Je moet hem ook een keer 'klikken' en dan gaat hij sprinten, nog een keer 'klikken' en dan stopt hijDeepSeven schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:44:
Vind niemand de knop voor het sprinten irritant? Ik heb gewoon een gare duim na meer dan een uur spelen en erg goed voor de controller lijkt me dat ook niet. Het is enorm onhandig om het in te drukken en er tegelijkertijd mee te lopen. Hopelijk kun je sprint in het volledige spel wel op een andere knop zetten, dit vind ik echt niks.
Ja dat snap ik, maar vaak wil je tijdens dat je loopt, snel weg sprinten, en dan moet je hem indrukken terwijl je naar voren drukt, dat werkt niet erg lekker.martijn1992 schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 12:54:
[...]
Je moet hem ook een keer 'klikken' en dan gaat hij sprinten, nog een keer 'klikken' en dan stopt hij
Je hoeft de knop maar 1 keer in te duwen (ipv ingedrukt te blijven) als je wilt gaan sprinten, dus dan valt het wel mee.
Verwijderd
ok nu weer ontopic
Call of Duty 4: Modern Warfare zal als anti-cheat Punkbuster bevatten, dat heeft Punkbuster laten weten op hun site. Het anti-cheat programma moet het cheatprobleem in de Call of Duty serie verhelpen. Twee jaar geleden hadden cheaters bij Call of Duty 2 nog vrij spel.
Call of Duty 4: Modern Warfare zal als anti-cheat Punkbuster bevatten, dat heeft Punkbuster laten weten op hun site. Het anti-cheat programma moet het cheatprobleem in de Call of Duty serie verhelpen. Twee jaar geleden hadden cheaters bij Call of Duty 2 nog vrij spel.
2 jaar geleden? het zit de laatste maanden vol met cheaters en zelfs van high-skilled clans zoals H2k worden cheaters gevonden maar helaas zijn er nog zat cheats die werken met punkbuster aan.Verwijderd schreef op zaterdag 15 september 2007 @ 22:20:
ok nu weer ontopic
Dus ik vind het erg jammer dat Punkbuster COD4 gaat doen aangezien het een bagger programma/community is.
http://dea-hq.com/members/devious/cod2_aimbot.wmv
Server met punkbuster, echt triest.
Gaat om Xbox360 versie neem ik aan? Ik heb nog wel een beta key voor je dus als je er nog een nodig hebt stuur maar een pm.CyberTijn schreef op maandag 10 september 2007 @ 13:06:
Heb me ingeschreven voor de BETA op gamer.nl, vanmorgen een mailtje gehad met de bevestiging dat ik deel mag nemen met behulp van een clearence code.
Naar de site van CoD gegaan zoals stond vermeld in de instructies, code ingevuld, op "Bevestigen" geklikt, en vervolgens komt deze melding in beeld:
"uw activision-code is vals."
Life's a bitch
Dit is de link: http://www.bartsmit.com/s...nuID=468&productID=173869Bart Smit deelt codes uit bij Call of Duty 4 reservering
Gamer.nl heeft verklaard alle beschikbare codes voor de Call of Duty 4 multiplayer beta te hebben weggegeven. Het aantal inschrijvingen was volgens de site vele malen groter dan het aantal beschikbare codes. Echter is de winkelketen Bart Smit een aktie gestart waarmee je bij het maken van een online reservering van Call of Duty 4 een beta code ontvangt. Er zijn maar een beperkt aantal codes, en worden verstrekt via een 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt' - systeem. Klik hier om een reservering te maken.
dat is toch ook allemaal niks joh...JJFS schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:32:
[...]
2 jaar geleden? het zit de laatste maanden vol met cheaters en zelfs van high-skilled clans zoals H2k worden cheaters gevonden maar helaas zijn er nog zat cheats die werken met punkbuster aan.
Dus ik vind het erg jammer dat Punkbuster COD4 gaat doen aangezien het een bagger programma/community is.
je moet gewoon een aantal kwaliteits servers weten waar admins spelen, problemen opgelost?
helaas zijn er meestal veel te weinig admins in een server
Om op te warmen neem ik altijd een willekeurig Toujane servertje waar ik met rifle speel maar toen kwam ik dit dus tegen.Thrills33ka schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:11:
[...]
dat is toch ook allemaal niks joh...
je moet gewoon een aantal kwaliteits servers weten waar admins spelen, problemen opgelost?
helaas zijn er meestal veel te weinig admins in een server
blijf je altijd houden, en als je er niet tegen kan (wat ik kan begrijpen) dan moet je gewoon een andere server op zoeken.JJFS schreef op zondag 16 september 2007 @ 17:30:
[...]
Om op te warmen neem ik altijd een willekeurig Toujane servertje waar ik met rifle speel maar toen kwam ik dit dus tegen.
maar nu weer ontopic:
ik heb voor de lol van charlieoscardelta.com de desktopgadget (Klik) gedownload om te kijken wat het is:
Mijn mening:
Het is simpel, je kan de filmpjes nog eens na kijken maar het is geen HD, je hebt de screenshots erin staan enzo. Het is grappig maar ik heb het er gelijk af gegooid
hier staan ook al wat aardige wallpapers 
http://www.charlieoscardelta.com/downloads.php
heb er alvast eentje als desktop achtergrond gekozen om een beetje in de sfeer te komen
http://www.charlieoscardelta.com/downloads.php
heb er alvast eentje als desktop achtergrond gekozen om een beetje in de sfeer te komen
Verwijderd
Hier zijn nog een paar perks die je eventueel in je startpost kunt opnemen, hier kan je de perks in actie zien Perks gameplay video.
De perks (met uitzondering van de drie die al in de startpost staan).
C4: Je krijgt twee C4 explosieven die je van afstand tot ontploffing kan brengen.
UAV Jammer: Je bent voor vijanden onzichtbaar op de radar.
Martydom: Als je dood gaat laat je nog een actieve handgranaat achter voor de gelukkige vinder
.
RPG-7: Je krijgt een rocket launcher met 2 rockets.
Bomb Squad: Je kunt vijandige explosieven zien (claymores en C4).
Stopping Power: Je kogels doen meer schade.
Extreme Conditioning: Je kunt langer sprinten.
Deadly Silence: Je maakt minder geluid, makkelijker achter een vijand aan sneaken.
Sleight of Hand: Je reload je wapen sneller.
Edit: Type foutje het is nu RPG
C4: Je krijgt twee C4 explosieven die je van afstand tot ontploffing kan brengen.
Martydom: Als je dood gaat laat je nog een actieve handgranaat achter voor de gelukkige vinder
RPG-7: Je krijgt een rocket launcher met 2 rockets.
Deadly Silence: Je maakt minder geluid, makkelijker achter een vijand aan sneaken.
Edit: Type foutje het is nu RPG
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2007 09:11 ]
Heb net even je filmpje gezien, en dacht eerst dat het wel meeviel. Totdat het "clippen" me ineens opviel. Filmpje nogmaals bekeken, en je ziet inderdaad die gast clippen als een gek. Hij draait "ineens" om, en maakt gelijk een perfect headshot. Dat kan natuurlijk niet heJJFS schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:32:
[...]
Klinkt goed en lijkt me erg gaaf. But you mean RPGVerwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 21:04:
Martydom: Als je dood gaat laat je nog een actieve handgranaat achter voor de gelukkige vinder.
RGP-7: Je krijgt een rocket launcher met 2 rockets.
Vooral die granaat die blijft liggen miste ik nog wel eens in andere games. Ook wat ik gezien heb in de filmpjes dat je gewond/bijna dood bent, en dan toch nog even je handgun pakken om iemand dood te schieten. Erg mooi!
[ Voor 7% gewijzigd door Acid__Burn op 17-09-2007 07:47 ]
Waar zie jij in het filmpje dat die gast clipped als ik vragen mag want heb het hem niet een keer zien doenAcid__Burn schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:46:
[...]
Heb net even je filmpje gezien, en dacht eerst dat het wel meeviel. Totdat het "clippen" me ineens opviel. Filmpje nogmaals bekeken, en je ziet inderdaad die gast clippen als een gek. Hij draait "ineens" om, en maakt gelijk een perfect headshot. Dat kan natuurlijk niet he
.. knip ..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Gold status bereikt:
Ontwikkelaar Infinity Ward laat weten dat Call of Duty 4: Modern Warfare goud is gegaan. De shooter zal vanaf 9 november beschikbaar zijn.
Fans van wat lekkere WWII-geweld zullen hun heil helaas ergens anders moeten zoeken. Met Call of Duty 4 maakt ontwikkelaar Infinity Ward immers een sprong in de tijd en krijgen we moderne oorlogsvoering voorgeschoteld. Gedaan dus met Nazi's neer te knallen, hier komen high-tech wapens!
Infinity Ward liet vandaag weten dat de shooter haar goudstatus heeft bereikt. Daarmee ligt de game perfect op schema voor zijn release op 9 november. Tot 30 september kunnen gelukkigen die een key wisten te bemachtigen nog deelnemen aan de multiplayerbètatest die momenteel op de Xbox 360 gehouden wordt. Bovendien zal op 28 september de levelcap van 16 naar 25 verhoogd worden zodat bètatesters ook nog even van het krachtigere materiaal kunnen snoepen.
WOEHOE!!!

Binnenkort weer geld uitgeven dus...
*Bedenkt lijstje *
Nieuwe VGA,
HDD's
PhysX
MORE, MORE MORE!!!
Verwijderd
Ik vraag me af waarop 9lives.be zich baseert, er is nog geen officiele statement geweest van Infinity Ward over de gold status en Activision heeft ook nog niets laten horen.

De enige die afgelopen weekend iets heeft laten doorschemeren over het eventueel bijna berijken van de Gold Satus is ''Fourzerotwo''(Community manager voor IW geloof ik)
Maarja lekker belangrijk de world release date is toch al bekent.

en ik vraag me ook af wat die voor de PC moet gaan kosten...
ik mag toch hopen geen 60 euro ofzo
hoop gewoon op 44 euro bij de Media markt oid..
En heeft dit spel nou definitief DX 10 in de PC versie? volgens mij niet, maar in de startpost staat dus van wel
ik mag toch hopen geen 60 euro ofzo

En heeft dit spel nou definitief DX 10 in de PC versie? volgens mij niet, maar in de startpost staat dus van wel
Holy shit, ben afgestapt van de assault rifle en ren nu op elke map rond met de scorpion. Wat een enorm relax wapen is dat, wel zorgen dat je in close tot medium range zit en dus niet op het open veld gaat rond rennen, voor verre afstanden is hij niks waard.
Ik heb de hem besteld via Dynabyte
Game van het jaar volgens Dynabyte zei die gast
Game van het jaar volgens Dynabyte zei die gast
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik betaal 44.53 euroThrills33ka schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:22:
en ik vraag me ook af wat die voor de PC moet gaan kosten...
ik mag toch hopen geen 60 euro ofzo![]()
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
bij Dynabyte dus...volgens mij is hier in Maastricht geen Dynabyte meer
en ik ga niet via inet bestellen ofzo, want dan krijg je dadelijk weer het gezeik dat je ze 2 weken later nog niet hebt. Dan maar bij de Media Markt, zal toch ook niet boven de 50 euro zijn zeker?
https://www.dynabyte.nl/a...l-of-Duty-4-PREORDERPRIJS
52.99 bij Dynabyte, hoe kan dat dan 44.53 bij jou zijn?
[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-09-2007 18:19 ]
Verwijderd
Dit is het laatste nieuws dat ik kon vinden over de demo.MochiGohan schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:03:
[...]
Ik vraag me af wanneer de pc demo dan komt
http://www.infinityward.c...01.msg16066.html#msg16066fourzerotwo 24 september 2007
A lot of you have been asking for more info on the PC demo, at this time I still can't give any details on dates or what will be included in the demo but there is still one coming for the PC. It will arrive before we launch, but I can't give you an exact date, as soon as I can tell you when to expect it I will. You know it's soon, considering we launch Nov. 5th and it has to come out before we launch. It'll be plenty of time for you guys to play through it and have a great impression of what to expect in Nov.
Wedje leggen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 10:26 ]
Verwijderd
filmpje over waar ze de geluiden van de wapens vandaan hebben
Infinity Ward druk bezig met testen PC versie
Infinity Ward heeft aangegeven druk bezig te zijn met het testen van Call of Duty 4: Modern Warfare voor de PC. Eerder liet community manager Fourzerotwo al doorschemeren dat de Xbox360 versie en de Playstation 3 versie zo goed als klaar zijn. In een post op het officiële forum van Infinity Ward verklaart Fourzerotwo dat ze bezig zijn om de minimale systeemeisen vast te stellen en ze de Mod Support aan het testen zijn.
Momenteel is een member van de 'Shock'N'Awe' clan bezig met de minimale systeemeisen. Op een computer met dezelfde harware van zijn eigen computer speelt de gamer de gehele singleplayer campaigne af. Zo kan Infinity Ward vaststellen welke minimale systeemeisen er moeten worden gehanteerd.
Infinity Ward verklaart ook dat de PC Mod support voor Call of Duty 4: Modern Warfare zeer goed gaat worden. Met de Mod Support kunnen er gemakkelijk veranderingen worden doorgevoerd in je team en/of server. Zo heeft de ontwikkelaar vandaag een mod getest waarmee er gemakkelijk en snel verandering konden worden gemaakt in wapens, klassen en perks. Zo werd er bijvoorbeeld een spel gespeeld met alleen Assault / LMG klassen, later een ander spel met Assault en Snipers Only. Dat kan er handig zijn wanneer je een specifieke game op je server wilt hebben.
Infinity Ward geeft aan dat de config file de mogelijkheid geeft om aspecten als 'all perks', 'health regen', 'hud' etc. aan of uit te zetten. Maar als je echte specifiek dingen wilt hebben als bijvoorbeeld het spelen met een type klasse, of alleen een type wapen, zal je een mod moeten maken. De verwachting ('niets is zeker') is dat er enkele mods vooraf zullen worden uitgegeven: als bijvoorbeeld de mod met het spelen van een type wapen. Momenteel is Infinity Ward aan het kijken wat mogelijk is, al hoewel de functie Mod al in de PC menu staat.
Infinity Ward: 'Nog geen informatie over PC demo'
Infinity Ward heeft aangegeven nog geen details of datum van de Call of Duty 4: Modern Warfare PC demo te willen uitbrengen. Community manager Fourzerotwo benadrukt nogmaals dat de PC demo voor de lancering moet uitkomen. 'Je weet dat het binnenkort is, aangezien de lancering op 5 november is en de demo uitkomt voor de lancering. Er zal genoeg tijd zijn voor jullie gamers om het door te spelen en een goede impressie te krijgen van wat je kan verwachten in November,' aldus Fourzerotwo op het officiële forum van Infinity Ward.
weer wat leesvoer
Infinity Ward druk bezig met testen PC versie
Infinity Ward heeft aangegeven druk bezig te zijn met het testen van Call of Duty 4: Modern Warfare voor de PC. Eerder liet community manager Fourzerotwo al doorschemeren dat de Xbox360 versie en de Playstation 3 versie zo goed als klaar zijn. In een post op het officiële forum van Infinity Ward verklaart Fourzerotwo dat ze bezig zijn om de minimale systeemeisen vast te stellen en ze de Mod Support aan het testen zijn.
Momenteel is een member van de 'Shock'N'Awe' clan bezig met de minimale systeemeisen. Op een computer met dezelfde harware van zijn eigen computer speelt de gamer de gehele singleplayer campaigne af. Zo kan Infinity Ward vaststellen welke minimale systeemeisen er moeten worden gehanteerd.
Infinity Ward verklaart ook dat de PC Mod support voor Call of Duty 4: Modern Warfare zeer goed gaat worden. Met de Mod Support kunnen er gemakkelijk veranderingen worden doorgevoerd in je team en/of server. Zo heeft de ontwikkelaar vandaag een mod getest waarmee er gemakkelijk en snel verandering konden worden gemaakt in wapens, klassen en perks. Zo werd er bijvoorbeeld een spel gespeeld met alleen Assault / LMG klassen, later een ander spel met Assault en Snipers Only. Dat kan er handig zijn wanneer je een specifieke game op je server wilt hebben.
Infinity Ward geeft aan dat de config file de mogelijkheid geeft om aspecten als 'all perks', 'health regen', 'hud' etc. aan of uit te zetten. Maar als je echte specifiek dingen wilt hebben als bijvoorbeeld het spelen met een type klasse, of alleen een type wapen, zal je een mod moeten maken. De verwachting ('niets is zeker') is dat er enkele mods vooraf zullen worden uitgegeven: als bijvoorbeeld de mod met het spelen van een type wapen. Momenteel is Infinity Ward aan het kijken wat mogelijk is, al hoewel de functie Mod al in de PC menu staat.
Infinity Ward: 'Nog geen informatie over PC demo'
Infinity Ward heeft aangegeven nog geen details of datum van de Call of Duty 4: Modern Warfare PC demo te willen uitbrengen. Community manager Fourzerotwo benadrukt nogmaals dat de PC demo voor de lancering moet uitkomen. 'Je weet dat het binnenkort is, aangezien de lancering op 5 november is en de demo uitkomt voor de lancering. Er zal genoeg tijd zijn voor jullie gamers om het door te spelen en een goede impressie te krijgen van wat je kan verwachten in November,' aldus Fourzerotwo op het officiële forum van Infinity Ward.
weer wat leesvoer
Verwijderd
WIL geen console PORT , maar als het port = dan gaat het toch of het lekker loopt met muis TOCH?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 18:24 ]
Als een game geport is (en dat is CoD4 NIET), gaat je muis er echt niet minder lekker van werken, en heb je echt geen gamepad nodig. Wat je dan wel hebt, is dat de graphics vaak niet je van het zijn, de resoluties niet in een andere verhouding dan 16:9, en is de prestatie van het spel tov klassegenoten véél minder.Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:21:
Reall-play only mouse is needed + keyboard(Cord - ONN) , the rest is maybe fun also but not for me!!
gedraag je
WIL geen console PORT , maar als het port = dan gaat het toch of het lekker loopt met muis TOCH?
Had ik al gezegd dat ik super veel zin heb om het spel te spelen?
Ik heb nooit veel CoD gespeeld,maar toen ik hier in een Lan party in de kelder had en CoD2 installeerde vond ik het toch echt nice.
Nu komt dus CoD4 met ook nog een setting die ik super tof vind.
Wat ik hoop is dat de p.c demo een beetje optijd komt.
Hoe dan ook,ik sta op de release dag in de winkel.
Ik heb nooit veel CoD gespeeld,maar toen ik hier in een Lan party in de kelder had en CoD2 installeerde vond ik het toch echt nice.
Nu komt dus CoD4 met ook nog een setting die ik super tof vind.
Wat ik hoop is dat de p.c demo een beetje optijd komt.
Hoe dan ook,ik sta op de release dag in de winkel.
Life is complicated
gewoon even een pre-order plaatsen, of een reservering bij een winkel zodat je zeker bent dat je hem hebt.W1ckeD schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:38:
Hoe dan ook,ik sta op de release dag in de winkel.![]()
* Griffin gaat hem reserveren bij de zaak waar hij werkt.
ik begin me wel af te vragen of dit spel grafisch wel ver genoeg vooruit is gegaan....t zal zeker geen Crysis zijn toch?
wil eigelijk wel eens wat dx10 geweld spelen nu ik een 8800 kaart heb
En dan maar hopen dat hij niet zo zwaar wordt als crysis
Eigenlijk hoop ik dat het gewoon een goede engine en graphics engine heeft.b00ster schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:38:
En dan maar hopen dat hij niet zo zwaar wordt als crysis
Dus eigenijk zo, dat het op een minimaal systeem behoorlijk draait zonder 800*600 te moeten spelen, maar ook zo dat het op een überdik systeem ergens volgend jaar op volle graphics bloedmooi is, maar wel zwaar
Lol, je hebt toch wel gezien dat de huidige generatie DX10 kaarten bagger presteert ?Thrills33ka schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:26:
ik begin me wel af te vragen of dit spel grafisch wel ver genoeg vooruit is gegaan....t zal zeker geen Crysis zijn toch?
Geef mij maar een goed speelbare DX9
de xbox 360 release date is toch ook 9 nov?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ach wat zou het ook uitmaken ook... een xbox360 kan het ook op een DX9 kaartje brengen... ik denk niet dat een DX10 kaart zoveel méér zal geven t.o.v. DX9.KillerAce_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:17:
[...]
Lol, je hebt toch wel gezien dat de huidige generatie DX10 kaarten bagger presteert ?
En anders weer hetzelfde verhaal als CoD2: lekker DX9 multiplayer spelen voor het aantal f/s.
yep,FireFoz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:43:
de xbox 360 release date is toch ook 9 nov?
release datum voor xbox, pc, ps3 zijn allemaal gelijk, dus op 9 november (in europa); en 5 november in Noord Amerika. Nog ruim een maand.. hehe
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
ik heb het ondertussen ook wel gezien met die spellen waarin de lucht en wolken niets meer zijn dan een geschilderd plaatje...om maar eens iets te noemen. Voor de rest is DX 10 hardware tot nu toe niet geweldig nee, maar met alles op Medium + dx 10 zijn de nieuwste dx 10 spellen wel te draaien hoorKillerAce_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:17:
[...]
Lol, je hebt toch wel gezien dat de huidige generatie DX10 kaarten bagger presteert ?
Crysis moet wat dat betreft allemaal revolutionair worden, alleen of de gameplay zo geweldig wordt weet ik niet. Misschien heeft Call of Duty 4 wel een geweldige gameplay, en zuigt Crysiss ongelofelijk hard online. Dan is de keuze snel gemaakt, ondanks de graphics. EA kennende zal Crysiss wel weer aan alle kanten rammelen dus CoD 4 vind ik misschien toch interessanter.
[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-10-2007 01:13 ]
Crysis is nog lang niet af, nu is die nieuwe beta uit en ongeveer 60% heeft problemen met de graphics niet vanwege te slechte kaarten maar omdat er zoveel bugs in zitten nog. En Crysis is nog is verzet naar een andere datum omdat ze nog niet klaar waren.Thrills33ka schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:49:
[...]
ik heb het ondertussen ook wel gezien met die spellen waarin de lucht en wolken niets meer zijn dan een geschilderd plaatje...om maar eens iets te noemen. Voor de rest is DX 10 hardware tot nu toe niet geweldig nee, maar met alles op Medium + dx 10 zijn de nieuwste dx 10 spellen wel te draaien hoor
Crysis moet wat dat betreft allemaal revolutionair worden, alleen of de gameplay zo geweldig wordt weet ik niet. Misschien heeft Call of Duty 4 wel een geweldige gameplay, en zuigt Crysiss ongelofelijk hard online. Dan is de keuze snel gemaakt, ondanks de graphics. EA kennende zal Crysiss wel weer aan alle kanten rammelen dus CoD 4 vind ik misschien toch interessanter.
En CoD4 heeft de gold status berijkt en zijn in principe al klaar, kijk maar naar de xbox 360 versie daar zit iedereen lekker te spelen van 3 maps. hopenlijk komt de PC demo binnekort uit want ik kan niet wachten... of een PC beta zou ook wel leuk zijn.
fourzerotwo heeft beloofd dat er een demo zal komen, nog voor de releasedatum, zodat gamers alvast een voorproefje krijgen van het echte spel. Voor een beta zijn ze volgens mij te laat voor...? Het spel is namelijk bijna af..Chubz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:47:
[...]
En CoD4 heeft de gold status berijkt en zijn in principe al klaar, kijk maar naar de xbox 360 versie daar zit iedereen lekker te spelen van 3 maps. hopenlijk komt de PC demo binnekort uit want ik kan niet wachten... of een PC beta zou ook wel leuk zijn.
GCShop / cd-wow enz..Thrills33ka schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:17:
[...]
bij Dynabyte dus...volgens mij is hier in Maastricht geen Dynabyte meer
en ik ga niet via inet bestellen ofzo, want dan krijg je dadelijk weer het gezeik dat je ze 2 weken later nog niet hebt. Dan maar bij de Media Markt, zal toch ook niet boven de 50 euro zijn zeker?
https://www.dynabyte.nl/a...l-of-Duty-4-PREORDERPRIJS
52.99 bij Dynabyte, hoe kan dat dan 44.53 bij jou zijn?
Dat bedrag van Dynabyte - 10% korting die je krijgt met klantenkaart ?
Verwijderd
ZEER GOED NIEUWS:
Aankomende PC demo vrijwel zeker multiplayer
De aankomende PC demo van Call of Duty 4: Modern Warfare zal vrijwel zeker multiplayer zijn. Vandaag bedankte Activision de deelnemende Xbox360 beta gamers via een e-mail. Daarin stond tevens vermeld dat de uitgever enkele grote updates voor de boeg heeft staan en dat gamers binnenkort weer kunnen genieten van de wapens, perk en multiplayer maps van Call of Duty 4.
' Al hoewel de beta is afgelopen, zal het niet lang duren voordat je weer kunt genieten van de Call of Duty 4: Modern Warfare wapens, perks en multiplayer maps. Tussen nu en de wereldwijde release in november, zijn we van plan om enkele opwekkende updates mee te delen. Stay Stuned, we beloven dat het het wachten waard zal zijn,' aldus Activision.
De releasedatum voor Call of Duty 4 staat gepland op 6 november in Amerika en 9 november in Europa. De datum van de PC demo is nog niet bekend, maar meerdere gamesites gaan ervan uit dat de demo tussen 16 en 22 oktober zal verschijnen.
De aankomende PC demo van Call of Duty 4: Modern Warfare zal vrijwel zeker multiplayer zijn. Vandaag bedankte Activision de deelnemende Xbox360 beta gamers via een e-mail. Daarin stond tevens vermeld dat de uitgever enkele grote updates voor de boeg heeft staan en dat gamers binnenkort weer kunnen genieten van de wapens, perk en multiplayer maps van Call of Duty 4.
' Al hoewel de beta is afgelopen, zal het niet lang duren voordat je weer kunt genieten van de Call of Duty 4: Modern Warfare wapens, perks en multiplayer maps. Tussen nu en de wereldwijde release in november, zijn we van plan om enkele opwekkende updates mee te delen. Stay Stuned, we beloven dat het het wachten waard zal zijn,' aldus Activision.
De releasedatum voor Call of Duty 4 staat gepland op 6 november in Amerika en 9 november in Europa. De datum van de PC demo is nog niet bekend, maar meerdere gamesites gaan ervan uit dat de demo tussen 16 en 22 oktober zal verschijnen.
ik hoop dat er ook een xbox demo komt, kan ik mooi vergelijken welke van de twee het gaat worden:)
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Zeker verassend een MP-demo! , gezien alle vorige demo,s SP waren , geeft misschien ook wel aan dat zeker van hun zaak zijn dat de game wel aan zal slaan . thx Dondersgoei
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2007 12:59 ]
Waarom is bij CD-wow de prijs zoveel lager en de release datum EIND november?
Is het geen foutje en klopt de prijs, maar de release datum niet? (zou wel mooi zijn gezien die prijs
)
Is het geen foutje en klopt de prijs, maar de release datum niet? (zou wel mooi zijn gezien die prijs
Misschien omdat je hem daar 2 weken na release nog niet hebt? Ik heb geen ervaring met die shop, maar ik weet niet, misschien is het wel een foutjeJorn1986 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:24:
Is het geen foutje en klopt de prijs, maar de release datum niet? (zou wel mooi zijn gezien die prijs)
ik denk dat de release date gewoon een fout is.Jorn1986 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:24:
Is het geen foutje en klopt de prijs, maar de release datum niet? (zou wel mooi zijn gezien die prijs)
De prijs zou zo maar goed kunnen zijn bij hun, dat kan je niet weten omdat het de keuze van CDWoW is.
Kijk dat is goed nieuws, kijk echt super erg uit naar deze game. De mp van cod is namelijk altijd ijzersterk geweest.Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:43:
ZEER GOED NIEUWS:
Beroeps brabander
Vuurvoske, nog een oude bekendeVuurvoske schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:49:
[...]
Kijk dat is goed nieuws, kijk echt super erg uit naar deze game. De mp van cod is namelijk altijd ijzersterk geweest.
En inderdaad, het enige wat ik eigenlijk altijd speel is de MP van CoD
Verwijderd
de prijs is meestal goedkoper bij die zaak. maar dat van de releasedate is wel raar. misschien omdat de zaak ergens op zo'n eiland zit? (heb ik ergens gelezen)Jorn1986 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:24:
Ey gast da is fucking lang geleden.SoaDmaggot schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:43:
[...]
Vuurvoske, nog een oude bekende..
En inderdaad, het enige wat ik eigenlijk altijd speel is de MP van CoD
Beroeps brabander
Verwijderd
Ik krijg ook behoorlijk veel zin in deze game, ik heb met de CoD serie veel plezier gehad online. Ik weet alleen niet of ik voor de PC, PS3 of 360 versie moet gaan.
Ik ben altijd voor PC geweest voor shooters, maar begin ook al aardig te wennen aan een controller. Old school achter me PCtje online knallen, of heerlijk achterover hangend dolby digital achter een HDtje.... Jaja tegenwoordig zijn keuzes niet meer zo makkelijk. 
Welke versie (zouden julie) kiezen (julie)?
Verwijderd
PC all the wayVerwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:27:

Verwijderd
Tja , ik heb ooit eens serieus een shooter proberen te spelen met de daarbij komende negatieve vooroordelen en was ook daarna dubbel zo blij met de toetsenbord en muis thuis . Heb mezelf vaak de vraag gesteld of ik geen console zou kopen puur dat het me relaxed lijkt om lekker op het bankie te zitten gamen achter een mooi hd scherm , maar blijf toch wel de pc trouw omdat ik de controllers van consoles niet prettig vindt . Heb er ooit één voor de pc gekocht maar eigenlijk niet veel gebruikt . Vele PC gamers zullen zich denk ik niet graag wagen aan een console, maar als jij het wel lekker vindt spelen dan zou ik best begrijpen dat je het misschien relaxeter achter een groot HD scherm op je gemak stand kan spelen , weet niet de verschillen tussen een Xbox360 conttroller en die van de PS3 maar dat weet jij dan toch wel beter , of andere hier .
Ik speel nu al een tijdje shooters (en andere games) op mijn 360, maar merk nu dat ik er wel aan gewend ben hoor. Het is inderdaad zo dat je misschien iets sneller kunt reageren met tobo en muis, maar de onlinemogelijkheden van de 360 zijn vele malen beter dan bij de pc (Xbox live is gewoonweg erg goed). Daarbij komt dat iedereen die handycap toch heeft en het de snelheid ook iets vertraagd (wat ik persoonlijk wel fijn vind). Ook is het wel iets vetter om daadwerkelijk een trekker (de trigger van de controller) over te halen dan op de muis te drukken.
Competities zijn er niet zo heel duidelijk, maar als het spel goed is, is er online meestal wel genoeg te doen. Daarbij komt dat als je op Xbox live zit, je weinig tot geen lag hebt met gamen (afhankelijk wel van de programmatuur van de game, maar tegenwoordig verbeterd het heel erg), en je dus ook geen gekloot hebt met serverinstellingen. Het werkt of het werkt niet. Zo simpel is het.
Maar speel maar eens een GRAW, R6V, HALO of COD(3) met een controller en je zult na een tijdje merken dat je niet perse een muis nodig hebt om ff lekker te kunnen gamen...
Competities zijn er niet zo heel duidelijk, maar als het spel goed is, is er online meestal wel genoeg te doen. Daarbij komt dat als je op Xbox live zit, je weinig tot geen lag hebt met gamen (afhankelijk wel van de programmatuur van de game, maar tegenwoordig verbeterd het heel erg), en je dus ook geen gekloot hebt met serverinstellingen. Het werkt of het werkt niet. Zo simpel is het.
Maar speel maar eens een GRAW, R6V, HALO of COD(3) met een controller en je zult na een tijdje merken dat je niet perse een muis nodig hebt om ff lekker te kunnen gamen...
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 04-10-2007 23:09 ]
Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die fps met controller spelen fijn vinden en er ook goed in kunnen zijn, zelf ben ik nl. op de gamecube erg goed geweest in james bond nightfire. Zodra je dat weer gaat vergelijken met een pc shooter ben ik daar toch wel tig keer beter in dan ivm een fps op een console. Zeker als je ervan houdt om op een beetje niveau te spelen zou ik kiezen voor de PC versie.
Helemaal gelijk in. Mijn top5 spellen ooit bestaat uit 2 console games, en dat zijn graw(2) (ik zie het als 1 spel), en R6V. Beide helemaal top, en een belangrijk punt met deze games vind ik xbox live voip, die geweldig in beide spellen is verwerkt. en NEE, dit is NIET hetzelfde als teamspeak/ventrillo, of zelfs een ingebouwd voip systeem in het spel zelf, om de simpele reden dat werkelijk iedereen zijn microfoon gebruikt. het enige spel op de PC dat in de buurt komt is de project reality mod op battlefield 2. daar werk je meestal in squads, en de leider maakt vrijwel altijd gebruik van zijn headset. er worden over het algemeen ook aparte teams gemaakt voor mensen met voip.Martinspire schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:07:
Ik speel nu al een tijdje shooters (en andere games) op mijn 360, maar merk nu dat ik er wel aan gewend ben hoor. Het is inderdaad zo dat je misschien iets sneller kunt reageren met tobo en muis, maar de onlinemogelijkheden van de 360 zijn vele malen beter dan bij de pc (Xbox live is gewoonweg erg goed). Daarbij komt dat iedereen die handycap toch heeft en het de snelheid ook iets vertraagd (wat ik persoonlijk wel fijn vind). Ook is het wel iets vetter om daadwerkelijk een trekker (de trigger van de controller) over te halen dan op de muis te drukken.
battlefield 2 (en specifiek project reality) staat overigens ook in mijn top5 games allertijden om deze reden.
de andere 2 games in mijn top5 zijn overigens americas army, en C&C generals
en ik hoop dat COD4 de ultieme combinatie gaat worden van R6V en americas army, en hopelijk nog meer dan alleen dat. of ik de pc of de xbox versie koop weet ik nog niet. maar ik heb zo'n gevoel dat de pc versie een betere optie is. de demo's zullen voor mij bepalen wat ik koop. ze hebben allebei hun voor- en nadelen. ik denk dat de xbox360 voor de casual gamer een betere optie is, en de pc versie voor degene die serieuzer (in een clan oid) wilt spelen, omdat in zo'n verband voip wel min of meer verplicht is.
Heb onlangs ET:QW bij play.com gekocht voor maar 27,99 ; hier overal 54 of meer. Pakje kwam inderdaad van Jersey (Kanaal-eilanden).Verwijderd schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:58:
de prijs is meestal goedkoper bij die zaak. maar dat van de releasedate is wel raar. misschien omdat de zaak ergens op zo'n eiland zit? (heb ik ergens gelezen)
CoD4 bij play.com :
Call Of Duty 4: Modern Warfare
Pre-order.
Due for release on 09/11/2007
our price: EUR 46.49 Delivered
minder groot verschil dit keer.
Eens.Vuurvoske schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:49:
De mp van cod is namelijk altijd ijzersterk geweest.
Vind CoD:UO Base Assault nog steeds het mooiste wat er is ...
Ik ga voor de 360 versie, heb de Beta helemaal kapoet gespeeld en wil hem graag gewoon op de console, zoals gezegd heeft iedereen dezelfde handicap met de controler en dat zorgt soms ook wel voor lachwekkende momenten.
Bij PC games kan iedereen enorm snel reageren en precies aimen waardoor het veeel meer training nodig heeft om echt bij de top te horen, bij de console vind ik deze drempel lager en bij mij verhoogt dit mijn speelplezier, ook omdat het anders aanvoelt dan een PC game, ik hoef niet elk hoekje enorm snel overal te kijken net zoals in Counterstrike (wat ik ook veel heb gespeeld)
Bij PC games kan iedereen enorm snel reageren en precies aimen waardoor het veeel meer training nodig heeft om echt bij de top te horen, bij de console vind ik deze drempel lager en bij mij verhoogt dit mijn speelplezier, ook omdat het anders aanvoelt dan een PC game, ik hoef niet elk hoekje enorm snel overal te kijken net zoals in Counterstrike (wat ik ook veel heb gespeeld)
Ben in dat kader wel benieuwd of straks on-line de Xbox en Pc gamers op dezelfde servers tegen elkaar komen te spelen ... had wel zoiets opgevangen.gise schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:03:
Bij PC games kan iedereen enorm snel reageren en precies aimen waardoor het veeel meer training nodig heeft om echt bij de top te horen, bij de console vind ik deze drempel lager en bij mij verhoogt dit mijn speelplezier, ook omdat het anders aanvoelt dan een PC game,
Verwijderd
nope kan niet. was eerst wel de bedoeling maar gaat niet door. staat wel ergens in dit forum als je wat terugbladertGoner schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:09:
[...]
Ben in dat kader wel benieuwd of straks on-line de Xbox en Pc gamers op dezelfde servers tegen elkaar komen te spelen ... had wel zoiets opgevangen.
zou anders ook niet erg grappig zijn voor de xbox spelers. op de pc heb je echt wel een mega voordeel wat dat betreft.
Verwijderd
Complete lijst met Call of Duty 4-perks is bekend
De complete lijst van de Call of Duty 4 Perks en wat voor functie ze hebben is bekend gemaakt. Perks zijn de speciale vaardigheden die je aan je personage kunt toekennen tijdens het spelen van de multiplayermodus van Call of Duty 4. De meeste perks moeten eerst vrijgespeeld worden en daarnaast geldt er een maximum van drie perks per speler.
Eerste set perks:
Bomb Squad
C4 x 2
Claymore x 2
RPG-7 x 2
Special Grenades x 3…..(Drie extra smoke of flash granaten)
Frag x 3
Bandolier…..(Meer ammo per clip)
Tweede set perks:
Juggernaut…..(Meer health)
Slieght of hand…..(Het herladen gaat sneller)
Stopping power…..(Wapens richten meer schade aan)
UAV Jammer…..(Verstoor de radar van je vijand)
Sonic Boom
Double Tap
Derde set perks:
Extreme conditioning…..(Je kunt langer sprinten)
Steady Aim…..(Je kunt beter mikken)
Last Stand…..(Schiet nog even met je pistool terwijl je dood gaat)
Deep Impact…..(De kogelpenetratie door muren is verbeterd)
Dead Silence…..(Maak minder geluid tijdens het rennen)
Iron Lungs…..(Hou je adem langer in tijdens het snipen)
Eavesdrop…..(Luister mee met vijandelijke chatsessies)
Martyrdom…..(Gooi nog een granaat terwijl je doodgaat)
En dan groot nieuws:
Call of Duty 4 PC demo komt op 11 oktober!
De kogel is door de kerk. De langverwachte PC demo voor Call of Duty 4: Modern Warfare zal op 11 oktober (21:00 uur - Amerikaanse tijd: PST) worden vrijgegeven. Een singleplayer demo wel te verstaan. Het level ‘The Bog Rescue’ vult de PC demo namelijk. De website Yahoo Games neemt de release tot zich op en pakt groot uit met artikelen en beelden van de demo.
In het singleplayer level 'The Bog Rescue’ sta je in de kisten van Sergeant Paul Jackson, 1st Force Recon en beland je met je mede-soldaten in een groot gevecht in het Midden-Oosten. Je hoofddoel is om de locatie te bepalen van een vriendschappelijke M1A2 tank en het vervolgens te beschermen. Voordat je dat kan bereiken zal je je eerst een weg moeten banen door een chaotisch slagveld met tientallen vijandelijke manschappen.
en nog een filmpje over de tactics:
Infinity Ward heeft een nieuw filmpje gepubliceerd waarin te zien is hoe belangrijk de tactieken in Call of Duty 4: Modern Warfare zijn. In het korte filmpje wordt het team van de ontwikkelaar omgetoverd in soldaten die zelf de tactieken doornemen; in het hoofdkwatier van Infinity Ward wel te verstaan. Zo is het controleren van kamers en het geven van orde van belang in de game
De complete lijst van de Call of Duty 4 Perks en wat voor functie ze hebben is bekend gemaakt. Perks zijn de speciale vaardigheden die je aan je personage kunt toekennen tijdens het spelen van de multiplayermodus van Call of Duty 4. De meeste perks moeten eerst vrijgespeeld worden en daarnaast geldt er een maximum van drie perks per speler.
Eerste set perks:
Bomb Squad
C4 x 2
Claymore x 2
RPG-7 x 2
Special Grenades x 3…..(Drie extra smoke of flash granaten)
Frag x 3
Bandolier…..(Meer ammo per clip)
Tweede set perks:
Juggernaut…..(Meer health)
Slieght of hand…..(Het herladen gaat sneller)
Stopping power…..(Wapens richten meer schade aan)
UAV Jammer…..(Verstoor de radar van je vijand)
Sonic Boom
Double Tap
Derde set perks:
Extreme conditioning…..(Je kunt langer sprinten)
Steady Aim…..(Je kunt beter mikken)
Last Stand…..(Schiet nog even met je pistool terwijl je dood gaat)
Deep Impact…..(De kogelpenetratie door muren is verbeterd)
Dead Silence…..(Maak minder geluid tijdens het rennen)
Iron Lungs…..(Hou je adem langer in tijdens het snipen)
Eavesdrop…..(Luister mee met vijandelijke chatsessies)
Martyrdom…..(Gooi nog een granaat terwijl je doodgaat)
En dan groot nieuws:
De kogel is door de kerk. De langverwachte PC demo voor Call of Duty 4: Modern Warfare zal op 11 oktober (21:00 uur - Amerikaanse tijd: PST) worden vrijgegeven. Een singleplayer demo wel te verstaan. Het level ‘The Bog Rescue’ vult de PC demo namelijk. De website Yahoo Games neemt de release tot zich op en pakt groot uit met artikelen en beelden van de demo.
In het singleplayer level 'The Bog Rescue’ sta je in de kisten van Sergeant Paul Jackson, 1st Force Recon en beland je met je mede-soldaten in een groot gevecht in het Midden-Oosten. Je hoofddoel is om de locatie te bepalen van een vriendschappelijke M1A2 tank en het vervolgens te beschermen. Voordat je dat kan bereiken zal je je eerst een weg moeten banen door een chaotisch slagveld met tientallen vijandelijke manschappen.
en nog een filmpje over de tactics:
Infinity Ward heeft een nieuw filmpje gepubliceerd waarin te zien is hoe belangrijk de tactieken in Call of Duty 4: Modern Warfare zijn. In het korte filmpje wordt het team van de ontwikkelaar omgetoverd in soldaten die zelf de tactieken doornemen; in het hoofdkwatier van Infinity Ward wel te verstaan. Zo is het controleren van kamers en het geven van orde van belang in de game
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2007 15:24 ]
Wat is dat voor een onzin?
Het zou toch een multiplayer demo worden? Das waar het spel om draait
Ik hoef geen singleplayer, nja misschien ff om de graphics te checken maar ik wil weten of de multiplayer leuk is alvorens ik 45 euro ga dokken
Het zou toch een multiplayer demo worden? Das waar het spel om draait

Ik hoef geen singleplayer, nja misschien ff om de graphics te checken maar ik wil weten of de multiplayer leuk is alvorens ik 45 euro ga dokken
Dat jij er zo over denkt is prima. Maar waarom zouden mensen de SP demo niet willen zien? Genoeg mensen kopen een spel ook voor de SP missies.Thrills33ka schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:56:
Wat is dat voor een onzin?
Het zou toch een multiplayer demo worden? Das waar het spel om draait![]()
Ja singleplayer is voor een paar uurtjes, maar ik geef pas 45 euro uit aan een spel als het ook een goede multiplayer heeft. Daar kom je zo dus niet echt snel achter.Hann1BaL schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:09:
[...]
Dat jij er zo over denkt is prima. Maar waarom zouden mensen de SP demo niet willen zien? Genoeg mensen kopen een spel ook voor de SP missies.
sorry hoor, maar een spel waar alleen de singleplayer aan leuk is download ik wel, of het moet echt goedkoop zijn. 10 euro ofzo.
alleen spellen waarvan ik de multiplayer goed vind heb ik gekocht.
Wat een totale bullshit redenering zeg, erg goedkoop om zo downloaden voor jezelf goed te praten.defusion schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:54:
sorry hoor, maar een spel waar alleen de singleplayer aan leuk is download ik wel, of het moet echt goedkoop zijn. 10 euro ofzo.
Flickr PSN ID= cheironnl
Same here!defusion schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:54:
Agreecheiron schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:58:
[...]
Wat een totale bullshit redenering zeg, erg goedkoop om zo downloaden voor jezelf goed te praten.
Net zoals als: Ik koop pas nieuwe schoenen als ik er eerst 2maanden op heb gelopen... stel je voor dat het een miskoop is

Of
Ik wil eerst een stuk taart opeten, zodat ik weet of de taart lekker is voordat ik hem koop...

De meeste mensen kunnen wel 45euro ophoesten voor game (een pc van dik 1000euro kan ook
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Nee, jij koopt een spel omdat ie multiplayer heeft die alleen met een legale key te spelen is en koopt hem niet als er toch alleen maar singleplayer is waarvoor het hebben van een legale key niet boeit. Zeg dat dan gewoon.defusion schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:54:
Okee okee... voordat we in een welles-nietes-discussie belanden, terug naar CoD4 
Ik ben benieuwd hoe ze het precies uitgewerkt hebben, bij Call of Duty kan ik echt alleen maar aan WO2 denken. Had wel een paar filmpjes gezien en op zich ziet het er leuk uit, maar de sfeer is zó anders dan bijvoorbeeld Rainbox Six Vegas (en misschien is dat ook wel het mooie eraan?).
Ik ben benieuwd hoe ze het precies uitgewerkt hebben, bij Call of Duty kan ik echt alleen maar aan WO2 denken. Had wel een paar filmpjes gezien en op zich ziet het er leuk uit, maar de sfeer is zó anders dan bijvoorbeeld Rainbox Six Vegas (en misschien is dat ook wel het mooie eraan?).
Helemaal mee eens, als doorgewinterde CoD speler zal het voor mij even wennen zijn.Jejking schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:22:
Okee okee... voordat we in een welles-nietes-discussie belanden, terug naar CoD4
WOII thema zit gewoon bij CoD ingebrand en dus bij mij ook
dat speelt ook zeker een rol ja. maar ik zou het op hetzelfde niveau zetten van het aantal uren dat ik er werkelijk plezier aan beleef. en over het algemeen zorgt de multiplayer mode voor meer uren speelplezier dan de singleplayer.Muthas schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:24:
[...]
Nee, jij koopt een spel omdat ie multiplayer heeft die alleen met een legale key te spelen is en koopt hem niet als er toch alleen maar singleplayer is waarvoor het hebben van een legale key niet boeit. Zeg dat dan gewoon.
maar er zijn uitzonderingen. GTA san andreas, en waarschijnlijk GTA4 wanneer die uit is. gta:sa heb ik gekocht omdat ik daar wel wat meer dan een paar uur mee speel.
ook hitman blood money had ik gekocht omdat ik die levels toch 100x speel op een andere manier.
wat voor GTA geldt geldt trouwens ook voor soortgelijke games. op de xbox heb ik saints row gekocht voor de singleplayer. maar veel andere games met alleen een boeiende singleplayer heb ik niet gekocht omdat ik er simpelweg te snel mee klaar zou zijn geweest.
nee je koopt een multiplayer spel omdat er bijna altijd een keycheck op zit voordat je online kan spelen. Dus dat je ali-illegali versie gewoon niet werkt.
heeft weinig te maken met multi of singleplayer only...
heeft weinig te maken met multi of singleplayer only...
blup
Verwijderd
Is cd-wow een beetje te vertrouwen & op tijd? Heb er nog nooit besteltZpAz schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 16:55:
@CD-wow is ie iets meer dan 30 euries
http://www11.cd-wow.nl/de...ct_code=2369162&subcat=pc
pff 10 okt. komt orange box uit. Moet ik in 1 dag epp2 en portal uitspelenVerwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:30:
.............
.........
Ik heb er meerdere bestellingen gedaan, ik had de bestelling meestal binnen een week binnenVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:23:
[...]
Is cd-wow een beetje te vertrouwen & op tijd? Heb er nog nooit bestelt
Ik heb er gisteravond ET:QW besteld, ik ga het vandeweek merken. De shop scheelt trouwens enorm qua prijzen in vergelijking met andere shops.Verwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:23:
[...]
Ik zou er voorlopig nog ff niks bestellen!
Ze zijn de laatste maanden al 3 keer van eigenaar veranderd.
En ze hebben een rechtzaak gehad betreffende cross import.
En er loopt nu nog een rechtzaak betreffende cross import.
Dus zou niet gaan wagen een pre orders.
Ze halen hun spullen uit azie en verkopen deze door aan europese landen en dat is verboden.
Je moet het zelf weten maar zou het risico niet nemen, voor je het weet verliezen ze de rechtzaak en kan je fluiten naar je centen.
En de eerste rechtszaak hebben ze al een flinke boete moeten betalen.
Ze zijn de laatste maanden al 3 keer van eigenaar veranderd.
En ze hebben een rechtzaak gehad betreffende cross import.
En er loopt nu nog een rechtzaak betreffende cross import.
Dus zou niet gaan wagen een pre orders.
Ze halen hun spullen uit azie en verkopen deze door aan europese landen en dat is verboden.
Je moet het zelf weten maar zou het risico niet nemen, voor je het weet verliezen ze de rechtzaak en kan je fluiten naar je centen.
En de eerste rechtszaak hebben ze al een flinke boete moeten betalen.
Ik eigenlijk ook nog nooit, maar lees wel vaker dat mensen daar bestellenVerwijderd schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:23:
[...]
Maar met de huidige onzekerheid van CD-Wow, zie ook nieuws: Cd-importeur over de kop door miljoenenboete, is het raadzaam om even af te wachten.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
belachelijk zeg...AtleX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:28:
Maar met de huidige onzekerheid van CD-Wow, zie ook nieuws: Cd-importeur over de kop door miljoenenboete, is het raadzaam om even af te wachten.
wij moeten hier in NL altijd het volle pond betalen voor een spel of cd, in het buitenland is het vele malen goedkoper! en dan is er een webshop die het tenminste eerlijk maakt en die krijgt een boete van 60 miljoen

Ik heb daar COD2 besteld, deze was idd geen Euro-versie. Wel engels, dus boeide me nietZpAz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:15:
[...]
Ik eigenlijk ook nog nooit, maar lees wel vaker dat mensen daar bestellen
Ikzelf zou er voorlopig niet bestellen.
Verwijderd
ik heb er cod2 ook gekocht omdat ie nogal goedkoper was, 24 euro ipv 50 euro. enige nadeel was dat het 6 cds waren ipv 1 dvd. maarja wat boeit dat nou zo vaak installeer ik het ook niet opnieuw
ik heb er ook al wel gekeken voor cod4 maar als het 3weken later komt dan de releasedate dan haal ik em wel ergens anders voor iets meer geld.
De demo komt niet om 21:00 Nederlandse tijd, maar al om 17:00.
http://videogames.yahoo.c...y-4-launch-central/532901
http://videogames.yahoo.c...y-4-launch-central/532901
om de stilte voor de storm te doorbreken, zijn hier nog een paar nieuwe video's
http://www.gametrailers.com/player/26150.html (HD)
http://www.gamespot.com/video/0/6180589
en nog een paar High res. foto's (weet niet of deze hier eerder genoemd zijn)
ik moet zeggen dat foto 9 en 10 zeer mooi uit zien
Ter aanvulling:
prestige mode (level 65): geen idee wat het precies inhoud, maar klinkt leuk. (volgens mij een vorm van show-off mode). We zullen wel zien over een krap maandje..
en nog een paar High res. foto's (weet niet of deze hier eerder genoemd zijn)
ik moet zeggen dat foto 9 en 10 zeer mooi uit zien
Ter aanvulling:
prestige mode (level 65): geen idee wat het precies inhoud, maar klinkt leuk. (volgens mij een vorm van show-off mode). We zullen wel zien over een krap maandje..
[ Voor 17% gewijzigd door Vic Vega op 09-10-2007 14:06 ]
komt de demo nu morgen of op donderdag? OF vrijdag?
Kan iig niet wachten
Kan iig niet wachten
Donderdag om 17:00
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Verwijderd
Laten we hopen dat je in de expansion niet echt een tazer aan je ballen moet vast maken voordat je kan spelenVic Vega schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:54:
om de stilte voor de storm te doorbreken, zijn hier nog een paar nieuwe video's

haha, dat zou wat zijn
Grant Collier zegt in het filmpje van gamespot dat CoD4 meer MP mappen heeft dan eerdere titels. Ik hoop echt dat er zo'n 20 mappen zijn, voor maximaal speelplezier.
Grant Collier zegt in het filmpje van gamespot dat CoD4 meer MP mappen heeft dan eerdere titels. Ik hoop echt dat er zo'n 20 mappen zijn, voor maximaal speelplezier.
Ben benieuwd wat de minumum specs zijn om het op hoge instellingen een beetje hoog te draaien.
Donderdag zullen we het weten!
nouja, het zal inderdaad wel gelimiteerd zijn door je eigen hardware.ZpAz schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:08:
Ben benieuwd wat de minumum specs zijn om het op hoge instellingen een beetje hoog te draaien.
wat ik hoop is dat het dusdanig terug te klokken is dat het ook op oudere hardware prima draait. dan kunnen we het tijdens een lanparty eens draaien
op de resolutie van mijn scherm (1920x1200) zal ik zowieso niet echt op high kunnen draaien gok ik zo
maar inderdaad, donderdag zullen we het weten. indien de servers niet allemaal zwaar belast gaan worden.
Verwijderd
Ik ben bang van wel, 11 oktober is Yahoo! Exclusivedefusion schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:18:
[...]
maar inderdaad, donderdag zullen we het weten. indien de servers niet allemaal zwaar belast gaan worden.

http://www.infinityward.c...83.msg17511.html#msg17511fourzerotwo wrote on October 05, 2007, 10:39:43 PM
It's a free download, so no one has to worry about that. It will be on more sites than just Yahoo! after the 11th also.
Yahoo! got the first day exclusive on the demo so it was up to them to announce, despite knowing it for quite a while, I couldn't say anything until it was up on Yahoo! which I thought was early today, but ended up coming mid-day.
Vrijdag mag de rest van het internet de demo pas aanbieden, dus vanavond en morgen avond maar een schaap offeren aan de Yahoo! goden

Idd, draai zelf @ 1680*1050 en ben benieuwd wat voor grafisch ik er daar uit kan persen. Mischien kan ik het fps nog iets omhoog krijgen door de GPU verder over te klokken, maar tot nu toe wil dat niet echt lukken. Meer RAM mhz wil denk ik wel, maar of de fps daar nou zo veel sneller van gaat lopen.defusion schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:18:
[...]
nouja, het zal inderdaad wel gelimiteerd zijn door je eigen hardware.
wat ik hoop is dat het dusdanig terug te klokken is dat het ook op oudere hardware prima draait. dan kunnen we het tijdens een lanparty eens draaien
op de resolutie van mijn scherm (1920x1200) zal ik zowieso niet echt op high kunnen draaien gok ik zo
Volgens callofduty.nl bieden hun vanaf 5 uur smiddags donderdag een link aan via een 1000mbit servertje. Daar kan je hem dus lijkt mij wel meteen wegslepenVerwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:59:
[...]
Ik ben bang van wel, 11 oktober is Yahoo! Exclusive.
[...]
http://www.infinityward.c...83.msg17511.html#msg17511
Vrijdag mag de rest van het internet de demo pas aanbieden, dus vanavond en morgen avond maar een schaap offeren aan de Yahoo! goden
[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 09-10-2007 22:12 ]
bah 
dan hoop ik dat iemand het donderdag nog even op usenet zet.
anders zal het inderdaad een paar jaar duren voor iedereen de demo eens gedownload heeft.
dan hoop ik dat iemand het donderdag nog even op usenet zet.
anders zal het inderdaad een paar jaar duren voor iedereen de demo eens gedownload heeft.
Intresante game. Heb 'm niet echt gevolgt, maar ga de demo zeker proberen.
Ik hoop dat ik deze game wel met lekkere frames kan spelen op 1280x1024, met alles op high.. na de teleurstelling van crysis.
Ik hoop dat ik deze game wel met lekkere frames kan spelen op 1280x1024, met alles op high.. na de teleurstelling van crysis.
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik ben best wel een COD fan. Heel wat uurtjes spelplezier achter de rug
Aangezien ik geen console heb ging COD3 (oneven dus ontwikkeld door Treyarch) mijn neus voorbij.
Gelukkig zijn we weer bij een even release, dus van Infinity Ward. Dan is de PC versie en daarmee ook ik, weer van de partij.
Ik ben zeer benieuwd naar de gameplay en graphics van deze nieuwe versie.
Gelukkig zijn we weer bij een even release, dus van Infinity Ward. Dan is de PC versie en daarmee ook ik, weer van de partij.
Ik ben zeer benieuwd naar de gameplay en graphics van deze nieuwe versie.
Dit topic is gesloten.