[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.201 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
FaTaLeKe schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 18:17:
[...]

ach ja, hoeveel servers zouden er hardcore mode draaien, misschien net 5%? dan zoek ik wel een goede game zonder al die onzin.

@Daarboven heb meer dan genoeg CoD2 gespeelt en niet in de noob publics maar zeker de helft van de keren raak je iemand en gaat die weer weg om maar even wat health terug te krijgen. Heel fijn iemand raken die dan wegrent en dan weer met full health voor je staat. Liever een healthbar + kits dan regeneration
tja boeiend, dan ga je zelf toch ook steeds healen...
is toch geen reden om meteen het spel niet te kopen, zal allemaal wel goed over nagedacht zijn. Tenminste dat mag ik hopen
Bij BF2 heb je ook medic bags waarmee je zo weer geheald bent, zo veel last heb ik er nou ook weer niet van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54
Thrills33ka schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 09:51:
[...]

tja boeiend, dan ga je zelf toch ook steeds healen...
is toch geen reden om meteen het spel niet te kopen, zal allemaal wel goed over nagedacht zijn. Tenminste dat mag ik hopen
Bij BF2 heb je ook medic bags waarmee je zo weer geheald bent, zo veel last heb ik er nou ook weer niet van
plus dat heel veel servers WEL medic kits hebben een vaste live-bar in COD2(ook mod maar als je dit ook nog eens bij die hardcore mode optelt voor als servers dit ook gaan doen)

[ Voor 3% gewijzigd door juulie19 op 27-08-2007 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Multiplayerbeta Call of Duty 4 vanavond op Xbox Live !

Activision zal vanavond een gesloten multiplayerbeta voor Call of Duty 4 beschikbaar stellen op Xbox Live. Je kunt deze beta alleen spelen met een speciale toegangscode die via deze website verkrijgbaar is, althans, wanneer je in de Verenigde Staten woont. Vooralsnog is de beta namelijk nog niet beschikbaar voor mensen in Europa, omdat hier van land tot land speciale acties zullen worden opgezet waarbij betacodes verstrekt worden. Dit terwijl men in de VS werkt met en simpele first come first serve-strategie.

Maar wie weet werkt de beta wanneer je je op de website registreert met een Amerikaans adres en vervolgens ook je Amerikaanse Xbox Live-account gebruikt. Als je Call of Duty 4 écht zo snel mogelijk wil spelen, dan is het in ieder geval het proberen waard.

Bron; Gamers.nl

Wel alleen voor de Amerikanen :(

[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 27-08-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
En helaas voor de Xbox only. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:42

Griffin

Is mythical

tja verschil blijf je houden, we moeten gewoon geduld tonen totdat de demo er is. Daarna kunnen we game tot de fullrelease er is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gETREURD ,COD IS THE PLACE FORE pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:15:
gETREURD ,COD IS THE PLACE FORE pc!
Off-topic: Lees jij uberhaupt je eigen posts wel eens door voor je op verstuur bericht drukt? 't is net of je het met babelfish oid 3 keer heen en weer vertaald hebt 8)7

Ben wel benieuwd hoe de PC-spelers er vanaf gaan komen... vrijwel alle filmpjes en info die naar buiten komen over dit spel betreffen de 360-versie. Hopen dat we niet met een laffe port worden afgescheept... maarja, schijn kan bedriegen.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Clush schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 19:35:
[...]

Off-topic: Lees jij uberhaupt je eigen posts wel eens door voor je op verstuur bericht drukt? 't is net of je het met babelfish oid 3 keer heen en weer vertaald hebt 8)7

Ben wel benieuwd hoe de PC-spelers er vanaf gaan komen... vrijwel alle filmpjes en info die naar buiten komen over dit spel betreffen de 360-versie. Hopen dat we niet met een laffe port worden afgescheept... maarja, schijn kan bedriegen.
Daar heb je helaas gelijk in. Maar meestal is het andersom natuurlijk. Dan is de console versie een port van de pc game. Dus dat stemt me nog een beetje positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Acid__Burn schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 20:53:
[...]

Maar meestal is het andersom natuurlijk. Dan is de console versie een port van de pc game.
Nee, tegenwoordig is het 'meestal' zo dat een game gemaakt wordt voor PS3 of X360 helaas :(

CoD4 echter, is beloofd als PC game, en port naar consoles. Het lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk dat dit niet zo gaat worden; dan zouden ze dit nu allang moeten weten, en nooit door gegaan zijn met al die PC gamers lekker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
TheZeroorez schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 21:09:
[...]

Nee, tegenwoordig is het 'meestal' zo dat een game gemaakt wordt voor PS3 of X360 helaas :(

CoD4 echter, is beloofd als PC game, en port naar consoles. Het lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk dat dit niet zo gaat worden; dan zouden ze dit nu allang moeten weten, en nooit door gegaan zijn met al die PC gamers lekker maken.
Nou ja, je kan het ze niet kwalijk nemen natuurlijk. Is alleen maar goed voor de verkoop cijfers. Als het achteraf een port blijkt te zijn, zijn er toch genoeg mensen die het spel alsnog kopen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Dit komt ook door de piraterij onder de PC games.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Voor degene die het dus nog niet weten, die beta is dus Xbox 360 only!!

Trouwens, dat programmeren schijnt voor de xbox360 wel heel erg makkelijk te zijn. Bovendien heb je geen gekloot met drivers oid die weer verschillend zijn, dus om de basis te maken is het wel een stuk beter. Maar daarna omzetten duurt ook eventjes. Enigste nadeel met dit soort spellen is dat de graphics dan vaak niet alles uit je hardware halen (i.t.t. halflife 2 ofzo). Maar zolang de gameplay gewoon dik ownt vind ik dat minder erg (bovendien is mn pc niet echt best of the best meer :( )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad dat deed ik gister niet ,volgens mij was iets van alcohol in het spel en kan dan beter hier niet berichten neerknallen ,Excusé, gelukkig heb je het gedecodeerd .

ON-Topic. Heeft niemand informatie of het PC spel apart wordt gemaakt of hebben ze daar niets los over gelaten en dus kunnen we een port verwachten . Als dat zo is ga ik dat erg jammer vinden .

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 09:46:

Inderdaad dat deed ik gister niet ,volgens mij was iets van alcohol in het spel en kan dan beter hier niet berichten neerknallen ,Excusé, gelukkig heb je het gedecodeerd .

ON-Topic. Heeft niemand informatie of het PC spel apart wordt gemaakt of hebben ze daar niets los over gelaten en dus kunnen we een port verwachten . Als dat zo is ga ik dat erg jammer vinden .
Volgens mij hebben ze in een interview gezegt dat ze de xbox360, ps3 en pc allemaal los ontwikkelen. Weet even niet meer zo 1,2,3 welk interview dat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 12:13:
[...]

Volgens mij hebben ze in een interview gezegt dat ze de xbox360, ps3 en pc allemaal los ontwikkelen. Weet even niet meer zo 1,2,3 welk interview dat was.
Yep, komt mij ook bekend voor. Was het niet in 1 van die interviews met de ontwikkelaars op gametrailers (ergens halverwege juni/begin juli?).
Ook kan ik me herinneren dat ze zeiden, dat alle versies nagenoeg zelfde zullen zijn qua layout van maps en wapens etc (voor zover het kan, dacht ik)...

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vic Vega schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:27:
[...]

Yep, komt mij ook bekend voor. Was het niet in 1 van die interviews met de ontwikkelaars op gametrailers (ergens halverwege juni/begin juli?).
Ook kan ik me herinneren dat ze zeiden, dat alle versies nagenoeg zelfde zullen zijn qua layout van maps en wapens etc (voor zover het kan, dacht ik)...
op gamespot bedoel je denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
djmantri schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 02:32:
Voor degene die het dus nog niet weten, die beta is dus Xbox 360 only!!
Wil niet zeggen dat de PC game meteen een port wordt ;)
Bovendien heb je geen gekloot met drivers oid die weer verschillend zijn, dus om de basis te maken is het wel een stuk beter.
Zeg hallo tegen heren DirectX en OpenGL!
Enigste nadeel met dit soort spellen is dat de graphics dan vaak niet alles uit je hardware halen (i.t.t. halflife 2 ofzo).
..En niet zo'n klein beetje meestal.

Daarbij komen ze vaak later uit, draaien ze niet goed voor de graphics díe ze kunnen geven, en is de gameplay niet geoptimaliseerd voor toetsenbord + muis. Ook mis je een sloot aan instellingen.

Nee, een port is zo erg nog niet :X

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Mjah, Lost Planet is ook een port en buiten relatief slechte performance heb ik er niet echt veel last van. Heb er al heel wat plezier aan beleefd :)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:29

BioHazard

*\o/*

Haha, Amerikaanse beta you say? Ik woon toch echt in Nederland, en ben gewoon uitgekozen om mee te doen, inmiddels al gedownload en gespeeld, en kan zeggen, dat het een topgame word. Naar mijn maatstaven dan. :)

Verwijderd

BioHazard schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 15:41:
Haha, Amerikaanse beta you say? Ik woon toch echt in Nederland, en ben gewoon uitgekozen om mee te doen, inmiddels al gedownload en gespeeld, en kan zeggen, dat het een topgame word. Naar mijn maatstaven dan. :)
Wat ik me dan afvraag is hoe je dat klaar gespeeld hebt?

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:44
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 16:26:
[...]

Wat ik me dan afvraag is hoe je dat klaar gespeeld hebt?
Gewoon reggen op de cod site, paar daagjes wachten en tadaaa,, code in je inbox :D

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Zover ik weet, is CoD4 als eerste voor de PC ontwikkeld en later naar de consoles gepoort of los ontwikkeld, dat weet ik niet. Ik heb het gelezen in de PCGameplay dacht ik.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

hier de cover wat het uiteindelij is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ziet er netjes uit d:)b

Al wat bekent over de beta/demo?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC demo nog steeds in de planning

Infinity Ward heeft nog eens duidelijk gemaakt dat een Call of Duty 4: Modern Warfare demo voor de PC nog steeds in de planning staat. Afgelopen dagen heerstte er vooral onduidelijkheid bij de PC community. Deze week werd de exclusieve Xbox360 beta in de Verenigde Staten gelanceerd. Even leek het erop dat de beloofde PC demo er niet meer inzat. Echter verklaarde Community Manager Fourzerotwo op het officiële forum dat het nog steeds de bedoeling is dat er een PC demo voor de release verschijnt. Een datum is niet genoemd.

Zogezegd werd er deze week de Xbox360 multiplayer beta gelanceerd in de Verenigde Staten. Eerder verklaarde Infinity Ward dat deze ook in Nederland en België zal verschijnen. De verwachting is begin september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Heb liever een demo dan een beta.. eindelijk goed nieuws dus! :P

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Hoop dat de demo binnenkort uitkomt. Kan niet wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
hopen dat er dan snel wat te schieten komt :Y)

Dondersgoei, ken ik je niet ergens van? Volgens mij van CoD2 [Deth] ;)
([Deth]Dutch / .reD| DutchTroubleCpt)

[ Voor 6% gewijzigd door PeterSelie op 01-09-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op zaterdag 01 september 2007 @ 21:17:
Dondersgoei, ken ik je niet ergens van? Volgens mij van CoD2 [Deth] ;)
([Deth]Dutch / .reD| DutchTroubleCpt)
ja idd, heb bij jou in .reD gezeten ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Verwijderd schreef op zondag 02 september 2007 @ 12:39:
[...]

ja idd, heb bij jou in .reD gezeten ja :)
Accept Xfire friend request ^^

Verwijderd

Ik hoop dat dit spel een lange levensduur krijgt, niet dat na 2 jaar heel de community inkakt...... want ik zie steeds minder cod2 servers :'(

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-07 13:46

RA7

Ok een vraagje, ik heb dit topic doorgenomen, en nog ff nagezocht.

Maar al die filmpjes zijn niet van de PC, maar XBOX360 of PS3.
Ik voel me een beetje genept, want ik ben benieuwd of het er op de PC net zo gelikt uitziet, zonder meteen een monster pc te hebben.

We are all accidents waiting to happen

Verwijderd

wat denk je zelf :P

Zonder high end pc, ga jij echt geen prachtpraaltje neerzetten :+

Verwijderd

RA7 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 15:54:
Ok een vraagje, ik heb dit topic doorgenomen, en nog ff nagezocht.

Maar al die filmpjes zijn niet van de PC, maar XBOX360 of PS3.
Ik voel me een beetje genept, want ik ben benieuwd of het er op de PC net zo gelikt uitziet, zonder meteen een monster pc te hebben.
het zal er zeker niet slechter uit zien, want pc is altijd nog beter dan ps3 en xbox360

Verwijderd

Kan je nu wel lui kicken/bannen uit je server in multiplayer? Of eventueel kick-vote ofzo.... Dat was echt een groot gemis in CoD3 :(

• Renegade!
Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 18:42:
Kan je nu wel lui kicken/bannen uit je server in multiplayer? Of eventueel kick-vote ofzo.... Dat was echt een groot gemis in CoD3 :(
Kun je toch gewoon met Punkbuster? Of heb je dat niet op de console?

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

• TheZeroorez
  • Niet online
Renegade! schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:08:
[...]

Kun je toch gewoon met Punkbuster? Of heb je dat niet op de console?
Dat heb je niet op de console nee.

Op de PC is het allemaal heel gemakkelijk, daar kan de server eigenaar allerlei scripts installeren en in elkaar draaien, om zoveel controle te hebben als 'ie zelf wil.. Maar op de console kan dat totaal niet, zelfds niet op kleine schaal...

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Maar hoe beheer je je eigen server dan met een X360? Daar zal toch een manier voor zijn?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• SuX DeLuXe
snap bij god niet dat spellen tegenwoordig meer aandacht krijgen op de consoles dan op de PC...
en al helemaal deze titel, wie gaat zo'n shooter nou met een controllertje spelen op de bank :S
lijkt wel of er meer aandacht naar de consoles uitgaat dan naar de PC...en btw dit is het PC topic toch? ik vind dat dat niet door elkaar hoort want dit wordt een serieuze PC shooter...
altijd maar die consoles word er een beetje moe van :+
ik heb ook een PS2 leuk en aardig, maar voor het echte werk gaan we toch even fijn aan de PC spelen :P

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:17

edward2

Schieten op de beesten

Thrills33ka schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:26:
snap bij god niet dat spellen tegenwoordig meer aandacht krijgen op de consoles dan op de PC...
en al helemaal deze titel, wie gaat zo'n shooter nou met een controllertje spelen op de bank :S
lijkt wel of er meer aandacht naar de consoles uitgaat dan naar de PC...en btw dit is het PC topic toch? ik vind dat dat niet door elkaar hoort want dit wordt een serieuze PC shooter...
ik heb ook een PS2 leuk en aardig, maar voor het echte werk gaan we toch even fijn aan de PC spelen :P
tsja, helaas, ik maak me er ook regelmatig kwaad over, maar PC gaming heeft het zwaar, of de PC wordt compleet genegeerd, of er verschijnt er waterige consool kloon. Zelfs titels als Bioshock, MOHA, R6V, Stranglehold zijn in meerdere of mindere mate "geconsoliseerd". :'(
De nieuwe BF lijkt helemaal niet op de PC te komen en die ziet er juist zo goed uit.

Meestal uit zich dat in een overload aan HDR en Blurffecten twerwijl de textures en de geometrie nog uit de jaren '90 stammen. Verder ontbreken er basis pc functies die vroeger heel gewoon waren zoals, refreshrate ins., triplebuffer, texture formaat, aa, slechte/onhandige controls, kiddy menu's/configschermen etc.

Echte PC games, zoals Stalker, Oblivion, Gothic3 etc worden steeds schaarser, gelukkig heb ik ze nog steeds niet allemaal uitgespeeld ;)

[ Voor 22% gewijzigd door edward2 op 06-09-2007 20:41 ]

Niet op voorraad.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik weet niet of deze al langs is gekomen, anders hoor ik het wel.

CoD4 Beta Demo

De kwaliteit is belabberd, maar je krijg wel wat beta view van de xdoos360 te zien

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Ik zie hem nog nergens pre-order staan, wanneer wordt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Thrills33ka schreef op donderdag 06 september 2007 @ 20:26:
De reden: de PC versie van CoD4 zal minder geld gaan opleveren dan de console versie(s). Er word nog altijd vele malen minder gekopieerd en gedownload voor de consoles dan dat het met PC games gebeurt.
Om deze reden zie je ook altijd dat games gepoort worden, puur om geld te verdienen, want daar draait het altijd om. Geld.
Jorn1986 schreef op donderdag 06 september 2007 @ 22:39:
Ik zie hem nog nergens pre-order staan, wanneer wordt dat?
Bij Play.com heb ik hem al voorbij zien komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dutchie! op 07-09-2007 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Aap schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:06:
[...]

De reden: de PC versie van CoD4 zal minder geld gaan opleveren dan de console versie(s). Er word nog altijd vele malen minder gekopieerd en gedownload voor de consoles dan dat het met PC games gebeurt.
Om deze reden zie je ook altijd dat games gepoort worden, puur om geld te verdienen, want daar draait het altijd om. Geld.

[...]

dan zouden ze het veiliger kunnen maken voor de PC? zo onmogelijk lijkt me dat toch niet...
en sowieso om online te kunnen gamen heb je een geldige key nodig, desnoods een account (zoals bij Steam)
Dat zou geen reden hoeven te zijn om een spel voor de PC minder aandacht te geven, of nog erger, helemaal geen aandacht meer te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 06 september 2007 @ 19:32:
Maar hoe beheer je je eigen server dan met een X360? Daar zal toch een manier voor zijn?
Je kon bij CoD3 als ik het me goed herinner aantal players kiezen, de map, game mode en iets van friendly damage on/off maar daar houdt het grofweg wel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Aap schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 00:06:
[...]

Maar ik heb helaas geen creditcard... die valt dus af. Ik hoop dat cd-wow hem dan snel eens on-line gaat zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:22:
[...]

dan zouden ze het veiliger kunnen maken voor de PC? zo onmogelijk lijkt me dat toch niet...
en sowieso om online te kunnen gamen heb je een geldige key nodig, desnoods een account (zoals bij Steam)
Dat zou geen reden hoeven te zijn om een spel voor de PC minder aandacht te geven, of nog erger, helemaal geen aandacht meer te geven
het wordt toch ook een steam game? heb k ergens gelezen. maar zoals bij cod2 kun je ook gewoon zonder geldige key, niet in elke server maar ja. heb em toch maar gekocht uiteindelijk omdat je niet overal in kan terwijl dat meestal wel de mooiste servers zijn.

en van BF bad company vind ik het ook heel erg jammer. volgens mij is het ook nog niet helemaal duidelijk, overal staat weer wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Thrills33ka schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 01:22:
[...]
Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, maar verkoop van zulke games op mulit-platform, krijgt bijna de PC versie altijd de minste aandacht (terwijl het grafisch vaak het mooiste is etc) en jawel, er blijven meer inkomsten komen van de consoles dan de pc versies.

Het ziet ook altijd, de verkoop van bepaalde games op consoles superhard verkopen en met pc games is dat echt stukken minder. World of Warcraft hierbij uitgezonderd. Ik vind het ook minder leuk maar het is nu eenmaal zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:31:
[...]

Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen, maar verkoop van zulke games op mulit-platform, krijgt bijna de PC versie altijd de minste aandacht (terwijl het grafisch vaak het mooiste is etc) en jawel, er blijven meer inkomsten komen van de consoles dan de pc versies.

Het ziet ook altijd, de verkoop van bepaalde games op consoles superhard verkopen en met pc games is dat echt stukken minder. World of Warcraft hierbij uitgezonderd. Ik vind het ook minder leuk maar het is nu eenmaal zo...
maar het is ook raar om een spel van 60 euro te kopen terwijl je m gewoon kunt downloaden. als ze een spel nou direct 20 euro maken zal het een stuk minder worden gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:47:
[...]

maar het is ook raar om een spel van 60 euro te kopen terwijl je m gewoon kunt downloaden. als ze een spel nou direct 20 euro maken zal het een stuk minder worden gedownload.
true, maar degene die downloaden kunnen (meestal) geen multiplayer spelen, dus degene die ook MP willen spelen moeten hem toch kopen, en doen dit dan ook.
Ik denk als een spel 20euro vanaf launch is dat de ontwikkelaar/releasebedrijf verliezen draaien aangezien het veel geld kost om een spel te maken.
Als je dan toch 20euro per spel wilt gaan de ontwikkelaars zorgen dat ze dan toch op die 20euro winst moeten maken en dus heb je kans dat de spellen misschien minder mooi en leuk worden omdat de budget kleiner word (minder inkomsten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:09:
[...]

true, maar degene die downloaden kunnen (meestal) geen multiplayer spelen, dus degene die ook MP willen spelen moeten hem toch kopen, en doen dit dan ook.
Ik denk als een spel 20euro vanaf launch is dat de ontwikkelaar/releasebedrijf verliezen draaien aangezien het veel geld kost om een spel te maken.
Als je dan toch 20euro per spel wilt gaan de ontwikkelaars zorgen dat ze dan toch op die 20euro winst moeten maken en dus heb je kans dat de spellen misschien minder mooi en leuk worden omdat de budget kleiner word (minder inkomsten)
ja dat is ook weer waar, maar met deze prijzen van 60 euro wordt het ook niet veel verkocht. het zal altijd vaker gedownload worden dan dat het gekocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 18:47:
[...]
Het is niet raar... je draaid het om :)

Het is raar dat je een spel (illigaal) download dan dat je het netjes koopt toch?

Ook ben ik voorstander van 20euro per game en ook denk ik dat er dan meer verkocht worden. Maar we gaan nu wel lichtelijk offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Als games als deze rond de 20 a 30 euro gelaunched worden dan koop ik ze iig wel direct. Op het moment zoek ik meestal wel een manier om toch met een niet originele game online te spelen omdat de games gewoon absurd duur zijn.

Nu gaan ze na een tijd wel omlaag, maar tegen die tijd is het spel al 'oud' en is het zn geld ook al niet meer waard.

Ik vind het spel er een beetje een mix uit zien van battlefield 2 en Cod II, beide goede shooters dus ben reuze benieuwd :)

Ook erg cool dat de omgeving nu wel stuk kan :)

[ Voor 20% gewijzigd door ZpAz op 07-09-2007 19:30 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:26:
[...]

Het is niet raar... je draaid het om :)

Het is raar dat je een spel (illigaal) download dan dat je het netjes koopt toch?

Ook ben ik voorstander van 20euro per game en ook denk ik dat er dan meer verkocht worden. Maar we gaan nu wel lichtelijk offtopic.
we gaan inderdaad offtopic maar om er nog even iets aan toe te voegen, een spel downloaden is niet illegaal.
maarja deze game koop ik toch wel direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:30:
[...]

we gaan inderdaad offtopic maar om er nog even iets aan toe te voegen, een spel downloaden is niet illegaal.
Downloaden van media is in nederland niet illegaal, downloaden van software wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 11:50
We gaan weer helemaal de verkeerde kant op :P.

Als je een spel graag wilt hebben koop je hem gewoon, ook al is downen gratis. Een auto 'download' je ook niet, die koop je ook.

Voor de rest kijk ik zelf erg uit naar dit spel, binnenkort de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
De demo ga ik iig wel downloaden ;)

Ben ook reuze benieuwd naar dit spel, ben COD II verslaafd ongeveer dus dat zal met dit spel ook helemaal goed komen, hopen dat ik hem grafisch een beetje hoog kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 19:30:
[...]

offtopic:
Je scheid hiermee altijd de auteurs rechten / copyrights die aan het spel verbonden zijn. Dus je kan het spel dan nooit legaal in je bezig hebben. Ondanks dat het soms reuze handig is om even een "test-versie" te downloaden en daarna de game te kopen, maar legaal kan je het nooit maken :+

Als we er verder over willen praten moeten we misschien even een nieuw topic openen. Maar ik heb het liever over CoD4 ! :) daar zijn we het allemaal mee eens dat het toch wel een uber spel gaat worden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
Is er al een datum vastgelegd voor de demo? Ben benieuwd hoe vlot het spel zal draaien op de huidige systemen. (CoD2 was daar iig niet goed in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Renegade! schreef op zondag 09 september 2007 @ 12:01:
Is er al een datum vastgelegd voor de demo? Ben benieuwd hoe vlot het spel zal draaien op de huidige systemen. (CoD2 was daar iig niet goed in)
CoD2 was überhaupt niet goed te draaien op wat hogere settings, wat vooral kwam door de licht antieke engine die ze gebruikten. CoD4 heeft een totaal andere engine, dus het zal wel meevallen (het is een veel nieuwere).

@onder: Aan zoiets 'doen ze niet iets'. Op wat textures, modellen, geluidjes, de naam, het team, en de ideeën na, is het namelijk een compleet ander spel :P

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 09-09-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
cod2 op directx 9 spelen was bijna onmogelijk voor de meeste gamers tenzij je met 80 fps wil spelen, en aangezien cod2 een fps game is doet niemand dat, hopenlijk is er iets aan gedaan zodat we lekker dx 10 kunnen spelen met cod4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:47
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:09:
cod2 op directx 9 spelen was bijna onmogelijk voor de meeste gamers tenzij je met 80 fps wil spelen, en aangezien cod2 een fps game is doet niemand dat, hopenlijk is er iets aan gedaan zodat we lekker dx 10 kunnen spelen met cod4.
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je zegt het alsof 80fps slecht is :P . Ik vond cod2 trouwens helemaal niet zo erg zwaar. Destijds had ik nog een 6800LE@GT en die deed alles max gemiddeld met 25/40 frames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SOEDARKMASTER schreef op zondag 09 september 2007 @ 14:41:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je zegt het alsof 80fps slecht is :P . Ik vond cod2 trouwens helemaal niet zo erg zwaar. Destijds had ik nog een 6800LE@GT en die deed alles max gemiddeld met 25/40 frames.
CoD2 is een fps game, dus 80 fps is niet goed, 150 fps is echt het minimum als je goed wil spelen en snel wil schieten met alle wapens, als je 80fps heb en een mp44 of garand neem schiet je niet zo snel als iemand met 150. natuurlijk kan je spelen met 80 fps maar wie wilt er niet sneller schieten, opzich is het oneerlijk vandaar hoop ik dat ze het verandere in CoD4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:57:
[...]

CoD2 is een fps game, dus 80 fps is niet goed, 150 fps is echt het minimum als je goed wil spelen en snel wil schieten met alle wapens, als je 80fps heb en een mp44 of garand neem schiet je niet zo snel als iemand met 150. natuurlijk kan je spelen met 80 fps maar wie wilt er niet sneller schieten, opzich is het oneerlijk vandaar hoop ik dat ze het verandere in CoD4
huh? 150 fps?! :|
sinds wanneer heb je 150 fps nodig om goed te kunnen spelen...
ligt het aan mij of is dit zo'n onzin?
Heb je het nu over direct X 7 ofzo? je gaat toch geen spel in 2007 kopen om het op DX 7 te gaan spelen...
er moet idd gewoon een fps limiet in, tenminste als het echt zo is dat dit verschil maakt..
ik heb nog nooit een game gehad waarbij ik met 50/60 fps niet super goed kon spelen dus...ik ben zelfs zeer tevreden met 50/60 fps...ik kan ook met 30/40 fps wel goed spelen maar dat is gewoon een kwestie van wennen, en het speelt wat minder fijn
ik heb zelf toch ook genoeg fps games gespeeld, CS, BF2, Source etc. en daar hoef ik dus echt geen fps van 200. ik vind dat gewoon onzin...

[ Voor 6% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-09-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Thrills33ka schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:06:
[...]

Heb je het nu over direct X 7 ofzo? je gaat toch geen spel in 2007 kopen om het op DX 7 te gaan spelen...
er moet idd gewoon een fps limiet in, tenminste als het echt zo is dat dit verschil maakt..
ik heb nog nooit een game gehad waarbij ik met 50/60 fps niet super goed kon spelen dus...ik ben zelfs zeer tevreden met 50/60 fps...ik kan ook met 30/40 fps wel goed spelen maar dat is gewoon een kwestie van wennen, en het speelt wat minder fijn
ik heb zelf toch ook genoeg fps games gespeeld, CS, BF2, Source etc. en daar hoef ik dus echt geen fps van 200. ik vind dat gewoon onzin...
als je cod2 speelt weet je wel wat het is,

met 50fps schiet je langzaam met 150fps schiet je snel.
en nee het is geen onzin. pak maar een garand met 50 fps en 150fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:09:
[...]

als je cod2 speelt weet je wel wat het is,

met 50fps schiet je langzaam met 150fps schiet je snel.
en nee het is geen onzin. pak maar een garand met 50 fps en 150fps.
dat is wel lomp. ik denk niet dat dit in COD4 nog zo zal zijn, tenminste ik HOOP het niet. Want ik heb wel eens vaker gelezen dat COD4 gewoon een ge-upgrade engine van COD2 is...dan zou er best de kans in zitten dat je hier weer dat fps verhaal krijgt...zou wel zwak zijn
Ik weet eigelijk nog steeds niet zeker of CoD 4 Direct X 10 krijgt..ze zeggen van wel maar het valt nergens duidelijk te concluderen...als het zo is krijg je weer het DX 10 vs DX 9 verhaal...waarbij DX9 natuurlijk weer sneller zal zijn

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-09-2007 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Chubz schreef op zondag 09 september 2007 @ 15:57:
[...]

1. Zo'n 90 fps is het hoogste wat de meeste monitoren kunnen laten zien, dus vanwaar 150? Hoogestens omdat het dan nooit onder de 80 zakt, maar daar zijn andere manieren voor.
2. De snelheid waarmee kogels afgevuurd worden heeft NIETS te maken met het aantal frams dat jij per seconde ziet.
Thrills33ka schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:10:
[...]

dat is wel lomp. ik denk niet dat dit in COD4 nog zo zal zijn, tenminste ik HOOP het niet. Want ik heb wel eens vaker gelezen dat COD4 gewoon een ge-upgrade engine van COD2 is...dan zou er best de kans in zitten dat je hier weer dat fps verhaal krijgt...zou wel zwak zijn
Ik heb geen idee wat voor engine onder CoD4 zit, maar het zal nooit 'een geupgrade' van 2 zijn. Het zal dan eerder versie 2 zijn ofzo, want bij CoD2 was de engine al oud.

[ Voor 26% gewijzigd door TheZeroorez op 09-09-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:11:
[...]

1. Zo'n 90 fps is het hoogste wat de meeste monitoren kunnen laten zien, dus vanwaar 150? Hoogestens omdat het dan nooit onder de 80 zakt, maar daar zijn andere manieren voor.
2. De snelheid waarmee kogels afgevuurd worden heeft NIETS te maken met het aantal frams dat jij per seconde ziet.
[...]

Ik heb geen idee wat voor engine onder CoD4 zit, maar het zal nooit 'een geupgrade' van 2 zijn. Het zal dan eerder versie 2 zijn ofzo, want bij CoD2 was de engine al oud.
1. het maakt niet uit dat het beeldscherm het niet aankan maar daarom merk je het verschil wel.
2. bij een sproeier maakt het niks uit nee maar wel met een semi automatisch geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
TheZeroorez schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:11:
[...]

[...]

speel cod2, ik praat geen bullshit want het is toch echt zo, en je kan max 250 fps hebben. ik kan drek wel ff een filmpje in elkaar flansen als je me niet geloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Chubz: je kan nog wel een hogere FPS halen, nadeel is dat dit wordt tegengewerkt door PAM.. Omdat (bewijs overigens dat het wel verschil maakt!) je bij 333FPS geluidloos kan rennen, en je hoger kan springen en hierdoor andere jumps wel redt, welke anderen niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 10:50
ik denk dat bij de nieuwe versie zoizo de engine / server de dingen allemaal wel checked waar door het onmogelijk zou zijn om dit te doen.

edit

Ik weet dat bij Delta force black hawk down opzich ook al een oud spel dit wel gechecked word,(als je bv het spel zo aanpast dat er geen wachttijd tussen de het pakken van de granaten zit, zodat je ze sneller kan gooien, maar dit heeft geen invloed en de gene waar je hem naar toe gooi blijft dan ook gewoon leven)

[ Voor 54% gewijzigd door Eiland op 09-09-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, je ziet ipv 20 van de 32 in een round, misschien 40 kogels vliegen, maar bewijs maar eens dat het ook daadwerkelijk sneller gaat, en je tegenstander dus eerder dood is.

Zullen we weer ontopic reageren? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 09-09-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SoaDmaggot schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:28:
Chubz: je kan nog wel een hogere FPS halen, nadeel is dat dit wordt tegengewerkt door PAM.. Omdat (bewijs overigens dat het wel verschil maakt!) je bij 333FPS geluidloos kan rennen, en je hoger kan springen en hierdoor andere jumps wel redt, welke anderen niet redden.
ja maar vandaar dat je 250 fps max moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Zijn er mensen die de Beta hebben? Zo ja: zou je a.u.b. een filmpje willen maken van een ronde ofzo? Ben wel érg benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Jorn1986 schreef op zondag 09 september 2007 @ 21:23:
Zijn er mensen die de Beta hebben? Zo ja: zou je a.u.b. een filmpje willen maken van een ronde ofzo? Ben wel érg benieuwd! :)
moet je even goed zoeken want er zijn er zat.
Ik heb een beta filmpje gepost hier die gemaakt is tijdens een presentatie oid.
Griffin in "[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Griffin schreef op maandag 10 september 2007 @ 09:18:
[...]

moet je even goed zoeken want er zijn er zat.
Ik heb een beta filmpje gepost hier die gemaakt is tijdens een presentatie oid.
Griffin in "[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare"
Had dat filmpje gezien. Die gast is echt hilarisch... Roepen dat alles goedging tijdens de repetities, en nu "ineens" niet meer. Daardoor gaat hij redelijk vaak dood. Hilarisch!!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:48
Thrills33ka schreef op zondag 09 september 2007 @ 16:06:
[...]

Chubz heeft helemaal gelijk hier, COD2 is zeker FPS afhankelijk en daarom speel ik zelf ook met DX7 om 250 fps te halen.
Ik heb erg veel Delta Force gespeeld en daar was dit fps verhaal niet het geval daar was je met 60 fps al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 17:49
Heb me ingeschreven voor de BETA op gamer.nl, vanmorgen een mailtje gehad met de bevestiging dat ik deel mag nemen met behulp van een clearence code.
Naar de site van CoD gegaan zoals stond vermeld in de instructies, code ingevuld, op "Bevestigen" geklikt, en vervolgens komt deze melding in beeld:

"uw activision-code is vals."

Life's a bitch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

CyberTijn schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:06:
Heb me ingeschreven voor de BETA op gamer.nl, vanmorgen een mailtje gehad met de bevestiging dat ik deel mag nemen met behulp van een clearence code.
Naar de site van CoD gegaan zoals stond vermeld in de instructies, code ingevuld, op "Bevestigen" geklikt, en vervolgens komt deze melding in beeld:

contact opnemen met gamer.nl denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker spel, speel hem al sinds de beta uit is, erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

same here. FF awachten wat er gaat gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Idd, erg goede multiplayer. Ga hem zeker halen. Speel de beta met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Release datum voor pc? ook op de 5e van november?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2007 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m9nossie
  • Laatst online: 23-08 12:00
JJFS schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:46:
[...]

Chubz heeft helemaal gelijk hier, COD2 is zeker FPS afhankelijk en daarom speel ik zelf ook met DX7 om 250 fps te halen.
Ik heb erg veel Delta Force gespeeld en daar was dit fps verhaal niet het geval daar was je met 60 fps al tevreden.
Klopt, bepaalde engines hebben hier erg last van. Sommige engines zijn heerlijk speelbaar op 60fps en anderen hebben echt 100+ nodig anders voelt het stroperig en laggy aan.

http://www.image-shared.com Fast and most reliable Image Hosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
JJFS schreef op maandag 10 september 2007 @ 12:46:
[...]

toch vind ik graphics ook belangrijk...
ik hoop dat dit bij CoD 4 dan ook niet mogelijk is, aangezien ik dan in het nadeel zou zijn.
ik heb liever een wat lagere fps maar wel mooie graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Staat er onder aan, nog onder de knop verzenden (oid), toevallig niet dat je code ontvangen is en je een BETA key opgestuurd krijgt?

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Thrills33ka schreef op maandag 10 september 2007 @ 14:57:
[...]

toch vind ik graphics ook belangrijk...
ik hoop dat dit bij CoD 4 dan ook niet mogelijk is, aangezien ik dan in het nadeel zou zijn.
ik heb liever een wat lagere fps maar wel mooie graphics
wss hebben ze wel een andere engine, ze moeten wel mee met de tijd anders word het spel een complete flop. CoD2 is opzich al schijt voor deze tijd want de mensen met lage fps hebben het meeste kans met een rifle omdat die niet veel uitmaakt, de rest schiet 2x zo langzaam dus ben je ook eerder dood dan je tegenstander, en geloof me naar een paar rondjes voel je jezelf kut |:(

1 smily gebruiken is genoeg hoor :o

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 10-09-2007 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

CoD2 heeft zo zn problemen en falen. Iedereen weet dit en een hoop pakken hier hun gebruik van.

Maar als we ons nu even richten op CoD4 in dit topic en gewoon het beste hopen, dat is het enige wat je kan doen.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik heb een mailtje (waarschijnlijk wel meer van jullie) gehad van activision:

De release date is dus helemaal bekend gemaakt. 5 november 2007 wereldwijd.
ook zat er een link in welke naar de nieuwe CoD site linkte: http://www.callofduty.com/

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar de minimale specs om dit alles allemaal op high en vloeiend te kunnen spelen.
Ik vraag me ook af of dit spel zwaarder zal zijn dan crysis?

• Michaelg
  • Laatst online: 08-09 20:02
Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:27:
kan ik me haast niet voorstellen, als je naar het grafische verschil kijkt ziet crysis er toch wel beter uit.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Verwijderd

Krijg net een smsje: Orange E-mail: nieuw bericht - van noreply@gamer.nl, betreft: Helaas, de Call of Duty 4 beta keys zijn op..
Ach ja, ben toch niet echt een multiplayer speler..

Verwijderd

cod4 preorderd!!! krijg hem 1 dag voor officiele release! :D

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Nou heb ik eindelijk mailtje met redeem code, werkt hij niet. :/ Lekker dan.

Toch wel ik ben een prutser. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Albinoraptor op 12-09-2007 18:10 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2007 @ 10:27:
Ik ben benieuwd naar de minimale specs om dit alles allemaal op high en vloeiend te kunnen spelen.
minimale specs staan wel op de eerste pagina in de startpost

• SuX DeLuXe
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2007 @ 17:57:
[...]

minimale specs staan wel op de eerste pagina in de startpost
ja maar die zijn vast niet voor High settings, dat is meer om het op Low te kunnen draaien denk ik...
ik wil ook wel eens weten wat de systeemeisen zijn om gewoon lekker te draaien op High...een 8800 GTS zal ie wel super op draaien denk ik...met 4gb Ram en een E6400.

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

CoD heeft altijd al een geweldige gameplay gehad. Ik kan niet wachten op deze.
Hopelijk hebben ze dat oude cd-key systeem nog zoals bij CoD en CoD2, waarbij je wel op andere servers kon komen. Dat was altijd mooi.

Verwijderd

dizzytal schreef op maandag 10 september 2007 @ 15:08:
[...]

Staat er onder aan, nog onder de knop verzenden (oid), toevallig niet dat je code ontvangen is en je een BETA key opgestuurd krijgt?
Ik had dat dinsdag al gedaan, met geldige werkende code omdat ik die via gamer.nl gewonnen had, maar ik zit nog steeds op die Beta key te wachten :X

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Vind niemand de knop voor het sprinten irritant? Ik heb gewoon een gare duim na meer dan een uur spelen en erg goed voor de controller lijkt me dat ook niet. Het is enorm onhandig om het in te drukken en er tegelijkertijd mee te lopen. Hopelijk kun je sprint in het volledige spel wel op een andere knop zetten, dit vind ik echt niks.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.