Flickr PSN ID= cheironnl
Was COD3 geen COD2-versie voor de console...?cheiron schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:49:
Daar baal ik overigens nog steeds van: dat CoD3 niet op de PC is gekomen
nein,het is best triest dat yahoo de download alleen heeft want dan krijg je 1kb per seconde gezijkAcid__Burn schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:09:
[...]
Was COD3 geen COD2-versie voor de console...?

Kwamen de XBox 360, PS3 en PC versies allemaal op dezelfde datum uit
Kan niet wachten om te raggen op me xdoos
Gewoon ff een dag langer wachten dan. Morgen is het alleen exclusief bij Yahoo. Daarna kun je het ook elders downloaden.Chubz schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:
[...]
nein,het is best triest dat yahoo de download alleen heeft want dan krijg je 1kb per seconde gezijkdus laten we hopen dat fileplanet enz ook nog wat host want ik kan niet wachten CoD4
Yep, allemaal op 9 november (dit had je trouwens ook kunnen vinden door de search te gebruiken...)Kaap schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:35:
Kwamen de XBox 360, PS3 en PC versies allemaal op dezelfde datum uitKan niet wachten om te raggen op me xdoos
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
waarom zou dat? zodra iemand gedownload heeft kan die het toch uploaden? Rapidshare/i3D.nl ofzo?Vic Vega schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:31:
[...]
Gewoon ff een dag langer wachten dan. Morgen is het alleen exclusief bij Yahoo. Daarna kun je het ook elders downloaden.
[...]
Yep, allemaal op 9 november (dit had je trouwens ook kunnen vinden door de search te gebruiken...)
Als de demo echt public is, kan hij naar mij toe, zorg ik dat hij op de FTP komt van SNT (UT..). Dan is er iig een Gbit verbinding beschikbaar. Waarschijnlijk moet dat wel lukken.Thrills33ka schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
waarom zou dat? zodra iemand gedownload heeft kan die het toch uploaden? Rapidshare/i3D.nl ofzo?
Ik bedoelde meer dat Chubz niet perse met 1kb/s via Yahoo hoeft te downloaden. Maar inderdaad ook via hostingsites.Thrills33ka schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:06:
[...]
waarom zou dat? zodra iemand gedownload heeft kan die het toch uploaden? Rapidshare/i3D.nl ofzo?
Ik verwacht niet dat het meteen op rapidshare o.i.d. te vinden is. Zal zo druk zijn op de Yahoo site, dat iedereen inderdaad met een paar kb/s zit te downloaden (met alle irritaties en ongeduld). Vandaar dat ik zei dat Chubz het beste een dag kan wachten en via torrent/rapidshare o.i.d. downloaden. Binnen een kwartier heb je hem
@Hann1BaL
Dat zou fantastisch zijn!
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
whaaaaa er staat 11 oktober 9am (21:00) PST...dat is dus gewoon -8 uur heSplinter Cell schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 12:32:
De demo komt niet om 21:00 Nederlandse tijd, maar al om 17:00.
http://videogames.yahoo.c...y-4-launch-central/532901
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Anoniem: 171349
Het greucht van de MP demo is dus nu wel van de baan gezien het een SP demo wordt ,toch?
9AM is toch gewoon 09:00 en niet 21:00, 21:00 is toch PM?Anoniem: 171349 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:11:
Het greucht van de MP demo is dus nu wel van de baan gezien het een SP demo wordt ,toch?
Of zie ik dat nou weer verkeerd.
Maar toch dat dagje erbij zou voor mij niet veel uitmaken, even kijken of het lekker wegspeelt en dan kijk ik wel verder
Deeltje 2 alweer: [PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 hier graag verder gaan.
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit topic is gesloten.