Het Grote World of Warcraft topic - Deel 114 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.013 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

@ Fyllan wat je doet met je build kan wel * elemental maar is pas aan te raden @ lvl 60 of liever 70 voor pvp

maar op lvl 40 geeft het je een probleem, want wat je nu doet je zet je firball in improved neer en je doet hetzelfde met je frost met welke ga je dan lvlen :P ??

zoals ergens boven al werd verteld zou je in ieder geval 10 points eventueel in arcane kunnen doen voor vroegtijdig clearcasting, de rest in fire of frost..... aangezien je 40 bent zou ik toch zeggen frost te gaan levert je meer kills per mana bar op en je overleeft stukken meer.

in pvp zal je hiervan ook nog kunnen genieten ;)

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:42
Zjanzjak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:33:
P.S. ik merk wel dat het na 10 uur 's avonds een heel stuk minder is, dit soort capriolen.
Dit speelde zo rond 12 uur gisteravond.
Tsja, Ik vind het idd klote. Onze party ging er van uit dat we een lekker avondje SM konden gaan doen. En door een groep die het leuker vond om ons te gaan ganken dan zelf SM te gaan wordt onze avond verpest.
Uiteraard komen ze natuurlijk wel op de KoS-lijst terecht. ;-)
Uiteraard >:)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:17:
[...]

das jammer zeg dat was zeker voor paladin tanks de ideale manier om vol mana te blijven. Beetje jammer van die nerf dan vond het juist een grappige skill. Nu is het dus alleen bij gewone healing?
Aye. Gaat een killer worden voor tankadins die nu meer mp5 gear nodig hebben, wat weer ten koste gaat van sta/def.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Robbas schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:36:
@ Fyllan wat je doet met je build kan wel * elemental maar is pas aan te raden @ lvl 60 of liever 70 voor pvp

maar op lvl 40 geeft het je een probleem, want wat je nu doet je zet je firball in improved neer en je doet hetzelfde met je frost met welke ga je dan lvlen :P ??

zoals ergens boven al werd verteld zou je in ieder geval 10 points eventueel in arcane kunnen doen voor vroegtijdig clearcasting, de rest in fire of frost..... aangezien je 40 bent zou ik toch zeggen frost te gaan levert je meer kills per mana bar op en je overleeft stukken meer.

in pvp zal je hiervan ook nog kunnen genieten ;)
Alles investeren in een tree zorgt voor veel meer synergie en zodoende meer damage per mana. Een fire build kost wel veel drink tijd maar een frost build ziet er girlie blue uit :D

Mijn tijdelijke arcane/fire build is echt niet lekker. Vanavond ga ik even frost respeccen maar met mijn pure +crit gear zal fire me wel beter bevallen. (een rogue die mij aanvalt heeft na 3 stabs een ignite en 10% impact stun) Een soort omgekeerde stunlock, zeker als ik mijn mana shield up heb voordat het begint.

Mana shield -> impact -> firebreath -> FN -> blink/mana shield en als hij dan nog niet dood is -> run mage run

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:34

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:39:
[...]
Onze party ging er van uit dat we een lekker avondje SM konden gaan doen.
Je bent helemaal in elkaar geslagen, als dat geen SM is... >:)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:39:
[...]
Dit speelde zo rond 12 uur gisteravond.
Tsja, Ik vind het idd klote. Onze party ging er van uit dat we een lekker avondje SM konden gaan doen. En door een groep die het leuker vond om ons te gaan ganken dan zelf SM te gaan wordt onze avond verpest.
Ooit ook een keertje gehad, ik dacht dat het Maraudon was, was geen beginnen aan, dus besloten we om even een half uurtje te wachten. Ik ben uitgelogd en na een half uur maar weer eens ingelogd... het was toen heerlijk rustig. Geloof me, na 10 minuten... een kwartier... hebben ze het echt wel gehad met wachten dus met een half uurtje zit je wel safe. Moet natuurlijk wel iedereen mee instemmen maar goed, dat half uurtje kan er wel vanaf toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:49:
[...]

Ja, nog steeds, maar wel casual he ;) Maar, ik speel niet alleen WoW he, ik heb ook nog een XBOX 360 ter vermaak :P
offtopic:
Cool :P Heb er ook een staan, gamertag is Gimbooze, voeg me ff toe ofzo. Speel er alleen niet veel op de laatste tijd maar dat komt wel weer goed over 2 maanden met al die top-titels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

barfieldmv schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:44:
[...]

Alles investeren in een tree zorgt voor veel meer synergie en zodoende meer damage per mana. Een fire build kost wel veel drink tijd maar een frost build ziet er girlie blue uit :D

Mijn tijdelijke arcane/fire build is echt niet lekker. Vanavond ga ik even frost respeccen maar met mijn pure +crit gear zal fire me wel beter bevallen. (een rogue die mij aanvalt heeft na 3 stabs een ignite en 10% impact stun) Een soort omgekeerde stunlock, zeker als ik mijn mana shield up heb voordat het begint.

Mana shield -> impact -> firebreath -> FN -> blink/mana shield en als hij dan nog niet dood is -> run mage run
zeker zeker

hoewel die crits met fire gewoon erg machtig zijn :P zal je zien wanneer je frost bent je ineens heel anders naar je tegenstander kijkt.

rogues, warrs ,hunters, heb ik om eerlijk te zijn gewoon een goeie kans tegen zelfs warlocks en shadow priests zijn te pakken met ice block en je elemental aan je kant :D

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
SnoeiKoei schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:46:
[...]

Je bent helemaal in elkaar geslagen, als dat geen SM is... >:)
haha die is goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:18:
Nou wij repawnden steeds bij onze corpse en kregen nog niet eens de kans om te lopen of we waren al weer gekilled door de opwachtende party daar. Dat hebben wij en hun een half uur volgehouden.
Zulk gedrag vind ik zielig. Uiteindelijk zijn wij maar weggegaan.
Die Forward ! :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Zjanzjak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:50:
[...]

Ooit ook een keertje gehad, ik dacht dat het Maraudon was, was geen beginnen aan, dus besloten we om even een half uurtje te wachten. Ik ben uitgelogd en na een half uur maar weer eens ingelogd... het was toen heerlijk rustig. Geloof me, na 10 minuten... een kwartier... hebben ze het echt wel gehad met wachten dus met een half uurtje zit je wel safe. Moet natuurlijk wel iedereen mee instemmen maar goed, dat half uurtje kan er wel vanaf toch.
Even een lvl 70 rogue in de buurt regelen, sap en weglopen sap en weglopen. Wedden dat ze binnen de kortste keren hartstikke gek worden.

Mijn lvl 37 rogue word momenteel in STV helemaal gek van de gankers. Allemaal ?? die even unmounten schieten en weer door rijden. Maar zelf kan ik dan wel lekker clothies stunlocken en killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 23:53
osxy schreef op woensdag 25 april 2007 @ 06:46:
[...]

1-2 mana per tick is het niet, is stuk meer vergis je niet. 5% van de dmg, en mijn dots en MF ticken voor 550 + atm (rond de 600dps).
Iedere seconden 600dmg gemiddeld (nuke mode stuk meer :*) ), 5% van 600: 0.05 * 600 = 30.
Dus 30mp1, oftwel 150mp5. Je moet als caster verdomt goede gear hebben om die hoeveelheid mp5 te halen ;)
(HP/s is nog leuker: 0.3 * 600 = 180hp1)
Yup, dat zou best vet zijn, 600 dps van je mindflay alleen al, ware het niet zo is dat de tick niet per seconde is. Geloof dat mijn SWP nu voor ongeveer 720 tickt en VT voor 680, dat zijn wel lekkere getallen ;) Gisteravond ff Murmur gedaan, WEER geen pattern, wel de quest item geloot voor Trials of Naaru.

Iemand ervaring met de Trials of Naaru in Shattered Halls? Moet geloofik binnen 45 mins vanaf de 1e boss, de laatste boss killen :( 1x geprobeert, we deze dr ongeveer 1 uur over en alle 3 hostages waren al dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:08:
tjah dat krijg je met pvp.. reroll pve dan maar he. (om deze discussie gelijk maar even dood te meppen)
Ach of je nu op pvp of op pve zit het blijft zielig gedrag. Maar inderdaad op een pvp zerver weet je dat dit gebeurt. Overigens is die meeting stone niet zo heel ver weg van SM dus als je steed dichter bij de instance rest moet je er wel komen.

Ik was laatst even met mijn broer zijn hunter aan het spelen (67) wordt ik door een 68 lock midden in een gevecht gedood. Ik kan er niets van een hunter, speeld evoor het eerst ermee. Even mij level 70 druid er boven in de lucht gebracht en uiteglogd. Laat maar komen die lui die je tijdens een gevecht denken te pakken.

Ook kan jhe een paar guildies vragen even de weg schoon te vegen. Bij ons in de guild wilde een nieuwe member met level 30 eens naar de badlands kijken. Komt onderweg 5 hordes tegen die hem beginnen te ganken.(level 35 ongeveer). Een mage uit ge guild (level 70) heeft even portal IF gedaan en orde op zaken gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Zjanzjak schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:50:
[...]
Moet natuurlijk wel iedereen mee instemmen maar goed, dat half uurtje kan er wel vanaf toch.
Dit vind ik net jammer aan het hele gank/corpse camp gedoe, waarom zou jij je plannen moeten
opgeven/wijzigen omdat iemand anders zo nodig de l*l moet uithangen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Kapoen schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:09:
[...]

Dit vind ik net jammer aan het hele gank/corpse camp gedoe, waarom zou jij je plannen moeten
Dan moet je PVE kiezen. Echt, PVP is voor bullies.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005

Osxy

Holy crap on a cracker

Helox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:02:
[...]

Yup, dat zou best vet zijn, 600 dps van je mindflay alleen al, ware het niet zo is dat de tick niet per seconde is. Geloof dat mijn SWP nu voor ongeveer 720 tickt en VT voor 680, dat zijn wel lekkere getallen ;) Gisteravond ff Murmur gedaan, WEER geen pattern, wel de quest item geloot voor Trials of Naaru.

Iemand ervaring met de Trials of Naaru in Shattered Halls? Moet geloofik binnen 45 mins vanaf de 1e boss, de laatste boss killen :( 1x geprobeert, we deze dr ongeveer 1 uur over en alle 3 hostages waren al dood...
600dps is dots + MF, dat kan ik complete boss fights volhouden (mits er 1 target en niet tig adds), ik heb nu raid buffed 800+shadow dmg zonder pots, met pots heb ik nu rond de 1100. Na de patch zal daar nog zo'n 950+shadow dmg van overblijven. Maar dan nog.
Ik ben nu erg tevreden met me huidige gear, unbuffed 7.5k health en 9k mana (uit me hoofd).
Armory
Moet alleen 1 trinket nog echt vervangen, en riem en gloves, verder is het alleen te vervangen met raiden :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
morpheus schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:11:
[...]

Dan moet je PVE kiezen. Echt, PVP is voor bullies.
heb tijdje pvp gespeeld maar vond er echt geen hol aan, toen maar pve gerolled en geen moment spijt van gehad!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:30

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Helox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:02:
[...]
Je hebt 55 minuten vanaf het moment dat je van de eerste boss de corridor inloopt, van te voren dus buffen/healen klaar zijn. Vervolgens is het een kwestie van zo snel mogelijk door de instance heenjassen, waarbij je de packs aan de zijkanten met rust laat. Laatste keer dat ik het deed hadden we nog 5-10 minuten over op de timer.
Overigens is er een bug waardoor je geen 55 minuten, maar 80 minuten hebt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Kapoen schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:09:
[...]

Zoals ik al zei, omdat je er klootzakken bij hebt en je op een pvp-server uithangt. Of wil je ze met emo's duidelijk maken dat het nu wel genoeg is geweest? ;-) Het is soms gewoon niet anders, ik heb er voor gekozen (een pvp-server, zou nooit wat anders willen) dus dit is (kan zijn) 1 van de consequenties.

Level 70 regelen kan ook, maar dat moet dan maar net uitkomen, net zoals andere oplossingen, destijds was dit de beste optie.

Je moest als lower level ook niet op een zondagmiddag in STV zijn, net zoals voor tienen 's avonds, dat zijn van die dingen die ik al snel doorhad, dan maar de plannen wijzigen want in STV is het een aardig eindje lopen naar je lichaam soms.

Lang verhaal kort, ik vind het totaal niet erg om mijn plan te wijzigen als ik denk dat dat dan maar het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Nee, een 2 gingen er offline, andere 2 gebruikte HS nadat ze zichzelf bij de graveyard geressed hadden en ikzelf ben gewoon bij mn corpse geressed op een plek waar ze me niet zagen staan (boven op de rots daar) en heb toen mezelf getelepoort naar Darnassus.

edit: LOL @ snoeikoeis opmerking :D

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 25-04-2007 11:31 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:06:
[...]

Ook kan jhe een paar guildies vragen even de weg schoon te vegen. Bij ons in de guild wilde een nieuwe member met level 30 eens naar de badlands kijken. Komt onderweg 5 hordes tegen die hem beginnen te ganken.(level 35 ongeveer). Een mage uit ge guild (level 70) heeft even portal IF gedaan en orde op zaken gesteld.
Tot aan badlands is alliance territory, hij kan dus alleen in badlands worden aangevallen... Waar hij trouwens op lvl 30 niets heeft te zoeken, er is niet eens een alliance fp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Exitium schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:42:
[...]

Aye. Gaat een killer worden voor tankadins die nu meer mp5 gear nodig hebben, wat weer ten koste gaat van sta/def.
Ben je gek? MP/5 op een tank? Paladins hebben echt geen MP/5 nodig, ook niet in de volgende patch. Je krijgt inderdaad wat minder mana omdat overhealing niet meer mee telt. Mocht je dus 500 nodig hebben en je krijgt een 2000 heal, krijg je geen 200 mana meer maar 50.

Het voordeel is wel dat "buff-heals" je nu wel healen, een earth shield en prayer of mending geven je nu ook mana terug.

Als ik bijv tank bij de Curator of of bij Moroes dan heb ik nooit mana tekort omdat er genoeg damage binnen komt. Maar toen ik laatst de priest bij de High King moest tanken kreeg ik al zo weinig damage dat me mana op was :P. Gewoon beetje economisch met je mana omgaan (weinig concecration spam dus) gaat het gewoon goed.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huubhuub schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:21:
http://www.wow-europe.com...0030000000000000000000000

is beter imo :) (heb ikzelf atm ) maar verder hangrt het af van je speelstijl
Veel beter dan die andere build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wiebbe schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:37:
[...]

Ben je gek? MP/5 op een tank? Paladins hebben echt geen MP/5 nodig, ook niet in de volgende patch. Je krijgt inderdaad wat minder mana omdat overhealing niet meer mee telt. Mocht je dus 500 nodig hebben en je krijgt een 2000 heal, krijg je geen 200 mana meer maar 50.

Het voordeel is wel dat "buff-heals" je nu wel healen, een earth shield en prayer of mending geven je nu ook mana terug.

Als ik bijv tank bij de Curator of of bij Moroes dan heb ik nooit mana tekort omdat er genoeg damage binnen komt. Maar toen ik laatst de priest bij de High King moest tanken kreeg ik al zo weinig damage dat me mana op was :P. Gewoon beetje economisch met je mana omgaan (weinig concecration spam dus) gaat het gewoon goed.
Is niet wat ik van de tankadins die ik ken begrepen heb, en er zit er één bij die trash in AQ40/Naxx getankt heeft pre TBC. Je moet voor de gein 'ns kijken hoeveel overhealing een tank gemiddeld krijgt, zal je nog van schrikken om hoeveel mana dat gaat in het geval van een pala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Gisteravond SM binnengegaan met een guildie en nog een aantal andere mensen. LEkker gespeeld. 2 goeie wariors, priest, shaman en mage (ik). Aan het einde iedereen bedankt voor het leuke spel.

Kwartier later krijg ik ineens een whisp van de priest dat ik iets geneed zou hebben wat Bind on Equipt was. Kan me er niks van herinneren maar het zou kunnen dat ik dat gedaan heb. Nu wil ze mij reporten. Wat moet ik hier nu van verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
10110001 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:02:
Gisteravond SM binnengegaan met een guildie en nog een aantal andere mensen. LEkker gespeeld. 2 goeie wariors, priest, shaman en mage (ik). Aan het einde iedereen bedankt voor het leuke spel.

Kwartier later krijg ik ineens een whisp van de priest dat ik iets geneed zou hebben wat Bind on Equipt was. Kan me er niks van herinneren maar het zou kunnen dat ik dat gedaan heb. Nu wil ze mij reporten. Wat moet ik hier nu van verwachten.
Niets, GM zal zeggen dat ze dan maar masterloot hadden moeten gebruiken, ze ondernemen daar geen actie tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Hard uitlachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als het bind on equip is kan je het altijd nog recht zetten, toch? Als het bop is en het is waar, je excuses aanbieden en eventueel vendor prijs aanbieden.

edit: Lekker wazig trouwens dat ze daar nog een kwartier later mee komen zeg. Is het helemaal nog lekker controleerbaar en zo.

[ Voor 29% gewijzigd door Sallin op 25-04-2007 12:06 ]

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:42:
Mede Tweakers zijn er hier Wow'ers actief bezig met karazan ? zo ja mag ik even uw aandacht

Wij zijn de laatste paar dagen ( 2 days ) bezig met Curator

Wij nemen mee

2 mages
2 holy Paladins
1 Warlock
2 Tanks
1 Roque
2 Shamans

We komen tot hij voor de 2e x evocation gaat gebruiken daarna worden onze healers massaal gewiped en wij vervolgens ook..
heb verschillende guide's en wowforums gelezen hierover maar allemaal zeggen ze de boss easy is doen wij wat verkeerd ? iemand een suggestie

P.s iedereen heeft 100 arcane res ( tanks 150+ )
Ok daar heb ik heel goed advies voor;

links in de hoek dps
Rechts in de hoek Healing
daarvoor in het midden Curator

Op Curator zet je
1e tank om te tanken ^^
2e tank in fury om de hateful bolts te pakken

Dps ramt de adds. Omdat ze links staan trekken ze ze weg bij de healers. 50 seconden voor evocate smijt de lock COD op curator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeit niet of het BoE of BoP is, als je het item een upgrade is need je, en anders greed je. Moeten ze niet later nog eens over gaan lopen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:13:
[...]

Boeit niet of het BoE of BoP is, als je het item een upgrade is need je, en anders greed je. Moeten ze niet later nog eens over gaan lopen klagen.
Dat zou ik niet op iedere server zo doen, kan je nogal een slechte naam opleveren op Turalyon bijvoorbeeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:58:
[...]

Is niet wat ik van de tankadins die ik ken begrepen heb, en er zit er één bij die trash in AQ40/Naxx getankt heeft pre TBC. Je moet voor de gein 'ns kijken hoeveel overhealing een tank gemiddeld krijgt, zal je nog van schrikken om hoeveel mana dat gaat in het geval van een pala.
in de 40 mans instances was de overhealing belachelijk maar tegenwoordig in de 10 mans met dus beperkt healing en tanks met 15k hp is de overhealing nog maar minimaal. Wij zitten tegenwoordig gemiddeld rond de 15% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 11:36:
[...]

Tot aan badlands is alliance territory, hij kan dus alleen in badlands worden aangevallen... Waar hij trouwens op lvl 30 niets heeft te zoeken, er is niet eens een alliance fp..
Ja, hij was een beetje aan het rondkijken (eerste character) en liep bij uldaman langs.
Geen punt dat ze hem dood meppen hoor, maar dat vervelende corpse campen. Nou ja, dat hebben ze geweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

Exitium schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:15:
[...]

Dat zou ik niet op iedere server zo doen, kan je nogal een slechte naam opleveren op Turalyon bijvoorbeeld. ;)
tjah er zijn altijd kansloze figuren die weer een ander systeem erop na houden... allemaal passen op alles en dan handmatig rollen ... beetje jammer

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mooi dat ik dan op een normale server zit dan (Deathwing Horde). Er zijn hier genoeg 'intellect challenged' mensen, maar zelfs zij snappen dit simpele concept nog.

Maar je kunt vast wel aangeven, wat volgens jou niet klopt aan dit concept, toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
[...]

??? Welke andere manier moet je dan hanteren? Lijkt mij niet meer dan logisch dat als een item een upgrade is, dat het gewoon need is.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe dat dan? Als een item dropt dat beter is dan ik heb, need ik toch doorgaans echt hoor. Wil nog wel eens passen voor een ander als het voor hem een heel veel grotere verbetering is, maar ik moet ook aan mn gear komen.

Heb je op tura zeker ook veel van die mensen die in een PuG vragen "Can I need?". Mijn standaard andwoord is dan "If you need, need!". Heb ik wel eens ruzie gekregen omdat ik dat als priest zei en de mage vond dat hij er meer recht op had als de lock, omdat er naast +dmg meer int en nauwelijks sta op zat. Maar voor die lock was het gewoon veel beter dan hij had. Lock won natuurlijk de roll en die mage een partij schelden. Vrolijk medegedeeld dat als hij door bleef schelden hij opzoek kon naar een nieuwe healer (hij was partyleader). Veel succes op een server met een healer tekort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:46
Het passen wordt alleen op BoP's gedaan, zodat achteraf bekeken kan worden of het via de (dis)enchanter geloot moet worden.
Op BoE's wordt gewoon de ingame n/g gedaan.

Dat is op onze server er gewoon zo ingeslopen en iedere group doet dat nu zo.
Als je dan op BoP's onwillekeurig op greed ramt dan kan je idd rare gezichten krijgen als de rest netjes passt voor de disenchant

[ Voor 38% gewijzigd door Buckwhead op 25-04-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Laatst online: 04-08 21:37
Rakkerzero schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:04:
Soms wordt ik echt schijt ziek van de zielige andere faction. In mijn geval Horde.

Ik had gisteren een party bijeen geraapt om Scarlet Monastery te gaan doen. Maar onze party kreeg niet eens de kans om in de buurt van SM te komen. Er stonden een gehele party lvl 35-40 + een 60+'er (wij waren zelf lvl 32 tot 36) onze party te corpse campen. Het was gewoon dikke ruzie rondom de meeting stone van SM.
Dat onze party gekilled wordt, prima, part of the game, maar om dan vervolgens dik een half uur gaan lopen corpse campen met je hele party + high level vriendje, vind ik rond uit zielig. :/

Toen zijn we maar RFK gaan doen.
als dat gebeurd met mijn alt relog ik mn main altijd en bash ik iedereen dood die ik tegenkom. Vervolgens camp ik ook een halfuur terug en dan laten ze mn alt wel met rust de volgende keer als ze me zien ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:23:
[...]

Hoe dat dan? Als een item dropt dat beter is dan ik heb, need ik toch doorgaans echt hoor. Wil nog wel eens passen voor een ander als het voor hem een heel veel grotere verbetering is, maar ik moet ook aan mn gear komen.

Heb je op tura zeker ook veel van die mensen die in een PuG vragen "Can I need?". Mijn standaard andwoord is dan "If you need, need!". Heb ik wel eens ruzie gekregen omdat ik dat als priest zei en de mage vond dat hij er meer recht op had als de lock, omdat er naast +dmg meer int en nauwelijks sta op zat. Maar voor die lock was het gewoon veel beter dan hij had. Lock won natuurlijk de roll en die mage een partij schelden. Vrolijk medegedeeld dat als hij door bleef schelden hij opzoek kon naar een nieuwe healer (hij was partyleader). Veel succes op een server met een healer tekort :)
Beetje kansloos ook. Alsof je die item uit lowlevel dungeons zo heel erg lang gaat gebruiken. Ja met uitzondering van een paar items wellicht wel maar verder ... lijkt me niet. Als je dan toch PERSEE dat ene item wilt hebben, dan haal je dr een farm party bij van wat hogere levels uit je guild en je bent binnen notime voorzien van alle items uit die instance. De rest mag je ook nog looten en verkopen en/of disenchanten. Dus wat is nou het probleem ? Zelfs in de lvl 70 dungeons in Outland hanteren we gewoon "if you need, you need" en anders Greed, geen gezeik. Als je verkeerd rolled, jammer dan. Meestal vraag ik vooraf of er een disenchanter mee is, voor als niemand de items wil. Dan need hij en rollen we voor de shard. Gister nog net geen Void Crystal van Incanters Robe gerolled :(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buckwhead schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:26:
Het passen wordt alleen op BoP's gedaan, zodat achteraf bekeken kan worden of het via de (dis)enchanter geloot moet worden.
Op BoE's wordt gewoon de ingame n/g gedaan
Dat lossen wij anders op. De enchanter wacht tot iedereen need/greed gekozen heeft. Was dat voor iedereen greed, even vragen of men liever shard will of item om te vendoren. (soms gewoon afsreken altijd te sharden). Ik roll dan als laatste een need en shard het en er wordt opnieuw gerolled voor de shard. Hoef je echt niet moeilijk voor te doen, gewoon van te voren afspreken. Veel sneler als bij alles discussieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
BoE
need = need
greed = greed

BoP zonder enchanter
need = need
greed = greed

BoP met enchanter
need = need
greed = pass
enchanter rolled overal greed op tenzij hij need heeft en deelt achteraf alle shards uit.

niets geen gelul met pass, achteraf rollen maar gewoon lekker doorrammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Onze situatie met guilddungeonruns :

Als er van tevoren bekend is of er een enchanter aanwezig is en niemand heeft een blue BoP nodig, dan PASS --> NEED enchanter --> DISS ---> /roll voor de shard. We streven ernaar om iedereen met 1 shard de dungeon te verlaten, dus diegene die er al 1 heeft zal dan niet rollen voor een shard totdat iedereen er 1tje heeft.

verder.. NEED/GREED voor het overige BoE spul (green, blue, purple).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:38:
BoE
need = need
greed = greed

BoP zonder enchanter
need = need
greed = greed

BoP met enchanter
need = need
greed = pass
enchanter rolled overal greed op tenzij hij need heeft en deelt achteraf alle shards uit.

Het is gewoon heel simpel, als het een verbetering is needen en anders greeden of passen. Een BoP item kan eventueel altijd nog achteraf in een shard omgezet worden, als er een Enchanter mee is. :) Die is immers BoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10110001
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online

10110001

Denk om de buren!

Iedereen had al een leuk blue/green item behalve ik. De hele dungeon niks gedropt voor mij. Zelfs silk/ mageweave (ben tailoring/enchanting) kreeg ik niet.
Nou ging ik mee omdat ze nog een 5e man vrouw nodig hadden (lvl 37/39 en ik 42), ik had m zelf al een aantal keer gedaan. Vond het zelf ook een beetje flauw dat deze er later pas mee kwam, ik had het item toen al wegggeven aan een vriendin die het nodig had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
deadsy33 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:39:
Onze situatie met guilddungeonruns :

Als er van tevoren bekend is of er een enchanter aanwezig is en niemand heeft een blue BoP nodig, dan PASS --> NEED enchanter --> DISS ---> /roll voor de shard. We streven ernaar om iedereen met 1 shard de dungeon te verlaten, dus diegene die er al 1 heeft zal dan niet rollen voor een shard totdat iedereen er 1tje heeft.

verder.. NEED/GREED voor het overige BoE spul (green, blue, purple).
Wat is het voordeel om als disser te needen als iedereen al passed? Kun je dan niet juist beter greeden? Kunnen er ook geen fouten ontstaan doordat iemand toch nog een need had maar dat de disser die rol toch nog meepakt. Of ga je zitten wachten totdat iedereen echt alles goed bekeken hebt?

Beetje vaart is nooit weg, degene die een need overweegt pakt gewoon wat meer tijd maar een disser moet zich niet druk maken of hij iets kan pakken of niet.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:17:
tjah er zijn altijd kansloze figuren die weer een ander systeem erop na houden... allemaal passen op alles en dan handmatig rollen ... beetje jammer
Ligt helemaal aan de realm waar je opspeelt hoe hiermee omgegaan wordt. Mijn chars heb ik gelvled op Kul Tiras en daar is het gebruikelijk om te greeden of te needen. Op stormrage wordt er gewoon gepassed en dan later rollen voor trash.

De 2de manier kost misschien meer tijd en is in de meeste gevallen onnodig, maar als iemand een item wil hebben voor een offspec of om andere redenen is er voldoende tijd om dit even te vragen. Lijkt me eerder sociaal dan kansloos en jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
sander_dr schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:26:
[...]

Ik zou nooit gaan voor een holy/shadow combi. Zeker niet de build die jij in gedachten hebt. Je moet er ook goed over nadenken of je Circle of Healing, lightwell en spirit of redemption wel wil. Circle of Healing doet heel weinig aan heal. Bovendien is de range vrij klein. Lightwell wordt, zoals hierboven gezegd, vaak verkeerd gebruikt, en healt maar 800hp. Dat doet Prayer of mending ook, maar dan veel handiger. En spirit of redemption gebruik ik nooit. Op het moment dat de healer (in 5-10 instances) doodgaat, wipet meestal de hele groep. (niet altijd, meestal)

Heb een tijdje Full Holy geprobeerd, maar vond het niks. Ben terug gegaan naar Disc Holy. Ik miste de spirit buff. En ook punten Mental strength. Extra mana is nooit weg.
zit nu op 25/36/0.
Thanks.
Full holy heb ik ook geprobeerd, maar ik kon nog geen koe dood krijgen. Dus dat was helemaal niets.

De shadow / holy is eigenlijk voor te kunnen grinden en questen.
Maar ik ga inderdaad weer terug naar de 'Old Days": Holy / disc. Dat was altijd heerlijk questen en in parties wist ik zeker dat ik de healer was :)
Voor grinden heb ik mijn shadowpriest, die moet dan maar voor 2 grinden.

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

îk geloof dat dat need/greed balke 2 minuten doortikt.. dus weinig tijd om te vragen is er niet

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:55:
[...]

Ligt helemaal aan de realm waar je opspeelt hoe hiermee omgegaan wordt. Mijn chars heb ik gelvled op Kul Tiras en daar is het gebruikelijk om te greeden of te needen. Op stormrage wordt er gewoon gepassed en dan later rollen voor trash.

De 2de manier kost misschien meer tijd en is in de meeste gevallen onnodig, maar als iemand een item wil hebben voor een offspec of om andere redenen is er voldoende tijd om dit even te vragen. Lijkt me eerder sociaal dan kansloos en jammer.
Jup ik ben ook heeel blij met het greed/ need principe op Stomrage.
Zo is er tenminste tijd om items te vergelijken aan te dringen of een persoon een item echt niet wil hebben.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 13:27

Seraphin

Meep?

Waar ik me godsonmogelijk aan kan irriteren zijn PuG's waar mensen gaan blaten "I need for other char!!!". Een keer zelfs iemand gehad die in Uldaman (dus hij zou het spel al wel een beetje moeten snappen) ging needen op BoP's "for other char". :X Needless to say dat ik niet heel lang in die party ben gebleven (ander figuur had het als mage in zn hoofd gehaald dattie best een goeie melee-dps kon zijn).

Of dat je tot 20 keer toe moet uitleggen waarom het handiger is te passen op (oninteressante) BoP's omdat je kan dissen.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ImdaMned schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:38:
BoE
need = need
greed = greed

BoP zonder enchanter
need = need
greed = greed

BoP met enchanter
need = need
greed = pass

Idd als blinkstrike dropt ga ik lekker needen, net zoals alle melee mages rerollers en andere mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Buckwhead schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:26:
Op BoE's wordt gewoon de ingame n/g gedaan.

Dat is op onze server er gewoon zo ingeslopen en iedere group doet dat nu zo.
Als je dan op BoP's onwillekeurig op greed ramt dan kan je idd rare gezichten krijgen als de rest netjes passt voor de disenchant
Dit vink ook raar hoor, bij ons werkt het heel anders er word bij ons gevraagr die er een enchanter is als die er is dan wacht hij altijd tot de laatste gegreed heeft en need hij hop DI en nog een roll voor de stuff die er uit komt klaar. Dat rare gedoe over allemaal passen, en helemaal als je dan weer een nieuwe bij je hebt die drukt toch meestal greed en is het item voor de vendor heb je helemaal niks.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild runs is helemaal makkelijk. Bij BoE's kijken we zelfs of er nog mensen in de guild zijn die dat kunnen gebruiken voor hun main/alt. Degene die wint bewaart het item en vraagt het even na. Zo niet dan kan hij het verkopen, danwel ff een enchanter in de guild vragen het te sharden.

Ik heb een constante stroom BoE's in de mail die ik DE voor guildies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Snuffel

Vroem!

Ik need nooit in een instance, ga me pas echt druk maken om gear als ik level 70 ben, tot die tijd is alles wat ik krijg leuk meegenomen, voor de rest draag je het een paar levels om het vervolgens weer te verkopen/disenchanten.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
DrProctor schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:33:
[...]

Idd als blinkstrike dropt ga ik lekker needen, net zoals alle melee mages rerollers en andere mensen
-O-

You sir, are rated: Idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
[...]
http://www.wowhead.com/?item=31332#z0z

Als je daar als mage op NEED dan verwacht ik ook dat je hem meteen equipped. Needen voor een alt is echt NOT done. (alt/alternative/not current char)

Als er super dure items droppen en er need iemand vind ik het best. Als er een super dure boe dropped dan wil ik nog wel eens voorstellen dat iedereen die hem niet neemt 10g oid krijgt als compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
dankje

even ter verduidelijking, ik ben een rogue die dat ding wel kan gebruiken. Zodra je echter op een BoE epic rolled in een instance groep gaat meteen de hele groep incl de halve server meeneeden omdat zij er evenveel recht op hebben. I NEED $ FOR EPIC MOUNT

[ Voor 43% gewijzigd door Proqzor op 25-04-2007 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:07

Dhrax

Prog Lord

DrProctor schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:47:
[...]

dankje

even ter verduidelijking, ik ben een rogue die dat ding wel kan gebruiken. Zodra je echter op een BoE epic rolled in een instance groep gaat meteen de hele groep incl de halve server meeneeden omdat zij er evenveel recht op hebben. I NEED $ FOR EPIC MOUNT
Ben ik helemaal met je eens :) Ik rol zelf altijd op epics omdat andere mensen dat ook doen en vervolgens kom je even later diezelfde items tegen in de AH.

Zie niet waarom je niet kunt zou kunnen rollen, ieder heeft net zoveel recht als een ander in de party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
En stel nou dat diegene de BoE epic gaat gebruiken? Dus een rogue die Blinkstrike need omdat hij een slechter wapen heeft?
Als je dan ook need rolled puur om te verkopen (dus eigenlijk greed voor jou) dan ben je gewoon een egoistist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ging ik niet naar het cafe voor man - milan (gelukkig 3-2 :( ), wilde op tijd naar bed dus leek het mij goed om thuis te blijven.

Ik startte WoW op en probeerde een slabs party te regelen. na een paar minuten had ik er al 1. We wipeten op het 2e groepje :') omdat de tank leuk ging doen. Ik kreeg al nare flashbacks etc en overwoog serieus om te leaven. Toch maar niet gedaan en gezegd van: Kom laten we marks gebruiken :*)

Iedereen was het daar wel mee eens en zo gezegd zo gedaan. Vervolgens zoeften we echt door die instance heen. Geen enkel probleem. Zelfs bij hele mislukte pulls (niet wachten tot ik sap, pullen als er andere poppetjes rondlopen in de buurt) gingen de mobs netjes 1 voor 1 neer.

Ik had toch veel vertrouwen erin dat ik vandaag mijn 1e key fragment zou bemachtigen. Baas op baas werd gesloopt. En dan heb je murmur he :(

Ik zag mijzelf al needen op de assassination legs, maar dit was helemaal niet het geval. Keer op keer gingen we neer ( :+ ). Ik snapte er niks van.

De party zag er zo uit:

Hunter
Lock
Rogue (ik)
Priest
Warrior

Casters bleven uit de ring, warrior en ik erin. Hakken totdat sonicboom werd gecast, en dan rennen uit de circel, daarna weer meteen terug en verder hakken. Bij de debuff netjes bij de party vandaan gaan.

Voor mij was dit easypeasy want ik doe gewoon CoS, en nuke gewoon verder, maar die Sonic Boom vond mij niet zo aardig. Ik weet niet hoe het kwam, maar vaak kreeg hij me toch te pakken. Ik ben dagger dus sta sowieso achter dat misvormde stuk steen, maar het lijkt net of ik vaak te traag ben :?

Ik hou telkens die enemycastbar in de gaten. Als ik sonic boom zie, dan is het sprint en rennen, maar ik red het vaak net niet :(

De debuff is het probleem niet, maar die sonic boom wel. Moet ik van voren aanvallen enzo en backstab maar laten voor wat het is, en SS/SnDen/Rapture voor het leven?

Gelukkig wel me key kunnen krijgen maar die murmur begint me steeds meer te irritern.

Overigens had ik ook zo een Wow boekje gekocht, daar staan hele grappige strips/tips alles eigenlijk in. Het is een guide, en daar stonden ook in wat voor spelers er achter de classes zaten en DAT klopte imho wel aardig :D

Ik weet niet niet precies meer, maar ik doe me best:

Locks - Dotten,decursen - Houden van winnen :+
Pala's - Healers die moeilijk doodgaan - Hekel aan verliezen :+
Shaman - Healen, ranged dps, melee dps - Kan ieder type zijn :)
Mage - Fast life/fast death - The fearless >:) :D
Warrior - ? - De leider
Priest - Healen/supporten - Behulpzaam
Rogue - Stunnen, dotten - Agressieve spelers :+ >:)

Was trouwens best een leuk hoofdstuk. Ze gingen er namelijk helemaal op in. Bijvoorbeeld:

Kies je race op gevoel en niet op stats -bladiebla uitleg erbij
Kies je class omdat hij je ligt en niet omdat het de "flavour of the month is" nerfs/buffs komen toch wel
Kies je maan zorgvuldig - hele uitleg erbij, waarom,hoezo en waarom !

Leuk boekje :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:51
QuarK schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:05:
Als je dan ook need rolled puur om te verkopen (dus eigenlijk greed voor jou) dan ben je gewoon een egoistist.
Simpel, zoals al hierboven gezegd: rollen op een BoE Epic is meteen equipen, zo niet: Kenbaar maken aan guild/vrienden dat hij een ninja is.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:09:
[..]

Voor mij was dit easypeasy want ik doe gewoon CoS, en nuke gewoon verder, maar die Sonic Boom vond mij niet zo aardig. Ik weet niet hoe het kwam, maar vaak kreeg hij me toch te pakken. Ik ben dagger dus sta sowieso achter dat misvormde stuk steen, maar het lijkt net of ik vaak te traag ben :?

Ik hou telkens die enemycastbar in de gaten. Als ik sonic boom zie, dan is het sprint en rennen, maar ik red het vaak net niet :(

De debuff is het probleem niet, maar die sonic boom wel. Moet ik van voren aanvallen enzo en backstab maar laten voor wat het is, en SS/SnDen/Rapture voor het leven?

Gelukkig wel me key kunnen krijgen maar die murmur begint me steeds meer te irritern.
[..]
foute positie, melee range van Murmur is groot! je kan hem van ver buiten de 'rode circel' raken,
gewoon rupture gooien en zodra de cast begint, rennen, niet nog even je 1 extra ss, of je rupture eropgooien

dat kost je namelijk 1.5 en dan krijg je de sb voor je kiezen gewoon juiste range en plek zoeken en op tijd rennen

als ej achter hem staat ren je dus ook naar achteren de sonic boom uit, ga half scheef staan zodat je zijwaarts kan rennen

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 25-04-2007 14:15 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
verhaal

Overigens had ik ook zo een Wow boekje gekocht, daar staan hele grappige strips/tips alles eigenlijk in. Het is een guide, en daar stonden ook in wat voor spelers er achter de classes zaten en DAT klopte imho wel aardig :D

Ik weet niet niet precies meer, maar ik doe me best:

Locks - Dotten,decursen - Houden van winnen :+
Pala's - Healers die moeilijk doodgaan - Hekel aan verliezen :+
Shaman - Healen, ranged dps, melee dps - Kan ieder type zijn :)
Mage - Fast life/fast death - The fearless >:) :D
Warrior - ? - De leider
Priest - Healen/supporten - Behulpzaam
Rogue - Stunnen, dotten - Agressieve spelers :+ >:)
Je kan ook achter murmur gaan staan je hoeft ook niet naar de rest van de party te rennen je kan ook gewoon naar de muur achter Murmur rennen als je maar buiten die ophoging bent. Desnoods als je het te laat door hebt ff sprint er bij.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

ben ik blij dat het bij ons toch vaak passen is en dan even bekijken. Dan heb je tenminste nog de kans iemand om te praten of evt wat gold te bieden ;) Werkt echt verbazingwekkend goed en als ik dat item echt graag wil heb ik er wel wat voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
belfrink schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:00:
[...]

Ben ik helemaal met je eens :) Ik rol zelf altijd op epics omdat andere mensen dat ook doen en vervolgens kom je even later diezelfde items tegen in de AH.

Zie niet waarom je niet kunt zou kunnen rollen, ieder heeft net zoveel recht als een ander in de party.
als je een beetje beter gelezen had bedoelde ik dat ik juist een hekel heb aan mensen die needen op epics ookal kunnen ze die niet gebruiken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:14:
ben ik blij dat het bij ons toch vaak passen is en dan even bekijken. Dan heb je tenminste nog de kans iemand om te praten of evt wat gold te bieden ;) Werkt echt verbazingwekkend goed en als ik dat item echt graag wil heb ik er wel wat voor over.
Agree, nu ook regelmatig dat er bijvoorbeeld een shadowpriest en mage meezijn die even willen vergelijken met wat ze hebben en wat de ander heeft. Ook leuk als je daar niet maar beperkt de tijd voor hebt, die minuut extra looten is ook zo boeiend niet. Tenminste tijd om te rebuffen enzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Bokkie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:13:

als ej achter hem staat ren je dus ook naar achteren de sonic boom uit, ga half scheef staan zodat je zijwaarts kan rennen
Ik ga ook altijd half achterwaarts staan, maar eigenlijk meer zodat de healer snapt dat ik geen heals hoef. Verlies normaal gesproken ook 0 HP op murmur ;)

Naast dat je tijd genoeg hebt om weg te komen als je op max melee range staat, heb je OOK nog eens CloS en sprint. Als dat niet genoed is... :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
hm, gewoon weghollen, wel omdraaien en wegrennen en niet achteruit lopen, kheb em gister nog gedaan op heroic, damn wat is Murmur dan irritant zeg. Begonnen eerst met een try om te kijken wat hij allemaal deed, maar op heroic kan je kennelijk niet eens verder van em staan dan 10yards omdattie je anders vol schiet met 2k bolts :P En ohja range van Sonic boom is volgens mij nog een stukje groter ook nog ;) maar geen problemen gehad, gewoon omdraaien en weglopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
[...]
Maar als je voor het Needen even vraagt of je mag needen voor je Main rogue dan zou ik daar echt geen probleem mee hebben. (ook al kost een item 1000+ gold)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:13:
[...]

foute positie, melee range van Murmur is groot! je kan hem van ver buiten de 'rode circel' raken,
gewoon rupture gooien en zodra de cast begint, rennen, niet nog even je 1 extra ss, of je rupture eropgooien

dat kost je namelijk 1.5 en dan krijg je de sb voor je kiezen gewoon juiste range en plek zoeken en op tijd rennen

:X

Ga me niet vertellen dat je ook naar achteren kan rennen :'(

Damn, waarom kom ik daar zelf niet op :')

hartstikke bedankt iig, ik ga je tip snel in de praktijk brengen :*) _/-\o_
ErwienO schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:13:
[...]

Je kan ook achter murmur gaan staan je hoeft ook niet naar de rest van de party te rennen je kan ook gewoon naar de muur achter Murmur rennen als je maar buiten die ophoging bent. Desnoods als je het te laat door hebt ff sprint er bij.
Idem, bedankt voor je tip :*)
Ik vond het al zo raar dat ik altijd moes sprinten en het dan zelfs niet eens altijd haalde. Ik rende dus van achteren murmur naar voren (waar de casters staan zeg maar)
Helox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:24:
[...]

hm, gewoon weghollen, wel omdraaien en wegrennen en niet achteruit lopen, kheb em gister nog gedaan op heroic, damn wat is Murmur dan irritant zeg. Begonnen eerst met een try om te kijken wat hij allemaal deed, maar op heroic kan je kennelijk niet eens verder van em staan dan 10yards omdattie je anders vol schiet met 2k bolts :P En ohja range van Sonic boom is volgens mij nog een stukje groter ook nog ;) maar geen problemen gehad, gewoon omdraaien en weglopen.
Ook jij bedankt :), snap nu waarom iedereen zei dat het zo simpel was. Ik had er maar de grootste moeite mee :X

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
DrProctor schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:47:
[...]

dankje

Dat vertelde je er niet bij he : ) als je need rolled op een BoE epic die een verbetering is dat equip je hem gelijk. In guild runs is er wel over te praten om iemand need te rollen voor een alt. Voor een mount echter niet, ga dat maar lekker farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:27:
[...]
**[verhaal van prutser rogue**
die sonic boom is gewoon een aoe die net over de rand van die stenen circel komt, daarbuiten met je dus safe, dus gewoon altijd de kortste route nemen die je buiten de circel brengt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 22:13
vandaag gladioter shoulders gehaald :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Bokkie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:40:
[...]

die sonic boom is gewoon een aoe die net over de rand van die stenen cirkel komt, daarbuiten met je dus safe, dus gewoon altijd de kortste route nemen die je buiten de cirkel brengt :P
fixed (sorry, kon het niet aanzien O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:40:
[...]

die sonic boom is gewoon een aoe die net over de rand van die stenen circel komt, daarbuiten met je dus safe, dus gewoon altijd de kortste route nemen die je buiten de circel brengt :P
Ja dat snap ik, maar ik wist niet dat je ook naar achteren kon. Lees anders eerst even goed voordat je een reply geeft :)

En waardeoordelen, al dan niet hilarisch bedoelt, kan je wat mij betreft ook achterwege laten

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
Evil_Kroki schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:46:
[...]

fixed (sorry, kon het niet aanzien O-) )
circle, circel, cirkel

mooie combi nederlands en engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:59:
[...]

Ja dat snap ik, maar ik wist niet dat je ook naar achteren kon. Lees anders eerst even goed voordat je een reply geeft :)

En waardeoordelen, al dan niet hilarisch bedoelt, kan je wat mij betreft ook achterwege laten
weet je wat, bekijk jij het ff lekker voortaan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:10:
[...]

weet je wat, bekijk jij het ff lekker voortaan :O
Prima, genoeg mensen die wel normaal antwoord kunnen geven :) Ik ervaar dit ook niet als een gemis, mocht je daar wel de indruk van hebben.

Ik neem aan dat je de fout zelf ook al hebt gezien nadat je het opnieuw hebt gelezen. Verder hoeven we er geen woorden meer aan vuil te maken imho ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Wat blijft het toch een heerlijk gezellig topic om te lezen in vrije minuutjes op 't werk.... :P

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
On_E schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:15:
Wat blijft het toch een heerlijk gezellig topic om te lezen in vrije minuutjes op 't werk.... :P
Vrij <-> Werk ?

En inderdaad mooi om te zien dat wow-ers het ganken verbaal in dit topic voorzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

hij is gewoon een keyboardturner die te langzaam is om weg te rennen zodat hij wordt geWTFOMGBBQ door de sonicboom...

sorry, kon het niet laten ;)

idd, heerlijk leesvoer tijdens de werkzaamheden op het werk. Mis alleen de popcorn ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
deadsy33 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:17:
hij is gewoon een keyboardturner die te langzaam is om weg te rennen zodat hij wordt geWTFOMGBBQ door de sonicboom...

idd, heerlijk leesvoer tijdens de werkzaamheden op het werk. Mis alleen de popcorn ;)
En de "Jerry Jerry" op de achtergrond :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:46
ErwienO schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:35:
Dit vink ook raar hoor, bij ons werkt het heel anders er word bij ons gevraagr die er een enchanter is als die er is dan wacht hij altijd tot de laatste gegreed heeft en need hij hop DI en nog een roll voor de stuff die er uit komt klaar. Dat rare gedoe over allemaal passen, en helemaal als je dan weer een nieuwe bij je hebt die drukt toch meestal greed en is het item voor de vendor heb je helemaal niks.
Dat een nieuw iemand greed op dat moment kan idd gebeuren, maar dan wordt vriendelijk verzocht de volgende keer net als de rest te passen in dat geval. En zo blijft de traditie op Turalyon in stand.
Blijft die persoon vervolgens volgens zijn eigen ideeën doorrollen, dan maakt ie wel snel (negatieve) naam op de server ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 14:59:
[...]

errr ok als je weet dat het een cirkel is dan isset ook gewoon dom vanjezelf dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je bent gewoon een prutser als je de sonicboom niet kan ontwijken :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
deadsy33 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:17:

Er zit nu een klasje voor me te programmeren(core ADO.net). Ik zit lekker een beetje te internetten / wow forum lezen en class builds te bedenken. Vanavond terug speccen naar fire en dan mijn lvl 37 rogue even uppen naar 38-39 om dan maar lekker te gaan pvp'en als de queue te doen is.

ps. al mijn pugs komen niet voorbij de mobs vlak voor murmur
en met invisibility komt mijn mage net niet langs alle mobs.. (volgende keer eens proberen invis en dan invis pot oid)

pss. zodra ik flink wat meer +damage heb ga ik eens frost proberen met mijn pure +crit fun build is frost niet zo'n goed idee lijkt me.

[ Voor 19% gewijzigd door barfieldmv op 25-04-2007 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmm deze week mijn mage(64) gerespecced naar 49/10/0 .
wou toch een keer slow proberen. en een arcane build. maar bestl wel sick. 3k fireball crits zijn toch wel fijn.
het is wel heel erg wennen. ik was bang dat arcane saai zou zijn. maar het is gewoon een hele andere maniere van spelen. je kan in principe al je spells gebruiken, omdat ze door arcane geboost worden. mis wel DB en Blastwave.
maar mijn AE crit voor rond de 900 wat ook niet verkeerd is.

wellicht maar weer eens een build die arcane/frost is voor de afwisseling.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:21:
[...]

errr ok als je weet dat het een cirkel is dan isset ook gewoon dom vanjezelf dan 8)7
Euhmm, nee toen ik voor het eerst met een party daarheen ging, kreeg ik dit te horen, dus dat doe ik braaf. Weet ik veel dat het niet zo moet 8)7

Overigens, de mensen die menen "grappig" te zijn en eventueel denken dat ik hier wakker van lig, moet ik helaas teleurstellen met het antwoord dat ik het weet te relativeren en het helemaal niet erg vind dat ik iets niet weet in een spelletje. Wat een leven zullen de "grappenmakers" hebben als ze zich dat aantrekken :')

:Ohhh ik weet iets niet over een spelletje !!! Aahh me leven :')
Grappig dat je de nerds er zo uit pikt, en de normale mensen ook :) Bewijst meteen dat niet alle tweakers sociaalgestoorde mensen zijn, maar je hebt ze wel :'(

Zou me daar meer zorgen over maken dan dat je gpwnd wordt in een spel

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je besteed er verdacht veel tijd aan om vooral duidelijk te maken dat je er helemaal niet mee zit en je doet ook heel veel moeite om vooral af te geven op "nerds".. volgens mij een gevalletje van projectie

[ Voor 17% gewijzigd door Bezulba op 25-04-2007 15:33 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt wel mee. Dit is de 1e post :). Als het rustig is op me werk doe ik graag even wat anders. Roken heb ik een half uur geleden al gedaan en dit topic lezen vind ik nu eenmaal leuk :)

Volgens mij is het gene wat jij over mij denkt een gevalletje zelfprojectie ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:27
FLAMEWARS *O* *O* *O* *O* *O*

JERRY JERRY JERRY

pff, komop mensen, help elkaar ipv te ouwehoeren op elkaar hoe goed of slecht jij of zij wel niet is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al gelukkig wel geholpen. Ik weet nu wat ik verkeerd deed en hoe ik dat nu kan voorkomen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ik hou van hobbys

murmur is easy alleen ik spaar mn cps liever op voor een extra snd als je weer kan dpsen dan het te gebruiken voor rupture. Maar dat hangt van je equip af wat beter is natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
ja, mooie caravans zijn dat.
Leuk om achter je mount te hangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
Iemand wel eens een lock tegengekomen als bot?
Ik tot nu toe alleen maar hunters, paar dagen geleden in Zanga een (lvl 68) lock die de bog lords aant killen was, waarschijnlijk voor de mote of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zo deed ik het ook. Als de tank aan ging vallen, ging ik erachter aan, dan ambush omdat die meer dmg doet als garote, dan backstab en SnD'en. Als ik zag dat de debuff/sonic boom eraankwam, deed ik CoS en bleef ik gewoon staan. Dat ging goed. Als ik CoS op cd stond en die sonic boom kwam eraan, drukte ik meteen op sprint en rende naar voren, maar hoe snel ik dat ook deed, ik redde het meestal echt _net_ niet. Maarja nu snap ik dat wel, als ik gewoon naar achteren kan rennen, bespaart dat zoveel tijd :X

Achja, voor mij heeft het nu niet meer echte hoge prio omdat ik me key al heb. Maar die assassination leggings zijn wel leuk. Zal vanaaf ff een guildrun regelen :)

edit:
Ik kom zelf meestal hunters/rogues tegen als bots

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:31:
je besteed er verdacht veel tijd aan om vooral duidelijk te maken dat je er helemaal niet mee zit en je doet ook heel veel moeite om vooral af te geven op "nerds".. volgens mij een gevalletje van projectie
eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:21:
je bent gewoon een prutser als je de sonicboom niet kan ontwijken :P
eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 12:17:
eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:03:
îk geloof dat dat need/greed balke 2 minuten doortikt.. dus weinig tijd om te vragen is er niet
eendje schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:08:
tjah dat krijg je met pvp.. reroll pve dan maar he. (om deze discussie gelijk maar even dood te meppen)
Ik kan het gewoon niet laten eendje. Dit zijn 5 $random quotes van je eendje van de laatste paar pagina's. Wees svp/aub/please/plx eens iets positiever. Zeur niet zo enorm op elke opmerking die er geplaatst wordt en probeer eens je mening te onderbouwen ipv alleen je mening neer te plompen

sorry als iemand zich hieraan stoort, dont blame me for being honest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2007 @ 15:42:
Ja zo deed ik het ook. Als de tank aan ging vallen, ging ik erachter aan, dan ambush omdat die meer dmg doet als garote, dan backstab en SnD'en. Als ik zag dat de debuff/sonic boom eraankwam, deed ik CoS en bleef ik gewoon staan. Dat ging goed. Als ik CoS op cd stond en die sonic boom kwam eraan, drukte ik meteen op sprint en rende naar voren, maar hoe snel ik dat ook deed, ik redde het meestal echt _net_ niet. Maarja nu snap ik dat wel, als ik gewoon naar achteren kan rennen, bespaart dat zoveel tijd :X
Let idd wel op dat je je met behulp van je muis omdraait en niet met je keyboard :)

Heb vorige week een kwartier + 2 wipes nodig gehad om een warrior uit te leggen dat keyboard turnen ongeveer 5 keer zo lang duurt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Laatst online: 27-08 16:14
Daarom is een hunter bij mij KoS!!
ik kom alleen maar huntard bots tegen

BTW Ik heb net ff lekker me Epic Blacksmithing Axe gefixed Wooot!
vanavond eens even wat alliance neer knuppelen _/-\o_

[ Voor 46% gewijzigd door dna_fatrabbit op 25-04-2007 15:47 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.