[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.088 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Aap schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:08:
[...]

Bullet penetration is gewoon al aanwezig. Met een mp5 (ik noem ff wat) kun je niet door een stenen muur schieten, met de perk "aan" dan zou dat wel kunnen ;) dat is het verschil. Je maakt je huidige wapen (stukken) krachtiger.
En da's gewoon raar. Dat je met die bonuspunten andere wapens of betere armour kan kiezen of dat je je skills kan upgraden, OK, maar dat je hetzelfde geweer als je buurman heeft krachtiger kan maken alleen voor jezelf is gewoon heel raar. Onnodig het realisme verneuken vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 19:40
Het wapen krachtiger is vreemd maar bijv gerichter schieten of sneller herladen enz is wel cool.

Een beetje het systeem uit NOLF2 (no one lives forever 2), kon je ook punten verdelen in dat soort dingen. Uber spel trouwens laats nog gekocht :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Mei schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 19:48:
[...]

En da's gewoon raar. Dat je met die bonuspunten andere wapens of betere armour kan kiezen of dat je je skills kan upgraden, OK, maar dat je hetzelfde geweer als je buurman heeft krachtiger kan maken alleen voor jezelf is gewoon heel raar. Onnodig het realisme verneuken vind ik dat.
Zoals eerder aangegeven is CoD ook nooit echt heel realistisch geweest en zal dat ook nooit zijn.
Ik ben wel met je eens dat het erg raar klinkt je kunt dat even snel peaken en vervolgens vol door de muur rammen en dat vind ik wel apart. Nja het is sowieso eerst zien dan geloven al denk ik wel dat het goed gaat komen maarja met dit soort 'vreemde' dingen blijven mijn twijfels wel geprikkeld.
Zo vind ik dat 'upgrade-systeem' met een soort XP ook wel apart want zoals in een filmpje als voorbeeld gegeven dat je met een killstreak van 5 een airstrike kan oproepen. Dat vind ik niet zo bij CoD passen eigenlijk zeker nu dat ze weer kiezen voor niet zo grote maps zodat de actie hoog blijft als je dan een airstrike neergooit heb je een kwart van de map bedekt :o (Ervan uitgaand dat de grootte qua maps ongeveer gelijk zal zijn aan die van toujane en dat een airtstrike niet precies 1 raket is op precies 1 plek maar echt een strike).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Heb de nieuwe SP neer gezet, en jawel er moet nog een berg inkomen. Als mensen informatie hebben, graag posten in het topic, of stuur mij een DM :) !

Het ziet er nu iedergeval een beetje netjes en overzichtelijk uit ;)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Als je zo'n Laststand geval hebt, en je jast je tegenstander neer met het pistool, blijf je daar dan liggen doodbloeden, of sta je even later weer op om vrolijk verder te gassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Jejking schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:13:
Als je zo'n Laststand geval hebt, en je jast je tegenstander neer met het pistool, blijf je daar dan liggen doodbloeden, of sta je even later weer op om vrolijk verder te gassen?
Volgens mij blijf je dan liggen/zitten totdat iemand anders je neer tuft... en misschien ga je automatisch wel dood na max 30 sec. (dood bloeden?)

Ik vermoed niet dat je weer kan opstaan en verder gaan, tenzij je ge-med word. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

psychoclown schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:01:
[...]

Zoals eerder aangegeven is CoD ook nooit echt heel realistisch geweest en zal dat ook nooit zijn.
Ik ben wel met je eens dat het erg raar klinkt je kunt dat even snel peaken en vervolgens vol door de muur rammen en dat vind ik wel apart. Nja het is sowieso eerst zien dan geloven al denk ik wel dat het goed gaat komen maarja met dit soort 'vreemde' dingen blijven mijn twijfels wel geprikkeld.
Zo vind ik dat 'upgrade-systeem' met een soort XP ook wel apart want zoals in een filmpje als voorbeeld gegeven dat je met een killstreak van 5 een airstrike kan oproepen. Dat vind ik niet zo bij CoD passen eigenlijk zeker nu dat ze weer kiezen voor niet zo grote maps zodat de actie hoog blijft als je dan een airstrike neergooit heb je een kwart van de map bedekt :o (Ervan uitgaand dat de grootte qua maps ongeveer gelijk zal zijn aan die van toujane en dat een airtstrike niet precies 1 raket is op precies 1 plek maar echt een strike).
XP is cool en eigenlijk heel logisch. Je wordt als speler beter, maar het is als aanvulling daarop ook mooi als jij je character beter kan laten worden. Je moet natuurlijk geen superheld kunnen creëren in verhouding tot newbies, maar een paar procent extra voor skills is altijd mooi. Zoals net gezegd zijn sneller laden, maar ook sneller kunnen richten op je doelwit, je crosshairs stiller houden, harder kunnen rennen, hoger kunnen springen en sneller weg kunnen duiken mooie features i.c.m. XP. Veel RPG's hebben dit principe ook en het is erg gaaf als dat goed is een FPS toegepast kan worden voor wat extra diepgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mei schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 20:36:
[...]

XP is cool en eigenlijk heel logisch. Je wordt als speler beter, maar het is als aanvulling daarop ook mooi als jij je character beter kan laten worden. Je moet natuurlijk geen superheld kunnen creëren in verhouding tot newbies, maar een paar procent extra voor skills is altijd mooi. Zoals net gezegd zijn sneller laden, maar ook sneller kunnen richten op je doelwit, je crosshairs stiller houden, harder kunnen rennen, hoger kunnen springen en sneller weg kunnen duiken mooie features i.c.m. XP. Veel RPG's hebben dit principe ook en het is erg gaaf als dat goed is een FPS toegepast kan worden voor wat extra diepgang.
En daar sla je dus precies de spijker op de kop. Die paar procent extra voor skills is zeker leuk/mooi maar in bijv. CoD2 zijn de pubs nu al zonder extra voordeel zooo simpel dat het saai is en de goede spelers er zo goed als nooit komen. In wars weten we natuurlijk niet hoe dat uitpakt en kan het zeker leuk zijn maar voor pubs zie ik het echt niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
De extra features, de perk, zoals krachtigere kogels, of just een een sidearm trekken wanneer je "neer" gaat, is opgedeeld in 3 groepen en je kan maar 1 feature kiezen per groep. Dus als ze krachtigere kogels & sneller lopen in 1 groep stoppen, moet je kiezen. En beide zijn goed... (gewoo voorbeeldje). Op zo'n manier proberen ze game te ballanceren. En ook per klasse kun je niet altijd alle perks gebruiken!

Meer specifieke informatie zal wel komen in aankomende maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Pubs? Publieke servers? Ik ben een CODUO speler, dus ken geen COD2 termen, vandaar dat ik je waarschijnlijk ff niet volg.

Kijk, spelers moeten beter worden voornamelijk door hun eigen skills. Door XP kan je voornamelijk extra dingen als wapens, kleding en character textures (gezicht bijv.) unlocken, maar je zou ook zegmaar max 5 of 10% bij je character skills op kunnen doen. Newbies moeten het ook gewoon leren en als je maar gewoon doorspelen, moeten zij ook XP krijgen. Het gaat er (vind ik) niet zozeer om dat je een superhero maakt, maar dat je voor jezelf de gameplay intensiever maakt, doordat je sneller en preciezer kan bewegen. Newbies zullen ook genoeg mensen doden en krijgen ook wel XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-05 10:44

Dani86

AeroGeek

Hoe zit het met multi-core support in CoD4? weet iemand dit?

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
n00bdani86 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:23:
Hoe zit het met multi-core support in CoD4? weet iemand dit?
Wat denk je zelf, bij een game die nu geschreven gaat worden, terwijl dingen als Crysis al bijna uit zijn?
Waar uit mijn reactie blijkt dat ik dit niet doe :?

Verder is CoD4 een spel dat ook in DX10 zal verschijnen. Daarbij is nu het grootste deel (vooral van de gamers) al over op Dual-core, laat staan wanneer deze game komt. Ik kan me totaal_niet voorstellen dat dit spel niet op meerdere cores gebaseerd wordt...

[ Voor 44% gewijzigd door TheZeroorez op 30-06-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Dude chill out :>

Ik heb geen idee, ik heb C&C3 bijv. en die heeft bij mijn weten geen multi-core support. En is het trouwens officieel bekend gemaakt welke engine cod4 gebruikt en wat de eigenschappen daarvan zijn?

edit: kijk nu is je bericht duidelijk ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Dani86 op 30-06-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
TheZeroorez schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:59:
[...]
Verder is CoD4 een spel dat ook in DX10 zal verschijnen. Daarbij is nu het grootste deel (vooral van de gamers) al over op Dual-core, laat staan wanneer deze game komt. Ik kan me totaal_niet voorstellen dat dit spel niet op meerdere cores gebaseerd wordt...
Ik weet het niet :) Dual-core is nog vrij nieuw (de gewone burger weet (nu) misschien pas wat dual-core inhoud ;) ) dus misschien nog geen (directe) ondersteuning ervoor.
n00bdani86 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:03:
En is het trouwens officieel bekend gemaakt welke engine cod4 gebruikt en wat de eigenschappen daarvan zijn?
Het is een verbouwde CoD2 engine, maar ja.. die engines word zo verbouwd dat er praktisch niks van de huidige code heel blijft :+ Maar officeel een verbeterde CoD2 engine.

Ow... trouwens, over de perk "deep impact" (sterkere kogels) is niet zo realistich (agree). Maar er zit toch nog steeds het: "Ik-ben-dodelijk-getroffen-wacht-3seconden-achter-de-muur-en-heb-weer-100%-health" systeem in? of zouden ze dat eruit halen... Wat echt realistisch is dit nu ook weer niet... maar wel makkelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

Het enige nadeel aan 'bullet penetration' lijkt mij dat hachers met een wallhack nog makkelijkere kills gaan halen.

* Griffin wacht het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Aap schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:12:
[...]

Ik weet het niet :) Dual-core is nog vrij nieuw (de gewone burger weet (nu) misschien pas wat dual-core inhoud ;) ) dus misschien nog geen (directe) ondersteuning ervoor.
DX10 is dat ook, en daar komt ook ondersteuning voor.
Ik kan me toch echt geen game bedenken die in DX10-settings goed tot z'n recht zou komen op een singlecore, tenzij je een Opteron op een GHz of 3 hebt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

In cod UO waren artillery aanvragen soms zo veel dat de gameplay verpest werd , als ze dit gaan toevoegen aan COD4 ben ik benieuwd of dit een beetje gebalanceerd is te gebruiken want om de 20 seconden een bombardement op je dak is voor mij niet zo als ik DIT spelletje zou willen spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Mei schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:23:
Pubs? Publieke servers? Ik ben een CODUO speler, dus ken geen COD2 termen, vandaar dat ik je waarschijnlijk ff niet volg.

Kijk, spelers moeten beter worden voornamelijk door hun eigen skills. Door XP kan je voornamelijk extra dingen als wapens, kleding en character textures (gezicht bijv.) unlocken, maar je zou ook zegmaar max 5 of 10% bij je character skills op kunnen doen. Newbies moeten het ook gewoon leren en als je maar gewoon doorspelen, moeten zij ook XP krijgen. Het gaat er (vind ik) niet zozeer om dat je een superhero maakt, maar dat je voor jezelf de gameplay intensiever maakt, doordat je sneller en preciezer kan bewegen. Newbies zullen ook genoeg mensen doden en krijgen ook wel XP.
Ja pubs zijn public servers :) maar het is niet een speciale CoD2 term tbh in CoD / CoDUO wordt het ook wel gebruikt en wrs ook wel in andere spellen.

Tuurlijk maken de newbies ook kills en krijgen ze XP maar een goede speler die komt bijv. een DM server binnen en staat binnen no time bovenaan en heeft op het einde van het potje 2-3 keer zoveel kills gemaakt als degene die eerst bovenaan stond dan zal de goede speler dus ook meer XP krijgen.
Tot zover is het duidelijk en is ook best leuk. Waar mij het om gaat is dat als vervolgens na een week zo spelen deze goede speler in praktisch dezelfde server komt dan kan die met upgrades (Bijv. sneller reloaden dat soort dingen) nog makkelijker kills maken en heeft die door upgrades niet 2-3 keer zoveel kills als de 2e maar 3-4 keer zoveel.
Dit is misschien ook wel zonder upgrades maar wat nou als de goede speler en zo'n newbie niet echt veranderen qua skill en je de verschillende upgrades gaat vergelijken dan zul je bijv. 3-4 upgrades bij de newbie zien en 8-9 upgrades bij de goede speler.

Maar goed we weten niet hoe het uit zal pakken en misschien is het nutteloos om zo erover te discussieren maar ik vind het wel interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177151

Griffin schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:11:
Het enige nadeel aan 'bullet penetration' lijkt mij dat hachers met een wallhack nog makkelijkere kills gaan halen.

* Griffin wacht het af
als je iets naar boven kijkt zie je dat bij de launch direct een anti cheat programma in zit (welke is nog niet bekend)

las net nog een bericht op callofduty.nl:

Activision heeft bevestigt dat Call of Duty 4: Modern Warfare november dit jaar in de winkels zal liggen. Al meerdere malen haakte de uitgever de laatste weken aan dat het spel eind dit jaar echt in de winkels moet liggen. Call of Duty 4: Modern Warfare komt uit voor de Playstation 3, Xbox360 en PC. Het is nog niet bekend welke datum het spel van Infinity Ward uitgegeven wordt.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 177151 op 01-07-2007 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aap schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:12:
Ow... trouwens, over de perk "deep impact" (sterkere kogels) is niet zo realistich (agree).
dat je door sommige dingen heen kunt schieten is wel realistisch, denk aan hout, door beton zou kunnen maar zoals op dat filmpje niet.

en ik moet zeggen dat je startpost nu stukken beter is _/-\o_
hier nog effe een link waar wat staat over de single player

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 177151 op 01-07-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Anoniem: 177151 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:46:
[...]

als je iets naar boven kijkt zie je dat bij de launch direct een anti cheat programma in zit (welke is nog niet bekend)
Heb ik wel gelezen, maar nu met CoD2 en PB zijn er nog steeds cheaters en dat blijf je toch wel houden. Lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Maar er zit toch nog steeds het: "Ik-ben-dodelijk-getroffen-wacht-3seconden-achter-de-muur-en-heb-weer-100%-health" systeem in? of zouden ze dat eruit halen... Wat echt realistisch is dit nu ook weer niet... maar wel makkelijk :9
Volgens mij zit dit er nog steeds in. Het is inderdaad niet echt realistisch. Maar hoe realistisch is het om steeds op zoek te gaan naar een doos-met-een-rood-plusje erop?
Het feit dat je kunt herstellen en achter elkaar door kan spelen, maakt COD naar mijn mening zo leuk.
En dat je nu een perk kan kiezen, waar je door minder vaste muren/objecten kan schieten, ben je ook niet meer zo veilig als je denkt. Dit is het eerste spel (voor mij) dat dit kan. Je zult dan ook een totaal ander strategie moeten hebben, dan bijvoorbeeld bij COD2.

Ik kan me haast niet voorstellen als het alleen single core ondersteunt. C2D is al een hele tijd uit. Vanaf begin was ook meteen duidelijk wat de voordelen hiervan zijn t.o.v. 1 core. Ik neem aan dat de ontwikkelaars hier rekening mee hebben gehouden.

@Griffin,
Je bent in het leven zeker van 2 dingen: dood gaan, en zielige hackers die alleen kunnen spelen met valsspelen.
Gelukkig pakt Punkbuster ze eruit. Soms duurt het een tijdje, maar goed. Ze worden er wel eraf gegooid.
In 1 van de interviews zei een ontwikkelaar dat de servers anders zouden zijn dan bij COD2. Waar je bij COD2 zelf servers kunt kiezen, zal er bij COD4 nog een ander optie zijn:
Je klikt op het soort spel (HQ, TDM etc), en de map die je wilt spelen, en je wordt automatisch geplaatst op een server waar nog een slot vrij is. Je speelt dus altijd op een server met 16 man. Misschien dat ze hierom beter controle hebben over hackers, etc... wie weet.. (Dat was het eerste wat bij mij op kwam toen ik het zag...)
Ik hoop daarnaast dat je ook handmatig een server kan kiezen. Soms wil je ook met 4 of 8 man spelen, ipv. 16 of meer.

PS:
@Aap,
TS ziet er een heel stuk beter uit, ga zo door! _/-\o_

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Zit inderdaad wat in. Wat je dan zou moeten doen is dat je bij een hogere score meer punten nodig hebt om XP te krijgen dan bij een lagere score. Score moet dus in je gamer's profile bijgehouden worden. Dan kan je dit systeem gewoon toepassen. Een newbie met 100 kills krijg bijv 1 XP erbij, een goede speler heeft daar bijv 200 kills voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vic Vega schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:04:
[...]
@Griffin,
Je bent in het leven zeker van 2 dingen: dood gaan, en zielige hackers die alleen kunnen spelen met valsspelen.
Gelukkig pakt Punkbuster ze eruit. Soms duurt het een tijdje, maar goed. Ze worden er wel eraf gegooid.
In 1 van de interviews zei een ontwikkelaar dat de servers anders zouden zijn dan bij COD2. Waar je bij COD2 zelf servers kunt kiezen, zal er bij COD4 nog een ander optie zijn:
Je klikt op het soort spel (HQ, TDM etc), en de map die je wilt spelen, en je wordt automatisch geplaatst op een server waar nog een slot vrij is. Je speelt dus altijd op een server met 16 man. Misschien dat ze hierom beter controle hebben over hackers, etc... wie weet.. (Dat was het eerste wat bij mij op kwam toen ik het zag...)
Ik hoop daarnaast dat je ook handmatig een server kan kiezen. Soms wil je ook met 4 of 8 man spelen, ipv. 16 of meer.
ik hoop niet dat ze dat zo gaan doen, het is veel leuker als je zelf je room kunt kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Nieuw Net dat MP filmpje: Deep Impact gezien, ziet er inderdaad naar uit dat dekking zoeken lastig wordt! :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 02-07-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Die stoppingpower is wel realistisch.
Ik neem aan dat de meeste van jullie hier nog nooit met een geweer (geen pistool) geschoten hebben.
Maar bijv een FAL
Afbeeldingslocatie: http://www.arizonaresponsesystems.com/smith/fal/galleryfal/fal01.jpg
waar zulke ammo in gaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/7.62%C3%9751_NATO
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/df/NATO_7.62x51.jpg/200px-NATO_7.62x51.jpg
gaat makkelijk door dunne muren. Brandhout stapels (blokken) van 3 rijen dik (in de lengte) zijn geen probleem, het versplinterde hout schiet overal weg.
Dus opzich is het wel realistisch, alleen wel kut voor ons FPS'ers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
door muren schieten moet zeker niet teveel mogelijk zijn...
alleen al vanwege het feit dat je het cheaters zo wel erg makkelijk maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 15:46
hoezo?

Er komt als het goed is vanaf het begin al een anti cheat programma.. dus dat cheaten wordt echt geen probleem. Ik vind het juist wel een toffe feature, keer weer wat anders en je maakt het campen zo een stuk moeilijker..

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Het door muren schieten vind ik ook geen probleem, zolang een wapen bij elke speler maar even krachtig is. Het is ongelooflijk oneerlijk als je je verdiende XP aan betere hardware kan uitgeven. XP aan character specs uitgeven kan nog net, vind ik, maar het moet toch voornamelijk om skill gaan. Dikke armour kom je niet beter doorheen, of je nou een newbie of een pro bent. Iemand die sneller kan rennen dan de rest is voor een geoefende speler nog wel te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Het is juist realistisch idd, de oudere AK's die nog 7.62 ammo gebruiken schieten makkelijk door een gips-muurtje heen ;)

Als ze de wapens zo realistisch mogelijk namaken lijkt me het ook cool om te zien dat de AK's nooit zullen jammen :) En onder water te gebruiken zijn ( in tegenstelling tot AR15 based wapens )

[ Voor 5% gewijzigd door Dani86 op 02-07-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

n00bdani86 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:01:
Het is juist realistisch idd, de oudere AK's die nog 7.62 ammo gebruiken schieten makkelijk door een gips-muurtje heen ;)

Als ze de wapens zo realistisch mogelijk namaken lijkt me het ook cool om te zien dat de AK's nooit zullen jammen :) En onder water te gebruiken zijn ( in tegenstelling tot AR15 based wapens )
Ach man, ik kom met me vuist nog door een gipsmuur heen man (ja dat weet ik zeker, ooit een oude stacaravan gesloopt en ja dat mocht)

XBL: Warheadheadshot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Bladeslayer schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:50:
hoezo?

Er komt als het goed is vanaf het begin al een anti cheat programma.. dus dat cheaten wordt echt geen probleem. Ik vind het juist wel een toffe feature, keer weer wat anders en je maakt het campen zo een stuk moeilijker..
Dat zegt nou wel iedereen maar denk je nou echt dat de cheatmakers stil zitten? Dacht het niet er zijn met CoD2 toch ook genoeg cheaters zonder dat PB ze pakt.

Ook nog wel een leuke, al weer een hele tijd terug was er een duitse clan genaamd Raptor gaming (weet de naam niet precies meer) en die was erg skilled en deed het dan ook bijzonder goed tegen de andere pro clans. Op een gegeven moment is 1 van de members tijdens een war tegen Speedlink gepakt op cheaten (wallhack) helft van de clan moest niks meer van die gast weten (vind je het gek je reputatie is naar de klote). De clan is dezelfde dag nog disbanded, die gast heeft het ondanks punkbuster een half jaar uitgehouden met wallhack en zelfs toen was het niet punkbuster die hem betrapte. Zo zijn er zat mensen die cheaten zonder dat Punkbuster ze pakt dus het zeker iets wat je in de gaten moet houden bij CoD4 (niet dat iedereen meteen verdacht is but you get the point).
n00bdani86 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:01:

Maar waarschijnlijk zul je dat niet terug zien in CoD4 want in CoD jammen de wapens niet en zul je ook niet gauw door het water peddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
er zijn zoveel dikke muren in een spel....kijk naar BF2...daar kun je ook niet door dikke muren heenschieten, en dat lijkt me ook niet meer dan normaal...
het moet niet 1.6 stijl worden waar je met een willekeurige aimbot zo alles neermaait
en ja die anti cheat programma's bestaan al jaren, nog nooit hebben ze het cheaten kunnen tegenhouden....

Edit:
hmmz naar het filmpje van gamer.nl kijkend, wat een CS 1.6 stijl...echt weer een groot minpunt vind ik zelf...maargoed
dat gewallbang is echt zo nep als maar zijn kan

[ Voor 20% gewijzigd door SuX DeLuXe op 02-07-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Thrills33ka schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:27:
dat gewallbang is echt zo nep als maar zijn kan
Wat ik me net bedacht: Ik heb nergens gaten in de muren gezien. Jullie wel? Als je door muren schiet, dan moeten er toch tenminste ook fikse gaten in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mei schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:37:
[...]

Wat ik me net bedacht: Ik heb nergens gaten in de muren gezien. Jullie wel? Als je door muren schiet, dan moeten er toch tenminste ook fikse gaten in komen.
misschien kon hun computer dat niet aan en hebben ze het uitgezet? :P
wel vreemd idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ja inderdaad nu dat je dat zei ben ik even gaan op gaan letten en het ziet er hetzelfde uit als dat je normaal tegen een muur aan schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:52

steveman

Comfortabel ten onder

M16 vs Ak47 Om een ideetje te geven van de firepower (zelfde kaliber als de FAL, wel een kortere patroon (minder kruit)), bij minuutje of 3.

Persoonlijk kan ik vertellen dat de AK 47cz iig een beste terugslag heeft :D

[ Voor 7% gewijzigd door steveman op 02-07-2007 20:11 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121633

Anoniem: 177151 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:43:
[...]

misschien kon hun computer dat niet aan en hebben ze het uitgezet? :P
wel vreemd idd
kan het niet komen omdat het een alpha is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Wie kent de Red faction games nog, met de "geo-mod" engine?

( remmertjuh, jouw post voegt weinig toe aan het topic imo. )

Ik heb een keer in engeland met een jachtgeweer met scope geschoten, dat was wel uberbruut :D

[ Voor 28% gewijzigd door Dani86 op 02-07-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik heb nog een zeer uitgebreid preview gevonden op het net.
Je kunt de preview hier terug lezen.

Alvast een voorproefje:
The multiplayer gametypes from previous games are featured in CoD4: Modern Warfare. Team Deathmatch, Capture the Flag, Headquarters, Deathmatch, Search & Destroy, etc. There are also a bunch of new gametypes. One gametype Todd went over was called “Sabotage.”

The way Sabotage works is, there are two bases to each map, with a bomb located equidistant from each team's base. The goal is to battle towards the center of the map and recover the bomb, and then advance towards the enemy's base and plant that bomb. Then you must take up arms around the planted bomb and defend it until it blows up. If the other team manages to defuse the bomb in time, they will then have to carry it all the way across the map to the opposite base, and try planting it there. Whoever blows up the other team's base first, wins. The time can also expire, unless of course you set the map to have no time limit!

(...)
The engine runs off of a tripped-out DX9 technology. It is by far some of the greatest DX9 effects I have ever seen, and I initially mistook them for DX10 effects. It has been confirmed by the art team that there is no DX10 in Modern Warfare... But don't worry, believe me when I tell you that the work they've done with DX9 is absolutely astounding. Debris flying through the air and interacting with the lighting properties of the environment, realtime reflections in your sniper scope allowing you to see things behind you, gusting rain and mist in the wind, etc. Even the skyboxes are now built from volumetric clouds! The engine is absolutely gorgeous, take my word on it. As for DX7 support, they say they would like to incorporate it, but there are no guarantees on how it is going to work into the final product.
Vooral dat Sabotage lijkt me wel gaaf om te spelen. :9~
Ik denk ook dat de tijdslimiet een grote rol zal hebben. De nieuwe speltypen zorgen wel voor dat het allemaal nog erg leuk is om te spelen. Je raakt nooit uitgepeeld/verveeld.

Ik moet zeggen dat de preview wel erg positief is. Lijkt wel of ze hem hebben betaald om dit te zeggen.. :X
Of, het is inderdaad een heel goed spel, waar niks op aan te merken is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
huh, er was bevestigd dat er Direct X 10 in zou komen? :|
ik ga geen 350 euro videokaart aanschaffen om vervolgens dx9 spellen erop te spelen hoor :S
wat denken ze wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Thrills33ka schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 14:35:
huh, er was bevestigd dat er Direct X 10 in zou komen? :|
ik ga geen 350 euro videokaart aanschaffen om vervolgens dx9 spellen erop te spelen hoor :S
wat denken ze wel
ROFL _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja komop nou, maandenlang gamers gek maken over dx 10 en ons lekker dure kaartjes verkopen, en bijna een jaar later nog niet EEN spel die ook daadwerkelijk dx10 draait...
en ik heb toch meerdere nieuwsberichten gelezen over dx10 in Call of Duty 4...maargoed dat blijkt dus ook niet waar te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

@Thrills33ka,
Ik weet het ook niet hoor. De preview is op zich wel betrouwbaar volgens mij. Er staat zeer gedetailleerde info in, waardoor ik niet aan de inhoud twijfel.
Ik vind het zelf ook een beetje vreemd dat het blijkbaar toch geen DX10 spel is. Zoals jij al aangeeft, worden gamers maandenlang zoet gehouden met allerlei trailers en previews etc. Ff afwachten wat op andere sites erover wordt gezegd, voordat we een hard oordeel over kunnen vellen.

Voor mij maakt het niet echt heel veel uit. Want ik ga voorlopig toch geen gebruik maken van Vista. Maar ik kan me voorstellen dat veel (CoD) gamers alvast Vista en DX10 kaart hebben gekocht, voor o.a. dit spel. Dat lijkt me zwaar balen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Heehehhe... daarom ben ik zo blij met mn 6800gt!
Pas de kaart kopen als er ook iets voor is.
Ander zit ie uit zn neus te eten en heb je een gat in je bankrekening.

steveman: leuk filmpje :D, ak47 is zeker wel fijner om in kleine levels te hebben :*
n00bdani86 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:25:
Wie kent de Red faction games nog, met de "geo-mod" engine?
Ja echt te vet. Red faction 2 had ook een leuke glashouse er bij zitten.
Jammer dat ze zulke dingen niet in games stoppen, die engine was echt briljant.
Ik heb ooit 20min een alternative route gemaakt om door het level te komen (had een cheat voor ammo).
Voor de mensen die de game niet kennen:
Het was een engine waarbij je oneindig en overal in de grond kon graven.
Dus C4 op de grond: BOEM > gat in de grond. Gooi daar nog wat in, is het gat dieper enz enz.
Zo kon je dus ook graven naar andere gangen enz of een val maken waar iedereen in viel.
Ook was het glas erg goed voor zn tijd.

check deze gang!!!
http://www.youtube.com/watch?v=xGY6PlY5UxM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-05 08:54
ixl85 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:37:
Heehehhe... daarom ben ik zo blij met mn 6800gt!
Pas de kaart kopen als er ook iets voor is.
Ja want dan heb je straks een gat in je bankrekening 8)7 Daarnaast spelen alle spellen nu brilliant met zo'n kaart en dat kan je van jouw kaart niet meer zeggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

It has been confirmed by the art team that there is no DX10 in Modern Warfare...
wat een bullshit overal waar je kijkt staat dat het dx10 wordt en dan komen hun er even vrolijk aanzetten dat het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Kaasje123 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:02:
[...]

Ja want dan heb je straks een gat in je bankrekening 8)7 Daarnaast spelen alle spellen nu brilliant met zo'n kaart en dat kan je van jouw kaart niet meer zeggen. ;)
Tuurlijk niet, als ik hem over 3 maanden koop is ie veel goedkoper. Dan is mijn gat kleiner dan die van jou.

En met mijn kaart kom je nog een heel eind, heb hem in mn wc-loop zitten en kom aardig ver boven een 6800ultra uit.
Kan niet zeggen dat ik nou echt moeite ervaar in games (ok niet alles op max met 1680/1050 maar goed dat boeit niet). Is toch al weer meer dan 2 jaar dat ik dit beestje heb.

/.edit
misschien wachten ze met Directx10 omdat dat alleen op vista draait.

[ Voor 5% gewijzigd door ixl85 op 05-07-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
Wees maar niet getreurd dat de game directx 9 is ;) http://tweakers.net/nieuw...etest-met-DirectX-10.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Kaasje123 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:02:
[...]

Haha ik wou net zeggen! Maak mij de kat niet wijs dat de mensen een Dx10 kaart kopen om nu niet Dx9 games te spelen...Ze presteren daar hartstikke goed dus waarom geld verspild je hebt toch zeker zelf beslist om zo'n kaart te kopen terwijl er nog geen Dx10 titels zijn :)

Ook vind ik opvallend hoe een aantal dagen geleden iedereen deze game nog prees en de graphics _geweldig_ eruit vond zien (ik ook hoor :)) maar nu ze weten dat het allemaal onder Dx9 valt gelijk pissed zijn. Waarom? Aan de graphics is _absoluut niks_ veranderd nu dat we weten dat het geen Dx10 is dus waar maken de meeste zich druk om?
Ok, het is jammer dat het geen Dx10 game is maar is de game daarom minder? NEE, het heeft nog steeds dezelfde geweldige graphics en aan de gameplay veranderd ook eigenlijk niks.

Trouwens ben ik wel benieuwd naar Sabotage ziet er nice uit, beetje in de stijl van SD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Hoor je mij iets zeggen dat ik boos ben?
Het kan me werkelijk geen ene drol schelen!
Ik denk dat de meeste mensen die boos zijn niet eens precies het verschil kunnen zien tussen DX9 en 10. Als ik CoD 4 zo zie qua graphics en gameplay (opties die ze er in zetten enz) word het echt een top game.
Jammer dan voor DX10, mn Wii ondersteund 9 niet eens :+

Check deze link:
http://www.gamersnet.nl/n...rectx_9_versus_directx_10

Behalve die blur en wat licht effecten zie ik weinig verschil.
DX9 tov 8 had imo meer impact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

ixl85 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:30:
Hoor je mij iets zeggen dat ik boos ben?
Het kan me werkelijk geen ene drol schelen!
Ik denk dat de meeste mensen die boos zijn niet eens precies het verschil kunnen zien tussen DX9 en 10. Als ik CoD 4 zo zie qua graphics en gameplay (opties die ze er in zetten enz) word het echt een top game.
Jammer dan voor DX10, mn Wii ondersteund 9 niet eens :+

Check deze link:
http://www.gamersnet.nl/n...rectx_9_versus_directx_10

Behalve die blur en wat licht effecten zie ik weinig verschil.
DX9 tov 8 had imo meer impact
sshhh sshhh :P voel je je aangesproken? ;)
Het was eigenlijk ook niet zo tegen iemand gericht en zeker tegen jou niet want jij zei niet eens iets in die richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Engine: trots verslaat Unreal 3 en Direct X 10 doet intrede

Call of Duty 4 is ontwikkelt met het eigen engine van Infinity Ward. Een ontwikkelaar verklaarde later dat de Infinity Ward ruimschoots tevreden is met het engine, en daarom ook het befaamde Unreal 3 Engine links heeft laten liggen. Daarnaast komt er ook een stukje trots bij kijken. Interessant voor de Vista- gebruikers: de nieuwe game zal Direct X 9 én 10 ondersteunen. Dat zorgt gelijk ervoor dat de game er beter uit ziet. De media is bijzonder positief. Complimentjes over de engine werden in previews zeker niet geschaad.

van www.callofduty.nl gehaald...dit zal toch geen pure onzin zijn dan?
2 verschillende bronnen vermelden 2 verschillende dingen, wie heeft gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik ben het helemaal eens met psychoclown. Het is en blijft op voorhand een game met geweldige graphics, en daar verandert niets aan!
Eigenlijk ben ik wel blij dat het een DX9 game is, en geen DX10. CoD4 zal zwaar genoeg zijn voor meeste systemen.
Op DX9 zul je automatisch hoger fps halen. En dat heb je bij CoD4 wel nodig denk ik. ;)

ps: Nog een uitgebreid preview gevonden *klik*
Ook hier wordt gezegd dat het een DX9 spel is.

@Thrills33ka,
Geen idee wie er gelijk heeft. Maar in de bovengenoemde bron en de bron die ik eerder gaf, zijn reviewers die op bezoek mochten bij de ontwikkelaars (Infinity Ward/Activision). Zij hebben van 1e hand info.
Maar maakt het wat uit of het DX9 of DX10 is? De meesten zullen toch DX9 spelen voor hogere performance, want de verschil tussen DX9 en DX10 is niet zo groot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
Voor de mensen die niet kunnen wachten met realistische oorlog:
[PC] Insurgency \[HL2-mod]

Echt een geweldige!!! mod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Vic Vega schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:02:
Ik ben het helemaal eens met psychoclown. Het is en blijft op voorhand een game met geweldige graphics, en daar verandert niets aan!
Eigenlijk ben ik wel blij dat het een DX9 game is, en geen DX10. CoD4 zal zwaar genoeg zijn voor meeste systemen.
Op DX9 zul je automatisch hoger fps halen. En dat heb je bij CoD4 wel nodig denk ik. ;)

ps: Nog een uitgebreid preview gevonden *klik*
Ook hier wordt gezegd dat het een DX9 spel is.

@Thrills33ka,
Geen idee wie er gelijk heeft. Maar in de bovengenoemde bron en de bron die ik eerder gaf, zijn reviewers die op bezoek mochten bij de ontwikkelaars (Infinity Ward/Activision). Zij hebben van 1e hand info.
Maar maakt het wat uit of het DX9 of DX10 is? De meesten zullen toch DX9 spelen voor hogere performance, want de verschil tussen DX9 en DX10 is niet zo groot...
omdat het toch altijd zo was dat die 8800's eigelijk gemaakt zijn voor dx10...daar kunnen ze hun echte kracht in laten zien, dat ze dx9 kunnen geloof ik allemaal wel, en zelfs daar hebben ze het met bepaalde spellen (zoals Oblivion) nog behoorlijk zwaar...
DirectX10 wordt makkelijker voor deze kaarten, daarom hoop ik dat er dx10 in zit maarja...ik zeg ook niet dat ik hem absoluut niet ga kopen als er geen dx10 in zit...hangt er beetje vanaf allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrills33ka schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:53:
Engine: trots verslaat Unreal 3 en Direct X 10 doet intrede

Call of Duty 4 is ontwikkelt met het eigen engine van Infinity Ward. Een ontwikkelaar verklaarde later dat de Infinity Ward ruimschoots tevreden is met het engine, en daarom ook het befaamde Unreal 3 Engine links heeft laten liggen. Daarnaast komt er ook een stukje trots bij kijken. Interessant voor de Vista- gebruikers: de nieuwe game zal Direct X 9 én 10 ondersteunen. Dat zorgt gelijk ervoor dat de game er beter uit ziet. De media is bijzonder positief. Complimentjes over de engine werden in previews zeker niet geschaad.

van www.callofduty.nl gehaald...dit zal toch geen pure onzin zijn dan?
2 verschillende bronnen vermelden 2 verschillende dingen, wie heeft gelijk?
overal waar je kijkt staat dat het dx10 is dus dan zal het toch wel zo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Thrills33ka schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:52:
[...]

omdat het toch altijd zo was dat die 8800's eigelijk gemaakt zijn voor dx10...daar kunnen ze hun echte kracht in laten zien, dat ze dx9 kunnen geloof ik allemaal wel, en zelfs daar hebben ze het met bepaalde spellen (zoals Oblivion) nog behoorlijk zwaar...
DirectX10 wordt makkelijker voor deze kaarten, daarom hoop ik dat er dx10 in zit maarja...ik zeg ook niet dat ik hem absoluut niet ga kopen als er geen dx10 in zit...hangt er beetje vanaf allemaal
Het was de bedoeling dat de topkaarten speciaal voor DX10 waren gemaakt. Maar voorlopig lijkt het erop dat zelfs de 8800GTX of de 8800Ultra DX10 niet of nauwelijks op hoge resoluties (en met AA ect) kan draaien. Vandaar dat ik zei, dat ik het niet heel erg vind dat het gemaakt is voor DX9.

zie de link die B1gk1ller gaf:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shades
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-03 10:44

shades

huh ?

ik hoop dat er ook nog dx7 ondersteuning is of dat je in iedergeval veel eyecandy uit kan. Dan hoef ik ook geen nieuw systeem te kopen. CoD2 draait nu smooth op dx7..

https://k1600gt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115092

DX7 anno 2007? nee denk dat je dat kan vergeten. Al zou het technisch kunnen dan is de videokaart alsnog niet snel genoeg om dit vloeiend te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Thrills33ka schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 17:52:
[...]

Nee je haalt iets door de war, de 2900XT en de rest van die serie zijn toekomst gericht en zouden/zullen echt stralen in Dx10. De performance kakt in wanneer in Dx9 AA wordt aan gezet omdat ze geen hardware AA resolve kunnen maar nu blijkt dat ze ook niet snel genoeg zijn in de eerste Dx10 games/benchmarks. Niet dat de 8x00's het zoveel beter doen maar op Dx9 zijn ze met AA aan nog steeds snel.
Vergeet niet de 8800's zijn een jaar voor de eerste echte Dx10 games gelaunched en de 2x00's een half jaar. Je hebt deze kaarten niet moeten kopen in de hoop dat je Dx10 in volle glorie kan genieten maar is het dan zonde om ze te kopen?.. Tja dat is een afweging die je moet maken zelf kon ik iets bij betalen bij mij lopende RMA voor een GTS 320MB en kon ik niet laten liggen en ik wist wel bijna zeker dat Dx10 te zwaar zou worden. Spijt heb ik niet de kaart is retesnel op dit moment :)

Zou ik mogen weten waar je die onzin vandaan hebt (dik gedrukt)?
Dx10 zou door de betere / geoptimaliseerde code performance winst opleveren maar daar merk je als gamer never nooit iets van omdat die performance opgevuld wordt met wat meer eyecandy voor dezelfde performance. Dx10 zal dus zeker niet makkelijker zijn al zal de performance met de 2e generatie gpu's flink toenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
shades schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:21:
ik hoop dat er ook nog dx7 ondersteuning is of dat je in iedergeval veel eyecandy uit kan. Dan hoef ik ook geen nieuw systeem te kopen. CoD2 draait nu smooth op dx7..
Ik heb recentelijk gelezen dat ze bekijken of de DX7-mode toegevoegd kan worden. Ben alleen de bron kwijt. 8)7

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik hoop dat die bulletpentratation wat minder wordt, totaal niet realistisch. Van dichtbij schiet je namelijk met een m249 echt NIET door beton.
Die ammo werkt optimaal op afstand, niet van dichtbij.
Een beetje is leuk, maar in het filmpje lijkt het overdone.
Single 5.56mm rounds are not effective against structural materials (as opposed to partitions) when fired at close range - the closer the range, the less the penetration. The 5.56mm round is affected more by close ranges than the 7.62mm or .50 rounds.

* 5.56 mm Maximum Penetration. For the 5.56mm round, maximum penetration occurs at 200 meters. At ranges less then 25 meters, penetration is greatly reduced. At 10 meters, penetration by the 5.56mm round is poor due to the tremendous stress placed on this high-speed round, which causes it to yaw upon striking a target. Stress causes the projectile to break up, and the resulting fragments are often too small to penetrate.
Ball and Armor-Piercing Ammunition. Ball ammunition and armor-piercing rounds produce almost the same results, but armor-piercing rounds are more likely to fly back at the shooter. The 5.56mm round can be used to create either a loophole about 7 inches (178 mm) in diameter or a breach hole large enough for a man to enter. When used against reinforced concrete, 5.56mm rounds cannot cut the reinforcing bars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

MelvinB schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:03:
[...]

Ik heb recentelijk gelezen dat ze bekijken of de DX7-mode toegevoegd kan worden. Ben alleen de bron kwijt. 8)7
hier misschien?: Vic Vega in "[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare"

Er is inmiddels ook wat meer bekend over de ranking system.

fourzerotwo:
Those are just a FEW of the ranks available in the game. There are a vastly larger amount of ranks achievable in the actual game. So don't get too excited thinking thats it, because you're going to have loads more to rank up through in the actual multiplayer.
de nieuwe trailer (voor E3), en "perk-of-the-week" wordt vannacht/morgen verwacht op www.gametrailers.com en/of www.charlieoscardelta.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Vic Vega schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:18:
[...]

hier misschien?: Vic Vega in "[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare"

Er is inmiddels ook wat meer bekend over de ranking system.

fourzerotwo:

[...]

de nieuwe trailer (voor E3), en "perk-of-the-week" wordt vannacht/morgen verwacht op www.gametrailers.com en/of www.charlieoscardelta.com
Dat was em ja. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Daar is die dan, de nieuwe perk: Double Tap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
't lijkt wel een cheat. Je tegenstander is nu 2 x zo snel dood :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
aeroxtaxi schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:17:
't lijkt wel een cheat. Je tegenstander is nu 2 x zo snel dood :/
Hmm, had geen idee wat dat Double Tap was eigenlijk.
The Double Tap perk, from what the video shows, seems to increase your fire rate by 2x. With all these new perks, I’m actually starting to question whether or not the game will stay balanced for both teams.
Maar hoe werkt het dan? Moet je 2x klikken ofzo? Ik heb vast wat gemist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

MelvinB schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:24:
[...]

[...]

same here.
Ik zie geen groot verschil in de 2 subfilmpjes van het grote filmpje alleen dat de tegenstander sneller dood is. Maar hoe dat kan zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:25

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Omfg wat een onzin zeg _O- Double Tap met een Uzi :')

Double Tap houdt in dat je de trekker 2x snel achter elkaar over haalt, wat resulteert in 2 inslagen op dezelfde plek, in geval van body armour heeft dit een vernietigend effect, omdat de eerste kogel de armor al verzwakt/kapot maakt, en de 2e kogel dus pas echt effectief wordt.

Dat je dit met een Uzi kan doen is echt onzin want 1) die dingen zijn Pray & Spray wapens, die raken echt nooit hetzelfde punt op die manier en 2) die dingen zijn full-auto, waarmee je helemaal niet kan Double-Tappen.

Zie ook:

http://www.youtube.com/watch?v=lET22JbYguw
http://www.youtube.com/watch?v=Wbg2s2bfjhw

[ Voor 8% gewijzigd door Angeloonie op 07-07-2007 12:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Angeloonie schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:30:
Omfg wat een onzin zeg _O- Double Tap met een Uzi :')

Double Tap houdt in dat je de trekker 2x snel achter elkaar over haalt, wat resulteert in 2 inslagen op dezelfde plek, in geval van body armour heeft dit een vernietigend effect, omdat de eerste kogel de armor al verzwakt/kapot maakt, en de 2e kogel dus pas echt effectief wordt.

Dat je dit met een Uzi kan doen is echt onzin want 1) die dingen zijn Pray & Spray wapens, die raken echt nooit hetzelfde punt op die manier en 2) die dingen zijn full-auto, waarmee je helemaal niet kan Double-Tappen.
Hmm, dan moeten de devs zich dus nog wat meer verdiepen in de specificaties van de wapens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MelvinB schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:34:
[...]

Hmm, dan moeten de devs zich dus nog wat meer verdiepen in de specificaties van de wapens. :D
ze hebben nog een aantal maanden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Sommige perks zijn wel leuk (Last Stand, Deep Impact), maar dan moeten ze wel standaard voor elke speler op dezelfde waardes ingesteld zijn. 't Is net cheaten als de ene speler meer of krachtiger kan schieten dan de ander. Is ook geen fuck aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

graag gedaan :Y)
MelvinB schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 12:24:
[...]

[...]

Dit is wat de ontwikkelaar Fourzerotwo erover zegt op charlieoscardelta.com:
07-06-2007 | Written By: Fourzerotwo
Multiplayer Perk #3: DOUBLE TAP
Double Tap is pretty straight forward: put more rounds down range quicker, because with Double Tap enabled, you'll have an increased rate of fire on any weapon you have, including your pistol.

In the video, we're using a Mini-Uzi which already has a great rate of fire. First we show you what it's like without Double Tap. Then we enable it, and you can easily tell the difference it makes in the middle of a fire fight.

The Double Tap perk is ideal for the Flag Runners, Run and Gunners - i.e. the guys who want to get into battle quickly, and wreak some havoc. It's also perfect for CQB and interior fighting. Keep in mind though, every perk has its pros and cons. If you choose Double Tap, you're going to have to miss out on something else, not to mention how quickly you're going to blow through your ammo if you're a spray-and-pray type of player.

Like always, choose your perks wisely, and tailor them to YOUR play style. In the end, every perk is bad ass; but thanks to the ability to only have three at a time, and balancing, you're going to have to pick the bad ass ones that fit perfectly with how you play. When it comes down to it, you're never going to overpower the enemy simply by having a certain perk; you have to use the ones that work well with your style and skills.
Ik moet zeggen dat het er wel heftig uit ziet. De tegenstander heeft nauwelijks kans om jou neer te schieten. Maar zoals Fourzerotwo ook zegt, elk voordeel dat je behaalt met een perk, staan nadelen tegenover.

Maar wat ik me nu afvraag: kun je ook tijdens het spel snel van perk wisselen? Of ben je gebonden aan de perk die je hebt gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik neem aan dat je aan een perk gebonden bent wat je voor je begint kunt kiezen. anders zou het niet eerlijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Anoniem: 177151 schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 13:52:
ik neem aan dat je aan een perk gebonden bent wat je voor je begint kunt kiezen. anders zou het niet eerlijk zijn
Das waar.
Maar als je tijdens het spel snel van tactiek kan veranderen, door een ander perk te kiezen, kan je team weer de voortouw nemen. Hierop reageert het ander team weer door ook van perks te veranderen...
Als je steeds moet anticiperen en adapteren, kan het heel leuk worden. Er zal dan ook nooit een vast strategie zijn bij een bepaald map. Waar bij CoD2 vaak de mappen en wapens bepalend zijn wat voor strategie je kiest, moet je bij CoD4 meer rekening houden met de tactieken van je tegenstander.
Voorlopig dus maar ff afwachten hoe het precies in elkaar zal zitten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Een ding snap ik dan niet helemaal, FourTwoZero zegt ook:
In the end, every perk is bad ass; but thanks to the ability to only have three at a time, and balancing, you're going to have to pick the bad ass ones that fit perfectly with how you play.
Drie perks tegelijker tijd? Wacht eens even ik was eerst in de veronderstelling dat je tussen 3 perks in het begin van een potje kon kiezen maar 3 tegelijker tijd zou wel heel ziek zijn. Tuurlijk de andere kunnen dat ook maar vraag me sterk af hoe hij dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
psychoclown schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:17:
Een ding snap ik dan niet helemaal, FourTwoZero zegt ook:

[...]

Drie perks tegelijker tijd? Wacht eens even ik was eerst in de veronderstelling dat je tussen 3 perks in het begin van een potje kon kiezen maar 3 tegelijker tijd zou wel heel ziek zijn. Tuurlijk de andere kunnen dat ook maar vraag me sterk af hoe hij dat bedoelt.
Er zijn/komen 3 categorien met een x aantal perks per categorie. En uit elke categorie mag je 1 perk kiezen.

De nieuwste perk, vind ik niet zo leuk meer... sterker nog... het perk systeem begint mij tegen te staan ;( maar, wanneer de game in de winkels ligt, denk ik dat het allemaal leuk speelbaar is. En anders gaan we gewoon voor de servers waar het uitgeschakeld is ;)

Edit: SP pas ik weer aan met de informatie, want er is wer flink gepost zie ik :D Thnx :) doe ik begin deze week...

[ Voor 6% gewijzigd door Dutchie! op 08-07-2007 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165613

http://gametrailers.com/player/21256.html _/-\o_ :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 165613 op 08-07-2007 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
Die maps :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
moet haast wel direct X 10 zijn omg :P
en ik zie weer zo'n sniper ventjes met van die struikgewassen op hun hoofd, te grappig :D
dat vond ik fantastisch bij BF2, hier zitten ze weer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@aap:
waren de smilies in de aanbieding ??

@ het filmpje:
filmpje == bruut. Ik wacht nog steeds op een demo oid. Ze maken ons alleen maar lekkerder met de filmpjes etc, maar * Griffin wilt de demo zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ukraine/Rusland.. Dat belooft wat, veel leuker dan dat inmiddels uitgemolken Midden-Oosten, en ook weer eens wat anders dan het 1945 Europa/Afrika :D

Ziet er mooi en leuk uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@ filmpje
Dacht, O verkeerde game, stalker :P
Ziet er wel goed uit maar denk niet dat het mij zal aanspreken, houd niet zo van CoD reeks na de teluurstelling van CoD2

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 08-07-2007 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

OMG, die game MOET ik hebben. Het is idd DX10 zo te zien. :~

Ik heb all1 geen DX10 graka :( ( en nog geen vista :P )

Zal het er met DX9 ook nog juicy uitzien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

n00bdani86 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 10:33:

Rest van de posts niet gelezen zie ik...
Het is geen Dx10, zal CoD4 ook niet zijn, wat je in het filmpje ziet is allemaal Dx9 :) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-

Het grappige is dat iedereen denkt dat het directx 10 is terwijl het gewoon nog 9 is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

nog grappiger is dat niemand het inziet,jaaaa mooi die dx10 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Niet slechter dan de huidige games, en niet slechte dan die preview.

DX10 geeft alleen wat extra's bij rook, vuur, schaduwen, belichting, etc. Volgens mij is dat filmpje ook gewoon DX9..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ook deze CoD moet ik hebben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Dit lijkt me echt een vette game :9~ Geen idee of deze system requirements kloppen, maar als dat zo zou zijn... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
wimjongil schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:25:
Dit lijkt me echt een vette game :9~ Geen idee of deze system requirements kloppen, maar als dat zo zou zijn... :9
Je weet hopelijk wel dat het op 'minimum' altijd heel gaar spelen is!?

Maargoed, aangezien deze game er nog lang niet is, is het behoorlijk netjes ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
hoe weten jullie allemaal ineens zo zeker dat het dx9 is? ik ben nog steeds niet overtuigd, ene bron zegt dx9, de andere bron zegt dx10...ik heb altijd gelezen dat Cod4 Dx10 gaat ondersteunen dus...
btw het KAN geen directX 9 zijn...KAN gewoon niet, of die filmpjes zijn gewoon zodanig bewerkt dat ze er fotorealistisch uitzien, wat meestal het geval is...
zit je eenmaal ingame dan is het toch een STUK minder...dat zal het ook wel zijn denk ik

[ Voor 38% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-07-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214943

Thrills33ka schreef op zondag 08 juli 2007 @ 16:17:
hoe weten jullie allemaal ineens zo zeker dat het dx9 is? ik ben nog steeds niet overtuigd, ene bron zegt dx9, de andere bron zegt dx10...ik heb altijd gelezen dat Cod4 Dx10 gaat ondersteunen dus...
btw het KAN geen directX 9 zijn...KAN gewoon niet, of die filmpjes zijn gewoon zodanig bewerkt dat ze er fotorealistisch uitzien, wat meestal het geval is...
zit je eenmaal ingame dan is het toch een STUK minder...dat zal het ook wel zijn denk ik
"Collier: We’re currently shooting for super high-end Direct X 9."

Uit dit interview, pagina 4 een na laatste vraag:
http://www.gameinformer.c...706.1040.42324.htm?Page=1

Lijkt me wel betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Ik zat net hetzelfde artikel te lezen, en wilde het hier plaatsen. Maar jij was me voor. ;)

Uit verhaal blijkt dat er dan toch geen DX7 komt, en alleen DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ systemspecs:
Dit is echt minimum en je moet wel heel wat hoger hebben wil je het goed kunnen spelen. Kijk maar naar CoD2 specs.

@ vic vega:
Dat DX7 ondersteuning er niet in zou zitten had je aan kunnen zien komen. Het is 2007 en gaat geen game bouwen waarmee je ook richt op de echte oude pc's. Mensen die een oude(re) pc hebben en het niet kunnen spelen is Pech gehad. Maar dat heb je nu ook met het nieuwste, over 5 jaar zijn er nieuwe spellen en kan je dat ook niet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

toch wel jammer dat er geen dx10 in zit. maar het ziet er wel gigantisch goed uit. dus moet ik toch maar eens mn 7800gt gaan vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

@Griffin,
Helemaal gelijk. Mij maakt het niet uit of het wel of geen DX7 ondersteund. (krijg nl. binnenkort m'n nieuwe PC binnen met o.a. 8800GTX)
Het was meer als toevoeging bedoeld, voor degenen die zich een paar weken terug nog op DX7 verheugden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Die Specs vallen wel mee, als die graphics in het filmpje echt in-game zijn, vraag ik me alleen af wat je voor specs nodig hebt om dat dan te bereiken :D/ Alleen een beetje jammer dat 32bit OS-en niet meer dan 4gb ( 3.5 ) herkennen.

Ik denk toch maar voor 64bit vista te gaan...

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.