Het Grote World of Warcraft topic - Deel 114 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.015 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

DiS-K schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:44:
[...]

Erm, volgens mij is het enige zekere dat je over repentence weet dat er minimaal 30 seconden tussen zit. Het kan idd 30 seconden zijn, maar ook 35. Voor zover ik weet valt het niet exact te timen.
bij mij werkte het perfect zowieso is zerker rage ook een paar seconden dus in principe heb je iets marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

NoTimeRemains

I know

ruig die flame wars hiero...

zijn er warlocks die handige addons hebben?
bijv. met een extra balkje voor de curses ofzo?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:49
Kapoen schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:27:
[...]

Heb je al geprobeerd met de 'insignia of...' trinket? Voorlopig verwijderd die nog stuns? (misschien
in de volgende patch ook nog, ik weet het niet).
Zet een andere MT of iemand die weinig DPS doet aan de linker rand van de buitencirkel, laat hem ff een beetje schieten met een boog/gun zet achter die persoon een priest voor dispel.

Als het goed is zou hij hem dan telkens moeten krijgen

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
NoTimeRemains schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:54:

DoTimer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MrOizo2005 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:57:
[...]

Zet een andere MT of iemand die weinig DPS doet aan de linker rand van de buitencirkel, laat hem ff een beetje schieten met een boog/gun zet achter die persoon een priest voor dispel.

Als het goed is zou hij hem dan telkens moeten krijgen
Dat was een truc die bij Holy Fire werkte, degene die buiten Holy Ground het dichst bij Maiden stond kreeg altijd HF, erg leuk met een lock daar. Werkt niet meer though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Laatst online: 16:49
Exitium schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:01:
[...]

Dat was een truc die bij Holy Fire werkte, degene die buiten Holy Ground het dichst bij Maiden stond kreeg altijd HF, erg leuk met een lock daar. Werkt niet meer though
ah my bad dan heb maiden al even niet meer gedaan ;)

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:23

necrosis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20

necrosis :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:15

chromeeh

the Gnome

Ik time altijd aan de hand van m'n casting sequence...
Omdat ik altijd een vaste casting volgorde gebruik, weet ik precies wanneer m'n DoT's aflopen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
NaturEnemyCastbar ... houdt ook friendly DoT's en spells bij :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

thewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:45:
eigenlijk zijn een hoop kara drops maar lame :S vaak dat ik blauwe items heb die beter zijn..... klopt niet echt.
Gister huntsman, moroes, maiden en big bad wolf gedaan. Rond 7 uur begonnen en rond 11 uur uitgelogd. Zwaar irrirtant dat het ALTIJD dezelfde personen zijn die slacken :S dan repair, dan ff eten, dan telefoon, dan arrows halen ,dan healing gear van de bank halen, dan reagents op etc etc etc. Deze 4 bazen kan je in 2 uur doen als je lekker doorblaast.
Gister ook geleerd hoe je de general chat uit kan zetten, jezus wat een kleuters soms. Bij kara de hele general vol spammen, gewoon te triest. En die slacker (zal wel 14/15/puber) zijn overal op ingaan. Lekker gefocussed :S
hopelijk binnenkort de mogelijkheid om 2 kara groepen te maken, zou goed uitkomen aangezien ik vandaag weer niet kan :( --> Curator (en dan illhoof/prince?)
Guild heeft prince op 1% gekregen :P

ps big bad wolf is fun, flink racen als roodkapje :P btje jammer als mensen hem nog nooit hebben gedaan (ik ook niet maar had filmpje gezien) en niets zeggen. Dus gewoon proberen de wolf aan te vallen als je een rood mutsje op hebt
1,5 uur is ons record :D Heeeerlijk :) ^^

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:19:
[...]

NaturEnemyCastbar ... houdt ook friendly DoT's en spells bij :)
klopt, maar niet op multi targets

Necrosis houd dots bij per mob, mits ze een verschillende naam en level hebben
2 mobs met dezelfde naam en level 'vernieuwd' hij gewoon je timers

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:24:
[...]

klopt, maar niet op multi targets

Necrosis houd dots bij per mob, mits ze een verschillende naam en level hebben
2 mobs met dezelfde naam en level 'vernieuwd' hij gewoon je timers
aaah, goed gezien

kzal die DoTimers voor mn lock eens proberen dan :)

btw ... wat je zei over Skettis farmen voor Motes of Water >> SUPER ! :P

80 motes in iets meer dan een uurtje farmen. Wel godsgruwelijk saai midden in de nacht maar errug rustig onder water :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

DiS-K schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:44:
[...]

Erm, volgens mij is het enige zekere dat je over repentence weet dat er minimaal 30 seconden tussen zit. Het kan idd 30 seconden zijn, maar ook 35. Voor zover ik weet valt het niet exact te timen.
Volgens mij ook. Heb wel een paar gehad dat wat langer duurde en soms doet ze het meteen.

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha Mannen, is er ook zoiets als een HoT Meter? Ik speel ToL Druid en dan zou erg handig zijn om goed gebruik te maken van Swiftmend :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:28:
[...]

btw ... wat je zei over Skettis farmen voor Motes of Water >> SUPER ! :P

80 motes in iets meer dan een uurtje farmen. Wel godsgruwelijk saai midden in de nacht maar errug rustig onder water :D
geniet er maar van zolang het nog duurt, straks wordt het gebied revamped en wordt het quest area

ben nu voornamelijk bezig met motes of fire farmen, maar moet inderdaad ook nog even skettis farmen voor een iets grotere voorraad primal water

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

80 motes... jesus... ik mag blij zijn als ik de 20 haal :/

grmbl duidelijk tijd om een grinding character te rollen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Bokkie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:30:
[...]

geniet er maar van zolang het nog duurt, straks wordt het gebied revamped en wordt het quest area

ben nu voornamelijk bezig met motes of fire farmen, maar moet inderdaad ook nog even skettis farmen voor een iets grotere voorraad primal water
Pure water vissen eens in de 4 uur op elmental plateu. binnen 5 min heb ik meestal 2 primals.
Het gaat erom dat de mt ook gestunned word voor 1 sec tot ie dmg krijgt en daardoor loopt ze meteen weg das vreselijk irritant zeker omdat je pas weer agro krijgt als je iets gedaan hebt (gelukkig werkt een shout ook dus dan is ze weer snel terug).
Die 12 seconden gaat nog wel zeker met een paladin erbij maar als je de tank goed vol zit en continue healing dots heeft is het ook geen probleem.
Ik weet niet hoor maar als de tank genoeg agro heeft gebeurt dat niet bij de eerte rependance sta ik al zo hoog op de agro list dat ze echt niet meer weg loopt.

[ Voor 38% gewijzigd door ErwienO op 26-04-2007 11:37 ]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja probleem is op deze char heb ik geen max fishing, sterker nog heb fishing maar op 1/75 of heel misschien 2/75

misschien dat ik nu ik me epic mount heb me fishing wel weer eens ga levellen, samen met cooking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:41
Bokkie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:30:
[...]

Dat is nu al het geval in shadowmoon valley. Je hebt daar een serie quests waarbij je elk type elemental een aantal keer moet killen met een totem naast. Dolle pret gewoon die quests... om het snelst een mob taggen en hopen dat je niet geganked wordt terwijl. Je kan deze quests overigens niet overslaan, want ze zijn deel van een attunement *zucht*.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Bokkie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:37:
mja probleem is op deze char heb ik geen max fishing, sterker nog heb fishing maar op 1/75 of heel misschien 2/75

misschien dat ik nu ik me epic mount heb me fishing wel weer eens ga levellen, samen met cooking
Ik ben 1 wwek bezig geweest om van 0 tot 375 te komen en mn cooking er ook meteen bij tot 375. gewoon ff veel fishing buffs mee nemen gaat het extra makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
thewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:34:
ik heb besloten dat ik een frost build wil houden voorlopig. Ik wil deze voornamelijk afstemmen op raiden en dan in de zin max dmg met frost/survivability en mana zuinig.

Heb deze build uitgezocht.
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0E00cZZVAMcocxRiox

iemand hier opmerkingen op (suggesties/verbeteringen etc)

Met deze build kan ik ook gewoon nog grinden als ik wil en eventueel ondersteunen met groupquest.
shatter is imo redelijk nutteloos als je geen frostbite hebt. kan je die punten beter in arctic reach en imp counterspell stoppen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 23:53
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:29:
Ha Mannen, is er ook zoiets als een HoT Meter? Ik speel ToL Druid en dan zou erg handig zijn om goed gebruik te maken van Swiftmend :>
ik gebruik Chronometer daarvoor, houdt HoTs en DoTs bij van jezelf. Te downloaden op wowace.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Macadoshis schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:29:
[...]

Volgens mij ook. Heb wel een paar gehad dat wat langer duurde en soms doet ze het meteen.
Rependance heeft een Cool down van 30 seconden de timer geeft alleen aan dat de cool down over is en dat ze hem weer een keer kan gebruiken heeft bij ons ook wel eens ,15, min geduurt voordat ze hem weer gebruikte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Laatst online: 04-09 03:34
ErwienO schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:34:
[...]

Ik weet niet hoor maar als de tank genoeg agro heeft gebeurt dat niet bij de eerte rependance sta ik al zo hoog op de agro list dat ze echt niet meer weg loopt.
Als jij incapacitated bent EN er is iemand die niet incapacitated is, dan verlies je aggro. Dat zijn gewoon game mechanics. Door die "consecration" die de Maiden cast zal je zo goed als direct niet meer incapacitated zijn maar je bent wel aggro kwijt. Ondanks dat sta je wel bovenaan de threat lijst en bij de minste of geringste move die threat genereerd zal je weer aggro terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons komt het vaker voor dat de MT ook gewoon gestunt word maar dat een Paladin met een BoSac op de tank wel uit de repentance komt Maiden negeert de stunned tank dan en komt op de paladin afgerend. Gewoon bubbelen en er is niks aan het handje. Want Bubble heb je toch in dit gevecht verder niet nodig. Tenzij je loopt te slacken en zelf gestunned raakt door de repentance. Maar dan verdien je het ook om te wipen als je geen BoSac op de tank houdt.

Tijdje geleden postte ik dat we constant wipes hadden op Curator nou die gaat eindelijk neer, nu al de 3de keer in 3 weken. Maja afgelopen raidweken door naar de Shade maar daar word je niet vrolijk van. Er wordt bij ons te weinig geinterupt volgens mij omdat de frost/firebolts rond blijven gaan als de ziekte en dat is de raidkiller op het moment. Mensen hebben echt wel oog voor de Flame Wrath (of hoe dat niet bewegen debuff ook mag heten), de blizzard en de arcane explosion maar het komt nog te vaak voor dat Shade iemand 2 shot met 2 goed getimede frost/fire bolts
ErwienO schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:43:
[...]

Rependance heeft een Cool down van 30 seconden de timer geeft alleen aan dat de cool down over is en dat ze hem weer een keer kan gebruiken heeft bij ons ook wel eens ,15, min geduurt voordat ze hem weer gebruikte
15 minuten? Weet niet wat jullie dan gedaan hebben ondertussen? Theekransje gehouden of Gnum Thossing ofzo? Maar DPSen waarschijnlijk niet :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:42:
[...]

ik gebruik Chronometer daarvoor, houdt HoTs en DoTs bij van jezelf. Te downloaden op wowace.com
Okay, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
DiS-K schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:44:
[...]

Als jij incapacitated bent EN er is iemand die niet incapacitated is, dan verlies je aggro. Dat zijn gewoon game mechanics. Door die "consecration" die de Maiden cast zal je zo goed als direct niet meer incapacitated zijn maar je bent wel aggro kwijt. Ondanks dat sta je wel bovenaan de threat lijst en bij de minste of geringste move die threat genereerd zal je weer aggro terugkrijgen.
Bij mij loopt ze nooit weg dus ik weet niet wat ik anders doe dan jullie, en btw als ik gestund ben is iedereen gestund dus is er nog niks aan de hand.

Oo ja dat bedenk ik me net Nooit Blessing of Sacrafice constant up houden, alleen renewen als de 30 sec voorbij zijn, Blessing of Sacrafice trekt namelijk nog al wat agro als je dat constant up houd.

[ Voor 13% gewijzigd door ErwienO op 26-04-2007 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn zelf bezig met Gruul. We hebben hem een keertje down gekregen. Maar nu lukt het ons de laaste tijd niet echt meer. Erg vervelend. Ik zelf denk dat het door de nieuwe Trialist komt. Je kent ze wel, van die mensen die geen pots gebruiken. Want dat kost geld. -.-
Ik vind, vooral in het begin van nieuwe bazen. Dan moet je JUIST pots gebruiken. Later kun je die wel weglaten, als je betere gear hebt. Aan Maiden zijn wij nog niet begonnen. Niet dat ik zo kan herhinneren. Misschien maar goed ook nu ik van jullie moet kan leren hoe je haar moet verslaan. :)

Wel Nightbane dood. :) 3.5uur whipage zorgde ervoor dat t ons toch lukte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

[...]

Je hebt zeker nog niet zovaak maiden gedaan? tijdens iedere fight als je geen zerker rage gebruikt loopt ze anders wel een keer weg als repentance komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Klopt, ze loopt alleen weg als er een andere speler de stun NIET heeft. Net als Neffie of Onyxia die alleen weg liepen van de MT als iemand fear resiste en de tank ook was gefeared..

Was iedereen feared dan blijft ze gewoon haar huidige target nuken. Ik ben meestal de paladin die daar de Blessing of Sacrifice neer gooit (nogal klote baas voor paladin tank ivm de silence enzo :P). Zodra ze repentenced gaat ze 1 stap mijn kant op (is nogal vreemd, want volgens mij zit er een delay op die damage van sacrifice aangezien ik eerst uit repentance gaat) en zodra de tank door haar aura eruit komt, poef, meteen weer op de tank.

Het blijft een irritante fight, niet moeilijk, maar irritant omdat DPS'er bijna nooit kijken of ze nog in mijn cleanse range zitten en dan mij blamen om niet te cleansen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Wiebbe schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:53:
Klopt, ze loopt alleen weg als er een andere speler de stun NIET heeft. Net als Neffie of Onyxia die alleen weg liepen van de MT als iemand fear resiste en de tank ook was gefeared..

Was iedereen feared dan blijft ze gewoon haar huidige target nuken. Ik ben meestal de paladin die daar de Blessing of Sacrifice neer gooit (nogal klote baas voor paladin tank ivm de silence enzo :P). Zodra ze repentenced gaat ze 1 stap mijn kant op (is nogal vreemd, want volgens mij zit er een delay op die damage van sacrifice aangezien ik eerst uit repentance gaat) en zodra de tank door haar aura eruit komt, poef, meteen weer op de tank.

Het blijft een irritante fight, niet moeilijk, maar irritant omdat DPS'er bijna nooit kijken of ze nog in mijn cleanse range zitten en dan mij blamen om niet te cleansen :P
Das waar maar er is bij ons altijd wel iemand die de stun niet krijgt waarom weet ik niet iedereen staat netjes voor een pillaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:53:
Wij zijn zelf bezig met Gruul. We hebben hem een keertje down gekregen. Maar nu lukt het ons de laaste tijd niet echt meer. Erg vervelend. Ik zelf denk dat het door de nieuwe Trialist komt. Je kent ze wel, van die mensen die geen pots gebruiken. Want dat kost geld. -.-
Ik vind, vooral in het begin van nieuwe bazen. Dan moet je JUIST pots gebruiken. Later kun je die wel weglaten, als je betere gear hebt. Aan Maiden zijn wij nog niet begonnen. Niet dat ik zo kan herhinneren. Misschien maar goed ook nu ik van jullie moet kan leren hoe je haar moet verslaan. :)

Wel Nightbane dood. :) 3.5uur whipage zorgde ervoor dat t ons toch lukte! :)
als jullie alles potted doen gaan jullie het nog moeilijk krijgen in de nieuwe patch :')

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
ErwienO schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:48:
[...]

Bij mij loopt ze nooit weg dus ik weet niet wat ik anders doe dan jullie, en btw als ik gestund ben is iedereen gestund dus is er nog niks aan de hand.
Als een paladin BoSac op jou heeft kan het dus gebeuren dat hij niet gestunned is en jij wel en dan is de paladin het haasje als zijn shield op cooldown zit.
Ikzelf als rogue ben ook wel eens de pineut omdat ze even omdraait, mij een klap verkoopt en weer terugdraait. (en nee, ik weet heel zeker dat het geen geval van overaggro is). Wat ikzelf vermoed: repentence op iedereen, tank resist die consecration maar ik niet --> ik ben samen met de pala de enige die niet gestunned en dus word ik te grazen genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:55:
Das waar maar er is bij ons altijd wel iemand die de stun niet krijgt waarom weet ik niet iedereen staat netjes voor een pillaar.
Zijn het orcs met hun 15% stun resist racial ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Bij ons is het zo dat paladins constant BoSac op de tank (en een rogue ook) houden, omdat ze anders ivm timers die nie goed werken ofzo, te laat zijn. Blijkbaar is het gevolg dus dat pala veel aggro genereert, en daarom dus vaak aggro krijgt :(

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep learn and adapt. Rogues gaan snel dood in het maiden gevecht door idd wat je net zegt. Maja hat is niet anders, moeten de casters maar wat meer pompen. Over Cleanse range als je net iets (1-2 stappen) voor je pilaar gaat staan sta je nog buiten de consecration en in range van zon 60%-70% van de rest dus kan je in je eentje bijna de hele raid cleansen. Sta hierdoor vaak 3/4x zo hoog op decursing done dan de rest van de decursers :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Katala schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:02:
Bij ons is het zo dat paladins constant BoSac op de tank (en een rogue ook) houden, omdat ze anders ivm timers die nie goed werken ofzo, te laat zijn. Blijkbaar is het gevolg dus dat pala veel aggro genereert, en daarom dus vaak aggro krijgt :(
Het zou nooit mogen dat een BoSac meer agro genereert dan dat de tank kan opbouwen, bubblen en jezelf gewoon topped houden zodat je niet ge-1shot kan worden. En niet in teveel cloth rondrennen we ja het is verleidelijk soms maar de kracht van een pala is juist dat ze met veel armor grote heals kunnen doen. Ikzelf pak alleen voor wrists cloth 2 or 3 mail items max en de rest hou ik gewoon netjes plate. Dan maar wat minder stats op een helm of shoulders maar ik kan wel iets van klappen pakken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
kroeske schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:41:
[...]

shatter is imo redelijk nutteloos als je geen frostbite hebt. kan je die punten beter in arctic reach en imp counterspell stoppen denk ik.
icm FN is het toch wel lekker. frostbolt + icelance = 4k dmg

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:09:
[...]

Het zou nooit mogen dat een BoSac meer agro genereert dan dat de tank kan opbouwen, bubblen en jezelf gewoon topped houden zodat je niet ge-1shot kan worden. En niet in teveel cloth rondrennen we ja het is verleidelijk soms maar de kracht van een pala is juist dat ze met veel armor grote heals kunnen doen. Ikzelf pak alleen voor wrists cloth 2 or 3 mail items max en de rest hou ik gewoon netjes plate. Dan maar wat minder stats op een helm of shoulders maar ik kan wel iets van klappen pakken.
Ik geloof dat de pala in questie die (altijd dezelfde pala) aggro krijgt in van alles en nog wat rond huppelt, cloth, leather, mail, plate... etc :P

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
MantaMania schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:53:
[...]

Je hebt zeker nog niet zovaak maiden gedaan? tijdens iedere fight als je geen zerker rage gebruikt loopt ze anders wel een keer weg als repentance komt.
Uuuh zo'n 10 keer neer gehaald nu en ik heb nog nooit zerk rage gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Vanavond voor het eerst voor ons trouwens Karazhan, ik ben MT met mn warrior.

Nog op of aanmerkingen qua talents of gear adjustments?

http://armory.wow-europe....eet.xml?r=Outland&n=Cisqo

Ik denk dat ik alles wel rond heb zover. De OT heeft Improved Thunderclap en kan die up houden, waar dat niet kan kan ik altijd nog mijn Thunderfury equippen voor de proc om daarna te switchen naar een ander wapen (Crystalblade of the Draenei).

Daarbij heb ik nog wat stamina pots en food buffs en wat Flask of the Titans (die ik ook ga gebruiken voor ze generfed worden). Alles bij elkaar moet ik de 16k hp wel halen, dat moet toch ruim voldoende zijn voor de eerste keer met 1-2 bosses ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:39
Kapoen schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:38:
[...]

Dat is nu al het geval in shadowmoon valley. Je hebt daar een serie quests waarbij je elk type elemental een aantal keer moet killen met een totem naast. Dolle pret gewoon die quests... om het snelst een mob taggen en hopen dat je niet geganked wordt terwijl. Je kan deze quests overigens niet overslaan, want ze zijn deel van een attunement *zucht*.
Wat, hoe, wie, waar, welke attunement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Katala schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:02:
De timers kloppen altijd maar zoals ik hier boven ergens al zei het is de Cool down op de rependance niet wanneer ze hem weer gaat gebruiken ze kan hem dan weer gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Zjanzjak schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:24:
[...]

is dat niet die ontzettend lange questchain waarvan je denkt dat het eindigt met het killen van die firelord maar dat je daarna in shattrath fijn 3 of 4 heroic instancequests krijgt? geen idee wat daarna gebeurt ben nog niet zover :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:44:
[...]

de blizzard en de arcane explosion maar het komt nog te vaak voor dat Shade iemand 2 shot met 2 goed getimede frost/fire bolts
Duidelijk geval van slackende healers, shade switcht eerst van target en begint dan pas te casten, je hebt dus ongeveer 2 secs de tijd als healer, lijkt me meer dan genoeg.
Zjanzjak schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:24:
[...]

Cypher of Damnation chainquest geloofik, vorige week nog helemaal gedaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Helox-in-a-box op 26-04-2007 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:46
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:29:
Je kan hier ook DoTTimer voor gebruiken, die was oorspronkelijk ontwikkeld voor locks, maar is uitgebreid en ondersteunt nu timers voor allle classes (ook sap-timer voor rogues afaik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:23:

Ik denk dat ik alles wel rond heb zover. De OT heeft Improved Thunderclap en kan die up houden, waar dat niet kan kan ik altijd nog mijn Thunderfury equippen voor de proc om daarna te switchen naar een ander wapen (Crystalblade of the Draenei).

Daarbij heb ik nog wat stamina pots en food buffs en wat Flask of the Titans (die ik ook ga gebruiken voor ze generfed worden). Alles bij elkaar moet ik de 16k hp wel halen, dat moet toch ruim voldoende zijn voor de eerste keer met 1-2 bosses ? :)
Ja ik heb mn gear eigenlijk helemaal vol gestopt met +12 sta gems omdat ik toch al ruim 490 def had, nu met al die gems er heb ik precies 490 def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Helox-in-a-box schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:28:
[...]

Duidelijk geval van slackende healers, shade switcht eerst van target en begint dan pas te casten, je hebt dus ongeveer 2 secs de tijd als healer, lijkt me meer dan genoeg.
Zou je denken, maar ik ben daar voor de infernal spawns ook al wel vaker binnen de seconde platgenuked op de één of andere manier, had toen 8.3k health ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wat ik dus zeg, als er niet geinterupt word heb je kans dat iemand ge2shot word. 4k damage per frost attack is geen uitzondering. En slackende healers, mwa kan wel zijn, maar even vanuit mezelf dan duurt een kleine heal 1.5seconden en die healt dan voor 1.4 en 2k crit (zonder BoL) dat is dan te weinig als je 2frostbolts op je afgestuurd ziet worden. Ach ja we hebben hem iig tot aan de elementals spawnen dus we komen er wel heeft alleen weer wat practice nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box

hebben tank geen hit nodig? ben zelf caster dus loop in raids altijd rond met rond de 6% hit + 10% van talents. Lijkt me tog best kut als je op een boss af rent en de eerste paar shieldslam/sunder/revenge missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33

Waarom naar dat blauwe crapzwaard switchen? TF is toch nog steeds veel beter dan dat ding? Dan kan de OT, wanneer hij niet nodig is, lekker mee dpssen, istie nog nuttig ook ipv dat ie z'n rage verkwanseld aan TC.

Edit: verder prima gear om Kara mee te beginnen :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Exitium schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:32:
[...]

Zou je denken, maar ik ben daar voor de infernal spawns ook al wel vaker binnen de seconde platgenuked op de één of andere manier, had toen 8.3k health ofzo.
Even kijken, je gaat dood bij Shade vanwege te langzame healers en je gaat ook dood bij het groepje imps met wat casters erin. Hm, ik snap die "maar" in je zin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan zelfs onze MT's hebben niet zoveel stamina als jij en dan moet jij nog aan kara beginnen en wij zijn al bij de 6de baas. Niks mis mee wat ik zo 1-2-3 zie. Als de rest van je group ook zo gegeared is rennen jullie er wel doorheen. Attuman is een eitje, de grootste noobs krijgen die om, Moroes moet ook lukken met goede CC en maiden daarna is een despell fight.Moet ook goed te doen zijn allemaal niet zo gear afhankelijke gevechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:39:
[...]

Waarom naar dat blauwe crapzwaard switchen? TF is toch nog steeds veel beter dan dat ding? Dan kan de OT, wanneer hij niet nodig is, lekker mee dpssen, istie nog nuttig ook ipv dat ie z'n rage verkwanseld aan TC.
Meer stamina en meer defense. Thunderfury ... tjah ... tis ff proberen wat meer aggro genereerd maar ik heb sterk het vermoeden dat dat blauwe ding toch meer doet ivm een hogere dmg output. Zoals ik al zei, het is ff proberen. Met Thunderfury heb ik overigens 12k hp en 486 defense.
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:41:
[...]

ok dan zelfs onze MT's hebben niet zoveel stamina als jij en dan moet jij nog aan kara beginnen en wij zijn al bij de 6de baas. Niks mis mee wat ik zo 1-2-3 zie. Als de rest van je group ook zo gegeared is rennen jullie er wel doorheen. Attuman is een eitje, de grootste noobs krijgen die om, Moroes moet ook lukken met goede CC en maiden daarna is een despell fight.Moet ook goed te doen zijn allemaal niet zo gear afhankelijke gevechten
Vanavond hebben we 3 priests mee, waarvan 1 shadow. Dus CC genoeg zou ik zeggen op Moroes. De meesten zijn redelijk tot goed gegeared. Meeste hebben aardig wat lvl 70 dungeon gear, naast crafted en een paar hebben wat Heroic stuff. We hebben alleen geen Hunter/Rogue/Shaman :)

Wel nog een Druid (tree form) voor extra healing. Dus 4x healing, 2x warrior tank (OT heeft 11k hp en 465 defense ongeveer), 2x mage en 2x lock.

[ Voor 44% gewijzigd door redfoxert op 26-04-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:57:
[...]

als jullie alles potted doen gaan jullie het nog moeilijk krijgen in de nieuwe patch :')
Je kunt dan nog steeds potten hoor, alleen er stacken minder pots met elkaar (oa stacken pots niet met flasks). De encounters worden daar ook op geretuned afaik, dus zoveel problemen verwacht ik uberhaupt niet met deze change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:42:

Meer stamina en meer defense. Thunderfury ... tjah ... tis ff proberen wat meer aggro genereerd maar ik heb sterk het vermoeden dat dat blauwe ding toch meer doet ivm een hogere dmg output. Zoals ik al zei, het is ff proberen. Met Thunderfury heb ik overigens 12k hp en 486 defense.
Heb ooit eens zitten theorycraften en TF doet meer dps dan dat ding gok ik hoor, geloof dat je het meer richting de 70dps moet zien, door de proc. Dan auto die debuff op wat jij slaat... ik zou het wel weten.

Daarnaast is TF ook leuk voor je raid, rogues doen meer dmg met hun poison, (elemental) shamans met shocks, etc.

Daar zou ik dus graag een beetje sta/def voor inleveren :P

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 26-04-2007 12:46 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:40:
Even naast de PVP-discussie...

Heb tijd niet meer gespeelds sinds Januari (Heb LVL 60 Human Priest op Daggerspine) en ben nu dus terug beginnen spelen en ben een Night Elf Druid gestart (Op het moment LVL 9)

Ging dus Lord Melenas Quest doen, maar uiteraard is die nog te moeilijk (aangezien er geen druid trainer is in Dolanaar zover ik weet) en na een uur had ik hem nog niet. Dus ben ik maar naar de volgende quest gegaan, 4 items in de Den halen. Maar dat is uiteraard ook moeilijk, want de Shaman's die healen zichzelf... Dus moest ik naar Darnassus voor nieuwe skills.

:|
Er is een druid trainer naast de moonwell in Dolanaar. Ask a guard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:44:
[...]

Heb ooit eens zitten theorycraften en TF doet meer dps dan dat ding gok ik hoor, geloof dat je het meer richting de 70dps moet zien, door de proc. Dan auto die debuff op wat jij slaat... ik zou het wel weten.

Daarnaast is TF ook leuk voor je raid, rogues doen meer dmg met hun poison, (elemental) shamans met shocks, etc.
read up :) die hebben we niet at the moment ;) dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:45:
[...]

read up :) die hebben we niet at the moment ;) dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Dat laatste is extra. Puur voor tanken zou ik hem toch nog pakken, maar proberen kan geen kwaad ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
porn* schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:47:
[...]

Dat laatste is extra. Puur voor tanken zou ik hem toch nog pakken, maar proberen kan geen kwaad ;)
Kzal wel een rapportje maken morgen hoe het ging :D

met beide zwaardjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Helox-in-a-box schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:39:
[...]

Even kijken, je gaat dood bij Shade vanwege te langzame healers en je gaat ook dood bij het groepje imps met wat casters erin. Hm, ik snap die "maar" in je zin niet.
Waar heb ik het over die trash voor Illhoof dan? o.O

Edit: Ah, infernals moest elementals zijn, maar dan zie ik nog geen link met Illhoof trash. :) Als je net naar de blizzard safe spot loopt bij Aran en je krijgt in no time twee frostbolts in je nek heb je toch een licht probleem. Vorige week ook weer veel problemen op gehad, ook maar laten leven na een try of vijf. Gisteren weer geoneshotted net als de prince, maar weer lopen wipen op Illhoof die we juist vorige week zonder moeite neerlegden.

[ Voor 39% gewijzigd door Exitium op 26-04-2007 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:49:
[...]

Kzal wel een rapportje maken morgen hoe het ging :D

met beide zwaardjes
Over wat iemand over +hit zei trouwens klopt wel, nodig is het niet maar het wel klote als je net een paar mobs pullt en je mist een paar hits achter elkaar, wat nogal eens gebeurt bij van die ghostly mobs in Kara.

Maar ach dan zitten de sunders er wat later op, als je raid snapt dat ze niet lost moeten gaan bij 2 is het np :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Exitium schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:50:
[...]

Waar heb ik het over die trash voor Illhoof dan? o.O

Edit: Ah, infernals moest elementals zijn, maar dan zie ik nog geen link met Illhoof trash. :) Als je net naar de blizzard safe spot loopt bij Aran en je krijgt in no time twee frostbolts in je nek heb je toch een licht probleem. Vorige week ook weer veel problemen op gehad, ook maar laten leven na een try of vijf. Gisteren weer geoneshotted net als de prince, maar weer lopen wipen op Illhoof die we juist vorige week zonder moeite neerlegden.
ik bedoelde die imps voor de kamer van shade, zijn geloofik 2 of 3 casters en een groepje imps of whatever het ook zijn, ze schieten iig fireballs ;) iig totale misverstand als het over de elementals gaat :D

[ Voor 3% gewijzigd door Helox-in-a-box op 26-04-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:42:
Vanavond hebben we 3 priests mee, waarvan 1 shadow. Dus CC genoeg zou ik zeggen op Moroes. De meesten zijn redelijk tot goed gegeared. Meeste hebben aardig wat lvl 70 dungeon gear, naast crafted en een paar hebben wat Heroic stuff. We hebben alleen geen Hunter/Rogue/Shaman :)

Wel nog een Druid (tree form) voor extra healing. Dus 4x healing, 2x warrior tank (OT heeft 11k hp en 465 defense ongeveer), 2x mage en 2x lock.
Bedoel je niet 3x healing? Ik neem aan dat die Shadow Priest lekker mee gaat DPSen. Moroes is door die garrote ook een redelijk DPS gevecht. Als hij niet snel genoeg neer gaat gaan de healers het erg zwaar krijgen. Daarnaast zijn 3 dedicated healers meer dan genoeg voor elke baas in Karazhan, vaak heb je aan 2 healers genoeg. Wel ideaal natuurlijk om nog een healer achter de hand te hebben mocht er 1tje doodgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
DiS-K schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:00:
Wat ikzelf vermoed: repentence op iedereen, tank resist die consecration maar ik niet --> ik ben samen met de pala de enige die niet gestunned en dus word ik te grazen genomen.
Eindelijk een opmerking waarvan ik zeg, dit zou best wel eens het gedrag van maiden kunnen verklaren, dat ze even naar de paladin gaat en dan weer terug keert omdat de tank weer agro heeft.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
DiS-K schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:58:
[...]

Bedoel je niet 3x healing? Ik neem aan dat die Shadow Priest lekker mee gaat DPSen. Moroes is door die garrote ook een redelijk DPS gevecht. Als hij niet snel genoeg neer gaat gaan de healers het erg zwaar krijgen. Daarnaast zijn 3 dedicated healers meer dan genoeg voor elke baas in Karazhan, vaak heb je aan 2 healers genoeg. Wel ideaal natuurlijk om nog een healer achter de hand te hebben mocht er 1tje doodgaan.
gister bij moroes 6 mensen met garotte. Daar is ook niet echt tegenop te healen als je ook nog is de tank etc moet ophouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
DiS-K schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:58:
[...]

Mjah 3.5 keer dan :)

shadowpriest doet idd gewoon vrolijk mee met de dps maar door zijn VE/VT wordt er toch redelijk wat group healing toegepast en krijgen de casters ook nog lekker mana in return voor zijn damage.

Moroes moet niet te lastig zijn als de priests hun shackles maar up kunnen houden.

Zijn daar geen macros voor om je target niet te verliezen maar wel een heal te casten op een tank of random persoon ? Weet niet precies hoe die healing addons functioneren, als ze die al gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
Ik zit momenteel met een dillemma. Ik heb zelf 80 hit rating (ik weet dat het niet al te veel is) en dat is dus zo'n 6% hit. Ik heb nu in mijn talent build 3/5 suppression en dit is nog 6% hit op mijn DoTs.. Totaal heb ik dus 12% hit en ik vroeg me af, is het voordeliger om 2/2 improved CoA te droppen voor 4% meer hit rating op mijn dots (zodat ik bijna geen resists op mn dots heb)? Of is het beter dat ik gewoon imp CoA hou aangezien daar genoeg damage vandaan komt en DoTs toch snel weer te re-applyen zijn, en dan in de toekomst iets meer hit rating halen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:07:
[...]

Zijn daar geen macros voor om je target niet te verliezen maar wel een heal te casten op een tank of random persoon ? Weet niet precies hoe die healing addons functioneren, als ze die al gebruiken.
Welkom in de functie focus.....http://www.wowwiki.com/HOWTO%3A_Make_a_Macro#Focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:07:
[...]
van http://www.wowwiki.com/Moroes
Shackle Focus Macro: The macro system in WoW 2.0 introduces a new element called focus which allows a player to save a target as its "focus" and, using macros, cast spells on the focus without losing your current target. Detailed examples from Useful Mage Macros use Polymorph, but can easily be extended to Shackle Undead. The macro is below:
code:
1
2
3
4
5
6
/clearfocus [modifier:shift]
/clearfocus [target=focus,dead]
/clearfocus [target=focus,noexists]
/focus [target=focus,noexists]
/script SetRaidTarget("focus", 1)
/cast [target=focus] Shackle Undead

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 16-08 20:59

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

sabriel schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:02:
[...]

Eindelijk een opmerking waarvan ik zeg, dit zou best wel eens het gedrag van maiden kunnen verklaren, dat ze even naar de paladin gaat en dan weer terug keert omdat de tank weer agro heeft.
BoSc transfert ook een deel van de aggro op de pally, dus daarom kan het zijn dat Maiden naar de pally to rent (dacht dat ik dat ergens gelezen had)

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
bras schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:12:
[...]

van http://www.wowwiki.com/Moroes
Shackle Focus Macro: The macro system in WoW 2.0 introduces a new element called focus which allows a player to save a target as its "focus" and, using macros, cast spells on the focus without losing your current target. Detailed examples from Useful Mage Macros use Polymorph, but can easily be extended to Shackle Undead. The macro is below:
code:
1
2
3
4
5
6
/clearfocus [modifier:shift]
/clearfocus [target=focus,dead]
/clearfocus [target=focus,noexists]
/focus [target=focus,noexists]
/cast [target=focus] Shackle Undead
Ok ziet er goed uit, ik neem aan dat

code:
1

Raid Target nummer 1 is en die kan je opnummeren naar gelang de raid targets zijn gezet ? Ben niet geweldig met macros so forgive me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

ErwienO schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:21:
[...]

Uuuh zo'n 10 keer neer gehaald nu en ik heb nog nooit zerk rage gebruikt
zullen je healers leuk vinden, 2k minder damage taken is toch 2k minder damage taken. Als je immune bent voor de stun danwel hem resist krijg je de 2k van de repetance ook niet namelijk. Zeker als je maar 1 pala in je raid hebt en die je door de repetance heen moet healen kan dat echt wel het verschil uitmaken...

Qua build zou ik in arms imp rend eruit donderen, imp HS heb ik in het begin nog wel gehad omdat het het soms qua tanken en voor solo'en wat makkelijker maakte (9 rage HS ftw :P) maar tegenwoordig grind ik niet zo veel meer, dus niet nodig.

In Fury heb ik zelf Unbrindled wrath en piercing howl. UB maakt trash tanken toch net iets makkelijker, en piercing howl is echt geweldig voor heroics mocht er iemand aggro'en.

Qua prot, donder imp sunder eruit en vul je volledige focused rage op. Focused rage is gewoon beter dan imp sunder, en beide talents vol zijn niet nodig, sunders spammen is toch vrij overrated voor maximum aggro... bovendien helpt het ook nog eens bij grinden, waar imp sunder dat niet doet.

Zelf heb ik imp revenge omdat ik het vrij fijn vind in heroics en op stunnable meuk in karazhan (aran trash :x) maar dat is een keuze die je voor jezelf moet maken.

Wat ik wel echt zou pakken is 1h weapon specialization. 10% meer melee damage done is echt huge. Het werkt nl niet alleen op je normale melee, maar ook op revenge, shield slam, shield bash, heroic strike, devastate. Alles wat je in een hand vast kan houden krijgt er een buff van.

Mijn raidbuild atm is als volgt: http://www.wowhead.com/?talent=TV0cZVVzZ0EtshMzcesz

maximale utility (piercing howl, imp tc, last stand) gecombineerd met alle goede prot talents. Ik zit nog een beetje te twijfelen tussen het verplaatsen van shield mastery naar imp shield wall, maar ik ben tbh nog geen enkele situatie tegengekomen waarin die 5 seconden extra van shield wall het verschil uitmaakte. Als ik shield wall gebruik is het vrijwel om healers even een paar extra seconden te geven om een doodgaande dps'er of andere healer op te vullen, niet als laatste redmiddel als de raid al half dood aan het gaan is. En dat beetje extra shield block geeft wel weer vrij harde shield slams, wat goed is voor de aggro.

[ Voor 79% gewijzigd door Hmzaniac op 26-04-2007 13:53 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:24:
[...]
Ok ziet er goed uit, ik neem aan dat

code:
1

Raid Target nummer 1 is en die kan je opnummeren naar gelang de raid targets zijn gezet ? Ben niet geweldig met macros so forgive me :D
Ik had ook geen idee wat die stap deed, de macro zorgde er iig voor dat ik m'n undead kon shacklen zonder van target (de MT) te switchen.
Nazoeken levert dit op:
http://www.wowwiki.com/API_SetRaidTarget je focus target krijgt dus een sterretje boven z'n hoofd (als je mark rechten hebt in de raid)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
bras schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:28:
[...]

Ik had ook geen idee wat die stap deed, de macro zorgde er iig voor dat ik m'n undead kon shacklen zonder van target (de MT) te switchen.
Nazoeken levert dit op:
http://www.wowwiki.com/API_SetRaidTarget je focus target krijgt dus een sterretje boven z'n hoofd (als je mark rechten hebt in de raid)
Ok, duidelijk.

Dan kunnen ze OF geen mark zetten (dus dan moet ik ze ook geen assist maken) OF ze moeten zorgen dat ze allemaal een eigen nummertje pakken :)

Kzal ze vanavond wel eens laten rommelen op de trash voor ik ze laat shacklen bij Moroes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:57:
[...]

Hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Laatst online: 14:23
lees patchnotes maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
Mwah ze nerfen pots maar buffen raid dps ook weer dus dat zal allemaal wel meevallen in the end :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ziet er keurig uit vraag me alleen af waarom je die +6 stats op die tank chest hebt en niet gewoon 150 hp die is nog goedkoper ook.
En op je bracers stamina ipv str?? strenght ipv stamina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

150hp is echt werkelijk 3x nixs.. +6 stats krijg je tenminste van alles.

en waarom stamina? waarom zou je geen stamina nemen? als tank is je taak klappen op te vangen, niet om te dpsen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:55:
[...]

Mwah ze nerfen pots maar buffen raid dps ook weer dus dat zal allemaal wel meevallen in the end :P
Ze nerfen flasks, en nerfen het stacken van sommige pots. Voor de l33t0mgh4rdc0r3n33dm0r3p0ts raids is het lastiger maar voorzover ik zie maakt het voor de semi-hardcores en casuals dus echt niets uit. Wordt alleen maar makkelijker omdat raiddps wordt gebuffed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
thewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:04:
[...]

gister bij moroes 6 mensen met garotte. Daar is ook niet echt tegenop te healen als je ook nog is de tank etc moet ophouden :)
1 dedicated op de tank (ga ervan uit dat de adds al kort zijn op het moment dat je 6x garrote hebt :P ), pally bijv, 1 offhealer (priest bijv) voor renews/PoH op de garroted mensen met af en toe een keertje bijhealen, als je dan ook nog een spriest erbij hebt moet het goed te doen zijn :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:01:
[...]

Ze nerfen flasks, en nerfen het stacken van sommige pots. Voor de l33t0mgh4rdc0r3n33dm0r3p0ts raids is het lastiger maar voorzover ik zie maakt het voor de semi-hardcores en casuals dus echt niets uit. Wordt alleen maar makkelijker omdat raiddps wordt gebuffed.
Waar staat dat van de raiddps buff? Minder pots is toch minder dps lijkt me, stack nu bv Adepts Elixir met Major Shadow Power met Flask en dan nog weapon oil: das zeker wel +300 shadowdmg.
Komt strax na de patch OOK nog bij dat shadowpriests 5% moeten inleveren op hun algehele DPS vanwege shadowweaving en vast ook nog wel heeel klein beetje minder dps vanwege de SWD cd naar 12 secs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

eendje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:01:
+6 stats is:

60 hp
120 armour
.3% chance to crit
.3% chance to dodge

dus +6 stats is voor een warrior net zo hard 3x niks als +150 hp.

het is maar wat je wil, en hangt natuurlijk ook van je gear af. stamina is slechts een buffer die healers meer tijd geeft voordat je omvalt. op een boss die zeg 10k damage met 1 attack kan doen is het natuurlijk niet nuttig als je veel migitation hebt maar gelijk dood bent als ie je raakt omdat je maar 10.5k hp hp hebt. op een boss die diezelfde 10k damage doet is het ook niet nuttig om 25k hp te hebben maar absoluut geen dodge/migitation omdat je healers dan veel te veel moet healen omdat je maar klappen blijft vangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Hmzaniac op 26-04-2007 14:18 ]

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Helox-in-a-box schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:13:
[...]

Waar staat dat van de raiddps buff? Minder pots is toch minder dps lijkt me, stack nu bv Adepts Elixir met Major Shadow Power met Flask en dan nog weapon oil: das zeker wel +300 shadowdmg.
Komt strax na de patch OOK nog bij dat shadowpriests 5% moeten inleveren op hun algehele DPS vanwege shadowweaving en vast ook nog wel heeel klein beetje minder dps vanwege de SWD cd naar 12 secs.
Non-magic dps op hogere lvls wordt herzien: dikke buff als ze hun beloften nakomen. Dus rogues/hunters/dps warrs yay!

Edit: en alle hybrids natuurlijk! (voordat mensen zich op de teentjes getrapt voelen)

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 26-04-2007 14:24 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

sinds wanneer hebben hunters melee dps?

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
eendje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:23:
sinds wanneer hebben hunters melee dps?
Physical dps bedoel ik :P

Edit: zo heb t ff aangepast.

[ Voor 8% gewijzigd door porn* op 26-04-2007 14:25 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

eendje schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:01:

en waarom stamina? waarom zou je geen stamina nemen? als tank is je taak klappen op te vangen, niet om te dpsen
150 hp is een stuk beter voor een warrior als 6 stats geen twijfel over mogelijk die 6 agi en 6 str leveren je zo goed als niks extra voor tanken. En die bracers was een tik fout hij heeft strength ipv stamina!
Ene je geeft zelf al aan waarom 150 hp beter is als anders stats je zegt het eigenlijk allemaal in je post ;)
Aan de ene kant zegt je 150 hp is niks 6 stats is goed en aan de andere kant zegt je waarom zou je geen stamina nemen hahahaha.

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 26-04-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
porn* schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:09:
[...]

1 dedicated op de tank (ga ervan uit dat de adds al kort zijn op het moment dat je 6x garrote hebt :P ), pally bijv, 1 offhealer (priest bijv) voor renews/PoH op de garroted mensen met af en toe een keertje bijhealen, als je dan ook nog een spriest erbij hebt moet het goed te doen zijn :)
in theorie zijn alle bazen vrij makkelijkhe :)
loop meestal net ff anders door bijv een healer die dood gaat, Cooldowns, stuns etc
Zelf kan ik 2x iceblock doen dus aan mij hebben ze weinig omkijken (zelfde geld voor maiden met holy fire). We killen 3 adds en de laatste shackle. Je kan het met 2 adds killen doen en 2 shackle maar de kans op een resist is dan een stuk crucialer :)
Verder is maiden al voor de 4e keer neer geloof ik dus het is meer een kwestie van lukt het de 1e, 2e of 3e x. Altijd wel mensen die hem nog nooit hebben gedaan etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
thewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:30:
[...]

loop meestal net ff anders door bijv een healer die dood gaat, Cooldowns, stuns etc
Zelf kan ik 2x iceblock doen dus aan mij hebben ze weinig omkijken (zelfde geld voor maiden met holy fire). We killen 3 adds en de laatste shackle. Je kan het met 2 adds killen doen en 2 shackle maar de kans op een resist is dan een stuk crucialer :)
Verder is maiden al voor de 4e keer neer geloof ik dus het is meer een kwestie van lukt het de 1e, 2e of 3e x. Altijd wel mensen die hem nog nooit hebben gedaan etc
Als je er 3 killed duurt dat toch veel te lang? met bijvoorbeeld een priest en een hunter kan je zonder problemen 2 adds crowdcontrollen en eerst Moroes omleggen.
:w slacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
[...]

c'thun pre-nerf

theoretisch makkelijk

right !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ImdaMned schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:36:
[...]

c'thun pre-nerf

theoretisch makkelijk

right !
Alsof jij die pre-nerf hebt gedaan !! (ik ook niet voor de goede orde Oo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porn* schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:17:
[...]

Non-magic dps op hogere lvls wordt herzien: dikke buff als ze hun beloften nakomen. Dus rogues/hunters/dps warrs yay!

Edit: en alle hybrids natuurlijk! (voordat mensen zich op de teentjes getrapt voelen)
Idd, hunters krijgen een buff, maar gezien de patchnotes is het even sterk afwachten hoe groot die buff daadwerkelijk is. Als ik het zo zie worden hunter goed in lange sustained dps en wordt de pet veel bruikbaarder;
- mend pet wordt een instant-cast HoT (en voor degene die denken ha ha he mend pet lol: dit is een vette buff voor hunters, het is nu mogelijk de kat levend te houden zonder dps 100% te gimpen).
- pets krijgen een skill die ze veel minder dmg laat krijgen van non-targetted dmg (AoE), ook grote buff want hieraan gaan ze 90% van de keren dood in raids.

Hunters Mark wordt sterker naarmate target vaker wordt geraakt. Ik weet alleen niet of dit wordt gerefreshed als HM wordt gerecast (2 min duration, meeste fights duren langer). En wat er gebeurt als ie echt verdwijnt (niet gerecast voor einde duration). Iemand?

Anyway, er verdwijnt weinig voor hunters. Het is dus een buff, maar wat het praktisch gezien zal doen is nog afwachten.

Edit: En volgens mij worden de raidcounters zelf geretuned, dus waarschijnlijk minder hitpoints?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
Ach je kan ze vrij snel neernuken, maar liever 2 shackles dan 1 als je toch een priest extra bij je hebt, scheelt weer wat healing ivm minder garrotes.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmzaniac schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:13:
[...]

+6 stats is:

60 hp
120 armour
.3% chance to crit
.3% chance to dodge

dus +6 stats is voor een warrior net zo hard 3x niks als +150 hp.

het is maar wat je wil, en hangt natuurlijk ook van je gear af. stamina is slechts een buffer die healers meer tijd geeft voordat je omvalt. op een boss die zeg 10k damage met 1 attack kan doen is het natuurlijk niet nuttig als je veel migitation hebt maar gelijk dood bent als ie je raakt omdat je maar 10.5k hp hp hebt. op een boss die diezelfde 10k damage doet is het ook niet nuttig om 25k hp te hebben maar absoluut geen dodge/migitation omdat je healers dan veel te veel moet healen omdat je maar klappen blijft vangen.
Je vergeet dat agiliy ook %block en %parry verhoogd :D daarnaast natuurlijk 6/14 DPS en 6/20 dmg blocked, maar dat boeit minder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:06:
[...]

Je vergeet dat agiliy ook %block en %parry verhoogd :D daarnaast natuurlijk 6/14 DPS en 6/20 dmg blocked, maar dat boeit minder :+
sinds wanneer verhoogt agi block en parry ben je niet in de war met defense?
Strenght verhoogt block idd wel en dat is idd 6/20ste deel van 1 block value.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Vanavond ga ook ik met de guild voor 't eerst karazhan in :) Nog tips over hoe ik dit als Shadow Priest moet aanpakken bij bossfights? Gewoon m'n DoT's op houden en mindflay spammen? Of moet ik ook andere attacks gebruiken. Ben bang dat ik dan erg snel /oom raak namelijk.
Alvast bedankt voor enig advies :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MantaMania schreef op donderdag 26 april 2007 @ 13:57:
[...]

ziet er keurig uit vraag me alleen af waarom je die +6 stats op die tank chest hebt en niet gewoon 150 hp die is nog goedkoper ook.
En op je bracers stamina ipv str?? strenght ipv stamina
+6 stats op chest : geen LBS kunnen vinden en geen zin/tijd om ze te farmen. 90 extra health tov +6 stats ... tjah ... ik moet de eerste boss nog vinden waarmee ik net die 90 health nodig had :)

+15 str op bracers ipv +12 stamina : ik kon gister toen ik nog wat enchants moest regelen geen enchanter daarvoor vinden. Ik kon ook GEEN enchant erop doen :) Die enchant kan later altijd nog op een mooie epic bracers setje, voorlopig vind ik het nog een beetje zonde eigenlijk aangezien het overall plaatje toch best netjes blijkt te zijn :)

En tjah, we zijn geen hardcore raiding guild en ik heb ook geen zin meer om hardcore te worden dus ik moet het er maar mee doen denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
redfoxert schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:12:
[...]

+6 stats op chest : geen LBS kunnen vinden en geen zin/tijd om ze te farmen. 90 extra health tov +6 stats ... tjah ... ik moet de eerste boss nog vinden waarmee ik net die 90 health nodig had :)

+15 str op bracers ipv +12 stamina : ik kon gister toen ik nog wat enchants moest regelen geen enchanter daarvoor vinden. Ik kon ook GEEN enchant erop doen :) Die enchant kan later altijd nog op een mooie epic bracers setje, voorlopig vind ik het nog een beetje zonde eigenlijk aangezien het overall plaatje toch best netjes blijkt te zijn :)

En tjah, we zijn geen hardcore raiding guild en ik heb ook geen zin meer om hardcore te worden dus ik moet het er maar mee doen denk ik zo :)
15 defense of 4 stats op bracers ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.