[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Jejking schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:35:
Nog even een tip: als je mega zwaargewond bent en je weet dat je het einde van het rondje niet gaat halen online, wat doe je dan?

Juist, je pakt een granaat, pin eruit, cooken, en midden tussen de vijanden springen. Gewéldige tactiek, helemaal zelfbedacht, en het leuke is, het werkt ook nog! :Y)
Als ik dan Admin was ging zo iemand als jij lekker op de banlist :)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

n00bdani86 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 12:18:
[...]

En waarom dan? Het is een tactiek, er is niks cheat-achtigs aan, het verpest het spel niet, je maakt een reguliere kill, dus wat is het probleem en waarom plaats je deze opmerking? Ik snap je echt niet :?

Overigens hier een stukje uitleg, waarbij ik hoop dat je nu wel snapt wat ik bedoel ;)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamikaze

Edit:

@ hieronder:

hallootjes 8) >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Jejking op 21-07-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
[...]

Ow jaa tuurlijk, censuur en verbieden.
Dit is ook een bestaande oorlogs tactiek.

Als er een bijzonder goede sniper op jouw server zit die heel je team ownt (zonder cheats oid) dan ban je hem toch ook niet? Het is eerlijk hoor...
(Iets over japanners, vliegtuigen en vliegdekschepen :z :))

edit:
Lol @ boven mij met de edit :D

[ Voor 4% gewijzigd door ixl85 op 21-07-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 11:32:
Wauw dat duurt echt nog fokking lang! :/

Mij benieuwen wat de werkelijke systeemeisen dan zijn. Want dat is nog steeds niet duidelijk toch?
kijk eens op de eerste pagina, daar heeft de TS de minimale systeemeisen neergezet en het staat ook op charlieoscardelta.com

De Amerikaanse gamesite Gametrailers.com heeft Call of Duty 4: Modern Warfare tot de beste 'First-Person Shooter' en de titel met de beste 'Graphics' van de E3 2007 benoemd. Het nieuwe spel van Infinity Ward versloeg in de categorie beste 'First-Person Shooter' onder andere meer Bioshock en Half Life 2: The Orange Box. De opmerkelijkste prijs was die voor beste graphics. In de categorie waren Crysis en Halo 2 niet van de partij, en kreeg Call of Duty 4 de voorkeur boven games als Crysis, Gears of War en Kilzone 2.
filmpje van gametrailers.com

en nog een award

Na gtv.com en gametrailers.com valt Infinity Ward met Call of Duty 4: Modern Warfare ook bij de E3- awarduitreiking van IGN.com in de prijzen. De game kreeg de titel 'Beste First-Person Shooter (PC)' , 'Best First-Person Shooter (Xbox360)' en 'Best Graphics Technology (Xbox360)'. Daarnaast kwam de game net te kort voor de titel 'Beste PC Game', 'Beste Graphics Technology (PC)', 'Beste FPS (PS3)', 'Beste Graphics Technology (PS3) en 'Beste PS3 Game'. Hiervoor kreeg Call of Duty 4 wel de Runner-up Award, de prijs voor de game die tweede is geëindigd in de categorie. Bekijk hier alle uitslagen van de E3- awarduitreiking.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[...]

Dan loopt je server lekker snel leeg, als er een admin is die niet tegen zijn verlies kan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt nu weer goed te gaan, maar voor de volledigheid:
Modbreak:Dit topic gaat over Call of Duty 4, voor CoD2-zaken kun je terecht in (verrassing) het Call of Duty 2-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juist

en daarom de nieuwe perk: sleight of hand

Wekelijks wordt er door Fourzerotwo een ‘perk’ belicht in een video. De perk is een nieuwe functie in de multiplayer van Call of Duty 4: Modern Warfare waarmee je je online character aan kan passen op je eigen gevechtstijl. Deze week de perk: Sleight of Hand.

Met de perk Sleight of Hand zal je je elk wapen sneller kunnen reloaden. De perk is ideaal voor zware machinegeweren, zoals de M60 in de video of een M249 SAW geweer. Immers, wanneer het op een groot gevecht aankomt, is een snellere herladingstijd van je wapen handig, omdat elke seconde zal tellen.

filmpje van slight of hand (download)
filmpje op charlieoscardelta.com

Uitzonderlijk is het wel te noemen: Infinity Ward legt de keuze bij de community om de beste Boxart van Call of Duty 4: Modern Warfare te kiezen. ''Toen deze community werd opgezet, beloofden we exclusief,'' aldus Fourzerotwo op charliedeltaoscar.com, de community website van Infinity Ward. Gamers hebben keuze uit vijf boxarts en hebben de mogelijkheid daarbij kritiek te geven. Infinity Ward zal uit de meningen een uiteindelijke boxart maken. Gamers hebben hier de mogelijkheid om te reageren op de Boxarts.
links naar de boxarts:
alpha
bravo
charlie
delta
echo

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2007 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Volgens mij gaan de Perks heel snel verdwijn uit de clan wars. Leuk in publics maar verder...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Phydomir schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:18:
Volgens mij gaan de Perks heel snel verdwijn uit de clan wars. Leuk in publics maar verder...
Zo'n voorgevoel heb ik ook, je hebt met die perks zeker beschikking over meer tactische mogelijkheden maar sommige zijn zo ontzettend sterk dat ik me afvraag of dat wel balanced kan blijven :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:47:
[...]

Zo'n voorgevoel heb ik ook, je hebt met die perks zeker beschikking over meer tactische mogelijkheden maar sommige zijn zo ontzettend sterk dat ik me afvraag of dat wel balanced kan blijven :)
ik neem aan dat ze daar wel voor zorgen anders worden altijd dezelfde perks gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Laatst online: 16-07 10:08
Tijdje geleden had ik het ook al gemeld en toen zei iedereen dat het wel mee viel. De sterf stemmen van de mannetjes zijn nogsteeds exact het zelfde als met Cod2 . Zie hierzo het bewijs : http://www.gametrailers.com/player/21748.html (HD) blaa......

[ Voor 3% gewijzigd door Blaatkiller op 23-07-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Blaatkiller schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:21:
Tijdje geleden had ik het ook al gemeld en toen zei iedereen dat het wel mee viel. De sterf stemmen van de mannetjes zijn nogsteeds exact het zelfde als met Cod2 . Zie hierzo het bewijs : http://www.gametrailers.com/player/21748.html (HD)
Wat is je punt? Maakt dat een game volgens jou slechter ofzo? Waarom zouden ze moeite doen voor nieuwe stemmen als de oude al zo goed waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

steveman

Comfortabel ten onder

Je kunt je ook afvragen of mensen inderdaad andere kreten uit zijn gaan slaan tijdens het sterven de afgelopen 60 jaar...

Okay, als ze nou "mein leben" riepen... :P

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

net als jorn vind ik het niet storend. De geluiden zijn gewoon goed en niets mis mee, het zou alleen maar geld en tijd gekost hebben om nieuwe geluiden te maken.
Ook vind ik de geluiden gewoon goed samengaan met alles, echt meer 'echt' krijg je het toch niet of je moet 1000 doodgaan geluidjes hebben zodat dikke gozers anders klinken dan dunne gozers bijvoorbeeld, maar dit vergt wel heel veel van de ontwerpers, bouwers, sytemen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat is zo bij bijna alle games, en bijna alle dingen.

Niet alleen geluidjes, maar ook textures en maps worden vaak gerecycled. Soms krijgen ze een oplapbeurtje, waardoor ze wat mooier worden, of wat beter in het decor van de nieuwe game passen. Er zullen misschien wel wat sterfgeluidjes bij komen, maar niet zoveel. Samen met een aantal van de oude (die in CoD4 passen) heb je dan toch weer een boel geluiden.

Dit is echt niets nieuws. Speel eens NFS:MW en dan NFS:C, of twee Tomb Raider spellen achter elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Laatst online: 16-07 10:08
Ik irriteer me er mateloos aan dat als ik straks in cod4 iemand neerschiet ik nogsteeds die duitse kreunen uit cod2 moet aanhoren. Dat zou voor mij dan echt een oud spel zijn in een nieuw jasje. Ze schreeuwen het uit van dit is het nieuwste... of meeste vernieuwende spel. Waarom dan nogsteeds iets ouds gebruiken? blaaaaaa....?

[ Voor 3% gewijzigd door Blaatkiller op 23-07-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Griffin schreef op zondag 22 juli 2007 @ 11:48:
net als jorn vind ik het niet storend. De geluiden zijn gewoon goed en niets mis mee, het zou alleen maar geld en tijd gekost hebben om nieuwe geluiden te maken.
Ook vind ik de geluiden gewoon goed samengaan met alles, echt meer 'echt' krijg je het toch niet of je moet 1000 doodgaan geluidjes hebben zodat dikke gozers anders klinken dan dunne gozers bijvoorbeeld, maar dit vergt wel heel veel van de ontwerpers, bouwers, sytemen etc
De geluiden bij bepaalde models plaatsen lijkt me nou niet zo heel ingewikkeld hoor. if model=fat play fat.wav else thin.wav om maar iets te noemen ;) Tis inderdaad alleen wat overdreven omdat je dat toch niet doorhebt wanneer je bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Kaasje123 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:14:
[...]

De geluiden bij bepaalde models plaatsen lijkt me nou niet zo heel ingewikkeld hoor. if model=fat play fat.wav else thin.wav om maar iets te noemen ;) Tis inderdaad alleen wat overdreven omdat je dat toch niet doorhebt wanneer je bezig bent.
het was maar een voorbeeld om te noemen, you get the point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Tja, ze hadden tochwel wat nieuwe geluiden ervoor kunnen gebruiken vind ik. Vind het toch wel erg helmut und günther klinken :P

Hopelijk hebben ze niet WW2 weaponsounds :)

De bewegingen van de soldaten zien er wel superrealistisch uit, alhoewel het scripted is: hoe ze die deur opblazen _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door Dani86 op 22-07-2007 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Griffin schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:23:
[...]

het was maar een voorbeeld om te noemen, you get the point
Of het performancewise handig is is een ander verhaal.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bdani86 schreef op zondag 22 juli 2007 @ 16:29:

Hopelijk hebben ze niet WW2 weaponsounds :)
hoe willen ze nou ww2 weaponsounds gaan doen als je wapens van deze tijd hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Blaatkiller schreef op zondag 22 juli 2007 @ 12:01:
Ik irriteer me er mateloos aan dat als ik straks in cod4 iemand neerschiet ik nogsteeds die duitse kreunen uit cod2 moet aanhoren. Dat zou voor mij dan echt een oud spel zijn in een nieuw jasje. Ze schreeuwen het uit van dit is het nieuwste... of meeste vernieuwende spel. Waarom dan nogsteeds iets ouds gebruiken?
Heb je het filmpje eigenlijk wel gekeken? Zal ik je dan maar verklappen dat het om de kreten gaat, en niet om 'Neeeiiin!!!!' enzo? ;)
Een doodvallende Duitser of Marokkaan bijvoorbeeld, zal echt niet veel anders schreeuwen hoor.

En waarom nog iets ouds gebruiken? Omdat er simpelweg niets mis is met die geluidjes, ook in 2007 niet. Waarom tijd en geld in een nieuw geluidje steken als er een oude gebruikt kan worden?

Je hoort toch ook niemand zeiken als een physics/graphics/game engine in 5 verschillende spellen gebruikt wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nou dan ben ik wel heel benieuwd, naar de graphics van deze game. Aangezien ze Call of Duty 4 boven Crysis verkiezen, bij IGN-Award.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2007 @ 19:47:
[...]

hoe willen ze nou ww2 weaponsounds gaan doen als je wapens van deze tijd hebt :?
^^ mbt de Cod2 diesounds© :)

Je moet niet alles serieus nemen wat ik typ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe perk is onthuld: C4

Wekelijks wordt er door Fourzerotwo een ‘perk’ belicht in een video. De perk is een nieuwe functie in de multiplayer van Call of Duty 4: Modern Warfare waarmee je je online character aan kan passen op je eigen gevechtstijl. Deze week de perk: C4.

Deze perk is het begin van een paar perks, die speciale wapens zal toelichten. Er zullen ook nog grenades, RPG's ed volgen, hier verwachten we binnenkort ook meer info over. In deze perk zie je hoe je handig gebruik kan maken van C4. Deze perk is opgenomen via de multiplayer-mode op een PS3. Een greep uit de commentaar van charlieoscardelta: "Keep in mind, the actual perk only gives you 2 C4 per spawn, so you have to choose your usage of them wisely. C4 is great for setting traps, especially since vehicles are fully destructible in multiplayer. As you can see in the first part of the video, we planted some C4 on a car, lured the enemy up to it to take cover and sent them flying. The rest of the video is a montage of death showcasing the many ways to take out enemies using C4. "

filmpje op charlieoscardelta.com
filmpje in quicktime HD (download)
filmpje in wmp HD (download)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ziet er wel lol uit die C4, alleen zoals bij charlieoscardelta comments word gezegd door de bezoekers, ik denk dat er veel gecamped mee gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:24:
Ziet er wel lol uit die C4, alleen zoals bij charlieoscardelta comments word gezegd door de bezoekers, ik denk dat er veel gecamped mee gaat worden.
lijkt me sterk, je hebt er maar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:57:
[...]

Als je het goed timed kun je daar wel 8 man tegelijk mee vermoorden, als je spanws op een bepaalde tijd hebt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 12:57:
[...]

hopen dan maar dat je ze niet van deadbodies kan afrapen zoals je dat met nades kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Griffin schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:10:
[...]

hopen dan maar dat je ze niet van deadbodies kan afrapen zoals je dat met nades kan doen
Dat zal sowieso niet het geval zijn lijkt me het hoort immers bij een perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zondag 29 juli 2007 @ 13:05:
[...]

Als je het goed timed kun je daar wel 8 man tegelijk mee vermoorden, als je spanws op een bepaalde tijd hebt.. ;)
daarom lijkt het me ook niet wat voor DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 14:00:
[...]

daarom lijkt het me ook niet wat voor DM
Vraag me echt af hoe ze dat gaan doen met die perks. Want zoals je al zegt lijkt me C4 perk echt vies in DM zeker als de spawns weer zo uitermate slecht neergezet zijn als in CoD2, daar kun je met nades alleen al spawnkillen terwijl je naast een spawn staat :X Gamemode gebonden zal wel niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Claymores lijkt me veel leuker als C4 in MP. Net zoals bij DF games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Hopelijk zit de Headquarters mp mode er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

HQ roelt (H)

Heeft iemand toevallig al wat gelezen over Mac support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
wat is de HQ mode? Een centraal punt dat ingenomen moet worden ofzo?
ik vind die auto trouwens niet eens zo compleet verwoest als dat ze claimen dat ze kunnen worden verwoest...

btw, zijn er eigenlijk nog andere nieuwe spellen in de maak zoals COD, BF etc. die wel WW2 zullen zijn? Lijkt me wel jammer als ze nou in eens allemaal WW2 laten voor wat het is ;(

-edit- ah MOH natuurlijk nog...pfew..saved by MOH :> :/
Ik snap trouwens echt niet waarom gamespot (bijv) het heeft over het feit dat de meeste dingen uit WW2 nu wel gedaan zijn... ja, vanuit de allied point of view wel ja. Er eigenlijk geen enkele games waarin je als duitser speelt...hoe vet zou dat zijn! Dat je duitsers als mates hebt ipv comrades of britten. Maar ja, dat is natuurlijk weer niet goed te praten bij de top |:(

[ Voor 37% gewijzigd door FireFoz op 29-07-2007 21:05 ]

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

FireFoz schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:54:
wat is de HQ mode? Een centraal punt dat ingenomen moet worden ofzo?
ik vind die auto trouwens niet eens zo compleet verwoest als dat ze claimen dat ze kunnen worden verwoest...

btw, zijn er eigenlijk nog andere nieuwe spellen in de maak zoals COD, BF etc. die wel WW2 zullen zijn? Lijkt me wel jammer als ze nou in eens allemaal WW2 laten voor wat het is ;(

-edit- ah MOH natuurlijk nog...pfew..saved by MOH :> :/
Ik snap trouwens echt niet waarom gamespot (bijv) het heeft over het feit dat de meeste dingen uit WW2 nu wel gedaan zijn... ja, vanuit de allied point of view wel ja. Er eigenlijk geen enkele games waarin je als duitser speelt...hoe vet zou dat zijn! Dat je duitsers als mates hebt ipv comrades of britten. Maar ja, dat is natuurlijk weer niet goed te praten bij de top |:(
MoH of CoD: opposing forces _/-\o_

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Tja, hoe wil je er een singleplayer campaign van maken? 1939-1942? :P

Bij de CoD campaigns ging het in principe om het naspelen van gebeurtennissen, maw de moffen verslaan. :)

Anyway, we gaan offtopic op deze manier.

HQ is een soort King of the hill idee.

Er kwam een punt ergens op de map, daar stond een radio. Die moest je capturen. Elke 45sec dat je de radio captured hield, kreeg je punten voor als team. Het andere team moest het punt waar de radio stond innemen: De radio kapot maken dmv er naast te gaan staan en wachten, die persoon kon dan weer kapot geschoten worden etc.

Ook moest je wachten op respawn, iedereen spawnde dan tegelijk als reinforcements.

De plekken rond de radio werden dan echte hardpoints waar je dan om ging vechten.

Echt supercool _/-\o_

[ Voor 63% gewijzigd door Dani86 op 29-07-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de nieuwe perk: Dead Silence

Wekelijks wordt er door Fourzerotwo een ‘perk’ belicht in een video. De perk is een nieuwe functie in de multiplayer van Call of Duty 4: Modern Warfare waarmee je je online character aan kan passen op je eigen gevechtstijl. Deze week de perk: Dead Silence.

In deze nieuwste perk, Dead Silence genaamd, krijg je de kans om je vijand te besluipen, zonder opgemerkt te worden. De perk geeft je de mogenlijkheid om geluidloos je vijand te besluipen, om daarna dodelijk toe te slaan met je mes. De perk uitgelegd door community manager Fourzerotwo: "With the Dead Silence perk, you'll make less noise when you move, which means you'll be able to easily sneak up on unsuspecting enemies for a swift knife melee. Dead Silence is great for stealthy style players who want to flank around or sneak in behind their enemies undetected. For the true, ghost player, Dead Silence combined with a customized weapon load out with a suppressor and UAV Jammer, allows for some serious stealth action. This perk is useful in just about every situation and game type, because getting the jump on the enemy always works out in your favor."

quicktime SD filmpje
quicktime HD filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Volgens mij wordt dit echt zo'n spel waarbij je na 50 speeluren nog aan de knoppen moet wennen :/

Maargoed, je krijgt er wel wat voor terug :9
n00bdani86 schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 21:19:
Imo een zinloze perk:

Als je iemand zo ziet lopen, en je loopt achter hem aan, kan je hem net zogoed afknallen :)
1. Het is zo leuker, vooral bij campers in een raampje.
2. Dan komt er meteen 10 man op je af lopen omdat ze schoten horen.

[ Voor 55% gewijzigd door TheZeroorez op 04-08-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Imo een zinloze perk:

Als je iemand zo ziet lopen, en je loopt achter hem aan, kan je hem net zogoed afknallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Ik blijf erbij dat ik van een aantal perks vind dat ze er standaard in moeten zitten. Elke soldaat kan sluipen, elke soldaat kan als-ie half dood neervalt nog even zijn pistool trekken. Slaat nergens op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Leuke perk vind ik dit :)

Je loopt in een gebouw, kijkt ff door een raam naar buiten en je hoort ergens in gebouw iemand lopen... cool dan toch dat ji geruisloos hem kan opzoeken? lekker sneaky!

In veel games kan je toch iemand horen komen, als je met niet te veel man op een server zit en daarin is dit echt wel handig :) !

* Dutchie! denkt terug aan Action Quake 2 waar je volgens mij dit ook had met schoenen die je kon kiezen. En dat was toen ookal leuk ;)

Edit:de SP word geupdate hoor, zo en dan lekker druk heb ik het :(

[ Voor 8% gewijzigd door Dutchie! op 04-08-2007 21:38 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Ik snap de perk best wel goed. Maar toen ik de post van dondersgoei las dacht ik dat je ook stealthty :P moest bewegen. Maar je kan gewoon rennen en m dan neersteken. Komop zeg dat is een beetje te raar hoor.
Iedereen die rent met zn zware bepakking maakt geluid.

De perk zou beter zijn als je dan alnog moest gaan kruipen of geknield lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Omfg... ik denk dat het echt tijd wordt voor een 24" inch monitor voor Crysis en deze game! Wat een graphics zeg. _/-\o_ :D

Edit: november komen Crysis en deze game uit, dus ik zal in december wel weeer RSI hebben.... :o

Edit2: hopen dat de multiplayer van deze game weer een beetje aarsch schopt. Die van Cod2 vond ik niet echt super, en die van CoD1 heb ik helemaal kapotgespeeld.

[ Voor 54% gewijzigd door Format-C op 05-08-2007 10:22 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Griffin schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 09:48:
Ik snap de perk best wel goed. Maar toen ik de post van dondersgoei las dacht ik dat je ook stealthty :P moest bewegen. Maar je kan gewoon rennen en m dan neersteken. Komop zeg dat is een beetje te raar hoor.
Iedereen die rent met zn zware bepakking maakt geluid.

De perk zou beter zijn als je dan alnog moest gaan kruipen of geknield lopen.
ik denk dat iedereen dat zoiezo al kan, dit was in cod2 iig wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Opzich best vet/lache maar deze perk laat me toch wel weer heel erg twijfelen over de perks.
In dat filmpje zie je ook niet echt het nut van 'Dead Silence' die gasten die neergestoken worden zouden het nog niet eens horen als je de perk niet had :X
Ook ben ik het eens met Griffin, al de perks lijken nu power ups zoals je ze in UT ed. hebt en vind ik echt _niet_ bij de CoD stijl horen. Ok dat je stiller kan lopen dat kan wel maar niet rennen zonder geluid, maak er dan nog een 'stand' (crouch, prone, stand, stealth) waarbij stealth een mix is tussen crouch en stand en uiteraard alleen bij gebruik van de perk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even af wachten maar hoe het gaat werken in de MP , als je in bepaalde gametypes sneaky te werk kan gaan door er eerst een paar neer te slaan en vervolgens de andere met wat lood bewerkt omdat die nog niks gehoord hebben is natuurlijk leuk om te doen lijkt mij , in COD2 kan je ook bashen maar zat geen sprint in , in cod 1 en UO was bashen wel wat moeilijker . Het gaat mij eerlijk gezegd niet meer zo om de realiteit maar meer om de gameplay verfraaiing persoonlijk .

ff dom doen als nog , euh perk wat houdt dat nou in , is dat een afkorting van iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:10:
ff dom doen als nog , euh perk wat houdt dat nou in , is dat een afkorting van iets ?
Geen afk., is engels woord voor 'voordeel' of 'extraatje' (en je spreekt het uit als 'purk').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar de CoD2 community is vollop bezig om van CoD4 een nieuwe standaard te maken in het online gaming wereldje. Tommie "general z" Hansen van Callofduty.se heeft een document geschreven met alle pro's en cons van de voorbije cod series en wat CoD4 nodig heeft om het helemaal te maken. Het volledige artikel vind je hier:
http://www.tek-9.net/?p=n...=2&sub=&id=1615&cat=scene

Om je steun te tonen voor dit artikel kun je hier posten: (je moet eerst registreren)

Bij IW hebben ze een eerste versie van het artikel al eens van het forum verwijdert als er nu weer iets dergelijks gebeurt wordt er een brief gezonden naar IW in LA.

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-08 11:53
Goed spel, mooie grafics, leuke gameplay... Meer kan ik hier niet over zeggen. Subliem!!!

Wanneer komt de demo uit, of heb ik deze gemist...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acid__Burn schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:48:
Goed spel, mooie grafics, leuke gameplay... Meer kan ik hier niet over zeggen. Subliem!!!

Wanneer komt de demo uit, of heb ik deze gemist...?
geen demo voor de pc, er komt wel een beta voor de xdoos360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 18:48:
[...]

geen demo voor de pc, er komt wel een beta voor de xdoos360
Edit , een demo is gebruikelijk , en dus lijkt mij normaal op PC.Kunnen ze niet maken }:O , als ze wel dan vraag ik me af , waarom?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

ik heb niets gelezen dat er geen demo voor de pc zou komen. Wel heb ik gelezen dat er geen pc beta gaat komen.
Net zoals ten4 zegt, eigenlijk is het toch standaard dat er een demo uit komt net ongeveer 1 maand (of minder) voor de game release??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Renegade! schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 17:42:
Ik weet niet of het hier al voorbij gekomen is, maar de CoD2 community is vollop bezig om van CoD4 een nieuwe standaard te maken in het online gaming wereldje. Tommie "general z" Hansen van Callofduty.se heeft een document geschreven met alle pro's en cons van de voorbije cod series en wat CoD4 nodig heeft om het helemaal te maken. Het volledige artikel vind je hier:

Om je steun te tonen voor dit artikel kun je hier posten: (je moet eerst registreren)

Bij IW hebben ze een eerste versie van het artikel al eens van het forum verwijdert als er nu weer iets dergelijks gebeurt wordt er een brief gezonden naar IW in LA.
Intressant verhaal , liefhebbers die er voor gaan zo te zien , als ze bij IW het al een keer van forum verwijderd hebben dan geeft dat misschien al een beetje aan dat ze niet zo graag willen luisteren naar wat de community wil blijkbaar , krijg het gevoel dat ze zo langzamerhand wel een een beetje gek worden van die PC freaks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Griffin schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 09:28:
ik heb niets gelezen dat er geen demo voor de pc zou komen. Wel heb ik gelezen dat er geen pc beta gaat komen.
Net zoals ten4 zegt, eigenlijk is het toch standaard dat er een demo uit komt net ongeveer 1 maand (of minder) voor de game release??
Voor zover ik weet komt er wel degelijk een demo uit. Allen de Beta is nu uit in Amerika (welke ze overigens ook willen gaan "uitgeven" in Europa las ik vanochtend). De demo zal idd 1 maand voor de launch uitkomen ongeveer. Zo is dat (volgens mij) altijd nog gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
FireFoz schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:54:
Ik denk dat een game vanuit duits oogpunt teveel zal losmaken bij diverse instanties die 60+ jaar na dato nog steeds met liefde in de slachtofferrol krijgen.

Ik noem geen namen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Ben ik het niet meer eens. Aan de andere kant: er wordt wel steeds duidelijk gemaakt in deze games dat de duitsers de slechterikken zijn, en de zwakkere partij... Als je geschietkundig gaat kijken klopt dit toch niet helemaal... Voordat ik helemaal offtopic ga, de meeste mensen met geschiedeniskennis weten wat ik bedoel.

Maar er kan dus ook een normale game gemaakt worden vanuit duits oogpunt. De slag om de Ardennen (die bijna door Duitsland gewonnen is toen), enzovoort. Waarom niet? Niks op tegen denk ik. Beter als nu constant dezelfde games voorbij zien schieten, waarbij de gameplay erom gaat een maximaal aantal Duitsers dood te maken. Ik vind dat de andere kant ook wel eens belicht mag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als Duitser bijv. zitten in een bunker op omaha beach en als missie proberen veilig terug te trekken na zo lang mogelijk stand te houden.
Dat lijkt me wel tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Dat zou inderdaad gaaf zijn. Gewoon de echte gebeurtenissen volgen, dus zowel winnen als verslagen worden. Heb je een map waarin jouw partij in de pan gehakt wordt, dan is het jouw taak zo lang mogelijk stand te houden en veilig weg te komen met een paar comrades. Dit principe kan je niet alleen voor de Duitsers, maar vaak ook voor de good guys gebruiken, aangezien die ook niet alles gewonnen hebben aan kleinere gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 23:01:
Als Duitser bijv. zitten in een bunker op omaha beach en als missie proberen veilig terug te trekken na zo lang mogelijk stand te houden.
offtopic:
Dergelijk spel was er al, namelijk GermanFrontMod 1.0 Single Player Demo (een CoD:UO Mod).
De makers van deze mod hadden een volledig single player campaign wilen maken vanuit het oogpunt van een Duitse Wehrmacht soldaat. Tot een volledige campaign is het helaas nooit gekomen. De makers hebben wel een korte SP level uitgegeven, waarbij je als Duitser begint in een bunker bij het strand. Je taak is om zoveel mogelijk Allies om zeep te brengen met je MG42, daarna moet je vluchten en het achterliggende dorp zolang mogelijk verdedigen.
Als je de korte level wilt uitproberen: GermanFrontMod Demo

[ Voor 8% gewijzigd door Indy91 op 07-08-2007 10:08 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Mei schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 07:24:
Dat zou inderdaad gaaf zijn. Gewoon de echte gebeurtenissen volgen, dus zowel winnen als verslagen worden. Heb je een map waarin jouw partij in de pan gehakt wordt, dan is het jouw taak zo lang mogelijk stand te houden en veilig weg te komen met een paar comrades. Dit principe kan je niet alleen voor de Duitsers, maar vaak ook voor de good guys gebruiken, aangezien die ook niet alles gewonnen hebben aan kleinere gevechten.
Óf juist de geschiedenis herschrijven door met de duitsers te winnen ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
rCk schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:16:
[...]

Óf juist de geschiedenis herschrijven door met de duitsers te winnen ^_^.
Dat vind ik dan weer lame... Je ziet toch ook geen spellen waarbij je in Vietnam zit (als voorbeeld), waarbij je met de Vietcong moet zien te winnen.

Of Amerikanen die Market Garden winnen. Vind ik allemaal zo triest. Daarom juist MOH en COD, dat zijn spellen die echt ergens op lijken...

Oh, en mijn excuses voor het noemen van die 2 spellen in 1 zin. Weet dat ik nu de die-hard fan van COD en/of MOH voor de schenen schop... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Acid__Burn schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:22:
Dat vind ik dan weer lame... Je ziet toch ook geen spellen waarbij je in Vietnam zit (als voorbeeld), waarbij je met de Vietcong moet zien te winnen.
Dat noem ik nou niet echt het beste voorbeeld :p

Anyway, ik vind het ook stoer als een game gebaseerd is op de werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Phydomir schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 11:35:
[...]

Dat noem ik nou niet echt het beste voorbeeld :p

Anyway, ik vind het ook stoer als een game gebaseerd is op de werkelijkheid.
Klopt... Maar moest even snel wat verzinnen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Maar CoD4 is fictie. Dat is juist ook een pluspunt bij cod4: er zijn dus nieuwe(re) storylines mogelijk. ( mbt add ons/packs )

Lijkt me cool om óf met de russen het westen te verslaan, of andersom: 2 verschillende sp campaigns, en daarin zelf keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
volgens mij ga ik echt zo naab zijn in dit spel in het begin...met 0,0 CoD2 ervaring...
ik mag dan ook hopen dat je niet meteen als beginnende Cod speler meteen een enorme ervarings achterstand hebt op CoD2 spelers...
en dat met al die perks..jezus ze moeten het niet zo lastig maken, maak het gewoon eerlijk voor iedereen ipv dat iedere speler weer voordelige dingen heeft. ik speel liever gewoon met standaard gear (met natuurlijk een krachtig wapen)
straks loop je dus ergens en opeens word je keihard door de muur gewalln00bed tja daar ben ik nou niet echt blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Thrills33ka schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 00:57:
volgens mij ga ik echt zo naab zijn in dit spel in het begin...met 0,0 CoD2 ervaring...
ik mag dan ook hopen dat je niet meteen als beginnende Cod speler meteen een enorme ervarings achterstand hebt op CoD2 spelers...
en dat met al die perks..jezus ze moeten het niet zo lastig maken, maak het gewoon eerlijk voor iedereen ipv dat iedere speler weer voordelige dingen heeft. ik speel liever gewoon met standaard gear (met natuurlijk een krachtig wapen)
straks loop je dus ergens en opeens word je keihard door de muur gewalln00bed tja daar ben ik nou niet echt blij mee
Het is en blijft een nieuw spel en iedereen begint als n00b.
Sommige spelers echter hebben van 'nature' een betere skill in shooters en die spelen bijna dag en nacht om beter te worden.

Zolang je maar lol in het spel hebt is het goed. Ik speel toch altijd eerst de SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Griffin schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:07:
[...]

Het is en blijft een nieuw spel en iedereen begint als n00b.
Sommige spelers echter hebben van 'nature' een betere skill in shooters en die spelen bijna dag en nacht om beter te worden.

Zolang je maar lol in het spel hebt is het goed. Ik speel toch altijd eerst de SP :)
Ben ik het niet mee eens. Dat er mensen zijn met aanleg: jazeker!
Dag & nacht oefenen: Bull!

Het is gewoon een kwestie van vaker spelen, en verschillende shooters spelen. Dan leer je het meeste. En zeker, de lol is het belangrijkste. Daarom speel je een spel. Oefen eerst in de SP, en ga daarna eens voorzichtig online kijken op een zogehete "n00b" server. Daar heb je de meeste kans op plezier. Daar speel je met minder goede teammates en tegenstanders. Daar word je niet (zoals je dat zelf noemt) "gewalln00bed" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dit word wel gaaf, hopelijk werkt het ook met mijn systeem, maar ik twijfel vanwege de lage kloksnelheid van mijn processor.
Zal het waarschijnlijk gaan werken op dit systeem:

Intel core 2 duo 4400 2 ghz
2 gig ram
xfx 8600 gts 256 mb

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Joopieboy schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:44:
Dit word wel gaaf, hopelijk werkt het ook met mijn systeem, maar ik twijfel vanwege de lage kloksnelheid van mijn processor.
Zal het waarschijnlijk gaan werken op dit systeem:

Intel core 2 duo 4400 2 ghz
2 gig ram
xfx 8600 gts 256 mb
Lijkt me niet echt een probleem. Die proc is best ok. In ieder geval beter dan bv een oude p4 3.2Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Heh, hoezo beter, de kloksnelheid is toch lager :?
Ik snap het niet helemaal....

Of is het omdat het een dual core processor is 2 ghz + 2 ghz?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Joopieboy schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:09:

De echte tweakert weet hoe het in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
Ghz is niet echt belangrijk!! Geloof ons maar, je processor is beter dan dat je denkt en die kan het spel met gemak aan!!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:07
Joopieboy schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:09:

Als je op tweakers zit weet je toch wel ongeveer hoe het werkt? Waarom denk je anders dat de oudere serie van amd bijvoorbeeld de 3500+ die op 2.2ghz liep veel sneller was dan een intel die op 3.2ghz liep ;) . Het is niet alleen maar hoe meer megahertztjes hoe sneller.

Als ik jou was zou ik toch iets meer lezen over verschillende proc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:45:
[...]

Als je op tweakers zit weet je toch wel ongeveer hoe het werkt? Waarom denk je anders dat de oudere serie van amd bijvoorbeeld de 3500+ die op 2.2ghz liep veel sneller was dan een intel die op 3.2ghz liep ;) . Het is niet alleen maar hoe meer megahertztjes hoe sneller.

Als ik jou was zou ik toch iets meer lezen over verschillende proc's.
Lijkt me erg off-topic gaan. Mensen, laten we on-topic blijven aub! :+

Weet niet of de officiële system req. al bekend zijn. Daar kan wel over gediscussieerd worden, maar processor technieken horen hier niet thuis ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Acid__Burn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:37:
[...]

Het is gewoon een kwestie van vaker spelen, en verschillende shooters spelen. Dan leer je het meeste. En zeker, de lol is het belangrijkste. Daarom speel je een spel. Oefen eerst in de SP, en ga daarna eens voorzichtig online kijken op een zogehete "n00b" server. Daar heb je de meeste kans op plezier. Daar speel je met minder goede teammates en tegenstanders. Daar word je niet (zoals je dat zelf noemt) "gewalln00bed" ;)
Met dag en nacht oefenen bedoel ik dat ze veel spelen, veel matches met de clan en alleen maar dat spel spelen en zo elk hoekje en gaatje + trucje van het spel kennen.
Ik had het niet over gewallnoobed worden, maar ik vat m wel. Je moet gewoon in MP een server op zoeken en kijken of JIJ het daar leuk vind. Want je hebt het leuker naar je zin als het lekker gaat en je niet elke 5 sec overhoopgeschoten word :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Griffin schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 13:22:
[...]

Met dag en nacht oefenen bedoel ik dat ze veel spelen, veel matches met de clan en alleen maar dat spel spelen en zo elk hoekje en gaatje + trucje van het spel kennen.
Snap wat je bedoeld ;)
Ik had het niet over gewallnoobed worden, maar ik vat m wel. Je moet gewoon in MP een server op zoeken en kijken of JIJ het daar leuk vind. Want je hebt het leuker naar je zin als het lekker gaat en je niet elke 5 sec overhoopgeschoten word :P
Juist. Daarom is het voor "beginners" vaak leuker om een server te zoeken die iets als "[n00b] Servernaam" heet. Die zijn meestal leuk om te spelen. Kan je een beetje leren spelen online. Vaak zijn de clan servers en de game servers van de makers niet leuk om te spelen als beginneling.

Trust me on this one 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik vind zelf wel dat je, als je juist op taaiere servers gaat spelen, wel beter wordt. Vroegah in CS, UT en daarna BF2 joinde ik altijd express servers met goede lui. Sure, die ownde mij wel, maar ik leerde wel op den duur hoe ik daarop in kon spelen en zodoende werd ik er zelf beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Kaap schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:00:
Ik vind zelf wel dat je, als je juist op taaiere servers gaat spelen, wel beter wordt. Vroegah in CS, UT en daarna BF2 joinde ik altijd express servers met goede lui. Sure, die ownde mij wel, maar ik leerde wel op den duur hoe ik daarop in kon spelen en zodoende werd ik er zelf beter van.
Klopt. Zo ben ik ook begonnen. Maar toen had ik al wat shooter ervaring. Daardoor had ik snel door hoe het werkte, en pikte je het sneller op.

Maar zeg nou eens eerlijk, als je net komt kijken (COD4 is je eerste shooter), wil je niet gelijk op University Servers spelen, niet op Clan Servers, maar juist op n00b servers. Daar kan je tenminste een beetje normaal leren spelen. Als je het daar zat bent, of als je beter wordt dan de n00bs dan kan je een tree hoger op de shooter-ladder (damn... soms verbaas ik mezelf... ik schut nieuwe woorden zo uit m'n mouw :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Acid__Burn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 14:19:
[...]

Klopt. Zo ben ik ook begonnen. Maar toen had ik al wat shooter ervaring. Daardoor had ik snel door hoe het werkte, en pikte je het sneller op.

Maar zeg nou eens eerlijk, als je net komt kijken (COD4 is je eerste shooter), wil je niet gelijk op University Servers spelen, niet op Clan Servers, maar juist op n00b servers. Daar kan je tenminste een beetje normaal leren spelen. Als je het daar zat bent, of als je beter wordt dan de n00bs dan kan je een tree hoger op de shooter-ladder (damn... soms verbaas ik mezelf... ik schut nieuwe woorden zo uit m'n mouw :+).
ik begin sowieso unranked :P kunnen die losers geen profijt van mijn n00bheid nemen, dat gun ik ze niet ^^
nee maar je hebt ook een offline mode, denk dat ik daar dan maar eens als eerste mee begin..
aim zal ik wel snel in de gaten hebben, kwestie van zo veel mogelijk naar het hoofd/borst mikken, dat moet wel lukken :*)
en qua CPU, tja ik heb ook "maar" een E6400...die loopt dan wel op 3.0 Ghz en dat zal echt ruim genoeg zijn, maarja ik zag gister bij de Free Record Shop bij het spel Stalker ook al "recommended een E6400" staan...gaat dus best hard qua systeemeisen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Thrills33ka schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 15:25:
[...]

ik begin sowieso unranked :P kunnen die losers geen profijt van mijn n00bheid nemen, dat gun ik ze niet ^^
nee maar je hebt ook een offline mode, denk dat ik daar dan maar eens als eerste mee begin..
aim zal ik wel snel in de gaten hebben, kwestie van zo veel mogelijk naar het hoofd/borst mikken, dat moet wel lukken :*)
en qua CPU, tja ik heb ook "maar" een E6400...die loopt dan wel op 3.0 Ghz en dat zal echt ruim genoeg zijn, maarja ik zag gister bij de Free Record Shop bij het spel Stalker ook al "recommended een E6400" staan...gaat dus best hard qua systeemeisen
Ja, nooit beginnen in een ranked server. Daar verlies je meer punten mee dan je ooit kan winnen op dat moment. Begin daarom (ik blijf het zeggen :+) op een n00b server. Daar kan je oefenen, oefenen, oefenen totdat je het onder de knie hebt. Dan kan je een stapje hoger gaan.

eigenlijk wederom off-topic...
Ik heb S.T.A.L.K.E.R. ook gespeeld, en valt best mee. Ik heb een (redelijk) nieuwe pc:
Intel C2D E6700, 2 GB RAM, (schrik niet) ATI X800GTO (eerste serie die in NL werd geleverd).

En daar was het goed, tot zeer goed op te spelen. Dus die systeemeisen moet je af en toe ook met een korrel zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

En dan zeker minimum specs. Vaak zijn de minimal system requirements net genoeg om een game op te kunnen starten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
n00bdani86 schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:37:
En dan zeker minimum specs. Vaak zijn de minimal system requirements net genoeg om een game op te kunnen starten ;)
Nee, dat ben ik helaas niet met je eens. De minimum system requirements (geen specs ;)) geven aan wat je minimaal nodig hebt om een beetje normaal te kunnen spelen. Opstarten kan ik alle spellen. Met een beetje geluk kan ik zelfs C&C Tiberium Wars opstarten op een pentium 1. Maar spelen hó maar. Dus minimum requirements wil zeggen dat je daadwerkelijk kunt gamen met dat systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
omfg ik zie btw weer in die filmpjes dat je teammates met koeieletters hun namen boven hun hoofd hebben staan, zo onrealistisch vind ik dat. bij BF2 stoor ik me daar ook al aan en dat kun je niet weg halen...
voor de rest merk ik dat het grafisch helemaal niet zo geweldig is als in sommige eerdere filmpjes en screenshots te zien was...die waren denk ik gewoon grafisch bewerkt. dan met die C4, dat is gewoon net BF2...dat hebben ze toch duidelijk ervan afgekeken of misschien is het gewoon toeval...
en hoe die auto's ontploffen in zo'n filmpje met C4 is nou ook niet echt dat ik zeg WAUW. Gewoon c4 erop geplakt, knopje gedrukt en die auto verandert in 1 seconde in een wrak, ik vind dat niet echt realistische ontploffingen maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Afgekeken zou ik niet zeggen. Games waarin je satchels neer kon leggen waren er allang voordat BF2 er was :z ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

KillerAce_NL schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:25:
Afgekeken zou ik niet zeggen. Games waarin je satchels neer kon leggen waren er allang voordat BF2 er was :z ;)
Counter Strike 1.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Op ign.com staat trouwens een hands-on multiplayer beta preview voor de 360 versie. Ze zijn daar heel erg enthosiast over wat ze tot nu toe gezien hebben. Dat bied wel goede hoop dat ook op de pc MP iig goed wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

JohnD

Bernd

KillerAce_NL schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 19:25:
eerdere COD spellen hadden dit toch ook al?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

Nope. Maar bv. Soldier of Fortune 1 dan weer wel.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een nieuw vet filmpje

ghillie in the mist SD
ghillie in the mist HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
SunStorms_sletje schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:44:
[...]

eerdere COD spellen hadden dit toch ook al?
Yup, CoD:UO had satchels, na het bereiken van een bepaalde rang. Echter deze gingen na een paar seconden automatisch af.

De C4 wordt volgens mij (net als in BF2) ontstoken met behulp van een zendertje.

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 10-08-2007 20:35 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Indy91 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:34:
[...]

Yup, CoD:UO had satchels, na het bereiken van een bepaalde rang. Echter deze gingen na een paar seconden automatisch af.

De C4 wordt volgens mij (net als in BF2) ontstoken met behulp van een zendertje.
volgens het filmpje wat ik gezien heb is het met een remote control ja. Zoals eerder gezegd is hier denk ik ook dus dat het erg lame gaat worden en ik hoop dat het goed uit te zetten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zier er sterk gameplayerig sneaky goed uit, normaal is de gameplay overigens meerendeels rambo stijl geweest in de sp in de COD reeks toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:34:
[...]

En die satchels van uo kon je ook in de mappen vinden + je kon ze koken + als je er een kogel in schoot gingen ze ook al af -dit heb jammer genoeg nooit functioneel gebruikt in een MP spelleke .
In COD4 dus ook weer zoiets , ben benieuwd of die niet irritant gaat worden , in UO vond ik het een zeer doeltreffend bommetje want tanks kon die ook aardig beschadigen .

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Acid__Burn schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 11:37:
[...]

Beste manier is zelf een servertje maken met een password (dat niemand erop kan) en gewoon de map wat verkennen, kijken wat leuke plekjes zijn waar je goed beschut kan zitten en tot hoever je met een handgranaat iemand uit "dat plekje" kan knallen enz.

Dan lopen lopen de kills online's snel op :)

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
dat ziet er dan wel weer heel vet uit...die sniper heeft ook weer erg veel weg van BF2 :+
met dat struikgewas op z'n kop...
maar ik denk dat dit soort filmpjes wel enigzins bewerkt zijn, anders is het toch wel een prachtig spel. maar zoals eigelijk altijd ziet het spel er toch anders uit als je het eenmaal speelt, dan in een filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Thrills33ka schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:51:
[...]

dat ziet er dan wel weer heel vet uit...die sniper heeft ook weer erg veel weg van BF2 :+
met dat struikgewas op z'n kop...
Ja man, en die bomen lijken ook wel op die van BF2! En wat dacht je van het gras?

Kortom: dôh! ze willen het nu eenmaal een beetje realistisch maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Joss schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:53:
[...]

Ja man, en die bomen lijken ook wel op die van BF2! En wat dacht je van het gras?

Kortom: dôh! ze willen het nu eenmaal een beetje realistisch maken
duh, ik zeg toch ook niet dat het gestolen is van BF2...jezus christus zeg
ik bedoel dat alleen maar positief, ik vind die sniper van BF2 er grappig uitzien, en deze ziet er ook weer grappig uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar .

[ Voor 242% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 14:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.