Mij is altijd geleerd om iets aan de stekker beet te pakken en het aan de stekker eruit te trekken. Het snoer nooit pakken omdat je het snoer uit de stekker kunt trekken en bij een kabel die in het stopcontact gaat is dat niet zo erg handig. Tenzij je natuurlijk jezelf om zeep wil helpen (hoewel er dan heel wat betere methoden zijn).Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:37:
[...]
Die bij mij al eens geknakt is. Daarnaast ziet mijn kabel er inmiddels enorm verfrommeld uit, doe mij maar een normale adapter met een fatsoenlijke plug, die je er normaal uit haalt zonder aan de kabel te moeten zitten.
Altijd bij de stekker vast pakken en nooit bij het snoer, ongeacht wat voor kabel het is.
Tja, je geeft al wel aan dat het werkt, het werkt niet optimaal maar het werkt. Dat is wat je ook kunt verstaan onder PnP. De Dell kleurenlaser hier werkte standaard gewoon in OS X maar pas na installatie van de drivers kon ik andere zaken als de duplex module installeren en gebruiken.Mijn CRT wil op de optimale resolutie enkel op 60Hz. Plug and Play??
Bij veruit de meeste andere systemen werkt het dan gewoonweg niet. Dat is wel erg fijn aan OS X vind ik: je hebt gewoon de basic functionaliteit en dat is vaak voldoende om net even iets te doen. Als het een oplossing op lange termijn moet zijn dan is zoiets niet acceptabel en moet je op zoek naar iets als een driver.
Voor 8 cm cd's kon het nog wel eens lastig zijn vooral voor mensen die apparaten hebben die gebruik maken van die schijfjes. Maar business cards...die worden amper gebruikt. De gewone papieren versie is stukken goedkoper en netzo effectief.Waardoor je er geen 8cm CD of businesscard CD in kunt stoppen.
Waardoor je dus nooit het probleem hebt dat je enorme torsiekrachten op het scherm los laat omdat je hem aan 1 kant pakt en de kracht niet gelijkmatig wordt verdeeld. Ander voordeel is dat je scherm dan niet zomaar openvalt wanneer je je laptop bijv. in de tas wil stoppen. Er zijn geen laptops die je met 1 hand kunt openen voor zo ver ik weet, je moet altijd met 2 handen werken.Waardoor hij niet gemakkelijk met 1 hand open gemaakt kan worden.
Jouw reacties lezen hier in het Apple forum is al voldoende (ja, dat is een beetje een nadenkertje)Kom voor de grap eens langs om mijn whine te horen.
Zei de pessimist. Je kunt ook overal een nadeel in zien en ik heb een beetje het idee dat jij dat als sport verheft. Tuurlijk zitten er nadelen aan en het is prima dat je die nadelen van de Macbook opsomt maar wees wel redelijk. Wat je nu doet is puur voor alles een nadeel bedenken en dat zit toch echt richting het sneue aan. Een ander die in dit topic komt om de ervaringen te lezen heeft hier echt helemaal geen moer aan.Zo zie je maar: Elk voordeel heeft ook zo zijn nadeel.
Sharp en consorten hebben veelal dunnere en kleinere laptops, er is zelfs een hele markt voor: de zogenaamde subnotebooks. De Macbook zit hier net een beetje tegenaan te hikken.Doessie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:00:
Is er op dit moment op de markt een dunner model verkrijgbaar?Welk merk dan ook laat het hier even weten.
Dat scherm van 13,3" is hartstikke mooi voor onderweg maar als je echt erg veel dingen aan het doen bent en veel schermen open hebt staan dan wordt het een beetje te klein merk ik. Ik heb een Dell 2007WFP aangeschaft en ik moet zeggen dat dat toch wel erg relaxt is. Ik heb ineens heel wat meer oppervlak, werkt wel erg fijn. Je ziet dan ook goed wat het verschil is tussen een laptop scherm en een losse TFT: de kleuren op de laptop zijn heel wat minder sprankelend.