Het Grote Nintendo Wii en Gamecube Topic Deel 83 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 17.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik ga er maar gewoon van uit dat het spel wel bestaat, ze gaan niet zoveel tijd en geld besteden aan een grap. (of wat ze er dan ook mee willen bereiken)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar die hadden vaak wel een uitgever ;) Concept klinkt wel erg cool trouwens, en als die echt komt, en echt bestaat, en écht wordt zoals ze zeggen, dan klinkt het heel erg. Een potentiele topper :)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sadness :'( :'( :'( :'(

lol, er was laatst een geruchtje dat Digital Amigos(de programmeurs) ermee gestopt waren. In ieder geval werkt Digital Amigos aan de technische kant, doet een ander bedrijfje waarvan me de naam ontschoten is de art stijl en dergelijke en voegt Nibris de "Sadness" toe. Respect als er ooit een game komt, maar ik zie het somber in. ;)

Trouwens hier meer mensen die wel blij zijn met Nintendo's nieuwe manier van marketing/bekendmaking? Strikers bijvoorbeeld, paar maanden van te voren aangekondigt deze maand verkrijgbaar. Zelfde met meer Wii titels, ben ik meer voorstander van dan een grote show waarbij Nintendo allerlei games toont die pas veel later uitkomen dan valt een uitstel des te zwaarder.(zie Twilight Princess, Mario 128). Blijft natuurlijk wel zonde dat we geen giga E3 meer hebben. Maar als Nintendo nu is van hetgeen wat snel verschijnt wat media verspreid hoor je mij niet klagen. Het is jammer dat de blog van Sakurai(Smash bros) gestopt is, we hadden bijna elke week wel een nieuwe screen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Gamespot maakt melding van een wii gun afkomstig van een 3rd party bedrijf. Moet 26 juni in de winkel liggen.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat een raar geval... Je kunt zo toch totaal niet bij je D-pad, of de 1,2,+ en - knoppen? Zelfs de B- en A-knop lijken onbereikbaar?? Of zie ik iets over het hoofd?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:54:
lol, er was laatst een geruchtje dat Digital Amigos(de programmeurs) ermee gestopt waren. In ieder geval werkt Digital Amigos aan de technische kant, doet een ander bedrijfje waarvan me de naam ontschoten is de art stijl en dergelijke en voegt Nibris de "Sadness" toe. Respect als er ooit een game komt, maar ik zie het somber in. ;)
Digital Amigos zou alle 3D modelling op zich nemen, geloof ik. De technische kant zou juist door Frontline Studios gedaan worden, maar die hebben dus nooit aan Sadness meegewerkt.

Begrijp mij niet verkeerd, het concept spreekt mij wel aan, er zitten alleen een hoop gaten en tegenstrijdigheden in het verhaal van Nibris waar ik erg sceptisch van wordt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorion3
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 08:28

Gorion3

ABC++

xsive schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:43:
Iemand interesse in mijn reservering van een Wii bij Bart Smit online?

Heb net een mailtje gehad, maar heb er zelf al sinds december eentje in huis, moet zo snel mogelijk laten weten of ik hem nog wil hebben.

Iemand die ik blij kan maken?
Nou :) je mag mij er wel blij maken hoor :) mail me maar (of zet je direct message aan) op nielsuiterwijk[AT]gmail.com

Awesomenauts! Swords & Soldiers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:20
Willybubba schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:51:
Wat een raar geval... Je kunt zo toch totaal niet bij je D-pad, of de 1,2,+ en - knoppen? Zelfs de B- en A-knop lijken onbereikbaar?? Of zie ik iets over het hoofd?
Dat kon je bij die andere van Nintendo sowieso ook niet volgens mij. Mijn broertje zei dat je hem gewoon met twee handen vast moest houden. Soort shotgun idee dan lijkt me, hij is onderhand ook zo lang als 2 wiimotes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:54:
Trouwens hier meer mensen die wel blij zijn met Nintendo's nieuwe manier van marketing/bekendmaking? Strikers bijvoorbeeld, paar maanden van te voren aangekondigt deze maand verkrijgbaar. Zelfde met meer Wii titels, ben ik meer voorstander van dan een grote show waarbij Nintendo allerlei games toont die pas veel later uitkomen dan valt een uitstel des te zwaarder.(zie Twilight Princess, Mario 128). Blijft natuurlijk wel zonde dat we geen giga E3 meer hebben. Maar als Nintendo nu is van hetgeen wat snel verschijnt wat media verspreid hoor je mij niet klagen. Het is jammer dat de blog van Sakurai(Smash bros) gestopt is, we hadden bijna elke week wel een nieuwe screen. :'(
Helemaal mee eens, het viel mij ook al op dat games die aangekondigd worden vrij snel al uitkomen. Zoals The Godfather, Scarface en Spiderman (hoewel die te verwachten viel).
offtopic:
Net naar Spiderman 3 de film geweest. Zit genoeg moois in voor een lekkere game!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Deddiekoel schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:58:
[...]

Helemaal mee eens, het viel mij ook al op dat games die aangekondigd worden vrij snel al uitkomen. Zoals The Godfather, Scarface en Spiderman (hoewel die te verwachten viel).
offtopic:
Net naar Spiderman 3 de film geweest. Zit genoeg moois in voor een lekkere game!
Spider-Man 3 is volgens mij juist een van de eerste third-party spellen die werd aangekondigd voor de Wii, vlak na de onthulling van de controller.

Verder draagt het feit dat de E3 lang niet meer zo groot zal ook wel hier aan bijdragen. De stand van Nintendo is dit jaar maar 6 bij 6 meter, wat het erg moeilijk gaat maken om veel nieuwe spellen te kunnen tonen. Misschien komen er nog een paar leuke aankondigingen bij de persconferentie, maar verder verwacht ik daar niet veel van. Ik denk dat we aankondigingen voortaan veel meer over het hele jaar verspreid zullen worden, Sonic Vs. Mario is daar ook een voorbeeld van. Het kan een erg grote titel worden, maar de aankondiging kwam vanuit het niets.

[ Voor 11% gewijzigd door MetroidPrime op 02-05-2007 00:21 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Als het inderdaad zo is dat de Wii moeilijk te krijgen is dan zullen de mensen die wachten misschien eerst Zelda nog moeten gaan spelen en Wii Sports die gratis bij de console zit. Dit zijn dus eerst wel weer even zoet. Paper Mario kan je dan ook nog doen en Red Steel ofzo. Tis wel jammer dat de echte Nintendo fan moet wachten tot ergens eind van het jaar zoals dat er nu uit ziet.

Een vraagje over de console. Ik ben weer eens aan de slag gegaan met Zelda Twillight Prinses. Maar Wat zou een verklaring kunnen zijn dat het lijkt dat het spel bij de overgang naar een ander field in Hyrule field meer schokt? In principe moet alles toch hetzelfde blijven alles is digitaal opgeslagen en de specs veranderen toch niet?

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Wat bedoel je precies..? Meer schokt dan de vorige keer dat je het speelde? Dezelfde Wii?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Gerwin schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 02:14:
Een vraagje over de console. Ik ben weer eens aan de slag gegaan met Zelda Twillight Prinses. Maar Wat zou een verklaring kunnen zijn dat het lijkt dat het spel bij de overgang naar een ander field in Hyrule field meer schokt? In principe moet alles toch hetzelfde blijven alles is digitaal opgeslagen en de specs veranderen toch niet?
Daar merk ik zelf helemaal niets van, maar al zou het zo zijn. De resolutie staat vast, maar verder maakt elk gebied toch zeker wel verschil. Hoeveel bomen staan er, hoeveel karakters. Hoe meer van dat alles en hoe groter de kans op schokken is. Maar zoals gezegd, ik ben nog geen hapering tegen gekomen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:47

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
jip_86 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:23:
Dat kon je bij die andere van Nintendo sowieso ook niet volgens mij. Mijn broertje zei dat je hem gewoon met twee handen vast moest houden. Soort shotgun idee dan lijkt me, hij is onderhand ook zo lang als 2 wiimotes.
Zo te zien is het niet meer dan een houder voor je remote. Hij zit er los in op het plaatje.
Je zal hem dan inderdaad als shotgun moeten vasthouden waardoor je met je voorste hand de remote zoals gewoonlijk kan bedienen. Er zit namelijk een uitsparing in de loop waar je bij de B-knop kan. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schekker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:14
Volg dit forum al een tijdje en wil ook graag een Wii, maar moet dat thuis natuurlijk wel kunnen verantwoorden. Zijn er eigenlijk al goede titels verkrijgbaar die ook leuk zijn voor hummeltjes van 3 en 5 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

schekker schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 09:23:
Volg dit forum al een tijdje en wil ook graag een Wii, maar moet dat thuis natuurlijk wel kunnen verantwoorden. Zijn er eigenlijk al goede titels verkrijgbaar die ook leuk zijn voor hummeltjes van 3 en 5 jaar?
Ach de Wii-remote leent zich ook prima voor hamertje-tik. :P

Je hebt van die spelletjes als Spongebob en Winnie de Poeh, zelf heb ik nog nooit zo'n spel gezien maar het zou wat kunnen zijn.
WarioWare zou misschien ook kunnen, al ben ik bang dat die van 3 het er nog wat lastig mee kan hebben. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog meer minigames: EA Playground met een interview op IGN. Er zijn ook screenshots te vinden. Volgens een gerucht worden op 9 mei nog meer Wii/DS games voorgesteld.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Wii Sports is al speelbaar voor kinderen onder de 2 :p

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
3 en 5 is denk ik wel erg jong maar games als Cars en volgens mij ook TMNT zouden met name de jongere generatie aan moeten spreken ook qua moeilijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om SSX blur te halen, maar ik twijfel nog omdat ik SSX3 en Tricky niet echt leuk vond. Voegt de Wii besturing echt iets toe of is het hetzelfde spel met alternatieve besturing(filmpjes en reviews zijn wel veelbelovend :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:01:
Ik sta op het punt om SSX blur te halen, maar ik twijfel nog omdat ik SSX3 en Tricky niet echt leuk vond. Voegt de Wii besturing echt iets toe of is het hetzelfde spel met alternatieve besturing(filmpjes en reviews zijn wel veelbelovend :))
Tja, het is weer een arcade snowboard/ski spel, zelfs de levels komen uit die twee delen (wel met nieuwe grafische schil). Dus het is dan wel heel moeilijk om te zeggen of jij het leuk vindt. Ik vond het een heel leuk spel; controls werken super, grafisch ziet het er goed uit en er is veel content :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:01:
Als het type spel je gewoon niet ligt, dan zou ik het niet doen. Het is natuurlijk gewoon een snowboardspel, maar in plaats van knoppen maak je nu bewegingen. Ik vind Blur zelf een stuk leuker dan die andere 2. Ik denk dat je bij jezelf moet nagaan wat je niet leuk vond aan SSX3 en SSX Tricky. Het type spel is hetzelfde, de gameplay alleen iets anders.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet eerlijk toegeven dat Brain Training: Wii Degree mij totaal niet aansprak. Maar bij Gamespy hebben ze een overzicht gemaakt van de verschillende spelmodi en dat lijkt me toch wel leuk :) .
Many speculated that Nintendo wouldn't be able to replicate its success from the DS to the Wii, but Big Brain Academy: Wii Degree pretty much puts those fears to rest. The game is essentially the same as the DS version, but this time it has a lot more focus on the multiplayer and it segregates the games so that the experience doesn't get too stale. As if Sony didn't have enough problems with the Wii in Japan already, this game is just one of many new Touch Generation titles that are going to hit your Wii in the coming year... that is, if you're able to find one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Lijkt me een bijna letterlijke vertaling van wat op gamespot staat.

Ik vond dat ding wat Nintendo zelf op de E3 liet zien wat mooier, iets kleiner en handzamer. Het lijkt met sterk dat ze er niet aangedacht hebben om de mogelijkheid te hebben om de A, (en eventueel1,2,+ en - ) knoppen ergens anders op de 'shell' te plaatsen. Het 'orgineel' wat Nintendo liet zien had een (analoge)-stick op de achterkant, wellicht ter vervanging van .... (D-pad/nunchuck?)

Ik ben benieuwd, lijkt me opzich wel weer leuk om een shooter (on-rails) zo te spelen.. RE:UC iemand?

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dizzytal schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:38:
Lijkt me een bijna letterlijke vertaling van wat op gamespot staat.
Klopt, met een klein beetje extra info, vandaar ook de term 'iets'. ;)
Ik vond dat ding wat Nintendo zelf op de E3 liet zien wat mooier, iets kleiner en handzamer. Het lijkt met sterk dat ze er niet aangedacht hebben om de mogelijkheid te hebben om de A, (en eventueel1,2,+ en - ) knoppen ergens anders op de 'shell' te plaatsen. Het 'orgineel' wat Nintendo liet zien had een (analoge)-stick op de achterkant, wellicht ter vervanging van .... (D-pad/nunchuck?)

Ik ben benieuwd, lijkt me opzich wel weer leuk om een shooter (on-rails) zo te spelen.. RE:UC iemand?
Tsja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Eigenlijk vind ik het een beetje kansloos om je remote ergens in te prakken zodat het net lijkt alsof je een echt geweer/tennisracket/honkbalknuppel of watdanook hebt.
Mijn spelbeleving zal er in ieder geval niet op vooruit gaan. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:41:
Tsja, ik weet niet wat ik er van moet denken. Eigenlijk vind ik het een beetje kansloos om je remote ergens in te prakken zodat het net lijkt alsof je een echt geweer/tennisracket/honkbalknuppel of watdanook hebt.
Mijn spelbeleving zal er in ieder geval niet op vooruit gaan. :)
Wat betreft het hele tennisracket/honkbal/golfclub/.... idee geef ik je gelijk, ik snap ook niet waarom je dat zou doen. Een nieuw light-gun idee vind ik echter toch iets anders aangezien je hier wel wat nieuwe functionaliteit aan kunt hangen. (maar misschien is dit ook gebaseerd op nostalgische gevoelens uit arcadehal, duckhunt enz...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dizzytal schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:51:
Wat betreft het hele tennisracket/honkbal/golfclub/.... idee geef ik je gelijk, ik snap ook niet waarom je dat zou doen. Een nieuw light-gun idee vind ik echter toch iets anders aangezien je hier wel wat nieuwe functionaliteit aan kunt hangen. (maar misschien is dit ook gebaseerd op nostalgische gevoelens uit arcadehal, duckhunt enz...)
Als ze er extra functionaliteit aan hangen wel ja.
Maar deze blaster is niet meer dan een hoesje voor je remote, zorg dan op z'n minst voor een systeem waardoor je een trekker hebt op de normale plek die zorgt dat de b-knop ingedrukt wordt.
Nu moet je op de onderkant van je loop drukken om te schieten. 8)7

Maar ik doelde meer op het feit dat het mij niks kan schelen hoe een controller er uit ziet.
Ik kan wel begrijpen dat je het leuker vindt om een echt geweer vast te houden, maar dan vind ik deze blaster nog ontoereikend. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Eledees/Elebits: het is echt een verdomd leuk spel.

Ik speel het regelmatig bij een vriendin van me met een NTSC-console, en het gevoel van het oppakken en weggooien van spullen met de Wiimote is toch echt iets wat op andere consoles/PC niet zou kunnen.
Tel daarbij op dat de zwaartekracht/collisions erg goed gedaan zijn, waardoor het leuk wordt om met dingen door de kamer te gaan smijten. En ja het blijft leuk, ook na een langere tijd.

Tijd dat de PAL-versie uitkomt!

P.s. En over gebrek aan reclames in winkels: Waarom zou Nintendo bakken met geld aan reclame uitgeven als de console toch al niet aan te slepen is en op veel plekken uitverkocht is?

Reclamecampagnes voeren voor spullen die je toch (nog) niet kunt leveren lijkt me vrij zonde van het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Gisteren voor het eerst met m'n Wii gespeelt...
Maar man o man... Wat is dat heerlijk om met een Wii te spelen.
Het is even wennen aan de andere besturing, maar daar is wel overheen te komen... :)
Vooral het boksen in Wii Sports bevalt me enorm.

Jammere aan Red Steel is eigenlijk toch wel dat je bewegingen wat té gevoelig zijn... :(

En bij Zelda mis ik toch wel échte stemmen, die de teksten normaal uitspreken, in plaats van dat gekke piepje...

Al met al ga ik me zeker vermaken op dit ding, zeker gezien het feit dat ik nu al onder de indruk ben... In de toekomst word dat dus alleen maar beter! :) Kan nu echt niet meer wachten op Super Smash Brothers Brawl!

Tevens zit ik ook nog te twijfelen aan Super Mario Charged Football te kopen...
Maar dat is even afwachten van de reviews denk ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jip_86 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:24:
Gamespot maakt melding van een wii gun afkomstig van een 3rd party bedrijf. Moet 26 juni in de winkel liggen.
bron
Vind deze dan veel mooier/beter

W14 Piranha Shooting Gun
Afbeeldingslocatie: http://www.contactdata.nl/piranha/_new/img/upload/wii14_shooting_gun.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 11:54:
[...]

Maar deze blaster is niet meer dan een hoesje voor je remote, zorg dan op z'n minst voor een systeem waardoor je een trekker hebt op de normale plek die zorgt dat de b-knop ingedrukt wordt.
Nu moet je op de onderkant van je loop drukken om te schieten. 8)7
Is dat zo? Het model wat op E3 getoond werd had wel een 'echte' trekker (althans, daar leek het op). Ook de Piranha heeft een 'echte' trekker. Je kunt zo'n ding natuurlijk nooit met twee handen vast houden of ze moeten ook de volledige nunchuck er in integreren, wat vervolgens weer een overdaad aan knoppen geeft op de 'lightgun'
Maar ik doelde meer op het feit dat het mij niks kan schelen hoe een controller er uit ziet.
Mij dus ook niet, ik hoef geen golfstick bij Wii Sports Golf of TW07, een tennisracket bij Mario Tennis of een voetbal aan touwtje bij fifa '08.

Ik wil alleen een 'lightgun', een goede that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dizzytal schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:28:
Ik wil alleen een 'lightgun', een goede that's all.
Neej je wilt er 2/4

en dan met een maat alla house of the dead dual gun wielding zombies afknallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 12:50:
[...]

Vind deze dan veel mooier/beter

W14 Piranha Shooting Gun
[afbeelding]
Doe mij deze dan maar :P

En tegen de tijd dat RE:UC uitkomt lijkt het me een goede tijd om deze te releasen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

dizzytal schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:28:
Is dat zo? Het model wat op E3 getoond werd had wel een 'echte' trekker (althans, daar leek het op). Ook de Piranha heeft een 'echte' trekker. Je kunt zo'n ding natuurlijk nooit met twee handen vast houden of ze moeten ook de volledige nunchuck er in integreren, wat vervolgens weer een overdaad aan knoppen geeft op de 'lightgun'
Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/trennas/200705/1178007898_0.jpg
Wat ik hier zie wel.

En de nunchuk zit volgens mij in het handvat, dus je met wel degelijk met twee handen aan de gang. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

DE trigger is meestal de B-knop, en zo te zien doet deze daar niks mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Willybubba schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 13:53:
DE trigger is meestal de B-knop, en zo te zien doet deze daar niks mee...
Yup en als hij dat wel deed, waarom zit de uitsparing voor je vinger er dan? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan is het hele idee van een gun toch weg? Als ik vooraan moet gaan zitten pielen? Ik wil een trigger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

De b is toch gewoon de reload van de schotgun :? De trigger is de z of c knop op de nunchuk toch 8)7

Lijkt me niet meer dan logisch :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

disjfa schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:50:
De b is toch gewoon de reload van de schotgun :? De trigger is de z of c knop op de nunchuk toch 8)7

Dat hangt van het spel af.
Maar ik heb nog geen spel gezien die B als reload en C of Z als trigger gebruikte. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii sports golf gaat trouwens voor geen meter, als je een putt moet doen dan wil ie of niks doen of het gaat veel te hard, het lijkt wel of ie subtiele bewegingen niet helemaal snapt ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:53:
Wii sports golf gaat trouwens voor geen meter, als je een putt moet doen dan wil ie of niks doen of het gaat veel te hard, het lijkt wel of ie subtiele bewegingen niet helemaal snapt ofzo?
Houd je polsen recht en zwaai alleen met je armen.
Anders geef je hem inderdaad al gauw een ros het bos in. ;)

Zo werkt het in het echt ook trouwens. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 02-05-2007 14:56 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

disjfa schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:50:

Wel eens Wii Play gespeeld. Daar is bij het duckhunt, echte naam weet ik even niet :), spel de B button de trigger. Menig kramp in de vinger er van gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Niet online
i.d.d. je hebt gelijk ik wil er 4.

Maar gewoon wachten op meer info over 'de trigger', omdat de B-knop 'vrij' is neemt iedereen aan dat je die gewoon moet gebruiken, maar van dat kleine plaatje wordt je eigenlijk weinig wijzer.

Wat betreft het putten met golf beweeg ik de remote niet van R>L (of L>R) maar van onder naar boven (remote kwart gedraait houden) werkt voor mij perfect!

Trouwens staan Nintendo, ,Capcom, Konami, Namco (en nog een stel, check IGN) staan in ieder geval met een grote (6x6m) stand op de 'vernieuwde' E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent7
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07-2024

Vincent7

Me = Wii

Gonadan schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Houd je polsen recht en zwaai alleen met je armen.
Anders geef je hem inderdaad al gauw een ros het bos in. ;)
Helemaal gelijk. Alleen je armen gebruiken, langzaam en rustig zwaaien.

Wii FC: 2129-2099-1796-3776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Inderdaad bij mij thuis liepen er mensen ook al te zeiken op het putten, maar zebakken er gewoon allemaal niks van. Je moet je Polsen niet buigen of bewegen, recht houden!

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds vanmiddag Wario Ware. Ik heb em geruild gekregen voor SSX:Blur, die ik vrijwel had uitgespeeld. Wario Ware had ik aan me voorbij laten gaan, omdat het concept met de micro games me niet zo aansprak. Ik heb Wario Ware dan ook voornamelijk genomen om te spelen met vrienden. Het duurt nog even voordat Strikers en MP8 uitkomen, dus is er weer wat leuks om te spelen... Maar je moet toch eerst een keer de single player modus door O-) .

Mijn eerste indrukken zijn meer dan positief. Ik heb constant in een deuk gelegen :D . Het is echt een leuk spel, met geweldig gebruik van de Wiimote _/-\o_ . Ik heb geen idee of het ook leuk blijft en of het leuk is met vrienden, maar daar kom ik vanzelf achter. Tot nu toe kan ik eigenlijk alleen mezelf voor m'n kop slaan dat ik 't spel niet eerder heb gehaald.

* Hoedje gaat weer verder spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ok mensen, ik heb de wii consolecode database aangepast.
Je hebt vanaf nu een pagina Mijn vrienden, waar je kunt aangeven dat je andere mensen hebt toevegoed als vriend. Die andere persoon krijgt dan op elke pagina een grote gele balk met de melding dat hij een nieuwe vriend heeft (:+), en deze kan dan jou ook toevoegen.
Omdat mijn oude domein dus weg is, zal de consolecode database voortaan te vinden zijn op:
http://www.wii-ccdb.nl
Let op: dit adres werkt nog niet, aangezien ik hem pas 5 minuten geleden heb geregistreerd. Mijn verwachting is dat hij morgenvroeg sowieso werkt, en misschien zelfs al laat in de avond :) .
Dus als iemand even de TS wil updaten :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

XiN-eViL schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:06:
Je hebt vanaf nu een pagina Mijn vrienden, waar je kunt aangeven dat je andere mensen hebt toevegoed als vriend. Die andere persoon krijgt dan op elke pagina een grote gele balk met de melding dat hij een nieuwe vriend heeft (:+), en deze kan dan jou ook toevoegen.
Omdat mijn oude domein dus weg is, zal de consolecode database voortaan te vinden zijn op:
Let op: dit adres werkt nog niet, aangezien ik hem pas 5 minuten geleden heb geregistreerd. Mijn verwachting is dat hij morgenvroeg sowieso werkt, en misschien zelfs al laat in de avond :) .
\o/

Naar welk IP moet dat ding wijzen? Dan kunnen we alvast kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel zo handig kan ik er ook eindelijk een krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Chakotay schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:20:
[...]

\o/

Naar welk IP moet dat ding wijzen? Dan kunnen we alvast kijken :p
195.242.152.105 :)
Heb net mail van domeinboer dat ie geregged is, hij staat ook al in de whois, dus tzal niet lang meer duren :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

XiN-eViL schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:31:
[...]

195.242.152.105 :)
Heb net mail van domeinboer dat ie geregged is, hij staat ook al in de whois, dus tzal niet lang meer duren :) .
Muh, hij wil een daarwerkelijk domein hebben waarvandaan het benaderd moet worden, ik wacht wel even :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XiN-eViL schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 21:06:
Top, ik ben heel benieuwd. Ik zal de TS updaten, maar ik heb nog twee verzoeken voor toekomstige updates.

1) Je kon aanvinken welke spellen je had. Maar dat is vrij nutteloos aangezien je daar verder niets mee kan. Het zou leuk zijn als je daar WiiConnect24 spellen van maakt, tot nu toe alleen Eledees en Brain Training Wii Degree. Die maken namelijk gebruik van dezelfde code als de Wii.

2) Daarnaast zou het leuk zijn als je ook voor Wifi Connection spellen een aparte database zou kunnen maken of die toe zou kunnen voegen aan de database. Zo kunnen we ook de friendscodes van de spellen makkelijk uitwisselen. Dat zou vooralsnog voor maar één spel zijn: Mario Strikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Hoedje schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:03:
[...]

Top, ik ben heel benieuwd. Ik zal de TS updaten, maar ik heb nog twee verzoeken voor toekomstige updates.

1) Je kon aanvinken welke spellen je had. Maar dat is vrij nutteloos aangezien je daar verder niets mee kan. Het zou leuk zijn als je daar WiiConnect24 spellen van maakt, tot nu toe alleen Eledees en Brain Training Wii Degree. Die maken namelijk gebruik van dezelfde code als de Wii.

2) Daarnaast zou het leuk zijn als je ook voor Wifi Connection spellen een aparte database zou kunnen maken of die toe zou kunnen voegen aan de database. Zo kunnen we ook de friendscodes van de spellen makkelijk uitwisselen. Dat zou vooralsnog voor maar één spel zijn: Mario Strikers.
Dat eerste is simpel te doen, gewoon alle oude games eruit gooien, en nieuwe erin :) .
Dat tweede wordt ietsje lastiger, aangezien ik dan een andere tabel bij moet gaan houden, en een logische manier op dat op te slaan (heb al wel een idee, maar dat is niet snel gedaan).

Ik zal het eerste puntje deze week ergens erin doen iig :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XiN-eViL schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:10:
[...]

Dat eerste is simpel te doen, gewoon alle oude games eruit gooien, en nieuwe erin :) .
Dat tweede wordt ietsje lastiger, aangezien ik dan een andere tabel bij moet gaan houden, en een logische manier op dat op te slaan (heb al wel een idee, maar dat is niet snel gedaan).

Ik zal het eerste puntje deze week ergens erin doen iig :) .
Top, het zouden hele mooie toevoegingen zijn. Ik heb de TS inmiddels geupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zag trouwens vanmiddag al Spider-Man 3 liggen bij de FRS op Sloterdijk. Spel interesseert mj niet, maar goed, iemand al ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Willybubba schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 07:17:
Wat bedoel je precies..? Meer schokt dan de vorige keer dat je het speelde? Dezelfde Wii?
Dezelfde Wii. Dezelfde game etc. Vorige keren schokte het niet, maar opbouw bleef linksonder van de brug na het Field bij het bos altijd wel iets achter.

Ik heb Nintendo gemaild over het probleem betreffende Wii -> Philips tv met enkel hdmi/dvi ingang.
Geachte heer/mevrouw,

we zijn bezig met een firmware update voor de Wii. Op dit moment kan het dus nog niet.

Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team

>>> Gerwin Prins 04/25/07 13:24 >>>
Beste heer/mevrouw,

Begin dit jaar heb ik mijn oude Gamecube verkocht en een nieuwe Wii aangeschaft. Deze Wii heb ik middels een component kabel aangesloten op de HDMI/DVI ingang van mijn breedbeeld Philips tv. Via deze ingang wordt enkel component geaccepteerd. In de handleiding en op de Nintendo website staat vermeld dat de Wii mijn oudere Gamecube spellen zou moeten kunnen spelen. De Wii schakelt echter het complete beeldscherm uit zodra het spel gestart wordt, het geluid is nog wel hoorbaar.

Als in de instellingen van de Wii voor 480p (16:9) component is gekozen en een Gamecube spel gestart wordt schakelt de Wii misschien over naar een andere output? Op dit moment kan ik mijn Gamecube spellen niet spelen middels component aansluiting op een breedbeeld tv. Misschien kan dit probleem middels een system update verholpen worden zodat bij "480p component 16:9" de Wii in elk geval voor alle spellen component aanhoud en niet tussentijds switcht naar composiet of rgb.

Ik hoop dat u mij verder kunt helpen en dit probleem aan de betreffende verantwoordelijke wil doorgeven zodat dit middels een Wii-update meegenomen kan worden.

Met vriendelijke groet,

Gerwin
Het lijkt erop dat Nintendo met een update bezig is zodat alle games op 480p (mogelijk 16:9) naar de tv gestuurd wordt.

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

Ik heb mij Wii aangesloten via component kabel. En als ik een gamecube spel start is er niks aan de hand. Dus ik vraag mij af in hoeverre dit aan de Wii ligt of dat de Philips misschien niet helemaal mee wil werken op andere resoluties via component.

(heb het net ff getest met Donkey Konga en Mario Party)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

@Gerwin

Component is gewoon je kabel..de Wii switched niet tussen component en composiet. Een 480i game wordt met 480i weergegeven maar jouw TV geeft er dan de brui aan. Voglens mij hebben tig mensen je dit al verteld: Het ligt aan je TV, bel Philips. Misschien kunnen zijn een software update de deur uit doen :)
Het lijkt erop dat Nintendo met een update bezig is zodat alle games op 480p (mogelijk 16:9) naar de tv gestuurd wordt.
Je kan een game niet met een software update naar 16:9 krijgen als het dat niet al is. 480P forceren kan ook niet met alle games, lees MetroidPrime's uitleg nog een paar keer.
Op dit moment kan ik mijn Gamecube spellen niet spelen middels component aansluiting op een breedbeeld tv.
Voor de 324ste keer, de meeste PAL gamecube games zijn 576i / 480i en ondersteunen geen 480P. Daarnaast zijn ze meestal 4:3. Bij dit soort games knalt de Wii er gewoon 480i uit, iets dat op zo goed als elke TV wel werkt. Lees je de reacties van ons hier verspreid over de laatste 2-3 topics wel?

[ Voor 88% gewijzigd door Max|Burn op 03-05-2007 08:44 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Willybubba schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 22:54:
Ik zag trouwens vanmiddag al Spider-Man 3 liggen bij de FRS op Sloterdijk. Spel interesseert mj niet, maar goed, iemand al ervaringen?
Yep, gisteren gekocht en vandaag doe ik hem retour.

Een game waar ik niet blij van werd, en waar ik het grotendeels mee eens ben met de ign preview. De controls zijn zeker geen plus in het begin, maar een crime. Het slingeren is geinig hoor, maar om dat doorlopend te doen?.. nee dank je. Je bent gewoon te druk bezig waardoor het niet mogelijk is om even relaxed onderuit te hangen om een spelletje te spelen.
Verder merk ik weinig innovatie, het is gewoon weer spiderman 2. Aardig maar niet super. En grafisch... zwaaaar onder de maat. Lelijkste game die ik heb gespeeld op de wii, dat moet veel beter kunnen (spiderman 2 en vooral ultimate spiderman zagen er veel beter uit).
Hopelijk ligt vandaag eledees in de winkel, anders wordt het hopelijk een tegoedbon (voor strikers) en anders... tjah godfather ofzo? .. Echt veel alternatieven zijn er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Max|Burn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:37:
@Gerwin

Component is gewoon je kabel..de Wii switched niet tussen component en composiet. Een 480i game wordt met 480i weergegeven maar jouw TV geeft er dan de brui aan. Voglens mij hebben tig mensen je dit al verteld: Het ligt aan je TV, bel Philips. Misschien kunnen zijn een software update de deur uit doen :)

[...]
Je kan een game niet met een software update naar 16:9 krijgen als het dat niet al is. 480P forceren kan ook niet met alle games, lees MetroidPrime's uitleg nog een paar keer.

[...]
Voor de 324ste keer, de meeste PAL gamecube games zijn 576i / 480i en ondersteunen geen 480P. Daarnaast zijn ze meestal 4:3. Bij dit soort games knalt de Wii er gewoon 480i uit, iets dat op zo goed als elke TV wel werkt. Lees je de reacties van ons hier verspreid over de laatste 2-3 topics wel?
Is het ook niet mogelijk om een 4:3 game als 16:9 signaal (en dus opgerekt) te versturen? Ik namelijk heel graag hebben dat de Wii het breedbeeld signaal stuurt zodat mijn TV bij cutscenes niet meer van ratio switched. Als dat sinaal dus in de firmware wordt opgenomen ben ik erg blij.

@Xin-eVil: Helemaal top die nieuwe functionaliteit maar zou je in de "Mijn Vrienden" pagina de lijst van users alfabetisch kunnen maken? Nu is het zo'n gezoek om de juiste persoon te vinden.
En als ik dan toch aan het zeuren ben wellicht een idee om de rendering te optimaliseren voor weergave op de Wii...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Deddiekoel schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Is het ook niet mogelijk om een 4:3 game als 16:9 signaal (en dus opgerekt) te versturen? Ik namelijk heel graag hebben dat de Wii het breedbeeld signaal stuurt zodat mijn TV bij cutscenes niet meer van ratio switched.
De wii kan niet zien hoe jouw TV omgaat met de beelformaten en kan daar dus ook geen rekening mee houden. Het beeld heeft gewoon de verhouding 4:3 of 16:9 en het is aan jouw TV om daar juist mee om te gaan. Het lijkt me niet de bedoeling vervormde beelden te gaan uitsturen :)

Een DVD speler met een DVD met 4:3 beeld kan ook geen 16:9 beeldformaat genereren. Dat TV's / DVD spelers de 4:3 beeldverhouding uitrekken is een heel ander verhaal.

[ Voor 39% gewijzigd door Max|Burn op 03-05-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
DinoPK schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:05:
[...]

Yep, gisteren gekocht en vandaag doe ik hem retour.
naast jou reactie kwam ik ook nog een reactie tegen op de IGN boards:
http://boards.ign.com/spider_man/b6322/141190263/p1/?48
oftewel: wij krijgen ook nog een mindere versie dan de andere versies..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:17:
[...]

naast jou reactie kwam ik ook nog een reactie tegen op de IGN boards:
http://boards.ign.com/spider_man/b6322/141190263/p1/?48
oftewel: wij krijgen ook nog een mindere versie dan de andere versies..
A close friend of mine tests for Activision. He said the framerate sucks on the PS3 and that he thinks they added features to overcompensate. His recommend was the 360 version. Said it looks and plays the best.

No real surprise about the Wii lacking things the other systems have. Although fun, it's inferior from a technology standpoint.

Zoals ik al eerder heb gezegd, de wii is meer geschikt voor wii-exclusive titels dan voor multi-console titels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:23:
[...]

A close friend of mine tests for Activision. He said the framerate sucks on the PS3 and that he thinks they added features to overcompensate. His recommend was the 360 version. Said it looks and plays the best.

No real surprise about the Wii lacking things the other systems have. Although fun, it's inferior from a technology standpoint.

Zoals ik al eerder heb gezegd, de wii is meer geschikt voor wii-exclusive titels dan voor multi-console titels.
Volgens mij doelen ze er meer op dat de Wii versie gewoon niet mee kan komen met de andere 2. Puur op grafisch vlak. Hij zegt dat het een leuk spel is, maar grafisch komt het niet in de buurt van de andere 2. Wat natuurlijk geen verassing is.

Ik wacht zelf nog even de reviews af, want het lijkt mij wel een tof spel. Helaas zijn de eerste reacties nog niet zo denderend over dit spel.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Dat de content verschilt ten opzichte van de PS3-360 versie is op zich logisch, dit was al bekend. De wii versie heeft ook pluspunten (controls als je daarmee overweg kan, black suit wanneer je dit wilt etc).
Ik kan dus niet overweg met de controls, ligt mij niet. Sowieso speelt een game als dit beter met een klassieke controller configuratie omdat je in controle wilt zijn. Motion controls, alles leuk en aardig maar men moet ook niet overdrijven (zie ssx blur ultimate moves als perfect voorbeeld hiervoor).
Grafisch had ik niet veel verwacht maar ze hebben het zich wel erg makkelijk gemaakt dit keer. Sta je bovenop een wolkenkrabber, dan kijk je rond en zie je bijna geen gebouwen met textures. Pas als je dichtbij komt popt de texture erop. Sowieso ook al irritant wanneer spidey dichtbij de camera staat dat de 'lichteffecten' op zijn lichaam constant veranderen.
Positieve verbetering zijn de random missies, deze zijn wel iets leuker dan de heel erg herhalende missies uit de andere delen.

Al met al ben ik er totaal niet tevreden over, en nog vervelender: als dit zo doorgaat met de psp / ps2 ports dan verlang ik steeds meer naar een echte next gen (heb ik normaal geen last van maar nu wordt het verschil wel erg duidelijk). Ik wil niet alleen maar exclusives spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dat het grafisch minder is ala...maar een reden voor een kortere storyline en geen sewers, zwemmen etc is er niet. Helaas wordt een deel van de vrees die men had voor de Wii waar. Het is niet dat de Wii dit niet kan, maar meer dat men de effort propt in 360 en PS3 aangezien ze dan meteen 2 platformen hebben..en de Wii erbij geklust wordt.

Verder moet ik zeggen dat de Wii nu al een dusdanige installed base heeft, dat er wel veel games op zullen komen die je niet op de andere 2 ziet. Dit is wel de eerste generatie waar ik eventueel, ooit, 2 consoles zal kopen. De 360 en Wii hebben, zeker een jaar vanaf nu, gewoon compleet andere games.

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 03-05-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Max|Burn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 08:37:
Het ligt inderdaad aan de zeer brakke DVI-aansluiting van die TV. Ik heb die TV ook en heb contact opgenomen met Philips die het al bevestigd hebben. Het is schandalig te noemen dat de PF9966 serie van Philips bij hun topmodellen hoort, maar dat 480i en 576i ondersteuning over component volledig ontbreekt, terwijl de veel goedkopere TV's van Philips dit wel aankunnen. Daar kan Nintendo vrij weinig aan doen. Ik heb ook een Xbox 360 aangesloten via component en VGA(allebei via de DVI aansluiting) en zelfs daar heeft de TV enorme moeite mee. Bij component is het beeld erg onscherp en bij VGA heb je zelfs in de native resolutie van de TV enorme zwarte balken aan de zijkanten. Ik ben zelf ook van plan waarschijnlijk dit jaar nog een nieuwe TV te kopen.

Die firmware update die er zit aan te komen zal hoogstwaarschijnlijk alleen voor Virtual Console spellen werken en niet voor Gamecube spellen. Gamecube spellen in 480p forceren is daar veel te complex voor en voor de meeste spellen waarschijnlijk onmogelijk zonder extra hardware.

Ik heb Gerwin al uitgelegd dat er een knop op de afstandsbediening zit die het beeld in 4:3 mode kan forceren zodat er niets wordt uitgerekt. Dit is de enige oplossing voor zijn probleem. Voor de dwergen die de hele tijd de kabels zitten te verwisselen kan ik zo snel geen oplossing verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Deddiekoel schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 09:07:
[...]

Is het ook niet mogelijk om een 4:3 game als 16:9 signaal (en dus opgerekt) te versturen? Ik namelijk heel graag hebben dat de Wii het breedbeeld signaal stuurt zodat mijn TV bij cutscenes niet meer van ratio switched. Als dat sinaal dus in de firmware wordt opgenomen ben ik erg blij.

@Xin-eVil: Helemaal top die nieuwe functionaliteit maar zou je in de "Mijn Vrienden" pagina de lijst van users alfabetisch kunnen maken? Nu is het zo'n gezoek om de juiste persoon te vinden.
En als ik dan toch aan het zeuren ben wellicht een idee om de rendering te optimaliseren voor weergave op de Wii...
Eerste puntje is gefixt, voor de tweede moet ik de hele site overhoop gooien. Misschien dat ik nog een losse wii-only-pagina maak :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
@Xin-eVil:

Ik heb me net geregistreerd voor jou console database. Wat me opviel is dat "warioware smooth moves" ontbrak uit de te kiezen spelen. (misschien nog ff toevoegen)

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim_bots schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:41:
@Xin-eVil:

Ik heb me net geregistreerd voor jou console database. Wat me opviel is dat "warioware smooth moves" ontbrak uit de te kiezen spelen. (misschien nog ff toevoegen)
Er ontbreken duidelijk wel meer games dan alleen WarioWare (DBZ:BT2, TGF, SSX:Blur etc), maar zo belangrijk is dat toch niet?
Het is inderdaad zoals eerder gezegd veel belangrijker om nu juist de games met online support erin te zetten en dat de site uberhaupt weer werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt er op dat games die ook uit komen voor de twee andere consoles, allemaal geport worden naar de Wii met idd. mindere graphics en minder mogelijkheden zoals geen online, minder levels, slechtere AI etc.

Het lijkt me dus duidelijk dat je dit soort games links moet laten liggen.
De Games die van de grond zijn opgebouwd en speciaal voor de Wii zijn gemaakt zullen dus wel kwaliteit hebben. Ik denk dat dit dan ook de betere games zullen worden met wel mogelijkheden als online gaming,betere grahics en wel een betere AI. Kijk maar eens naar call of duty (geen online,
AI is slecht) of Far Cry :'( (Verwegomtehuilen) .

Ook zal op de wii meer fun en kiddy games komen dan op de andere consoles, maar ook op
de Wii zullen er meer dan bij de Gamecube geweldadige games komen die er voor zorgen dat
we de boel kort en klein kunnen slaan of schieten ;) Dus de Wii kan volwassen ook aanspreken en
zodoende icm met de wiimote zullen er betere schietgames komen die wel goed te richten zijn, wel de juiste kwaliteit beelden heeft en de juiste AI. Dus het is gewoon nog wachten op echt Wii games
die wel klaar zijn voor de next-gen van Nintendo }:O .

Beste game ; Zelda >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Max|Burn schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:18:

Verder moet ik zeggen dat de Wii nu al een dusdanige installed base heeft, dat er wel veel games op zullen komen die je niet op de andere 2 ziet. Dit is wel de eerste generatie waar ik eventueel, ooit, 2 consoles zal kopen. De 360 en Wii hebben, zeker een jaar vanaf nu, gewoon compleet andere games.
Enige wat mij tegenstaat aan een 360 halen is het feit dat ik overal nogal slechte berichten lees over de kwaliteit van de hardware... Pas dat aan en ik ga erover nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Willybubba schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Enige wat mij tegenstaat aan een 360 halen is het feit dat ik overal nogal slechte berichten lees over de kwaliteit van de hardware... Pas dat aan en ik ga erover nadenken.
Ja, dat houdt mij ook nog een beetje tegen. Ik zou best een x360 willen halen voor spellen als too human. Ik ben helemaal weg van eternal darkness dus een spel uit die stal moet ik gewoon hebben. En natuurlijk RE5 :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Willybubba schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Inderdaad, ik heb er een sinds de launch, maar die heeft het ongeveer tien maanden uitgehouden. De vervanger die ik van Microsoft kreeg, heeft het maar 6 maanden uitgehouden.
rajackar schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:04:
[...]

Ja, dat houdt mij ook nog een beetje tegen. Ik zou best een x360 willen halen voor spellen als too human. Ik ben helemaal weg van eternal darkness dus een spel uit die stal moet ik gewoon hebben. En natuurlijk RE5 :)
Dan ga je er van uit dat RE5 uberhaupt op de 360 komt. Mikami is weer terug bij Capcom, dus het is niet ondenkbaar dat het huidige concept van RE5 in de prullenbak wordt gegooid en vervangen door een nieuwe RE5 die wel op de Wii uitkomt. Qua platforms kan het met RE5 volgens mij nog alle kanten op. Eerlijk gezegd kijk ik momenteel meer uit naar Umbrella Chronicles en de RE4 Wiimake dan naar RE5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

ach, heb mijn 360 tweedehands gekocht een paar maanden nadat ik mijn Wii had, en toch nog geen spijt van gehad. Enchanted arms is een heerlijke rpg, Worms is pure fun online (de voicefunctie is echt wel godgift in dit spel) en kameo is ook niet slecht (roept wat dat beyound good and evil gevoel op). Voor de rest niet veel games uit die me interesseren, maar vooral de live maakt veel goed :)

Ik betrap mezelf weeral op het prijzen van de 360 in dit topic, sorry :p Mijn punt is dat die twee consoles elkaar echt wel perfect aanvullen qua diversiteit in genres.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-08 13:00
Korte vraag: bij het aanzetten van mijn Wii licht de sleuf heel even blauw op, maar gaat meteen weer uit. Ik heb me al een ongeluk gezocht bij de instellingen, maar ik dacht dat deze ook permanent verlicht kon worden. Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Boeboe schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:30:Ik betrap mezelf weeral op het prijzen van de 360 in dit topic, sorry :p Mijn punt is dat die twee consoles elkaar echt wel perfect aanvullen qua diversiteit in genres.
Dat vind ik ook, Wii60 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_bots
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-08 08:10
AlexZuH schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:42:
Korte vraag: bij het aanzetten van mijn Wii licht de sleuf heel even blauw op, maar gaat meteen weer uit. Ik heb me al een ongeluk gezocht bij de instellingen, maar ik dacht dat deze ook permanent verlicht kon worden. Iemand die me kan helpen?
De truc om de sleuf aan te houden is het volgende:
Zet wiiconnect24 aan
zorg ervoor dat je tussen je PC en je WII kan mailen
stuur van je pc een bericht naar je WII
open dat bericht nooit (mogelijk: druk ook nooit op het berichten icoon (moet je testen))

Dit zorgt ervoor dat de WII aan blijft geven dat er een nieuw bericht is middels de blauwe sleuf verlichting (staat ook in een van de eerdere delen)

edit:
zie ook
skabouter schreef op maandag 11 december 2006 @ 16:55:
http://www.wiichat.com/ni...66-wii-tips-n-tricks.html

kwam ik net bij toeval tegen, staan nog wel een aantal zaken in die hier nog niet besproken zijn!
uit deel 72

ook een idee deze link in de start post op te nemen?

[ Voor 19% gewijzigd door Tim_bots op 03-05-2007 11:56 ]

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexZuH schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:42:
Dat kan niet. De sleuf licht alleen op bij nieuwe berichten en kort bij het aanzetten van de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Tim_bots schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:53:
zie ook
[...]
uit deel 72

ook een idee deze link in de start post op te nemen?
Ik beheer de startpost niet meer, maar ik zou het er zelf niet tussenstoppen. De meeste van die tips staan gewoon in de handleidingen bij de console en bij de spellen. Die tip over het skippen van cutscenes bij Zelda wordt zelfs weergegeven op het scherm in het spel. Bovendien lezen de mensen die dit soort vragen stellen meestal toch de startpost niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mondeus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-08 10:57
Hoedje schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:53:
[...]

Dat kan niet. De sleuf licht alleen op bij nieuwe berichten en kort bij het aanzetten van de Wii.
Er is hiervoor een chip te koop die de led laat branden of laat knipperen op het geluid

hier te zien:

http://wiihacks.blogspot....ndo-wii-hardware-mod.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor iedereen die geintresseerd is in Nintendo (zowel Wii & DS) is het heel interessant om het vraaggesprek met Iwata te lezen naar aanleiding van de jaarcijfers. Er is al aardig wat van naar buiten gekomen, maar er staan echt opmerkelijke dingen tussen. Zo vonden ze bijv. bij Nintendo de belangstelling in de Wii voor de launch in eerste instantie tegenvallen. De DS verkopen vallen tegen in Amerika. En er komt binnenkort misschien een aankondiging van nieuwe channel(s).
Back to your question of when we will fulfill the hard-core gamers' titles lineup: It will be from around the end of this summer to the end of this year. We will then launch a new title of Super Mario (Super Mario Galaxy), Smash Brothers (Super Smash Bros. Brawl) and Metroid Prime (Metroid Prime 3: Corruption) although the last one is primarily for the overseas markets. These will be the key titles for the period ranging from the summer until the holiday sales season of this year, and I think we will be able to cater to the specific needs you mentioned.
Ideally, we should have had one such title already in the spring in order to create a better flow. At the same time, we are strongly holding the belief that we must raise the quality level if we need to introduce something new to our customers. We wanted to avoid a situation where these flagship titles were introduced when they were not perfectly tuned up. Please allow us that it is taking time.
Als ik dit lees, krijg ik echt het idee dat ze die drie titels op de markt gaan brengen komend najaar.
Tim_bots schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 11:53:
[...]

De truc om de sleuf aan te houden is het volgende:
Zet wiiconnect24 aan
zorg ervoor dat je tussen je PC en je WII kan mailen
stuur van je pc een bericht naar je WII
open dat bericht nooit (mogelijk: druk ook nooit op het berichten icoon (moet je testen))

Dit zorgt ervoor dat de WII aan blijft geven dat er een nieuw bericht is middels de blauwe sleuf verlichting (staat ook in een van de eerdere delen)
Zodra je een spelletje gaat spelen, gaat die dan weer uit :P
Mondeus schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:18:
[...]

Er is hiervoor een chip te koop die de led laat branden of laat knipperen op het geluid

hier te zien:

http://wiihacks.blogspot....ndo-wii-hardware-mod.html
http://www.nintendo-europ...Nw67kpEznwp8CEKYKNdGW99Po

[ Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 03-05-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
@all thnx voor de snelle reacties. In de handleiding staat inderdaad alleen beschreven at voor visuele waarschuwing je kan instellen bij nieuw ontvangen berichten. Ik dacht alleen ooit op een of ander home made youtube filmpje te zien dat de sleuf nonstop aanstond. My bad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Apart hoe de release datums van Wii games bij Play.com (Engeland, dus ook Europese regio) toch verschilt van die in Nederland. Bv. bij Play.com is Eledees in stock en direct leverbaar (voor 46,50 euro). Maar Mario Party 8 staat dan weer voor release op 30 september, terwijl die game in Nederland veel eerder uit komt.

Ik zie trouwens op Play.com ook Impossible Mission staan, voor 18 mei. Terwijl daar verder nog vrijwel niets over te vinden is op de bekende (Wii) games sites. Iemand ergens een preview met screenshots hiervoor tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die verhalen over Spiderman3 hebben mijn enthousiasme behoorlijk getemperd. Hoewel het waarschijnlijk niet had uitgemaakt als je het niet wist is dit toch zuur.
Probleem is nu dat Wii games nu nog steeds aan een PS2 versie worden gekoppeld. Hierdoor worden de Wii-games grafisch nog beperkter. Ik snap wel dat ze dat nu doen om toch snel games voor de Wii uit te kunnen brengen, maar ik hoop dat ze dit heel snel laten varen. Met de huidige sales van de Wii zou dat toch goed mogelijk moeten zijn.
XiN-eViL schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Eerste puntje is gefixt, voor de tweede moet ik de hele site overhoop gooien. Misschien dat ik nog een losse wii-only-pagina maak :) .
Als je wilt wil ik best mee helpen hoor. Ben best handig met PHP en kan wel weer een hobby projectje gebruiken... Mocht je willen, stuur me dan een DM.

[ Voor 38% gewijzigd door Deddiekoel op 03-05-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 14:49
Over Impossible Mission lees ik overigens net:
Dit jaar komt de game dankzij System 3 en Play It terug, de Impossible Mission remake verschijnt op DS, PS2, PSP en Wii. Volgens Nintendo Power zal de Wii-versie van de game niet in de winkel verschijnen, in plaats daarvan zou de game verspreid worden via de Virtual Console. Daarmee zou het de eerste nieuwe game op de Virtual Console worden.
bron: gamed.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haay schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:44:
Apart hoe de release datums van Wii games bij Play.com (Engeland, dus ook Europese regio) toch verschilt van die in Nederland. Bv. bij Play.com is Eledees in stock en direct leverbaar (voor 46,50 euro). Maar Mario Party 8 staat dan weer voor release op 30 september, terwijl die game in Nederland veel eerder uit komt.
Eledees zou nu hier in NL toch ook leverbaar moeten zijn? Mario Party 8 heeft voor NL nog geen officiele releasedatum. Daarbij zijn de Europese PAL releases 99% gelijk.
Ik zie trouwens op Play.com ook Impossible Mission staan, voor 18 mei. Terwijl daar verder nog vrijwel niets over te vinden is op de bekende (Wii) games sites. Iemand ergens een preview met screenshots hiervoor tegengekomen?
Op Gonintendo stond dat Impossible Mission misschien wel een downloadbare game gaat worden. Het zou dan de eerste "nieuwe" game worden op de VC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ok, bij deze alvast mijn welgemeende excuses...
Deze vraag moet haast al wel 40.000 van de 80.000 reacties gesteld zijn wellicht.

Mijn vriendin is eind deze maand jarig en ik wil haar graag een Wii geven (ja echt, niet voor mezelf, zij vindt het veel leuker).

Maar is dat überhaupt wel mogelijk? Zijn die dingen echt OVERAL uitverkocht?

Ik ben nog maar net op zoek en zie die dingen wel voor het drievoudige op marktplaats aangeboden worden.

Zou Belgie of net over de grens in Duitsland een optie zijn om er een te halen of worden ze binnenkort weer verwacht?

Zoals gezegd ben vast niet de eerste met deze vraag, maar op mn werk kan ik niet op internet en thuis mag ze het niet weten natuurlijk...vandaar mijn vraag. bedankt voor de niet heel erg afkeurende reacties... ;) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
readytoflow schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:07:
Deze vraag moet haast al wel 40.000 van de 80.000 reacties gesteld zijn wellicht.
Grootste kans bij een Duitse MediaMarkt/Saturn of de Duitse Amazon (incl. verzendkosten iets boven de €250).

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je in Duitsland het snelste kan slagen, zelf had ik in Januari al een Wii (Kleve, net over de grens). Bij Saturn was dat, succes!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH

Mijn vriendin is eind deze maand jarig en ik wil haar graag een Wii geven (ja echt, niet voor mezelf, zij vindt het veel leuker).

Ik ben nog maar net op zoek en zie die dingen wel voor het drievoudige op marktplaats aangeboden worden.

Zou Belgie of net over de grens in Duitsland een optie zijn om er een te halen of worden ze binnenkort weer verwacht?

Zoals gezegd ben vast niet de eerste met deze vraag, maar op mn werk kan ik niet op internet en thuis mag ze het niet weten natuurlijk...vandaar mijn vraag. bedankt voor de niet heel erg afkeurende reacties... ;) _/-\o_
Hmm ik zal je eerlijk mijn leveringsverhaal vertellen. Weet niet of ik mazzel heb gehad maargoed:

vorige week woensdag kreeg ik een bart smit foldertje in de bus, met daarin de standaard WII sSports pack voor 249 (niets nieuws dus) Ik zag wel dat er onderaan stond dat je bij bart smit tegenwoordig naast online ook telefonisch kan bestellen. Ik dus op goed geluk even dat 0900 nummer gedraaid, en kreeg iemand aan de lijn. Meteen gevraagd of de Wii op voorraad was en hoe het hele versturen in zn werk ging. lang verhaal kort: Die gozer vertelde me dat ze op voorraad waren (centraal depot, en dus neit in de winkel) en dat er 1,95 verzendkosten aan vast zaten (poepoe). Betaling gaat via acceptgiro (wordt nagestuurd) en je moet minimaal 18 zijn en een geldige giro of bankrekening op je naam hebben staan. Je geeft je adres, geboortedatum en rekeningnummer op. Hij verzekerde mij dat er binnen 2 werkdagen geleverd zou worden, en inderdaad sinds afgelopen vrijdag ben ook ik een Wii bezitter. Ik ben dus heel blij met bart smit;) natuurlijk kan het zijn dat ze op dit moment weer uitverkocht zijn, maar een belletje van 30cent kan er vast wel af. In ieder geval beter dan de plaatselijke speelgoedzaak/mediamarkt te gaan bekijken en als nummer 60-70 op de lijst te komen staan na een aanbetaling van 10%

Ik zeg: Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Enschede liggen ze gewoon in de winkel. in ieder geval heb ik ze bij 2 winkels in de schappen zien liggen laat ik het zo zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ik lees net een berichtje op nu.nl over Fracture, een nieuwe shooter van Lucas Arts.
Aangenomen dat nu.nl betrouwbaar is voor het gemak. ;)

Daarin staat dat het alleen ontwikkeld wordt voor 360 en PS3.
Doe nou es SW-game maken! :(

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Zucht, lekkere winkels ook met een 1 dag ruil policy.
Eledees nog niet binnen en echt niet dat ik met spiderman blijf zitten. Godfather maar geworden, veel keus was er niet. Eens kijken of dat wat is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
DinoPK schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:13:
Zucht, lekkere winkels ook met een 1 dag ruil policy.
Eledees nog niet binnen en echt niet dat ik met spiderman blijf zitten. Godfather maar geworden, veel keus was er niet. Eens kijken of dat wat is ;)
Volgens de wet heb je recht op 8 dagen omruilen. Zolang het maar onbeschadigd is en in de originele verpakking zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
AlexZuH schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:38:
[...]

Volgens de wet heb je recht op 8 dagen omruilen. Zolang het maar onbeschadigd is en in de originele verpakking zit.
Dat geldt voor online aankopen wel, maar in een gewone winkel niet.

Hij heeft zelfs nog geluk dat hij uberhaupt mag ruilen, vaak is het bij boeken, cd's en computerspellen zelfs zo dat na het openen van de verpakking er niet meer geruild kan worden.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
Ach ja, dan maar geen Eledees hoor (alhoewel mij dat wel een leuk spel lijkt voor mijn zoontje), dat spel verwacht ik toch vrij snel op de 2e hands markt. Wel jammer dat ik geen 'tegoedbon' kon krijgen, dan had ik het even uitgehouden tot Mario strikers. Maar goed, godfather schijnt aardig te zijn dus komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexZuH
Hmm mag ik vragen waar je toendertijd Spiderman hebt gekocht? Om beetje druk te zetten zou ik gewoon schriftelijke kopie van voorwaarden bij de baliemedewerker aanvragen, waar zwart op wit staat dat software en games neit geruild kunnen worden. Want deze wetgeving is al van ver voor de onlineverkoop. Het gaat namenlijk om een koop overeenkomst tussen 2 partijen, waarbij beide partijen tot 8 dagen na de aankoop/verkoop hier vanaf kan zien. DIt zijn dingen die mensen vaak niet weten, en daardoor gepiepeld worden door bedrijven (zelf 3 jaar electronica verkoper geweest bij It's :) dan leer je dit soort geintjes allemaal.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlexZuH schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 17:58:
Hmm mag ik vragen waar je toendertijd Spiderman hebt gekocht? Om beetje druk te zetten zou ik gewoon schriftelijke kopie van voorwaarden bij de baliemedewerker aanvragen, waar zwart op wit staat dat software en games neit geruild kunnen worden. Want deze wetgeving is al van ver voor de onlineverkoop. Het gaat namenlijk om een koop overeenkomst tussen 2 partijen, waarbij beide partijen tot 8 dagen na de aankoop/verkoop hier vanaf kan zien. DIt zijn dingen die mensen vaak niet weten, en daardoor gepiepeld worden door bedrijven (zelf 3 jaar electronica verkoper geweest bij It's :) dan leer je dit soort geintjes allemaal.)
Hoe kom je daarbij? Een koopovereenkomst is een koopovereenkomst. Het is alleen vanwege coulance van de verkoper dat je mag ruilen of zelfs je geld terug kan krijgen. Daarbij zijn er bepaalde uitzonderingen zoals bijv. op afstand kopen (omdat je het dan niet hebt kunnen bezichtigen/uitproberen). Heb je een bron o.i.d.?

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.