Opmerking nog: bepaalde wapens en toevoegingen nemen plek in bij de Perks. Een Grenade Launcher vult ook meteen Categorie 1 al.
Alle informatie afkomstig van www.charlieoscardelta.com
[ Voor 70% gewijzigd door voske op 14-08-2007 12:01 ]
Be yourself, no matter what they say ...
Ik heb het gelezen. Lijkt me wel gaaf. Maar zouden ze iets gaan doen met een bonus systeem online, zodat je die "upgrades" moet verdienen met punten oid?voske1983 schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 11:46:
[...]
De lijst komt van www.charlieoscardelta.com en daar staat:
[...]
Dus dit zal nog niet de volledige lijst zijn.
Overigens staan daar de classes ook wat uitgewerkt voor de Betaversie (zogauw hier niets van gezien, dus plaats het maar even):
(...)
Opmerking nog: bepaalde wapens en toevoegingen nemen plek in bij de Perks. Een Grenade Launcher vult ook meteen Categorie 1 al.
Alle informatie afkomstig van www.charlieoscardelta.com
Ok... Mij foutKillerAce_NL schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 12:49:
Die stonden al bij de gamespot multipleyer preview.

FOK is het werktuig van de duivel
Maar wat ik altijd heb geleerd: Do not, ever, piss off the Admin. Dus: back on topic
Admin:
[ Voor 22% gewijzigd door Acid__Burn op 14-08-2007 13:32 ]
Verwijderd
De eerste modders beginnen zich alweer af te vragen wat de nieuwe Radiant (CoD4 level editor) zal brengen. Sparks van .MAP heeft een aantal vragen op Chad Grenier en Brent McLeod (beiden leveldesigners) afgevuurd, om zo te weten te komen wat er nieuw of veranderd is in Call of Duty 4 Radiant:
Interface: Nog steeds hetzelfde (3d view, 2d view, texture etc.)
Realtime belichting: CoD4 Radiant heeft nu live (realtime) belichting. Dit heeft echter alleen effect op kunstmatige belichting, geen worldspawn. Daarnaast moet je wel de belichting selecteren, anders zie je het gewoon zoals je gewend bent in CoD1/CoD2 Radiant.
Compile Tijden: Stuk korter.
Portals? Infinity Ward hanteert nog steeds portals.
Compile Tool(s): Gebaseerd op de CoD2 compiler.
Filters: Je kunt nieuwe filters toevoegen / verwijderen en veranderen, naast de standaard voorgeprogrammeerde filters. Je kunt zelf de filters een naam geven, en bepalen wat ze filteren.
Lagen: Zoals voor sommigen bekend in Graydiant, de CoD4 Radiant zal ook werken met lagen.
Alpha Blending: Stuk beter / geavanceerder geworden.
Importeren van CoD2 maps: Zou mogelijk moeten zijn
Nieuwe "Speciale" textures?: Veel. Zoals een texture die voorkomt dat physics die texture
aanpassen.
Hoe plaats je gras? Doe je dat 1 voor 1?: Nee, je klikt - klikt - klikt op een gebied en er verschijnt gras, gedraaid en al.
IWI Textures: Ja.
Hetzelfde prefab-systeem als in CoD2?: Ja, wederom draaibaar. Vrijwel alle gebouwen in COD4 zijn prefabs.
CSG Tools: Weg. Niemand gebruikt ze (-bij Infinity Ward).
Was eigenlijk niet van plan om levels te gaan maken, maar is positief voor de mensen die het wel willen. Komen er dus weer een hoop custom levels uitVerwijderd schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 20:13:
k heb nog wat gevonden over de komende cod4radiant
De eerste modders beginnen zich alweer af te vragen wat de nieuwe Radiant (CoD4 level editor) zal brengen. Sparks van .MAP heeft een aantal vragen op Chad Grenier en Brent McLeod (beiden leveldesigners) afgevuurd, om zo te weten te komen wat er nieuw of veranderd is in Call of Duty 4 Radiant:
Interface: Nog steeds hetzelfde (3d view, 2d view, texture etc.)
Realtime belichting: CoD4 Radiant heeft nu live (realtime) belichting. Dit heeft echter alleen effect op kunstmatige belichting, geen worldspawn. Daarnaast moet je wel de belichting selecteren, anders zie je het gewoon zoals je gewend bent in CoD1/CoD2 Radiant.
Compile Tijden: Stuk korter.
Portals? Infinity Ward hanteert nog steeds portals.
Compile Tool(s): Gebaseerd op de CoD2 compiler.
Filters: Je kunt nieuwe filters toevoegen / verwijderen en veranderen, naast de standaard voorgeprogrammeerde filters. Je kunt zelf de filters een naam geven, en bepalen wat ze filteren.
Lagen: Zoals voor sommigen bekend in Graydiant, de CoD4 Radiant zal ook werken met lagen.
Alpha Blending: Stuk beter / geavanceerder geworden.
Importeren van CoD2 maps: Zou mogelijk moeten zijn
Nieuwe "Speciale" textures?: Veel. Zoals een texture die voorkomt dat physics die texture
aanpassen.
Hoe plaats je gras? Doe je dat 1 voor 1?: Nee, je klikt - klikt - klikt op een gebied en er verschijnt gras, gedraaid en al.
IWI Textures: Ja.
Hetzelfde prefab-systeem als in CoD2?: Ja, wederom draaibaar. Vrijwel alle gebouwen in COD4 zijn prefabs.
CSG Tools: Weg. Niemand gebruikt ze (-bij Infinity Ward).
maar ik wacht het af. * Griffin speelt nog steeds alleen maar standaard cod2
Dat klopt. En dat is meestal het team dat de dev graag speelt. Echt heel vreemd...Griffin schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:25:
Het enige nadeel van sommige custommaps is dat het totaal niet gebalanceerd is voor beide teams. Sommige teams hebben meer plaatsen om goed te verstoppen (om het zo te noemen) dan de andere. Ook heb je altijd en blijf je altijd dat gezeur houden met auto download etc.
maar ik wacht het af. * Griffin speelt nog steeds alleen maar standaard cod2

Maar goed, we zien het wel. Hoop dat er door het game dev-team ook nog extra maps op internet worden gezet, zodat je die ook kan spelen.
Verwijderd
Over de custom maps had ik graag gezien dat Activision hier wat anders mee om zou gaan , in UO zat namelijk Stanjel(ojaa en Arnhem ook leuk voor de CTF o.a)., ook ooit een custom map er nu wel standaard in de MP mappen , een fantastische map . Er zijn overigens nog veel meer custom mappen gemaakt, en sommige waren echt erg goed , geloof Provence was daar ook één van m.i., zat ook in UO en ook weer nagemaakt in COD2 . Als er zoveel custom mappen bestaan en waarvan sommige echt de moeite waard van zijn , waarom zouden ze dan niet een extra map-pack uit brengen met de beste daarvan . Als custom maps niet standaard worden blijft het lastig om er veel spelers in te krijgen . Dacht dat Half-life 2 wel zo werkte met custom maps in de MP, sommige daarvan werden standaard gemaakt toch ?
Verwijderd
Mijn 7800gt heeft nu al moeite met cod 2 met niet eens alles op high

Daar ben ik het helemaal mee eens. Waarom geen contact opnemen met de map-dev (en eventueel aan laten passen door de eigen devs), en daarna uitbrengen. Jammer dat dit niet vaker gebeurd met spellen. Maar waarschijnlijk moet je daarna weer gaan betalen voor die extra map pack, omdat ze er dan ook een extra wapen of voertuig in doen. Dan is het ineens een "Expansion-Pack"...Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 10:46:
Over de custom maps had ik graag gezien dat Activision hier wat anders mee om zou gaan , in UO zat namelijk Stanjel(ojaa en Arnhem ook leuk voor de CTF o.a)., ook ooit een custom map er nu wel standaard in de MP mappen , een fantastische map . Er zijn overigens nog veel meer custom mappen gemaakt, en sommige waren echt erg goed , geloof Provence was daar ook één van m.i., zat ook in UO en ook weer nagemaakt in COD2 . Als er zoveel custom mappen bestaan en waarvan sommige echt de moeite waard van zijn , waarom zouden ze dan niet een extra map-pack uit brengen met de beste daarvan . Als custom maps niet standaard worden blijft het lastig om er veel spelers in te krijgen . Dacht dat Half-life 2 wel zo werkte met custom maps in de MP, sommige daarvan werden standaard gemaakt toch ?
Hoeft niet perse met CoD / CoD2 brachten ze vaak ook bij een patch een nieuwe map zoals tigertown etc. Het zou ze alleen maar werk besparen + community blij maken met meer maps per patch. Als ze zoals jij zegt bij elke patch een paar (1-2) goede custommaps bijvoegen met al dan niet aantal aanpassingen zou dat alleen maar in voordeel voor IW werken.Acid__Burn schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:01:
[...]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Waarom geen contact opnemen met de map-dev (en eventueel aan laten passen door de eigen devs), en daarna uitbrengen. Jammer dat dit niet vaker gebeurd met spellen. Maar waarschijnlijk moet je daarna weer gaan betalen voor die extra map pack, omdat ze er dan ook een extra wapen of voertuig in doen. Dan is het ineens een "Expansion-Pack"...
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Zeker weten van wel. Maar laten we voorlopig maar eens het spel afwachtenpsychoclown schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:10:
[...]
Hoeft niet perse met CoD / CoD2 brachten ze vaak ook bij een patch een nieuwe map zoals tigertown etc. Het zou ze alleen maar werk besparen + community blij maken met meer maps per patch. Als ze zoals jij zegt bij elke patch een paar (1-2) goede custommaps bijvoegen met al dan niet aantal aanpassingen zou dat alleen maar in voordeel voor IW werken.
Ik mag toch aannemen dat ze de engine verbeterd hebben, want COD2 geeft echt fokking weinig fps-en in DX9 mode. Da's gewoon niet goed. Die engine was/is bagger.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:01:
Ik ben bang voor de specs die je nodig zult hebben voor het draaien van deze game op full...
Verwijderd
Dit is juist een punt waarmee vCod en CoD2 zich onderscheiden van andere games.. de tricknades. Dit is in counterstrike totaal niet mogelijk, maar in call of duty kun je door op bepaalde punten te aimen je tegenstander naden. Gewoon erin houden dus..defusion schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:44:
verder zie ik ook geen (echte) granaten in de lijst. ik hoop eigenlijk dat ze er niet in komen, want in cod2 worden ze echt zwaar misbruikt. komt wss omdat je in-game toch ongeveer wel weet waar vaak iemand zit, maar granaten verpesten het dan echt.
Dat zou wel in de game zitten. Daar krijg je zelfs bonussen voor (zoals veel spelen met shotgun, word je er beter in). Gezien in het filmpje met de eerste game beelden, waarin een dev staat te vertellen, en de andere dev staat te gamen.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:13:
met een beetje geluk kun je nades ook op pakken en terug gooien net als in DoD
Verwijderd
zelfde videokaart, en op dx7 kan alles makkelijk op highVerwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 11:01:
Ik ben bang voor de specs die je nodig zult hebben voor het draaien van deze game op full...
Verwijderd
dat kan ook, als je het forum een beetje doorspit staat het wel ergens.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 13:13:
met een beetje geluk kun je nades ook op pakken en terug gooien net als in DoD
Tussen DX7 en DX9 zit dan ook nogal een groot (grafisch) verschil.Verwijderd schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 18:08:
[...]
zelfde videokaart, en op dx7 kan alles makkelijk op high
Was inderdaad een vrij oude engine, en zal nu een stuk verbeterd zijn.KillerAce_NL schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 12:44:
[...]
Ik mag toch aannemen dat ze de engine verbeterd hebben, want COD2 geeft echt fokking weinig fps-en in DX9 mode. Da's gewoon niet goed. Die engine was/is bagger.
Daarbuiten draai ik op een (overklokte, that is) 7900GT CoD2 vloeiend op 1280*1024 volop hoog DX9. On-line uiteraard iets lager om framedrops enzo uit te sluiten
even in de startpost geneust:Acid__Burn schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 08:36:
Heeft iemand al enig idee wat voor VGA hier voor nodig is? Ik heb nu nog een ATI X800 GTO in m'n gloednieuwe systeem zitten, en tot nu toe draait het perfect. Maar zal wel vervanging in moeten komen. Maar ik ben nog niet zeker wat ik nu moet/wil hebben...
[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare : sys
is nog niet 100% zeker en de recommended staat er niet bij.
Ook is de startpost behoorlijk up to date en voor de rest moet je gewoon CharlieOscarDelta.com aanhouden voor info.
wat betreft jouw kaart, weet niet hoe deze erop gaat reageren, maar hij kan het wel zwaar gaan krijgen.
Ik heb gelukkig een goede machine om dit op te vangen. Tot nu toe werkt het super:Griffin schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:35:
[...]
even in de startpost geneust:
[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare : sys
is nog niet 100% zeker en de recommended staat er niet bij.
Ook is de startpost behoorlijk up to date en voor de rest moet je gewoon CharlieOscarDelta.com aanhouden voor info.
wat betreft jouw kaart, weet niet hoe deze erop gaat reageren, maar hij kan het wel zwaar gaan krijgen.
Intel C2D E6700 (2x2,8Ghz)
2 GB Ram (OCZ DDR2-800 DC kit)
2x WD Raptor in RAID-0
Lol, en waarom zo'n brakke videokaart dan?Acid__Burn schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:12:
[...]
Ik heb gelukkig een goede machine om dit op te vangen. Tot nu toe werkt het super:
Intel C2D E6700 (2x2,8Ghz)
2 GB Ram (OCZ DDR2-800 DC kit)
2x WD Raptor in RAID-0
De "nieuwe computer"-centjes waren toen een beetje op...Michaelg schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:16:
[...]
Lol, en waarom zo'n brakke videokaart dan?
Ehm... NOT!!! Binnenkort:Michaelg schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:48:
haha okenja je hebt nog even om te sparen voor een nieuwe vid kaart:P ^^
- MOH:A (PC)
- COD 4 (PC)
- Crysis (PC)
- UT (PC)
- Assassins Creed (X360)
Moet ik nog doorgaan?
Michael is blij met zijn Nieuwe Q6600 + 4GB + 8800 GTS 640mb
November is niet echt binnenkort (Crysis / COD4)Acid__Burn schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:17:
[...]
Ehm... NOT!!! Binnenkort:
- MOH:A (PC)
- COD 4 (PC)
- Crysis (PC)
- UT (PC)
- Assassins Creed (X360)
Moet ik nog doorgaan?
Ja, ik zit er ook aan te denken om een Qxxxx te kopen. Maar spellen maken nog geen optimaal gebruik van de quad.Michaelg schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:27:
ja precies:p voor die spellekes moet je wel nieuwe Vid kaart hebben ^^ Word ff overuren maken jonge
Michael is blij met zijn Nieuwe Q6600 + 4GB + 8800 GTS 640mb
Hoe tevreden ben jij met je 8800 GTS? Heb er aan zitten denken om die ook te kopen, maar weet echt nog niet wat ik wil. Eigenlijk wachten op betaalbare DX10 kaarten (geen low budget)...
Ja, maar toch... Heb geloof ik niet echt heeeeel veel geld over per maandJJFS schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:36:
[...]
November is niet echt binnenkort (Crysis / COD4)
[ Voor 54% gewijzigd door Acid__Burn op 16-08-2007 15:49 ]
Dat spellen nog niet optimaal gebruik ervan maken weet ik. Ik had echter de keuze bij de aanschaf van me pc de keuze tussen de E6600 voor een prijs van 200, of de Q6600 voor 239(personeelsprijzen maandje terug). Dus voor die 4 tientjes heb ik toen de Q6600 gekocht.Acid__Burn schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:48:
[...]
Ja, ik zit er ook aan te denken om een Qxxxx te kopen. Maar spellen maken nog geen optimaal gebruik van de quad.
Hoe tevreden ben jij met je 8800 GTS? Heb er aan zitten denken om die ook te kopen, maar weet echt nog niet wat ik wil. Eigenlijk wachten op betaalbare DX10 kaarten (geen low budget)...
Verder ben ik uitermate tevreden over mijn 8800 GTS, speel op een 20" sumsung 205. Met een resolutie van 1680*1050 en tot nu toe heb ik geen enkel spel gehad wat ik niet op high kon spelen.
Als ik nu nog een keer zou moeten kiezen was ik gelijk voor de GTX gegaan. Mja mijn budget van 1400 euro was toen op om nog eens extra bijna 200 euro bij te leggen voor de GTX(Winkel prijs van het systeem was 1890:P)
Verwijderd
Ja, ik denk niet dat dit mijn plan is. Ik wil namelijk wel de spellen als Crysis en Unreal Tournament kunnen spelen. Daarvoor heb ik (helaas) een nieuwe kaart nodig. Maar misschien pik ik gelijk wel een upgrade naar de quad mee. Ligt eraan wat het salaris de komende maanden doetVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:09:
Ik ga upgraden als de volgende videokaarten series van de bekende fabrikanten weer op de markt komen want heb nog niet echt vetrouwen in de huidige , heb het gevoel dat deze kaarten nog in een begin van de nieuwe DX10 fase zit en speel het wel op medium desnoods lager dan dat, met een 1900XT-ati zal het zeker wel te doen zijn , heb tegenwoordig wat meer geduld gekregen om te wachten op misschien wat "beters'' .
Verwijderd
Er is eigenlijk geen enkele high-end kaart, die het langere tijd gaat uithouden. De zogenaamde DX10 kaarten zijn allemaal baggertraag in DX10 games. Wel snel in DX9, maar dat rechtvaardigd imo de hoge aanschafprijs niet.
Eigenlijk zou je nu niks nieuws moeten kopen, behalve als je echt dringend iets nodig hebt, dan is een X1950PRO wel verantwoord t.o.v. bijvoorbeeld een GF6800 o.i.d.
Whahaha, zit nu eigenlijk op m'n werk. Maar is heeeeel rustig op dit momentVerwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:18:
Begrijp jouw situatie wel met een X800 kom je niet echt ver meer , maar ik denk dat je met de huidige top-kaarten de spellen die je noemt niet vloeiend voluit kan draaien , acid ben je nu vrij van werk of zit je op je werk want je moet centjes verdienen toch ?

Offtopic:
Werk bij een bedrijf dat aangesloten is bij een verzekeringen volmacht kantoor. Het is nu vakantie periode, en we wachten op de release van 1 van onze producten (kan hier helaas niet zeggen wat vanwege reclame e.d.

Ben ik helaas met je eens. Wil geen high-end DX10 kaart kopen, omdat deze reeks binnenkort weer vervangen wordt. Maar ja, ik moet eigenlijk wel wat nieuws hebben, omdat deze aan vervanging toe is. Maar goed, voorlopig werkt het nog wel even, maar ik moet niet verwachten dat ik Crysis o.i.d. kan spelen met deze kaart.KillerAce_NL schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:24:
Ik vind deze tijd een rot-tijd om mensen iets aan te raden qua video-kaart.
Er is eigenlijk geen enkele high-end kaart, die het langere tijd gaat uithouden. De zogenaamde DX10 kaarten zijn allemaal baggertraag in DX10 games. Wel snel in DX9, maar dat rechtvaardigd imo de hoge aanschafprijs niet.
Eigenlijk zou je nu niks nieuws moeten kopen, behalve als je echt dringend iets nodig hebt, dan is een X1950PRO wel verantwoord t.o.v. bijvoorbeeld een GF6800 o.i.d.
Maar ik doe eigenlijk vrij weinig de hele dag dus moet ik me maar vermaken met GoT
[ Voor 36% gewijzigd door Acid__Burn op 16-08-2007 16:29 ]
Verwijderd
ik wacht ook mooi op de nieuwe serie van nvidia, komt als het goed is in november uit dus precies op tijd
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd. Maar hoop dat het draait (voorlopig). Mede omdat ik niet weet wat op dit moment een verstandige aanschaf is.Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 18:04:
een x800 heeft toch nog sm2.0? en daarmee gaat het helemaal niet lukken.
ik wacht ook mooi op de nieuwe serie van nvidia, komt als het goed is in november uit dus precies op tijd
'k Heb nog niet zolang geleden het domein 'callofduty.tv' aangekocht.
Ik zou graag met dit domein een project willen ontwikkelen.
't Is vrij simpel, callofduty.tv zou een site moeten worden waar je echt een massa ingame movies - trailers - interviews .. echt alles cod related video stuff zou kunnen vinden.
- frag movies
- interviews met cod spelers / teams
- war movies
- events (CB Lan final - Tek9 OOF 2 - WSVG enz enz...)
De naam zegt het een beetje zelf.
Nu zoek ik eigenlijk een paar enthousiaste mensen die dit project mee verder zouden willen uitwerken op professioneel vlak. 'k Zoek dus een paar serieuze mensen die hier echt aan willen meewerken, met goeie ideeën, technische kennis enz...
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600
Klinkt zeer interessant. Heb je al wat ideeën op papier staan? Al een idee hoe je het wilt maken. Je vraag nu om enthousiaste mensen, maar wat voor kennis moeten ze hebben? Wat voor hosting heb je (ASP, ASP.NET, HTML, PHP)?imp4ct schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:17:
Weet niet of ik bij het juiste publiek zit, maar ik denk toch van wel.
'k Heb nog niet zolang geleden het domein 'callofduty.tv' aangekocht.
Ik zou graag met dit domein een project willen ontwikkelen.
't Is vrij simpel, callofduty.tv zou een site moeten worden waar je echt een massa ingame movies - trailers - interviews .. echt alles cod related video stuff zou kunnen vinden.
- frag movies
- interviews met cod spelers / teams
- war movies
- events (CB Lan final - Tek9 OOF 2 - WSVG enz enz...)
De naam zegt het een beetje zelf.
Nu zoek ik eigenlijk een paar enthousiaste mensen die dit project mee verder zouden willen uitwerken op professioneel vlak. 'k Zoek dus een paar serieuze mensen die hier echt aan willen meewerken, met goeie ideeën, technische kennis enz...
Bij deze heb je de eerste medewerker
[Edit]:
Overigens jammer van de dubbelpost
Zelf hou ik me dus bezig met webdev. Dus zou'k zowiezo iemand moeten hebben die pro bezig is met webdesign vermits mijn skills daar niet voldoende in zijn vind ik zelf. Daarnaast mensen die het project zouden kunnen promoten, goede praters en schrijvers. 't Zou een soort youTube systeem moeten zijn maar dan dus voor CoD. 'k Zit ook het het team van Tek9 (WSVG 2007 CoD 2 kampioen - OOF2 enz...) dus ik ben wel een beetje op de hoogte van de scene, maar speel het spel dus zelf niet.Acid__Burn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:18:
[...]
Klinkt zeer interessant. Heb je al wat ideeën op papier staan? Al een idee hoe je het wilt maken. Je vraag nu om enthousiaste mensen, maar wat voor kennis moeten ze hebben? Wat voor hosting heb je (ASP, ASP.NET, HTML, PHP)?
Bij deze heb je de eerste medewerker
Misschien handig om een eigen topic te starten ?
[ Voor 3% gewijzigd door imp4ct op 17-08-2007 15:28 ]
Foto materiaal:
Dat zou kunnen. We gaan hier te laatste tijd wel erg vaak off-topic. Denk ook niet dat de admin dit waardeerd (imp4ct schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:28:
[...]
Zelf hou ik me dus bezig met webdev. Dus zou'k zowiezo iemand moeten hebben die pro bezig is met webdesign vermits mijn skills daar niet voldoende in zijn vind ik zelf. Daarnaast mensen die het project zouden kunnen promoten, goede praters en schrijvers. 't Zou een soort youTube systeem moeten zijn maar dan dus voor CoD. 'k Zit ook het het team van Tek9 (WSVG 2007 CoD 2 kampioen - OOF2 enz...) dus ik ben wel een beetje op de hoogte van de scene, maar speel het spel dus zelf niet.
ik ben ook wel geintreseerdimp4ct schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:28:
[...]
Zelf hou ik me dus bezig met webdev. Dus zou'k zowiezo iemand moeten hebben die pro bezig is met webdesign vermits mijn skills daar niet voldoende in zijn vind ik zelf. Daarnaast mensen die het project zouden kunnen promoten, goede praters en schrijvers. 't Zou een soort youTube systeem moeten zijn maar dan dus voor CoD. 'k Zit ook het het team van Tek9 (WSVG 2007 CoD 2 kampioen - OOF2 enz...) dus ik ben wel een beetje op de hoogte van de scene, maar speel het spel dus zelf niet.
ben alleen niet technisch ontwikkeld qua webdev maar ik kan altijd te werk als mod ofzow op een fora (daar heb ik al ervaring mee)
en ik speel natuurlijk zelf ook cod(2) (ben geen pro ofzow)
Ik ben ook geinteresseerd. Weet niet of er al een ander topic is gemaakt...?juulie19 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:46:
[...]
ik ben ook wel geintreseerd
ben alleen niet technisch ontwikkeld qua webdev maar ik kan altijd te werk als mod ofzow op een fora (daar heb ik al ervaring mee)
en ik speel natuurlijk zelf ook cod(2) (ben geen pro ofzow)
Foto materiaal:
Beta Features Interview HD
Customization and Platform Interview HD
Verwijderd
Eerste filmpje had ik al gepost geloof ik , tweede is nieuw volgens mij , in de tweede zie trouwens ongeveer iets meer op een kwart van het filmpje een stuk waar je links onderin een tweede pesroon ziet herladen terwijl de hoofdpersoon ook lekker aan het knallen is , is dat zo in elkaar geflanst of zit werkelijk in de game dat je kan zien wat je team maten aan het doen zijn , anybody begrijpe mij wat ik bedoel ? Zit dat in de game of is dat het gemaakt zo en is dat niet werkelijk mogelijk?psychoclown schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:22:
2 Filmpjes die ik nog niet voorbij heb zien komen:
Damn !!!! Wat zijn die ingame beelden vet zich. Echt veeeel beter dan COD2. De licht en schaduw effecten zijn echt waanzinnig.psychoclown schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:22:
2 Filmpjes die ik nog niet voorbij heb zien komen:
Ik hield deze titel al in de gaten maar dit wordt imho echt een 'must buy'
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat is zo gemaakt dat is een stukje film van de perk 'sleight of hand' als ik het goed heb.Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 17:49:
[...]
Eerste filmpje had ik al gepost geloof ik , tweede is nieuw volgens mij , in de tweede zie trouwens ongeveer iets meer op een kwart van het filmpje een stuk waar je links onderin een tweede pesroon ziet herladen terwijl de hoofdpersoon ook lekker aan het knallen is , is dat zo in elkaar geflanst of zit werkelijk in de game dat je kan zien wat je team maten aan het doen zijn , anybody begrijpe mij wat ik bedoel ? Zit dat in de game of is dat het gemaakt zo en is dat niet werkelijk mogelijk?
Interviews incl. ingame beelden
Officiële perk-combinatie filmpje
Tweede is erg leuk
Wat zou er voor special thing zijn voor de PC?
Beta en demon00bdani86 schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:55:
"We're doing some other special things for the other platforms, ps3 and PC"
Wat zou er voor special thing zijn voor de PC?
De ontwikkeling van games gaat echt hard de laatste tijd. In 2 jaar is mijn laptop van 2000 euro top-of-the-line. Verouderd tot het punt dat ik echt een nieuwe nodig heb. (zeg nu niet dat laptops niet voor gamen zijn want dat is deze wel, ik had hem nodig voor school)
Het is steeds vaker nodig om je systeem te upgraden. En ik heb daarnaast ook helemaal geen zin in vista dat ik nodig heb voor dx10
CoD4 zal meerdere cores ondersteunen. (Kan ff niet gauw de link ervoor vinden)Dekaasboer schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 10:16:
Ik vraag me af of cod4, met alle grafishe pracht, physx en hoge AI gebruik gaat maken van meerdere cores of misschien zelfs een physx card.
...
Het is steeds vaker nodig om je systeem te upgraden. En ik heb daarnaast ook helemaal geen zin in vista dat ik nodig heb voor dx10veels te duur. Ik denk dat ik gewoon een gekraakte vista al dualboot naast mijn legale xp draai voor die ene game.
Het spel ondersteund naar mijn weten (nog) geen DX10. Het is gemaakt voor DX9. Je hebt dus genoeg aan een XP.
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
@onder: Zeker weten? Ik dacht toch dat het wel DX10 was.. Heb je toevallig een linkje? Ik kan even niets vinden..
[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 19-08-2007 12:21 ]
Verwijderd
als je het forum een beetje doorspit dan kom je wel ergens een link tegen naar een interview en daar wordt aangegeven dan het gewoon een dx9 spel wordt. en uiteraard kun je die ook spelen als je een dx10 kaart hebt, logisch tochTheZeroorez schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 11:48:
Het spel ondersteunt zeker wel DX10, het zal alleen prima op DX9 werken. Het verschil DX10 <> DX9 is ook nog niet enorm.
@onder: Zeker weten? Ik dacht toch dat het wel DX10 was.. Heb je toevallig een linkje? Ik kan even niets vinden..
Verwijderd
AhumCoD4 zal alleen Dx9 zijn en zal uiteraard op Dx10 kunnen draaien maar dat maakt het spel niet Dx10.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 12:33 ]
Zeker logisch, ik was alleen in de veronderstelling dat het voor DX10 geschreven werd, zodat je dus ook die extra dingen hadVerwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:28:
[...]
als je het forum een beetje doorspit dan kom je wel ergens een link tegen naar een interview en daar wordt aangegeven dan het gewoon een dx9 spel wordt. en uiteraard kun je die ook spelen als je een dx10 kaart hebt, logisch toch
Wat ik hier lees is toch eigenlijk dat het zéker wel de dingen van DX10 gebruikt, maar 'ook gewoon' DX9 draait...
[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 19-08-2007 12:49 ]
ff een aanvulling op die link die dondersgoei geeft:TheZeroorez schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 12:36:
[...]
Zeker logisch, ik was alleen in de veronderstelling dat het voor DX10 geschreven werd, zodat je dus ook die extra dingen had
[...]
Wat ik hier lees is toch eigenlijk dat het zéker wel de dingen van DX10 gebruikt, maar 'ook gewoon' DX9 draait...
[...]
Het bericht van callofduty.nl is al van een tijdje geleden. De berichten dat het het toch geen DX10 spel zal zijn, worden ook door Fourzerotwo bevestigd.
Infinity Ward en Activision willen het nu met CoD4 iets anders aanpakken dan bij CoD2. Waar je bij CoD2 met DX7 kan spelen, en een behoorlijke voordeel kan behalen (door struiken kijken, sneller schieten etc), kan dus nu niet meer met CoD4. Er zal voorlopig alleen DX9 ondersteund worden, zodat iedereen onder de zelfde omstandigheden speelt.
Zie ook de discussie die we hier al eerder (eind juni/begin juli) hebben gehad.
Daar is nog niet veel meer over bekend. Wat betreft de badges weten we alleen dat deze badges erin zitten.Jorn1986 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:38:
Is er al wat meer bekend over het ranking-systeem? Wat voor badges kan je nou eigenlijk gaan halen? Is het net zoals bij BF2 dat je dan minimaal 100 uur een rank gespeeld moet hebben voordat je pas goud kan halen enzo?
Plaatje gepost door Vic Vega op pagina 17
[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 19-08-2007 13:59 ]
goede vraag, iets wat ik me al een tijdje geleden ook al af vroeg. Ik heb een beetje over nagedacht, en vraag me af wat julie er over denken:Jorn1986 schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:38:
Is er al wat meer bekend over het ranking-systeem? Wat voor badges kan je nou eigenlijk gaan halen? Is het net zoals bij BF2 dat je dan minimaal 100 uur een rank gespeeld moet hebben voordat je pas goud kan halen enzo?
Rank General is (voorlopig) het hoogst haalbaar met 35.000+ punten.
Ik ga gemakshalve van uit dat alle behaalde punten cumulatief zijn. Dus dat je ook andere punten voor bijvoorbeeld opdrachten bij je totaal op kan tellen (weet niet of dit echt zo is, of dat de puntensysteem anders uit komt te zien).
Naar mijn weten haal je 5, 10 of 20 punten voor kills. In de filmpjes zie je 10 punten het meest voorkomen. Hier ga ik ook van uit in het rekenvoorbeeldje.
Je kan daarnaast ook een groot aantal punten krijgen als je verschillende opdrachten uitvoert.
In dit rekenvoorbeeld ga ik niet uit van de speciale opdrachten die je kunt uitvoeren (weet immers niet hoeveel punten je per opdracht kunt krijgen).
Veronderstellingen:
- Stel je bent een gemiddelde speler.
- Op een drukke server zul je het meeste kills behalen (gem. 60-70 kills per 30 minuten = 1 kill per 30 seconden). Als je (heel) goed bent 100+ kills. Maar daar ga ik niet van uit, omdat het een nieuw spel is, en iedereen nog aan de mappen moet wennen.
- Gemiddeld zul je 10punten per kill scoren.
- Je kan geen behaalde punten kwijtraken.
3500 * 30 sec = 1750 minuten = 29-30 uur.
Binnen 1-2 weken moet General dus haalbaar zijn. Als je een diehard gamer bent, zelfs binnen een paar dagen. Iets klopt dus niet aan dit voorbeeld, lijkt me
Ik hoop in ieder geval niet dat je weken bezig zult zijn, om 1 toprank hogerop te komen. Het moet wel leuk blijven.
Maar 35.000 klinkt niet slecht vind ik... zo blijf je minder lang bezig dan bij BF2.
Verwijderd
Maar als je in CoD4 een leuke clan (Tweakers?
Aan de ene kant lijkt me dat veel te snel, maar aan de andere kant proberen ze hier geen BF2 / 2142 te imiteren waar het gewoon belachelijk lang duurt voordat je toprank bent.
Persoonlijk (als jouw veronderstelling + berekening waar zijn) zou het iets langer mogen duren in punten. Een 10000 oid meer. Want in 2 weken naar top rank is wel erg snel
Verwijderd
Verwijderd
Ik zie er wel potentieel in. Zo gebruik ik vaak die single shot rifle in CoD2. Als je dat vaak gebruikt zou je idd wat meer experience mogen krijgen en een bepaalde skill in verband met dat wapen upgraden. Hierbij zou ik dan kiezen voor een iets snellere reload.
Je krijgt dan ook iets meer specialisaties en meer 'voorkeursoutfits'.
Heb ik het goed begrepen en werkt het een beetje op deze manier? Zou in elk geval mooi zijn, dat customisen. Gamers doen dat graag, omdat je er zo nog net iets meer persoonlijke touches kan inleggen. (niet overdreven, geen boring rpg style, maar toegangelijke tweaks die invloed hebben op gameplay).
Lijkt me in elk geval leuk, en een game waar in erg naar uitkijk!
Verwijderd
ze zeiden in een interview ook "het is cod2 en meer"Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:53:
Ik speel nog niet zo lang CoD2, dus ik kon me nog niet echt uitlaten over hoe die 'perks' de gameplay zouden kunnen verfijnen in een infity ward game. (laten we ervan uitgaan dat CoD2 een goede basis is en alles alleen maar nóg beter wordt)
Ik zie er wel potentieel in. Zo gebruik ik vaak die single shot rifle in CoD2. Als je dat vaak gebruikt zou je idd wat meer experience mogen krijgen en een bepaalde skill in verband met dat wapen upgraden. Hierbij zou ik dan kiezen voor een iets snellere reload.
Je krijgt dan ook iets meer specialisaties en meer 'voorkeursoutfits'.
Heb ik het goed begrepen en werkt het een beetje op deze manier? Zou in elk geval mooi zijn, dat customisen. Gamers doen dat graag, omdat je er zo nog net iets meer persoonlijke touches kan inleggen. (niet overdreven, geen boring rpg style, maar toegangelijke tweaks die invloed hebben op gameplay).
Lijkt me in elk geval leuk, en een game waar in erg naar uitkijk!
Ik vind 1-2 weken ook behoorlijk kort voor een top rank. Ik denk dat zo'n 100-150 uur voor de toprank beter is, dan de 30 uur die ik heb berekend.Griffin schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 17:31:
@ vic vega:
Aan de ene kant lijkt me dat veel te snel, maar aan de andere kant proberen ze hier geen BF2 / 2142 te imiteren waar het gewoon belachelijk lang duurt voordat je toprank bent.
Persoonlijk (als jouw veronderstelling + berekening waar zijn) zou het iets langer mogen duren in punten. Een 10000 oid meer. Want in 2 weken naar top rank is wel erg snel
Persoonlijk vind ik het spel belangrijker dan de ranks die je kunt halen. Want dan is iedereen bezig om zoveel mogelijk punten te behalen, i.p.v. het team/clanbelang voorop te stellen. Ach ja, we zullen wel zien.
@alvi,
in de multiplayer heb je verschillende "challenges". Hoe meer je van deze voltooit, des te meer je dingen kunt unlocken. Dit geldt voor je wapens, en ook voor je outfit. Ook gametypes kun je aanpassen (al begrijp ik niet hoe dit precies in z'n werk zal gaan).
zie ook deze film die al eerder is gegeven:
http://www.gametrailers.com/player/23570.html (1:55-2:35)
Ohja weten we door dat plaatje dat die badges er in zitten?psychoclown schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 13:58:
[...]
Daar is nog niet veel meer over bekend. Wat betreft de badges weten we alleen dat deze badges erin zitten.
Plaatje gepost door Vic Vega op pagina 17
Dit is een plaatje van de ranks die je kan halen met games/missies enz op de site charlieoscardelta.com. Heb je hoogste rank gehaalt (en 9 runner ups) van de maand win je prijzen, deze maand kan je PS3 winnen.
Hmm, ik meen toch ook gelezen te hebben dat ze dezelfde ranks in game zullen gaan gebruiken (maar ik kan het ook natuurlijk verkeerd gelezen hebben).Albinoraptor schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 21:18:
[...]
Ohja weten we door dat plaatje dat die badges er in zitten?
Dit is een plaatje van de ranks die je kan halen met games/missies enz op de site charlieoscardelta.com. Heb je hoogste rank gehaalt (en 9 runner ups) van de maand win je prijzen, deze maand kan je PS3 winnen.
Daarnaast worden elke maand je punten weer gereset naar 0 op charlieoscardelta.com. Je haalt dus nooit meer dan 1500-2000punten per maand (al zou je alle trivia, polls en missies doen). Zou dus een beetje zinloos zijn om al die ranks te geven, en nooit kunnen halen.
Dit topic is gesloten.