[PC] Call of Duty 4: Modern Warfare Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.087 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
psychoclown schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:06:
[...]

Mja vind het ook niet erg dat jij dat kansloos vindt als je je maar beseft dat het niet kansloos is ;)
Als je 0,0 evaring hebt met CoD series weet je dus blijkbaar niet waar je over praat :)
nee dat ik er geen ervaring mee heb staat er los van...misschien dat je wel degelijk een aantal voordelen hebt, maar zelfs dan nog zou ik kiezen voor graphics...
graphics en gameplay komen voor mij op de 1e plaats en presteren lukt ook echt wel met een iets lagere fps...vriend van mij doet bij BF2 ook altijd alles low zetten met een E6600 + 7900 GT tja, waarom koop je dan in godsnaam zo'n PC? alleen maar omdat alles dan lichter is + meer fps...
en word je er beter van? heus niet, dat is gewoon een kwestie van gewenning
het is gewoon grappig dat mensen altijd alles eraan willen doen om hunzelf meer voordeel te geven t.o.v. anderen...speel gewoon dat verrekte spel, net zoiets als dat config tweaken en shit
mijn god Plug dat Keyboard en die muis in en speel het spel gewoon, je word vanzelf wel goed met bepaalde settings....ik heb dan zoiets van Plug & Play en niet zeiken

[ Voor 17% gewijzigd door SuX DeLuXe op 14-06-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ach dat gedoe heb je in vrijwel elk spel. In Counterstrike zet ook vrijwel iedereen het glare effect uit. Persoonlijk speel ik altijd met alles erop en eraan. Als je grafische opties en effecten moet uitzetten om te kunnen winnen, moet je eens wat meer tijd steken in het spel te leren spelen inplaats van tijd steken in het spel aanpassen. Je wint misschien vaker maar je doet af aan je spel ervaring. Het is gestolen glorie. De overwinning stelen is geen prestatie.

The easier the victory the lesser the accomplishment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
@Het online gamen met DirectX7/DirectX9 verhaal:
Is natuurlijke een strict persoonlijke voorkeur........De een speelt het liefst om zoveel mogelijk kills te maken, daarbij gebruik makend van zoveel mogelijke (visuele) voordelen (DirectX7 in CoD2 / Q3 jumps / shadows off in BF2)
En zijn echter ook genoeg spelers die Eyecandy en de daarbij behorende sfeer, zeer op prijs stellen. Ikzelf speel het liefst online met een bepaald minimale framerate (40-60fps) met een zo hoog mogelijke ImageQuality. Als ik daardoor wat minder Kills maak...so be it.

Back OT:
Ik hoop wel dat de gameplay en leveldesign van CoD4, meer in de richting gaat van CoD/CoD:UO. Ik vind de meeste maps in CoD2 namelijk erg klein.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 14-06-2007 12:48 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 24-05 20:15

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

psychoclown schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:34:
[...]
Een paar steengoede CoD jumpmaps zijn: mp_jump / peds_puzzle (vooral leuk met meerdere) / jm_milestone / jm_crispy ... ah die goede oude tijd _/-\o_

Ja heb het tijdens de 'rage' in CoD veel gedaan en was er aardig goed in ,not all about fps also skill ;)
Hmmm, ik lees het alweer, duidelijk gevalletje jumpstyle ;) :P

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Indy91 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 12:46:
@Het online gamen met DirectX7/DirectX9 verhaal:
Is natuurlijke een strict persoonlijke voorkeur........De een speelt het liefst om zoveel mogelijk kills te maken, daarbij gebruik makend van zoveel mogelijke (visuele) voordelen (DirectX7 in CoD2 / Q3 jumps / shadows off in BF2)
En zijn echter ook genoeg spelers die Eyecandy en de daarbij behorende sfeer, zeer op prijs stellen. Ikzelf speel het liefst online met een bepaald minimale framerate (40-60fps) met een zo hoog mogelijke ImageQuality. Als ik daardoor wat minder Kills maak...so be it.

Back OT:
Ik hoop wel dat de gameplay en leveldesign van CoD4, meer in de richting gaat van CoD/CoD:UO. Ik vind de meeste maps in CoD2 namelijk erg klein.
Hmm valt wel mee want de meeste zijn even groot, Carentan, Railyard, Harbor, Brecourt en Dawnville (waarbij Railyard en Harbor beide in CoD2 verpest zijn vind ik). Sommige maps zijn wat minder maar er zijn zeker met CoD2 een paar steengoede maps bij gekomen imo.
Luuk_Luchtloper schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:10:
[...]

Hmmm, ik lees het alweer, duidelijk gevalletje jumpstyle ;) :P
:D

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 14-06-2007 13:14 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:13:
[...]

Hmm valt wel mee want de meeste zijn even groot, Carentan, Railyard, Harbor, Brecourt en Dawnville (waarbij Railyard en Harbor beide in CoD2 verpest zijn vind ik). Sommige maps zijn wat minder maar er zijn zeker met CoD2 een paar steengoede maps bij gekomen imo.

[...]

:D
Dawnville is echt veel kleiner geworden in CoD2 hoor
Als de gameplay hetzelfde is als in UO dan is het OK, maar dat zal niet zo zijn en daarom is het niets voor mij. Heb liever een goed spel met mindere graphics als een geweldig mooi spel met bagger gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

FaTaLeKe schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:28:
[...]

Dawnville is echt veel kleiner geworden in CoD2 hoor
Als de gameplay hetzelfde is als in UO dan is het OK, maar dat zal niet zo zijn en daarom is het niets voor mij. Heb liever een goed spel met mindere graphics als een geweldig mooi spel met bagger gameplay
Ja ok de allies spawn is dichterbij en graveyard iets kleiner maar vooral dat grote alliesspawnpoint mis je niet zo dus zo heel veel kleiner is het ook weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJFS
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-05 15:52
Thrills33ka schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 20:51:
wat een grapjassen, jullie pro gamertjes met je dx7
echt een beetje kansloos om je graphics zo op te geven voor dat beetje framerate
tuurlijk je merkt dat het wat soepeler loopt, maar het is een kwestie van wennen wat ik eerder al aangaf...je word heus niet beter door die hogere fps ook al denk je van wel...
gewoon lang genoeg spelen op 40 fps en je bent evengoed
Alles draait om reactietijd, elke ms kan een verschil maken het is dus beter om met hoge fps te spelen aangezien je sneller moet zijn dan je tegenstander.
Overigens verbertert de nieuwe Pam de beeld kwaliteit/helderheid een hele hoop, echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
psychoclown schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:13:
[...]Hmm valt wel mee want de meeste zijn even groot, Carentan, Railyard, Harbor, Brecourt en Dawnville (waarbij Railyard en Harbor beide in CoD2 verpest zijn vind ik)....
De enige, van CoD1 overgenomen mappen die min of meer onveranderd zijn gebleven, zijn Brecourt en Carentan. Vooral Dawnville is voor wat betreft de grootte bijna zo’n 30% kleiner geworden (spoorlijn gedeelte, gedeelte naast kerkhof, en stuk straat + woningen naast spoorlijn).

Ik hoop echt dat ze in CoD4 ook grotere mappen plaatsen à la Hurtgen, die tevens geschikt zijn voor een tactische gameplay.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
JJFS schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:55:
[...]

Alles draait om reactietijd, elke ms kan een verschil maken het is dus beter om met hoge fps te spelen aangezien je sneller moet zijn dan je tegenstander.
Overigens verbertert de nieuwe Pam de beeld kwaliteit/helderheid een hele hoop, echt geweldig.
reactietijd? ik zei al dat boven 60 fps het voor het menselijk oog niet eens meer waarneembaar is...
het speelt misschien iets anders, maar je reactie wordt daar naar mijn idee niet sneller van...
denk dat het dan eerder aan je internet verbinding ligt dan aan het aantal fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Idd , ik speculeer hopend mee dat er groter mappen komen meer tactische gameplay , als ik terug mijmer naar de leuke uo-ctf tijd waarbij heb ik het meest genoten heb van de grote mappen met niet al teveel spelers , Stanel/Peaks 6 vsv 6 hooguit . Peaks was helemaal een knaller als je het slim aanpakte met die lastige spawnpoints bij de vlaggen .

Cod 2 heeft in vele mappen een erg hoog tempo vanwege de kleine mappen, en als er eigenlijk meer servers zijn die 16 spelers of meer kunnen hebben dan werd het al gauw een ander spelletje in de zin van respawnen en al een granaat voor je sokken . OOk leuk als ik daarzin in had met wel de daarbij hebbende snel reflexende reacties en het in dat spel iets van betekenis te kunnen zijn. Maar al gauw vond ik dat niet zo funny meer en als je half geconsentreerd achter je pc zat was dan kon je je daar beter zekers niet aan wagen . Eigenlijk vind ik het wel jammer dat servers vaak meer zijn 16 spelers kunnen hebben met die kleine mappen . Als Cod 4 weer een snelle gameplay wordt dan vind ik dat een beetje jammersss .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ja ik ga echt niet uit van van die kleine mapjes zoals bij CS 1.6 het geval was...
mag toch wel iets groter (en realistischer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170235

nou zal me ook maar ff mengen in de fps discussie.

ik speel cod2 op een hoog niveau (denk dat ik dat wel kan zeggen :) ) Hier is het gewoon gewenst dat je sowieso met een redelijke cfg speelt,,, en zonder fps lag. Bij ons is 99% van de spelers op dx7 aan het spelen en de fps gecapt op 250fps. Hiermee spring je verder en hoger. DX9 is een stukje drukker dan dx7 en vergt nu eenmaal wat meer van je pc. Sommige mensen spelen dx9 met alles op laag en toch shadows aan (eigenlijk het enige voordeel van dx9).

Bij de meeste mensen draaid het in de MP om de prestatie / skills,, daarom spelen zij op dx7 omdat de fps anders een limiet word. Als jij bijvoorbeeld op dx9 geen constante fps hebt gaat het aimen/richten minder goed. Je aim en de snelheid waarmee je richt veranderd met de fps als deze snel daalt. (niet veel!) En sowieso wil je gewoon zeker zijn dat je een bepaalde fps haalt.
Het is gewoon belangrijk om een strakke fps te hebben (125 of 250)

in het begin van cod2 was de smoke ook nog wél aangezet. (op grote toernooien nu ook weer, alleen clanbase blijft nog achter op dit moment) Veel mensen hadden op dx9 een minder goede fps <60 of gewoon drops van 125fps naar 80fps. daarom schakelden zij over op dx7. ook zijn de grafische tweaks voor dx7 effectiever (met de nieuwe pam maakt dit minder veel uit, maar hiervoor was het ook al net zo strak te krijgen als quake3/CoDv 8) )

-------------einde fps cod2 whine ----------------------

ik heb al wat rond gekeken over cod4 maar ik snap nu dus niet echt of er überhaupt nog wel een dx7 versie in verwerkt zit ? en als dx10 een groot voordeel heeft ten opzichte van dx9 zou dit wel vervelend worden want ik draai hier nog altijd xp en wil dit eigenlijk zo houden :) ook zal mijn 7900gtx het zwaar krijgen om het uberhaupt om middelmatige instellingen te draaien ;(

maarja het blijft natuurlijk afwachten O+

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 170235 op 14-06-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-05 22:39
Er zijn weer wat nieuwe screenshots verschenen: KLIK :) Dit lijkt gewoon bijna allemaal écht joh :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 170235 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 17:29:
nou zal me ook maar ff mengen in de fps discussie.

ik speel cod2 op een hoog niveau (denk dat ik dat wel kan zeggen :) ) Hier is het gewoon gewenst dat je sowieso met een redelijke cfg speelt,,, en zonder fps lag. Bij ons is 99% van de spelers op dx7 aan het spelen en de fps gecapt op 250fps. Hiermee spring je verder en hoger. DX9 is een stukje drukker dan dx7 en vergt nu eenmaal wat meer van je pc. Sommige mensen spelen dx9 met alles op laag en toch shadows aan (eigenlijk het enige voordeel van dx9).

Bij de meeste mensen draaid het in de MP om de prestatie / skills,, daarom spelen zij op dx7 omdat de fps anders een limiet word. Als jij bijvoorbeeld op dx9 geen constante fps hebt gaat het aimen/richten minder goed. Je aim en de snelheid waarmee je richt veranderd met de fps als deze snel daalt. (niet veel!) En sowieso wil je gewoon zeker zijn dat je een bepaalde fps haalt.
Het is gewoon belangrijk om een strakke fps te hebben (125 of 250)

in het begin van cod2 was de smoke ook nog wél aangezet. (op grote toernooien nu ook weer, alleen clanbase blijft nog achter op dit moment) Veel mensen hadden op dx9 een minder goede fps <60 of gewoon drops van 125fps naar 80fps. daarom schakelden zij over op dx7. ook zijn de grafische tweaks voor dx7 effectiever (met de nieuwe pam maakt dit minder veel uit, maar hiervoor was het ook al net zo strak te krijgen als quake3/CoDv 8) )

-------------einde fps cod2 whine ----------------------

ik heb al wat rond gekeken over cod4 maar ik snap nu dus niet echt of er überhaupt nog wel een dx7 versie in verwerkt zit ? en als dx10 een groot voordeel heeft ten opzichte van dx9 zou dit wel vervelend worden want ik draai hier nog altijd xp en wil dit eigenlijk zo houden :) ook zal mijn 7900gtx het zwaar krijgen om het uberhaupt om middelmatige instellingen te draaien ;(

maarja het blijft natuurlijk afwachten O+
waarom wil je dan zonodig cod4 spelen? als je toch zo nodig XP wilt draaien en geen DX10 wilt, en uberlelijke graphics wilt houden? waarom zou je dan een ander spel gaan spelen
als het je toch alleen te doen is om winnen....
kijk Public noobs zijn altijd easy, bij BF2 own ik ook elke public n00b, daar is niks moeilijks aan...
bij CS zelfde verhaal...meeste public n00bs spelen gewoon een uurtje per dag voor hun plezier...dat er zulke mensen zoals wij zonder leven zijn dat wilt nog niet zeggen dat wij geweldige pro's zijn
iedereen kan goed worden in een spel, als je maar genoeg tijd erin steekt
en nogmaals ik blijf erbij ik zal nooit m'n graphics zo zwaar gaan verneuken alleen voor een beetje prestatiewinst...kom nou zeg....dat is sowieso voor een groot deel een illusie, speel maar eens een hele tijd met alles op High en je went er gewoon aan...en als het echt zo is dat je bij Cod2 meer voordelen hebt bij DX7, dan ben ik allang blij dat ik daar nooit aan begonnen ben...beetje triestig...
dat config gehax0r en getweak word ik af en toe toch een beetje moe van, ik heb misschien geen leven maar als ik sommigen hoor praten denk ik echt Joh BOEIEND ofzo? speel het spel gewoon doe nie moeilijk...
ben ik nou echt de enige die er zo over denkt? ik heb toch vaak genoeg gelezen dat een fps van 100+ gewoon de grootste nonsens is die er bestaat...ik heb die gedachte niet van mezelf...
maargoed ik merk zelf ook met games dat 40/50 fps gewoon prima speelbaar is en boven 60 maakt het al nauwelijks nog wat uit, laat staan boven de 125...
maarja sommige mensen geilen nu eenmaal op die getalletjes dusja, moet je ook zelf weten hoor...
ik geniet liever van een prachtige realistische omgeving ipv dat ik het idee heb dat ik een of ander 1998 spel zit te spelen

[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 14-06-2007 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Niet persoonlijk maar jij zegt zelf al dat je geen ervaring hebt met eerdere CoD series etc en zo aan je gedrag/uitspraken te horen weet jij er dus inderdaad niet veel vanaf. Het is natuurlijk iets persoonlijks maar jij hebt echt oogkleppen op en wilt volgens mij niet verder kijken dan je neus lang is.
Als jij MP speelt met alle eyecandy op is dat prima en als ik dat bij CoD mp niet wilt doen lijkt me dat ook prima. Cfg tweaken / constante fps / en dat soort dingen hoort nu eenmaal bij mp fps's zeker met grote fps's zoals de CoD series als jij dat niks vind is dat prima maar dat is toch niet ongewoon lijkt me. Immers doet iedereen het want ga jij niet met je brightness / sensivity prutsen todat het naar wens is, wij gaan dus nog net iets verder.
Wat betreft dik systeem icm lage graphics, heb je wel eens bedacht dat er ook andere games zijn?
Ik speel (zeker nu dat ik al een jaar geen CoD2 meer speel) ook gewoon andere spellen af en toe en daar zet ik alles zo hoog mogelijk maar wel met constante fps dus ook daar sla je de plank mis.

Laten we er maar over op houden want aan deze discussie lijkt toch geen eind te komen en we schieten er toch niks mee op. So lets get back on topic O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
yep maar je kunt ook wel behoorlijk pr0 worden zonder al dat gepruts...
dat is vaak maar overdreven gedoe, uit ervaring met andere games...
tis gewoon vaak een kwestie van gewenning, kan best dat het bij COD2 veel kan schelen maar ja dan nog, heb ik zoiets van "Play the way its meant to be played (Nvidia) 8) " en niet teruggaan naar het 1998 DirectX 7 rofl :P
maargoed geen geflame enz. we gaan weer ontopic ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ja Thrills33ka ben het volledig met je eens; ik speel ook veel BF2 (ook op z'n hoogst, voor mij is dat 1280x1024 8xAA alles highest) en heb wel een stevige computer die het allemaal lekker trekt, en de graphics doen me juist het gevoel geven dat ik werkelijk daar echt bén. Dat is nou juist zo gaaf aan de steeds betere graphics: het lijkt allemaal steeds realistischer en straks krijgen we ook nog aardig wat physX in de games (kijk Crysis maar).

Maar daartegenover staat dus dat CoD2 inderdaad wat moeilijker speelbaar was op een wat mindere computer in DX9 en DX7 wel wenselijk was voor die oudere pc's. Mijn 8800GTX trekt hem gelukkig voluit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177151

tja maar je kunt cod2 ook niet met bf2 vergelijken. mijn 7800gt trekt bf2 ook makkelijk op zn hoogst. cod2 daarentegen op dx9 wel redelijk, 40 a 60fps en op dx7 100 a 200fps (verschilt nogal :) )
in het begin speelde ik cod2 ook altijd op dx9 wat natuurlijk ubervet was, maar je ziet toch dat het gewoon stukken slechter gaat daar is gewoon geen discussie over mogelijk want je lagt gewoon door die fps. na een tijdje vertelden ze mij dat ik op dx7 moest gaan spelen, maar toen werd het ineens echt veel makkelijker, alle wapens schieten sneller wat een zeer groot voordeel is en het mikken is stukken makkelijker. maar als er ineens een framedrop is naar 60 ongeveer dan merk je dat direct. en ik speel het liefst ook met alles op zn hoogst maar niet als je daar veel slechter van gaat spelen. daarom hoop ik ook dat je geen nadeel hebt in cod4 als je het op dx10 speelt ten opzichte van dx9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Ik heb hier nog niks gehoord over de preview op IGN.
Er staan wel leuke nieuwe dingen in ook meer info over de MP (PC versie) over de verschillende classes etc.
Outlook
No one was quite sure what to expect from Call of Duty's move to Modern Warfare. For those who were worried Infinity Ward would somehow lose its magic, relax. While the switch to a modern setting changes some aspects of the series, those changes appear for the better. Modern Warfare lets you feel the rattle of a machinegun in your hands and hear the frenzy of war at a higher fidelity than previous CODs.

Call of Duty: Modern Warfare has shot its way towards the top of our most anticipated games of the year.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wat een kutvergelijkingen weer zeg.

Ik kon op m'n systeem CoD2 prima spelen. BF2 lagte alleen als hel. Gek he, als je 1GB hebt en je systeem niet samengesteld is voor dat spel. De spellen, de engines, ALLES eraan is verschillend, behalve het feit dat het oorlog is en je schiet.

Ook COD4 zal technisch weinig te vergelijken zijn met CoD2 óf BF2. Doe dat dan aub ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Thrills33ka schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:31:
[...]

waarom wil je dan zonodig cod4 spelen? als je toch zo nodig XP wilt draaien en geen DX10 wilt, en uberlelijke graphics wilt houden? waarom zou je dan een ander spel gaan spelen
als het je toch alleen te doen is om winnen....
kijk Public noobs zijn altijd easy, bij BF2 own ik ook elke public n00b, daar is niks moeilijks aan...
bij CS zelfde verhaal...meeste public n00bs spelen gewoon een uurtje per dag voor hun plezier...dat er zulke mensen zoals wij zonder leven zijn dat wilt nog niet zeggen dat wij geweldige pro's zijn
iedereen kan goed worden in een spel, als je maar genoeg tijd erin steekt
en nogmaals ik blijf erbij ik zal nooit m'n graphics zo zwaar gaan verneuken alleen voor een beetje prestatiewinst...kom nou zeg....dat is sowieso voor een groot deel een illusie, speel maar eens een hele tijd met alles op High en je went er gewoon aan...en als het echt zo is dat je bij Cod2 meer voordelen hebt bij DX7, dan ben ik allang blij dat ik daar nooit aan begonnen ben...beetje triestig...
dat config gehax0r en getweak word ik af en toe toch een beetje moe van, ik heb misschien geen leven maar als ik sommigen hoor praten denk ik echt Joh BOEIEND ofzo? speel het spel gewoon doe nie moeilijk...
ben ik nou echt de enige die er zo over denkt? ik heb toch vaak genoeg gelezen dat een fps van 100+ gewoon de grootste nonsens is die er bestaat...ik heb die gedachte niet van mezelf...
maargoed ik merk zelf ook met games dat 40/50 fps gewoon prima speelbaar is en boven 60 maakt het al nauwelijks nog wat uit, laat staan boven de 125...
maarja sommige mensen geilen nu eenmaal op die getalletjes dusja, moet je ook zelf weten hoor...
ik geniet liever van een prachtige realistische omgeving ipv dat ik het idee heb dat ik een of ander 1998 spel zit te spelen
Je bent niet de enige hoor Thrill.
ik speel harstikke pro met full grpahics :)

Het is toch gewoon zonden van je geld als je zo iets zou doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Zoals hierboven aangegeven vergelijkingen tussen BF2 en CoD2 zijn gewoon niet te maken het zijn beide verschillende engines en verschillende spellen.
Laten we er nu eindelijk eens ophouden want deze discussie hebben we allang naast ons neergelegd en het leidt verder alleen maar tot topicpollution.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weer een stukje van callofduty.nl:

Eerder deze week sprak Community Manager Fourzerotwo van een ‘embargo dat gevallen is’ en verklaarde daarmee dat nieuwe informatie, video’s en screenshots snel het licht zullen zien. Daarmee komt een einde aan de onduidelijkheid over, onder andere, het begrip ‘Perks’ dat de afgelopen weken onwetende gamers aangreep. Want het gaat zogezegd een grote rol spelen in de multiplayer van Call of Duty 4: Modern Warfare. Kort gezegd maken ‘Perks’ de manier van spelen uit. Fourzerotwo verklaard nader.

Eerder werd al duidelijk dat er Experience Points te verkrijgen zijn in de multiplayer om zodoende een rank hoger te komen. Hierdoor kunnen gamers – naar mate de tijd vordert en de skills omhoog gaan – nieuwe items verdienen, zoals nieuwe wapens, upgrades voor je wapens en Perks.

Perks worden gebruikt om je character online aan te passen aan het type gametype. Aan het begin van de map sta jij al voor een keuze. Wat voor soort gevecht wordt dit en welk wapen moet ik daarbij kiezen? Je zal bij Capture the Flag een character moeten ontwerpen die snel is en daarbij geef je de character dus een lichte Submachine geweer om zo soepel en snel de vlag te pakken. Maar zo’n ‘Flag Runner’ zal je minder helpen als bij de gametype Deatmatch waarvoor je dus een andere stijl nodig heb. Een Assault Rifle zal meer op zijn plaats zijn.

En zo heb je dus verschillende klasse en type stijlen die zich zo goed mogelijk aanpassen aan de gametype. In totaal heb je de keuze over drie Perks- categorieën en zal je wijs moeten besluiten welke stijl het best pas bij de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-05 14:26

Griffin

Is mythical

@ PERKS stuff:
lijkt me wel erg leuk. zo komt er iets meer tactiek bij kijken ipv gewoon raggen. je kan wel raggen, alleen met een betere tactiek en perk etc ben je beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

t lijkt me wel supervet worden alleen het is nog zo lang wachten :(
k las ook dat er een demo komt voor de xbox360, ik hoop dat er ook nog een komt voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op zondag 17 juni 2007 @ 15:35:
[...]

Je bent niet de enige hoor Thrill.
ik speel harstikke pro met full grpahics :)

Het is toch gewoon zonden van je geld als je zo iets zou doen..
Ik ben het ook eens met Thrill & Ace. Je gaat toch niet in een Wolfenstein 3D omgeving rondlopen om 3 kills meer te halen 8)7 :o

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Je kan ook overdrijven he :X

Hmm klinkt wel nice opzich maar je hebt toch ook al class system wat is er dan verschillend met de 'perks'?

[ Voor 66% gewijzigd door psychoclown op 18-06-2007 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind het ongeloofwaardig dat je met meer FPS ook hoger/verder kan springen, want als je een spring commando uitvoerd spring je zo hoog als dat het kan in het spel. ongeacht je FPS, met lage fps mis je misschien een paar beeldjes ondertussen, maar je komt uiteindelijk op de zelfde plek aan.

het zelfde geld voor schieten, als de wapens zogenaamd sneller schieten, kan helemaal niet met de FPS temaken hebben. dat jij de gun langzamer ziet schieten door de FPS betekend niet dat de kogels ook slomer gaan op de server.

dit is allemaal 386 redenatie waar de snelheid van games met de clockspeed gerelateerd zijn.

ook dat gezeur over graphics, als je zo'n hardcore shooter toernament freak bent, ga dan een game spelen met rode en blauwe mannetjes in blokkendozen met effen kleur en zwarte lijntjes. geen afleidende frutseltjes en effecten maar puur fraggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Als je het zelf nooit gezien hebt (en ik wil het best wel eens laten zien hoor dat is geen probleem) zeg dan niks :/

Als jij, en de rest die er zo over denkt, het ongeloofwaardig vindt dan is dat prima maar kom niet met feiten aanzetten die in dit geval helemaal niet opgaan.
ook dat gezeur over graphics, als je zo'n hardcore shooter toernament freak bent, ga dan een game spelen met rode en blauwe mannetjes in blokkendozen met effen kleur en zwarte lijntjes. geen afleidende frutseltjes en effecten maar puur fraggen. 8)7
Heel die discussie over Dx7 of Dx9 wordt ook lekker uit verband getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:52:
ik vind het ongeloofwaardig dat je met meer FPS ook hoger/verder kan springen, want als je een spring commando uitvoerd spring je zo hoog als dat het kan in het spel. ongeacht je FPS, met lage fps mis je misschien een paar beeldjes ondertussen, maar je komt uiteindelijk op de zelfde plek aan.

het zelfde geld voor schieten, als de wapens zogenaamd sneller schieten, kan helemaal niet met de FPS temaken hebben. dat jij de gun langzamer ziet schieten door de FPS betekend niet dat de kogels ook slomer gaan op de server.
helemaal mee eens. het lijkt alsof je trager schiet of hoger springt maar dat is niet zo. alleen moet ik er wel bij zeggen dat het wel trager gaat met garand en gewehr want door je mindere fps registreert hij niet alle mouseclicks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcor2000
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-05 18:50
Anoniem: 177151 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:09:
[...]

helemaal mee eens. het lijkt alsof je trager schiet of hoger springt maar dat is niet zo. alleen moet ik er wel bij zeggen dat het wel trager gaat met garand en gewehr want door je mindere fps registreert hij niet alle mouseclicks.
Hoe verklaar jij dan dat je bepaalde jumps wel kan maken met een fps gelocked op 333 in cod1 en 250 in cod2? Het is vreemd maar echt waar, dat van dat schieten heb ik zelf geen ervaring mee maar die jumps is absoluut waar!
Bulls-NL schreef op maandag 18 juni 2007 @ 23:52:
En waarom zou je geen 3 kleuren spelletjes spelen op hoog niveau? Omdat er geen geld mee te verdienen valt. Als pro speler wil je er toch centen aan overhouden? Dan ga je echt geen spellen spelen die niet op lans worden gespeeld. Dus pak je een spel waarbij de concurrentie niet te groot is maar de prijzen wel behoorlijk zijn. Maar goed dan praat ik dus alleen over pro spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:03

Clush

Do as I say...

Anoniem: 177151 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:09:
[...]

het is niet iets waar je het mee eens of oneens kan zijn. het is gewoon een keihard feit dat je met een constante fps van 125 verder springt dan met een schommelende fps. en wat het sneller schieten betreft: over welke wapens denk je dat men het heeft? juist de semi-automatische zoals de garand en gewehr, natuurlijk.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:54

Fuelke

Forza Ferrari

Ahum, ik moet jullie toch verzoeken om de aandacht meer naar Call of Duty 4 te verschuiven, ipv de focus momenteel op de fps discussie momenteel. Het is op zich wel een interessant punt, misschien zelfs een eigen topic waardig, dus als iemand zich geroepen voelt, graag :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauSS
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06-2023
Thrills33ka schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 18:31:
[...]
ben ik nou echt de enige die er zo over denkt?
Nee dat ben je niet! :) ik denk er ook zo over,. ben geen fanatieke online-gamer maar meer singleplayer met alle grafische snufjes op max en reso op 1920x1200 als dan alles nog boven de 35fps zit ben ik een gelukkig mens :*)

ontopic: Spel word natuurlijk direct X 10 :9 en dat zorgt natuurlijk voor de nodige mooie plaatjes! (ik denk zelfs dat het er op de pc met een 8800/2900 beter uit gaat zien dan op de xbox,.. (kwa soepelheid en fps zal de xbox winnen) maar ach... op beide is 't wel leuk spelen denk ik!

Heb HD filmpje gezien bij een maat van me op de Xbox 360 (op plasma-scherm) moet zeggen dat het er erg mooi uitzag! dit word zeker een game die ik ga kopen! 8)

[ Voor 36% gewijzigd door MauSS op 21-06-2007 14:04 ]

A world without gadgets is no world ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
ik weet niet of deze al gepost was ? :)

http://www.gametrailers.com/player/20756.html

(8>

[ Voor 3% gewijzigd door Biobakker op 21-06-2007 15:40 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Nee die was nog niet voorbij gekomen, deze zijn ook nog wel leuk:
Vehicles and Weaponry Interview
Lightning and Effects Interview

Die man verteld dat ook met een big smile :) ik moest er zelf van lachen :D
Sometimes you know... people want to blow stuff up :*) :D
Ziet er wel nice uit moet ik zeggen ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ziet er zekers vet uit, maar nog weinig van de echte gameplay te ontdekken...
grafisch wel nice, vooral dat donker met die nightvision en laserlichten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

waarom moet * Griffin en de rest hier nog zolang op wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Griffin schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:11:
waarom moet * Griffin en de rest hier nog zolang op wachten
volgens mij zijn ze met CoD4 wel vergevorderd toch?
dit jaar nog een release...heb ik nog ff tijd om een degelijke videokaart in huis te halen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Thrills33ka schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 19:24:
[...]

volgens mij zijn ze met CoD4 wel vergevorderd toch?
dit jaar nog een release...heb ik nog ff tijd om een degelijke videokaart in huis te halen ^^
dat het dit jaar kwam wist ik wel. volgens mij had ik ergens wat gelezen (en staat me dat bij) van ongeveer een release van november. Maar nog steeds is dat bijna 4 - 5 maanden wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Laatst online: 28-05 23:36

Realtec

Less is more

Multiplayer is zonder voertuigen!

Als dat zo is blijf ik bij BF2 ondanks de bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Realtec schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 00:55:

terecht, natuurlijk... de battlefield fanaten moeten maar zorgen dat dice es een redelijke game aflevert ipv proberen call of duty te kapen :).

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024

Gelukkig maar, er zijn teveel FPS die opeens voertuigen gaan toevoegen.
Battlefield 2 is nog steeds erg goed, jammer dat EA weer zo nodig BF2142 er achteraan heeft moeten gooien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

maar als ze die erin gaan gooien wordt het teveel BFserie style en als ik dat wil ga ik wel de BFserie spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik las in de PC Game Play of hoe dat blad heet (4 paginas recensie over COD4) dat ze wilden voorkomen dat mensen hun gamma omhoog gingen gooien. Dat deden ze dan door objecten en personen in het donker te outlinen. Maar nu zag ik gister die trailer op gamert.nl en damn het is toch wel donker hoor. Ik kan me voorstellen dat ik, zeker voor MP, de gamma weer omhoog gooi :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Lol, ik gooi nu in CODUO standaard de brightness ietsje omhoog, omdat het anders gewoon zo donker soms is dat je bijna niks ziet :P Nou is het scherm waarop ik game sowieso al niet zo helder, dus dat compenseert zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Clush schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 01:23:
[...]

terecht, natuurlijk... de battlefield fanaten moeten maar zorgen dat dice es een redelijke game aflevert ipv proberen call of duty te kapen :).
_/-\o_

BF fanaten zijn welkom hoor maar de voertuigen mogen ze niet meebrengen :)
Jazzper schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:28:
ik las in de PC Game Play of hoe dat blad heet (4 paginas recensie over COD4) dat ze wilden voorkomen dat mensen hun gamma omhoog gingen gooien. Dat deden ze dan door objecten en personen in het donker te outlinen. Maar nu zag ik gister die trailer op gamert.nl en damn het is toch wel donker hoor. Ik kan me voorstellen dat ik, zeker voor MP, de gamma weer omhoog gooi :)
Hmm sommige hebben echt extreem ja. Zo heb ik wel eens een aantal configs bekeken van OCRANA.ATI en 2 hadden de gamma echt ziekelijk staan. Maar soms is het wel erg fijn de gamma iets omhoog te schroeven ook al heb ik brightness van TFT hoog staan ed.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 22-06-2007 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
van de ene kant is het jammer dat er geen voertuigen in zitten...het haalt de meer realistische sfeer van oorlog weg....
maar van de andere kant, ik speel bij BF2 ook bijna alleen nog maar infantry only...
en is lame bij BF2 dat constant dezelfde n00bs proberen de jets te pakken enz. omdat ze gewoon niks kunnen met een geweer....daar zou een beter systeem voor moeten komen, dan zou het perfect zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
sweet :9~ en dat voor een pre-alpha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209483

Hopelijk wordt dit het spel van het jaar 2007. Tiberium Wars zuigde kont :o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anti-cheat bij launch Call of Duty 4 aanwezig

Call of Duty 4: Modern Warfare zal tijdens de lancering van het spel een anti-cheat programma bevatten, dat verklaarde Community Manager Fourzerotwo op het Infinity Ward forum. Hiermee komt de ontwikkelaar de gamers tegemoet, want cheaters hadden twee jaar geleden bij Call of Duty 2 nog vrij spel.
Meer details over de anti-cheat is nog niet bekend. Zo is het nog niet zeker of PunkBuster de rol als anti-cheat op zich zal nemen. Infinity Ward verklaart dat ze nog bezig zijn om het project te testen.

gelukkig dat ze nu wel direct de cheaters aanpakken. dat vind ik wel zo zielig van die lui die niet kunnen winnen en dan gaan cheaten, maar gelukkig wordt hier direct een eind aan gemaakt :)

hier nog een Evolutie en Verhaallijn- video

en hier een Militair adviseur- video
andere links staan hierboven al genoemd

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 177151 op 22-06-2007 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Om op het cheaters-verhaal in te haken: Ik hoop ook dat er fatsoenlijke opties voor teamkilling komen. Je kan het nu wel uitzetten (tja, realistisch is anders, maar je hebt gewoon altijd van die eikels die de boel verzieken), maar in CODUO kan je alsnog teammates doodrijden met voertuigen. Dat schiet nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mei schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:51:
Om op het cheaters-verhaal in te haken: Ik hoop ook dat er fatsoenlijke opties voor teamkilling komen. Je kan het nu wel uitzetten (tja, realistisch is anders, maar je hebt gewoon altijd van die eikels die de boel verzieken), maar in CODUO kan je alsnog teammates doodrijden met voertuigen. Dat schiet nog niet op.
gelukkig heb je geen voertuigen in mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• switchboy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 20:52

switchboy

-ruimte te huur-

Mei schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:51:
Een TK op z'n tijd moet gewoon kunnen. Maar het moet niet te erg worden.

My Steam Profile (Name Switch) Worth: 889€ (225€ with sales)Games owned: 83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Anoniem: 177151 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:52:
[...]

gelukkig heb je geen voertuigen in mp
Oja :P FF vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

switchboy schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 18:31:
[...]

Een TK op z'n tijd moet gewoon kunnen. Maar het moet niet te erg worden.
soms kun je er gewoon niet onderuit, op de server waar ik altijd in zit ga je zelf dood als je op een teammate schiet. soms is dat wel heel erg kloten als je op iemand aan het schieten bent en er iemand per ongeluk voor gaat staan. ik heb op die manier een keer een headshot bij een teammate gemaakt en toen vloog de kogel door in een vijands hoofd, dus ik was dood en een vijand, wel geinig op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Erg mooi van dat anti cheat programma. Ik zag op 1 van de promo videos dat het geen game wordt a la graw. Het blijft gewoon het oude call of duty gevoel houden. Dus dan blijft het een shooter on rails.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 148409 op 22-06-2007 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222644

Ik kan niet wachten op deze game.

Ik zelf kom van BF2 af, maar daar ontbrak het realisme op het eidn toch echt teveel.
Mensen die gingen zich gedragen alsof het Quake is.

De soldaten moeten gewoon lood aan de voeten, veel schuilen, tactics gebruiken en vette lange vuurgevechten vanuit schuil posities,

Dus niet buunyhoppend voor iemands neus hem met een AK afraggen ala BF2 (of je kan beter Quake zeggen op het eind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 148409 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:50:
Erg mooi van dat anti cheat programma. Ik zag op 1 van de promo videos dat het geen game wordt a la graw. Het blijft gewoon het oude call of duty gevoel houden. Dus dan blijft het een shooter on rails.
GRAW is cool, maar ik heb dus ook idd weer zin in een vet relaxte shooter on rails zoals je dat mooi verwoordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Anoniem: 222644 schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 20:55:
Ik kan niet wachten op deze game.

Ik zelf kom van BF2 af, maar daar ontbrak het realisme op het eidn toch echt teveel.
Mensen die gingen zich gedragen alsof het Quake is.

De soldaten moeten gewoon lood aan de voeten, veel schuilen, tactics gebruiken en vette lange vuurgevechten vanuit schuil posities,

Dus niet buunyhoppend voor iemands neus hem met een AK afraggen ala BF2 (of je kan beter Quake zeggen op het eind)
100 %

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 17:36

Vuurvoske

Nunquam cede!

Griffin schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:24:
[...]

maar als ze die erin gaan gooien wordt het teveel BFserie style en als ik dat wil ga ik wel de BFserie spelen
80% van De BF2-ers speelt toch inf only...

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Laatst online: 07-12-2023
^^ Met stom :9 Zo hoort het namelijk, beetje arcade mag er wel bij, zoals op de R drukken en er automatisch gereloard word. Maar dat Quake-speelstyl moet er echt vanaf.

Ondertussen pas ik de TS steeds beetje bij beetje aan :) gaat goed komen mensen :) .

EDIT: van de nieuwe spelmode: Last Stand:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jporeel/cod4startpost/pics/callofduty4-16thum.jpg
Wanneer je neergetuft word, val je op de grond en automatisch trek je dan de sidearm om een last stand te maken :)

[ Voor 29% gewijzigd door Dutchie! op 23-06-2007 15:54 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTiMod
  • Laatst online: 13:51
Zoals CoD2 nu is vind ik het ook aardig quake achtig.. sinds dien ben ik over gegaan op Battlefield 2 en nu 2142...
daar is het quake gehalte veel lager...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Realistisch of niet, als het tot de mogelijkheden van een spel behoort, kan, mag en zal ik het gebruiken.
(edit: het gaat hier dus over nade spammen en konijntjes gedrag)

Waarom zou je eigenlijk teamkills uitzetten? Is toch de verantwoordelijkheid van de teamkiller of hij in de min eindigt of niet? Of je zet een kick op een negatieve score van x?

[ Voor 10% gewijzigd door AllSeeyinEye op 23-06-2007 16:01 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

AllSeeyinEye schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 16:00:
Waarom zou je eigenlijk teamkills uitzetten? Is toch de verantwoordelijkheid van de teamkiller of hij in de min eindigt of niet? Of je zet een kick op een negatieve score van x?
Omdat het dan vaak gebeurt dat een enkeling voor de lol teammates gaat neeschieten om te jennen. Friendly fire uitzetten gebeurt vaak niet zodat een speler niet per ongeluk punten verliest als hij een teammate raakt, maar om mensen te berschermen tegen teammates met losse vingers om de trekker. Als je een kick zet op een negatieve score gaan de teamkillers voor teammates langs lopen als ze aan het schieten zijn. De onschuldige spelers schieten dan per ongeluk de teamkiller neer, krijgen minpunten en worden dan gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-05 12:08

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Aap schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 13:03:
[...]

[afbeelding]
Wanneer je neergetuft word, val je op de grond en automatisch trek je dan de sidearm om een last stand te maken :)
Wow dit vind ik heel vet!!!!

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

last stand multiplayer filmpje

Met de perk Last Stand heb je nog de mogelijkheid om jezelf te redden op de rand van de dood. Wanneer je hevig onder vuur ligt en meerdere keren flink geraakt wordt (beeld wordt met bloedlijnen omringt), gaat je character automatisch naar de grond en pakt het kleinere vuurwapen.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 177151 op 23-06-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ondertussen pas ik de TS steeds beetje bij beetje aan :) gaat goed komen mensen :) .
ik heb inmiddels al heel veel berichten geplaatst met de nieuwste details, dus die kun je zo kopieren en plakken, want ik vind de startpost wel aardig magertjes met wat er inmiddels allemaal al bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Anoniem: 177151 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 17:52:
last stand multiplayer filmpje

Met de perk Last Stand heb je nog de mogelijkheid om jezelf te redden op de rand van de dood. Wanneer je hevig onder vuur ligt en meerdere keren flink geraakt wordt (beeld wordt met bloedlijnen omringt), gaat je character automatisch naar de grond en pakt het kleinere vuurwapen.
Ziet er vet uit. Pakt hij het pistool ook automatisch? Dat zou wel jammer zijn. Maakt het weer wat minder realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mei schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:13:
[...]

Ziet er vet uit. Pakt hij het pistool ook automatisch? Dat zou wel jammer zijn. Maakt het weer wat minder realistisch.
ach k weet niet, als half dood bent en je hebt niet de kracht om zo'n lomp geweer vast te houden en een klein pistooltje wel om nog een laatste schot te vuren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Anoniem: 177151 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:49:
[...]

ach k weet niet, als half dood bent en je hebt niet de kracht om zo'n lomp geweer vast te houden en een klein pistooltje wel om nog een laatste schot te vuren:)
Dat is wel realistisch, maar niet dat je character automatisch zijn pistool selecteert. Dat moet met de hand, vind ik.

Hele stomme opmerking, maar je kan dus je eigen uiterlijk kiezen, komen er ook damestextures in? Meestal zijn het alleen de heren die je ziet (nou waren er volgens mij ook echt geen dames die in WWII aan D-Day meededen zegmaar :P ), maar zeker tegenwoordig zitten er ook genoeg vrouwen in het leger. Is ook wel net zo leuk voor de vrouwelijke gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Ik zou er maar niet teveel op rekenen... zo'n game is natuurlijk weer pure propaganda om jongeren naar het leger te trekken en ze hopen zo weer een aantal jongens naar het leger te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Jorn1986 schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 19:39:
Ik zou er maar niet teveel op rekenen... zo'n game is natuurlijk weer pure propaganda om jongeren naar het leger te trekken en ze hopen zo weer een aantal jongens naar het leger te trekken.
:?

Het is geen America's Army ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Nou ik heb bij bepaalde games gezien dat ze een selecte groep gamers uitnodigden om een beta te komen spelen en dat het leger er bij stond en dat van de 100 jongeren die kwamen 10 wel belangstelling hadden ofzo...

En nu met de Irak oorlog zijn er nog maar heel weinig jongeren die in Amerika belangstelling hebben voor het leger... vandaar dat ze dus jongeren op zulke manieren enthousiast proberen te maken: America's Army, Battlefield 2, Call of Duty, Black Hawk Down, en dan nog eens zóveel films met heldendaden... face the truth: je overlevingskansen zullen een stuk kleiner zijn dan dat je in de films ziet...

enige wat mij nog interessant zou lijken is misschien de airforce/ in NL de KLu.

[ Voor 54% gewijzigd door Jorn1986 op 23-06-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-05 12:48
Hmm, deze game lijkt een beetje op wat er zou gebeuren als de koude oorlog omsloeg in een echte oorlog. Atoombommen anyone? Lijkt me wel gruwelijk vet om atoombommen te zien afgaan, ver van je af of... vlak voor je neus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
En vervolgens S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl taferelen krijgen? Dat is niks voor CoD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

[...]

^^ Met stom :9 Zo hoort het namelijk, beetje arcade mag er wel bij, zoals op de R drukken en er automatisch gereloard word. Maar dat Quake-speelstyl moet er echt vanaf.

[afbeelding]
Volgens mij is dat geen gamemode hoor, het is een zogenaamde 'perk' wat in elke gamemode zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Volgens mij is deze filmpje over "Content and Customization" hier nog niet eerder gepost:
http://www.gametrailers.com/player/20975.html
http://www.gametrailers.com/player/20974.html (zelfde filmpje in HD)

Sommige dingen zijn al hier eerder genoemd, maar het blijft leuk om ze nog een keer te zien/horen. ;)

Hoe meer ik erover hoor of lees, des te enthousiaster ik word. Ik kan in ieder geval niet meer wachten :9~

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zoals ze dus zeggen: het is cod2 en dan nog meer. vet dus

nieuwe multiplayer mode: hard core

@Vic Vega: nee deze was nog niet gepost :) goed bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

Ik vind het tot nu toe erg vet eruit zien.
Juist vanwege dat modern warfare sausje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Nice filmpje weer :) Ik zal morgenavond de startpost degelijk aanpassen en hem online zetten. verwacht nog niet gelijk te veel, ik heb het ook een beetje druk. Maar het is zoiezo beter dan wat er nu staat 8)

* Dutchie! wilt deze game hebben en spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ik vraag me af of je nog steeds je eigen benen niet kan zien enz...
of bijvoorbeeld benen door de muur als je bukt of gaat liggen, dat vond ik altijd al nep...
en dat liggend schieten als je halfdood bent, ik hoop dat ze dat niet te extreem gaan toepassen...
bij een schot in de borst ofzo, lijkt het me niet logisch dat iemand nog goed kan aimen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-05 22:32

Karel V

Een simpele ziel

Ik weet niet of het al gemeld is, maar check die rook van de het Gameplay filmpje 1 in de TS. Blijft continue in een statische toestand, lekker realistisch... :P

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush

Clush

Do as I say...

Karel V schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 08:50:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar check die rook van de het Gameplay filmpje 1 in de TS. Blijft continue in een statische toestand, lekker realistisch... :P
lijkt me heel sterk als ze dat niet fixen... de rook van cod2 was het paradepaardje van infinity ward.

[ Voor 5% gewijzigd door Clush op 28-06-2007 10:26 ]

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Thrills33ka schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:06:
of bijvoorbeeld benen door de muur als je bukt of gaat liggen, dat vond ik altijd al nep...
en dat liggend schieten als je halfdood bent, ik hoop dat ze dat niet te extreem gaan toepassen...
bij een schot in de borst ofzo, lijkt het me niet logisch dat iemand nog goed kan aimen enzo...
CoD is en zal altijd (waarschijnlijk) een arcade shooter blijven niet dicht bij realiteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FaTaLeKe schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:31:
[...]

CoD is en zal altijd (waarschijnlijk) een arcade shooter blijven niet dicht bij realiteit
ehh volgens mij willen ze het nou juist zo realistisch mogelijk maken, en dat lukt ze aardig vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Thrills33ka schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:06:
Kijk eens naar die Apache die neerstort... daarna zie je redelijk wat choppers erna nog overvliegen (incl. een Chinook en daar zag ik het) zie nog lekker op een "rails" door de lucht schieten als een F-15 ofzo :p maar goed. Het is allemaal nog maar Alpha he :)
FaTaLeKe schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:31:
[...]

Klopt, CoD willen gewoon film-aktie, wel getrouw mogelijk op het scherm toveren.
Anoniem: 177151 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:26:
[...]

ehh volgens mij willen ze het nou juist zo realistisch mogelijk maken, en dat lukt ze aardig vind ik.
Nee, ze houden het lekker arcade, snelle infanterie aktie. Wel heb je nu de game mode (of multiplayer only dat weet ik niet) dat Realisme is en dus je HUD verdwijnt en kogels veel dodelijker zijn. Maar hun zeiden het zelf al, dat zo'n gametype je al gelijk een compleet andere game krijgt.

Dus:
- echte wapens
- beste graphics mogelijk (voor hun, door de engine natuurlijk)
- leuke, arcade gameplay.

* Dutchie! heeft daarom wel enorm intresse in de realischtise game mode :9

[ Voor 26% gewijzigd door Dutchie! op 28-06-2007 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Laatst online: 27-11-2024
CoD 4 :9~
Ik denk dat de systeem requirements ook wel mee gaan vallen als het op de CoD 2 engine gemaakt is.

Ook erg gaaf dat ze niet met de voertuigen hype mee gaan en het gewoon bij infantery only houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

B1gk1ller schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:28:
CoD 4 :9~
Ik denk dat de systeem requirements ook wel mee gaan vallen als het op de CoD 2 engine gemaakt is.

Ook erg gaaf dat ze niet met de voertuigen hype mee gaan en het gewoon bij infantery only houden
requirements mee gaan vallen??
CoD2 is een behoorlijk zwaar spel wil je alles vol open op DX9 willen spelen :P.

Toch moet ik eerst zien en dan geloven van de specs enzo. dit aangezien CoD2 ook zwaarder uitviel dan dat de specs zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprankel
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 15:17
Griffin schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:38:
[...]

requirements mee gaan vallen??
CoD2 is een behoorlijk zwaar spel wil je alles vol open op DX9 willen spelen :P.

Toch moet ik eerst zien en dan geloven van de specs enzo. dit aangezien CoD2 ook zwaarder uitviel dan dat de specs zeggen.
Cod2 zwaar? toen het net uitkwam weet ik niet maar momenteel is het toch niet meer zwaar naar de standaarden van vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik kan het op een 7900GT niet op DX9 (alles extra) spelen op 1680x1050, dan haal ik met moeite 40fps. Zodra het wat drukker wordt zakt het al snel naar 20fps en dat speelt niet bepaald fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powrskin
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
op een 6600gt alles bijna op vol 1280/1024 prima speelbaar.
deze zal wel iets meer VGA nodig hebben daarvoor :P

Nukezone FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Powrskin schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:53:
op een 6600gt alles bijna op vol 1280/1024 prima speelbaar.
deze zal wel iets meer VGA nodig hebben daarvoor :P
maar dan wel op DirectX7, en Atlex bedoeld op DirectX9. en dat is een heel groot verschil hoor
Maar back on-topic over CoD4 en hoe vet dat dan wel niet is.

Zoals ik al zei, ik wacht de demo af en de systemsspecs, maar zoals het er nu naar uitziet moet ik deze wel kopen. Om alleen maar alle CoD PC releases te hebben :P

[ Voor 26% gewijzigd door Griffin op 28-06-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekelijks wordt er door Fourzerotwo een ‘perk’ belicht in een video. De perk is een nieuwe functie in de multiplayer waarmee gamers zijn of haar online character aan kan passen op zijn of haar eigen gevechtstijl. Deze week de perk: Deep Impact (download)

In Call of Duty 4 is er een Bullet Penetration systeem ingebouwd dat in zowel de Singleplayer als de Multiplayer aanwezig zal zijn. Het geeft je de mogelijkheid om door objecten heen te schieten die normaal gebruikt worden voor cover (muren, vloeren, plafon)

Door welk object je heen kan schieten, hangt af van drie punten. Wat voor wapen gebruik je? Hoe kwetsbaar is het voorwerp waar je op schiet? Wat is de afstand tussen jou en het object? Deze drie dingen bepalen of je door een object heen kan schieten en als het kan, hoe snel de kogel het object zal doordringen. Wanneer je Deep Impact selecteert als perk, zal je bij elk wapen dat je gebruikt Bullet Penetration hebben en zal je gemakkelijker met je wapens door muren schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Raar dan, bullet penetration zou gewoon altijd aanwezig moeten zijn. Gewoon kwestie van naar de realiteit kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-05 14:57
Ik vind die 'perks' nou niet echt leuk klinken, moet ik zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k vind het alleen maar beter worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-05 06:11
Ziet er lekker uit, topic maar even bookmarked, is er al een releasedate bekend?

Hopelijk draait deze game een beetje fatsoenlijk op m'n 2,4 ghz pc-tje :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
Mei schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:10:
Raar dan, bullet penetration zou gewoon altijd aanwezig moeten zijn. Gewoon kwestie van naar de realiteit kijken.
Bullet penetration is gewoon al aanwezig. Met een mp5 (ik noem ff wat) kun je niet door een stenen muur schieten, met de perk "aan" dan zou dat wel kunnen ;) dat is het verschil. Je maakt je huidige wapen (stukken) krachtiger.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.