[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.203 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
uhm hoogst haalbare rank moet toch zeker wel 100en uren in gaan zitten...bij BF2 zitten daar 1440 uur in voor de hoogste rank, en terecht ook
het is niet de bedoeling dat iedereen binnen 2 weken de hoogste rank heeft. Das ten 1e niet leuk, en ten 2e ik denk dat een spel als Cod4 best wel weer eens 2-3 jaar een top5 spel kan gaan worden dus enorm veel gespeeld zal worden. maar als ik het goed begrijp is daar nog niks bekend over? gaan er uberhaupt wel rankings inzitten?
btw van de ene kant is het statssysteem natuurlijk wel leuk, maar van de andere kant het maakt de teamplay er ook niet echt beter op. iedereen is veel te egoistisch

[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-08-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
Vic Vega schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:50:
[...]

Hmm, ik meen toch ook gelezen te hebben dat ze dezelfde ranks in game zullen gaan gebruiken (maar ik kan het ook natuurlijk verkeerd gelezen hebben).
Daarnaast worden elke maand je punten weer gereset naar 0 op charlieoscardelta.com. Je haalt dus nooit meer dan 1500-2000punten per maand (al zou je alle trivia, polls en missies doen). Zou dus een beetje zinloos zijn om al die ranks te geven, en nooit kunnen halen.
Hmmm dat kan natuurlijk ook, maar dat heb ik iig nergens gelezen. Kan natuurlijk goed zijn dat ik dan ook fout zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
[edit]
Wauw een dubbelpost, vast door mijn 1337 slome connectie. :P

[ Voor 90% gewijzigd door Albinoraptor op 19-08-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Thrills33ka schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 22:59:
btw van de ene kant is het statssysteem natuurlijk wel leuk, maar van de andere kant het maakt de teamplay er ook niet echt beter op. iedereen is veel te egoistisch
Daar ben ik ook het meest bang voor. Als het namelijk gaat om punten halen om een rang hoger te komen, krijg je hetzelfde als met BF2 nu het geval is. Je staat te schieten als een idioot, komt er een n00b voorbij die 1 schot lost, en hij heeft z'n punten binnen. Daarom ben ik gestopt met BF2 online spelen. Daar werd het te gek. n00bs die op die manier aan de punten moeten komen halen bij mij het bloed onder m'n nagels vandaan. Ben ik nu ook een beetje bang voor... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Acid__Burn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 07:56:
[...]

Daar ben ik ook het meest bang voor. Als het namelijk gaat om punten halen om een rang hoger te komen, krijg je hetzelfde als met BF2 nu het geval is. Je staat te schieten als een idioot, komt er een n00b voorbij die 1 schot lost, en hij heeft z'n punten binnen. Daarom ben ik gestopt met BF2 online spelen. Daar werd het te gek. n00bs die op die manier aan de punten moeten komen halen bij mij het bloed onder m'n nagels vandaan. Ben ik nu ook een beetje bang voor... :(
Tja dat is het nadeel van een rankingsysteem maar je kan het ook zo bekijken, publics zijn (zeker in CoD2) al vaak zonder enige teamplay dus wat dat betreft maakt het eigenlijk helemaal niet uit.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
psychoclown schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:04:
[...]

Tja dat is het nadeel van een rankingsysteem maar je kan het ook zo bekijken, publics zijn (zeker in CoD2) al vaak zonder enige teamplay dus wat dat betreft maakt het eigenlijk helemaal niet uit.
Ja, maar dat is juist wat me irriteert. Je moet samen spelen, het is niet voor niks een TEAM-game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Acid__Burn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:19:
[...]

Ja, maar dat is juist wat me irriteert. Je moet samen spelen, het is niet voor niks een TEAM-game :(
Enige keren waarneer ik team play zie is als ik een clan match speel. Publics gebeurd dat gewoon niet zo snel. Daarom vind ik die exp. ook wel aardig. Anders zou ik al vrij snel uitgekeken raken op publics :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Phydomir schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:39:
[...]
Enige keren waarneer ik team play zie is als ik een clan match speel. Publics gebeurd dat gewoon niet zo snel. Daarom vind ik die exp. ook wel aardig. Anders zou ik al vrij snel uitgekeken raken op publics :P
Dat klopt. Maar ik vind het juist fijn spelen in een team. Ik kan ook solo spelen, want dan speel ik wel SP. Maar online wil ik juist samen spelen, tactisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Phydomir schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 09:39:
[...]

Ja idd dat vind ik ook CoD2 ben ik mee gestopt omdat mijn clan ermee stopte ivm examens maar we kwamen niet meer uit hibernation. Pubs had ik eigenlijk helemaal geen zin meer in, veels te makkelijk en geen teamplay. Opzich vind ik die objectives etc dus echt wel lache omdat je tenminste weer een doel hebt om te pubben (naast het even warm draaien voor een match ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
psychoclown schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:48:
[...]

Ja idd dat vind ik ook CoD2 ben ik mee gestopt omdat mijn clan ermee stopte ivm examens maar we kwamen niet meer uit hibernation. Pubs had ik eigenlijk helemaal geen zin meer in, veels te makkelijk en geen teamplay. Opzich vind ik die objectives etc dus echt wel lache omdat je tenminste weer een doel hebt om te pubben (naast het even warm draaien voor een match ;)).
Heb ook in verschillende clans gespeeld (COD, COD2, MOH), en ik vind het irritant als clan members campen. Ik heb liever dat ze naast/achter/voor me lopen, i.p.v. achterin met een sniper rifle liggen te wachten. Vind dat geen tactiek (ja, eigenlijk ook wel...). Maar goed, dat is mijn mening...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Acid__Burn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 14:09:
[...]

Heb ook in verschillende clans gespeeld (COD, COD2, MOH), en ik vind het irritant als clan members campen. Ik heb liever dat ze naast/achter/voor me lopen, i.p.v. achterin met een sniper rifle liggen te wachten. Vind dat geen tactiek (ja, eigenlijk ook wel...). Maar goed, dat is mijn mening...
Ok nu snap ik je even niet, wat probeer je eigenlijk aan te geven? :)
Nader uitleg gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

call of duty modern warfare official movie 2

en dan vervelend nieuws voor iedereen die geen 17 is:

Call of Duty 4 krijgt M- rating

Call of Duty 4: Modern Warfare is door The Entertainment Software Rating Board (ESRB) bestempeld met de M- rating. Door deze Mature rating is de game officieel alleen speelbaar voor 17 jaar en ouder. De M- rating houdt in dat de game intens geweld, 'blood en gore', sexuele inhoud en/of grof taalgebruik kan bevatten.

Vele gamers hoopte op een hoge minimum leeftijdsgrens. Dit kan namelijk het realisme in de game goed doen. Opvallend is dat Call of Duty en Call of Duty 2 allebei onder de 16+ categorie vielen

net of iemand zich daar wat van aantrekt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

[b][message=28589843,noline]

Call of Duty 4 krijgt M- rating

Call of Duty 4: Modern Warfare is door The Entertainment Software Rating Board (ESRB) bestempeld met de M- rating. Door deze Mature rating is de game officieel alleen speelbaar voor 17 jaar en ouder. De M- rating houdt in dat de game intens geweld, 'blood en gore', sexuele inhoud en/of grof taalgebruik kan bevatten.

Vele gamers hoopte op een hoge minimum leeftijdsgrens. Dit kan namelijk het realisme in de game goed doen. Opvallend is dat Call of Duty en Call of Duty 2 allebei onder de 16+ categorie vielen

net of iemand zich daar wat van aantrekt 8)7
Des te beter, hopelijk hebben we dan minder last van 14jarige gastjes die FUCK YOU FUCKER bl44t gaan roepen als ze niet kunnen winnen. Die kwam je bij CoD1 nogal vaak tegen.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Daar ontkom je helaas toch niet aan ben ik bang.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
n00bdani86 schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 18:58:
[...]
Des te beter, hopelijk hebben we dan minder last van 14jarige gastjes die FUCK YOU FUCKER bl44t gaan roepen als ze niet kunnen winnen. Die kwam je bij CoD1 nogal vaak tegen.
Nou bij CoD2 ist ook aardig heftig soms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Misschien mag ik heeel even off-topic gaan. Ik kan geen topic vinden waarin ik deze vraag mag posten:

Ik heb vanavond weer even (for old times sake :D) weer eens COD 1 gespeeld. Nu speelde ik op een server, met een mod geinstalleerd. Daarbij zag je links je score staan (kills, deaths, verschil, hoeveel headshots, enzovoort). Nu is mijn vraag (na een avondje googlen), hoe heet deze mod in vredesnaam? Als ik in het verkeerde topic zit (wat waarschijnlijk zo is) waar moet ik dit dan posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
[...]
Das wel grappig want speel nu ondertussen, al 3jaar Joint Operations maar dit zie ik gelukkig maar zelden online op de servers... waar je dan toch met +100man zit.. :)

Zal wel te maken hebben met het type mensen die een bepaalde game spelen denk ik :) Ik vermoed dat je ook bij Armed Assault het bijna niet zal hebben :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:35:
Misschien mag ik heeel even off-topic gaan. Ik kan geen topic vinden waarin ik deze vraag mag posten:

Ik heb vanavond weer even (for old times sake :D) weer eens COD 1 gespeeld. Nu speelde ik op een server, met een mod geinstalleerd. Daarbij zag je links je score staan (kills, deaths, verschil, hoeveel headshots, enzovoort). Nu is mijn vraag (na een avondje googlen), hoe heet deze mod in vredesnaam? Als ik in het verkeerde topic zit (wat waarschijnlijk zo is) waar moet ik dit dan posten?
Kan je niet in je main map zien hoe die heet , je moet het toch GDWNL hebben dus zal hij daar toch wel een naam hebben .

Over COD4 multiplayer kan ik na alle post zo'n beetje gelezen hebben dat het naar mijn smaak best goed gaat komen , ook het rankings systeem zal hopelijk de goede bijkomende exta gameplay-fun worden t.o.v. de vorige delen . De delen komen bijna voor mij net op tijd want net als ik het een beetje gehad heb met de COD,s stampen ze weer een nieuwe knaller op de markt waar ik elke keer toch wel het nodige fun mee beleefd heb , COD2 speel ik overigens al ruime tijd half, en COD games die je online half speelt gaat eigenlijk niet, dat kost je je F knop om maar weer te respawnen :+ . Heb al eerder mijn hoop hier meedgedeeld dat er ook meer belang zou komen op teamplay, en ik denk eerlijk gezegd dat ze eigenlijk niet veel meer beter zouden kunnen doen om de game deze kant op te laten gaan want dat geros door in DM en TDM is nu wel bij vele gamers wel eens genoeg denk ik , wel leuk hoor maar ik/we wil meer .

Psssst AAP , ff oftopic over Joint operations , is die game online nog steeds hot , zit er namelijk nog steeds over te denken om het een keer te kopen , momenteel alleen BF2 inftantry only maar daar zijn de mogelijkheden kwa mappen niet al te veel , SF heeft meer opties / namelijk wel 2 mappen .[

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 19:59:
Psssst AAP , ff oftopic over Joint operations , is die game online nog steeds hot , zit er namelijk nog steeds over te denken om het een keer te kopen , momenteel alleen BF2 inftantry only maar daar zijn de mogelijkheden kwa mappen niet al te veel , SF heeft meer opties / namelijk wel 2 mappen .
Hot hot... mwa valt mee... nog maar gemiddeld zo'n 600~800players online savonds, in de "europa" lobby. Maar ja, voor mij zat, want ik speel dan toch maar op 1server tegelijk en die dan aardig vol is, dus meer mensen zijn niet nodig ;) :) .. ik zou zeggen: koop de game. Misschien niet meer Je-van-het etc maar bij de E-plaza / Bartje smit / Intertoys zie ik de game steeds liggen voor 5euro :)

Sorry voor het offtopic mensen... :) Word er nog een GoT clan opgericht? of maken we er een andere tag van... Duty Tweakers? ( DT ) of... Call of Tweakers ( CoT ) of... The Call of Duty for all Tweakers ( TCoDfaT )

8)7

Stiekum hoop ik wel dat er straks veel Tweakertjes dit spel gaan spelen en dan ook weer willen mee doen voor m'n een nieuwe film :o _/-\o_ Zoals het ook gegaan is met Joint Operations hier op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
offtopic:
Heb je ooit het filmpje door een bepaalde clan gezien van Battlefield Vietnam? Ik hoop ook op zoiets voor Call of Duty ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Aap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:27:
[...]
Sorry voor het offtopic mensen... :) Word er nog een GoT clan opgericht? of maken we er een andere tag van... Duty Tweakers? ( DT ) of... Call of Tweakers ( CoT ) of... The Call of Duty for all Tweakers ( TCoDfaT )
Hoop het wel ja. Lijkt me wel gaaf om met alle GoT-ers te spelen :9
Stiekum hoop ik wel dat er straks veel Tweakertjes dit spel gaan spelen en dan ook weer willen mee doen voor m'n een nieuwe film :o _/-\o_ Zoals het ook gegaan is met Joint Operations hier op GoT
Ik doe zeker mee. Als je nog mensen nodig hebt- O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er een GoT Clan komt doe ik ook zeker mee. (als het kan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 21:55

JohnD

Bernd

uit de FAQ:
Mag ik hier leden werven voor m'n clan?

Spielerij is niet de plaats om leden voor een clan te werven of een volledig nieuwe clan op te richten, hiervoor kun je beter op sites als www.clanbase.com terecht.
;)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk werkt punkbuster nu ook wat beter met cod4, want soms is het om te huilen in cod2 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

[...]

Ik ben 14 en ik trek me ook niks aan van die 17 jaar en ouder-grens.. en nee ik loop niet te FUCK YOU FUCKEREN

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Over de ranks:
In dit plaatje van de beta zie je toch duidelijk dat er een rank langs je nickname staat

Afbeeldingslocatie: http://img382.imageshack.us/img382/3362/cod4rankcw8.th.jpg

HAHAHA @ hierboven :P

[ Voor 4% gewijzigd door Vuurvoske op 21-08-2007 11:34 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik was pas geleden ook nog 14 :P en echt niet iedere 14 jarige doet dat. En er zijn zat oudere die er niet tegenkunnen als ze verliezen van een 14 jarige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:33:
Ja ik was pas geleden ook nog 14 :P en echt niet iedere 14 jarige doet dat. En er zijn zat oudere die er niet tegenkunnen als ze verliezen van een 14 jarige
dat bedoel ik, ik maak ook zo vaak iemand van 18 in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Destijds met battlefield 2 hebben we hier armyofgot opgericht. Dat is toen uiteengevallen na een jaar ofzo en we hebben toen met een select aantal members de doorstart gemaakt met HuT (www.hut-gaming.eu). Wij zijn nog steeds aan het wachten op een opvolger voor battlefield 2, maar moet zeggen dat CoD4: MW hoge ogen gooit.

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Vuurvoske schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:33:
Over de ranks:
In dit plaatje van de beta zie je toch duidelijk dat er een rank langs je nickname staat

[afbeelding]

HAHAHA @ hierboven :P
Dat ziet er erg leuk uit. Zo is online dus duidelijk hoeveel/vaak/goed iemand speelt/is. Wordt steeds interessanter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
volgens mjij mag je nog niet eens COD spelen als je 14 bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkele verkoper houd zich aan die vooschriften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Aap schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 20:27:
[...]
Hot hot... mwa valt mee... nog maar gemiddeld zo'n 600~800players online savonds, in de "europa" lobby. Maar ja, voor mij zat, want ik speel dan toch maar op 1server tegelijk en die dan aardig vol is, dus meer mensen zijn niet nodig ;) :) .. ik zou zeggen: koop de game. Misschien niet meer Je-van-het etc maar bij de E-plaza / Bartje smit / Intertoys zie ik de game steeds liggen voor 5euro :)

8)7

gewoon de clan tag [GoT] laten ofniet dan? ik wil me er wel bij voegen voor een CoD4 clan, maar ik heb 0,0 CoD 2 ervaring dus ik zal eerst ff 100 uur moeten oefenen ^^ met alle plezier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:30:
Geen enkele verkoper houd zich aan die vooschriften
Klopt. Er is geen controle, en volgens mij zijn er in Nederland officieel geen regels voor... :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:15:
[...]

Klopt. Er is geen controle, en volgens mij zijn er in Nederland officieel geen regels voor... :w
hoezo officieel geen regels, als ze er achter komen dat een winkel spellen verkoopt aan jongeren wat niet mag dan kunnen ze een boete verwachten, het is net als bier schenken aan lui onder de 16. maarja het is bijna niet te controleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Duitsland zijn ze er streng op in de winkels.
Aantal jaar terug moest ik legitimatie laten zien bij het kopen van een spel daar. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:48:
[...]
hoezo officieel geen regels, als ze er achter komen dat een winkel spellen verkoopt aan jongeren wat niet mag dan kunnen ze een boete verwachten, het is net als bier schenken aan lui onder de 16. maarja het is bijna niet te controleren
Ok. Dat wist ik niet. Maar er wordt toch niet op gecontroleerd? Ik heb namelijk nog nooit zoiets gehoord... Kan me ook niet voorstellen dat de winkel in Nederland zoiets heeft van "Jongeman, je bent niet oud genoeg om dat spel te kopen, dus leg maar netjes terug, en zoek iets anders uit".
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:58:
In Duitsland zijn ze er streng op in de winkels.
Aantal jaar terug moest ik legitimatie laten zien bij het kopen van een spel daar. :|
Dat klopt. In Duitsland doen ze heel erg moeilijk. Maar snap het ook eigenlijk niet. Als je een spel niet meekrijgt in de winkel:
1. Je stuurt een vriendje die het wel mag kopen
2. Je download het spel, waardoor je alsnog kan spelen
3. Je vraagt het voor Sinterklaas/Kerst/Verjaardag, want je ouders letten daar toch niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ach, zo is het met alles. Alcohol, sigaretten, games, video's... En dan willen ze nóg die leeftijd omlaag gaan meppen :X WERKT NIET!

Maargoed, die discussie is nogal offtopic in het CoD4 topic, dus ik stel voor dat we kappen voordat we nóg verder afdwalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
TheZeroorez schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 09:01:
Maargoed, die discussie is nogal offtopic in het CoD4 topic, dus ik stel voor dat we kappen voordat we nóg verder afdwalen :P
Jep. Nog maar 1 dag!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh

Remmertjuh

ik hoop dat het een beetje draait op mijn systeem, k heb vast te weinig ram, maar daar wil ik me geld nu even niet aan uitgeven.

Mompelt iets over meisjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Wat nog maar 1 dag? :P
* Vuurvoske is zeer benieuwd :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

November pas ffff duurt nog way lang........ es kijken of ie te pre orderen valt ergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Vuurvoske schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:41:
[...]

Wat nog maar 1 dag? :P
* Vuurvoske is zeer benieuwd :D
Hij is niet de eerste die het MoH:Airborne (morgen SP demo) met het CoD4 topic verward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 10:51:
[...]

Hij is niet de eerste die het MoH:Airborne (morgen SP demo) met het CoD4 topic verward.
Nee, was niet verward. Je ben de eerste die op zit te letten deze morgen! Meeste mensen die ik in het COD topic zie, staan ook in het MOH:A topic. Vandaar de post.

Complimenten hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Twee nieuwe MP gameplay video's

Multiplayer Gameplay HD
Multiplayer Crash Site Gameplay HD

Zijn wel weer van de XBOX versie, dus echt geweldig wordt er niet gemikt/geschoten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

Ik zie helaas wel weer nade indicators in de beta + auto health regain, nu maar hopen dat de server config echt zo uitgebreid wordt als ze zeggen.

Wel vette ingame shots.

[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 22-08-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
...

[ Voor 99% gewijzigd door Joss op 22-08-2007 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:44:
[...]

Dat systeem klinkt nog best goed moet ik zeggen hoor. Je hebt 100% health, opgedeeld in 4 sectoren (0-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100).
Stel je wordt geraakt en je health zakt naar 10, als je dan cover zoekt krijg je health terug tot 25. Als je tussen de 26 en 49 zit wordt het 50 etc. Dus je krijgt iig nooit meer dan 24% terug (altijd nog beter dan health-pakketjes :P )
wist ik niet, dat zit dan wel snor :P en beter dan de regain in CoD2 waar je 5sec wacht en weer fullhealth bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:44:
[...]

Dat systeem klinkt nog best goed moet ik zeggen hoor. Je hebt 100% health, opgedeeld in 4 sectoren (0-25 | 26-50 | 51-75 | 76-100).
Stel je wordt geraakt en je health zakt naar 10, als je dan cover zoekt krijg je health terug tot 25. Als je tussen de 26 en 49 zit wordt het 50 etc. Dus je krijgt iig nooit meer dan 24% terug (altijd nog beter dan health-pakketjes :P )
Ik vind dit een stuk realistischer (voor zover dat kan) dan alle andere games. Daar ben je bijna dood, en pak je even een medipack, en je bent weer op en top fit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Acid__Burn schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 13:18:
[...]

Ik vind dit een stuk realistischer (voor zover dat kan) dan alle andere games. Daar ben je bijna dood, en pak je even een medipack, en je bent weer op en top fit.
Woopsie, nu haal ik zelf MoH:Airborne en CoD4 door elkaar :X Dit 25% systeem is dus van MoH:A :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:04:
[...]

Woopsie, nu haal ik zelf MoH:Airborne en CoD4 door elkaar :X Dit 25% systeem is dus van MoH:A :X
Whahaha, mij ook gebeurd. Don't matter... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Acid__Burn schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:08:
[...]

Whahaha, mij ook gebeurd. Don't matter... _/-\o_
Krijg je dervan als je 2 games op de voet volgt.... ik ga maar weer eens een senseo'tje pakken...

Wat mij wel opviel in de filmpjes van CoD4 MP, is dat ik eigenlijk nergens een healthindicatie zie (behalve wanneer je geraakt wordt en je scherm rood kleurt). Of zie ik iets over het hoofd in de HUD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Voor de mensen met interesse ;) :

:9~ Woot: Trailer Operation Flashpoint 2 :woot :9~

offtopic:
EDIT: mijn interesse voor beide is even groot denk ik... 8)7 aarrgghh zoveel leuke/intressante games tegenwoordig!

Edit: Als je nog verder zoekt, zie je nog een keer die post :>

[ Voor 43% gewijzigd door Dutchie! op 22-08-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:12:
[...]

Krijg je dervan als je 2 games op de voet volgt.... ik ga maar weer eens een senseo'tje pakken...

Wat mij wel opviel in de filmpjes van CoD4 MP, is dat ik eigenlijk nergens een healthindicatie zie (behalve wanneer je geraakt wordt en je scherm rood kleurt). Of zie ik iets over het hoofd in de HUD?
Nee, klopt volgens mij ook. Dat is er juist expres uitgelaten. Soort van Gears of War krijg je dan. Je ziet dat je geraakt word, totdat je scherm helemaal rood is, en dan ben je dood...
Very offtopic... ;) :P

[Edit]:
Ook heel jammer van je dubbelpost in Armed Assault... :+

[ Voor 3% gewijzigd door Acid__Burn op 22-08-2007 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Damn niet dat health systeem, ach aan IEDEREEN, let even op wat je waar post om misverstanden uit de weg te helpen :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Griffin schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:54:
Damn niet dat health systeem, ach aan IEDEREEN, let even op wat je waar post om misverstanden uit de weg te helpen :P ;)
Nouja ik wist wel dat ik het in CoD4 postte, maar ik haalde 2 previews door elkaar. Daarom even gecheckt en het bleek idd uit een MoH:A preview te komen.

Zal niet meer gebeuren! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 14:57:
[...]

Nouja ik wist wel dat ik het in CoD4 postte, maar ik haalde 2 previews door elkaar. Daarom even gecheckt en het bleek idd uit een MoH:A preview te komen.

Zal niet meer gebeuren! :P
Als je wilt, pas je post dan aan :D Ik heb nu ook pas door dat het niet over CoD4 ging... wel jammer want ik vond het systeem wel wat hebben :) Bij CoD4 dan het "bekende CoD2" health systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 12:26:
Twee nieuwe MP gameplay video's

Multiplayer Gameplay HD
Multiplayer Crash Site Gameplay HD

Zijn wel weer van de XBOX versie, dus echt geweldig wordt er niet gemikt/geschoten :P
filmpjes werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm, dat is raar.... Ze zijn namelijk gewoon verwijderd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Inmiddels is ook officieel bekend wanneer CoD4 uitkomt: 5 november 2007!
2007-08-22 | Written By: Charlie Oscar Delta Staff

We've got a big announcement!

Today we kicked off the German Games Convention 2007 by revealing the worldwide release date for Call of Duty 4: Modern Warfare: On Monday, November 5, CoD4:MW will begin deployment to retailers worldwide!

We know you've been waiting for confirmation on the ship date for some time and we thought the biggest games convention in the world was the perfect place to announce one of the biggest ship dates of the year. COD4:MW stormed into Leipzig with one of the biggest showings at the convention this year. COD4:MW will feature a theater presentation by members of the Infinity Ward team in the Activision booth, an exclusive hands-on multiplayer and single player experience for lucky attendees, as well as a hands-on party on Wednesday night for more than 500 of our closest friends.

Check back in on Friday for pictures and more news from Leipzig!
bron

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Vic Vega schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:17:

[...]

bron
hmmm dan mag ik hopen dat de 9800 serie nog op tijd komt...anders moet ik dit spel met een 6800 GS spelen, zal wel niet zo geweldig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik denk dat ie met een X1950/7900 ook wel prima te spelen zal zijn.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

• Acid__Burn
Vic Vega schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:17:
[...]
bron
Woehoe!!! Weer een release date erbij
Thrills33ka schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:19:
[...]

hmmm dan mag ik hopen dat de 9800 serie nog op tijd komt...anders moet ik dit spel met een 6800 GS spelen, zal wel niet zo geweldig zijn
Hoop het wel. Anders wordt het voor mij een X800 GTO :X

Verwijderd

n00bdani86 schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 22:07:
Ik denk dat ie met een X1950/7900 ook wel prima te spelen zal zijn.
Mwaah zal wel mee vallen hoor, het zal medium mischien net aan soepel lopen... maar daar is alles dan ook mee gezegd.

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Acid__Burn schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 07:52:
[...]

Hoop het wel. Anders wordt het voor mij een X800 GTO :X
Die heeft toch geen shader model 3.0? Dat is wel nodig ;) Dus moet je een nieuwe kaart kopen :+ (koop een x1950pro >:))

• Acid__Burn
wimjongil schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 09:50:
[...]

Die heeft toch geen shader model 3.0? Dat is wel nodig ;) Dus moet je een nieuwe kaart kopen :+ (koop een x1950pro >:))
Ik moet inderdaad een nieuwe kaart kopen. Maar waarom een X1950Pro? Denk dat ik voor een 7950 of zoiets ga...

• Griffin

Griffin

Is mythical

Acid__Burn schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 10:15:
[...]

Ik moet inderdaad een nieuwe kaart kopen. Maar waarom een X1950Pro? Denk dat ik voor een 7950 of zoiets ga...
om nog verder offtopic te gaan:
X1950Pro / XT zijn niet meer heel duur en nog goed te verkrijgen. Ook is het 1 (dan wel niet DE) snelste DX9 kaarten in omloop

Maar nu weer Ontopic :P

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Vanaf maandan beta token.... voor de u.s. :'(
Thanks for being patient as we finalized details around the COD4:MW Multiplayer Beta. We promise it was worth the wait!

On Monday, August 27th at 12pm Pacific Daylight Time, tokens to download the Call of Duty 4: Modern Warfare Xbox 360 Multiplayer Beta will be distributed on a first come, first serve basis. While Charlie Oscar Delta's tokens are linked to United States Xbox Live accounts only, we will be rolling the COD4:MW MP BETA out to additional select countries in early September. We will be posting the information here, at BETA HQ, so please check back for updates for your country.

More good news! If for some reason you can't get a BETA token code via Charlie Oscar Delta, there will be more opportunities in early September to obtain North American token codes, including at GameSpot.com. We will share that information with you soon. Stay logged on to BETA HQ for all of the details.

Remember, at noon on Monday the 27th, Charlie Oscar Delta's United States COD4:MW MP BETA token codes will be released on a first come, first serve basis. To participate in the BETA you need to be 18 or older, own an Xbox Live Gold membership based in the United States, have 1 gig of space on your Xbox360's Hard Drive and be able to answer 3 trivia questions correctly. They will test your Call of Duty prowess; but don’t worry, we have a feeling you'll be able to figure them out! :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 16:00:
Vanaf maandan beta token.... voor de u.s. :'(

[...]
begin september voor de xdoos360 maarja daar hebben we hier niks aan. dit topic gaat over de pc versie

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 17:47:
[...]

begin september voor de xdoos360 maarja daar hebben we hier niks aan. dit topic gaat over de pc versie
Sinds waarneer wordt er dan per platform een topic geopend voor dezelfde game...

• Dutchie!
Phydomir schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 20:13:
[...]

Sinds waarneer wordt er dan per platform een topic geopend voor dezelfde game...
Sinds mensen denken dat het handiger is of duidelijker... :+

In dit topic zal het straks ook gaan, nieuwe mods, nieuwe maps, custom instellingen van de tweakers, vragen of specs, hoe het spel draaid, wat er getweaked word, (vermoedelijk) andere of verschillende multiplayer mogenlijkheden. Deze dingen zijn niet gewoon gelijk voor elk platforum. CoD4 voor de DS is toch wel wat anders denk ik zo ;)

CoD4 voor de Xbox360 word lekker gepraat in het Xbox360 topic en dit geld ook beetje voor de Playstation 3. En voor de PC is er geen algemeen topic :)

Als je dit soort games gaat voegen, moet je eigenlijk ook meerdere startposten maken, of overal bij zetten, voor welke versie iets nu wel of niet geld...

Daarom heb ik er een [PC] topic voor gemaakt :)

Edit: daarom mag er nog wel nieuws etc van de andere versies gemeld worden hoor ;) er word geregeld offtopic gegaan, want als de teugels te strak zitten is geen 1 topic meer leuk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 23-08-2007 20:24 ]

• SuX DeLuXe
ik vraag me eigelijk af of ze het bunnyhoppen ook eens aangepakt hebben bij deze next-gen titel....
ik heb geen ervaring met COD2, maar dat bunnyhoppen van CS en BF2 is echt gruwelijk irritant, en ja ik doe het zelf ook want het levert je gewoon pure snelheid op, met dolfijntje duiken enz.
ik hoop dat ze dat springen echt eens een keer helemaal afkappen, dat je alleen nog kunt springen als je ergens in de buurt komt van een verhoging of dat je wel kunt springen maar dat het je dus echt 3 seconden afremt

en sja een titel als Cod4 verdient wel een eigen topic voor de PC? genoeg om over te praten, als we dat door elkaar gaan doen met de X360 dan wordt het veel te verwarrend...

[ Voor 14% gewijzigd door SuX DeLuXe op 23-08-2007 21:10 ]

Verwijderd

Thrills33ka schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:09:
ik vraag me eigelijk af of ze het bunnyhoppen ook eens aangepakt hebben bij deze next-gen titel....
ik heb geen ervaring met COD2, maar dat bunnyhoppen van CS en BF2 is echt gruwelijk irritant, en ja ik doe het zelf ook want het levert je gewoon pure snelheid op, met dolfijntje duiken enz.
ik hoop dat ze dat springen echt eens een keer helemaal afkappen, dat je alleen nog kunt springen als je ergens in de buurt komt van een verhoging of dat je wel kunt springen maar dat het je dus echt 3 seconden afremt

en sja een titel als Cod4 verdient wel een eigen topic voor de PC? genoeg om over te praten, als we dat door elkaar gaan doen met de X360 dan wordt het veel te verwarrend...
in bf2 spring je toch steeds minder hoog?
als ze dat in cod4 doen zou het al een stuk helpen

Verwijderd

Ehm, EA heeft juist het hele "bunnyhopping" eruit "gefixt" in de laatste patches.

Ik vind het jammer dat ze dit hebben gedaan, maar blijkbaar is er heel veel over geklaagd.

• SuX DeLuXe
ahum :+
heb jij ooit een BF2 war gedaan dan?
patch 1.41 is al eeuwenlang uit maar dat dolphin diven zit er nog dik in...dat wil zeggen je ziet je enemy, je springt, duikt op m af en drukt snel op "Z" (liggen) en je gaat als een dolfijntje liggen waardoor je jezelf verkleint en je schiet ook nog eens accurater doordat je ligt. Vind dat zo nep :X
en elke beetje bf2 clan doet het, het is gewoon irritant en niet realistisch maarja ik hoop dat dat soort praktijken bij COD iig niet kan

Verwijderd

Ja, ok. Maar het erg frustrerend om het voor elkaar te krijgen nu. Je kan bijvoorbeeld ook niet meer schieten tijdens het springen (en een halve seconde hierna!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Thrills33ka schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:09:
ik heb geen ervaring met COD2, maar dat bunnyhoppen van CS en BF2 is echt gruwelijk irritant, en
In CS is dit inmiddels ook op te lossen. Installeer "Fustion Pack", en dan is het bunnyhoppen aangepakt. Als je springt loop je een seconde of 2/3 langzaam. Daardoor is bunnyhoppen onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Eindelijk 2 redelijk lange fatsoenlijke multiplayer filmpjes:

Overgrown Multiplayer Gameplay HD
Crash Site Multiplayer Gameplay HD

ziet er zoals gewoonlijk weer heftig uit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Vic Vega schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:46:
Eindelijk 2 redelijk lange fatsoenlijke multiplayer filmpjes:

Overgrown Multiplayer Gameplay HD
Crash Site Multiplayer Gameplay HD

ziet er zoals gewoonlijk weer heftig uit! :)
Die had ik een dag of 3 geleden al geplaatst, maar werden toen binnen 12 uur verwijdert. Erg raar dat ze er nu weer wel staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Wat een gafe trailers zeg! maar ik weet zeker dat het beter speelbaar wordt met een muis dan met zo'n xbox controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Laatst online: 09:48
Kwam net een mooi bericht tegen op charlieoscardelta :)
We are proud to announce that the Public Beta will be available in the following countries: Canada, Austria, Belgium, Denmark, Finland, France, Germany, Ireland, Italy, Norway, Netherlands, Portugal, Spain, Sweden, Switzerland, United Kingdom, Australia and New Zealand. We will post more information soon, so please check back in for updates for your country.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Joss schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 20:25:
[...]

Die had ik een dag of 3 geleden al geplaatst, maar werden toen binnen 12 uur verwijdert. Erg raar dat ze er nu weer wel staan :?
oh, waren het deze? Ik was toen te laat met bekijken, ze hadden het toen al eraf gegooid. Vind het ook vreemd dat ze nu weer erop hebben gezet.
Misschien waren ze bij Gametrailers te vroeg met posten, en zijn ze op de vingers getikt door Activision/InfinityWard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik vind die laatse twee trailers eigenlijk enorm tegenvallen :| het ziet er nogal saai en eenvoudig uit...misschien komt het omdat het op de xbox is ofzo, de kwaliteit is ook niet denderend terwijl de videos toch HD zijn (voor kiezen).

wat me altijd opvalt is dat die mensen die spelen in de trailers echt NOOIT normaal kunnen spelen...ze spelen echt zo slecht, raken bijna niks, blijven door schieten terwijl de enemy al lang dood is etc. ze kunnen toch wel een beetje betere gamer neerzetten als ze een trailer maken :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Mja, houd je er ook rekening mee dat het X360 is, en de besturing dus allemaal een stuk minder is? Niet alleen minder goed en snel aimen, maar ook minder snel reageren en switchen tussen fire/reload/etc.

Wel moet ik zeggen dat die gast inderdaad vrij dom speelt af en toe, midden tussen twee gebouwen over straat lopen, friendly fire, stomme reloads, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
dit spel wordt het niet voor mij, weer de health regeneration die mij tegevalt, de nade indicator die in een andere trailer te zien was. Het is voor mij gewoon CoD2 in een nieuw jasje met een paar nieuwe functies. Daarnaast is de support van infinity ward gewoon bagger. Ga hem dus ook zeker niet in het begin halen, misschien na een tijdje als er goede support is en het een beetje wordt gespeelt maar de kans is klein.
De bovengenoemde funties zijn alleen voor mensen die beginnende spelers nodig en met health regeneration krijg je heus niet meer actie omdat je telkens full health hebt maar krijg je korte gevechten waarna er weer gewacht wordt tot full health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
martijn1992 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:23:
Kwam net een mooi bericht tegen op charlieoscardelta :)

[...]
Ja, maar is dit de PC beta? Hopelijk wel. Ben benieuwd wanneer die speelbaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
FaTaLeKe schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:39:
dit spel wordt het niet voor mij, weer de health regeneration die mij tegevalt, de nade indicator die in een andere trailer te zien was. Het is voor mij gewoon CoD2 in een nieuw jasje met een paar nieuwe functies. Daarnaast is de support van infinity ward gewoon bagger. Ga hem dus ook zeker niet in het begin halen, misschien na een tijdje als er goede support is en het een beetje wordt gespeelt maar de kans is klein.
De bovengenoemde funties zijn alleen voor mensen die beginnende spelers nodig en met health regeneration krijg je heus niet meer actie omdat je telkens full health hebt maar krijg je korte gevechten waarna er weer gewacht wordt tot full health.
hmm denk dat de mensen Cod 2 ondertussen ook wel gezien hebben...net als dat de mensen BF2 ook wel kennen nu...
ik kan haast niet wachten op deze titel dusja, ik denk dat deze in de top5 komt van meest gespeelde games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 14:07:
[...]

Ja, maar is dit de PC beta? Hopelijk wel. Ben benieuwd wanneer die speelbaar is :P
komt als het goed is geen pc beta. de beta voor de xdoos360 komt maandag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Ooit CoD2 gespeeld? Er is echt geeneen speler die sneaky gaat zitten wachten tot z'n health weer helemaal vol is (en daarvoor weg van het slagveld trekt) :? . Meestal gewoon dekking zoeken, ff wachten tot het minder erg is, dan weer knallen enz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
dit spel wordt het niet voor mij, weer de health regeneration die mij tegevalt, de nade indicator die in een andere trailer te zien was.
Idd erg jammer....maar waarschijnlijk ook niet te vermijden daar IW de grote massa tevreden wil stellen en dus Gameplay toegankelijk wil houden. (lees: niet te moeilijk wil maken)

Voor méér realisme zullen wij helaas aangewezen zijn op de (partial conversion) mods die ongetwijfeld weer zullen uitkomen of wachten/hopen op de "total conversion mods" (GermanFrontMod van CoD:UO, ProjectReality van BF2, etc.)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
dit spel wordt het niet voor mij, weer de health regeneration die mij tegevalt, de nade indicator die in een andere trailer te zien was.
Je vergeet dat er een hardcore mode in komt, waarbij je, zover ik weet, zo goed als geen HUD heb, en zeer snel dood gaat. Correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Samjung schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:07:
[...]

Je vergeet dat er een hardcore mode in komt, waarbij je, zover ik weet, zo goed als geen HUD heb, en zeer snel dood gaat. Correct me if im wrong...
Klopt geloof ik wel, heb hetzelfde in een interview gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Die granaat indicator vind ik eigenlijk een must, zonder die zie je (tenminste ik, en ik ben toch wel een redelijk fanatiek/goed gamer met COD2) de granaat toch nooit aankomen / ergens liggen?

Maar mischien valt dat ook allemaal wel mee als het wel uitgeschakelt staat.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
ZpAz schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:18:
Die granaat indicator vind ik eigenlijk een must, zonder die zie je (tenminste ik, en ik ben toch wel een redelijk fanatiek/goed gamer met COD2) de granaat toch nooit aankomen / ergens liggen?

Als je je geluid aan zet hoor je hem meestal wel vallen, zo moesten we er in MoH:AA ook altijd op letten ;) Ik vind de indicator echt onzin, maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja idd die indicator is harstikke eazy mode en veel te makkelijk

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
indicators zijn lame ja, heb je in BF2 toch ook niet :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik zat nog wat multiplayer trailers te checken...ziet er best goed uit...alleen ik hoop echt dat je die naam plaatjes boven je teammates hoofden kunt uitschakelen, dat ziet er zo nep uit.
en of dit spel nu dx 10 graphics mee krijgt is mij nog steeds niet duidelijk, aan die trailers te zien iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Samjung schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:07:
[...]

ach ja, hoeveel servers zouden er hardcore mode draaien, misschien net 5%? dan zoek ik wel een goede game zonder al die onzin.

@Daarboven heb meer dan genoeg CoD2 gespeelt en niet in de noob publics maar zeker de helft van de keren raak je iemand en gaat die weer weg om maar even wat health terug te krijgen. Heel fijn iemand raken die dan wegrent en dan weer met full health voor je staat. Liever een healthbar + kits dan regeneration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:03:
[...]

komt als het goed is geen pc beta. de beta voor de xdoos360 komt maandag
Ja, maar mijn XBox360 hangt niet aan het internet ;)
ZpAz schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:18:

Sanp deze reactie ook niet. Zoals al eerder gezegd, in BF2 en eerdere games zat dit ook niet. De discussie is nu dat iedereen realistische games wil spelen. Iedereen zit te zeuren dat het niet echt genoeg lijkt. Dan wil jij nog een nade-icon? Damn... plak dan gelijk een kaart in de rechterbovenhoek van het scherm, met grote rode kruizen op de plek waar de vijand zit.

Het moet wel een beetje realistisch blijven. Helaas zit de nade-icon er wel in. Maar hopelijk kan deze uitgezet worden.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.