Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 28.836 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Shiverzz schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 13:22:
Klopt, geen "unlockable 480p mode" voor de PAL versie, maar als je schijnbaar de PAL versie speelt op een PS3 aangesloten middels component of HDMI draait ie op native 576p :) .
Aha dat wist ik niet. Ik heb GoW 2 zojuist gekocht, dus ik ga er zo maar eens naar kijken dan :9

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:40:
Heb zojuist de tweede CR binnen. De PS3 bezitter die hem niet heeft gehad en als eerste reageert stuur ik hem tegen verzendkosten toe. Laat maar horen
Is de Bluray al vergeven? :Y)
Ik heb de mijne nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

SToRM666 schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:50:
Aha dat wist ik niet. Ik heb GoW 2 zojuist gekocht, dus ik ga er zo maar eens naar kijken dan :9
Yup, same here. Ziet er idd behoorlijk goed uit op de PS3, maar belangrijker nog….het speelt hemels. Mooie afsluiter van het PS2 tijdperk.
Denizz schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 17:02:
Ik heb het internet geprobeerd te delen. Het vinden van het IP adres werkt wel, maar de internet connection werkt niet. Ook kan ik op de eigen computer geen sites meer openen, hoewel chatprogramma's en downloads gewoon doorgaan. Volgens mij doe ik wat fout maar wat...
Probeer anders eens door deze guide heen te lopen. ’t Is een ICS setup voor Xbox Live, maar dat moet geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:45
Shiverzz schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 18:38:
[...]

Yup, same here. Ziet er idd behoorlijk goed uit op de PS3, maar belangrijker nog….het speelt hemels. Mooie afsluiter van het PS2 tijdperk.

[...]

Probeer anders eens door deze guide heen te lopen. ’t Is een ICS setup voor Xbox Live, maar dat moet geen verschil maken.
Dat is precies wat ik gedaan hebt. Helaas krijg ik nog steeds hetzelfde. ;(

Edit: ik ging even zoeken op ICS playstation 3 en ik kwam op dit uit:
1. Get a CAT5 or CAT6 crossover cable. The cable that came with the PS3 is a normal Ethernet cable, therefore it cannot be used for this operation.
Ik zit dus met de ethernet kabel te knoeien, dat schiet niet op. Ik dacht dat er gewoon die PS3 kabel mee bedoeld werd.

[ Voor 24% gewijzigd door Denizz op 28-04-2007 19:46 ]

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Denizz schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 15:42:
Ik wil mijn PS3 aansluiten op internet, maar ik kan het draadloos internet van ons niet ontvangen (te zwak signaal) en ik heb alleen internet als de buren hun router aanzetten... lijkt mij niet echt de bedoeling. Bedraad naar de router toe is ook niet een optie want dat willen mijn ouders niet en ikzelf vind ook zo'n lange rode kabel door het huis niet erg aantrekkelijk.

Is het mogelijk dat ik de UTP kabel van de PS3 naar mijn PC verbind en dat de PS3 dan het internet van mijn pc gebruikt, de PC heeft namenlijk ontvangst met een sterke 3 antenne Wifi adapter (100% ontvangst :D). De PS3 komt gewoon niet door de betonnen muren heen hier.
Je zou ook een accespoint oid kunnen kopen, dat het signaal oppikt en weer verder doorstuurt. Of kijken hoe ver je wel met de kabel kunt komen en daar een accespoint of routertje plaatsen.
Een andere oplossing is internet via het stopcontact, maar dat is niet echt een goedkope oplossing.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand een goede converter adviseren voor het omzetten van WMVHD naar een formaat dat de PS3 aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Denizz schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:45:
Ik zit dus met de ethernet kabel te knoeien, dat schiet niet op. Ik dacht dat er gewoon die PS3 kabel mee bedoeld werd.
Dat bedoelde ik met cross-cable. Dat is een speciale UTP-kabel waarbij de draden iets anders lopen. Dan zou het gewoon moeten werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:40:
Heb zojuist de tweede CR binnen. De PS3 bezitter die hem niet heeft gehad en als eerste reageert stuur ik hem tegen verzendkosten toe. Laat maar horen
ik geloof dat ik een van de eersten hier was die vroeg of een aardige medetweaker een dubbele CR wilde afstaan... maar goed, ik zal wel te laat zijn denk ik

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:11:
Kan iemand een goede converter adviseren voor het omzetten van WMVHD naar een formaat dat de PS3 aankan?
ps3 video9: http://www.redkawa.com/so...rt/index.php?version=2.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de CR overigens met een volledig hoesje of is het alleen het schijfje met kartonnen doosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:33:
Is de CR overigens met een volledig hoesje of is het alleen het schijfje met kartonnen doosje?
het is, zoals hierboven iemand een pic postte, de volledige versie, maar who cares? t gaat mij om de film, niet om het hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Hmm, volgens mij hebben de meeste CR nu alwel gehad.. Hier nog niets 23-03 om 13:00 regged. Zal we hetzelfde lopen als destijds met de PSP, niets ontvangen, lijk wel op een blacklist te staan bij Sony. Zijn er meer mensen die nog niets hebben ontvangen ?

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Ik heb nog niks ontvangen, heb de PS3 op 23 maart 's nachts meteen geregistreerd..... maar nog steeds niks gehad...

[ Voor 4% gewijzigd door Vince22 op 29-04-2007 10:28 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Hier is CR ook nog niet binnengekomen en ook geregistreerd op 23 maart, overigens wel de email ontvangen. Het gaat allemaal een beetje chaotisch krijg ik de indruk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@phusebox

Geef mij een verzendadres op en ik stuur hem naar je toe.

@crashcat

Als ik er nog een ontvang krijg jij hem.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2007 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:44:
@phusebox

Geef mij een verzendadres op en ik stuur hem naar je toe.

@crashcat

Als ik er nog een ontvang krijg jij hem.
sorry dat ik nog een keer offtopic ga: thanks; kan ik je direct-message-en of mailen?
je kunt mij wel dm-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 17:17
weet iemand toevallig wanneer mk2 in de Europese store te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:50:
[...]

sorry dat ik nog een keer offtopic ga: thanks; kan ik je direct-message-en of mailen?
je kunt mij wel dm-en
Hoe dm ik jou ? leg eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws!

Afbeeldingslocatie: http://img250.imageshack.us/img250/8477/afb021xd6.jpg

<sarcasm mode>
Hij is eindelijk weer leverbaar
<sarcasm mode off>

Serieus, ik heb nog nooit een console gezien waarbij ik zo vaak het bord
'volop leverbaar' , 'nog steeds hier te koop' etc. heb gezien i.p.v. 'eindelijk weer leverbaar' of 'We hebbem 'em'.

Het ziet er meer uit als 'help ons ajb zo snel van onze voorraad af'. Voor 499 te koop in Hoofddorp. Ik ga er beslist een kopen dit jaar maar dan voor zo'n 399 met kerst denk ik. Als er voldoende goede exclusieve spellen zijn. Want tegen die tijd kost een normale Blu-ray speler ook nog maar 299 euro denk ik (binnenkort al te koop voor 499).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-09 12:02
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:04:
Goed nieuws!

[afbeelding]

<sarcasm mode>
Hij is eindelijk weer leverbaar
<sarcasm mode off>

Serieus, ik heb nog nooit een console gezien waarbij ik zo vaak het bord
'volop leverbaar' , 'nog steeds hier te koop' etc. heb gezien i.p.v. 'eindelijk weer leverbaar' of 'We hebbem 'em'.

Het ziet er meer uit als 'help ons ajb zo snel van onze voorraad af'. Voor 499 te koop in Hoofddorp. Ik ga er beslist een kopen dit jaar maar dan voor zo'n 399 met kerst denk ik. Als er voldoende goede exclusieve spellen zijn. Want tegen die tijd kost een normale Blu-ray speler ook nog maar 299 euro denk ik (binnenkort al te koop voor 499).
Aan het einde van dit jaar is de ps3 (nieuw) nog niet gezakt tot 399 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rickhansen schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:11:
[...]

Aan het einde van dit jaar is de ps3 (nieuw) nog niet gezakt tot 399 denk ik.
Ik denk het wel, hij was afgelopen week al voor 499 te koop bij een winkel in Hoofddorp. Die wilde waarschijnlijk wel van zijn te grote voorraad af, maar Sony komt er niet mee weg om nog steeds 600 euro te vragen na 1 jaar. En dan 500 euro zet ook geen zoden aan de dijk. Ik verwacht een prijs van 400 euro vanaf oktober/november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 15:24:
[...]

Hoe dm ik jou ? leg eens uit.
bovenaan > MYREACT > voorkeuren >> direct messages aanzetten

daarna zie je onder mijn icon een knopje staan om mij een DM te sturen

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 29-04-2007 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:27:
[...]

Ik denk het wel, hij was afgelopen week al voor 499 te koop bij een winkel in Hoofddorp. Die wilde waarschijnlijk wel van zijn te grote voorraad af, maar Sony komt er niet mee weg om nog steeds 600 euro te vragen na 1 jaar. En dan 500 euro zet ook geen zoden aan de dijk. Ik verwacht een prijs van 400 euro vanaf oktober/november.
€ 200,- in een jaar eraf gaat niet gebeuren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Ik heb gisteren mijn exemplaar gekocht bij de Dixons in Oosterhout.
Heb er F.E.A.R. bijgenomen, maar dat spel bevalt mij echt niet!
Ik heb meteen Dixons gebeld en ze vertelden mij dat ik hem gelukkig mag ruilen voor een ander spel.

Ik heb de volgende demo's gedownload: MotorStorm, Formula One, Grand Tirusmo HD (concepts) en nog een (FOH ofzoiets).

MotorStorm heb ik de hele tijd zitten spelen, en ik vind het er super uitzien en super spelen.
Dat spel gaat ik halen ipv F.E.A.R !

Voor de rest ben ik er zeer, zeer, tevreden over!

Mijn gebruikersnaam is: MarkieNL89 (MarkieNL was al in gebruik :( )

Kunnen we misschien eenlijstje maken met alle GOT Nicknames?
Dat zou heel handig zijn.

Helaas is Dixons maandag gesloten (denk ik) dus dindsag gauw omruilen :P

Met vriendelijke groet,

een zeer tevreden PS3 owner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Crashcat schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:38:
[...]

€ 200,- in een jaar eraf gaat niet gebeuren hoor.
Misschien niet 200 euro maar 100 euro zeker. De PS3 verkoopt op dit moment gewoon belabberd. Zowel de Japanse als de Amerikaanse verkopen lopen elke maand terug. Sony moet toch iets doen om de trend te keren en een prijsverlaging is het enige wat helpt. Ze zouden ook extra games of accessoires voor die 600 euro erbij kunnen leveren, maar dat zet onvoldoende zoden aan de dijk als de gemiddelde consument nog steeds moet slikken bij de 600 euro-barrière.

Maar zelfs 500 euro is nog veel vergeleken met de prijs van een Xbox en vooral de Wii. Dan mag er wel een Blu-Ray-speler in zitten maar dat zal de meeste mensen niet bijster interesseren. Films in HD-kwaliteit interesseert maar een klein deel van de mensen, zeker in Europa waar HDTV zo goed als onbekend is.

Ik ga zelf er in ieder geval vanuit dat de PS3 de komende paar jaar flink in prijs zal dalen en sneller dan met andere consoles normaliter het geval is. Ik heb dat ingecalculeerd toen ik mijn ps3 op de introductiedag ophaalde, samen met het geringe aantal games in de eerste maanden. Je moet er maar wat voor over hebben als je van gadgets en consoles houdt en altijd op de 1e rang wil zitten. Op het moment dat het grote publiek massaal aan de PS3 gaat heb ik er al een paar jaar plezier van. (Moet het wel een beetje opschieten met de games, want mijn Xbox 360 krijgt meer liefde vanwege de betere releases).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ymmv schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:05:
[...]

Misschien niet 200 euro maar 100 euro zeker. De PS3 verkoopt op dit moment gewoon belabberd. Zowel de Japanse als de Amerikaanse verkopen lopen elke maand terug. Sony moet toch iets doen om de trend te keren en een prijsverlaging is het enige wat helpt. Ze zouden ook extra games of accessoires voor die 600 euro erbij kunnen leveren, maar dat zet onvoldoende zoden aan de dijk als de gemiddelde consument nog steeds moet slikken bij de 600 euro-barrière.

Maar zelfs 500 euro is nog veel vergeleken met de prijs van een Xbox en vooral de Wii. Dan mag er wel een Blu-Ray-speler in zitten maar dat zal de meeste mensen niet bijster interesseren. Films in HD-kwaliteit interesseert maar een klein deel van de mensen, zeker in Europa waar HDTV zo goed als onbekend is.

Ik ga zelf er in ieder geval vanuit dat de PS3 de komende paar jaar flink in prijs zal dalen en sneller dan met andere consoles normaliter het geval is. Ik heb dat ingecalculeerd toen ik mijn ps3 op de introductiedag ophaalde, samen met het geringe aantal games in de eerste maanden. Je moet er maar wat voor over hebben als je van gadgets en consoles houdt en altijd op de 1e rang wil zitten. Op het moment dat het grote publiek massaal aan de PS3 gaat heb ik er al een paar jaar plezier van. (Moet het wel een beetje opschieten met de games, want mijn Xbox 360 krijgt meer liefde vanwege de betere releases).
Bij die zaak in Hoofddorp liep het niet zo een vaart. Ik belde een week nadat ik hier las dat ze 'em voor 499 verkochten. Hij had er toen nog 4 op voorraad. Gewoonlijk zou alles weg moeten zijn. Inkoopprijs voor de winkels ligt nog steeds ruim boven de 500 euro inc BTW: hij verkoopt 'em met verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Als ik nou Gran Turismo 4 wil spelen, heeft het dan nog voordelen om dat op de PS3 te doen, of kan ik beter de PS2 gebruiken vanwege het lagere energieverbruik?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:29
AtHomer schreef op zondag 29 april 2007 @ 22:44:
Als ik nou Gran Turismo 4 wil spelen, heeft het dan nog voordelen om dat op de PS3 te doen, of kan ik beter de PS2 gebruiken vanwege het lagere energieverbruik?
Nee hij word niet geupscaled en der zitten ook nog eens enorme zwarte balken omheen, ik vind hem persoonlijk mooier op mijn PSTwo met RGB scart kabel dan met mijn PS3 met HDMI.

Trouwens nog iemand een 2e CR voor mij? heb hem 23e gekocht en geregistreerd, bevestigingsemail gehad maar tot op heden niks door de bus :/

[ Voor 13% gewijzigd door Rctworld op 30-04-2007 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rctworld schreef op maandag 30 april 2007 @ 10:24:
[...]

Nee hij word niet geupscaled en der zitten ook nog eens enorme zwarte balken omheen, ik vind hem persoonlijk mooier op mijn PSTwo met RGB scart kabel dan met mijn PS3 met HDMI.

Trouwens nog iemand een 2e CR voor mij? heb hem 23e gekocht en geregistreerd, bevestigingsemail gehad maar tot op heden niks door de bus :/
waar zie jij die balken dan? daar heb ik geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die balken heb ik ook, ik heb het idee dat ik door een brievenbus aan het gluren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57

S2S

Motorstorm heeft echt framerate problemen vooral op niveau 3 en 4. Ik heb veel games gespeeld die wel is last hadden van de framerate maar dit slaat alles, het beeld staat soms gewoon zowat stil. En in sommige levels lijkt de framerate wel 20 - 25 Fps.

De game is wel vet, maar dit kan echt niet imo, ik hoop dat ze dit kunnen patchen. Ik heb het gevoel dat ze teveel wilde, teveel auto's op de track, 12 lijkt wat teveel.

Het is wel de beste launch game imo, ik heb er veel plezier aan. Ben nu bijna klaar met alles op 1 halen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
Is dat echt zo? Bij F.E.A.R had ik er ook enorm last van!

De demo van MotorStorm gaat heel soepel, dus ik dacht, dan ga ik die halen!
Maar nu zeg je dat MotorStorm ook af en toe frame-drops heeft?

Is het echt zo erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik dacht met de ps3 een mooie mediaplayer in huis te hebben, nu blijkt dat zo ongeveer geen enkel bestand wat ik heb werkt; kan alles weer gaan transcoden, wat 10u per file kost...

en nee ik koop mijn films gewoon, het gaat hier om andere bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MarkieNL schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:46:

Is het echt zo erg?
IMO ja, ik heb in de laatste jaren nog nooit zulke framedrops gezien dan in Motorstorm.

Maar dat is vooral op niveau 3 en 4 wanneer de AI auto's agressiever worden en ze allemaal in beeld zijn. Stel dat er dan wat gebeurd, een crash of zo, dan gaat de framerate zowat stil staan.

Wanneer dus 10 - 12 auto's in beeld zijn op niveau 3 en 4 lijkt het op sommige tracks idd 20 - 25 frames.

Maar de game is verder wel top hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

MarkieNL schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:46:

Is het echt zo erg?
Ik heb zelden last van framedrops, bijna nooit eigenlijk bij motorstorm, alleen af een toe als er heel veel voertuigen op een kluitje komen te zitten met veel crashes ed, dan krijg je soms een framedrop, maar ik heb er nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Arm1n schreef op maandag 30 april 2007 @ 12:25:
[...]

Ik heb zelden last van framedrops, bijna nooit eigenlijk bij motorstorm, alleen af een toe als er heel veel voertuigen op een kluitje komen te zitten met veel crashes ed, dan krijg je soms een framedrop, maar ik heb er nooit last van gehad.
Ligt ook een beetje wat voor niveau ;) Ik ben de game aan het uitspelen op niveau 4, en framedrops zijn er dan zowat constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Zo, alles GOLD in Motorstorm, game kan de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

S2S schreef op maandag 30 april 2007 @ 15:25:
Uhh en online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Phusebox schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:50:
hmm ik dacht met de ps3 een mooie mediaplayer in huis te hebben, nu blijkt dat zo ongeveer geen enkel bestand wat ik heb werkt; kan alles weer gaan transcoden, wat 10u per file kost...

neem aan dat er toch snel mogelijkheid komt om alle type HD bestanden te streamen via je ps3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

hully schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:32:
[...]

neem aan dat er toch snel mogelijkheid komt om alle type HD bestanden te streamen via je ps3?
Hoop van wel, .wmv bestanden pakt ie nu niet voor zo ver ik weet, divx had ik nog niet geprobeert maar denk van niet.

Ik kreeg net een mailtje binnen van sony, van wat is er nieuw op het netwerk, en binnenkort kunnen we nieuwe content voor motorstorm en R:FoM verwachten.

[ Voor 33% gewijzigd door Arm1n op 30-04-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

S2S schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:53:
[...]
IMO ja, ik heb in de laatste jaren nog nooit zulke framedrops gezien dan in Motorstorm.

Maar dat is vooral op niveau 3 en 4 wanneer de AI auto's agressiever worden en ze allemaal in beeld zijn. Stel dat er dan wat gebeurd, een crash of zo, dan gaat de framerate zowat stil staan.

Wanneer dus 10 - 12 auto's in beeld zijn op niveau 3 en 4 lijkt het op sommige tracks idd 20 - 25 frames.

Maar de game is verder wel top hoor.
Misschien wordt je ps3 te heet ofzo met dit weer, dat ie terugklokt :?

Want ik heb ook motorstorm en het werkt perfect hier zonder enige haperingen, maar we hebben ook een koele woonkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Zojuist een mail gehad dat ik nu ook een casino royale blu-ray disc ga krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 21:14
wrcveen schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:51:
Zojuist een mail gehad dat ik nu ook een casino royale blu-ray disc ga krijgen!
Ik ook, alleen had ik h'm al een week in huis...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 30 april 2007 @ 15:25:
Online is ie echt super hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hully schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:32:
[...]

nah ik hoop het ook, heb hier twee Matroska bestanden die ik al geconverteerd heb naar mp4 op 6 verschillende manier maar niks werkt

VLC geprobeerd, PS3 Video9 (maar die werkt voor geen meter), etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 19:05

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Crawl NL schreef op maandag 30 april 2007 @ 20:53:
[...]

Ik ook, alleen had ik h'm al een week in huis...... :)
Ik heb net ook een mail gehad, heb hem pas 15 april gekocht en geregistreerd.
Toch wel mooi van sony zo ee actie:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Phusebox schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:01:
[...]

nah ik hoop het ook, heb hier twee Matroska bestanden die ik al geconverteerd heb naar mp4 op 6 verschillende manier maar niks werkt

PS3 Video9 werkt hier wel maar het is een langzaam process, nu ja er zit maar 60Gb in de PS3 maar als je niet een dual core super pc hebt...vergeet "oh eventjes filmpje coderen voor je PS3" want dan duurt een 2 minuten film zo makkelijk 45 minuten (dat is op mijn Pentium III 1,13Ghz )

Maar dan nog ik game vooral op de playstation 3 dus het "verlies" van een functie zoals xbox360 en over netwerk transcoderen "so be it" met Oblivion hebben we tenminste een titel die gegarandeerd 150 uur iemand kan vastplakken aan het scherm ;)

[ Voor 7% gewijzigd door swampy op 30-04-2007 22:39 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Bartjuh schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:43:
[...]

Want ik heb ook motorstorm en het werkt perfect hier zonder enige haperingen, maar we hebben ook een koele woonkamer.
lol, een terugklokkende ps3, wacht dan maar op de zomer, die belooft legendarisch te worden. 25 graden is peanuts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Bartjuh schreef op maandag 30 april 2007 @ 19:43:
[...]

Dus je bent ook op niveau 4 bezig en geen haperingen, want dan begint het.
Weet ik ;) honger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
SpeedfreakR schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:08:
[...]

Ik heb net ook een mail gehad, heb hem pas 15 april gekocht en geregistreerd.
Toch wel mooi van sony zo ee actie:P
Ja maar is het dat niet belachelijk dat iemand die hem sinds dag 1 heeft(de PS3) en een bevestigingsemail heeft gehad nog steeds de BD zelf niet heeft ontvangen en dat ze dan nu alweer mensen die hem ruim 2 weken later hebben gekocht wel gaan opsturen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
met die discs is het allemaal slecht geregeld... helaas

ik krijg er gelukkig 1 van janrad: hulde

mocht ik de mijne nog ontvangen dan gaat die naar iemand anders die er nog geen heeft; hopelijk kunnen we elkaar zo een beetje helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

Iken374 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 12:09:
Voor de xbox word je gamertag met je stats online opgeslagen zoals je kunt zien op http://live.xbox.com/member/Clauzenburger

Mijn vraag is of Sony dit ook heeft voor de ps3. Is er een plek waar je net zoals de gamertag je online-id en stats kunt bekijken?
Iemand die hier een antwoord op kan geven?

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willy-Jan Prijs
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 15:23
Phusebox schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:01:
[...]

XVID4PSP
Met dit programma kan je ook avi's mkv's etc omzetten naar zowel de PSP als PS3 (ligt aan profiel welke je kiest). Ernaast kun je kwaliteit instellen, grootte, subtitles en noem maar op. icm met red kawa mediacenter x kan ik deze mp4's naar de hdd van de PS3 kopieeren en werkt vlekkenloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iken374 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:35:
[...]

Iemand die hier een antwoord op kan geven?
Ik speel Motorstorm en Resistance online, van Motorstorm weet ik het niet maar resistance heeft zijn eigen stats site, dit staat los van je PS3 account.
Er wordt momenteel nog niks door Sony centraal bijgehouden, in ieder geval niet dat ik weet, misschien gaat dat nog komen met de volgende updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt toch een 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ehm die ondersteund nog minder codecs

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 01-05-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, hele weekend weer aan de NHL2k7 gelegen :X :X ... Best wel gaaf alleen dat scoren gaat me nog niet zo makkelijk af. Met name 1 op 1 is lastig. Iemand nog een goede tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een beetje info inwinnen over de console waar je 600 euro voor vraagt is zeker teveel moeite Phusebox? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van nu.nl
De Xbox 360 Elite heeft een grotere harde schijf en HDMI en heeft bovendien vernieuwde hardware die een aantal problemen moet tegengaan wat betreft betrouwbaarheid. Zo leek de Xbox 360 sneller dan andere consoles kapot te gaan en dat kan natuurlijk niet. Nu de Elite gisteren te koop ligt in Noord-Amerika lijkt hier geen verbetering in te zitten: de eerste kapotte Elite's zijn al gemeld. De zogenaamde 'red lights of death' waarbij de 360 stopt met functioneren, evenals plotselinge resets en harde geluiden waarbij discs niet gelezen werden, zijn allemaal al gemeld bij de Elite. Hoewel er enkele minieme wijzigingen zijn in de hardware, moeten we nog zien of het aantal kapotte Elite's daardoor minder hoog zal zijn dan het aantal kapotte 'gewone' Xbox 360's.
:?

:X Je zal maar een Xbox elite gekocht hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_O-
Taalgebruik, enzo, dat ding is NIKS anders dan de normale 360, natuurlijk zullen er exemplaren tussen zitten die niet helemaal goed zijn, net zoals met de normale Xbox 360 :D. Microsoft is hiervan op de hoogte en ruilt gratis je gekochte console in, zonder enig gedoe.

Natuurlijk is het ook erg overdreven, er zijn alweer honderden duizenden van die Elite's verkocht, waarvan een stuk of 100 misschien gaan lopen klagen op het internet.

Wat een overdreven fanboy gedrag zeg :).

Overigens is de 360 helemaal niet veranderd qua betrouwbaarheid, ze hebben alleen het moederboard en de chips wat verandert dacht ik. In de herfst komt waarschijnlijk de 65mm versie van de 360 uit, die ook een stuk kleiner zal zijn en daarom beter te koelen, waarschijnlijk word de 360 dan ook een stuk goedkoper.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Je overdrijft zelf ook wel een beetje :P
Er zijn nog helemaal geen honderdduizenden Elite's verkocht en het is al langer bekend dat de hardware van de 360 gewoon slecht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk is de hardware van de 360 niet failproof, er gaan zeker meer consoles kapot dan het hoort. Maarrrr er zijn wel al miljoenen 360's verkocht, en misschien 5% die kapot gaan. Microsoft ruilt deze zonder problemen om, je bent hem een weekje kwijt en je hebt er weer 1 thuis staan. Er zijn iniedergeval wel een hoop elite's verkocht, maar dat maakt niet uit, want qua hardware aan de binnenkant is hier vrijwel niks anders aan dan de normale 360.

Beetje een dom nieuwsbericht, want Microsoft heeft nergens gezegd dat de Elite betrouwbaarder is dan de normale 360.

Overigens neem ik aan dat dit topic niet bedoeld is om de 360 te gaan bashen op zijn betrouwbaarheid ;). Even een voorbeeldje, Ik heb mijn 360 al een geruime tijd, en nog nooit problemen gehad.

Op mijn werk zeggen we altijd, klachten hoor je 3 keer, een positieve ervaring vrijwel nooit.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Wat jij zegt is niet helemaal waar. Die xbox 360 schijnt ook krassen te maken op cd's en pas na weken klagen bij Microsoft krijgen mensen die cd's vergoed en heeft microsoft eindelijk door dat het niet ligt aan de gebruikers maar aan het apparaat.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:45 . Reden: FYI: het bedrijf heet Microsoft ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag PES 6 voor de PS2 gekocht, maar gebruik em voor de PS3 uiteraard.
Voor 20 euro kon ik em niet laten liggen.

In het begin had ik last van een paar hinderlijke haperingen, maar die kwamen hast niet meer voor in mijn 2 en 3e spelletje.
Mijn PS3 heeft de laatste update binnen.

Zijn er meer mensen die last van haperingen hebben (gehad) mer deze combinatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julius schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:31:
Wat jij zegt is niet helemaal waar. Die xbox 360 schijnt ook krassen te maken op cd's en pas na weken klagen bij Microsoft krijgen mensen die cd's vergoed en heeft microsoft eindelijk door dat het niet ligt aan de gebruikers maar aan het apparaat.
Hmja dat klopt, maar dit is ook maar bij een klein percentage, en dat kleine percentage hoor je er natuurlijk over. Je hoort de mensen niet bij wie dit niet gebeurd! Ikzelf heb nog nooit last gehad van krassen, ga dan ook zorgvuldig met mijn 360 om. Er was inderdaad een bepaald model waarbij de schokdingetjes bij de drive er niet inzaten volgens mij, hierdoor komt het inderdaad.

Overigens wordt dit model nu niet meer geleverd en is dit probleem met de nieuwere modellen opgelost.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb je mijn bericht gewijzigd Terr?

Of gelockt iniedergeval?

ff een vraagje, die gozer post hier een nieuwsbericht in het PS3 topic puur om de 360 doelloos te trollen, en jij laat hem staan maar wijzigt mijn bericht hierover?

Vreemde policy kerel :').

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julius
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 21:54
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:43:
Ik heb vandaag PES 6 voor de PS2 gekocht, maar gebruik em voor de PS3 uiteraard.
Voor 20 euro kon ik em niet laten liggen.

In het begin had ik last van een paar hinderlijke haperingen, maar die kwamen hast niet meer voor in mijn 2 en 3e spelletje.
Mijn PS3 heeft de laatste update binnen.

Zijn er meer mensen die last van haperingen hebben (gehad) mer deze combinatie?
Als je deze (en vorige ps3 topics) hebt doorgelezen dan weet je dat pes6 wel goed werkt na de laatste firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:36:
[...]
Een beetje info inwinnen over de console waar je 600 euro voor vraagt is zeker teveel moeite Phusebox? ;)
hmm nou ja ene kant heb je gelijk; andere kant riep Sony altijd dat ze niet te vergelijken waren met een Nintendo; want bij Nintendo ging het alleen om games. Playstation 3 was een totale media experience... wat een deceptie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJOE®DO
  • Laatst online: 29-01-2021

SJOE®DO

Gadget enthusiast

Hoe zit het eigenlijk met Fifa 2007 voor de PS2, werkt die al een beetje naar behoren op de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:09:
[...]

hmm nou ja ene kant heb je gelijk; andere kant riep Sony altijd dat ze niet te vergelijken waren met een Nintendo; want bij Nintendo ging het alleen om games. Playstation 3 was een totale media experience... wat een deceptie
jonge jonge drama he

je kan blu rays afspelen met de best mogelijke geluids kwaliteit... komt bij mij al zeer dicht in de buurt van ieg een goeie media experience. Er zullen altijd wel codecs blijven die niet gesupport worden en het moet wel gezegd worden dat de ps3 ondertussen al aardig wat grote codecs ondersteund (muv divx jammer genoeg).

Je kan natuurlijk ook linux + vlc player erop gooien. Ik heb daar zonder problemen divx afkunnen spelen, etc. Alleen h.264 720P video werkte totaal niet maar voor de standaard dvdrip was het erg oke.

[ Voor 23% gewijzigd door zerokill op 02-05-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Julius schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 21:54:
[...]

Als je deze (en vorige ps3 topics) hebt doorgelezen dan weet je dat pes6 wel goed werkt na de laatste firmware update.
Mijn PES6 hapert wanneer ik de PS3 net aan heb, het lijkt alsof de PS3 eerst even warm moet lopen.
Want ook nu had ik in mijn eerste spelletje last van haperingen en vervolgens niet meer.

Had het topic doorgelezen maar vroeg me zoals ik eerder aangaf af of er mensen waren die dit herkenden.

Edit:

** Bij het afspelen op PLAYSTATION®3 treden af en toe problemen op.

Tis me al duidelijk, via de b/c van de PS3

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:04:
[...]

ehm die ondersteund nog minder codecs
maar je zegt net dat je juist helemaal niks aan de praat krijgt :p

plus dat je voor de 360 wel al programmatjes heb waar het transcoden helemaal automatisch en goed verloopt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Phusebox schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 22:09:
[...]

Is dit niks voor jou: Orb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Hoe zit het nou eigenlijk met het afspelen van HD bestanden vanaf de harde schijf op de PS3?
X264 zal wel niet mogelijk zijn, maar wat speelt hij wel af vanaf de HDD?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hesr schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 01:23:
Hoe zit het nou eigenlijk met het afspelen van HD bestanden vanaf de harde schijf op de PS3?
X264 zal wel niet mogelijk zijn, maar wat speelt hij wel af vanaf de HDD?
niks waar je wat aan hebt ;) hehe kon het niet laten

ehm als je op playstation.nl kijkt kun je daar zien wat er ondersteund wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

H264 speelt hij gewoon af. Als je je data in een container hebt gaat het niet werken, dus je moet wel generic h264 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
MPEG1, MPEG2, MPEG 4 en MP3(MPEG 3 dus :P ). Onder die formaten speelt ie volgens mij avc en h264 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
Waar blijft mijn BluRay :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
is er niet ergens een support nr dat je kan bellen voor de blu ray?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zerokill schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:34:
is er niet ergens een support nr dat je kan bellen voor de blu ray?
nope, de sony helpdesk heeft hierin geen inzicht omdat het door een extern bedrijf in engeland wordt gedaan

die shippen een doos met blu-ray envelopjes naar nederland, en die gaan hier op de post

uit ervaring (omdat we voor het werk wel eens Nike shirtjes hebben verstuurd naar marathon deelnemers) weet ik dat er vrij veel gestolen wordt in de post zodra men in de gaten heeft wat erin zit

denk dat dit 1 van de oorzaken is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Weet iemand of er een truuk bestaat om met je Nederlandse Playstation Online account aankopen te kunnen doen op de PlaystationStore HongKong ?

Om het even toe te lichten:
In mijn enthousiasme heb ik 50euro gestort op mijn euro account met een CC van een kennis (uiteraard met toestemming en contante vergoeding ;) ), maar het aanbod is afgelopen weken eigenlijk nauwelijks uitgebreid. Diep triest zelfs!

Daarentegen kun je in de HongKong store op dit moment de PSX game R-Type (voor PS3 en PSP) kopen. En heb eigenlijk weinig zin om ook nog eens met die CC van mijn kennis tegoed op mijn HongKong account te gaan storten.

Ik had al geprobeert om een sub-account aan te maken, maar met het aanmelden pikt het systeem niet dat je sub account in een andere regio dan je master bevind. Ook je master-account 'verhuizen' naar HongKong gaat niet, adres kun je wel aanpassen maar niet het land :(

En ik wil dolgraag de oude R-Type op een PS3 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had mijn mail nog niet gecontroleerd deze week, heb ik nu eindelijk ook een mail va nSony dat ik een exemplaar van Casino Royale krijg. Bij Bart Smit bij aankoop kreeg ik er een Blu-ray bij, omdat ik toch nog op mijn wireless modem zat te wachten en niet de indruk had dat ik dan nog op tijd zou zijn heb ik toen Casino Royale gekozen :*) Nog wel afwachten natuurlijk of die ook echt aankomt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

Madshark schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:55:
Weet iemand of er een truuk bestaat om met je Nederlandse Playstation Online account aankopen te kunnen doen op de PlaystationStore HongKong ?

Om het even toe te lichten:
In mijn enthousiasme heb ik 50euro gestort op mijn euro account met een CC van een kennis (uiteraard met toestemming en contante vergoeding ;) ), maar het aanbod is afgelopen weken eigenlijk nauwelijks uitgebreid. Diep triest zelfs!

Daarentegen kun je in de HongKong store op dit moment de PSX game R-Type (voor PS3 en PSP) kopen. En heb eigenlijk weinig zin om ook nog eens met die CC van mijn kennis tegoed op mijn HongKong account te gaan storten.

Ik had al geprobeert om een sub-account aan te maken, maar met het aanmelden pikt het systeem niet dat je sub account in een andere regio dan je master bevind. Ook je master-account 'verhuizen' naar HongKong gaat niet, adres kun je wel aanpassen maar niet het land :(

En ik wil dolgraag de oude R-Type op een PS3 spelen :D
volgens mij komt er vandaag een storeupdate waarmee wij ook die psx games krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
luppien schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:05:
[...]

volgens mij komt er vandaag een storeupdate waarmee wij ook die psx games krijgen.
Klopt ik las het ook, maar helaas geen R-Type (en daar was het nou net om te doen)

Bron: ps3party.nl
Nog meer klassiekers in de PS Store Reageer op dit item
Gepost door elifecyber op vrijdag 04-05-2007 14:02 Bron: gamefront
Eindelijk speelbaar op de PS3.

Er zijn weer 10 klassiekers van de PS Store te downloaden. Het gaat hier om de volgende PS spellen:

- 2Xtrem
- Crash Bandicoot
- Destruction Derby
- Jet Moto
- Jumping Flash
- MediEvil
- Rally Cross
- Syphon Filter
- Tekken 2
- WipeOut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim45
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-11-2024
Vroeger speelde ik vreselijk vaak het spel Magic Carpet met zeer veel plezier. Ik heb de cd nog steeds. Weet iemand misschien of deze nog uitkomt als PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig id wanneer de ps3shop voor Nederland weer wordt geupdate?
Kwam dit net tegen? http://www.ps3party.nl/nieuws/item/34151/ Verrassing?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2007 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Weet iemand een goedkope en goed werkende BT headset voor de PS3. Wil er nl 1 kopen maar weet niet waar ik moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 01:27:
Iemand enig id wanneer de ps3shop voor Nederland weer wordt geupdate?
Kwam dit net tegen? http://www.ps3party.nl/nieuws/item/34151/ Verrassing?
Ik gok op extra content voor Motorstorm en R:FoM :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
S2S schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 11:33:
Weet iemand een goedkope en goed werkende BT headset voor de PS3. Wil er nl 1 kopen maar weet niet waar ik moet beginnen.
ja hoe zit dat met een bluetooth headset?
kan ik ook mijn mobiele telefoon bluetooth headset/oortje gebruiken?

moet ik dan ook de PS3 laten scannen op dat oortje/headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arm1n schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:14:
[...]

ik gok op helemaal niks lol, ik dnek een standaard onderhoudsbeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja hoe zit dat met een bluetooth headset?
kan ik ook mijn mobiele telefoon bluetooth headset/oortje gebruiken?

moet ik dan ook de PS3 laten scannen op dat oortje/headset?
Yep , gebruik mijn headset van mijn mobile telefoon ook 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

Arm1n schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Updates is altijd handig, de update van Folding@Home zorgt er nu tenminste voor dat de settings vast opgeslagen zijn en dat ik niet altijd team 92 moet invullen. Maar updates voor bepaalde games zouden leuk zijn..en misschien demos!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig... Check youtube... daar is een ware oorlog aan de gang tussen de Xbox 360 en PS3 fans. Check bijvoorbeeld de comments. Heel veel met: Xbox rulez, of PS3 is tha shit.

Ik heb alleen een xbox en ik ben niet zo flauw om te gaan zeggen dat de Xbox beter is ofzo. Ps3 lijkt me ook een geweldig apparaat.

Het is gewoon zo: Bij de PS3 zit alles er al in, en bij de xbox kan je dingen apart kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Ik heb zelf ook een Xbox 360.

De PS3 lijkt me ook een geweldig apparaat. Alleen is er 1 nadeel en dat vond ik al op de PS2 dat is dus de Controller. Echt veels te klein. Men kan wel roepen voor een after market product van bv logitech. Maar ervaring leert dat het gewoon niet best is.

Al met al 2 geweldige Game machine's. Waar je bij de PS3 alles inweze compleet krijg. Is zoals ik al had gezegt de Controller voor mij een zware min punt. Anders had ik hem allang gekocht.

Veel game en kijk plezier op jullie PS3.

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerB
  • Laatst online: 04-09 10:36

KillerB

______

Ik heb een paar PS2 spellen kunnen lenen van een collega, waaronder GTA3 en Gran Tourismo 4. De beeldweergave valt me wel erg tegen. Veel kartels in beeld bij GT4 en GTA ziet er ook niet echt lekker uit. Tevens een smalle zwarte balk rondom het beeld maar daar valt nog wel mee te leven.

COD3 en Motorstorm zien er super uit op 720p via HDMI op een 32" samsung lcd.

Iemand een tip om het beeld mooier te krijgen? Ik kan me niet voorstellen dat het er zo uit ziet op de PS2 :?.

Dit is me eerste console ooit trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
KillerB schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:01:
Ik heb een paar PS2 spellen kunnen lenen van een collega, waaronder GTA3 en Gran Tourismo 4. De beeldweergave valt me wel erg tegen. Veel kartels in beeld bij GT4 en GTA ziet er ook niet echt lekker uit. Tevens een smalle zwarte balk rondom het beeld maar daar valt nog wel mee te leven.

COD3 en Motorstorm zien er super uit op 720p via HDMI op een 32" samsung lcd.

Iemand een tip om het beeld mooier te krijgen? Ik kan me niet voorstellen dat het er zo uit ziet op de PS2 :?.

Dit is me eerste console ooit trouwens :o
Zo ziet het er dus wel degelijk uit op de ps2, wat wil je als je sd-beeld op een hd-tv gaat weergeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PeterMCSE schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:56:

De PS3 lijkt me ook een geweldig apparaat. Alleen is er 1 nadeel en dat vond ik al op de PS2 dat is dus de Controller. Echt veels te klein. Men kan wel roepen voor een after market product van bv logitech. Maar ervaring leert dat het gewoon niet best is.

Al met al 2 geweldige Game machine's. Waar je bij de PS3 alles inweze compleet krijg. Is zoals ik al had gezegt de Controller voor mij een zware min punt. Anders had ik hem allang gekocht.

Op Engadget of Gizmodo staat wel een how-to hoe je je PS3-controller in een 360-controller kunt bouwen. Kon het zelf even niet meer vinden, maar is misschien interessant als alleen de controller het struikelblok is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterMCSE
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-03 18:56
Shiver23 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 18:00:
[...]

Op Engadget of Gizmodo staat wel een how-to hoe je je PS3-controller in een 360-controller kunt bouwen. Kon het zelf even niet meer vinden, maar is misschien interessant als alleen de controller het struikelblok is :D
Ik had het in 1x gevonden man wat slim zeg en niet eens zo moeilijk te doen volgens mij.

Straks een PS3 in huis met een gemodde 360 Controller http://benheck.com/04-14-2007/ps360-controller/

Altijd blijven lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PeterMCSE schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:56:

valt best wel mee hoor , ik heb alle 3 de oude consoles hier, het is een kwestie van wennen :) ga eens een middag tot een dag proberen :) Ik mis alleen de viberator in de nieuwe ps3 controller ;) maar mischien gaat dat nog komen , want ik vindt het zeker wat toevoegen aan games !

en over een poosje staat hier dus denk ik ook een ps3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:37
Zijn er hier nog GT-fans ?
Ik heb een groot probleem met GT:HD. Om de een of andere reden vergeet het spel mijn high-scores na een tijdje :(. Zo had ik op alle wagens een high score in de top-100 online. Na 2 weken het spel nog eens boven gehaald, en niet alleen heb ik geen enkele score meer online, maar ook lokaal geeft het spel bij geen enkele wagen mijn vorig record. Maw ik kan gewoon weer vanaf nul beginnen :( . Is al de tweede keer dat mij dit gebeurt overigens...
Pagina: 1 ... 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.