Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 28.837 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Twixie schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:22:
Zijn er hier nog GT-fans ?
Ik heb een groot probleem met GT:HD. Om de een of andere reden vergeet het spel mijn high-scores na een tijdje :(. Zo had ik op alle wagens een high score in de top-100 online. Na 2 weken het spel nog eens boven gehaald, en niet alleen heb ik geen enkele score meer online, maar ook lokaal geeft het spel bij geen enkele wagen mijn vorig record. Maw ik kan gewoon weer vanaf nul beginnen :( . Is al de tweede keer dat mij dit gebeurt overigens...
Dit komt doordat elke maand de online scores worden gereset...

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:37
Dit komt doordat elke maand de online scores worden gereset...
Maar ik zou toch op zijn minst verwachten dat mijn eigen scores op mijn eigen systeem behouden blijven ? Of is dat met opzet omdat het een demo is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

johnnyv.nl schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:21:
[...]

Zo ziet het er dus wel degelijk uit op de ps2, wat wil je als je sd-beeld op een hd-tv gaat weergeven :)
Hmm, dat is wel jammer. Ik heb ook wel eens verhalen gehoord dat de weergave vanaf de ps2 beter is dan ge-emuleerd vanaf de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Twixie schreef op zondag 06 mei 2007 @ 23:22:
Zijn er hier nog GT-fans ?
Ik heb een groot probleem met GT:HD. Om de een of andere reden vergeet het spel mijn high-scores na een tijdje :(. Zo had ik op alle wagens een high score in de top-100 online. Na 2 weken het spel nog eens boven gehaald, en niet alleen heb ik geen enkele score meer online, maar ook lokaal geeft het spel bij geen enkele wagen mijn vorig record. Maw ik kan gewoon weer vanaf nul beginnen :( . Is al de tweede keer dat mij dit gebeurt overigens...
Zijn trouwens geen echte top 100 scores, maar een "tentative" score. Ik heb ook best vaak in de top 100 gestaan, en ik doe het op zich goed, maar niet zo goed dat ik een "echte" top 100 plaats kan hebben, geloof ik niets van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Twixie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 08:56:
[...]
Maar ik zou toch op zijn minst verwachten dat mijn eigen scores op mijn eigen systeem behouden blijven ? Of is dat met opzet omdat het een demo is ?
Als het goed is is jouw "oude" tijd nog wel aanwezig op je machine, je zal hem alleen nogmaals moeten rijden om weer in de ranking te komen. Op jouw eigen systeem zijn dus geen scoren alleen online rankings
Bartjuh schreef op maandag 07 mei 2007 @ 10:05:
[...]

Zijn trouwens geen echte top 100 scores, maar een "tentative" score. Ik heb ook best vaak in de top 100 gestaan, en ik doe het op zich goed, maar niet zo goed dat ik een "echte" top 100 plaats kan hebben, geloof ik niets van :P
"tentative" komt alleen doordat jou tijd alwel gepost is maar nog niet is opgehaald (Kijk maar eens naar de tijd als je de rankings ophaald), hierdoor is jou tijd nog niet officieel. Haal je echter 30minz later je rankings op zal je zien dat het redelijk klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:37
Het waren wel degelijk echte top 100 plaatsen, want toen ik 's anderdaags ging terugkijken, waren ze nog steeds top-100 ;). Ze waren idd wel niet zo goed als die tentative (daar had ik zelfs eens een 13de stek).
Hoedanook is het wel k*t dat ik niet alleen mijn online scores maar ook mijn eigen records telkens weer kwijt ben. Blijkbaar is dit echter wel niet normaal :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Twixie schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:12:
[...]

Het waren wel degelijk echte top 100 plaatsen, want toen ik 's anderdaags ging terugkijken, waren ze nog steeds top-100 ;). Ze waren idd wel niet zo goed als die tentative (daar had ik zelfs eens een 13de stek).
Hoedanook is het wel k*t dat ik niet alleen mijn online scores maar ook mijn eigen records telkens weer kwijt ben. Blijkbaar is dit echter wel niet normaal :(.
Dat is inderdaad niet normaal. Je savegame corrupt? Of wissel je steeds van accounts (Lijkt me van niet)?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2K schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:31:
Voor de geinteresseerden: hier in Hoofddorp bij de lokale Top1toys is de PS3 voor 499,- te koop en 10% korting op spellen. De buurman van die winkel (platenzaak) verkoopt hem voor 549,99 Ze beginnen blijkbaar hun geduld te verliezen.
Hmmm 499,- dat is me een mee valler, ben van plan vrijdag eentje te halen... maar euh weet je toevallig of dat een stunt prijs is voor een paardagen of voor altijd :D

ps: ook een hoofddorper ,woon 100 meter vanaf de The Snooker Academy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor spellen kun je beter even op e-bay kijken. RFOM ging daar voor € 41,-- weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Of op play.com, MotorStorm, RFOM, RidgeRacer gaan daar voor 47E. NBA & NHL voor 28E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoefMeistert schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:08:
Of op play.com, MotorStorm, RFOM, RidgeRacer gaan daar voor 47E. NBA & NHL voor 28E
Nhl2k7 is echt super om tegen elkaar te spelen, lekkere leercurve een topspel. Jammer dat er wat issues zijn met online gaming. Eerst moeten er wat poorten worden opengezet voordat het ps3tje wil connecten. Dit hoeft bijvoorbeeld met motorstorm niet.,,,,,, geeft nogal wat frustraties bij sommige gebruikers. Voor die paar Euro's is het het zeker waard. Ik heb ook de NBA demo gespeelt, die vond ik dus helemaal ruk. Het ziet er leuk uit, maar totaal geen spelbeleving......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
kun je R:FOM eigenlijk ook splitscreen online spelen?

dat ben ik eigenlijk inmiddels wel een beetje gewend op de 360, en het is gewoon altijd leuker met 2 man online

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 10:58:
kun je R:FOM eigenlijk ook splitscreen online spelen?

dat ben ik eigenlijk inmiddels wel een beetje gewend op de 360, en het is gewoon altijd leuker met 2 man online
In R:FOM heb je meerdere opties als multiplayer beleving, CO-OP (offline storymode), online en offline multiplayer.
Online mulitplayer heb je geen splitscreen optie wel kun je alle online spelmodi spelen dmv de offline multiplayer en die is dan wel weer splitscreen. Maar naar mijn weten kun je geen Online games spelen met zijn tweetjes vanaf 1 PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:52:
[...]

In R:FOM heb je meerdere opties als multiplayer beleving, CO-OP (offline storymode), online en offline multiplayer.
Online mulitplayer heb je geen splitscreen optie wel kun je alle online spelmodi spelen dmv de offline multiplayer en die is dan wel weer splitscreen. Maar naar mijn weten kun je geen Online games spelen met zijn tweetjes vanaf 1 PS3.
Calling All Cars kan het mee. En in de toekomst oa ook Warhawk. Zullen vast nog wel meer games komen waarbij het kan, maar in Resistance zit het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:32

Kluus

Gang is alles

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:52:
[...]

Ik vind het persoonlijk ook erg jammer dat je geen bots toe kan voegen in split-screen games! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 19:44:
Voor spellen kun je beter even op e-bay kijken. RFOM ging daar voor € 41,-- weg.
Resistance kan je hier http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=140116113352 al voor 35 euro kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij nu eigenlijk af vraag, spelen jullie op de ps3 dan de FPS games ook met een toetsenbord en muis of gewoon met de controller?

Ik ben eigenlijk nogal best van mening dat je enorm in nadeel bent als je met controller vs keyboard en muis speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 20:01:
Wat ik mij nu eigenlijk af vraag, spelen jullie op de ps3 dan de FPS games ook met een toetsenbord en muis of gewoon met de controller?

Ik ben eigenlijk nogal best van mening dat je enorm in nadeel bent als je met controller vs keyboard en muis speeld.
Ik speel COD3 met de controller en dat is best wennen als je muis+keyboard bent gewend. Ik zit er wel aan te denken om er vast een keyboard en muis aan te hangen, net even wat prettiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillerB schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 21:01:
[...]

Ik speel COD3 met de controller en dat is best wennen als je muis+keyboard bent gewend. Ik zit er wel aan te denken om er vast een keyboard en muis aan te hangen, net even wat prettiger.
Maarja met die reden twijfel ik nog, want dan kan ik net zo goed nu voorlopig bij mijn pc blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Werkt die muis dan gewoon? Weer wat geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

zAo schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:22:
Werkt die muis dan gewoon? Weer wat geleerd :)
nee... net als R:FOM werkt kb + muis niet! UT2007 daarentegen gaat het wel supporten las ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Convoy op 09-05-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Iemand nog iets gemerkt van de PS-Store update?
Zie hier geen verschil.. Nog steeds geen PS1 games voor mijn PS3/PSP :(

* Madshark begint zich langzamerhand steeds meer te irriteren aan Sony's houding t.o.v. EU klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Er zal onderhuids wel het 1 en ander aangepast zijn hoor :)

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 09-05-2007 12:16 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 08:39

Convoy

g44p

Madshark schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 11:52:
Iemand nog iets gemerkt van de PS-Store update?
Zie hier geen verschil.. Nog steeds geen PS1 games voor mijn PS3/PSP :(

* Madshark begint zich langzamerhand steeds meer te irriteren aan Sony's houding t.o.v. EU klanten.
hier ook geen verschil :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag over die PS1 games die mogelijk straks komen? Zijn dit precies dezelfde games als voor de ps1 of zijn deze verbeterd? Kan met voorstellen dat het er niet uitziet met de oude ps1 resoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Precies hetzelfde. Bereid je voor op een pixelfestijn ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:19:
Jammer, had nog een beetje hoop dat ze de boel een beetje "opgeleukt" hadden. Waarom is hier zoveel vraag naar dan? Of hebben alleen PSP bezitters hier belang bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:19:
En foute integer based poly-fillers.... :X. veel games die wat performance halen hebben datzelfde probleem dat bij polygonen die perspectief hebben de texture filler fout gaat door afrondingsfouten, ik dacht dat de PS2 zn emu voor ps1 games dat verhielp met een bilinear filter, maar op de ps3 hebben ze geen bilinear aangezet voor die ps1 games?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die loopt nog 6 dagen, of is het een nu kopen prijs ? ik zie dat nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 15:00:
[...]

En foute integer based poly-fillers.... :X. veel games die wat performance halen hebben datzelfde probleem dat bij polygonen die perspectief hebben de texture filler fout gaat door afrondingsfouten, ik dacht dat de PS2 zn emu voor ps1 games dat verhielp met een bilinear filter, maar op de ps3 hebben ze geen bilinear aangezet voor die ps1 games?
De emu van PS1 games is ongeveer gelijk aan die van de PS2. Lijkt me dat het met gedownloade games hetzelfde zal zijn. Niet op gelet eerlijk gezegd. Zal misschien best wat veranderd zijn. Dit soort technische invulling zullen in de regel ook een heel klein verschil maken.

Over het algemeen is dr geen verschil tussen PS1 games toen en PS1 games nu. Het zijn immers precies dezelfde games. Dat bedoel ik en volgens mij was dat ook de vraag.
Zo is met een convertor een originele PSX game om te zetten tot het formaat waarmee die op de PSP te spelen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 09-05-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
*snif* voorlopig geen PS3 voor mij, mijn hdmi kabel is afgebroken :S bij het uit de tv trekken bleef het voetje in de tv zitten...

jaja ik weet het, ik riep eerst nog; geweldig zo'n goedkope kabel... nou ik weiger gewoon 60 euro te dokken voor 1 meter kabel; (dat is de goedkoopste prijs hier in een straal van 20km)

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 09-05-2007 17:48 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 17:47:
*snif* voorlopig geen PS3 voor mij, mijn hdmi kabel is afgebroken :S bij het uit de tv trekken bleef het voetje in de tv zitten...

jaja ik weet het, ik riep eerst nog; geweldig zo'n goedkope kabel... nou ik weiger gewoon 60 euro te dokken voor 1 meter kabel; (dat is de goedkoopste prijs hier in een straal van 20km)
Zit toch wel nog een andere aansluiting op de tv ofnie? Minder kwaliteit misschien, maar toch........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Weet iemand nog iets over de zogenaamde Playstation 4?
Deze website beweert dat hij er al binnen 18maanden zou moeten zijn 8)7

laat maar...

[ Voor 16% gewijzigd door Wootism op 09-05-2007 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Pfff, een van mijn 2 draadloze controllers is defect geraakt.Als ik het playstation knopje druk dan reageert de controller niet meer. Ga hem dus nu vandaag maar wegbrengen. Vind het alleen wel vaag dat ie na 1,5 maand al defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel opgeladen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
uiteraard issie opgeladen. Maar ook met kabel aangesloten geeft dat ding problemen. Als ik met de kapotte controller op de ps toets druk kan ik helemaal niks meer met het systeem. Ga dus de controller terugbrengen omdat de andere controller geen problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook wel eens vastlopers gehad?
Een enkele keer loopt mijn PS-3 volledig vast (meestal tijdens internetten of tijdens het sluiten van de browser, warmteprobleem is volgens mij uitgesloten). Gebeurt niet tijdens gamen overigens.
En hoor je niet een melding te krijgen als de accu van de sixaxis weer vol is? volgens mij kreeg ik deze eerder wel en nu niet meer, alhoewel ik er niet zeker van ben.

...en een quote uit een review van Motorstorm:
"Some critics have called it shallow, but if that's the case, I wish more games were this shallow."
(http://www.videogamecritic.net/index.htm)
GEWELDIG!!!! In eerste instantie heeft de demo mij tegengehouden om de game aan te schaffen, uiteindelijk toch de keuze gemaakt en wat een geweldig bruut spel is dit! Volgens mij toch enigzins slachtoffer van te hoge verwachtingen als 'firstcommer' en de CGI-video...
De speelbare demo (volgens mij ziet het veld 'Raingod Mesa' er ook beter uit als in de demo) doet geen recht aan het complete spel volgens mij.
Als dit al haalbaar is met Havok 4.0 engine, mijn god, wat kunnen we wel niet verwachten als games als Motorstorm 2 gebruik gaan maken van de Havok 4.5 engine?!?

En Oblivion is ook super! Heb wel 2 vastlopers gehad tot nu toe (PS-3 freeze! Toen ik daarna de bestemming van een andere kant benaderde ging het prima) maar de beste RPG die ik tot nu toe heb gespeeld! Erg goed uitgevoerd ook op de PS-3 aangezien je wel een heel zware pc nodig bent om het net zo soepel te krijgen en vanwege de diverse bugfixes uit de 360-versie (bijvoorbeeld cache van de 360 die vol raakt waardoor die om de 2 stappen moet laden, pffff, gelukkig niet aanwezig hiero).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol om de 2 stappen is een beetje overdreven ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is toch wat ik hier heb gelezen:
http://www.gamer.nl/doc/39009

Alhoewel ik het niet met eigen ogen heb gechecked O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11
@ZenphiR:
Warmte probleem zal het zeker niet zijn, want als hij te warm wordt verschijnt er een nette melding in het scherm rechtsboven.
Melding dat je sixaxis vol is? Ik zag volgens mij dat het lampje niet meer knippert op de controller, maar melding heb ik nooit gezien (maar meestal staat de TV uit als hij oplaadt, kabel te kort om mee te spelen vind ik).

En de demo van Motorstorm is inderdaad geen goede reclame voor de game. Ik lees vaker dat mensen hem niet kopen vanwege de demo, wat een big mistake is! Hartkloppingen krijg ik van dat spel, in positieve zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Wootism schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 23:19:
Weet iemand nog iets over de zogenaamde Playstation 4?
Deze website beweert dat hij er al binnen 18maanden zou moeten zijn 8)7

laat maar...
Hmm...de omschrijving klinkt als een variant op de PSX zoals ze die voor de PS2 gemaakt hadden (toch? Of was het gecancelled?)...oftewel een Playstation geheel ingebouwd in een entertainment system...eens kijken of we ons dit over twee jaar nog herinneren! :P

[ Voor 9% gewijzigd door WaterFire op 10-05-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hoelang blijft een spel als Oblivion leuk? Ik lees overal heel veel positieven dingen, maar is het op een gegeven moment niet alleen maar meer van hetzelfde?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
AtHomer schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 16:56:
Hoelang blijft een spel als Oblivion leuk? Ik lees overal heel veel positieven dingen, maar is het op een gegeven moment niet alleen maar meer van hetzelfde?
Ja, het wordt zeker meer van hetzelfde, maar het bleef mij lang genoeg boeien om de 1000 achievement points te halen. Dat wil zeggen, alle main quests doen en alle quests doen van de gildes. Dan ben je 100+ uur bezig.

In principe is elke RPG meer van hetzelfde (aangezien je ze vaak) maar de goede blijven boeien, dit is er één van naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:55

Polycom

Poes van goud

Ik zou met oblivion even wachten totdat de game de helft van de prijs is.. dan doe je sowieso een miskoop. 30euro voor een game die je misschien wel 100+ uur bezig houdt is zeer oké te noemen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Heb motorstorm ook gekocht, wat een opfrisser voor het race-genre! :D

Serieus: Die botsingen zijn echt vet, meestal bij de start veel botsingen, buggy's die in vele stukken om je heen vliegen geeft echt een hele dimensie aan een race spel. Ik kan in ieder geval geen gelijke op welke console dan ook aanwijzen. Heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:59:
De speelbare demo (volgens mij ziet het veld 'Raingod Mesa' er ook beter uit als in de demo) doet geen recht aan het complete spel volgens mij.
Er zijn er wel meer die het daarmee eens zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorstorm en Oblivion zijn op het moment de games die mij aan mijn lcd gekluisterd houden. Vanavond weer even online motorstormen. Alleen al hoe de voertuigen van motorstorm volledig uit elkaar donderen is geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
Is het zo dat als je een import game hebt met een online modus dat je wel op de server van die regio komt (online). Of kom je dan ook gewoon in servers van je eigen regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe kom ik met motorstorm op iedere server. Ik heb ook wel eens op een australische server mee geracet. De kans op lag is dan iets groter denkt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Hebben jullie niet dat motorstorm echt idioot frustrerend wordt in de laatste races van de singleplayer? Er was echt een level op raingod mesa met de buggies en dat was gruwelijk. echt gruwelijk. De AI probeert je daar gewoon echt tegen te werken op een niet leuke en zelfs domme manier.

Je had als het ware 12 racers waaronder jij, 10 van hen vormen letterlijk een doos om je heen en duwen je met zn allen de afgrond in terwijl de ene die over blijft door boost naar de finish om te winnen. Echt dat was een van de meest frustrerende levels die ik ooit heb meegemaakt bij een spel.

Het was natuurlijk dan ook 2X zo mooi toen ik de race won :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 20:31:
Tot nu toe kom ik met motorstorm op iedere server. Ik heb ook wel eens op een australische server mee geracet. De kans op lag is dan iets groter denkt ik.
Australie valt net als wij onder de PAL regio. Amerika zie je bijvoorbeeld niet staan, alleen EU en AUS. Dus welzeker regiogebonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:50
Heeft iemand ooit het spel "Full Auto 2" gespeeld?

Ik heb het gekocht, en ik vind het wel supervet. Alleen ik vind de missies echt idioot moeilijk.
Online is het al helemaal tof, elkaar lekker kapot rijden ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoDo schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:33:
Heeft iemand ooit het spel "Full Auto 2" gespeeld?

Ik heb het gekocht, en ik vind het wel supervet. Alleen ik vind de missies echt idioot moeilijk.
Online is het al helemaal tof, elkaar lekker kapot rijden ed.
Is dat online een beetje leuk om te spelen? En zijn er veel mensen online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeRacer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-04-2024

BladeRacer

Los Angeles november, 2019

@ julius:

Heb je al geprobeerd je controller te resetten? Er zit ergens achterop zo'n klein gaatje waar je met een scherp voorwerp dat ding weer aan de praat kan krijgen volgens de gebruiksaanwijzing.

~" Quite an experience to live in fear, isn't it? That's what it is to be a slave "~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Heb wel de demo van FA2 geprobeerd. Wat een drama :)
Niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
@bladeracer: reset geprobeert, geen resultaat, ga hem straks dan maar naar de winkel terugbrengen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:59:
Hebben jullie ook wel eens vastlopers gehad?
Een enkele keer loopt mijn PS-3 volledig vast (meestal tijdens internetten of tijdens het sluiten van de browser, warmteprobleem is volgens mij uitgesloten). Gebeurt niet tijdens gamen overigens.
[...]
En Oblivion is ook super! Heb wel 2 vastlopers gehad tot nu toe (PS-3 freeze!
Wat bedoel je nou dan, WEL of GEEN vastlopers bij het gamen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:01:
[...]

Wat bedoel je nou dan, WEL of GEEN vastlopers bij het gamen? :?
Lekker duidelijk he? |:(
De 2 keer vastlopen tijdens Oblivion leken mij meer veroorzaakt door een bug in het spel zelf, want toen ik daarna dezelfde locatie van een andere kant benaderde ging het wel goed.
De andere keren dat de PS-3 vastliep leken mij meer op spontane XMB-browsererrors.... 8)7
DUS: wel 2 vastlopers gehad tijdens gamen, maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al eens geprobeerd om een cdtje in de ps3 te proppen alstie uit staat :9 . Cdtje erin en *piep de ps3 springt aan en vreet het cdtje op }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:26:
heeft iemand al eens geprobeerd om een cdtje in de ps3 te proppen alstie uit staat :9 . Cdtje erin en *piep de ps3 springt aan en vreet het cdtje op }:O
Nu ja als de stroom uit staat ( dus niet op stand by ) zal dit ook niet gebeuren ;) maar als je remote het apparaat kan starten dan zal ook wel een cd erin proppen dat effect hebben.

Heerlijk stil trouwens de speler :)

Vraagje aan iedereen ( gewoon geinterreseert ) wie van jullie heeft de PS3 in een meubel ingebouwd en wie heeft hem op zijn "zijkant" staan. Zelf heb ik gevoeld dat de warmte vooral aan de rechterkant eruit komt en dat de playstation 3 op de zij plaatsen best wel een goed idee is :)

Natuurlijk deed hij het ook goed toen hij gewoon op zijn kontje lag maar dit is lichtjes koeler.

[ Voor 28% gewijzigd door swampy op 11-05-2007 19:30 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
zerokill schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:05:
Hebben jullie niet dat motorstorm echt idioot frustrerend wordt in de laatste races van de singleplayer? Er was echt een level op raingod mesa met de buggies en dat was gruwelijk. echt gruwelijk. De AI probeert je daar gewoon echt tegen te werken op een niet leuke en zelfs domme manier.

Je had als het ware 12 racers waaronder jij, 10 van hen vormen letterlijk een doos om je heen en duwen je met zn allen de afgrond in terwijl de ene die over blijft door boost naar de finish om te winnen. Echt dat was een van de meest frustrerende levels die ik ooit heb meegemaakt bij een spel.

Het was natuurlijk dan ook 2X zo mooi toen ik de race won :)
Zo he, met zn allen duwen ze mij elke keer tegen een rots aan 8)7
Dat is echt irritant, maar na een paar keer lukt het gelukkig redelijk om ze te vermijden.

Dat is idd zeer leuk aan het spel.
Maar af en toe wil ik die controller tegen de muur op gooien :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkieNL schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 19:29:
[...]

Zo he, met zn allen duwen ze mij elke keer tegen een rots aan 8)7
Dat is echt irritant, maar na een paar keer lukt het gelukkig redelijk om ze te vermijden.

Dat is idd zeer leuk aan het spel.
Maar af en toe wil ik die controller tegen de muur op gooien :D :+
mooi voordeel van die draadloze controller :*)
Hoef je alleen maar een nieuwe controller te kopen i.p.v de console die met de controller tegen de muur aan is gesleurd 8)7 wat eigenlijk niet kan omdat de ps3 een beetje aan de zware kant is O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Net bij Kieskeurig gelezen dat de PS3 slecht of zelfs helemaal geen "normale" dvd's afspelen.
Hoe is jullie ervaring hiermee? En hoe zit het met kopieen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim45 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 08:58:
Net bij Kieskeurig gelezen dat de PS3 slecht of zelfs helemaal geen "normale" dvd's afspelen.
Hoe is jullie ervaring hiermee? En hoe zit het met kopieen?
allemaal crap op die site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:00:
[...]

De boomerang controller was misschien wel handig geweest voor zulke gevallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd Motorstorm schopt behoorlijk kont :P .
Maar ik heb nu al een paar keer gehad dat mijn ps3 onder het spelen van Motorstorm helemaal opnieuw gaat opstarten.
Zo uit het niets.
Heeft iemand dat ook al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
ja ik ook afgelopen week tijdens het online spelen. Tenminste bij mij starte het spel gewoon opeens opnieuw op. De ps3 stond pas 5 min aan dus was een beetje raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan op motorstorm te kopen alleen zag ik op een of andere site dat hij geen multiplayer ondersteunt. het zou toch wel te verwachten zijn dat dit soort spellen gewoon lekker met vrienden op de bank gespeeld kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:53:
ik ben van plan op motorstorm te kopen alleen zag ik op een of andere site dat hij geen multiplayer ondersteunt. het zou toch wel te verwachten zijn dat dit soort spellen gewoon lekker met vrienden op de bank gespeeld kan worden?
Zelfs ik als niet PS3 bezitter lees hier hier diverse malen dat toch mensen Online gaan en gehoste games tegen komen uit bijv. Australie etc. Ik zou zeggen kijk even diverse post boven je....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net mijn casino royale gekregen :*)
Ben nu aan het genieten van de FENOMENALE beeldkwaliteit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:00:
[...]

Hoef je alleen maar een nieuwe controller te kopen i.p.v de console die met de controller tegen de muur aan is gesleurd 8)7 wat eigenlijk niet kan omdat de ps3 een beetje aan de zware kant is O-)
Ik heb met mijn PS2 een keer een controller weggegooit, waarna de controller poort kaduuk was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 09:42:
[...]

allemaal crap op die site ;)
Kortom je bedoeld dat hier niets van klopt en dat het afspelen van zowel originele als gekopierde dvd's geen probleem is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:51

MyS

Is het nou met de ps3 ook mogelijk om ISO's van ps2 games te downloaden, te branden op een dvd en met de PS3 te spelen? Neem aan dat dit toch wel geblokkeerd wordt?

(ps. ik vraag alleen naar de mogelijk, uit nieuwsgierigheid..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Vanmiddag voor het eerst met de PS3 mogen spelen! :D

M'n conclusies:

1. Die controller lijkt veel op die van de PS2, open deur, ik weet, al vind ik de L2 en R2 (de achtersten) toch lastig om in te drukken, op een bepaalde manier moeilijk te bereiken, geen goede hoek.

2. De graphics vind ik.... redelijk, maar zéker niks wereldschokkends. Wat dat betreft had ik liever gezien dat ze Xenos (de X360-GPU) in de PS3 hadden gegooid, voortgestuwd door de 3xCell. Dán waren er mooie dingen gebeurd! Op dit moment is de Xenos gewoon beter, een ordinaire GeForce 7-GPU in een PS3 voldoet niet meer voor nextgen :X

3. De laaaaaaaaaadtijden waren laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang... Echt jammer.

Ik speelde de nieuwe racegame van Formula One 2006. Leuk spelletje, nog beetje lastig ook als je al tig jaren geen Playstation meer aangeraakt hebt. Grafisch is het okee maar niet meer dan dat (op de regen en regendruppels na! :) ), geen screenlag, maar de laadtijden waren een bron van ergernis.

I rest my case waarom dit niet de superxdooskiller gaat worden, maar ja, met het privé-persbureau van Sony weet je het maar nooit, die kunnen de prijs van een koe nog voorbij die van kaviaar drijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Tim45 schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:25:
[...]

Kortom je bedoeld dat hier niets van klopt en dat het afspelen van zowel originele als gekopierde dvd's geen probleem is?
Je kan zonder problemen dvd's afspelen op de ps3. Ik weet niet of gebrande dvds ook werken maar dat lijkt me wel.

@Jejking: je denkt dus dat de ps3 geen xbox killer gaat worden omdat de laadtijden lang zijn en omdat de graphics niet super zijn? Ik hoop dat je inziet dat beide erg relatief zijn en dat het net zoals op de xbox per spel verschilt...

maargoed deze eindeloze discussie is al 1000x gevoerd...

[ Voor 29% gewijzigd door zerokill op 12-05-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Een console beoordelen op basis van één game is wel heel kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Voor iedereen die zit te wachten op Ninja Gaiden Sigma is er goed nieuws:
Ninja Gaiden Sigma completed!
Added on 11/05/2007.

Today, Yosuke Hayashi, the Ninja Gaiden Sigma director, revealed at the Tecmo's Nite Out 07 conference that Team Ninja has completed development of Ninja Gaiden Sigma.

"We just finished development recently," Hayashi stated. He also revealed the release dates of the game for Japan and North America. It will be launched in Japan on 14th June and in North America on 3rd July.

Hayashi didn't reveal the European release date, since this is in the hands of Eidos, who recently stated that the title would be available in Europe this summer.

Along with the Ninja Gaiden Sigma announcements, the president of Tecmo, Yasuda, revealed that they will establish a new development team at the beginning of this month. The new development team will be called "Team Tachyon".

Yasuda explained that tachyons move at the speed of light, and with this name, Tecmo intends to break that speed limit (whatever that means).

Stay tuned for more news on Ninja Gaiden Sigma and the new development team.
Helaas nog geen release datum voor Europa, maar aangezien PS3 software toch regiovrij is kan je hem makkelijk importeren uit Japan of de USA :)

Voor de liefhebbers nog wat nieuwe screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://bp2.blogger.com/_qGtGl4NFC8s/RkThzjIWxrI/AAAAAAAAFc8/l5VSdQRrDsM/s320/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:41:
net mijn casino royale gekregen :*)
Ben nu aan het genieten van de FENOMENALE beeldkwaliteit >:)
Wanneer heb jij je ps3 geregistreerd?
Ik de mijne op de 23e en nog steeds niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
quote:
japanner schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:53:
Iznogoud schreef:
Zelfs ik als niet PS3 bezitter lees hier hier diverse malen dat toch mensen Online gaan en gehoste games tegen komen uit bijv. Australie etc. Ik zou zeggen kijk even diverse post boven je....
Japanner bedoelt split-screen multiplayer, als hij met zijn vrienden op de bank wil spelen hoeft dat niet via Australie hoor.. :z

En nee, het zit er niet in, om de vraag te beantwoorden. Maar geloof me, met zijn drieen op de bank terwijl er eentje speelt levert ook een hoop geschreeuw op... _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door WaterFire op 13-05-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik ben van mening dat op de PS3 mooiere games uitkomen dan op de 360.

Ik heb een 360, maar vind dat er niet echt heel veel leuke games zijn. Vooral mijn genre laat te wensen over; ik mis racen en avonturengames zoals Crash. Misschien dat ik binnenkort mijn 360 ga verkopen en een PS3 terugkoop... Puur voor de games, nu en in de toekomst.

En voor de blue ray speler. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Format-C op 13-05-2007 11:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tbag
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-07-2024
Nu heb ik de vorige topicdelen even door gespit en ben tot de conclusie gekomen dat ik mn ps1 en ps2 games kan spelen op een ps3 uit japan. En het enige nadeel is dat je met bluray films een beetje in de knoei komt? Want hijs hier wel voor een mooi prijsje te koop! :D Ik kom pas in augustus weer terug dus ik kan tot die tijd nog wachten tot ze misschien nog iets zakken met de prijs. Maar ze zijn hier bijna overal al uitverkocht voor zover ik heb begrepen. Dus nu bestellen is misschien ook geen raar idee...
Maar weet iemand ook of de douane ook moeilijk doet as je zo'n ding meeneemt? En maakt het wat uit of je hem uit de verpakking haalt? Ik vindt het namelijk wel een mooi prijsje :D

Afbeeldingslocatie: http://svenkuiper.waarbenjij.nu/files/waarbenjij.nu/s/svenkuiper/4615a71a99184630723530/file96356694.jpg

296,36 en andere 358,36 euro volgens de huidige koers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
RappieRappie schreef op zondag 13 mei 2007 @ 11:14:
Ik ben van mening dat op de PS3 mooiere games uitkomen dan op de 360.

Ik heb een 360, maar vind dat er niet echt heel veel leuke games zijn. Vooral mijn genre laat te wensen over; ik mis racen en avonturengames zoals Crash. Misschien dat ik binnenkort mijn 360 ga verkopen en een PS3 terugkoop... Puur voor de games, nu en in de toekomst.

En voor de blue ray speler. ;)
Als je voor de 360 niet voldoende race- en avonturengames kunt vinden, zul je die al helemaal niet op de PS3 vinden. Je moet toch minimaal tot september wachten voor er interessante PS3-exclusives gaan uitkomen. Voorlopig is het gamesaanbod voor de PS3 nogal belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
Op het moment wel maar dit gaat in de toekomst qua adventure games wel veranderen. De 360 heeft eigenlijk geen adventure games die echt noemenswaardig zijn. Maar je hebt gelijk dat het aanbod nu niet echt geweldig is. Als is motorstorm dan wel echt een geweldige racer...

Ik vraag me af hoe GT5 zich gaat verhouden tot PGR en Forza. PGR en Forza zien er erg mooi uit en volgensmij zijn deze twee zeer goeie racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

zerokill schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:25:
Op het moment wel maar dit gaat in de toekomst qua adventure games wel veranderen. De 360 heeft eigenlijk geen adventure games die echt noemenswaardig zijn. Maar je hebt gelijk dat het aanbod nu niet echt geweldig is. Als is motorstorm dan wel echt een geweldige racer...

Ik vraag me af hoe GT5 zich gaat verhouden tot PGR en Forza. PGR en Forza zien er erg mooi uit en volgensmij zijn deze twee zeer goeie racers.
PGR is niet echt met GT te vergelijken. PGR is redelijk arcade (natuurlijk geen Burnout of NFS). Het gaat om bochten mooi nemen, je auto gaat niet kapot, etc. Heerlijk spel, en ik kijk uit naar PGR4 (met motoren _/-\o_ ), maar een GT killer is het echt niet. Different ballgame.

Forza 2 is er veel meer mee te vergelijken. Aan de andere kant ligt bij Forza 2 natuurlijk ook een nadruk op het (realistisch!) tunen van je auto. Ook het online gedeelte, zoals je mooi snel gepimpte auto verkopen of veilen (ook te bekijken en doen via je computer) is wat uitgebreider dan het in GT zal zijn.

Ik denk dat GT en Forza 2 elkaar gewoon prima opvullen. Ik heb de GT demo gespeelt, en dat ging meer dan prima. Helaas heb je er wel 2 consoles voor nodig :+

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 13-05-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

ymmv schreef op zondag 13 mei 2007 @ 20:05:
[...]
Als je voor de 360 niet voldoende race- en avonturengames kunt vinden, zul je die al helemaal niet op de PS3 vinden. Je moet toch minimaal tot september wachten voor er interessante PS3-exclusives gaan uitkomen. Voorlopig is het gamesaanbod voor de PS3 nogal belabberd.
Welke racer op de 360 moet ik dan nemen als ik van F1 houdt?

Bovendien is motorstorm echt wel een enorm vette racer, beste van de laatste jaren (op gran turismo na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
PWM schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:13:
[...]

Ik denk dat GT en Forza 2 elkaar gewoon prima opvullen. Ik heb de GT demo gespeelt, en dat ging meer dan prima. Helaas heb je er wel 2 consoles voor nodig :+
Ja en aan dat laatste erger ik me dus echt kapot. Begrijp me niet verkeerd ik houdt van exclusives en zou het liefste willen dat alle spellen ps3 exclusive waren (duh :P ) maar dat kan natuurlijk niet. Voor het spelen van spellen als GoW en Forza moet je gewoon een 360 kopen maar ik ben echt zo bang dat dat ding kapot gaat.

ps3 heb ik gekocht omdat ik weet dat hij voor minstens de komende 5 jaar zal meegaan. Althans dat hoop ik natuurlijk maar Sony producten zijn best goede kwaliteit. Bij xbox ligt dat anders en als je al die verhalen hoort van mensen waarvan hun console gebricked is na 1 updatetje. Dat ding is amper anderhalf jaar uit en ze gaan nu al bij de bosjes kapot.

Voorlopig houd ik het dus bij de ps3. Eigenlijk verkeerde topic voor dit verhaal maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crashcat schreef op zondag 13 mei 2007 @ 06:13:
[...]

Wanneer heb jij je ps3 geregistreerd?
Ik de mijne op de 23e en nog steeds niks :(
Ik denk zo ongeveer half april ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
PWM schreef op zondag 13 mei 2007 @ 21:13:
Forza 2 is er veel meer mee te vergelijken. Aan de andere kant ligt bij Forza 2 natuurlijk ook een nadruk op het (realistisch!) tunen van je auto. Ook het online gedeelte, zoals je mooi snel gepimpte auto verkopen of veilen (ook te bekijken en doen via je computer) is wat uitgebreider dan het in GT zal zijn.
Volgens mij is er nog geen reet bekend vwb wat er in GT5 zal zitten, dus nu daar al uitspraken over doen lijkt me wel erg voorbarig.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
zerokill schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:11:
[...]

Ja en aan dat laatste erger ik me dus echt kapot. Begrijp me niet verkeerd ik houdt van exclusives en zou het liefste willen dat alle spellen ps3 exclusive waren (duh :P ) maar dat kan natuurlijk niet. Voor het spelen van spellen als GoW en Forza moet je gewoon een 360 kopen maar ik ben echt zo bang dat dat ding kapot gaat.

ps3 heb ik gekocht omdat ik weet dat hij voor minstens de komende 5 jaar zal meegaan. Althans dat hoop ik natuurlijk maar Sony producten zijn best goede kwaliteit. Bij xbox ligt dat anders en als je al die verhalen hoort van mensen waarvan hun console gebricked is na 1 updatetje. Dat ding is amper anderhalf jaar uit en ze gaan nu al bij de bosjes kapot.

Voorlopig houd ik het dus bij de ps3. Eigenlijk verkeerde topic voor dit verhaal maarja...
Ik begrijp wat je bedoelt, omdat het overal op forums staat dat ie kapot gaat / is.

Maar heb tig vrienden in mijn lijst staan geen een heeft een kapotte 360 (nog) gehad.

Het wordt gewoon veels te dik uit gemeten. Mijn 360 staat op een koele plaats waar die goed kan 'ademen'.

Maargoed dit is een PS3 topic. wijd me er niet verder aan uit.

Beide 2 gave consoles waar je gewoon veel plezier mee kan hebben

Olé keer geen fanboy geL**

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Details van Firmware 2.00 zijn gelekt.. wanneer ie komt is nog niet duidelijk maar ik ben blij met sommige features!

* Users
o You can now password-protect user accounts.

* Settings
o [Dynamic Normalizer] has been added as an option under [Sound Settings].
o [Energy Saver] has been added as an option.
o [Equalizer] has been added as a feature under [Music Settings].
o [Full] has been added as an option for [DVD Wide Display] under [BD / DVD Settings].
o [Photo Settings] has been added as an option.
o [PS / PS2 Settings] has been added as an option.
o [RSS Channel Settings] has been added as an option.
o [Sample Rate] has been added to [Audio CD Import] under [Music Settings].
o [Screen Saver] has been expanded under [Display Settings].
o The method of selecting an output resolution has been changed in [Video Output Settings] under [Display Settings].
o [Theme Settings] has been added as an option.
o [Zero Unused Disk Space] has been added as an option under [System Settings] > [Format Utility].

* Photo
o Additional slideshows have been added.
o [Photo Effects] have been added as a feature.
o Wallpaper feature has been added.
o [Zoom] has been added as a feature.

* Music
o Additional visualizations have been added.
o CD information can now be entered.
o Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.

* Video
o Files can now be played sequentially.
o Three-speed fast forward and fast reverse has been added as a feature.
o You can now select [Zoom] under [Screen Mode] when playing video files saved on the hard disk or storage media.*.
*An appropriate USB adapter (not included) is required to use storage media with some models.

* Game
o Support for PLAYSTATION®3 format software titles has been expanded.
o XMB™ (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.

* Network
o [RSS Channel] has been added as a feature.

* Friends
o You can now have multiple chat sessions.
o You can now select an image to use as your Avatar from [Photo].

* Other
o Date & Time is now shown when the PS button is pressed.
o File sorting has been changed.
o [Help] has been added as a feature.
o Playability status with the PS3™ system has changed for some PlayStation® and PlayStation®2 format titles.
To check on the latest status, visit the search site for compatible titles.
o [Secure Delete] has been added as an option.
o Some PLAYSTATION®Network features have been revised.

Wat ik alleen nog wel jammer vind is dat er nog steeds geen Divx/xvid ondersteuning aan komt... :(

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vince22 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:54:Wat ik alleen nog wel jammer vind is dat er nog steeds geen Divx/xvid ondersteuning aan komt... :(
Het schijnt dat Sony ook een kleine filmtak heeft :) Die zijn niet zo blij met Divx/Xvid support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Belangrijkste aan de update vind ik toch wel:

o XMB™ (XrossMediaBar) is now accessible during gameplay.
o Wallpaper feature has been added.

Verder is er ook nog bekend geworden welke richting ze op willen met het netwerk.
De komende maanden zal het 'Wheel of Services' compleet gemaakt worden. Dit wiel bestaat uit zes componenten te weten Services/VOD, PlayStation Store, PlayStation Home, Gaming, In-game/Network Advertising en Wireless.
http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4192

En die divx-support zou leuk zijn, maar volgens mij kost dat ook weer een paar euro per console voor licentiekosten. We houden hoop, maar ben bang dat we het nog even zonder moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simplicidad
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09 16:12
PWM schreef op maandag 14 mei 2007 @ 11:19:
[...]

Het schijnt dat Sony ook een kleine filmtak heeft :) Die zijn niet zo blij met Divx/Xvid support.
Mijn Sony DVP NS36 speelt anders perfect DIVX/Xvid af.

Ik wacht persoonlijk nog altijd op UPnP AV ondersteuning 8)

[ Voor 10% gewijzigd door simplicidad op 14-05-2007 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

simplicidad schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:00:
[...]

Mijn Sony DVP NS36 speelt anders perfect DIVX/Xvid af.

Ik wacht persoonlijk nog altijd op UPnP AV ondersteuning 8)
Een DVD speler wordt ook niet meer verkocht zonder :)

Het is wat anders bij een console.

Zowel de Wii, 360 als de PS3 spelen geen Divx af. Er is op dat punt dus geen concurentie.

Nou heb je 3 situaties:

De Wii kan het technisch niet, o.a. door missen harde schijf
De 360 doet het niet. O.a. door de Video Marketplace. De Film Boeren leveren die films voor een mooi bedrag aan de consument (dit jaar in NL), en zullen niet blij zijn met Divx support
De PS3: Idem, geen Video Marketplace, wel een grote Film Distro in het zelfde pand.

Tel daarbij op de licentie kosten die Shiver noemt: Divx Support is heel ver weg.

Sony en MS willen dat hun spellen gewoon gekocht worden, zoals het hoort. Als je dan wel faciliteert dat het meest gebruikte formaat voor "illegale" films afgespeelt kan worden, is het wat krom op zijn zachtst gezegd.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 14-05-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Ik heb Zaterdag mijn Blue-Ray binnen gehad van James Bond.
Heb op 15 april geregistreerd en 30 april een mail gehad en dan 12 mei de Blue-Ray binnen.
Echt super mooi beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Pro Evo 2007 veel beter op de PS3 dan 360?

Maandag 14 mei 2007 - Pro Evolution Soccer is de welbekende voetbal-reeks van Konami. Helaas verscheen de 2006 versie, wegens onbekende redenen, niet op de PlayStation 3. Het nieuwste deel in de reeks zal de 2007 versie zijn en zal wel gewoon op de PS3 verschijnen.

Volgens een Konami insider zal de PS3-versie kwalitatief gezien een stuk beter zijn dan de Xbox 360-versie. De PS3-versie zou misschien wel eens drie keer beter kunnen worden. Volgens de bron loopt de game op 60 FPS, neemt het 18GB in beslag en zal er een online mogelijkheid zijn voor de PS3, PS2, Xbox 360 en PC. Alleen de Wii zou geen online mode ondersteunen.

Bovenstaande liet een Konami insider weten in een forum post op de Japanse game website Ruliweb. De Konami medewerker zou tot het team behoren dat werkt aan Pro Evolution Soccer 2007. Tevens beschikt de beste man over een soort van Konami ID-card, welke je hier kunt bekijken. Echter zal de tijd ons leren wat hier van waar is.

1) predicted capacity is 18GB over. current rendered modeling capacity is 10GB.
2) 60 fps
3) online play for PS3, Xbox 360, PC, PS2 but no online for Wii.
4) Huge quality gap between PS3 and Xbox 360 ver. PS3 is better. maybe three times.
5) source is KONAMI insider.(it's real, he is Ruliweb member)
18gig voor een voetbalspel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

SToRM666 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:27:
[...]

18gig voor een voetbalspel :X
Eergister stond er een bericht van een EA dev, die weer beweerde dat de komende 360 spellen veeeeel beter zijn dan de PS3 uitvoeringen :Z
EA Developer: Xbox 360 will triumph over PS3 due to performance and support

An EA developer has called in to let us know that he believes the Xbox 360 will triumph over the PS3 due to its better performance and more rounded support. These claims come on the revelation that development of Army of Two on the Xbox 360 manages to yield a maximum of 60fps while the PS3 version struggles to reach 30fps currently. Army of Two is expected to hit retail shelves during November.
Ik heb het idee dat die Insiders respectievelijk bij Sony of Microsoft werken :+

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 14-05-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stp_4
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 18:17
Voor de mensen die CR nog niet hebben ontvangen of de actie hebben misgelopen:
Ik heb namelijk een 2de ontvangen en ben bereid om die te verloten. Ik zal de film dan kostenloos versturen. Stuur daarom even een mailtje naar st_peters4@hotmail.com en vertel waarom ik het zielig zou vinden en daarom CR naar jou zou moeten opsturen.

stp - PSN ID: stp_4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

stp_4 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 12:54:
Voor de mensen die Casino Royal nog niet hebben ontvangen of de actie hebben misgelopen:
Ik heb namelijk een 2de ontvangen en ben bereid om die te verloten. Ik zal de film dan kostenloos versturen. Stuur daarom even een mailtje naar st_peters4@hotmail.com en vertel waarom ik het zielig zou vinden en daarom de dvd naar jou zou moeten opsturen.
Heb jij hem op DVD gekregen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
je hoeft hem niet te willen, zo geweldig is deze film nou ook weer niet. Heb hem in hd gezien en de balken boven en onder vallen mij tegen.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.