Ik kwam ze voor de grote botbans nogal veel tegen op de standaard grind plekken. Zoals winterspring voor winterfall firewater juju power en dat soort dingen. Nu zie ik ze niet meer, waarschijnlijk omdat de waarde van goud is gedaald ofzoZjanzjak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:41:
Iemand wel eens een lock tegengekomen als bot?
Ik tot nu toe alleen maar hunters, paar dagen geleden in Zanga een (lvl 68) lock die de bog lords aant killen was, waarschijnlijk voor de mote of life.
Ik stoor me er wel aan. Je had Eendje ook gewoon een DM kunnen sturenVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:44:
sorry als iemand zich hieraan stoort, dont blame me for being honest.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Ja uiteraard, speel uitsluitend met de muis (rechtermuisknop ftwUltraR-pc schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:45:
[...]
Let idd wel op dat je je met behulp van je muis omdraait en niet met je keyboard![]()
Heb vorige week een kwartier + 2 wipes nodig gehad om een warrior uit te leggen dat keyboard turnen ongeveer 5 keer zo lang duurt

Ik moet ook wel snel zijn als een rogue. Als je 0,1 sec te laat bent kan het al fataal zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 15:52 ]
kijk als een hondje op je mooie tapijt plast ga je ook niet lief vragen of ie dat niet zou willen doen. die druk je met z'n neus op de feiten. Zo doe ik dat hier ook. Niet aardig, werkt wel!Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:44:
[...]
[...]
[...]
[...]
[...]
Ik kan het gewoon niet laten eendje. Dit zijn 5 $random quotes van je eendje van de laatste paar pagina's. Wees svp/aub/please/plx eens iets positiever. Zeur niet zo enorm op elke opmerking die er geplaatst wordt en probeer eens je mening te onderbouwen ipv alleen je mening neer te plompen
sorry als iemand zich hieraan stoort, dont blame me for being honest.
en besides ik ben toch gewoon veel beter dan al dat gepeupeltje hier
blup
Ok, dit was eigenlijk te makkelijk...
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:27:
[...]
Overigens, de mensen die menen "grappig" te zijn en eventueel denken dat ik hier wakker van lig, moet ik helaas teleurstellen met het antwoord dat ik het weet te relativeren en het helemaal niet erg vind dat ik iets niet weet in een spelletje. Wat een leven zullen de "grappenmakers" hebben als ze zich dat aantrekken
:Ohhh ik weet iets niet over een spelletje !!! Aahh me leven
Grappig dat je de nerds er zo uit pikt, en de normale mensen ookBewijst meteen dat niet alle tweakers sociaalgestoorde mensen zijn, maar je hebt ze wel
![]()
Zou me daar meer zorgen over maken dan dat je gpwnd wordt in een spel
pro : )Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:59:
[...]
Ja dat snap ik, maar ik wist niet dat je ook naar achteren kon. Lees anders eerst even goed voordat je een reply geeft
En waardeoordelen, al dan niet hilarisch bedoelt, kan je wat mij betreft ook achterwege laten
eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:52:
[...]
kijk als een hondje op je mooie tapijt plast ga je ook niet lief vragen of ie dat niet zou willen doen. die druk je met z'n neus op de feiten. Zo doe ik dat hier ook. Niet aardig, werkt wel!
en besides ik ben toch gewoon veel beter dan al dat gepeupeltje hier
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 25-04-2007 15:55 ]
Het is een groot topic, mag je iemands manier van posten niet negeer hem en reageer op iets anders. Flamewars zijn zo passe, GO JERRY! inderdaad
|{ brrr }] |
Verwijderd
Iemand aanvallen op onwetendheid of van je afbijten zijn imho 2 verschillende dingenImdaMned schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:52:
Ok, dit was eigenlijk te makkelijk...
[...]
[...]
pro : )
[...]
Je zal mij nergens iemand zien beledigen zonder dat diegene daar een aanleiding voor geeft (mij dus in de zeik neemt).
en als we toch leuk gaan doen:
Een hond die op een tapijt plast vergelijken met iemand die iets niet weet en een vraag stelt. Als jij in het dagelijkse leven ook zo beredeneert heb ik medelijden met je medemens
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 16:03 ]
nee natuurlijk lig je dr niet wakker van, ik even min, neem alleen gewoon wel ff de moeite om dit even recht te zetten hor, ik ben ook geen wow nerd, ook al beheers ik de wow-taal net zo goed als jij. En nee hor, ben zelf ook geen nerd, weet je natuurlijk al, maar wil het gewoon ff een paar keer extra bevestigen door de topic.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:27:
[...]
Overigens, de mensen die menen "grappig" te zijn en eventueel denken dat ik hier wakker van lig, moet ik helaas teleurstellen met het antwoord dat ik het weet te relativeren en het helemaal niet erg vind dat ik iets niet weet in een spelletje. Wat een leven zullen de "grappenmakers" hebben als ze zich dat aantrekken
:Ohhh ik weet iets niet over een spelletje !!! Aahh me leven
Grappig dat je de nerds er zo uit pikt, en de normale mensen ookBewijst meteen dat niet alle tweakers sociaalgestoorde mensen zijn, maar je hebt ze wel
Ohja, verwacht zometeen nog meer ontkenningen!!!111oneoneone
Yes, bijna tijd voor een relaxte jointje
ik zie nog genoeg bots hoor.. moet je maar eens mining lvlen in winterspring.. kom je er nog genoeg tegen
bij de jeti's, bij de ghosts..
als ik horde ziet, die erg apart spelen, pet met standaardname (cat, boar) dan is het KoS.. slettebots..
bij de jeti's, bij de ghosts..
als ik horde ziet, die erg apart spelen, pet met standaardname (cat, boar) dan is het KoS.. slettebots..
wiet is voor mietjesHelox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:57:
[...]
nee natuurlijk lig je dr niet wakker van, ik even min, neem alleen gewoon wel ff de moeite om dit even recht te zetten hor, ik ben ook geen wow nerd, ook al beheers ik de wow-taal net zo goed als jij. En nee hor, ben zelf ook geen nerd, weet je natuurlijk al, maar wil het gewoon ff een paar keer extra bevestigen door de topic.
Weet iemand of er addons zijn waarmee je kan zien hoeveel pots iemand bv heeft gebruikt en nog meer van dat soort "controle" dingetjes. Ik ben helemaal gek van dat soort dingen, bv recap ook al is ie niet 100% is het een geweldige tool. Je kan precies zien wie wel of niet een bandage af en toe gebruikt net als health pots. Maar ik zou dingen als resistance pots en mana pots willen zien.
Voor raid leiders ook leuk om te zien alhoewel je natuurlijk zou moeten vertrouwen op je guildies
Recap is overigens ook ideaal om te zien als iemand bv vaak te laat weg loopt met een aoe debuff (bijvoorbeeld overload in karazhan). Je kan namelijk precies zien hoeveel dmg die gene heeft gedaan met welke spell!
Altijd leuk dat soort stats zeker om andere mee te zieken.
Wiet is niet voor wow nerd want die willen 100% gefocussed zijn
bij ons moet je ook een non drink / smoke verklaring tekenen wil je mee raiden.
Voor raid leiders ook leuk om te zien alhoewel je natuurlijk zou moeten vertrouwen op je guildies
Recap is overigens ook ideaal om te zien als iemand bv vaak te laat weg loopt met een aoe debuff (bijvoorbeeld overload in karazhan). Je kan namelijk precies zien hoeveel dmg die gene heeft gedaan met welke spell!
Altijd leuk dat soort stats zeker om andere mee te zieken.
Wiet is niet voor wow nerd want die willen 100% gefocussed zijn
[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 25-04-2007 16:02 ]
mwah, ik heb geen dingen nodig om de realiteit aan te kunnen.. WoW om het te ontvluchten tot daar aan toe, maar daar heb ik nu een chicky voor.. geen WoW+poker atm ff.. geen problemen mee..
Verwijderd
Ik geef toe dat het onduidelijk kan zijn geweest omdat ik jou quotte en diezelfde rant erin zette. Maar het was niet naar jou bedoeld. Jij reageerde normaal. Het ging mij meer om de mensen die een dergelijke "Ik ben pro en jij bent noob, *wettingmypants*" houding erop na hieldenHelox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:57:
[...]
nee natuurlijk lig je dr niet wakker van, ik even min, neem alleen gewoon wel ff de moeite om dit even recht te zetten hor, ik ben ook geen wow nerd, ook al beheers ik de wow-taal net zo goed als jij. En nee hor, ben zelf ook geen nerd, weet je natuurlijk al, maar wil het gewoon ff een paar keer extra bevestigen door de topic.
Verwijderd
GAST je maakt me veel te lekker, door te praten over jointjes. EN ik moet nog 45 min werken, BWEEEH.Helox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:57:
[...]
WIet en WOW gaan best goed samen hoor, iig voor mij wel. eigen smaak. lekker elaxed gamen toch?
Wij gebruiken WoW Web Stats (linkje)
Kan je achteraf precies zien wie hoeveel dps heeft gedaan, welke spells, gemiddelde damage etc.
Ook staan er onderaan in mijn geval bij hoevaak ik een soulwell gemaakt heb, hoeveel Soulstones gecast, welke elixirs genomen etc.
Kan je achteraf precies zien wie hoeveel dps heeft gedaan, welke spells, gemiddelde damage etc.
Ook staan er onderaan in mijn geval bij hoevaak ik een soulwell gemaakt heb, hoeveel Soulstones gecast, welke elixirs genomen etc.
Ben jij soms die warrior die ik maar niet aan z'n verstand kon krijgen dat hij met de muis moest omdraaien ipv keyboard? Dat zou een hoop verklarenVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:05:
[...]
GAST je maakt me veel te lekker, door te praten over jointjes. EN ik moet nog 45 min werken, BWEEEH.
WIet en WOW gaan best goed samen hoor, iig voor mij wel. eigen smaak. lekker elaxed gamen toch?

ach mijn oude MT die draaide idd met het keyboardUltraR-pc schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:08:
[...]
Ben jij soms die warrior die ik maar niet aan z'n verstand kon krijgen dat hij met de muis moest omdraaien ipv keyboard? Dat zou een hoop verklaren![]()
![]()
(hele lading smilies om bedoeling duidelijk te maken in deze flame oorlog
)

Tja als je een joint nodig hebt om relax te kunnen gamen...Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:05:
[...]
GAST je maakt me veel te lekker, door te praten over jointjes. EN ik moet nog 45 min werken, BWEEEH.
Verwijderd
LOL denk ut niej, heb wel een warrior maar das al bijna anderhalf jaar geleden toen ik daar mee speelde, ben nu een mage.UltraR-pc schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:08:
[...]
Ben jij soms die warrior die ik maar niet aan z'n verstand kon krijgen dat hij met de muis moest omdraaien ipv keyboard? Dat zou een hoop verklaren![]()
![]()
(hele lading smilies om bedoeling duidelijk te maken in deze flame oorlog
)
EN ik word wel sloom van wiet, niet zo stom:D tsss wie draaid er nou om met toetsenbord, duurt toch veel te lang:S
Verwijderd
EINDELIJK!!!!! lvl 60 geworden met mijn NE warrie, schrok me kapot met hoeveel exp je moet hebben voor lvl 61......
ik ben nu in Silithus... beetje quests doen voor Cenarion Circle en wat geld binnenhalen....
iemand wat tips over wat het beste is om te doen als je nu eenmaal 60 bent? (behalve met pensioen gaan
)
ik ben nu in Silithus... beetje quests doen voor Cenarion Circle en wat geld binnenhalen....
iemand wat tips over wat het beste is om te doen als je nu eenmaal 60 bent? (behalve met pensioen gaan
Rogues zelfs, wow, ik dacht dat dat echt een hunter-ding was.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:42:
Ik kom zelf meestal hunters/rogues tegen als bots
Hoor net van mijn collega dat hij een keertje een mage-bot tegenkwam, mafheid.
Verwijderd
Tze Bots are taking over !!Zjanzjak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:11:
[...]
Rogues zelfs, wow, ik dacht dat dat echt een hunter-ding was.
Hoor net van mijn collega dat hij een keertje een mage-bot tegenkwam, mafheid.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 16:13 ]
Gezien het feit dat je lvl 61 kunt worden: Naar outland gaan?Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:09:
EINDELIJK!!!!! lvl 60 geworden met mijn NE warrie, schrok me kapot met hoeveel exp je moet hebben voor lvl 61......
iemand wat tips over wat het beste is om te doen als je nu eenmaal 60 bent? (behalve met pensioen gaan)
TBC kopen, lvl 70 worden en dan met pension gaan...Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:09:
iemand wat tips over wat het beste is om te doen als je nu eenmaal 60 bent? (behalve met pensioen gaan)
Verwijderd
Dan moet je ook op een gewone server spelen (ze heten niet voor niets "Normal") in plaats van op zo'n gayserver. Die PVP servers zijn toch alleen voor mensen die het lollig vinden het spel voor anderen te verpesten. Net zoals teamkillers in shooters, die spelen niet om te winnen maar omdat ze het lollig vinden om anderen zoveel mogelijk te irriteren.Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:18:
Nou wij repawnden steeds bij onze corpse en kregen nog niet eens de kans om te lopen of we waren al weer gekilled door de opwachtende party daar. Dat hebben wij en hun een half uur volgehouden.
Zulk gedrag vind ik zielig. Uiteindelijk zijn wij maar weggegaan.
Outland gaan, gelijk quests beginnen. Zo krijg je veel gold, nieuwe gear en een ton aan xp.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:09:
VOOROORDELEN FTW! er is meer dan alleen wiet!
Smoke regelmatig tijdens raids, en sta dan ook gewoon wel hoog in dps charts. Its all a state of mind you know!
Pcies, er zijn aparte carebear servers voor mensen zonder een dikke huid. Ganken op een PVP server, schandeVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Dan moet je ook op een gewone server spelen (ze heten niet voor niets "Normal") in plaats van op zo'n gayserver. Die PVP servers zijn toch alleen voor mensen die het lollig vinden het spel voor anderen te verpesten. Net zoals teamkillers in shooters, die spelen niet om te winnen maar omdat ze het lollig vinden om anderen zoveel mogelijk te irriteren.

Koop the burning crusade en ga naar de outlandsVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:09:
edit: Spuit 1337
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Nee, ik vind het veel leuker om te gaan vloeken als ik geganked wordt om dan met nog meer haat de tegenstander aan te vallenVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Dan moet je ook op een gewone server spelen (ze heten niet voor niets "Normal") in plaats van op zo'n gayserver. Die PVP servers zijn toch alleen voor mensen die het lollig vinden het spel voor anderen te verpesten. Net zoals teamkillers in shooters, die spelen niet om te winnen maar omdat ze het lollig vinden om anderen zoveel mogelijk te irriteren.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Veeeeeeel beterVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:18:
ik heb TBC (nee niet de ziekte)
maarre outlands dus? beter qua items en quests?
Ik heb 58-60 gedaan de afgelopen 2 avonden in Outlands, het was alof ik weer lvl20 was ofzo, zo snel ging het met de bakken xp die ik daar kreegVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:18:
ik heb TBC (nee niet de ziekte)
Dit is iets wat mensen op een "normal" server (tis maar wat je normal vind) nooit zullen begrijpen.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Maar in principe redelijke flame hoor.l
[+2 flame]
KamVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Die PVP servers zijn toch alleen voor mensen die het lollig vinden het spel voor anderen te verpesten.
1
Scheren
Generaliseren is ook een vak.
Ieder zijn meug hè. ;-)
beter is een understatementik heb TBC (nee niet de ziekte)
[ Voor 65% gewijzigd door Bezulba op 25-04-2007 16:23 ]
blup
Verwijderd
Beter kijk je eerst ff op thottbot welke reputations interesant zijn voor je class en spec.marshallq schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:14:
[...]
Outland gaan, gelijk quests beginnen. Zo krijg je veel gold, nieuwe gear en een ton aan xp.
Je aim is waarschijnlijk iig revered met elke faction die heroic key's geven.
Zoals ik met m'n druid deed was verkeerd, gelijk alle quests gedaan in Hellfire Citadel en Zancharmarch.
Ik kwam ongeveer tot honored met honor hold en cenarion expedition. En toen waren de quests op, en kon ik alleen nog rep krijgen met lvl 70 instances.
Met m'n alt heb ik beter gekeken, en eerst unidentified plant parts ingeleverd tot ik honored was met cenarion, en daarna de quests, kom je tot revered.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 16:24 ]
Te laat is te laat, tijdseenheid maakt in principe dan niets uitIk moet ook wel snel zijn als een rogue. Als je 0,1 sec te laat bent kan het al fataal zijn.
Inderdaad snelheid is belangrijk, maar binnen 0,1 seconden reageren gaat in ieder geval niet. Je reactiesnelheid is (zelfs als je iets verwacht) bijna altijd boven de 0,1 seconden. Zelf ooit een test gedaan waar ik op 0,16 seconden gemiddeld uitkwam (met uitschieters van 0,11).
In WoW zal dat aanzienlijk meer zijn, omdat je niet alleen moet reageren, maar ook moet beslissen. Tenzij je threatmeter en scrolling combat text gebruikt en je de hotkey voor vanish al klaar hebt.
Idd, na afloop van 2.2 jaar WoW kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik PvP gerolled heb in het begin.ImdaMned schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:21:
[...]
Dit is iets wat mensen op een "normal" server (tis maar wat je normal vind) nooit zullen begrijpen.
Het levert een hoop ergernis op, maar de plezier en drama op de realm forums die je daarvoor terug krijg is toch echt stukken beter! (ja serieus bedoelt)
Verwijderd
Wat je moet doen, in elk geval niet je tijd verspillen met zinloze onzin zoals cenarion rep of farmen in silithus.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:09:
Je hebt dus gemerkt dat 59-60 209000 XP is en 60-61 494000 XP. Dan merk je vast ook dat een 59 mob in silithus 250 XP geeft en een 59 in outland je 500 XP geeft. De XP in outland is dubbel, de XP die je nodig hebt om te levelen ook, dat is expres om mensen in outland te laten spelen. Anders zou iedereen gewoon doorgaan met bijv. scholomance farmen omdat ze dat goed kennen en zo snel levelen.
Met goud werkt het hetzelfde, een klassieke mob dropt 5 silver, een outland mob gemiddeld 20, maar alles is een stuk duurder. Goud farmen in silithus als je TBC hebt lijkt me een zinloze oefening in hoe je het spel zo saai en vervelend mogelijk kan maken, in plaats van leuke dingen te gaan doen.
Die vergelijking van jouw slaan helemaal nergens op.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Ik speel zelf op een pvp server, omdat ik het leuk vind om gewoon af en toe is een leuk gevecht te hebben zonder van alles af te spreken of in te stellen. Het is toch ook oorlog tussen de factions, en dat zit er niet voor niks in.
Of ben jij zo`n typje die helemaal begint te flippen als die een keer gekilled wordt ?
WoW kopen 40 euroM1lamb3r schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:26:
[...]
Idd, na afloop van 2.2 jaar WoW kan ik wel zeggen dat ik blij ben dat ik PvP gerolled heb in het begin.
Het levert een hoop ergernis op, maar de plezier en drama op de realm forums die je daarvoor terug krijg is toch echt stukken beter! (ja serieus bedoelt)
TBC kopen 40 euro
PvP rollen gratis
De voldoening om een ganker terug te pakken, onbetaalbaar
Voor de rest, eurocard/mastercard
Wat denk je zelf? hij wordt dan gepakt door een gay, en dat mag natuurlijk niet gebeuren want hij is normal !111!!11einseinseleven (ik lurk teveel op fok!)Rayden schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:27:
[...]
Die vergelijking van jouw slaan helemaal nergens op.
Ik speel zelf op een pvp server, omdat ik het leuk vind om gewoon af en toe is een leuk gevecht te hebben zonder van alles af te spreken of in te stellen. Het is toch ook oorlog tussen de factions, en dat zit er niet voor niks in.
Of ben jij zo`n typje die helemaal begint te flippen als die een keer gekilled wordt ?
[ Voor 38% gewijzigd door ImdaMned op 25-04-2007 16:31 ]
Verwijderd
haha ik bedoelde het ook meer als voorbeeld om duidelijk te maken dat snelheid belangrijk is, weet ook wel dat 0,1 seconde niet haalbaar is, al kwam het alleen al door de latency.Resistance_NL schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:23:
[...]
Te laat is te laat, tijdseenheid maakt in principe dan niets uitWordt wel een verschil als het niet direct fataal is natuurlijk.
Inderdaad snelheid is belangrijk, maar binnen 0,1 seconden reageren gaat in ieder geval niet. Je reactiesnelheid is (zelfs als je iets verwacht) bijna altijd boven de 0,1 seconden. Zelf ooit een test gedaan waar ik op 0,16 seconden gemiddeld uitkwam (met uitschieters van 0,11).
In WoW zal dat aanzienlijk meer zijn, omdat je niet alleen moet reageren, maar ook moet beslissen. Tenzij je threatmeter en scrolling combat text gebruikt en je de hotkey voor vanish al klaar hebt.
Maar te laat is te laat vind ik niet. Als je soms te laat bent, kan je een fout nog herstellen, soms is het gewoon TE laat en is er niks aan te doen. Maar doordat ik veel PVP kan ik ong voorspellen wat mijn tegenstander doet en daar anticipeer ik op. Het gedeelte dat ik zeer snel reageer is iig niet overdreven
Maar ik heb voor mij alles ook zeer logisch ingedeeld (voor mij logisch dan) zodat ik zeer snel bij alle makkelijke dingen kan.
Nette reactietijd btw
Verwijderd
(In het geval van Alliance...)Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:13:
[...]
Normal: Mensen die gewoon willen spelen zonder dat er onverwachte dingen kunnen gebeuren, wil je een horde neermeppen dan moeten jullie beide PVP aanzetten.
PVP: Mensen die ook willen spelen, maar wel houden van af en toe is een onverwachte aanval van een Horde, en zo enige competitie in hun spel hebben. Als er nou een groep aankomt dan heb je nu eenmaal pech en zal je ze kwijt moeten geraken en ergens anders gaan trainen. Het is typisch niet mogelijk dat je constant door Hordes kan worden gestalkt, en als je wat vrienden hebt kan je ze terug'plagen'.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat hier dan meer naar PVP, vind het plezant een Horde op m'n weg af te kunnen maken alsook onverwacht aangevallen te worden door een Horde... Was ik nu net met een moeilijke quest/mob of iets dergelijks bezig, dan heb ik nu gewoon eenmaal pech. Het is dus in mijn mening niets oneerlijk aan PVP, tenzij de Allia/Horde verhouding overdreven verschillend is...
Ik kan me een Normal server niet eens voorstellen, je loopt naast een Horde en jullie kunnen elkander niets doen, wil je dat wel moet je beiden PVP aanzetten... Waar is het moraal van het spel dan naartoe?
P.S.:
Alliance & Horde != Team --> Gank != Teamkill --> PVP != Irritant
Ook heb je nog een LocalDefense en WorldDefense voor als je teveel gegankt wordt...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 16:36 ]
Over het algemeen ben ik blij dat ik gewoon kan spelen af en toe zonder om me heen te hoeven kijken (ik doe graag meerdere dingen tegelijk
).
Soms is het wel vervelend dat je niks tegen kill stealers kan doen enzo.
Laatst netherweb aan het farmen op netherweb ridge (niet zo heel handig als horde maar goed, had geen tijd om naar BM te gaan). Komt er een groep van 3 alliance die continu mijn kills jatten en opzettelijk mij irriteren.
Geen probleem, maar ik had wel zin in een verzetje, dus PvP aan en flying mounten. Beetje rondvliegen tot er eindelijk eentje het lef had me aan te vallen (ik moest ze eerst pvp-enabled krijgen, anders maak je geen schijn van kans natuurlijk). Doel 1 gehaald. Zij PvP enabled en ik even wegvliegen
Daarna ze in de rug aangevallen en ze alle drie achter elkaar neergehaald. Ze nog even geganked (wat futiele pogingen om samen te ressen enzo, gewoon weer alle 3 dood
). Toen maar /wave en weggevlogen. Gaf toch een goed gevoel, dan wens ik wel eens op een PvP server te spelen
Soms is het wel vervelend dat je niks tegen kill stealers kan doen enzo.
Laatst netherweb aan het farmen op netherweb ridge (niet zo heel handig als horde maar goed, had geen tijd om naar BM te gaan). Komt er een groep van 3 alliance die continu mijn kills jatten en opzettelijk mij irriteren.
Geen probleem, maar ik had wel zin in een verzetje, dus PvP aan en flying mounten. Beetje rondvliegen tot er eindelijk eentje het lef had me aan te vallen (ik moest ze eerst pvp-enabled krijgen, anders maak je geen schijn van kans natuurlijk). Doel 1 gehaald. Zij PvP enabled en ik even wegvliegen
Daarna ze in de rug aangevallen en ze alle drie achter elkaar neergehaald. Ze nog even geganked (wat futiele pogingen om samen te ressen enzo, gewoon weer alle 3 dood
Ik verdien anders nog lekker door thorium te farmen in de Silithus hives. Het is geen uitzondering datVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:26:
[...]
Goud farmen in silithus als je TBC hebt lijkt me een zinloze oefening in hoe je het spel zo saai en vervelend mogelijk kan maken, in plaats van leuke dingen te gaan doen.
ik 3 rich veins vind per hive.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Even naast de PVP-discussie...
Heb tijd niet meer gespeelds sinds Januari (Heb LVL 60 Human Priest op Daggerspine) en ben nu dus terug beginnen spelen en ben een Night Elf Druid gestart (Op het moment LVL 9)
Ging dus Lord Melenas Quest doen, maar uiteraard is die nog te moeilijk (aangezien er geen druid trainer is in Dolanaar zover ik weet) en na een uur had ik hem nog niet. Dus ben ik maar naar de volgende quest gegaan, 4 items in de Den halen. Maar dat is uiteraard ook moeilijk, want de Shaman's die healen zichzelf... Dus moest ik naar Darnassus voor nieuwe skills.
Heb tijd niet meer gespeelds sinds Januari (Heb LVL 60 Human Priest op Daggerspine) en ben nu dus terug beginnen spelen en ben een Night Elf Druid gestart (Op het moment LVL 9)
Ging dus Lord Melenas Quest doen, maar uiteraard is die nog te moeilijk (aangezien er geen druid trainer is in Dolanaar zover ik weet) en na een uur had ik hem nog niet. Dus ben ik maar naar de volgende quest gegaan, 4 items in de Den halen. Maar dat is uiteraard ook moeilijk, want de Shaman's die healen zichzelf... Dus moest ik naar Darnassus voor nieuwe skills.
huh hoe kan dat nou? Staat toch echt geslacht Man in je profile
Dat is nou juist het probleemHelox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:40:
[...]
huh hoe kan dat nou? Staat toch echt geslacht Man in je profile
Ik doe het graag, maar het lukt niet, waardoor ik de aandacht van WoW verlies als ik even wat anders doe
Maar te laat is te laat vind ik niet. Als je soms te laat bent, kan je een fout nog herstellen, soms is het gewoon TE laat en is er niks aan te doen.
Ik denk dat we toch min of meer hetzelfde bedoelenTe laat is te laat, tijdseenheid maakt in principe dan niets uitWordt wel een verschil als het niet direct fataal is natuurlijk.
Overigens ben ik van mening dat snelheid, samen met kennis, ervaring en 'voorbereidheid' (plaats ik ook vergaren van gear onder) allemaal onderdeel zijn van de kwalitieten van een WoW-er. Daarnaast is WoW ook nog geschikt voor mensen met specifieke kwaliteiten, zoals leiderschap.
Volgens mij is er wel een druid trainer in Dolanaar hoor... ff aan een guard vragen.Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:40:
[edit] Ik bedenk me net dat ik waarschijnlijk in de war ben (heb nooit echt rondgehangen in nelf start areas).... is Dolanaar in Darkshore of nog in het startgebied? In darkshore zit idd geen trainer.
[ Voor 11% gewijzigd door Seraphin op 25-04-2007 16:51 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Eensch, ik weet van mezelf dat ik in 5mans goed ben in tanken en healen met mijn druid. In raids ben ik goed in tanken en dps. Maar laat me in raids niet healen, want ik pak altijd net de verkeerde om te healen of de verkeerde spell. Tevens is mijn dps in 5mans ook niet te best, omdat ik te vaak agro trek.
Heb moeite om die agro bar in de gaten te houden terwijl ik mijn ding doe. Kwestie van je limitaties kennen.
Heb moeite om die agro bar in de gaten te houden terwijl ik mijn ding doe. Kwestie van je limitaties kennen.
Tis soms wel grappig idd. Zo liep ik laatst niets vermoedend ZF uit, met PvP aan, totaal vergeten dat ik die aangezet had. Werd ik direct door vier man in elkaar geramd. Dus ik weer vlug de instance ingesprongen en PvP uitgezet. Vijf minuten later naar buiten en er hartelijk om kunnen lachen.Bosmonster schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:32:
Daarna ze in de rug aangevallen en ze alle drie achter elkaar neergehaald. Ze nog even geganked (wat futiele pogingen om samen te ressen enzo, gewoon weer alle 3 dood). Toen maar /wave en weggevlogen. Gaf toch een goed gevoel, dan wens ik wel eens op een PvP server te spelen
Omgekeerd heb ik het ook weleens gedaan met een lower level horde speler. Na een keer of drie hem getroost en een dansje met 'm begonnen. Beetje over en weer emoten en daarna met een vriendelijke buiging afscheid van elkaar genomen. Leuk horde versus alliance, maar voor mij wil dat niet zeggen dat je niet normaal tegen elkaar kunt doen en zelfs lol met elkaar kunt hebben
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
och je leert van je fouten .. ik doe ook nog dingen als een tank battleressen en daarna meteen een megasuperduperwtfheal er bovenop, even vergeten dat de agro van die tank is gereset
blup
Horde en Alliance die elkaar afmaken is normaal én lolligWeakling schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:53:
[...]
Leuk horde versus alliance, maar voor mij wil dat niet zeggen dat je niet normaal tegen elkaar kunt doen en zelfs lol met elkaar kunt hebben
Ik ga er vanuit dat je met de aggro bar KTM bedoeld. KTM kan niet met meerdere threat lists overweg, bij een pull met meerdere mobs zijn de gegevens van KTM compleet waardeloos tenzij je een master target instelt. In principe komt het er dus op neer dat in 5mans KTM grotendeels waardeloos is op de bosses na.FireAge schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:50:
Tevens is mijn dps in 5mans ook niet te best, omdat ik te vaak agro trek.
Verder moet je uiteraard zorgen dat alle dps keurig hetzelfde target pakt (hunters mark, targetting signs, /assist zijn goede hulpmiddelen). Een goede tank heeft dat uiteraard door en geeft het meeste aandacht aan die mob en dan zal je als rogue/cat toch heel erg je best moeten doen om te overaggroen (er vanuit gaande dat je een fatsoenlijke tank hebt)
Verwijderd
Ach de eindeloze discussie is weer oppgang gekomen. Ja PVP is leuk, Ja de spanning dat je opeens gepakt kan worden voegt wat toe. Met 40 man naar een Horde gebied trekken en een dorp uitroeien is ook leuk (maar als de low level spelers daar wegrennen laten we ze gewoon gaan) Dan komt er vanzelf een tegenraid en is een leuk partijtje world pvp. Beter dan alle world pvp die Blizzard heeft bedacht, behalve de rewards dan. Maar nee, een level 70 die in STV tussen Nessinwary en de GY gaat staan en je doodt, waar je ook rest is niet leuk. Eigenlijk gewoon kinderachtig. Meer dan zieken is het echt niet, want:Evil_Kroki schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:56:
[...]
Horde en Alliance die elkaar afmaken is normaal én lollig
1. Het vergt geen enkele skill
2. Het levert niets op, geen honor, geen gold
3. Het rondhangen in het gebied levert niets op (drops en gold van mobs)
M.a.w. je hangt er alleen maar rondt om te ganken en dus andere mensen te zieken. Is precies hetzelfde als de eerder genoemde teamkillers. Gankers zelf zullen het nooit begrijpen, want die denken dat zieken de normaalste zaak van de wereld is en verdedigen dit met hand en tand. Is ook de reden dat er nooit iemand gelijk krijgt in de discussie. Het zijn meningen en die verschillen nu eenmaal. Maar Je stijgt niet echt in mijn achting met verklaringen dat je lowlevels loopt de ganken
Met andere woorden, voor de spanning van het onverwachte betaal je de prijs dat je met dit soort kinderachtig gedrag wordt opgescheept. Ik parkeer zelf tegenwoordig altijd mijn 70 druid in de buurt van de alt die ik speel. Dat voorkomt veel ganken en STV mijdt ik meestal, is nergens voor nodig om daar heen te gaan.
Dus laat ik afsluiten met mijn mening die je met geen enkel argument zal kunnen wijzigen:
1. World PVP is leuk, een gelijkwaardig gevecht twee raids bij X-roads of TM etc...
2. Gankers en Corpse Campers vind ik zielige nutteloze lui.
3. Ik blijf op de PVP server vanwege de leuke pvp zaken dus je PVE -----> wordt niet gewaardeerd, sterker nog als dat je beste argument is groepeer ik je a utomatisch onder de groep bij punt 2
4. Als je geganked wordt moet je niet gaan lopen zeuren in general chat of de realm forums, maar pak je main, of als je die niet hebt, pak een alt. Laat je lijk liggen en geniet van het feit dat ze bij je corpse kunnen wachten tot ze een ons wegen.
5. Houdt een KoS lijst bij. Je komt de ganker gegarandeerd een keer in een kwestbare situatie tegen. (in mijn geval een hunter op mijn KoS list die in Un'goro zonder pet een demon probeerde te hakken
Oh en Indamned: dat is wat mij betreft het bestaansrecht van PVP servers. Zonder dat houdt je alleen dat skill loze gedoe over waar iedereen over klaagt en de BG's die je ook op PVE servers hebt. Wat betreft STV, de keren dat ik dat daar heb zien gebeuren, kan je op 1 hand tellen. Ga je daar en tegen als alliance naar Crossroads, loopt binnen no time Orgrimmar leeg. Vele malen effectiever :): "Crossroads is under attack!"
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 17:37 ]
Bovenstaande beschrijft precies wat een PvP server is. STV ben ik het niet helamaal met je eens. Enige reden (voor mij) om te ganken in nesingway is ervoor te zorgen dat er lvl 60 (nu lvl 70) spelers van de tegenparty komen om voor een leuk potje world pvp te zorgen. (pak uiteraard de alts van de bekende guilds) Voordeel daar is ook dat de graveyard lekker dichtbij is : )Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 17:17:
[...]
Ach de eindeloze discussie is weer oppgang gekomen. Ja PVP is leuk, Ja de spanning dat je opeens gepakt kan worden voegt wat toe. Met 40 man naar een Horde gebied trekken en een dorp uitroeien is ook leuk (maar als de low level spelers daar wegrennen laten we ze gewoon gaan) Dan komt er vanzelf een tegenraid en is een leuk partijtje world pvp. Beter dan alle world pvp die Blizzard heeft bedacht, behalve de rewards dan.
STV ganking verhaal
Inderdaad
, PVP is leuk ik loop als 70 mage ook wel is in STV / Duskwood Barrens gewoon voor fun en wachten tot er een 70 terug komt mij te pakken
en soms ganken lvl 34 / 40's me alt en sja dan log ik in op mijn main en kom ik hun ganken tot ze hun monitor het raam uit gooien ( bewijze van )
en verder vind ik dat blizzard te weinig aan world PVP heeft gedaan ( behalve hala dat is wel geinig )
maar verder is horde ganken toch wel een bijzaak als ik moet wachten op een raid / instance / summon / pvp
en toch gebeurd het mij ook regelmatig 3 lvl 70's me in mekaar komen meppe
ach het hoort er bij kan er wel om lachen, ik maak er een hunt van kom ik 1 van de 3 weer is tegen ja dan is die van mij simpel
en soms ganken lvl 34 / 40's me alt en sja dan log ik in op mijn main en kom ik hun ganken tot ze hun monitor het raam uit gooien ( bewijze van )
en verder vind ik dat blizzard te weinig aan world PVP heeft gedaan ( behalve hala dat is wel geinig )
maar verder is horde ganken toch wel een bijzaak als ik moet wachten op een raid / instance / summon / pvp
en toch gebeurd het mij ook regelmatig 3 lvl 70's me in mekaar komen meppe
ach het hoort er bij kan er wel om lachen, ik maak er een hunt van kom ik 1 van de 3 weer is tegen ja dan is die van mij simpel
The Den is idd aan te raden om met 2 man te doen (dan is het wel gelijk heel makkelijk).Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:40:
Druid trainer in dolanaar staat naast de moonwell.
Verwijderd
Soms is het leuk om te world PvP-en en soms ook niet. Ik vind het meestal irritant als je net een mob voor een quest aan killen bent, dat er een paar Alliance lolbroeken je zo nodig moeten ganken. Want dan zit je net in die grind, farm flow en dan word het zeg maar abrupt afgebroken. En moet je weer naar de andere kant van het gebied lopen om je zelf te ressen. En in sommige gebieden is dat erg irritant, denk bijvoorbeeld aan Felwood. Maar goed als ik de kans krijg leg ik zo af en toe wat grindende Alliance spelers neer met een Pyroblast en Fireball.
En dan is het wel weer leuk om te PvP-en
Ja?BootVluchteling schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:35:
FLAMEWARS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JERRY JERRY JERRY
pff, komop mensen, help elkaar ipv te ouwehoeren op elkaar hoe goed of slecht jij of zij wel niet is
//Edit:
Oke, nog iets constructiefs toevoegen. Gisteren m'n warrior naar lvl 52 gedinged, maar wat is de weg van 50 naar 60 lang zeg

[ Voor 23% gewijzigd door Jerry op 25-04-2007 18:15 ]
Anders win je op één run even 40% van de Kara drops die je nog moet, T4 helm en healing shield van chess event.
Verwijderd
- WoW kopen: 20€ImdaMned schreef op woensdag 25 april 2007 @ 16:30:
[...]
WoW kopen 40 euro
TBC kopen 40 euro
PvP rollen gratis
De voldoening om een ganker terug te pakken, onbetaalbaar
Voor de rest, eurocard/mastercard
[...]
Wat denk je zelf? hij wordt dan gepakt door een gay, en dat mag natuurlijk niet gebeuren want hij is normal !111!!11einseinseleven (ik lurk teveel op fok!)
- TBC - 35€
eigenlijk zijn een hoop kara drops maar lame
vaak dat ik blauwe items heb die beter zijn..... klopt niet echt.
Gister huntsman, moroes, maiden en big bad wolf gedaan. Rond 7 uur begonnen en rond 11 uur uitgelogd. Zwaar irrirtant dat het ALTIJD dezelfde personen zijn die slacken
dan repair, dan ff eten, dan telefoon, dan arrows halen ,dan healing gear van de bank halen, dan reagents op etc etc etc. Deze 4 bazen kan je in 2 uur doen als je lekker doorblaast.
Gister ook geleerd hoe je de general chat uit kan zetten, jezus wat een kleuters soms. Bij kara de hele general vol spammen, gewoon te triest. En die slacker (zal wel 14/15/puber) zijn overal op ingaan. Lekker gefocussed
hopelijk binnenkort de mogelijkheid om 2 kara groepen te maken, zou goed uitkomen aangezien ik vandaag weer niet kan
--> Curator (en dan illhoof/prince?)
Guild heeft prince op 1% gekregen
ps big bad wolf is fun, flink racen als roodkapje
btje jammer als mensen hem nog nooit hebben gedaan (ik ook niet maar had filmpje gezien) en niets zeggen. Dus gewoon proberen de wolf aan te vallen als je een rood mutsje op hebt
Gister huntsman, moroes, maiden en big bad wolf gedaan. Rond 7 uur begonnen en rond 11 uur uitgelogd. Zwaar irrirtant dat het ALTIJD dezelfde personen zijn die slacken
Gister ook geleerd hoe je de general chat uit kan zetten, jezus wat een kleuters soms. Bij kara de hele general vol spammen, gewoon te triest. En die slacker (zal wel 14/15/puber) zijn overal op ingaan. Lekker gefocussed
hopelijk binnenkort de mogelijkheid om 2 kara groepen te maken, zou goed uitkomen aangezien ik vandaag weer niet kan
Guild heeft prince op 1% gekregen
ps big bad wolf is fun, flink racen als roodkapje
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
/1 is leuk in karazhan omdat karazhan al een beetje boring begint te worden
evolutie van spam channels
barrens chat - molten core - blackwing lair - karazhan
|
looking for group - trade channel
|
Waar tanken jullie BBWolf? Ergens in een hoekje? Of precies in het midden maar dan iets erboven?
Ja, net íets in de lucht moet ie getankt worden...deadsy33 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:10:
Waar tanken jullie BBWolf? Ergens in een hoekje? Of precies in het midden maar dan iets erboven?
niet specifiek een plekje maar wat ik denk dat het beste is inde tegenovergestelde hoek van waar het "huisje" staat. Hier staan ook de casters en ranged. De tactic is nl dat je om het huisje rent, dan om de bomen en aan de buitenkant van de ring blijft rennen.deadsy33 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:10:
Zorg iig dat je als caster zo ver mogelijk van hem vandaan bent
verder is hij vrij simpel. Ging na de 2e try gewoon neer (3 healers waren de overlevende, ik was de laatste dps, ging dood toen hij 3600 health nog had
Ik hoop dat je tank wel ziet, dat er van tijd tot tijd extra mobs spawnen tussen de bestaande groepen in. Als je een groep pulled terwijl zon'n extra mob er is krijg je een kettingreactie en wordt de volgende groep meegetrokken. Je vecht dus niet met 1 pack maar met 2 packs + 1 extra spawn.barfieldmv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:21:
[...]
ps. al mijn pugs komen niet voorbij de mobs vlak voor murmur
en met invisibility komt mijn mage net niet langs alle mobs.. (volgende keer eens proberen invis en dan invis pot oid)
Als je dan niet in een guild-run met vette epics zit is het idd een whipe.
Deze spawns worden ook door MUrMur gekilled, gewoon tagerts zetten, wachten tot die spawn dood neervalt en pullen maar.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
murmur is zo easy voor mij als mage. Je moet het idd ff doorhebben. Blink bij pull van murmur, ice barrier, bandage en thats it. Tijdje geleden dus murmur gedaan met een newbie die enemy castbar niet had aanstaan en niet wist dat sonic boom kwam (en je kan vast ook aant geluid horen dat hij begint). Die mobs daarvoor zijn ook easy, als dat niet lukt is er wat mis met de groep, aangezien je al zo ver bent gekomen.sabriel schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:24:
[...]
Ik hoop dat je tank wel ziet, dat er van tijd tot tijd extra mobs spawnen tussen de bestaande groepen in. Als je een groep pulled terwijl zon'n extra mob er is krijg je een kettingreactie en wordt de volgende groep meegetrokken. Je vecht dus niet met 1 pack maar met 2 packs + 1 extra spawn.
Als je dan niet in een guild-run met vette epics zit is het idd een whipe.
Deze spawns worden ook door MUrMur gekilled, gewoon tagerts zetten, wachten tot die spawn dood neervalt en pullen maar.
ah the good old daysImdaMned schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:56:
/1 is leuk in karazhan omdat karazhan al een beetje boring begint te worden
|
mja, dat dacht ik dus ook. Eerst tankten we hem in het midden v/d kamer, maar dat werkte niet echt als iemand roodkapje werd. Hij rent dan diagonaal naar je toe (afhankelijk waar je staat) wat altijd sneller is dan naar links/recht rennen plus een 90 graden draai naar boven via het huisje. Ik denk dat het tanken in een hoek makkelijker werkt.thewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:19:
[...]
niet specifiek een plekje maar wat ik denk dat het beste is inde tegenovergestelde hoek van waar het "huisje" staat. Hier staan ook de casters en ranged. De tactic is nl dat je om het huisje rent, dan om de bomen en aan de buitenkant van de ring blijft rennen.
Zorg iig dat je als caster zo ver mogelijk van hem vandaan bent
verder is hij vrij simpel. Ging na de 2e try gewoon neer (3 healers waren de overlevende, ik was de laatste dps, ging dood toen hij 3600 health nog had)
plaatje
Ik speel zelf op een PvE server maar het blijft leuk om lvl 30 hordes de stupen op het lijf te jagen als ze Westfall weer onveilig proberen te maken 
Gewoon met m'n Felhunter beetje rondrijden op m'n mount... Niet aanvallen alleen wegdrijven... Net schaapjes
Gewoon met m'n Felhunter beetje rondrijden op m'n mount... Niet aanvallen alleen wegdrijven... Net schaapjes
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Als ik een warrior met weinig skill heb, zeg ik gewoon dat hij moet blijven staan.thewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:28:
[...]
Tijdje geleden dus murmur gedaan met een newbie die enemy castbar niet had aanstaan en niet wist dat sonic boom kwam (en je kan vast ook aant geluid horen dat hij begint).
Een beetje healer weet een Gheal zo te timen dat hij land nadat de sonic boom is geweest.
Beter een warrior die wat extra gehealed moet worden, dan een warrior die probeerd uit de sonic blast te lopen, geslowed wordt en dan te laat weer terug is bij murmur waardoor Murmur AoE begint te spammen.
Schaamteloos schopje.Zjanzjak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:20:
Ik had eerst potency (+20 strength) op mijn onehand-sword maar laatst overgestapt op +15 agi maar twijfel nog wat nu het beste is, sommige zeggen weer mongoose... pffff, kweetut even niet meer... maarrrrrr nu kom ik een warrior tegen die zweert bij het battlemaster-enchant op het onehand-sword.
Dus, jullie (ietwat onderbouwde) meningen graag, of wat jullie mt's in de guild hebben.
juist tanken waar nu de ranged staandeadsy33 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:37:
[...]
mja, dat dacht ik dus ook. Eerst tankten we hem in het midden v/d kamer, maar dat werkte niet echt als iemand roodkapje werd. Hij rent dan diagonaal naar je toe (afhankelijk waar je staat) wat altijd sneller is dan naar links/recht rennen plus een 90 graden draai naar boven via het huisje. Ik denk dat het tanken in een hoek makkelijker werkt.
plaatje
@ Ssbriel. Dat lukt maybe als je 1 melee hebt als als je er dan 2 hebt gaat het lastig worden. Het is zker een tactiek maar niet de meest betrouwbare dunkt mij
[ Voor 12% gewijzigd door thewizard2006 op 26-04-2007 09:15 ]
Ik tank altijd met +15 agi op mijn wapen. Agi verhoogt je dodge, armor en in minder
belangrijke mate je crit. +20str vind ik minder interessant om dezelfde reden dat crusader
vroeger ook 'nutteloos' was voor mij: de dmg migitation die je er van krijgt is niet significant
genoeg. Dit is echter geen absolute waarheid, het is gewoon wat ik het leukste vind om
mee te werken, iemand anders kan je iets anders vertellen
Gisteren Karazhan weer ingeweest. Het ging allemaal prima tot de Maiden aan de beurt was. Ik weet dat ze bugged is en dat MT niet gestunned behoort te worden tijdens reptenance... maar dat gebeurd dus altijd. Gevolg hiervan is dat de Maiden doorgaans naar de eerstvolgende persoon op de aggro list gaat en die 1 shot. Dat is bijna altijd een healer...
Heeft iemand enige tip hoe ik dit kan voorkomen als MT ? Ik kan er echt niets aan doen dat ik stunned ben en Maiden weg huppelt naar een healer die wél al uit reptenance is.
Heeft iemand enige tip hoe ik dit kan voorkomen als MT ? Ik kan er echt niets aan doen dat ik stunned ben en Maiden weg huppelt naar een healer die wél al uit reptenance is.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Kun je niet stance dancen? Of werkt dat daar niet?
Heb je al geprobeerd met de 'insignia of...' trinket? Voorlopig verwijderd die nog stuns? (misschienKatala schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:22:
Gisteren Karazhan weer ingeweest. Het ging allemaal prima tot de Maiden aan de beurt was. Ik weet dat ze bugged is en dat MT niet gestunned behoort te worden tijdens reptenance... maar dat gebeurd dus altijd. Gevolg hiervan is dat de Maiden doorgaans naar de eerstvolgende persoon op de aggro list gaat en die 1 shot. Dat is bijna altijd een healer...
in de volgende patch ook nog, ik weet het niet).
Dat is op zich een goed idee en het proberen waard, bedanktKapoen schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:27:
[...]
Heb je al geprobeerd met de 'insignia of...' trinket? Voorlopig verwijderd die nog stuns? (misschien
in de volgende patch ook nog, ik weet het niet).
Ben alleen wel bang dat het probleem daarmee niet opgelost is, ik kom namelijk vanzelf uit de stun na een seconde of wat, alleen is de boss dan al bij de healer
Healers iets verder weg laten staan? wij staan altijd met de rug tegen de pilaren aangekleeft
Trinket werkt ook niet goed want je bent 1 sec de agro krijgt voor je je trinket kan gebruiken. Ik stance dance zelf werkt perfect. In combinatie met deadly boss mods (zie je de timer aftellen) en met een macro voor stance dance heb je nooit een probleem.Katala schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:30:
[...]
Dat is op zich een goed idee en het proberen waard, bedankt
Ben alleen wel bang dat het probleem daarmee niet opgelost is, ik kom namelijk vanzelf uit de stun na een seconde of wat, alleen is de boss dan al bij de healer
Anders is het best lastig idd zelfs als je optijd een shout kan doen zodat ze meteen terug komt staat ze gelijk al weer verkeerde.
[ Voor 9% gewijzigd door MantaMania op 26-04-2007 09:52 ]
Volgens mij is maiden niet bugged.Katala schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:22:
Iedereen, dus ook healers krijgen repetance (zo niet, vertel mij dan hoe je uit repetance blijft, ben ik wel beniewd naar). Je ontwaakt uit repatance na 12s of nadat je damage ontvangt.
Als je een paladin hebt --> blessing of sac. op tank, damage op tank wordt gedeeld met paladin, paladin wordt wakker en gaat MT healen totdat de 12s repetance voorbij is.
Heb je geen paladin, dan zal de MT Maiden moeten verplaatsten richting een healer om diegene damage te laten krijgen door de concecration. Daarna weer terug naar het midden.
Het moeilijkste van maiden is de 12s van repetance als iedereen statisch maar op zijn plaats blijft staan. Betekend dat de tank ongeveer 15s zonder healing moet kunnen.
Als je veel mensen verliest door holy fire + DOT --> mensen moeten leren in LOS te staan en priest / paladin /... moeten leren snel genoeg de DOT te cleansen.
op de ... moet de horde-variant staan die maigic can cleansen, weet niet 100% zeker welke class dat is
Het gaat erom dat de mt ook gestunned word voor 1 sec tot ie dmg krijgt en daardoor loopt ze meteen weg das vreselijk irritant zeker omdat je pas weer agro krijgt als je iets gedaan hebt (gelukkig werkt een shout ook dus dan is ze weer snel terug).sabriel schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:53:
[...]
Volgens mij is maiden niet bugged.
Iedereen, dus ook healers krijgen repetance (zo niet, vertel mij dan hoe je uit repetance blijft, ben ik wel beniewd naar). Je ontwaakt uit repatance na 12s of nadat je damage ontvangt.
Als je een paladin hebt --> blessing of sac. op tank, damage op tank wordt gedeeld met paladin, paladin wordt wakker en gaat MT healen totdat de 12s repetance voorbij is.
Heb je geen paladin, dan zal de MT Maiden moeten verplaatsten richting een healer om diegene damage te laten krijgen door de concecration. Daarna weer terug naar het midden.
Het moeilijkste van maiden is de 12s van repetance als iedereen statisch maar op zijn plaats blijft staan. Betekend dat de tank ongeveer 15s zonder healing moet kunnen.
Als je veel mensen verliest door holy fire + DOT --> mensen moeten leren in LOS te staan en priest / paladin /... moeten leren snel genoeg de DOT te cleansen.
op de ... moet de horde-variant staan die maigic can cleansen, weet niet 100% zeker welke class dat is
Die 12 seconden gaat nog wel zeker met een paladin erbij maar als je de tank goed vol zit en continue healing dots heeft is het ook geen probleem.
Jawel, haar huidige target hoort geen repentance te krijgen, wordt in volgende patch gefixed.sabriel schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:53:
Volgens mij is maiden niet bugged.
Gewoon stance dancen als tank, wel een beetje gokken maar ja.
en als ze repetance gaan nerfen wordt maiden wel heel erg makkelijk, te makkelijk
en als ze repetance gaan nerfen wordt maiden wel heel erg makkelijk, te makkelijk
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
zeg tegen je tank dat hij zerker rage gebruikt dan wordt hij sowieso niet gestunned(en 2k minder dmg)MantaMania schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:55:
[...]
Het gaat erom dat de mt ook gestunned word voor 1 sec tot ie dmg krijgt en daardoor loopt ze meteen weg das vreselijk irritant zeker omdat je pas weer agro krijgt als je iets gedaan hebt (gelukkig werkt een shout ook dus dan is ze weer snel terug).
Die 12 seconden gaat nog wel zeker met een paladin erbij maar als je de tank goed vol zit en continue healing dots heeft is het ook geen probleem.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bedankt voor de tips, ik zal er zeker een paar gaan proberen, want het is om moe van te worden als Maiden doodleuk een healer 1 shot 
Had zelf ook nog bedacht dat een DoT (bleed ofzo) op maiden misschien wel zorgt dat ik uberhaupt geen aggro meer verlies.
En erg stom dat ik niet had gedacht om een shout te doen, dat heeft een range dan hoef ik niet perse in melee range te staan van Maiden.
Had zelf ook nog bedacht dat een DoT (bleed ofzo) op maiden misschien wel zorgt dat ik uberhaupt geen aggro meer verlies.
En erg stom dat ik niet had gedacht om een shout te doen, dat heeft een range dan hoef ik niet perse in melee range te staan van Maiden.

Vraagje voor de paladins onder ons.
Ben gister lvl 50 geworden en vroeg mijzelf nu af of het verstandig is om full retribution te gaan ?
Ik heb nu een mix van protection en retribution, maar weet niet of het kwa damage veel gaat uitmaken aangezien ik met reckoning een aantal extra hits krijg.
http://www.wowhead.com/?talent=qZVhtI00zxZVbhp
Is het verstandig om naar bijvoorbeeld zo'n build te gaan ?
http://www.wowhead.com/?talent=qZZxf0tbMuicot
Ben gister lvl 50 geworden en vroeg mijzelf nu af of het verstandig is om full retribution te gaan ?
Ik heb nu een mix van protection en retribution, maar weet niet of het kwa damage veel gaat uitmaken aangezien ik met reckoning een aantal extra hits krijg.
http://www.wowhead.com/?talent=qZVhtI00zxZVbhp
Is het verstandig om naar bijvoorbeeld zo'n build te gaan ?
http://www.wowhead.com/?talent=qZZxf0tbMuicot
Nou me er dan ook maar eens aan wagen hier wat neer te zetten
vraagje zijn er hier nog mensen op talnivar horde side?
ben nog op zoek naar een leuke guild voor voor de lol en af en toe evt wat raiden
vraagje zijn er hier nog mensen op talnivar horde side?
ben nog op zoek naar een leuke guild voor voor de lol en af en toe evt wat raiden
Ze gaan repentance dan ook niet nerfen, maar fixenMacadoshis schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:03:
ik heb besloten dat ik een frost build wil houden voorlopig. Ik wil deze voornamelijk afstemmen op raiden en dan in de zin max dmg met frost/survivability en mana zuinig.
Heb deze build uitgezocht.
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0E00cZZVAMcocxRiox
iemand hier opmerkingen op (suggesties/verbeteringen etc)
Met deze build kan ik ook gewoon nog grinden als ik wil en eventueel ondersteunen met groupquest.
Heb deze build uitgezocht.
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0E00cZZVAMcocxRiox
iemand hier opmerkingen op (suggesties/verbeteringen etc)
Met deze build kan ik ook gewoon nog grinden als ik wil en eventueel ondersteunen met groupquest.
Scroll 2 posts up ik leg net uit hoe wij dat doen dus ook met stance dancenKevinp schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:10:
[...]
zeg tegen je tank dat hij zerker rage gebruikt dan wordt hij sowieso niet gestunned(en 2k minder dmg)
met deadly boss mods zie je gewoon die bar lopen en is weet je precies wanneer die komt.Macadoshis schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:03:
[ Voor 41% gewijzigd door MantaMania op 26-04-2007 10:40 ]
Erm, volgens mij is het enige zekere dat je over repentence weet dat er minimaal 30 seconden tussen zit. Het kan idd 30 seconden zijn, maar ook 35. Voor zover ik weet valt het niet exact te timen.MantaMania schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:38:
[...]
met deadly boss mods zie je gewoon die bar lopen en is weet je precies wanneer die komt.
Hahaha, en die grote ringen onder Murmur die je hele beeld vullen als Sonic Boom eraan komt had hij zeker ook niet gezienthewizard2006 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 08:28:
[...]
Tijdje geleden dus murmur gedaan met een newbie die enemy castbar niet had aanstaan en niet wist dat sonic boom kwam (en je kan vast ook aant geluid horen dat hij begint).

als je met je neus in murmur staat dan zie je die ringen idd niet of zeer slecht
blup
Dit topic is gesloten.