Gisteren ging ik niet naar het cafe voor man - milan (gelukkig 3-2

), wilde op tijd naar bed dus leek het mij goed om thuis te blijven.
Ik startte WoW op en probeerde een slabs party te regelen. na een paar minuten had ik er al 1. We wipeten op het 2e groepje

omdat de tank leuk ging doen. Ik kreeg al nare flashbacks etc en overwoog serieus om te leaven. Toch maar niet gedaan en gezegd van: Kom laten we marks gebruiken
Iedereen was het daar wel mee eens en zo gezegd zo gedaan. Vervolgens zoeften we echt door die instance heen. Geen enkel probleem. Zelfs bij hele mislukte pulls (niet wachten tot ik sap, pullen als er andere poppetjes rondlopen in de buurt) gingen de mobs netjes 1 voor 1 neer.
Ik had toch veel vertrouwen erin dat ik vandaag mijn 1e key fragment zou bemachtigen. Baas op baas werd gesloopt. En dan heb je murmur he
Ik zag mijzelf al needen op de assassination legs, maar dit was helemaal niet het geval. Keer op keer gingen we neer (

). Ik snapte er niks van.
De party zag er zo uit:
Hunter
Lock
Rogue (ik)
Priest
Warrior
Casters bleven uit de ring, warrior en ik erin. Hakken totdat sonicboom werd gecast, en dan rennen uit de circel, daarna weer meteen terug en verder hakken. Bij de debuff netjes bij de party vandaan gaan.
Voor mij was dit easypeasy want ik doe gewoon CoS, en nuke gewoon verder, maar die Sonic Boom vond mij niet zo aardig. Ik weet niet hoe het kwam, maar vaak kreeg hij me toch te pakken. Ik ben dagger dus sta sowieso achter dat misvormde stuk steen, maar het lijkt net of ik vaak te traag ben
Ik hou telkens die enemycastbar in de gaten. Als ik sonic boom zie, dan is het sprint en rennen, maar ik red het vaak net niet
De debuff is het probleem niet, maar die sonic boom wel. Moet ik van voren aanvallen enzo en backstab maar laten voor wat het is, en SS/SnDen/Rapture voor het leven?
Gelukkig wel me key kunnen krijgen maar die murmur begint me steeds meer te irritern.
Overigens had ik ook zo een Wow boekje gekocht, daar staan hele grappige strips/tips alles eigenlijk in. Het is een guide, en daar stonden ook in wat voor spelers er achter de classes zaten en DAT klopte imho wel aardig
Ik weet niet niet precies meer, maar ik doe me best:
Locks - Dotten,decursen - Houden van winnen
Pala's - Healers die moeilijk doodgaan - Hekel aan verliezen
Shaman - Healen, ranged dps, melee dps - Kan ieder type zijn
Mage - Fast life/fast death - The fearless
Warrior - ? - De leider
Priest - Healen/supporten - Behulpzaam
Rogue - Stunnen, dotten - Agressieve spelers
Was trouwens best een leuk hoofdstuk. Ze gingen er namelijk helemaal op in. Bijvoorbeeld:
Kies je race op gevoel en niet op stats -bladiebla uitleg erbij
Kies je class omdat hij je ligt en niet omdat het de "flavour of the month is" nerfs/buffs komen toch wel
Kies je maan zorgvuldig - hele uitleg erbij, waarom,hoezo en waarom !
Leuk boekje
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 25-04-2007 14:15
]