Het Grote World of Warcraft topic - Deel 114 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.933 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-06 21:37

Osxy

Holy crap on a cracker

sabriel schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 09:55:
[...]

+hit-gear zal denk ik ook helpen. In Naxx moesten we op de instructor ook een bepaald percentage +hit (dacht 3%) hebben, om zo effectief mogelijk de MindControl op te houden.
En als je 3 resist achter elkaar heb, dan heb je heel veel pech gehad. Ik heb zelf nog nooit meer dan 1 resist gehad. Wel dat hij eerder losbrak dan verwacht.
Spell penetration is beter, want je mist niet maar het word geresist. Ik loop met 50 rond momenteel dus ik heb echt nooit meer resists maar goed ik ben dan ook shadow priest :)

Gister voor het eerst binnen 3 uur en op 1 avond t/m curator plat :D En een nieuwe cloak <3
http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Draenor&n=Docno

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

joker1977 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:31:
Helaas is het nu toch wel zo dat melee veel en veel vaker de lul is dan ranged DPS. Doe in je hoofd maar es alle bosses van 5-men instances en je zult zien dat veel bosses abilities hebben die meer anti-melee zijn dan anti-ranged. En das niet alleen cleaves hoor.
Cleaves? wasda?
AoE? wasda?
Op en neer rennen bij Murmur? Wat doetie dan? ^^
Enrage of explode? Who cares? ^^

Roll hunter ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:43
n0isH schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:56:
Eindelijk de build gevonden waarmee ik mijn hybrid rol als paladin volledig kan waarmaken.

Klik voor build.
right :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Atlas schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:14:
Hehe succes met lvl-en :+
Een paladin is de meest bagger classe om te lvl-en :X
Nooit last van gehad om eerlijk te zijn. 8)
Anoniem: 155768 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:37:
[...]

Haha ja ok dat is dan wel een uitzondering ja, maar rogue is echt TE makkelijk om te spelen hoorin Karazhan, ik hoef niks te doen en toch doe ik fucking veel schade.. Ik wil een klasse spelen met een beetje verantwoordelijkheid en waarbij hoge concentratie verreist is :)..
Dan ben je met een tank/healer over het algemeen het beste af, heb voor TBC persoonlijk al gemerkt dat raiden op m'n pala veel inspannender is dan raiden op m'n lock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:40
osxy schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:00:
[...]

Spell penetration is beter, want je mist niet maar het word geresist. Ik loop met 50 rond momenteel dus ik heb echt nooit meer resists maar goed ik ben dan ook shadow priest :)
je hebt de volgende mis rates
mob met gelijk lvl = 4% miss
mob met +1 lvl = 5% miss
mob met +2 lvl = 6% miss
mob met +3 lvl = 17% miss
en daarna voor elk lvl extra 11% erbij.

En missen doe je wel degelijk, alleen zie je dan resist staan.
miss = resist
resist = resist.

ik gok dat je nog geen 16% to hit hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-06 21:37

Osxy

Holy crap on a cracker

ImdaMned schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:26:
[...]

je hebt de volgende mis rates
mob met gelijk lvl = 4% miss
mob met +1 lvl = 5% miss
mob met +2 lvl = 6% miss
mob met +3 lvl = 17% miss
en daarna voor elk lvl extra 11% erbij.

En missen doe je wel degelijk, alleen zie je dan resist staan.
miss = resist
resist = resist.

ik gok dat je nog geen 16% to hit hebt..
Nee heb ongeveer 3% en daarmee heb ik eigenlijk nooit resists.Zelfs niet in raids.

[ Voor 3% gewijzigd door Osxy op 27-04-2007 13:29 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:19

Dhrax

Prog Lord

Anoniem: 210042 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:54:
Morgen doe ik mee aan PUG naxx op stormrage :) Lijkt me best wel mooi om al die bosses in naxx te doen. Heb tot nu toe pre BC anub... en faerline gedaan (jaja typo's..) Morgen maar eens de rest van naxx verkennen.

Hoorde dat trash neer te AoE'en is en dat de bosses ook niet ERG moeilijk zijn, nu alleen nog even tactics lezen (tijdens werktijd..:))

Heeft er nog iemand tips voor me naxx run? :)
Ga er vannuit dat je met een PUG run geen enkele boss down krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-06 15:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

wij hebben ZG gisteren gedaan en als je de tictacs niet weet dan haal je ZG zelfs niet.. dus met een PUG Naxx waar niemand leiding heeft en niemand weet wat je moet doen ga je dat zeker niet halen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:28
joker1977 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:54:
[...]

Geen Blizzard door rogues? Kun je die interrupten dan ?
Ik denk dat Quark bedoeld dat je als rogue niet of nauwelijks last hebt van de Blizzard tenzij je alle 3 de spell schools gaat zitten interrupten en Aran rond gaat lopen. Bij een goede uitvoering van het Aran gevecht blijft Aran netjes in het midden staan en kan melee dps continue dpsen. Ranged DPS zal daarentegen om de zoveel tijd de Blizzard moeten ontwijken en dus hun andere acties even moeten onderbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Anoniem: 215903 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:00:
[...]

PW:Shield is vrijwel altijd de verkeerde keuze. Een tank die geen schade krijgt, krijgt geen rage. En PW:S is niet mana-efficient tov een heal. Shield moet alleen gebruikt worden om te voorkomen dat een char doodgaat, een instant om daarna een heal met een langere cast te kunnen doen.
Shields zijn tegenwoordig alleen nog leuk voor vijf man parties als je tank een mortal strike krijgt en eindigt met 10% health of iets dergelijks. Zelf gebruik shields ook als de tank een eindje moet rennen, bijvoorbeeld een hoekje om om een groepje mobs te pullen, maar dat is eerder omdat ik meestal voorzichtig ben.

Voor de rest, tanking is inderdaad een team effort. Heb heel veel tanks zien tanken en zelfs de beste tanks kunnen niet volledig betrouwbaar agro houden als de rest van de party verkeerd aan het spelen is.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
eendje schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:53:
als je de tictacs niet weet dan haal je ZG zelfs niet
Inderdaad, een frisse adem is the key to succes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

jij begrijp!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Yellow|A schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:06:
[...]

Shields zijn tegenwoordig alleen nog leuk voor vijf man parties als je tank een mortal strike krijgt en eindigt met 10% health of iets dergelijks. Zelf gebruik shields ook als de tank een eindje moet rennen, bijvoorbeeld een hoekje om om een groepje mobs te pullen, maar dat is eerder omdat ik meestal voorzichtig ben.

Voor de rest, tanking is inderdaad een team effort. Heb heel veel tanks zien tanken en zelfs de beste tanks kunnen niet volledig betrouwbaar agro houden als de rest van de party verkeerd aan het spelen is.
Ik krijg als tank nauwelijks een shield, priests proberen me altijd te healen :) Voor tijdens een pull heb ik liever geen shield. Weinig rage = weinig aggro :<

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gruul ook down unbugged nu btw, eerste keer dat ie daun ging bugde die waardoor ie pisseasy was.

Ik was voornemens om weer meer te gaan raiden nu ik afgestudeerd was, maarrrrrr ben tegen een leuk chickie aangelopen, ben nu dus meer aan het daten dan wow-en, maargoed. Ook leuk he ^^

Vond het raiden wel weer leuk trouwens, na dat zo lang niet meer gedaan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Katala schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:37:
Ik krijg als tank nauwelijks een shield, priests proberen me altijd te healen :) Voor tijdens een pull heb ik liever geen shield. Weinig rage = weinig aggro :<
In kritieke situaties wil ik nog weleens een schild gooien, en daarna ene heal, maar meer hopende dat een ander een heal aan het casten is. Maar ik doe dit alleen als ik denk dat:
- De tank geen klap meer kan hebben (normal hit mob/boss > hp tank) én
- Ik denk dat een heal van mij later zal landen dan de hit van de mob/boss

Moet dus al gaan om minder dan 1.5 seconden, anders kun je netzogoed een flashheal casten.

Vrij zeldzaam dus, maar het komt voor.

En idd, niet bij de pull, ik zie sommige priests dat weleens doen en vraag me af hoe je dan van de tank kunt verwachten dat ie aggro maakt op de mob (geen rage immers)...

Edit: edit ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

Btw, hebben meer mensen ervaring met noobhunter die aspect of de pack aan laten staan? En dan vragen, waarom je niet begint met tanken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Anoniem: 215903 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:52:
Btw, hebben meer mensen ervaring met noobhunter die aspect of de pack aan laten staan? En dan vragen, waarom je niet begint met tanken?
Ebay :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:52:
Ach ja, kan een keer gebeuren rly. Hunters gebruiken het bijna nooit, dus als het, vaak op verzoek, een keer aanstaat vergeet je het al snel weer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215903

i wish, dan was er in ieder geval nog een logische verklaring..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vergeet het zelf ook wel eens, net zoals andere goede hunters in mijn guild. Tis net zoiets als niet zien dat er bij iemand een buff is afgelopen. Niets ernstigs

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
eendje schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:02:
ik vergeet het zelf ook wel eens, net zoals andere goede hunters in mijn guild. Tis net zoiets als niet zien dat er bij iemand een buff is afgelopen. Niets ernstigs
Nu krijg ik zon idee van een Pala die zn crusader de halve instance nog aan heeft hehehehe :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:32
Maar als je dan zelf wel zo goed oplet, kun je hem ook gewoon zelf even uitzetten door er op te klikken ;) is friendly buff, geen curse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
cannibal schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:36:
Maar als je dan zelf wel zo goed oplet, kun je hem ook gewoon zelf even uitzetten door er op te klikken ;) is friendly buff, geen curse.
Betwijfel of dat werkt, het is een aura-like spell, geen buff. Paladin aura kun je ook niet wegklikken, net als een totem aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042

belfrink schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:42:
[...]
Ga er vannuit dat je met een PUG run geen enkele boss down krijgt :)
Okok het is niet een PUG zoals de normale PUGs. Je kon je inschrijven op realm forum op wow europe. Er is wel degelijk leiding en als ik de lijst van chars bekijk die er gaan joinen doen eigenlijk alleen de grote raiding guilds mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Exitium schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:37:
[...]

Betwijfel of dat werkt, het is een aura-like spell, geen buff. Paladin aura kun je ook niet wegklikken, net als een totem aura.
Je kunt het niet wegklikken idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Exitium schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:37:
[...]

Klopt een aura kan je niet weg halen (het kan wel maar dan moet je hem ff uit de party kicken :))

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:32
Dat maakt het dan weer lastig ja.
Heb in instances ook nog niet vaak aan het handje gehad en niet getest, maar aura's kan lastig zijn dan ja. Om nou (ver) uit de buurt van je party te blijven is ook zoiets.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Mage tanks (in gruuls lair) die blessing of salvation niet wegclicken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Ja, heel erg lastig die verkeerde aura's....weet je wat mijn oplossing altijd is? Ik vraag ff in de party chat of ze em kunnen uitzetten of aanpassen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
ImdaMned schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:56:
Mage tanks (in gruuls lair) die blessing of salvation niet wegclicken ;(
Mensen die bij Illhoof om fire res aura vragen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Kheb weer is lopen prutsen met me build en kwam uit op dit : http://www.wowhead.com/?talent=zzjZeMzsfroxzoZVeIz0o

Het is vooral bedoelt voor arena (2vs2) en pvpen, iemand die me kan vertellen of dit goed is of juist niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:21

Seraphin

Meep?

FF nub-vraagje over timer-addons (dottimer, chronometer), houdt die voor mn druid ook bij hoe lang debuffs als b.v. mangle & rip nog up blijven? (ik had al begrepen dat de meeste timers HoT's e.d. wel bijhouden)

Ik was sowieso al van plan timer addons te gaan gebruiken zodra ik 70 ben (nu 68) maar als bovenstaande inderdaad werkt, plug ik er dit weekend alvast eentje in.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Anoniem: 27963 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:44:
En idd, niet bij de pull, ik zie sommige priests dat weleens doen en vraag me af hoe je dan van de tank kunt verwachten dat ie aggro maakt op de mob (geen rage immers)...
Dat zijn dezelfde priests die shield de tank, mindblast, shadowword death and pain doen. Doe ik alleen bij guildtanks ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042

Anoniem: 27963 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 14:44:
Als een tank een hit krijgt van ~5k ofzo dan maakt die 1000 dmg die absord wordt ook niet ZOveel uit voor de generereerde rage. verder is het gewoon juiste spells op juiste moment gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210042 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:31:
[...]

Als een tank een hit krijgt van ~5k ofzo dan maakt die 1000 dmg die absord wordt ook niet ZOveel uit voor de generereerde rage. verder is het gewoon juiste spells op juiste moment gebruiken :)
Nou, op de pull kan het wel uitmaken. Kun je net wel of niet een sunder doen. Shield tijdens een pull is zowieso nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

vind ik niet. Als jij voor 6k geraakt word tijdens een pull moet je healer er gelijk een heal op knallen.. als je dat zonder schield doet krijgt je healer heel snel agro, healer dood, wipe. Als je nu een schield erop gooit heeft de tank net even wat meer tijd om threat op te bouwen zodat de healer niet meteen agro pulled. En btw als warrior heb je genoeg talents en abilities om rage te krijgen zonder geraakt te worden. en als een goede warrior gebruik je dat voor een pull zodat je lekker rage hebt om gelijk voluit te gaan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Situatie. Tank moet een kamer in om met behulp van zijn boog een groepje van vijf of zes mobs te pullen. Hij rent dan weer terug de kamer in waar zijn vier party members klaar staan voor hun DPS festijn. Tien tegen een dat de tank tijdens zijn verblijf in die kamer met ranged attacks te maken krijgt en aangezien hij aan het rennen is wil ik geen healing agro hebben. Betwijfel of een vluchtende tank voldoende agro kan krijgen op die mobs, dus vandaar een shield voor zijn pull. Kan ik fijn wachten en met greater heals beginnen.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Yellow|A schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:44:
Situatie. Tank moet een kamer in om met behulp van zijn boog een groepje van vijf of zes mobs te pullen. Hij rent dan weer terug de kamer in waar zijn vier party members klaar staan voor hun DPS festijn. Tien tegen een dat de tank tijdens zijn verblijf in die kamer met ranged attacks te maken krijgt en aangezien hij aan het rennen is wil ik geen healing agro hebben. Betwijfel of een vluchtende tank voldoende agro kan krijgen op die mobs, dus vandaar een shield voor zijn pull. Kan ik fijn wachten en met greater heals beginnen.
Renew + Prayer of Mending voor de pull erop, klaar. Shield scaled zo triest slecht mee, is gewoon niet leuk meer. Gebruik het eigenlijk alleen als een mage los gaat met aoe, maar verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

POM werkt voor een hit. Renew is leuk, maar zodra een tick echt healed krijg je als healer nog steeds healing agro aangezien de renew je "kindje" is. True enough, je hoeft het ook niet met een shield te doen (die inderdaad op level 70 een stuk minder waard is dan hij op 60 was) als je perse er tegen bent, maar het kan.

Zoals eendje ook nog zegt, warriors en druids kunnen beiden rage krijgen voordat combat begint. Wekelijkse shield discussie gehad ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Yellow|A op 27-04-2007 17:07 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Yellow|A schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:06:
POM werkt voor een hit. Renew is leuk, maar zodra een tick echt healed krijg je als healer nog steeds healing agro aangezien de renew je "kindje" is. True enough, je hoeft het ook niet met een shield te doen (die inderdaad op level 70 een stuk minder waard is dan hij op 60 was) als je perse er tegen bent, maar het kan.

Zoals eendje ook nog zegt, warriors en druids kunnen beiden rage krijgen voordat combat begint. Wekelijkse shield discussie gehad ;)
Mja, probeer maar is het volgende: renew op tank voor de pull, body pull van tank die niks doet verder, dan zul je zien dat de mob niet meteen naar jou toe loopt als renew healed :)

Hm disclaimer: is al wel een tijdje geleden dat ik het zo geprobeerd heb, maar in instances gebruik ik het vaak zat en nog nooit problemen mee ondervonden. Dus neem aan dat het nog zo is ;p

[ Voor 11% gewijzigd door HolyCorn op 27-04-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:26
Yellow|A schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:06:

- POM zorgt voor aggro op de tank
- Niet als je de renew pre-combat erop gooit, renew ticks genereren dan incombat geen aggro.

En ja, zo kut dat een shield maar 20% van je healing gear krijgt, schaalt absoluut niet mee en veel te mana intensief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:00
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:29:

- Niet als je de renew pre-combat erop gooit, renew ticks genereren dan incombat geen aggro.

En ja, zo kut dat een shield maar 20% van je healing gear krijgt, schaalt absoluut niet mee en veel te mana intensief.
Weet je dat zeker, van die renew? Ik heb volgens mij wel eens een renew lopende gehad op de tank, terwijl hij de volgende groep alweer ging pullen. Eerst tick kreeg ik meteen mobs op me... Is al wel ff geleden.

Een shield heeft juist als voordeel dat het weinig aggro geeft.

Edit: weet iemand trouwens hoe je de drawing distance van WoW aan kan zetten? Heb 2 PC's, een "trage" en een snelle, maar als ik op de trage speel, ook al staan alle graphical settings lager, zie ik mobs en tegenstanders VEEL sneller gerendered worden dan op de nieuwe. Moet wel zeggen, de nieuwe heeft een 7900GTO terwijl de "trage" een 6800GT heeft, misschien zit daar nog verschil tussen?

[ Voor 26% gewijzigd door porn* op 27-04-2007 19:17 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
porn* schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:12:
[...]

Weet je dat zeker, van die renew? Ik heb volgens mij wel eens een renew lopende gehad op de tank, terwijl hij de volgende groep alweer ging pullen. Eerst tick kreeg ik meteen mobs op me... Is al wel ff geleden.
Wij hadden een priest die ook standaard voor pulls een renew op de tank gooide, kreeg constant aggro. Sinds we haar zover hebben dat ze dat moet laten is er geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:39
porn* schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:12:
[...]

Ik geloofde het ook niet, maar net even getest en het is echt zo. Als je iemand HoT voordat ie pullt (ook al is ie in combat met bloodrage/enrage), dan krijg je geen aggro van de mob (en ja, we hebben getest dat je ook daadwerkelijk wat healt en de tank dus niet full hp was :P). Pas op het moment dat de tank aggro heeft van een mob en je DAN een HoT erop gooit, trek je aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Probleem is dat healing agro voor elke mob in die pull telt. Dus als je een HoT op de tank gooit en er is een mob die geen dmg/taunt agro krijgt, die gaat dan op dea healer af.

Maar daar heb je fade voor (Y).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217363

MrVegeta schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:56:
Probleem is dat healing agro voor elke mob in die pull telt. Dus als je een HoT op de tank gooit en er is een mob die geen dmg/taunt agro krijgt, die gaat dan op dea healer af.

Maar daar heb je fade voor (Y).
Klopt gedeeltelijk wat je zegt. Als je tank 3 mobs probeert te tanken en je hebt een pre HoT gedaan zullen de mobs pas op je afkomen als je een in combat heal doet.
Gebruik zoveel mogelijk PoM of binding heal. PoM zet de aggro op degene die de heal ontvangt en binding heal is een low agro spell maar mana intensief.

Fade is aggro reducer, geen whiper. Dus als je een Hot/Heal hebt lopen zullen de mobs toch weer op je af komen. Fade is alleen effectief als je echt helemaal niet meer healed. Maar dan gaan er mensen dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 217363 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:14:
[...]

Klopt gedeeltelijk wat je zegt. Als je tank 3 mobs probeert te tanken en je hebt een pre HoT gedaan zullen de mobs pas op je afkomen als je een in combat heal doet.
Gebruik zoveel mogelijk PoM of binding heal. PoM zet de aggro op degene die de heal ontvangt en binding heal is een low agro spell maar mana intensief.

Fade is aggro reducer, geen whiper. Dus als je een Hot/Heal hebt lopen zullen de mobs toch weer op je af komen. Fade is alleen effectief als je echt helemaal niet meer healed. Maar dan gaan er mensen dood.
Het fade effect loopt pas af na een paar sec, in die tijd kan/moet de mob wel door iemand anders zijn geagrod. Anders is het, bye bye :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

Weet iemand hoe ik de volgende message wegkrijg bij de wow-europe forums: (ik krijg hem als ik een topic probeer te openen)

You have declined the agreement or you are under age.

Hoe krijg ik dit gefixed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Door de agreement the accepten of ouder te zijn dan 13?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

MrVegeta schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 20:38:
Door de agreement the accepten of ouder te zijn dan 13?
Ik ben van 86, kan me niet herinnern een agreement gezien te hebben en zou ook niet weten waar ik dat die kan accepten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Thijs schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:40:
[...]

Ik geloofde het ook niet, maar net even getest en het is echt zo. Als je iemand HoT voordat ie pullt (ook al is ie in combat met bloodrage/enrage), dan krijg je geen aggro van de mob (en ja, we hebben getest dat je ook daadwerkelijk wat healt en de tank dus niet full hp was :P). Pas op het moment dat de tank aggro heeft van een mob en je DAN een HoT erop gooit, trek je aggro.
Mooi dat je het ook even geprobeerd hebt :) Dan weet ik zeker dat ik nog gelijk had ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62614

Anoniem: 155768 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 11:45:
Wij gister weer bij shade of aran aangekomen voor een wipe fest, ALLE bosses in een keer gedaan geen enkele wipe. En bij shade of aran weer wiped. We hadden genoeg dps, ik als rogue interupte genoeg (naar mijn weten), ik zat op de fireballs, we nuketen hem echt heel snel down. Maar toch gaat er altijd weer een healer ofzo dood en dan wipen we weer..Ook hebben mensen in mijn guild nogal wat moeite om uit die AoE spell te rennen...

Zondag gaan we hem met volle flasks proberen, vind het zielig dat dat nodig is hoor..
Aran blijft een kutgevecht vind ik. Kharazan hebben we nu min of meer op farm maar Aran blijft vaak problemen geven. Het is imo een gevecht waar iedereen 200% focussed moet zijn anders gaat het fout. Dat is nog wel eens een probleem.
we wipen ook regelmatig omdat we teveel in een keer op onze nek krijgen; flamewreath, elementals, soms sheep etc.
Hebben zelfs een aantal keer gehad dat we elementals, blizzard IN de flamewreath etc kregen bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36

joker1977

Tweakert

[b][message=27931749,noline]
En ik klik het shield toch gewoon weg. Niet op mobs die voor 6k hitten; maar das een extreem voorbeeld. Ja, je kunt rage krijgen voordat combat begint, maar het heeft een CD en een penalty.

Als de warrior/druid vraagt om geen shield te gebruiken voor de pull; waarom moet je dan eigenwijs zijn en het toch doen? Het kan in bepaalde scenario's tot gevolg hebben dat de warrior niet aggro voldoende krijgt gedurende de 1e paar secondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 09:51:
[...]

Aran blijft een kutgevecht vind ik. Kharazan hebben we nu min of meer op farm maar Aran blijft vaak problemen geven. Het is imo een gevecht waar iedereen 200% focussed moet zijn anders gaat het fout. Dat is nog wel eens een probleem.
we wipen ook regelmatig omdat we teveel in een keer op onze nek krijgen; flamewreath, elementals, soms sheep etc.
Hebben zelfs een aantal keer gehad dat we elementals, blizzard IN de flamewreath etc kregen bah
/rw Hold DPS op 42% en wacht ff totdat de special voorbij is. Als t goed is heb je wel wat tijd over mbt de poly als t interrupten goed is. Daarnaast 100% mee eens dat Aran gewoon n compleet ^&%$ gevecht is. Als iedereen zich idd 200% concentreert is t zelfs mooi om te zien hoe makkelijk t kan zijn maar Aran heeft n heel hoog "ooops.. sorry" gehalte. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
Toen ik dit voor het laatst speelde was het een jaar terug. Kan je blackwing lair en molten core nu doen met ze 5en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

PacinoAllstars schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:34:
Toen ik dit voor het laatst speelde was het een jaar terug. Kan je blackwing lair en molten core nu doen met ze 5en?
MC is 15 man gedaan voor TBC, BWL kon voor TBC niet met minder dan 30 gedaan worden (Vael)
MC 5 mannen moet kunnen, alleen zijn er gewoon bosses waar je CC nodig zult hebben die je niet hebt.
Maar qua DPS/Healing zou je theoretisch genoeg hebben.
BWL verre van 5 manable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-06 12:22
Seraphin schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:16:
FF nub-vraagje over timer-addons (dottimer, chronometer), houdt die voor mn druid ook bij hoe lang debuffs als b.v. mangle & rip nog up blijven? (ik had al begrepen dat de meeste timers HoT's e.d. wel bijhouden)
Yup dat doet Chronometer idd. Gebruik ik ook om te zien hoe lang Demoralizing Roar, Mangle, FF etc nog duren. http://files.wowace.com/Chronometer/Chronometer-r33895.zip
HolyCorn schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 16:47:

Renew + Prayer of Mending voor de pull erop, klaar. Shield scaled zo triest slecht mee, is gewoon niet leuk meer. Gebruik het eigenlijk alleen als een mage los gaat met aoe, maar verder..
Inderdaad, als ik in Kara pull krijg ik ook altijd hot's mee ipv een shield en dat is wel relaxed. Want als ik meerdere mobs ga tanken cq aan het tanken ben, heb ik liever wat tikkende hot's dan een shield dat direct weg is.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:21
Gister voor de 3de keer High King Maulgar down, ging best soepeltjes deze keer vergeleken met de vorige keer aangezien we een veel meer gebalanceerde raid hadden.

Gruul wilde echter weer niet lukken, we krijgen em op ong max 50% bij 8-9 growths en daarna gaat het meestal fout. Mensen beginnen dood te gaan, waardoor de MT of OT doodgaat. Denk dat het komt door te weinig DPS doordat een standaard maulgar group niet super is voor gruul. Heeft iemand hier nog tios qua groep samenstelling en de party samenstellingen voor een raid waarmee het mogelijk moet zijn een first kill op gruul te krijgen. We zijn redelijk gegeared maar zeker niet super.

Wel gister wat leuke damage records gehaald op gruul (ik tel vunerable mobs nooit mee voor damage records, vandaar dus dat dit voor mij records waren)
ik had op een gegeven moment 14% +hit. 23.70% crit, 1255 +dmg (talents, gear en buffs)

Corruption ticks van 793, UA ticks van 767, shadowbolt hits van ~3k, aantal ~4.5k crits :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 28-04-2007 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:42:
[...]

MC is 15 man gedaan voor TBC, BWL kon voor TBC niet met minder dan 30 gedaan worden (Vael)
MC 5 mannen moet kunnen, alleen zijn er gewoon bosses waar je CC nodig zult hebben die je niet hebt.
Maar qua DPS/Healing zou je theoretisch genoeg hebben.
BWL verre van 5 manable.
Ach, ik heb een AQ40 5-man filmpje gezien >:) (alleen Trash hoor)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

Snappie88 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:51:
[...]

Ach, ik heb een AQ40 5-man filmpje gezien >:) (alleen Trash hoor)
No way dat je diei giants in het begint 5 mant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 147287 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:58:
[...]

No way dat je diei giants in het begint 5 mant.
Op level 60 ja. Op level 70 zeker weten.

Groep was een Warrior (met Thunderfury), Warlock, Paladin, Druid en Priest.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:21
Ze deden die 4 mob trash pulls idd 5 man, en het zieke eraan is dat dat filmpje al op lvl 60 gemaakt is ^^

een half uur na het maken van de reply pas op verzenden drukken is ftl

[ Voor 25% gewijzigd door Dennism op 28-04-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22400

Wij hebben maulgar pas 2 keer neergehaald en van de week Gruul voor het eerst met 18 grows.
Wel de halve raid nog geflasked hiervoor. Maar 2 goed gegearde tanks en 8 healers kom je er wel.
We hadden 5 healers op de ene MT die bij 16 grows het loodje legde maar dankzij de OT konden we gewoon doorgaan. Uiteindelijk nog 10 man overeind maar wel Gruul neer :)
Ranged dps werkt toch wel het beste omdat zij bij elke shatter toch langer door kunnen gaan dan de melee en soms nog in range zijn om dmg te doen. Maar wij hadden toch nog 2 tanks + 1 dps war, 4 rogues en 2 feral druids in melee voor onze first kill. Bij ons doen vooral de locks veel damage op Gruul dus als je er ergens 4 van meeneemt lijkt dat me de beste keus. Gewoon 5 healers op je MT met relatief spam healing na 10 grows en renewen op alles wat dmg krijgt en 3 healers op je OT die reactive healing doen aangezien je zo'n 3 sec tussen de attacks hebt. Dan ga je iig niet OOM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-06 15:44
Luxe probleempje.. ben een rogue en heb geen flauw idee meer welke wapen combinatie ik zou nemen.

'k Ben blacksmith met momenteel sword als specialisatie. Maarja.. swords biedt weer niet zoveel als fists met het iets hogere crit% en al helemaal niet bij dagger die der nog eens een hoop crit bovenop krijgen (combat daggers dan).

Wapens waarover ik zou kunnen beschikken:

1 Arena wapen (dagger, firsts, swords, ik denk nog aan alles)

Dragonmaw
OF
Blazeguard
(deze wapens kunnen nog eens geupgrade worden naar 95dps als je eindelijk nether vortex'es aan't verzamelen ben (zeg maar nog een instance of anderhalf verder als waar'k nu ben)

'k Ben nu eenmaal 375 blackmsmithing dus die craftables laten liggen .. mja.. 't kan uiteraard maar 't zijn op zich zeer goeie wapens.

Ik zat te denken aan MH: Dragonmaw, OH: Gladiator's Shiv met als reden die best wel goeie proc op de dragonmaw marja, is mace spec dan weer niet extra slecht in pve? geen crit of geen extra hit maar een chance op een waardeloze stun..

Wie heeft een mening? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:21

Seraphin

Meep?

MaTr1x schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:44:
[...]

Yup dat doet Chronometer idd. Gebruik ik ook om te zien hoe lang Demoralizing Roar, Mangle, FF etc nog duren. http://files.wowace.com/Chronometer/Chronometer-r33895.zip
TY!

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155768

poohbeer schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:23:
Luxe probleempje.. ben een rogue en heb geen flauw idee meer welke wapen combinatie ik zou nemen.

'k Ben blacksmith met momenteel sword als specialisatie. Maarja.. swords biedt weer niet zoveel als fists met het iets hogere crit% en al helemaal niet bij dagger die der nog eens een hoop crit bovenop krijgen (combat daggers dan).

Wapens waarover ik zou kunnen beschikken:

1 Arena wapen (dagger, firsts, swords, ik denk nog aan alles)

Dragonmaw
OF
Blazeguard
(deze wapens kunnen nog eens geupgrade worden naar 95dps als je eindelijk nether vortex'es aan't verzamelen ben (zeg maar nog een instance of anderhalf verder als waar'k nu ben)

'k Ben nu eenmaal 375 blackmsmithing dus die craftables laten liggen .. mja.. 't kan uiteraard maar 't zijn op zich zeer goeie wapens.

Ik zat te denken aan MH: Dragonmaw, OH: Gladiator's Shiv met als reden die best wel goeie proc op de dragonmaw marja, is mace spec dan weer niet extra slecht in pve? geen crit of geen extra hit maar een chance op een waardeloze stun..

Wie heeft een mening? :)
Ik zou gaan voor de dragonmaw als ik jou was, het zwaardje is veel te snel voor main hand en iets te langzaam voor off hand als je het mij vraagt.. Ik ben op het moment combat swords, met fools bane (ill hoof drop) en latro sword in off hand.. Ik heb daarbij het idee dat ik niet zoveel schade doe als combat daggers (emerald ripper en retainers blade) off hand.. Je moet gewoon kiezen wat jij het lekkerste vind om te spelen vind ik :)..

De combinatie die jij noemt zou het wel goed doen in PVE, maar dan zou ik gaan voor +5 crit chance in plaats van mace spec..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155768 op 28-04-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22400 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:15:
Wij hebben maulgar pas 2 keer neergehaald en van de week Gruul voor het eerst met 18 grows.
Wel de halve raid nog geflasked hiervoor. Maar 2 goed gegearde tanks en 8 healers kom je er wel.
We hadden 5 healers op de ene MT die bij 16 grows het loodje legde maar dankzij de OT konden we gewoon doorgaan. Uiteindelijk nog 10 man overeind maar wel Gruul neer :)
Ranged dps werkt toch wel het beste omdat zij bij elke shatter toch langer door kunnen gaan dan de melee en soms nog in range zijn om dmg te doen. Maar wij hadden toch nog 2 tanks + 1 dps war, 4 rogues en 2 feral druids in melee voor onze first kill. Bij ons doen vooral de locks veel damage op Gruul dus als je er ergens 4 van meeneemt lijkt dat me de beste keus. Gewoon 5 healers op je MT met relatief spam healing na 10 grows en renewen op alles wat dmg krijgt en 3 healers op je OT die reactive healing doen aangezien je zo'n 3 sec tussen de attacks hebt. Dan ga je iig niet OOM :)
8 healers bij Gruul? Zeker ns proberen met 7 imo, meer dps en t moet zeker lukken met 7, zelfs 6 zoals wij bij onze eerste kill hadden. 18 Growths is gewoon wat veel, dan heb je idd mss wel 8 healers nodig maar als je MT ge-oneshot wordt helpen geen 15healers. Wij hebben meestal 13-14 growths maar ik zou zeggen DPS ftw. ;) Daarnaast shadow priests zijn goud waard bij gevechten als gruul, zowel voor hp/mana regen als dps buff voor casters. Wij hebben standaard minimaal 1 shadow priest mee, liever 2, naar gruul's. Kunnen bij maulgar hunters ofzo healen en bij gruul switchen naar dps omdat je daar gewoon niet zoveel healing nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Kheb weer is lopen prutsen met me build en kwam uit op dit : http://www.wowhead.com/?talent=zzjZeMzsfroxzoZVeIz0o

Het is vooral bedoelt voor arena (2vs2) en pvpen, iemand die me kan vertellen of dit goed is of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:59:
[...]

/rw Hold DPS op 42% en wacht ff totdat de special voorbij is. Als t goed is heb je wel wat tijd over mbt de poly als t interrupten goed is. Daarnaast 100% mee eens dat Aran gewoon n compleet ^&%$ gevecht is. Als iedereen zich idd 200% concentreert is t zelfs mooi om te zien hoe makkelijk t kan zijn maar Aran heeft n heel hoog "ooops.. sorry" gehalte. |:(
Ja kopt, doen we ook wel hoor. Bijkomend probleem is dat we vaak geen ideale group hebben voor aran.
En idd. de try dat hij down gaat is het eigenlijk ook piss easy als je er op terug kijkt. Maar dat is misschien met alles wat je downt zo.
Iig binnenkort SSC als genoeg mensen attuned zijn en de tanks de juiste gear hebben. Ben wel toe aan wat anders nu, Khara gaat behoorlijk vervelen. Ook mede door de bekende irritaties. (Trash spawns en bugged bosses etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach bij ons is het zo, het interupten gaat goed, we brengen hem snel in dps en hij heeft altijd 10/15% meer mana als hp, en dan toch called de raid leader op 42% STOPPEN, we gaan wachten op elementals.. Ik blijf wel interupsten maar daarna begint mn char gelijk hem ook aan te vallen hoe snel ik ook op escape druk (is een macro voor ik weet het).. Dus hij is toch nog weer op 40% en dan sheeped ie ons en dan komen de elementals ook erbij..

BV 42% hp en 55% mana..

We hadden hem een keer op 1%, echt te triest voor woorden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:02:
Ach bij ons is het zo, het interupten gaat goed, we brengen hem snel in dps en hij heeft altijd 10/15% meer mana als hp, en dan toch called de raid leader op 42% STOPPEN, we gaan wachten op elementals.. Ik blijf wel interupsten maar daarna begint mn char gelijk hem ook aan te vallen hoe snel ik ook op escape druk (is een macro voor ik weet het).. Dus hij is toch nog weer op 40% en dan sheeped ie ons en dan komen de elementals ook erbij..

BV 42% hp en 55% mana..

We hadden hem een keer op 1%, echt te triest voor woorden :(
Dat is dan mooi stom. Op 42% met zo'n verschil wachten op een special en zodra die voorbij is nuken. Elementals CC'en voor zover mogelijk (banish, chainfear en stuns zijn je grootste vriend hier) en Aran nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ik ben helemaal voor de nuke strat maar goed, er was maar een rogue bij (ik dus) en we hadden ook maar een lock. we zijn allemaal goed gegearde, ik vind echt dat we hem wel down moeten krijgen voordat hij ons pyro'de maar ik heb echt het gevoel dat mensen in de raid groep slacken..

Kan je trouwens tanken met een fury build als warrior zijnde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:08:
Ja ik ben helemaal voor de nuke strat maar goed, er was maar een rogue bij (ik dus) en we hadden ook maar een lock. we zijn allemaal goed gegearde, ik vind echt dat we hem wel down moeten krijgen voordat hij ons pyro'de maar ik heb echt het gevoel dat mensen in de raid groep slacken..

Kan je trouwens tanken met een fury build als warrior zijnde?
Prot tank is waardeloos daar, hij heeft geen aggro table. gewoon dual wield fury rammen, en zo hard mogelijk.

En als je niet daar bedoeld, tjah, heroic lukt wel maar het gaat allemaal wat moeilijker. Bij gruul etc zou ik het niet proberen : )

[ Voor 10% gewijzigd door ImdaMned op 28-04-2007 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:37:
[...]

Prot tank is waardeloos daar, hij heeft geen aggro table. gewoon dual wield fury rammen, en zo hard mogelijk.

En als je niet daar bedoeld, tjah, heroic lukt wel maar het gaat allemaal wat moeilijker. Bij gruul etc zou ik het niet proberen : )
En het tanken van de thrash voor Shade dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62614 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:51:
[...]
Iig binnenkort SSC als genoeg mensen attuned zijn en de tanks de juiste gear hebben. Ben wel toe aan wat anders nu, Khara gaat behoorlijk vervelen. Ook mede door de bekende irritaties. (Trash spawns en bugged bosses etc.)
/signed Karazhan begin ik gewoon te mijden de laatste tijd zelfs. Ik raid normaal errug veel maar Kara krijgen ze me alleen nog maar in als ze me nodig hebben eigenlijk. Zo vaak gedaan en zo simpel eigenlijk, als je dan steeds dezelfde fouten terug ziet komen word je er niet echt vrolijk van |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 155768 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:38:
[...]

En het tanken van de thrash voor Shade dan? :)
Shadow of aran is niet gelijk aan trash rond shade of aran he : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:16
ImdaMned schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:59:
[...]

Shadow of aran is niet gelijk aan trash rond shade of aran he : P
Als we de smart-ass gaan uithangen :+

Shadow of Aran is niet gelijk Shade of Aran :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
cls schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:07:
[...]

Als we de smart-ass gaan uithangen :+

Shadow of Aran is niet gelijk Shade of Aran :+
crap : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 16:41:

8 healers bij Gruul? Zeker ns proberen met 7 imo, meer dps en t moet zeker lukken met 7, zelfs 6 zoals wij bij onze eerste kill hadden. 18 Growths is gewoon wat veel, dan heb je idd mss wel 8 healers nodig maar als je MT ge-oneshot wordt helpen geen 15healers. Wij hebben meestal 13-14 growths maar ik zou zeggen DPS ftw. ;) Daarnaast shadow priests zijn goud waard bij gevechten als gruul, zowel voor hp/mana regen als dps buff voor casters. Wij hebben standaard minimaal 1 shadow priest mee, liever 2, naar gruul's. Kunnen bij maulgar hunters ofzo healen en bij gruul switchen naar dps omdat je daar gewoon niet zoveel healing nodig hebt.
niks mis met 8 healers, wij hadden de laatste kill 8 healers mee (naast 2 shadowpriests), Gruul 1 shotted tussen growth 12-13, als er mensen doodgaan lijkt me dat eerder het probleem, dus maak duidelijke afspraken voor de shatterspots

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 29-04-2007 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Hahaha ik heb mijn guild gesloopt _o-

Ik was weer aan het vervelen in guildchat (as usual O-) ), dus ik werd gedemote (as usual O-) ), naar n00b (de status waarin je niets kan, dus ook niet praten in /g). Dus ik log mijn 2e char in en spam eea in /g dat ze die char weer moeten promoten. Wat resulteerde in een demote van het huidige char (ook naar n00b). Dus ik log 3e char en daar gebeurt hetzelfde mee. Naja wat ge /w later zou mijn 1 char weer gepromote worden, dus ik log uit en log weer in op dat char. Ik kijk en zie mijn status n00b, dus ik in /g van "grmbl". En toen kon ik opeens wel wat in /g zeggen. Hee dat is raar. Klik op 'u', naar mijn profiel, hee leuk ik kan officer notes zetten, hee leuk ik kan officers demoten, hee gaaf ik heb guild control. Hee stoer ik ben GM nu :D
Dus ik kijk naar de status van de echt GM, en daar staat ook vrolijk GM (terwijl de GM status dus uniek is).

Ik heb het weer mooi gesloopt :+

Dont mess with the gnomes :D

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Atlas schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:05:

Ik was weer aan het vervelen in guildchat (as usual O-) ), dus ik werd gedemote (as usual O-) ), naar n00b (de status waarin je niets kan, dus ook niet praten in /g). Dus ik log mijn 2e char in en spam eea in /g dat ze die char weer moeten promoten. Wat resulteerde in een demote van het huidige char (ook naar n00b). Dus ik log 3e char en daar gebeurt hetzelfde mee. Naja wat ge /w later zou mijn 1 char weer gepromote worden, dus ik log uit en log weer in op dat char. Ik kijk en zie mijn status n00b, dus ik in /g van "grmbl". En toen kon ik opeens wel wat in /g zeggen. Hee dat is raar. Klik op 'u', naar mijn profiel, hee leuk ik kan officer notes zetten, hee leuk ik kan officers demoten, hee gaaf ik heb guild control. Hee stoer ik ben GM nu :D
Dus ik kijk naar de status van de echt GM, en daar staat ook vrolijk GM (terwijl de GM status dus uniek is).

Gaan ze vast heel leuk vinden in je guild :)

get ready for a gkick als ze je al demoten voor wat gebazel ;)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ze hebben mij ook gedemote omdat ik over een Hogger raid begon. :'( Ik ben nu "Worse than Jins", Jins being onze crazy nubmage Jinesy. :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Exitium op 29-04-2007 04:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:23

junglebeast

hier staat iets

Exitium schreef op zondag 29 april 2007 @ 04:21:
Ze hebben mij ook gedemote omdat ik over een Hogger raid begon. :'( Ik ben nu "Worse than Jins", Jins being onze crazy nubmage Jinesy. :'(
Heheh leuk....

Eleamar 70 Rank 8

Flawless 70 Rank 8

Jinesy 70 Rank 8

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:52:
[...]

/signed Karazhan begin ik gewoon te mijden de laatste tijd zelfs. Ik raid normaal errug veel maar Kara krijgen ze me alleen nog maar in als ze me nodig hebben eigenlijk. Zo vaak gedaan en zo simpel eigenlijk, als je dan steeds dezelfde fouten terug ziet komen word je er niet echt vrolijk van |:(
Nee precies, als het enigzins kan sta ik mijn spot ook altijd af. Zal voorlopig nog wel even Khara blijven doen. Zijn nog een aantal items die ik goed zou kunnen gebruken waaronder oa de healing libram, de healing shield en de healing mace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 12:13

RaseriaN

So much choices..

joker1977 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:55:
[...]

En ik klik het shield toch gewoon weg. Niet op mobs die voor 6k hitten; maar das een extreem voorbeeld. Ja, je kunt rage krijgen voordat combat begint, maar het heeft een CD en een penalty.

Als de warrior/druid vraagt om geen shield te gebruiken voor de pull; waarom moet je dan eigenwijs zijn en het toch doen? Het kan in bepaalde scenario's tot gevolg hebben dat de warrior niet aggro voldoende krijgt gedurende de 1e paar secondes.
Nou en daarom pop je Beserker Rage voordat je 'grote' pulls doet.
Dus bossses en eventuele grotere packs.

Heb je dat gedoe niet met te weinig initiele rage/aggro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Laatst online: 29-06 12:22
Ik zat gisteren eens te Googlen op wat WoW wallpapers en kwam weer uit op die oude panoramic wallpapers site (http://www.nebdaar.com/wow/) en zag dat Kara er ook bij zit. Leuk om te zien dat we die nu wel kennen ingame zeg maar. "deadwind pass, future instance 'karazhan'" :)
http://www.nebdaar.com/wo...ow-karazhan-1280x1024.jpg

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
the wetlands, gate of the future instance 'grim batol'
WTB as instance. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:17
Het World of Warcraft topic is voor het eerst in honderd jaar stil? Jullie zijn toch niet allemaal overgelopen naar LOTRO!? Omdat ik met mijn stomme kop ben vergeten een game card te kopen, heb ik tijd om wat te experimenteren met mijn build (hunter). Ik vind het erg moeilijk om een voor mij perfecte build samen te stellen, dus halp pliz!?!

Mijn huidige build is dit, ik ben er op zich vrij tevreden over maar ik mis een aantal dingen, zoals Hawk Eye, en het is sowiezo een erg ongewone build. Met deze build heb ik ook geleveld, en nadat ik deze gewoon lange tijd op 70 gehouden heb, wil ik respeccen voor wat meer raid utility. Ik raid trouwens altijd met mijn pet.

Als ik dan een beetje klooi met de talent calculator kom ik hier op uit, maar ik mis een paar dingen:

- Intimidation, vooral in 5-mans was dit altijd erg handig om trash van de healer af te halen
- Imp Barrage, is soms handig in situaties met veel trash, maar om dit te krijgen zou ik Entrapment moeten opofferen en dat is volgens mij niet de bedoeling.
- In de BM tree heb ik voor een hunter-met-pet weinig talents, maar ik boost liever mijn eigen dps. Toch hebben pets vrij aardige damage, en met imp mend pet en imp revive pet wordt het makkelijker hem in leven te houden/te ressen.

Dit is ook een optie, met wat meer RAP en Silencing Shot, maar daar offer ik dan wel Humanoid Slaying en Entrapment voor op... wat vinden jullie ervan?

De oplettende lezert denkt nu: wat moet hij nou met die raid utility, daarmee bedoel ik dus Imp Hunter's mark, Silencing shot en/of Entrapment >:) De perfecte spec zou de laatste spec zijn, maar dan inclusief Entrapment en Clever Traps, maar dat gaat dus niet lukkeh

[ Voor 6% gewijzigd door Groever op 30-04-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:19

Dhrax

Prog Lord

Atlas schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:05:

En dat is dan admin ... grow up 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Ah, altijd lekker, goede raids.

Gister hadden we eerst een Bug bij Opera, dus wij allemaal voorbereid op Big Bad Wolf, kom opeens Wizard of Oz... Wij beginnen, maar totale chaos omdat we dus dachten dat Wolf kwam. Snel 4 mensen dood, Ik (Rogue) Warrior (MT) - Druid - Mage en Pala over. Pala krijgt Roar op z'n kop en dus ook dood. Druid ressed snel Priest en we gaan verder. Uiteindelijk hele event gecleared met deze 5 man:) Dat voelde goed!

Daarna Curator, 2e try, we zitten pas 3 weken in Karazhan. Iedereen 1 Flask + Melee had goede Arcane res gear. (Ik had de Enchanting Clefthoof set + Cloak ). Die ging vlekkeloos neer, 2 doden waaronder ik. Daarna snel even door en ook nog gratis Epics bij Chess Event gehaald. Curator dropte een leuke ring, maar wer outbid door de Feral Offtank. AL met al een zeer geslaagde raid!
(We speelden voor het eerst met 2 Tanks - Feral, Prot Warr - 3 Healers Resto Shammie, Pala, en Priest - en 5 Dps - Mage x 2 Lock Hunter en Ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

belfrink schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:45:
[...]

En dat is dan admin ... grow up 8)7
Wat? Het is een bug hoor ;)
Ik heb daarna een senior officer de GM rechten gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Anoniem: 169084 schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:41:
Gister hadden we eerst een Bug bij Opera, dus wij allemaal voorbereid op Big Bad Wolf, kom opeens Wizard of Oz... Wij beginnen, maar totale chaos omdat we dus dachten dat Wolf kwam. Snel 4 mensen dood, Ik (Rogue) Warrior (MT) - Druid - Mage en Pala over. Pala krijgt Roar op z'n kop en dus ook dood. Druid ressed snel Priest en we gaan verder. Uiteindelijk hele event gecleared met deze 5 man:) Dat voelde goed!
Err, wat was de bug? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:03

vhal

ಠ_ಠ

wat denk je? Eerste regel :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:16
deadsy33 schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:39:
[...]

wat denk je? Eerste regel :+
Opera event is random... Je hebt wel 20 seconde oid om je voor te bereiden aangezien je aan de tekst van de NPC kan zien wat er gaat komen, maar in feite moet je op alles voorbereid zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Eindelijk 70 :P

Alleen heb ik een probleem, ik loop nog steeds rond met HWL cleavers (enh shaman) en ik heb een app gemaakt bij een raiding guild. Nu is dat een van de problemen waarom ik niet wordt geinvite.

Maar ik kan echt nergens fatsoenlijke 1handers vinden, alleen de fist in arcatraz, maar das ook nooit een 100% drop.

Mischien wat tips waar ik 2 goede 1 handers kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:36

joker1977

Tweakert

RaseriaN schreef op zondag 29 april 2007 @ 10:05:
[...]

Nou en daarom pop je Beserker Rage voordat je 'grote' pulls doet.
Dus bossses en eventuele grotere packs.

Heb je dat gedoe niet met te weinig initiele rage/aggro.
Ik zeg net dat het niks uitmaakt bij bosses (omdat je dan hard genoeg geraakt wordt om rage te krijgen). Het is juist bij kleine dingen irritant omdat je dan geen rage krijgt, omdat je niet geraakt wordt doordat het shield alles absorbed. Berserker rage helpt dan ook niet :(

Gebeurt me geregeld in heroics dat ik tank, priest denkt grappig te zijn met een shield, ik dodge de 1e 3-4 hits en ik heb geen rage en heb niks aan threat opgebouwd. Tja... en das dan vrij vervelend, want de volgende hit gaat in het shield et voilla.. nog geen rage.

Op grote pulls boeit het niet, accoord. Maar juist op singlepulls is het voor mij vervelend. Dan klik ik em dus weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
Anoniem: 86561 schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:22:

Alleen heb ik een probleem, ik loop nog steeds rond met HWL cleavers (enh shaman) en ik heb een app gemaakt bij een raiding guild. Nu is dat een van de problemen waarom ik niet wordt geinvite.

Maar ik kan echt nergens fatsoenlijke 1handers vinden, alleen de fist in arcatraz, maar das ook nooit een 100% drop.

http://www.wowhead.com/?item=28263 en kan je 2x equippen aangezien het geen 'unique' is.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-06 20:34

als jij 100% drops wil zou ik niet bij een raiding guild gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 23-05 19:48

grinden voor je gear! Anders kun je beter niet gaan raiden, daar zul je ook prepared voor moeten komen met pots etc. Zo ook voor je gear. Eerst de beste pre-raid gear halen, en dan gaan applyen is dan ook mijn advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:28
Vandaag een nog leukere bug bij ons, en ga me nu niet vertellen dat het "working as intended" is of "dat we moeten leren aggro te controllen" :

Wij naar prince. Goed, tank wordt echt TOTALLY geoneshot op 60%(phase 2), hmm, 7k hit 2x in 2seconden, dood. Volgende 4(!!!) tries achter elkaar, MT wordt geënfeelbled, 1% hp, bla -> dood.
Nou denk je, dit is een aggro issue, dat was het dus echt niet. Iedereen heeft al zijn aggro reducing abilities gebruikt elke keer, dus kan echt niet. Alle mensen hadden ook KTM en daar stond de MT ook gewoon 10k threat boven de dps'ers..
Echt vaag.

En tja, dan dropped er uiteindelijk weer k*tloot. Heel deze week van een saved karazhan heb ik 1 casterdps item gezien, de gloves van attumen... Iets met nerf warrior/hunter/rogue loot.(paladin dps bestaat niet, dus die loot ook niet :+) Bijna zo erg dat despair naar een hunter ging, de warrior die em eigelijk niet wilde kreeg em toch uiteindelijk. Hunter was zo vriendelijk om em toch te geven, ondanks dat ie de roll gewonnen had.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.