As promised, klein verslagje van gisteravond, eerste keer in Karazhan
Zoals met al het nieuws, in het begin een beetje onwennig, niet wetende hoeveel je tegelijk krijgt met een pull. Priests deden hun best hun shackles up te houden, ook bij trash. Ging vrij goed maar toch een aantal resists. Ze zullen er dus duidelijk aan moeten wennen dat ze nu ineens ook wat anders moeten doen als alleen maar healer spelen. Ik denk dat het er uiteindelijk wel leuker op gaat worden voor ze als alleen maar naar de health balkjes staren.
Attumen ... ging prima, alleen die stomme mages die zoals gewoonlijk weer veel teveel aggro genereren. Snap werkelijk niet hoe ze het toch voor elkaar krijgen om na 2 dikke crits gewoon vrolijk NOG een crit te produceren (waarom WACHT je dan niet even na een crit, al is het maar 2 seconden voor je weer een bolt gaat casten). Druid deed een rebirth op de mage die de minste dps deed (ivm aggro!) voor decursing van de tanks maar overal ging het toch vrij smooth bij Attumen.
De trash richting Moroes is wel verrekte irritant af en toe. We gingen bij Attumen de trap op, maar volgens mij is er ook een kortere weg met minder irritante trash. Als iemand daar wat tips over heeft, graag
Anyway, Moroes ging ook vrij aardig. Shackles waren wederom het probleem. Het kost toch moeite om dat onder de knie te krijgen en dan heb je van die eigenwijze priests die goedbedoelde macro's toch liever niet gebruiken. Prima, maar zorg dan wel dat je shackle up blijft.
Uiteindelijk hebben we Moroes niet down gekregen, 36% was het beste, waarna we respawns kregen waardoor we de keus hadden. Stoppen of weer alles clearen vanaf het begin. Ik heb toen gezegd dat we zondag nog een poging gaan wagen, mogelijk via een andere route. Nu alleen maar hopen dat we weer 3 priests mee krijgen
BTW, de adds bij Moroes waren: Shadowpriest, Holy Paladin, Mortal Strike Warrior, Retribution Paladin en in die volgorde werden ze ook afgemaakt, op de laatste 2 na zodat we 1 priest slack hadden voor het geval dat er een priest omviel vanwege een shackle resist of silence.