[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.178 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
die trailer ziet er idd wel erg vet uit. wat ik ook heel vond is dat "level?" waarin een leger terroristen oid in gewone kleding in een gewoon huis aanvallen...dat is echt vet! volgensmij is er nog geen een ander spel zoals dit (en bf2 etc) dat met andere units dan leger eenheden of terroristen in die in echte legerstyle werken bevat. lijkt me wel heel erg vet:)

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat maakt het uit dat het geen directx 10 is? Net alsof het dan gelijk 10 keer mooier wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:52:
Wat maakt het uit dat het geen directx 10 is? Net alsof het dan gelijk 10 keer mooier wordt.
het maakt uit, omdat ik daar geen dx10 videokaart voor koop...
denk aan al die mensen met hun 8800 GTS'en en al helemaal die extreem dure GTX'en, denk je dat die nog zitten te wachten op dx9? ik zit daar ook niet meer op te wachten als ik een dx 10 kaart koop....maar ja ik koop Cod 4 denk ik toch wel, want qua games is het echt hopeloos de laatste tijd voor de PC...helemaal NIETS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Thrills33ka schreef op zondag 08 juli 2007 @ 23:07:
[...]

denk aan al die mensen met hun 8800 GTS'en en al helemaal die extreem dure GTX'en, denk je dat die nog zitten te wachten op dx9? ik zit daar ook niet meer op te wachten als ik een dx 10 kaart koop....maar ja ik koop Cod 4 denk ik toch wel, want qua games is het echt hopeloos de laatste tijd voor de PC...helemaal NIETS
Waarom niet? Het maakt me geen bal uit of het DX9 of DX10 is. Zoals uit de beelden van CoD4 blijkt, ziet het uit als DX10. Maar het is gewoon DX9. Zo zie je maar dat er meer uit te halen is uit DX9. Wat ik tot nu toe heb gezien uit de filmpjes, ziet het qua graphics fantastisch uit. ;)
Ik heb een 8800GTX gekocht om op hoge settings en resolutie te spelen. Niet voor DX10. Sterker nog, ik blijf gewoon op WinXP spelen ipv Vista. ;)

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
[...]

Sowieso stelt jou dx 10 kaart waarschijnlijk geen reet voor in directx 10, maar in directx 9 zijn ze wel mega snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

eind van het jaar komen er vet veel

weer wat meer over de multiplayer:

De multiplayer van Call of Duty 4: Modern Warfare is ongekend anders. Voortaan maken de klassen en de perks deel uit van de multiplayer en wordt met nieuwe systemen gewerkt. Afgelopen weken kwamen de details over de multiplayer met beetjes, maar door de bomen ziet men het bos niet meer. Grant Collier maakt daar een eind aan, en verklaarde op gedetailleerde wijze de opzet achter de multiplayer...

De multiplayer bevat vijf klassen waaruit de gamer moet kiezen: de assault-rifle klasse, de SMG-klasse, de 'vernieling'- klasse met de shotgun en de explosieven, de sniper klasse en de lichte machine geweer klasse. De vijf klassen zijn de kern van de multiplayer, maar daar behoren nog de perks bij. Met de perks heb je de mogelijkheid je character aan te passen aan je eigen gevechtstijl. Niemand speelt de game zonder perks. Met toevoeging van de perks ontwerp je nieuwe klassen die je zelfs een eigen naam kan geven. Voorbeeld: Je speelt Capture the Flag en om te winnen heb je een geschikte character nodig. Dus je selecteert een perk die je character hoge snelheid geeft. Met de aanpassingen maak je een character die je flagcapper noemt. Maar gaat jouw voorkeur meer uit naar een character die de vlag besluipt, zal je een perk moeten selecteren waarmee je een goede radar krijgt en waarmee je boodschappen van de vijand kan onderscheppen. Je noemt de character de 'espionage guy'. Zo zijn er dus meerdere perks. In totaal heb je de keuze over drie Perks- categorieën en zal je wijs moeten besluiten welke stijl het best pas bij de map.

Daarnaast heb je de Kill Streaks in Call of Duty 4. Bij de eerste drie kills die je maakt, unlock je een spionagevliegtuig die de map voor je scant. Schietende vijanden zullen nu als kleine rode puntjes in je rader opflikkeren. Daarnaast heb je de UAV spionagevliegtuig waarmee je voor 30 seconden alle vijanden op je radar kan zien. Na de drie kills heb je de vijf-kill reeks, waarmee je airstrike kan krijgen. Hiermee kan je vliegtuigen inschakelen die vanuit de lucht de map bombarderen. Bij de zeven-kill reeks heb je de mogelijkheid om een helikopter in te schakelen die je ondersteuning zal geven.

Naast deze perks en de Kill reeks heb je ook de challanges. Met de challanges wordt je beloond als je iets uiters bijzonders of ongewoon doet. Bijvoorbeeld bij je eerste Knife kill, zal je de eerste level van de challanges hebben. Iedere challange heeft levels. Zo zal de volgende challange zich openen bij de 10 of 25 knife-kills. En deze challanges unlocken weer extra materiaal.

en over het WO2 gebeuren:

Menig gamer moest even slikken bij het horen dat Call of Duty 4 niet in de Tweede Wereldoorlog af zal spelen, maar in de moderne oorlog. Een opmerkelijke keuze van Infinity Ward, die overigens niet bij iedereen goed viel. Want wat was nou de aanleiding voor de ontwikkelaar om het roer om te gooien in het genre?

Sommige ontwikkelaars van Infinity Ward zijn al zo'n zeven jaar bezig met de Tweede Wereldoorlog. Veel aspecten en gevechten van die tijd zijn al aangedaan. Volgens Grant Collier behoort de typische stijl van Call of Duty-niet alleen maar tot de Tweede Wereldoorlog. De ontwikkelaar wilt daarom zien hoe de gamers reageren op de verschillende genres. ''Er zijn veel gamers die niet de affiniteit hebben met de Tweede Wereldoorlog en vanwege dat nooit de sfeer van Call of Duty zullen ervaren. We denken dat we door dit te doen veel mensen zullen betrekken bij de game en zij zullen misschien terugkijken en zeggen ''Hey, Ik weet niet wat ik allemaal gemist heb. Ik ga terug en ga de andere Call of Duty's spelen, want als het in Call of Duty hier allemaal om is, ben ik er fan van,'' aldus Collier.

Infinity Ward wilt overigens benadrukken dat het niet zo is dat de Tweede Wereldoorlog- genre nooit meer zal worden aangedaan. ''De deur is zeker weten open- we zijn niet bezig om deuren te sluiten, maar juist om ze te openen,'' aldus Collier.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2007 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:48:
[...]

eind van het jaar komen er vet veel

.. knip ..
Gelukkig wel zeg ik heb het afgelopen jaar maar een game voorbij zien komen die ik leuk vind/vond en dat was notabene een expansion :P
info over de multiplayer
Klinkt wel goed moet ik zeggen, die challenges lijken me ook wel leuk om die te doen maar ik ben bang dat veel goede spelers in het begin veel challenges zullen halen (ik wrs ook wel) als ze bij newbies in de server zitten. Bijv. heel de middag alleen proberen te knifen en je zult wel een level of 2-3 gehaald hebben. Trouwens zagen die ranks er wel cool uit en die op de pic was nog niet alles ook :)

[ Voor 70% gewijzigd door psychoclown op 09-07-2007 18:02 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 17:48:
[...]
''Er zijn veel gamers die niet de affiniteit hebben met de Tweede Wereldoorlog en vanwege dat nooit de sfeer van Call of Duty zullen ervaren.
Dat IS toch ook de sfeer van COD :? Imo is de nieuwe COD meer een soort van BF2, ik krijg er absoluut geen COD gevoel van bij het zien van de trailers...

die atoombom ziet er trouwens niet zo heel realistisch uit in die trailer:P die mushroom-cloud ontwikkeld zich veel te snel; zo'n cloud is mega groot en vanaf een afstand (om hem geheel in beeld te krijgen) gaat het heel geleidelijk...:) overigens wel echt de shit die nucleaire ontploffingen :9~

verder ziet het er wel echt heel gaaf uit. ga hem wss ook wel kopen...hoop dat ie net zo verslavend wordt als BF2 is, die heb ik nu al zo vaak gespeeld...

[ Voor 35% gewijzigd door FireFoz op 10-07-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Mjah, heb CoD1 en 2 grijs gespeelt (SP en MP). Die ''typische'' CoD-sfeer lijkt er niet te wezen in CoD4, maar dat komt naar mijn idee omdat niemand em nog gespeelt heeft en er dus geen oordeel over kan vellen.

Laat eerst maar es de fatsoenlijke (p)reviews komen en dan hebben we het er nog wel es over. ;)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MelvinB schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:44:
Mjah, heb CoD1 en 2 grijs gespeelt (SP en MP). Die ''typische'' CoD-sfeer lijkt er niet te wezen in CoD4, maar dat komt naar mijn idee omdat niemand em nog gespeelt heeft en er dus geen oordeel over kan vellen.

Laat eerst maar es de fatsoenlijke (p)reviews komen en dan hebben we het er nog wel es over. ;)
Nee idd geen WO II sfeer wat cod altijd heeft gebracht , maar voor mij is cod meer als WOII en dat is dat het knallen met je pang pang schijt-ijzer altijd zo verrekte secuur kon aanleren, en als ze dat nu weer kunnen waarmaken dan ben ik misschien tevreden , de sp speelde ik overigens nooit uit , dat werd me te langdradig liniair .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
MelvinB schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:44:

De gameplay filmpjes, vind ik juist wel dat er CoD sfeer in zit. Snelle actie, overal ontploffingen en kogels, chaos, rook, hoe de mannetjes lopen etc. Ik vind het netjes omgezet van WOII -> Hedendaags. De WOII setting vond en vind ik zoiezo altijd al tof, maar hedendaags ook.

* Dutchie! hoopt dat er binnen kort een demo komt, of iedergeval een counter voor een demo :p en natuurlijk lekker wat info met de E3...

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B1gk1ller schreef op maandag 09 juli 2007 @ 00:28:
[...]

Sowieso stelt jou dx 10 kaart waarschijnlijk geen reet voor in directx 10, maar in directx 9 zijn ze wel mega snel
wel erg overdreven denk je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik weet dat dit topic over PC is, maar ik wilde dit toch dit filmpje met jullie delen, die op E3 is vertoont (Microsoft conference):

ingame single player XBox

Let ook op de sniper 0:58 - 1:02min. :P

Belooft veel goeds voor PC (denk ik, hoop ik). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Vic Vega schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:27:
Ik weet dat dit topic over PC is, maar ik wilde dit toch dit filmpje met jullie delen, die op E3 is vertoont (Microsoft conference):

ingame single player XBox

Let ook op de sniper 0:58 - 1:02min. :P

Belooft veel goeds voor PC (denk ik, hoop ik). :)
dat is wel vet idd, wat ik zo kut vind aan BF2 als je sniper bent is dat je zo makkelijk te spotten bent...je kunt bijna nergens in de bosjes liggen want ze zien je zo...niet echt realistisch:) lijkt mij vetter als ze snipers wat meer mogelijkheden geven om echt sneaky ergens te liggen...en dan ook gewoon 1 kogel 1 kill, maar dan bijv wel rond het hart of hoofd. en dan gewoon een goede sniper-gameplay maken waarbij je dus echt wel skills moet hebben en je niet makkelijk punten kunt scoren...dus dat je rifle beweegt als je net gaat liggen en pas na 3 seconden ofzo steady is...en dan nog een beetje heen en weer gaat op je ademhaling:) Dat is veel vetter dan hoe ie nu in BF2 is..bij COD4 lijkt dit er al wel wat meer op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik weet ff niet waar ik het heb gezien of gelezen... maar 1 van de ontwikkelaar zei dat als je tussen de struiken/gras ligt, dat je heel moeilijk te zien bent voor de tegenstander. Spotten gaat dus heel moeilijk.
Bij CoD2 kun je met DX7 (soms ook met DX9) overal door heen kijken. Maar bij CoD4 schijnt dit verholpen te zijn.

Dat je een paar seconden nodig hebt om goed te liggen, ademhalen etc is inderdaad realistischer. Maar ik denk dat dit na een tijdje irritant zal zijn. Vooral als je je sniper als 2e wapen hebt.
- van wapen wisselen
- 3 seconden wachten voordat je stil bent
- adem inhouden..
- en schie... Tegen die tijd ben je allang door iedereen afgemaakt :)
Ben wel met je eens dat sniping erg simpel is zonder vertragingen. Zal dus ergens tussen in moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Tuurlijk is dat irritant, maar daar ben je sniper voor he;) De rol van een sniper is niet om als een rambo door het slagveld heen te rennen en zodra je iemand ziet te gaan liggen en te schieten...:) Eerder ergens een eindje van het slagveld af en de bosjes liggen en wachten tot er iemand "in je vizier loopt". Voor close-range combat is een sniper absoluut niet goed..en ook niet bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van IG:

Ook Call of Duty 4: Modern Warfare zal toegevoegd worden aan het Games for Windows-merk van Microsoft. Zo heeft men bekend gemaakt op de E3 Media & Business Summit.

en er gaat ook nog een demo voor de pc komen, wel later dan de demo die voor de xdoos komt

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:39

Griffin

Is mythical

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:24:
van IG:

Ook Call of Duty 4: Modern Warfare zal toegevoegd worden aan het Games for Windows-merk van Microsoft. Zo heeft men bekend gemaakt op de E3 Media & Business Summit.

en er gaat ook nog een demo voor de pc komen, wel later dan de demo die voor de xdoos komt
Dan maar hopen dat het niet iets van 'Vista only' game word.
* Griffin gaat er niet vanuit omdat Microsoft het niet ontwikkeld zoals Halo 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
komt COD4 ook eerst voor de consoles uit en dan later pas voor de PC's, of gewoon tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Griffin schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:06:
[...]

Dan maar hopen dat het niet iets van 'Vista only' game word.
* Griffin gaat er niet vanuit omdat Microsoft het niet ontwikkeld zoals Halo 2
Dat kunnen ze niet maken. Zoals je het zelf al aangeeft, het is niet gemaakt door Microsoft. Ik denk dat Infinity Ward en Activision het spel toegankelijk willen maken voor iedereen, met natuurlijk wel (redelijk hoge) hardware eisen. Met software matige eisen graven ze hun eigen graf in, imo.
FireFoz schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:18:
komt COD4 ook eerst voor de consoles uit en dan later pas voor de PC's, of gewoon tegelijk?
Zoals het er nu uit ziet, willen ze voor alle platformen tegelijk lanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Wel erg cinematic die filmpjes. Als dat maar te halen is met de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Falcon2107 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:43:
Als je de ingame film bekijkt van bijvoorbeeld XBox360 en de 'cinematic filmpjes' zoals jij ze noemt is het dus wel zeker te halen. De vraag is alleen wat voor bruut systeem heb je er voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Griffin schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:40:
@ systemspecs:
Dit is echt minimum en je moet wel heel wat hoger hebben wil je het goed kunnen spelen. Kijk maar naar CoD2 specs.

@ vic vega:
Dat DX7 ondersteuning er niet in zou zitten had je aan kunnen zien komen. Het is 2007 en gaat geen game bouwen waarmee je ook richt op de echte oude pc's. Mensen die een oude(re) pc hebben en het niet kunnen spelen is Pech gehad. Maar dat heb je nu ook met het nieuwste, over 5 jaar zijn er nieuwe spellen en kan je dat ook niet spelen.
Wel jammer dat er geen Dx7 mode is :(,
ik heb een redelijk nieuwe pc, Dx9 trekt hij heel makkelijk, maar ik heb liever minder onzin op mn beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klen_ghost
  • Laatst online: 07-07 20:49
uav , spy planes .. is dit dalijk GRAW 3 of .. want in ghost recon had je deze dingen ook .. overigens snapte ik geen bal van het besturing de eerste paar uur in dat spel.
cod 4 hopelijk wel dikke shooter .. dan doe ik eind van t jaar wel pc upgrade :P .. want dit trekt t wel maar niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Het is zeker geen 'GRAW 3' en het onder de knie krijgen zal dan ook vlot gaan. Geen fratsen zoals dynamic maps etc etc gewoon CoD en niks anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Weer een nieuw ingame filmpje (zelfde in HD) met nieuwe wapens, die we nog niet eerder hebben gezien. Ziet er weer heftig uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ziet er wel nice uit ja...
alleen zo kijkend naar die trailer ben ik bang dat er nog steeds niet echt een revolutie heeft plaatsgevonden op het gebied van echt "realistische" details, zoals eigen benen, eigen lichaam,enz. enz. zien...
gewoon nog altijd een standaard geweertje voor je en meer niet, ook als je doodgeschoten word kijk je gewoon ineens naar de lucht, terwijl dat in het echt natuurlijk heel anders is maarja...
echt zo goed als bijna realistisch zal een game wel bijna niet te maken zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik denk ook niet dat de makers van CoD daarop aimen, CoD is nooit een realistische geweest en dat zal het ook nooit worden dan ik. Gewoon lekker knallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
dat stukje met die heli met die minigun is idd wel bruut:) Die raket op het einde (at) is ook wel vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Thrills33ka schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:29:
ziet er wel nice uit ja...
alleen zo kijkend naar die trailer ben ik bang dat er nog steeds niet echt een revolutie heeft plaatsgevonden op het gebied van echt "realistische" details, zoals eigen benen, eigen lichaam,enz. enz. zien...
gewoon nog altijd een standaard geweertje voor je en meer niet, ook als je doodgeschoten word kijk je gewoon ineens naar de lucht, terwijl dat in het echt natuurlijk heel anders is maarja...
echt zo goed als bijna realistisch zal een game wel bijna niet te maken zijn
ik denk dat in de toekomst (10 jaar ofzo) de games zo realistisch zullen zijn dat ze gewoon bijna niet meer te spelen zijn zo realistisch...dan ziet het er uit als een film...
ga dan maar is een spel als s.t.a.l.k.e.r spelen met de lichten uit en je 5.1 setje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Heb weer een kleine aanpassing gemaakt in de SP, nog (lang) niet klaar natuurlijk maar ik ben wel blij met de linkjes, informatie die ik hier lees! Deze verwerk ik namelijk erin en dat zoekt voor mij stukken makkelijker dan dat ik alles bij elkaar zou moeten zoeken: Bedankt :) ! Sommige tweakers doen erg goed hun "werk" voor dit Topic :) !

Ik kan nu een weekje de SP niet bij werken, daarna zal ik het topic weer doorspitten voor de nieuwe info, dus blijf vooral posten! :) nu ik er een weekje niet ben. Owee, als nu opeens de demo komt he... :( :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ziet er goed uit kan niet wachten op de mp beta :9
Ja je hoort het goed, check dit filmpje Multiplayer Beta Interview

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 13-07-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vic Vega schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:54:
Weer een nieuw ingame filmpje (zelfde in HD) met nieuwe wapens, die we nog niet eerder hebben gezien. Ziet er weer heftig uit!
Dat met al die Black Hawks over die stad lijkt op het demo van Delta Force: Black Hawk Down :)
Verder zien al die filmpjes er echt zoo gaaf uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:31
Jeej dat is vet nieuws. Zeker dat het echt een publieke beta wordt met voldoende keys!

Vraag me in ene wel af: multiplayer met xbox / ps / pc gamers op eenzelfde server?

[ Voor 33% gewijzigd door savale op 13-07-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 14-08 21:48

User

S3

Hier een paar wapens die ik in een paar videotjes gezien heb:
Uzi (mini?)
M4A1
MP5
Dragunov
W1200
AK-47
Javalin
RPK/PKM??
USP .45
M16A4
M4 Carabine
M4A1 Grenadier
M203

[ Voor 45% gewijzigd door User op 13-07-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Falcon2107 schreef:
neem een:
- goede dual-core cpu
- 2 gb of meer geheugen
- 8800 of 2900XT

en het is zeker te halen! :*)

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-08 21:48

Yucko

One clown to rule them all !

MauSS schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:00:
[...]

neem een:
- goede dual-core cpu
- 2 gb of meer geheugen
- 8800 of 2900XT

en het is zeker te halen! :*)
* Yucko stelt de aankoop van zijn nieuwe PC nog ff uit om te sparen :Y)

w000h0000 :9

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:46

Clush

Do as I say...

psychoclown schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:50:
Ziet er goed uit kan niet wachten op de mp beta :9
Ja je hoort het goed, check dit filmpje Multiplayer Beta Interview
Enkel voor de 360, though.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:31:
[...]

Enkel voor de 360, though.
en later voor de pc

wel een vet filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-08 01:04

Dani86

AeroGeek

FireFoz schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:35:
Tuurlijk is dat irritant, maar daar ben je sniper voor he;) De rol van een sniper is niet om als een rambo door het slagveld heen te rennen en zodra je iemand ziet te gaan liggen en te schieten...:) Eerder ergens een eindje van het slagveld af en de bosjes liggen en wachten tot er iemand "in je vizier loopt". Voor close-range combat is een sniper absoluut niet goed..en ook niet bedoeld.
Maarja dan word je weer door de mensen die je afschiet als volgend bestempeld in de CoD scene:

n00b, camper, aimbotter, wallhack user etc.

;)

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een filmpje gezien die op de site PC-gamespecial staat waarin te zien valt dat er ook een sprint functie in zit , net zoals UO en weet niet of deze functie erin zat in de console versie COD3 , de pc versie COD2 had het in ieder geval niet en was eerst er teleurgesteld dat die er niet in zat maar na ik het weer gewend was vond ik het alleen maar weer beter dat die er niet in zat -snappen jullie het nog :) . In COD4 za je dus waarschijnlijk wel weer kunnen sprinten. Filmpje is trouwens slecht van kwaliteit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 19:56:
Heb een filmpje gezien die op de site PC-gamespecial staat waarin te zien valt dat er ook een sprint functie in zit , net zoals UO en weet niet of deze functie erin zat in de console versie COD3 , de pc versie COD2 had het in ieder geval niet en was eerst er teleurgesteld dat die er niet in zat maar na ik het weer gewend was vond ik het alleen maar weer beter dat die er niet in zat -snappen jullie het nog :) . In COD4 za je dus waarschijnlijk wel weer kunnen sprinten. Filmpje is trouwens slecht van kwaliteit .
een shooter zonder sprint? :')

die hd filmpjes zijn prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:02:
[...]

een shooter zonder sprint? :')

die hd filmpjes zijn prima hoor
Moet je Nou ? eeh wat je wil je ;) ? nou

COD2 had geen geen sprint functie tOCh? B)

Waar HD , wat bedoel je ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar nuchtere momenten later na wat ander fimlpjes GcheckT , dit wordt een game die waarschijnlijk kwa MP identiek als COD2 wordt , mischien de wapens ietsJES anders , anders niets . MarC my words"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
ik dacht dat je het over die filmpjes had die hier waren gepost, daar zijn ook HD versies van:)

Ja, een shooter zonder sprint versie dat kan toch niet?:) Is geen kritiek op jou, maar op COD:P

De MP lijkt mij wel heel erg anders hoor...je kunt in COD4 ook in voertuigen, in COD2 kon dat niet toch?

[ Voor 21% gewijzigd door FireFoz op 13-07-2007 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
FireFoz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 22:57:
ik dacht dat je het over die filmpjes had die hier waren gepost, daar zijn ook HD versies van:)

Ja, een shooter zonder sprint versie dat kan toch niet?:) Is geen kritiek op jou, maar op COD:P

De MP lijkt mij wel heel erg anders hoor...je kunt in COD4 ook in voertuigen, in COD2 kon dat niet toch?
je kunt nu ook niet in voortuigen :) , de makers hebben speciaal op infantary geconcentreerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
mmm jawel toch? ik dacht een in-game trailer gezien te hebben waarbij voertuigen rondreden...waar je in kan dan.

al die trailers zien er overigens wel erg vet uit, maar dat was bij GRAW2 ook, en die vond ik echt mega tegen vallen...zeer slechte gameplay. dus hoop dat dat bij cod4 wel beter is..

[ Voor 55% gewijzigd door FireFoz op 13-07-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:09:
[...]

en later voor de pc

wel een vet filmpje
nee toch? volgens mijn bronnen is de MP-beta X360-exclusive. als jij het tegendeel kan bewijzen, be my guest... ik zou daar ook wel geïnteresseerd in zijn. Op charlieoscardelta.com wordt ook met geen woord over een pc-beta gerept... ben wel benieuwd waar jij je info vandaan hebt.

nog meer betanieuws.

[ Voor 22% gewijzigd door Clush op 14-07-2007 02:06 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

FireFoz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 23:15:
mmm jawel toch? ik dacht een in-game trailer gezien te hebben waarbij voertuigen rondreden...waar je in kan dan.

al die trailers zien er overigens wel erg vet uit, maar dat was bij GRAW2 ook, en die vond ik echt mega tegen vallen...zeer slechte gameplay. dus hoop dat dat bij cod4 wel beter is..
er is in interviews gezegd dat CoD4 infantery only gaat zijn.
Er zullen wel weer SP missies zijn waar je iets moet besturen, maar in de MP zullen geen voertuigen te besturen zijn.
Wel kan je na een bepaalde killingspree een heli oid oproepen.

EDIT: na dat laaste HD ingame filmpje bekeken te hebben ziet het er wel vet uit. Ik zie alleen weer nade-indicators en ik dacht ook auto-health-regeneration gezien te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Griffin op 14-07-2007 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
oh das wel jammer..vind ik wel iets extra's toevoegen in BF2, hoewel ik ook wel regelmatig infantry-only servers speel.

Wat zijn nade-indicators?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

FireFoz schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:08:
oh das wel jammer..vind ik wel iets extra's toevoegen in BF2, hoewel ik ook wel regelmatig infantry-only servers speel.

Wat zijn nade-indicators?
als je het filmpje goed bekijkt zie je soms een granaaticoon + een pijltje in je scherm staan (net als bij CoD2). hiermee word aangegeven "Kijk uit er ligt een granaat naast je". en dat vind ik persoonlijk wat minder. (voor wars/matches met de clan is het wel weer handig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:14
Griffin schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 10:43:
[...]

als je het filmpje goed bekijkt zie je soms een granaaticoon + een pijltje in je scherm staan (net als bij CoD2). hiermee word aangegeven "Kijk uit er ligt een granaat naast je". en dat vind ik persoonlijk wat minder. (voor wars/matches met de clan is het wel weer handig).
Handig, maar niet leuk voor diegene die ze gooit. In mohaa (long time ago) moest je met je ogen en oren maar opletten of er een granaat in de buurt was. Hierdoor maakte ik daarmee best veel kills. Tegenwoordig ziet iedereen dat icoontje en springen ze massaal een andere kant op.

Ik neem aan dat je wel live nades kunt gebruiken in cod4, dat scheelt dan weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Joss schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Handig, maar niet leuk voor diegene die ze gooit. In mohaa (long time ago) moest je met je ogen en oren maar opletten of er een granaat in de buurt was. Hierdoor maakte ik daarmee best veel kills. Tegenwoordig ziet iedereen dat icoontje en springen ze massaal een andere kant op.

Het is wel handig ja, ikzelf vind ze TE onrealistisch. Ik weet dat CoD serie niet voor realisme staat maar toch. In CoD1 en UO was/waren er ook geen nadeindicators en toen werd het ook met veel plezier gespeelt.

* Griffin hoopt dat nade-indicators uit kunnen staan + cookable nades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Dat was leuk in de MP van CoD1, cooking nades gooien. :D Vooral met de Headquarters game mode: De map dat je een kerk had met een begraafplaats erachter. Als de vijandige radio dan op die begraafplaats stond met zn allen nades over de huizen heengooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
n00bdani86 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 12:53:
Dat was leuk in de MP van CoD1, cooking nades gooien. :D Vooral met de Headquarters game mode: De map dat je een kerk had met een begraafplaats erachter. Als de vijandige radio dan op die begraafplaats stond met zn allen nades over de huizen heengooien :)
CoDuo was dat :p

Nades cooken was imo toch een van de betere dingen. Nades bewaren om precies in iemand zijn gezicht te laten ontploffen, lekker nades laten bouncen zodat ze midden in de deur ontploffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
En waarom zou dat ook niet kunnen? Kan in het echt ook gewoon dus het moet er zeker in!

edit:
@ hieronder:
Weet ik, is meer een bevestiging hoor

[ Voor 26% gewijzigd door ixl85 op 14-07-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:14
ixl85 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 13:54:
En waarom zou dat ook niet kunnen? Kan in het echt ook gewoon dus het moet er zeker in!
Dat zegt ie toch? Alleen die nade-indicator is niet realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Imo moeten je bij handgraten gewoon de pin er uit kunnen trekken en dan vast kunnen blijven houden, dat is in het echt ook zo natuurlijk. (en dat ie dus al wel aftelt).

daarnaast vind ik indicators echt gaar, al helemaal als enemies ze ook zien. het systeem in bf2 is prima wat dat betreft; je eigen team heeft er geen last van, en enemies krijgen geen indicatoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

FireFoz schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 14:58:
Imo moeten je bij handgraten gewoon de pin er uit kunnen trekken en dan vast kunnen blijven houden, dat is in het echt ook zo natuurlijk. (en dat ie dus al wel aftelt).
Als ik jouw goed begrijp bedoel jij dat in het echt als je een pin uit een granaat strekt dat de 'timer' al gaat lopen?
Ik dacht altijd dat als je de pin eruit haalde maar de 'hendel' nog dicht kneep dat de 'timer' nog niet begon, juist op het moment dat de hendel lost gelaten werd.
Correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Griffin schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:11:
[...]

Als ik jouw goed begrijp bedoel jij dat in het echt als je een pin uit een granaat strekt dat de 'timer' al gaat lopen?
Ik dacht altijd dat als je de pin eruit haalde maar de 'hendel' nog dicht kneep dat de 'timer' nog niet begon, juist op het moment dat de hendel lost gelaten werd.
Correct me if im wrong
ja het kan beide :) Als je alleen de pin er uit trekt, en de hendel vast blijft houden, gebeurt er niks. Maar als je die hendel lost laat, dan gaat ie aftellen.
Het moet beide kunnen in een spel vind ik...
soms sta je zo dichtbij iemand, dat als je hem dus vast houdt, voor 1-2 seconden, en dan pas gooit, die persoon sowieso dood is. In sommige spellen hoor je een granaat zo duidelijk vallen en dan duurt het nog 2 sec ofzo voordat ie ontploft, dan kan je gewoon weg rennen...

in return to castle wolfenstein kon het wel zo volgensmij, daar splotte ik ook nog wel regelmatig zelf uit elkaar:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:12

steveman

Comfortabel ten onder

Volgens mij is de vakterm "cooking the nade" oid, kon dat ook al niet in cod1 ofzo :? Kan me herinneren dat het echt irritant was om zo'n ding voor je gezicht te krijgen als ie meteen ontplofte, maar heel leuk om bij iemand anders te doen :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

steveman schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:20:
Volgens mij is de vakterm "cooking the nade" oid, kon dat ook al niet in cod1 ofzo :? Kan me herinneren dat het echt irritant was om zo'n ding voor je gezicht te krijgen als ie meteen ontplofte, maar heel leuk om bij iemand anders te doen :)
Dit was in UO FaTaLeKe in "[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare"
maar toch kregen we ze vaak zat ik eigen gezicht ja. vooral de eerste paar keer als je CoD1 gewent bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaatkiller
  • Laatst online: 16-07 10:08
Blaat...

[ Voor 93% gewijzigd door Blaatkiller op 22-07-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Ik denk dat dat in de uiteindelijke versie wel mee zal vallen...
Ze zullen wel niet de zelfde geluiden gebruiken :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-01-2022
Joss schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Dan is het de kunst om je granaat zodanig in de lucht te goooien dat hij ontploft als hij op de grond komt, dan heeft de tegenstander geen tijd meer om weg te lopen ;)

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

steveman schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:20:
Ik heb alleen CoD1 veel online gespeeld dus ik weet cker dat het kon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

n00bdani86 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:55:
[...]

Lol dan is het jouw woord tegen het mijne omdat ik niet COD1 wil installeren. Maar er zijn snel mods uit gekomen voor CoD1 waarin cookable nades zaten.

maar weer even back ontopic en niet over de oudere versies van CoD gaan praten want die hebben hun eigen topic.
Heb nog even rond gekeken, maar de release date staan nogsteeds op 6-11-2007 :/ dus dat word nog even wachten.

Wat betreft de TS:
in de FAQ staat dat CoD4 Dx9 en Dx10 gaat ondersteunen. Maar ik dacht gelezen te hebben dat Dx10 niet ondersteunt zou gaan worden.
correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Dat wachten is niet erg... Als ik die video's zie dan heeft iedereen daar wel baat bij.

Hiermee bedoel ik:
Als je dit op je 1680*1050 schermpje wilt spelen met alles op high, blooming en AA aan... dan heb je wel een heftig systeempje nodig.
Als de graphics van het spel vanaf nu het zelfde blijven en de launchdate is rond het einde van 2007/begin 2008, betekend dat alleen maar meer blije gamers omdat hun 'nieuwe' pc het tegen die tijd wel aan kan.
En ze hebben rustig de tijd om alles te verbeteren..
En het wachten er om heen (hype/filmpjes/foute info enz) is altijd wel leuk imo.

Wat jammer is, is als je een game niet goed kan spelen omdat de sys-specs te hoog liggen * ixl85 wijst nu heel erg naar Supreme Commander
Ik zelf zal rond Dec/Jan gaan upgraden, dus dat is al 1 iemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

n00bdani86 schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:55:
[...]

het kan ook wel in CoD 1, maar niet zonder een mod. in UO kon het wel out-of-the-box. Wat wel briljant was aan UO is dat je kon kiezen of je wou koken of niet. de meeste "cookable nade" mods voor cod1 en cod2 geven je die keuze niet.

dat het onrealistisch zou zijn dat je granaten niet kan koken is natuurlijk onzin, in het echt gebeurt dit ook nauwelijks. simpelweg omdat het levensgevaarlijk is. de fuse van een granaat is onmogelijk precies af te stellen, en dat kans dat een bepaalde granaat een seconde eerder ontploft dan gepland is zeker aanwezig.

die variabele fuse-timer zal waarschijnlijk niet in het spel zitten, wat zal betekenen dat ipv bij wijze van uitzondering iedereen, altijd z'n granaten zal koken.

dit zorgt er ook voor dat granaten in man-tegen-man-gevechten gebruikt kunnen worden, wat in het echt al helemaal niet gebeurt.

dat je stunten met granaten in een spel als cod leuk vindt is natuurlijk prima, maar kom niet aan met het argument dat het realistischer zou zijn. dat het kán is wel realistisch, maar het zal een veel onrealistischere gameplay opleveren.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clush schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 02:00:
[...]

nee toch? volgens mijn bronnen is de MP-beta X360-exclusive. als jij het tegendeel kan bewijzen, be my guest... ik zou daar ook wel geïnteresseerd in zijn. Op charlieoscardelta.com wordt ook met geen woord over een pc-beta gerept... ben wel benieuwd waar jij je info vandaan hebt.

nog meer betanieuws.
dit staat op callofduty.nl.

Infinity Ward heeft bekend gemaakt dat er in augustus een multiplayer-beta van Call of Duty 4: Modern Warfare vrijgegeven zal worden. Deze multiplayer-beta zal alleen te downloaden zijn via Xbox Live. Infinity Ward maakte dit bekend tijdens de E3, de jaarlijkse spelcomputerbeurs in Los Angeles. De ontwikkelaar verklaarde ook dat er een PC-demo in de maak is, maar dat die later zal worden aangekondigd.

en dit op charlieoscardelta.com

What platforms is the BETA for?

This Multiplayer BETA is exclusive to the Xbox 360 via Xbox Live, however we've got lots of things in the works for the PC version as well which we have yet to announce.

hier heb ik het vandaan en komt er dus waarschijnlijk wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Clush schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:03:
[...]

dat je stunten met granaten in een spel als cod leuk vindt is natuurlijk prima, maar kom niet aan met het argument dat het realistischer zou zijn. dat het kán is wel realistisch, maar het zal een veel onrealistischere gameplay opleveren.
Niet wanneer je het, zoals in het echt, een tijdsinterval van 3.5 < x < 5.3 seconden geeft, dat leert ze snel genoeg af, lol.

Mgoed, dit begint er zo steeds vetter uit te zien, ik kan niet wachen :o :9~

@onder: Inderdaad, maar niet zoals in CoD, waar je hem ook een meter of twee naast je laat ontploffen om daarna weg te kruipen :P

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 14-07-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Het komt wel voor hoor, als er bijv een raam is waar ze iets naar binnen gooien wachten ze soms even.
Natuurlijk niet zo lang als in COD maar zo voorkom je wel dekkingzoekende vijanden of dat ze hem weg kunnen schoppen.

Zoals ik zei:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grenade#Using_grenades
http://en.wikipedia.org/wiki/Cooking_off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Clush schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 17:03:
[...]

het kan ook wel in CoD 1, maar niet zonder een mod. in UO kon het wel out-of-the-box. Wat wel briljant was aan UO is dat je kon kiezen of je wou koken of niet. de meeste "cookable nade" mods voor cod1 en cod2 geven je die keuze niet.

dat het onrealistisch zou zijn dat je granaten niet kan koken is natuurlijk onzin, in het echt gebeurt dit ook nauwelijks. simpelweg omdat het levensgevaarlijk is. de fuse van een granaat is onmogelijk precies af te stellen, en dat kans dat een bepaalde granaat een seconde eerder ontploft dan gepland is zeker aanwezig.

die variabele fuse-timer zal waarschijnlijk niet in het spel zitten, wat zal betekenen dat ipv bij wijze van uitzondering iedereen, altijd z'n granaten zal koken.

dit zorgt er ook voor dat granaten in man-tegen-man-gevechten gebruikt kunnen worden, wat in het echt al helemaal niet gebeurt.

toon volledige bericht
daar ben ik het niet mee eens...uiterraad is zo'n granaat die bijna afgaat in iemands zn gezicht gooien niet realistisch, maar als je ergens een aantal enemies ziet staan, en je trekt de pin er uit, houdt hem 1 sec vast, en gooit hem dan, dan heb je wss een stuk meer damage op die enemies dan wanneer je hem meteen gooit... kan me haast niet voorstellen dat dit irl niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:12

steveman

Comfortabel ten onder

Ooi een keer toen ik US:Army dinges es probeerde was er iemand die zich uitgaf als een corporaal ofzo... anyways, 't kwam er op neer dat ze getraind werden in het koken dat ze nog in de lucht onploften, boven de vijand. Dan krijg je het idee van een air burst, en da's effectief.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wallpapers

en nog een berichtje:

De Amerikaanse gamesite g4tv.com heeft Call of Duty 4: Modern Warfare tot de beste titel van de E3 benoemd. Na de E3 worden altijd door verschillende website's awards over meerdere categorieën uitgereikt. Zo zal IGN.com haar awards uitreiken door middel van een stemming. Aan het eind van de maand zullen ook de felbegeerde 'Game Critic Awards' worden uitgereikt door 36 onafhankelijke journalisten. Infinity Ward heeft tijdens de E3 veel materiaal laten zien van Call of Duty 4: Modern Warfare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2007 @ 18:16:
wallpapers

en nog een berichtje:

De Amerikaanse gamesite g4tv.com heeft Call of Duty 4: Modern Warfare tot de beste titel van de E3 benoemd. Na de E3 worden altijd door verschillende website's awards over meerdere categorieën uitgereikt. Zo zal IGN.com haar awards uitreiken door middel van een stemming. Aan het eind van de maand zullen ook de felbegeerde 'Game Critic Awards' worden uitgereikt door 36 onafhankelijke journalisten. Infinity Ward heeft tijdens de E3 veel materiaal laten zien van Call of Duty 4: Modern Warfare.
Persoonlijk hecht ik hier niet zoveel waarde aan de beste titel ,alleen wel dat men wil aangeven dat het spel aardig goed zal zijn , maar de beste titel is zo subjectief . Ook stemmingen zal een lichte graadmeter zijn , zoveel factoren zullen hierbij komen kijken dat je alleen kan zeggen ongeveer vindt men ... . Er zijn zoveel verschillende games , vergelijkingen zijn m.i. bijna niet te maken .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Dit heb nog ff op de CharlieOscarDelta forums gevonden (door fourzerotwo)
Call of Duty 4: Modern Warfare FAQ

Disclaimer: This game is currently in development as such this FAQ is subject to change and will be updated as new information is confirmed.

Developer: Infinity Ward
Publisher: Activision
Genre: First-Person Shooter
Official Site: www.charlieoscardelta.com
# Online:
Xbox 360 / PS3: 1 - 16 Players
PC: 32+ Players
Rating: Rating Pending

Videos:
Last Stand MP Perk HD (Gameplay)
Deep Impact MP Perk HD (Gameplay)
Double Tap MP Perk HD (Gameplay)
Multiplayer Content Interview HD
The Bog Rescue HD (Gameplay)
Vehicle and Weapon Interview HD
Evolution of Storyline Interview HD
Military Advisor Interview HD
Official Reveal Trailer HD

Will there be Anti-cheat out of box?
Yes, we will have Anti-cheat support for Call of Duty 4: Modern Warfare out of box. We have not announced which Anti-cheat system we will be using at this point however, but it will be available at launch.

Will there be Mod Tools / Support?
Yes, we do plan on releasing Mod tools and Mod support for Call of Duty 4: Modern Warfare, there may not be mod tools out of box however we are working to ensure that we have Mod tools and support as soon after launch as possible.

Will There Be Http Redirect?
Yes, Call of Duty 4: Modern Warfare will utilize Http redirect.

I read about classes in MP, how does that work in COD4:MW?
In multiplayer there will be five default classes each with a set weapons load out and three default Perks per class. There will also be the option to Create-a-Class which you can unlock through ranking up that allows you to customize your primary weapon, secondary weapon, grenade type, up to three perks, and accessories for your primary and secondary weapons (i.e. scopes, sights, camo schemes).

What are Perks and how do they work?
Perks are a new addition to multiplayer in Call of Duty 4: Modern Warfare, which act as special abilities to customize your character to your play style. These perks are broken up into three categories and are limited to only having three active at a time (one per category). There are a vast number of perks available, creating a unique MP experience every match with the large amount of difference combinations available.

A new perk will be revealed each week, check the top of this FAQ in the VIDEOS portion for links to videos showcasing perks as they become available.

What are the confirmed perks?
We will be confirming new ones every week, so far we have confirmed:

* Last Stand: Fall to the ground and pull out your pistol for one last chance to kill the enemy before dying.
* Stopping Power: Increased Bullet Damage.
* Juggernaut: Increased Health.
* Martydom: Drop a grenade when you die. (Anti-Tbag Technology)
* Endurance: Longer Sprint.
* Deep Impact: Increased Bullet Penetration.
* Double Tap: Increased Rate of Fire.

Can Perks or other options be modified or disabled?
Yes, server admins and players will have a large amount of config options to disable / enable as they see fit on their servers. Perks can be disabled and plenty of gameplay options can be modified. Server Admins and players will have a healthy config file to assist them.

Will there be kill cam in Multiplayer?
Yes, Kill-cam will be in multiplayer just like Call of Duty 2.

Is Sprinting a new feature in COD4:MW?
Yes, we have introduced Sprinting to both Single and Multiplayer. This is great for getting to cover quickly while underfire.

In one of the videos I noticed someone stab someone, what was that?
Yep, that is our new and incredibly awesome (if I do say so myself) Knife Melee. When things get crazy and you're within hand to hand combat distance, break out a lethal knife stab / swipe / lunge to take down the enemy with your knife.

How many multiplayer gametypes are there, and are the same ones from Call of Duty 2 there?
We're not announcing all the gametypes just yet, but we have brought back all the gametypes from Call of Duty 2 as well as introduced several new ones. The currently confirmed gametypes include:

* Free-for-All (deathmatch)
* Team Deathmatch
* Capture the Flag
* Search and Destroy
* Headquarters
* Sabatoge
* Oldschool (no details available)
* Domination (no details available)

What is Hardcore mode?
We've introduced a new realism mode for the hardcore players, which you can play along with any of the gametypes. So you can play all the gametypes either standard or Hardcore Mode. When playing Hardcore mode there is no HUD, and weapons do more damage (realistic damage).

Can you throw grenades back in Multiplayer?
Yes, you can throw grenades back in Single and Multiplayer.

Can you cook grenades?
Yes, you can cook grenades in both single player and multiplayer.

Note: This FAQ is a work in progress. I'll be updating it as more information is confirmed and revealed. Thanks!
toon volledige bericht
bron

Yes, eindelijk! We kunnen granaten teruggooien. >:)
Ik vraag me trouwens af wat die "oldschool" en "domination" voor speltypen kunnen zijn.
En hardcoremode is dus voor alle speltypen beschikbaar. Ik dacht eerst dat deze alleen te spelen was i.c.m. TDM of DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Domination is een bekend gametype (uit bijvoorbeeld unreal tournament). Daar zijn 2 zones die je met je team moet zien te beheren. Op het moment dat 1 team beide zones in bezit heeft begint een timer te lopen en na een x aantal seconden succesvol beide zones in bezit te hebben gehad krijgt je team een punt, waarna de zones weer neutraal worden.

Ik hoop dat Oldschool een gametype is dat teruggrijpt op de cod1/cod2 gameplay, dus geen sprinten, cookable nades en perks. maar dat zou ik ook niet weten.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Clush schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:43:
Domination is een bekend gametype (uit bijvoorbeeld unreal tournament). Daar zijn 2 zones die je met je team moet zien te beheren. Op het moment dat 1 team beide zones in bezit heeft begint een timer te lopen en na een x aantal seconden succesvol beide zones in bezit te hebben gehad krijgt je team een punt, waarna de zones weer neutraal worden.
Ahh, I see. Bedankt voor de uitleg. Het klinkt interessant. :)
Ik speel zelf nooit andere shooters dan CoD2. Vandaar dat dit speltype mij onbekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Will there be kill cam in Multiplayer?
Yes, Kill-cam will be in multiplayer just like Call of Duty 2.
Bah, bah en nog eens bah. :r Dat haat ik wel zo, zit je lekker te sniperen, moet je na elk schot een andere plek zoeken doordat ze via de kill-cam kunnen zien waar je zit. :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
User.tmp schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:05:
[...]
Bah, bah en nog eens bah. :r Dat haat ik wel zo, zit je lekker te sniperen, moet je na elk schot een andere plek zoeken doordat ze via de kill-cam kunnen zien waar je zit. :r :r
Gelukkig kan een admin dit gewoon uitzetten in zijn server, en staat het meestal in de servertitel :> Ook is het enorm effectief tegen campers, maar inderdaad, iets té effectief soms, als je sniped ;)

Ziet er trouwens steeds toffer uit! Ook wel tof dat de hardcore mode geen HUD krijgt :o

Ik denk dat ik deze game (na wat proberen) wel ga kopen. Dit zou dan een van de weinige games zijn moet ik zeggen, maar CoD2 was geweldig, en dit ziet er nog beter uit :)

@onder: WTF!? Je ouders? Damn. Zeker als ze weten dat je er anders toch wel aan komt.. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door TheZeroorez op 17-07-2007 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

TheZeroorez schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 21:19:
Ik denk dat ik deze game (na wat proberen) wel ga kopen. Dit zou dan een van de weinige games zijn moet ik zeggen, maar CoD2 was geweldig, en dit ziet er nog beter uit :)
Ik mag (helaas) geen spelletjes kopen, op spelletjes als Roller Coaster Tycoon na dan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:59:
[...]
Ik mag (helaas) geen spelletjes kopen, op spelletjes als Roller Coaster Tycoon na dan. :X
Je koopt het gewoon (merken ze toch niet) installeert het in een map ergens achteraf waar ze nooit bijkomen, je maakt het cd/dvd hoesje anders met andere cover de echte steek je maar in de fik ofsow, andere cd cover en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

User.tmp schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 22:59:
[...]
Waarom mag je dat niet?
Vinden ze het te gewelddadig?

haha blij dat ik op mezelf woon >:)
Maar mijn ouders hebben geen moeite met gewelddadige spelletjes 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Cthulhu op 17-07-2007 23:28 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Cthulhu schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 23:27:
Waarom mag je dat niet?
Vinden ze het te gewelddadig?
Precies, maar gelukkig bestaan er ook nog andere manier om aan spelletjes te komen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
User.tmp schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 09:54:
[...]

Precies, maar gelukkig bestaan er ook nog andere manier om aan spelletjes te komen. :Y)
Dat is wel heel erg hypocriet...
als mijn ouders met zoiets zouden komen zou ik ze wel even wat anders vertellen 8)
ik bedoel de hele fokking wereld is een groot gewelddadig spel, dus het is gewoon realistisch dat je een gewelddadig spel speelt. Zo zit de wereld in elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Lol toen ik 8 was mocht ik Doom niet spelen :(

Maar zijn je ouders zwaar christelijk ofzo? Toen ik 14 was speelde ik al lang CS etc.

[ Voor 49% gewijzigd door Dani86 op 18-07-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mocht zelfs al keen doen op mn 9e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

n00bdani86 schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:10:
Maar zijn je ouders zwaar christelijk ofzo? Toen ik 14 was speelde ik al lang CS etc.
Ik ben inderdaad christelijk. Hopelijk maken ze de AI wel slim zodat ik niet online hoef om een beetje fun te hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:51:
[...]
Ik ben inderdaad christelijk. Hopelijk maken ze de AI wel slim zodat ik niet online hoef om een beetje fun te hebben. :P
als je het spel hebt dan wil je m toch ook online doen? ik iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:54:
als je het spel hebt dan wil je m toch ook online doen? ik iig wel.
Voor CoD2 waren er ook wel manieren om online te komen zonder al te veel problemen. Bij meer spellen wil het trouwens wel. (BF2, IL2 1946)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User.tmp schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:14:
[...]
Voor CoD2 waren er ook wel manieren om online te komen zonder al te veel problemen. Bij meer spellen wil het trouwens wel. (BF2, IL2 1946)
Een vriend van me speelde ook alleen maar op cracked servers , heb een keertje hem gejoined (COD2)maar was niet echt blij met de mogelijkheden die hij aan servers kon vinden .
Weet niet hoe het zit met andere cracked servers maar vind eigenlijk dat je de spellen hoort te kopen .
Misschien een testje om het te proberen maar daar moet het wel bij blijven , daarna kopen . In jouw situatie zit het alleen even anders . Misschien zijn er daarom wel zoveel cracked servers O-) .

Excusses dat ik hier offtopic bezig ben , lets go ontopic weer !

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:35

HaterFrame

Well... Poo came out!

Pure en unpure servers ;)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 11:49:
Een vriend van me speelde ook alleen maar op cracked servers , heb een keertje hem gejoined (COD2)maar was niet echt blij met de mogelijkheden die hij aan servers kon vinden .
Weet niet hoe het zit met andere cracked servers maar vind eigenlijk dat je de spellen hoort te kopen .
Misschien een testje om het te proberen maar daar moet het wel bij blijven , daarna kopen . In jouw situatie zit het alleen even anders . Misschien zijn er daarom wel zoveel cracked servers O-) .
Ik kon gewoon in elke server. Ik kreeg in ieder geval geen melding dat ik een invalid cd-key had. Maar ik had nog wel eens dat hij simpel weg niet wou laden of opeens stopte. :X

Btw. Ik speelde versie 1.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

User.tmp schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Ik kon gewoon in elke server. Ik kreeg in ieder geval geen melding dat ik een invalid cd-key had. Maar ik had nog wel eens dat hij simpel weg niet wou laden of opeens stopte. :X

Btw. Ik speelde versie 1.0
In 1.0 zat geen PB vandaar dat je zo makkelijk elke server in kon.
Maar goed dit is allemaal offtopic zoals Ten4 al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb cod2 de eerste maanden ook met de illegale versie gespeeld maar uiteindelijk toch maar de legale gekocht omdat de gecrackte servers te slecht waren. maar cod4 ga ik wel direct kopen als ik dit allemaal zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
*News-flash*

*Release datum voor Call of Duty 4 geprikt*

Alle oorlogsfans met een lichte voorkeur naar arcade opgelet: Infinity Wards heeft een datum geprikt voor haar nieuwste titel: Call of Duty 4: Modern Warfare. De game staat gepland op 9 november 2007 in Europa. Amerikanen mogen een weekje eerder beginnen, zij kunnen het spel al vanaf 30 oktober van de winkelrekken plukken.

bron: Gamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Wauw dat duurt echt nog fokking lang! :/

Mij benieuwen wat de werkelijke systeemeisen dan zijn. Want dat is nog steeds niet duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Nog even een tip: als je mega zwaargewond bent en je weet dat je het einde van het rondje niet gaat halen online, wat doe je dan?

Juist, je pakt een granaat, pin eruit, cooken, en midden tussen de vijanden springen. Gewéldige tactiek, helemaal zelfbedacht, en het leuke is, het werkt ook nog! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
n00bdani86 schreef:
Mij benieuwen wat de werkelijke systeemeisen dan zijn. Want dat is nog steeds niet duidelijk toch?
ik gok dat je met een:

- cpu: P4/AMD 3,0ghz
- mem: 1 gb werkgeheugen
- vga: shadermodel 3.0 videokaartje

al redelijk kunt spelen (low/mediam settings) :)

echter denk ik dat als je een beetje high-settings wil spelen je wel:

- cpu: dual-core
- mem: 2 gb werkgeheugen
- vga: 8800GTS of 2900XT moet hebben

wil je echt genieten... :)
(ach tegen die tijd is de computer hardware ook weer vernieuwd en goedkoper geworden) O-)

[ Voor 4% gewijzigd door MauSS op 21-07-2007 11:43 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.