Het Grote World of Warcraft topic - Deel 114 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.007 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Seraphin schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:00:
Een (ex-)druid uit onze guild liep trouwens een tijdje terug posts te spammen over een op handen zijnde "epic-flying form" voor druids. Verder eigenlijk niet meer iets van gehoord / gezien, iemand anders die daar wel eens wat over heeft gehoord?

Als dr00d zijnde wil ik daar natuurlijk wel op wachten (zit nu nog op 1.5k gold) :P
Helaas voor jou dat je daar alsnog de Artisan Riding skill voor nodig hebt om te kunnen gebruiken, a 5000 Gold.

Net zoals je voor de Nether Drakes ook die 5000 Gold moet schokken. Je krijgt het niet voor niks !

[ Voor 8% gewijzigd door redfoxert op 01-05-2007 16:03 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphin schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:00:
Een (ex-)druid uit onze guild liep trouwens een tijdje terug posts te spammen over een op handen zijnde "epic-flying form" voor druids. Verder eigenlijk niet meer iets van gehoord / gezien, iemand anders die daar wel eens wat over heeft gehoord?

Als dr00d zijnde wil ik daar natuurlijk wel op wachten (zit nu nog op 1.5k gold) :P
ja dat klopt, druids krijgen een eigen epic fly form, kan e rnu niet te diep op in gaan, gewoon ff google doet wonderen, want ik zit op me werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

staat gewoon in de PTR patchnotes en op meerdere plaatsen op het internet...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:10:
precies:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 15:53
Mij lijkt iig dat het tijdens het langzaam vullen van Azeroth met plekken (er zijn er genoeg) waar lvl70s (of hoger) zich kunnen gaan vermaken, om te zorgen dat Azeroth geen spookland wordt/blijft, ze ook best langzamerhand het landschap geschikt kunnen gaan maken voor flying mounts.
En dan zoiets opnemen in een versie 3.0.
Dus ipv van volledig nieuw continent "bedenken" het huidige Azeroth aanpassen zodat daar nieuwe quest-lines kunnen plaats vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Om de quest voor de epic flightform voor druids te starten (die in patch 2.1 komt) heb je 300 riding skill nodig. Maw, je moet 5000g betalen. Je bespaart verder 200g die de rest moet uitgeven voor de mount zelf, meer niet.

De oude gebieden (Azeroth en Eastern Kingdoms) voelen op Stormrage iig ongeveer net zo druk aan als pre-TBC. Echt veel mensen zijn nog steeds met alts bezig en raiden/pvpen alleen op hun main/70.
Niets schokkends veranderd dus in TBC.

[ Voor 34% gewijzigd door QuarK op 01-05-2007 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:19:
Om de quest voor de epic flightform voor druids te starten (die in patch 2.1 komt) heb je 300 riding skill nodig. Maw, je moet 5000g betalen. Je bespaart verder 200g die de rest moet uitgeven voor de mount zelf, meer niet.
en ik vind die fly form er beter uitzien dan dat de rest krijgt als normal flying mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:55:
[...]

Nog een stukje van WoWWiki. (net wat gelezen over de Old Gods enzo waarna ik plots bij Northrend uitkwam, don't ask. :P)

[...]

Ik gok zelf dus dat er begin volgend jaar een expansion uitkomt waarin je naar Northrend kan. :P
WoWwiki:
Northrend is likely be added in a future expansion, probable even the next. This possibility was mentioned at BlizzCon, along with Nazjatar in a panel discussion as something they were dedicated to doing as a future expansion. (wow2.wmv from World of Warcraft.com).

Blizzard officially confirmed that players will still be too low-level to fight Arthas at level 70, the new level cap in The Burning Crusade. It has since been mentioned by Drysc on the Official Forums that "Player must be at least level 80 before they can face Arthas". This leads one to presume Northrend is upcoming.
Source: Northrend Expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:47

Seraphin

Meep?

Was ik al bang voor... maar bijna alles op het werk is afgeschermd (behalve het goeie ouwe got forumpje), en ik had geen zin om tot vanavond te wachten om dan zelf te zoeken :o

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Plx gief Northrend tbh. <3
Hebben zelfs al plaatjes in deze topic (of de vorige) gestaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kees schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:28:
[...]

Hydross, ik met twee shadowpriests in mijn groep, raidhealen met ~1700 +healing, 115 mp5 + bow/flask/pot ~240 MP5.
3 healing priests, 4 paladins was onze healing (250% kill), ik zat op 24% effectieve healing done, dat was 250.000 healing done (met ~40% overheal, voornamelijk op andere pallies, dus ~420k total healing). No way dat een priest daar overheen komt, elke 2 seconden een 5k heal, en 25% daarvan een crit van 7.5k en dat dik 8 minuten lang nonstop spammen.
Wellicht later, maar in Kara (in crafted/kara gear en de betere instance drops) lukt het ze nog niet, daar moet nog minimaal 10-15% bij om gelijk te komen. Ze healen wel goedkoper, waar ik er soms twee super mana pots door gooi zij vaak niet 1, dus als de gevechten langer worden zie ik ze me inderdaad wel inhalen.

Geen idee hoe dat na aran zit, we krijgen aran steeds net niet dood. Combinatie van pech en wat achterblijvende dps. DPS wisselt vaak per raid, healing en tanks veel dezelfde en zitten dus inmiddels wat beter in de gear.
Blizzard officially confirmed that players will still be too low-level to fight Arthas at level 70, the new level cap in The Burning Crusade. It has since been mentioned by Drysc on the Official Forums that "Player must be at least level 80 before they can face Arthas". This leads one to presume Northrend is upcoming.
Ik hoop dat dit nog even op zich laat wachten. Als casual raider krijg ik dan weer dat een hoop mensen gaan levelen naar 80 en ik weer niet de end-game content kan doen op het bedoelde level. (MC met 25 man level 70 is leuk om te zien, maar niet echt een uitdaging). En de expansion niet kopen is niet echt een mogelijkheid, waar vindt je nog 24 man minimaal die dat doen?

Laat de casual player ook wat van endgame genieten !

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:14
Exitium schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:54:
Plx gief Northrend tbh. <3

[...]

Hebben zelfs al plaatjes in deze topic (of de vorige) gestaan. :P
http://www.wowwiki.com/Swift_Flight_Form

en alle quests ook nog eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32
ImdaMned schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:23:
[...]

Je wist het misschien niet, maar rogues moeten uit stealth komen om dmg te kunnen doen...
jaja, is zeer slecht onderbouwd van mij, maar ik vind het bull dat CLoS gewoon zelfde strength moet blijven.. ELKE warlock is nu kansloos tegen een rogue, tenzij je een demon heb die meer dmg kan doen dan hij die je stunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:30:
[...]

jaja, is zeer slecht onderbouwd van mij, maar ik vind het bull dat CLoS gewoon zelfde strength moet blijven.. ELKE warlock is nu kansloos tegen een rogue, tenzij je een demon heb die meer dmg kan doen dan hij die je stunt..
OMG nee, een class die jou kan killen !!111
offtopic:
QQ more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Omg, is dat gezeik over CloS nog niet afgelopen door die warlock whiners? Zie mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
De perfecte oplossing voor CloS is dat het UA triggered. Als je dots wilt removen moet je de prijs betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Dat is bullshit, het is geen dispel. En nou ophouden met zeiken, pas je maar aan.
Payback's a bitch, na zo lang rogue's gepwnd te hebben zijn wij weer de counter tegen casters.

In 2.1 hebben jullie zelfs een goede counter tegen stunlocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 15:32
cls schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:48:
De perfecte oplossing voor CloS is dat het UA triggered. Als je dots wilt removen moet je de prijs betalen.
als je al gestunlocked ben kan je al nix meer doen. doe je een fear en je ben de klos. maar idd. UA ís enigszins een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb weer is lopen prutsen met me build en kwam uit op dit : http://www.wowhead.com/?talent=zzjZeMzsfroxzoZVeIz0o

Het is vooral bedoelt voor arena (2vs2) en pvpen, iemand die me kan vertellen of dit goed is of juist niet??

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En nog wat anders. Ik ga met wat maten rerollen naar horde, maar we willen niet in dezelfde battlegroup als we nu zitten (reckoning). Is er ergens een battlegroup waar de horde goed samenwerken en eigelijk een btje té goed zijn voor de alliance? Ik hoor het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
HolyCorn schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:33:
[...]

OMG nee, een class die jou kan killen !!111
offtopic:
QQ more
Met de nieuwe patch zijn warlocks nog meer generfed, waren melee classes al lastig, nu zijn casters dat ook. PvP trinket werkt niet meer tegen Polymorph. Curse of Tongues is enorm generfed voor PvP target, dus vooral healers (shamans, paladins, priests) hebben hier een enorm voordeel.
Daarnaast is de spell-lock van de Felhunter ook enorm generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
QuarK schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:58:
Dat is bullshit, het is geen dispel. En nou ophouden met zeiken, pas je maar aan.
Payback's a bitch, na zo lang rogue's gepwnd te hebben zijn wij weer de counter tegen casters.

In 2.1 hebben jullie zelfs een goede counter tegen stunlocks.
Heb jij nooit je rogue leren spelen ofzo. De meeste rogues waren al oppermachtig tegen casters, als je goed weet te stunnen, poison weet te gebruiken, kan kicken, BA kan gebruiken laat je casters kansloos zonder Cloak of Shadows. Bijna alle rogues die ik op mijn realm spreek geven toe dat rogues al goed waren tegen casters zonder Cloak of Shadows, nu ze die skill ook hebben verliezen ze praktisch nooit meer van casters, ook al is hun gear slechter. In PvP hebben casters alleen een kans als Cloak of Shadows op cooldown is.

Nu ik Cloak of Shadows meerdere malen heb geanalyseerd en verscheidene rogues erover heb gesproken begint het me steeds meer te verbazen dat die skill ooit door de test-realms is heengekomen.

[ Voor 9% gewijzigd door MysticSnake op 01-05-2007 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
QuarK schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:43:
Omg, is dat gezeik over CloS nog niet afgelopen door die warlock whiners? Zie mijn sig.
Tsja, ik snap niet dat ik nog van rogues kan winnen. Maargoed, gelukkig dat 80% van de rogue populatie een ss-evis spammende idioot is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:40:
[...]

Met de nieuwe patch zijn warlocks nog meer generfed, waren melee classes al lastig, nu zijn casters dat ook. PvP trinket werkt niet meer tegen Polymorph. Curse of Tongues is enorm generfed voor PvP target, dus vooral healers (shamans, paladins, priests) hebben hier een enorm voordeel.
Daarnaast is de spell-lock van de Felhunter ook enorm generfed.
nog meer generfed? warlocks doen nog steeds zieke dmg met zieke hp en survivability en goede cc mogelijkheden, curse of tongues nerf, niet echt het einde vd wereld lijkt me dat hij nu korter duurt, 30 sec was gewoon te imba in pvp. En over trinket, vergeet er even niet bij te zeggen dat je nu wel stun en slow effects kan weghalen ipv polymorph, geen slechte trade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
BootVluchteling schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:30:
[...]

Of je pakt een succi en een pvp trinket

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 20:27
Zeer lekker vandaag ik had al 1 item van deze set de ring: http://www.wowhead.com/?item=31339
Maar een guildie was vandaag aan het farmen en kwam http://www.wowhead.com/?item=31338 tegen.
En gaf hem daarna aan mij ik helemaal blij uiteraard voor een moonkin de perfecte set vooral de +spirit maakt het helemaal compleet voor mij.

Anyway ik begin al fijn in de epics te rollen met mijn druid gelukkig alleen nog maar leather atm.
Wel moeilijk te vinden, spelldamage leather en uitdagend wat altijd leuk is.
Ik blijf het toch weigeren om cloth te gaan dragen als een moonkin.
Mijn guild vind het niet erg als ik zou rollen op cloth maar het trekt me gewoon niet op de 1 of andere manier.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 01:08
QuarK schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:43:
Misschien beginnen de rookjes nu in te zien wat warlocks dachten toen er 1.5 jaar lang gezeurd werd over deathcoil (alsof de aanvaller en half azeroth gelijk dood was als die spel gecast werd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 23:18:
[...]

nog meer generfed? warlocks doen nog steeds zieke dmg met zieke hp en survivability en goede cc mogelijkheden, curse of tongues nerf, niet echt het einde vd wereld lijkt me dat hij nu korter duurt, 30 sec was gewoon te imba in pvp. En over trinket, vergeet er even niet bij te zeggen dat je nu wel stun en slow effects kan weghalen ipv polymorph, geen slechte trade
Dat is wel een slechte trade. De classes die kunnen stunnen en slowen (rogues dus) zijn toch niet meer te pakken, ook al heeft die trinket een cooldown van 1 minuut in plaats van 5 minuten, rogues pak je er niet mee. Mages echter, die normaliter goed te doen waren, zijn nu veel lastiger, zeker als zij als eerste aanvallen.

En over welke zieke dps heb je het? Warrior slaan me gemiddeld voor 2000 damage, mages pyroblast/fire blast combo doet 6000 in 1 seconde. Een standaard elemental shaman outdps-ed een goede warlock in de 5 man instances (niet direct roepen dat het niet zo is, ik heb het al 10 keer meegemaakt, spelers van die party dachten ook dat het niet kon, totdat ik de dps meter liet zien, ook de mage en rogue in die party bleven ver achter hem, dus check het zelf eerst maar eens).
En in onze battlegrounds doen Hunters de meeste damage (en warriors hebben de meeste killing blows), warlocks zijn niet boven gemiddeld daar ofzo, het enige krachtige is dat ze nog vrij veel damage kunnen doen terwijl ze al dood zijn.

Ik geef toe dat deathcoil de enige skill is die je overpowered kan noemen, maar heeft 2 minuten cooldown, als Cloak of Shadows dat ook heeft, hoor je mij niet meer klagen, een dergelijke nerf vind ik al voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:37
Als niemand het doet, doe ik het wel:

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 115
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.