Anoniem: 170235 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:29:
nou zal me ook maar ff mengen in de fps discussie.
ik speel cod2 op een hoog niveau (denk dat ik dat wel kan zeggen

) Hier is het gewoon gewenst dat je sowieso met een redelijke cfg speelt,,, en zonder fps lag. Bij ons is 99% van de spelers op dx7 aan het spelen en de fps gecapt op 250fps. Hiermee spring je verder en hoger. DX9 is een stukje drukker dan dx7 en vergt nu eenmaal wat meer van je pc. Sommige mensen spelen dx9 met alles op laag en toch shadows aan (eigenlijk het enige voordeel van dx9).
Bij de meeste mensen draaid het in de MP om de prestatie / skills,, daarom spelen zij op dx7 omdat de fps anders een limiet word. Als jij bijvoorbeeld op dx9 geen constante fps hebt gaat het aimen/richten minder goed. Je aim en de snelheid waarmee je richt veranderd met de fps als deze snel daalt. (niet veel!) En sowieso wil je gewoon zeker zijn dat je een bepaalde fps haalt.
Het is gewoon belangrijk om een strakke fps te hebben (125 of 250)
in het begin van cod2 was de smoke ook nog wél aangezet. (op grote toernooien nu ook weer, alleen clanbase blijft nog achter op dit moment) Veel mensen hadden op dx9 een minder goede fps <60 of gewoon drops van 125fps naar 80fps. daarom schakelden zij over op dx7. ook zijn de grafische tweaks voor dx7 effectiever (met de nieuwe pam maakt dit minder veel uit, maar hiervoor was het ook al net zo strak te krijgen als quake3/CoDv

)
-------------einde fps cod2 whine ----------------------
ik heb al wat rond gekeken over cod4 maar ik snap nu dus niet echt of er überhaupt nog wel een dx7 versie in verwerkt zit ? en als dx10 een groot voordeel heeft ten opzichte van dx9 zou dit wel vervelend worden want ik draai hier nog altijd xp en wil dit eigenlijk zo houden

ook zal mijn 7900gtx het zwaar krijgen om het uberhaupt om middelmatige instellingen te draaien
maarja het blijft natuurlijk afwachten

waarom wil je dan zonodig cod4 spelen? als je toch zo nodig XP wilt draaien en geen DX10 wilt, en uberlelijke graphics wilt houden? waarom zou je dan een ander spel gaan spelen
als het je toch alleen te doen is om winnen....
kijk Public noobs zijn altijd easy, bij BF2 own ik ook elke public n00b, daar is niks moeilijks aan...
bij CS zelfde verhaal...meeste public n00bs spelen gewoon een uurtje per dag voor hun plezier...dat er zulke mensen zoals wij zonder leven zijn dat wilt nog niet zeggen dat wij geweldige pro's zijn
iedereen kan goed worden in een spel, als je maar genoeg tijd erin steekt
en nogmaals ik blijf erbij ik zal nooit m'n graphics zo zwaar gaan verneuken alleen voor een beetje prestatiewinst...kom nou zeg....dat is sowieso voor een groot deel een illusie, speel maar eens een hele tijd met alles op High en je went er gewoon aan...en als het echt zo is dat je bij Cod2 meer voordelen hebt bij DX7, dan ben ik allang blij dat ik daar nooit aan begonnen ben...beetje triestig...
dat config gehax0r en getweak word ik af en toe toch een beetje moe van, ik heb misschien geen leven maar als ik sommigen hoor praten denk ik echt Joh BOEIEND ofzo? speel het spel gewoon doe nie moeilijk...
ben ik nou echt de enige die er zo over denkt? ik heb toch vaak genoeg gelezen dat een fps van 100+ gewoon de grootste nonsens is die er bestaat...ik heb die gedachte niet van mezelf...
maargoed ik merk zelf ook met games dat 40/50 fps gewoon prima speelbaar is en boven 60 maakt het al nauwelijks nog wat uit, laat staan boven de 125...
maarja sommige mensen geilen nu eenmaal op die getalletjes dusja, moet je ook zelf weten hoor...
ik geniet liever van een prachtige realistische omgeving ipv dat ik het idee heb dat ik een of ander 1998 spel zit te spelen
[
Voor 11% gewijzigd door
SuX DeLuXe op 14-06-2007 18:35
]