Het Grote World of Warcraft topic - Deel 114 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.706 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

jarnotjuh schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 02:27:
Vandaag een nog leukere bug bij ons, en ga me nu niet vertellen dat het "working as intended" is of "dat we moeten leren aggro te controllen" :

Wij naar prince. Goed, tank wordt echt TOTALLY geoneshot op 60%(phase 2), hmm, 7k hit 2x in 2seconden, dood. Volgende 4(!!!) tries achter elkaar, MT wordt geënfeelbled, 1% hp, bla -> dood.
Nou denk je, dit is een aggro issue, dat was het dus echt niet. Iedereen heeft al zijn aggro reducing abilities gebruikt elke keer, dus kan echt niet. Alle mensen hadden ook KTM en daar stond de MT ook gewoon 10k threat boven de dps'ers..
Echt vaag.
Note on threat: In most encounters, even if the ranged DPS generates more threat than the MT, if they do not exceed it by more than 30%, the mob will still maintain aggro on the MT. However, in this particular encounter, exceeding the MT's threat by even 1%, while not causing a loss of aggro, will make the tank a potential target for "Enfeeble" which will wipe the raid. A mod such as KLH Threatmeter can be used to make sure this does not happen (although Blessing of Salvation is usually enough).

sjene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Ik ben op zoek naar een andere server. Ik wil eigenlijk eens een RP server proberen.
Ik heb nu een paar chars gemaakt op The Sha'tar (hunter lvl 12, Priest lvl 8), maar ik begin te geloven dat dit een server is met hoofdzakelijk spaanse gasten?
Ik zoek een rustige server, geen pvp. Als ik het naar mijn zin heb, wil ik mijn 2 lvl 70 priests mee verhuizen. Voor de profs die ze hebben: Alch. en JC lvl 375, waar erg veel geld in is gestoken.
:)

:? Iemand een goed idee? :?

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

DarkShadow schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 00:24:
[...]

als jij 100% drops wil zou ik niet bij een raiding guild gaan :)
Ik vind het niet erg om te instances te doen, maar er mensen voor vinden is een probleem, ik run wel met guildies, maar die hebben ook niet altijd tijd/zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-04 22:34
ImdaMned schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:56:
Mage tanks (in gruuls lair) die blessing of salvation niet wegclicken ;(
Ach, het werd alweer bijna saai dat gevecht >:)

wel dom ja... ;(

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Heh, die enfeeble-MT-"bug" zie je echt alleen bij raiding guilds die KTM gebruiken, nooit bij de guilds die dat niet nodig hebben.. Toeval? Denk het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
joker1977 schreef op maandag 30 april 2007 @ 23:18:
[...]
Gebeurt me geregeld in heroics dat ik tank, priest denkt grappig te zijn met een shield, ik dodge de 1e 3-4 hits en ik heb geen rage en heb niks aan threat opgebouwd. Tja... en das dan vrij vervelend, want de volgende hit gaat in het shield et voilla.. nog geen rage.
Maak eens een healer (priest) als alt en level die eens op.
Dan begin je iets meer waardering te krijgen en leer je ook te begrijpen waarom wij als priest zulke acties ondernemen.
Ik speel nu zelf een warrior alt, en heb veel plezier van mijn ervaring van mijn ervaring als priest, ik weet nu wat wel en niet mogelijk is. En als je denkt dat een schild alles tegenhoud, keep dreaming. Mobs in heroic slaan voor 4k dus je wordt nog steeds geraakt. Misschien eens beginnen met een andere opening om treath/rage op te bouwen ??

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:17

vhal

ಠ_ಠ

cls schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:41:
[...]

Opera event is random... Je hebt wel 20 seconde oid om je voor te bereiden aangezien je aan de tekst van de NPC kan zien wat er gaat komen, maar in feite moet je op alles voorbereid zijn.
hmz, en ik maar denken dat deze encounter per week fixed zijn. Maar dat is dus niet zo. Ik ging er altijd vanuit dat als je (bijv) Big Bad Wolf kreeg, dat je dan de gehele week Big Bad Wolf kreeg.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
deadsy33 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:22:
[...]
hmz, en ik maar denken dat deze encounter per week fixed zijn. Maar dat is dus niet zo. Ik ging er altijd vanuit dat als je (bijv) Big Bad Wolf kreeg, dat je dan de gehele week Big Bad Wolf kreeg.
Het is idd fixed per dag.
Het is hetzelfde als met moroes, als je de ene dag whiped met 4 bepaalde adds, en je komt de volgende dag terug, heb je zeer grote kans dat je andere gasten bij hebt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Je encounter is fixed per week :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Allebei niet. ;) Je kan je encounter zelfs op dezelfde dag resetten door een uur (of iets in die richting) uit de instance te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteren maar blijven wipen op Aran omdat er nog steeds mensen zijn die niet begrijpen dat ze NIET moeten gaan lopen als er Flame Wreath komt, dit met een dikke raidwarning in beeld komt en over vent geroepen wordt :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
ik d8 ook dat iig voor het opera event het voor de gehele week was....

Zaterdag ook Aran geprobeerd (5x ofzo) maar elke keer ging er wel wat mis. Kreeg op een gegeven moment de arcane op me (als mage) dus maar iceblock gedaan. Werd ik niet gehealed :S, maakt oook niet uit, behalve als je dan de arcane daarna ook op je dak krijgt :S dood, paniek, whipe. Daarna nog een keer raid gesheeped. Dood door elementals, Flamewrath, en gewoon door blizzard etc. Toch leuk om te proberen.

Gister nog een leuk "foutje" gemaakt. Ik zag die frozen shadoweave set en ik d8, hej das wel leuk en ik heb genoeg geld. Die ga ik halen. Alle mats gekocht (1500g ongeveer geloof ik). Dus ik vragen aan een tailer in de guild of hij die kan maken. Dus hij zeg jahor tis alleen BOP. En toen ging er heel vaag een lampje branden --> hej ik ben herb/alch, wat dus betekend dat ik tailer moet levelen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH dus nu staat het weer op de AH en waarschijnlijk een paar 100g verlies :(

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-04 12:09
QuarK schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 08:15:
Heh, die enfeeble-MT-"bug" zie je echt alleen bij raiding guilds die KTM gebruiken, nooit bij de guilds die dat niet nodig hebben.. Toeval? Denk het niet....
mag je me dat fijn uitleggen dan :)

wij werken namelijk ook met ktm en hebben idd ook last van de "enfeeble bug" en ja wij kunnen ook zonder ktm bazen down krijgen maar aangezien we hem nog helemaal niet down hebben is ktm wel zo handig om te gebruiken.

[ Voor 26% gewijzigd door Verderf op 01-05-2007 09:06 ]

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
thewizard2006 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:03:
ik d8 ook dat iig voor het opera event het voor de gehele week was....

Zaterdag ook Aran geprobeerd (5x ofzo) maar elke keer ging er wel wat mis. Kreeg op een gegeven moment de arcane op me (als mage) dus maar iceblock gedaan. Werd ik niet gehealed :S, maakt oook niet uit, behalve als je dan de arcane daarna ook op je dak krijgt :S dood, paniek, whipe. Daarna nog een keer raid gesheeped. Dood door elementals, Flamewrath, en gewoon door blizzard etc. Toch leuk om te proberen.

Gister nog een leuk "foutje" gemaakt. Ik zag die frozen shadoweave set en ik d8, hej das wel leuk en ik heb genoeg geld. Die ga ik halen. Alle mats gekocht (1500g ongeveer geloof ik). Dus ik vragen aan een tailer in de guild of hij die kan maken. Dus hij zeg jahor tis alleen BOP. En toen ging er heel vaag een lampje branden --> hej ik ben herb/alch, wat dus betekend dat ik tailer moet levelen AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH dus nu staat het weer op de AH en waarschijnlijk een paar 100g verlies :(
shadoweave en spellfire set is generfed op PTR.
Both sets gain 8 int per item but lose 11 dmg on shoulder and boots and 12 on the robe.
dus tja :(

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:08:
[...]

shadoweave en spellfire set is generfed op PTR.

[...]

dus tja :(
echt WTF? :/
wooptiefuckingdoo 8 int per item, yeah man,
even kijken wat dat gaat doen met losse items >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bokkie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:10:
[...]

echt WTF? :/
wooptiefuckingdoo 8 int per item, yeah man,
even kijken wat dat gaat doen met losse items >_<
mijn +spell dmg, blizz wat doe je :(

goeie kant tho:
The "Spellfire" and "Shadoweave" tunics have been changed to robes.
*O*

[ Voor 17% gewijzigd door Verderf op 01-05-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:15
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:20:
[...]

mijn +spell dmg, blizz wat doe je :(
minder spelldmg -O-
meer crit *O*
overal nerf -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
ImdaMned schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:43:
[...]

minder spelldmg -O-
meer crit *O*
overal nerf -O-
je bedoelt de +crit door die paar int extra?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
morpheus schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:47:
[...]

je bedoelt de +crit door die paar int extra?
spellfire set verliest +crit

Changes to spellfire:
New stats:
Robe: 25 int, 28 spell crit +60 damage Fire/Arcane, 2 slots
Gloves: 18 int, 23 spell crit, +39 Fire/Arcane, 2 slots
Belt: 28 int, 13 spell crit, +39 Fire/Arcane, 2 slots

Changes:
Robe: +8 int -12 damage
Gloves: +8 int -11 damage
Belt: +13 int -5 spell crit -11 damage

[ Voor 44% gewijzigd door Verderf op 01-05-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Weet iemand wat tegenwoordig het verhaal is met weapon skill? Ik weet dat de voordelen van een hogere weapon skill bij een bepaalde patch (2.01?) is generfed, maar vraag me af welke voordelen het nog geeft.
Rogues hebben nog steeds een talent (Weapon expertise) om weapon skill te verbeteren, en items zoals [Shapeshifter's Signet] lijken er toch ook op te wijzen dat weapon skill weldegelijk nut heeft.
Ik kan er zelf zo gauw niets over vinden, de wowwiki pagina is gemarkeerd om geverifieerd te worden en is dus ook niet echt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
twijfel nu of ik hem nog wel zal maken die robe >_< heb nu robe of oblivivon
op zich is het nog wel nice denk ik, naja moet toch nog 5 skillpoints ofzo voor ik hem kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bokkie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 09:57:
twijfel nu of ik hem nog wel zal maken die robe >_< heb nu robe of oblivivon
op zich is het nog wel nice denk ik, naja moet toch nog 5 skillpoints ofzo voor ik hem kan maken
Frozen Shadoweave Vest
Binds when picked up
Chest Cloth
178 Armor
+30 Stamina
+28 Intellect
Yellow Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +3 Spell Hit Rating
Durability 100 / 100
Requires Level 70
Requires Shadoweave Tailoring
Equip: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 60.
Equip: Increases damage done by Frost spells and effects by up to 60.

vs

Robe of Oblivion
Binds when picked up
Chest Cloth
156 Armor
+30 Stamina
+20 Intellect
Red Socket
Yellow Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +6 Stamina
Durability 80 / 80
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.

zou na de nerf nog zeker weten voor de shadoweave robe gaan :) zowiezo is de +3 hit socket bonus erg aan te raden in raids. en de set bonus van shadoweave is ook zeker niet verkeerd.

overall verlies je 34 spell dmg en krijgt er 24 int bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:04:
[...]

Frozen Shadoweave Vest
Binds when picked up
Chest Cloth
178 Armor
+30 Stamina
+28 Intellect
Yellow Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +3 Spell Hit Rating
Durability 100 / 100
Requires Level 70
Requires Shadoweave Tailoring
Equip: Increases damage done by Shadow spells and effects by up to 60.
Equip: Increases damage done by Frost spells and effects by up to 60.

vs

Robe of Oblivion
Binds when picked up
Chest Cloth
156 Armor
+30 Stamina
+20 Intellect
Red Socket
Yellow Socket
Blue Socket
Socket Bonus: +6 Stamina
Durability 80 / 80
Requires Level 70
Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 40.

zou na de nerf nog zeker weten voor de shadoweave robe gaan :) zowiezo is de +3 hit socket bonus erg aan te raden in raids. en de set bonus van shadoweave is ook zeker niet verkeerd.
3 hit socketbonus gebruik ik niet, altijd (heb nu nog cheapass gems in oblivion zitten) maar in de fsw robe knal ik 2x 12 spelldmg en als ik oblivion houd, 3x 12 spelldmg
en fswr is alleen shadow, dus verlies op fire (wat nu iets minder wordt)

verschil zal na de nerf maar 11 spellddmg zijn en dan alleen op shadowdmg,
nu de vraag hoe goed is die proc van frozen shadoweave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583

Lekker die nerf van de tailoring sets...

Ben ik even blij dat ik gisteren naar full fire ben gespecced en dus atm frozen shadoweave niet gebruik... Mocht ik terug gaan naar frost dan gebruik ik de set waarschijnlijk niet meer. Het voordeel in +frost is te weinig geworden vergeleken met drops uit 5mans (als dit doorgaat). De +3 hit rating is natuurlijk een dikke carebear (dat soort getallen zijn echt niet de moeite) en de set bonus is voor een mage (imba voor een lock) natuurlijk erg verwaarloosbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Bokkie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:11:
[...]

3 hit socketbonus gebruik ik niet, altijd (heb nu nog cheapass gems in oblivion zitten) maar in de fsw robe knal ik 2x 12 spelldmg en als ik oblivion houd, 3x 12 spelldmg

vergeleken met spellfire. voor mages nutteloos. leuk, maar niet super.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Weet iemand hoe je de 2de fase van nightbane moet doen.

Na een avondje whipen op Aran hadden we geen zin meer om trash te clearen met nog maar 30min over op flasks dus gingen we voor een eerste try nightbane. Na een keer droogoefenen hadden we fase 1 onder de knie met de fears en Molten earth.

Echter, nadat nightbane op 75% de lucht in ging begon hij rain of ... te casten op een healer.
Moet diegene nightbane's rain weg kiten van de raid of moeten/kunnen we iets anders doen om het te voorkomen. Ik las iets van het nemen van limited invulability Potions, maar als healer heb ik liever een manapot tot mijn beschikking voor als ik het nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
sabriel schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:26:

Na een avondje whipen op Aran hadden we geen zin meer om trash te clearen met nog maar 30min over op flasks dus gingen we voor een eerste try nightbane. Na een keer droogoefenen hadden we fase 1 onder de knie met de fears en Molten earth.

Echter, nadat nightbane op 75% de lucht in ging begon hij rain of ... te casten op een healer.
Moet diegene nightbane's rain weg kiten van de raid of moeten/kunnen we iets anders doen om het te voorkomen. Ik las iets van het nemen van limited invulability Potions, maar als healer heb ik liever een manapot tot mijn beschikking voor als ik het nodig heb.
Kijken wie getarget wordt door de raid en die persoon vol healen (mage zou kunnen iceblocken, pally.. etc). Mages zetten skelets vast met frostnova en warriors pakken zoveel mogelijk agro. Verder gewoon die skelets nuken.

probleem fase 2 is niet het begin, maar de landing bij ons vaak. Agro reset en positie van de raid op dat moment kan nog niet optimaal zijn.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Anoniem: 208583 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:15:
Lekker die nerf van de tailoring sets...

Ben ik even blij dat ik gisteren naar full fire ben gespecced en dus atm frozen shadoweave niet gebruik... Mocht ik terug gaan naar frost dan gebruik ik de set waarschijnlijk niet meer. Het voordeel in +frost is te weinig geworden vergeleken met drops uit 5mans (als dit doorgaat). De +3 hit rating is natuurlijk een dikke carebear (dat soort getallen zijn echt niet de moeite) en de set bonus is voor een mage (imba voor een lock) natuurlijk erg verwaarloosbaar.
de +9 (totaal) spell hit is voor een mage idd niet de moeite, voor een lock daarintegen wel. dots bij bijv prince worden veel te vaak geresist

is het overigens niet zo dat +60 shadow/etc meer dps opleverd dan + spell dmg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Degene die de rain op zich krijgt (wie em krijgt is volgens mij volkomen random) moet weg lopen van de raid (niet te ver weg: je wil natuurlijk in healing range blijven) en zal even wat spamheal moeten ontvangen om te voorkomen dat ie dood gaat. De rain doet damage aan iedereen in een kleine radius om het target heen dus vandaar dat je even afstand van de raid moet nemen.
Ondertussen moet de rest van de raid afrekenen met de adds die spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:26:

Zodra 'ie opstijgt hele raid bij elkaar verzamelen. Iemand krijgt Rain of Bones en skeletons spawnen, degene met Rain of Bones op zich maakt dat 'ie uit de groep komt. Pala knalt Righteous Fury aan en gaat de raid spamhealen, moet in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk efficiënte healing doen om Smoking Blast (1k dmg op een pala per sec iirc) op zich te krijgen. Daarna kan 'ie zichzelf spamhealen met af en toe een HoT of extra heal van een andere healer erbij. Mocht een priest het voor elkaar krijgen om Smoking Blast te krijgen, BoP helpt. (het is physical damage) Zodra Nightbane gaat landen Misdirect up op je tank, de laatste tijd wil 'ie nog wel 'ns achter je healers aangaan en als dat een priest is wordt 'ie geoneshotted. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:31:
[...]

de +9 (totaal) spell hit is voor een mage idd niet de moeite, voor een lock daarintegen wel. dots bij bijv prince worden veel te vaak geresist

nee, spelldmg = spelldmg, enige is dat shadowdmg dus alleen daarvoor geld

60 spelldmg geeft evenveel bonus op je shadow als 60 shadowdmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208583

Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:31:
[...]

voor zover ik weet gelden hiervoor de zelfde rekensommetjes als +spell dmg. Het voordeel zit hem in de grotere getallen, het voordeel dus dat nu ineens een stuk minder wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bokkie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:35:
[...]

nee, spelldmg = spelldmg, enige is dat shadowdmg dus alleen daarvoor geld

60 spelldmg geeft evenveel bonus op je shadow als 60 shadowdmg
ach, ik ben toch grotendeels affliction :P 37 / 3 / 21 (contagion/ruin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
Exitium schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:33:
[...]
Zodra Nightbane gaat landen Misdirect up op je tank, de laatste tijd wil 'ie nog wel 'ns achter je healers aangaan en als dat een priest is wordt 'ie geoneshotted. ;)
Dat gebeurde de eerste keer idd. We stonden bij de verkeerde skull, ik stond dichtste bij en kreeg een 11k3 hit.

Maar in ieder geval een paar nuttige tips gekregen, nu even vertalen naar het engels en op forum knallen. Bedankt voor de snelle responses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Rochette schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 07:58:
Ik ben op zoek naar een andere server. Ik wil eigenlijk eens een RP server proberen.
Ik heb nu een paar chars gemaakt op The Sha'tar (hunter lvl 12, Priest lvl 8), maar ik begin te geloven dat dit een server is met hoofdzakelijk spaanse gasten?
Ik zoek een rustige server, geen pvp. Als ik het naar mijn zin heb, wil ik mijn 2 lvl 70 priests mee verhuizen. Voor de profs die ze hebben: Alch. en JC lvl 375, waar erg veel geld in is gestoken.
:)

:? Iemand een goed idee? :?
Earthen Ring :). Veel Nederlanders & Engelsen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
sabriel schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:41:
[...]

Dat gebeurde de eerste keer idd. We stonden bij de verkeerde skull, ik stond dichtste bij en kreeg een 11k3 hit.

Maar in ieder geval een paar nuttige tips gekregen, nu even vertalen naar het engels en op forum knallen. Bedankt voor de snelle responses.
Hij deed dit voorheen niet, eerste keer dat we daarachter komen was toen ik tot op 300 hp na geoneshot werd. :) Sinds die tijd, week of vier schat ik, is het constant zo. Knap irritant als je geen hunter bij je hebt, MD heeft op dat gevecht een meerwaarde gekregen nu. (en verder je pala met aggro toppen voor 'ie landt natuurlijk, bij voorkeur door hemzelf of een andere pala)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ImdaMned schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:56:
Mage tanks (in gruuls lair) die blessing of salvation niet wegclicken ;(
Paladins die niet weten dat een blessing of sacrifice/freedom een salvation overschrijft... ;(

Het is de paladin om te blessen, niet de taak van de mage. De paladin mag er mooi voor zorgen dat tanks geen salvation hebben (ja ik ben paladin, en ik tank ook regelmatig, met een beetje pech zie ik allang niet meer welke buffs ik allemaal heb, de 16+ is zo gehaald met 2 aura's, shout, int, stamina, gotw, 4 blessings, food, flask, 3 pots, eventueel amp magic zit je al op 16, en als je dan nog meer buffs krijgt, is het wegklikken ervan niet meer te doen zonder addons

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb zo'n zin in morgen he. attumen one shotten en daarna weer 20x wipen op Moroes.. tis zo'n leuk vooruitzicht

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
eendje schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:07:
kheb zo'n zin in morgen he. attumen one shotten en daarna weer 20x wipen op Moroes.. tis zo'n leuk vooruitzicht
gewoon je twill set aantrekken :P dress to impress ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ga wel gewoon weer naakt healen. werkte altijd erg goed in MC moet hier ook wel weer werken

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Kees schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:02:
[...]

Paladins die niet weten dat een blessing of sacrifice/freedom een salvation overschrijft... ;(

Het is de paladin om te blessen, niet de taak van de mage. De paladin mag er mooi voor zorgen dat tanks geen salvation hebben (ja ik ben paladin, en ik tank ook regelmatig, met een beetje pech zie ik allang niet meer welke buffs ik allemaal heb, de 16+ is zo gehaald met 2 aura's, shout, int, stamina, gotw, 4 blessings, food, flask, 3 pots, eventueel amp magic zit je al op 16, en als je dan nog meer buffs krijgt, is het wegklikken ervan niet meer te doen zonder addons
In het geval van tankende druids/mages/hunters/locks (Kiggler wordt bij ons getankt door een mage/hunter, mage/lock of hunter/lock combo) en DPS'ende warriors is het een tikje handiger om op TS te zeggen dat alle tanks even BoS moeten wegklikken, we zijn het persoonlijk nog niet tegengekomen dat een tank dat niet kon door het hoge aantal buffs.

Blij dat ik altijd BoL buff. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

gief paladins >_<

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:11:
[...]

Die 12 dmg gems zijn unique toch ? Of geldt het unique zijn alleen dat je er maar 1 tegelijk in je inventory kunt hebben, maar wel meerdere in sockets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
HolyCorn schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:49:
[...]

Die 12 dmg gems zijn unique toch ? Of geldt het unique zijn alleen dat je er maar 1 tegelijk in je inventory kunt hebben, maar wel meerdere in sockets?
hmmz daar heb ik niet op gelet :X dan wordt het denk ik toch de frozen shadoweave :+

edit:
inderdaad unique als in 1 op je totale gear :(
dus voor de rest allemaal +9 spelldmg

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 01-05-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Nah, je wilt geen paladins. Worden je priests depressief omdat ze keihard gepwnd worden op de healinglijsten : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michnov
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11-2024
Eey gasten :D
ik ben opzoek naar een guild ^^

ik heb een undead rogue lvl 52 (heb al de uitbreiding)
in Realm aggramar

alvast bedankt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 19-04 18:27
michnov schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:59:
Eey gasten :D
ik ben opzoek naar een guild ^^

ik heb een undead rogue lvl 52 (heb al de uitbreiding)
in Realm aggramar

alvast bedankt :P
uhm, juist ja. zoek realm fora dan..? en anders apply bij grotere guilds.. maaruh, kleine kans @ lvl 52 dat je écht serieus genomen wordt, tenzij je binnen 2 weken @ 70 zit full blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ImdaMned schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:56:
[...]

Nah, je wilt geen paladins. Worden je priests depressief omdat ze keihard gepwnd worden op de healinglijsten : P
mischien is dat juist wel eens goed...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

ImdaMned schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:56:
[...]

Lol, ja ik stond dus net achter de paladin op de healing lijst. Even naar SW, respec en nu sta ik weer ruim bovenaan. Heb een aantal punten die niet bijdragen aan de volgende zaken eruitgegooid:
* +healing
* +mana
* +mana regen

Houdt voorlopig nog wel even de imp spirit buff, omdat we in Kara vaak maar met 1 priest zijn (daarbij 2xpala/pala+boom/pala+shaman).

Die Shaman is nu damage gegaan helaas, die zou anders de enige zijn die me bij kon houden. En mn healing wordt weer meer als ik die improved buffs eruit gooi voor de 25 mans raids, die mag een andere priest voor me doen, die doet toch nog wat meer solo werk met zn priest en heeft er dan zelf meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85443

Hehe van het weekend had ik problemen met mijn gamecard.

Ik kraste de laag weg en kon de cijfertjes niet zo goed meer zien. Dus ik proberen en proberen, kreeg telkens maar errors. Zelfs aan mijn moeder gevraagd en die kwam er ook niet uit.

Uiteindelijk uit wanhoop geprobeerd met IE en dat werkte meteen :?

Ik heb nu eindelijk ook mijn 1e assassination itempje. De tunic uit Mech is het geloof ik. Daarnaast heb ik ook wat aan de attunement gedaan en ben bijna klaar. Ook attuned voor BM nu, dus als het goed is moet ik die nu doorlopen. Hoe gaat dat precies met die master key? Moet ik die instance helemaal doen, of kan ik stealthen naar een npc ofzo?

Verder ook nog duels gedaan, dat was ook wel grappig:

Een andere rogue met Gladiator gear verslagen :D
Een prot warrior, wat was dat een hel om zijn leven eraf te slaan.
Helaas wel verloren van een shaman. Ik zat wel in zijn party op moment van duelen, maar vraag me af of ik uberhaupt wel had gewonnen als dat niet het geval was. Ik was net op tijd met me cheapshot gelukkig, dus daarna aanvallen. Geslagen naar 50% health, en toen healde hij zichzelf rustig naar de 100%. Weer stunnen/gougen en toen zat hij op 60. Toen hij eruit kwam weer healen, maar mijn leven ging wel steeds naar beneden. Uiteindelijk ergens op 3% vanish, blinden dan healen, maar uiteindelijk toch op de 20% gestorven :+

Ik heb trouwens een mutilate build nu 41/12/8 geloof ik. Das wel zieke shizzle trouwens. Snelle cp regen en veel dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-04 12:47
Hoe denken jullie trouwens over Blizzcon? Nieuwe expansion wordt er aangekondigd of puur gericht op Starcraft 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Te vroeg nog voor 2e expansie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20
Ze willen er 1 per jaar uitbrengen hoor. Een melding van de volgende expansion einde van het jaar of begin 2008 is zo gek niet.

De enige reden dat de eerste 2+ jaar heeft geduurd is het feit dat ze nooit de enorme drukte hadden verwacht die ze in het begin hebben gehad. De expansion naar China, Korea, etc en 8 miljoen gebruikers kostte al hun kracht en energie, zodat de content expansion op zich moest laten wachten.

Ze hebben altijd aangegeven ieder jaar een expansion uit te willen brengen en dat na deze ook werkelijk te gaan doen.

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 01:23
Hidde schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:18:
Hoe denken jullie trouwens over Blizzcon? Nieuwe expansion wordt er aangekondigd
Blizzard heeft al jaren gezwegen over een nieuwe MMORPG. Deze gaan ze nu aankondigen. Het spel is gebaseerd op starcraft en heet Universe of Starcraft. :+

Nee, ik ben wel benieuwd. Wordt het een nieuwe expansion of wat anders?
Mocht er een nieuwe expansion komen, hoop ik toch dat die Emerald Dream er eindelijk eens in komt. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 01-05-2007 12:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:07

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Anoniem: 63072 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:14:
[...]
Lol, ja ik stond dus net achter de paladin op de healing lijst. Even naar SW, respec en nu sta ik weer ruim bovenaan. Heb een aantal punten die niet bijdragen aan de volgende zaken eruitgegooid:
* +healing
* +mana
* +mana regen

Houdt voorlopig nog wel even de imp spirit buff, omdat we in Kara vaak maar met 1 priest zijn (daarbij 2xpala/pala+boom/pala+shaman).

Die Shaman is nu damage gegaan helaas, die zou anders de enige zijn die me bij kon houden. En mn healing wordt weer meer als ik die improved buffs eruit gooi voor de 25 mans raids, die mag een andere priest voor me doen, die doet toch nog wat meer solo werk met zn priest en heeft er dan zelf meer aan.
Hydross, ik met twee shadowpriests in mijn groep, raidhealen met ~1700 +healing, 115 mp5 + bow/flask/pot ~240 MP5.
3 healing priests, 4 paladins was onze healing (250% kill), ik zat op 24% effectieve healing done, dat was 250.000 healing done (met ~40% overheal, voornamelijk op andere pallies, dus ~420k total healing). No way dat een priest daar overheen komt, elke 2 seconden een 5k heal, en 25% daarvan een crit van 7.5k en dat dik 8 minuten lang nonstop spammen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Blijf erbij dat prince of je het nou met of zonder ktm doet gewoon zwaar bugged is :(

meerdere malen al gezien dat onze tank @ ongeveer 15k hp word geoneshot voor 4k in phase 2.

geen enfeeble of whatever in combat log, alleen die 4.4k dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Weet ik niet. Ze kunnen nu best een launch aankondigen voor over een klein jaar. Met WoW zat je eerst te lvlen en werden er daarna na verloop van tijd raidinstances toegevoegd. In TBC heb je die instances er direct al bij. Er staan al guilds voor Kael'thas, dat wil zeggen dat die guilds voorlopig alleen nog Hyal en Black Temple hebben om te raiden tot Blizz weer wat toevoegt. Zou me niets verbazen als ze volgend jaar met Northrend komen ofzo.

Quote van WoWWiki:
"On expansions: it was stated on an interview (if I remember correctly it was Rob Pardo) that "We have made concepts for this expansion, and we already have enough ideas for 5-6 more". It has been stated several times now that there are plans for an expansion every year or so from the launch of The Burning Crusade. That would mean that the next expansion would be slated for release in the first quarter of 2008, but many wonder about the likelyhood of that."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Elk jaar een expansie...

blizz begint al op EA te lijken qua bugs :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

ImdaMned schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:33:
Elk jaar een expansie...

blizz begint al op EA te lijken qua bugs :'(
Hoe kun je nu zeggen dat expansions direct gerelateerd staan aan de bugs? Ik moet zeggen dat ze bij Blizzard vooralsnog redelijk snel zijn met de bugfixes!

Waar ze echt aan moeten werken en waar helemaal niks aan gebeurt dat is de constante stroom aan spams en de vele bots die rondzwerven. Als dat nu is aangepakt zou worden i.p.v. nieuwe content dan zouden er een hoop meer gamers blij zijn en het spel een stuk leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb werkelijk 0.0 last van bots. ik zie constant menselijke spelers rondrennen op alle farmplaatsen.

goldwispers, tjah ik negeer het gewoon (ik ignore ze niet of heb geen mod maar ik let er gewoon niet op)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 12:52
Persoonlijk denk in dat het Diablo 3 wordt. Had ergens gelezen dat er een nieuwe starcraft komt, maar dat ze er nog niet mee bezig zijn.

Om het nog on-topic te houden: In het weekend Fireguard gemaakt (blacksmithing). Dit is echt een heerlijk tank wapen (iig beter dan wat ik eerst had), vooral +15 hit is erg mooi meegenomen. Ook als off-hand voor dual wield is dit zwaardje een mooie.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik hoop niet dat ze expansies gaan toevoegen waarbij weer geleveld moet worden. Ik was het levellen van 60 naar 70 al weer goed beu, en ik heb het idee dat ik niet de enige ben.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
eendje schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:06:
ik heb werkelijk 0.0 last van bots. ik zie constant menselijke spelers rondrennen op alle farmplaatsen.

goldwispers, tjah ik negeer het gewoon (ik ignore ze niet of heb geen mod maar ik let er gewoon niet op)
als je 10 dagen niet inlogt, vind je 15 mailtjes in je inbox, in AH loopt er een gnome rond te rennen in zn ondergoed, spammend met buy gold blaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 11:00
BootVluchteling schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:10:
[...]

als je 10 dagen niet inlogt, vind je 15 mailtjes in je inbox, in AH loopt er een gnome rond te rennen in zn ondergoed, spammend met buy gold blaat..
dat zie ik op de server waar ik zit ook in IF een spammende dwarf :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217137

NoFearWizz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:11:
[...]

lol ik zie op bloodscalp een domme trol rond lopen in ogrimar in zijn ondergoed met buy gold here........VET IRITANT

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 217137 op 01-05-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

NoFearWizz schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:11:
[...]

Zelfde bij mijn server (Argent Dawn) word er echt schijtziek van, en heb er eens een GM over gesproken die zei er niks over te MOGEN zeggen...... lijkt er op dat Blizzard het toelaat om er zo voor te zorgen dat andere spelers makkelijker blijven spelen......

en inderdaad elke dag is me mailbox vol met spam.... word er echt zo moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
BootVluchteling schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:10:
[...]

En je krijgt per dag gemiddeld zestien whispers, zelfs om half vijf 's nachts. :/

Gisteravond na lange tijd weer 'ns op m'n lock gaan spelen, 150% rested enzo. :P Eerst wat gemined en geherbed (ore gaat naar m'n pala voor prospecting, herbs naar m'n priest voor alchemy) en daarna in iets meer dan twee uur bijna een half lvl gepakt, dus nu 62. Wel lekker, kan nu m'n Spellfire Longsword gebruiken en heb Fel Armor, dus nu op 398 spelldmg selfbuffed. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Als ze gewoon de /who functionaliteit strippen scheelt dat al een hoop denk ik (of het alleen toegankelijk maken voor level 40+ ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 21-04 10:38
Exitium schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 10:33:
[...]

Zodra 'ie opstijgt hele raid bij elkaar verzamelen. Iemand krijgt Rain of Bones en skeletons spawnen, degene met Rain of Bones op zich maakt dat 'ie uit de groep komt. Pala knalt Righteous Fury aan en gaat de raid spamhealen, moet in zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk efficiënte healing doen om Smoking Blast (1k dmg op een pala per sec iirc) op zich te krijgen. Daarna kan 'ie zichzelf spamhealen met af en toe een HoT of extra heal van een andere healer erbij. Mocht een priest het voor elkaar krijgen om Smoking Blast te krijgen, BoP helpt. (het is physical damage) Zodra Nightbane gaat landen Misdirect up op je tank, de laatste tijd wil 'ie nog wel 'ns achter je healers aangaan en als dat een priest is wordt 'ie geoneshotted. ;)
Healing aggro for rain of bones/smoking blast werkt al een tijdje niet meer, het is sinds vorige patch oid compleet random.

Wel kan de gene met rain of bones uit de raid lopen en gespamhealed worden.
Als nightbane bij het landen op je healers afgaat betekend dat dat je hunter staat te slapen.

Nightbane is opzich wel een vrij makkeleijke boss, vind hem persoonlijk zelfs makkelijker dan aran en netherspite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Anoniem: 85443 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:14:
Daarnaast heb ik ook wat aan de attunement gedaan en ben bijna klaar. Ook attuned voor BM nu, dus als het goed is moet ik die nu doorlopen. Hoe gaat dat precies met die master key? Moet ik die instance helemaal doen, of kan ik stealthen naar een npc ofzo?
Voor de laatste stap in je attunement voor Karazhan zal je Black Morass inderdaad helemaal moeten uitspelen. Je kan pas met Medivh praten als je de instance gecleared hebt.
Vroeger kon je een geclearde instance van iemand anders pakken en ff met Medivh babbelen maar daar heeft Blizzard natuurlijk een stokje voor gestoken, net zoals met de andere key fragments. Kweet alleen even niet meer uit m'n hoofd hoe ze het hebben opgelosd.
Magoed, zoveel moeite is het ook weer niet om Black Morass uit te spelen en tijd kost het al helemaal niet meer sinds de laatste patch want de volgende rift lord spawned nu meteen als je de vorige down hebt. Als je lekker door speelt ben je binnen een half uur klaar. Het reizen er naar toe duurt bijna langer dan de instance zelf :)
Daarnaast krijg je een hele hoop rep met de KoT als je de "Dark portal" quest complete waarna je waarschijnlijk meteen revered bent (of iig bijna) en je heroic key kan ophalen en eventuele andere quest rewards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-04 16:48
Ben ook benieuwd of ze de pre-TBC content nog gaan aanpassen verbeteren en eventueel toegankelijk maken voor de flying mounts.

Er worden in de 2.1 patch iig weer wat flightpoints (ook in Azeroth) toegevoegd en sommige wat korter gemaakt. Dus geknutseld wordt er.

En het zou wel leuk zijn, zeker omdat een aantal van de 70 instances toch in Azeroth liggen en ook nog wat toekomstige instance-lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Websnake schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:24:
[...]

Healing aggro for rain of bones/smoking blast werkt al een tijdje niet meer, het is sinds vorige patch oid compleet random.

Wel kan de gene met rain of bones uit de raid lopen en gespamhealed worden.
Als nightbane bij het landen op je healers afgaat betekend dat dat je hunter staat te slapen.

Nightbane is opzich wel een vrij makkeleijke boss, vind hem persoonlijk zelfs makkelijker dan aran en netherspite.
Dacht dat die fix alleen Rain of Bones betrof. Ik ben niet altijd de pala met RF aan (we hebben een prot pala en dan is die 6% dmg reduce en 30% extra threat lekker meegenomen) maar krijg vrijwel altijd SB op me als ik RF pop en spamheal. En krijg dan ook Nightbane op me na de landing. (we hebben zelden een hunter mee :P)

Aran, Prince (luck based, nog niet eens echt moeilijk) en Netherspite zijn inderdaad een stuk lastiger trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Al die goldspam komt volgens mij voor een heel groot gedeelte van trial accounts. Dat is ook de reden dat trial accounts tegenwoordig behoorlijk beperkt zijn in hun mogelijkheden. Ze kunnen bv. geen gebruik maken van mail en trade functies.
Waarom ze de /who functionaliteit niet disablen bij trial accounts is mij ook een raadsel, maar ik heb ergens een blauwe post gelezen met wat uitleg. Het kwam er op neer dat als Blizzard steeds meer en meer functionaliteit van trial accounts uitschakelt dat het trial account niet meer representatief is voor het spel en daarmee volledig z'n nut verliest.
Aan de andere kant, als ze /who bij trials disablen maken de spammers gewoon een userlist aan op een volledig account en gebruiken die lijst vervolgens op hun trial account. Of ze gaan data minen bij www.warcraftrealms.com ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 21-04 10:38
cannibal schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:28:
Ben ook benieuwd of ze de pre-TBC content nog gaan aanpassen verbeteren en eventueel toegankelijk maken voor de flying mounts.

Er worden in de 2.1 patch iig weer wat flightpoints (ook in Azeroth) toegevoegd en sommige wat korter gemaakt. Dus geknutseld wordt er.

En het zou wel leuk zijn, zeker omdat een aantal van de 70 instances toch in Azeroth liggen en ook nog wat toekomstige instance-lokaties.
Blizzard heeft al meerdere malen aangegeven dat ze dat niet gaan doen, omdat ze dan heel azeroth opnieuw zouden moeten maken.

In azeroth is een hele hoop van wat je ziet "niet echt daar", dus als je van boven erop zou kijken zou de helft van de textures missen en dit dus ongelooflijk wazig eruit zien.

Outlands is zo gemaakt dat alles wat je ziet ook echte objecten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
cannibal schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:28:
Ga er maar vanuit van niet. Blizzard heeft al meerdere malen duidelijk aangegeven dat flying mounts nooit gebruikt kunnen worden in Azeroth omdat ze dan veel tijd moeten gaan steken in het redesignen van de gebieden daar. Er zijn bijvoorbeeld gebieden die helemaal "leeg" zijn omdat er vanuit gegaan werd dat ze niet toegankelijk waren. Blizzard vind dat ze hun tijd beter kunnen besteden aan nieuwe content dan oude content en ik geef ze daar helemaal gelijk in. Dat ene tripje naar Karazhan/CoT/Zul'Aman (in de toekomst) kan best wel op de ouderwetse manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 203480

DiS-K schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:41:
[...]

Dat ene tripje naar Karazhan/CoT/Zul'Aman (in de toekomst) kan best wel op de ouderwetse manier
Helemaal mee eens, ik vindt het heerlijk om af en toe weer eens in tanaris te kijken en rond te rennen op me gewone mount...nostalgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Websnake schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:31:
[...]

Blizzard heeft al meerdere malen aangegeven dat ze dat niet gaan doen, omdat ze dan heel azeroth opnieuw zouden moeten maken.
Ze hebben nooit aangegeven dat niet te doen. Ze hebben alleen destijds aangegeven dat dat niet meer voor de TBC expansion haalbaar was.

Wat imho eerder aangeeft dat ze het juist wel van plan zijn (wat mij ook logisch lijkt).

De oude wereld moet ook met z'n tijd mee, ze kunnen die niet laten verouderen. Die zal dus zeer waarschijnlijk wel tezijnertijd ge redesigned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 203480 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:43:
[...]

Helemaal mee eens, ik vindt het heerlijk om af en toe weer eens in tanaris te kijken en rond te rennen op me gewone mount...nostalgie?
Bovendien, riding crop ftw :P

Toch weer 10% sneller en sowieso sneller dan de standaard flying mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 12:52
Bosmonster schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:45:
[...]

Ze hebben nooit aangegeven dat niet te doen. Ze hebben alleen destijds aangegeven dat dat niet meer voor de TBC expansion haalbaar was.

Wat imho eerder aangeeft dat ze het juist wel van plan zijn (wat mij ook logisch lijkt).

De oude wereld moet ook met z'n tijd mee, ze kunnen die niet laten verouderen. Die zal dus zeer waarschijnlijk wel tezijnertijd ge redesigned worden.
Ben ik het helemaal mee eens. Je ziet het wel vaker in MMORPG's. Op een gegeven moment komt er een grafische opknapbeurt. Best kans dat je dan ook in Azeroth kan vliegen :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Bosmonster schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:45:
[...]
Ze hebben nooit aangegeven dat niet te doen.
Dat hebben ze wel: http://blue.cardplace.com/newcache/us/69684527.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:05:
[...]

Hoe kun je nu zeggen dat expansions direct gerelateerd staan aan de bugs? Ik moet zeggen dat ze bij Blizzard vooralsnog redelijk snel zijn met de bugfixes!

Waar ze echt aan moeten werken en waar helemaal niks aan gebeurt dat is de constante stroom aan spams en de vele bots die rondzwerven. Als dat nu is aangepakt zou worden i.p.v. nieuwe content dan zouden er een hoop meer gamers blij zijn en het spel een stuk leuker!
Beast boss spawned soms niet. moet je 2 x clearen
Shade of aran (deur dicht na een kill)
Netherspite (respawn na een kill)
Trash naar netherspite is soms onzichtbaar. Daarnaast als je naar beneden bij de splitsing naar netherspite/chess event loopt kan een heal ofzo reflecten waardoor je de groep een verdieping erboven erbij pulled.

Dit zijn bugs die imo allang opgelost hadden moeten zijn. Dit is een raidinstance voor 10 man. Betekend dat redelijk veel mensen deze instance van binnen gaan zien.

check anders de litanie van de GM van nihilum na aanleiding van de vashj kill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Anoniem: 144744 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:05:
[...]

Ik denk helemaal niet dat Blizzard er mee zit dat er zoveel goldspammers of bots zijn. Ik bedoel als iemand in zijn eentje, met maar matige programmeerkennis een spamfilter kan maken, dan kan een team professionals (met waarschijnlijk een behoorlijk budget) bij Blizzard dat zeker.
Bovendien kun je heel makkelijk het aantal whispers serverside beperken, of zou je voor chars onder de lvl 20-30 het aantal whispers per minuut kunnen beperken, en het aantal mails per uur maximaal 100 oid.
Ook goldspammers bij de mailbox in IF kunnen daar soms uren staan, dus daar gaat het ook al mis.
Bots die je report blijven daarna ook gerust 2 week doorfarmen, als ze überhaubt er al iets aan doen (en ga mij niet vertellen dat als ik 20 minuten lang 99% van iemands kills steel, en hij klaagt niet, dat dat geen bot is)
En het lijkt me ook stug dat Blizzard nog niet is opgevallen dat het in Azshara stikt van de guildloze hunters.

Bovendien lijkt het alsof Blizzard het online gold kopen juist aanmoedigd, 5k voor een mount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 76438 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:57:
[...]

Ik denk helemaal niet dat Blizzard er mee zit dat er zoveel goldspammers of bots zijn. Ik bedoel als iemand in zijn eentje, met maar matige programmeerkennis een spamfilter kan maken, dan kan een team professionals (met waarschijnlijk een behoorlijk budget) bij Blizzard dat zeker.
Bovendien kun je heel makkelijk het aantal whispers serverside beperken, of zou je voor chars onder de lvl 20-30 het aantal whispers per minuut kunnen beperken, en het aantal mails per uur maximaal 100 oid.
Ook goldspammers bij de mailbox in IF kunnen daar soms uren staan, dus daar gaat het ook al mis.
Bots die je report blijven daarna ook gerust 2 week doorfarmen, als ze überhaubt er al iets aan doen (en ga mij niet vertellen dat als ik 20 minuten lang 99% van iemands kills steel, en hij klaagt niet, dat dat geen bot is)
En het lijkt me ook stug dat Blizzard nog niet is opgevallen dat het in Azshara stikt van de guildloze hunters.

Bovendien lijkt het alsof Blizzard het online gold kopen juist aanmoedigd, 5k voor een mount?
ik heb ook weleens geblaat tegen GM's, maar dan mogen ze zich er niet over uitlaten.. uhm, je hoort regelmatig dat ze ze per bulk bannen (10K accounts ofzo) maar goed.. ik heb liever dat ze gewoon 10 man continu hebben op ban-service. als zij dan voor de lunch 100 bots op een realm hebben te pakken mogen ze ff lunchen ofzo :+

iig beter dan dat je ze na 2 mnd pakt, als ze net al 10K gold hebben gefarmed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Ach ja, vroeger ging ik vissen als ik me verveelde in WoW, of een beetje kansloos rondhangen in IF, maar BoT's ganken, hun kills afpakken etc kan je ook goed combineren met guild chat of ventrilo. Heb nu toch 375 fishing, en genoeg crawdads en fish sticks foor 10 raids oid.

Edit: als je een GM wil spreken als je een bot/spammer report, noem dan niet de naam, anders krijg je gewoon het 'andwoordapparaat'.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 76438 op 01-05-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Anoniem: 76438 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:57:
Nou, sommige dingen zijn gewoon hard-to-get zodat je nog iets voor de hardcores over hebt. Tenmiste niet iets waar elke noob na 5 minuten TBC al mee rondliep. En btw, 5k gold is pisseasy bij elkaar te krijgen zonder goud te kopen.

Kan moeilijk alles gratis maken, dan is er ook niets meer aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Anoniem: 27963 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:32:
[...]

Nou, sommige dingen zijn gewoon hard-to-get zodat je nog iets voor de hardcores over hebt. Tenmiste niet iets waar elke noob na 5 minuten TBC al mee rondliep. En btw, 5k gold is pisseasy bij elkaar te krijgen zonder goud te kopen.

Kan moeilijk alles gratis maken, dan is er ook niets meer aan natuurlijk.
Mn warlock was level 70 toen hij in Nagrand nog bezig was. Mn alt dus altijd rested experience. Nu, 2 weken ofzo later en 2 1/2 area's gequest (Nagrand, Blade's Edge Mountains en Shadowmoon) zit ik weer op 3k gold ongeveer. Mijn warrior had al een Swift flying mount, mijn warlock toen hij 70 werd ook direct en het geld blijft nog altijd binnen stromen terwijl ik niks verhandel op de AH. Questen is gewoon DE manier om je gold te verkrijgen. Moeilijk is het niet, het kost gewoon ff wat tijd.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:21
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:28:
Blijf erbij dat prince of je het nou met of zonder ktm doet gewoon zwaar bugged is :(

meerdere malen al gezien dat onze tank @ ongeveer 15k hp word geoneshot voor 4k in phase 2.

En de zwaarden dan die spawnen in P2? Verschijnt dat in de combat-log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Exitium schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:29:
[...]

Weet ik niet. Ze kunnen nu best een launch aankondigen voor over een klein jaar. Met WoW zat je eerst te lvlen en werden er daarna na verloop van tijd raidinstances toegevoegd. In TBC heb je die instances er direct al bij. Er staan al guilds voor Kael'thas, dat wil zeggen dat die guilds voorlopig alleen nog Hyal en Black Temple hebben om te raiden tot Blizz weer wat toevoegt. Zou me niets verbazen als ze volgend jaar met Northrend komen ofzo.

Quote van WoWWiki:
"On expansions: it was stated on an interview (if I remember correctly it was Rob Pardo) that "We have made concepts for this expansion, and we already have enough ideas for 5-6 more". It has been stated several times now that there are plans for an expansion every year or so from the launch of The Burning Crusade. That would mean that the next expansion would be slated for release in the first quarter of 2008, but many wonder about the likelyhood of that."
Nog een stukje van WoWWiki. (net wat gelezen over de Old Gods enzo waarna ik plots bij Northrend uitkwam, don't ask. :P)
If you look at the in-game map selection screen (Where it allows you to choose either the Outland globe or the Azeroth globe). You can notice that there is White land to the north on the Azeroth globe (Northrend). Maybe that's Blizzards way of saying "Be prepared".

Assets from the Howling Fjord, an area in Northrend, were found in the WoW 2.1 PTR patch.
Ik gok zelf dus dat er begin volgend jaar een expansion uitkomt waarin je naar Northrend kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Blizzard kan zoveel zeggen, maar geloof me maar, vroeg of laat zul je ook kunnen vliegen boven Azeroth met je Flying Mount, desnoods over enkele gebieden van Azeroth.

Is trouwens al bekend wanneer die 2.1 patch er komt? Het heeft een aantal ingrijpende veranderingen. Behalve die Alchemy veranderingen merkte ik ook op dat bij Warlock spells ook onderscheid gemaakt zal worden dus PvP targets en PvE targets. Curse of Tongues blijft maar 12 seconden op een PvP target en CoS/CoE maar 2 minuten ipv 5. Dan vraag ik me af, waarom wordt Cloak of Shadows (rogue skill) dan niet zo aangepast dat ze minder goed zijn tegen een PvP target.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Omdat de rogues het misschien nodig hebben om mee te kunnen komen in pvp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:41:
[...]

En de zwaarden dan die spawnen in P2? Verschijnt dat in de combat-log?
die zwevende zwaarden komen in p3 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ImdaMned schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:04:
Omdat de rogues het misschien nodig hebben om mee te kunnen komen in pvp ?
lol.. l2stealth..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:28:

helemaal onderin bij 2.1 patchnotes bug fixes:
• Fixed several combat log issues where certain types of damage were not being reported.

dus nogmaals: prince encounter zelf is niet bugged, tank kan idd enfeeble krijgen zonder aggro te verliezen omdat ranged pas aggro krijgt als ze 130% vd aggro van melee hebben, maar tank kan al enfeeble krijgen als iemand over de 100% aggro komt. Bos op ranged en het probleem is verholpen.

In Fase 2 slaat hij idd heel heel hard, en heel snel, stoneshieldpotions up houden, redelijk goede tank die constant shieldblock spamt en je zit zo in fase 2. Enige bug is dus een algemene bug dat combatlog niet alle damage report.

Ook bij de Prince encounter in de 2.1 patch komt er een deur die dicht gaat, dus geen resets meer of de boss buggen omdat je hem wilde resetten. Maar het is toch een makkelijke boss, met alleen veeeeeel hp en een redelijke luck factor.
bedankt voor de inhoudelijke bijdrage

@mysticsnake, die skills zijn debuffs op je targets, er wordt al een tijdje onderscheid gemaakt tussen pvp en pve debuffs/ cc. CoS is een selfbuff en duurt maar 5 sec, je gaat me niet vertellen dat het korter moet duren, de cd is wel heel kort, maar zelfs met 2 min cd (dat was het eerst ook) heeft elke rogue de skill up in elk gevecht.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 108648 op 01-05-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:16:
[...]

Zijn bijlen en ze komen in P2. :P (60% - 30%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Je wist het misschien niet, maar rogues moeten uit stealth komen om dmg te kunnen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:21
Nhaixatael schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:16:
[...]

yup, ze komen in P2 op MT en in P3 gaan ze rondzweven door de raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
We don't plan on allowing them to be used on the ground in Azeroth at this time either. Sorry.

Dit is meer een bevestiging dat het wel gaat gebeuren :P

Bedankt voor de link.

(overigens hecht ik meer waarde aan interviews dan 'blue posts', die vaak gemaakt worden door community managers of medewerkers die praten alsof ze inzicht hebben in het ontwikkeltraject)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 01-05-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 01:23
Bosmonster schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:25:
[...]

We don't plan on allowing them to be used on the ground in Azeroth at this time either. Sorry.

Als ze maar een wachten daarmee tot ik een nieuwe PC heb, dan vind ik het prima. Outland draait vrij traag nog bij mij en als azeroth ook zou gaat worden dan ik geen WoW meer spelen :'(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
Bosmonster schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:25:
[...]

Wishfull thinking imho, dat is gewoon een stukje tekst dat ze bij praktisch iedere opmerking plaatsen zodat ze altijd nog van gedachte kunnen veranderen en zichzelf niet klem lullen.
Zoek via google of blue.cardplace.com naar uitlatingen over het gebruik van flying mounts in Azeroth en je komt verschillende posts tegen van verschillende Blizzard mensen dat ze niet van plan zijn om het nog te realiseren.
Overigens gaat het stukje tekst dat je nu hebt gequote over het gebruik van flying mounts op de grond.
(overigens hecht ik meer waarde aan interviews dan 'blue posts', die vaak gemaakt worden door community managers of medewerkers die praten alsof ze inzicht hebben in het ontwikkeltraject)
Daar moet ik je helemaal gelijk in geven.

edit:

Nog een linkje: http://forums.worldofwarc...7296054&pageNo=4&sid=1#62

"Right now spending time reworking Azeroth so that flying mounts can simply exist, for some ease of travel and sight seeing, doesn't seem like an appropriate use of our time or efforts. In the future though, who knows?"

Als jij aan iemand vraagt of hij een bepaalde handeling nog gaat doen, en je krijgt als antwoord "ik vind het de moeite niet waard, maar wie weet", hoe groot acht je de kans dat het gaat gebeuren?

[ Voor 20% gewijzigd door DiS-K op 01-05-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-04 15:32

Seraphin

Meep?

Een (ex-)druid uit onze guild liep trouwens een tijdje terug posts te spammen over een op handen zijnde "epic-flying form" voor druids. Verder eigenlijk niet meer iets van gehoord / gezien, iemand anders die daar wel eens wat over heeft gehoord?

Als dr00d zijnde wil ik daar natuurlijk wel op wachten (zit nu nog op 1.5k gold) :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.