Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:37:
Die bij mij al eens geknakt is. Daarnaast ziet mijn kabel er inmiddels enorm verfrommeld uit, doe mij maar een normale adapter met een fatsoenlijke plug, die je er normaal uit haalt zonder aan de kabel te moeten zitten.
En al die DC-jacks die gaan verslijten op de gewone laptops? Die afbreken? Die een duw krijgen en zo heel het moederbord kapot helpen? Dan liever mijn adapter van mijn MacBook vervangen, kost me 50 euro ipv 600 euro voor een nieuwe moederbord.
Mijn CRT wil op de optimale resolutie enkel op 60Hz. Plug and Play??
Dat jij nu nog altijd met CRT's werkt (die blijkbaar de Plug and Play niet eens goed kunnen doen), zegt niets over de MacBook.
Bij het aansluiten van een beamer (via VGA, verdorie - plug & play!) ging dat meteen. Met Windows laptops ging dat een flink stuk moeizamer toch hoor...
Waardoor je er geen 8cm CD of businesscard CD in kunt stoppen.
Ken jij een DVD-brander dan die zo dun is als de MacBook? Ik heb in heel de tijd dat ik al met computers werk (en dat is al een tijdje), nog maar 1 enkele keer zo'n CD tegengekomen. En meestal kom je ze dan nog tegen voor inferieure hardware, zoals een de mass storage drivers voor USB.... Boeiend, onder Windows XP / Vista.... En al helemaal onder OS X.
Waardoor hij niet gemakkelijk met 1 hand open gemaakt kan worden.
Denk je dat ik mijn vorige laptops open kon doen met 1 hand, terwijl die een 'normale' sluiting hebben? De MacBook is op dat gebied beter...
Kom voor de grap eens langs om mijn whine te horen.
Had je dit topic eens goed doorgelezen ipv continu te zitten ranten ipv positief bij te dragen aan de mindere kenmerken van de MacBook, dan had je gelezen dat je:
a) een programma kan downloaden die de whine volledig wegdoet (gebruik ik nu ook)
b) een nieuw logic board kan laten installeren.
Zo zie je maar: Elk voordeel heeft ook zo zijn nadeel.
Kan ik enkel maar beamen.
Ik wacht vol spanning op je ongetwijfeld enorm spannend antwoord. Ik verwacht niets anders dan opnieuw gemekker.