Het World of Warcraft topic is voor het eerst in honderd jaar stil? Jullie zijn toch niet allemaal overgelopen naar LOTRO!? Omdat ik met mijn stomme kop ben vergeten een game card te kopen, heb ik tijd om wat te experimenteren met mijn build (hunter). Ik vind het erg moeilijk om een voor mij perfecte build samen te stellen, dus halp pliz!?!
Mijn huidige build is
dit, ik ben er op zich vrij tevreden over maar ik mis een aantal dingen, zoals Hawk Eye, en het is sowiezo een erg ongewone build. Met deze build heb ik ook geleveld, en nadat ik deze gewoon lange tijd op 70 gehouden heb, wil ik respeccen voor wat meer raid utility. Ik raid trouwens altijd met mijn pet.
Als ik dan een beetje klooi met de talent calculator kom ik
hier op uit, maar ik mis een paar dingen:
- Intimidation, vooral in 5-mans was dit altijd erg handig om trash van de healer af te halen
- Imp Barrage, is soms handig in situaties met veel trash, maar om dit te krijgen zou ik Entrapment moeten opofferen en dat is volgens mij niet de bedoeling.
- In de BM tree heb ik voor een hunter-met-pet weinig talents, maar ik boost liever mijn eigen dps. Toch hebben pets vrij aardige damage, en met imp mend pet en imp revive pet wordt het makkelijker hem in leven te houden/te ressen.
Dit is ook een optie, met wat meer RAP en Silencing Shot, maar daar offer ik dan wel Humanoid Slaying en Entrapment voor op... wat vinden jullie ervan?
De oplettende lezert denkt nu: wat moet hij nou met die raid utility, daarmee bedoel ik dus Imp Hunter's mark, Silencing shot en/of Entrapment

De perfecte spec zou de laatste spec zijn, maar dan inclusief Entrapment en Clever Traps, maar dat gaat dus niet lukkeh
[
Voor 6% gewijzigd door
Groever op 30-04-2007 17:44
]