[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 18.127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Acid__Burn schreef op maandag 17 september 2007 @ 07:46:
[...]

Heb net even je filmpje gezien, en dacht eerst dat het wel meeviel. Totdat het "clippen" me ineens opviel. Filmpje nogmaals bekeken, en je ziet inderdaad die gast clippen als een gek. Hij draait "ineens" om, en maakt gelijk een perfect headshot. Dat kan natuurlijk niet he :P

.. knip ..
Waar zie jij in het filmpje dat die gast clipped als ik vragen mag want heb het hem niet een keer zien doen :P. Dit is trouwens wel een extreem dom iemand, hij probeert aimbot ook niet te verbergen ofzo en als je het spel beetje op niveau hebt gespeeld zie je in een oog opslag dat hij cheat :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Gold status bereikt:
Ontwikkelaar Infinity Ward laat weten dat Call of Duty 4: Modern Warfare goud is gegaan. De shooter zal vanaf 9 november beschikbaar zijn.

Fans van wat lekkere WWII-geweld zullen hun heil helaas ergens anders moeten zoeken. Met Call of Duty 4 maakt ontwikkelaar Infinity Ward immers een sprong in de tijd en krijgen we moderne oorlogsvoering voorgeschoteld. Gedaan dus met Nazi's neer te knallen, hier komen high-tech wapens!

Infinity Ward liet vandaag weten dat de shooter haar goudstatus heeft bereikt. Daarmee ligt de game perfect op schema voor zijn release op 9 november. Tot 30 september kunnen gelukkigen die een key wisten te bemachtigen nog deelnemen aan de multiplayerbètatest die momenteel op de Xbox 360 gehouden wordt. Bovendien zal op 28 september de levelcap van 16 naar 25 verhoogd worden zodat bètatesters ook nog even van het krachtigere materiaal kunnen snoepen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 13:10
WOEHOE!!! *O*

Binnenkort weer geld uitgeven dus...

*Bedenkt lijstje *

Nieuwe VGA,
HDD's
PhysX
MORE, MORE MORE!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232926

Ik vraag me af waarop 9lives.be zich baseert, er is nog geen officiele statement geweest van Infinity Ward over de gold status en Activision heeft ook nog niets laten horen. |:(

De enige die afgelopen weekend iets heeft laten doorschemeren over het eventueel bijna berijken van de Gold Satus is ''Fourzerotwo''(Community manager voor IW geloof ik)

Maarja lekker belangrijk de world release date is toch al bekent. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:22
Ik vraag me af wanneer de pc demo dan komt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
en ik vraag me ook af wat die voor de PC moet gaan kosten...
ik mag toch hopen geen 60 euro ofzo -O-
hoop gewoon op 44 euro bij de Media markt oid..
En heeft dit spel nou definitief DX 10 in de PC versie? volgens mij niet, maar in de startpost staat dus van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Holy shit, ben afgestapt van de assault rifle en ren nu op elke map rond met de scorpion. Wat een enorm relax wapen is dat, wel zorgen dat je in close tot medium range zit en dus niet op het open veld gaat rond rennen, voor verre afstanden is hij niks waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb de hem besteld via Dynabyte
Game van het jaar volgens Dynabyte zei die gast

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Thrills33ka schreef op maandag 24 september 2007 @ 16:22:
en ik vraag me ook af wat die voor de PC moet gaan kosten...
ik mag toch hopen geen 60 euro ofzo -O-
hoop gewoon op 44 euro bij de Media markt oid..
En heeft dit spel nou definitief DX 10 in de PC versie? volgens mij niet, maar in de startpost staat dus van wel
Ik betaal 44.53 euro

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
bij Dynabyte dus...volgens mij is hier in Maastricht geen Dynabyte meer :(
en ik ga niet via inet bestellen ofzo, want dan krijg je dadelijk weer het gezeik dat je ze 2 weken later nog niet hebt. Dan maar bij de Media Markt, zal toch ook niet boven de 50 euro zijn zeker?

https://www.dynabyte.nl/a...l-of-Duty-4-PREORDERPRIJS
52.99 bij Dynabyte, hoe kan dat dan 44.53 bij jou zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 24-09-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MochiGohan schreef op maandag 24 september 2007 @ 13:03:
[...]

Ik vraag me af wanneer de pc demo dan komt :9~
Dit is het laatste nieuws dat ik kon vinden over de demo.
fourzerotwo 24 september 2007

A lot of you have been asking for more info on the PC demo, at this time I still can't give any details on dates or what will be included in the demo but there is still one coming for the PC. It will arrive before we launch, but I can't give you an exact date, as soon as I can tell you when to expect it I will. You know it's soon, considering we launch Nov. 5th and it has to come out before we launch. It'll be plenty of time for you guys to play through it and have a great impression of what to expect in Nov.
http://www.infinityward.c...01.msg16066.html#msg16066

Wedje leggen :P ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 232926 op 25-09-2007 10:26 ]

Anoniem: 177151

filmpje over waar ze de geluiden van de wapens vandaan hebben

Infinity Ward druk bezig met testen PC versie

Infinity Ward heeft aangegeven druk bezig te zijn met het testen van Call of Duty 4: Modern Warfare voor de PC. Eerder liet community manager Fourzerotwo al doorschemeren dat de Xbox360 versie en de Playstation 3 versie zo goed als klaar zijn. In een post op het officiële forum van Infinity Ward verklaart Fourzerotwo dat ze bezig zijn om de minimale systeemeisen vast te stellen en ze de Mod Support aan het testen zijn.

Momenteel is een member van de 'Shock'N'Awe' clan bezig met de minimale systeemeisen. Op een computer met dezelfde harware van zijn eigen computer speelt de gamer de gehele singleplayer campaigne af. Zo kan Infinity Ward vaststellen welke minimale systeemeisen er moeten worden gehanteerd.

Infinity Ward verklaart ook dat de PC Mod support voor Call of Duty 4: Modern Warfare zeer goed gaat worden. Met de Mod Support kunnen er gemakkelijk veranderingen worden doorgevoerd in je team en/of server. Zo heeft de ontwikkelaar vandaag een mod getest waarmee er gemakkelijk en snel verandering konden worden gemaakt in wapens, klassen en perks. Zo werd er bijvoorbeeld een spel gespeeld met alleen Assault / LMG klassen, later een ander spel met Assault en Snipers Only. Dat kan er handig zijn wanneer je een specifieke game op je server wilt hebben.

Infinity Ward geeft aan dat de config file de mogelijkheid geeft om aspecten als 'all perks', 'health regen', 'hud' etc. aan of uit te zetten. Maar als je echte specifiek dingen wilt hebben als bijvoorbeeld het spelen met een type klasse, of alleen een type wapen, zal je een mod moeten maken. De verwachting ('niets is zeker') is dat er enkele mods vooraf zullen worden uitgegeven: als bijvoorbeeld de mod met het spelen van een type wapen. Momenteel is Infinity Ward aan het kijken wat mogelijk is, al hoewel de functie Mod al in de PC menu staat.

Infinity Ward: 'Nog geen informatie over PC demo'

Infinity Ward heeft aangegeven nog geen details of datum van de Call of Duty 4: Modern Warfare PC demo te willen uitbrengen. Community manager Fourzerotwo benadrukt nogmaals dat de PC demo voor de lancering moet uitkomen. 'Je weet dat het binnenkort is, aangezien de lancering op 5 november is en de demo uitkomt voor de lancering. Er zal genoeg tijd zijn voor jullie gamers om het door te spelen en een goede impressie te krijgen van wat je kan verwachten in November,' aldus Fourzerotwo op het officiële forum van Infinity Ward.

weer wat leesvoer :)

Anoniem: 171349

:+ Reall-play only mouse is needed + keyboard(Cord - ONN) , the rest is maybe fun also but not for me!!

:o gedraag je

WIL geen console PORT , maar als het port = dan gaat het toch of het lekker loopt met muis TOCH?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 27-09-2007 18:24 ]

t wordt niet geport gelukkig

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Anoniem: 171349 schreef op donderdag 27 september 2007 @ 18:21:
:+ Reall-play only mouse is needed + keyboard(Cord - ONN) , the rest is maybe fun also but not for me!!

:o gedraag je

WIL geen console PORT , maar als het port = dan gaat het toch of het lekker loopt met muis TOCH?
Als een game geport is (en dat is CoD4 NIET), gaat je muis er echt niet minder lekker van werken, en heb je echt geen gamepad nodig. Wat je dan wel hebt, is dat de graphics vaak niet je van het zijn, de resoluties niet in een andere verhouding dan 16:9, en is de prestatie van het spel tov klassegenoten véél minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Had ik al gezegd dat ik super veel zin heb om het spel te spelen?
Ik heb nooit veel CoD gespeeld,maar toen ik hier in een Lan party in de kelder had en CoD2 installeerde vond ik het toch echt nice.

Nu komt dus CoD4 met ook nog een setting die ik super tof vind.
Wat ik hoop is dat de p.c demo een beetje optijd komt.

Hoe dan ook,ik sta op de release dag in de winkel. :D _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:55

Griffin

Is mythical

W1ckeD schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 21:38:

Hoe dan ook,ik sta op de release dag in de winkel. :D _/-\o_
gewoon even een pre-order plaatsen, of een reservering bij een winkel zodat je zeker bent dat je hem hebt.

* Griffin gaat hem reserveren bij de zaak waar hij werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik begin me wel af te vragen of dit spel grafisch wel ver genoeg vooruit is gegaan....t zal zeker geen Crysis zijn toch?
wil eigelijk wel eens wat dx10 geweld spelen nu ik een 8800 kaart heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:18
En dan maar hopen dat hij niet zo zwaar wordt als crysis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
b00ster schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 15:38:
En dan maar hopen dat hij niet zo zwaar wordt als crysis :P
Eigenlijk hoop ik dat het gewoon een goede engine en graphics engine heeft.

Dus eigenijk zo, dat het op een minimaal systeem behoorlijk draait zonder 800*600 te moeten spelen, maar ook zo dat het op een überdik systeem ergens volgend jaar op volle graphics bloedmooi is, maar wel zwaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Thrills33ka schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 14:26:
ik begin me wel af te vragen of dit spel grafisch wel ver genoeg vooruit is gegaan....t zal zeker geen Crysis zijn toch?
wil eigelijk wel eens wat dx10 geweld spelen nu ik een 8800 kaart heb
Lol, je hebt toch wel gezien dat de huidige generatie DX10 kaarten bagger presteert ?
Geef mij maar een goed speelbare DX9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
de xbox 360 release date is toch ook 9 nov?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24
KillerAce_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:17:
[...]

Lol, je hebt toch wel gezien dat de huidige generatie DX10 kaarten bagger presteert ?
Ach wat zou het ook uitmaken ook... een xbox360 kan het ook op een DX9 kaartje brengen... ik denk niet dat een DX10 kaart zoveel méér zal geven t.o.v. DX9.

En anders weer hetzelfde verhaal als CoD2: lekker DX9 multiplayer spelen voor het aantal f/s. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

FireFoz schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:43:
de xbox 360 release date is toch ook 9 nov?
yep,
release datum voor xbox, pc, ps3 zijn allemaal gelijk, dus op 9 november (in europa); en 5 november in Noord Amerika. Nog ruim een maand.. hehe :)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
KillerAce_NL schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:17:
[...]

ik heb het ondertussen ook wel gezien met die spellen waarin de lucht en wolken niets meer zijn dan een geschilderd plaatje...om maar eens iets te noemen. Voor de rest is DX 10 hardware tot nu toe niet geweldig nee, maar met alles op Medium + dx 10 zijn de nieuwste dx 10 spellen wel te draaien hoor
Crysis moet wat dat betreft allemaal revolutionair worden, alleen of de gameplay zo geweldig wordt weet ik niet. Misschien heeft Call of Duty 4 wel een geweldige gameplay, en zuigt Crysiss ongelofelijk hard online. Dan is de keuze snel gemaakt, ondanks de graphics. EA kennende zal Crysiss wel weer aan alle kanten rammelen dus CoD 4 vind ik misschien toch interessanter.

[ Voor 25% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-10-2007 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Thrills33ka schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:49:
[...]

ik heb het ondertussen ook wel gezien met die spellen waarin de lucht en wolken niets meer zijn dan een geschilderd plaatje...om maar eens iets te noemen. Voor de rest is DX 10 hardware tot nu toe niet geweldig nee, maar met alles op Medium + dx 10 zijn de nieuwste dx 10 spellen wel te draaien hoor
Crysis moet wat dat betreft allemaal revolutionair worden, alleen of de gameplay zo geweldig wordt weet ik niet. Misschien heeft Call of Duty 4 wel een geweldige gameplay, en zuigt Crysiss ongelofelijk hard online. Dan is de keuze snel gemaakt, ondanks de graphics. EA kennende zal Crysiss wel weer aan alle kanten rammelen dus CoD 4 vind ik misschien toch interessanter.
Crysis is nog lang niet af, nu is die nieuwe beta uit en ongeveer 60% heeft problemen met de graphics niet vanwege te slechte kaarten maar omdat er zoveel bugs in zitten nog. En Crysis is nog is verzet naar een andere datum omdat ze nog niet klaar waren.
En CoD4 heeft de gold status berijkt en zijn in principe al klaar, kijk maar naar de xbox 360 versie daar zit iedereen lekker te spelen van 3 maps. hopenlijk komt de PC demo binnekort uit want ik kan niet wachten... of een PC beta zou ook wel leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Chubz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:47:
[...]
En CoD4 heeft de gold status berijkt en zijn in principe al klaar, kijk maar naar de xbox 360 versie daar zit iedereen lekker te spelen van 3 maps. hopenlijk komt de PC demo binnekort uit want ik kan niet wachten... of een PC beta zou ook wel leuk zijn.
fourzerotwo heeft beloofd dat er een demo zal komen, nog voor de releasedatum, zodat gamers alvast een voorproefje krijgen van het echte spel. Voor een beta zijn ze volgens mij te laat voor...? Het spel is namelijk bijna af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-06 17:36
Thrills33ka schreef op maandag 24 september 2007 @ 18:17:
[...]

bij Dynabyte dus...volgens mij is hier in Maastricht geen Dynabyte meer :(
en ik ga niet via inet bestellen ofzo, want dan krijg je dadelijk weer het gezeik dat je ze 2 weken later nog niet hebt. Dan maar bij de Media Markt, zal toch ook niet boven de 50 euro zijn zeker?

https://www.dynabyte.nl/a...l-of-Duty-4-PREORDERPRIJS
52.99 bij Dynabyte, hoe kan dat dan 44.53 bij jou zijn?
GCShop / cd-wow enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 18-06 09:08
Dat bedrag van Dynabyte - 10% korting die je krijgt met klantenkaart ? :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ZEER GOED NIEUWS:

Aankomende PC demo vrijwel zeker multiplayer

De aankomende PC demo van Call of Duty 4: Modern Warfare zal vrijwel zeker multiplayer zijn. Vandaag bedankte Activision de deelnemende Xbox360 beta gamers via een e-mail. Daarin stond tevens vermeld dat de uitgever enkele grote updates voor de boeg heeft staan en dat gamers binnenkort weer kunnen genieten van de wapens, perk en multiplayer maps van Call of Duty 4.

' Al hoewel de beta is afgelopen, zal het niet lang duren voordat je weer kunt genieten van de Call of Duty 4: Modern Warfare wapens, perks en multiplayer maps. Tussen nu en de wereldwijde release in november, zijn we van plan om enkele opwekkende updates mee te delen. Stay Stuned, we beloven dat het het wachten waard zal zijn,' aldus Activision.

De releasedatum voor Call of Duty 4 staat gepland op 6 november in Amerika en 9 november in Europa. De datum van de PC demo is nog niet bekend, maar meerdere gamesites gaan ervan uit dat de demo tussen 16 en 22 oktober zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik hoop dat er ook een xbox demo komt, kan ik mooi vergelijken welke van de twee het gaat worden:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker verassend een MP-demo! , gezien alle vorige demo,s SP waren , geeft misschien ook wel aan dat zeker van hun zaak zijn dat de game wel aan zal slaan . thx Dondersgoei

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 04-10-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24
Waarom is bij CD-wow de prijs zoveel lager en de release datum EIND november?

Is het geen foutje en klopt de prijs, maar de release datum niet? (zou wel mooi zijn gezien die prijs ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Jorn1986 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:24:

Is het geen foutje en klopt de prijs, maar de release datum niet? (zou wel mooi zijn gezien die prijs ;) )
Misschien omdat je hem daar 2 weken na release nog niet hebt? Ik heb geen ervaring met die shop, maar ik weet niet, misschien is het wel een foutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Laatst online: 11:55

Griffin

Is mythical

ik denk dat de release date gewoon een fout is.
De prijs zou zo maar goed kunnen zijn bij hun, dat kan je niet weten omdat het de keuze van CDWoW is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

Anoniem: 177151 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:43:
ZEER GOED NIEUWS:

Aankomende PC demo vrijwel zeker multiplayer

De aankomende PC demo van Call of Duty 4: Modern Warfare zal vrijwel zeker multiplayer zijn. Vandaag bedankte Activision de deelnemende Xbox360 beta gamers via een e-mail. Daarin stond tevens vermeld dat de uitgever enkele grote updates voor de boeg heeft staan en dat gamers binnenkort weer kunnen genieten van de wapens, perk en multiplayer maps van Call of Duty 4.

' Al hoewel de beta is afgelopen, zal het niet lang duren voordat je weer kunt genieten van de Call of Duty 4: Modern Warfare wapens, perks en multiplayer maps. Tussen nu en de wereldwijde release in november, zijn we van plan om enkele opwekkende updates mee te delen. Stay Stuned, we beloven dat het het wachten waard zal zijn,' aldus Activision.

De releasedatum voor Call of Duty 4 staat gepland op 6 november in Amerika en 9 november in Europa. De datum van de PC demo is nog niet bekend, maar meerdere gamesites gaan ervan uit dat de demo tussen 16 en 22 oktober zal verschijnen.
Kijk dat is goed nieuws, kijk echt super erg uit naar deze game. De mp van cod is namelijk altijd ijzersterk geweest.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Vuurvoske schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:49:
[...]

Kijk dat is goed nieuws, kijk echt super erg uit naar deze game. De mp van cod is namelijk altijd ijzersterk geweest.
Vuurvoske, nog een oude bekende :Y) ..

En inderdaad, het enige wat ik eigenlijk altijd speel is de MP van CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de prijs is meestal goedkoper bij die zaak. maar dat van de releasedate is wel raar. misschien omdat de zaak ergens op zo'n eiland zit? (heb ik ergens gelezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:25

Vuurvoske

Nunquam cede!

SoaDmaggot schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:43:
[...]

Vuurvoske, nog een oude bekende :Y) ..

En inderdaad, het enige wat ik eigenlijk altijd speel is de MP van CoD
Ey gast da is fucking lang geleden.

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748

Ik krijg ook behoorlijk veel zin in deze game, ik heb met de CoD serie veel plezier gehad online. Ik weet alleen niet of ik voor de PC, PS3 of 360 versie moet gaan. :? Ik ben altijd voor PC geweest voor shooters, maar begin ook al aardig te wennen aan een controller. Old school achter me PCtje online knallen, of heerlijk achterover hangend dolby digital achter een HDtje.... Jaja tegenwoordig zijn keuzes niet meer zo makkelijk. ;)

Welke versie (zouden julie) kiezen (julie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104748 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 22:27:

Welke versie (zouden julie) kiezen (julie)?
PC all the way ;) Ik kan niet schieten zonder muis 8)7, en zo ver ik weet is er geen echte clan competitie op de consoles, als laatste zijn er voor de pc altijd na verloop van tijd veel leuke mods die de levensduur van het spel wat opschroeven als je eenmaal uitgekeken bent op het orgineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja , ik heb ooit eens serieus een shooter proberen te spelen met de daarbij komende negatieve vooroordelen en was ook daarna dubbel zo blij met de toetsenbord en muis thuis . Heb mezelf vaak de vraag gesteld of ik geen console zou kopen puur dat het me relaxed lijkt om lekker op het bankie te zitten gamen achter een mooi hd scherm , maar blijf toch wel de pc trouw omdat ik de controllers van consoles niet prettig vindt . Heb er ooit één voor de pc gekocht maar eigenlijk niet veel gebruikt . Vele PC gamers zullen zich denk ik niet graag wagen aan een console, maar als jij het wel lekker vindt spelen dan zou ik best begrijpen dat je het misschien relaxeter achter een groot HD scherm op je gemak stand kan spelen , weet niet de verschillen tussen een Xbox360 conttroller en die van de PS3 maar dat weet jij dan toch wel beter , of andere hier .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:02

Martinspire

Awesomeness

Ik speel nu al een tijdje shooters (en andere games) op mijn 360, maar merk nu dat ik er wel aan gewend ben hoor. Het is inderdaad zo dat je misschien iets sneller kunt reageren met tobo en muis, maar de onlinemogelijkheden van de 360 zijn vele malen beter dan bij de pc (Xbox live is gewoonweg erg goed). Daarbij komt dat iedereen die handycap toch heeft en het de snelheid ook iets vertraagd (wat ik persoonlijk wel fijn vind). Ook is het wel iets vetter om daadwerkelijk een trekker (de trigger van de controller) over te halen dan op de muis te drukken.

Competities zijn er niet zo heel duidelijk, maar als het spel goed is, is er online meestal wel genoeg te doen. Daarbij komt dat als je op Xbox live zit, je weinig tot geen lag hebt met gamen (afhankelijk wel van de programmatuur van de game, maar tegenwoordig verbeterd het heel erg), en je dus ook geen gekloot hebt met serverinstellingen. Het werkt of het werkt niet. Zo simpel is het.

Maar speel maar eens een GRAW, R6V, HALO of COD(3) met een controller en je zult na een tijdje merken dat je niet perse een muis nodig hebt om ff lekker te kunnen gamen...

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 04-10-2007 23:09 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Kan me goed voorstellen dat er mensen zijn die fps met controller spelen fijn vinden en er ook goed in kunnen zijn, zelf ben ik nl. op de gamecube erg goed geweest in james bond nightfire. Zodra je dat weer gaat vergelijken met een pc shooter ben ik daar toch wel tig keer beter in dan ivm een fps op een console. Zeker als je ervan houdt om op een beetje niveau te spelen zou ik kiezen voor de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 23:07:
Ik speel nu al een tijdje shooters (en andere games) op mijn 360, maar merk nu dat ik er wel aan gewend ben hoor. Het is inderdaad zo dat je misschien iets sneller kunt reageren met tobo en muis, maar de onlinemogelijkheden van de 360 zijn vele malen beter dan bij de pc (Xbox live is gewoonweg erg goed). Daarbij komt dat iedereen die handycap toch heeft en het de snelheid ook iets vertraagd (wat ik persoonlijk wel fijn vind). Ook is het wel iets vetter om daadwerkelijk een trekker (de trigger van de controller) over te halen dan op de muis te drukken.

Competities zijn er niet zo heel duidelijk, maar als het spel goed is, is er online meestal wel genoeg te doen. Daarbij komt dat als je op Xbox live zit, je weinig tot geen lag hebt met gamen (afhankelijk wel van de programmatuur van de game, maar tegenwoordig verbeterd het heel erg), en je dus ook geen gekloot hebt met serverinstellingen. Het werkt of het werkt niet. Zo simpel is het.

Maar speel maar eens een GRAW, R6V, HALO of COD(3) met een controller en je zult na een tijdje merken dat je niet perse een muis nodig hebt om ff lekker te kunnen gamen...
Helemaal gelijk in. Mijn top5 spellen ooit bestaat uit 2 console games, en dat zijn graw(2) (ik zie het als 1 spel), en R6V. Beide helemaal top, en een belangrijk punt met deze games vind ik xbox live voip, die geweldig in beide spellen is verwerkt. en NEE, dit is NIET hetzelfde als teamspeak/ventrillo, of zelfs een ingebouwd voip systeem in het spel zelf, om de simpele reden dat werkelijk iedereen zijn microfoon gebruikt. het enige spel op de PC dat in de buurt komt is de project reality mod op battlefield 2. daar werk je meestal in squads, en de leider maakt vrijwel altijd gebruik van zijn headset. er worden over het algemeen ook aparte teams gemaakt voor mensen met voip.
battlefield 2 (en specifiek project reality) staat overigens ook in mijn top5 games allertijden om deze reden.
de andere 2 games in mijn top5 zijn overigens americas army, en C&C generals

en ik hoop dat COD4 de ultieme combinatie gaat worden van R6V en americas army, en hopelijk nog meer dan alleen dat. of ik de pc of de xbox versie koop weet ik nog niet. maar ik heb zo'n gevoel dat de pc versie een betere optie is. de demo's zullen voor mij bepalen wat ik koop. ze hebben allebei hun voor- en nadelen. ik denk dat de xbox360 voor de casual gamer een betere optie is, en de pc versie voor degene die serieuzer (in een clan oid) wilt spelen, omdat in zo'n verband voip wel min of meer verplicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 177151 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:58:
de prijs is meestal goedkoper bij die zaak. maar dat van de releasedate is wel raar. misschien omdat de zaak ergens op zo'n eiland zit? (heb ik ergens gelezen)
Heb onlangs ET:QW bij play.com gekocht voor maar 27,99 ; hier overal 54 of meer. Pakje kwam inderdaad van Jersey (Kanaal-eilanden).

CoD4 bij play.com :

Call Of Duty 4: Modern Warfare
Pre-order.
Due for release on 09/11/2007
our price: EUR 46.49 Delivered

minder groot verschil dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vuurvoske schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 19:49:
De mp van cod is namelijk altijd ijzersterk geweest.
Eens.
Vind CoD:UO Base Assault nog steeds het mooiste wat er is ... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 16:32
@CD-wow is ie iets meer dan 30 euries :)

http://www11.cd-wow.nl/de...ct_code=2369162&subcat=pc

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Ik ga voor de 360 versie, heb de Beta helemaal kapoet gespeeld en wil hem graag gewoon op de console, zoals gezegd heeft iedereen dezelfde handicap met de controler en dat zorgt soms ook wel voor lachwekkende momenten.

Bij PC games kan iedereen enorm snel reageren en precies aimen waardoor het veeel meer training nodig heeft om echt bij de top te horen, bij de console vind ik deze drempel lager en bij mij verhoogt dit mijn speelplezier, ook omdat het anders aanvoelt dan een PC game, ik hoef niet elk hoekje enorm snel overal te kijken net zoals in Counterstrike (wat ik ook veel heb gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

gise schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:03:
Bij PC games kan iedereen enorm snel reageren en precies aimen waardoor het veeel meer training nodig heeft om echt bij de top te horen, bij de console vind ik deze drempel lager en bij mij verhoogt dit mijn speelplezier, ook omdat het anders aanvoelt dan een PC game,
Ben in dat kader wel benieuwd of straks on-line de Xbox en Pc gamers op dezelfde servers tegen elkaar komen te spelen ... had wel zoiets opgevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:09:
[...]

Ben in dat kader wel benieuwd of straks on-line de Xbox en Pc gamers op dezelfde servers tegen elkaar komen te spelen ... had wel zoiets opgevangen.
nope kan niet. was eerst wel de bedoeling maar gaat niet door. staat wel ergens in dit forum als je wat terugbladert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
zou anders ook niet erg grappig zijn voor de xbox spelers. op de pc heb je echt wel een mega voordeel wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Complete lijst met Call of Duty 4-perks is bekend

De complete lijst van de Call of Duty 4 Perks en wat voor functie ze hebben is bekend gemaakt. Perks zijn de speciale vaardigheden die je aan je personage kunt toekennen tijdens het spelen van de multiplayermodus van Call of Duty 4. De meeste perks moeten eerst vrijgespeeld worden en daarnaast geldt er een maximum van drie perks per speler.

Eerste set perks:
Bomb Squad
C4 x 2
Claymore x 2
RPG-7 x 2
Special Grenades x 3…..(Drie extra smoke of flash granaten)
Frag x 3
Bandolier…..(Meer ammo per clip)

Tweede set perks:
Juggernaut…..(Meer health)
Slieght of hand…..(Het herladen gaat sneller)
Stopping power…..(Wapens richten meer schade aan)
UAV Jammer…..(Verstoor de radar van je vijand)
Sonic Boom
Double Tap

Derde set perks:
Extreme conditioning…..(Je kunt langer sprinten)
Steady Aim…..(Je kunt beter mikken)
Last Stand…..(Schiet nog even met je pistool terwijl je dood gaat)
Deep Impact…..(De kogelpenetratie door muren is verbeterd)
Dead Silence…..(Maak minder geluid tijdens het rennen)
Iron Lungs…..(Hou je adem langer in tijdens het snipen)
Eavesdrop…..(Luister mee met vijandelijke chatsessies)
Martyrdom…..(Gooi nog een granaat terwijl je doodgaat)

En dan groot nieuws:

Call of Duty 4 PC demo komt op 11 oktober!

De kogel is door de kerk. De langverwachte PC demo voor Call of Duty 4: Modern Warfare zal op 11 oktober (21:00 uur - Amerikaanse tijd: PST) worden vrijgegeven. Een singleplayer demo wel te verstaan. Het level ‘The Bog Rescue’ vult de PC demo namelijk. De website Yahoo Games neemt de release tot zich op en pakt groot uit met artikelen en beelden van de demo.

In het singleplayer level 'The Bog Rescue’ sta je in de kisten van Sergeant Paul Jackson, 1st Force Recon en beland je met je mede-soldaten in een groot gevecht in het Midden-Oosten. Je hoofddoel is om de locatie te bepalen van een vriendschappelijke M1A2 tank en het vervolgens te beschermen. Voordat je dat kan bereiken zal je je eerst een weg moeten banen door een chaotisch slagveld met tientallen vijandelijke manschappen.

en nog een filmpje over de tactics:
Infinity Ward heeft een nieuw filmpje gepubliceerd waarin te zien is hoe belangrijk de tactieken in Call of Duty 4: Modern Warfare zijn. In het korte filmpje wordt het team van de ontwikkelaar omgetoverd in soldaten die zelf de tactieken doornemen; in het hoofdkwatier van Infinity Ward wel te verstaan. Zo is het controleren van kamers en het geven van orde van belang in de game

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 177151 op 09-10-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Wat is dat voor een onzin?
Het zou toch een multiplayer demo worden? Das waar het spel om draait 8)7
Ik hoef geen singleplayer, nja misschien ff om de graphics te checken maar ik wil weten of de multiplayer leuk is alvorens ik 45 euro ga dokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Thrills33ka schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 20:56:
Wat is dat voor een onzin?
Het zou toch een multiplayer demo worden? Das waar het spel om draait 8)7
Ik hoef geen singleplayer, nja misschien ff om de graphics te checken maar ik wil weten of de multiplayer leuk is alvorens ik 45 euro ga dokken
Dat jij er zo over denkt is prima. Maar waarom zouden mensen de SP demo niet willen zien? Genoeg mensen kopen een spel ook voor de SP missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Hann1BaL schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 21:09:
[...]

Dat jij er zo over denkt is prima. Maar waarom zouden mensen de SP demo niet willen zien? Genoeg mensen kopen een spel ook voor de SP missies.
Ja singleplayer is voor een paar uurtjes, maar ik geef pas 45 euro uit aan een spel als het ook een goede multiplayer heeft. Daar kom je zo dus niet echt snel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
sorry hoor, maar een spel waar alleen de singleplayer aan leuk is download ik wel, of het moet echt goedkoop zijn. 10 euro ofzo.
alleen spellen waarvan ik de multiplayer goed vind heb ik gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
defusion schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:54:
sorry hoor, maar een spel waar alleen de singleplayer aan leuk is download ik wel, of het moet echt goedkoop zijn. 10 euro ofzo.
Wat een totale bullshit redenering zeg, erg goedkoop om zo downloaden voor jezelf goed te praten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-03 21:07
Same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
cheiron schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Wat een totale bullshit redenering zeg, erg goedkoop om zo downloaden voor jezelf goed te praten.
Agree ;)

Net zoals als: Ik koop pas nieuwe schoenen als ik er eerst 2maanden op heb gelopen... stel je voor dat het een miskoop is :/

Of

Ik wil eerst een stuk taart opeten, zodat ik weet of de taart lekker is voordat ik hem koop... :/

De meeste mensen kunnen wel 45euro ophoesten voor game (een pc van dik 1000euro kan ook ;) ) en als de game zoveel tegenvalt kun je het na 1maandje nog zeker wel voor 30euro kwijt op martkplaats....

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Nee, jij koopt een spel omdat ie multiplayer heeft die alleen met een legale key te spelen is en koopt hem niet als er toch alleen maar singleplayer is waarvoor het hebben van een legale key niet boeit. Zeg dat dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Okee okee... voordat we in een welles-nietes-discussie belanden, terug naar CoD4 :)

Ik ben benieuwd hoe ze het precies uitgewerkt hebben, bij Call of Duty kan ik echt alleen maar aan WO2 denken. Had wel een paar filmpjes gezien en op zich ziet het er leuk uit, maar de sfeer is zó anders dan bijvoorbeeld Rainbox Six Vegas (en misschien is dat ook wel het mooie eraan?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Jejking schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:22:
Okee okee... voordat we in een welles-nietes-discussie belanden, terug naar CoD4 :)

Ik ben benieuwd hoe ze het precies uitgewerkt hebben, bij Call of Duty kan ik echt alleen maar aan WO2 denken. Had wel een paar filmpjes gezien en op zich ziet het er leuk uit, maar de sfeer is zó anders dan bijvoorbeeld Rainbox Six Vegas (en misschien is dat ook wel het mooie eraan?).
Helemaal mee eens, als doorgewinterde CoD speler zal het voor mij even wennen zijn.
WOII thema zit gewoon bij CoD ingebrand en dus bij mij ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
Muthas schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:24:
[...]

Nee, jij koopt een spel omdat ie multiplayer heeft die alleen met een legale key te spelen is en koopt hem niet als er toch alleen maar singleplayer is waarvoor het hebben van een legale key niet boeit. Zeg dat dan gewoon.
dat speelt ook zeker een rol ja. maar ik zou het op hetzelfde niveau zetten van het aantal uren dat ik er werkelijk plezier aan beleef. en over het algemeen zorgt de multiplayer mode voor meer uren speelplezier dan de singleplayer.
maar er zijn uitzonderingen. GTA san andreas, en waarschijnlijk GTA4 wanneer die uit is. gta:sa heb ik gekocht omdat ik daar wel wat meer dan een paar uur mee speel.
ook hitman blood money had ik gekocht omdat ik die levels toch 100x speel op een andere manier.
wat voor GTA geldt geldt trouwens ook voor soortgelijke games. op de xbox heb ik saints row gekocht voor de singleplayer. maar veel andere games met alleen een boeiende singleplayer heb ik niet gekocht omdat ik er simpelweg te snel mee klaar zou zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

Bezulba

Formerly known as Eendje

nee je koopt een multiplayer spel omdat er bijna altijd een keycheck op zit voordat je online kan spelen. Dus dat je ali-illegali versie gewoon niet werkt.

heeft weinig te maken met multi of singleplayer only...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is cd-wow een beetje te vertrouwen & op tijd? Heb er nog nooit bestelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:57

CaDje

Framedrops for life

Anoniem: 177151 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:30:
.............

Call of Duty 4 PC demo komt op 11 oktober!

.........
pff 10 okt. komt orange box uit. Moet ik in 1 dag epp2 en portal uitspelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:48

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 232926 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 20:23:
[...]

Ik heb er meerdere bestellingen gedaan, ik had de bestelling meestal binnen een week binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

[...]

Ik heb er gisteravond ET:QW besteld, ik ga het vandeweek merken. De shop scheelt trouwens enorm qua prijzen in vergelijking met andere shops.

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:41
Ik zou er voorlopig nog ff niks bestellen!
Ze zijn de laatste maanden al 3 keer van eigenaar veranderd.
En ze hebben een rechtzaak gehad betreffende cross import.
En er loopt nu nog een rechtzaak betreffende cross import.
Dus zou niet gaan wagen een pre orders.
Ze halen hun spullen uit azie en verkopen deze door aan europese landen en dat is verboden.
Je moet het zelf weten maar zou het risico niet nemen, voor je het weet verliezen ze de rechtzaak en kan je fluiten naar je centen.
En de eerste rechtszaak hebben ze al een flinke boete moeten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
[...]

Ik eigenlijk ook nog nooit, maar lees wel vaker dat mensen daar bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Maar met de huidige onzekerheid van CD-Wow, zie ook nieuws: Cd-importeur over de kop door miljoenenboete, is het raadzaam om even af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
AtleX schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:28:
Maar met de huidige onzekerheid van CD-Wow, zie ook nieuws: Cd-importeur over de kop door miljoenenboete, is het raadzaam om even af te wachten.
belachelijk zeg...
wij moeten hier in NL altijd het volle pond betalen voor een spel of cd, in het buitenland is het vele malen goedkoper! en dan is er een webshop die het tenminste eerlijk maakt en die krijgt een boete van 60 miljoen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

ZpAz schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 15:15:
[...]

Ik eigenlijk ook nog nooit, maar lees wel vaker dat mensen daar bestellen :)
Ik heb daar COD2 besteld, deze was idd geen Euro-versie. Wel engels, dus boeide me niet ;)
Ikzelf zou er voorlopig niet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb er cod2 ook gekocht omdat ie nogal goedkoper was, 24 euro ipv 50 euro. enige nadeel was dat het 6 cds waren ipv 1 dvd. maarja wat boeit dat nou zo vaak installeer ik het ook niet opnieuw :D ik heb er ook al wel gekeken voor cod4 maar als het 3weken later komt dan de releasedate dan haal ik em wel ergens anders voor iets meer geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:32

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

De demo komt niet om 21:00 Nederlandse tijd, maar al om 17:00.

http://videogames.yahoo.c...y-4-launch-central/532901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

om de stilte voor de storm te doorbreken, zijn hier nog een paar nieuwe video's

http://www.gametrailers.com/player/26150.html (HD)
http://www.gamespot.com/video/0/6180589

en nog een paar High res. foto's (weet niet of deze hier eerder genoemd zijn)
ik moet zeggen dat foto 9 en 10 zeer mooi uit zien :9~

Ter aanvulling:
prestige mode (level 65): geen idee wat het precies inhoud, maar klinkt leuk. (volgens mij een vorm van show-off mode). We zullen wel zien over een krap maandje.. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Vic Vega op 09-10-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
komt de demo nu morgen of op donderdag? OF vrijdag?
Kan iig niet wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 14-06 18:39
Donderdag om 17:00 :)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laten we hopen dat je in de expansion niet echt een tazer aan je ballen moet vast maken voordat je kan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

haha, dat zou wat zijn :P

Grant Collier zegt in het filmpje van gamespot dat CoD4 meer MP mappen heeft dan eerdere titels. Ik hoop echt dat er zo'n 20 mappen zijn, voor maximaal speelplezier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Ben benieuwd wat de minumum specs zijn om het op hoge instellingen een beetje hoog te draaien.

Donderdag zullen we het weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
ZpAz schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 20:08:
Ben benieuwd wat de minumum specs zijn om het op hoge instellingen een beetje hoog te draaien.

Donderdag zullen we het weten!
nouja, het zal inderdaad wel gelimiteerd zijn door je eigen hardware.
wat ik hoop is dat het dusdanig terug te klokken is dat het ook op oudere hardware prima draait. dan kunnen we het tijdens een lanparty eens draaien :)
op de resolutie van mijn scherm (1920x1200) zal ik zowieso niet echt op high kunnen draaien gok ik zo :P
maar inderdaad, donderdag zullen we het weten. indien de servers niet allemaal zwaar belast gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

defusion schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:18:
[...]
maar inderdaad, donderdag zullen we het weten. indien de servers niet allemaal zwaar belast gaan worden.
Ik ben bang van wel, 11 oktober is Yahoo! Exclusive |:( .
fourzerotwo wrote on October 05, 2007, 10:39:43 PM
It's a free download, so no one has to worry about that. It will be on more sites than just Yahoo! after the 11th also.

Yahoo! got the first day exclusive on the demo so it was up to them to announce, despite knowing it for quite a while, I couldn't say anything until it was up on Yahoo! which I thought was early today, but ended up coming mid-day.
http://www.infinityward.c...83.msg17511.html#msg17511

Vrijdag mag de rest van het internet de demo pas aanbieden, dus vanavond en morgen avond maar een schaap offeren aan de Yahoo! goden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
defusion schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:18:
[...]

nouja, het zal inderdaad wel gelimiteerd zijn door je eigen hardware.
wat ik hoop is dat het dusdanig terug te klokken is dat het ook op oudere hardware prima draait. dan kunnen we het tijdens een lanparty eens draaien :)
op de resolutie van mijn scherm (1920x1200) zal ik zowieso niet echt op high kunnen draaien gok ik zo :P
Idd, draai zelf @ 1680*1050 en ben benieuwd wat voor grafisch ik er daar uit kan persen. Mischien kan ik het fps nog iets omhoog krijgen door de GPU verder over te klokken, maar tot nu toe wil dat niet echt lukken. Meer RAM mhz wil denk ik wel, maar of de fps daar nou zo veel sneller van gaat lopen.
Anoniem: 232926 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 21:59:
[...]

Ik ben bang van wel, 11 oktober is Yahoo! Exclusive |:( .

[...]

http://www.infinityward.c...83.msg17511.html#msg17511

Vrijdag mag de rest van het internet de demo pas aanbieden, dus vanavond en morgen avond maar een schaap offeren aan de Yahoo! goden 8)7
Volgens callofduty.nl bieden hun vanaf 5 uur smiddags donderdag een link aan via een 1000mbit servertje. Daar kan je hem dus lijkt mij wel meteen wegslepen :)

[ Voor 17% gewijzigd door ZpAz op 09-10-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Niet online
bah :(
dan hoop ik dat iemand het donderdag nog even op usenet zet.
anders zal het inderdaad een paar jaar duren voor iedereen de demo eens gedownload heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Intresante game. Heb 'm niet echt gevolgt, maar ga de demo zeker proberen.
Ik hoop dat ik deze game wel met lekkere frames kan spelen op 1280x1024, met alles op high.. na de teleurstelling van crysis.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resma
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 11:22
Ik ben best wel een COD fan. Heel wat uurtjes spelplezier achter de rug >:) Aangezien ik geen console heb ging COD3 (oneven dus ontwikkeld door Treyarch) mijn neus voorbij.

Gelukkig zijn we weer bij een even release, dus van Infinity Ward. Dan is de PC versie en daarmee ook ik, weer van de partij.

Ik ben zeer benieuwd naar de gameplay en graphics van deze nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:59
Daar baal ik overigens nog steeds van: dat CoD3 niet op de PC is gekomen :(

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Laatst online: 16-06 13:10
cheiron schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 09:49:
Daar baal ik overigens nog steeds van: dat CoD3 niet op de PC is gekomen :(
Was COD3 geen COD2-versie voor de console...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Laatst online: 27-07-2020
Acid__Burn schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:09:
[...]

Was COD3 geen COD2-versie voor de console...?
nein,het is best triest dat yahoo de download alleen heeft want dan krijg je 1kb per seconde gezijk |:( dus laten we hopen dat fileplanet enz ook nog wat host want ik kan niet wachten CoD4 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:24
Kwamen de XBox 360, PS3 en PC versies allemaal op dezelfde datum uit :? Kan niet wachten om te raggen op me xdoos 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Chubz schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 10:33:
[...]

nein,het is best triest dat yahoo de download alleen heeft want dan krijg je 1kb per seconde gezijk |:( dus laten we hopen dat fileplanet enz ook nog wat host want ik kan niet wachten CoD4 _/-\o_
Gewoon ff een dag langer wachten dan. Morgen is het alleen exclusief bij Yahoo. Daarna kun je het ook elders downloaden.
Kaap schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:35:
Kwamen de XBox 360, PS3 en PC versies allemaal op dezelfde datum uit :? Kan niet wachten om te raggen op me xdoos 8)
Yep, allemaal op 9 november (dit had je trouwens ook kunnen vinden door de search te gebruiken...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Vic Vega schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 13:31:
[...]

Gewoon ff een dag langer wachten dan. Morgen is het alleen exclusief bij Yahoo. Daarna kun je het ook elders downloaden.

[...]

Yep, allemaal op 9 november (dit had je trouwens ook kunnen vinden door de search te gebruiken...)
waarom zou dat? zodra iemand gedownload heeft kan die het toch uploaden? Rapidshare/i3D.nl ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:07

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Thrills33ka schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

waarom zou dat? zodra iemand gedownload heeft kan die het toch uploaden? Rapidshare/i3D.nl ofzo?
Als de demo echt public is, kan hij naar mij toe, zorg ik dat hij op de FTP komt van SNT (UT..). Dan is er iig een Gbit verbinding beschikbaar. Waarschijnlijk moet dat wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Thrills33ka schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 15:06:
[...]

Ik bedoelde meer dat Chubz niet perse met 1kb/s via Yahoo hoeft te downloaden. Maar inderdaad ook via hostingsites.
Ik verwacht niet dat het meteen op rapidshare o.i.d. te vinden is. Zal zo druk zijn op de Yahoo site, dat iedereen inderdaad met een paar kb/s zit te downloaden (met alle irritaties en ongeduld). Vandaar dat ik zei dat Chubz het beste een dag kan wachten en via torrent/rapidshare o.i.d. downloaden. Binnen een kwartier heb je hem :9

@Hann1BaL
Dat zou fantastisch zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 14-06 18:39
whaaaaa er staat 11 oktober 9am (21:00) PST...dat is dus gewoon -8 uur he :( dat zou betekenen dat die demo pas de volgende ochtend hier in nederland te krijgen is.... NIET COOL

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het greucht van de MP demo is dus nu wel van de baan gezien het een SP demo wordt ,toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Anoniem: 171349 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 17:11:
Het greucht van de MP demo is dus nu wel van de baan gezien het een SP demo wordt ,toch?
9AM is toch gewoon 09:00 en niet 21:00, 21:00 is toch PM?
Of zie ik dat nou weer verkeerd.

Maar toch dat dagje erbij zou voor mij niet veel uitmaken, even kijken of het lekker wegspeelt en dan kijk ik wel verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Deeltje 2 alweer: [PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Topic Deel 2 hier graag verder gaan.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.